Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Timmam izcila galotne, disciplinētā Latvija liek trūkties Lietuvai

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Timmam izcila galotne, disciplinētā Latvija liek trūkties Lietuvai
Jānis Timma
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība sestdien, 19. augustā, Rīgā uzvarēja Lietuvas izlasi ar 87:77. Latvieši pieļāva tikai 10 kļūdas. Nākamā spēle paredzēta 20. augustā pret Rumāniju.

Pārbaudes spēle pret trīskārtējiem Eiropas čempioniem radīja lielāko interesi pēdējo divu gadu laikā. Tik daudz basketbola līdzjutēju Rīgas arēnā nebija bijis kopš 2015. gada 10. septembra, kad latvieši uzvarēja Igauniju un nodrošināja iekļūšanu Eiropas čempionāta astotdaļfinālā.

Latvijas treneri pieteica 13 spēlētājus, lietuvieši – 14. Malā palika plecu savainojušais Ojārs Siliņš un centra spēlētājs Iļja Gromovs, savukārt Mārtiņš Meiers tika pieteikts pēc slimības. Laukumā izgāja pieci vīri, kuri pērn pārstāvēja NBA klubus – Kristaps Porziņģis, Dāvis Bertāns, Jons Valančūns, Mindaugs Kuzminsks un Donāts Motejūns.

Pirmo reizi valstsvienību kreklos tikās Ņujorkas “Knicks” spēlētāji Kuzminsks un Porziņģis. Par talantu blīvumu laukumā liecināja fakts, ka cīņā piedalījās 4 no pēdējiem 6 Eirokausa uzlēcošās zvaigznes balvas ieguvējiem – Motejūns (2011), Valančūns (2012), Porziņģis (2015), Šmits (2017).

Latvijas un Lietuvas iepriekšējā spēle 2015. gada 6. septembrī – Eiropas čempionāta ietvaros – beidzās ar pārliecinošu dienvidu kaimiņu uzvaru – 49:68. Šoreiz latviešiem pietika ar 25 minūtēm, lai sasniegtu 50 gūto punktu robežu.

Starta piecinieki

Latvija: Strēlnieks, Dairis Bertāns, Timma, Šmits, Porziņģis
Lietuva: Kalnietis, Milaknis, Mačulis, Motejūns, Valančūns

Pirmie ar sekmīgām darbībām izcēlās lietuvieši. Valančūns uzvarēja iemetienā, Motejūns izcīnīja pirmo atlēkušo bumbu uzbrukumā, bet Artūrs Milaknis iemeta tālmetienu – 0:3. Dairis Bertāns tūlīt revanšējās lietuviešu aizsargam, iebruka soda laukumā un garāmgājienā guva divus punktus ar sodu – 3:3. Lietuvieši vēl pāris reižu izvirzījās vadībā (3:7, 8:9), taču latviešu labais sniegums aizsardzībā – četras pārķertas bumbas pirmajās sešās minūtēs – drīz mainīja spēles ritējumu. Dairis Bertāns otro reizi izprovocēja Milakņa pārkāpumu, šoreiz perimetrā (brīvmetieni 3/3), bet viņa jaunākais brālis Dāvis realizēja pirmo tālo bumbu – 15:12. Turpinājumā lietuvieši sasniedza komandas piezīmju normu un tika sodīti – 20:12.

Mārtiņš Meiers no Aigara Šķēles piespēles pirmo reizi panāca divciparu pārsvaru – 22:12. Tas neturējās ilgi. Mindaugs Kuzminsks apliecināja neatlaidību abos laukuma galos, ar izprovocētu piezīmi, pārķertu bumbu un diviem punktiem no groza apakšas ieeļļojot lietuviešu 0:6 atbildes izrāvienu – 22:18. Kristaps Porziņģis pēc minūtes pārtraukuma uzbrukumā izmantoja auguma pārsvaru pret savu “Knicks” kolēģi, bet Jānis Blūms pārdesmit sekundes vēlāk tika atstāts viens perimetrā – 27:18. Lietuvieši divreiz pietuvojās piecu punktu attālumā, taču Latvijas rindās iespēlējās Kristaps Porziņģis. Spēka uzbrucējs vairākas reizes izprovocēja piezīmes un tika pie 2+1 gājieniem. Pirmajā reizē Porziņģa brīvmetienu pielaboja Rolands Šmits, otrajā piegājienā viss sanāca pašam – 42:31. Abas komandas sasniedza piezīmju normu, bet latvieši bija precīzāki. Dāvja Bertāna metiens palielināja pārsvaru līdz 13 punktiem – 45:32.

Pieklājīgo pārsvaru visvairāk sekmēja gūtie punkti pēc kļūdām (16-6). Latvieši divreiz mazāk kļūdījās (5-10) un pārķēra divreiz vairāk bumbu (7-3), tādā veidā tiekot pie jaunām bumbas kontroles iespējām. Cīņā par atlēkušajām bumbām valdīja līdzsvars (20-20, uzbrukumā 6-5), gūto punktu skaits soda laukumā bija identisks (16-16). Kristaps Porziņģis otrajā ceturtdaļā sameta deviņus punktus, summā tiekot līdz 11 punktiem, kamēr brāļiem Dairim un Dāvim Bertānam bija pa astoņiem punktiem katram. Lietuviešu rindās septiņi punkti Kuzminskam, bet Milaknis un Motejūns paspēja tikt pie trīs piezīmēm.

Otrā puslaika sākumā toni laukumā noteica puiši, kuri par augstākā līmeņa spēlētājiem sevi apliecināja ACB līgā. Rolands Šmits un Kristaps Porziņģis palielināja Latvijas pārsvaru līdz 16 punktiem (48:32), bet nākamajās divās minūtēs viņiem spoži atbildēja Mindaugs Kuzminsks. Tālmetiens, iebrukums soda laukumā un starpība strauji saruka – 48:41. Pēc brīža kolēģim perimetrā piebalsoja vēl viens ACB vīrs Martins Gecevičs, bet Jānis Timma kļuva par pirmo latvieti, kurš saņēma trešo piezīmi – 50:44. Lietuviešu ofensīva no tālās distances turpinājās. Pēc Manta Kalnieša trāpījuma komandas šķīra tikai četri punkti (52:48).

Pretinieku izrāvienu pārtrauca Dāvis Bertāns – Sanantonio “Spurs” uzbrucējs vienā uzbrukumā guva četrus punktus, tālmetienam pievienojot brīvmetienu. Nākamajā bumbas kontrolē Bertāns jaunākais izcēlās ar vēl vienu trīspunktnieku – 59:48! Minūti vēlāk tālo bumbu no labā stūra grozā iešāva Žanis Peiners – 62:49. Abu komandu garajiem spēlētājiem nonākot piezīmju problēmās – Meieram un Motejūnam bija pa četriem pārkāpumiem, Porziņģim un Valančūnam trīs – treneri izmantoja mazo sastāvu, Latvijas priekšējā līnijā spēlējot Šmitam un Dāvim Bertānam. Pirms pēdējām desmit minūtēm plus deviņi – 65:56.

Jons Valančūns uzbrukumā nekautrējās laist darbā elkoņus, ceturtās ceturtdaļas ievadā izprovocējot Porziņģim ceturto pārkāpumu. Ar punktu gūšanu no spēles lietuviešu centram nesekmējās, taču brīvmetienus viņš realizēja ar labākiem panākumiem – 5/7 un summā 67:59. Par laimi, Latvijas “dziļums” bija pietiekams, lai turpinātu uzturēt sekmes uzbrukumā (Šmits, Peiners). Lietuvai otro elpu iepūta otrais saspēles vadītājs Luks Lekavičs un Madrides “Real” uzbrucējs Jons Mačulis. Viņu reidi soda laukumā 34. minūtē samazināja starpību līdz pieciem punktiem (70:65), bet Lekaviča tālmetiens satuvināja komandas vēl vairāk – 72:70. Rezultāts kādu laiku svārstījās 2-5 punktu robežās, taču Daira Bertāna pārķertās bumbas un atjaunotās bumbas kontroles sekmēja izšķirošo izrāvienu. Jānis Timma galotnē iemeta divus tālmetienus, atjaunojot divciparu pārsvaru.

Pārbaudes spēle, 19. augusts, Rīgas arēna

Latvija – Lietuva 87:77 (20:12, 25:20, 20:24, 22:21)
Latvija: Dāvis Bertāns 18 (2p 3/4, 3p 3/9, 1p 3/3), Porziņģis 16 (2p 3/9, 3p 1/3, 1p 7/12; 10ab, 9ip), Dairis Bertāns 13 (6rp, 3pb), Timma 11 (5rp), Šmits 8, Strēlnieks 8 (7ab), Peiners 7, Blūms 4, Meiers 2, Šķēle, Gražulis; Janičenoks, Ausējs.
Lietuva: Lekavičs 16, Kuzminsks 14, Kalnietis 11 (4ab, 4rp), Valančūns 8, Motejūns 8, Mačulis 7 (10ab), Gecevičs 6, Milaknis 3, Gudaitis 3, Kairis 1, Ulanovs, Grigonis; Juškevičs, Bendžus.
Tiesneši: Juris Kokainis, Andris Aunkrogers, Kristaps Konstantinovs.
Komisārs: Agnis Pērkons.

Statistika. Latvija 87, Lietuva 77

Metieni no spēles: 28/64 vs 25/65
2p: 18/35 vs 16/43
3p: 10/29 vs 9/22
1p: 21/28 vs 18/24
AB: 36 (8/28) vs 45 (15/30)
RP: 22 vs 16
Kļ.: 10 vs 17
PB: 11 vs 7
BM: 3 vs 3
Personiskās piezīmes: 21 vs 24
Punkti pēc kļūdām: 24 vs 13
Punkti soda laukumā: 28 vs 30
Otrās iespējas punkti: 9 vs 13
Punkti ātrajos izrāvienos: 12 vs 8
Starta piecinieki: 56 vs 37
Rezerves: 31 vs 40

Pārbaudes spēļu grafiks

Laiks un vietaSpēleRezultāts
28. jūlijā Tamperēslēgtā treniņspēle ar Somijas izlasi19:20; 18:12; 26:20; 24:15
29. jūlijā 20:00 Tamperēar Somijas izlasi (LTV7 tiešraide)85:81
4. augustā 16:45 Klaipēdāar Gruzijas izlasi (LTV7 tiešraide)69:73
5. augustā 16:45 Klaipēdāar Polijas izlasi (LTV7 tiešraide)76:80
11. augustā 19:30 Arēnāar Polijas izlasi (LTV7 tiešraide)77:65
19. augustā 19:30 Arēnāar Lietuvas izlasi (LTV7 tiešraide)87:77
20. augustā 19:30 Arēnāar Rumānijas izlasi (LTV7 tiešraide)
22. augustā 14:30 Kijevāar Ukrainas izlasi
24. augustā 19:30 Arēnāar Čehijas izlasi (LTV7 tiešraide)

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:10, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Man ar tā šķiet, ka šobrīd lielākā problēma ir kompetences trūkums visā, kaut vai vienkārši skaidrot sabiedrībai kādus lēmumus - cik ilgi bija jāgaida piem. lai līdz sabiedrībai aizietu tas, kāpēc trankā ss.lv un pēc tam bija stostīšanās kaut kādas... Arī citi lēmumi, akcīzes celšana alkoholam vai divlitreņu aizliegšana vai visādas interesantas iniciatīvas kā slēgt tirdzniecības centrus svētdienās. Radās iespaids, ka ekonomiski neviens nezin kā to pamatot, vnk ''tā ir pie leišiem, vāciešiem, igauņiem - vajag arī mums!"

Mums pati politika ir interesanta lieta, jo šķiet, ka tajā neviens nepiedalās nekad, izņemot vienu reizi četros gados vēlēšanās. Citās valstīs (nu ok, varbūt ne tajās, kur komuņisms bija 50 gadus) ir publiskās debates, visādas pilsoņu iniciatīvas u.t.t. Nu ok, kaut kas jau notiek, bet par to nav zināms tik plašā mērogā kā citās valstīs. Un, protams, nepotisms arī, jo ja par deputātu padomniekiem tiek nolīgti radinieču dēli, tad viņi vismaz varētu pacensties twitterī nesaukt sevi vārdā ''slysts'' un darbdienas naktī nelielīties ar to, ka ir pālī kaut kādā bārā 4 no rīta...

Es domāju, ka nav vēl tik traki, ka Latvijā trūkst kompetentu cilvēku - un pat ja trūkst, tad tādi kas grib kaut ko iemācīties, to var ātri izdarīt. Bet problēma ir tā, ka īstie cilvēki netiek pieņemti īstajās pozīcijās, tiek pieņemti visādi radi un draugi, pasaules slaisti.
Ir pietiekoši kompetenti cilvēki, tikai lieta jau tā, ka viņi ir privātajā sfērā, jo alga būs lielāka tur nekā valsts aparātā + ja tā ir politiska persona, tad vēl stress

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:11, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Ne viņi ies prom, ne pārreģistrēsies. Kamēr pelna un galīgi pie sienas nepiespiež, tikmēr sēž un strādā. Kas tad reāli ir aizgājuši? Lielās starptautiskās kompānijas, kurām jau aiziešanas placdarms ir sagatavots, jo var to atļauties.
starptautiskās firmas, kas jau šeit ir, īpaši netaisās prom, jo, lai kā tas citiem būtu brīnumaini, viņiem šeit ir izdevīgi darboties

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:12, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Man ar tā šķiet, ka šobrīd lielākā problēma ir kompetences trūkums visā, kaut vai vienkārši skaidrot sabiedrībai kādus lēmumus - cik ilgi bija jāgaida piem. lai līdz sabiedrībai aizietu tas, kāpēc trankā ss.lv un pēc tam bija stostīšanās kaut kādas... Arī citi lēmumi, akcīzes celšana alkoholam vai divlitreņu aizliegšana vai visādas interesantas iniciatīvas kā slēgt tirdzniecības centrus svētdienās. Radās iespaids, ka ekonomiski neviens nezin kā to pamatot, vnk ''tā ir pie leišiem, vāciešiem, igauņiem - vajag arī mums!"

Mums pati politika ir interesanta lieta, jo šķiet, ka tajā neviens nepiedalās nekad, izņemot vienu reizi četros gados vēlēšanās. Citās valstīs (nu ok, varbūt ne tajās, kur komuņisms bija 50 gadus) ir publiskās debates, visādas pilsoņu iniciatīvas u.t.t. Nu ok, kaut kas jau notiek, bet par to nav zināms tik plašā mērogā kā citās valstīs. Un, protams, nepotisms arī, jo ja par deputātu padomniekiem tiek nolīgti radinieču dēli, tad viņi vismaz varētu pacensties twitterī nesaukt sevi vārdā ''slysts'' un darbdienas naktī nelielīties ar to, ka ir pālī kaut kādā bārā 4 no rīta...

Es domāju, ka nav vēl tik traki, ka Latvijā trūkst kompetentu cilvēku - un pat ja trūkst, tad tādi kas grib kaut ko iemācīties, to var ātri izdarīt. Bet problēma ir tā, ka īstie cilvēki netiek pieņemti īstajās pozīcijās, tiek pieņemti visādi radi un draugi, pasaules slaisti.
Arī fakts. Kamēr katrā cilvēkā nepamodīsies PILSONIS, kamēr nebūs pilsoniskās sabiedrības, tikmēr tā arī sēdēsim un gaidīsim "laimes lāci".

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 23:12, pirms 7 gadiem
Šķēle uz čempi galīgi nav pelnījis braukt. Pārvest bumbu pāri centram var arī Peiners, Blūms u.c. Aizsardzībā Lekavičs ņēma priekšā kā mazo ezi. Ausējs defā toč būtu labāks.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:14, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Mažas buvau ir Lietuvos programmos žurejau - TV3, LRT, LNT. Man lengvau kalbet nei rašyt
Gerai.O,tai kur gyveni Latvijoi, kad tokias programas ziurejai?Mano senele gyvena Auce.Ten pad ja yra tokios programos😆

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 23:15, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ir pietiekoši kompetenti cilvēki, tikai lieta jau tā, ka viņi ir privātajā sfērā, jo alga būs lielāka tur nekā valsts aparātā + ja tā ir politiska persona, tad vēl stress
Tu laikam nezini algu apmēru dažādās valdēs un padomēs. Šeftmaņi pa 100000 eiriķiem gadā ceļ ārā nepiepūloties, jo ir pareizajās partijās vai radniecībā.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:15, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Arī fakts. Kamēr katrā cilvēkā nepamodīsies PILSONIS, kamēr nebūs pilsoniskās sabiedrības, tikmēr tā arī sēdēsim un gaidīsim "laimes lāci".
un tā ir otra lieta, kas no psrs ir palicis, ka gaidīs, kamēr citi izdarīs, tā vietā, lai pats ko darītu

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:16, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: starptautiskās firmas, kas jau šeit ir, īpaši netaisās prom, jo, lai kā tas citiem būtu brīnumaini, viņiem šeit ir izdevīgi darboties
Pa lielam, jā. Ir atsevišķi, kuri parēķina izmaksas un tad apsver pārcelšanas iespējas vai kā saka - optimizē izmaksas, ja ir jau sagatavota bāze.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 23:16, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tu laikam nezini algu apmēru dažādās valdēs un padomēs. Šeftmaņi pa 100000 eiriķiem gadā ceļ ārā nepiepūloties, jo ir pareizajās partijās vai radniecībā.
es nerunāju par valdēm, jo cits līmenis, bet gan par vidusdaļu, kuri reāli izstrādā noteikumus utt. piemērs no paša radiem, brālēns strādāja iekšlietu ministrijā, pie viņa atnāca privātais un piedāvāja divreiz lielāku algu pat nepamirkšķinot

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:18, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: Gerai.O,tai kur gyveni Latvijoi, kad tokias programas ziurejai?Mano senele gyvena Auce.Ten pad ja yra tokios programos😆
internetas, viskas ir...

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:18, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: un tā ir otra lieta, kas no psrs ir palicis, ka gaidīs, kamēr citi izdarīs, tā vietā, lai pats ko darītu
Tieši tā. Tāpēc es ceru, ka līdz galam pamodīsies voleja sabiedrība, tad roķenes un lēnām arī līdz naudīgajām aizies.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:19, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: es nerunāju par valdēm, jo cits līmenis, bet gan par vidusdaļu, kuri reāli izstrādā noteikumus utt. piemērs no paša radiem, brālēns strādāja iekšlietu ministrijā, pie viņa atnāca privātais un piedāvāja divreiz lielāku algu pat nepamirkšķinot
protams, cilvēki tik to nesaprot... viņi saprot to, ka ārstam privātajā klīnikā vairāk maksā, bet viss kas saistās ar dokumentu darbiem valsts pārvaldē viņiem šķiet, ka tur visiem leiputrija

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:20, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Pa lielam, jā. Ir atsevišķi, kuri parēķina izmaksas un tad apsver pārcelšanas iespējas vai kā saka - optimizē izmaksas, ja ir jau sagatavota bāze.
Tieši tā, lai gan pie mums ir diezgan daudz ražojošie uzņēmumi pa kādai retai ražotnes pārcelšanai var pat pozitīvas sekas būt

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:20, pirms 7 gadiem
RahX rakstīja: Tiesneši nedaudz palīdzēja Latvijai, bet ar visu to Latvija bija pārāki par leišiem.
Komentētāji gan daudz kļūdījās, sakot, ka atlicis tikai 2 pārbaudes spēles, lai gan ir 3 (+Ukraina), nepareizu gala rezultātu teica. Kauns.
Tas info par pārbaudes spēli ar Ukrainu parādijās tieši pirms spēles, tā kā nesprēgā te un rezultātu pateica pareizu, bet tablo gan beigās vel nepaspēja pieskaitīt pēdējos 2 punktus.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:21, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: Gerai.O,tai kur gyveni Latvijoi, kad tokias programas ziurejai?Mano senele gyvena Auce.Ten pad ja yra tokios programos😆
70 km no Daugpilio.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:21, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: es nerunāju par valdēm, jo cits līmenis, bet gan par vidusdaļu, kuri reāli izstrādā noteikumus utt. piemērs no paša radiem, brālēns strādāja iekšlietu ministrijā, pie viņa atnāca privātais un piedāvāja divreiz lielāku algu pat nepamirkšķinot
Piekrītu, bet tas vidējais (darītāju) slānis ir bez teikšanas, jo priekšā ir savi cilvēki. Tāpēc arī saku, kamēr pilsoniskā sabiedrība nepieprasīs izmaiņas, tikmēr šie karjeristi alias "komjaunatnes" tipa fīreri sēdēs amatos un diriģēs parādi.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:21, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: protams, cilvēki tik to nesaprot... viņi saprot to, ka ārstam privātajā klīnikā vairāk maksā, bet viss kas saistās ar dokumentu darbiem valsts pārvaldē viņiem šķiet, ka tur visiem leiputrija
no vienas puses jau tā ir, ka tur darba laiks ir strikti noteikts, kamēr privātajā pat nakts vidū piezvana, lai gan mani vairāk no rīta ceļ augšā, nezinu, kas cilvēkiem ir, ka patīk ap 8iem zvanīt

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 23:23, pirms 7 gadiem
A,tai cia arciau Vysagino?!😆

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:24, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Piekrītu, bet tas vidējais (darītāju) slānis ir bez teikšanas, jo priekšā ir savi cilvēki. Tāpēc arī saku, kamēr pilsoniskā sabiedrība nepieprasīs izmaiņas, tikmēr šie karjeristi alias "komjaunatnes" tipa fīreri sēdēs amatos un diriģēs parādi.
lūk, redzi, tev ir sava taisnība...es uz to skatos arī no tā skatu punkta, ka tas augšā prezentē tikai to, ko tas apakšējais pasniedz, vai otrā variantā, tas augšējais it kā izdomā labu lietu, bet tā ieviešanu utt. uztic apakšējajam un tas atkal nav spējīgs kvalitatīvi to izdarīt

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:24, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: protams, cilvēki tik to nesaprot... viņi saprot to, ka ārstam privātajā klīnikā vairāk maksā, bet viss kas saistās ar dokumentu darbiem valsts pārvaldē viņiem šķiet, ka tur visiem leiputrija
Bet kas ir ar tiem dokumentiem, 2/3 no tiem tiek atražoti un reālas vajadzības pēc tiem nav. Birokrātija ir maksimāli jāpārveido par datorprogrammu (darbības algoritmu). tad reāli būs nepieciešami tikai 10-20% no šobrīd esošajiem kadriem.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 23:26, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 70 km no Daugpilio.
As tai is Alytaus.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:28, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tieši tā, lai gan pie mums ir diezgan daudz ražojošie uzņēmumi pa kādai retai ražotnes pārcelšanai var pat pozitīvas sekas būt
Tāpēc jau ar to nodokļu politiku spēlējas uz fola robežas, lai galīgi vēl visu darbojošos nesalaistu grīstē.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:28, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Bet kas ir ar tiem dokumentiem, 2/3 no tiem tiek atražoti un reālas vajadzības pēc tiem nav. Birokrātija ir maksimāli jāpārveido par datorprogrammu (darbības algoritmu). tad reāli būs nepieciešami tikai 10-20% no šobrīd esošajiem kadriem.
Tieši tā, bet tā izstrāde ir galīgā ananāsā

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:29, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: As tai is Alytaus.
Zinau, kad tas nera toli nuo Lenkijos

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:31, pirms 7 gadiem
To ķēmu, kas sēdēja pie "podziņām" šodien, gan vajadzētu atlaist. 1. ceturtdaļas īstais rezultāts bija 21:10, bet viņa pieļauto kļūdu dēļ protokolā un visur citur ir 20:12.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 23:31, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: Redzi.Jus esiet taa "apaudzejusies"ar KRIEVIEM ka tagad visus par trolliem uzskatiet😆Es Vatņikus ciest nevaru.Un labak noslikstu nekaa VATŅIKS mani izglabj.
šādu tekstu nevar rakstīt leitis. tātad skaidrs kas tu esi, gr.obanijs kremlins. ej di.st, kr opli, skaidrs?

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:32, pirms 7 gadiem
Krishus2308 rakstīja: To ķēmu, kas sēdēja pie "podziņām" šodien, gan vajadzētu atlaist. 1. ceturtdaļas īstais rezultāts bija 21:10, bet viņa pieļauto kļūdu dēļ protokolā un visur citur ir 20:12.
protokolu raksta citi un tas netiek veidots pēc tablo rādītā, tablo tiek pielīdzināts protokolam un to neveic viens cilvēks, vismaz šādās spēlēs nē

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 23:33, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Zinau, kad tas nera toli nuo Lenkijos
toli dzeivoj muna meiluo, as navaru sazatikt

  -3 [+] [-]

, 2017-08-19 23:33, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: A,tai cia arciau Vysagino?!😆
pšol nah..., krievs

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:33, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: lūk, redzi, tev ir sava taisnība...es uz to skatos arī no tā skatu punkta, ka tas augšā prezentē tikai to, ko tas apakšējais pasniedz, vai otrā variantā, tas augšējais it kā izdomā labu lietu, bet tā ieviešanu utt. uztic apakšējajam un tas atkal nav spējīgs kvalitatīvi to izdarīt
Nevar visi cilvēki būt vienlīdz labi reformatori, gan rutīnas darbu darītāji, vadītāji un izpildītāji. Tāpēc jau svarīgs ir komandas darbs. Reti kurā valsts vai pašvaldības kantorī tāds ir. vairāk nākas dzirdēt par mobingiem, bossingiem un citām vadības everģēlībām. Cilvēks netiek uztverts kā resurss. Viņiem šķiet, ka tehnika, ēka vai pildspalva ir resurss, bet cilvēks ir tāds mēsls, ko šodien var apd.irst, bet rīt noniecināt.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:34, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tieši tā, bet tā izstrāde ir galīgā ananāsā
Jo cilvēki saprot, ka paliks bez darba. Tāpēc arī tāda sabotāža.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:34, pirms 7 gadiem
lacis67 rakstīja: pšol nah..., krievs
Pisk po lapais Byb Ciulpyy.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:35, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Nevar visi cilvēki būt vienlīdz labi reformatori, gan rutīnas darbu darītāji, vadītāji un izpildītāji. Tāpēc jau svarīgs ir komandas darbs. Reti kurā valsts vai pašvaldības kantorī tāds ir. vairāk nākas dzirdēt par mobingiem, bossingiem un citām vadības everģēlībām. Cilvēks netiek uztverts kā resurss. Viņiem šķiet, ka tehnika, ēka vai pildspalva ir resurss, bet cilvēks ir tāds mēsls, ko šodien var apd.irst, bet rīt noniecināt.
tā jau ir tā nekompetence, par kuru runājām

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:36, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Jo cilvēki saprot, ka paliks bez darba. Tāpēc arī tāda sabotāža.
savā ziņā varētu būt, lai gan ministrijas nereti izmanto outsorscingu un tur jau privāties strādā, kurus īsti neietekmē mazie ierēdņi

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:36, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: Pisk po lapais Byb Ciulpyy.
atcerējos šo te:
https://www.youtube.com/watch?v=tup...