Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Izraēla parāda veču basketbolu un sakauj Latviju

Andrejs Siliņš

Izraēla parāda veču basketbolu un sakauj Latviju
Dairis Bertāns
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Demonstrējot krietni nobriedušāku basketbolu, Izraēlas valstsvienība Arēnā Rīga vēlā pirmdienas vakarā sakāva Latvijas izlasi ar rezultātu 92:56. Līdz ar to latviešiem piektais zaudējums un pat teorētiskas cerības uz otro vietu A apakšgrupā izgaisušas.

Izraēlas izlasi Rīgā pavadīja sava drošības vienība, tieši tāpat kā pirms nedēļas Svētās zemes dāmu valstsvienību. Komandai kopīgi ierodoties uz iesildīšanos, komandas apsargātāji ieņēma vieta slaukuma stūros, lai, nedod Die's, kāds neizdoma uzskriet laukumā. Noteikti labā atmiņā Izraēlas basketbola vadībai ir sievu spēle Rīgā, kurā no tribīnēm tika izraidīts kāds līdzjutējs, kurš izkliedzis Palestīnu atbalstošus (pareizāk sakot, izraēliešiem aizvainojošus) saukļus.

Pamata piecinieki

Latvija: Strēlnieks, Bankevics, Kuksiks, Freimanis, Šeļakovs.
Izraēla: Halperins, Limonads, Kaspi, Elijahu, Kokia.

Spēle sākās patīkami līdzjutējiem Arēnā Rīga – Šeļakovs iemeta četrus (tai skaitā, divi ar sodu), Kuksiks piecus, un pēc divarpus minūtēm plus septiņi mājiniekiem (9:2). Šeļakovs ar gaļu pievienoja vēl divus no apakšas, bet Kuksika danks ātrajā uzbrukumā lika viesiem pieprasīt pirmo minūtes pārtraukumu, kad ceturtdaļā jāspēlē vēl sešas minūtes (13:5). Viesi bija gatavi fiziskai spēlei, ko piedāvāja gan latvieši, gan atļāva arī tiesneši. Strēlniekam nepieciešamās atpūtas laikā saspēles veidošana tika uzticēta Bertānam. Visu, kas tika atļauts pirmajās minūtēs, ceturtdaļas beigās soģi saredzēja kā pārkāpumu, un spēlētājiem atkal bija jāpielāgojas cita veida tiesāšanai. Blutentāls ar trijnieku pusminūti līdz pirmā ceturkšņa beigām pirmo reizi vadībā izvirzīja viesus (15:16). Līdz ar beigu sirēnu Buršteins nodemonstrēja savu klasi, iemetot grūtu metienu pāri rokām – 15:18 pēc desmit spēlētām minūtēm.

45 sekundes pēc otrās ceturtdaļas sākuma Zaķis saņēma jau trešo piezīmi un tika nomainīts. Uz pieredzes trūkumu norakstāmas paviršības ļāva pretiniekiem izvirzīties vadībā ar sešiem punktiem. Tikmēr Latvijas izlasē turpināja iepriecēt Dobeles "lauva" Šeļakovs – pēc pikenrola saņemot no Strēlnieka piespēli, ko pārvērta divos punktos ar sodu. Latvijas piedāvāto nekaunību izraēlieši pieprata labāk un sanāca uzkāpšana uz grābekļa – īsā laikā viesi panāca jau plus 12 (17:29), un Bagatskis neatlika nekas cits kā pieprasīt minūti. Latvijas pārgāja uz spēli ar mazo sastāvu (Kalve ceturtā numura pozīcijā), bet trīs minūtes pirms puslaika beigām valstsvienībā oficiāli debitēja valmieriešu saspēles vadītājs Jānis Kaufmanis. Demonstrējot krietni nobriedušāku spēli, pirmās 20 minūtes izraēlieši noslēdza ar 28 punktu pārsvaru – 54:26.

Pirmajā puslaikā Šeļakovs mazāk nekā deviņu nospēlēto minūšu laikā guva desmit punktus, realizējot piecus no sešiem metieniem, taču aizmetot garām abus soda metienus. Izraēlas izlasē neviens no spēlētājiem nebija guvis pat desmit punktus, taču visi kopā – par 28 vairāk nekā mājinieki. Arī cīņā par atlēkušajām bumbām izraēliešiem nozīmīgs pārsvars – 26:16... Izraēlas rezervisti pirmajā puslaikā bija guvusi 37 punktus, kas bija par 20 vairāk nekā pamata piecinieks.

Otro puslaiku latvieši sāka ar veiksmīgu "double-team", taču ātro uzbrukumu neizdevāsb pārvērst divos punktos. Latvijas kopumā bālajā sniegumā ik pa laikam uzmirdzēja Šeļakova zvaigznīte. Kuksiks četras minūtes pēc trešās ceturtdaļas sākuma saņēma jau ceturto piezīmi un devās atpūsties uz soliņu. Četras minūtes pirms ceturtdaļas beigām Kalve ātrajā trieca no augšas, panākot mīnus 28 (35:63). Trīs minūtes pirms beigām Zaķim neizturēja nervi cīņā ar Kokiu un, lai arī viesim tika fiksēts noteikumu pārkāpums, ventspilnieks ar pāris atvēzieniem mēģināja ieviest kārtību. Mirkli vēlāk Ronaldam mazs mierinājums, divreiz pēc kārtas triecot no augšas. Tiesneši gan lika Zaķim savaldīt emocijas, lai arī Ronalds bija uzvilcies ne pa jokam. Pēc trim ceturtdaļām 41:68.

Zaķim turpinot valdīt zem groziem, Latvijai pēdējās ceturtdaļas sākumā padevās neliels izrāviens, taču spēles liktenis jau bija izšķirts sen iepriekš. Zaķim saņemot piekto piezīmi, līdzjutēji Ronaldu uz rezervistu soliņa pavadīja aplausiem par parādīto cīņas garu. Vēlāk piekto reizi noteikumus pārkāpa arī Šeļakovs, kurš, saprotams, arī izpelnījās līdzjutēju mīlestību. Pēdējā minūtē Latvija spēlēja ar pieciem mazajiem spēlētājiem. Skanot spēles beigu sirēnai, 56:92.

Līdz ar to Latvijas valstsvienība piedzīvoja piekto neveiksmi septiņās aizvadītajās cīņās un zaudēja pat teorētiskas iespējas pacīnīties par otro vietu grupā. Pēdējā cīņa latviešiem svētdien, kad izbraukumā jācīnās ar mājās teicami spēlējošo Somiju.

EuroBasket 2011 kvalifikācija

Latvija – Izraēla 56:92
Latvija: Šeļakovs 14, Freimanis 12, Kuksiks 7, Kalve 7, Zaķis 5, Jurevičus 5, Strēlnieks 3, Bērziņš 2, Bertāns 1, Kaufmanis, Bankevics.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +76 [+] [-]

, 2010-08-23 22:19, pirms 14 gadiem
žēl ka mūsējos tā pazemoja un vēl pie tam pašu mājās! skumji.

 +19 [+] [-]

, 2010-08-23 22:19, pirms 14 gadiem
Nu Moins!

 +83 [+] [-]

, 2010-08-23 22:19, pirms 14 gadiem
nu mūsējie spēlēja tā kā kautkādi amatieri
un aizsardziiba vsp dir**

no sākuma domāju ka būs labi, bet še tev

  +7 [+] [-]

, 2010-08-23 22:19, pirms 14 gadiem
Bez iedvesmas
1naa 4daļaa visu zuadeet

 +37 [+] [-]

, 2010-08-23 22:19, pirms 14 gadiem
Bagatskis kā treneris galīgi garām šis te pats sastāvs var spēlēt krietni labāk par -36 Izraēlai!! Taisnība vien Strausam ar Valteru par Bagatski un viņa attiecībām ar aizsardzību!

+168 [+] [-]

, 2010-08-23 22:19, pirms 14 gadiem
es gribu dzeeraajus!

 +23 [+] [-]

, 2010-08-23 22:19, pirms 14 gadiem
-34... zaķim mazāk jātēlo varoni... uzbrukumā bijām nabagi... izraēla nav zemē metama komanda, tāpēc bij vairāk jācīnās, kā arī labāk spēlēt aizsardzībā... Lai veicās pret somiem, kaut viņus ir jauzvār, bet man liela pārliecība par to nav..

 +25 [+] [-]

, 2010-08-23 22:19, pirms 14 gadiem
nožēlojami

 +31 [+] [-]

, 2010-08-23 22:19, pirms 14 gadiem
Ne nu tas ir piz...ec

 +39 [+] [-]

, 2010-08-23 22:19, pirms 14 gadiem
tusetajiem veicas labak!!

  -2 [+] [-]

, 2010-08-23 22:19, pirms 14 gadiem
Man kauns !

 +34 [+] [-]

, 2010-08-23 22:20, pirms 14 gadiem
Kauns uz kaut ko taadu skatiities...

 +22 [+] [-]

, 2010-08-23 22:20, pirms 14 gadiem
Nav ko teikt,kautgan PIZ***!! Kauns...

 +41 [+] [-]

, 2010-08-23 22:20, pirms 14 gadiem
Nekā personīga, bet gribu atpakaļ 1.izlasi.
Šī spēle parādīja reālo spēku samēru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2010-08-23 22:20, pirms 14 gadiem
Neko darīt, tas ir sports.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-08-23 22:20, pirms 14 gadiem
Nu nesmuki sanāca...

 +28 [+] [-]

, 2010-08-23 22:20, pirms 14 gadiem
Dvaits rezultatīvākais. Nez par ko tas liecina?

  -4 [+] [-]

, 2010-08-23 22:20, pirms 14 gadiem
Skumji.... Cerams, ka vinēsim tos somus. Savādāk kauns

  +9 [+] [-]

, 2010-08-23 22:20, pirms 14 gadiem
Vairākas spēles pēc kārtas ielaisti ap 100 punktiem. Kas notiek ar mūsu aizsargiem?

 +13 [+] [-]

, 2010-08-23 22:20, pirms 14 gadiem
Jācenšās savaldīties, bet tomēr grūti.... Mums ir treneris rekordists smago zāģu ziņā. Komanda protams kāda ir tāda ir, labāk nekā uzdzīvotāju sastāvs, bet treneris ir karikatūra, kurš dzenoties pēc trenera CV ierakstiem aizmirsis, ka savā spēlētāja karjerā pēc savas būtības bija dežurants uz līnijas un kurš vienmēr primāri domāja par sevi vēlreiz par sevi, savu statistiku un tikai pēc tam par komandu... Tas arī redzams – skarbi, bet Muhosranskas komanda Bagij Tavs līmenis...

 +16 [+] [-]

, 2010-08-23 22:21, pirms 14 gadiem
Limonad mus uzvareja

 +90 [+] [-]

, 2010-08-23 22:21, pirms 14 gadiem
Skolfilds šokā

  +7 [+] [-]

, 2010-08-23 22:21, pirms 14 gadiem
Prieks par Šelakovu,tas arī viss.
Pārbrauca pāri kā ar ceļa rulli!

  +3 [+] [-]

, 2010-08-23 22:21, pirms 14 gadiem
HakunaMatata rakstīja: Žīdus liekam pie vietas! JĀUZVAR!!!!!!!!!!!
Cerams tā vairs neķērksi

 +11 [+] [-]

, 2010-08-23 22:21, pirms 14 gadiem
Šī nu ir tā reize, kad man ir kauns par Latvijas izlasi

 +24 [+] [-]

, 2010-08-23 22:22, pirms 14 gadiem
Prieks par Šeļakovu!

 +21 [+] [-]

, 2010-08-23 22:22, pirms 14 gadiem
Da nu... ir ok, izlase tāda jauna un zaļa. Es neko stipri vairāk no viņiem arī šogad negaidīju. Malači, ka vispār cīnījās

 +28 [+] [-]

, 2010-08-23 22:22, pirms 14 gadiem
kad vienreiz kāds ievilks pretī Zaķim? par traku jau viņš daudzās mierīgās epizodēs..

 +15 [+] [-]

, 2010-08-23 22:22, pirms 14 gadiem
Mes esam tur kur mes esam - LBL limenja speletajiem Eiropas latinja ir par augstu...

  +9 [+] [-]

, 2010-08-23 22:22, pirms 14 gadiem
Labi ak aizgāju mājas!

 +10 [+] [-]

, 2010-08-23 22:22, pirms 14 gadiem
Beidzot visi saaks saprast , ka LBS lemums bija kaa minimums stulbs.
Kaa var domaat , ka kkas mainisies ar diskabeliem , kolhozs...
Visi ir vienadi !

  +1 [+] [-]

, 2010-08-23 22:22, pirms 14 gadiem
ama-tieris rakstīja: Nekā personīga, bet gribu atpakaļ 1.izlasi.
Šī spēle parādīja reālo spēku samēru.
nez man liekas, ka ši izlase ir uz kaut ko vairāk spējīga nekā pakāst 2x izrēļiem ar graujošu rez.

 +12 [+] [-]

, 2010-08-23 22:22, pirms 14 gadiem
ama-tieris rakstīja: Nekā personīga, bet gribu atpakaļ 1.izlasi.
Šī spēle parādīja reālo spēku samēru.
Šī ir mūsi pirmā izlase.

 +13 [+] [-]

, 2010-08-23 22:22, pirms 14 gadiem
apsveicu visus nedzerajus ar kartejo panakumu...................

 +18 [+] [-]

, 2010-08-23 22:22, pirms 14 gadiem
Šeļakovs priecēja šo spēli, bet pārējie

  +2 [+] [-]

, 2010-08-23 22:22, pirms 14 gadiem
Ka ja teicu šī izlese ir laba, bet vel nav viņu laiks! Šai izlasei nav stabilitāte. Te ir tik daži spēlētaji kas var uz doto brīdi šaja līmeni spēlēt!

 +29 [+] [-]

, 2010-08-23 22:22, pirms 14 gadiem
Janchuks5 rakstīja: žēl ka mūsējos tā pazemoja un vēl pie tam pašu mājās! skumji.
nevar būt, tiešām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-08-23 22:23, pirms 14 gadiem
nu moins

     [+] [-]

, 2010-08-23 22:24, pirms 14 gadiem
hava nagila bet ne Latvijā. Man žēl par tādu necīņu... kā mēs tā varējām nospēlēt?? Salūzām jau spēles puslaikā?

 +20 [+] [-]

, 2010-08-23 22:24, pirms 14 gadiem
žīdi jau savulaik latviešus ar visiem Valteriem sita kopā. Kad teica, vai kāds pārsteigums..? es gan nebrīnītos... Ja paskatās uz žīdu klubiem un LV... skumji.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-23 22:24, pirms 14 gadiem
No buksēja pat "izslavēlais" Bagija uzbrukuma bbols.
Laukumā valdīja pilnīgs murgs.
Izraēla drīzāk mūs bija izpētījusi un pielietoja iertočus daudz prasmīgāk...

  +8 [+] [-]

, 2010-08-23 22:24, pirms 14 gadiem
Tad jau labāk komandā dzērājus, nekā nīkuļus...

 +36 [+] [-]

, 2010-08-23 22:25, pirms 14 gadiem
Bet tiešām kā Bērziņš iemeta savā grozā,tā i sākās viss

  +6 [+] [-]

, 2010-08-23 22:25, pirms 14 gadiem
pat viesos šāds rezultāts būtu uzskatāms par kaunu, kur nu vēl savās mājās. jau kuro reizi tā Izraēla sāpīgi kāpj Latvijai uz varžacīm

 +16 [+] [-]

, 2010-08-23 22:25, pirms 14 gadiem
ama-tieris rakstīja: Nekā personīga, bet gribu atpakaļ 1.izlasi.
Šī spēle parādīja reālo spēku samēru.
es gan negribu, poh*j par šī gada rezultāties, šī izlase ir labs skats nākotnē

 +12 [+] [-]

, 2010-08-23 22:25, pirms 14 gadiem
ak dievs -36

 +12 [+] [-]

, 2010-08-23 22:25, pirms 14 gadiem
Cilvēks_no_meža rakstīja: kad vienreiz kāds ievilks pretī Zaķim? par traku jau viņš daudzās mierīgās epizodēs..
Tu drīzāk sagaidīsi kad Zaķis kādam iedos bietē!!!

  +8 [+] [-]

, 2010-08-23 22:25, pirms 14 gadiem
Ja Šeļakovs iemet 14 tad kautkas nav kārtībā

1 puslaikā aizsardzība 0.
Viņi vispār kādu 1 vs 1 noturētu aizsardzībā, tā vien liekas, ka treniņos tik mētā truļņikus komanda.
Jāstrādā visu nākošo gadu pastiprināti uz DEFENCE.
Pēc turnīra jāskatās statistika.

 +13 [+] [-]

, 2010-08-23 22:26, pirms 14 gadiem
Helmanis bez vārdiem un sev jautā: "Kāpēc es aizgāju?"

  +2 [+] [-]

, 2010-08-23 22:26, pirms 14 gadiem
Lai mēs izkļūtu no grupas bija vajadzīgs +23 Labs joks.... kauns vispār, čujs ka ieliks mums arī Somi!

  +6 [+] [-]

, 2010-08-23 22:27, pirms 14 gadiem
Janchuks5 rakstīja: nez man liekas, ka ši izlase ir uz kaut ko vairāk spējīga nekā pakāst 2x izrēļiem ar graujošu rez.
paskaties kur speelee muusu puikas un izraeelas vechi....tur pat nav ko saliidzinaat.. manupraat likumsakariigi zaagji..

  +8 [+] [-]

, 2010-08-23 22:27, pirms 14 gadiem
Nekā personīga, bet žēl, ka Hitlers nepabeidza iesākto.................

 +37 [+] [-]

, 2010-08-23 22:27, pirms 14 gadiem
Beidzot visiem optimistiem un nedzērājiem atvērsies acis! Lūk, viena komanda Rīgā nospēlēja augstā līmenī un rezultāts ir redzams.

  +6 [+] [-]

, 2010-08-23 22:27, pirms 14 gadiem
Shadow_92 rakstīja: es gan negribu, poh*j par šī gada rezultāties, šī izlase ir labs skats nākotnē
skaties,skaties jau cik gadus skaties, un ka nav ta nav...un nebus ar........

  +6 [+] [-]

, 2010-08-23 22:28, pirms 14 gadiem
aaaigh rakstīja: Beidzot visi saaks saprast , ka LBS lemums bija kaa minimums stulbs.
Kaa var domaat , ka kkas mainisies ar diskabeliem , kolhozs...
Visi ir vienadi !
Ar diskābeli izdarīja pareizi, bet ar trenera izvēli nolaida ūdeni! Tas tāpēc, ka LBS primāri tiecas pēc rezultāta, nevis rūpējas par basketa un spēlētāju attīstību!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-08-23 22:28, pirms 14 gadiem
nu kuram nervu daudz???? drīz pa tv6 varēs redzēt

 +71 [+] [-]

, 2010-08-23 22:28, pirms 14 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Beidzot visiem optimistiem un nedzērājiem atvērsies acis! Lūk, viena komanda Rīgā nospēlēja augstā līmenī un rezultāts ir redzams.
Uzliec labāk kādu latēnu toķikā!

 +29 [+] [-]

, 2010-08-23 22:28, pirms 14 gadiem
Onslovs rakstīja: Uzliec labāk kādu latēnu toķikā!

  +4 [+] [-]

, 2010-08-23 22:29, pirms 14 gadiem
Virsrakstā tāds uzbrauciens

  +7 [+] [-]

, 2010-08-23 22:29, pirms 14 gadiem
Pirms gadiem pieciem kaut kas t'ds nebūtu iedomājams!

  +1 [+] [-]

, 2010-08-23 22:29, pirms 14 gadiem
vnk vaaks....

     [+] [-]

, 2010-08-23 22:29, pirms 14 gadiem
Shadow_92 rakstīja: es gan negribu, poh*j par šī gada rezultāties, šī izlase ir labs skats nākotnē
Tikai ar citu treneri un citu LBS vadību

 +25 [+] [-]

, 2010-08-23 22:30, pirms 14 gadiem
Visi te noliek Bagatski ,bet ko juus gribat ar LBL speeleetaajiem uzvareet Eiroliigas top klubu ,kaa arii NBA speleetaajus!?.. Tak nolaizhaties uz zemes. Neredzeeju nevienu speeleetaju ,kursh kaajas tiktu liidzi Izraeelas top spiileriem.
p.s. ar zvaigznoto izlasi buutu taa pat zaagjis.. Ok ne ar tik lielu rezultaatu ,bet zaagjis noteikti.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-23 22:30, pirms 14 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Beidzot visiem optimistiem un nedzērājiem atvērsies acis! Lūk, viena komanda Rīgā nospēlēja augstā līmenī un rezultāts ir redzams.
Un ? tāds ir sports, šodien spēlējām slikti viņi labi, pēc 3 gadiem būs savādāk.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-23 22:30, pirms 14 gadiem
šitādu spēli pēc iespējas ātrāk jāaizmirst !!!

     [+] [-]

, 2010-08-23 22:31, pirms 14 gadiem
stakets rakstīja: paskaties kur speelee muusu puikas un izraeelas vechi....tur pat nav ko saliidzinaat.. manupraat likumsakariigi zaagji..
Par to, ka zaudee, tur pilniigi var piekrist, tachu zaudeet var dazhaadi! Katraa gadiijumaa ne jau ar -36 savaa laukumaa!

     [+] [-]

, 2010-08-23 22:31, pirms 14 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Beidzot visiem optimistiem un nedzērājiem atvērsies acis! Lūk, viena komanda Rīgā nospēlēja augstā līmenī un rezultāts ir redzams.
sportacentrs.com lielisks (ha ha ) lietotājs, reģistrējies pirms 5 mēnešiem, 29. martā.
Atstājis 29 komentārus.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-23 22:32, pirms 14 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Visi te noliek Bagatski ,bet ko juus gribat ar LBL speeleetaajiem uzvareet Eiroliigas top klubu ,kaa arii NBA speleetaajus!?.. Tak nolaizhaties uz zemes. Neredzeeju nevienu speeleetaju ,kursh kaajas tiktu liidzi Izraeelas top spiileriem.
p.s. ar zvaigznoto izlasi buutu taa pat zaagjis.. Ok ne ar tik lielu rezultaatu ,bet zaagjis noteikti.
nu nez nez,izbraukumā varbūt,bet mājās domāju ka paņemtu

  +1 [+] [-]

, 2010-08-23 22:32, pirms 14 gadiem
hmm.. a kapēc Bērziņš pēc savā grozā iemestā vairs nespēlēja? trauma? pateica ko nevajag trennerim, vai mosh vienkārši tā ir kāda nerakstīta basketbola māņticība neiet laukumā pēc savā grozā iemestas bumbas?

 +13 [+] [-]

, 2010-08-23 22:33, pirms 14 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Beidzot visiem optimistiem un nedzērājiem atvērsies acis! Lūk, viena komanda Rīgā nospēlēja augstā līmenī un rezultāts ir redzams.
un? kas tad notika? vai tad cikls nebija paredzēts jaunās izlases iespēlēšanai? tad jau labāk tā, neka "tusētāju paaudze" ...

     [+] [-]

, 2010-08-23 22:33, pirms 14 gadiem
normāla sagrāve

  +3 [+] [-]

, 2010-08-23 22:33, pirms 14 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Visi te noliek Bagatski ,bet ko juus gribat ar LBL speeleetaajiem uzvareet Eiroliigas top klubu ,kaa arii NBA speleetaajus!?.. Tak nolaizhaties uz zemes. Neredzeeju nevienu speeleetaju ,kursh kaajas tiktu liidzi Izraeelas top spiileriem.
p.s. ar zvaigznoto izlasi buutu taa pat zaagjis.. Ok ne ar tik lielu rezultaatu ,bet zaagjis noteikti.
Galīgi stulbs?

     [+] [-]

, 2010-08-23 22:33, pirms 14 gadiem
Hokejists_no_Tobago rakstīja: hmm.. a kapēc Bērziņš pēc savā grozā iemestā vairs nespēlēja? trauma? pateica ko nevajag trennerim, vai mosh vienkārši tā ir kāda nerakstīta basketbola māņticība neiet laukumā pēc savā grozā iemestas bumbas?
tieši to pašu domāju, jo nospēlēja tikai 3 min

     [+] [-]

, 2010-08-23 22:33, pirms 14 gadiem
Onslovs rakstīja: Uzliec labāk kādu latēnu toķikā!
šitas ir pelnijis kasti ar burn, vai labāk kadu litru kāut ko stiprāku

  +9 [+] [-]

, 2010-08-23 22:34, pirms 14 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Beidzot visiem optimistiem un nedzērājiem atvērsies acis! Lūk, viena komanda Rīgā nospēlēja augstā līmenī un rezultāts ir redzams.
Ar visiem valteriem ,biedrinjiem un co nebuutu iipashi labaak...
Nu tak paskatieties uz klubiem ,kur speelee izraeelji un izdarat secinaajumus!!!

     [+] [-]

, 2010-08-23 22:34, pirms 14 gadiem
Stelmahera pietruukst

  +8 [+] [-]

, 2010-08-23 22:35, pirms 14 gadiem
ar labu uzvediibu laikam nepietiek,lai tiktu uz eiropas čempionaatu! vainiigi nav ne speeleetaaji ne treneri,bet tie kas diskvalificee labaakos latvijas basketbolistus. tos kuri katru vasaru par velti atteicaas no sava atvaļinaajuma,lai parstaaveetu muusu valsti.

 +29 [+] [-]

, 2010-08-23 22:35, pirms 14 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Ar visiem valteriem ,biedrinjiem un co nebuutu iipashi labaak...
Nu tak paskatieties uz klubiem ,kur speelee izraeelji un izdarat secinaajumus!!!
Būtu labāk.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-23 22:35, pirms 14 gadiem
Ar shaadu sastaavu likumsakariigs rezultaats...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-23 22:36, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Būtu labāk.
Pareiz ,ka būtu labāk

     [+] [-]

, 2010-08-23 22:36, pirms 14 gadiem
jureks rakstīja: Galīgi stulbs?
Nosaucu speleetaaju ,kursh 1vs1 vareeja aptureet kaadu no izraeelju saakumsastaava speleetaaju?

 +17 [+] [-]

, 2010-08-23 22:37, pirms 14 gadiem
Pietruuka Biedrina, K. Valtera, S. Valtera, Skeeles, Janichenoka, Bluuma, Kambalas, Vitola, Helmaņa, Veselova, Grafa, Vaikuļa, Timmermaņa, Jeromanova, Sirsniņa, Stalberga, Porzinģa.

 +20 [+] [-]

, 2010-08-23 22:37, pirms 14 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Nosaucu speleetaaju ,kursh 1vs1 vareeja aptureet kaadu no izraeelju saakumsastaava speleetaaju?
Kambis,Valteri,Biedrs,Janičenoks,Blūms...

 +32 [+] [-]

, 2010-08-23 22:37, pirms 14 gadiem
Daudzu pieminētie dzerāji S.Valters,K.Valters,A.Šķēle u.t.t jau nu noteikti iemestu vairāk,kā arī aizsardzībā strādāja par izslavētiem talantiem Jurēviču,Bankevicu,Bertānu kuri esot "it kā labāki" ,jo neļauj spēlēt, te arī ir redzams,lai arī Valteri un Sķēle dzēra,bet viņi arī aizsardzībā mācēja spēlēt,ne tikai uzbrukumā!!! LAI ARĪ VIŅI DZĒRA,BET AR VISU DZERŠANU- Jurēvičus un Bankevics var S.Valteram un A.Šķēlem tikai saliet viskiju-SKARBI BET FAKTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +9 [+] [-]

, 2010-08-23 22:37, pirms 14 gadiem
HitMix* rakstīja: nu mūsējie spēlēja tā kā kautkādi amatieri
Nu ja mums komanda praktiski sastāv no LBL spēlētājiem, bet pretī nāk Eirolīgas veči ar NBA spēlētāju, tad salīdzinājums ir visai tuvs. Nedrīkst nokārt galvas. Spēlētājiem jāsaņemas, līdzjutējiem jātbalsta komanda turpmāk! Sarauj, Latvija!

  -1 [+] [-]

, 2010-08-23 22:37, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Būtu labāk.
Nu starpiiba buutu mazaka ,bet zaagjis taa pat.
Personiigi man pie kajaas vai zaudee ar -36,vai -10. Zaagjis paliek zaagjis!

  +2 [+] [-]

, 2010-08-23 22:37, pirms 14 gadiem
ar tādu spēli pat amatieru līgā būtu kāsiens....Visiem ar kāju pa pakaļu viens idiotu bars, sākot ar Bagatski priekšgalā.Es viņu vietā atteiktos no tālākas dalības turnīrā...man kauns...

 +18 [+] [-]

, 2010-08-23 22:38, pirms 14 gadiem
pelikans rakstīja: Stelmahera pietruukst
Štelmahers izlasē vēsture. Moš vēl pateiksi, ka pietrūkst Miglinieks?

  +5 [+] [-]

, 2010-08-23 22:38, pirms 14 gadiem
Kautkāds murgs ! Neticami.
Bagadskis neko nespēja mainīt. Nemākulīgās maiņas noved tikai pie šāda spēles scenārija, jo jebgurš cits treneris pēc pāris nesagatavotiem metieniem būtu veicis maiņu uzreiz, taču jau kuro spēli laukumā nav nekādas disciplīnas. Diemžēl spēlētāji savu pienākumu un vietu laukumā nezin vai arī nesaprot.
Vienkārši vienveidīga, nemākulīgi organizēta spēle no Latvijas puses.

  +6 [+] [-]

, 2010-08-23 22:39, pirms 14 gadiem
skabargene rakstīja: Daudzu pieminētie dzerāji S.Valters,K.Valters,A.Šķēle u.t.t jau nu noteikti iemestu vairāk,kā arī aizsardzībā strādāja par izslavētiem talantiem Jurēviču,Bankevicu,Bertānu kuri esot "it kā labāki" ,jo neļauj spēlēt, te arī ir redzams,lai arī Valteri un Sķēle dzēra,bet viņi arī aizsardzībā mācēja spēlēt,ne tikai uzbrukumā!!! LAI ARĪ VIŅI DZĒRA,BET AR VISU DZERŠANU- Jurēvičus un Bankevics var S.Valteram un A.Šķēlem tikai saliet viskiju-SKARBI BET FAKTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
un vispār visi te saka dzērāji utt. Tas,ka viņi tur biki noārdijās nenozīmē,ka viņi ir jānorok un jānodirsh utt... Tāpat vairums grib lai atgriežas visi izlasē!! Un vispār varētu atlaist nafig to Šnepu un ielikt,kādu pieredzējušu cilvēku,piem Valteru,lai atceļ tās diskvalifikācijas!! (manas domas)

  +7 [+] [-]

, 2010-08-23 22:39, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Pietruuka Biedrina, K. Valtera, S. Valtera, Skeeles, Janichenoka, Bluuma, Kambalas, Vitola, Helmaņa, Veselova, Grafa, Vaikuļa, Timmermaņa, Jeromanova, Sirsniņa, Stalberga, Porzinģa.
labi teikts!

  +1 [+] [-]

, 2010-08-23 22:41, pirms 14 gadiem
jureks rakstīja: Kambis,Valteri,Biedrs,Janičenoks,Blūms...
Es runaaju par pasreizeejo sastaavu.. Vnk daudzi te uzskata,ka pie visa ir vainiigs tikai un vieniigi Bagatskis.
Biedrinsh? Tu to nopietni. Ja tu esi taads basket eksperts,tad jau tev vajadzeeja zinaat ,ka vinjam ir trauma.

     [+] [-]

, 2010-08-23 22:41, pirms 14 gadiem
SKRUNDA rakstīja: Šeļakovs priecēja šo spēli, bet pārējie
kas var priecet pie -36 ??? galigi neko vairs nesajedz ???????????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-08-23 22:42, pirms 14 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Nu starpiiba buutu mazaka ,bet zaagjis taa pat.
Personiigi man pie kajaas vai zaudee ar -36,vai -10. Zaagjis paliek zaagjis!
Biedriņš
Kambala
S.Valters
K.Valters
Blūms
Janičenoks
Šķēle
Jahovičs
Ar šiem mēs sistos par uzvaru (ja viņi būtu noskaņojušies)

 +10 [+] [-]

, 2010-08-23 22:42, pirms 14 gadiem
vai kāds negrib paskatīties basketbola parodijas atkārtojumu Bagatska izpildījumā

     [+] [-]

, 2010-08-23 22:43, pirms 14 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Es runaaju par pasreizeejo sastaavu.. Vnk daudzi te uzskata,ka pie visa ir vainiigs tikai un vieniigi Bagatskis.
Biedrinsh? Tu to nopietni. Ja tu esi taads basket eksperts,tad jau tev vajadzeeja zinaat ,ka vinjam ir trauma.
Nu comon,protams,ka es zinu,bet es runāju ja spēlētu, nu bagatski es nevainot arī,lai gan viņš ir treneris,kuram jāsapurina sava komanda...

 +43 [+] [-]

, 2010-08-23 22:43, pirms 14 gadiem
Ko nozīmē" tusētāju"izlase? Dažs uzskata, ka šie nedzērāji" vismaz ir patrioti un sitas par Latviju? Vai 2009. gada izlase nesitās? Pats biju Polijā un redzēju, ka sitās pēdējiem spēkiem. Vāciešus uzvarēja, arī pret frančiem pietrūka tikai nedaudz( vienā ceturtsdaļā ja nekļudos ielaida tikai 7 punktus, kaut spēlēja gan Pārkers gan Turiafs).Kā var teikt, ka vieni atdodot visus spēkus laukumā ir patrioti, bet citi tikai tusētāji? Kā var izmērīt patriotismu basketbola laukumā? LBS pieļāva milzīgu kļūdu, aizstājot LR izlasi ar 3. šķiras spēlētājiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-23 22:43, pirms 14 gadiem
jureks rakstīja: Nu comon,protams,ka es zinu,bet es runāju ja spēlētu, nu bagatski es nevainot arī,lai gan viņš ir treneris,kuram jāsapurina sava komanda...
ar labiem spēlētājiem visi treneri ir gudri

 +12 [+] [-]

, 2010-08-23 22:43, pirms 14 gadiem
Šneps - nagla, bet tikai pakaļā!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-08-23 22:44, pirms 14 gadiem
Kur tad tā var pakāst? skumji,ka mūsējie tik smagi zaudē....

 +14 [+] [-]

, 2010-08-23 22:44, pirms 14 gadiem
janijs56 rakstīja: Ko nozīmē" tusētāju"izlase? Dažs uzskata, ka šie nedzērāji" vismaz ir patrioti un sitas par Latviju? Vai 2009. gada izlase nesitās? Pats biju Polijā un redzēju, ka sitās pēdējiem spēkiem. Vāciešus uzvarēja, arī pret frančiem pietrūka tikai nedaudz( vienā ceturtsdaļā ja nekļudos ielaida tikai 7 punktus, kaut spēlēja gan Pārkers gan Turiafs).Kā var teikt, ka vieni atdodot visus spēkus laukumā ir patrioti, bet citi tikai tusētāji? Kā var izmērīt patriotismu basketbola laukumā? LBS pieļāva milzīgu kļūdu, aizstājot LR izlasi ar 3. šķiras spēlētājiem!
Vot pilnīgi to pat domāju

  +4 [+] [-]

, 2010-08-23 22:44, pirms 14 gadiem
mister_negative rakstīja: ne jau šķēle un jahovičs
nu ja patrenētos un ietu laicīgi gulēt
Jahovičam kkā tās traumas līp klāt.

     [+] [-]

, 2010-08-23 22:45, pirms 14 gadiem
jureks rakstīja: un vispār visi te saka dzērāji utt. Tas,ka viņi tur biki noārdijās nenozīmē,ka viņi ir jānorok un jānodirsh utt... Tāpat vairums grib lai atgriežas visi izlasē!! Un vispār varētu atlaist nafig to Šnepu un ielikt,kādu pieredzējušu cilvēku,piem Valteru,lai atceļ tās diskvalifikācijas!! (manas domas)
un ko darīsim, kad šamējam jaunā spēlmantiņa apniksies?!

 +19 [+] [-]

, 2010-08-23 22:45, pirms 14 gadiem
es nezinu kā jums, mans viedoklis ir labāk tāds, lai spēlē labāk būjānītāji, mani īpaši neinteresē, ko viņi dara viesnīcā, bet kad ieslēdzu televīzoru, es redzu spējīgu eiropas komanda, kas uzvar un tiek uz EČ.... ar šitādiem zāģiem, man īpaši skatīties spēli negribās, es saprotu jaunie cenšās utt, jārāda basketbola valdei, kad viņiem nav vienalga, kad spēlētāji dzer... bet man bija prieks iet uz Arēnu un atbalstīt metienus, redžet kā iemetam un piecelties kājās un skaļi atbalstīt, šaubos vai ar tādu basketbolu daudz cilvēki ies uz Arēnu un spēs atbalstīt !

  -2 [+] [-]

, 2010-08-23 22:45, pirms 14 gadiem
janijs56 rakstīja: Ko nozīmē" tusētāju"izlase? Dažs uzskata, ka šie nedzērāji" vismaz ir patrioti un sitas par Latviju? Vai 2009. gada izlase nesitās? Pats biju Polijā un redzēju, ka sitās pēdējiem spēkiem. Vāciešus uzvarēja, arī pret frančiem pietrūka tikai nedaudz( vienā ceturtsdaļā ja nekļudos ielaida tikai 7 punktus, kaut spēlēja gan Pārkers gan Turiafs).Kā var teikt, ka vieni atdodot visus spēkus laukumā ir patrioti, bet citi tikai tusētāji? Kā var izmērīt patriotismu basketbola laukumā? LBS pieļāva milzīgu kļūdu, aizstājot LR izlasi ar 3. šķiras spēlētājiem!
Mums ar spēlēja AB, kam Turiafs pienes ūdeni un Valterēns, kurš bijis 3 Spānijas saspēlnieks

  +6 [+] [-]

, 2010-08-23 22:45, pirms 14 gadiem
Jānis Minkuu rakstīja: Šneps - nagla, bet tikai pakaļā!!!
Šneps ir Kehra pakaļā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-08-23 22:45, pirms 14 gadiem
un sirds man saap, kad Akseliitis nav komandaa!!!!

olalaaaa Zkis ir vnk monstrs, kaut kaads modificeets zakis

Mareks ir vnk jauks

Šeļakovs paari visam!

     [+] [-]

, 2010-08-23 22:45, pirms 14 gadiem
ha!! rezultatiivaakais speleetaajs visu izsaka!

  -2 [+] [-]

, 2010-08-23 22:46, pirms 14 gadiem
tagad visi liksim savus dream team sastāvu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2010-08-23 22:46, pirms 14 gadiem
Es tač teicu, ka braucam auzās šaja kvalifikācijā.Lielie braucēji uz čempi - rēka nāk

 +15 [+] [-]

, 2010-08-23 22:46, pirms 14 gadiem
Haimijs rakstīja: es nezinu kā jums, mans viedoklis ir labāk tāds, lai spēlē labāk būjānītāji, mani īpaši neinteresē, ko viņi dara viesnīcā, bet kad ieslēdzu televīzoru, es redzu spējīgu eiropas komanda, kas uzvar un tiek uz EČ.... ar šitādiem zāģiem, man īpaši skatīties spēli negribās, es saprotu jaunie cenšās utt, jārāda basketbola valdei, kad viņiem nav vienalga, kad spēlētāji dzer... bet man bija prieks iet uz Arēnu un atbalstīt metienus, redžet kā iemetam un piecelties kājās un skaļi atbalstīt, šaubos vai ar tādu basketbolu daudz cilvēki ies uz Arēnu un spēs atbalstīt !
uz arēnu neiešu kamēr LBS būs Šneps un Kehris

 +20 [+] [-]

, 2010-08-23 22:46, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: Šeļakovs paari visam!
Tas ir , virs tevis?

  +2 [+] [-]

, 2010-08-23 22:46, pirms 14 gadiem
Vienīgais kurš spēlēja bija Šeļakovs

  +1 [+] [-]

, 2010-08-23 22:47, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Tas ir , virs tevis?
vai ta man aks pretii?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-23 22:49, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: vai ta man aks pretii?
kas ir ''aks''?

     [+] [-]

, 2010-08-23 22:49, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Biedriņš
Kambala
S.Valters
K.Valters
Blūms
Janičenoks
Šķēle
Jahovičs
Ar šiem mēs sistos par uzvaru (ja viņi būtu noskaņojušies)
Jaa muusu taa sauktaas zvaigznes ir vnk aardijushies Eiropas chempionaatos!
Jaatziista, ka shogad arii ir tik stipra grupaa kaa nekad. Ar visiem zvaigznju sastaaviem mees nevinnetu Melnkalni,savukaart, par Izraeelu arii neesmu drosh. Visticamaak paliktu treshajaa vietaa. A tagad paliksim 4.tie. Galu galaa iipashi liela skirba nav!

  +2 [+] [-]

, 2010-08-23 22:49, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: kas ir ''aks''?
luuk, taa tev buus siivakara miikla

     [+] [-]

, 2010-08-23 22:49, pirms 14 gadiem
Bagatski! Padomā, ko mazi zaļknābji var parādīt pret spēlētājiem, kas zin, ko nozīmē vārds BASKETBOLS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-08-23 22:50, pirms 14 gadiem
Janchuks5 rakstīja: nez man liekas, ka ši izlase ir uz kaut ko vairāk spējīga nekā pakāst 2x izrēļiem ar graujošu rez.
Tie vismaz uz cempi vareja tik,bet tagad jadoma ka neizlidojam uz kadu zemako ligu!

 +16 [+] [-]

, 2010-08-23 22:50, pirms 14 gadiem
Bet kurš par aksiomu pieņēma, ka šī izlase nedzer?
Vecā vienkārši nekautrējās izrādīt, ka ir cilvēki, kam patīk "ietusēt" .. a šitie pa stūriem slapstās un iekož..

  +2 [+] [-]

, 2010-08-23 22:50, pirms 14 gadiem
sysonpyh Nr.2 rakstīja: es gribu dzeeraajus!
vini daudz tagad lauka staiga

  +7 [+] [-]

, 2010-08-23 22:50, pirms 14 gadiem
Nu ko - ir viena laba ziņa: sliktāk nospēlēt vairs nav iespējams.
Mūsējie pārāk mēģināja izcelties ar individālo meistarību, taču tā ir liela kļūda, jo šīs meistarības attiecīgam līmenim mums nav.

Bija jāspēlē komandas basketbols, gudrs basketbols, kurā tiek izspēlēts līdz brīvam metienam. Un šiem metieniem bija jābūt daudz, kā pret somiem. Bez visādām apvadīšanas figņām, kur Bertāns lien zem garajiem, Kalve nesaprot, ko iesākt ar bumbu, Kuksiks kaut ko vadās, kamēr tiek paņemts spīlēs utt. Jāspēlē vienkāršāks basketbols - jādara tās lietas laukumā, kuras 100% sanāk, nevis jāmēģina visādi gājieni, kuri šiem spēlētājiem pie pretinieku meistarības līmeņa izdodas labi ja 30%.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-23 22:51, pirms 14 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Jaa muusu taa sauktaas zvaigznes ir vnk aardijushies Eiropas chempionaatos!
Jaatziista, ka shogad arii ir tik stipra grupaa kaa nekad. Ar visiem zvaigznju sastaaviem mees nevinnetu Melnkalni,savukaart, par Izraeelu arii neesmu drosh. Visticamaak paliktu treshajaa vietaa. A tagad paliksim 4.tie. Galu galaa iipashi liela skirba nav!
Tu te runā ,takā zīlētu kafijas biezumos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-08-23 22:52, pirms 14 gadiem
Īsti vairs neticu, ka tā var notikt, bet tomēr sapņoju par tādu scenāriju - mūsējie tagad uzvar somus, lai nķošgad varētu cīnīties par ceļazīmi uz EČ, tad ar uzlabotu sastāvu uz šo EČ tiek un pašā EČ ar Latvijas labāko iespējamo sastāvu sasit apgraizītos ar +36!

  -1 [+] [-]

, 2010-08-23 22:52, pirms 14 gadiem
Cartman rakstīja: Bagatskis kā treneris galīgi garām šis te pats sastāvs var spēlēt krietni labāk par -36 Izraēlai!! Taisnība vien Strausam ar Valteru par Bagatski un viņa attiecībām ar aizsardzību!
sitas ir vakara nagla!

kad uzvareeja, tad Bagijs bija iists varonis

 +14 [+] [-]

, 2010-08-23 22:52, pirms 14 gadiem
pašā īstenībā ir tikai daži spēlētāji, kuri nav un nekad nebūs izlases spēlētāja līmenī: Jurevičus, Sirsniņš, Freimanis, Bankevics,Kaufmanis,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-23 22:54, pirms 14 gadiem
Kādas prognozes par šo spēli bija Lielajam galdam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-23 22:55, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: luuk, taa tev buus siivakara miikla
easy

 +10 [+] [-]

, 2010-08-23 22:58, pirms 14 gadiem
mister_negative rakstīja: ne jau šķēle un jahovičs
jocīgs esi ? Latvijā nevienam nav labāks caurgājiens kā viņam (šķēlem)
...

  +5 [+] [-]

, 2010-08-23 22:59, pirms 14 gadiem
īstenībā jāsaka godīgi tas, kas visiem jau stāv galvā, bet neērti teikt - Bagatskis nav labs treneris.

pat nepiesaucot to, ka mūsējie nespēlē labos klubos utt.
Bagijs spēli nevadīja - viņš drīzāk pavadīja ar skatienu un vaidiem notiekošo...

  +2 [+] [-]

, 2010-08-23 22:59, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Štelmahers izlasē vēsture. Moš vēl pateiksi, ka pietrūkst Miglinieks?
Uz solinja

  +4 [+] [-]

, 2010-08-23 23:00, pirms 14 gadiem
Nu cik tad vēl jāpa-irš, lai beigtu šito murgu finansēt??? lai tie puikas brauc uz labiem vai ne tik labiem klubiem un barojas. Kad jāspēlē par valsti, lai iebrauc uz nometni, sapasojas un lai tad spēlē. Valsts nauda tam nebūtu tērējasma...

  +6 [+] [-]

, 2010-08-23 23:01, pirms 14 gadiem
tagad zaudeejums zvaigžņotajai francijai un krievijai ar amerikaani priekšgalaa vairs neliekaas pazemojoši! vai ne?

  +7 [+] [-]

, 2010-08-23 23:01, pirms 14 gadiem
Lielais VALDIS tik twiterot maak un pa raadio gudri runaat,tad lai pats iet par izlases treneri un paraada kaa jaaspeelee aizsardziibaa un uzbrukumaa.. !!

  +1 [+] [-]

, 2010-08-23 23:02, pirms 14 gadiem
Cartman rakstīja: Bagatskis kā treneris galīgi garām šis te pats sastāvs var spēlēt krietni labāk par -36 Izraēlai!! Taisnība vien Strausam ar Valteru par Bagatski un viņa attiecībām ar aizsardzību!
Labi, ka tagad tikai to saprati, es jau to kūkoju no tā brīža, kad Bagatskis tika ielikts LV izlases kandidātos. Absolūts zerro.

     [+] [-]

, 2010-08-23 23:02, pirms 14 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Nu starpiiba buutu mazaka ,bet zaagjis taa pat.
Personiigi man pie kajaas vai zaudee ar -36,vai -10. Zaagjis paliek zaagjis!
Nu tu tagad kko bukse,jabut ari pashcienai,zaudet ar -10 vai ar -35,ta ir sagrve,zidi mus piesmeja! Ari speletajiem gruti ja tevi sasit viena groza,psihalogija,psihalogija,ja nemot vera to ka musejie jauni dzeki,tas bus liels trieciens vinu psihalogijai!

  +5 [+] [-]

, 2010-08-23 23:03, pirms 14 gadiem
Kaa juus varat paarmest kaut ko Bagijam Tik smiekliigi Bagijs ir iistais LV izlases treneris un par taadu vinjam jaapaliek vel ilgaaks laiks, tad arii buus rezultaati

  -2 [+] [-]

, 2010-08-23 23:03, pirms 14 gadiem
janijs56 rakstīja: Ko nozīmē" tusētāju"izlase? Dažs uzskata, ka šie nedzērāji" vismaz ir patrioti un sitas par Latviju? Vai 2009. gada izlase nesitās? Pats biju Polijā un redzēju, ka sitās pēdējiem spēkiem. Vāciešus uzvarēja, arī pret frančiem pietrūka tikai nedaudz( vienā ceturtsdaļā ja nekļudos ielaida tikai 7 punktus, kaut spēlēja gan Pārkers gan Turiafs).Kā var teikt, ka vieni atdodot visus spēkus laukumā ir patrioti, bet citi tikai tusētāji? Kā var izmērīt patriotismu basketbola laukumā? LBS pieļāva milzīgu kļūdu, aizstājot LR izlasi ar 3. šķiras spēlētājiem!
Nevajag jau nu tagad pārspīlēt. Saprotu, emocijas dara savu, bet ir jāsaprot, ka šī izlase būs gatava uzvarēt pēc 3 gadiem, nevis tagad. Piekrītu, savās mājās nedrīkst zaudēt ar tik lielu rezultāta starpību, bet gadās. Ticu, ka nākotnē būs labi. Pacietību!

  +7 [+] [-]

, 2010-08-23 23:03, pirms 14 gadiem
Meric rakstīja: Lielais VALDIS tik twiterot maak un pa raadio gudri runaat,tad lai pats iet par izlases treneri un paraada kaa jaaspeelee aizsardziibaa un uzbrukumaa.. !!
vinsh jau ''paraadiija ''vadot vefinju

  -1 [+] [-]

, 2010-08-23 23:05, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Kaa juus varat paarmest kaut ko Bagijam Tik smiekliigi Bagijs ir iistais LV izlases treneris un par taadu vinjam jaapaliek vel ilgaaks laiks, tad arii buus rezultaati
Tur jau taa lieta. Daudzi te iedomaajas ,ka ar viduveejiem LBL speleetaajiem mees sitiisim eiroligaas top spiilerus...

  -1 [+] [-]

, 2010-08-23 23:05, pirms 14 gadiem
Kaut kāds ārprāts ne spēle, Bankevic, Bērziņš un Zaķis spēlēja tā it kā tiko būtu atnākuši no jautrām svinībām, Vispār visai komandai derētu atvainoties līdzjutējiem par šādu atieksmi pret basketbolu,

  -4 [+] [-]

, 2010-08-23 23:05, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Kaa juus varat paarmest kaut ko Bagijam Tik smiekliigi Bagijs ir iistais LV izlases treneris un par taadu vinjam jaapaliek vel ilgaaks laiks, tad arii buus rezultaati
Tieši tā. Bagatskim ir jādod laiks. Znarokam arī pirmajā sezonā viss neizdevās. Atskaites punkts Bagatskim būs nākamais cikls!

  +6 [+] [-]

, 2010-08-23 23:08, pirms 14 gadiem
MaverickLV rakstīja: Tieši tā. Bagatskim ir jādod laiks. Znarokam arī pirmajā sezonā viss neizdevās. Atskaites punkts Bagatskim būs nākamais cikls!
Atvainojos, bet Znaroks sāka ar junioriem, tikai tad veči, bet Bagijs uzreiz grib būt lielais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-23 23:11, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Kaa juus varat paarmest kaut ko Bagijam Tik smiekliigi Bagijs ir iistais LV izlases treneris un par taadu vinjam jaapaliek vel ilgaaks laiks, tad arii buus rezultaati
Definē vārdus ''īstais treneris''.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-23 23:12, pirms 14 gadiem
MaverickLV rakstīja: Nevajag jau nu tagad pārspīlēt. Saprotu, emocijas dara savu, bet ir jāsaprot, ka šī izlase būs gatava uzvarēt pēc 3 gadiem, nevis tagad. Piekrītu, savās mājās nedrīkst zaudēt ar tik lielu rezultāta starpību, bet gadās. Ticu, ka nākotnē būs labi. Pacietību!
nevis pēc diviem vai trīs gadiem, bet no šīs izlases paliks divi trīs spēlētāji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-08-23 23:14, pirms 14 gadiem
Es labak skatos ka jaunie chali censa,neko nesaku ta nebija vinju labaka spele,bet nju pieredze nak ar laiku!
Taka musu Helmanis utt,apkaunoja Lv vardu pasaule,piekashu!!!
Chali malaci,es par Jums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-08-23 23:15, pirms 14 gadiem
Zoverags rakstīja: īstenībā jāsaka godīgi tas, kas visiem jau stāv galvā, bet neērti teikt - Bagatskis nav labs treneris.

pat nepiesaucot to, ka mūsējie nespēlē labos klubos utt.
Bagijs spēli nevadīja - viņš drīzāk pavadīja ar skatienu un vaidiem notiekošo...
Ko tu buutu teicis shajaa speele vinja vietaaa ? Come on, paskaties kur speele LV speletaji un kur Izraeelji? Ko vinsh var izdariit ka 10 reizes muusejiem iznjem bumbu no rokaam kaa puikaam jeb Zakjis nemaak savu augumu nokoordineet un tiiri aizsardziiba nospeleet?

  +5 [+] [-]

, 2010-08-23 23:16, pirms 14 gadiem
krapaalis rakstīja: Un ? tāds ir sports, šodien spēlējām slikti viņi labi, pēc 3 gadiem būs savādāk.
tu pats tam tici?

  -1 [+] [-]

, 2010-08-23 23:16, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Definē vārdus ''īstais treneris''.
Cilveeks kas ir staaveejis un kritis par LV basketbolu, cilveeks kursh saprot un miil basketbolu Vinsh kraaj pieredzi kopaa ar speletajiem, vinsh ir labs treneris un bus vel labaaks Mums ir vajadziigs kaartiigs patriots par treneri nevis kaartejais Trajkovich un Dikokokolakos!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-08-23 23:17, pirms 14 gadiem
Ja grupā ienem 4. vietu ,tad tak ir vēl iespeja 2011.g. rudeni speelet kvalif. turnira?

  -1 [+] [-]

, 2010-08-23 23:18, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: B.ljin , neviens to neiedomājas āpsi, visi saka to, ka labāk skatās kā džeki kam patīk patusēt spēle un iekļūst Eiropas čempionātos, nekā tādi, kuri it kā nedzer, un cīnās kā patrioti, bet zaudē vidēji ar - 20, -30...
Ar tuseetajiem griesti ir Eiropas 12-16 vieta pareizi uz patriotismu veidojot basketbola sisteemu peec gadiem 5-10 ir iespejas sasniegt ko vairaak Ir veerts pagaidiit Pashlaik mees straadajam uz naakoni, beidziet cepties!

  +6 [+] [-]

, 2010-08-23 23:18, pirms 14 gadiem
KAUNS!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-08-23 23:20, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Cilveeks kas ir staaveejis un kritis par LV basketbolu, cilveeks kursh saprot un miil basketbolu Vinsh kraaj pieredzi kopaa ar speletajiem, vinsh ir labs treneris un bus vel labaaks Mums ir vajadziigs kaartiigs patriots par treneri nevis kaartejais Trajkovich un Dikokokolakos!!
Ja treneris nerubī fišku kā treneris (nav domāts tieši uz Bagiju), tad patriotisms un basketbola mīlēšana tur nekādīgi nepalīdzēs.

     [+] [-]

, 2010-08-23 23:23, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Ja treneris nerubī fišku kā treneris (nav domāts tieši uz Bagiju), tad patriotisms un basketbola mīlēšana tur nekādīgi nepalīdzēs.
Bagijam nav iisti pat dota iespeeja

 +10 [+] [-]

, 2010-08-23 23:23, pirms 14 gadiem
Atgriezos no spēles, Apsolītās zemes pārstāvji nospēlēja vienkārši nevainojami, mūsējie, bez komentāriem, uzslavas LBS un personīgi Kehra kungam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-23 23:23, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Ar tuseetajiem griesti ir Eiropas 12-16 vieta pareizi uz patriotismu veidojot basketbola sisteemu peec gadiem 5-10 ir iespejas sasniegt ko vairaak Ir veerts pagaidiit Pashlaik mees straadajam uz naakoni, beidziet cepties!
Bija reāli tikt 12niekā (ja vien kārtējo reizi atbildīgākajā spēlē nenolaistu luni). 2x Izraēla, Portugāle, Vācija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-23 23:24, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Domā, ka ja būs pieredze, tad spēlētāji diži labāk spēlēs ? Muļķības, Valteri, Janičenoki, Vītoli , Helmanis utt, jau šajā vecumā 23, 24 gados mūs vilka Eiropas čempionātos, Kāda tur pieredzes krāšana šiem. Ja esi normāls spēlētājs, tad tev jau jābūt gatavam spēlēt jau šajā vecumā un nekādi tur 3 gadi klāt neko krasi neuzlabos, ja nebūsi gatavs spēlēt tagad.
S. Valters 2003. gada eiropas čempionātā pret Spāniju salādēja pāri 20 punktiem, + vēl iemeta 3 pts pēdējā sekundē, panākot pagarinājumu.
Tad kādi vēl 3 gadi jāpagaida ? Nekas labāks nebūs , ja viņi šajā vecumā nav gatavi šim līmenim...
Par sho komentaru es tev atdoshu savus 15 Burn ko Septembri dalis,jo pats nebushu Latvija,taka burn no manim!

     [+] [-]

, 2010-08-23 23:24, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Ja treneris nerubī fišku kā treneris (nav domāts tieši uz Bagiju), tad patriotisms un basketbola mīlēšana tur nekādīgi nepalīdzēs.
Bagatskis vienkārši parādīja savu līmeni, pirmā puslaika beigās pie -20 paņem nosēdina malā Strēlnieku un uzlaiž Kaufmani, kurš protams kā zaļš gurķis sāk taisīt mēslus pie pirmās izdevības.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-23 23:26, pirms 14 gadiem
speele ljoti nepatiik, pagaidaam pa TV 6 skatos atkaartojumu.
btw kas Sheljakovam pa sveetkiem, ka punkti double figures?

     [+] [-]

, 2010-08-23 23:26, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Par sho komentaru es tev atdoshu savus 15 Burn ko Septembri dalis,jo pats nebushu Latvija,taka burn no manim!
Man gan liekas, ka Burn dos tikai tiem 9, kas ir sākuma lapā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-23 23:28, pirms 14 gadiem
Tikko no spēles. Ko es tur redzēju:

Izraēla bija labāka aizsardzībā.
Izraēla bija labāki uzbrukumā.

Iepriecināja Šeļakovs, Kuksiks, Freimanis
Neiepriecināja: Bērziņš, Bertāns.

Zaķim kaut kādas problēmas ar nerviem, bet tomēr prata savākties.

Puslaikā Bagijs izskatās, ka pateica - veči, šo spēli mēs esam ielaiduši pārāk lielā dir.ā, tāpēc uzdevums ir nospēlēt cienīgi (uzvarēt?) otro spēles pusi.

Izraēla tomēr ir viena no "neparocīgajām" komandām Latvijai.

     [+] [-]

, 2010-08-23 23:29, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Bagatskis vienkārši parādīja savu līmeni, pirmā puslaika beigās pie -20 paņem nosēdina malā Strēlnieku un uzlaiž Kaufmani, kurš protams kā zaļš gurķis sāk taisīt mēslus pie pirmās izdevības.
Nemāku spriest, spēli neskatījos. Un tagad nav nekāda lielā vēlme slēgt iekšā basi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-23 23:30, pirms 14 gadiem
kaufmanis???????vai ta labaku vairs nav?

  +1 [+] [-]

, 2010-08-23 23:31, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Ar tuseetajiem griesti ir Eiropas 12-16 vieta pareizi uz patriotismu veidojot basketbola sisteemu peec gadiem 5-10 ir iespejas sasniegt ko vairaak Ir veerts pagaidiit Pashlaik mees straadajam uz naakoni, beidziet cepties!
Pec 5-10 gadiem viniem bus pari 30 kadu nakotni ja viniem butu 15-18 gadi tad varetu teikt ka japagaida kadi pieci gadi,pareizi resnais putns rakstija ka 20-25 gadi ir tas vecums kad tu stabili spele izlase un vari uznemties lidera lomu,bet shie savos 20 pari neprot normali driblet bumbu!

 +11 [+] [-]

, 2010-08-23 23:32, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Kas Tev liek tā domāt ? visu cieņu tavam optimismam, bet kas ?

Jā ir spēlētāji, kas var progresēt un droši vien progresēs, betnu tie ir labi ja kādi 3, 4, bet jāspēlē ir 12 ! Tie 3, 4 ir Kuksiks, gan jau Strēlnieks, Bertāns ? nu tā, īstenībā, tikai kādi 2 tikai sanāk. Bankevics, Sirsniņš, Jurevičus, Grafs progresēs ? Tak nē. Takā kautkāda mistiska gaidīšana ir pilnīgi nepamatota.
Tu stulbs esi?

Daavis Bertaans, Vecvagars, Biedrinsh tak speeles atkal LV izlasee, streelnieks nobriediis un kluus par vienu no Eiropas top point guardiem, Kuksiks buus ok, Freimanis aug par ljoti labu un daudzpusiigu speletaju. Tak aizmirstiet tuseetaju paaudzu vienreiz. Latvijaa basketbols bija, ir un buus, lai vai kas. Taa vienmeer ir bijis un buus Buus neliela kriiziite bet mees atgrieziisimies vismaz vecaja liimeni

     [+] [-]

, 2010-08-23 23:32, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: nez nez, runā, ka visiem pienākšoties. A es tā centos
Saviem droši vien nemaz pakaļ nebraukšu. Būtu vēl coca-cola, tad jā.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-23 23:33, pirms 14 gadiem
finkelstains rakstīja: kaufmanis???????vai ta labaku vairs nav?
Ja visi labaakie speletu, tad vinsh buutu kaa 5-7 saspeeles vaditaajs

     [+] [-]

, 2010-08-23 23:33, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Drīzāk puslaikā Izraēlas treneris savējiem pateica, ka var sākt laist luni, papriecāties.
Otrajā puslaikā viņu treneris paņēma minūti, kad mūsējie pierāva līdz -26. Izraēlas treneris turēja roku uz pulsa visu laiku. Reāli zem 20 ar Dievu uz pusēm musējie vēl varētu saraustīt spēli.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-23 23:36, pirms 14 gadiem
Tas tik bija machs.

     [+] [-]

, 2010-08-23 23:37, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Man gan liekas, ka Burn dos tikai tiem 9, kas ir sākuma lapā.
Es viniem paradishu pirmajiem devieniem,lai dot visiem kam ir melns ekrans! Taka resnais putns vares dzert manus burn!
Rit uzvanishu un noskaidroshu kas un kaa!

  +3 [+] [-]

, 2010-08-23 23:37, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Bija reāli tikt 12niekā (ja vien kārtējo reizi atbildīgākajā spēlē nenolaistu luni). 2x Izraēla, Portugāle, Vācija.
Tur jau taa lieta, tuseetaji jau ciinaac, bet vinji nesaprot ka trim machiem EC ir jaagatavojas pusotrs gads tapeec arii vienmeer kaut kur pasliid kaaja un visi tik raksta : kaa mums neveicas! Dievs nav mazais beerns. VISS, VISS sportaa sakas ar attiekmsi!

  +3 [+] [-]

, 2010-08-23 23:37, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Tu stulbs esi?

Daavis Bertaans, Vecvagars, Biedrinsh tak speeles atkal LV izlasee, streelnieks nobriediis un kluus par vienu no Eiropas top point guardiem, Kuksiks buus ok, Freimanis aug par ljoti labu un daudzpusiigu speletaju. Tak aizmirstiet tuseetaju paaudzu vienreiz. Latvijaa basketbols bija, ir un buus, lai vai kas. Taa vienmeer ir bijis un buus Buus neliela kriiziite bet mees atgrieziisimies vismaz vecaja liimeni
Labi nestaasti niekus, labakaja gadijumaa Freimanis ar Strelnieku speles kaadaa vidusmeera Uleb kausa komandaa, bet ari uz to es dotu varbutibu, uz 50%. Teodosics 2009 gadaa, tikai gadu vecaaks tobrid par Strelnieku bija pamatsaspeeles vaditaajs komandai, kas izcinija sudrabu EČ.

  -2 [+] [-]

, 2010-08-23 23:37, pirms 14 gadiem
Labu apetīti, dārgie basketbola spečuki!!!! Pamēģiniet izskaust to ārprātīgo nozākāšanu!!! Pēc komandas uzvaras visi no lepnuma vai pušu sprāgst,bet pietiek komandai zaudēt (nu o.k., diezgan smagi, bet tam vairs nav nozīme) un nu spečuki no kauna zemē lien.... Fui!!! Kas jūs par līdzjutējiem, ka neprotat atbalstīt savu komandu arī neveiksmēs!!! Man nav kauns, jo patīk jums tas vai nē, bet viņi ir MŪSĒJIE!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-08-23 23:38, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Bagatskis vienkārši parādīja savu līmeni, pirmā puslaika beigās pie -20 paņem nosēdina malā Strēlnieku un uzlaiž Kaufmani, kurš protams kā zaļš gurķis sāk taisīt mēslus pie pirmās izdevības.
Vinsh nevienus meeslus neuztaisija, tiesa gan arii neizdariija neko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-23 23:38, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: atraduši vietu, kur strādāt uz nākotni. Izlase, kas aizstāv valsts godu, nav nekāds bēnu dārzs, kur spēlētāji mācās spēlēt groza bumbu. Tur jāspēlē labākajiem no labākajiem katrā ciklā, nevis jādod šiem amatieriem 10 gadi, lai moš iemācās, kā teiktu Buļs, nostrādāt ar kājām. Un ko pēc 10 gadiem? Neko nesasniegs, ņemam jaunus 18gadīgos un ceram, ka pēc 6 gadiem sitīsim spāņus ar +25 uz pieredzes rēķina?

Saproti, pieredze nespēj kompensēt meistarības trūkumu. Un, ja meistarības (dažam pat nekādas!) nav iegūta 22 gados, tad kur lai tā uzrodas pēkšņi 5 gadu laikā?
Nav veerts tev neko skaidrot! Paliec pie savaam domaam

  -2 [+] [-]

, 2010-08-23 23:39, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Pec 5-10 gadiem viniem bus pari 30 kadu nakotni ja viniem butu 15-18 gadi tad varetu teikt ka japagaida kadi pieci gadi,pareizi resnais putns rakstija ka 20-25 gadi ir tas vecums kad tu stabili spele izlase un vari uznemties lidera lomu,bet shie savos 20 pari neprot normali driblet bumbu!
nemiiz, buus labi! Basketbolista labaakais vecums ir knapi zem 30

 +18 [+] [-]

, 2010-08-23 23:39, pirms 14 gadiem
KALVE-apskaužama stabilitāte=stabili nekāds

  -1 [+] [-]

, 2010-08-23 23:40, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Labi nestaasti niekus, labakaja gadijumaa Freimanis ar Strelnieku speles kaadaa vidusmeera Uleb kausa komandaa, bet ari uz to es dotu varbutibu, uz 50%. Teodosics 2009 gadaa, tikai gadu vecaaks tobrid par Strelnieku bija pamatsaspeeles vaditaajs komandai, kas izcinija sudrabu EČ.
dziivosim, redzeesim Strelnieks ir labs jau tagad un vinjam aciis var redzeet ka vinsh grib vairaak Es sagaidu Eiroligas liimeni no vinja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-23 23:40, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Ar tuseetajiem griesti ir Eiropas 12-16 vieta pareizi uz patriotismu veidojot basketbola sisteemu peec gadiem 5-10 ir iespejas sasniegt ko vairaak Ir veerts pagaidiit Pashlaik mees straadajam uz naakoni, beidziet cepties!
Biedrinsh skolas sola sedeja,bet Skonto bija viens no lideriem! Bet shie savos 23-27 ir tikai rezervisti kurus laiz laukuma kad neko vairs nevajag izlasei!

  -2 [+] [-]

, 2010-08-23 23:41, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Biedriņš spēlēs? Kur Tev tāda pārliecība? Šajā ciklā nebūtu godīgi pret citiem spēlētājiem. Nākamajā - pēc 3 gadiem vasara, kad jāuzkačājas pēdējai kontrakta sezonai, pēc tam nākamajā vasarā jāparaksta līgums. Nu, pēc tam varbūt uzspēlēs.
Kamēr Strēlnieks nepazudīs no sūdu bedres Latvijas, nekāda progresa vairs nebūs, tāpēc viss paša rokās. Kuksiks - ok, būs labs. Freimanis? Nekādu īpašo progresu meistarībā neredzu džekam pēdējo sezonu laikā, tik vien kā bik pārliecība pieaugusi. Dāvis Bertāns un Vecvagars - lai viņiem viss izdodas, bet pagaidām nulles!
Esmu pats ar Andri runaajis

  -2 [+] [-]

, 2010-08-23 23:42, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Biedriņš spēlēs? Kur Tev tāda pārliecība? Šajā ciklā nebūtu godīgi pret citiem spēlētājiem. Nākamajā - pēc 3 gadiem vasara, kad jāuzkačājas pēdējai kontrakta sezonai, pēc tam nākamajā vasarā jāparaksta līgums. Nu, pēc tam varbūt uzspēlēs.
Kamēr Strēlnieks nepazudīs no sūdu bedres Latvijas, nekāda progresa vairs nebūs, tāpēc viss paša rokās. Kuksiks - ok, būs labs. Freimanis? Nekādu īpašo progresu meistarībā neredzu džekam pēdējo sezonu laikā, tik vien kā bik pārliecība pieaugusi. Dāvis Bertāns un Vecvagars - lai viņiem viss izdodas, bet pagaidām nulles!
Daavis Bertans - 0?????Tu tieshaam puikinj no basiisha neko nerubii Vinju vajag tikai notureet aarpus klubiem un vinsh speles NBA!

     [+] [-]

, 2010-08-23 23:42, pirms 14 gadiem
Lote rakstīja: Labu apetīti, dārgie basketbola spečuki!!!! Pamēģiniet izskaust to ārprātīgo nozākāšanu!!! Pēc komandas uzvaras visi no lepnuma vai pušu sprāgst,bet pietiek komandai zaudēt (nu o.k., diezgan smagi, bet tam vairs nav nozīme) un nu spečuki no kauna zemē lien.... Fui!!! Kas jūs par līdzjutējiem, ka neprotat atbalstīt savu komandu arī neveiksmēs!!! Man nav kauns, jo patīk jums tas vai nē, bet viņi ir MŪSĒJIE!!!
Arēnā visi atbalstīja Ebrejus, tas gan bija vairāk uz spēles beigām.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-23 23:43, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Biedrinsh skolas sola sedeja,bet Skonto bija viens no lideriem! Bet shie savos 23-27 ir tikai rezervisti kurus laiz laukuma kad neko vairs nevajag izlasei!
Nu ko tu gribi no manis? Viena briesmiiga speele un jums viss atkal melnaas kraasas! Peec labaas speles pret Melnkalni visi te taa slaveeja LV izlase. Come on, tak skataties uz lietaam vienmerigi un reaali

 +13 [+] [-]

, 2010-08-23 23:44, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: dziivosim, redzeesim Strelnieks ir labs jau tagad un vinjam aciis var redzeet ka vinsh grib vairaak Es sagaidu Eiroligas liimeni no vinja
Eiroliigas liimeni tu sagaidisi tikai tad, ja kaads Latvijas klubs speles Eiroliigaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-23 23:46, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: nez nez, runā, ka visiem pienākšoties. A es tā centos
tad jau buus iists sc tusins
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-08-23 23:47, pirms 14 gadiem
Nav ko lieki uztraukties...
Tas, ka Latvija ar šādu sastāvu netiks no šīs grupas ārā, bija jau paredzams pirms turnīra sākuma. Bija labākas spēles kā uzvara pret Itāliju un otrā spēle pret Melnkalni, bija sliktākas spēles kā šī. Nestabilitāte, kā jau nesen izveidotai komandai.
Bet ar šo komandu vismaz ir cerības, ka kaut kad izveidosies spēcīga izlasa ar labu attieksmi. Gan jau, arī, ja nebūtu diskvalifikāciju, alkānu brigāde ar savu attieksmi būtu sasniegusi līdzīgu rezultātu un tad būtu vēl sūdīgāka sajūta iekšā...
Vienīgais ceru, ka Bagatskis ilgi pie izlases nepaliks, ar citu treneri rezultāti būtu labāki.

     [+] [-]

, 2010-08-23 23:47, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: cerams, ar svinīgu izsaukšanu un priekšā stādīšanu
ar sarkano paklaaju?

  -1 [+] [-]

, 2010-08-23 23:48, pirms 14 gadiem
laikam daeksperimentējās. Tātad vai nu sūtam laukumā maksimāli spēcīgāko sastāvu vai vispār nepiedalamies. šādu kaunu mums nevajag. viela nopietnām pārdomām

  +5 [+] [-]

, 2010-08-23 23:49, pirms 14 gadiem
80% cilvēku izlasē grib atpakaļ dzērājus? Nu, veči, jums gan ar pašcieņu tā pašvakāk. Tiem, kuriem atmiņa īsa un biezpiens negaršo - mūs visus K. Valters nosauca par pajoļiem, bet Biedriņš vienkārši apņirdza. Valsts un karogs tiem zēniem tukša vieta.
Cita lieta, ka Bagijs kā treneris ir katastrofa. Un pie tā nav vainīgi šogad izlasē spēlējošie čaļi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-08-23 23:49, pirms 14 gadiem
Īsti latviešu fani - vienā dienā ceļ slavu augstumos, bet otrā jau apmētā ar sūdiem.

     [+] [-]

, 2010-08-23 23:50, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Nē, ar lielo mikroskopu, lai var saskaitīt, cik katram pumpas
vai tad kaadam ir?

     [+] [-]

, 2010-08-23 23:50, pirms 14 gadiem
4 minūte- KUKSIKS 7punkti!!!! Spēle beidzas KUKSIKS 7punkti. Ko darīja uzbrukuma līderis atlikušajā laikā?

  +3 [+] [-]

, 2010-08-23 23:50, pirms 14 gadiem
kuplaiz rakstīja: Īsti latviešu fani - vienā dienā ceļ slavu augstumos, bet otrā jau apmētā ar sūdiem.
taadi vini ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-08-23 23:51, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Arēnā visi atbalstīja Ebrejus, tas gan bija vairāk uz spēles beigām.
Ja Tu saki, ka visi, tad Tu smagi kļūdies!!! Es NEKAD neatbalstu pretinieku komandu, neatkarīgi kādu rezultātu rāda tablo!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-08-23 23:51, pirms 14 gadiem
var zaudēt ar sliktu spēli, var zaudēt ar nožēlojamu spēli, var zaudēt tā, kā šovakar zaudēja Latvijas izlase...
pirmo reizi klātienē skatoties aizgāju prom no spēles nesagaidījis beigas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-08-23 23:55, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Nu diezgan bieži te parādās vārdu salikums "pumpains tīnis"
tagad jau ir visaadi liidzekli lai no taam tiktu valaa

  +5 [+] [-]

, 2010-08-23 23:56, pirms 14 gadiem
kuplaiz rakstīja: Īsti latviešu fani - vienā dienā ceļ slavu augstumos, bet otrā jau apmētā ar sūdiem.
palasi kā tiek rakstīts par zaudējumiem ārzemju presē.. kāda žults tiek izlieta, kādi virsraksti rotā tabloīdus - 'gadsimta kauns', un tekstā tiek vispār rakstīts par spēlētājiem tā it kā viņi vispār pirmo reizi spēlētu attiecīgo sporta spēli.

es nebūtu dusmīgs, ja džeki zaudētu ar cieņu. bet ar šādu attieksmi, kā šodien, paldies, tādu spēli man nevajag.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-23 23:57, pirms 14 gadiem
Yo rakstīja: 80% cilvēku izlasē grib atpakaļ dzērājus? Nu, veči, jums gan ar pašcieņu tā pašvakāk. Tiem, kuriem atmiņa īsa un biezpiens negaršo - mūs visus K. Valters nosauca par pajoļiem, bet Biedriņš vienkārši apņirdza. Valsts un karogs tiem zēniem tukša vieta.
Cita lieta, ka Bagijs kā treneris ir katastrofa. Un pie tā nav vainīgi šogad izlasē spēlējošie čaļi.
un pareizi izdarija ka apnirdza............

  -2 [+] [-]

, 2010-08-23 23:58, pirms 14 gadiem
skotijs rakstīja: var zaudēt ar sliktu spēli, var zaudēt ar nožēlojamu spēli, var zaudēt tā, kā šovakar zaudēja Latvijas izlase...
pirmo reizi klātienē skatoties aizgāju prom no spēles nesagaidījis beigas..
ak, nelaimīgais, aizgāji prom no spēles nesagaidījis beigas... tad Tev vajadzētu aizmirst, ka eksistē tāda spēle kā basketbols, jo to, ko Tu izdarīji, sauc par necieņas izrādīšanu!!!

     [+] [-]

, 2010-08-23 23:59, pirms 14 gadiem
Yo rakstīja: 80% cilvēku izlasē grib atpakaļ dzērājus? Nu, veči, jums gan ar pašcieņu tā pašvakāk. Tiem, kuriem atmiņa īsa un biezpiens negaršo - mūs visus K. Valters nosauca par pajoļiem, bet Biedriņš vienkārši apņirdza. Valsts un karogs tiem zēniem tukša vieta.
Cita lieta, ka Bagijs kā treneris ir katastrofa. Un pie tā nav vainīgi šogad izlasē spēlējošie čaļi.
Šiten ir jāpiekrīt. Vienīgi interesants ir jautājums, kādas ar zaļo pūķi ir attiecības šiem 12 džekiem. Neesbūsim naivi 100% atturībnieku kompaška arī viņi nav, bet cerams, ka lietošanas gadījumā saprot kad, kur, ar ko un cik.
Ar attieksmi aizsardzībā, pat neskatoties uz Bagija nespēju, gan švakar bija diezgan štruntīgi...

     [+] [-]

, 2010-08-23 23:59, pirms 14 gadiem
laikam ka šodien Stiflers nepiedzersies

  +3 [+] [-]

, 2010-08-24 00:01, pirms 14 gadiem
tos nahrenizēja par dzeršanu, šos vajag par nemākulību

lbs - ir darbiņš!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-08-24 00:03, pirms 14 gadiem
Kreilis rakstīja: Šiten ir jāpiekrīt. Vienīgi interesants ir jautājums, kādas ar zaļo pūķi ir attiecības šiem 12 džekiem. Neesbūsim naivi 100% atturībnieku kompaška arī viņi nav, bet cerams, ka lietošanas gadījumā saprot kad, kur, ar ko un cik.
Ar attieksmi aizsardzībā, pat neskatoties uz Bagija nespēju, gan švakar bija diezgan štruntīgi...
ko jūs te abi murgojat?

  +3 [+] [-]

, 2010-08-24 00:04, pirms 14 gadiem
obana rakstīja: tos nahrenizēja par dzeršanu, šos vajag par nemākulību

lbs - ir darbiņš!
un kas spēlēs, tu un tavi sētas drugani aka ņišās nulles pa dzīvi - pie datora sēdētāji?

good luck.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-24 00:06, pirms 14 gadiem
finkelstains rakstīja: 4 minūte- KUKSIKS 7punkti!!!! Spēle beidzas KUKSIKS 7punkti. Ko darīja uzbrukuma līderis atlikušajā laikā?
Taisīja kļūdas un meta garām.... šodien nebija viņa diena...

     [+] [-]

, 2010-08-24 00:06, pirms 14 gadiem
tāds kārtīgs zaudējums un visiem tāds kauns un negods, mūsējie kaut kādi amatieri un dzerāji bija labāki. tāda ļoti svārstīga tauta mēs esam! jūtam līdz par savējiem tikai uzvarās! man ir tikai kauns par jums visiem.

     [+] [-]

, 2010-08-24 00:08, pirms 14 gadiem
Yo rakstīja: 80% cilvēku izlasē grib atpakaļ dzērājus? Nu, veči, jums gan ar pašcieņu tā pašvakāk. Tiem, kuriem atmiņa īsa un biezpiens negaršo - mūs visus K. Valters nosauca par pajoļiem, bet Biedriņš vienkārši apņirdza. Valsts un karogs tiem zēniem tukša vieta.
Cita lieta, ka Bagijs kā treneris ir katastrofa. Un pie tā nav vainīgi šogad izlasē spēlējošie čaļi.
Pilnīgi piekrītu Par Bagiju....

  -1 [+] [-]

, 2010-08-24 00:08, pirms 14 gadiem
Klau, vrb vajag Dombijam pieņemt sekojošu lēmumu... Ja Latvijas izlas neiekļūst EČ tad Bagiju uz konsentrācijas nometni... Nu gluži kā to Korejieti... Tad mošk atcerēsies arī aizsardzības stāju treniņā paņemt

     [+] [-]

, 2010-08-24 00:08, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Nu diezgan bieži te parādās vārdu salikums "pumpains tīnis"
un pārbaudīs pases datus - vai 12gadnieki ir tikai mīts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-24 00:08, pirms 14 gadiem
ironiju tev nesaprast, vēl jāaug

anti-gravitation rakstīja: un kas spēlēs, tu un tavi sētas drugani aka ņišās nulles pa dzīvi - pie datora sēdētāji?

good luck.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-24 00:10, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu, bet loģiski. Vai tad ir vietas, kur ir savādāk ? Parādi man lūdzu kaut vienu.....
Kas man tagad būtu jāraksta, malači, ka cīnījāties, kaut gan cīnītos pat lielākie Rīgas bomži, ja viņiem patiktu basketbols. Malači, ka mākslīgi esat uztaisīti par Valsts varoņiem jo neviens jūs vēl nav pieķēris klubā eesential vai Coyotie fly ? Kautgan līdz šim viņi tak visu laiku LAtvijā spēlēja šie PATRIOTI tikai tad kaut kā uz spēlēm 300 skatītāji nāca...
Tā tas ir un tā tas būs

     [+] [-]

, 2010-08-24 00:10, pirms 14 gadiem
obana rakstīja: tos nahrenizēja par dzeršanu, šos vajag par nemākulību

lbs - ir darbiņš!
a ko ņemsim vietā? Kehrim stīvēsim formu mugurā?

  +1 [+] [-]

, 2010-08-24 00:10, pirms 14 gadiem
tommy90 rakstīja: tāds kārtīgs zaudējums un visiem tāds kauns un negods, mūsējie kaut kādi amatieri un dzerāji bija labāki. tāda ļoti svārstīga tauta mēs esam! jūtam līdz par savējiem tikai uzvarās! man ir tikai kauns par jums visiem.
Un tev pa spēli neināca ne reizi doma ,da pisec,kā šitā var nospēlēt?
Un kad zaudējām Melnkalnei, neatceros,ka kāds būtu ko sliktu teicis

  +4 [+] [-]

, 2010-08-24 00:15, pirms 14 gadiem
Lote rakstīja: ak, nelaimīgais, aizgāji prom no spēles nesagaidījis beigas... tad Tev vajadzētu aizmirst, ka eksistē tāda spēle kā basketbols, jo to, ko Tu izdarīji, sauc par necieņas izrādīšanu!!!
un nemaz netaisos. labi, pārspīlēju, aizgāju prom tikai pašās beigās, bet nu uzskatu, ka, piemēram, Zaķis ar savu bezatbildību izrāda necieņu pret mani kā pret skatītāju.
es ļoti labi saprotu un teicu, ka šai izlasei būs pārsteidzošas uzvaras un lieli zaudējumi, bet es vēlējos, lai šajā mačā mūsējie vismaz kādā brīdī spētu 'aizķerties' pēc tāda laba spēles sākuma.
es labi saprotu, ebreju 'ātrvilciens' uzņēma apgriezienus, bet nu arī mūsu 'bānītis' vismaz varēja saglabāt iespaidu, ka esam līdzīgs 'vilciens'..

  -1 [+] [-]

, 2010-08-24 00:17, pirms 14 gadiem
Komandā vajag līderi(us), kuru diemžēl jaunajā blicē nav. Tie, kas uzplaiksnī (Kuksiks, fragmentāri arī citi) tomēr izvilkt spēli nevar.
Bagijs simpatizē, bet, sorry, nevelk.

Bet vaina, protams ir LBS - tā izčakarējot savus labākos ar viduvējiem, ne autoritātēm -treneriem, kas it kā audzina un parāda raksturu, bet īstenībā sagrauj LV basetbolu. Protams, tas par Kemzuru un viņa protežē iekš LBS.
Ar šādu bb politiku daļa labākon ir apd^^^ta, pārējiem -it kā traumas vai klubi nelaiž. Un būs, un it kā nelaidīs.

Kā palīdzēt?
Ar steigu (rezultāti!) jāsasauc LBS, jādzen pupās ĢS uc vadība, nākošajiem izlasē jādabū labākie, iespējams, kādam sportistam ir arī jāatvainojas (varbūt publiski?) un jāvinnē pēdējais turnīrs (ja Bagijam ar LBL izlasi izdosies pieveikt somus).
Bet vienalga prieks par atsevišķu jauno uzplaiksnījumiem šīnī izlasē!

  -1 [+] [-]

, 2010-08-24 00:22, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Biedriņš
Kambala
S.Valters
K.Valters
Blūms
Janičenoks
Šķēle
Jahovičs
Ar šiem mēs sistos par uzvaru (ja viņi būtu noskaņojušies)
aizveries!

  -4 [+] [-]

, 2010-08-24 00:23, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu, bet loģiski. Vai tad ir vietas, kur ir savādāk ? Parādi man lūdzu kaut vienu.....
Kas man tagad būtu jāraksta, malači, ka cīnījāties, kaut gan cīnītos pat lielākie Rīgas bomži, ja viņiem patiktu basketbols. Malači, ka mākslīgi esat uztaisīti par Valsts varoņiem jo neviens jūs vēl nav pieķēris klubā eesential vai Coyotie fly ? Kautgan līdz šim viņi tak visu laiku LAtvijā spēlēja šie PATRIOTI tikai tad kaut kā uz spēlēm 300 skatītāji nāca...
Baigi slavēt jau nav vajadzība, bet kritizēt un daudz labāku sniegumu arī nav pamats prasīt. Jauni spēlētāji un jauna komanda ir nestabila. Ko tad vajadzēja cerēt, ka bijušās izlases trešais sastāvs pēkšņi uzreiz ņems un vinnēs Melnkalni, kas ir potenciāli labāka pat par jebkuru no Latvijas izlases variantiem un Izraēlu un Itāliju, kam ir vairāk zaudēts nekā uzvarēts iepriekš?
Par to pieķeršanu - tu pats tam tici, ka, ka pēkšņi varētu tapt zināms, ka, piemēram, viņi spēļu starplaikā ir dzērumā izdemolējuši viesnīcas istabu? Es neticu.
Un Tu tiešām tici, ka bez diskvalifikācijām iepriekšējā izlasē varēja mainīties attieksme? Tāpat uz 90% rezultāts būtu grupā trešā vai ceturtā vietā un dzirdēts par kārtējiem tusiņiem klubos, ambīcijām uz laukuma utt.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-24 00:27, pirms 14 gadiem
skotijs rakstīja: un nemaz netaisos. labi, pārspīlēju, aizgāju prom tikai pašās beigās, bet nu uzskatu, ka, piemēram, Zaķis ar savu bezatbildību izrāda necieņu pret mani kā pret skatītāju.
es ļoti labi saprotu un teicu, ka šai izlasei būs pārsteidzošas uzvaras un lieli zaudējumi, bet es vēlējos, lai šajā mačā mūsējie vismaz kādā brīdī spētu 'aizķerties' pēc tāda laba spēles sākuma.
es labi saprotu, ebreju 'ātrvilciens' uzņēma apgriezienus, bet nu arī mūsu 'bānītis' vismaz varēja saglabāt iespaidu, ka esam līdzīgs 'vilciens'..
"vilciens" jau arī ir līdzīgs, tikai viņējais bija ražots Izraēlā, bet mūsējais RVR lai vai kā, mūsējie ir un paliek MŪSĒJIE!

  -3 [+] [-]

, 2010-08-24 00:27, pirms 14 gadiem
skabargene rakstīja: Daudzu pieminētie dzerāji S.Valters,K.Valters,A.Šķēle u.t.t jau nu noteikti iemestu vairāk,kā arī aizsardzībā strādāja par izslavētiem talantiem Jurēviču,Bankevicu,Bertānu kuri esot "it kā labāki" ,jo neļauj spēlēt, te arī ir redzams,lai arī Valteri un Sķēle dzēra,bet viņi arī aizsardzībā mācēja spēlēt,ne tikai uzbrukumā!!! LAI ARĪ VIŅI DZĒRA,BET AR VISU DZERŠANU- Jurēvičus un Bankevics var S.Valteram un A.Šķēlem tikai saliet viskiju-SKARBI BET FAKTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iebāz šo faktu sev ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-24 00:32, pirms 14 gadiem
Pēc tādas spēles trenerim JĀDEMISIONĒ !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-24 00:37, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: Tik dadz muļķīgu kļūdu Latvijas komanda neizdarīja ne pret vienu komandu, apmēram 1/4 metieni un bumbas zaudēšana saspēlē, ja Latvijas komanda būtu spēlējusi kā ar Melnkalni, iespējams varētu cīnīties arī par uzvaru.

Bagatskis lai izdara secinājumus.
Nu es arī neesmu sajūsmā par šo spēli, bet es saprotu arī to, ka šai komandai vēl nevar prasīt labu sniegumu, it sevišķi tādu, kā pret Melnkalni, katrā spēlē.
Un šaubos vai Bagatskis kā treneris spēs izdarīt kādas būtiskas korekcijas ar sniegumu aizsardzībā. Ne jau tāpat vien viņu no visām nopietnajām komandām atlaida un arī vietējās viņš nekādu izcilo sniegumu nerādīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-24 00:41, pirms 14 gadiem
pretīgi tie žīdi vienmēr bijuši, cerams uz čEMPI viņi netiks, bet latviešu vīru basketbols ir miris. Labi, ka neaizgāju šovakar uz arēnu.

  +5 [+] [-]

, 2010-08-24 00:45, pirms 14 gadiem
bagij! a kas ir aizsardzība?
cik var nemt zonu, ja jau piekto speli iekrītam tieši ar zonas aizsardzibu!
Uzbrukumā vienīgo "saspēli"-caur bloku uz āru jau visi pretinieki no galvas zin!
un kapēc sākumā pēc 3 min. jaņem nost šeļakovs un kuksiks kuriem vienīgiem spēle gāja kopā sametot 13 punktus no 15 ?
Ceru, ka Bagijam šī ir pedejā sezona! bet zinot LBS - laikam uz to lieki cerēt

  -1 [+] [-]

, 2010-08-24 00:46, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Ar tuseetajiem griesti ir Eiropas 12-16 vieta pareizi uz patriotismu veidojot basketbola sisteemu peec gadiem 5-10 ir iespejas sasniegt ko vairaak Ir veerts pagaidiit Pashlaik mees straadajam uz naakoni, beidziet cepties!
uz kaadu veel nafig naakotni - bertaans , streelnieks un kuksiks - vieniigie kam ir naakotne aarpus LBL , BBL

  +6 [+] [-]

, 2010-08-24 00:46, pirms 14 gadiem
Neko nožēlojamāku nēsmu redzējis!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-08-24 00:48, pirms 14 gadiem
DVAITS SHELJAKOVS MOOOONNNNSSTRRRSSSSS

     [+] [-]

, 2010-08-24 00:50, pirms 14 gadiem
Ar gadiem - VARBŪT!

  +2 [+] [-]

, 2010-08-24 00:50, pirms 14 gadiem
Yo rakstīja: 80% cilvēku izlasē grib atpakaļ dzērājus? Nu, veči, jums gan ar pašcieņu tā pašvakāk. Tiem, kuriem atmiņa īsa un biezpiens negaršo - mūs visus K. Valters nosauca par pajoļiem, bet Biedriņš vienkārši apņirdza. Valsts un karogs tiem zēniem tukša vieta.
Cita lieta, ka Bagijs kā treneris ir katastrofa. Un pie tā nav vainīgi šogad izlasē spēlējošie čaļi.
VARBUUT ARII PAREIZI DARIIJA KA TAA NOSAUCA... bija pamats.. kaadas jeeliibas apdzeerushies "fani" blaava uz speeleetaajiem peec zaudeejuma pret zvaigzhnjoto Francijas izlasi..

  -1 [+] [-]

, 2010-08-24 00:54, pirms 14 gadiem
labi gan ka es vairs nesekoju līdzi basketbolam, tikai garām ejot.

  +6 [+] [-]

, 2010-08-24 00:55, pirms 14 gadiem
-A-J- rakstīja: pilniigi piekriitu. ja shii izlase smagi zaudee, vinja vairs nevienam nav vajadziiga, ja nospeelee labi, tad visi uzreiz te pizgjets kaa fano.
un taa pljuutiishana par dzershanu arii jau zb. cik var ? un basketbolisti laikam ir vieniigie, kas iedzer, ne ? kad klubos redz pusi dinamo sastaavu, tad visi kkaa piever acis, lai gan pč top izlaseem smagi atlaiza, bet par to neviens taa nechiikst. vnm basketbolisti ir tie sliktie.
taada jau mums taa tauta ir, nekad nav un nebuus labi.
pilniigi piekriitu

  +2 [+] [-]

, 2010-08-24 01:06, pirms 14 gadiem
nav jau tik traki,dzeki vel jauni. bus labi ar laiku. turas dzeki!!!

  +8 [+] [-]

, 2010-08-24 01:11, pirms 14 gadiem
Paskatieties ekspertu studiju un būs Jums atbildes, kāpēc tās maiņas pēc veiksmīgā sākuma bij. Ja Šeļakovam tik traki nevarēja manīt, ka problemātiski spēlēt dēļ veselības problēmām komandā, tad Kuksiks brīžiem izskatījās ka ar 40° temperatūru kapā. Elsoja, itkā nedēļu ūdeni nebūtu dabūjis.
Nekāda katastrofa nav notikusi. Ja mēs tā 6 no 8 spēlēm būtu nospēlējuši, tad varētu runāt, ka nav nākotnes šai komandai. Iepriekšējās spēles pierādīja, ka potenciāls ir - jāstrādā tikai. Dodiet laiku gan Bagijam, gan špīleriem!
Lai izdodas ar uzvaru noslēgt kvalifikāciju! Viegli nebūs - somi otrajā puslaikā šodien monstrīgi izskatījās.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-24 01:14, pirms 14 gadiem
Tas nau mierinājums ka džeki ir jauni un gan jau būs labi. Cik tad var gaidīt. Džeki izaugs pacels degunus un tēlos zvaigznes demolēs viesnīcas šmigos utt.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-24 01:20, pirms 14 gadiem
Tarvi rakstīja: Tas nau mierinājums ka džeki ir jauni un gan jau būs labi. Cik tad var gaidīt. Džeki izaugs pacels degunus un tēlos zvaigznes demolēs viesnīcas šmigos utt.
Nu tad metam mieru. Slēdzam bodi ciet. Zvani Šnepam, lai vāc pekeles no biroja ārā - ierīkosim tur dambretes klubu bezpajumtniekiem.
Par Eirolīgas večiem vienā dienā nekļūst...

  +8 [+] [-]

, 2010-08-24 01:33, pirms 14 gadiem
Un vēl ko gribēju teikt. Tagad 95% nenormālā eiforijā par Šeļakova sniegumu. Ja vakar sportacentrā būtu uzrīkots balsojums "Spēlēt Andrejam pret Izraēlu vai nē", tie paši 95% būtu nedomājot nospieduši "Nē" pogu. Neredzat progresu? Tagad viņš izšāva, citā spēlē Bankevics, citā Freimanis. Spēlēt viņi var!!!

Saldu dusu!

  +1 [+] [-]

, 2010-08-24 02:06, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Nu ko tu gribi no manis? Viena briesmiiga speele un jums viss atkal melnaas kraasas! Peec labaas speles pret Melnkalni visi te taa slaveeja LV izlase. Come on, tak skataties uz lietaam vienmerigi un reaali
Mīļais cilvēk - paskaties vai tiešām bija vieni un tie paši!!!

     [+] [-]

, 2010-08-24 04:44, pirms 14 gadiem
sakums bija labs... par vidu un beigam neko neteiksu....

  +9 [+] [-]

, 2010-08-24 06:35, pirms 14 gadiem
sc auditorija lielaka daļa ir dauņi

     [+] [-]

, 2010-08-24 07:43, pirms 14 gadiem
zemapzinjaa pieljaavu domu ka vareetu zaudet...bet ne shaadi...pazemojoshi...

  -1 [+] [-]

, 2010-08-24 08:41, pirms 14 gadiem
Meiatarību nodzert nevar!! Tusetājus "studijā"!!!.....)))

  +5 [+] [-]

, 2010-08-24 09:10, pirms 14 gadiem
Biju uz spēli - nožēloju. Spēlētāji neko - darija ko varēja.
Nesaprotami bija treneru darbība, jeb bezdarbība. Kā var nosēdināt malā spēlētājus, kuri gūst punktus? (Ševļakovs, Bērziņš, Kuksiks) Bija tāda sajūta, kad visi arēnā sēdošie jūt spēli, bet treneri neko nejūt. Šis zaudējums ir tīri uz Bagija nemākulības fona. Zaķis, nekas personīgi, bet ja tu aizmet 1-2 tad ej nost, bet nē met 5 pēc kārtas un aizmet visu garām. A ko izdari Bērziņš, ka šo nemaz nelaida uz laukuma?
Vairs nejiešu uz izlases spēli, labāk pa TV, jo var pārslēgt un neskatīties kā mūsu izlasi ņem priekšā-pakaļā.

     [+] [-]

, 2010-08-24 09:13, pirms 14 gadiem
sysonpyh Nr.2 rakstīja: es gribu dzeeraajus!
Tikai ne to kaut vai zaudētu 20-100 bet dzērāju bandu negribu-tas ir lielāks kauna traips Latvijai.

  +6 [+] [-]

, 2010-08-24 09:14, pirms 14 gadiem
Vēmiens nāk no šitādiem atbalstītājiem kā te vairākums ar basketbola "guru" Krisjani klavinu prieksgala. Nu dzekiem neaizgaja spele, taa medz notikt ne tikai basketbola bet sporta kopuma + vel tas ka daudziem speletajiem traumes un citas veselibas likstas un tas nevar neatstat iespaidu uz speli.

P.S. un vispar tiem kas te vaimana un čīkst ieteiktu vispar savu pakalju neradit arenas tuvuma, lai nesmirdina citiem gaisu un ljauj atbalstit un just lidzi tiem kas no bakstebola ko saprot un mil šo spēli!!!

     [+] [-]

, 2010-08-24 09:54, pirms 14 gadiem
Tāda sajūta ka Buļs ir rakstījis šito virsrakstu.

     [+] [-]

, 2010-08-24 10:04, pirms 14 gadiem
Nevar būt lielāks kauns kā zaudēt savās mājās žīdiem ar 36 punktiem!

  +1 [+] [-]

, 2010-08-24 10:05, pirms 14 gadiem
Jāatzīst, ka pēdējo reizi prieks par LV izlases aizsardzību bija 2009.gadā spēlē pret Vāciju. Kopš tā mača diemžēl aizsardzības vairs nav...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-24 10:35, pirms 14 gadiem
Nekas jau nav mainijies starp tusētaju izlasi un šo.....massa nav, metieni nekrīt, piespēles auzāas ar Valtera skriešanas sacensībām ir par maz.....

  +1 [+] [-]

, 2010-08-24 10:40, pirms 14 gadiem
Federācijai viela pārdomām... varbūt tomēr nevajadzēja visiem, kas prata spēlēt iedot diskābeli? Ok, kaut kādas sankcijas vajadzēja, bet ne jau... mums taču nav tomēr to spēlētāju izvēle tik liela... Žēl, protams.

  +8 [+] [-]

, 2010-08-24 10:46, pirms 14 gadiem
KAUNS
K A U N S
K A U N S
K A U N S
K A U N S
K A U N S

  +3 [+] [-]

, 2010-08-24 11:20, pirms 14 gadiem
Runas ir garas, darbi ir īsi! Tā es raksturotu šo spēli, ja to vadītu VV, spēlētu "tusētāju paaudze" un komandas kapteinis būtu A.Štālbergs.

Bet, tā kā tā nav patiesība, tad komentārs par spēli ir sekojošs: Latvijas izlases puikas, kas spēlē tādos turnīros kā LBL, BBL, labākajā gadījumā FIBA kausā un vēl pa pāris cilvēkiem 2. vai 3. Spānijas līgā vakar spēlēja pret Izraēlas izlasi, kuru pārstāv NBA spēlētājs (Caspi, Sacramento Kings, iečekojiet satistiku) un puse no Eirolīgas komandas Macabi!

Ja zināt, kas ir NBA un kas ir Macabi, tad laikam komentāri lieki.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-24 11:21, pirms 14 gadiem
Izlasei nav ku piesieties. Vienīgais vājais posms, bez cerībām uz izaugsmi, ir Bagijs. Kad beidzot basketa vadībsa to pamanīs?

  +7 [+] [-]

, 2010-08-24 11:28, pirms 14 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: sc auditorija lielaka daļa ir dauņi
tam var piekrist

     [+] [-]

, 2010-08-24 11:42, pirms 14 gadiem
Sākums bija tik cerīgs bet......

  +3 [+] [-]

, 2010-08-24 12:57, pirms 14 gadiem
sysonpyh Nr.2 rakstīja: es gribu dzeeraajus!
Tik smieklīgs komentārs! Katrā ziņā es pievienojos! Es ar gribu viņus atpakaļ!

  +3 [+] [-]

, 2010-08-24 13:46, pirms 14 gadiem
LOL
kāda jēga basketbolam vispār naudu dot