Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3
Autors: Māris Noviks

Štelmahers piekto reizi sit VEF un sagādā "Kalev/Cramo" pirmo titulu

Štelmahers piekto reizi sit VEF un sagādā "Kalev/Cramo" pirmo titulu
Roberts Štelmahers ar trofeju. Foto: "Pafbet" Latvijas un Igaunijas līga

VEF basketbolisti svētdien, 11. aprīlī, otro reizi piedzīvoja neveiksmi "Pafbet" Latvijas un Igaunijas līgas finālā, atzīstot Jāņa Kaufmaņa pārstāvētās Tallinas komandas "Kalev/Cramo" pārākumu ar 75:86. Moriss Kemps nopelnīja vērtīgākā spēlētāja balvu.

Roberts Štelmahers cīņā par trofejām pieveica VEF jau piekto reizi, paveicot to ar trīs dažādiem klubiem. Viņa trenētie Ventspils basketbolisti apspēlēja rīdziniekus 2014. un 2018. gada LBL finālsērijās, kā arī 2019. gadā bija pārāki Latvijas un Igaunijas līgas pirmajā finālā. Vēl viens panākums izcīnīts 2016. gada Latvijas finālsērijas septītajā spēlē Valmierā.

Abas komandas “Final Six” sāka no pusfināla. VEF galotnē atspēlēja sešu punktu starpību un pārspēja Ogres basketbolistus – 90:85. “Kalev/Cramo” izturēja “AVIS Utilitas Rapla” atspēlēšanās mēģinājumus, kļūstot par pirmo Igaunijas pārstāvi finālā – 83:63.

Dīdžeja sarūpētajai mūzikas plūsmai un spēlētāju apavu švīkstoņai pievienojās jūras šalkām līdzīgas skaņas. Rīkotāji pretī sekretariāta galdam uzstādīja desmit metrus garu un trīs metrus augstu LED sienu. Ogres karsējmeitenes, oranži-melnos kreklos tērptie Raplas līdzjutēji neklātienē centās radīt “play-off” sajūtu arī ārpus laukuma.

Starta piecinieki

VEF: Zoriks, Olmens, Pinjeiro, Kaizers, Madsens
Kalev: Kīns, Dorbeks, Joesārs, Kemps, Tomass

Maikls Kaizers starta iemetienā pārlēca Devinu Tomasu un 15 sekundes vēlāk trieca bumbu grozā no augšas pēc Kristera Zorika piespēles. Viesu garie spēlētāji, īpaši Moriss Kemps atguva vadību savai komandai (6:7), taču rīdzinieki atbildēja ar trīs tālmetienu sēriju – 15:7. Pineiro, Olmens, Zoriks – roka nenodrebēja nevienam. Zoriks saņēma otro piezīmi un tika nomainīts. Rezultāts kārdu brīdi auga līdzīgi, kamēr veiklais kreilis Tomass izsita bumbu Kaizeram un aizskrēja ātrajā uzbrukumā – 21:16. Spēka uzbrucējs atbildēja ar retu tālmetienu, bet ceturtdaļas pēdējā sekundē no perimetra vēlreiz izšāva Olmens – 29:20!

“Kalev/Cramo” turpināja izmantot savus ieročus – ātras pārejas uzbrukumā un garo spēlētāju atlētismu cīņā zem groziem. Jānis Kaufmanis sakrāja sešus punktus, bet Janari Joesārs kārtējā ātrajā izrāvienā izlīdzināja rezultātu – 31:31. Ševons Lūiss pastiprināja Tallinas klubu ar precīziem metieniem no distances, bet otrās ceturtdaļas vidū kārtīgu uguņošanu sarīkoja abas komandas – 39:39. Pēc 15 rezultatīvām minūtēm VEF precizitāte kritās, kamēr Tomass un Kemps apakšā mērķtiecīgi spēlēja viens pret vienu – 39:43. Kaizers ķērās pieskatīt soda laukumu, uzbrukumā kopā ar Pineiro un Ati sarūpējot 9:0 izrāvienu – 48:43. Puslaika izskaņā Joesārs atjaunoja neizšķirtu – 48:48.

Pirmajā puslaikā VEF realizēja 55% metienu no spēles. “Kalev/Cramo” precizitāte sasniedza pat 66%, tiesa, rīdzinieki bija precīzāki un rezultatīvāko no tālās distances (8/15 pret 4/8). Katrā komandā divi vīri guva pa 11 punktiem katrs – mājiniekiem Olmens un Kaizers, viesiem Tomass un Kemps. Arī trešā rezultatīvākā spēlētāja gods meistarīgiem leģionāriem – Pineiro deviņi, Lūisam astoņi punkti.

Nākamo divdesmitminūti sekmīgāk sāka viesi, pēc Kīna, Kempa un Joesāra trīspunktu metieniem panākot sešu punktu pārsvaru – 55:61. Rīdzinieki atbildēja ar reidiem līdz groza apakšai, kamēr 28. minūtē ar traku tālmetienu pāri Olmena rokām izcēlās Jānis Kaufmanis. Valmierieša trīspunktnieks piespieda Jānim Gailītim pieprasīt minūtes pārtraukumu. Pauze ļāva nomierināties. Zoriks iemeta tālmetienu, Madsens sagrāba bumbu uzbrukumā un guva otrās iespējas punktus – 62:64. Lūiss atbildēja ar trīspunktu metienu, savukārt Zoriks pusstundas pēdējās sekundēs izlauzās līdz groza apakšai – 64:67.

Tomass un Kīns atjaunoja plus seši viesiem – 64:70. Ne uz ilgu laiku. Aigars Šķēle devās garāmgājienā un sekmīgi pabeidza 2+1 gājienu – 67:70. Nākamie centieni iekarot viesu soda laukumu palika nesekmīgi un “Kalev/Cramo” atrāviens lēnām auga – 67:76. Trīsdesmit sestās minūtes sākumā Kemps ar labo āķi panāca divciparu pārsvaru – 67:78. Olmens pēc minūtes pārtraukuma lidoja uz grozu, nolūkā ietriekt “tomahauka” danku pāri Joesāram. Nācās samierināties ar izprovocētu piezīmi un vienu realizētu soda metienu – 68:78. Olmens turpināja lauzties uz apakšu, tiekot pie 2+1 gājiena un pēc tam izprovocējot vēl vienu piezīmi. Tallinieši četras minūtes neguva punktus no spēles, taču nelaida mājiniekus tuvāk – 72:80. VEF precizitāte otrajā puslaikā bija pārāk zema, lai nopelnītu uzvaru. Kaufmanis 58,2 sekundes pirms pamatlaika beigām atjaunoja divciparu pārsvaru – 72:82.

Fināls, 11. aprīlis, Olimpiskais sporta centrs

VEF Rīga – Kalev/Cramo 75:86 (29:20, 19:28, 16:19, 11:19)
VEF: Olmens 18 (2p 3/7, 3p 3/4, 1p 3/7; 5ab, 5ip, eff 24), Zoriks 13 (2p 2/5, 3p 3/8), Kaizers 11 (2p 4/5, 3p 1/1), Pineiro 11 (2p 4/8, 3p 1/2), Madsens 8, Ate 7, Helmanis 4, Šķēle 3 (5ab, 9rp), Kohs, Krūmiņš. Treneris Jānis Gailītis.
Kalev: Kemps 22 (2p 8/11, 3p 1/1, 1p 3/4; 9ab, eff 30), Tomass 14 (2p 6/7, 1p 2/4; 6ab, 5ip, eff 23), Joesārs 13 (2p 3//5, 3p 2/5, 1p 1/2; 9ab), Kīns 12 (2p 3/3, 3p 1/9, 1p 3/4; 5ab, 7rp), Kaufmanis 11 (2p 2/3, 3p 1/2, 1p 4/4; 5ab, eff 17), Lūiss 11 (2p 1/4, 3p 3/4), Hermets 3, Dorbeks, Nurgers, Kurbas; Suneliks, Taunss. Treneris Roberts Štelmahers.
Tiesneši: Oļegs Latiševs, Reins Pērandi, Kristaps Konstantinovs.
Komisārs Agnis Pērkons.

Latvijas un Igaunijas līgas uzvarētāji

GadsČempioneFinālisteTrešā vietaPusfināliste
Rīga 2021Kalev/CramoVEF RīgaOgreAVIS Rapla
Tallina 2019VentspilsVEF RīgaKalev/CramoOgre

Latvijas - Igaunijas līgas "Final Six"

Dat.LaiksSpēleRez.
08.04.Ceturtdaļfināli
17:00Ventspils - Avis Rapla69:79
20:00Ogre - Parnu Sadam77:68
10.04.Pusfināli
17:00VEF Rīga - Ogre90:85
20:00Kalev/Cramo - Avis Rapla83:63
11.04.Medaļu spēles
14:00Ogre - Avis Rapla75:73
17:00VEF Rīga - Kalev/Cramo75:86

, 2021-04-11 18:45, pirms 4 gadiem
Nekas pa šiem gadiem nav mainījies - Štelmahers drāž Gailīti. Super duper treneris Gailītis kārtējo reizi pietaisīja bikses. Cerams, ka viņu neņems par asistentu izlasei. Apsveicu Kalev! Sifons un Rebels taču teica, ka VEFam šajā līgā nav konkurentu.
, 2021-04-11 18:47, pirms 4 gadiem
Būtu uzvarējuši, beidzot noteikti būtu dabūjuši wild card Eirolīgai!
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2021-04-11 18:47, pirms 4 gadiem
Lai dzejo dzeju tie kas dzejoja! 100% prognoze manējā visās spēlēs! Kamēr VEF spēlēs, Šķēle, Zoriks, Ate, tāds būs mūsu bāleliņu liktenis! Apsveicu visus tos, kuri man ticēja un izcēla naudiņu! Apsveicu Robertu un komandu💪
, 2021-04-11 18:47, pirms 4 gadiem
Pazors, ibio
, 2021-04-11 18:48, pirms 4 gadiem
Nu, Gailīt, nu.. kā tu teici-f**k you, bļeģ?
Slēpts komentārs: KaputHitler
, 2021-04-11 18:48, pirms 4 gadiem
Jāapsveic Kalev. Diemžēl pat Zelta spēli norok paši spēlētāji. Kalev, tīri taktiski nebija ne ar ko pārāki. Spēli paņēma uz individuālo pieredzi. Daudz muļķīgas kļūdas no vef spēlētājiem, kā Šķēle. Tas ir vienkārši vāks. Žēl treneru korpusa.
, 2021-04-11 18:52, pirms 4 gadiem
Gailītis pret Štelmaheru.
Un LV pret EE.
Spēle skaidri parādīja, kāpēc EE ir Euro2021, un LV neiekļuva.
Ceturtā ceturtdaļa latviešiem nepadevās, ne pret Bulgāriju, ne pret Igauniju.
Ceturto ceturtdaļu sindroms. LV spēlmaņiem.
Uz šo brīdi spēku samēri ir tāds, LV ir aizmugurē gan LT, gan EE basketbolā.
, 2021-04-11 18:53, pirms 4 gadiem
Pats stulbākais, ka lielākā daļa spēlētāji ir ar labu pieredzi, bet vai nu basketbola IQ nav tajā līmenī, vai ātrā basketbolā netiek domāšana līdzi. Visas tās mazās kļūdas defā, kad nevajadzīgi atkāpjas no spēlētājiem, vai uzbrukumā dod mistiskās piespēles, vai uzbrukumā neatmet partneriem, bet izvēlas mest pāri rokām. Tas viss diemžēl sasummējās.
, 2021-04-11 18:54, pirms 4 gadiem
Nu jopcik, leģionāri tagag, kad brīvā laika papilnam nevar iemācīties soda metienus, sūdīgāk par amatieriem, Almens citā klubā sēdēs uz soliņa, talants ir, bet acīmredzot po.. jists, domā, ka, zvaigzne... Šķēle bez comment.. Kāds nafig Gailītis izlases treneris, ja nu vienīgi lamu vārdos..
, 2021-04-11 18:54, pirms 4 gadiem
Apsveicu Kalev ar titulu

Gailītis atkal nevar Robi uzvarēt

Tāpat Gailītis vēl joprojām nemāk zonu apspēlēt, dod spēlēt individuāli un miers. Soda metienu precizitāte ar zem katras kritikas, kļūdu skaits priekš fināla arī visai liels. Nesaprotams Gailīša lēmums turēt laukumā Šķēli, kurš pēc katra uzbrukuma sit sev pa krūtīm un atzīst savu kļūdu.

Kalev noteikti bija ņemami, bet Gailītis atkal pierāda ka nav "lielo maču" treneris. Pat Mazurs ir labāks par viņu un vakar to gandrīz pierādīja
, 2021-04-11 18:55, pirms 4 gadiem
Sezonas beigās uzskatāmi varēja redzēt vājo vietu - nav kur dabūt punktus!

Mums ir vairāki lieliski lomu spēlētāji (role players), kuri var epizodiski lieliski nospēlēt, bet trūkst 1-2 zvagznes/līderi, kuri var pavilkt vezumu uz laiku līdz atkal pārējie pieslēdzas palīdzēt.
, 2021-04-11 18:58, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jāapsveic Kalev. Diemžēl pat Zelta spēli norok paši spēlētāji. Kalev, tīri taktiski nebija ne ar ko pārāki. Spēli paņēma uz individuālo pieredzi. Daudz muļķīgas kļūdas no vef spēlētājiem, kā Šķēle. Tas ir vienkārši vāks. Žēl treneru korpusa.
Spēli neskatījos, bet pēc statistikas var spriest, ka Štelmahers izmantojis savus trumpjus- viegli punkti groza apakšā+ pretī stingra aizsardzība!
, 2021-04-11 18:58, pirms 4 gadiem
Latvieši - igauņi 38:16
, 2021-04-11 18:58, pirms 4 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Apsveicu Kalev ar titulu

Gailītis atkal nevar Robi uzvarēt

Tāpat Gailītis vēl joprojām nemāk zonu apspēlēt, dod spēlēt individuāli un miers. Soda metienu precizitāte ar zem katras kritikas, kļūdu skaits priekš fināla arī visai liels. Nesaprotams Gailīša lēmums turēt laukumā Šķēli, kurš pēc katra uzbrukuma sit sev pa krūtīm un atzīst savu kļūdu.

Kalev noteikti bija ņemami, bet Gailītis atkal pierāda ka nav "lielo maču" treneris. Pat Mazurs ir labāks par viņu un vakar to gandrīz pierādīja
Loģiski padomā, kuru citu turēt? Ate nav uz caurgajienu tendēts, tā kā Kohs nevelk īsti šo līmeni, tad garajā galā Pinjero jāspēlē, kas ierobežo Kaizera un Madsena atrašanos laukumā kopā, kas ļautu Šķēles vietā Pinjero spēlēt.
, 2021-04-11 18:59, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Spēli neskatījos, bet pēc statistikas var spriest, ka Štelmahers izmantojis savus trumpjus- viegli punkti groza apakšā+ pretī stingra aizsardzība!
Cik nu stingra aizsardzība, cik pašu vef spēlētāju problēmas ar lēmumu pieņemšanu. Mistiskās Šķēles piespēles, vai līšana pretiniekiem virsū. Kad jau neforsēja, tad jau tika pie metieniem
, 2021-04-11 19:01, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Cik nu stingra aizsardzība, cik pašu vef spēlētāju problēmas ar lēmumu pieņemšanu. Mistiskās Šķēles piespēles, vai līšana pretiniekiem virsū. Kad jau neforsēja, tad jau tika pie metieniem
VEF ir mazāk kļūdu kā Kalev!
Tīri uzvarēts uz metienu precizitāti!
, 2021-04-11 19:02, pirms 4 gadiem
Pelnīts zāģis, Gailītis- Robja klients + VEF sodiņi, Šķēle- MVP
, 2021-04-11 19:03, pirms 4 gadiem
Igaunijas basketbols aug,Latvijas krīt.Apsveicu Jāni un Robi ar uzvaru..
, 2021-04-11 19:03, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: VEF ir mazāk kļūdu kā Kalev!
statistikā jā, bet ne visas kļūdas tur redzamas, piemēram, no grozas apakšas netrāpīšana grozā, bet uzmešana pa groza stīpu no apakšas. Vai spēles beigās, beidzamai Zorika metiens, kurš bija diezgan traucēts, kamēr blakus bija, ja nemaldos, brīvs Almens. Tā arī ir taktiska spēlētāja kļūda nedodot bumbu tālāk
, 2021-04-11 19:04, pirms 4 gadiem
Stipri nosacīts Latvijas, Igaunijas basketbols, jo toni tāpat noteica leģionāri(otrs labākais igauņu komandā ir Kaufmanis ar latviešu treneri
, 2021-04-11 19:07, pirms 4 gadiem
Vienīgais, kur varu piekrist pēcspēles studijai, ka Gailītis par maz laukumā turēja Almenu un par daudz Šķēlem uzticējās, kas bija liels klupšanas akmens
, 2021-04-11 19:09, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pirmkārt, neizdomā atkal savu pajoli. otrkārt, neko Štelmahers neparādīja, spēli izšķīra individuālā meistarība
Paga, paga. Vefam taču šogad esot baigie leģionāri, ČL otrais riņķis izgāzās dēļ covida. Un tagad kaut kādam tur Kalevam esot labāka individuālā meistarība? Tad, kur paliek super treneris Gailītis, kas neprot savakt komandu, tā, lai ar kapāšanu piesedz meistarības trūkumu? Jo Gailīti visu laiku sauc par perspektīvāko latviešu treneri utt. Bet kaut kā finālos ne pirmo reizi pakāš Štelmaheram, kurš jau tā ir draņķīgs treneris...
, 2021-04-11 19:10, pirms 4 gadiem
VEF 27p 2/2 un kāds vēl teica, ka tas nav treneru darbs
, 2021-04-11 19:12, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vienīgais, kur varu piekrist pēcspēles studijai, ka Gailītis par maz laukumā turēja Almenu un par daudz Šķēlem uzticējās, kas bija liels klupšanas akmens
Šķēlem visi uzticās.. tikai paliek jautājums kāpēc? Jau sezonas sākumā bija redzams laukumā ļoti sliktā formā! Neteiksim par kļūdām ko pieļāva, bet vispār tāds lēns un “stīvs”. Es pat nezinu, kurš komandas treneris nākamajā gadā viņu gribētu
, 2021-04-11 19:14, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Stipri nosacīts Latvijas, Igaunijas basketbols, jo toni tāpat noteica leģionāri(otrs labākais igauņu komandā ir Kaufmanis ar latviešu treneri
Latvieši - igauņi 38:16
, 2021-04-11 19:15, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Paga, paga. Vefam taču šogad esot baigie leģionāri, ČL otrais riņķis izgāzās dēļ covida. Un tagad kaut kādam tur Kalevam esot labāka individuālā meistarība? Tad, kur paliek super treneris Gailītis, kas neprot savakt komandu, tā, lai ar kapāšanu piesedz meistarības trūkumu? Jo Gailīti visu laiku sauc par perspektīvāko latviešu treneri utt. Bet kaut kā finālos ne pirmo reizi pakāš Štelmaheram, kurš jau tā ir draņķīgs treneris...
Neviens nav teicis, ka Kalev ir slikta komanda. To jūs izdomājat, viņi spēlē VTB. Cilvēk, sāc loģiski domāt, ka viņiem leģi labi būs. Un spēle jau bija diezgan tuva.

Kapāšanās nenosaka nedz piespēļu kvalitāti, nedz lēmumu pieņemšanu stresa situācijā. Ar spēlētājiem rotēja, bet rezultātu tas maz deva.

Tāpat arī Štelmahers diezgan ir zaudējis un der atcerēties, ka šī ir viena spēle, ne sērija. Iepriekšējā reizē, kad bija sērija, pēc pirmā LatEst titula, Štelmaheram nebija variantu uz uzvaru, atgādināšu, ka zaudēja ar 4-1. Sērija tomēr ir lielāks rādītājs, kā viena spēle.

Par ČL runājot, tad arī tur bija redzams, ka spēlētāji netika galā ar sev uzticētos un spēlēja kā pa viļņiem, varbūt covid ietekme, varbūt lielā slodze dod par sevi ziņu, kas var arī būt uz treneru korpusa sirdsapziņas, nepareizi saplānojot kalendāru
, 2021-04-11 19:20, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Neviens nav teicis, ka Kalev ir slikta komanda. To jūs izdomājat, viņi spēlē VTB. Cilvēk, sāc loģiski domāt, ka viņiem leģi labi būs. Un spēle jau bija diezgan tuva.

Kapāšanās nenosaka nedz piespēļu kvalitāti, nedz lēmumu pieņemšanu stresa situācijā. Ar spēlētājiem rotēja, bet rezultātu tas maz deva.

Tāpat arī Štelmahers diezgan ir zaudējis un der atcerēties, ka šī ir viena spēle, ne sērija. Iepriekšējā reizē, kad bija sērija, pēc pirmā LatEst titula, Štelmaheram nebija variantu uz uzvaru, atgādināšu, ka zaudēja ar 4-1. Sērija tomēr ir lielāks rādītājs, kā viena spēle.

Par ČL runājot, tad arī tur bija redzams, ka spēlētāji netika galā ar sev uzticētos un spēlēja kā pa viļņiem, varbūt covid ietekme, varbūt lielā slodze dod par sevi ziņu, kas var arī būt uz treneru korpusa sirdsapziņas, nepareizi saplānojot kalendāru
Komanda VTB automātiski nozīmē labu sastāvu? Tiešām? Tam pašam VEF vai Čmokiem vai Astanai VTB ir bijis briesmīgs sastāvs. Jo īpaši šosezon, kad Čmoki var lepoties ar veselām 2 uzvarām. Un arī Kalevam nekādi super leģionāri nav. Turklāt Vefa leģus brīžiem mēdza salīdzināt ar Roulenda laikiem - es atvainojos, tāda kalibra leģu Kalevam noteikti nav.
, 2021-04-11 19:25, pirms 4 gadiem
Kauns un izgāšanās...
, 2021-04-11 19:28, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Komanda VTB automātiski nozīmē labu sastāvu? Tiešām? Tam pašam VEF vai Čmokiem vai Astanai VTB ir bijis briesmīgs sastāvs. Jo īpaši šosezon, kad Čmoki var lepoties ar veselām 2 uzvarām. Un arī Kalevam nekādi super leģionāri nav. Turklāt Vefa leģus brīžiem mēdza salīdzināt ar Roulenda laikiem - es atvainojos, tāda kalibra leģu Kalevam noteikti nav.
Salīdzināšana nenozīmē, ka tā ir un Kalev, praktiski vienmēr normāli leģi bijuši, kalev tomēr ir labāki par cmoki. Vienīgais trumpis Kalev leģiem ir pieredze + labāks centrs, ja salīdzina ar Madsenu
, 2021-04-11 19:29, pirms 4 gadiem
Kalev ir dziļāks sastāvs tomēr 5 leģi un 3-4 Igaunijas izlases spēletaji tas tomēr ir labi kamēr VEF kopā sgrabināja tik 10 spēlētāji no kuriem 2 gandrīz nesspēlē.
P.S kāpec Gailītis nelaiž enerģijas spēlētāju Krūmiņu kurš tomēr cīnās un deva pēdējā laikā arī kādu taustāmu labumu.
, 2021-04-11 19:29, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Salīdzināšana nenozīmē, ka tā ir un Kalev, praktiski vienmēr normāli leģi bijuši, kalev tomēr ir labāki par cmoki. Vienīgais trumpis Kalev leģiem ir pieredze + labāks centrs, ja salīdzina ar Madsenu
Es jau sezonas vidū teicu ka VEF jāmeklē centrs jo Madsens un Kaisers sākotnēji nāca kā PF nevis centri.
, 2021-04-11 19:32, pirms 4 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Kalev ir dziļāks sastāvs tomēr 5 leģi un 3-4 Igaunijas izlases spēletaji tas tomēr ir labi kamēr VEF kopā sgrabināja tik 10 spēlētāji no kuriem 2 gandrīz nesspēlē.
P.S kāpec Gailītis nelaiž enerģijas spēlētāju Krūmiņu kurš tomēr cīnās un deva pēdējā laikā arī kādu taustāmu labumu.
to es arī nesaprotu. Viņš reāli iedod to enerģiju komandai, kamēr Šķēle to nespēj + viņam arī caurgājiens ir un spēj izlīst, grūtā brīdī tieši viņa enerģijas trūka
, 2021-04-11 19:34, pirms 4 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Es jau sezonas vidū teicu ka VEF jāmeklē centrs jo Madsens un Kaisers sākotnēji nāca kā PF nevis centri.
Madsens arī kā C var palikt, ja pieliks trīni, jo tad būs diezgan bīstams, par Kaizeru piekrītu. Nesaprotu, kāpēc bija problēma kādu C piesaistīt, bet paņēma uz laiku Kulvieti. Tomēr vēl viens C dotu ļoti lielu iespēju uz pavisam savādāku rotāciju
, 2021-04-11 19:39, pirms 4 gadiem
Labākais no latviešiem laukumā šoreiz bija Kauča! Zoriks līmenī, Ate un Helmanis tuvu tam. Šķēle ir meistarīgs spēlētājs, bet galotni viņš atkal nospēlēja savā ierastajā līmenī.

Atliek apsveikt igauņu šokolādes puikas ar trofeju!
, 2021-04-11 19:55, pirms 4 gadiem
Ahā, Štelmiš kārtējo reizi ierādīja Gailītim Vietu 👍
, 2021-04-11 20:11, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nekas pa šiem gadiem nav mainījies - Štelmahers drāž Gailīti. Super duper treneris Gailītis kārtējo reizi pietaisīja bikses. Cerams, ka viņu neņems par asistentu izlasei. Apsveicu Kalev! Sifons un Rebels taču teica, ka VEFam šajā līgā nav konkurentu.
Pilnībā piekrītu par to, kurš kuru drāž. Faktiski arī pret Ogri sudraba laureāti iegrābās, ja ne Mazura puikām beigās pašu nomuhļīti 4 uzbrukumi pēc kārtas plus Sirsniņa abloms 0/2 no soda līnijas, VEFs spēlētu par bronzu kā mīļie... Sapurgāja Ogre vinnētu maču, taču vismaz bronzu dabūja.
Prieks par Kauču igauņu blicē, savu darbiņu abas dienas labi padarīja, nemaz no moriem neatpalika. Valmiera rullē arī Igaunijā!
, 2021-04-11 20:20, pirms 4 gadiem
wolmar rakstīja: Pilnībā piekrītu par to, kurš kuru drāž. Faktiski arī pret Ogri sudraba laureāti iegrābās, ja ne Mazura puikām beigās pašu nomuhļīti 4 uzbrukumi pēc kārtas plus Sirsniņa abloms 0/2 no soda līnijas, VEFs spēlētu par bronzu kā mīļie... Sapurgāja Ogre vinnētu maču, taču vismaz bronzu dabūja.
Prieks par Kauču igauņu blicē, savu darbiņu abas dienas labi padarīja, nemaz no moriem neatpalika. Valmiera rullē arī Igaunijā!
Tik slimi tizla loģika. Pielietojot tavu loģiku, ja vef nebūtu paši nomuhlījuši, tad būtu daudz pārliecinošāk uzvarējuši

Es tikai nesaprotu, kāpēc aizmirstat to, ka pēc iepriekšējās zaudes LatEst finālā, tas pats Štelmahers ierija smagi sērijā.
, 2021-04-11 20:30, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nekas pa šiem gadiem nav mainījies - Štelmahers drāž Gailīti. Super duper treneris Gailītis kārtējo reizi pietaisīja bikses. Cerams, ka viņu neņems par asistentu izlasei. Apsveicu Kalev! Sifons un Rebels taču teica, ka VEFam šajā līgā nav konkurentu.
😄😄Laikam 1:4 finālā pret VEF pirms 2 gadiem aizmirsies ja? 😄😄 Drāzējs😄 vienīgais ko viņš var izdrāzt ir Latvijas basketbols.
, 2021-04-11 20:31, pirms 4 gadiem
wolmar rakstīja: Pilnībā piekrītu par to, kurš kuru drāž. Faktiski arī pret Ogri sudraba laureāti iegrābās, ja ne Mazura puikām beigās pašu nomuhļīti 4 uzbrukumi pēc kārtas plus Sirsniņa abloms 0/2 no soda līnijas, VEFs spēlētu par bronzu kā mīļie... Sapurgāja Ogre vinnētu maču, taču vismaz bronzu dabūja.
Prieks par Kauču igauņu blicē, savu darbiņu abas dienas labi padarīja, nemaz no moriem neatpalika. Valmiera rullē arī Igaunijā!
Visi kaut kā aizmirst Gailīša drāzienu ar 4:1 sērijā pret Štelmahera Ventspili 2 gadi atpakaļ. Drāzējs lielais😄
, 2021-04-11 20:37, pirms 4 gadiem
lokālais volmārs ir ieciklējies un palicis neinteresants un nesaistošs
, 2021-04-11 20:38, pirms 4 gadiem
Šķēle tukšāks par tukšu. Var turpināt rakstīt attaisnojumus. Mentāli vājš
, 2021-04-11 20:43, pirms 4 gadiem
Tagad VEF jāsaņemās priekš Latvijas titula bet nākamgad cerams komplektāciju labāk veiks vismaz divus C vajag
, 2021-04-11 20:58, pirms 4 gadiem
Iedeva paošńāt savu gailīti
, 2021-04-11 21:03, pirms 4 gadiem
Ja pareizi saskaitīju savstarpējās spēles VEFam (tieši Gailīša vadībā) pret Valmieru, BKV un Kalev (kad tās vadīja tieši Štelmahers) tad man sanāca 17:10 par labu Štelmaheram.
, 2021-04-11 21:09, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Loģiski padomā, kuru citu turēt? Ate nav uz caurgajienu tendēts, tā kā Kohs nevelk īsti šo līmeni, tad garajā galā Pinjero jāspēlē, kas ierobežo Kaizera un Madsena atrašanos laukumā kopā, kas ļautu Šķēles vietā Pinjero spēlēt.
Kā būtu ar Zoriku? Viņš ļoti bieži pierādījis ka spēj labi iziet cauri. A tā Zoriks nosēdēja uz beņķa. Pat kad Almens bija laukumā Šķēle visu ņēma uz sevi, tik pašās beigās, kad jau bija -8 ( vai arī cik tur bija), tad beidzot deva iespēju Almenam iet cauri.

Arī, kad Šķēli beigās Kīns nobloķēja. 3 vs 2 ātrais, bet, lai izdotu uz brīvu truli, Šķēle izdomā līst zem groza un mēģināt ar kontaktu iemest.
, 2021-04-11 21:14, pirms 4 gadiem
Viss skaidrs- basketbolā bija tikai viens Škēle. Armands. Sitais kkāda padjobka
, 2021-04-11 21:14, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es tikai nesaprotu, kāpēc aizmirstat to, ka pēc iepriekšējās zaudes LatEst finālā, tas pats Štelmahers ierija smagi sērijā.
Vispirms - līdzjūtība Tev un taviem darba devējiem... Vefs noteikti nav pelnījis, lai pēc šīs spēles par viņiem kā komandu, tāpat arī atsdevišķiem spēlētājiem ņirgātos. Arī Aigars Šķēle ne - galu galā 9 asist. par kaut ko liecina. Tas kašķis par izlases treneri - Gailītis reiz būs treneru korpusā, varbūt jau pie Banki. Par to sēriju - divu līdzīgu komandu sacīkstē uzvaras abas visbiežāk gūst pārmaiņus, tur, manuprāt, arī tas vefa tituls. Starp citu, toreiz tiešām radās iespaids, ka BKV viesspēlētāji pat īsti nesaprata, par ko viņi pēc titula izcīn'tišanas vēl cīnās... Dažas domas par nupat notikušo:
1) vefam vietējā mērogā pirmoreiz pretī nāca komanda, pret kuru nebija fiziska pārspēka, LV klubi neviens tavējiem cik necik atlētisku pretspēli nodrošināt nevar
2) lai kā te runātu - vefa latviešu komponente tomēr ir būtiskāka nekā Kaleva igauņu pienesums
3) Almana gratulēšana visās iespējamās nominācijās ir bijis mārketinga triks, lai paceltu spēlētāja cenu un izspiestu lielāku kompensāciju (domāju - spēlētājs nākamsezon komandā tomēr nebūs)
4) ir gandarījums, ka Jānis Gailītis tomēr nav izvēlējies būt par obradoviča ķēķa dublikātu, bet spējis saglabāt pašcieņu arī situācijās, kad tas nebūt nav tik viegli - visu cieņu trenerim, lauri atnāks
5) patika Jāņa Kaufmaņa loma šajā turnīrā - liekas, ka viņš ir vislielākais cietējs no tā, ka sezona nenotika abās valstīs...
6) nez kāpēc liekas, ka ... par BKV ttreneri nākamsezon varētu kļūt Akselis Vairogs. Zinot kluba budžeta virzību, par treneri varētu būt meklēts vietējais (ar Ventspili saistīts) speciālists. Akselim tas būtu secīgs izaicinājums un klubam paceļama pozīcija.
, 2021-04-11 21:19, pirms 4 gadiem
brunoje rakstīja: Vispirms - līdzjūtība Tev un taviem darba devējiem... Vefs noteikti nav pelnījis, lai pēc šīs spēles par viņiem kā komandu, tāpat arī atsdevišķiem spēlētājiem ņirgātos. Arī Aigars Šķēle ne - galu galā 9 asist. par kaut ko liecina. Tas kašķis par izlases treneri - Gailītis reiz būs treneru korpusā, varbūt jau pie Banki. Par to sēriju - divu līdzīgu komandu sacīkstē uzvaras abas visbiežāk gūst pārmaiņus, tur, manuprāt, arī tas vefa tituls. Starp citu, toreiz tiešām radās iespaids, ka BKV viesspēlētāji pat īsti nesaprata, par ko viņi pēc titula izcīn'tišanas vēl cīnās... Dažas domas par nupat notikušo:
1) vefam vietējā mērogā pirmoreiz pretī nāca komanda, pret kuru nebija fiziska pārspēka, LV klubi neviens tavējiem cik necik atlētisku pretspēli nodrošināt nevar
2) lai kā te runātu - vefa latviešu komponente tomēr ir būtiskāka nekā Kaleva igauņu pienesums
3) Almana gratulēšana visās iespējamās nominācijās ir bijis mārketinga triks, lai paceltu spēlētāja cenu un izspiestu lielāku kompensāciju (domāju - spēlētājs nākamsezon komandā tomēr nebūs)
4) ir gandarījums, ka Jānis Gailītis tomēr nav izvēlējies būt par obradoviča ķēķa dublikātu, bet spējis saglabāt pašcieņu arī situācijās, kad tas nebūt nav tik viegli - visu cieņu trenerim, lauri atnāks
5) patika Jāņa Kaufmaņa loma šajā turnīrā - liekas, ka viņš ir vislielākais cietējs no tā, ka sezona nenotika abās valstīs...
6) nez kāpēc liekas, ka ... par BKV ttreneri nākamsezon varētu kļūt Akselis Vairogs. Zinot kluba budžeta virzību, par treneri varētu būt meklēts vietējais (ar Ventspili saistīts) speciālists. Akselim tas būtu secīgs izaicinājums un klubam paceļama pozīcija.
Bļin, kāds sakars maniem darba devējiem? Tie sportu neatbalsta un nekā iesaistīti nav + man ir sava saimniecība un es pats esmu sev darba devējs
, 2021-04-11 21:22, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja pareizi saskaitīju savstarpējās spēles VEFam (tieši Gailīša vadībā) pret Valmieru, BKV un Kalev (kad tās vadīja tieši Štelmahers) tad man sanāca 17:10 par labu Štelmaheram.
Pēdējos gados Gailītis ir bijis kopumā pārāks, jo auga. bet tev tač tas vienalga tas ir, ka sākumā bija zaļš gurķis pret treneri, kam jau bija lielāka pieredze. Vai to, ka Gailītis pārņēmā sa.d.irstu komandu kā zaļš gurķis. Tāpēc tādi kā Tu tracina, pliki skaitļus māki skatīties, bet kā tie veidojas nē. Tāpēc jūsu domu lidojums nereti ir vienkārši šaurs
, 2021-04-11 21:24, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pēdējos gados Gailītis ir bijis kopumā pārāks, jo auga. bet tev tač tas vienalga tas ir, ka sākumā bija zaļš gurķis pret treneri, kam jau bija lielāka pieredze. Vai to, ka Gailītis pārņēmā sa.d.irstu komandu kā zaļš gurķis. Tāpēc tādi kā Tu tracina, pliki skaitļus māki skatīties, bet kā tie veidojas nē. Tāpēc jūsu domu lidojums nereti ir vienkārši šaurs
Pag, bet Tu vakar rakstīji, ka ir otrādāk, ka Gailītis skolo Štelmi. Ierij bilanci un uzgrauz vafeli. Tavs līmenis ir uzreiz par durakiem citus saukt, apsveicu, augsts domu lidojums.
, 2021-04-11 21:25, pirms 4 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Kā būtu ar Zoriku? Viņš ļoti bieži pierādījis ka spēj labi iziet cauri. A tā Zoriks nosēdēja uz beņķa. Pat kad Almens bija laukumā Šķēle visu ņēma uz sevi, tik pašās beigās, kad jau bija -8 ( vai arī cik tur bija), tad beidzot deva iespēju Almenam iet cauri.

Arī, kad Šķēli beigās Kīns nobloķēja. 3 vs 2 ātrais, bet, lai izdotu uz brīvu truli, Šķēle izdomā līst zem groza un mēģināt ar kontaktu iemest.
Trīs mazie jātur visu laiku laukumā un beigās, loģiski spriežot ir Almans, Zoriks un Šķēle. Jā, viņš nospēlēja slikti, bet nav jau tā sastāva dziļuma. Šķēles ziņā ir tikai izvēle, vai nu viņš vai Ate.

Ka jau teicu, ka beigas jau spēlētāji izgāza, kā klapes uz acīm un tikai dragā. Nu nav tās domāšanas īsti, lai necenstos būt pirmais puika ciemā, nav jau pirmā reize.
, 2021-04-11 21:28, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pag, bet Tu vakar rakstīji, ka ir otrādāk, ka Gailītis skolo Štelmi. Ierij bilanci un uzgrauz vafeli. Tavs līmenis ir uzreiz par durakiem citus saukt, apsveicu, augsts domu lidojums.
Pēdējos gados viņš skolo, bet Tu savelc visu kopā un tas nav pareizi. Varbūt neizturies kā duraks tad? Varbūt tomēr iemācies redzēt vairāk kā plikus skaitļus?

Paskaidro, kur jēga ir piesaukt Valmieru, kad Gailītis tikai pussezonā pārņēma komandu? Tādas nav.

Pat nožēlojamākais tajā visā ir tas, ka jāvelk, kaut kādi veci skaitļi, lai tikai teiktu, ka tā nav, lai gan jebkurš normāli domājošs cilvēks, zinot situāciju, uzreiz pateiks, ka tie rezultāti neatbilst situācijai pēdējos gados. Bet nē, tev tak situācijas neinteresē, galvenais skaitļi. Bet es jūtu, ka neatbildēsi, jo nevarēsi loģisku skaidrojumu tam izdomāt.
, 2021-04-11 21:32, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pēdējos gados viņš skolo, bet Tu savelc visu kopā un tas nav pareizi. Varbūt neizturies kā duraks tad? Varbūt tomēr iemācies redzēt vairāk kā plikus skaitļus?

Paskaidro, kur jēga ir piesaukt Valmieru, kad Gailītis tikai pussezonā pārņēma komandu? Tādas nav.
Noņem VEF klapes no acīm. Viss, kas par sliktu Gailītim, neskaitās, kad Štelmis uzvar, tas arī viņa nopelns nekad nav. Štelmahers arī pārņēma Valmieru pussezonā. To, protams, nepieminēsi, ne? Kā es ierēcu par Tevi un Sifonu - Jūs Čempionu līgu tā nolikāt, kad tur tikai BKV spēlēja. Sāka spēlēt VEF tur, šosezon arī veiksmīgi, tā uzreiz tā līga vairs nav sūds un slavējam VEF par sasniegto tur. Tāaadi dubultie standarti.
, 2021-04-11 21:47, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Noņem VEF klapes no acīm. Viss, kas par sliktu Gailītim, neskaitās, kad Štelmis uzvar, tas arī viņa nopelns nekad nav. Štelmahers arī pārņēma Valmieru pussezonā. To, protams, nepieminēsi, ne? Kā es ierēcu par Tevi un Sifonu - Jūs Čempionu līgu tā nolikāt, kad tur tikai BKV spēlēja. Sāka spēlēt VEF tur, šosezon arī veiksmīgi, tā uzreiz tā līga vairs nav sūds un slavējam VEF par sasniegto tur. Tāaadi dubultie standarti.
tak beidz muldēt. Viens ir pārņemt komandu, kad esi treneris ar jau kaut kādu pieredzi, otrs ir pārņemt komandu ar asistenta trenera pieredzi un sabojātu sastāvu. Ja esi aizmirsis, Valmierai tad bija ļoti labs kodols arī pirms Štelmahera, bet kā teicu, tevi tā situācija absolūti neinteresē...

Nē, līga ir sūds, trešās šķiras turnīrs un VEF slavējami tāpēc, ka ar, ja nemaldos, mazāko budžetu tur, tika tālāk. BKV spēlēja ar lielāku budžetu tur kā VEF, ja jau tev tā patīk skaitļi tā kā tas fakts tev par sliktu spēlē.

Tur nekur dubultu standartu nav. Tev patīk tos piesaukt tikai, lai pačīkstētu, jo realitātē tev nav ko teikt bez plikiem skaitļiem, tikai skaitļi nemēdz visu pastāstīt. Šī spēle ir ļoti labs piemērs tam

Ja tēlo no sevis pārgudro, tad gaidu joprojām loģisku skaidrojumu, kāpēc jāpiesauc Valmieras spēles, jo tad situācija bija daudz savādāka. Bez tam, arī šajā spēlē, VEF taktiski nezaudēja. Ir tikai normāli, ka salīdzina trenerus tajā posmā, kad abi ir +/- līdzīgās pozīcijās, bet kā teicu, tevi jau tas neinteresē.
, 2021-04-11 21:50, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: tak beidz muldēt. Viens ir pārņemt komandu, kad esi treneris ar jau kaut kādu pieredzi, otrs ir pārņemt komandu ar asistenta trenera pieredzi un sabojātu sastāvu. Ja esi aizmirsis, Valmierai tad bija ļoti labs kodols arī pirms Štelmahera, bet kā teicu, tevi tā situācija absolūti neinteresē...

Nē, līga ir sūds, trešās šķiras turnīrs un VEF slavējami tāpēc, ka ar, ja nemaldos, mazāko budžetu tur, tika tālāk. BKV spēlēja ar lielāku budžetu tur kā VEF, ja jau tev tā patīk skaitļi tā kā tas fakts tev par sliktu spēlē.

Tur nekur dubultu standartu nav. Tev patīk tos piesaukt tikai, lai pačīkstētu, jo realitātē tev nav ko teikt bez plikiem skaitļiem, tikai skaitļi nemēdz visu pastāstīt. Šī spēle ir ļoti labs piemērs tam

Ja tēlo no sevis pārgudro, tad gaidu joprojām loģisku skaidrojumu, kāpēc jāpiesauc Valmieras spēles, jo tad situācija bija daudz savādāka. Bez tam, arī šajā spēlē, VEF taktiski nezaudēja.
Tu vēl neesi izārstējies???
, 2021-04-11 21:52, pirms 4 gadiem
Prieks par Štelmaheru. Es taču teicu, ka viņš nav slikts treneris, bet vai mani te kāds klausa?
, 2021-04-11 21:55, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: tak beidz muldēt. Viens ir pārņemt komandu, kad esi treneris ar pieredzi, otrs ir pārņemt komandu ar asistenta trenera pieredzi un sabojātu sastāvu. Ja esi aizmirsis, Valmierai tad bija ļoti labs kodols arī pirms Štelmahera, bet kā teicu, tevi tā situācija absolūti neinteresē...

Nē, līga ir sūds, trešās šķiras turnīrs un VEF slavējami tāpēc, ka ar, ja nemaldos, mazāko budžetu tur, tika tālāk. BKV spēlēja ar lielāku budžetu tur kā VEF, ja jau tev tā patīk skaitļi tā kā tas fakts tev par sliktu spēlē.

Tur nekur dubultu standartu nav. Tev patīk tos piesaukt tikai, lai pačīkstētu, jo realitātē tev nav ko teikt.

Ja tēlo no sevis pārgudro, tad gaidu joprojām loģisku skaidrojumu, kāpēc jāpiesauc Valmieras spēles, jo tad situācija bija daudz savādāka. Bez tam, arī šajā spēlē, VEF taktiski nezaudēja.
Tu pats netieši atzini, ka Valmieras laikos Gailitis bija liels siers, nespējnieks kaut ko mainīt. Nebija tā komanda bezcerīga, kā Tu to mēgini te pasniegt. Zin, ierasta lieta ir skaitīt uzvaras savstarpējās klubu spēlēs, it sevišķi, ja tie klubi reāli viens otru var uzvarēt, treneru divcīņu rezultātu utt., tur netiek piesaukts, ka viens krāja pieredzi, tāpēc pakāsa. No kura laika statistika šo speciālistu starpā skaitās? No tā, kad Gailītis paņēma 2019. LBL titulu? Sezonas gaitā gan pie VEF uzvarām ČL nenoliki, tagad vari te izlikties un rakstīt ko gribi par šo turnīru.

P.S. Sportā netrūkst piemēru, kad treneri ar mazu pieredzi sasniedz lielas lietas jau pašā trenera (vai tieši galvenā trenera) karjeras sākumā.
, 2021-04-11 22:38, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu pats netieši atzini, ka Valmieras laikos Gailitis bija liels siers, nespējnieks kaut ko mainīt. Nebija tā komanda bezcerīga, kā Tu to mēgini te pasniegt. Zin, ierasta lieta ir skaitīt uzvaras savstarpējās klubu spēlēs, it sevišķi, ja tie klubi reāli viens otru var uzvarēt, treneru divcīņu rezultātu utt., tur netiek piesaukts, ka viens krāja pieredzi, tāpēc pakāsa. No kura laika statistika šo speciālistu starpā skaitās? No tā, kad Gailītis paņēma 2019. LBL titulu? Sezonas gaitā gan pie VEF uzvarām ČL nenoliki, tagad vari te izlikties un rakstīt ko gribi par šo turnīru.

P.S. Sportā netrūkst piemēru, kad treneri ar mazu pieredzi sasniedz lielas lietas jau pašā trenera (vai tieši galvenā trenera) karjeras sākumā.
Puikiņ, es neko nerakstu par turnīru, jo klubs tur izvēlējies spēlēt un pameta spēcīgāko vtb. Tagad man pēkšņi būtu jāraud par to?

Es nepasniedzu, ka bezcerīga, bet bez kodola bija gan.

Pilnīgi pajāt par citiem piemēriem.

Statistika nekad nav bijusi pilnas situācijas atspoguļotāja, to vēl neesi laika sapratis.

Ok, kā sauksi, ka sērijā VEF uzvilka BKV ar 4-1?

Vai teiksim, tavā saskaitītajā statistikā ir arī, ja nemaldos, tas fināls, kur VEF praktiski spēlēja ar pusi no jaunajiem dēļ traumām, ne tā? Ja tā ir, tad tava statistika nekādi neatspoguļo treneru spēka samērus
, 2021-04-11 22:44, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Puikiņ, es neko nerakstu par turnīru, jo klubs tur izvēlējies spēlēt un pameta spēcīgāko vtb. Tagad man pēkšņi būtu jāraud par to?

Es nepasniedzu, ka bezcerīga, bet bez kodola bija gan.

Pilnīgi pajāt par citiem piemēriem.

Statistika nekad nav bijusi pilnas situācijas atspoguļotāja, to vēl neesi laika sapratis.

Ok, kā sauksi, ka sērijā VEF uzvilka BKV ar 4-1?

Vai teiksim, tavā saskaitītajā statistikā ir arī, ja nemaldos, tas fināls, kur VEF praktiski spēlēja ar pusi no jaunajiem dēļ traumām, ne tā? Ja tā ir, tad tava statistika nekādi neatspoguļo treneru spēka samērus
Man nav vajadzīgs, lai Tu man piekristu. Tu to laikam neesi sapratis. Tu tik ļoti vienmēr centies pasniegt, cik Gailītis ir krutais treneris. Nenoliegšu, ka ir progresējis, bet Tu jau viņu cel debesīs, it kā jau gatavs Eirolīgai. No manas puses tas viss, patika, ka iekarsi. Samierinies ar to, ka Štelmahers kārtējo reizi atstāja Gailīti bez titula.
Nebūšu nepieklājīgs - nesaukšu Tevi par duraku, bet novēlēšu jauku vakaru. Varēsi sezonas beigās svinēt LBL titulu.
, 2021-04-11 22:49, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man nav vajadzīgs, lai Tu man piekristu. Tu to laikam neesi sapratis. Tu tik ļoti vienmēr centies pasniegt, cik Gailītis ir krutais treneris. Nenoliegšu, ka ir progresējis, bet Tu jau viņu cel debesīs, it kā jau gatavs Eirolīgai. No manas puses tas viss, patika, ka iekarsi. Samierinies ar to, ka Štelmahers kārtējo reizi atstāja Gailīti bez titula.
Nebūšu nepieklājīgs - nesaukšu Tevi par duraku, bet novēlēšu jauku vakaru. Varēsi sezonas beigās svinēt LBL titulu.
Smieklīgs esi, nespēj joprojām atbildēt, kā saukt 4-1, tak uzreiz varēji teikt, ka tukši runā 😅

Es neesmu pat tuvumā iekarsis, vienkārši tavai huiņai cauri redzu

LBL tituls praktiski ir garantēts. Nekādas intrigas par to. Rezultāti nebūs ar loelu starpību, bet būs max 1 zaude finālā, nekas vairāk
, 2021-04-11 22:52, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Smieklīgs esi, nespēj joprojām atbildēt, kā saukt 4-1, tak uzreiz varēji teikt, ka tukši runā 😅

Es neesmu pat tuvumā iekarsis, vienkārši tavai huiņai cauri redzu

LBL tituls praktiski ir garantēts. Nekādas intrigas par to. Rezultāti nebūs ar loelu starpību, bet būs max 1 zaude finālā, nekas vairāk
Es to jau nosaucu par Gailīša progresēšanu. Lasīt iemācies. Pa retam kādā sērijā (vai 1 spēlē, kur izšķiras tituls) ir spējīgs uzvarēt. Paskatīsimies, kad (vai) pienāks nākošā reize. Labāk turi īkšķus, lai Roberts nepaliek Tallinā, savādāk nākošsezon atkal paliksi LV-EST līgā tukšā.
, 2021-04-11 22:53, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bļin, kāds sakars maniem darba devējiem? Tie sportu neatbalsta un nekā iesaistīti nav + man ir sava saimniecība un es pats esmu sev darba devējs
Kā, vai tad tu neesi Edgaram preses sekretārs vai kas tāds? Jeb ir doti norādījumi no augšas nerunāt par šīm lietām?
, 2021-04-11 22:58, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es to jau nosaucu par Gailīša progresēšanu. Lasīt iemācies. Pa retam kādā sērijā (vai 1 spēlē, kur izšķiras tituls) ir spējīgs uzvarēt. Paskatīsimies, kad (vai) pienāks nākošā reize. Labāk turi īkšķus, lai Roberts nepaliek Tallinā, savādāk nākošsezon atkal paliksi LV-EST līgā tukšā.
Es to saucu par Štelmahera veiksmi. Spēle netika taktiski zaudēta. Spēle tika zaudēta dēļ trenera spēles plāna neīstenošanas. To ļoti labi varēja beigās redzēt, kad tik veikta izspēle, tad bija brīvi metieni, kad spēlētāji muhļījās, tad nekā nebija. Bet kā jau sākumā teicu, viena spēle nav rādītājs, sērija būtu. Štelmahera līmenis nav nekur augstāk, iespējams viņš jau ir tuvu savam maksimumam

Gailītis vismaz ir spējīgs uzņemties atbildību, kas ir cieņas vērts solis, atšķirībā no Štelmahera
, 2021-04-11 22:59, pirms 4 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Kā, vai tad tu neesi Edgaram preses sekretārs vai kas tāds? Jeb ir doti norādījumi no augšas nerunāt par šīm lietām?
Mani smīdina šādi komentāri, kuri gadiem ir, jo jau tie, kuri ir twitter zina mani, jo turpat to pašu rakstu, zina, kur es dzīvoju un ko daru un to, ka dzīvē pat Jaunupu neesmu redzējis, tā kā... Ticiet savai pasakai 😅
, 2021-04-11 23:02, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es to jau nosaucu par Gailīša progresēšanu. Lasīt iemācies. Pa retam kādā sērijā (vai 1 spēlē, kur izšķiras tituls) ir spējīgs uzvarēt. Paskatīsimies, kad (vai) pienāks nākošā reize. Labāk turi īkšķus, lai Roberts nepaliek Tallinā, savādāk nākošsezon atkal paliksi LV-EST līgā tukšā.
Tajā gadā, kad Robus ar Valmieru uzvarēja VEF, VEF bija daudz ļoti labi leģionāri, to gan es atceros, tas čalis no Dienvidamerikas pēc tās sezonas spēlēja ACB un garais spēlētājs bija ar lielu NBA pieredzi, Valmierai tādi spēlētāji nebija!
, 2021-04-11 23:05, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mani smīdina šādi komentāri, kuri gadiem ir, jo jau tie, kuri ir twitter zina mani, jo turpat to pašu rakstu, zina, kur es dzīvoju un ko daru un to, ka dzīvē pat Jaunupu neesmu redzējis, tā kā... Ticiet savai pasakai 😅
Mūsdienās viss notiek attālināti, nav nepieciešams Edgaru redzēt, bet esot aktīvam komentāru sadaļā ir iespēja ietekmēt cilvēku domas! 😁
, 2021-04-11 23:09, pirms 4 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Tajā gadā, kad Robus ar Valmieru uzvarēja VEF, VEF bija daudz ļoti labi leģionāri, to gan es atceros, tas čalis no Dienvidamerikas pēc tās sezonas spēlēja ACB un garais spēlētājs bija ar lielu NBA pieredzi, Valmierai tādi spēlētāji nebija!
Harelsons (spēlējis NBA), Bostiks, meksikānis Pako Kruss. Es pats biju Arēnā uz 6. finālspēli tajā sērijā. Harelsonam bija iespēja ar trīni izraut uzvaru tajā spēlē un VEF nodrošināt čempiontitulu, bet netrāpīja, sērija tika izlīdzināta 3-3. Izsķirošās spēles iznākums pārpildītajā VOC nav jāatgādina.
, 2021-04-11 23:12, pirms 4 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Mūsdienās viss notiek attālināti, nav nepieciešams Edgaru redzēt, bet esot aktīvam komentāru sadaļā ir iespēja ietekmēt cilvēku domas! 😁
Lai komentāri ietekmētu cilvēku, ir jābūt vienai lietai, vājam cilvēkam. Ņem par piemēru henry, viņš domā, ka mani satricināja, lai gan es reāli troļļoju viņu un praktiski vienu komentāru, nedaudz pārlabojot atkārtoju, viņš domā, ka ir uzvarējis, bet es uz viņa rēķina gūstu labu smieklu devu, bet dienas beigās, ne man, ne viņam nerausta, kas šeit ir.
, 2021-04-11 23:12, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Harelsons (spēlējis NBA), Bostiks, meksikānis Pako Kruss. Es pats biju Arēnā uz 6. finālspēli tajā sērijā. Harelsonam bija iespēja ar trīni izraut uzvaru tajā spēlē un VEF nodrošināt čempiontitulu, bet netrāpīja, sērija tika izlīdzināta 3-3. Izsķirošās spēles iznākums nav jātatgādina pārpildītajā VOC.
Jā, paldies, ka atsvaidzināji man atmiņu! Šie bija ļoti labi leģionāri, Valmierai ne tuvu nebija spēlētāji ar tādu meistarību! Es neesmu Štelmahera fans, bet tīri objektīvi viņš ir labāks treneris par Gailīti!
, 2021-04-11 23:14, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Harelsons (spēlējis NBA), Bostiks, meksikānis Pako Kruss. Es pats biju Arēnā uz 6. finālspēli tajā sērijā. Harelsonam bija iespēja ar trīni izraut uzvaru tajā spēlē un VEF nodrošināt čempiontitulu, bet netrāpīja, sērija tika izlīdzināta 3-3. Izsķirošās spēles iznākums pārpildītajā VOC nav jāatgādina.
Tad jau bija tas, ka treneris bija ar mazu pieredzi un kopējā komandas spēle bija vājāka + nebija respekta pret Gailīti.
, 2021-04-11 23:14, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Lai komentāri ietekmētu cilvēku, ir jābūt vienai lietai, vājam cilvēkam. Ņem par piemēru henry, viņš domā, ka mani satricināja, lai gan es reāli troļļoju viņu un praktiski vienu komentāru, nedaudz pārlabojot atkārtoju, viņš domā, ka ir uzvarējis, bet es uz viņa rēķina gūstu labu smieklu devu, bet dienas beigās, ne man, ne viņam nerausta, kas šeit ir.
Cilvēki ir ar ļoti dažādu kritisko domāšanas līmeni, līdz ar to ir daļa cilvēku, kurus var arī šādi ietekmēt!
, 2021-04-11 23:15, pirms 4 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Jā, paldies, ka atsvaidzināji man atmiņu! Šie bija ļoti labi leģionāri, Valmierai ne tuvu nebija spēlētāji ar tādu meistarību! Es neesmu Štelmahera fans, bet tīri objektīvi viņš ir labāks treneris par Gailīti!
Pašlaik tam nav nekādu objektīvu rādītāju. Pat ja nopietni runājam, tad tam apgalvojumam tik tiešām nav nekādu nopietnu argumentu. Teiksim šodien, tuva spēle, kur rezultātu izšķīra spēlētāju meistarība nebūs treneru līmeņa rādītājs, ja būtu sērija, jā, varētu parunāt.
, 2021-04-11 23:15, pirms 4 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Cilvēki ir ar ļoti dažādu kritisko domāšanas līmeni, līdz ar to ir daļa cilvēku, kurus var arī šādi ietekmēt!
Tie nav gudri cilvēki
, 2021-04-11 23:17, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pašlaik tam nav nekādu objektīvu rādītāju
Pašlaik uzvara šajā līgā ir vienīgais objektīvais kritērijs! Kalev noteikti nav galvas tiesu pārāka komanda par VEF
, 2021-04-11 23:18, pirms 4 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Jā, paldies, ka atsvaidzināji man atmiņu! Šie bija ļoti labi leģionāri, Valmierai ne tuvu nebija spēlētāji ar tādu meistarību! Es neesmu Štelmahera fans, bet tīri objektīvi viņš ir labāks treneris par Gailīti!
Ja interesē vēl vairāk atsvaidzināt atmiņu, te būs abu komandu punktu guvēji izšķirošajā 7. spēlē:

Valmiera/Ordo – VEF Rīga 78:66 (19:12, 17:23, 18:21, 24:10)
Valmiera/Ordo: Aigars Šķēle 14 (6ab, 4rp), Mičels 13 (7rp), Laksa 13, Kaufmanis 9, Bērziņš 9 (8ab), Armands Šķēle 8, Blaus 5, Rozītis 4, Vairogs 3 (5pp), Jonāts, Gabrāns, Iļjins. Galvenais treneris Roberts Štelmahers.
VEF Rīga: Bostiks 19 (7ab, 4rp), Meiers 12, Jakovičs 9, Bērziņš 6, Mejeris 4, Harelsons 4, Rubio 4, Strēlnieks 3, Geks 3, Kruss 2 (4rp), Mailzs; Vilde. Galvenais treneris Jānis Gailītis.
, 2021-04-11 23:19, pirms 4 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Pašlaik uzvara šajā līgā ir vienīgais objektīvais kritērijs! Kalev noteikti nav galvas tiesu pārāka komanda par VEF
Spēle bija tuva un tikās divas līdzīgas komandas. E par uzvaru piekristu, ja būtu zaudēts taktiski, max ko varam runāt, ka abi ir vienā līmenī. Vienkārši šī spēle nav rādītājs nedz par Štelmaheru, nedz Gailīti.
, 2021-04-11 23:50, pirms 4 gadiem
Var strīdēties līdz apnikumam un apjukumam, bet tas, ka VEFam nav neviena tāda spilgta starptautiska panākuma - arī fakts. Kaut kas vienmēr pietrūkst. Vai nu pacīnās un skaistā spēlē zaudē, vai arī neveicas ar sastāvu, ar treneri, ar Covīdu, ar pretinieka taktiku, pretiniekiem nereāli krīt un tā tālāk. Vienmēr mazliet. Vienmēr pietrūkst. Diemžēl.
, 2021-04-12 04:10, pirms 4 gadiem
Notika tieši tas, ko es iepriekš biju izteicis, līmenis Gailītim plus mīnus kaut kur tas pats, taktiski abi treneri ir vairāk balstīti uz spēlētāju individuālo meistarību, jo ne viens ne otrs vairāk kā solis vai divi uz priekšu kombinēt nemēdz. It kā likās, ka Vef vispār lokāli nebūtu jārodas šķēršļiem vai grūtībām paņemt sev vajadzīgo, bet realitātē mēs redzam pavisam citu ainu. Knapi izlīda pret Ogri, kur nav ne dominējošu leģionāru, ne cita jebkā, ko likt līdzsvara kausos, tik vien kā visai labu LBL līmeņa kapātāju bariņš, no kuriem tikai divi reāli pabijuši izlases materiāla statusā, pret Vef 2-3 pilntiesīgiem/regulāriem, šībrīža izlases līmenim pieskaitāmiem, plus tie diezgan veiksmīgi savāktie leģi. Un ko mēs no tā dabūjam? Nu pa lielam neko.
, 2021-04-12 09:26, pirms 4 gadiem
Gailîtis normàls treneris,tas ,ka vakar zaudèja ir fenomens uz kura ir uzkàpuši abi ,Štelmahers un Gailîtis ir kà nozombèti un tur laukumà Śkèli,viñš taču absolùti nedomà ,tikai skrien ar pieri sienà,kàs radijis šo nenormàlo imidžu,saprotu Armanda talants un visimdomà ,ka bràlis ir meistarîgs,te salîdzinot abus bràłus ir
nakts un diena.......,Aigars varbût bûtu labs 2 lîgà ,bet ne izlasè. ,ne VEF.
Te viens komentos safantezèjies ,ka Ventspilij par tr.eneri Vairogu,saprotu ,ka kàdam Ventspils nepatîk,arî es neesmu fans. viñiem,bet mainît FogEli pret Vairogu uz kàda logikas pamata,šilo no milo.....,Vairogs varbût bûs labs tremneris,bet lai patrennè otro lîgu un tad sapño pa Ventspili....
, 2021-04-12 09:32, pirms 4 gadiem
Nav te jāstrīdās kurš labāks vienīgi cerams ka abi mācās no kļūdām un augs kā treneri jo kļudas vēl ir daudz abiem