Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Strēlnieks un Bertāns kaldina uzvaru Stokholmā, Latvija kvalificējas otrajai kārtai

Emils Ozerinskis

Strēlnieks un Bertāns kaldina uzvaru Stokholmā, Latvija kvalificējas otrajai kārtai
Ojārs Siliņš
Foto: fiba.basketball

Pasaules kausa kvalifikācijas turnīra pirmās kārtas priekšpēdējā spēlē Latvijas basketbola izlase ar rezultātu 82:72 pieveica Zviedriju, tādējādi nodrošinot izkļūšanu no apakšgrupas un kvalificēšanos grupu turnīra otrajam posmam. Ar 27 gūtiem punktiem Latvijas izlases uzvaru kaldināja Jānis Strēlnieks, bet 22 punktus guva Dāvis Bertāns.

Abu komandu pirmajā tikšanās reizē februārī Latvijas valstsvienība guva panākumu pār zviedriem ar 82:73. Uzvara pret skandināviem Stoholmā nodrošinātu latviešiem kvalificēšanos turnīra nākamajai grupu turnīra kārtai.

Starta piecinieki
Zviedrija: Hokansons, Palmblads, Čerapovics, Gadefošs, Birgranders
Latvija: Strēlnieks, Ate, Siliņš, Bertāns, Meiers

Spēles rezultātu pirmajā uzbrukumā atklāja Jānis Strēlnieks, raidot grozā pustālo metienu, bet pie sava groza pretinieku metienu bloķēja Dāvis Bertāns. Kopumā abiem basketbolistiem mača pirmajās minūtēs izdevās sasniegt Latvijas izlasei labvēlīgo 6:0. Tomēr īsā laikā Kriss Čerapovics un Lude Hokansons ar trejačiem izlīdzināja spēles rezultātu. Latvijai izdevās tikt pie piecu punktu pārsvara pirmās ceturtdaļas vidū, trejaci grozā raidot Bertānam (11:6). Sākoties pēdējām divām minūtēm pirmajā ceturksnī, Tobiass Borjs ar diviem stūra trejačiem pēc kārtas pārņēma vadību mājinieku komandai. Pēc vairākām pieļautām kļūdām pēdējais pirmās desmitminūtes uzbrukums Latvijas valstsvienībai bija sekmīgs, Ojāram Siliņam līdz ar beigu signālu raidot grozā trīs punktu metienu. Līdz ar to pēc spēlētām desmit minūtēm rezultāts bija līdzsvarā - 16:16.

Otro ceturksni latviešiem izdevās iesākt ar pozitīvām emocijām. Siliņš aizsardzībā bloķēja pretinieka metienu, bet Rolands Šmits bija precīzs no tālās distances, tādējādi vadībā atgriežoties latviešiem. Siliņš savas efektīgās epizodes turpināja, triecot bumbu grozā no augšas un apguldot divus zviedru spēlētājus uz dēļiem. Atrāvienu turpināt Arņa Vecvagara komandai neizdevās un jau pēc divām nospēlētām minūtēm otrajā ceturksnī rezultāts kļuva 25:25. Tomēr vadību viesu komandai izdevās atgūt brīdī, kad laukumā atgriezās Artis Ate, kurš ar trejaci guva savus pirmos punktus oficiālās spēlēs Latvijas valstsvienībā. Ar lielisku precizitāti grozam uzbruka Strēlnieks, kurš realizēja visus savus metienus, bet Žanis Peiners ar savu tālmetienu sasniedza rezultātu 37:29 četras minūtes līdz puslaika izskaņai. Ar vairākām rezultatīvām darbībām Bertāns sasniedza desmit punktu pārsvaru viesu komandai, bet Viktors Gadefošs divas reizes pēc kārtas puslaika noslēgumā izprovocēja pretiniekus uz pārkāpumiem, samazinot rezultāta starpību līdz pieciem punktiem. Puslaika pārtraukumā Latvija devās ar 47:42 vadību.

Pēc mazrezultatīva otrā puslaika sākuma efektīga epizode padevās Šmitam, kurš pārtvēra bumbu un ātrajā uzbrukumā trieca bumbu grozā no augšas ar vienu roku. Pretinieku aizsargam šajā situācijā atlika vien pamukt malā, lai nenokļūtu uz Šmita plakāta. Spēles trešajā periodā Kaspars Vecvagars ar soda metieniem panāca 11 punktu pārsvaru Latvijas izlasei. Zviedriem mazināt agresīvo spēli aizsardzībā lika sakrātā piezīmju norma, tomēr atrauties viesu komandai neizdevās. Pirms mača noslēdzošajām desmit minūtēm Latvija atradās vadībā ar 60:50.

Ar sekmīgām aizsardzības darbībām Latvijas basketbolisti noslēdzošās ceturtdaļas ievadā liedza mājinieku komandai sadeldēt rezultāta starpību, bet uzbrukumā ar tālmetieniem izcēlās Bertāns un Vecvagars. Ceturtdaļas vidū NBA spēka uzbrucējs Bertāns raidīja grozā savu jau sesto trejaci, tādējādi sasniedzot jau +16 viesu komandai (76:60). Mača noslēgumā mājinieku centieni atspēlēties neļāva pietuvoties tuvāk par desmit punktu deficītu. Punktu mačam pielika Hokansona pustālais metiens, mačam noslēdzoties ar rezultātu 82:72.

Līdz ar šo uzvaru Latvijas valstsvienība nodrošinājusi iekļūšanu Pasaules kausa kvalifikācijas turnīra otrajā fāzē. Tomēr, lai pacīnītos par pirmo vietu B apakšgrupā, Latvijas izlasei grupas pēdējā cīņā ar Ukrainu Kijevā nepieciešama uzvara ar 15 punktu pārsvaru.

Pasaules kausa kvalifikācija, 28. jūnijs, Stokholma

Zviedrija - Latvija 72:82 (16:16, 26:31, 8:13, 22:22)
Zviedrija: Hokansons 15, V.Gadefošs 14, Čerapovics 12 (11ab), J.Gadefošs 9, Borjs 9, Spairss 6, Birgranders 5, Lindkvists 2, Masambā, Ramstets, Palmblads, Pēšons,
Latvija: Strēlnieks 27 (1p. 4/4, 2p. 10/11, 3p. 1/3), Bertāns 22 (1p. 2/2, 2p. 1/2, 3p. 6/9), Vecvagars 9, Šmits 7, Meiers 6, Siliņš 5, Peiners 3, Ate 3, Lomažs, Pasečņiks, Blūms.

B grupa

VKomandaSUZPunktiP
1.Turcija532+238
2.Ukraina532+128
3.Latvija532+28
4.Zviedrija514-376

     [+] [-]

, 2018-06-28 22:08, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Skats uz Pasečnika lejupslīdi ir īpaši bēdīgs dēļ tā, ka aiz viņa nekā arī vairs nav. Turklāt, ja skatāmies vairākas vecuma grupas, tad uz visai ilgu laiku ir acīmredzams tukšums ar jauniem perspektīviem centriem.
nav centru
tiesa

     [+] [-]

, 2018-06-28 22:10, pirms 6 gadiem
Nepaspēju noskatīties. Kur var redzēt atkārtojumu?

  +1 [+] [-]

, 2018-06-28 22:14, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Skats uz Pasečnika lejupslīdi ir īpaši bēdīgs dēļ tā, ka aiz viņa nekā arī vairs nav. Turklāt, ja skatāmies vairākas vecuma grupas, tad uz visai ilgu laiku ir acīmredzams tukšums ar jauniem perspektīviem centriem.
Bija Gromovs, līdzīgi kā Anžejs, labi sāka, bet nosēdās, viņam trūkst degsmes, vismaz no malas izskatās. Bet es teiktu, ka Čavars ir tāds kā melnais zirdziņš (tur nav sakara ar to, ka no vef, ja kāds tā padomā), pamatošu, sezonas sākumāviņu vazāja ikviens centrs, Zaķis vispār nabagu varēja pazemot, bet pagāja divas trešdaļas sezonas un oppā, Čavars māk arī spēlēt un pret to pašu Zaķi spēja nopietni likt pretī, respektīvi, es vēlos tikai to teikt, ka ja viņš, relatīvi īsā laikā spēj tik nozīmīgi pielikt, tad no viņa var arī kas sanākt, tikai, kurš treneris vēlēsies klasisku centru un spēs izmantot...Tāpēc nebrīnies, ja pēc kādas sezonas vai divām, nopietni kandidēs uz izlasi, tas protams, ja kārtīgi strādās utt.

     [+] [-]

, 2018-06-28 22:15, pirms 6 gadiem
guntis_smats_1169553709758803 rakstīja: Nepaspēju noskatīties. Kur var redzēt atkārtojumu?
https://tvplay.skaties.lv/parraides...

  +1 [+] [-]

, 2018-06-28 22:18, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Turki ukraiņus liek pie vietas, tas nozīmē tikai to, ka Ukraiņi būs nikni un gribēs uzvaru par katru cenu
Smieklīgi! Te nav smilškaste. Bet tas ka Ukraina zaudēja turkiem abās spēlēs nozīmē tikai to ka mums ar ukraiņiem nav jārēķina+-, vienkārši jāuzvar!

  +2 [+] [-]

, 2018-06-28 22:21, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bija Gromovs, līdzīgi kā Anžejs, labi sāka, bet nosēdās, viņam trūkst degsmes, vismaz no malas izskatās. Bet es teiktu, ka Čavars ir tāds kā melnais zirdziņš (tur nav sakara ar to, ka no vef, ja kāds tā padomā), pamatošu, sezonas sākumāviņu vazāja ikviens centrs, Zaķis vispār nabagu varēja pazemot, bet pagāja divas trešdaļas sezonas un oppā, Čavars māk arī spēlēt un pret to pašu Zaķi spēja nopietni likt pretī, respektīvi, es vēlos tikai to teikt, ka ja viņš, relatīvi īsā laikā spēj tik nozīmīgi pielikt, tad no viņa var arī kas sanākt, tikai, kurš treneris vēlēsies klasisku centru un spēs izmantot...Tāpēc nebrīnies, ja pēc kādas sezonas vai divām, nopietni kandidēs uz izlasi, tas protams, ja kārtīgi strādās utt.
Nu Čavars velk pašā pašā labākajā gadījumā uz Meiers 2. Augumā viņš tak ir īsāks par Meieri? Ir, jā. Var cerēt uz izaugsmi, tas vienmēr ir iespējams, bet tīri potenciāla ziņā pat Gromovs ir liekams augstākā plauktā, pie nosacījuma, ka grib, var un cenšās ļoti. Šitā mēs nonāksim līdz tam, ka pat Rozītis būs jāaicina uz izlasi

     [+] [-]

, 2018-06-28 22:26, pirms 6 gadiem
Alpaville rakstīja: Smieklīgi! Te nav smilškaste. Bet tas ka Ukraina zaudēja turkiem abās spēlēs nozīmē tikai to ka mums ar ukraiņiem nav jārēķina+-, vienkārši jāuzvar!
Tas tikai nozīmē to, ka uz otro spēli ukraiņi būs gatavāki. Pie tik vāja snieguma, es ar to nedomāju tos divus, kas sameta gandrīz visus komandas punktus, bet komandas sniegumu kopumā, mums būs grūti ar ukraiņiem. Ukraiņi nav zviedri. Un turki šobrīd arī stiprāki, kā bija ziemā. Plus Vilbekins.

     [+] [-]

, 2018-06-28 22:27, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: https://tvplay.skaties.lv/parraides/basketbols
Paldies! Jau mēģināju gan no maca gan no della. Nekas tur neiet

     [+] [-]

, 2018-06-28 22:29, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu Čavars velk pašā pašā labākajā gadījumā uz Meiers 2. Augumā viņš tak ir īsāks par Meieri? Ir, jā. Var cerēt uz izaugsmi, tas vienmēr ir iespējams, bet tīri potenciāla ziņā pat Gromovs ir liekams augstākā plauktā, pie nosacījuma, ka grib, var un cenšās ļoti. Šitā mēs nonāksim līdz tam, ka pat Rozītis būs jāaicina uz izlasi
Piekrītu, bet ir jābeidz piesaukt tas potenciāls, jo tas ir bezvērtīgs un neko nenosakošs abstrakts lielums, ko nez kāpēc piesauc, lai šķirotu spēļētājus

     [+] [-]

, 2018-06-28 22:29, pirms 6 gadiem
guntis_smats_1169553709758803 rakstīja: Paldies! Jau mēģināju gan no maca gan no della. Nekas tur neiet
hola

  +2 [+] [-]

, 2018-06-28 22:32, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tas tikai nozīmē to, ka uz otro spēli ukraiņi būs gatavāki. Pie tik vāja snieguma, es ar to nedomāju tos divus, kas sameta gandrīz visus komandas punktus, bet komandas sniegumu kopumā, mums būs grūti ar ukraiņiem. Ukraiņi nav zviedri. Un turki šobrīd arī stiprāki, kā bija ziemā. Plus Vilbekins.
Nu ja domā ka pakāsīs ukraiņiem tad turpmākajās spēlēs ar līdzņemtajiem 1--3 vispār nav ko darīt!

     [+] [-]

, 2018-06-28 22:35, pirms 6 gadiem
Alpaville rakstīja: Nu ja domā ka pakāsīs ukraiņiem tad turpmākajās spēlēs ar līdzņemtajiem 1--3 vispār nav ko darīt!
tas kāsiens ir pavisam reāls, paskaties, kā mēs spēlējam

  +3 [+] [-]

, 2018-06-28 22:36, pirms 6 gadiem
Alpaville rakstīja: Nu ja domā ka pakāsīs ukraiņiem tad turpmākajās spēlēs ar līdzņemtajiem 1--3 vispār nav ko darīt!
Zaudējot Ukraiņiem Latvija iziet no grupas ar 3-3. Nezinātājiem, pateikšu, ka nāk uzvaras un zaudējumi līdzi pat no tām Izlasēm, kas paliek 4.vietā.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-28 22:45, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Piekrītu, bet ir jābeidz piesaukt tas potenciāls, jo tas ir bezvērtīgs un neko nenosakošs abstrakts lielums, ko nez kāpēc piesauc, lai šķirotu spēļētājus
Nu te nevar piekrist, jo ja atmetam spēlētāja talantu un potenciālu un mērauklu, tad sanāk, ka visi bērni ir labi bērni, visi pelnījuši un noteikti spēlēs NBA. Bet tā nav, mēs tak to zinam. Tamdēļ jau tiek vērtēts un lietots potenciāls kā mēraukla iespējamajam nākotnes sniegumam. Kur noteikti uzreiz sākas kaudze faktoru un nosacījumi. Sanāk visai komplicēta aina, jo kādam ir potenciāli ir labi fiziskie parametri, citam priekš sava vecuma netipiski labi attīstītas prasmes vai izpratne, tad kādam ir izteiktāks līdera raksturs vai centība, kādam ir nereāla pārliecība. Tad tas viss summējas un saliekas ar darbu un apstākļiem. Vislabākais piemērs ir KP, vienkārši nereāli veiksmīga visu apstākļu un faktoru sakritība, ideāla ģimene ar fanātisku ievirzi dēla attīstībā, pats mega apzinīgs, centīgs, talantīgs un ar pārliecību. Skaidrs, ka tik ideālas apstākļu un nosacījumu sakritības ir milzīgs retums. Anžeja gadījumā sākumkapitālā ar bija neslikts, viņš bija perfektiem auguma parametriem, lielisku kooridināciju, jau agrīnā vecumā demonstrēja labas kustības un izpratni. Bet, vēl jau ir vajadzīgas pareizas rakstura iezīmes, centība, pārliecība par sevi, fanātiskais darbadpējas. Ar to pagaidām ir kā ir. Gaidam, laiks jau vēl mazliet ir

  -1 [+] [-]

, 2018-06-28 22:49, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: tas kāsiens ir pavisam reāls, paskaties, kā mēs spēlējam
Ir ir, negribu būt pesimists un jebkurā gadījumā turēšu īkšķi par mūsu uzvaru, bet.... zaudes smaka ir stipri sajūtama

     [+] [-]

, 2018-06-28 22:52, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ir ir, negribu būt pesimists un jebkurā gadījumā turēšu īkšķi par mūsu uzvaru, bet.... zaudes smaka ir stipri sajūtama
šovakar ar, daudz Vecvagara shēmas nu negāja cauri, spēlētājus neklausās, viss uz individuālo meistarību un zviedru kļūdām. Ja zviedri tik bieži lieki neietu palīgā un neatstātu mūs vienus, tad mums plāni klātos

     [+] [-]

, 2018-06-28 22:58, pirms 6 gadiem
Pa tv6 nerādīja itin neko, kas darījās uz soliņa

     [+] [-]

, 2018-06-28 23:06, pirms 6 gadiem
guntis_smats_1169553709758803 rakstīja: Paldies! Jau mēģināju gan no maca gan no della. Nekas tur neiet
Nu tad pasties vismaz hailaitus: Stēlnieks un Dāvis Bertāns iedvesmo, Latvija...

Vai tad raksta autors neskatījās pārraidi, ka piemin kaut kādu Pēšonu un Borju? TV6 komentētājs teica Pērsons un Borgs!

     [+] [-]

, 2018-06-28 23:09, pirms 6 gadiem
Strēlnieks, kas par pašatdevi un īšts snaiperis, Dāvis arī piešāva roku, Šmita danks ar nolidotiem 5 metriem, bija ko redzēt, biežāk šādi

  -1 [+] [-]

, 2018-06-28 23:11, pirms 6 gadiem
ES pilniigi piekriitu. Vareeja labaak. Zviedrija nav no taam top komandaam. Kas tad notiks, ja pretim naaks SLOVEENIJA SPAANIJA.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-28 23:15, pirms 6 gadiem
Atliek tikai grozīt galvu un minēt, kādus sastāvus kura komanda uz to brīdi varēs savākt. Ja nebūs Eirolīgas spēlētāju.... tad ...

  +1 [+] [-]

, 2018-06-28 23:29, pirms 6 gadiem
janis_silmalis_195741447853504 rakstīja: ES pilniigi piekriitu. Vareeja labaak. Zviedrija nav no taam top komandaam. Kas tad notiks, ja pretim naaks SLOVEENIJA SPAANIJA.
Kam piekrīti - pats sev? Zviedri nav nekādi peramie zēni, sastāvā 3 vīri no Spānijas ACB līgas (Borgs, Ēriksons, Hokansons), tad 1 spēlē Itālijā, 1 Grieķijā. Cienījams pretinieks un laba uzvara izbraukumā.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-28 23:33, pirms 6 gadiem
Spēles smukākā epizode manā versijā - Lomaža krosovers ejot uz grozu, piespēle Siliņam ar superīgu dirvroku danku, divi sviedri paliek uz muguras guļot

     [+] [-]

, 2018-06-28 23:42, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Spēles smukākā epizode manā versijā - Lomaža krosovers ejot uz grozu, piespēle Siliņam ar superīgu dirvroku danku, divi sviedri paliek uz muguras guļot
Man patika, kā Šmits zem groza pirms lēciena ar elkonīti atbloķēja zviedru, atkārtojumā varēja redzēt Tā zibenīgi.

     [+] [-]

, 2018-06-29 07:10, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu te nevar piekrist, jo ja atmetam spēlētāja talantu un potenciālu un mērauklu, tad sanāk, ka visi bērni ir labi bērni, visi pelnījuši un noteikti spēlēs NBA. Bet tā nav, mēs tak to zinam. Tamdēļ jau tiek vērtēts un lietots potenciāls kā mēraukla iespējamajam nākotnes sniegumam. Kur noteikti uzreiz sākas kaudze faktoru un nosacījumi. Sanāk visai komplicēta aina, jo kādam ir potenciāli ir labi fiziskie parametri, citam priekš sava vecuma netipiski labi attīstītas prasmes vai izpratne, tad kādam ir izteiktāks līdera raksturs vai centība, kādam ir nereāla pārliecība. Tad tas viss summējas un saliekas ar darbu un apstākļiem. Vislabākais piemērs ir KP, vienkārši nereāli veiksmīga visu apstākļu un faktoru sakritība, ideāla ģimene ar fanātisku ievirzi dēla attīstībā, pats mega apzinīgs, centīgs, talantīgs un ar pārliecību. Skaidrs, ka tik ideālas apstākļu un nosacījumu sakritības ir milzīgs retums. Anžeja gadījumā sākumkapitālā ar bija neslikts, viņš bija perfektiem auguma parametriem, lielisku kooridināciju, jau agrīnā vecumā demonstrēja labas kustības un izpratni. Bet, vēl jau ir vajadzīgas pareizas rakstura iezīmes, centība, pārliecība par sevi, fanātiskais darbadpējas. Ar to pagaidām ir kā ir. Gaidam, laiks jau vēl mazliet ir
Godīgi sakot, Anžejs nemaz pēc sportista neizskatās. No hate.

Ir dzirdēta statistika, ka ja tu esi 216 cm un uz augšu, tad ir liela iespējamība, ka būsi profesionāls basketbolists.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-29 07:57, pirms 6 gadiem
Vecvagaram jāsāk apsekot tuvakās rezerves uz nakamajiem sabraukumiem jo nebūs KP,Davis, Dairis, Timma, Strelnieks,Šmits,Peiners, Malmanis un ticamāk arī Pasečņiks un Kurucs.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-29 08:13, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pietiktu, ja Ukraina uzvarētu Turciju
Nav jau īsti svarīga tā vieta grupā , bet bilance ko ņem līdzi uz nākamo posmu. Tāpēc svarīgi ir 2x svarīgāk vienkārši vinnēt Ukrainu, kā dabūt to 1o vietu grupā.

     [+] [-]

, 2018-06-29 08:34, pirms 6 gadiem
Žani! Ja tu mērķē uz eirolīgu, tad paskaties uz Strēlnieku, lai būtu aptuveni skaidrs, kāds minimālais spēles izpratnes un prasmju un lēmumu komplekts tur nepieciešams, lai tiktu pie 10 minūtēm laukumā

  +1 [+] [-]

, 2018-06-29 09:03, pirms 6 gadiem
stīvais rakstīja: Žani! Ja tu mērķē uz eirolīgu, tad paskaties uz Strēlnieku, lai būtu aptuveni skaidrs, kāds minimālais spēles izpratnes un prasmju un lēmumu komplekts tur nepieciešams, lai tiktu pie 10 minūtēm laukumā
Žanis tak neiet par saspēlnieku klubā, kālab Tu piesauc Strēlnieku?

     [+] [-]

, 2018-06-29 09:50, pirms 6 gadiem
Onslovs rakstīja: Godīgi sakot, Anžejs nemaz pēc sportista neizskatās. No hate.

Ir dzirdēta statistika, ka ja tu esi 216 cm un uz augšu, tad ir liela iespējamība, ka būsi profesionāls basketbolists.
Labs joks, bet nevajadzīgs.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-29 10:00, pirms 6 gadiem
Zviedri ir jāuzvar ar otro sastāvu, bet bez Strēlnieka individuālās meistarības arī ar pirmo sastāvu uz laukuma būtu pilnīgākais haoss un - 20.
Nav skaidrs kāds ir spēles plāns ?? Strēlniekam uz Dāvim tikai mētāt pa grozu ?
Vakar katram garajam vajadzēja samest + 20, nevis saspēles vadītājam ....

     [+] [-]

, 2018-06-29 18:27, pirms 6 gadiem
stīvais rakstīja: Žani! Ja tu mērķē uz eirolīgu, tad paskaties uz Strēlnieku, lai būtu aptuveni skaidrs, kāds minimālais spēles izpratnes un prasmju un lēmumu komplekts tur nepieciešams, lai tiktu pie 10 minūtēm laukumā
Žani izlasē neizmanto kā vajadzētu

  -1 [+] [-]

, 2018-06-29 18:29, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Vecvagaram jāsāk apsekot tuvakās rezerves uz nakamajiem sabraukumiem jo nebūs KP,Davis, Dairis, Timma, Strelnieks,Šmits,Peiners, Malmanis un ticamāk arī Pasečņiks un Kurucs.
Par Kurucu varēs zināt pēc vasaras līgas gan jau, ja neparādīs sniegumu, tad šaubos, ka vinu izpirks un tā kā salecies ar Barcu, tad neizpirkšanas gadījumā, jācer vismaz uz īri, lai gan tagad Barca atlaida Vezenkovu, kas palielina Kuruca spēlēšanas iespējamību, tikai, vai viņš iederas Pesiča old skūl basketbolā