Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Neapturamais Timma saber 30 punktus, VEF soli no fināla

Agris Suveizda

Neapturamais Timma saber 30 punktus, VEF soli no fināla
Jānis Timma
Foto: Vladislavs Proškins/F64

Otro uzvaru "Aldara" Latvijas Basketbola līgas pusfinālā izcīnīja VEF, kas izbraukumā pārspēja "Liepāju"/"Triobet" (83:70) un sērijā līdz trim uzvarām izvirzījās vadībā ar 2-0. Rezultatīvākais ar 30 punktiem bija Jānis Timma.

Spēli labāk sāka mājinieki, kas pēc Laura Blaua gūtā groza pirmās 200 sekundes noslēdza ar trīs punktu pārsvaru (8:5). Pēc pusotras minūtes Dveins Džonsons no tālās distances panāca 13:8, tomēr tad sākās viesu ofensīva, kas trīs minūtes līdz ceturkšņa beigām noslēdzās ar Roberta Lauerija trejaci – 14:13 jau VEF labā. Ceturtdaļas pēdējā minūtē liepājnieki gan atguva vadības grožus – 17:14.

Otro ceturtdaļu ar četriem punktiem pēc kārtas sāka Mareks Mejeris (18:17), tad piecus punktus guva Džeralds Robinsons (23:22), bet ceturtdaļas pašā vidū Ingus Jakovičs nokārtoja plus pieci (31:26). Kurzemnieki divreiz pietuvojās līdz mīnus divi, tomēr puslaika galotne piederēja Jānim Timmam, kurš guva komandas pēdējos astoņus punktus un ļāva VEF pārtraukumā doties ar 45:37 kabatā.

Liepājnieki ne tikai nesalūza, bet diezgan ātri pēc pārtraukuma atjaunoja neizšķirtu. Pēc Džonsona precīza metiena trīs minūtes līdz trešās ceturtdaļas beigām rezultāts uz tablo vēstīja par 51:51. Viesi gan nekavējoties atbildēja ar pieciem punktiem pēc kārtas un atguva iniciatīvu (56:51).

Arī ceturtās ceturtdaļas ievadā liepājnieki atspēlēja deficītu un Andrjus Mažutis panāca 60:60, tomēr Timma jau nākamajā minūtē ielidināja tālmetienu un VEF, gūstot astoņus punktus pēc kārtas, piecas minūtes līdz pamatlaika beigām bija priekšā ar 68:60. Nu izlieto ūdeni sasmelt bija jau par vēlu - VEF uzvara ar 83:70, ļaujot finālam pietuvoties vairs tikai viena soļa attālumā.

Aldara Latvijas Basketbola līga, pusfināla 2. spēle

Liepāja/Triobet – VEF 70:83 (17:14, 20:31, 17:13, 16:25)
Liepāja/Triobet: Žeļonis 15, Džonsons 13 (4kļ), Blaus 11 (7ab), Helmanis 11, Jurevičus 10, J. Antrops 6 (5kļ), Mažutis 4, Jahovičs, Leimanis, Miglinieks
VEF: Timma 30 (2p. – 3/7, 3p. – 6/10, 1p. – 6/7, 8ab, 5pb), Robinsons 16 (4kļ), Mejeris 12 (5rp), Jakovičs 7, Lauerijs 6, Pasečņiks 3, Heriss 3, Strēlnieks 2, A. Bērziņš 2, Zaķis 2, J. Bērziņš

Sērijas kalendārs

DatumsLaiksSpēleVietaRezultāts
30. aprīlis19:30VEF Rīga - Liepāja/TriobetAizkraukles SC73:68 P
3. maijs17:00Liepāja/Triobet - VEF RīgaLiepājas OC70:83
6. maijs19:30VEF Rīga - Liepāja/TriobetKandavas SH
8. maijs*19:30Liepāja/Triobet - VEF RīgaLiepājas OC
10. maijs*17:00VEF Rīga - Liepāja/TriobetOgres 1. vsk.

Izmantotie resursi:
Latvijas Basketbola savienība

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 19:51, pirms 10 gadiem
Pizonis rakstīja: Ar apbrinojamu precizitati Liepajnieki turpina mest garam sodus. Play-pff tas ir nepiedodami.
Jurevicus sava nodaba kkur peld, nerada to sniegumu ko no vina gaida.
Mazutis viens nevar saspeli vadit, Leimanis parsvara graiza benki. Blaus, paris gadus atpakal kad atlaida no Vpils un attapas edot Valgas desu maizes, nacis pie prata un pierada, ka spej spelet, turklat dara to loti labi.
Kas attiecas uz VEF, retais kas priece ir Mejeris, ja sezonas sakuma un vidu likas, ka chalis peldes ka vairums vidusmera sprotes pa Baltijas juru vien, tad sezonas otraja puse un ari tagad parada, kapec vinu savulaik uzskatija par talantigu. Timma ari lenam sak radit to speli, ko no vina gaida. Butu tada stabilitate visas sezonas garuma, ehh...
Kas attiecas uz A.Berzinu - no sezonas progresejosaka speletaja lidz klaunam - paris soli.
Tik traki kā Aizkrauklē nebija, bet sodu procents ir vienkārši, maigi izskatoties, "nekāds" Liepājai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-03 19:52, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tāpēc, ka viņiem bail no VTB
VTB nav absolūti nekādas nozīmes no sportiskās intrigas viedokļa. Iedomāsimies nereālo - VEF uzvar VTB. So, what? Pilnīgi neko viņiem nedotu kā komandai.

     [+] [-]

, 2015-05-03 19:52, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tāpēc, ka viņiem bail no VTB
Rytas neļāva ģenerālsponsors un Neptunas dēļ 4 apļiem LKL atteicās spēlēt un pārējos klubus izslēdza vienkārši....

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 19:57, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: VTB nav absolūti nekādas nozīmes no sportiskās intrigas viedokļa. Iedomāsimies nereālo - VEF uzvar VTB. So, what? Pilnīgi neko viņiem nedotu kā komandai.
Tas dotu tikšanu EL, pat nav jāuzvar, bet jābūt aiz nākamās sezonas EL komandām, Tu uzskati, ka tas komandai neko nedotu? Tostarp arī Latvijas basketbolam? Tā relatīvi spriežot?

     [+] [-]

, 2015-05-03 19:57, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Daļēji piekrītu tev....Kas saistās ar tiem faniem, tad es uzskatu, ka neatkarīgi vai tas ir EK vai LBL viņiem būtu jāapmeklē spēles Rīgā....Protams es nekādīgi neatbalstu pusfinālu spēlēšanu reģionos....VEF dod nepiecoešamo līmeni tiem spēlētājiem, kuri ir sasnieguši LBL līmeni un vēlas turpināt attīstīties pašmājās, protams, var man daudzi nepiekrīt par to, bet te atkal jāpiemin VTB, jo tomēr Jakovičam, Timmam, Mejerim utt. nāk tikai par labu tas pretinieku līmenis.....Un es neteiktu, ka VEF fanu nav, ir fani, tikai viņi gaida uzvaras, lai varētu spēles apmeklēt biežāk....Ja Rowlanda sezonā nebūtu uzvaru, tad arī to skatītāju nebūtu....Uz zaudēm cilvēki jau nevēlas nākt, piekritīsi par to, ne?
Mani šogad no VEF atgrūda pilnīgs gribas/attieksmes trūkums sezonas galvenajā turnīrā - eirokausos. Tiktu tālā, būtu arī skatītāji. VTB organiski riebj. Bet fanu klubu man šķiet VEF pazaudēja pēc tā viena kautiņa pāris gadus atpakaļ pēc sezonas, kas beidzās ar SV lauzto roku un reālas karjeras beigām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-03 19:59, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tas dotu tikšanu EL, pat nav jāuzvar, bet jābūt aiz nākamās sezonas EL komandām, Tu uzskati, ka tas komandai neko nedotu? Tostarp arī Latvijas basketbolam? Tā relatīvi spriežot?
Man būtu totāli nepieņemama iekļūšana eirolīgā caur Krievijas atklāto čempionātu. Pie tam tas nebūt nav garantēti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 20:00, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Mani šogad no VEF atgrūda pilnīgs gribas/attieksmes trūkums sezonas galvenajā turnīrā - eirokausos. Tiktu tālā, būtu arī skatītāji. VTB organiski riebj. Bet fanu klubu man šķiet VEF pazaudēja pēc tā viena kautiņa pāris gadus atpakaļ pēc sezonas, kas beidzās ar SV lauzto roku un reālas karjeras beigām.
Piekrītu tev, EK zaudēja daudz ko, bet tur bija vtb vaian, jo to spēļu bija par daudz un praktiski visas gan EK, gan VTB spēles tika izmantotas, lai iestrādnes iestrādātu, saspēlētu komandu utt. Te man ģenerālim jāpiekrīt, ka VEF sezonas sākumu izgāza dēļ tā, ka nebija pietiekoši laika nopietniem treniņiem, bet dabūja spēlēt uzreiz pret spēcīgiem pretiniekiem

  -2 [+] [-]

, 2015-05-03 20:00, pirms 10 gadiem
Nemiziet Liepaja vel paradis,Vefam kur vezi ziemo!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-05-03 20:02, pirms 10 gadiem
kruifs14 rakstīja: Timma neapturams ir parasti pret vājajiem,pret ACSK var izlasīt tikai viņa numuru !Es redzēju pirmo spēli......nožēlojams tas VEF ir diemžēl!Ja viņi būtu komanda tad pret Liepāju bija jābūt rēķinam kā ACSK un Astanas spēlē!Vef ir zemē nomesta nauda.....bet svešu naudu ja neskaita,lai gan to varētu teikt par Dinamo sportā!
Tu uzskati, ka Liepāja ir kaut kādi amatieri vai? Liepājai ir iespējams augstākais līmenis kluba pastāvēšanā un šosezon viņiem vajadzēja spēlēt ECH un domāju, ka viņi būtu tikuši tālāk par grupu turnīru

Nesaprotu šo Liepājas norakstīšanu, klubs ir diezgan labā līmenī un savs spēks viņiem ir, ja tiktos ar BKV, tad Liepāja jau būtu kādu spēli paņēmusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 20:04, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Man būtu totāli nepieņemama iekļūšana eirolīgā caur Krievijas atklāto čempionātu. Pie tam tas nebūt nav garantēti.
Ir garantēti, jo to nosaka strikts ULEB līgums ar viņiem un tā līguma nepildīšana praktiski nozīmētu tā turnīra pašnāvību

     [+] [-]

, 2015-05-03 20:05, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Nebūtu
Astana, kurai VEF 2 x zaudēja bez variantiem, neiekļuva play off
Protams, Astanai bija iekšējās problēmas, bet tik un tā nav iespējams salīdzināt Astanu ar Liepāju
Nepiekritīšu īsti, Liepāja ir ECH līmeņa pretinieks un tāpat kā pērn BKV būtu no grupas visticamāk izkļuvuši, pie noteikuma ja Džonsons būtu labāks un Jurevičus rādītu labu spēli

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 20:08, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tad jau sportam kā tādam nav nekādas nozīmes
Kāpēc/ Ir, bet ne šī līga. Ir OK būt valsts čempioniem, kādas reģionālās līgas čempioniem, par eirokausiem pat nerunājot. Bet VTB? Sauksim jau nu to īstajos vārdos: Krievijas atklātais čempionāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-03 20:17, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tas ir atkarībā no tā, kas ir ECH līmeņa komanda
Astana vai Avtodor priekš VEF ir nesasniedzama latiņa
Džonsons un Jurevičus labāki nebūtu, jo tieši pret top komandām parādās spēlētāju īstās prasmes
Jāpiekrīt tomēr ir tev gan

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 20:20, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tas ir reģionāls turnīrs, nevis vienas valsts čempionāts
Tas pats kas KHL
Kāds reģions ir kopīgs Habarovskai un Pŗāgai vai Rīgai (KHL) vai Astanai un Rīgai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-03 20:23, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Nākamgad, ar visu savu pirmo apli, ja tāds VEFs vispār būs, sāks spēles par trim uzvarām sākot ar ceturtdaļfinālu. Jau šosezon caur adatas aci izlīda uz pusfinālu ar visu savu vienu apli. Ja par spēli šodien, tad protams, VEF uzvara ir likumsakarīga, bet ne jau spēlēs kaķis ar peli. Ja spēlētājs met pāri rokām ar tādu procentu, tad tur pat būtu jāiespringst jebkurai VTB līgas augšgala komandai.
uN VIŅAS ARĪ IESPRINGST!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 20:25, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: nesāksim zīmēt karti!
bet man šķiet, ka tev derētu. Atradis reģionālus turnīrus

  +2 [+] [-]

, 2015-05-03 20:26, pirms 10 gadiem
Domāju, ka jau pirms sērijas bija skaidrs, ka reāli būs 3:0. Bet no otras puses - tas, ka VEFam ir katrā spēlē jāplēš pakaļa pušu, lai vinnētu Liepāju ir liels ieguvums LBL.

     [+] [-]

, 2015-05-03 20:28, pirms 10 gadiem
Blaus smuki iedankoja par Mejeri

     [+] [-]

, 2015-05-03 20:29, pirms 10 gadiem
Starp citu, vai Blaus joprajām ir VEF īpašums?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 20:30, pirms 10 gadiem
Mord rakstīja: Starp citu, vai Blaus joprajām ir VEF īpašums?
Nav gan

     [+] [-]

, 2015-05-03 20:36, pirms 10 gadiem
Kaapeec taadi grandi kaa Olympiakos un Panathinaikos speelee pilnu regularo chempi Griekija? Taapat skaidrs, ka vinji ienjems pirmaas 2 vietas regulaarajaa sezonaa un speelees lielajaa finaalaa.

     [+] [-]

, 2015-05-03 20:36, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Nav gan
Nu tad gan jau, ka atkal būs nonācis VEF redzeslokā, jo šajās divās spēlēs bija pārliecinoši labāks centrs uz laukuma.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 20:38, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kaapeec taadi grandi kaa Olympiakos un Panathinaikos speelee pilnu regularo chempi Griekija? Taapat skaidrs, ka vinji ienjems pirmaas 2 vietas regulaarajaa sezonaa un speelees lielajaa finaalaa.
Tāpēc, ka eirolīgā viņiem ir pilnvērtīga sezona un ja izkrīt no EL, tad viņiem ir EK vēl

  -2 [+] [-]

, 2015-05-03 20:38, pirms 10 gadiem
Mord rakstīja: Nu tad gan jau, ka atkal būs nonācis VEF redzeslokā, jo šajās divās spēlēs bija pārliecinoši labāks centrs uz laukuma.
Es nesapratu kāpēc viņu vispār atdeva prom, bija labs cīnītājs