Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3
Autors: Māris Noviks

Štelmahers: "Dzīve nav beigusies – atgriezīsimies stiprāki"

Štelmahers: "Dzīve nav beigusies – atgriezīsimies stiprāki"
Roberts Štelmahers 2020. gada 24. februārī Botevgradā. Foto: FIBA

"Daudz domājām par uzbrukumu, taču nekoncentrējāmies aizsardzībā. Tāds ir basketbols. Zinām, ka varam stāties pretī jebkurai komandai, bet pirmajās divās spēlēs neparādījām maksimumu," pēc neveiksmes Bulgārijā teica Latvijas vīriešu valstsvienības galvenais treneris Roberts Štelmahers.

Artūrs Žagars, Latvijas valstsvienības spēlētājs

"Ļoti spraiga spēle – divi pagarinājumi. Beigām piedzīvojām sāpīgu zaudējumu. Varbūt ceturtajā ceturtdaļā un pirmajā pagarinājumā varējām nospēlēt citādi, taču nevaram pagriezt laiku atpakaļ. Pamatlaika beigās sasteidzu metienu, tā bija mana vaina. Nevarēšu iet gulēt labā noskaņojumā. Šobrīd nejūtu neko, domāju tikai par sāpīgo zaudējumu."

Roberts Štelmahers, Latvijas valstsvienības galvenais treneris

"Ļoti sāpīgs zaudējums. Pirmajā spēlē zaudējām ar mīnus viens, tagad jāgaida līdz novembrim. Jūtamies slikti. Pamatlaika beigās vajadzēja nospēlēt gudrāk, nezaudēt grozus tik viegli, vairāk piedomāt pie aizsardzības.

Daudz domājām par uzbrukumu, bet nekoncentrējāmies aizsardzībā. Tāds ir basketbols. Dzīve nav beigusies – atgriezīsimies stiprāki. Zaudēt ar pāris punktiem ir sāpīgāk nekā piedzīvot sagrāvi. Zinām, ka varam stāties pretī jebkurai komandai. Pirmajās divās spēlēs neparādījām maksimumu.

Bulgārijas sniegums nepārsteidza."

Dī Bosts, Bulgārijas valstsvienības spēlētājs

"Šī bija smaga spēle, kurā nepārtraucām cīnīties. Cīnījāmies arī Grieķijā, taču pieļāvām dažus kļūdainus lēmumus."

Rosens Barčovskis, Bulgārijas valstsvienības galvenais treneris

"Viena no saldākajām uzvarām. Esmu lepns par treneriem un spēlētājiem. Paldies Botevgradai par lielisko atbalstu. Tādās situācijās kā pamatlaika beigās nepieciešama veiksme. Pirmajā un otrajā pagarinājumā parādījām raksturu. Spiediens gūlās uz mums, taču spējām labi nospēlēt."


, 2020-02-24 23:04, pirms 5 gadiem
Štelmahers pateica tieši neko😀🤦 vajadzēja neielaist punktus, apmēram, tā😀 tas, ka spēlētājiem nav sagataves kā izmest autu pie zonas presinga ir nekas cits kā trenera vaina. Turēt garo sastāvu pēc taimauta ir trenera vaina pie soda taktikas. Nelikt sist piezīmi pie +3 un pēdējā uzbrukuma bulgārem, kas tas tāds vispār bija? Labāk ļaut izmesr trīni, jebal...drausmas. Blūms ar pieredzi un Sirsniņs abiem simboliskas minūtes, sekundes, bet visu OT laukumā divi 19 gadnieki un Gulbis. Laikam tikai brīnums tur varēja ļaut uzvarēt. Aplausi, trenee
, 2020-02-24 23:08, pirms 5 gadiem
Žagars gana labi nospēlēja. Pret Bosniju vajadzēja laist laukumā
, 2020-02-24 23:09, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Štelmahers pateica tieši neko😀🤦 vajadzēja neielaist punktus, apmēram, tā😀 tas, ka spēlētājiem nav sagataves kā izmest autu pie zonas presinga ir nekas cits kā trenera vaina. Turēt garo sastāvu pēc taimauta ir trenera vaina pie soda taktikas. Nelikt sist piezīmi pie +3 un pēdējā uzbrukuma bulgārem, kas tas tāds vispār bija? Labāk ļaut izmesr trīni, jebal...drausmas. Blūms ar pieredzi un Sirsniņs abiem simboliskas minūtes, sekundes, bet visu OT laukumā divi 19 gadnieki un Gulbis. Laikam tikai brīnums tur varēja ļaut uzvarēt. Aplausi, trenee
Pēc zaudējuma Bosnijai & H. vairums skandēja, ka jālaiž jaunie, vecie tikai aizņem vietu, laiks domāt par nākotni, vecie neko nevar utml. Tagad atkal otrādi.
Pēc zaudējumiem protams nekad nebūs labi.
, 2020-02-24 23:09, pirms 5 gadiem
Žagaram un Kurucam neko negribu pārmest čaļi ir jaunie,bet pārējie sākot ar Šķēli Aivaru, kāpēc nemetīgi par daudz driblē tad sākās bieži vien sūdi
, 2020-02-24 23:12, pirms 5 gadiem
Nesapratu reāli 4/4 sākumā uzlaist aukstu Sirsniņu. Un kāpēc nepamainīt kaut kādas shēmas, īso sastavu, spēles gaitā. Stulbi kā āzim turēties pie sava un nevariet ar iespējams tikai koka trenerim!!!
Gulbim nav ne dīfens ne ofens- no spotiņa var izmest brīvu trini, viss. Bet labi redzējām cik pārsteidzoši labi pretinieks kustējās laukumā - sorry, bet gulbis tādā spēlē nav efektīvs. Auzas ar treneri un resno.
, 2020-02-24 23:14, pirms 5 gadiem
Šis komentārs no Vecvagara nav aizlienēts?
, 2020-02-24 23:17, pirms 5 gadiem
Pirmajā eksāmenā Štelmaheram 2. Redzēs, ko rādīs otrajā, līdz tam gan laika ļoti daudz. Toties atpakaļceļa vairs nav. Ir jāuzvar vismaz 3 no 4 atlikušajām spēlēm, pretējā gadījumā draud lielākais kauns Latvijas izlases vēsturē - netikt ārā no grupas, paliekot pēdējā vietā.
, 2020-02-24 23:23, pirms 5 gadiem
tieši tā - dzīve nav beigusies...
BET...

spēlētājiem kārtējais izgāztais turnīrs...
tā arī nekas nesasniegts ar izlasi...

dzīve nav beigusies... būs jāturpina spēlēt klubos...
, 2020-02-24 23:24, pirms 5 gadiem
'Štelmaher, kā var gudrāk nospēlēt ? Tad trenerim un spēlētājiem vajadzīgas smadzenes.
, 2020-02-24 23:30, pirms 5 gadiem
Lielie dirs*ji atradušies, paskatieties, kāds sastāvs un nolaižaties uz zemes! Nospēlēja savā līmenī - jā, varēja vinnēt, bet tas pie labākas precizitātes arī notiktu, bet šoreiz nē, un kā arī prognozēju, tad turnīrā nekādu pārsteigumu no LV izlases nebūs, vismaz šogad nē!
, 2020-02-24 23:31, pirms 5 gadiem
denebs rakstīja: Pirmajā eksāmenā Štelmaheram 2. Redzēs, ko rādīs otrajā, līdz tam gan laika ļoti daudz. Toties atpakaļceļa vairs nav. Ir jāuzvar vismaz 3 no 4 atlikušajām spēlēm, pretējā gadījumā draud lielākais kauns Latvijas izlases vēsturē - netikt ārā no grupas, paliekot pēdējā vietā.
Kopumā notikušais ir zvans sabiedrībai par to, ka kaut kas nav kārtībā. Cita lieta, vai kāds kaut ko risinās. Es neesmu basketbola treneris, bet uzskatu, ka ar Štelmaheru priekšgalā Latvija nespēs aizsniegties līdz zvaigznēm..un..pat ja to izdarīs, tad tas notiks tikai uz spēlētāju rēķina.
Kas attiecas uz situāciju grupā....gan jau LV tiks uz čempionātu. Es noteikti negribētu tagad sākt skaitīt, bet Tava prognoze ir pesimistiska..Teorētiski LV var pietikt arī ar vienu uzvaru...bet ir ļoti agri par to domāt. Jebkurā gadījumā..viss ir pašu rokās, bet..ir jārisina problēmu cēloņi
, 2020-02-24 23:31, pirms 5 gadiem
Stabili, zemāk vairs nav kur krist. Jēga no trenera, ja viņš elementāras lietas nekontrolē. Pie +3, jāsit sods.. Tiesneši arī klauni, kā jau FIBA nākas. 1)Majera bloks, labākais spēles moments 2) Aplamās bultas virziens sākoties OT un sods pirms auta izspēles. Cmon..
, 2020-02-24 23:40, pirms 5 gadiem
minka1994 rakstīja: Lielie dirs*ji atradušies, paskatieties, kāds sastāvs un nolaižaties uz zemes! Nospēlēja savā līmenī - jā, varēja vinnēt, bet tas pie labākas precizitātes arī notiktu, bet šoreiz nē, un kā arī prognozēju, tad turnīrā nekādu pārsteigumu no LV izlases nebūs, vismaz šogad nē!
"...paskatieties, kāds sastāvs un nolaižaties uz zemes! Nospēlēja savā līmenī..." - un tā visos sporta veidos:
- Eiropā vāju komandu nav...
- skatieties, cik LV iedzīvotāju,
- skatieties cik LV hokeja laukumu
- FIBA nepareiz izspēles formāts...

atrunas... ja nevarēja izspēlēt autu - met pāri visam laukumam... lai pretinieks sāk no otra laukuma gala...
, 2020-02-24 23:41, pirms 5 gadiem
minka1994 rakstīja: Lielie dirs*ji atradušies, paskatieties, kāds sastāvs un nolaižaties uz zemes! Nospēlēja savā līmenī - jā, varēja vinnēt, bet tas pie labākas precizitātes arī notiktu, bet šoreiz nē, un kā arī prognozēju, tad turnīrā nekādu pārsteigumu no LV izlases nebūs, vismaz šogad nē!
Šīs sastāvs varēja labāk nospēlēt
, 2020-02-24 23:43, pirms 5 gadiem
Izrādās kaut kas var tomēr būt briesmīgāks par futbola izlasi un Dinamo
, 2020-02-24 23:43, pirms 5 gadiem
Štelmaher,stipriem vajadzēja būt šodien un piektdien. Mudaks.
, 2020-02-24 23:43, pirms 5 gadiem
Tie kas aizstav- ta katru reizi var teikt-cali cinijas, paskatieties uz sastavu ! Un kads tad ir tas sastavs, labs vai slikts ? Acimredzami treneris trene sava limeni un speletaji attiecigi spele. Lai LV sasniegtu kaut ko jebkura sporta veida ir nepieciesams vai nu gudrs taktikis vai ari lielisks motivators. 1 spele Zagars netiek laukuma, 2 spele calim javelk spele un vel atrodas tadi kuri kaut ko parmet. Kur bija parbaudes speles, ko dara menedzeris ? Visi atteica vai ari ar visiem nemaz nerunaja ? Ja visi atteica, lai atskaitas par katru, bet ta jau nevar, var nesmukumi uzpeldet. Tikai reizi 5 gados kads kaut kadu smirdigu atskaiti var nopludinat. Tad jau labak tusetaju paaudze, kuri spele izlase, neka supertalanti, kurus 'it ka' klubs nelaiz.
, 2020-02-24 23:51, pirms 5 gadiem
Štelmahers cer ielekt "pēdējā vagonā" un kas gan cits viņam atliek. Pat bez ironijas sakot, ir jātic un jāmeklē varianti, taču atgriežoties realitātē, būsim godīgi, tā situācija, maigi sakot, neizskatās komfortabla. Manuprāt Vējoņa laikmeta lv basketbola izredzes šajā kvalifikācijā tiks aizgaudotas un aizpùstas ar izgāšanos šajā turnīrā. Kaut man nebūtu taisnība!

Par pirmajām Latvijas izlases cīņām, plusiem un mīnusiem, jauns raksts arī šeit:

"EuroBasket 2021" kvalifikācija....
, 2020-02-25 00:11, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Štelmahers pateica tieši neko😀🤦 vajadzēja neielaist punktus, apmēram, tā😀 tas, ka spēlētājiem nav sagataves kā izmest autu pie zonas presinga ir nekas cits kā trenera vaina. Turēt garo sastāvu pēc taimauta ir trenera vaina pie soda taktikas. Nelikt sist piezīmi pie +3 un pēdējā uzbrukuma bulgārem, kas tas tāds vispār bija? Labāk ļaut izmesr trīni, jebal...drausmas. Blūms ar pieredzi un Sirsniņs abiem simboliskas minūtes, sekundes, bet visu OT laukumā divi 19 gadnieki un Gulbis. Laikam tikai brīnums tur varēja ļaut uzvarēt. Aplausi, trenee
Piekrītu, drausmīgi, vienkārši šausmīgi novadīta spēle
, 2020-02-25 00:14, pirms 5 gadiem
Zaudēja spēli brīdī, kad Žagars izmeta truli uzbrukuma vidū kādas 30 s līdz spēles beigām pie + 7. Kā kaut kas tāds iespējams? Nemest pa grozu šādās situācijās māca jau pirmajās klasītēs, kas tas bija? Iešana uz lielu pārsvaru, uz spēles liekot risku zaudēt ? Murgs...
, 2020-02-25 00:34, pirms 5 gadiem
JiSkx rakstīja: Izrādās kaut kas var tomēr būt briesmīgāks par futbola izlasi un Dinamo
Nevajag jaukt grozus! Pats zini, kuri ir trešajā kurvī (grozā). Otrajā ir čaļi, kuri gribētu labāk, bet pasi nesanāk. Pirmajā grozā ir vīri virs 1.90, kurus vajadzēja sakarīgi novadīt līdz loģiskai uzvarai.
, 2020-02-25 00:37, pirms 5 gadiem
denebs rakstīja: Pirmajā eksāmenā Štelmaheram 2. Redzēs, ko rādīs otrajā, līdz tam gan laika ļoti daudz. Toties atpakaļceļa vairs nav. Ir jāuzvar vismaz 3 no 4 atlikušajām spēlēm, pretējā gadījumā draud lielākais kauns Latvijas izlases vēsturē - netikt ārā no grupas, paliekot pēdējā vietā.
Ir jau arī vieglāks variants kurš Latvijai būtu ar šādu sastāvu pa spēkam- Bosnijas 4 zāği nākošajās spēlēs un tad var pietikt pat ar vienu uzvaru.Bet šis jau tikai no maniem optimiskajiem un laikam nereaalajiem sapņiem
, 2020-02-25 00:37, pirms 5 gadiem
Saspēles vadītāja trūkums, neiemestie sodiņi, nepareizi spēlētas galotnes... skatities to bija grūti, es teiktu bezierunu pasaules gals
, 2020-02-25 00:37, pirms 5 gadiem
Skatoties taimautos Štelmahera darba stilu - redzu vienu - zīmē tika uz tāfeles ko darīt. It kā jau pareizi, bet reizēm džekiem jāpasaka, kāds iedunkājošs vārds, kāda gudra doma, kam pievērst uzmanību. Un kā redz - aizsardzībā nedomāja par daudz (to varēja redzēt visu spēli, cik daudz grozus Bulgāri sameta un vajadzēja pamanīt jau tad - jāmaina taktika, jāliek presings utt.). Un vispār pārsteidz, ka nepabrauc čaļiem pa smadzeni, ko darīt laukumā. Nezinu, varbūt nevajag, bet reizēm jāpasaka arī tam Šķēlem - beidz mudīties un plosīties vienatnē pa laukumu. Neesi nekāds tur super Kobe vai sazin kas tur. Ir komandas darbs un jācenšas kustināt bumbu tā, lai pretinieki izraustīti. Bet nē - čalis mudās un budās, driblē, ārdās vienatnē, un kad vairs nav kur - tad vai nu met vai piespēlē, kur nu var... un tas arī nav īsti pareizi.
, 2020-02-25 01:28, pirms 5 gadiem
Kāds zina, vai savstarpējo rezultātu rēķināšanas gadījumā šis skaitās -6 vai 0?
, 2020-02-25 01:56, pirms 5 gadiem
Ņemot vērā , ka bijām vadībā abu spēļu 4/4 daļās, bet nenoturējām tās, tad saprotams, ka pretinieki bija labāki par mums. Viņi ATSPĒLĒJA MĪNUSUS, BET MĒS ZAUDĒJĀM PLUSUS. LŪZERI! TĀ TO SAUC! SAUCIET LIETAS ĪSTAJOS VĀRDOS! Škrobe, jo mums izlase ir augstākais punkts, jo klubu līmenis uz Eiropas skatuves ir paša zemākā līmeņa kategorijā.. Un kā lai neatceras Bertāna 0/9 trīņos Melnkalnē.. Eh..
, 2020-02-25 01:56, pirms 5 gadiem
Tas, ka jauns puika, gribēdams izšķirt spēli, izmet nevajadzīgu, sasteigtu metienu, man ir saprotams. Čalim tā būs mācība visai tālākai karjerai. Bet... Žagars spēli nenoraka!!! Tā ir vienkārši kārtējā mūsu treneru nespēja!!! Man nav saprotams, kā vesels bars treneru principā pieļauj šādu situāciju. Kāpēc beigās nebija laukumā Sirsniņš, kurš ne vienreiz vien visiem ir parādījis un pierādījis, kā jāspēlē spēļu beigas? Pieredze, nosvērtība, precizitāte! Turklāt visi zina, ka Rinaldam ir teicams soda metiens. Nogādā Rinaldam bumbu, un tur tie vajadzīgie punkti būs. Viss. Nu un, ja pat tik daudz treneru kolektīvs nespēj, tad, kāpēc nevar paņemt pārtraukumu 16 sekundes līdz beigām pie +5, lai izspēle būtu otrā laukuma pusē? Pat, ja pazaudē bumbu, pretiniekam vēl ir jāaizskrien uz otru laukuma pusi un tikai tad jāizpilda metiens, pēc kā noteikti nebūs nekāda presinga pie sava groza, jo visi 5 tur neaizskries. Ātra izspēle uz priekšu un iet laiks. Pat sporta skolas līmenī tas ir visiem skaidrs, tikai ne izlases treneriem. Nu, ja ne citādi, būtu vismaz Eirolīgas spēles paskatījušies, jeb arī tas ir par grūtu? Droši vien tikai treneru kolektīvs saprot, kāpēc pie +3 netiek uzsista piezīme, lai pretinieks netiek pie vajadzīgā trīspunktu metiena. Šis, starp citu, izlases izpildījumā jau bija kaut kur redzēts. Nu un kronis visam ir nesist piezīmi pie 22 sekundēm pēdējā papildlaikā, bet atļaut pretiniekam ne tikai aizskriet un ne tikai izmest trīspunktu metienu, bet vēl to iemest ar sodu. Es pēc šīs spēles vispār negribu runāt par spēlētājiem un viņu kļūdām. Tās ir pupu mizas salīdzinājumā ar treneru kolektīva šodien iespēto. Vienkārši fantastiska vilšanās sajūta.
, 2020-02-25 02:05, pirms 5 gadiem
Starpcitu , tas BIH pēdējais metiens no grazapaksas , tas man vienīgajam atgādināja iepriekšējā cikla spāņa iespēto ? Nav kkads deja vu ?
, 2020-02-25 05:57, pirms 5 gadiem
Dažas stulbas pašu kļūdas, dažas vēl stulbākas tiesnešu kļūdas, pretinieku tālie ar atsitienu pret vairogu. Šādi izlasei iet jau kuro gadu. Liktenis? Ādolfa lāsts?

Lai ar to tiktu galā, pašiem jābūt stipriem, precīzi jādara vienkāršas lietas un jāgaida melnās joslas beigas!
, 2020-02-25 06:41, pirms 5 gadiem
No sitada trenera ir jaatbrivojas ar steigu padzit to stelmaheru ar mietu!
Sastavam nekada vaina-nemak noskanot un ievest kartibu sava vaditaja komanda,pilnigi nekadas organizacijas!
Ko vel vairak kauns piedzivots-basi i...bulgari ,vel paliek vispar noakstit kfalifikaciju un nekur netikt
, 2020-02-25 06:52, pirms 5 gadiem
Štelmis 2 spēli no vietas tika apspēlēts ar identisku taktiku. Bosnieši sāka presingot 4.ct sākumā, bulgāri 4ct. beigās. Nu vai tad tiešām pēc Bosnijas jau neizdarīja secinājumus?! Un tas laicīgi neuzsistais sods pēdējā bulgāru uzbrukumā?!
, 2020-02-25 06:54, pirms 5 gadiem
larondons rakstīja: Tas, ka jauns puika, gribēdams izšķirt spēli, izmet nevajadzīgu, sasteigtu metienu, man ir saprotams. Čalim tā būs mācība visai tālākai karjerai. Bet... Žagars spēli nenoraka!!! Tā ir vienkārši kārtējā mūsu treneru nespēja!!! Man nav saprotams, kā vesels bars treneru principā pieļauj šādu situāciju. Kāpēc beigās nebija laukumā Sirsniņš, kurš ne vienreiz vien visiem ir parādījis un pierādījis, kā jāspēlē spēļu beigas? Pieredze, nosvērtība, precizitāte! Turklāt visi zina, ka Rinaldam ir teicams soda metiens. Nogādā Rinaldam bumbu, un tur tie vajadzīgie punkti būs. Viss. Nu un, ja pat tik daudz treneru kolektīvs nespēj, tad, kāpēc nevar paņemt pārtraukumu 16 sekundes līdz beigām pie +5, lai izspēle būtu otrā laukuma pusē? Pat, ja pazaudē bumbu, pretiniekam vēl ir jāaizskrien uz otru laukuma pusi un tikai tad jāizpilda metiens, pēc kā noteikti nebūs nekāda presinga pie sava groza, jo visi 5 tur neaizskries. Ātra izspēle uz priekšu un iet laiks. Pat sporta skolas līmenī tas ir visiem skaidrs, tikai ne izlases treneriem. Nu, ja ne citādi, būtu vismaz Eirolīgas spēles paskatījušies, jeb arī tas ir par grūtu? Droši vien tikai treneru kolektīvs saprot, kāpēc pie +3 netiek uzsista piezīme, lai pretinieks netiek pie vajadzīgā trīspunktu metiena. Šis, starp citu, izlases izpildījumā jau bija kaut kur redzēts. Nu un kronis visam ir nesist piezīmi pie 22 sekundēm pēdējā papildlaikā, bet atļaut pretiniekam ne tikai aizskriet un ne tikai izmest trīspunktu metienu, bet vēl to iemest ar sodu. Es pēc šīs spēles vispār negribu runāt par spēlētājiem un viņu kļūdām. Tās ir pupu mizas salīdzinājumā ar treneru kolektīva šodien iespēto. Vienkārši fantastiska vilšanās sajūta.
ja jau bija plāns Sirsniņu vispār laist laukumā, tad tas bija jāizdara ātrāk, nevis jāuzlaiž aukstu 4. cetutdaļā.
, 2020-02-25 06:56, pirms 5 gadiem
Izolējiet AnkipĀnu, tā slimība ir lipīga
, 2020-02-25 06:58, pirms 5 gadiem
Soda metienos ja nemaldos 60 % realizācija. Par kādu uzvaru var būt runa. Treniņos jāmet sodi dienu un nakti ja nevar iemest.
, 2020-02-25 07:35, pirms 5 gadiem
Dzīve nav beigusies, bet Eiropas čempin'ta finālturnīrs gan garām. Divas trenera zaudētas spēles. Kāpēc bija jāmarinē pirmajā spēlē Žagars, bet 2. spēlē minūtes pārtraukumi, ļaujot bulgāriem radīt sajūtu, ka var izglābties. Štelmahera vadībā arī ar Porrziņģi un Bertānu zaudētu. Protams, ka šajās spēlēs būtu pieticis ar Strēlnieku.
, 2020-02-25 07:47, pirms 5 gadiem
.aunis visu sakartos-profesija bus izaugsme-pieredzejusais politikis-kauna traips musu valstij-uuuu-kur esi .AUNI...
, 2020-02-25 08:08, pirms 5 gadiem
LBS Prezidenta karma! Izlasi jāveido uz Ogres bāzes!
, 2020-02-25 08:23, pirms 5 gadiem
Pēc pirmās spēles bija redzams ,ka nevelk Gulbis , Blūms un smagi gļuko Šķēle ... . Visi to redzēja un rakstija ,tikai treneri ne redzēja ,ne saprata ,KA ir kas jāmaina ,vispār jau izmainija ,sakarīgo Sirsniņu nelaida laukumā ,bet beigāas vēl galveno enkuru Gulbi uzlaiž , t'[a bija izcila treneru nekompitence ,te nav nekāda attaisnojuma treneriem ,kā jau rakstiju sastāvā tā antikvariāta viet'[a bija jābūt Dargajam un pat PInetem,Tāpat"Skēlem bija jādod mazāks spēles laiks ,jo tā viņa driblēšana ir vienkārši šausmas.....
Vispār ,ja pats spēlētājs nesaprot ,tad vismaz treneri beidzot pasakiet Blūmam paldies par palīdzību un neņemiet izlasē ,nu nevar vairs čalis ,nevar..../
, 2020-02-25 09:27, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Kāds zina, vai savstarpējo rezultātu rēķināšanas gadījumā šis skaitās -6 vai 0?
-6.
, 2020-02-25 09:36, pirms 5 gadiem
Veči! Esmu tik pat samulsis, kā lielākā daļa no Jums. Kā var šādi zaudēt.
Mēs varam vainot trenerus, spēlētājus utt. Bet lielākie vainīgie ir FIBA, kas faktiski iznīcināja iespēju stiprākajiem pārstāvēt izlasi un tas ļooti sāpīgi sit tieši mums, kuriem stiprākie nespēlē otrās šķiras klubos, bet gan NBA un Eirolīgā.Pie vecās sistēmas mēs jau būtu spēlējuši Pasaules čempī, Olimpiskajā atleses ciklā un Eiropas čempī bez kvalifikācijas.
Šāda sistēma ir derīga tām izlasēm, kuras vai nu ir ar milzīgiem cilvēkresursiem vai arī izlasēm, kurās ir viduvējības, proti, spēlētājiem, kas nav tik labi, lai spēlētu NBA vai Eirolīgā.
Mēs, protams, varam turpināt cepties un būt dīvānā pirdēji, kas paši neko nedara. Bet varbūt varam mēģināt kaut kā sākt ietekmēt šo lietu, lai nākotnē šī sistēma tiktu mainīta.
Kas būtu jādara:
1) Jāspiež uz mūsu federāciju, lai tā aktīvi sāk meklēt domubiedrus citu valstu federācijās, lai šo debīlo sistēmu mainītu, sazinātos ar Fiba un ar viņiem runātu
2) pašiem sazināties ar citu valstu faniem un pārciecināt tos iedarboties uz savu valstu federācijām sakt cīnīties pret fiba.
3) Pašiem bombardēt fiba ar protestiem un prasībām mainīt kārtību.
Var jau teikt - mēs neko nepanāksim, diezi vai panāksim utt. Bet kas ir labāk - pirst dīvānā un uzrakstīt kārtējo komentāru, vai tomēr mēģināt šo sistēmu mainīt. Un, ja nu mums izdodas!??
Ja šādi turpināsies, tad diemžēl ar laiku izlases basketbols tiks pilnībā iznīcināts un varēsim priecāties par atsevišķu basketbolistu veiskmēm, pārstāvot svešus, ārzemju klubus. Vai to mums vajag? Domāju, ka ne! Tādēļ mums jāsāk rīkoties!
Tā kā domājat - ir izvēle - turpināt neko nedarīt un tikai klabināt taustiņus un visus vainot, vai pašiem ko darīt, lai mainītu!
, 2020-02-25 10:12, pirms 5 gadiem
Morics rakstīja: Veči! Esmu tik pat samulsis, kā lielākā daļa no Jums. Kā var šādi zaudēt.
Mēs varam vainot trenerus, spēlētājus utt. Bet lielākie vainīgie ir FIBA, kas faktiski iznīcināja iespēju stiprākajiem pārstāvēt izlasi un tas ļooti sāpīgi sit tieši mums, kuriem stiprākie nespēlē otrās šķiras klubos, bet gan NBA un Eirolīgā.Pie vecās sistēmas mēs jau būtu spēlējuši Pasaules čempī, Olimpiskajā atleses ciklā un Eiropas čempī bez kvalifikācijas.
Šāda sistēma ir derīga tām izlasēm, kuras vai nu ir ar milzīgiem cilvēkresursiem vai arī izlasēm, kurās ir viduvējības, proti, spēlētājiem, kas nav tik labi, lai spēlētu NBA vai Eirolīgā.
Mēs, protams, varam turpināt cepties un būt dīvānā pirdēji, kas paši neko nedara. Bet varbūt varam mēģināt kaut kā sākt ietekmēt šo lietu, lai nākotnē šī sistēma tiktu mainīta.
Kas būtu jādara:
1) Jāspiež uz mūsu federāciju, lai tā aktīvi sāk meklēt domubiedrus citu valstu federācijās, lai šo debīlo sistēmu mainītu, sazinātos ar Fiba un ar viņiem runātu
2) pašiem sazināties ar citu valstu faniem un pārciecināt tos iedarboties uz savu valstu federācijām sakt cīnīties pret fiba.
3) Pašiem bombardēt fiba ar protestiem un prasībām mainīt kārtību.
Var jau teikt - mēs neko nepanāksim, diezi vai panāksim utt. Bet kas ir labāk - pirst dīvānā un uzrakstīt kārtējo komentāru, vai tomēr mēģināt šo sistēmu mainīt. Un, ja nu mums izdodas!??
Ja šādi turpināsies, tad diemžēl ar laiku izlases basketbols tiks pilnībā iznīcināts un varēsim priecāties par atsevišķu basketbolistu veiskmēm, pārstāvot svešus, ārzemju klubus. Vai to mums vajag? Domāju, ka ne! Tādēļ mums jāsāk rīkoties!
Tā kā domājat - ir izvēle - turpināt neko nedarīt un tikai klabināt taustiņus un visus vainot, vai pašiem ko darīt, lai mainītu!
te tomēr 2 lietas vēl būtu papildināmas un kuras galīgi nav atkarīgas no SC kometētājiem:
1. vietējās līgas nozīme. Vairums to, kas šobrīd ir izlasē no Latvijas klubiem, nebūtu pelnījuši atrasties pat treniņnometnē: Gulbis, Vītols, vēl daži. Ja nav puslīdz sakarīgas vitējās līgas, izlasei nekad nebūs dziļuma un rezervju.
2. Mūsu spēkos nav iemācīt Štālbergam spējas komunicēt ar ārzemju klubiem. ĢM nav obligāti jābūs ex-basketbolistam. Tam ir jābūt cilvēkam ar reālu starptautisku pieredzi, sarunu vešanas prasmēm un visu pārējo, kas ar to saistīts.
, 2020-02-25 10:26, pirms 5 gadiem
Divi zāģi uzvaru vietā, nekas nav beidzies, ceru ka nasačakarēs visas pārējās un nepaliksim ar visiem Porzinģiem un Bertāniem bez eiropas čempja
, 2020-02-25 10:55, pirms 5 gadiem
xZ rakstīja: te tomēr 2 lietas vēl būtu papildināmas un kuras galīgi nav atkarīgas no SC kometētājiem:
1. vietējās līgas nozīme. Vairums to, kas šobrīd ir izlasē no Latvijas klubiem, nebūtu pelnījuši atrasties pat treniņnometnē: Gulbis, Vītols, vēl daži. Ja nav puslīdz sakarīgas vitējās līgas, izlasei nekad nebūs dziļuma un rezervju.
2. Mūsu spēkos nav iemācīt Štālbergam spējas komunicēt ar ārzemju klubiem. ĢM nav obligāti jābūs ex-basketbolistam. Tam ir jābūt cilvēkam ar reālu starptautisku pieredzi, sarunu vešanas prasmēm un visu pārējo, kas ar to saistīts.
Es Tev pilnīgi piekrītu par Taviem komentiem. Nevaram iemācīt trenerus un sadalīt spēlētājus. Bet, ja varētu apvienot daudzu valstu fanus un piespiest fiba mainīt noteikumus, ka nav šie tupie logi, kur netiek labākie spēki, tad tas būtu jāmēģina. Savādāk, ja neko nedaram, tad nav jēgas šeit žēloties, ka ir kā ir. Jo paši būsim vainīgi pie tā, ka pat pirkstiņa nebūsim pakustinājuši, lai kas mainītos.

Tā kā mūsu izvēle - neko nedarīt un tikai pirst dīvānā un noskatīties, kā Latvijas izlase netiks uz čempjiem viena pēc otras, vai arī mēģināt ko mainīt!
, 2020-02-25 11:20, pirms 5 gadiem
Patīk šitā tukšā muldēšana. Dzīve nav galā, atgriezīsimies stiprāki bla, bla, bla. Vājuma izpausme. Pasakiet atklāti, nolējām 1 uzvaramu un 1 jau uzvarētu spēli. Tagad cerības mazas, apm 5%
, 2020-02-25 11:22, pirms 5 gadiem
minka1994 rakstīja: Lielie dirs*ji atradušies, paskatieties, kāds sastāvs un nolaižaties uz zemes! Nospēlēja savā līmenī - jā, varēja vinnēt, bet tas pie labākas precizitātes arī notiktu, bet šoreiz nē, un kā arī prognozēju, tad turnīrā nekādu pārsteigumu no LV izlases nebūs, vismaz šogad nē!
Vai Tu nepamanīji, ka vakar jau bija vinnēts?
, 2020-02-25 11:27, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Kāds zina, vai savstarpējo rezultātu rēķināšanas gadījumā šis skaitās -6 vai 0?
Absurds jautājums.Kā beidzās spēle?
, 2020-02-25 11:35, pirms 5 gadiem
Morics rakstīja: Veči! Esmu tik pat samulsis, kā lielākā daļa no Jums. Kā var šādi zaudēt.
Mēs varam vainot trenerus, spēlētājus utt. Bet lielākie vainīgie ir FIBA, kas faktiski iznīcināja iespēju stiprākajiem pārstāvēt izlasi un tas ļooti sāpīgi sit tieši mums, kuriem stiprākie nespēlē otrās šķiras klubos, bet gan NBA un Eirolīgā.Pie vecās sistēmas mēs jau būtu spēlējuši Pasaules čempī, Olimpiskajā atleses ciklā un Eiropas čempī bez kvalifikācijas.
Šāda sistēma ir derīga tām izlasēm, kuras vai nu ir ar milzīgiem cilvēkresursiem vai arī izlasēm, kurās ir viduvējības, proti, spēlētājiem, kas nav tik labi, lai spēlētu NBA vai Eirolīgā.
Mēs, protams, varam turpināt cepties un būt dīvānā pirdēji, kas paši neko nedara. Bet varbūt varam mēģināt kaut kā sākt ietekmēt šo lietu, lai nākotnē šī sistēma tiktu mainīta.
Kas būtu jādara:
1) Jāspiež uz mūsu federāciju, lai tā aktīvi sāk meklēt domubiedrus citu valstu federācijās, lai šo debīlo sistēmu mainītu, sazinātos ar Fiba un ar viņiem runātu
2) pašiem sazināties ar citu valstu faniem un pārciecināt tos iedarboties uz savu valstu federācijām sakt cīnīties pret fiba.
3) Pašiem bombardēt fiba ar protestiem un prasībām mainīt kārtību.
Var jau teikt - mēs neko nepanāksim, diezi vai panāksim utt. Bet kas ir labāk - pirst dīvānā un uzrakstīt kārtējo komentāru, vai tomēr mēģināt šo sistēmu mainīt. Un, ja nu mums izdodas!??
Ja šādi turpināsies, tad diemžēl ar laiku izlases basketbols tiks pilnībā iznīcināts un varēsim priecāties par atsevišķu basketbolistu veiskmēm, pārstāvot svešus, ārzemju klubus. Vai to mums vajag? Domāju, ka ne! Tādēļ mums jāsāk rīkoties!
Tā kā domājat - ir izvēle - turpināt neko nedarīt un tikai klabināt taustiņus un visus vainot, vai pašiem ko darīt, lai mainītu!
FIBA nemāk izmest autu, neuzsit sodu, kad vajag, uzpuļī trojku, kad nevajag utt? Vainīgos vienmēr citur vieglāk atrast. Spēle jau bija uzvarēta ar visu FIBAs sviestu
, 2020-02-25 11:36, pirms 5 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Divi zāģi uzvaru vietā, nekas nav beidzies, ceru ka nasačakarēs visas pārējās un nepaliksim ar visiem Porzinģiem un Bertāniem bez eiropas čempja
Baidos, ka ir gan beidzies
, 2020-02-25 11:45, pirms 5 gadiem
john_isner_110096780324187 rakstīja: FIBA nemāk izmest autu, neuzsit sodu, kad vajag, uzpuļī trojku, kad nevajag utt? Vainīgos vienmēr citur vieglāk atrast. Spēle jau bija uzvarēta ar visu FIBAs sviestu
Tu laikam nesaproti, ko uzrakstīju? Ja būtu normālas lietas, tad trešās šķiras izlase atlases ciklā nespēlētu un nebūtu šādas lietas! Es jau saprotu, Tu labāk sēdēsi dīvānā un pirdīsi!
, 2020-02-25 12:05, pirms 5 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Šis komentārs no Vecvagara nav aizlienēts?
No Ankipāna
, 2020-02-25 12:40, pirms 5 gadiem
Morics rakstīja: Tu laikam nesaproti, ko uzrakstīju? Ja būtu normālas lietas, tad trešās šķiras izlase atlases ciklā nespēlētu un nebūtu šādas lietas! Es jau saprotu, Tu labāk sēdēsi dīvānā un pirdīsi!
Nepird nu pats! Noteikumi visiem vienādi. Situācijas atšķiras, bet tā nu nekādi nav FIBAs problēma. Mūsu menedžerītis arī drīkst pastrādāt, nevis tikai vietējos džekus sarunāt
, 2020-02-25 13:04, pirms 5 gadiem
Ja iegūs pēdējo vietu, tas arī nekas. Ar to dzīve nebeidzās!
, 2020-02-25 13:06, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Man nupat ienāca informācija no Lomaža senča, ka Stalbergs nemaz nav piezvanījis Asvel vadībai, trenerim. Nevienam. Lomažs pateicis, ka ir gatavs pats nopirkt biļeti reisam un 21.02. rītā būt Rīgā uz rīta treniņu un vakarā uz spēli. Bet neviens neko LBS nav nācis pretī. Tā arī viss palicis. Pizdjec b ljed mums ir ahūnākais menedžeris. Vienkārāi pizdjec.
OMG! 2 varianti: kārtējie stulbie kompleksi ārzemju kluba priekšā un nemāka komunicēt vai viņi vienkārši Lomažu negribēja. Vienā vai otrā gadījumā: sviests!
, 2020-02-25 13:08, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Man nupat ienāca informācija no Lomaža senča, ka Stalbergs nemaz nav piezvanījis Asvel vadībai, trenerim. Nevienam. Lomažs pateicis, ka ir gatavs pats nopirkt biļeti reisam un 21.02. rītā būt Rīgā uz rīta treniņu un vakarā uz spēli. Bet neviens neko LBS nav nācis pretī. Tā arī viss palicis. Pizdjec b ljed mums ir ahūnākais menedžeris. Vienkārāi pizdjec.
Nu šo gan vajag iztaurēt pa visurieni, lai Valdis Valters savos, tviteros xujiteros podkāstos xujodkāstos izbazunē.
, 2020-02-25 13:10, pirms 5 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Ja iegūs pēdējo vietu, tas arī nekas. Ar to dzīve nebeidzās!
Cerams, ka tā nebūs. Bet ja kādā brīdī cerības kvalificēties būs zudušas, tad visiem vecajiem jāsaka paldies un jātaisa pilnīgi jauna izlase ar skatu nākotnē. Štelmahers var palikt, neuzskatu viņu par galveno vainīgo pie šiem abiem zaudējumiem. Lai krāj pieredzi un mācās kopā ar spēlētājiem. Nevajag domāt, ka atnāks ārzemju treneris un viss mainīsies kā uz burvju mājienu. Paskatieties uz futbola izlasi un nemitīgajām treneru maiņām, kas ne pie kā laba nav novedušas, drīzāk otrādi.
, 2020-02-25 13:13, pirms 5 gadiem
Vispār eksistē kāda iespējamība, ka tāds flegmatiķis vējonis būtu spējīgs ĢM nomainīt un ielikt sakarīgu? Visu mūžu tak pieradis būt kluss, savējiem izdevīgs un netraucējošs bandinieks, kuru bīda lielie onkuļi, vai būs spējīgs kādus jēdzīgus lēmumus pieņemt?
, 2020-02-25 13:13, pirms 5 gadiem
Pelnīts zaudējums jau pēc būtības uzvarētā spēlē
Vajadzēja būt pat pārliecinošai uzvarai- neiemestie sodi, vēl vairāk pārsteidz, ka ap 2.05-2.10 m čaļi regulāri met garām no groza apakšas, kur tikai mazliet jāpalecas un jāliek no augšas!
Ar saspēles vdītājiem arī švaki, Žagars vēl nepieredzējis, kurš vēl. . . ja būtu Strēlnieks, tas arī viss.
Bet nesenā pagātnē šajā postenī bija pat daudzi- Kristaps Valters, mazliet senāk Raimonds Miglinieks, Edmunds Valeiko, arī pats Robis Štelmahers. Nu tādi meistari kā sendienās Maigonis Valdmanis un Raimonds Karnītis nav vairs nekad bijuši, tā bija pasaules klase, bet jāatzīst, ka toreiz tas bija cits basketbols, lēnāks, statiskāks , bet tomēr ja no 10 metieniem spēlētājs 2-3 aizmeta garām, tad jau tā bija trauksme! Mūsdienās puļi garām vienu pēc otra, reizēm 5 , pat 9 kā bija pēdējā Eiropas čempī pēc kārtas. Un neko, treneris pat neko nepamaina, ja spēlētājs pats nesaprot. . .
, 2020-02-25 13:23, pirms 5 gadiem
john_isner_110096780324187 rakstīja: Absurds jautājums.Kā beidzās spēle?
Pamatlaikā neizšķirti, tādēļ bija vajadzīgs pagarinājums.

Man gan šķiet ļoti absurdi viņiem dot priekšroku, ja otru spēli pamatlaikā uzvaram ar +5. Tev pašam tas šķiet loģiski?
, 2020-02-25 14:08, pirms 5 gadiem
Bulgāriem nebūtu importa saspēles vadītājs, neuzvarētu.
, 2020-02-25 14:15, pirms 5 gadiem
john_isner_110096780324187 rakstīja: Nepird nu pats! Noteikumi visiem vienādi. Situācijas atšķiras, bet tā nu nekādi nav FIBAs problēma. Mūsu menedžerītis arī drīkst pastrādāt, nevis tikai vietējos džekus sarunāt
Es šeit neattaisnoju mūsu neizdarības. Bet Es jau saprotu, ka Tu turpināsi sēdēt uz dīvāna, jo tev viss apmierina. Papirdīsi dīvānā par sliktām spēlēm, pakritizēsi, bet pats neko nedarīsi.
Laikam jau esam pelnījuši, ka mūsu izlase čempjos nespēlēs, jo neko paši jau negribam darīt. Kā jau latvietīši! tas asinīs - pirst dīvānā ar aliņu rokā.
, 2020-02-25 14:17, pirms 5 gadiem
john_isner_110096780324187 rakstīja: Nepird nu pats! Noteikumi visiem vienādi. Situācijas atšķiras, bet tā nu nekādi nav FIBAs problēma. Mūsu menedžerītis arī drīkst pastrādāt, nevis tikai vietējos džekus sarunāt
Noteikumi visiem vienādi - tikai, kurš vairāk cieš - bulgāri, kuriem Eirolīgā varbūt spēlē viens un NBA neviens vai Latvija, kuriem visi labākie spēlē NBA un Eirololīgā!
Ir varbūt atšķirība, vai no pamatsastāva iztrūkst viens vai vesels pamatsastāvs!?
Vai arī Tev to nesaprast!
, 2020-02-25 15:04, pirms 5 gadiem
Morics rakstīja: Noteikumi visiem vienādi - tikai, kurš vairāk cieš - bulgāri, kuriem Eirolīgā varbūt spēlē viens un NBA neviens vai Latvija, kuriem visi labākie spēlē NBA un Eirololīgā!
Ir varbūt atšķirība, vai no pamatsastāva iztrūkst viens vai vesels pamatsastāvs!?
Vai arī Tev to nesaprast!
Jāpiezīmē, ka ne tikai pamatsastāvs iztrūkst, bet te pat vesela komanda trūkst. Latvijas resursiem tas ir dramatiski daudz.
, 2020-02-25 15:15, pirms 5 gadiem
ak68 rakstīja: Jāpiezīmē, ka ne tikai pamatsastāvs iztrūkst, bet te pat vesela komanda trūkst. Latvijas resursiem tas ir dramatiski daudz.
Es jau to pašu saku. Bulgāriem iztrūka viens vecis Eirolīgas dēļ. Viņiem praktiski labākais sastāvs. Mums vesela komanda nav. Šobrīdējais Fiba modelis nozīmē to, ka labāk, ka izlasei nav labu vai ļoti labu spēlētāju (netiek dēl NBA un Eirolīgas), bet gan labas viduvējības. Un tas vispār ir pret sportiskiem principiem.

Varbūt šo komentāru aktivitāti aizstātu ar to, ka sazinātos ar citu valstu faniem un bombardētu mūsu kūtro federāciju un fiba?
Nu neesam vienīgie, kas cieš. Tie paši slovēņi noteikti pievienotos.
Bet laikam jau tomēr esam tikai pirdēju tauta, kam patīk gudri ko spriest , visu vainot, bet pašiem neko nedarīt.

Bet tādā gadījumā arī nav ko gaudot, ka mūsu izlase Eiropas čempjos un pasaules čempjos turpmāk nespēlēs, jo mūsu labākie uz atlases spēlēm netiks, bet mūsu vidējā līmeņa spēlētājs diemžēl nav labāks par tādu bulgāru un arī treneri ne.
, 2020-02-25 15:22, pirms 5 gadiem
Man liekas ka uz šo divu zaudējuma fona visspilgtāk izgaismojas galvenā problēma. Šodienas LBL basketbola līmenis uz citu fona. Kaut kur viens eksperts pirms pēdējās spēles atļāvās paironizēt par Bulgārijas līgas līmeni, bet rezultātā visa izlase izņemot naturalizēto 1. numuru kas arī nav nekāds superstārs sastāvēja no šiem spēlētājiem. Un tur kaut kā nemanīja tādus "koka klučus Kontantīnus" kā piemēram spēlētājs LV izlasē ar numuru 1 uz krekla. Tas arī ir visnepatīkamākais šajā brīdī un tur jaunajiem darboņiem LBSā ir visnopietnāk par to jādomā...
, 2020-02-25 15:32, pirms 5 gadiem
Sifon, pats komentu izdzēsi? Kāpēc?
, 2020-02-25 15:52, pirms 5 gadiem
jenkijs17 rakstīja: Pēc zaudējuma Bosnijai & H. vairums skandēja, ka jālaiž jaunie, vecie tikai aizņem vietu, laiks domāt par nākotni, vecie neko nevar utml. Tagad atkal otrādi.
Pēc zaudējumiem protams nekad nebūs labi.
Kāda starpība, jaunie vecie? Normālam trenerim ir jāmāk no +7 minūtē noturēt uzvaru! Spēlētājiem (Šķēlei?) jāmāk 5 sek izmest autu un trenerim jābūt kombinācijai, kāšo autu izmest! Pie +3 piecas sek līdz beigām jāmāk uzsist sodu, lai divus met nevis truli ieliek! Zinot, ka šie sitīs sodus jāliek visi mazie, lai bumbu varētu saņmt, pakustināt un sodus iemest!!!
, 2020-02-25 15:54, pirms 5 gadiem
Morics rakstīja: Es jau to pašu saku. Bulgāriem iztrūka viens vecis Eirolīgas dēļ. Viņiem praktiski labākais sastāvs. Mums vesela komanda nav. Šobrīdējais Fiba modelis nozīmē to, ka labāk, ka izlasei nav labu vai ļoti labu spēlētāju (netiek dēl NBA un Eirolīgas), bet gan labas viduvējības. Un tas vispār ir pret sportiskiem principiem.

Varbūt šo komentāru aktivitāti aizstātu ar to, ka sazinātos ar citu valstu faniem un bombardētu mūsu kūtro federāciju un fiba?
Nu neesam vienīgie, kas cieš. Tie paši slovēņi noteikti pievienotos.
Bet laikam jau tomēr esam tikai pirdēju tauta, kam patīk gudri ko spriest , visu vainot, bet pašiem neko nedarīt.

Bet tādā gadījumā arī nav ko gaudot, ka mūsu izlase Eiropas čempjos un pasaules čempjos turpmāk nespēlēs, jo mūsu labākie uz atlases spēlēm netiks, bet mūsu vidējā līmeņa spēlētājs diemžēl nav labāks par tādu bulgāru un arī treneri ne.
Pats, ko bez piršanas esi izdarījis? Ar ko sazinājies???
, 2020-02-25 15:58, pirms 5 gadiem
Morics rakstīja: Noteikumi visiem vienādi - tikai, kurš vairāk cieš - bulgāri, kuriem Eirolīgā varbūt spēlē viens un NBA neviens vai Latvija, kuriem visi labākie spēlē NBA un Eirololīgā!
Ir varbūt atšķirība, vai no pamatsastāva iztrūkst viens vai vesels pamatsastāvs!?
Vai arī Tev to nesaprast!
Un kas par šo FIBA balsoja? Noteikti Šneps ar...
, 2020-02-25 15:59, pirms 5 gadiem
vf rakstīja: Bulgāriem nebūtu importa saspēles vadītājs, neuzvarētu.
Kas Latvijai liedz?
, 2020-02-25 16:05, pirms 5 gadiem
balts rakstīja: Pats, ko bez piršanas esi izdarījis? Ar ko sazinājies???
Tu tikai otra ķeselē skaties!
Lai savu piršanu attaisnotu!
es varbūt esmu ko rakstījis!
, 2020-02-25 16:06, pirms 5 gadiem
john_isner_110096780324187 rakstīja: FIBA nemāk izmest autu, neuzsit sodu, kad vajag, uzpuļī trojku, kad nevajag utt? Vainīgos vienmēr citur vieglāk atrast. Spēle jau bija uzvarēta ar visu FIBAs sviestu
PRECĪZI !!!!!
, 2020-02-25 16:14, pirms 5 gadiem
balts rakstīja: Kāda starpība, jaunie vecie? Normālam trenerim ir jāmāk no +7 minūtē noturēt uzvaru! Spēlētājiem (Šķēlei?) jāmāk 5 sek izmest autu un trenerim jābūt kombinācijai, kāšo autu izmest! Pie +3 piecas sek līdz beigām jāmāk uzsist sodu, lai divus met nevis truli ieliek! Zinot, ka šie sitīs sodus jāliek visi mazie, lai bumbu varētu saņmt, pakustināt un sodus iemest!!!
Šķēlem... Un ja pie +3 sitot sodu iedotu nesportisko? Eiropā jau mīl tagad piemērot noteikumu, ka speciāli uz bumbu nenospēlē.
, 2020-02-25 16:51, pirms 5 gadiem
Morics rakstīja: Tu tikai otra ķeselē skaties!
Lai savu piršanu attaisnotu!
es varbūt esmu ko rakstījis!
Un? Kur, nopublicē! Domāju, ka Tu melo...
, 2020-02-25 16:53, pirms 5 gadiem
Ulrihs rakstīja: Šķēlem... Un ja pie +3 sitot sodu iedotu nesportisko? Eiropā jau mīl tagad piemērot noteikumu, ka speciāli uz bumbu nenospēlē.
Pag, Latvijas izlases veči pat piezīmi uzsist nemāk? Ko ta izlasē dara???
, 2020-02-25 17:06, pirms 5 gadiem
Ulrihs rakstīja: Šķēlem... Un ja pie +3 sitot sodu iedotu nesportisko? Eiropā jau mīl tagad piemērot noteikumu, ka speciāli uz bumbu nenospēlē.
...un sliktāk jau nevarēja būt.
, 2020-02-26 13:51, pirms 5 gadiem
jenkijs17 rakstīja: Pēc zaudējuma Bosnijai & H. vairums skandēja, ka jālaiž jaunie, vecie tikai aizņem vietu, laiks domāt par nākotni, vecie neko nevar utml. Tagad atkal otrādi.
Pēc zaudējumiem protams nekad nebūs labi.
Un laist gan jaunos gan vecos, izvērtējot situāciju, tas laikam ir aizliegts ar noteikumiem..
, 2020-02-27 09:59, pirms 5 gadiem
Ja treneris nespēj iemācīt vismaz 3 kombinācijas bumbas ievadīšanai spēlē no sava laukuma gala līnijas.....tad nav ko pļurkstēt par komandas spēku!!!
Komanda bija pilnīgi nesagatavota un izskatījās kā pēc atsevišķu spēlētāju prasmju demonstrēšanas izrādes........nevis komandas spēles
Komandas treneru korpuss bija tik bāls kā nekad Latvijas vīriešu izlasē!
Rādās ka arī vīriešu basketbola izlase strauji grimst jo spēlētāju līmenis republikā ir ļoti zems jau sākot ar pašu jaunāko paaudzi.Tas ir daudzu gadu basketbola federācijas darba rezultāts.....un nekur tālāk par funkcionāru nomaiņu spicē neesam tikuši.Sporta skolas izskatās ka atstātas pašu rokās.... treneri atstrādā savas stundas un saņem atalgojumu bez izvērtējuma....jo darba kvalitātes rādītāji netiek pielietoti samaksas jautājumā.
Ko dara Izglītības ministrija....LIEKAS KA NEKO