Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

papildināts U20 izlase apspēlē Itālijas vienaudžus un tiek ceturtdaļfinālā

Jānis Celmiņš

U20 izlase apspēlē Itālijas vienaudžus un tiek ceturtdaļfinālā
Jānis Timma
Foto: fibaeurope.com

Slovēnijas pilsētā Domžalē notiekošajā FIBA Eiropas U20 čempionātā Latvijas valstsvienība F grupas pēdējā spēlē šodien prata apspēlēt Itālijas vienaudžus - 94:78. Pateicoties Lietuvas pārliecinošajai uzvarai pār Turciju dienas otrajā mačā (76:45), Latvijas puiši nodrošināja iekļūšanu ceturtdaļfinālā.

Maču pret Itālijas U20 izlasei mūsu jaunie basketbolisti sāka veiksmīgi. Lai gan mača rezultātu atklāja itālieši, pēc Mārča Vītola precīza tālmetiena spēles ceturtajā minūtē mūsu izlase jau pārņēma vadību – 7:4. Mirkli vēlāk veiksmīgi nospēlēja Ojārs Siliņš, panākot jau plus seši – 11:5. Pēc šī veiksmes uzplaiksnījuma Latvijas izlases iedzīvojās nelielā „klusuma brīdī” un Itālijas vienaudži vispirms pietuvojās, bet mirkli vēlāk jau atguva minimālu vadību – 12:11. Īsi pirms pirmās ceturtdaļas beigām gan savu vārdu atkal teica Siliņš. Divi precīzi trīspunktu metieni viņam un pēc pirmajām desmit spēles minūtēm latviešiem piecu punktu pārsvars – 19:14. Arī otrā spēles ceturtdaļa mūsu U-20 izlasei padevās itin veiksmīga. Pateicoties jau pieminēto Siliņa un Vītola, kā arī Jāņa Timmas, Artūra Briča un Artūra Vītiņa veikumam uzbrukumā otro ceturtdaļu Roberta Štelmahera vadītā izlase uzvarēja ar 12 punktu pārsvaru (28:16) un atpūtā varēja iet ar pietiekami komfortablu pārsvaru – 47:30.

Lai gan pēc atpūtas pirmie punktus guva itālieši, savu vārdu teica arī Latvijas izlases līderis Jānis Timma – vairāki precīzi metieni viņam un mūsu puiši pārsvaru noturēja pārliecinošu. Puslaika vidū tas svārstījās ap 20 punktiem, bet pirms pēdējām desmit spēles minūtēm Latvijas izlasei 24 punktu pārsvars – 71:47. Noslēdzošās desmit spēles minūtes Itālijas jaunie basketbolisti sāka ar 9:0 izrāvienu, rezultātā pietuvojoties līdz 56:71, taču atlikušajā laikā šaubas par mača uzvarētājiem neradās ne mirkli (ceturtdaļa gan zaudēta - 23:31). Latvijas izlase svinēja uzvaru ar 94:78 un tagad atlika gaidīt, kā noslēgsies atlikušās grupas spēles, lai noskaidrotu būs vai nebūs Latvijas izlase nodrošinājusi vietu turnīra labāko astoņu komandu skaitā – ceturtdaļfinālā.

Rezultatīvākie Latvijas izlases rindās šodien bija Jānis Timma ar 25 un Ojārs Siliņš ar 22 gūtiem punktiem.

Latvija U-20 – Itālija U-20 94:78 (19:14, 28:16, 24:17, 23:31)
Latvija U-20: Timma 25+7 AB, Siliņš 22+8 AB, Bricis 18, Vītols 8, Vītiņš 8, Helmanis 6, Čoders 3, Misters 2, Bērziņš.

Lai Latvija tiktu ceturtdaļfinālā, blakus savai uzvarai bija vajadzīga vai nu Turcijas uzvara pār Lietuvu vai Lietuvas uzvara pār Turciju ar vismaz deviņu punktu pārsvaru. Lietuvieši, kurus uzveicām dienu iepriekš, šodien turkiem neatstāja nekādus variantus, sagraujot dienvidniekus ar 76:45. Tas nozīmē, ka Latvijas puiši nodrošinājuši vietu labāko astoņu komandu skaitā un pēc vienas dienas pauzes spēlēs ceturtdaļfinālā. Pret ko - tas noskaidrosies atlikušā vakara gaitā.

Latvijas U20 izlase otro gadu pēc kārtas spēlēs ceturtdaļfinālā. Pirms gada Agra Galvanovska vadībā pirmajā "play-off" kārtā tika atzīts nākamās čempiones Spānijas pārākums. Labāko astoņniekā Latvija tika arī 2008. gadā (7.), 2005. gadā (7.) un 2004. gadā (7.).

1 2 3 4 109 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2012-07-18 19:07, pirms 12 gadiem
Malači džeki! Timma, Siliņš un Bricis monstri. Redz, ITA uzvar turkus un spāņus, bet mēs šiem zaudējam! IR iekšā! Beidzot nāk arī ārā!

  +8 [+] [-]

, 2012-07-18 19:07, pirms 12 gadiem
Apsveicami, bet tomēr vajadzēja jau noturēt tos +25 tad jau tagad varētu teikt, ka esam ceturtdaļfinālā!

  +7 [+] [-]

, 2012-07-18 19:07, pirms 12 gadiem
Super, malači! 2 uzvaras 2 dienās šajā turnīra fāzē - CEPURI NOST! Atliek gaidīt pārējos rezultātus. Kas mums der?

  +5 [+] [-]

, 2012-07-18 19:08, pirms 12 gadiem
Mja kurš to būtu domājis ,ka Itāļi šādi dabūs iekšā!

Bet nu mūsējiem aizgāja tā spēle šodien,laikam emocionālais pacēlums pēc vakardienas spēles
Prieks par mūsējiem .

Kā tur ar to tikšanu tālak ?

  +5 [+] [-]

, 2012-07-18 19:08, pirms 12 gadiem
Kādi tgd varianti no tabulas viedokļa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 19:09, pirms 12 gadiem
Čaļi malači! Tagad turkiem jāpadara savs darbiņš pret Lietuvu. Ja Lietuva uzvarēs, tad būs daudz sarežģitāka rēķināšana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-07-18 19:12, pirms 12 gadiem
Mums der turku un spāņu uzvaras, vai arī Lietuvas uzvara ar plus 9

  +5 [+] [-]

, 2012-07-18 19:13, pirms 12 gadiem
Skatos mazais Siliņš pielicis Itālijas pļavās, Malacis.

  +6 [+] [-]

, 2012-07-18 19:15, pirms 12 gadiem
Celmiņ, neesi skops un iemet tabulu, lūdzu!

  -2 [+] [-]

, 2012-07-18 19:16, pirms 12 gadiem
Dark_Side rakstīja: Nu reāli mūsējie ir 1/4,,, es nezinu, kam jānotiek lai netiktu, jo arī +/- ir ok
kā var teikt ka +/- ir ok? ja mums ir -6, itāļiem ir mīnus 40 kkur, visiem pārējiem ir labāks!!

 +12 [+] [-]

, 2012-07-18 19:16, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Nožēlojami. +30 vietā knapi +15 izvelk..
Nožēlojami ir tas ,ka tu atļāvies te vispār ko komentēt!

     [+] [-]

, 2012-07-18 19:21, pirms 12 gadiem
Vienigais variants, kas mums liedz tikt talak - spāņi zaudē slovēņiem, lietuvieši uzvar ar mazāku, kā +9 starpību bet šaubs, ka tā notiks

     [+] [-]

, 2012-07-18 19:22, pirms 12 gadiem
Sandriz rakstīja: kā var teikt ka +/- ir ok? ja mums ir -6, itāļiem ir mīnus 40 kkur, visiem pārējiem ir labāks!!
Mums ir plus 3 vismaz, ja spāni uzvar tad plusi ir vel lielāki, spēle pret sloveniem neiet iekšā mazajā tabula, kas šinī bridi mums ir svarīga, ja visas 5 komandas paliek uz 2 uzvarām, respektīvi spāni zaudē sloveniem turki leisiem, tad lat 3, spa 8, tur 11, lie 12 itāļu -34. Tāda gadījuma glābj tikai Lietuvas uzvara ar plus 9

     [+] [-]

, 2012-07-18 19:27, pirms 12 gadiem
Sandriz rakstīja: kā var teikt ka +/- ir ok? ja mums ir -6, itāļiem ir mīnus 40 kkur, visiem pārējiem ir labāks!!
Ja 5 komandām ir vienādi, tad šķiet ņem vērā tikai šo 5 komandu savstarpējos rezultātus. šobrīd mums ir +3; Spāņiem +8 (vēl spēle ar Slovēņiem); Itāļiem -24; braļukām +12 (vēl spēle ar turkiem) un Turkiem +1 (vēl spēle ar leitukiem). Itaļjaškām šķiet ka viss beidzies, spāņi ir iekšā, un starp Liet; Tur un Lat izšķirsies kuras 2 no 3 tiks tālāk.

     [+] [-]

, 2012-07-18 19:28, pirms 12 gadiem
Interesanta spēle sāksies, leisiem jāuzvar ar plus 21 lai negaidot uz Slovēnijas uzvaru tiktu tālāk, tāpēc mūsējiem labas iespējas tikt tālāk, jo leisiem vajag lielu starpību un sloveniem neko nevajag pret spaniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-07-18 19:33, pirms 12 gadiem
kaut kā pēdējā laikā sāk likties, ka mūsu jaunie diezgan stabili tomēr spēlē šajos čempjos (visa vecuma). Ja pirmās U20 kas brauca uz čempjiem bija izteiktāki pastarīši, tad tagad diezgan easy-pīsi varam jebkuru paņemt priekšā. Manuprāt, vispārējais jaunatnes līmenis uzlabojas.

p.s. nevienu komentāru vairāt te nelašīšu tā kā variet arī necensties man atbil'det.

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 19:35, pirms 12 gadiem
Nu bļ*d kur tgd ir visi timmas nolicēji?

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 19:37, pirms 12 gadiem
bakerboyz rakstīja: Tak Leiši neuzvarēs ar +21 tas nu ir skaidrs.
Bet mēģināt jau mēģinās gan, jo visiem skaidrs, ka sloveni ar savu ne pārāk garo soliņu mēģinās atputinat Perepelicu, Omicu un roijcu, kuru spēle pie 30plus minūtēm spēle, bet spaniem uzvara dotu otro vietu...tāpēc man personīgi diezgan skaidrs kurš uzvarēs vakara spēle.

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 19:37, pirms 12 gadiem
Tikko paskaitīju, kas notiktu, ja 1) Spānija uzvarētu Slovēniju 2) Lietuva kaut ar +1 uzvarētu Turciju. Spānijai bilance būtu 3/2, tāpēc tikai viņus neņem "aubē" un atlikušajām 4 komandām savstarpēji: TUR +19 (ja zaudē Liet ar -1); LAT +16; LIET -9 (ja uzvar ar +1); ITA -26. Tas nozīmē, ka leituki kapāsies uz nebēdu, jo nevar paļauties, ka Slovēnija uzvarēs spāņus!!! Izredzes mums ir. šis variants būtu labs, bet vēl labāk ja LIET uzvarētu ar +5, tad mums +16, Tur +15 un mēs izejam kā 3 -labākā kom. Bet tas tikai pie varianta, ja Spāņi uzvar Slovēņus!

  +2 [+] [-]

, 2012-07-18 19:44, pirms 12 gadiem
malači,it iipaši Timma ar Brici var redzēt ka Lauvās kapā

     [+] [-]

, 2012-07-18 19:54, pirms 12 gadiem
HakunaMatata rakstīja: Tikko paskaitīju, kas notiktu, ja 1) Spānija uzvarētu Slovēniju 2) Lietuva kaut ar +1 uzvarētu Turciju. Spānijai bilance būtu 3/2, tāpēc tikai viņus neņem "aubē" un atlikušajām 4 komandām savstarpēji: TUR +19 (ja zaudē Liet ar -1); LAT +16; LIET -9 (ja uzvar ar +1); ITA -26. Tas nozīmē, ka leituki kapāsies uz nebēdu, jo nevar paļauties, ka Slovēnija uzvarēs spāņus!!! Izredzes mums ir. šis variants būtu labs, bet vēl labāk ja LIET uzvarētu ar +5, tad mums +16, Tur +15 un mēs izejam kā 3 -labākā kom. Bet tas tikai pie varianta, ja Spāņi uzvar Slovēņus!
Nepiekrītu.
Ja ir šis variants, tad vispirms jāņem vērā uzvaras - zaudējumi, tikai tad punkti. Mums un turkiem 2-1, leiši un itāļi ārā.

  +5 [+] [-]

, 2012-07-18 19:55, pirms 12 gadiem
Stiflerss rakstīja: malači,it iipaši Timma ar Brici var redzēt ka Lauvās kapā
un Helmanis kapā aizsardzībā, un Štālbergs dod īstos padomus Štelmaheram un Igiņš visu saliek pa plauktiņiem:-) Lauvas rullē! :-)

     [+] [-]

, 2012-07-18 19:56, pirms 12 gadiem
leišiem +10

     [+] [-]

, 2012-07-18 19:56, pirms 12 gadiem
Sākums ļoti labs, Lietuvai +12

     [+] [-]

, 2012-07-18 19:57, pirms 12 gadiem
gocha rakstīja: Nepiekrītu.
Ja ir šis variants, tad vispirms jāņem vērā uzvaras - zaudējumi, tikai tad punkti. Mums un turkiem 2-1, leiši un itāļi ārā.
pareizi, palaidu to garām veicot lielo matemātiku. Tad jau tas mums der!

  +2 [+] [-]

, 2012-07-18 19:59, pirms 12 gadiem
Ha izskatās ka leisi netaisās gaidīt uz sloveniem plus 16 otras ceturtdaļas vidu, tas mums der.

  +2 [+] [-]

, 2012-07-18 20:00, pirms 12 gadiem
Lietuva manāmi nikni par zaudējumu mums, 30:14 viņu labā pēc tikai nospēlētām 12 minūtēm.

     [+] [-]

, 2012-07-18 20:02, pirms 12 gadiem
nixser rakstīja: leišiem +10
+20!

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 20:03, pirms 12 gadiem
Un interesanti, ka leišu līderi Redikas un Ulanovas vēl uz 0, velk citi... Pieslēgsies šie abi un būs vispār +30

  -2 [+] [-]

, 2012-07-18 20:03, pirms 12 gadiem
Leiši smagi grauj!!!!
1 2 3 4 109 komentāri