Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Neapturamais Timma saber 30 punktus, VEF soli no fināla

Agris Suveizda

Neapturamais Timma saber 30 punktus, VEF soli no fināla
Jānis Timma
Foto: Vladislavs Proškins/F64

Otro uzvaru "Aldara" Latvijas Basketbola līgas pusfinālā izcīnīja VEF, kas izbraukumā pārspēja "Liepāju"/"Triobet" (83:70) un sērijā līdz trim uzvarām izvirzījās vadībā ar 2-0. Rezultatīvākais ar 30 punktiem bija Jānis Timma.

Spēli labāk sāka mājinieki, kas pēc Laura Blaua gūtā groza pirmās 200 sekundes noslēdza ar trīs punktu pārsvaru (8:5). Pēc pusotras minūtes Dveins Džonsons no tālās distances panāca 13:8, tomēr tad sākās viesu ofensīva, kas trīs minūtes līdz ceturkšņa beigām noslēdzās ar Roberta Lauerija trejaci – 14:13 jau VEF labā. Ceturtdaļas pēdējā minūtē liepājnieki gan atguva vadības grožus – 17:14.

Otro ceturtdaļu ar četriem punktiem pēc kārtas sāka Mareks Mejeris (18:17), tad piecus punktus guva Džeralds Robinsons (23:22), bet ceturtdaļas pašā vidū Ingus Jakovičs nokārtoja plus pieci (31:26). Kurzemnieki divreiz pietuvojās līdz mīnus divi, tomēr puslaika galotne piederēja Jānim Timmam, kurš guva komandas pēdējos astoņus punktus un ļāva VEF pārtraukumā doties ar 45:37 kabatā.

Liepājnieki ne tikai nesalūza, bet diezgan ātri pēc pārtraukuma atjaunoja neizšķirtu. Pēc Džonsona precīza metiena trīs minūtes līdz trešās ceturtdaļas beigām rezultāts uz tablo vēstīja par 51:51. Viesi gan nekavējoties atbildēja ar pieciem punktiem pēc kārtas un atguva iniciatīvu (56:51).

Arī ceturtās ceturtdaļas ievadā liepājnieki atspēlēja deficītu un Andrjus Mažutis panāca 60:60, tomēr Timma jau nākamajā minūtē ielidināja tālmetienu un VEF, gūstot astoņus punktus pēc kārtas, piecas minūtes līdz pamatlaika beigām bija priekšā ar 68:60. Nu izlieto ūdeni sasmelt bija jau par vēlu - VEF uzvara ar 83:70, ļaujot finālam pietuvoties vairs tikai viena soļa attālumā.

Aldara Latvijas Basketbola līga, pusfināla 2. spēle

Liepāja/Triobet – VEF 70:83 (17:14, 20:31, 17:13, 16:25)
Liepāja/Triobet: Žeļonis 15, Džonsons 13 (4kļ), Blaus 11 (7ab), Helmanis 11, Jurevičus 10, J. Antrops 6 (5kļ), Mažutis 4, Jahovičs, Leimanis, Miglinieks
VEF: Timma 30 (2p. – 3/7, 3p. – 6/10, 1p. – 6/7, 8ab, 5pb), Robinsons 16 (4kļ), Mejeris 12 (5rp), Jakovičs 7, Lauerijs 6, Pasečņiks 3, Heriss 3, Strēlnieks 2, A. Bērziņš 2, Zaķis 2, J. Bērziņš

Sērijas kalendārs

DatumsLaiksSpēleVietaRezultāts
30. aprīlis19:30VEF Rīga - Liepāja/TriobetAizkraukles SC73:68 P
3. maijs17:00Liepāja/Triobet - VEF RīgaLiepājas OC70:83
6. maijs19:30VEF Rīga - Liepāja/TriobetKandavas SH
8. maijs*19:30Liepāja/Triobet - VEF RīgaLiepājas OC
10. maijs*17:00VEF Rīga - Liepāja/TriobetOgres 1. vsk.

Izmantotie resursi:
Latvijas Basketbola savienība

     [+] [-]

, 2015-05-03 23:08, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Privāti? Vienīgais privātais klubs ir VEF, visi pārējie pieder pašvaldībām, tātād valstij. Man jau vienalga, kur spēlē VEF, bet teikt, ka VTB palīdz attīstīties LV basketbolam un vitāli nepieciešams ir muļķības.
Es tā neesmu teicis, ko jūs man piesienat to....man tak vispār spēlēšana tur ir vienaldzīga, viņi tur kaut visas spēles varēja zaudēt, man vienalga tas

     [+] [-]

, 2015-05-03 23:09, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tu ņēmi vidējo spēles laiku?
Labāk jau būtu bijis cik sezonā būtu, jebšu ņēmis katru spēli atsevišķi un tā skatījies
Es paņēmu vidējo spēles laiku un parreizināju ar nospēlētājām spēlēm. Man personīgi tā bija vieglāk, lai gan, jā, tas bija laikietilpīgāks process.

     [+] [-]

, 2015-05-03 23:13, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tu šādi darot atņēmi LV spēlētājiem laiku, jo ja leģionārs izkrīt, viņa laiku visticamāk sadala vietējie un tad viņiem tas spēles laiks lielāks un tad grafikā neatbilst procenti, jo tādejādi, Tu sezonas laikā esi vietējiem nogriezis spēles laiku
Vecīt, ja izkrīt leģionārs, tad 200 min paliek 200 min. Kāda ir starpība starp 260 min vai 26X10min? Nekāda!

     [+] [-]

, 2015-05-03 23:14, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Vecīt, ja izkrīt leģionārs, tad 200 min paliek 200 min. Kāda ir starpība starp 260 min vai 26X10min? Nekāda!
pag, kā Tu domā tās 200 minūtes?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 23:18, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: pag, kā Tu domā tās 200 minūtes?
200 minūtes ir maksimālais spēles laiks uz komandu 40X5min. Tas ja izkrīt leģionārs neko nemaina, jo tad vidējais spēles laiks būs lielāks latvietim vai citam legam. Manos aprēķinos var būt +/- 2% kļūda, jo es apaļoju vidējo spēles laiku vai nu uz augšu vai uz leju.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-03 23:21, pirms 10 gadiem
Sharpam: respekts par viedokli, kurš arī man šķiet pareizs un pamatots. Apbrīnoju Tavu apņēmību oponēt Sporta Novērotājam, kurš nemāk uzklausīt citus, ja viedokļi atšķiras!
Sporta Novērotāj: Neesi tik ietiepīgs, uzklausi citus un pieņem šos viedokļus.
Piebildīšu, ka LBS tak bijušo LMT akadēmiju vai U18, kas spēlēja LBL1 pasniedza kā projektu, kur jaunie un vājākie iegūst pieredzi un audzē meistarību spēlējot pret spēcīgākiem. Tad arī loģiski, ka visi pārējie klubi spēlējot pret VEF un Ventspili vairāk reizes arī "augtu" meistarībā! Vai ne tā? Un, pietiek domāt, ka VEF drīkst izvēlēties cik reizes ar katru spēlēt, ir jāpakļaujas LBL nolikumam nevis pašiem tas jāizdomā! Nav tak nekādas pasaules nabas!

     [+] [-]

, 2015-05-03 23:23, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: 200 minūtes ir maksimālais spēles laiks uz komandu 40X5min. Tas ja izkrīt leģionārs neko nemaina, jo tad vidējais spēles laiks būs lielāks latvietim vai citam legam. Manos aprēķinos var būt +/- 2% kļūda, jo es apaļoju vidējo spēles laiku vai nu uz augšu vai uz leju.
vienkārši es jau par to aizdomājos....tā rēķināšana šķiet kaut kā dīvaina dēļ rezervistu pienesuma....es vairāk ticētu ja būtu viss izrēķināts no katras spēles....

     [+] [-]

, 2015-05-03 23:27, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Sharpam: respekts par viedokli, kurš arī man šķiet pareizs un pamatots. Apbrīnoju Tavu apņēmību oponēt Sporta Novērotājam, kurš nemāk uzklausīt citus, ja viedokļi atšķiras!
Sporta Novērotāj: Neesi tik ietiepīgs, uzklausi citus un pieņem šos viedokļus.
Piebildīšu, ka LBS tak bijušo LMT akadēmiju vai U18, kas spēlēja LBL1 pasniedza kā projektu, kur jaunie un vājākie iegūst pieredzi un audzē meistarību spēlējot pret spēcīgākiem. Tad arī loģiski, ka visi pārējie klubi spēlējot pret VEF un Ventspili vairāk reizes arī "augtu" meistarībā! Vai ne tā? Un, pietiek domāt, ka VEF drīkst izvēlēties cik reizes ar katru spēlēt, ir jāpakļaujas LBL nolikumam nevis pašiem tas jāizdomā! Nav tak nekādas pasaules nabas!
Kurš saka, ka es neuzklausu citu viedokļus? Jūs jau man to vtb sienat klāt!!! Es vēlreiz atkārtošu, ka tur VEF spēlēšana ir vienaldzīga, jā spēles skatos, bet viņi kaut katru spēli tur varētu zaudēt vienmēr esmu uzskatījis, ka vajag BBL attīstīt!!!

Visbeidzot, nevajadzētu tikai vef piesaukt par tām spēlēm jo BKV arī nespēlē pilnu sezonu, lūdzu, tad piesauksim, lai abi klubi spēlē pilnu sezonu, esam lūdzu konsekventi, jo beigu beigās abi klubi neaizvada pilnu sezonu

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 23:30, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: vienkārši es jau par to aizdomājos....tā rēķināšana šķiet kaut kā dīvaina dēļ rezervistu pienesuma....es vairāk ticētu ja būtu viss izrēķināts no katras spēles....
Attaisnojums! Nu tad Roulenda sezonā latviešu spēles laiks vispār būtu vēl mazāks, jo Roulends spēlēja 30min, Kavaļauskas 23, Zavacks 26, Daniels un Hemiltosn pa 20min. Kamēr letiņiem Bērzs 21, Janičs 27, Dairis 23. 5 legi pa 20min, kamēr divi pieredzējušie letiņi pa 20, bet viens kamēr viens puslīdz jauanis 23, pārējie mēģināja šortos carumus izbērzt uz soliņa.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 23:32, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kurš saka, ka es neuzklausu citu viedokļus? Jūs jau man to vtb sienat klāt!!! Es vēlreiz atkārtošu, ka tur VEF spēlēšana ir vienaldzīga, jā spēles skatos, bet viņi kaut katru spēli tur varētu zaudēt vienmēr esmu uzskatījis, ka vajag BBL attīstīt!!!

Visbeidzot, nevajadzētu tikai vef piesaukt par tām spēlēm jo BKV arī nespēlē pilnu sezonu, lūdzu, tad piesauksim, lai abi klubi spēlē pilnu sezonu, esam lūdzu konsekventi, jo beigu beigās abi klubi neaizvada pilnu sezonu
Tagad sākam mainīt viedokļus? Kad nesanāca normāli un konkrēti oponēt?
BKV tādu iespēju apsver pēc tā, kas notika šosezon, kad bija lielas pauzes kalendārā.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 23:40, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Sharpam: respekts par viedokli, kurš arī man šķiet pareizs un pamatots. Apbrīnoju Tavu apņēmību oponēt Sporta Novērotājam, kurš nemāk uzklausīt citus, ja viedokļi atšķiras!
Sporta Novērotāj: Neesi tik ietiepīgs, uzklausi citus un pieņem šos viedokļus.
Piebildīšu, ka LBS tak bijušo LMT akadēmiju vai U18, kas spēlēja LBL1 pasniedza kā projektu, kur jaunie un vājākie iegūst pieredzi un audzē meistarību spēlējot pret spēcīgākiem. Tad arī loģiski, ka visi pārējie klubi spēlējot pret VEF un Ventspili vairāk reizes arī "augtu" meistarībā! Vai ne tā? Un, pietiek domāt, ka VEF drīkst izvēlēties cik reizes ar katru spēlēt, ir jāpakļaujas LBL nolikumam nevis pašiem tas jāizdomā! Nav tak nekādas pasaules nabas!
Tās spēles ir kā koks ar diviem galiem, jo tomēr palikšana ar LBL tikai varētu radīt dažādas problēmas, ne tikai abiem klubiem, bet pat pastāv iespēja, ka viņi paliktu vājāki....Vēl viena problēma ir jauno spēlētāju iesaiste klubā, jo sasniedzot viņiem LBL griestus viņi LBL līmenīs vairs nevarēs spēlēt, dēļ koncentrēšanās utt. problēmām, tas pats Timmas variants.....Pie tam tavu viedokli var traktēt arī VEF gadījumā ar vtb tāpat......

Protams spēlēšana LBL palīdzētu dažām komandā sarīkot kādu sensāciju sezonā....man patiktu pilns LBL, bet ja spēs pacelt apakšējās komandas savu līmeni, jo esmu par interesantu LBL nevis tikai cīņu par 4 PO vietām....Tas atļautu nākotnē pāriet uz 8 komandu PO, ko es ļoti vēlos, diemžēl pašlaik to komandu līmenis neļauj

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 23:42, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Tagad sākam mainīt viedokļus? Kad nesanāca normāli un konkrēti oponēt?
BKV tādu iespēju apsver pēc tā, kas notika šosezon, kad bija lielas pauzes kalendārā.
Neko nemainu, jūs man jau kaut ko sienat klāt ar to vtb....

BKV apsver domu joprojām arī par VTB, kur pēc Lemberga izteikumiem, varētu arī piepildīties + ja BKV nespēlē EK, tad spēlēs ECH, kuri atļaus BBL sezonu aizvadīt un tad tāpat nebūs pilns LBL

     [+] [-]

, 2015-05-03 23:43, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Attaisnojums! Nu tad Roulenda sezonā latviešu spēles laiks vispār būtu vēl mazāks, jo Roulends spēlēja 30min, Kavaļauskas 23, Zavacks 26, Daniels un Hemiltosn pa 20min. Kamēr letiņiem Bērzs 21, Janičs 27, Dairis 23. 5 legi pa 20min, kamēr divi pieredzējušie letiņi pa 20, bet viens kamēr viens puslīdz jauanis 23, pārējie mēģināja šortos carumus izbērzt uz soliņa.
Un? Klubs izveido sev konkurēt spējīgu sastāvu un spēlē ar to, kur problēma? Tas, ka vietējie jaunie netika pie lielām minūtēm VTB nenozīmē, ka viņi neprogresēja tā pēc tā ir tikai statistika un nekas cits

     [+] [-]

, 2015-05-03 23:48, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tās spēles ir kā koks ar diviem galiem, jo tomēr palikšana ar LBL tikai varētu radīt dažādas problēmas, ne tikai abiem klubiem, bet pat pastāv iespēja, ka viņi paliktu vājāki....Vēl viena problēma ir jauno spēlētāju iesaiste klubā, jo sasniedzot viņiem LBL griestus viņi LBL līmenīs vairs nevarēs spēlēt, dēļ koncentrēšanās utt. problēmām, tas pats Timmas variants.....Pie tam tavu viedokli var traktēt arī VEF gadījumā ar vtb tāpat......

Protams spēlēšana LBL palīdzētu dažām komandā sarīkot kādu sensāciju sezonā....man patiktu pilns LBL, bet ja spēs pacelt apakšējās komandas savu līmeni, jo esmu par interesantu LBL nevis tikai cīņu par 4 PO vietām....Tas atļautu nākotnē pāriet uz 8 komandu PO, ko es ļoti vēlos, diemžēl pašlaik to komandu līmenis neļauj
Tādēļ LBL varētu būt kā atspēriena punkts uz labākiem čempionātiem, piemēram, ACB, Vācijas Bundeslīga, LegaBasket, LegaDue vai Adrijas līgu. Kā rezultātā, ja parādītos šādi piemēri, tad arī kāds labs, jauns leģionārs izvēlētos attīstīties LBL. Holdens sāka LBL, bet kļuva par Eirolīgas leģendu, Četmens par EuroCup leģendu. Ja jaunais spēlētajs sasniedz līmeni, tad komanda var spēlētāju pārdot naudīgākam klubam vai vismaz iegūtu kādu naudu par spēlētāja audzināšanu.
Par koncentrēšanos atbild treneris, viņam jānoskaņo spēlētājs tā, lai ir katrā spēlē izaicinājums spēlēt, neskatoteis uz rezultātu. Piemēram, gūt 20pts, apturēt 5 uzbrukums pēc kārtas utt.
Tagad redz tu peiļauj, ka tomēr VEF un BKV varētu spēlēt un tas palīdzētu attīstīties LV basim.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 23:50, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Un? Klubs izveido sev konkurēt spējīgu sastāvu un spēlē ar to, kur problēma? Tas, ka vietējie jaunie netika pie lielām minūtēm VTB nenozīmē, ka viņi neprogresēja tā pēc tā ir tikai statistika un nekas cits
Problēma ir tajā, ka 'kāds' cenšas ieskaidrot, ka tas ir vitāli LV basim, ka VEF spēlē VTB. No biznesa viedokļa VEF spēlēšana ir smagi izgāzusies, jo par Arēnas īre aiziet vairāk nekā par ieņēmumie (biļetes, kluba atribūtika, spēlētaju pārdošana).
Tu man paskaidro kā sēžot uz soliņa var spēlētājs fiziski attīstīties vai uzlabot meistarību? Varbūt pakaļas musīšus labi attīstīta, bet pārējais.

     [+] [-]

, 2015-05-03 23:50, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Tādēļ LBL varētu būt kā atspēriena punkts uz labākiem čempionātiem, piemēram, ACB, Vācijas Bundeslīga, LegaBasket, LegaDue vai Adrijas līgu. Kā rezultātā, ja parādītos šādi piemēri, tad arī kāds labs, jauns leģionārs izvēlētos attīstīties LBL. Holdens sāka LBL, bet kļuva par Eirolīgas leģendu, Četmens par EuroCup leģendu. Ja jaunais spēlētajs sasniedz līmeni, tad komanda var spēlētāju pārdot naudīgākam klubam vai vismaz iegūtu kādu naudu par spēlētāja audzināšanu.
Par koncentrēšanos atbild treneris, viņam jānoskaņo spēlētājs tā, lai ir katrā spēlē izaicinājums spēlēt, neskatoteis uz rezultātu. Piemēram, gūt 20pts, apturēt 5 uzbrukums pēc kārtas utt.
Tagad redz tu peiļauj, ka tomēr VEF un BKV varētu spēlēt un tas palīdzētu attīstīties LV basim.
nekad neesmu teicis, ka nepieļauju....Es pieļauju, tikai ar konkrētām blakus lietām, kas ļautu LBL līmeni pacelt, jo ļoti šaubos, ka BKV un VEF četri apļi LBL to dotu....LBS ir jādomā par visām komandām un to līmeņu celšanu, nevis tikai to pacelt iesaistot uz pilnu sezonu abas komandas, kas pa lielam neizmainītu pārējo koamndu līmeni

     [+] [-]

, 2015-05-03 23:51, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Es atvainojos protams, bet kārtīgi izlasi, ko es uzrakstīju....Timma ir pāraudzis LBL un spēlēšana ārpus tā nodrošina viņa turpmāko izaugsmi, to labi pierāda pērnā sezona, kad viņam bija motivācijas problēmas, atceros spēli pret LU, kurā studenti labāk nekā viņš izskatījās un arī tad es saprotu, ka uzskati, ka Jakovičam un Bērziņam labāk būtu visu sezonu spēlēt tikai LBL ja?....
Nu ja - tapēc, ka Timma nemāk tikt ārzemju klubā BEF ir jāspēlē VTB
loģika pareiza
ļoti pareiza

     [+] [-]

, 2015-05-03 23:56, pirms 10 gadiem
Ja runājam par šo dueli, tad man nez kāpēc šķiet, ka Liepājas leģionāri nes daudz lielāku ieguldījumu nekā VEF, ok mums tur Robinsons, bet tāpat....

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 00:02, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: nekad neesmu teicis, ka nepieļauju....Es pieļauju, tikai ar konkrētām blakus lietām, kas ļautu LBL līmeni pacelt, jo ļoti šaubos, ka BKV un VEF četri apļi LBL to dotu....LBS ir jādomā par visām komandām un to līmeņu celšanu, nevis tikai to pacelt iesaistot uz pilnu sezonu abas komandas, kas pa lielam neizmainītu pārējo koamndu līmeni
Tie četri apļi dotu to, ka kādu reizi vai dažas reizes citas komandas uzvarētu šī abas komandas, tādējādi iedodot pārliecību, ka tomēr viņi nav nav sliktāki par viņiem. Vienmēr jāsāk ar savu čempionātu, jo nekas tuvāks nav, bet spēlēt Krievijas atklātājā čempionātā, kur pats krievu skatītājs nesaprot kādēļ komandas spēlē savā starpā, ir diezgan stulbi.

     [+] [-]

, 2015-05-04 00:07, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Tie četri apļi dotu to, ka kādu reizi vai dažas reizes citas komandas uzvarētu šī abas komandas, tādējādi iedodot pārliecību, ka tomēr viņi nav nav sliktāki par viņiem. Vienmēr jāsāk ar savu čempionātu, jo nekas tuvāks nav, bet spēlēt Krievijas atklātājā čempionātā, kur pats krievu skatītājs nesaprot kādēļ komandas spēlē savā starpā, ir diezgan stulbi.
Tā pārliecība neizmainītu komandas līmeni diemžēl, kā es teicu, tad ir jāceļ viss LBL, lai ir interesanti visiem, gan skatītājiem, gan komandai + toto jāapkaro....

Vēl jau nezin vai VEF vēl spēlēs VTB....Pie tam VEF viens neizlemj vai spēlēt vai nē, šosezon sākumā bija GM sanāksme, kurā lēma par piedalīšanos VTB, ja visi būtu lēmuši par izstāšanos, tad viņi tur nespēlētu....Pie tam VTB, tāpat kā kolhozam ar naudu ir kā ir, lai gan abi jau kolhozi ir

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 00:29, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tā pārliecība neizmainītu komandas līmeni diemžēl, kā es teicu, tad ir jāceļ viss LBL, lai ir interesanti visiem, gan skatītājiem, gan komandai + toto jāapkaro....

Vēl jau nezin vai VEF vēl spēlēs VTB....Pie tam VEF viens neizlemj vai spēlēt vai nē, šosezon sākumā bija GM sanāksme, kurā lēma par piedalīšanos VTB, ja visi būtu lēmuši par izstāšanos, tad viņi tur nespēlētu....Pie tam VTB, tāpat kā kolhozam ar naudu ir kā ir, lai gan abi jau kolhozi ir
Kas tad izmainītu komandas līmeni? Nauda? Neviens nav gatavs un negri dot miljonus Latvijas sportam. Lielo klubu nespēlēšana šo līmeni liek stagnēt.
KHL ar VTB vispār nav jēgas salīdzināt. Hokejs Krievijā ir sporta veida numur viens jau gadus 50-60, kamēr basketbols ar katru gadu regresē un nav tik bagātas tradīcijas kā hokejam. KHL klubi vismaz ir kā atspēriens daudziem jaunajiem hokejistiem uz NHL, kamēr VTB ir atspēriens uz nekurieni. Un naudu Putins hokejam atradīs, kamēr Ivanovs ar VTB es nezinu, ko darīs. Joprojām neesmu sapratis, kādēļ KHL ir kolhozs un kā to var attiecināt uz tādām komandā kā Jokerit, SKA, CSKA, Dynamo (visi trīs), Ak Bars, Magņitka, Traktor, Salavat Yulaeyev, Avangard, Loko, kuros ir lieliska infrastruktūra un kas ir izaudzinājuši daudzus lieliskus spēlētājus (izņemot, Minskas Dinamo). Šajā līgā tomēr ir daudz lielākā ažiotāža un cilvēki saprot par ko spēlē komandas, nevis kā VTB. Daudziem krievu līdzjutējiem ir diži vienalga uz spēlēm ar VEF, Nymburk, Astanu u.c. Vienas no neapmeklētākajām komandām līga ir tieši ārzemju (izņēmums Kalev, kas ar saviem 1800 arī nav dižs radītājs uz Eiropas kopējā fona).

     [+] [-]

, 2015-05-04 00:39, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Kas tad izmainītu komandas līmeni? Nauda? Neviens nav gatavs un negri dot miljonus Latvijas sportam. Lielo klubu nespēlēšana šo līmeni liek stagnēt.
KHL ar VTB vispār nav jēgas salīdzināt. Hokejs Krievijā ir sporta veida numur viens jau gadus 50-60, kamēr basketbols ar katru gadu regresē un nav tik bagātas tradīcijas kā hokejam. KHL klubi vismaz ir kā atspēriens daudziem jaunajiem hokejistiem uz NHL, kamēr VTB ir atspēriens uz nekurieni. Un naudu Putins hokejam atradīs, kamēr Ivanovs ar VTB es nezinu, ko darīs. Joprojām neesmu sapratis, kādēļ KHL ir kolhozs un kā to var attiecināt uz tādām komandā kā Jokerit, SKA, CSKA, Dynamo (visi trīs), Ak Bars, Magņitka, Traktor, Salavat Yulaeyev, Avangard, Loko, kuros ir lieliska infrastruktūra un kas ir izaudzinājuši daudzus lieliskus spēlētājus (izņemot, Minskas Dinamo). Šajā līgā tomēr ir daudz lielākā ažiotāža un cilvēki saprot par ko spēlē komandas, nevis kā VTB. Daudziem krievu līdzjutējiem ir diži vienalga uz spēlēm ar VEF, Nymburk, Astanu u.c. Vienas no neapmeklētākajām komandām līga ir tieši ārzemju (izņēmums Kalev, kas ar saviem 1800 arī nav dižs radītājs uz Eiropas kopējā fona).
Par to līmeņa celšanu var plaši diskutēt, bet nu šeit nav tā vieta....

Kāpēc KHL sauc par kolhozu tāpēc, ka to čempionātu tā nosauca Radulovs....tā līga ir mākslīgi uzpūsta arī

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 00:58, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Par to līmeņa celšanu var plaši diskutēt, bet nu šeit nav tā vieta....

Kāpēc KHL sauc par kolhozu tāpēc, ka to čempionātu tā nosauca Radulovs....tā līga ir mākslīgi uzpūsta arī
Hahahahaa, tad man ir vairāk skaidrs par komentētāju inteliģences trūkumu, kas atkārto, ko saka viens no gudrākajiem spēlētājiem Aleksandrs Radulovs.
Piekrītu, ka tā ir izpūsta, bet galvenokārt tas bija viena āksta, Medvedeva, dēļ.

     [+] [-]

, 2015-05-04 01:02, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Hahahahaa, tad man ir vairāk skaidrs par komentētāju inteliģences trūkumu, kas atkārto, ko saka viens no gudrākajiem spēlētājiem Aleksandrs Radulovs.
Piekrītu, ka tā ir izpūsta, bet galvenokārt tas bija viena āksta, Medvedeva, dēļ.
Nu iesauka kolhozs arī pilnībā attaino līgas rīcība.....Diez gan loģisks salīdzinājums

     [+] [-]

, 2015-05-04 01:26, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Nu iesauka kolhozs arī pilnībā attaino līgas rīcība.....Diez gan loģisks salīdzinājums
Un kāda ir līgas rīcība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-04 07:53, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Nākamgad, ar visu savu pirmo apli, ja tāds VEFs vispār būs, sāks spēles par trim uzvarām sākot ar ceturtdaļfinālu. Jau šosezon caur adatas aci izlīda uz pusfinālu ar visu savu vienu apli. Ja par spēli šodien, tad protams, VEF uzvara ir likumsakarīga, bet ne jau spēlēs kaķis ar peli. Ja spēlētājs met pāri rokām ar tādu procentu, tad tur pat būtu jāiespringst jebkurai VTB līgas augšgala komandai.
Pareizi, bet ar Timmu ir tā problēma, ka viņš tā spēlē tikai pret zemāka līmeņa komandām. Pret augšgala komandām rociņas trīc un čiks vien sanāk. Cik reizes viņu nākuši skatīties aģenti, tik nav spējis savākties. Galva nav kārtībā vecim.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 07:54, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Čempionāts neveidojas vienā dienā. Ja nepiedalīsies, tad tas arī nebūs spēcīgāks. Jeb grib kāds atnākt pie visa gatava?
Ļoti labi teikts.

     [+] [-]

, 2015-05-04 08:05, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: jo lietuvieši liek biksēs izdzirdot vārdu "Krievija"
Liek biksēs, neliek biksēs..... Basketbols viņiem vienmēr ir bijis visaugstākajā līmenī - kāpēc viņiem krievu basketbola bardaks būtu vajadzīgs?!
Tas būtu līdzīgi kā prasīt, kāpēc LV komandas kaut kādā Igaunijas vai Baltkrievijas līgā nespēlē - arī jau nav tā, ka tur nevarētu spēlēt, bet vienkārši - kāpēc tas Latvijas basketbolam būtu vajadzīgs? Tieši tāpat leišiem ar krievu basketbolu: nebraukās taču visu sezonu pa Krieviju, lai nospēlētu 8 spēles ar kvalitatīvu pretinieku (!)
Latvieši neprot mācīties no labiem piemēriem, kas atrodas acu priekšā. Lietuvieši jau sen un vēl aizvien ir daudz augstāk basketbolā, nekā mēs, bet nē - Latvijai savs ceļš ejams!! Dažreiz tā spītība robežojas ar stulbumu. Būtu vienkārši skatījušies, ko un kā kaimiņi dara un mācījušies!

     [+] [-]

, 2015-05-04 08:14, pirms 10 gadiem
Mord rakstīja: Domāju, ka jau pirms sērijas bija skaidrs, ka reāli būs 3:0. Bet no otras puses - tas, ka VEFam ir katrā spēlē jāplēš pakaļa pušu, lai vinnētu Liepāju ir liels ieguvums LBL.
Gluži manas domas! Es domāju, ka Liepājas komanda ir malači - šosezon ir milzīgs kāpums, un Vefs šīs 2 spēles ir uzvarējis ar pamatīgu piepūli, un ar visiem līderiem ierindā. Kā gan te varētu kaut ko pārmest Liepājas komandai? Redzot rezultātus uz tablo un zinot komandu budžetus un sastāvus, jāsaka, ka Vefs kaut kā pamanās būt gaužām neefektīvs savu resursu izmantošanā, kamēr Liepāja no sev pieejamā izspiež tuvu maksimumam. Viens aspekts ir treneri, bet tas nav vienīgais.
Vef ir relatīvi švaka organizācija visās jomās: ar to finansiālo handikapu, kas viņiem ir, Liepājai vajadzētu kapitulēt, nevis pagarinājumos un pēdējās ceturtdaļās zaudēt.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 08:26, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nu ja - tapēc, ka Timma nemāk tikt ārzemju klubā BEF ir jāspēlē VTB
loģika pareiza
ļoti pareiza
Ha ha! Labi teikts.
Sporta novērotājs, man izskatās, ir bišku saspiedies - kašķējas kā mazs bērns.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 08:55, pirms 10 gadiem
Limpompo rakstīja: Gluži manas domas! Es domāju, ka Liepājas komanda ir malači - šosezon ir milzīgs kāpums, un Vefs šīs 2 spēles ir uzvarējis ar pamatīgu piepūli, un ar visiem līderiem ierindā. Kā gan te varētu kaut ko pārmest Liepājas komandai? Redzot rezultātus uz tablo un zinot komandu budžetus un sastāvus, jāsaka, ka Vefs kaut kā pamanās būt gaužām neefektīvs savu resursu izmantošanā, kamēr Liepāja no sev pieejamā izspiež tuvu maksimumam. Viens aspekts ir treneri, bet tas nav vienīgais.
Vef ir relatīvi švaka organizācija visās jomās: ar to finansiālo handikapu, kas viņiem ir, Liepājai vajadzētu kapitulēt, nevis pagarinājumos un pēdējās ceturtdaļās zaudēt.
Liepāja ir zema līmeņa komanda.

     [+] [-]

, 2015-05-04 09:11, pirms 10 gadiem
Limpompo rakstīja: Ha ha! Labi teikts.
Sporta novērotājs, man izskatās, ir bišku saspiedies - kašķējas kā mazs bērns.
Pirmkārt man nav jāpiekrīt jūsu viedoklim, neesmu aita, kura sekos baram, otrkārt, nez kuram spēlētājam Laboral piedāvāja līgumu, lai aizstātu Bertānu?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 10:28, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Pirmkārt man nav jāpiekrīt jūsu viedoklim, neesmu aita, kura sekos baram, otrkārt, nez kuram spēlētājam Laboral piedāvāja līgumu, lai aizstātu Bertānu?
Esi pamodies un sāc kašķi ar pasauli? :-)
Kā Tu nesaproti, ka pirmkārt, VEF ir jāciena LBL un tad cienīs viņus! Ir jāspēlē LBL vairāk spēļu, lai tur gūtu pieredzi un pārliecību arī visi tie, kas nav ne tuvu līderi un tad EC spēlē par uzvaru pret spēcīgiem pretiniekiem un aug spēlētāju līmenis. VTB VEF nedrīkst spēlēt, jo Tu pats saki, ka tas nevienam (tai skaitā Tevi) neinteresē, bet VEF spēlē tur dēļ naudas, kuru maksā par katru spēli un it kā, lai jaunie augtu, bet realitātē nevar augt līmenis, ja netrenējas bet tikai pavada laiku lidostās vai pārlidojumos! Kā jau Sharps un vēl pārējie ar galvu domājošie komentāri minēja, tā nevar neko iegūt. Un vēl, vai Tu saproti, ka dēļ spēlēšanas nevienam neinteresējošā VTB tiek "čakarēts" LBL play-off? Ja VEF būtu iekļuvis VTB Play-Off, tad viss LBL play-off gaidītu uz šiem izredzētajiem, lai varētu izspēlēt svarīgākās sezonas spēles! Kā Tev tas šķiet normāli, ka viena kluba dēļ pārējie ir spiesti kaut ko gaidīt?!! Un BKV spēlē LBL 2 normālus apļus, nevis kā VEF, kas "uzliek" LBL un izvēlas ar ko spēlēt, tobiš 1 apli ar visiem +1 spēle ar BKV. Tā nav ņirgāšanās? Ja nevari spēlēt laika ierobežojuma dēļ, tad spēlē 1 apli, bet pieliek klāt spēli ar BKV, jo redz tur līmenis ir tīri ok?!!! Murgs ne Klubs. Ceru, tiešām ļoti ceru, ka VEF aplauzīsies finālā, kur diemžēl iekļūs, lai šo sezonu varētu uzskatīt par izgāztu un nevarēs vairs uzspiest savu viedokli!!!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 10:45, pirms 10 gadiem
angrybird rakstīja: Esi pamodies un sāc kašķi ar pasauli? :-)
Kā Tu nesaproti, ka pirmkārt, VEF ir jāciena LBL un tad cienīs viņus! Ir jāspēlē LBL vairāk spēļu, lai tur gūtu pieredzi un pārliecību arī visi tie, kas nav ne tuvu līderi un tad EC spēlē par uzvaru pret spēcīgiem pretiniekiem un aug spēlētāju līmenis. VTB VEF nedrīkst spēlēt, jo Tu pats saki, ka tas nevienam (tai skaitā Tevi) neinteresē, bet VEF spēlē tur dēļ naudas, kuru maksā par katru spēli un it kā, lai jaunie augtu, bet realitātē nevar augt līmenis, ja netrenējas bet tikai pavada laiku lidostās vai pārlidojumos! Kā jau Sharps un vēl pārējie ar galvu domājošie komentāri minēja, tā nevar neko iegūt. Un vēl, vai Tu saproti, ka dēļ spēlēšanas nevienam neinteresējošā VTB tiek "čakarēts" LBL play-off? Ja VEF būtu iekļuvis VTB Play-Off, tad viss LBL play-off gaidītu uz šiem izredzētajiem, lai varētu izspēlēt svarīgākās sezonas spēles! Kā Tev tas šķiet normāli, ka viena kluba dēļ pārējie ir spiesti kaut ko gaidīt?!! Un BKV spēlē LBL 2 normālus apļus, nevis kā VEF, kas "uzliek" LBL un izvēlas ar ko spēlēt, tobiš 1 apli ar visiem +1 spēle ar BKV. Tā nav ņirgāšanās? Ja nevari spēlēt laika ierobežojuma dēļ, tad spēlē 1 apli, bet pieliek klāt spēli ar BKV, jo redz tur līmenis ir tīri ok?!!! Murgs ne Klubs. Ceru, tiešām ļoti ceru, ka VEF aplauzīsies finālā, kur diemžēl iekļūs, lai šo sezonu varētu uzskatīt par izgāztu un nevarēs vairs uzspiest savu viedokli!!!
Kādu kašķi? Es pieņemu jūsu viedokli, bet jūs manējo uztverat kā galīgi nepareizu, lai gan patiesība ir kaut kur pa vidu.....Kāda starpība spēlē vienu vai divus apļus? Tāpat netiek spēlēts pilns LBL, tur starpības nav...Šādi Tu jau automātiski pasaki, ka BKV ir malači, ka spēlē divus apļus un vairāk viņiem nav jāspēlē.....Kas te minēja treniņus, lai varētu attīstīties, tad man vienkārši šķiet interesanti, ka pa lielam VEF pēc izkrišanas EK bija diezgan laika treniņiem un spēlētāji treniņos apgūto varēja likt lietā pret nopietniem pretiniekiem.....Kas saistās ar finālu, tad esmu par VEF uzvaru tikai, nevis kā komandas fans, bet kā BKV antibasketbola nepiekritējs, viņu demonstrētais sniegums sezonas griezumā ir maigi sakot vidējs, viņiem bija reāla iespēja iziet no EK grupas, tas pat BBL, vēl zaude VEF, kuri spēlēja ar mazo sastāvu un zaude Valmierai.....Štelmahers beidz to komandu nost ar savu sistēmu, tā nevar vadīt komandu, kur puse nav sistēmas spēlētāji, visvairāk žēl ir par Žani, kuru marinē visu sezonu tā, citā klubā viņš būtu daudz lietderīgāks un produktīvāks.....Es nebrīnīšos, ja šīs VEF un LIE spēles pusfinālā būs labākas nekā pats fināls

Kā iepriekš minēju, ir jāceļ LBL līmenis vidusdaļas un lejasgala LBL komandām, tad tikai kaut kas mainīsies, pie tam ja BKV tiks VTB mēs nezinām cik viņi spēles spēlēs LBL