Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Samoilovs gūst divus punktus ar sodu, "Zeļļi" ballītē tiek galā ar igauņiem (video)

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Samoilovs gūst divus punktus ar sodu, "Zeļļi" ballītē tiek galā ar igauņiem (video)
Aleksandrs Samoilovs. Foto: Inna Zaharova/Rīgas Zeļļi

Šovakar Latvijas un Igaunijas apvienotajā basketbola līgā panākumu izcīnīja "Rīgas Zeļļi", kas "Arēnā Rīga" ar 81:64 pieveica "Viimsi". Starta pieciniekā devās pludmales volejbola leģenda Aleksandrs Samoilovs, debitējot lielajā basketbolā.

• Aleksandrs Samoilovs devās "Zeļļu" starta pieciniekā un laukumā pavadīja 3:34 minūtes.

• 33 sekundes līdz beigām Samoilovs zem pretinieku groza saņēma piespēli no Ričarda Vanaga, izmānīja divus pretiniekus un par spīti pārkāpumam realizēja metienu. Soda metiens bija nesekmīgs.

• Samoilova kontā arī divas atlēkušās bumbas, no kurām viena izcīnīta uzbrukumā, un viena piezīme.

• Laukumā atrodoties Samoilovam, laukuma saimnieki guva par astoņiem punktiem vairāk nekā "Viimsi".

• Samoilovs trīs reizes piedalījies olimpiskajās spēlēs, 2015. gadā kļuva par Eiropas čempionu. Viņa kontā ir arī četri Eiropas sudrabi.

• "Zeļļu" rindās rezultatīvākais ar 21 punktu bija Vanags, kura kontā arī astoņas atlēkušās bumbas.

• 18 punktus pievienoja Aizeja Osborns, bet 16 iemeta Kamaka Hepa, kurš izcēlās ar double-double, jo rīdzinieku leģionāram arī desmit atlēkušās bumbas.

Rīgas Zeļļi – Viimsi 81:64
(22:18, 19:19, 23:20, 17:7)
Rīgas Zeļļi: Vanags 21 (8ab), Osborns 18, Hepa 16 (10ab), Pinete 10, Vīksne 8 (8ab), Skuja 2 (7rp), Samoilovs 2 (2p – 1/3), Vītols 2, Skrinda 2, Berkolds, Mamajs

Latvijas-Igaunijas līgas spēles šonedēļ

Dat.SpēleRez.Rezultatīvākie
05.02Kalev/Cramo - Keila92:79Šungu 21 p. - Žunda 18 p.
06.02Valmiera Glass/ViA - Tartu Ulikool61:69Karlsons 14 p. - Veidemans 16 p.
07.02TalTech - Kalev/Snabb105:74Sūrorgs 23 p. (7 rez.p.) - Rādiks 14 p.
Ventspils - Rīgas Zeļļi100:92El-Amins 23 p. (6 rez.p.) - Osborns 23 p.
Parnu Sadam - Latvijas Universitāte93:63Harts 21 p. - Strautiņš 20 p.
09.02Keila - Liepāja97:89Kasemetss 29 p. - Dubults 23 p. (12 atl.b.)
10.02Latvijas Universitāte - Tartu Ulikool68:98Briedis 20 p. - Ēlmā 26 p.
Prometey - Ventspils86:77Sidorovs 14 p. - El-Amins 22 p.
VEF Rīga - Valmiera Glass/ViA84:71Vitingtons 19 p. (12 atl.b.) - Karlsons 16 p.
Parnu Sadam - Liepāja83:79Posts 19 p. - Ķilps 21 p.
Rīgas Zeļļi - Viimsi81:64Vanags 21 p. (8 atl.b.) - Verhovens 19 p. (12 atl.b.)
11.02Kalev/Snabb - Ogre17.00

Kopvērtējums

VKomandaU-Z%
1.Kalev/Cramo23-195.8%
2.Prometey19-290.5%
3.VEF Rīga18-578.3%
4.Tartu Ülikool16-769.6%
5.Ventspils15-768.2%
6.Rīgas Zeļļi16-866.7%
7.Ogre12-957.1%
8.Pärnu Sadam12-1250.0%
9.TalTech11-1345.8%
10.Liepāja9-1340.9%
11.Keila/Coolbet9-1537.5%
12.Avis Rapla8-1436.4%
13.Viimsi5-2020.0%
14.Valmiera Glass/ViA4-1719.0%
15.Tallinn Kalev/Snabb3-1913.6%
16.Latvijas Universitāte3-2112.5%
1 2 70 komentāri

  +9 [+] [-]

, 2024-02-10 21:02, pirms 10 mēnešiem
Izskatījās diez gan pastulbi, bet kaut kādu parasto jefiņu interesi droši vien uzvarēja, citādi ESTLAT līga ir gaužām skumja.

  +7 [+] [-]

, 2024-02-10 21:07, pirms 10 mēnešiem
igauņi gan jau bija izbrīnīti, bet nu neko

  +6 [+] [-]

, 2024-02-10 21:10, pirms 10 mēnešiem
Šis cirks daudz izsaka par līgas līmeni. Zeļļu leģi noteikti pēc tam karjerā šo pieminēs kā lielāko watafaku savā spēlētāju pieredzē. Reāli atgadinaja kkādu krievijas līgu variantu, kur komandu prezidenti nereti šādi izklaidējas sevi ieliekot komandas sastāvā utml. Ja jau doma ir PR un fanu piesaiste, tad varu ieteikt vēl efektīvāku risinājumu - atsaukt vecenes, kas plikas skrien katrā spēlē laukumā pilna arēna katru reizi garantēta. Ja nopietni, tad šādas kluba prezidentu izklaides ne par ko profesionālu neliecina. Un ja līga ir tik neinteresanta, ka virsraksts un lielākā daļa no raksta ir jāvelta šim izgājienam, tad tas liek padomāt, kāpēc ikdienaa uz šo līgu nāk pāris simti uz spēlem, un tas ir vienalga uz kuru klubu. Cilvēki nav stulbi un bedigi ka vienigais veids kā cilvēkus tur dabūt ir šād nu tad jebatj jebatj. Un ar visu to kopumā arēna tukša un kādi 700 cilvēki max atnākuši.

  +9 [+] [-]

, 2024-02-10 21:12, pirms 10 mēnešiem
Un tad vēl daži strīdās par to, ka šī līga nav joks

  +7 [+] [-]

, 2024-02-10 21:15, pirms 10 mēnešiem
man pat patika, tīri šovs, nebija jau pamatsastāva spēlētājs visu spēli - izlaida, paāsktījās, savus 2 punktus iemeta.

     [+] [-]

, 2024-02-10 21:17, pirms 10 mēnešiem
bārda un sifons rakstīja: Šis cirks daudz izsaka par līgas līmeni. Zeļļu leģi noteikti pēc tam karjerā šo pieminēs kā lielāko watafaku savā spēlētāju pieredzē. Reāli atgadinaja kkādu krievijas līgu variantu, kur komandu prezidenti nereti šādi izklaidējas sevi ieliekot komandas sastāvā utml. Ja jau doma ir PR un fanu piesaiste, tad varu ieteikt vēl efektīvāku risinājumu - atsaukt vecenes, kas plikas skrien katrā spēlē laukumā pilna arēna katru reizi garantēta. Ja nopietni, tad šādas kluba prezidentu izklaides ne par ko profesionālu neliecina. Un ja līga ir tik neinteresanta, ka virsraksts un lielākā daļa no raksta ir jāvelta šim izgājienam, tad tas liek padomāt, kāpēc ikdienaa uz šo līgu nāk pāris simti uz spēlem, un tas ir vienalga uz kuru klubu. Cilvēki nav stulbi un bedigi ka vienigais veids kā cilvēkus tur dabūt ir šād nu tad jebatj jebatj. Un ar visu to kopumā arēna tukša un kādi 700 cilvēki max atnākuši.
pilnīgi piekrītu tev ar Vef tā pati situācija

  +3 [+] [-]

, 2024-02-10 21:20, pirms 10 mēnešiem
Visu cieņu Samoilovam, bet tiešām pastulbi. Un piekrītu , ka tas kaut ko liecina par līgas līmeni. Iedomājos ko tādu Eirolīgā. Bet nu laikam kādu lieku skatītāju tas piesaistīja.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-10 21:20, pirms 10 mēnešiem
evil113 rakstīja: Izskatījās diez gan pastulbi, bet kaut kādu parasto jefiņu interesi droši vien uzvarēja, citādi ESTLAT līga ir gaužām skumja.
da beidz... komentētāji teica, ka Zeļļu menedžeri labi pastrādājuši - fenomentālu spēlētāju atraduši...

  +7 [+] [-]

, 2024-02-10 21:22, pirms 10 mēnešiem
Laikam jau cilvēki un basketbola draugi LV nemaz nav tik stulbi, ja uz Eirolīgu starp ārvalstu komandām un par tādu pašu samaksu atnāk pilna arēna, kamēr uz milzīgajiem zeļļu centieniem un banānu solīšanām uz vietējo komandu atnāk pāris simti. Nu nedabūs cilvēkus ar tadiem jeeliem izgājieniem vairs. Nav vairs Zīgerista laiki, kad par banānu cilveki atdeva balsi😅

  -1 [+] [-]

, 2024-02-10 21:26, pirms 10 mēnešiem
petkemek rakstīja: pilnīgi piekrītu tev ar Vef tā pati situācija
kāds te vef sakars vispār? Kas tev par sāpi ir, ka jājauc cits klubs iekšā pie situācijas apraksta, ko rada Buļs?

  +3 [+] [-]

, 2024-02-10 21:28, pirms 10 mēnešiem
bārda un sifons rakstīja: Laikam jau cilvēki un basketbola draugi LV nemaz nav tik stulbi, ja uz Eirolīgu starp ārvalstu komandām un par tādu pašu samaksu atnāk pilna arēna, kamēr uz milzīgajiem zeļļu centieniem un banānu solīšanām uz vietējo komandu atnāk pāris simti. Nu nedabūs cilvēkus ar tadiem jeeliem izgājieniem vairs. Nav vairs Zīgerista laiki, kad par banānu cilveki atdeva balsi😅
kas vēl ir svarīgi, nav kvalitatīvs basketbols. Ir atsevišķas spēles, kur komandas tik tiešām nokapā kā vajag, bet tam ir robeža.

  +3 [+] [-]

, 2024-02-10 21:30, pirms 10 mēnešiem
[quote barda_un_sifons]
Laikam jau cilvēki un basketbola draugi LV nemaz nav tik stulbi, ja uz Eirolīgu starp ārvalstu komandām un par tādu pašu samaksu atnāk pilna arēna, kamēr uz milzīgajiem zeļļu centieniem un banānu solīšanām uz vietējo komandu atnāk pāris simti. Nu nedabūs cilvēkus ar tadiem jeeliem izgājieniem vairs. Nav vairs Zīgerista laiki, kad par banānu cilveki atdeva balsi😅
tāpat kā Vef spēlēs tribīnēs vejš svilpo, pilnīgi tev piekrītu

  +3 [+] [-]

, 2024-02-10 21:32, pirms 10 mēnešiem
vispār sākumā domāju, ka Gena nāks spēlēt.Ko par to visu domā SC konts ''bankir''?

  +1 [+] [-]

, 2024-02-10 21:32, pirms 10 mēnešiem
Kāpēc nevar vnk to uztvert kā entertainmentu, kāpēc kaut kāds uber līmenis te jāmeklē uzreiz?
Un arī, pēc šīs līgas tomēr čaļi brauc un tālāk kapā labā citur, piem. Šiliņš Vācijā... tā, ka nav gluži arī tā, ka nekā.

  +4 [+] [-]

, 2024-02-10 21:33, pirms 10 mēnešiem
Sniegavīrs34 rakstīja: Visu cieņu Samoilovam, bet tiešām pastulbi. Un piekrītu , ka tas kaut ko liecina par līgas līmeni. Iedomājos ko tādu Eirolīgā. Bet nu laikam kādu lieku skatītāju tas piesaistīja.
Jau cik reizes esmu izteicies par līgas līmeni. Kad parādījās laukumā Samoilovs un spēja pat kaut ko izdarīt, tad tikai reāli tiek atvērtas acis. Nebrīnītos, ja pret to pašu Valmieru Samoilovs iemestu savus padsmit punktus.
Galīgi nesagādā prieku šī apziņa, ka līgas līmenis ir nokritis pagrabā, bet par to nerunāt arī būtu muļķīgi.

  -2 [+] [-]

, 2024-02-10 21:36, pirms 10 mēnešiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Kāpēc nevar vnk to uztvert kā entertainmentu, kāpēc kaut kāds uber līmenis te jāmeklē uzreiz?
Un arī, pēc šīs līgas tomēr čaļi brauc un tālāk kapā labā citur, piem. Šiliņš Vācijā... tā, ka nav gluži arī tā, ka nekā.
Spēlētāju individuālais līmenis neliecina par līgas līmeni. Tie abi var kaut kādā mērā korelēt savā starpā, bet dienas beigās, tie ir daži gadījumi katru sezonu. Cita runa būtu, ja mēs spētu vietējos noturēt, bet kā redzams, tad tas iespējams īsti nav mums, kas arī nedaudz par līmeni liecina.

  -1 [+] [-]

, 2024-02-10 21:40, pirms 10 mēnešiem
no samoilova iznākšanas jau nu gan nav pamata spriest par līgas līmeni
pēdējā minūte, rezultāts skaidrs, valda pokuisms, jebkurš skolnieks var iemest acis

  +3 [+] [-]

, 2024-02-10 21:40, pirms 10 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: kas vēl ir svarīgi, nav kvalitatīvs basketbols. Ir atsevišķas spēles, kur komandas tik tiešām nokapā kā vajag, bet tam ir robeža.
No viena konta raksti un tad ar otru atbildi?

  +5 [+] [-]

, 2024-02-10 21:42, pirms 10 mēnešiem
purva_velns rakstīja: no samoilova iznākšanas jau nu gan nav pamata spriest par līgas līmeni
pēdējā minūtə, valdot pokuismam, jebkurš skolnieks var iemest acis
Arī bez tā, tas līmenis nav augsts. Nevajadzētu sevi muļķot, ka nu mums te ir kas labs. Līga praktiski nestrādā pie sava produkta, komandām mazi budžeti, līgā ir tikai 3 praktiski normāla/vidēja līmeņa komandas - BKV, Kalev un VEF. Prometey neskaitam, jo tie nav vietējie un nav uz palikšanu

  -1 [+] [-]

, 2024-02-10 21:45, pirms 10 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Arī bez tā, tas līmenis nav augsts. Nevajadzētu sevi muļķot, ka nu mums te ir kas labs. Līga praktiski nestrādā pie sava produkta, komandām mazi budžeti, līgā ir tikai 3 praktiski normāla/vidēja līmeņa komandas - BKV, Kalev un VEF. Prometey neskaitam, jo tie nav vietējie un nav uz palikšanu
tas ir skaidrs, bet tam nav nekāda sakara ar to, ko mēs lasām komentos par samoilova iznākšanas faktu un līgu

  +4 [+] [-]

, 2024-02-10 21:49, pirms 10 mēnešiem
Neaizstāvu šovu, bet ir vērts atcerēties, ka Samoilovs ir profesionāls olimpiskais(!) sportists, kurš savulaik ir nodarbojies arī ar basketbolu, domāju, ka priekš tā viņš ir atzīmējies pietiekami labi.
Par līmeni - protams, tas nav augsts, mums ir mazs tirgus. Ne velti leiši negribēja ar mums veidot vienoto Baltijas līgu. Arēnas ir tik cik viņas ir un apmeklētāji arī ir tik cik viņi ir. Nav jēgas nākt lielajiem sponsoriem tik mazā tirgū, jo tas neatmaksājas. Ja gribam redzēt ceļamies līmeni, tad ir jādomā par Eirolīgas komandu Rīgā (kur vismaz ir kaut kāds tirgus) un tas pozitīvi atspoguļotos uz līgu kopumā, pieņemot, ka tāda komanda piedalītos vietējā čempī, bet tur atkal viss atdurās pret finansējumu un tā pieejamību.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-10 21:51, pirms 10 mēnešiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Kāpēc nevar vnk to uztvert kā entertainmentu, kāpēc kaut kāds uber līmenis te jāmeklē uzreiz?
Un arī, pēc šīs līgas tomēr čaļi brauc un tālāk kapā labā citur, piem. Šiliņš Vācijā... tā, ka nav gluži arī tā, ka nekā.
Tas kā es to redzu - tādiem gājieniem sportā ir sava vieta un tas ir Zvaigžņu spēlēs! Regulārajā sezonā - kur sportistiem tiek maksāta alga- nu es nekādi neredzu tam vietu. Visu cieņu Aleksandram par to ko viņš ir paveicis savā sportā.

     [+] [-]

, 2024-02-10 21:51, pirms 10 mēnešiem
purva_velns rakstīja: tas ir skaidrs, bet tam nav nekāda sakara ar to, ko mēs lasām komentos par samoilova iznākšanas faktu un līgu
kaut kādā mērā ir. Tomēr, ja paskatāmies līdzīgas situācijas, tad vairums tādas epizodes cenšas svinīgas radīt un tāpat, lielākoties, tie ir bijušie basketbolisti nevis vienkārši no malas paņemts cilvēks, labi, lai neteiktu kāds, nosacīti no malas paņemts, jo tomēr zinām viņa un Buļa saistību.

  +7 [+] [-]

, 2024-02-10 21:54, pirms 10 mēnešiem
Samoilovs laiž kā Bertāns - pāris minūtes uz laukuma tiek un vienu iemet)

     [+] [-]

, 2024-02-10 21:54, pirms 10 mēnešiem
Dziivniex rakstīja: Neaizstāvu šovu, bet ir vērts atcerēties, ka Samoilovs ir profesionāls olimpiskais(!) sportists, kurš savulaik ir nodarbojies arī ar basketbolu, domāju, ka priekš tā viņš ir atzīmējies pietiekami labi.
Par līmeni - protams, tas nav augsts, mums ir mazs tirgus. Ne velti leiši negribēja ar mums veidot vienoto Baltijas līgu. Arēnas ir tik cik viņas ir un apmeklētāji arī ir tik cik viņi ir. Nav jēgas nākt lielajiem sponsoriem tik mazā tirgū, jo tas neatmaksājas. Ja gribam redzēt ceļamies līmeni, tad ir jādomā par Eirolīgas komandu Rīgā (kur vismaz ir kaut kāds tirgus) un tas pozitīvi atspoguļotos uz līgu kopumā, pieņemot, ka tāda komanda piedalītos vietējā čempī, bet tur atkal viss atdurās pret finansējumu un tā pieejamību.
Te ir viena problēma ar Eirolīgas komandu, respektīvi, tā visticamāk daļēji vēl kur spēlētu. Iespējams tajā pašā Lietuvā. Skumjā realitāte ir tā, ka pat viens klubs neizvilks līgu. Jā, citām komandām ir labi, ka ir spēcīgāks pretinieks

     [+] [-]

, 2024-02-10 21:59, pirms 10 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: kaut kādā mērā ir. Tomēr, ja paskatāmies līdzīgas situācijas, tad vairums tādas epizodes cenšas svinīgas radīt un tāpat, lielākoties, tie ir bijušie basketbolisti nevis vienkārši no malas paņemts cilvēks, labi, lai neteiktu kāds, nosacīti no malas paņemts, jo tomēr zinām viņa un Buļa saistību.
tajā pašā nhl tiek parakstīti uz vienu maču ledus mašīnu šoferi un sēž uz beņķa, vāc autogrāfus
tā štelle jāuztver vienkāršāk

  +1 [+] [-]

, 2024-02-10 22:04, pirms 10 mēnešiem
purva_velns rakstīja: tajā pašā nhl tiek parakstīti uz vienu maču ledus mašīnu šoferi un sēž uz beņķa, vāc autogrāfus
tā štelle jāuztver vienkāršāk
Tiek parakstīts tikai dēļ protokola, jo savādāk ir tehniskais zaudējums un neviens reāli negaida no viņiem pat sekundi laukumā. Divas dažādas lietas. Pat ja gribi, lai to uztver vienkāršāk, tad tā lieta būti bijusi profesionālāk jāizdara. Tādā ziņā man patika Kandavas piegājiens, bez lieka pafosa, divas spēles nospēlēja.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-10 22:06, pirms 10 mēnešiem
paklau, tevi tas tik ļoti uzrunāja?

  +1 [+] [-]

, 2024-02-10 22:11, pirms 10 mēnešiem
Par līgas līmeni runā nevis tas, ka pat beach volejbolists var tai līmenī piedalīties, bet gan fakts kā tāds, ka tāda ākstīšanās vispār pieļaujama. Sajūta, ka to pasākumu neuztver nopietni. Ir kādi līdzīgi gadījumi redzēti kādās nopietnākās līgās.

  +3 [+] [-]

, 2024-02-10 22:14, pirms 10 mēnešiem
Taču kāda starpība, vai izšķirtās spēlēs laukumā laiž 16-gadīgos no kluba akadēmijas, komandas stāra radinieku (Thanasis vai Keljin Blevins nbā), Zonne savu dēlu, vai Samoilovu.

Par līgas līmeni - nu, ja Samoilovs var iekāpt tajā līmenī (kāds mums tajā līgā ir), tad nevar viņam neko pārmest. Vīmsi paši vainīgi, ka nevarēja vinnēt.

Vefā savulaik to vienu neoficiālo pārbaudes spēli aizvadīja Kambala, kuram tobrīd bija aizliegums spēlēt basīti. Kas ir lielāks "sportiskā gara/džentlmeņu vienošanās" pārkāpums?

  +4 [+] [-]

, 2024-02-10 22:19, pirms 10 mēnešiem
Ooo, kārtējie Vef dir....ji savākušies. Uz Zeļļiem 700 skatītāji, maz, uz Vef spēli, 5 karogu vicinātāji un 10 garāmgājēji, pilna zāle. Pie Olimpiskā pat spekulanti piedāvā iegādāties biļeti uz Vef spēli par divkāršu cenu, jo kasē vairs nav . Arēnā vismaz atmosfēra bija pienācīga. Jauniešu bundzenieku skolas audzēkņi vien bija ko vērti. Prieks skatīties un klausīties. Toties Vef spēlē pārtraukumos vējš svilpo un tāpēc skatītāji no ekstāzes ļauž krēslus un rauj jumtu nost. Vienam te, Krievijas šova cienītājam, laikam pat pilnas bikses no tā. Neesmu Vef atbalstītājs, taču nevar noliegt to, ka spēcīgākais Latvijas klubs, pagaidām. Taču jūs, noniecinot līgas līmeni, nonieciniet arī klubu, kuru atbalstāt. Izrādiet cieņu pret savu klubu. Darot to, jūs, cerams sāksiet arī izrādīt cieņu pret to, ko dara citi. Ja nē, jūsu problēma. Suņi rej, karavāna iet tālak. Peace!

     [+] [-]

, 2024-02-10 22:21, pirms 10 mēnešiem
Kāds sakars Samoilovam ar līgas līmeni? Džeks uzspēlēja, uzspēlēja, 2 p iemeta un komanda uzvarēja. Kamēr viņš bija laukumā +8, kur problēma? A tie gudrinieki, kādā veidā ir cēluši līgas līmeni? Tik gudri internetā dir** māk...

     [+] [-]

, 2024-02-10 22:31, pirms 10 mēnešiem
Lieliski, nopirkšu Zeļļu biedru karti. Prieks, ka kāds klubs kaut ko mēģina PR sakarā

  +5 [+] [-]

, 2024-02-10 22:31, pirms 10 mēnešiem
Sniegavīrs34 rakstīja: Par līgas līmeni runā nevis tas, ka pat beach volejbolists var tai līmenī piedalīties, bet gan fakts kā tāds, ka tāda ākstīšanās vispār pieļaujama. Sajūta, ka to pasākumu neuztver nopietni. Ir kādi līdzīgi gadījumi redzēti kādās nopietnākās līgās.
Useins Bolts austrālijas futbola līgā, Maikls Džordans Minor League Baseball. Jābeidz te vefeļiem čīkstēt.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-10 22:33, pirms 10 mēnešiem
Samoilovs noslēdzis līgumu pa 1 milj, ? Kā iepriekš pats Biedriņš savā laikā .
1 2 70 komentāri