Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

Vasaras misijas pirmais mērķis: bez Bertāna pieveikt sīksto Zviedriju

Vasaras misijas pirmais mērķis: bez Bertāna pieveikt sīksto Zviedriju
Jānis Strēlnieks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar 19:30 Stokholmā Pasaules kausa kvalifikācijas turnīra pirmās kārtas priekšpēdējā B grupas spēlē Latvijas basketbola valstsvienība tiksies ar mājinieci Zviedriju. Spēles tiešraide kanālā TV6.

Pirms diviem oficiālajiem mačiem Latvijas komanda aizvadīja treniņspēli pret Baltkrieviju, kurā izcīnīja pārliecinošu uzvaru, un Latvijas simtgadei veltītu spēli pret Krieviju, kurā neizdevās noturēt 12 punktu pārsvaru, tika vāji aizvadītas pēdējās piecas minūtes un piedzīvots zaudējums (71:79). Zīmīgais no šīs spēles sportiskās puses bija tas, ka izšķirošo izrāvienu krievi veica pēdējās piecās minūtēs, kad piecu piezīmju dēļ laukumā nevarēja būt Jānis Strēlnieks, bet savainojuma dēļ mačs ātrāk beidzās Dairim Bertānam.

Nākamajā rītā veicis pārbaudes, Bertāns nesagaidīja rezultātus, lai paspētu uz Sportacentra podkāstu, bet vēlāk saņēma atbildi par aizmugurējā augšstilba muskuļa savainojumu. Lai arī basket.lv ziņoja, ka Bertāns iekļauts 13 spēlētāju sastāvā, kas dodas uz Zviedriju, oficiālajā turnīra mājaslapā jau dienu pirms spēles tai pieteiktajā sastāvā Daira vārds nav atrodams. Šovakar mūsējiem būs jāiztiek bez Latvijas raķetes palīdzības. Līdz ar to gatavs savai debijas spēlei valstsvienībā oficiālā FIBA turnīrā būs “VEF Rīga” uzbrūkošais aizsargs Artis Ate.

Latvijas valstsvienības sastāvs

PozīcijaSpēlētājsAugumsDz.gadsKlubs
Aizsargi:Kaspars Vecvagars190 cm1993VEF Rīga
Jānis Blūms190 cm1982Zaragoza (Spānija)
Rihards Lomažs190 cm1996Ventspils
Jānis Strēlnieks191 cm1989Olympiacos (Grieķija)
Artūrs Ausējs192 cm1990Pieno žvaigždes (Lietuva)
Artis Ate192 cm1989VEF Rīga
Dairis Bertāns*193 cm1989Olimpia (Itālija)
Uzbrucēji:Žanis Peiners203 cm1990Darussafaka (Turcija)
Ojārs Siliņš204 cm1993Aquila Basket (Itālija)
Dāvis Bertāns207 cm1992Spurs (NBA)
Rolands Šmits207 cm1995Barcelona (Spānija)
Centri:Mārtiņš Meiers208 cm1991Enisey (Krievija)
Anžejs Pasečņiks215 cm1995Gran Canaria (Spānija)

* - ārstē savainojumu.

Zviedrijas izlasei, salīdzinot ar spēli Rīgā 26. novembrī (82:73), sastāvā nebūs 37 gadus vecais centrs Jūakims Šelbūms, kura vietā komandā iekļauts 21 gadu vecais centrs Simons Birgranders. Garais gals zviedriem vēsturiski nav tas spēcīgākais ierocis, bet iztrūkumi būs arī ārējā līnijā. Arī šoreiz komandā nebūs zviedru lielākā zvaigzne, snaiperis Markuss Ēriksons, kurš pirms nākamās sezonas, kad ar “Gran Canaria” atgriezīsies Eirolīgā (iepriekš tur uzspēlējis "Barcelona" sastāvā), izvēlējies laicīgi savest kārtībā veselību, nevis pirms tam vēl turpināt sev uzlikt slodzes. Joprojām nebūs arī Madrides “Real” amerikāņu uzbrucējs Džefrijs Teilors, kurš pēdējoreiz Zviedrijas izlasē spēlējis pirms nu jau teju pieciem gadiem.

Toties sastāvā ir cits amerikāņu zviedrs Kriss Čerapovics, kurš gan, atšķirībā no Teilora, līdz NBA nav ticis. Taču aizvadījis labu sezonu VTB līgā un FIBA Eiropas kausā, kļūstot par rezultatīvāko Minskas “Tsmoki” spēlētāju šajos turnīros. Vieglais uzbrucējs pirmajā mačā Rīgā guva 14 punktus, izcīnīja piecas bumbas un atdeva četras piespēles. Viņa ierobežošana varētu būt viens no atslēgas uzdevumiem šī vakara cīņā.

Zviedrijas izlases sastāvs

PozīcijaSpēlētājsAugumsDz.gadsKlubs
Aizsargi:Tobiass Borjs183 cm1993Tenerife (Spānija)
Tomass Masambā185 cm1985Lions (Šveice)
Jūnatans Pēšons190 cm1993Pitesti (Rumānija)
Lude Hokansons193 cm1996Estudiantes (Spānija)
Martins Palmblads195 cm1986Kings
Uzbrucēji:Antons Gadefošs200 cm1989Capo d’Orlando (Itālija)
Kriss Čerapovics201 cm1991Tsmoki (Baltkrievija)
Viktors Gadefošs203 cm1992Antibes (Francija)
Alekss Lindkvists205 cm1991Kings
Ādams Ramstets208 cm1995Kings
Centri:Nikolass Spairss210 cm1994Obradoiro (Spānija)
Simons Birgranders210 cm1997Joventut (Spānija)

“Jau pirmajā mačā Rīgā daudz punktu guvām pēc agresīvas darbības pretinieku soda laukumā. Toreiz gan arī paši daudz ielaidām – īpaši pirmajā puslaikā un pieredze ņemta vērā, koriģējot aizsardzības sistēmu. Taču nedomāju, ka ar vienu recepti pietiks panākumam, tāpēc ir vairāki rīcības varianti gan aizsardzībā, gan arī uzbrukumā. Galvenais jācenšas nospēlēt stabili pēc iespējas ilgāku spēles laiku, nepieļaujot tādas krīzes, kā pārbaudes spēlē ar Krieviju sākumā un beigās,” Latvijas galvenais treneris Arnis Vecvagars basket.lv atcerējās pirmo savstarpējo spēli un norādīja uz gaidāmā mača izaicinājumiem. Jābūt gataviem zviedru agresivitātei jau no paša sākuma un visas spēles garumā, jābūt gataviem dot pretī tādu pašu agresivitāti.

Latvijas komanda uz Zviedriju devās trešdienas rītā, pēc aptuveni stundas piezemējās Stokholmā un vakarā aizvadīja treniņu spēles norises vietā “Hovet Arena”. Tur ir vietas vairāk nekā astoņiem tūkstošiem līdzjutēju, un iepriekšējā sabraukumā februārī tieši tur, izpārdotu tribīņu atbalstīti, zviedri uzveica Turciju (59:58). “Gatavojoties spēlei, ņemam vērā, ka zviedri savā laukumā cenšas spēlēt ļoti ātri un agresīvi. Par emocionālo fonu gādā skatītāji un, ja zviedri noķer iedvesmu, viņi kļūst vēl bīstamāki. Mūsu uzdevums būs aizsardzībā nobremzēt pretinieku ātrumu un pašiem uzbrukumā censties izmantot augumu pārsvaru, kas šoreiz būs mūsu pusē. Tas nenozīmē, ka jābremzē spēles temps, taču jācenšas izvairīties no liekas steigas,” spēles plānu ieskicēja Vecvagars.

B grupa

VKomandaSUZPunktiP
1.Ukraina431+267
2.Turcija422+96
3.Latvija422-86
4.Zviedrija413-275

Latvijai joprojām ir iespējams izcīnīt uzvaru B grupā, taču tad būs nepieciešami ne tikai pašu izcīnīti panākumi abās spēlēs (turklāt pret ukraiņiem ar vismaz +15), bet arī Ukrainas panākums viesos pār Turciju. Ar visiem iespējamajiem attīstības scenārijiem B grupā iespējams iepazīties ŠEIT.

Spēles sākums šovakar pulksten 19:30, tiešraidē to demonstrēs kanāls TV6.


, 2018-06-28 09:24, pirms 7 gadiem
sastāvs tāds jancīgs izskatās
, 2018-06-28 09:28, pirms 7 gadiem
Nebūs viegli mūsējiem!
, 2018-06-28 09:29, pirms 7 gadiem
Sūdīgi, ka Dairis nespēlēs, bet jāņem uzvara tā pat!
Un, la LBS domā par jaunu galveno treneri, Vecvagars nekam neder!!!
, 2018-06-28 09:30, pirms 7 gadiem
Nu žēl. Timma un tagad Dairis. Jācer ka pārējie pavilks un paņems 2 p. Tik jāmauc un būs o.k.
, 2018-06-28 09:39, pirms 7 gadiem
Kaut ar +1
, 2018-06-28 09:42, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: sastāvs tāds jancīgs izskatās
Tieši, kas tev jancīgs izskatās? Vai vajadzēja tikai kaut ko stulbu iepļūt īt.
Slēpts komentārs: kūdra
, 2018-06-28 09:54, pirms 7 gadiem
, 2018-06-28 09:58, pirms 7 gadiem
Visvairāk uztrauc tas , kad aiz Strēlnieka saspēlniekos tukšums
, 2018-06-28 10:08, pirms 7 gadiem
Par uzvaru
, 2018-06-28 10:10, pirms 7 gadiem
Siliņam Šuveiždas slimība
, 2018-06-28 10:22, pirms 7 gadiem
kūdra rakstīja: Pēc kā tu spried, ka Vecvagars neder? Viņs ir novadījis tikai pāris spēles, un dažus treniņus.
Tagad arī ir izkrituši pietiekami daudz spēlētāji, un komandas saspēle nebūs augstā līmenī ar to jārēķinās.
KUR IR ATBALSTS TAVĀ KOMENTĀRĀ MŪSU IZLASEI?
Kritika nenozīmē to, ka nav atbalsta izlasei, tas ir pirmkārt. Otrkārt, komandas spēlētais basketbols nevieš pārliecību par to, ka treneris kontrolē spēles gaitu, līdzšinējās spēles uzrāda lielu kritumu taktiskā ziņā, novelt vainu uz lielām sastāva izmaiņām nav pamata,
, 2018-06-28 10:36, pirms 7 gadiem
Kārtējais PK iet secen. neko. Varbūt, nākamreiz vairs nekāps uz grābekļiem.
, 2018-06-28 10:38, pirms 7 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Siliņam Šuveiždas slimība
saku. troļļi un nekas vairāk. labākās zāles būtu šo rakstu nekomentēšana
, 2018-06-28 10:41, pirms 7 gadiem
Jāņem uzvara!
, 2018-06-28 10:48, pirms 7 gadiem
Nu tad jau it kā novājinātos (sastāva ziņā) zviedrus būtu jāņem arī pie viņiem... Veiksmi!
, 2018-06-28 10:50, pirms 7 gadiem
Varbūt kāds zin, kur internetā varēs redzēt spēli?
, 2018-06-28 10:53, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Kritika nenozīmē to, ka nav atbalsta izlasei, tas ir pirmkārt. Otrkārt, komandas spēlētais basketbols nevieš pārliecību par to, ka treneris kontrolē spēles gaitu, līdzšinējās spēles uzrāda lielu kritumu taktiskā ziņā, novelt vainu uz lielām sastāva izmaiņām nav pamata,
Kas ir kritums taktiskā ziņā?
Vai EČ nebija milzīgs kritums, kad laukumā nebija Timma un KP? Tagad vēl Dairis un Šķēle nav. Plus mums ir 4 loti šaubīgi džeki ( Ausējs, Ate, Siliņš, Vecvagas Jr), kas pa lielam izlasē nav nospēlējuši neko stabili un var pieskaitīt pie debitantiem.
, 2018-06-28 11:14, pirms 7 gadiem
kūdra rakstīja: Kas ir kritums taktiskā ziņā?
Vai EČ nebija milzīgs kritums, kad laukumā nebija Timma un KP? Tagad vēl Dairis un Šķēle nav. Plus mums ir 4 loti šaubīgi džeki ( Ausējs, Ate, Siliņš, Vecvagas Jr), kas pa lielam izlasē nav nospēlējuši neko stabili un var pieskaitīt pie debitantiem.
Beidz liet. Siliņš nav šaubīgs džeks, tas pirmkārt. Otrkārt, nebija Latvijas izlasei Eiropas čempī milzīgu kritumu tieši nonākot Timmam vai KP malā. Esmu pārskatījis aiz neko darīt visas tā čempja spēles ar mūsu izlasi. Nevajag liet ūdeni un izdomāt. Kāpumi un kritumi ir jebkuras spēles sastāvdaļa, bet galvenais rādītājs ir kopējā aina, kura šobrīd pagaidām ir visai neglīta. Bagatska vadībā mūsu komanda meta daudz brīvus metienus. Šobrīd ir strītbols. Un sastāva izmaiņas nav tik daudzskaitlīgas, lai teiktu, ka pilnībā pajūk saspēle. Tas pats Blūms pie Bagatska pēdējā čempī meta truļus pēc aizsega. Te viņam bija pašam jādriblējas? Uz ko tas norāda? Varbūt uz to, ka nav sagatavotas kombenes? Bumbas kustība ir slikta, Anžejam tiek dots pārāk maz labu piespēļu, tāpat arī Meiers bieži saņēma piespēli tuvāk trīniekam kā grozam. Kurš dod centram piespēli tik tālu no groza? Sevišķi spēlētājam, kurš nevar piesist bumbu vairāk par 2-3 reizēm?
, 2018-06-28 11:17, pirms 7 gadiem
Liekas ka šodien ja Strelnieka nav laukumā kurš tad vadīs saspēli?Vecvagars vēl tikai vienīgais PG palika.
, 2018-06-28 11:25, pirms 7 gadiem
Saspēlnieka jautājums ir visai sāpīgs temats. Ja pret zviedriem nav Dairis Bertāns, tas nozīmē, ka Žanis vai Blūms uzņemas saspēli, kas atkal automātiski līdz šim noveda pie tā, ka kritās šo abu spēlētāju lietdrība uzbrukumā. Bet mums šobrīd izbrukumā jau izkrīt divi galvenie šībrīža punktu guvēji, Timma un Dairis. Līdz ar to sanāk paļauties uz stipri šaubīgākām uzbrukuma opcijām, Siliņš(izteikts aizsardzības speciālists), Šmits(ir efektīvs tikai pie labām izspēlēm),Dāvis(ja krīt, tad krīt, ja nekrīt tad varbūt rīt)
, 2018-06-28 12:00, pirms 7 gadiem
juings rakstīja: Visvairāk uztrauc tas , kad aiz Strēlnieka saspēlniekos tukšums
a kur Šķēle Aigars, nu vispār..?
, 2018-06-28 12:06, pirms 7 gadiem
A , kāpēc nepaņēma Lejasmeijeru ???
, 2018-06-28 12:08, pirms 7 gadiem
shitaa rakstīja: a kur Šķēle Aigars, nu vispār..?
Tiešām- esmu palaidis garām, kāpēc nespēlē Aigars Šķēle?
, 2018-06-28 12:11, pirms 7 gadiem
Tāpat kā Timmu Jānim arī Aigaram ģimenes pieaugums
Slēpts komentārs: norden
, 2018-06-28 12:28, pirms 7 gadiem
būs smagi!
, 2018-06-28 12:42, pirms 7 gadiem
Šī ir sagatavošanās spēle, nākamā būs ļoti svarīga!

Ja uzvaram Ukrainā, tad šodienas spēlei, visticamākais, nebūs nekādas paliekošas nozīmes! Savukārt ja Ukrainā zaudējam, tad šodienas uzvaru varēs bāzt kaķim zem astes...
, 2018-06-28 12:44, pirms 7 gadiem
sastāvs VISLAIK turpina novājnāties sakarā ar traumām (3) un atteikumiem (3)...
, 2018-06-28 12:44, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Beidz liet. Siliņš nav šaubīgs džeks, tas pirmkārt. Otrkārt, nebija Latvijas izlasei Eiropas čempī milzīgu kritumu tieši nonākot Timmam vai KP malā. Esmu pārskatījis aiz neko darīt visas tā čempja spēles ar mūsu izlasi. Nevajag liet ūdeni un izdomāt. Kāpumi un kritumi ir jebkuras spēles sastāvdaļa, bet galvenais rādītājs ir kopējā aina, kura šobrīd pagaidām ir visai neglīta. Bagatska vadībā mūsu komanda meta daudz brīvus metienus. Šobrīd ir strītbols. Un sastāva izmaiņas nav tik daudzskaitlīgas, lai teiktu, ka pilnībā pajūk saspēle. Tas pats Blūms pie Bagatska pēdējā čempī meta truļus pēc aizsega. Te viņam bija pašam jādriblējas? Uz ko tas norāda? Varbūt uz to, ka nav sagatavotas kombenes? Bumbas kustība ir slikta, Anžejam tiek dots pārāk maz labu piespēļu, tāpat arī Meiers bieži saņēma piespēli tuvāk trīniekam kā grozam. Kurš dod centram piespēli tik tālu no groza? Sevišķi spēlētājam, kurš nevar piesist bumbu vairāk par 2-3 reizēm?
Siliņš ir ļoti šaubīgs, viņš nav nospēlējis nevienu spēli izlasē stabilā līmenī, ir spilgti momenti, bet spēle nav.
Blūms čempī dabūja mest, jo aizsardzība bija koncentrēta uz citiem spēlētājiem un kvalifikācijā arī katru otro spēli labi nospēlē.
Kobinācijas nekas daudz nav mainīts kā bija iepriekš tikai izpildītāji nav tie paši.
Mums izlasē aiz pamata 8nieka ir liels kritums meistarībā un 4 no astoņiem mums nav ierindā....
, 2018-06-28 12:46, pirms 7 gadiem
Meža_briesmonis rakstīja: Šī ir sagatavošanās spēle, nākamā būs ļoti svarīga!

Ja uzvaram Ukrainā, tad šodienas spēlei, visticamākais, nebūs nekādas paliekošas nozīmes! Savukārt ja Ukrainā zaudējam, tad šodienas uzvaru varēs bāzt kaķim zem astes...
pilnībā nepiekrītu, sapņotāj..
, 2018-06-28 12:56, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: sastāvs tāds jancīgs izskatās
Zviedriem?
, 2018-06-28 12:58, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tāpat kā Timmu Jānim arī Aigaram ģimenes pieaugums
Dzemdētāji?
, 2018-06-28 13:00, pirms 7 gadiem
kūdra rakstīja: Siliņš ir ļoti šaubīgs, viņš nav nospēlējis nevienu spēli izlasē stabilā līmenī, ir spilgti momenti, bet spēle nav.
Blūms čempī dabūja mest, jo aizsardzība bija koncentrēta uz citiem spēlētājiem un kvalifikācijā arī katru otro spēli labi nospēlē.
Kobinācijas nekas daudz nav mainīts kā bija iepriekš tikai izpildītāji nav tie paši.
Mums izlasē aiz pamata 8nieka ir liels kritums meistarībā un 4 no astoņiem mums nav ierindā....
Siliņš jau primāri netiek ierēķināts kā punktu guvējs, savukārt, aizsardzībā viņš sevi attaisno lieliski. Kuri 4 no pamat8nieka? KP(ar viņu tāpat nevarēja rēķināties, arī bez viņa mums būtu jātiek galā ar zviedriem un ukraiņiem), vissāpīgākais ir Timmas neesamība, jo viņš ir pats lietderīgākais spēlētājs mūsu komandā, Dairis nebūs tikai pret zviedriem( ar esošo sastāvu vienalga vajadzētu pietikt). Tātad, kopumā iztrūkst divi tiešām!!! svarīgi pamatsastāva spēlētāji. Un sorrī, aizsardzība jebkurai komandai zin par Blūma spēju mest trakus truļus, tikai iepriekš tika veiktas labas izspēles pēc kurām Janka meta. Izpildītāji pa lielam ir tieši tie paši, tik uzzīmēt un pateikt nav kam. Trūkst tikai divi pamatsastāva veči, ir tikai divi nosacīti jaunie pienācēji, kuri tiek laikumā visai maz, līdz ar to viņi neietekmē spēles zīmējumu tik ļoti. Vai Tu neskatījies spēli un neredzēji, ka mums bija daudz statisku nekustīgu uzbrukumu, kur viens driblē, bet pārējie katrs savā kaktā stāv, skatās un gaida? Kā uzdevums ir likt spēlētājiem kustēties laukumā, iesaistīties spēlē?
, 2018-06-28 13:05, pirms 7 gadiem
Es vēlreiz atkārtoju, atrunas par lielajām sastāva pārmaiņām ir tikai atrunas. Treneris zīmē, stāsta, spēlētāji izpilda. Bagatskis zīmēja, spēlētāji izpildīja, lielākoties sanāca, šobrīd zīmē, nesanāk, jautājums - slikti zīmē vai pēkšņi spēlētāji pārstājuši izpildīt un saprast?
, 2018-06-28 13:16, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Es vēlreiz atkārtoju, atrunas par lielajām sastāva pārmaiņām ir tikai atrunas. Treneris zīmē, stāsta, spēlētāji izpilda. Bagatskis zīmēja, spēlētāji izpildīja, lielākoties sanāca, šobrīd zīmē, nesanāk, jautājums - slikti zīmē vai pēkšņi spēlētāji pārstājuši izpildīt un saprast?
Šķēle ir ārā, kas nāca kā rezerves saspēlnieks, ja kas...
Bagatskis ar komandu strādāja 6 mēnešus, Vecvagaram pirms Krievijas bija 2 Treniņi jūti atšķirību?
Pirmajā atlases cilkā ārā bija 7 spēlētāji !!!! un sagatavošanās cikls kādi 5-6 treniņi.
, 2018-06-28 13:29, pirms 7 gadiem
Klau, tieši tāpēc vienīgā iespēja noturēt sniegumu, ir maksimālais copy paste no tā, kas tika spēlēts iepriekš, nekādu izmaiņu, Vecvagars bija asistents un zin vārds vārda visu ko spēlēja iepriekš. Ja nav laika gatavoties, tad nedomā pilnīgi neko jaunu, tikai to, kas tika darīts iepriekš
, 2018-06-28 13:34, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Siliņš jau primāri netiek ierēķināts kā punktu guvējs, savukārt, aizsardzībā viņš sevi attaisno lieliski. Kuri 4 no pamat8nieka? KP(ar viņu tāpat nevarēja rēķināties, arī bez viņa mums būtu jātiek galā ar zviedriem un ukraiņiem), vissāpīgākais ir Timmas neesamība, jo viņš ir pats lietderīgākais spēlētājs mūsu komandā, Dairis nebūs tikai pret zviedriem( ar esošo sastāvu vienalga vajadzētu pietikt). Tātad, kopumā iztrūkst divi tiešām!!! svarīgi pamatsastāva spēlētāji. Un sorrī, aizsardzība jebkurai komandai zin par Blūma spēju mest trakus truļus, tikai iepriekš tika veiktas labas izspēles pēc kurām Janka meta. Izpildītāji pa lielam ir tieši tie paši, tik uzzīmēt un pateikt nav kam. Trūkst tikai divi pamatsastāva veči, ir tikai divi nosacīti jaunie pienācēji, kuri tiek laikumā visai maz, līdz ar to viņi neietekmē spēles zīmējumu tik ļoti. Vai Tu neskatījies spēli un neredzēji, ka mums bija daudz statisku nekustīgu uzbrukumu, kur viens driblē, bet pārējie katrs savā kaktā stāv, skatās un gaida? Kā uzdevums ir likt spēlētājiem kustēties laukumā, iesaistīties spēlē?
Pats lietderīgākais spēlētājs mūsu komandā ir Jānis Strēlnieks. Nav Strēlnieka, nav spēles.
, 2018-06-28 13:50, pirms 7 gadiem
Meža_briesmonis rakstīja: Šī ir sagatavošanās spēle, nākamā būs ļoti svarīga!

Ja uzvaram Ukrainā, tad šodienas spēlei, visticamākais, nebūs nekādas paliekošas nozīmes! Savukārt ja Ukrainā zaudējam, tad šodienas uzvaru varēs bāzt kaķim zem astes...
Nākamajā kārtā līdzi ņem visu spēļu rezultātus!

Šovakar gan jau uzvarēs.
, 2018-06-28 13:51, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: sastāvs tāds jancīgs izskatās
Var piekrist - Jānis Blūms un Jānis Strēlnieks.
, 2018-06-28 13:52, pirms 7 gadiem
zanessa rakstīja: Pats lietderīgākais spēlētājs mūsu komandā ir Jānis Strēlnieks. Nav Strēlnieka, nav spēles.
Ok, jā Strēlnieks ir svarīgs, piekrītu. Strēlnieks ir motors, saspēle, Timma ir līderis uzbrukumā, kurš dara ļoti lielu apjomu melnā darba abos laukuma galos, labi sedz, piespēlē, iemet, satur komandu
, 2018-06-28 13:58, pirms 7 gadiem
Salīdzinot ar pirmo spēli mums klāt nāk Strelnieks,Dāvis Bertāns bet nav Šķeles taka esam stiprāki nekā pirmja spēlē.Labi ka zviedriem nav Eriksona,Teilora un Jerebko.
, 2018-06-28 14:16, pirms 7 gadiem
Es atkārtošu, komanda izskatās slikti uz doto brīdi, bumbas kustība ir ļoti slikta, tā ir trenera vaina, jo spēlētāji ir lielākoties tie paši, viņi ir jau samērā daudz spēlējuši kopā, pieredzējuši, saspēlēti, katrs zin, ko var, ko prot un ko labāk nē. Ja sniegums uzlabosies, kā arī komanda vinnēs abas spēles, tad es teikšu, ka Vecvagars tomēr tiek ar komandu galā. Ja nē, tad nē. Bet, galvenais ir sniegums un spēles kvalitāte kopumā.
, 2018-06-28 14:36, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ok, jā Strēlnieks ir svarīgs, piekrītu. Strēlnieks ir motors, saspēle, Timma ir līderis uzbrukumā, kurš dara ļoti lielu apjomu melnā darba abos laukuma galos, labi sedz, piespēlē, iemet, satur komandu
Timmam trūkst stabilitātes. Nav tā, ka arī sliktās dienās viņa spēles līmenis tomēr ir pietiekami augsts. Lai gan man patīk, kā spēlē Timma.
, 2018-06-28 14:48, pirms 7 gadiem
zanessa rakstīja: Timmam trūkst stabilitātes. Nav tā, ka arī sliktās dienās viņa spēles līmenis tomēr ir pietiekami augsts. Lai gan man patīk, kā spēlē Timma.
Jebkurā no sliktajām dienām uzbrukumā viņš ir viens no lietderīgākajiem spēlētājiem laukumā ar darbu aizsardzībā, atlēkušajām bumbām un lieliskām piespēlēm. Viņš nav tāds vienvirziena skrējējs ar galvu sienā. No visiem pēdējo gadu spēlētājiem viņam ir izteiktākās līdera dotības.
, 2018-06-28 14:57, pirms 7 gadiem
Principā, mēs tak tāpat redzam, ka, lai arī situācija mums ir krietni labāka, kā pirms vairākiem gadiem, tomēr kopumā joprojām izejot no ierindas atsevišķiem spēlētājiem vietā līdzvērtīgu nav
, 2018-06-28 15:08, pirms 7 gadiem
kūdra rakstīja: Šķēle ir ārā, kas nāca kā rezerves saspēlnieks, ja kas...
Bagatskis ar komandu strādāja 6 mēnešus, Vecvagaram pirms Krievijas bija 2 Treniņi jūti atšķirību?
Pirmajā atlases cilkā ārā bija 7 spēlētāji !!!! un sagatavošanās cikls kādi 5-6 treniņi.
Vari nedziedāt par iztrūkstošiem spēlētajiem un to, ka Vecajam nebija laika strādāt ar komandu, jo šie apgalvojumi ir, pirmkārt, aplami un, otrkārt, nav iemesli tam, kas notiek ar izlasi. Galvenais iemesls viļņveidīgajam sniegumam ir tas, ka spēlētāji nerespektē Veco. Līdz ar to, ja saņemas paši, tad ir rezultāts. Ja nē, tad ir kā spēlē ar Ukrainu Arēnā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-28 15:27, pirms 7 gadiem
No kurienes tik garīgi atpalikuši voldiņi rodas ar tik gudriem komentāriem? Laikam jāliek ignore negaidot tālākos komentārus. Plika heitošana bez pamatojuma un argumentiem nekad nav bijusi lielā cieņā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-28 15:55, pirms 7 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Ja tu par Pasecniku, vinam ACB visi raditaji sezonam ejot tikai kritas. Pret Krieviju 3x no grozas apaksas uzmet kluso. Nozelojami ar vina augumu.
Vinam spēles laiks arī samazinājies jo Gran Canaria ir 4 labi centri tagad.Bet savās minūtēs esot bijis lietderīgs.Varbūt nedot spēlēt jo baidās ka brauks uz NBA tapēc nedot laiku.
, 2018-06-28 15:59, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Vinam spēles laiks arī samazinājies jo Gran Canaria ir 4 labi centri tagad.Bet savās minūtēs esot bijis lietderīgs.Varbūt nedot spēlēt jo baidās ka brauks uz NBA tapēc nedot laiku.
Pasečnika galvenās likstas ir pārliecība un fiziskais. Rādītāji attiecībā pret laukumā pavadīto laiku viņam ir tīri neslikti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-28 16:20, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Pasečnika galvenās likstas ir pārliecība un fiziskais. Rādītāji attiecībā pret laukumā pavadīto laiku viņam ir tīri neslikti
un izskatās pie saviem trūkumiem Pasečņiks nav strādajis visu gadu.
, 2018-06-28 16:30, pirms 7 gadiem
Ja nevaram zviedrus vinnēt, par kādu pasaules kausu var iet runa?
, 2018-06-28 16:33, pirms 7 gadiem
Būs grūti, bet spēle ir jāņem!!!
, 2018-06-28 16:39, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Pasečnika galvenās likstas ir pārliecība un fiziskais. Rādītāji attiecībā pret laukumā pavadīto laiku viņam ir tīri neslikti
Aizmirsi pieminēt briesmīgo soda metienu tehniku, nāk atmiņā drausmīgie Biedriņa sodmetieni...
, 2018-06-28 16:45, pirms 7 gadiem
Karlo rakstīja: Aizmirsi pieminēt briesmīgo soda metienu tehniku, nāk atmiņā drausmīgie Biedriņa sodmetieni...
Jā, šo es esmu piemirsis. Metiens nav kļuvis labāks, stabilāks, bet pārliecība ir gājusi mazumā
, 2018-06-28 19:12, pirms 7 gadiem
freak3 rakstīja: Varbūt kāds zin, kur internetā varēs redzēt spēli?
livetv.sx
, 2018-06-28 19:24, pirms 7 gadiem
, 2018-06-28 19:27, pirms 7 gadiem
Lejupielādē aplikāciju, lai skatītos video.

WTF.....

Kārtējo reizi tvplay nejaudā, kad pieslēdzas vairāk useri?
, 2018-06-28 19:28, pirms 7 gadiem
filipsog rakstīja: https://tvplay.skaties.lv/parraides/basketbols/960847?autostart=true
Neiet jau tas sūds......
, 2018-06-28 19:28, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Neiet jau tas sūds......
man it kā iet, varbūt pamēģini citu browseri. no savas puses Operu iesaku, tur man parasti nav problēmu, Chrome gan
, 2018-06-28 19:29, pirms 7 gadiem
Ate sākumā ??? Nu cerma ka kārtīgi nokrampēs toi Čerapoviču !
, 2018-06-28 19:29, pirms 7 gadiem
filipsog rakstīja: man it kā iet, varbūt pamēģini citu browseri
Visi pārējie video it kā iet Bet nu labi.. jāpatestē.
, 2018-06-28 19:30, pirms 7 gadiem
Aizgāja arī chrome. Bet nu murgs viņiem ar tām pārraidēm, kad vairāki useri.
, 2018-06-28 19:37, pirms 7 gadiem
izskatās ka zviedri izies uz truļņiku piļīšanu, bet mūsējie vairāk uz caurgājieniem un uz spiedeinu uz groza apakšu caur garajiem
, 2018-06-28 19:39, pirms 7 gadiem
JA Bertānam aizies metiens tad tas jau ir 80% no uzvaras .. diemžēl otro truliu aizlika garam
, 2018-06-28 19:40, pirms 7 gadiem
Skatijos speli pret RUS un nesapratu ko izlase dara Silins,skatos sodienas speli un vel aizvien nomac sis jautajums...
, 2018-06-28 19:41, pirms 7 gadiem
Un par kadiem nopelniem izlase ir sikais Vecvagars? Papuca nopelns??
, 2018-06-28 19:44, pirms 7 gadiem
Pasečnika sodi murgs būs.
, 2018-06-28 19:44, pirms 7 gadiem
mjā, bēdīgi pavisam Andžejam ar tiem sodiņiem !
, 2018-06-28 19:46, pirms 7 gadiem
upis94 rakstīja: Skatijos speli pret RUS un nesapratu ko izlase dara Silins,skatos sodienas speli un vel aizvien nomac sis jautajums...
nav mums saspēlnieku pārbagātība.
, 2018-06-28 19:46, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: mjā, bēdīgi pavisam Andžejam ar tiem sodiņiem !
Pilnībā sačakarēts metiens.
, 2018-06-28 19:47, pirms 7 gadiem
Aizsardzība vēl puslīdz normāla bet satrauc ka uzbrukums haotisks un bezzobains
, 2018-06-28 19:47, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: nav mums saspēlnieku pārbagātība.
Siliņš ir saspēlnieks?
, 2018-06-28 19:47, pirms 7 gadiem
upis94 rakstīja: Un par kadiem nopelniem izlase ir sikais Vecvagars? Papuca nopelns??
Kādas tad alternatīvas?
, 2018-06-28 19:47, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: nav mums saspēlnieku pārbagātība.
Siliņš ir PF
, 2018-06-28 19:47, pirms 7 gadiem
nua jau aarī aizsardzību saplosīja klasiski zviedri mūsējo
, 2018-06-28 19:47, pirms 7 gadiem
Jā sodie Pasečņikam 0/4 tas ir jāmāk.
, 2018-06-28 19:48, pirms 7 gadiem
upis94 rakstīja: Un par kadiem nopelniem izlase ir sikais Vecvagars? Papuca nopelns??
Nē, mums nav saspēles vadītāju, ja nav Jako ar Šķēli, tad viņš ir nākamais rindā, bet tad arī jautājums vai Vecvagars ir sliktāks par Jako
, 2018-06-28 19:48, pirms 7 gadiem
Kas tās par rotācijām viņam?
, 2018-06-28 19:49, pirms 7 gadiem
Man vienīgajam viaplay skaņa kavē?
, 2018-06-28 19:49, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nē, mums nav saspēles vadītāju, ja nav Jako ar Šķēli, tad viņš ir nākamais rindā
Ok paldies. Ka reiz domaju par siem diviem.
Nesanak tik daudz tagad sekot lidzi,abiem trauma??
, 2018-06-28 19:50, pirms 7 gadiem
upis94 rakstīja: Ok paldies. Ka reiz domaju par siem diviem.
Nesanak tik daudz tagad sekot lidzi,abiem trauma??
vienam trauma un otram pirmdzimtais
, 2018-06-28 19:50, pirms 7 gadiem
upis94 rakstīja: Skatijos speli pret RUS un nesapratu ko izlase dara Silins,skatos sodienas speli un vel aizvien nomac sis jautajums...
Nu re... ielika truli
, 2018-06-28 19:51, pirms 7 gadiem
Viss normāli. Andža iemestu sodus un viena aizsardzības epizode kur brīvs 3pt bija un būtu +7
, 2018-06-28 19:51, pirms 7 gadiem
Siins izvika. Otraja japieliek, savadak jau galigi skumji izskatas
, 2018-06-28 19:51, pirms 7 gadiem
nu vismaz niču beigas izrāva pirmajai ceturtdaļai ! Bet zviedri jau ir sajutuši asins garšu un ka var mierīgi spēlēt un prognozēju ka būs kapiņš līdz pašāam beigām ,,,
, 2018-06-28 19:52, pirms 7 gadiem
Skatos un neredzu nevienu izspēli, haoss vienkārši, jā, it kā maz kopā, bet tāpat vienkāršas kombenes var laist cauri
, 2018-06-28 19:52, pirms 7 gadiem
Siliņš ir kaplis. Un aizsardzībā labs
, 2018-06-28 19:52, pirms 7 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Viss normāli. Andža iemestu sodus un viena aizsardzības epizode kur brīvs 3pt bija un būtu +7
Ja tantei būtu riteņii ... tādi neiemestie būs vel daudz un dikti un aisardzībā ar ī smnagi vel kritīsimn nevienu vien reizi
, 2018-06-28 19:52, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Jā sodie Pasečņikam 0/4 tas ir jāmāk.
Tikpat labi viņa vietā varēja Biedriņš mest!:-:'(:'(:-*😁
, 2018-06-28 19:52, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Siliņš ir PF
tak ezim skaidrs, ka atbilde bija uz komentāru par Vecvagaru.
, 2018-06-28 19:52, pirms 7 gadiem
bookmakeri jau solija vieglu Lv uzvaru. Laikam piemirsusi ka Kristaps nespele...
, 2018-06-28 19:53, pirms 7 gadiem
Man patīk šitas small ball piecinieks. Uzreiz izrāviens. Siliņš, Bertāns, šmits
, 2018-06-28 19:54, pirms 7 gadiem
LAAABBSSS! Danks +2 zviedri pa gridu
, 2018-06-28 19:54, pirms 7 gadiem
Lomažš ar pasus dot ))
, 2018-06-28 19:54, pirms 7 gadiem
tas gan bij skaists spraudiens Siliņam pēc kura 2 zviedri bij uz grīdas !
, 2018-06-28 19:55, pirms 7 gadiem
Tādas haļavas viņiem krīt
, 2018-06-28 19:56, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Tādas haļavas viņiem krīt
Nebutu ar pirkstu galiem aizskaris, nebutu iekritis
, 2018-06-28 19:56, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Tādas haļavas viņiem krīt
tu nezini, kas ir haļava tātad
, 2018-06-28 19:57, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Tādas haļavas viņiem krīt
nu tas tik loģisks ka mājās pat sienas palīdz un biežāk zilie un haļavas sakrīt !
, 2018-06-28 19:58, pirms 7 gadiem
Mēs pret Rockets spēlējam, vai?!?!?!
, 2018-06-28 19:58, pirms 7 gadiem
Zviedri mūs ar truļiem nomētā - kaut kāds kauns !
, 2018-06-28 19:59, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Zviedri mūs ar truļiem nomētā - kaut kāds kauns !
lidz bridim kad saks mazet garam
, 2018-06-28 19:59, pirms 7 gadiem
Ate izkārtoja uzbrukuma piezīmi zviedriem - tas bij labs gājiens !
, 2018-06-28 20:04, pirms 7 gadiem
Labs izrāviens!!!
, 2018-06-28 20:04, pirms 7 gadiem
nu tad beidzot. Strelnieks malacis +12, un Peinars troiku ieliek.
, 2018-06-28 20:04, pirms 7 gadiem
Skaisti Peiners apmānīja sedzējus un iepūta truļņiku !
, 2018-06-28 20:05, pirms 7 gadiem
Jau sen zināms,ka Steljkis ir izlases atslēgas spēlētājs..:
, 2018-06-28 20:06, pirms 7 gadiem
Labi ka mums nav tomer tie nacionalizetie. : pat zviedriem trenerim jamokas ar angu valodu
, 2018-06-28 20:06, pirms 7 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: nu tad beidzot. Strelnieks malacis +12, un Peinars troiku ieliek.
Strēlnieks šodien izvilcis automātu un tik kārtām laiž pa svensoniem
, 2018-06-28 20:07, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Strēlnieks šodien izvilcis automātu un tik kārtām laiž pa svensoniem
galvenais lai lodes pietiek lidz beigam. Kina mes nakam!
, 2018-06-28 20:07, pirms 7 gadiem
kaut kā viegli Ludviķis 1:1 izrēķinās ar mūsu mazajiem reizi no reizes
, 2018-06-28 20:07, pirms 7 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: Labi ka mums nav tomer tie nacionalizetie. : pat zviedriem trenerim jamokas ar angu valodu
bet vajadzētu kādu
, 2018-06-28 20:08, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: kaut kā viegli Ludviķis 1:1 izrēķinās ar mūsu mazajiem reizi no reizes
viņam vienmēr pirmais solis ātrs bijis un ja ņemam, ka Vecvagaram pēc traumām tas pirmais solis ir palicis lēnāks, tad gadās tā
, 2018-06-28 20:09, pirms 7 gadiem
Vecvagars vispār spēļētājus neklausās
, 2018-06-28 20:09, pirms 7 gadiem
O vecvagaram jau runā pretī divi
, 2018-06-28 20:10, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: bet vajadzētu kādu
Vai tad mums savejo pietrukst. un tomer cik redzets tie nacionalizetie isti nekad nav palidzejusi.

ists piemers Krievijas sieviesu izlase
, 2018-06-28 20:10, pirms 7 gadiem
BERTAAANS
, 2018-06-28 20:10, pirms 7 gadiem
Bertāns no Fire!!!
, 2018-06-28 20:12, pirms 7 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: Vai tad mums savejo pietrukst. un tomer cik redzets tie nacionalizetie isti nekad nav palidzejusi.

ists piemers Krievijas sieviesu izlase
tavs piemēŗs ir galīgā tirsā, tieši leģi krievijas izlasi pacēla

un mums kāds augsta līmeņa leģis būtu labs
, 2018-06-28 20:12, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Bertāns no Fire!!!
ON FIRE, you mean?
, 2018-06-28 20:13, pirms 7 gadiem
nu bet aizsardzībā viņš joprojām ir vājš ja viņu kaut kādi zviedri 1:1 ne vienu reizi vien ģērbj laukā ...
, 2018-06-28 20:13, pirms 7 gadiem
Un tagad bertāns uztaisa - 5
, 2018-06-28 20:14, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: nu bet aizsardzībā viņš joprojām ir vājš ja viņu kaut kādi zviedri 1:1 ne vienu reizi vien ģērbj laukā ...
kuru?
, 2018-06-28 20:15, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: kuru?
nu Bertānu takš
, 2018-06-28 20:15, pirms 7 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: ON FIRE, you mean?
Jā!
, 2018-06-28 20:16, pirms 7 gadiem
ar šo sastāvu vajadzēja labāk, regulāri kāds pretī runā, bet Vecvagaram poh, ko spēļētājs laukumā redz, izspēļu arī, kā tādu ir maz, paļaujamies tikai uz zviedru kļūdām
, 2018-06-28 20:16, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: nu Bertānu takš
jā, viņš defā nekad īpaši spīdošs nav bijis, uzliek pretinieks fizisku un ātru PF, tā Bertānam problēmas...Tā iemesla pēc, es sliecos domāt, ka Eiropā atgriezīsies
, 2018-06-28 20:17, pirms 7 gadiem
Zviedriem sarežģīti metieni iet iekš..
Dāvis brīžiem huiņu taisa.
, 2018-06-28 20:21, pirms 7 gadiem
Nu it kā nav slikti, bet ar šo sastāvu mums būtu jābrauc zviedriem pāri kā ar ceļarulli
, 2018-06-28 20:22, pirms 7 gadiem
kūdra rakstīja: Tieši, kas tev jancīgs izskatās? Vai vajadzēja tikai kaut ko stulbu iepļūt īt.
glupītis?
, 2018-06-28 20:23, pirms 7 gadiem
jāsaka, ka ļoti savdabīgi minūtes pārtraukumi.
interesanti klausīties, kā spēlētāji sarunājas ar arni.
, 2018-06-28 20:24, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: jā, viņš defā nekad īpaši spīdošs nav bijis, uzliek pretinieks fizisku un ātru PF, tā Bertānam problēmas...Tā iemesla pēc, es sliecos domāt, ka Eiropā atgriezīsies
Nu kaut kad jau atgrirezīsies, bet ne nākamsezon.
, 2018-06-28 20:25, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Nu kaut kad jau atgrirezīsies, bet ne nākamsezon.
nesaki hop, kamēr neesi pārlēcis
, 2018-06-28 20:26, pirms 7 gadiem
Ja Pasečņiks otrajā sāks arī iemest un atvērsies arī Blūms tad rezultātam jābūt labam.
, 2018-06-28 20:29, pirms 7 gadiem
Starp citu, tas, ka treneris ignorē spēlētāju teikto, var negatīvi atsaukties turpmāk, kāds var atteikt utt.
, 2018-06-28 20:31, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: nesaki hop, kamēr neesi pārlēcis
Nu tak Spurs pielīdzinās jebko, kas nebūs pārmaksāts.
, 2018-06-28 20:33, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Nu tak Spurs pielīdzinās jebko, kas nav nebūs pārmaksāts.
piedāvājumu tak izteica jau, ne?
, 2018-06-28 20:35, pirms 7 gadiem
SMIIIITTTTSSSS
, 2018-06-28 20:35, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: piedāvājumu tak izteica jau, ne?
Jā. Līdz ar to Dāvis ir ierobežotais FA.
, 2018-06-28 20:36, pirms 7 gadiem
viss tikai uz individuālo meistarību.
cerams, ar to pietiks
, 2018-06-28 20:38, pirms 7 gadiem
Speciāli sit sodus uz AP
, 2018-06-28 20:38, pirms 7 gadiem
Strelniekam ordeni!
, 2018-06-28 20:38, pirms 7 gadiem
Strēlnieks bomba, malacis
, 2018-06-28 20:39, pirms 7 gadiem
Pasečņiks var aizmirst par labu basketbolista karjeru. Garš lamzaks ar 0 basketbola IQ.
, 2018-06-28 20:39, pirms 7 gadiem
Pasecniks jāmet malā, slotas kāts nevelk vispār
, 2018-06-28 20:39, pirms 7 gadiem
GreenUprise rakstīja: Pasečņiks var aizmirst par labu basketbolista karjeru. Garš lamzaks ar 0 basketbola IQ.
aka metiens wnk nozelojams tikko bija
, 2018-06-28 20:39, pirms 7 gadiem
Tas Pasecniks tak ir pilniga nulle. Ko Sixeri vina ieraudzija?
, 2018-06-28 20:40, pirms 7 gadiem
Kāpēc Pasečņiks ir tik tizls, kā viņu draftēja vispār?
, 2018-06-28 20:40, pirms 7 gadiem
Anžejam ir šī sezona sliktāka, es teiktu, ka zaudējis tieksmi uz cīņu, jo nu atdeva pamatpozīciju klubā un izlasē arī tik labi nespēlē vairs
, 2018-06-28 20:40, pirms 7 gadiem
upis94 rakstīja: Tas Pasecniks tak ir pilniga nulle. Ko Sixeri vina ieraudzija?
Runaja ka Porzinga versijas tipa speletajs.
, 2018-06-28 20:41, pirms 7 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: Runaja ka Porzinga versijas tipa speletajs.
Porzinģis vienkārši būtu ieskrējies un iedankojis tajā epizodē, kur Anžejs bija brīvs soda laukumā, vienkārši iznīcinātu grozu, a šitas tizlenis ko dara h*j zin
, 2018-06-28 20:42, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Porzinģis vienkārši būtu ieskrējies un iedankojis tajā epizodē, kur Anžejs bija brīvs soda laukumā, vienkārši iznīcinātu grozu, a šitas tizlenis ko dara h*j zin
+1
, 2018-06-28 20:42, pirms 7 gadiem
Pašečņiks pa laukumu skraida tāpat kā AB savos labākajos laikos. Tādu nevienam NBA nevajadzēs.
, 2018-06-28 20:43, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Porzinģis vienkārši būtu ieskrējies un iedankojis tajā epizodē, kur Anžejs bija brīvs soda laukumā, vienkārši iznīcinātu grozu, a šitas tizlenis ko dara h*j zin
runaja... pagatnes forma. Bija potencials, tikai neparadija to darbos
, 2018-06-28 20:43, pirms 7 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: Runaja ka Porzinga versijas tipa speletajs.
AB tipa. Sajauca.
, 2018-06-28 20:44, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: AB tipa. Sajauca.
Visticamak. Sodu metiena karalis
, 2018-06-28 20:45, pirms 7 gadiem
Ir jasavacas un javeic atraviens, lai zviedriem pat ceribu nav
, 2018-06-28 20:45, pirms 7 gadiem
Kāpēc Gražulis nav, patika kā spēlēja viņš?
, 2018-06-28 20:46, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Kāpēc Gražulis nav, patika kā spēlēja viņš?
Bija apslimis tāpēc nevarēja sagatavoties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-28 20:47, pirms 7 gadiem
Bez JS13 mums butu auzas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-28 20:48, pirms 7 gadiem
upis94 rakstīja: Bez JS13 mums butu auzas...
Tev ir problēmas normāli uzrakstīt Strēlnieks?
, 2018-06-28 20:48, pirms 7 gadiem
Pasecniks iepriekseja sabraukuma izskatijas 10x Labak!
, 2018-06-28 20:48, pirms 7 gadiem
Ar šitādu spēli +15 pret ukraiņiem necerēt
, 2018-06-28 20:48, pirms 7 gadiem
upis94 rakstīja: Bez JS13 mums butu auzas...
Es gribēju rakstīt tos pašus vārdus bes ''mums''.... To es saucu par- izņēma vārdus no mutes
, 2018-06-28 20:48, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: Nu , nu , nu !!! AB ziedu laikos demolētu zviedrus !!! skatos Tu tā īsti nemaz basketbolu neesi skatījies !!!
"Tagad vai negad" izlase nevienu nedomeleja. bija labs potencials, tik neko neparadija. Vai Andris bija nba limene zvaigzne? visticamak ka ne.
, 2018-06-28 20:49, pirms 7 gadiem
Strēlnieks parāda, kāpēč viņš spēlē Oly sastāvā, bet varu jau apsveikt ar uzvaru, nav zviedriem variantu, galvenais, lai reizē nav Lomažs, Vecvagars un Pasečniks laukumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-28 20:50, pirms 7 gadiem
Ate kaut ko arī dara, vai tikai haotiski skraida pa laukumu?
, 2018-06-28 20:50, pirms 7 gadiem
keds rakstīja: Es gribēju rakstīt tos pašus vārdus bes ''mums''.... To es saucu par- izņēma vārdus no mutes
Strelnieks spele cita levela, parejie pat nevar izsekot vina izdomatajam piespelem
, 2018-06-28 20:50, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Ate kaut ko arī dara, vai tikai haotiski skraida pa laukumu?
3oiku ieladeja. vairaqk neko neredzeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-28 20:51, pirms 7 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: 3oiku ieladeja. vairaqk neko neredzeju
Vienreiz arī slotas kāts izšauj
, 2018-06-28 20:51, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Ate kaut ko arī dara, vai tikai haotiski skraida pa laukumu?
Viņš spēlē tāpat kā citi
, 2018-06-28 20:51, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Vienreiz arī slotas kāts izšauj
tātad basketbolam līdzi neseko, būtu klusējis labāk
, 2018-06-28 20:52, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: Tu ar neesi basketbolu skatījies , AB nesāka spēlēt 2013 , gadā , bet krietni ātrāk !!! HE HE
Un? vai vins bija kkas lielaks par NBA vidusmera centru?
, 2018-06-28 20:53, pirms 7 gadiem
Borgs aizgāja Lomažam kā stāvošam garām
, 2018-06-28 20:54, pirms 7 gadiem
Man ir jautājums vai tiešām pickenrolsun lomaža 3pt ir labākais veids kā izspēlēt uzbrukumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-28 20:55, pirms 7 gadiem
Vecais ar diezgan labi kāpa un nekrīt ārā
, 2018-06-28 20:55, pirms 7 gadiem
Lomažs arī sasteidz un lieki uzņemas iniciatīvu, drošāk bija zem groza dot kā pašam mest
, 2018-06-28 20:55, pirms 7 gadiem
Nu kas ir jaizdara lai izlietu udeni tagad!!!
, 2018-06-28 20:56, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: Tak viņš vienu brīdi bija top 5 centrs NBA ar potenciālu !!! HE HE !!! 60 miljonus Tev tāpat neviens nemaksās !!!
Bet vai vins bija tas naudas verts?
, 2018-06-28 20:56, pirms 7 gadiem
Pašlaik man šķiet, ka no kopējās spēles izkrīt Lomažs ar Pasečniku, lielāku pienesumu gaidīju no viņiem, īpaši no Anžeja
, 2018-06-28 20:57, pirms 7 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: Bet vai vins bija tas naudas verts?
Tajā sezonā bija. Tur visiem centriem deva labus līgumus. Bija centru deficīts un nebija small ball basketbols
, 2018-06-28 20:57, pirms 7 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: Bet vai vins bija tas naudas verts?
Jā, viņš bija vērts
, 2018-06-28 20:57, pirms 7 gadiem
Cerams pret Ukrainu būs Dairis atpakaļ un Ukraina pagaidām kāš 40-51 pret Turciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-28 20:58, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: Bija līdz traumām , tad ar viņu kautkas notikās , arī basis piegriezās !!!gadās !!!
Viņš jau pats teica, ka nebija vairs motivācijas spēlēt
, 2018-06-28 20:59, pirms 7 gadiem
AB jau slikti sāka spēlēt 2. līguma gadā
, 2018-06-28 20:59, pirms 7 gadiem
upis94 rakstīja: Un par kadiem nopelniem izlase ir sikais Vecvagars? Papuca nopelns??
9 punkti ar 100% relizaciju. papuks var lepoties
, 2018-06-28 21:00, pirms 7 gadiem
Red mamba
, 2018-06-28 21:00, pirms 7 gadiem
latgalis troikas lādē ka tik turies
, 2018-06-28 21:01, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņš jau pats teica, ka nebija vairs motivācijas spēlēt
Naudu dabuja, aizgaja sirmis. kam negadas. redzes kad Krisits dabus ligumu lielo, vai brackas notures uz zemes
, 2018-06-28 21:01, pirms 7 gadiem
Njaaa... tagad redzam atkal kāpēc Bertāns spēlē Spurs
, 2018-06-28 21:01, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: latgalis troikas lādē ka tik turies
Latgalis????
, 2018-06-28 21:01, pirms 7 gadiem
Man patīk ka bieži Bertānam sanāk firmas zīmes metiens - ka atsitas pret tālo stīpas iekšu un tā noiet lejā ar atsitienu iekšā bumba ka pat tīklīņš kanpai vai nemaz nnokustās !
, 2018-06-28 21:01, pirms 7 gadiem
Bertanam jaunu ligumu. Cerams kads palielinas Spurs qlf ligumu
, 2018-06-28 21:03, pirms 7 gadiem
upis94 rakstīja: Latgalis????
kas cits/ bija latgaļi, zemgaļi, kurši, sēļi, lībieši.
vidzeme latgaļu zeme.
labi, latgaļu un lībiešu kopprodukts
, 2018-06-28 21:03, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: latgalis troikas lādē ka tik turies
Rūjiena ir Latgalē?
, 2018-06-28 21:03, pirms 7 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: Naudu dabuja, aizgaja sirmis. kam negadas. redzes kad Krisits dabus ligumu lielo, vai brackas notures uz zemes
Porzinģis nu noteikti nav tas gadījums, tas darbs, attieksme, kas tur ir iekšā.
, 2018-06-28 21:03, pirms 7 gadiem
Nu vismaz beigas parliecinosas. malaci. uzvara kabata! Kina mes nakam!
, 2018-06-28 21:04, pirms 7 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: Naudu dabuja, aizgaja sirmis. kam negadas. redzes kad Krisits dabus ligumu lielo, vai brackas notures uz zemes
Ne jau naudas pēc, vienkārši piegriezās, tas ir bieži sastopams, daļēji vaina tajā, ka ātri uzkāpa augšā
, 2018-06-28 21:04, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Rūjiena ir Latgalē?
es jau atbildēju
vidzemnieku cilts nebija
tas ir tikai kultūrvēsturisks novads
, 2018-06-28 21:04, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Porzinģis nu noteikti nav tas gadījums, tas darbs, attieksme, kas tur ir iekšā.
dzivosim, redzesim ka saka...
, 2018-06-28 21:05, pirms 7 gadiem
Lomažs wtf
, 2018-06-28 21:06, pirms 7 gadiem
Sakam liet udeni. krievija 2. Treneris nevar komandu savakt vai kas?
, 2018-06-28 21:06, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: es jau atbildēju
vidzemnieku cilts nebija
tas ir tikai kultūrvēsturisks novads
neatkarīgi no tā, viņš nav Latgalis
, 2018-06-28 21:07, pirms 7 gadiem
STREEEELNIEKSS!!!!
, 2018-06-28 21:07, pirms 7 gadiem
Lomažs sarūgtina, vai nu pats lieki cenšas kaut ko izveidot, vai arī statiski uz trīņa līnījas stāv, neiet pēc bumbas
, 2018-06-28 21:07, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: neatkarīgi no tā, viņš nav Latgalis
nav principiāli, visi mūsējie
ja nopietni, viņš nav latgalietis, bet var būt latgalis
, 2018-06-28 21:08, pirms 7 gadiem
Nu Janka izvilka aiz ausim mus... nebutu vina, baigi skumji butu
, 2018-06-28 21:09, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Lomažs sarūgtina, vai nu pats lieki cenšas kaut ko izveidot, vai arī statiski uz trīņa līnījas stāv
Ko tad gribi, lai viņš dara? Uzņemas iniciatīvu - slikti, stāv uz truļa - slikti!
Vnk nepatīk, jo no Ven, tā arī saki!

P.S. Neesmu sajūsmā par Lomaža pēdējām 2 izlases spēlēm.
, 2018-06-28 21:10, pirms 7 gadiem
edza87 rakstīja: Ko tad gribi, lai viņš dara? Uzņemas iniciatīvu - slikti, stāv uz truļa - slikti!
Vnk nepatīk, jo no Ven, tā arī saki!

P.S. Neesmu sajūsmā par Lomaža pēdējām 2 izlases spēlēm.
te ir izlase, man vienalga, kur viņš spēlē!!! Tikai šaurām pierēm var ienākt izlases spēlētājus pēkšņi šķirot pa klubiem

ir starpība, vai lieki uzņemas iniciatīvu un nedod tālāk bumbu no tā, ka nenāk pēc bumbas, lai vienkārši kļūdas nebūtu un turpinātos izspēle, uzbrukums paliek statisks, ja spēlētāji bez bumbas nekustas, mazāk iespēju līdz ar to
, 2018-06-28 21:11, pirms 7 gadiem
nu, paldies Dievam!
, 2018-06-28 21:11, pirms 7 gadiem
tagad anglija - beļģija
, 2018-06-28 21:14, pirms 7 gadiem
Vajag otru centru bez Pasečņika kurs var mainīt Meieru vismaz.
, 2018-06-28 21:14, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Vajag otru centru bez Pasečņika kurs var mainīt Meieru vismaz.
Bērzs
, 2018-06-28 21:15, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bērzs
Zaķis!
, 2018-06-28 21:15, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bērzs
vai Gromovs?
, 2018-06-28 21:16, pirms 7 gadiem
edza87 rakstīja: Zaķis!
Zaķis defā vairāk grēko un nevar izvilkt Zviedrus ārā no soda laukumā, bet nu arī viņš šovakar būtu labāk nospēlējis kā Anžejs
, 2018-06-28 21:16, pirms 7 gadiem
edza87 rakstīja: vai Gromovs?
Ja viņš neatgūs to tieksmi uz spēli, kāda bija sezonas sākumā, tad viņam griesti jau ir sasniegti