Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: Latvija otrajā grozā pirms "EuroBasket 2017" izlozes

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Oficiāli: Latvija otrajā grozā pirms "EuroBasket 2017" izlozes
Mārtiņš Meiers, Mareks Mejeris un Dairis Bertāns
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība iekļauta "EuroBasket 2017" izlozes otrajā grozā kopā ar Grieķiju, Itāliju un Čehiju, svētdien, 20. novembrī, paziņoja Starptautiskā basketbola federācija (FIBA). Ceremonija sāksies 22. novembrī plkst. 16:00 pēc Latvijas laika, bet pati izloze būs plkst. 17:00 un tai varēs sekot FIBA "Youtube" profilā.

Pirmās desmit komandas izsētas atbilstoši “EuroBasket 2015” rezultātiem, savukārt pārējās vienības izvēlētas atbilstoši kvalifikācijas turnīra iznākumam. Pirmajā grozā ir Eiropas basketbola lielvalstis Spānija, Lietuva, Francija un Serbija.

Otrajā grozā ir Rio kvalifikācijas turnīra dalībnieces Grieķija, Itālija, Čehija un Latvija. Izmaiņas sākas trešajā grozā – tajā kopā ar Horvātiju un Izraēlu iekļautas “EuroBasket 2017” rīkotājas Turcija (14. vieta) un Somija (16. vieta).

Ceturtajā grozā atradusies vieta Turcijas partnerei Krievijai (kvalifikācijā 4-0), Slovēnijai (6-0), Rumānijas partnerei Ungārijai (2015. gadā nespēlēja finālturnīrā, kvalifikācijā 6-0) un Gruzijai (kvalifikācijā 5-1).

Piektajā grozā iekļautas kvalifikācijas grupu turnīra uzvarētājas Vācija, Beļģija un Polija, kā arī labākā otrās vietas īpašniece Melnkalne (2015. gadā nespēlēja finālturnīrā).

Visbeidzot, sestajā grozā ir kvalifikācijas grupu turnīra otro vietu īpašnieces Islande (24. vieta), Lielbritānija (2015. gadā nespēlēja finālturnīrā) un Ukraina (22. vieta), kā arī rīkotāja Rumānija (2015. gadā nespēlēja finālturnīrā).

Izlozes grozi

#1.komanda2.komanda3.komanda4.komanda
1SpānijaLietuvaFrancijaSerbija
2GrieķijaItālijaČehijaLatvija
3HorvātijaIzraēlaTurcijaSomija
4KrievijaSlovēnijaUngārijaGruzija
5VācijaBeļģijaPolijaMelnkalne
6IslandeLielbritānijaUkrainaRumānija

Pirms izlozes zināms, ka
1) Somija spēlēs vienā grupā ar Islandi;
2) Izraēla spēlēs kopā ar Lietuvu;
3) Rumānija spēlēs vienā grupā ar Ungāriju;
4) Turcija spēlēs kopā ar Krieviju;
5) ņemot vērā, ka Horvātija atrodas vienā grozā ar trīs rīkotājām, tai būs jāspēlē vienā grupā ar Rumāniju un Ungāriju.

Tāpat zināms, ka Rumānijai, Ungārijai un Horvātijai ir 11 iespējamas pretinieces – Spānija, Francija un Serbija no pirmā groza, Grieķija, Itālija, Čehija un Latvija no otrā groza, kā arī Vācija, Beļģija, Polija un Melnkalne no piektā groza.

Ainara Bagatska vadītā Latvijas valstsvienība iepriekšējos trīs finālturnīros tika izsēta no zemākiem groziem: 2011. gadā no sestā groza, 2013. gadā no piektā groza un 2015. gadā no trešā groza. Zināms, ka grupas turnīrā nebūs jāspēlē pret Grieķiju, Itāliju un Čehiju.

Latvija finālturnīrā startēs četrpadsmito reizi, tai skaitā devīto reizi pēc kārtas (Turcija 2001, Zviedrija 2003, Serbija un Melnkalne 2005, Spānija 2007, Polija 2009, Lietuva 2011, Slovēnija 2013, Latvija un Francija 2015, 2017).

Izmantotie resursi:
Draw - EuroBasket Qualifiers 2017 - FIBA.com

  +1 [+] [-]

, 2016-11-20 22:44, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: te es mazliet pastrīdētos, redzot, ka pie pareizām izspēlēm Andžejs uz sava kustīguma un mākas ieskriet pareizā vietā pareizā brīdī, viņš arī pret fiziski stiprākiem centriem spēj būt ļoti sekmīgs. viņš kustās laukumā un lasa spēli labāk par Meieri, viņš ļoti labi pieslēdzas, liek blociņus, ieskrien. aizvien sekmīgāk nospēlē aizsardzībā. tā, uz tīro fizisko stumdīšanos, tur gan viņš Meierim krietni zaudē.
Nu es teiktu, ka Meiers aŗī ir pielicis tajā ziņā, it īpaši šajā sezonā, kad ir jāieskrien pareizajā vietā, jāpieslēdzas, to viņš pašlaik labi demonstrē, tikai danku trūkst

     [+] [-]

, 2016-11-20 22:54, pirms 8 gadiem
siermaize_800364617897644032 rakstīja: tu mani biedee
es vienkārši atbalstu tevis uzsākto bezsakarīgo tēmu

     [+] [-]

, 2016-11-20 23:01, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es vienkārši atbalstu tevis uzsākto bezsakarīgo tēmu
tikko nomazgaju traukus,noguru blin

  +1 [+] [-]

, 2016-11-20 23:01, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nu es teiktu, ka Meiers aŗī ir pielicis tajā ziņā, it īpaši šajā sezonā, kad ir jāieskrien pareizajā vietā, jāpieslēdzas, to viņš pašlaik labi demonstrē, tikai danku trūkst
toties smuku bloku pret viņu netrūka ja godīgi, tas ir tas, ko reizēm nesaprotu. vēl saprotu, ka Andžejs fiziski vājš, viņam trūkst jaudas, lai riktīgi asi nospēlētu,,bet, komon, Meiers tik maigi tipina groza virzienā un praktiski ieliek pats bumbu bloķētājam rokās? tur pat laikam divreiz īsā laikā tāds joks bija. es tad uzreiz atceros slaveno Mejera caurgājienu finālā pēdējās sekundēs, kad viņš klusītēm neatraujoties no zemes soļoja uz grozu gandrīz kā dāvana jebkurai aizsardzībai, zinot to, ka viņš ir reāli jaudīgs džeks un spēj pie groza reāli uzsprāgt un jaudīgi iedankot. vēl es šādu gājienu redzēju Gražuļa izpildījumā pirmajā spēlē pret vācu komandu, kur pat komentētāji nobrīnījās, kur tik pēkšņi tik izteikts maigums
lab, Meierim bija arī daudz labas epizodes. turklāt, esmu beidzot ievērojis, ka viņš pa retam arī sācis mest pustālos. ak jā, viņu izcili nobloķēja tieši, kad viņš lēnītēm un maigi meta pustālo. tas arī bija smieklīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-20 23:04, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nu es teiktu, ka Meiers aŗī ir pielicis tajā ziņā, it īpaši šajā sezonā, kad ir jāieskrien pareizajā vietā, jāpieslēdzas, to viņš pašlaik labi demonstrē, tikai danku trūkst
bet ok, es piekrītu, viņš spēlē šobrīd jūtami labāk, ja salīdzina ar pagājušo gadu, ja salīdzina ar sniegumu izlasē vasarā. ir pielicis.

     [+] [-]

, 2016-11-20 23:07, pirms 8 gadiem
Man šķiet, ka šai izlozei ir simboliska nozīme, jo basketbolā tomēr esam viena no spēcīgākajām Eiropas komandām un tas nav tiks svarīgi kā tas ir ar izlozi futbolā!

  -1 [+] [-]

, 2016-11-20 23:08, pirms 8 gadiem
meieiejeri tiesham miiksti, Freimis tapat. Vispar nesaprotu kapec mums tie garie slangas tik miiksti, nejedz iedankot jaudigi

  -1 [+] [-]

, 2016-11-20 23:15, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Man šķiet, ka šai izlozei ir simboliska nozīme, jo basketbolā tomēr esam viena no spēcīgākajām Eiropas komandām un tas nav tiks svarīgi kā tas ir ar izlozi futbolā!
simboliska? es redzētu, ko mēs teiktu, ja tiktu kādā nāves grupā, kur būtu Francija, Spānija, Lietuva, Itālija un mēs. pat ja liekas, ka mēs varam vinnēt visus, jāatceras, ka šādā grupā lielu lomu spēlē pieredze un pieradums uzvarēt tieši vajadzīgākās spēles. es nedomāju, ka ir nesvarīgi, kādā grupā, pie kādām komandām tiekam. labāk, lai ir laiks ieskrieties, iespēlēties, pieļaut pa kādai kļūdai, jo pie maksimāli la'bākā sastāva tas automātiski nozīmētu visai lielas izmaiņas, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, 'tātad mazāku saspēlētību, vairāk kļūdas.

     [+] [-]

, 2016-11-20 23:17, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: bet ok, es piekrītu, viņš spēlē šobrīd jūtami labāk, ja salīdzina ar pagājušo gadu, ja salīdzina ar sniegumu izlasē vasarā. ir pielicis.
Meiers ir vienmēr tos pustālos plivinājis, man tikai kaitini, ka viņš un arī Gromovs reizēm noraustās, un tā dēļ netrāpa metienu, pret cmoki, kur viņš to talo pustālo iemeta, ienāca prātā domā, ka viņš pie treniņa arī troikas mest varētu

Tas arī Mejerim bija novērojams, ka reizēm brīvs ir, bet baidās uzmest

     [+] [-]

, 2016-11-20 23:20, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: bet ok, es piekrītu, viņš spēlē šobrīd jūtami labāk, ja salīdzina ar pagājušo gadu, ja salīdzina ar sniegumu izlasē vasarā. ir pielicis.
Gražulis domāju, ka labi varēs Bērza vietu ieņemt, es pat teiktu labāk, jo nav tik jūtīgs

     [+] [-]

, 2016-11-20 23:22, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Meiers ir vienmēr tos pustālos plivinājis, man tikai kaitini, ka viņš un arī Gromovs reizēm noraustās, un tā dēļ netrāpa metienu, pret cmoki, kur viņš to talo pustālo iemeta, ienāca prātā domā, ka viņš pie treniņa arī troikas mest varētu
tas liekas un ir baigi nepareizi, jo vienveidīgāk viņš spēlē, jo lielāka iespēja sekmīgi nosegt./
ir pavisam cita segšana, ja zini, ka garais jebkurā brīdī var iemest pustālo vai pat trīni, uzreiz ir jānāk klāt, jāsedz cieši, savukārt, ja sedz cieši klāt, jau var uz vienu diviem piesitieniem aiziet garām. 'tas pats Kaimakoglu, viņu ne brīdi nevarēja nekur atstāt brīvu, bet kad sedza ciešāk, viņš gāja uz grozu. t

     [+] [-]

, 2016-11-20 23:24, pirms 8 gadiem
Izloze ir svarīga

     [+] [-]

, 2016-11-20 23:26, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Gražulis domāju, ka labi varēs Bērza vietu ieņemt, es pat teiktu labāk, jo nav tik jūtīgs
Gražulis noteikti liekas stabilāks mentāli, bez tās tendences apvainoties par katru tiesneša svilpi, vēl pastrīdēties vai pabubināt uz treneri pie viena. aizsardzībā spēlē mobilāk, rūpīgāk, ar lielāku atdevi. iespējams, mazliet zaudē Bērzam metienu precizitātē, bet to es tā konkrēti nezinu, neesmu pētījis. Bērzs tomēr brīžiem labi plivināja.

     [+] [-]

, 2016-11-20 23:30, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tas liekas un ir baigi nepareizi, jo vienveidīgāk viņš spēlē, jo lielāka iespēja sekmīgi nosegt./
ir pavisam cita segšana, ja zini, ka garais jebkurā brīdī var iemest pustālo vai pat trīni, uzreiz ir jānāk klāt, jāsedz cieši, savukārt, ja sedz cieši klāt, jau var uz vienu diviem piesitieniem aiziet garām. 'tas pats Kaimakoglu, viņu ne brīdi nevarēja nekur atstāt brīvu, bet kad sedza ciešāk, viņš gāja uz grozu. t
Fakts ir tāds, ja ir gan Porziņģis, gan Bertāns izlasē, tad trijiem no Mejeris, Meiers, Šmitam, Bērziņam vai Freimanim vieta izlasē nebūs, jo man pagaidām 12nieks izskatās Strēlnieks, Peiners vai Šķēle, Bertāni, Blūms, Telefons, Timma, Siliņš, Porziņģis, Pasečniks... paliek divas vietas... bet ko nu tagad te zīlēšu, vienkārši nevaru sagaidīt šo čempionātu.

     [+] [-]

, 2016-11-20 23:30, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tas liekas un ir baigi nepareizi, jo vienveidīgāk viņš spēlē, jo lielāka iespēja sekmīgi nosegt./
ir pavisam cita segšana, ja zini, ka garais jebkurā brīdī var iemest pustālo vai pat trīni, uzreiz ir jānāk klāt, jāsedz cieši, savukārt, ja sedz cieši klāt, jau var uz vienu diviem piesitieniem aiziet garām. 'tas pats Kaimakoglu, viņu ne brīdi nevarēja nekur atstāt brīvu, bet kad sedza ciešāk, viņš gāja uz grozu. t
Helmanis taču nevienu nopietnu pretspēlētāju nevar nosegt. Šī arī būs viņa vienīgā sezona tik augstā līmenī.

     [+] [-]

, 2016-11-20 23:43, pirms 8 gadiem
austrumnieks rakstīja: Fakts ir tāds, ja ir gan Porziņģis, gan Bertāns izlasē, tad trijiem no Mejeris, Meiers, Šmitam, Bērziņam vai Freimanim vieta izlasē nebūs, jo man pagaidām 12nieks izskatās Strēlnieks, Peiners vai Šķēle, Bertāni, Blūms, Telefons, Timma, Siliņš, Porziņģis, Pasečniks... paliek divas vietas... bet ko nu tagad te zīlēšu, vienkārši nevaru sagaidīt šo čempionātu.
šobrīd pēc snieguma vērtējot no šime pieciem tuvākie izlasei ir Šmits (jo Spānija, samērā labs laiks un ir jau arī sakarīgi punkti), Meiers (samērā labi spēlē šosezon, turklāt ir tieši jaudīgais, kurš var pastumdīties), tad Freimanim ir vērojams uzlabojums, tomēr spēlē turcijā, nevis igaunijā, tomēr viņa spēja aizsardzībā, kā arī spēja savākt atlekušās joprojām ir visai šaubīga. bet Bērzu un Mejeri es vērtēju visai skeptiski. Drīžāk tad Mejeri, jo viņš ir kaplis aizsardzībā un atlekušo vācējs, kas mūsu komandas gadījumā varētu 'būt noderīgi. vēl man liekas, ka iepriekšējais eksperiments ar Žani, kā saspēlnieku ir izgāzies, tomēr Žanis, kā uzbrucējs vēl varētu būt noderigs. bet ta viņam priekšā ir Timma un Siliņš, kuriem visai stabili būs vieta.
tiešām būs grūti sagaidīt nākamo čempi.

     [+] [-]

, 2016-11-20 23:49, pirms 8 gadiem
Tākā spēlētāju mums daudz un labi

     [+] [-]

, 2016-11-20 23:54, pirms 8 gadiem
kristaps30 rakstīja: Tākā spēlētāju mums daudz un labi
aha, jautājums tik, cik mēs no viņiem spēsim dabūt uz izlasi? ir Dairis, Strēlnieks, Timma, kuri jau vairākus gadus rukā bez atpūtām, un viņi visi ir ļoti svarīga sastāvdaļa, nez, cik ilgi viņi tā nepārtraukti ziedos savu veselību mums visiem par prieku?

     [+] [-]

, 2016-11-20 23:57, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: aha, jautājums tik, cik mēs no viņiem spēsim dabūt uz izlasi? ir Dairis, Strēlnieks, Timma, kuri jau vairākus gadus rukā bez atpūtām, un viņi visi ir ļoti svarīga sastāvdaļa, nez, cik ilgi viņi tā nepārtraukti ziedos savu veselību mums visiem par prieku?
Visu cieņu viņiem.

     [+] [-]

, 2016-11-21 00:08, pirms 8 gadiem
Onslovs rakstīja: Porzilla esot teicis, ka spēlēs nākamgad. Piecinieks jaudīgs, eirolīga + NBA. Nekad iepriekš nekas tāds nav bijis.
Bertanu piemirsi

  -1 [+] [-]

, 2016-11-21 01:15, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: vieglāka grupa man liekas ka ir šāda-Francija ,Latvija ,Horvātija ,Ungārija ,Polija, Rumānija , bet smagākā- Spānija , Latvija , Turcija, Krievija , Melnkalne, Ukraina
Man gan šķiet ka gan Slovēņi gan Gruzīņi ir spēcīgāki par krieviem. Krievijas izlase ne tuvu ir tik laba kā Latvijas. Kas ir tāds krieviem? Ar leģionāriem pārpildītais CSKA un pārējie klubi?

     [+] [-]

, 2016-11-21 02:02, pirms 8 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Man gan šķiet ka gan Slovēņi gan Gruzīņi ir spēcīgāki par krieviem. Krievijas izlase ne tuvu ir tik laba kā Latvijas. Kas ir tāds krieviem? Ar leģionāriem pārpildītais CSKA un pārējie klubi?
es domāju, ka tu baigi iekrīti savos spriedumos uz iespaidu, kāds par krieviem radies pēc viņu pēdējiem čempjiem, bet tas neparāda viņu spēlētāju patieso līmeni, visi saprot, ka krievi var patiesībā vairāk, viņi vienkārši pamatīgi izgāzās. visi tevis nosauktie ir samērā līdzīga spēka komandas. krievi visai pārliecinoši nospēlēja kvalifikāciju, ja kas. bija pavisam cits skats.

     [+] [-]

, 2016-11-21 07:46, pirms 8 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Man gan šķiet ka gan Slovēņi gan Gruzīņi ir spēcīgāki par krieviem. Krievijas izlase ne tuvu ir tik laba kā Latvijas. Kas ir tāds krieviem? Ar leģionāriem pārpildītais CSKA un pārējie klubi?
Laikam maz ko par basketbolu saproti un interesējies

  -1 [+] [-]

, 2016-11-21 08:56, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es būšu izbrīnīts, bet arī ļoti priecīgs, tāpat, kā domājams, visi latvijas basketbola fani, ja izdosies savākt maksimāli spēcīgāko sastāvu. man pat liekas, ka tas būs pat mazliet jocīgi un nepierasti, ja mums būs iespēja variēt ar tik daudziem augsta līmeņa spēlētājiem vienlaikus. Ja paņem maksimālo iespējamo sastāvu, skats ir grandiozs.
KP, Pašečņiks, Timma, Siliņš, abi Bertāni, Strēlnieks, droši vien Blūms, Janičenoks? Aigars Šķēle, varbūt Žanis? kuri vēl? Freimanis, Meiers? Pie labas spēles pēc atlabšanas no traumas varbūt Gražulis?
AB15 no soliņa kā centru

  +1 [+] [-]

, 2016-11-21 08:57, pirms 8 gadiem
Strēlnieks, Blūms
Bertāns, Janičenoks
Timma, Siliņš,
Porziņģis, Bertāns
Freimanis, Pasečņiks

+ vēl divi. Kādu mazo prasītos.

Es domāju, ka ir jāsaka ardievas brālēniem Meijeriem. Tie nav tie spēlētāji, kuri var veikt kādu izrāvienu vai uzņemties līderu lomu. Ok, Mejeris var noderēt tikai, lai uzliktu kādu bloku, bet tas arī viss.

Sastāvs izskatās lielisks, tikai man bail par vienu lietu., turklāt ņemot vērā faktu, ka Bagijs ir treneris.
Ir jau fantastiski, ka būs jaunākais Bertāns un Porziņģis, bet ir tā viena lieta par ko baidos. Tie ir kārtējie troiku puļītāji, kuri vazājas tikai pa perimetru. + paskatoties mūsu spēlētāju trīņu % izlasē, man jau tagad gribas ar kaut ko mest pa TV kasti.
Paskataties uz sastāvu un treneri - tur troikas lidos uz nebēdu.

Tāpēc es domāju, ka vajadzīgs ir Pasečņiks un Freimanis, kuri var nospēlēt zem groza ar muguru. Protams, ja viņiem kāds arī bumbu iespēlēs, kas nav mūsu mazo spēlētāju mīļākā nodarbe.
Turklāt Freimis Bagijam jāiespēlē kā centrs, jo pie tāda puļītāju sastāvā, vienkārši nav vajadzība skraidīt gar perimetru.

Varētu būt, ka aizsardzībā mums būs pagrutāk noturēt resnos pretinieku centrus (bet nu, kad gan tā nav bijis?), bet tas viss ir labojams - garais gals mums ir ar labām rokām, kustīgs un variēt spējīgs, aizsardzību var pārkārtot utt.

P.S. Pafantazēšu - ja mums būtu sastāvā vēl Biedriņš, no mums baidītos jebkura izlase Eiropā, bez variantiem.
Tāds aizsardzības spēlētājs kā Biedriņš, kurš, manuprāt, savulaik bija labākais atlekušo bumbu vācējs Eiropā, mums būtu vajadzīgs kā ēst. Bet nu, tie ir tikai sapņi. Jādzīvo un jāspēlē ar to, kas mums ir - un ir ļoti labi.

     [+] [-]

, 2016-11-21 09:51, pirms 8 gadiem
Katrā ziņā, ja visi piekrīt spēlēt, tad mums sastāvs ir visai iespaidīgs, un aiz strīpas paliks labi spēlētāji, kas pirms pāris gadiem 100% būtu izlases sastāvā. Par mazajiem spēlētājiem +/- ir skaidrs, tad ar garo galu gan būs jāpalauza galvu, kas, protams, atkarīgs no Kristapa un Dāvja lēmuma.

Stīvens Sigals, ieminējās par Biedriņu. Man radās tāds jautājums, kurš šis ir pazudis, jo ļoooti sen neesmu neko dzirdējis. Kāds varbūt zin un varētu normāli atbildēt.

     [+] [-]

, 2016-11-21 09:58, pirms 8 gadiem
yeah rakstīja: Katrā ziņā, ja visi piekrīt spēlēt, tad mums sastāvs ir visai iespaidīgs, un aiz strīpas paliks labi spēlētāji, kas pirms pāris gadiem 100% būtu izlases sastāvā. Par mazajiem spēlētājiem +/- ir skaidrs, tad ar garo galu gan būs jāpalauza galvu, kas, protams, atkarīgs no Kristapa un Dāvja lēmuma.

Stīvens Sigals, ieminējās par Biedriņu. Man radās tāds jautājums, kurš šis ir pazudis, jo ļoooti sen neesmu neko dzirdējis. Kāds varbūt zin un varētu normāli atbildēt.
Nu pērnajā vasarā intervijā teica, ka fizisko uztur, bumbu nemētā. Vēl VC4 bijis kāju vēnas ar lāzerķirurģiju savest kārtībā, youtubā var atrast video. Varbūt slotaskāts vēl var izšaut vienu olimpisko ciklu. Varētu kaut LBL atgūt nedaudz spēles garšu, talantu jau klondaikā nenospēlēsi.
https://www.youtube.com/watch?v=Y5V...

  +1 [+] [-]

, 2016-11-21 10:29, pirms 8 gadiem
Dod,Dievs, mums beidzot savākt maksimāli spēcīgāko sastāvu,kad neviens neatsaka izlasei +,ja Pasečņiks vēl pieliks progresā, tad beidzot atkal kopš 40ajiem gadiem varētu Eiropai likt trūkties..

     [+] [-]

, 2016-11-21 17:45, pirms 8 gadiem
Manā skatījumā mums sliktākais scenārijs būtu : ESP, LV, TUR, RUS, GER, GB;
bet labākais scenārijs: FRA, LV, FIN, GEO, BEL (vai ar Melnkalne), ISL

  -1 [+] [-]

, 2016-11-21 18:01, pirms 8 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Strēlnieks, Blūms
Bertāns, Janičenoks
Timma, Siliņš,
Porziņģis, Bertāns
Freimanis, Pasečņiks

+ vēl divi. Kādu mazo prasītos.

Es domāju, ka ir jāsaka ardievas brālēniem Meijeriem. Tie nav tie spēlētāji, kuri var veikt kādu izrāvienu vai uzņemties līderu lomu. Ok, Mejeris var noderēt tikai, lai uzliktu kādu bloku, bet tas arī viss.

Sastāvs izskatās lielisks, tikai man bail par vienu lietu., turklāt ņemot vērā faktu, ka Bagijs ir treneris.
Ir jau fantastiski, ka būs jaunākais Bertāns un Porziņģis, bet ir tā viena lieta par ko baidos. Tie ir kārtējie troiku puļītāji, kuri vazājas tikai pa perimetru. + paskatoties mūsu spēlētāju trīņu % izlasē, man jau tagad gribas ar kaut ko mest pa TV kasti.
Paskataties uz sastāvu un treneri - tur troikas lidos uz nebēdu.

Tāpēc es domāju, ka vajadzīgs ir Pasečņiks un Freimanis, kuri var nospēlēt zem groza ar muguru. Protams, ja viņiem kāds arī bumbu iespēlēs, kas nav mūsu mazo spēlētāju mīļākā nodarbe.
Turklāt Freimis Bagijam jāiespēlē kā centrs, jo pie tāda puļītāju sastāvā, vienkārši nav vajadzība skraidīt gar perimetru.

Varētu būt, ka aizsardzībā mums būs pagrutāk noturēt resnos pretinieku centrus (bet nu, kad gan tā nav bijis?), bet tas viss ir labojams - garais gals mums ir ar labām rokām, kustīgs un variēt spējīgs, aizsardzību var pārkārtot utt.

P.S. Pafantazēšu - ja mums būtu sastāvā vēl Biedriņš, no mums baidītos jebkura izlase Eiropā, bez variantiem.
Tāds aizsardzības spēlētājs kā Biedriņš, kurš, manuprāt, savulaik bija labākais atlekušo bumbu vācējs Eiropā, mums būtu vajadzīgs kā ēst. Bet nu, tie ir tikai sapņi. Jādzīvo un jāspēlē ar to, kas mums ir - un ir ļoti labi.
pirmkārt, liekam reiz mierā Biedriņus, Kambalas, Valterus, viss, laiks pagājiis, kas bijis bijis, tagad ir citi čaļi, ir iespēja savākt labu sastāvu ar kuru var nopietni kapāt par labām vietām.
vēl man liekas, ka tu baigi neanalizē, kas un kā patiesībā ir, tāpēc izdari aplamus spriedumus, līdz ar to beigās ir pamatīgs bezsakars. tā nav Bagatska vaina, ka mums izlasē katastrofāli trūkst dominējošu, apspēlēt spējīgu centru, uzbrucēju, kuriem patīk lauzties uz grozu, kuri prot to sekmīgi izdarīt, sapelnīt iespējas mest sodus, tā nu jau gadiem ir sanācis, ka mūsu centri pārsvarā ir darbarūķi, bumbu' savācēji un padevēji, to nenosaka Bagatskis, viņš spēlē ar tiem labākajiem, ko uz doto brīdi izdodas savākt. savācās pamatā spēlētāji, kuri labāk met no distances, kā laužas un grozu. līdz ar to arī taktika tiek pakārtota tam, ko šīe spēlētāji prot darīt vislabāk. kur te Bagatska vaina? nezinu. spēlētāji met brīvus metienus un neiemet.
v'ēl jāpiebilst, ka Freimanis nekad nav spēlēts, ka centrs, to viņš dara tikai epizodiski, lielākoties pie pikenroliem ieskrienot uz brīvu metienu. ar muguru pret grozu viņš nemaz tā regulāri nespēlē, līdz ar to arī izlasē diezinvai to no viņa var gaidīt. atlekušo vākšanā viņš nekad nav bijis izcils, aizsardzībā viņš iekrīt bieži, psiholoģiski nestabils, tāpēc izlasē visticamā būs Meiers ar Pašečniku kā centri, Porzinģis kā spēka uzbrucējs, iespējams pārī ar Šmitu, ja viņš sevi labi paradīs pārbaudēs spēlēs, bet varbūt Freimanis būs pa gadu turcijā atguvis spēles garšu un spēs atgūt vietu sastāvā. tad tālāk Timma Siliņš, Dāvis Bertāns, Dairis Bertāns, Strēlnieks, kuri būs obligāti, ja vien negadās pārsteigumi,.par Blūmu, Janičenoku jau ir jautājums, kā viņi paši jutīsies,kā sevi parādīs atlikušajā sezonā. domājams, ka būs abi, Janičenoks noteikti līdz sezonas beigām būs iespēlējies un viens aukstasinīgs snaipers, kuram krit tad, kad pārējiem vairs nekas nekrīt noteikti noderēs. tad ja viņi ir, paliek tikai viena vieta, kura visticamāk būs Aigaram Šķēlem, jo vajag tīro saspēlnieku un Aigars šogad labi spēlē. Es gribētu redzēt, kāds būs Žanis pēc sezonas grieķijā, tikai laikam jau vairs ne saspēles vadītāja pozīcijā, bet kā uzbrucējs. tad redzēs.