Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Pēdējā pārbaudē zaudējums pret krieviem

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Pēdējā pārbaudē zaudējums pret krieviem
Latvijas basketbola izlase
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas vīriešu basketbola izlase šodien Maskavā aizvadīja pēdējo pārbaudes spēli pirms Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīra, tiekoties ar Krievijas komandu. Diemžēl tika piedzīvots zaudējums ar 68:89.

Mūsējiem šī bija pēdējā pārbaude pirms augusta sākumā startējošā Eiropas čempionāta atlases cikla, kuru Latvija sāks ar izbraukuma maču pret Melnkalni 2. datumā. Vēl latviešiem paredzētas cīņas ar Izraēlas, Itālijas un Somijas komandām – pa vienai spēlei savās mājās un izbraukumā.

Krieviem savukārt šī bija pirmā pārbaude pirms pasaules čempionāta, un mūsu kaimiņi šo spēli aizvadīja viduvējā sastāvā, taču spēja izcīnīt visnotaļ pārliecinošu uzvaru. Pirmā puslaika sākumā Latvija ilgstoši pat atradās vadībā, taču, dodoties lielajā atpūtā, krieviem bija trīs punktu pārsvars – 37:34. Izšķirošais lūzums notika trešajā ceturtdaļā, kuru mūsējie zaudēja ar 17 punktiem (10:27). Izlieto ūdeni neizdevās sasmelt, un tika piedzīvots zaudējums ar 68:89.

Latvijas izlasē rezultatīvākais ar 13 punktiem bija Jānis Strēlnieks, 12 punkti Rihardam Kuksikam, Rinaldam Sirsniņam 10, bet Edgars Jeromanovs atzīmējās ar septiņiem punktiem.

Viens no Latvijas izlases treneriem, Agris Galvanovskis, komentējot spēli, atzina, ka komanda guvusi vielu pārdomām: "Pirmais puslaiks bija līdzīgs. Trešajā ceturtdaļā viņi sameta daudz tālos un atrāvās. Krieviem šodien nebija tikai Mozgovs un Hrjapa. Pretinieki spēlēja ļoti agresīvu aizsardzību un daudz rotēja ar sastāvu, sagādājot mums ne mazums problēmu. Krievijai tā bija tikai pirmā pārbaudes spēle, taču pat uz tāda fona izskatījāmies švaki. Komanda ļoti daudz kļūdījās un guvām vielu pārdomām nākamajām spēlēm – pie kā jāpiestrādā vairāk."

Pārbaudes spēle

Krievija – Latvija 89:68 (24:17, 13:17, 27:10, 25:24)

 +95 [+] [-]

, 2010-07-29 19:52, pirms 14 gadiem
Smagi.! Bet nu... nejau šodien dalija ceļazīmes uz EČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-07-29 19:52, pirms 14 gadiem
Nožēlojami krieviem sastāvs 0 un pirmā spēles vispaŗ atlie ar 21 ir jāmak.

 +38 [+] [-]

, 2010-07-29 19:53, pirms 14 gadiem
Te laikam labi redzams šīs LV izlases potenciāls. Kā spēcīgāks pretnieks, tā smags zāģis....

  +8 [+] [-]

, 2010-07-29 19:53, pirms 14 gadiem
visu cieņu! Esmu patīkami pārsteigts,kaut piedzīvots zaudējums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +45 [+] [-]

, 2010-07-29 19:53, pirms 14 gadiem
Cakijs rakstīja: Smagi.! Bet nu... nejau šodien dalija ceļazīmes uz EČ.
Burnus arii sodien nedala, vecais!
Par maz vienkarsi kaartiigu pretinieku.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-29 19:54, pirms 14 gadiem
TĀ tas tgd bŪS . smejies vai raudi

 +35 [+] [-]

, 2010-07-29 19:54, pirms 14 gadiem
KrishO rakstīja: Burnus arii sodien nedala, vecais!
Par maz vienkarsi kaartiigu pretinieku.
Uzd.irst man uz taviem Burniem. Varu atdot visus Tev.. lkm divus esmu nahaļavu dabujis.

  +9 [+] [-]

, 2010-07-29 19:56, pirms 14 gadiem
Laffy rakstīja: Nožēlojami krieviem sastāvs 0 un pirmā spēles vispaŗ atlie ar 21 ir jāmak.
Mūsējie uzvarētu tu teiktu: O, malači ticēju jau no spēles sākuma, šis ir mūsu zvaigžņu sastāvs!

     [+] [-]

, 2010-07-29 19:56, pirms 14 gadiem
tikai riga tikai dinamo

     [+] [-]

, 2010-07-29 19:57, pirms 14 gadiem
Nekāds pārsteigums,taču klusībā cerēju,ka būs, kaut gan par -21 varēja būt mazāk.

  +5 [+] [-]

, 2010-07-29 19:58, pirms 14 gadiem
Del_Narciso rakstīja: Te laikam labi redzams šīs LV izlases potenciāls. Kā spēcīgāks pretnieks, tā smags zāģis....
jaa,kads kauns,zuadet krieviem,ar musu supersastavu,LV tachu ir jauzvar dajebkas ,kas nak pretii....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-07-29 19:59, pirms 14 gadiem
Laffy rakstīja: Nožēlojami krieviem sastāvs 0 un pirmā spēles vispaŗ atlie ar 21 ir jāmak.
tu maki tikai gudri di****!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-07-29 20:00, pirms 14 gadiem
Savā līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-29 20:00, pirms 14 gadiem
da normaļna

     [+] [-]

, 2010-07-29 20:01, pirms 14 gadiem
nu lai nu ko, bet tik daudz ''-'', gan nebiju gaidijis...
tomeert krieviem tas sastaavs ne tuvu nav taads kaads vareetu buut.... + vinjeim taa bija 1speele....

  +1 [+] [-]

, 2010-07-29 20:02, pirms 14 gadiem
Cakijs rakstīja: Uzd.irst man uz taviem Burniem. Varu atdot visus Tev.. lkm divus esmu nahaļavu dabujis.
tad ko raksti tik debiili ?

  +7 [+] [-]

, 2010-07-29 20:02, pirms 14 gadiem
puishi ciniijas,un turejas godam,galu galaa,te splee jauni spleetaji,izlasee ir splejushi labi ja parisn no shiem dzekiem,ko tad jus gribejat...?!makat tikai uzkapat,butu atbalstijushiu,bet ,protams,kur nu..labak jau pie kompisha kaut ko jelu uzrakstit un tad priecaties,ka dienas norma izpildita!!! .

  +7 [+] [-]

, 2010-07-29 20:03, pirms 14 gadiem
Objektīvs rezultāts, kaut arī vienmēr gribās uzvaras! Gaidam sīkāku informāciju un galvenais, lai nevienam nav trauma! Es ticu, Jūs varat!

     [+] [-]

, 2010-07-29 20:03, pirms 14 gadiem
KrishO rakstīja: tad ko raksti tik debiili ?
Jā... tās sulas Tev ir sap.isušas prātu. Parādi man , kas tajā komentārā bija debīlāks nekā Tavā.?!

  +8 [+] [-]

, 2010-07-29 20:04, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Cerīgs skats.

Lab, lab, tie tomēr ir krievi un mums ir 2. sastāvs. Takā viss loģiski.
Mums tagad tas ir 1. sastāvs.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-29 20:06, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Mums tagad tas ir 1. sastāvs.
sastavs ,kas tiek buvets no jauniem dzekiem!!!!un malchi,ka taa turas!!!

  +5 [+] [-]

, 2010-07-29 20:06, pirms 14 gadiem
Pēc pāris gadiem šīs spēles atcerēsimies kā noderīgu skolu mūsu jaunajiem izlases kadriem!

  +4 [+] [-]

, 2010-07-29 20:07, pirms 14 gadiem
Laffy rakstīja: Nožēlojami krieviem sastāvs 0 un pirmā spēles vispaŗ atlie ar 21 ir jāmak.
Visas taas nulles spelee Ulebaa vai Eiroliigaa un vairaaki no viniem ir nozimigi komandas speleetaaji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-07-29 20:09, pirms 14 gadiem
Cakijs rakstīja: Jā... tās sulas Tev ir sap.isušas prātu. Parādi man , kas tajā komentārā bija debīlāks nekā Tavā.?!
briivs. nav jega tev vispar kaut ko skaidrot!

  +4 [+] [-]

, 2010-07-29 20:09, pirms 14 gadiem
kada starpība dzērāji vai nav dzērāji , ja pa šito sastāvu tāpat labāk spēlē ,

  +8 [+] [-]

, 2010-07-29 20:10, pirms 14 gadiem
baikers666 rakstīja: tu maki tikai gudri di****!!!!
Ja nezini neko par basketbolu un krievu sastaviem tad labka paklusejis butu.

  -1 [+] [-]

, 2010-07-29 20:12, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Jā jā ? Toč ?
Pats rakstīji, ka 2.

  +8 [+] [-]

, 2010-07-29 20:14, pirms 14 gadiem
Nekas jau nav noticis, bagijs pats teica, ka pamegjinas dazadus taktiskos variantus, kurus varetu izmantot pret melnkalni! gandriz VISIEM dzekiem si bija pirma spele pret tada limena komandu un tada limena speletajiem, musejie apbruzasies sitaja limeni un pieaugs par vechiem un viss notiks!
Jebkura no jauna savakta izlase, kas ir gados jauna uzreiz negazh kalnus! Bik adaptesies un pec tam visi vel priecasies par shiem, jo potencials ir! Paciesamies nedaudz!

  +7 [+] [-]

, 2010-07-29 20:16, pirms 14 gadiem
Cakijs rakstīja: Uzd.irst man uz taviem Burniem. Varu atdot visus Tev.. lkm divus esmu nahaļavu dabujis.
nu luuk tev veel viens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-07-29 20:19, pirms 14 gadiem
Laffy rakstīja: Ja nezini neko par basketbolu un krievu sastaviem tad labka paklusejis butu.
tici man,zinu vairak kaa tev sanjos jebkad radisies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-07-29 20:23, pirms 14 gadiem
Tiešām liekas ka te kādi ānusi salasījušies, kas jums tiešām pi*h cik kuram tie burn?

     [+] [-]

, 2010-07-29 20:26, pirms 14 gadiem
interesanti kurs mums rezultatiivaakais

  -1 [+] [-]

, 2010-07-29 20:27, pirms 14 gadiem
Laffy rakstīja: Ja nezini neko par basketbolu un krievu sastaviem tad labka paklusejis butu.
lai gan neee,es ljoooti atvainojos,sapartu beidzot kads lo** es esmu,
krieviem tachu shis bija pilnigs nullles sastsv...tadus speleetajus kadi tur shodien bija...tadus visticamak pat LV izlasee nenjemtu,jo nullles tachu vinji visi ir!!!tadus jau tikai krievijaa var panjemt uz izlasi
ljoti atvainojos,tiesham!!!

     [+] [-]

, 2010-07-29 20:35, pirms 14 gadiem
kad mūsējiem pirmā spēle kvalifikācijas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-29 20:49, pirms 14 gadiem
aizejiet ietuseet un koksu pashnjaukt. Latvijaa basketbols ir mirirs, jo tur nav normaalu cilveeku

  +5 [+] [-]

, 2010-07-29 20:59, pirms 14 gadiem
Šodien bija tikai iesildīšanās pirmdienas drāzienam.

  -1 [+] [-]

, 2010-07-29 21:02, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Informacija tiek papildinata jau stundu.. kas jums ar telefonsakariem kkas nav riktiigi ka stundu jau nekas nav papildinaats??
Es ar gaidu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-07-29 21:10, pirms 14 gadiem
Pēc katras spēles daļa no jums izklausās tik nožēlojami,itkā Latvijai visas spēles būtu jāuzvar....

     [+] [-]

, 2010-07-29 21:16, pirms 14 gadiem
A Timermanis atskaitīts no izlases? Bija tikai kandidāts?

  +9 [+] [-]

, 2010-07-29 21:25, pirms 14 gadiem
sandis444

Nē, vecīt, 2007. gadā mēs uzvarējām Horvātiju.

Tā taču bija mūsu top3 spēle jaunākajā vēsturē.

Vispār mūsu uzvaras EČ kopš 93. gada ir viegli atcerēties -

Izraēla, Itālija, Slovēnija, Lietuva, Horvātija, Vācija.

Kā mazu pantiņu var iekalt

     [+] [-]

, 2010-07-29 21:36, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: sandis444

Nē, vecīt, 2007. gadā mēs uzvarējām Horvātiju.

Tā taču bija mūsu top3 spēle jaunākajā vēsturē.

Vispār mūsu uzvaras EČ kopš 93. gada ir viegli atcerēties -

Izraēla, Itālija, Slovēnija, Lietuva, Horvātija, Vācija.

Kā mazu pantiņu var iekalt
Tajā pat gadā spēle pret Spāniju arī bija top5 cienīga, lai arī zaudējums...

 +11 [+] [-]

, 2010-07-29 21:37, pirms 14 gadiem
Cakijs rakstīja: Smagi.! Bet nu... nejau šodien dalija ceļazīmes uz EČ.
`bla..gj, jau apriebushies shitie filozofiskie optimistu komenti, tik jeeli

  +3 [+] [-]

, 2010-07-29 22:05, pirms 14 gadiem
Uz ko varēja vispār reāli cerēt?

  +3 [+] [-]

, 2010-07-29 22:12, pirms 14 gadiem
kādus brīnumus tad te varēja gaidīt... sakāve, kā gan savādāk, un atkal tas 3 cet. lāsts no kura latvju basketbolam laikam neatbrīvoties. krieviem tā bija pirmā pārbaudes spēle ar viduvēju sastāvu

  +2 [+] [-]

, 2010-07-29 22:23, pirms 14 gadiem
RIchyPOX rakstīja: kada starpība dzērāji vai nav dzērāji , ja pa šito sastāvu tāpat labāk spēlē ,
o komentaars! pilniibaa piekriitu. shii tieshaa ir nevis izlase, bet tas kas palicis paari. un ja kaads te par naakotnes vaardu runaa, atziisim, ka Freimanis, Zakjis, etc jau sen kaa vairs nav naakotne

  +2 [+] [-]

, 2010-07-29 22:32, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Kvalifikacija viss buus savadak.. neticu ka bus nenormalas sagraves.. tomer ari musejie ir trenejushies un svidushi.. taas ir parbaudes speles..


pirms skjiet 2007 gad EC mes sitam vissu eiropu, bet EC finalturnira zaudejam visas 3is speles.. un kas tur bija labaaks?
ko tu tur muldi, ja tad pat pa sportu neinteresējies.. 2007 gadā LV bija gatava lielākajiem panākumiem basketbola vēsturē. Gandrīz tāpat kā pagājšgad..

  +2 [+] [-]

, 2010-07-29 22:35, pirms 14 gadiem
"Basketbolu vajag iznīcināt un visas bumbas uzspridzināt..tikai hokejs tikai Dinamo!!!"

Tā domā apzombētie RD faneļi..

     [+] [-]

, 2010-07-29 23:17, pirms 14 gadiem
Nepārsteidza!!!
VNK tas ir ĀRPRĀC un būs tā, ar to izlasi kādu laiku

     [+] [-]

, 2010-07-29 23:34, pirms 14 gadiem
Vajdzeeja Čaku Norisu paņemt izlaseee!

     [+] [-]

, 2010-07-29 23:45, pirms 14 gadiem
Bet ja nopietni, tad lielākajai daļai Latvijas Basketbola cilvēku ir spēcīgas problēmas ar attieksmi!Ne tikai basketbolistiem, arī vadībai patīk būt populāriem, apgrozīties dzeltenās preses slejās, dažādās populāru cilvēku balliitees, nu vienvārdsakot-Zīmēties!
VV savā laikā teica par Valteriem , Šķēli, Kambalu-šī ir tusētāju paaudze-Tik jautājums, Kas viņus izaudzināja!
Ir jau ok, ja jaunā izlase tiek taisīta, varam pieciest zaudējumus un nekādu kreņķu, tik jautājums vai nebūs kā agrāk, spēlētājs caur izlasi tiek ievērots, noslēdz labu līgumu un protams, ka izlase viņam nav vairs vajadzīga, sākās runas par traumām un vasaras atvaļinājumu!!!!!
Tas ir tikai un vienīgi izlases vadības ziņā un atbildībā!Kāds tolks mums no tā, ka LV ir izaudzinājuši Biedriņu?????

     [+] [-]

, 2010-07-30 00:53, pirms 14 gadiem
Vajag taa kaa Lipmanis,runaajot par biedrinnu..
speeleeju amatieru liimenii hokeju Irija U visi kas no lv kapaa lai vienkaarssi uzspeeleetu,bet Lipmans 08/09 sezonaa no visiem , kas speeleejussi kaadreiz jumjoru izlasees pieprasiija transfeeru maksu.OK man vis buutu saprotams ja tu pa to kad speelee sannem pikki,bet taa kaa mees te to daram par savu naudu (apmaksaajam ledu,tiesnessus utt...Tad rodas jautaajums kur vispaar Lv sports kustaa kaadaa virzienaa?Man jau tas tikai liekas kaa tik nokapaat pikki priekss tantes jaunaas villas vai braaleena jaunaa auto.
Sen jau zinaam kad sports ir biznes un kaads no taa izvelk sev labumu ieskaitot federaacijas
Piellauju domu kad par muusu 7 speeleetaajiem samaksaatais transveers gan jau kaadam kabataa tika,jo kurss gan iedomaasies kad IRL speelee hokeju un maksaa transfeeru LHF.
zinu te runa par basi,bet iepinu hokki kaa piemeeru,kas notiel lv.Pats jauniibaa adevu 15 gadus basim,bet diemzzeel kad saaku nezinaaju kaads buus augums,un pat medaalis par otro vietu lv karaajas pie sienas,bet tas bija 1992 gadaa kad ienneemaam otro viet savaa vecuma grupaa,pat paaris speeleetaaju joprojaam no manas komandas kapaa LBL tagad un noveelu vinniem veikmi

     [+] [-]

, 2010-07-30 01:02, pirms 14 gadiem
Sorry par klluudaam vnk aatri centos uzrakstiit un neesmu datora taarps

  +2 [+] [-]

, 2010-07-30 01:04, pirms 14 gadiem
kas tā vispār par izlasi? visi labākie LV basketbolisti izlasē nespēlē- par ko tas liecina? kkādas pašmāju viduvējības (izņemot Kuksiku) .. raudāt gribas..

     [+] [-]

, 2010-07-30 01:09, pirms 14 gadiem
Aizmirsu piebilst,kad atliek vienu speeli valsts krelaa nospeeleet,lai federaacijas no tevis guutu peectam labumu(Finansiali) vai ja ne komandu sportaa vienalga kaadaa(arii individualaja).Peec tam buusi atkariigs tikai no federaacijaam un maksaasi kautvai nesannem algu,bet dari to sevis peec pa saviem liidzeklliem,kas jau ir pieraadiijies Irijaa ar hokejistiem,kas Lv eeda kartosskus un labaakas dziives mekleejumos brauca straadaat,un kad te uzceela pirmo halli,izdomaaja uz passu iniacitiivas uztaisiit klubu

     [+] [-]

, 2010-07-30 04:43, pirms 14 gadiem
Kas tad kvalifikācijā metīs iekšā, ja starp rezultatīvākajiem ir visi trīs saspēles vadītāji? Es saprotu - viens (nu puisim gadās lielā diena), bet visi TRĪS??? Eh, bēdu leja...

     [+] [-]

, 2010-07-30 08:42, pirms 14 gadiem
Viss jau būtu labi, bet vajag tikai noticēt katram, ka var izdarīt visu spēlē! ticēs- būs, neticēs- nebūs!!!

     [+] [-]

, 2010-07-30 09:22, pirms 14 gadiem
Россия: Фридзон (13), Жуканенко (11), Курбанов (10 + 1 подбор + 2 передачи + 2 перехвата), Воронцевич (9 + 6 подборов + 1 передача + 1 перехват + 1 блок-шот), Воронов (8), Хвостов (5 + 6 передач), Григорьев (4), Зварыкин (3), Колесников (3), Нелюбов (2), Шуховцов (0).
Латвия: Стрелниекс (13), Куксикс (12), Сирсниньш (10), Йеромановс (7), Закис (5), Графс (4), Берзиньш (4), Фрейманис (4), Банкевиц (4), Бертанс (3), Юревичюс (2), Кальве (0).
Судьи: Михайлов, Давыдов, Колычев (все – Россия).

     [+] [-]

, 2010-07-30 10:30, pirms 14 gadiem
Cienīgs zaudējums Krievijai,nevajag sapņot ka mūsu jaunā izlase uzvarēs grandus.Izlasē vispār jāspēlē tiem kuriem nav līgumi ar ārzemju klubiem,jo tiem zēniem nav motivācija cīnīties.Labs piemērs Blūms,visu laiku lauzās spēlēšu - nespēlēšu,kā noslēdza līgumu ar spāņiem tā uzreiz izlase pie vienas vietas.....
Vakardienas spēlē centru pienesums liekas ir par mazu,vismaz labi ,ka nav sausā palikuši,pārsteidz Bertāna nevarīgums,kas attiecas uz Jurēviču un Kalvi viņi man kārtējo reizi nelika vilties,žēl ka tai kompānijā vēl nebija Štālberga,tad jau būtu pilns nevarīšu komplekts.....

     [+] [-]

, 2010-07-30 10:32, pirms 14 gadiem
man visalabak patik ka mes akal parvershamies par mazo speletaju izlasi, gariem aizpildot statistu lomas laukumaaaa...

     [+] [-]

, 2010-07-30 13:57, pirms 14 gadiem
vent -ja nezini par speles gaitu tad nelien ar ziliem komentariem.Spriezot pec ta cik kurs sameta tad izskatas ka saspeles vaditaji speleja tikai ar sevim.To ka garie un it seviski freimanis ar zaki neko neradis to es prognozeju.Bankevicu nosegt ir loti viegli-uzliek bloku un cauri vairak neiemetis-dibens sak raustities.Kalve speleja tikai 6 minun ar izsistu zobu un nokdaunu nogaja no laukuma.vairak ta ari neuzgaja.Jurevics spele tikai tad ja spele iet tikai uz vinu.Nu a Berzins ,mana uztvere ,nekad nav bijis speletajs.Gars aksts uz laukuma.Freimana vieta butu noderigaks Laksa,jo sezona griekija noteikti vinam gajusi laba.Bertans un Strelnieks ppplielajai izlasei par zalu.Abi nesaprot komandas speliun nobeigs izlasi.