Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3
Autors: Māris Noviks

Latvija nenoķer Gruziju, vajadzīga uzvara Rumānijā

Latvija nenoķer Gruziju, vajadzīga uzvara Rumānijā
Jānis Strēlnieks
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze", f64

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība sestdien, 8. septembrī, Eiropas čempionāta kvalifikācijas spēlē Rīgas arēnā zaudēja Gruzijai ar rezultātu 70:73. Grupu turnīra pēdējā spēlē Latvija 11. septembrī izbraukumā Sibiu spēlēs pret Rumāniju. Lai gan iekļūšanai finālturnīrā var pietikt ar četrām uzvarām, otrdien ieteicams uzvarēt. D, E un F grupu trešo vietu ieguvējas turnīru var pabeigt ar piecām uzvarām, savukārt A, B un C grupās trešo vietu īpašnieces vairs nevar izcīnīt vairāk par četriem panākumiem.

D grupas kopvērtējums

#KomandaU-ZAttiecībaP
1Bosnija-Hercegovina6-2736:67214
2Gruzija5-2610:57712
3Latvija4-3484:42611
4Nīderlandes2-5497:5439
5Rumānija1-6492:6018

Sākumsastāvi

Latvija: Strēlnieks, Dairis Bertāns, Kuksiks, Kaspars Bērziņš, Šeļakovs
Gruzija: Tsintsadze, Markoishvili, Sanikidze, Shengelia, Pachulia

Rihards Kuksiks pirmajā ātrajā uzbrukumā nepamanīja pagājušā gada Eiropas U20 čempionāta B divīzijā vērtīgāko spēlētāju, “Brooklyn Nets” potenciālo spēka uzbrucēju Torniki Šengeliju, kurš lidojumā kavēja Latvijai gūt pirmos punktus. Pirmos piecus punktus katrai komandai guva divi vīri – gruzīnu aizsargs Manučars Markoišvili to paveica pirmais, taču Kaspars Bērziņš atbildēja ar identisku arsenālu, realizējot metienus pēc Jāņa Strēlnieka un Daira Bertāna piespēlēm. Par pārējo parūpējās Latvijas aizsardzība, liekot gruzīniem visus pārējos metienus pirmajā ceturtdaļā “raidīt pēc Boržomi”. Bertāna vecākā garāmgājieni izvirzīja Latviju vadībā, bet Kuksiks un komandas kapteinis Edgars Jeromanovs palielināja pārsvaru līdz sešiem punktiem 13:7.

Otrajā ceturtdaļā Markoišvili piebalsoja naturalizētais Džeikobs Pullens, pēc precīziem metieniem no distances un izprovocētiem pārkāpumiem izlīdzinot rezultātu 20:20. Sodu izpildē neveicās visiem Gruzijas spēlētājiem, tāpēc pārņemt vadību viņi nespēja. Mejeris un Meiers atjaunoja četru punktu vadību Latvijai, taču puslaika beigās par sevi atgādināja “Džordžijas vanags” Zaza Pačulija. Jau pirmajā desmitminūtē vairākkārt piespiedis mājiniekus pārkāpt noteikumus, turpinājumā viņš agresīvi gāja uz grozu, ar sešiem punktiem pēc kārtas izvirzot vadībā viesus 24:26. Situāciju pasliktināja fakts, ka šajā brīdī pa trīs piezīmēm jau bija Šeļakovam, Meieram un Kasparam Bērziņam. Arī tālmetieni grozā lidoja retāk nekā ierasts, pirmajās divdesmit minūtēs mērķi sasniedzot 2 no 13 mēģinājumiem. Gruzijas izrāvienā 0:11 astoņus punktus savāca Pačulija, pārtraukumā komandām ejot pie rezultāta 24:31.

Lai tiktu galā ar gruzīnu garajiem, vajadzēja spēlēt ātrāk un trešajā ceturtdaļā sarkanbaltsarkanie to darīja. Bumba biežāk bija pie Jāņa Strēlnieka, kurš uzņēmās iniciatīvu uzbrukumu noslēgumos, ar piespēļu un precīzu metienu sēriju ievadot Latvijas pretuzbrukumu. Divdesmit sestās minūtes sākumā Dāvis Bertāns pēc uzbrukuma ar sodu samazināja starpību līdz minimumam 34:35. Gruzija vēlreiz aizbēga sešu punktu attālumā, taču Latvija drīz atjaunoja ofensīvu. Uzbrukumā rezultatīvi spēlēja Mārtiņš Meiers un Kaspars Bērziņš. Vadībā mājiniekus izvirzīja Dairis Bertāns, panākot 44:43. Ceturtdaļas galotnē nedaudz sekmīgāki bija gruzīni 45:48.

Daira Bertāna un Riharda Kuksika tālmetieni apvienojumā ar pieaugošo skatītāju atbalstu dzina Latvijas valstsvienību uz priekšu, pēc panāktā neizšķirta 50:50 izvirzoties vadībā ar 55:53, taču gruzīni turpināja sīksti pretoties. Precīzs uzbrukums, kļūda aizsardzībā, ātrs pretuzbrukums un viesi atkal bija priekšā 55:58. Nākamajos divos pretuzbrukumos nesaudzīgs bija Baltijā labi iepazītais saspēles vadītājs Cincadze, trīsdesmit piektās minūtes atjaunojot plus septiņi viesiem 55:62. Krīzi uzbrukumā pārtrauca minūtes atelpa un brīvs Daira Bertāna tālmetiens no labā stūra. Trīsdesmit septītajā minūtē savus pirmos punktus otrajā puslaikā guva Pačulija, pēc brīža atkārtojot guvumu un vēlreiz panākot septiņu punktu pārsvaru Gruzijai 59:66.

Kaspara Bērziņa tālmetiens un pirmais trāpījums no labdarības līnijas ļāva samazināt starpību, taču 105 sekundes pirms pamatlaika beigām Latvija joprojām bija divu metienu attālumā 63:68. Markoišvili aukstasinīgi iemeta abus sodus, kārtējo reizi attālinot Gruzijas pārsvaru līdz septiņiem punktiem, taču cīņa vēl nebija galā. Divi Jāņa Strēlnieka metieni, pašaizliedzīga komandas spēle aizsardzībā un 46,4 sekundes pirms svilpes tikai mīnus trīs 67:70. Edgars Jeromanovs iemeta otro no diviem soda metieniem, pievelkot līdz 68:70. Noteikumi tika pārkāpti pret Sanikidzi, kurš iemeta pirmo no diviem mēģinājumiem. Atbildes gājienā Cincadze kavēja Strēlnieku, kurš nekļūdījās 70:71, taču gruzīni izvirzīja līdz brīvam metienam Pačuliju, kurš trieca bumbu grozā no augšas. Atlikušajās 9,6 sekundēs Latvijas metieni nesasniedza mērķi.

EuroBasket 2013 kvalifikācija, D grupa, 8. septembris, Rīgas arēna

Latvija – Gruzija 70:73 (13:7, 11:24, 21:17, 25:25)
Latvija: Kaspars Bērziņš 15, Dairis Bertāns 15 (5pp), Mārtiņš Meiers 14 (8ab), Jānis Strēlnieks 11 (6rp), Rihards Kuksiks 5, Dāvis Bertāns 3, Edgars Jeromanovs 3, Mareks Mejeris 2, Andrejs Šeļakovs 2, Rolands Freimanis, Kaspars Vecvagars; Artūrs Bērziņš.
Gruzija: Markoishvili 17 (6ab, 4ip), Pachulia 15, Pullen 15 (4rp, 5ip), Tsintsadze 14, Sanikidze 7 (9ab), Shengelia 3 (8ab, 4ip), Shermadini 2, Patsatsia; Boisa, Dvalishvili, Lezhava, Matiashvili.

Statistika. Latvija 70, Gruzija 73

Metieni no spēles: 25/63 vs 23/58
2p: 18/37 vs 16/44
3p: 7/26 vs 7/14
1p: 13/17 vs 20/33
AB: 41 (10/31) vs 36 (8/28)
RP: 14 vs 10
Kļ.: 11 vs 10
PB: 5 vs 7
BM: 3 vs 2
Personiskās piezīmes: 23 vs 20
Punkti soda laukumā: 32 vs 24
Punkti ātrajos uzbrukumos: 10 vs 11
Punkti pēc kļūdām: 9 vs 10
Otrās iespējas punkti: 9 vs 5
Starta piecnieki: 48 vs 56
Rezerves: 22 vs 17

Kopvērtējums 8. septembrī

#A grupaB grupaC grupaD grupaE grupaF grupa
1Melnkalne 9-0Vācija 7-0Horvātija 7-0Bosnija 6-2Polija 6-2Itālija 8-0
2Izraēla 6-3Bulgārija 4-4Ukraina 6-2Gruzija 5-2Somija 5-1Čehija 5-2
3Serbija 5-4Azerbaidžāna 4-3Austrija 3-4Latvija 4-3Beļģija 4-3Turcija 4-3
4Igaunija 5-4Zviedrija 3-4Ungārija 2-5Nīderlandes 2-5Šveice 3-4Baltkrievija 1-6
5Islande 1-8Luksemburga 0-7Kipra 0-7Rumānija 1-5Albānija 0-7Portugāle 0-7
6Slovākija 1-8-----

Spēles 11. septembrī

Gruzija (5-2), Nīderlandes (2-5)
Igaunija (5-4), Islande (1-8)
Horvātija (7-0), Austrija (3-4)
Rumānija (1-6), Latvija (4-3)
Kipra (0-7), Ungārija (2-5)
Somija (5-2), Šveice (3-4)
Turcija (4-3), Čehija (5-2)
Vācija (7-0), Azerbaidžāna (4-3)
Luksemburga (0-7), Zviedrija (3-4)
Baltkrievija (1-6), Portugāle (0-7)
Albānija (0-7), Beļģija (4-3)
Serbija (5-4), Izraēla (6-3)
Melnkalne (9-0), Slovākija (1-8)

Izmantotie resursi:
FIBA Europe


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: LAIKS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Čaisora
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-08 19:03, pirms 13 gadiem
tas stulbais melnis konkrēti piebesīja - pēc katra sava metiena krīt gar zemi
, 2012-09-08 19:04, pirms 13 gadiem
pasi sev noraka speeli!1 1,2 cet.daļa! skrien un met,skrien un met,skrien un met! ar saviem 3.pts metieniem!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: PiparsOksiks
, 2012-09-08 19:05, pirms 13 gadiem
Tik atklāta tiesāšana par labu gruzīniem un pietam vēl mājās? Kas tas par idiotismu ? Jāņem spēle pret rumāņiem un jābrauc uz čempi!
, 2012-09-08 19:06, pirms 13 gadiem
Kopumā prieks par komandu!
, 2012-09-08 19:06, pirms 13 gadiem
ar tadu speeli FINALTURNIIRAA, nav ko meklēt!!!!!!
Slēpts komentārs: pirdaks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: RINALDS94
, 2012-09-08 19:06, pirms 13 gadiem
Pierādās, ka ar vienveidīgu uzbrukumu [3pts lādēšana], it sevišķi kad nekrīt, spēles uzvarēt nevar! Jābūt spēcīgākai [gudrākai] aizsardzībai un spēlētājiem nevajag skaitīt vārnas pēc metiena, bet atbloķēt pretspēlētāju!
Slēpts komentārs: xZ
, 2012-09-08 19:09, pirms 13 gadiem
Cik tad 3pts vini beigas izmeta un cik iemeta ? Nevaru atrast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Čaisora
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-08 19:10, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: No Strēlnieka tāds saspēlnieks kā no manis F16 pilots. Ka tim puļīt pa grozu. Piedevām izskatās, ka Bertāns vecākais un Strēlnieks pilnīgi apzināti nedod bumbu Kuksikam, kurš tomēr LV izlasē ir labākais spot up shooteris
Te tu šauj garām, Kuksiks ir ļoti nestabils vēl jākrāj pieredze!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-08 19:10, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Ko gribat? Bagatskis teica, ka vajag 8000 skatītājus un tad būs uzvara...
atmazka labā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-08 19:11, pirms 13 gadiem
PI4UKS rakstīja: A es nesaprotu vienu , kur ir Abi Valteri,Šķēle,Biedriņš?
ventspilī, diemžēl slims, smērē matos želeju
, 2012-09-08 19:11, pirms 13 gadiem
Un kāds sakars, ka Latvijai obligāti vajag uzvaru Rumānijā? Reāli 4 no 6 3.vieto ieguvējas tiek tālāk, C grupā tāda ir Austrija kurai ir 3 uzvaras un pēdējā spēle pret Horvātiju, kur būs viņi nevinnēs visticamāk. Bet E grupa tā ir Šveice, kam pēdējā spēle pret somiem un kuriem ar visticamāk zaudēs un mēs tiksim uz EČ. Un ja pat kāda no viņām vinnēs, tad atceramies, ka Latvijai ir ļoti laba punktu attiecība!
, 2012-09-08 19:12, pirms 13 gadiem
Tik bezkaunīgu tiesāšanu pret Latviju Latvijā sen neatceros...gruzini bez spēļu pirksnas laikam nemak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-08 19:14, pirms 13 gadiem
PI4UKS rakstīja: A kāpēc viņi nespēlē Izlasē,ja nopietni ?
Uzmest viņiem uz izlasi, vot tā!
, 2012-09-08 19:14, pirms 13 gadiem
Burbuliits rakstīja: Uzmest viņiem uz izlasi, vot tā!
paga, paga, šķēle jau gribēja, bet diemžēl...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-08 19:15, pirms 13 gadiem
Vesais18 rakstīja: Te tu šauj garām, Kuksiks ir ļoti nestabils vēl jākrāj pieredze!
Es jau nesaku, ka Kuksiks tāds ģēnijs, bet runāju par to, ka ir jāizmanto katra labāk;ās īpašības. Strēlnieka 3nieku močīšana no samocītām posīcijām jau vairāku spēļu garumā ir gluži pieriebusies.kas attiecas uz Kuksiku, tad viņa dribls ir briesmīgs: kā noliek bumbu pie zemes, tā turnovers.
, 2012-09-08 19:15, pirms 13 gadiem
pikolo rakstīja: paga, paga, šķēle jau gribēja, bet diemžēl...
jā diemžēl, bet izskatās viņš reāli pēc kiborga, ar tām retām
, 2012-09-08 19:18, pirms 13 gadiem
Ja Zviedrija zaudee Vācijai un Beļģija zaudee Somijai, tad jau mes esam iekshaa - savadak jacer uz citaam komandaam un savu uzvaru paar Rumaniju.
Slēpts komentārs: wifebeater
, 2012-09-08 19:19, pirms 13 gadiem
kobebryant33 rakstīja: Daži dzer, citi trenējas
KĀRTĒJAIS DZELTENĀS PRESES KOPETĀJS<TEV VEL NAV APNICIS!?!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-08 19:21, pirms 13 gadiem
wifebeater rakstīja: forši, papsu 100 latus, paldies mūsu basketbolistiem par šiem svētkiem, savās mājās zaudēja kkādiem čurkām savu skatītāju priekšā, lai dzīvo basketbols.
Čurkas spelee Eiroligaa, bet musejo tur nav.
, 2012-09-08 19:21, pirms 13 gadiem
nu žēl par zaudi, godam cīnījās džeki, bet nu nekrita kā gribētos!

Uz Rumāniju pēc EČ biļetēm!
, 2012-09-08 19:22, pirms 13 gadiem
Burbuliits rakstīja: man vienīgajam besī ārā, ka pie katras otrās izlases ir kkāds faking melnais?
kas mums aizliedz ņemt arī kādu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-08 19:23, pirms 13 gadiem
malaci gruzini un apsveicu vinus ar uzvaru ,letiniem vel ir jatrenejas ,pat setas komanda nospeletu labak pazors
, 2012-09-08 19:23, pirms 13 gadiem
Lords_trakais rakstīja: kā tā var nolaist luni
Basī pat vajag!!!
, 2012-09-08 19:23, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: kas mums aizliedz ņemt arī kādu?
Mistiskais Šnepa un Bagatska LEPNUMS! Lūk mēs viena no 3 valstīm Eiropā, kurā nav naturalizēto amerikāņu! O, kruta! Par to mums konfekti, lūdzu!
, 2012-09-08 19:24, pirms 13 gadiem
spriežot pēc turnīra tabulas, ja Bosnija uzvar Rumaniju tad mēs uz čempi nebraucam
, 2012-09-08 19:26, pirms 13 gadiem
Čaisora rakstīja: >
uzliec nākamajā spēlē sotaku uz Rumāniju...
, 2012-09-08 19:26, pirms 13 gadiem
PI4UKS rakstīja: A ,kad spēle ar Rumāniju ?
Latvijas Basketbola savienība
, 2012-09-08 19:26, pirms 13 gadiem
salaati... EC nav ko dariit.
, 2012-09-08 19:27, pirms 13 gadiem
turpinam vien spēlēt ar pumpu ģīmjiem un arī turpmāk nelieli zaudējumi pret kkādām Gruzijām liksies sasniegums..
, 2012-09-08 19:29, pirms 13 gadiem
wifebeater rakstīja: forši, papsu 100 latus, paldies mūsu basketbolistiem par šiem svētkiem, savās mājās zaudēja kkādiem čurkām savu skatītāju priekšā, lai dzīvo basketbols.
Tie Tevis sauktie čurkas spēlē klubos, par kādiem mūsu veči agaidām tik var pasapņot. 2 no NBA, 4 no SerieA, viens no Maccabi.

Nekas traģisks nav noticis. Joprojām ar pusotru kāju esam jau finālturnīrā. Līdz Slovēnijai vēl miljons dienas. Ej nu zin, kas un kā var sagrozīties.
, 2012-09-08 19:30, pirms 13 gadiem
Nesen bija intevija ar Strēlnieku, kurš bija apbižojies, ka viņam, tādam šūterim, aizsargi mainās pa apakšu. Nu, kā redzam, tad pamatoti mainās pa apakšu. Vienīgā labā Jāņa epizode visā spēlē bija caurgājiens ar pustālo 2 min līdz beigām.
, 2012-09-08 19:32, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: turpinam vien spēlēt ar pumpu ģīmjiem un arī turpmāk nelieli zaudējumi pret kkādām Gruzijām liksies sasniegums..
Nav svarīgi, kādi ģimji, bet kā viņiem liek spēlēt [treneris] un viņi paši nospēlē!
Aizsardzībā viens trulums, ne slazdu, ne muguru uzlikt pie atlēkušās bumbas, puļī bezjēgā truļus, maz caurgājienu, utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-08 19:32, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: ahahahah lašaras
lielākais kauna traips LV sportā aiz Ryznjana Dyjanama
en.wikipedia.org tāds Ryznjana Dyjnama nemaz neeksistē
, 2012-09-08 19:33, pirms 13 gadiem
Pārsteidz tiesnešu nekaunība! Vienā spēlē vienkārši nozog uzvaru un otrā jau no pirmās minūtes liek manīt ka Latvijai neļaus vinnēt pat mājas!

Visa cieņa Bagatskim ko viņš izvedojis no šī izlases materiāla, bet bija jau laiks pamanīt kad mūsējie daudz ērtāk jūtās ātrā skrien un met basketbolā. Nevajag katrā minūtes pārtrtaukumā teikt lai viņi mierīgi spēlē. Mierīgā spēlē tādi pieredzējuši spēlētāji ir labāki. Ja bagatskis būtu ļāvis mūsejiem skriet mēs spēli būtu paņēmuši ar visiem tiesnešiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-08 19:34, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nav svarīgi, kādi ģimji, bet kā viņiem liek spēlēt [treneris] un viņi paši nospēlē!
Aizsardzībā viens trulums, ne slazdu, ne muguru uzlikt pie atlēkušās bumbas, puļī bezjēgā truļus, maz caurgājienu, utt.
Smieklīgākais ir tas, ka Bagatskis laikam uzskata sevi par superklases treneri. Kolīdz kāds žurnālists šito viņam bāž sejā, tad ir apvainojies kā mazs bērns...
, 2012-09-08 19:36, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: en.wikipedia.org tāds Ryznjana Dyjnama nemaz neeksistē
Viņa slimajā pasaulē ne tas vien eksistē. Tur arī zobu fejas, troļļi, kaut kādi Pimperioni un kas tik vēl nedzīvo. Ko Tu gribi, ja cilvēks svaigu gaisu pustundu nedēļā paelpo..
, 2012-09-08 19:41, pirms 13 gadiem
da ko jūs te noliekat? vienmēr tač nevar vinēt
, 2012-09-08 19:43, pirms 13 gadiem
Nesen kā pārrados no arēnas. Rezumē:
Patika, ka bija daudz skatītāji ieradušies un bija laba atmosfēra. Par spēli runājot, šķiet,ka visa spēle bija tāda kā 'taustīšanās'. Šķita, ka Strēlnieks īsti nejūt sev vietu. Tāpat jocīgi šķita arī pāris Bagija lēmumi, kādā jegā uz laukuma ir divi saspēles vadītāji un vēl kā 3šais numurs Dairis?! Kurš pie tam vēl arī uzņēmās saspēles vadītāja funkcijas. Lai arī kāds kapātājs un komandas dvēsele ir Jerīts. Uzskatu, ka nepamatoti daudz šodien bija laukumā. Kā 3šais saspēles vadītājs no tālākā rezervistu gala viņš būtu ok, bet nu nejau gandrīz kā pamatsastāva spēlētājs. Tas lai paliek uz Bagija pleciem. Lai vai kā, prieks par džeku atdevi un domāju, ka Rumānijā visu nokārtosim un pēc gada komanda būs vēl pieredzējusāki, kur arī palika tie pāris -3. Par lielu Latviju!
, 2012-09-08 19:43, pirms 13 gadiem
Lūzeri
, 2012-09-08 19:43, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Mistiskais Šnepa un Bagatska LEPNUMS! Lūk mēs viena no 3 valstīm Eiropā, kurā nav naturalizēto amerikāņu! O, kruta! Par to mums konfekti, lūdzu!
Es labāk gribu ka Latvijā spēlē savējie nevis kkādi melnie, kāda ir jēga, akd uzvaru atnes kkāds melnais? Tu baigi priecātos, ja kkāds melnais vilktu visu spēli un atnestu uzvaru? Es nepriecātos!
, 2012-09-08 19:45, pirms 13 gadiem
Burbuliits rakstīja: Es labāk gribu ka Latvijā spēlē savējie nevis kkādi melnie, kāda ir jēga, akd uzvaru atnes kkāds melnais? Tu baigi priecātos, ja kkāds melnais vilktu visu spēli un atnestu uzvaru? Es nepriecātos!
Melno nevajag, bet latvisko sakņu īpašnieks Badingers gan sevisķi nekaitētu
, 2012-09-08 19:48, pirms 13 gadiem
LAIKS rakstīja: Melno nevajag, bet latvisko sakņu īpašnieks Badingers gan sevisķi nekaitētu
Nu ar latviskām saknēm jā, bet tur runa gāja pa kkādu melno naturalizēšanu, es ,piem., nekad negribētu Latvijas izlasē redzēt kādu melno!
, 2012-09-08 19:50, pirms 13 gadiem
Par Strēlnieku precīzi. Patiesībā komanda spēlē vispār bez PG, jo gan Bertāns, gan Jeromanovs tādi nav, bet Strēlnieks, kas tāds varētu būt, nezin kāpēc iedomājas, ka tāds nav. Klasisks PG varētu izaugt no Vecvagara, bet viņš ir bez spēles laika.

Nesen kā pārrados no arēnas. Rezumē:
Patika, ka bija daudz skatītāji ieradušies un bija laba atmosfēra. Par spēli runājot, šķiet,ka visa spēle bija tāda kā 'taustīšanās'. Šķita, ka Strēlnieks īsti nejūt sev vietu. Tāpat jocīgi šķita arī pāris Bagija lēmumi, kādā jegā uz laukuma ir divi saspēles vadītāji un vēl kā 3šais numurs Dairis?! Kurš pie tam vēl arī uzņēmās saspēles vadītāja funkcijas. Lai arī kāds kapātājs un komandas dvēsele ir Jerīts. Uzskatu, ka nepamatoti daudz šodien bija laukumā. Kā 3šais saspēles vadītājs no tālākā rezervistu gala viņš būtu ok, bet nu nejau gandrīz kā pamatsastāva spēlētājs. Tas lai paliek uz Bagija pleciem. Lai vai kā, prieks par džeku atdevi un domāju, ka Rumānijā visu nokārtosim un pēc gada komanda būs vēl pieredzējusāki, kur arī palika tie pāris -3. Par lielu Latviju!
[/quote]
, 2012-09-08 19:53, pirms 13 gadiem
ilgonix rakstīja: spriežot pēc turnīra tabulas, ja Bosnija uzvar Rumaniju tad mēs uz čempi nebraucam
paskaties to tabulu vēlreiz: ja vinnējam Rumāniju, tad iesim tālāk kā 3šie labākie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-08 19:57, pirms 13 gadiem
Pilnigi infantilji te komente...
, 2012-09-08 19:59, pirms 13 gadiem
Burbuliits rakstīja: Nu ar latviskām saknēm jā, bet tur runa gāja pa kkādu melno naturalizēšanu, es ,piem., nekad negribētu Latvijas izlasē redzēt kādu melno!
Amerika nesastāv no vieniem melņiem! Runa neiet, runa ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-08 20:01, pirms 13 gadiem
PI4UKS rakstīja: A kāpēc viņi nespēlē Izlasē,ja nopietni ?
Ja tā nopietni, tad Sandis Valters jau ir sen pateicis, ka izlasē nespēlēs, Kambalas neņemšana ir saprotama dēļ tā elkoņa vācietim pa zobiem (un pareizi, ka neņem), janičenoks katru gadu izgudro arvien jaunas atrunas, lai nespēlētu, Yahoo un Kalvi nezinu kāpēc nepaņēma, jo PF ir smags trūkums, kv neizskatās pēc gribētāja un vai kādam ir vajadzīgs spēlētājs, kurš neklausa trenerim? Par AB labāk aizmirst. Šķēle būtu spēlējis, ja vien ne. Katrā ziņā no visiem nosauktajiem tikai Šķēle grub un var spēlēt izlasē. un arī tai atbilstu
, 2012-09-08 20:02, pirms 13 gadiem
ja kas 4500 skatītāji bija! Tā kā normāli!
, 2012-09-08 20:20, pirms 13 gadiem
Royal rakstīja: tas stulbais melnis konkrēti piebesīja - pēc katra sava metiena krīt gar zemi
kurš melniis tur visi tādi un tiesnesis tāds pats ko vēl var gribēt
, 2012-09-08 20:37, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: ...Bagija vaina

"taču gruzīni izvirzīja līdz brīvam metienam Pačuliju, kurš trieca bumbu grozā no augšas. Atlikušajās 9,6 sekundēs"
komanda presingoja, risks neattaisnojās, neviens nav vainīgs, nepaveicās!
Skatīties vajag spēli un tad komentēt, citādi tu te smirdini tikai gaisu!
Slēpts komentārs: archibald
, 2012-09-08 21:03, pirms 13 gadiem
sen nebija arēnā bijis tik daudz skatītāju uz basi. tik daudz emociju, ļoti milzīgs atbalsts. visi saprata spēles nozīmīgumu. pietrūka no visa kā pa druskai, lai uzvarētu, bet nekas. jāpaņem tie rumāņi un būs ok.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-08 21:16, pirms 13 gadiem
Nu žēl ka tas pēdējais trīnītis aizlidoja garām. Būtu iekritis mēs runātu savādāk Gribas dzirdēt Bagatska viedokli par spēli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-08 21:20, pirms 13 gadiem
Nu nekas jauzvar Rumani un viss bus pateikts,cerams,ka mums izdosies labu speli paradit,pedeja spele,jo svarigi tikt EC
, 2012-09-08 21:33, pirms 13 gadiem
Labi. Es pēc ilgāka laika arī tomēr izteikšos.

1. Komanda jau sāk izskatīties pārliecinošāk, bet šodien, diemžēl, "neatradās līderis".
2. Tiesnešu darbība dažās situācijās, maigi izsakoties, bija dīvaina... Sākumā šķita, ka tie spēles pirmajā pusē vairāk soda mūsējos, lai, apzinoties, ka spēle notiek LV, beigās tiesāt par labu mājniekiem. Tā tiesneši nereti dara. Bet beigās jau bija pārākais cirks. Neskaitīja rezultaīvus caurgājienus, kad bija sods uzsākot kustību uz grozu. Nenosvilpa Gruzijai 6 sekundes, kad mūsējie labi nopresingoja. Nesvilpa nesportisko pret Bertānu vecāko, kad viņš bija jau ticis garām pēdējam aizsargam. Vai nosvilpa piezīmi tam pašam Dairim, kad uz viņa piezemējās gruzīnu spēlētājs. Utt. Apšaubāmi bija tie tiesneši, ļoti apšaubāmi.
3. Bagatskis reizēm pārsteidza. Kaut vai ar pēdējā ceturtdaļā uzlaisto Vecvagaru, pret kuru atvērās gruzīnu "melnis". Ar nesaprotamu Jeromānova pārturēšanu laukumā. Ar to, ka netiek spēlēts uz Kuksika metieniem. Ar to, ka 2min pirms spēles beigām tiek uzlaists laukumā Dāvis Bertāns, kas līdz tam ir iemetis vienīgos punktus ar 2+1, bet noņemts no laukuma Meiers, kuram pustālie vienīgajam strādāja šovakar. Un tas, ka pēdējo sekunžu 3p metiens netiek uzticēts Bērziņam, pret kuru, principā, būtu visgrūtāk nostrādāt aizsardzībā, bet Bērziņam bija jau tā visvairāk punktu, arī iemesti 3p metieni, tai pašā 4.ceturtdaļā. Vēl nedaudz nepatika 1.puslaiks. Ja 1.puslaikā Gruzija pati nebūtu nospēlējusi briesmīgi, tad pārtraukumā varējām aiziet arī ar mīnus padsmit punktiem, jo uzbrukuma nebija - bija vienas vienīgas kļūdas, kā arī sasteigti, nesaprotami metieni bez izspēles.
4. Nezinu, kur jūs redzējāt to lielisko atmosfēru arēnā. Daudzi līdzjutēji vienkārši pietempušies. Daudzi izsaka visādas rasistiskas piezīmes par tiesnešiem un Gruzijas spēlētājiem. Bļauj nevietā, rupji lamājas. Reizēm līdzjutēju dziedāšana un atbalsts bija...Gruzijas izlases uzbrukuma laikā.. Vienvārdsakot...man ir cits viedoklis par "lielisko atmosfēru", kaut gan dažubrīd aplausi, koris, vienotība līdzī jūtot bija ļõoti labā līmenī
5. Lieliskas karsējmeitenes. Dejas ar "odziņu", akrobātika un šovs līmenī. Meitenēm arvien vairāk patīk un sanāk, tas ko viņas dara Tā turēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-08 21:58, pirms 13 gadiem
Estonia beat Serbia 88-81, best game in last 10 years.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-08 22:36, pirms 13 gadiem
Jeromanovu nedrīkst laist laukumā !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bagatskim tas jāsaprot vai arī jāatkāpjas !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Blues
, 2012-09-08 23:10, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: mazais sastāvs, agresīvāka spēle, bet tas galīgi negāja cauri. nesaprotu, kas noticis ar Freimani? it kā pie Tabaka trenējas, bet pie Bagija, nekas nav.

tāpat ja skatījies , tad redzēji, ka veči tikai 3 pts gatavi lādēt, 1 uzdriblē, ir , protams, reizes, kad iet iekšā, vai p-roll mēģina, bet bieži, 1 driblē, 4 skatās, gaida, kad dabū piespēli, tad jau defs ir pretī. maz uz iekšu, pat par maz!
Ja tu runā tikpat briesmīgi kā raksti, tad varu ieteikt labu logopēdu.
, 2012-09-08 23:13, pirms 13 gadiem
Tiešām var just ka brīvlaiks ir beidzies un ir sabraukuši mazuļi no skolām atpakaļ kas tikai redz zaudējumu konkrētajai spēlei..
Pieminiet manus vārdus pēc gadiem 4 kad šitie čaļi EK spēlēs par bronzu visi nolicēji dziedās citu valodu...
, 2012-09-08 23:43, pirms 13 gadiem
Zel. Negāja īsti šodien spēle Latvijas izlasei. Te bija komentāri par Jeromanovu - domāju, ka mums noteikti ir labāki un ATRAKI pirmie numuri vel neizmantoti. Jeris ir par lenu un akadēmisku šajā ātrajā izlases modeli.
, 2012-09-09 00:09, pirms 13 gadiem
Atliek atsūk.t beigtam alnim
, 2012-09-09 00:40, pirms 13 gadiem
biju uz spēli, šoreiz ļoti nepatika, kā dragā mūsējie. Vienīgais, kas šo spēli var ierakstīt plusos, bija Meiers (23.nr.) un varbūt vēl Mejeris (5.nr.). Pārējiem nekas nesanāca. Bet Švili un Kadzes spēlēja to, ko māk, čakarējās un tēloja, un bija pietiekami gudri, lai izmantotu savas iespējas. Mēs esam jauni un perspektīvi, bet diemžēl ļoti garastāvokļa komanda. Nezinu, vai Bagijs kaut ko būtiski uzlabos. Bet citu jau nav, vecie gurķi tāpat tik bojā gaisu, nav vajadzīgi ne Kambis, ne Valteri, ne NBA spīdeklis.
, 2012-09-09 02:40, pirms 13 gadiem
Paldies ltv7 ka komentars bez Bula, vismaz nav slimi orgasmi dauna izpildijuma jaklausas! Paldies tev, ltv7!!!
, 2012-09-09 04:02, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Labs komentārs
Basketbola slengā (pa apakšu) esmu mājsaimniece
izskaidro
Īsā versijā atbilde ir tāda, ka aizsargi, mainoties pie 3punktu līnijas, apzināti nesedz Strēlnieka tālmetienu, ļaujot viņam mest. " Pa augšu" nozīmētu izkriet pēc bloka uz āru, sedzot iespējamo tālmetienu.
, 2012-09-09 07:18, pirms 13 gadiem
Bija reiz uzvaras
Bija reiz tās
Nava vairs uzvaru
Nav vairs nekā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-09 08:21, pirms 13 gadiem
Burbuliits rakstīja: Es labāk gribu ka Latvijā spēlē savējie nevis kkādi melnie, kāda ir jēga, akd uzvaru atnes kkāds melnais? Tu baigi priecātos, ja kkāds melnais vilktu visu spēli un atnestu uzvaru? Es nepriecātos!
ha ha! Visa Krievija bēdājās, kad Holdens pēdējā sekundē Krievijai atnesa uzvaru EČ 2007, ja? Āksts tu esi.
, 2012-09-09 10:51, pirms 13 gadiem
Mums ir vajadzīgs labs centrs...
, 2012-09-09 12:12, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: Es vnk nesaprotu, ko saja izlase dara Jeromanovs?! kad vins ir laukuma, tad saspeli vada Bertans vai Strelnieks! metiena pilnigi nekada un lielakais kludu taisitajs! Wtf Bagatskis ar galvu doma?
Piekrītu, Jeromānovs nav izlases līmeņa spēlētājs.
, 2012-09-09 12:14, pirms 13 gadiem
Juri$$$ rakstīja: komanda presingoja, risks neattaisnojās, neviens nav vainīgs, nepaveicās!
Skatīties vajag spēli un tad komentēt, citādi tu te smirdini tikai gaisu!
SIST SODU VAJADZĒJA UZREIZ, KĀ NEPĀRĶĒRA!!! FAKTS KA BAGATSKA KĻŪDA!
, 2012-09-09 12:25, pirms 13 gadiem
76 rakstīja: biju uz spēli, šoreiz ļoti nepatika, kā dragā mūsējie. Vienīgais, kas šo spēli var ierakstīt plusos, bija Meiers (23.nr.) un varbūt vēl Mejeris (5.nr.). Pārējiem nekas nesanāca. Bet Švili un Kadzes spēlēja to, ko māk, čakarējās un tēloja, un bija pietiekami gudri, lai izmantotu savas iespējas. Mēs esam jauni un perspektīvi, bet diemžēl ļoti garastāvokļa komanda. Nezinu, vai Bagijs kaut ko būtiski uzlabos. Bet citu jau nav, vecie gurķi tāpat tik bojā gaisu, nav vajadzīgi ne Kambis, ne Valteri, ne NBA spīdeklis.
Jā, materiāls normāls, tik Jeromānovs krīt ārā, nav vēl izlases līmeņa spēlētājs, Strēlniekam nevar ļaut puļīt, ja jau nekrīt. Treneri vajadzētu pie kura puiši varētu progresēt, Bagatskis tagad tik uz 2 treneri velk, pie laba varētu pieredzi iegūt. Kas par treneri, ja beigās nav kombiņa kā 3 ielikt??? Min pārtraukumā pie -3 un kādām 6-8 sek saka, lai liek 2 un sit sodu??? Kāpēc nezīmē atstrādātu kombiņu un 3 neliek??? Vispār agresīvāk jāspēlē un nevarēja Gruzīnus atlaist! Gruzīni garastāvokļa komanda un Bagatskis nemācēja to izmantot!!!
, 2012-09-09 12:36, pirms 13 gadiem
elvels rakstīja: Es biju par Latviju neskatoties uz to, ka biju uzlicis uz Gruziju :|
Nu žēl, ka neuzvarēja, tagad kādu laiku atkal neredzēt tik daudz cilvēkus arēnā. Spēle bija ļoti laba, bet dažas Igauņa svilpes bija pretīgas.
Jā, brāāļi igauņi.....
, 2012-09-09 12:49, pirms 13 gadiem
AndSo rakstīja: Labi. Es pēc ilgāka laika arī tomēr izteikšos.

1. Komanda jau sāk izskatīties pārliecinošāk, bet šodien, diemžēl, "neatradās līderis".
2. Tiesnešu darbība dažās situācijās, maigi izsakoties, bija dīvaina... Sākumā šķita, ka tie spēles pirmajā pusē vairāk soda mūsējos, lai, apzinoties, ka spēle notiek LV, beigās tiesāt par labu mājniekiem. Tā tiesneši nereti dara. Bet beigās jau bija pārākais cirks. Neskaitīja rezultaīvus caurgājienus, kad bija sods uzsākot kustību uz grozu. Nenosvilpa Gruzijai 6 sekundes, kad mūsējie labi nopresingoja. Nesvilpa nesportisko pret Bertānu vecāko, kad viņš bija jau ticis garām pēdējam aizsargam. Vai nosvilpa piezīmi tam pašam Dairim, kad uz viņa piezemējās gruzīnu spēlētājs. Utt. Apšaubāmi bija tie tiesneši, ļoti apšaubāmi.
3. Bagatskis reizēm pārsteidza. Kaut vai ar pēdējā ceturtdaļā uzlaisto Vecvagaru, pret kuru atvērās gruzīnu "melnis". Ar nesaprotamu Jeromānova pārturēšanu laukumā. Ar to, ka netiek spēlēts uz Kuksika metieniem. Ar to, ka 2min pirms spēles beigām tiek uzlaists laukumā Dāvis Bertāns, kas līdz tam ir iemetis vienīgos punktus ar 2+1, bet noņemts no laukuma Meiers, kuram pustālie vienīgajam strādāja šovakar. Un tas, ka pēdējo sekunžu 3p metiens netiek uzticēts Bērziņam, pret kuru, principā, būtu visgrūtāk nostrādāt aizsardzībā, bet Bērziņam bija jau tā visvairāk punktu, arī iemesti 3p metieni, tai pašā 4.ceturtdaļā. Vēl nedaudz nepatika 1.puslaiks. Ja 1.puslaikā Gruzija pati nebūtu nospēlējusi briesmīgi, tad pārtraukumā varējām aiziet arī ar mīnus padsmit punktiem, jo uzbrukuma nebija - bija vienas vienīgas kļūdas, kā arī sasteigti, nesaprotami metieni bez izspēles.
4. Nezinu, kur jūs redzējāt to lielisko atmosfēru arēnā. Daudzi līdzjutēji vienkārši pietempušies. Daudzi izsaka visādas rasistiskas piezīmes par tiesnešiem un Gruzijas spēlētājiem. Bļauj nevietā, rupji lamājas. Reizēm līdzjutēju dziedāšana un atbalsts bija...Gruzijas izlases uzbrukuma laikā.. Vienvārdsakot...man ir cits viedoklis par "lielisko atmosfēru", kaut gan dažubrīd aplausi, koris, vienotība līdzī jūtot bija ļõoti labā līmenī
5. Lieliskas karsējmeitenes. Dejas ar "odziņu", akrobātika un šovs līmenī. Meitenēm arvien vairāk patīk un sanāk, tas ko viņas dara Tā turēt
Kādas 6 sek??? Jāpāriet 8 sek. Dairis debīli rāva aiz kājas 100% nesportiska piezīme ( kaut gan arī gruzīns TĒLOJA un ar uzvedās NESPORTISKI!) par Bagatski, toč vēl nav izlases līmeņa treneris, vēl mācās, varētu būt otrais treneris, kā pirmais nevelk un pareizi ir, spēli zaudē TRENERIS...
, 2012-09-09 13:22, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: ahahahah lašaras
lielākais kauna traips LV sportā aiz Ryznjana Dyjanama
tev tak vispār sports nepatīk, cik skatos! Ka tik kaut ko negatīvu.. antisportists.
, 2012-09-09 14:47, pirms 13 gadiem
"paldies" jāsaka horvatu tiesnesim, kas atklāti pietiesāja gruzīniem, lai izvilktu savus kaimiņus bosn-hercgovinu uz finālturnīru.
, 2012-09-09 15:10, pirms 13 gadiem
PIN rakstīja: "paldies" jāsaka horvatu tiesnesim, kas atklāti pietiesāja gruzīniem, lai izvilktu savus kaimiņus bosn-hercgovinu uz finālturnīru.
Bosnija-hercegovina jau pēc iepriekšējās kārtas finālā! Šādas spēles ir jāņem ar visiem tiesnešiem! Materiāls labs, tik vajag treneri, kas attīstītu šo materiālu un tad var pasapņot ar par medaļām!
, 2012-09-09 16:11, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: Ja tā nopietni, tad Sandis Valters jau ir sen pateicis, ka izlasē nespēlēs, Kambalas neņemšana ir saprotama dēļ tā elkoņa vācietim pa zobiem (un pareizi, ka neņem), janičenoks katru gadu izgudro arvien jaunas atrunas, lai nespēlētu, Yahoo un Kalvi nezinu kāpēc nepaņēma, jo PF ir smags trūkums, kv neizskatās pēc gribētāja un vai kādam ir vajadzīgs spēlētājs, kurš neklausa trenerim? Par AB labāk aizmirst. Šķēle būtu spēlējis, ja vien ne. Katrā ziņā no visiem nosauktajiem tikai Šķēle grub un var spēlēt izlasē. un arī tai atbilstu
+ vēl Blūms.
, 2012-09-09 20:21, pirms 13 gadiem
Taisnība, pārrakstījos. Tur anyway bija kādas 10 sekundes. Par Daira piezīmi es nemaz nekomentēju, pilnīgi piekrītu, ka bija nesportiskā. Bet pret viņu ātrajā arī nospēlēja apmēram līdzīgi, tikai rāva aiz rokas, tad nenosvilpa.

balts rakstīja: Kādas 6 sek??? Jāpāriet 8 sek. Dairis debīli rāva aiz kājas 100% nesportiska piezīme ( kaut gan arī gruzīns TĒLOJA un ar uzvedās NESPORTISKI!) par Bagatski, toč vēl nav izlases līmeņa treneris, vēl mācās, varētu būt otrais treneris, kā pirmais nevelk un pareizi ir, spēli zaudē TRENERIS...