Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvija savācas ceturtajā ceturtdaļā, atspēlējas un uzvar sīksto Baltkrieviju

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Latvija savācas ceturtajā ceturtdaļā, atspēlējas un uzvar sīksto Baltkrieviju
Dairis Bertāns. Foto: Basket.lv

Šodien 2023. gada Pasaules kausa priekškvalifikācijas D grupas spēlē Latvijas izlase, ceturtajā ceturtdaļā, atspēlējoties no septiņu punktu deficīta, svinēja grūtu uzvaru pār Baltkrieviju ar 92:83. Nākamo spēli Latvija aizvadīs trešdien 11. augustā, kad plkst. 19:30 otro reizi spēkosies pret Rumāniju.

D grupa

V.ValstsSUZAttiecībaPunkti
1.Latvija220200:1554
2.Baltkrievija10183:921
3.Rumānija10172:1081

# Latvija šodien izcīnīja otro uzvaru 2023. gada Pasaules kausa priekškvalifikācijas D grupā, spraigā cīņā apspēlējot Baltkrieviju ar 92:83. Rezultatīvākais Latvijai ar 20 punktiem bija Dairis Bertāns, kamēr 19 pievienoja Dāvis Bertāns.
# Par galveno varoni kļuva Dairis Bertāns, kurš mača izskaņā uzņēmās līdera lomu un guva divus svarīgus tālmetienus, kā arī izšķirošus soda metienus. Spēlētājs cīņu pabeidza ar 20 punktiem, realizējot četrus no sešiem trejačiem.
# Latvija spēli balstīja uz tālmetieniem, realizējot 15 no 35 metieniem (42.9%). Cīņā par atlēkušajām bumbām nedaudz labāki bija baltkrievi (32:30), piespēles vairāk izdalīja latvieši (24:20), bet kļūdas biežāk pieļāva Baltkrievijas spēlētāji (17:13).
# Tikai otrajā puslaikā laukumā iesaistījās Andrejs Gražulis, kurš ar savu enerģiju abos laukuma galos kļuva par vienu no atslēgas spēlētājiem uzvaras izcīnīšanā. Basketbolists maču pabeidza ar deviņiem punktiem un piecām atlēkušajām bumbām, no kurām četras izcīnītas uzbrukumā.
# Par pagrieziena punktu kļuva Daira Bertāna realizētais tālmetiens trīs minūtes līdz spēles beigām, pēc kura Latvija panāca četru punktu pārsvaru (83:79). Lai arī uzreiz pēc metiena spēlētājs saņēma tehnisko piezīmi, turpinājumā latvieši veica 9:3 izrāvienu un izcīnīja kāroto panākumu.
# Pēc divarpus gadu pārtraukuma Latvijas formā oficiālā spēlē devās Jānis Strēlnieks, kurš gandrīz 22 minūšu laikā guva astoņus punktus un atdeva piecas rezultatīvas piespēles.
# Priekškvalifikācijas D grupas trešo spēli Latvija aizvadīs trešdien 11. augustā plkst. 19:30 pret Rumāniju, kuru pirmajā savstarpējā spēlē pārspēja pārliecinoši ar 108:72.

Latvijas spēļu kalendārs

DatumsLaiksPretinieceRezultāts
07.08.19:30Rumānija108:72
08.08.19:30Baltkrievija92:83
11.08.19:30Rumānija
12.08.19:30Baltkrievija

2023. gada Pasaules kausa priekškvalifikāciju Latvija sāka ar pārliecinošu 108:72 panākumu pār Rumāniju. Šodien pretiniekos nāca Baltkrievija, pret kuru pēdējo reizi tika spēlēts 2007. gadā pārbaudes cīņā (84:52). Kopumā šī bija abu izlašu sestā savstarpējā spēle un līdz šim visās bija uzvarējusi Latvija.

Latvijas izlases sākumsastāvs: Dāvis Bertāns, Dairis Bertāns, Ate, Čavars, Zoriks

Uzvarētāji sastāvu nemaina, un to nemainīja arī Latvijas izlases galvenais treneris Luka Banki, kurš starta pieciniekā laukumā sūtīja tos pašus piecus, kurus dienu iepriekš pret Rumāniju. Spēles pirmais puslaiks nekādi neatgādināja cīņu ar Rumāniju. Baltkrievija aizsardzībā piedāvāja zonu, kas pusotras minūtes laikā Latviju izprovocēja uz divām paviršībām. Līdera lomu uzbrukumā uzņēmās Zoriks, kurš guva astoņus no 10 pirmajiem punktiem, bet pēc tam šo lomu pārņēma Dāvis Bertāns, realizējot divus tālmetienus (16:8). Ceturtdaļas otrajā pusē pirmo reizi priekškvalifikācijā laukumā devās Jānis Strēlnieks, tomēr palielināt pārsvaru mājiniekiem neizdevās. Viesi ar reaktīvo aizsargu un divu tālmetienu palīdzību veica izrāvienu ar 9:2, pietuvojoties līdz minimumam. Ceturtdaļas izskaņā komandas apmainījās tālmetieniem - 21:20.

Otrajā ceturtdaļā spēles raksturs īpaši nemainījās. Uz Latvijas mini izrāvienu Baltkrievija atbildēja ar to pašu. Mājinieki pieļāva kļūdas gan aizsardzībā, dodot iespējas baltkrieviem pārāk viegli gūt punktus no soda laukuma, gan uzbrukumā, kas deva iespēju Baltkrievijai skriet pusātrajos uzbrukumos un noslēgt tos ar precīzu tālmetienu. Pēc viena no tiem, kas panāca 29:28, Luka Banki pieprasīja pirmo minūtes pārtraukumu. Pēc tā Sitņiks pirmo reizi vadībā izvirzīja Baltkrieviju, taču tad savu vārdu teica Dāvis Bertāns, kurš vispirms veica trīs punktu gājienu, bet vēlāk ātrajā uzbrukumā izšķīrās par tālu metienu, kurš arīdzan bija precīzs - 35:31. Mini izrāviens lika par pārtraukumu izšķirties jau Baltkrievijai. Puslaika izskaņā turpinājās izrāvienu spēle - uz viesu 9:0, Latvija atbildēja ar 10:4, puslaiku noslēdzot ar viena punkta pārsvaru - 45:44. Lai uzvarētu, otrajā puslaikā bija jāuzlabo spēle aizsardzībā, kur tika ļauts pretiniekam sajust spēles ritmu - divpunktu metienu realizēti ar 56% (14/25), kā arī iemesti trīs tālmetieni.

Lai arī Latvija uz otro puslaiku iznāca apņēmīga un Dairis Bertāns ar tālmetienu guva pirmos puslaika punktus, vēlāk Baltkrievija turpināja savu benefici. Tās aizsargi bija meistarīgāki par mūsu aizsargiem, pēc diviem trīs punktu gājieniem pirmo reizi spēlē panākot piecu punktu pārsvaru (48:53). Līdz ceturtdaļas astotajai minūtei vadībā atradās Baltkrievija, taču tad, savu līdzjutēju atbalstīti, izrāvienā devās mājinieki. Lielu lomu spēlēja Andrejs Gražulis, kurš enerģiski cīnījās par atlēkušajām bumbām uzbrukumā, kā arī realizēja tālmetienu, kas pēc ilgāka pārtraukuma deva vadību Latvijai. Gražuli papildināja Jānis Strēlnieks, kurš ar akrobātisku caurgājienu panāca pluss trīs un piespieda viesus pieprasīt minūtes pārtraukumu. Tas palīdzēja, jo pēdējos piecus punktus guva tieši baltkrievi un pirms noslēdzošas ceturtdaļas atradās vadībā - 65:67.

Ceturtā ceturtdaļa iesākās nervozi un ar baltkrievu pieciem punktiem pēc kārtas (65:72). Latvija dzinās pakaļ, kas praktiski bija izdevies līdz ceturtdaļas vidum. Daira Bertāna tālmetiens, Mejera bloķēts metiens un Gražula lielisks solo groza apakšā deva mīnuss viens (74:75). Baltkrievija pieprasīja minūtes pārtraukumu, kuri līdz šim viesiem palīdzēja, pēc tiem dodoties izrāvienos. Šoreiz pārtraukums baltkrieviem par labu nenāca. Latvieši ieslēdza nākamo ātrumu aizsardzībā un uzbrukumā, kur lielu lomu spēlēja Daira Bertāna divi precīzie tālmetieni. Grūtā cīņā Latvija izcīnīja otro uzvaru ar 92:83.

Baltkrievijai rītdien paredzēta cīņa pret Rumāniju, kamēr Latvijai nākamās divas dienas ir brīvdienas un nākamo maču tā aizvadīs 11. augustā plkst. 19:30 pret rumāņiem.

Latvija - Baltkrievija 92:83 (21:20, 24:24, 20:23, 27:16)
Latvija: Dairis Bertāns 20 (3p 4/6), Dāvis Bertāns 19 (3p. 4/10), Lomažs 14, Zoriks 10 (5 rez.p), Gražulis 9, Strēlnieks 8, Meiers 6 (9 atl.b), Mejeris 6, Ate, Čavars, Kurucs
Baltkrievija: Parahausks 16 (7 atl.b), Sitņiks 14, Beļjankovs 12, Bļiznjuks 10, Stabroskis 7, Salašs 6, Semaņuks 6, Ernandess 5, Trastsinetskis 4, Aladka 3, Mikuļskis, Rubinšteins

Latvijas vīriešu valstsvienība

SpēlētājsPoz.Dz.g.AugumsKlubs 2022SpēlesPunkti
Jānis Strēlnieks11989190Žalgiris (LTU)1121031
Kristers Zoriks11998193VEF Rīga755
Dairis Bertāns21989193Real Betis (ESP)1111057
Rihards Lomažs21996190Denizli (TUR)17156
Artūrs Kurucs22000192Baskonia (ESP)436
Artis Ate31989193VEF Rīga2174
Artūrs Strautiņš31998198Reggio Emilia (ITA)69
Verners Kohs3/41997203Liepāja311
Dāvis Bertāns3/41992207Wizards (NBA)41344
Andrejs Gražulis41993202Trieste (ITA)26113
Rinalds Mālmanis41996204Murcia (ESP)33
Mareks Mejeris4/51991207Parma (RUS)88404
Anrijs Miška4/52000208VEF Rīga28
Klāvs Čavars51996205Astoria (POL)731
Mārtiņš Meiers51991208Elan Chalon (FRA)112904

Komandas vadība

PersonaAmats
Luka BankiGalvenais treneris
Jānis GailītisTreneris
Artūrs Visockis-RubenisTreneris
Mārtiņš TīssBrīvprātīgais treneris
Oskars VirsisBrīvprātīgais treneris
Oskars ErnšteinsFiziskās sagatavotības treneris
Mārtiņš PulverisĀrsts
Masimo SimonetaMedicīnas personāla vadītājs
Harijs HanzensFizioterapeits
Eduards VēverisFizioterapeits
Emīls TomsLBS vīriešu izlašu koordinators

     [+] [-]

, 2021-08-09 00:31, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Žagars izskatās pēc nerealizētā talanta traumu dēļ (apmēram, kā Kalve vai Vecais juniors). Atliek cerēt, ka spēle aizies Zorikam, kurš VEF laiku pa laikam izskatās ļoti cerīgi, savāksies Kurucs, Lomažs demonstrēs to ko klubā, jo izlasē bieži ir blāvs. Nu un redzēs, kā ies Timmam, Pasečņikam un Rodim - kaut kā neticās, ka kāds no viņiem tiks/atgriezīsies NBA. Un tad jau Eiropa un vismaz uz papīra jebkurš no viņiem ir labs papildinājums izlasei - jo īpaši, ja nav EL čaļu (ja, protams, viņi nekapās EL paši)
Varbūt vēl peiners

     [+] [-]

, 2021-08-09 00:32, pirms 3 gadiem
ak68 rakstīja: Piedod, sajaucu Ingu ar Gati. Bet nu labi. Par to, ir vai nav izlasē kādam būt, to lai lemj treneri. Katram spēlētājam ir iespēja sevi parādīt un ir arī iespēja progresēt. Tāpēc jau rakstīju, ka ir tādi, kas var noderēt, un arī tādi, kurus var epizodiski izmantot. Tā ir viena lieta. Otrs, nu ir vismaz 10 kadri, kas noteikti var spēlēt izlasē augstā līmenī un kas nav tagad klāt. Protams, tur jāatskaita nost NBA, jo tos varēsim dabūt tikai nākamajā vasarā, kad arī kadi atlases logi un spēles ir paredzētas, bet arī citu spēlētāju pietiek. Ar to gribēju vien teikt, ka nu nav tā, ka trīs vai četrus no šī sastāva izsvītrojam un viss basta. Trīš vai četrus pietiekami labus citus varam atrast. Nav tā, ka šo spēlētāju nebūtu. Labam trenerim jāmāk spēlēt ar tiem, kas uz doto atlases logu būs viņa rīcībā. Manevru iespējas Latvijas izlasei ir. Tas ir federācijas un treneru lauciņš, kā to visu pareizi nomenedžet.
Paņem šo sastāvu norēķini nost Dāvi, norēķini nost, visticamāk Strēlnieku, neskaiti klāt KP. Ļoti reāli, ka klāt var neskaitīt arī Timmu, Anžeju un Rodionu, jo tie sitīsies pa NBA un ja netiks EL apakšgals ir tīri ticams (+ abi pēdējie uz izlasi nekad nav bijuši naski). Neesot Strēlniekam problēmas ir ar saspiča lomu, jo Žagars vairāk ir traumēts, kā vesels un pārējie, kas pēdējos gados uzņēmušies šo lomu diez ko nevelk tieši izlasē ( pat ja iet klubā) uz papīra rezerves ir cerīgas, bet to reālo jaudu diezgan labi parādīja iepriekšējais kvalis un arī tas, ka klubu pieraksta kvalitāte kritusies salīdzinot ar situāciju pirms pāris gadiem.

     [+] [-]

, 2021-08-09 00:32, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Varbūt vēl peiners
Jā, Žani piemirsu, taču godīgi sakot viņa veselība arī viņam nekad nav ļāvsi parādīt visu ko spēj līdz galam. Nu un tad jau arī vel viens vterāns - Bērzs.

     [+] [-]

, 2021-08-09 00:35, pirms 3 gadiem
ULEB kausā ir mainīts formāts. Tagad tur 2 grupas pa 10 komandām katrā. 18 garantētas spēles katram klubam. Paskatījos, ka ULEB kausā vismaz novembrī būs pauze, domāju, ka arī februārī tāda būs. Kāpēc to pieminu? Rodionam ir līgums ar Partizan, kurš spēlēs šajā turnīrā. Protams, tas ar nosacījumu, ja spilgti sevi neapliecinās NBA Vasaras līgā.

     [+] [-]

, 2021-08-09 00:38, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Jā, Žani piemirsu, taču godīgi sakot viņa veselība arī viņam nekad nav ļāvsi parādīt visu ko spēj līdz galam. Nu un tad jau arī vel viens vterāns - Bērzs.
Nuja
Kādu maču bərzs var nokapāt godam

     [+] [-]

, 2021-08-09 00:39, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: ULEB kausā ir mainīts formāts. Tagad tur 2 grupas pa 10 komandām katrā. 18 garantētas spēles katram klubam. Paskatījos, ka ULEB kausā vismaz novembrī būs pauze, domāju, ka arī februārī tāda būs. Kāpēc to pieminu? Rodionam ir līgums ar Partizan, kurš spēlēs šajā turnīrā. Protams, tas ar nosacījumu, ja spilgti sevi neapliecinās NBA Vasaras līgā.
Spekulēju, ka kurucam nba epopeja cauri
Arī cik skatījos viņa spəles nba
Nu nav tur ne smakas no nba😉

     [+] [-]

, 2021-08-09 00:43, pirms 3 gadiem
Paskatījos, ka 2019. PK pamatkvalifikācijas grupu izloze notika augusta beigās. Tad pirmajos 6 grozos bija EČ kvalificējušās izlases, priekšpēdējā grozā priekškvalifikācijas grupu uzvarētājas un pēdējā grozā priekškvalifikācijas grupu 2.vietu ieguvējas. Ja nekas nebūs mainījies, tad 1.posmā mums ielozēs 3 izlases, kuras spēja kvalificēties Eurobasket 2022.

     [+] [-]

, 2021-08-09 00:43, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Spekulēju, ka kurucam nba epopeja cauri
Arī cik skatījos viņa spəles nba
Nu nav tur ne smakas no nba😉
Par to, ka cauri - piekrītu, bet nebrīnītos, ja tiks EL (es atceros, ka bija runa, ka itkā jau sarunāts klubs, gadījumā ja netiek NBA, bet neatceros kāds - tā kā ja jau ir līgums ar Ne-EL komandu - sorry, ka muldu), taču nepiekritīšu, ka tur nav NBA. Pirmajā Bruklinas sezonā, pirms sataisīja visus sūdus ar veceni un Nets sāka forsēt sastāvu izskatījās pēc ļoti solīda NBA rezervista. Tas kas bija pēc tam - nu jā, tur nekā diža nebija.

     [+] [-]

, 2021-08-09 00:44, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Nuja
Kādu maču bərzs var nokapāt godam
Ņemot vērā problēmas ar garajiem - ļoti ceru, ka arī nokapās.

     [+] [-]

, 2021-08-09 00:47, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Par to, ka cauri - piekrītu, bet nebrīnītos, ja tiks EL (es atceros, ka bija runa, ka itkā jau sarunāts klubs, gadījumā ja netiek NBA, bet neatceros kāds - tā kā ja jau ir līgums ar Ne-EL komandu - sorry, ka muldu), taču nepiekritīšu, ka tur nav NBA. Pirmajā Bruklinas sezonā, pirms sataisīja visus sūdus ar veceni un Nets sāka forsēt sastāvu izskatījās pēc ļoti solīda NBA rezervista. Tas kas bija pēc tam - nu jā, tur nekā diža nebija.
Pilnīgi manas domas !

     [+] [-]

, 2021-08-09 00:49, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: ULEB kausā ir mainīts formāts. Tagad tur 2 grupas pa 10 komandām katrā. 18 garantētas spēles katram klubam. Paskatījos, ka ULEB kausā vismaz novembrī būs pauze, domāju, ka arī februārī tāda būs. Kāpēc to pieminu? Rodionam ir līgums ar Partizan, kurš spēlēs šajā turnīrā. Protams, tas ar nosacījumu, ja spilgti sevi neapliecinās NBA Vasaras līgā.
Ok, tad tu atbildēji neapzināti uz manām puscaurajām atmiņām par Rodi Atcerējos, ka bija itkā līgums, bet ne klubu.

     [+] [-]

, 2021-08-09 00:53, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Žagars izskatās pēc nerealizētā talanta traumu dēļ (apmēram, kā Kalve vai Vecais juniors). Atliek cerēt, ka spēle aizies Zorikam, kurš VEF laiku pa laikam izskatās ļoti cerīgi, savāksies Kurucs, Lomažs demonstrēs to ko klubā, jo izlasē bieži ir blāvs. Nu un redzēs, kā ies Timmam, Pasečņikam un Rodim - kaut kā neticās, ka kāds no viņiem tiks/atgriezīsies NBA. Un tad jau Eiropa un vismaz uz papīra jebkurš no viņiem ir labs papildinājums izlasei - jo īpaši, ja nav EL čaļu (ja, protams, viņi nekapās EL paši)
Nu vēl tik traģiski neizskatās, bet pāris svarīgi attīstības gadi bez nopietnas nepārtrauktas spēļu pieredzes ir baigais atsviediens atpakaļ. Un saspēlniekam tas ir izteikti svarīgi. Es vakar uzslēdzu fragmentu no spēles pret Bulgāriju, iznāk uz laukuma un jau vienā no pirmajiem momentiem izvazā aizsargu kā mazu bērnu ar krosoveri un iemet brīvu pustālo. Konfekte

     [+] [-]

, 2021-08-09 00:55, pirms 3 gadiem
Ojāru Siliņu izlasē tūdaļ!!!

     [+] [-]

, 2021-08-09 00:59, pirms 3 gadiem
ak68 rakstīja: Piedod, sajaucu Ingu ar Gati. Bet nu labi. Par to, ir vai nav izlasē kādam būt, to lai lemj treneri. Katram spēlētājam ir iespēja sevi parādīt un ir arī iespēja progresēt. Tāpēc jau rakstīju, ka ir tādi, kas var noderēt, un arī tādi, kurus var epizodiski izmantot. Tā ir viena lieta. Otrs, nu ir vismaz 10 kadri, kas noteikti var spēlēt izlasē augstā līmenī un kas nav tagad klāt. Protams, tur jāatskaita nost NBA, jo tos varēsim dabūt tikai nākamajā vasarā, kad arī kadi atlases logi un spēles ir paredzētas, bet arī citu spēlētāju pietiek. Ar to gribēju vien teikt, ka nu nav tā, ka trīs vai četrus no šī sastāva izsvītrojam un viss basta. Trīš vai četrus pietiekami labus citus varam atrast. Nav tā, ka šo spēlētāju nebūtu. Labam trenerim jāmāk spēlēt ar tiem, kas uz doto atlases logu būs viņa rīcībā. Manevru iespējas Latvijas izlasei ir. Tas ir federācijas un treneru lauciņš, kā to visu pareizi nomenedžet.
Man patīk Tavs optimisms, bet tam
Nav Pamata.
Tas ir atrauts no reālas situācijas, jau šodien redzējām, cik ļoti mainās un krītas līmenis rotējot vecos izlases kadrus ar jaunajām rezervēm. Tur ir bezdibenis, kurš tikai apstiprina smagās pārdomas raugoties uz to, kā jaunie talantīgie jau gadiem neko nespēj ne izkarot ne pierādīt. No pēdējiem 10 gadiem lielajā basketbolā sevi pieteikuši, ja atmetam malā KP, ir tikai Lomažs, Strautiņš. I vsjo. Ā, arī Siliņš.

  +3 [+] [-]

, 2021-08-09 01:06, pirms 3 gadiem
Mums jau daudz feināk būtu, ja vairāk čaļi neizpelnās iespēju deldēt tālas rezerves soliņu Eirolīgās, bet gan tiek par līderiem Polijas, Turcijas, Spānijas Itālijas čempionātos. Man liekas, Bonis ar Freimani bija labs piemērs pagājušajā sezonā, būtu abi noderējuši šobrīd izlasē

  -1 [+] [-]

, 2021-08-09 01:27, pirms 3 gadiem
Mārcis Vītols ir ideāls šim kontekstam

     [+] [-]

, 2021-08-09 01:46, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Mums jau daudz feināk būtu, ja vairāk čaļi neizpelnās iespēju deldēt tālas rezerves soliņu Eirolīgās, bet gan tiek par līderiem Polijas, Turcijas, Spānijas Itālijas čempionātos. Man liekas, Bonis ar Freimani bija labs piemērs pagājušajā sezonā, būtu abi noderējuši šobrīd izlasē
Jā, ģenerālajam principam ir jābūt tam ka izalsē vadošās lomas spēlē tie kas spēlē ilgas un labas produktīvas minūtes savos klubos. un ja pa t kāds ir Eirolīgā bet tur spēlē max 5 minūtes spēlē vidēji, tad viņš ir liekams par pakāpi zemāk viennozīmīgi

     [+] [-]

, 2021-08-09 02:13, pirms 3 gadiem
NeHumanZ rakstīja: Jā, ģenerālajam principam ir jābūt tam ka izalsē vadošās lomas spēlē tie kas spēlē ilgas un labas produktīvas minūtes savos klubos. un ja pa t kāds ir Eirolīgā bet tur spēlē max 5 minūtes spēlē vidēji, tad viņš ir liekams par pakāpi zemāk viennozīmīg
Nu nē, es to redzu mazliet savādāk. Es teiktu, ka tie, kas spēj aizkapāties līdz Eirolīgai, ir arī izlasē labāki, to mēs arī šodien redzējām, bet izlases kontekstā, ja Eirolīgas čaļi vispār netiek, tad labāk, ja viņi būtu soli zemāk, bet ar vairāk minūtēm, lielākām lomām un pieejami, jo nav eirolīgā

  +1 [+] [-]

, 2021-08-09 02:14, pirms 3 gadiem
Man_utd#1 rakstīja: Mārcis Vītols ir ideāls šim kontekstam
Tu gribēji teikt, idēals priekš LBL?

     [+] [-]

, 2021-08-09 05:49, pirms 3 gadiem
ko ta apēduši?
Pirmajā dienā skrēja kā divdūjiņas, otrajā - kā pēc pensijas

     [+] [-]

, 2021-08-09 07:29, pirms 3 gadiem
Pirmajā puslaikā agresīva aizsardzība baltkrieviem. Neļauj truļus mest. Neredzēju risinājumus no Banki. Kur caurgājieni un iespēles garajiem?

     [+] [-]

, 2021-08-09 08:19, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu nē, es to redzu mazliet savādāk. Es teiktu, ka tie, kas spēj aizkapāties līdz Eirolīgai, ir arī izlasē labāki, to mēs arī šodien redzējām, bet izlases kontekstā, ja Eirolīgas čaļi vispār netiek, tad labāk, ja viņi būtu soli zemāk, bet ar vairāk minūtēm, lielākām lomām un pieejami, jo nav eirolīgā
Labāk lai eirolīgā ir. Esošās rezerves tikai augs vēl, tā kā es neteiktu, ka tik traki ir, cik mālē. Drīzāk runā par to, kāpēc jaunie izvēlas saņemt naudu nevis spēlēt

     [+] [-]

, 2021-08-09 08:28, pirms 3 gadiem
Pie šī sastāva ļoti trūkst laba centra Čavara vietā un vēl kārtīgs SF prātā nāk Rozītis un Bonis kas būtu labi jo liekas Bonis mums ir 2 labākais SF pagaidām aiz Timmas

  -1 [+] [-]

, 2021-08-09 08:37, pirms 3 gadiem
Jā, Kurucam negāja, Žoriks - kā jau parasti, kaut ko iemet un pēc minūtes tizli pazaudē bumbu. Raustās. Bet kas man jau n-to spēli pēc kārtas duras acīs ir Meiers... nu lempis, kas lempis. Tad kad viņš liek bloku, tur 50%, ka būs sods. Aizsardzībā kamēr 2x apgriežas ap savu asi un meklē kaut kur grieztos bumbu, pretinieks jau sen bumbu ielicis grozā. Tad vēl kaut kādi tizlie pustālie metieni - kā mans treneris teica: nevis metiens, bet bumbas palaišana groza virzienā Tas čalis ir tik lēns un neveikls it kā viņš būtu 240 cm garš. Es nesaprotu, kāpēc viņu tur (izlasē) moka. Gražulis 2x labāks! Čavaram vakar arī nebija laba spēle, bet arī Čavars daudz labāks par Meieru.
Nu paskaidrojiet man kāds, kāpēc Meiers tik principiāli tiek likts sastāvā.

     [+] [-]

, 2021-08-09 08:38, pirms 3 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Pie šī sastāva ļoti trūkst laba centra Čavara vietā un vēl kārtīgs SF prātā nāk Rozītis un Bonis kas būtu labi jo liekas Bonis mums ir 2 labākais SF pagaidām aiz Timmas
Ja centru, tad Meiera vietā. Čavars lai aug.

     [+] [-]

, 2021-08-09 08:52, pirms 3 gadiem
Rokets rakstīja: Kurucam, Lomažam, Zorikam jāpārdomā sava spēle, jo pret nospiedošu aizsardzību pazūd! Kurucs pēc pieļautās kļūdas neskrien atpakaļ aizsardzībā, rezultātā baltkrievam 2+1! Ekspertu ieskatā nevarīgais Parahauskis izskoloja mūsu garos. Labi, ka bija brāļi Bertāni un Strēlnieks.
Es, savukārt, pamanīju Zorika epizodi... driblējoties pazaudē bumbu, bet tā vietā lai mestos tai pakaļ, visupirms nokar galvu un nobļaujas "bļe" Pēc tam tikai atgriežas spēlē, bet tad jau bumba pretiniekam un nesportiskais sods Žorikam. Nu - bērnu kļūdas! Izslēgties no spēles tieši notikuma epicentrā esot! Tieši tas, ko profesionālis pieaugušo basketbolā nekad nedrīkst darīt. Uz soliņa vari vaimanāt, blenzt grieztos un vicināt rokas, nevis laukumā esot.

     [+] [-]

, 2021-08-09 08:56, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Uzvara ir uzvara. Raksturs komandai ir, vecais kodols joprojām ir nemainīgi izlases kodols, vienalga, ko raksta par viņiem komentāros un cik reizes pie neveiksmēm klubu sezonās viņus noraksta, bet lai tiktu tur, kur džeki spēj tikt, ir jābūt līmenim, talantam un savām kvalitātēm. Tas arī laukumā bija redzams. Nesaprotu, kur te tik daudz antipātijas pret Lomažu, viens no retajiem jaunajiem, kas spēj iet vai mest bez drebēšanas. Viens no retajiem, kuriem neko nevar pārmest par atdevi un attieksmi. Tai pat laikā, Dairis ir cits līmenis, Strēlnieks tāpat, Gražulis arī ir ar pareizu attieksmi un kvalitāti. Tāpēc arī jau pie Bagatska vienmēr ir bijis izlases tuvumā. Mejerim varbūt nebija tā vieglākā spēle, Meiers izvēloties pāriet uz otro līgu daļēji pats par sevi pasaka pietiekami daudz.
Starpcitu, spēles laikā, kad Gražulim jau bija 4 atlēkušās bumbas uzbrukumā un viņu mainīja nost Mejeris, komentētājs teica: "Gražuli nomaina Mejeris - vēl viens vīrs, kam patīk pacīnīties par uzbrukuma bumbām". ...domāju: var jau būt, ka patīk, bet protokolā neko tādu nemana. Gražulis ļoti labs! Mejeris un Meiers - eee... tādi stīvi, nedroši. Mejeris truļus vakar labi ielika - tas gan. Bet vispār, kad viņš vai Meiers saņem bumbu, man jau bail skatīties, kas notiks tālāk.

     [+] [-]

, 2021-08-09 09:00, pirms 3 gadiem
Limpompo rakstīja: Es, savukārt, pamanīju Zorika epizodi... driblējoties pazaudē bumbu, bet tā vietā lai mestos tai pakaļ, visupirms nokar galvu un nobļaujas "bļe" Pēc tam tikai atgriežas spēlē, bet tad jau bumba pretiniekam un nesportiskais sods Žorikam. Nu - bērnu kļūdas! Izslēgties no spēles tieši notikuma epicentrā esot! Tieši tas, ko profesionālis pieaugušo basketbolā nekad nedrīkst darīt. Uz soliņa vari vaimanāt, blenzt grieztos un vicināt rokas, nevis laukumā esot.
Tu spēli neskatījies tad. Nesportiskā bija uzreiz pēc bumbas pazaudēšanas. Pēc tam tikai lamājās. Salīdzinot ar Kurucu, tā kļūda nebija nozīmīga

  +3 [+] [-]

, 2021-08-09 09:00, pirms 3 gadiem
Limpompo rakstīja: Ja centru, tad Meiera vietā. Čavars lai aug.
Čavars ir sliktāks. To noliegt nevar nekādi

     [+] [-]

, 2021-08-09 09:02, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: no manas puses tas ir, jo es sagaidu vairāk no viņa. Nopietni, Tu saki taisnību par viņu, bet tajā pašā laikā, viņa problēmas ar defu perimetrā jau velkas un LBL laika. Pie presinga, viņam ir arī problēmas. Mēdz bumbu pārturēt. Protams viņam ir ļoti laba īpašība, kas daudziem trūkst, nepiekāpība, viņš iet un dara, cīnās. Vienkārši, viņš bija Asvel un cer atpakaļ Eirolīgā tikt, bet ir problēmas, kas velkas līdzi no LBL un tomēr pro viņš nespēlē pirmo sezonu. Man ir lielas espektācijas no viņa. Ja viņš pacels savu defu un spēs uzlabot saspēles vadīšanas aspektu, viņš var tikt Eirolīgas top klubos. Viņš man ļoti Vilbekinu atgādina.
Lomažs labs. Lomažam galvā viss ir kārtībā.

     [+] [-]

, 2021-08-09 09:11, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Man patīk Tavs optimisms, bet tam
Nav Pamata.
Tas ir atrauts no reālas situācijas, jau šodien redzējām, cik ļoti mainās un krītas līmenis rotējot vecos izlases kadrus ar jaunajām rezervēm. Tur ir bezdibenis, kurš tikai apstiprina smagās pārdomas raugoties uz to, kā jaunie talantīgie jau gadiem neko nespēj ne izkarot ne pierādīt. No pēdējiem 10 gadiem lielajā basketbolā sevi pieteikuši, ja atmetam malā KP, ir tikai Lomažs, Strautiņš. I vsjo. Ā, arī Siliņš.
Optimistam vajag būt. Ja es būtu pesimists, tas es sportu vispār neskatītos un pat nevarētu paskatīties. Pesimisms sporta vērotāju psihiski sagrauj un tas ir kaitīgi veselībai. Bet, ja tu skaties kā optimists, tad tas uzlabo tavu emocionālo veselību pie jebkura rezultāta, tas ir pat derīgi veselībai. Nu par tiem mūsu spēlētājiem. Esam redzējuši spēles, kad arī Dairis nepavelk, bet šajā spēlē viņš bija izcils. Viņš faktiski izvilka šo maču. Kas vēl būtu, ja Strēlnieks nokapātu 35 minūtes viņam pašam esot labā formā? Kauņa tepat blakus, ka jau federācija varēs viņi dabūt uz kādām svarīgām spēlēm. Tur jāskatās, kas ar kalendāriem un tādā veidā. Zoriks te rāda 50% vai pat mazāk no sava potenciāla. Viņš vēl jauns un esmu pārliecināts, ka sezonas laikā pieliks. Zoriks savā labākajā formā šādu spēli varētu viens pats izvilkt. Es zinu, ka viņš to var. Esmu drošs, ka pienāks arī Strautiņa un Artūra Kuruca laiks, lai gan te pēdējais diezgan sataisīja ziepes pret baltkrieviem. Taču tie visi ir jauni čāļi. Kas tad Dairis un Strēlneks viņu vecumā bija jau pilnīgi ideāli meistari? Ne kur nav zvanīts, ka Timma, Pasečņiks un Rodions nostiprināsies NBA. Visticamāk, ka vismaz daži no viņiem spēlēs Eiropā. Rodionam pat ir līgums ar Partizan uz kādiem tur nosacījumiem. Tā ka te būs darbs federācijai. Ir vēl spēlētāji par kuriem mēs pēc vienas vai divām spēlēm izdarām secinājumus, kas attiecas uz gadu vai pat diviem uz priekšu. Kvalis taču ir garš. Ko mēs tagad zinam, kādā kondicijā kādi spēlētāji būs nākamajā rudenī un kuros klubos spēlēs? Tas attiecas arī uz diezgan daudziem, kas te nemaz nav klāt. Arī Gražulis te labs piemērs. Vevagara laikā viņu norakstījām kā ilzlasei nederīgu. Bet re kā tagad viņš spēlē!

     [+] [-]

, 2021-08-09 09:12, pirms 3 gadiem
ak68 rakstīja: Optimistam vajag būt. Ja es būtu pesimists, tas es sportu vispār neskatītos un pat nevarētu paskatīties. Pesimisms sporta vērotāju psihiski sagrauj un tas ir kaitīgi veselībai. Bet, ja tu skaties kā optimists, tad tas uzlabo tavu emocionālo veselību pie jebkura rezultāta, tas ir pat derīgi veselībai. Nu par tiem mūsu spēlētājiem. Esam redzējuši spēles, kad arī Dairis nepavelk, bet šajā spēlē viņš bija izcils. Viņš faktiski izvilka šo maču. Kas vēl būtu, ja Strēlnieks nokapātu 35 minūtes viņam pašam esot labā formā? Kauņa tepat blakus, ka jau federācija varēs viņi dabūt uz kādām svarīgām spēlēm. Tur jāskatās, kas ar kalendāriem un tādā veidā. Zoriks te rāda 50% vai pat mazāk no sava potenciāla. Viņš vēl jauns un esmu pārliecināts, ka sezonas laikā pieliks. Zoriks savā labākajā formā šādu spēli varētu viens pats izvilkt. Es zinu, ka viņš to var. Esmu drošs, ka pienāks arī Strautiņa un Artūra Kuruca laiks, lai gan te pēdējais diezgan sataisīja ziepes pret baltkrieviem. Taču tie visi ir jauni čāļi. Kas tad Dairis un Strēlneks viņu vecumā bija jau pilnīgi ideāli meistari? Ne kur nav zvanīts, ka Timma, Pasečņiks un Rodions nostiprināsies NBA. Visticamāk, ka vismaz daži no viņiem spēlēs Eiropā. Rodionam pat ir līgums ar Partizan uz kādiem tur nosacījumiem. Tā ka te būs darbs federācijai. Ir vēl spēlētāji par kuriem mēs pēc vienas vai divām spēlēm izdarām secinājumus, kas attiecas uz gadu vai pat diviem uz priekšu. Kvalis taču ir garš. Ko mēs tagad zinam, kādā kondicijā kādi spēlētāji būs nākamajā rudenī un kuros klubos spēlēs? Tas attiecas arī uz diezgan daudziem, kas te nemaz nav klāt.
Žalgiris uz spēlēm nelaiž. Pat uz LTU izlasi nav laiduši. Ja būs svarīgas Eirolīgas spēles, tad necerēt uz Strēlnieku. Pie tam, jāskatās, kā ar veselību viņam

     [+] [-]

, 2021-08-09 09:13, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Rūjiena nav Latgalē
Labs - ģeogrāfijas stundas bastoja

  +1 [+] [-]

, 2021-08-09 09:55, pirms 3 gadiem
Limpompo rakstīja: Ja centru, tad Meiera vietā. Čavars lai aug.
Čavars nekad netiks virs LBL līmeņa, viņam pietrūkst pilnīgi viss, kas vien var pietrūkt. Labi viņš izskatās tikai uz rumāņu fona.

     [+] [-]

, 2021-08-09 09:58, pirms 3 gadiem
ak68 rakstīja: Optimistam vajag būt. Ja es būtu pesimists, tas es sportu vispār neskatītos un pat nevarētu paskatīties. Pesimisms sporta vērotāju psihiski sagrauj un tas ir kaitīgi veselībai. Bet, ja tu skaties kā optimists, tad tas uzlabo tavu emocionālo veselību pie jebkura rezultāta, tas ir pat derīgi veselībai. Nu par tiem mūsu spēlētājiem. Esam redzējuši spēles, kad arī Dairis nepavelk, bet šajā spēlē viņš bija izcils. Viņš faktiski izvilka šo maču. Kas vēl būtu, ja Strēlnieks nokapātu 35 minūtes viņam pašam esot labā formā? Kauņa tepat blakus, ka jau federācija varēs viņi dabūt uz kādām svarīgām spēlēm. Tur jāskatās, kas ar kalendāriem un tādā veidā. Zoriks te rāda 50% vai pat mazāk no sava potenciāla. Viņš vēl jauns un esmu pārliecināts, ka sezonas laikā pieliks. Zoriks savā labākajā formā šādu spēli varētu viens pats izvilkt. Es zinu, ka viņš to var. Esmu drošs, ka pienāks arī Strautiņa un Artūra Kuruca laiks, lai gan te pēdējais diezgan sataisīja ziepes pret baltkrieviem. Taču tie visi ir jauni čāļi. Kas tad Dairis un Strēlneks viņu vecumā bija jau pilnīgi ideāli meistari? Ne kur nav zvanīts, ka Timma, Pasečņiks un Rodions nostiprināsies NBA. Visticamāk, ka vismaz daži no viņiem spēlēs Eiropā. Rodionam pat ir līgums ar Partizan uz kādiem tur nosacījumiem. Tā ka te būs darbs federācijai. Ir vēl spēlētāji par kuriem mēs pēc vienas vai divām spēlēm izdarām secinājumus, kas attiecas uz gadu vai pat diviem uz priekšu. Kvalis taču ir garš. Ko mēs tagad zinam, kādā kondicijā kādi spēlētāji būs nākamajā rudenī un kuros klubos spēlēs? Tas attiecas arī uz diezgan daudziem, kas te nemaz nav klāt. Arī Gražulis te labs piemērs. Vevagara laikā viņu norakstījām kā ilzlasei nederīgu. Bet re kā tagad viņš spēlē!
"Optimistam vajag būt. Ja es būtu pesimists, tas es sportu vispār neskatītos un pat nevarētu paskatīties. Pesimisms sporta vērotāju psihiski sagrauj un tas ir kaitīgi veselībai. Bet, ja tu skaties kā optimists, tad tas uzlabo tavu emocionālo veselību pie jebkura rezultāta, tas ir pat derīgi veselībai."

Zelta vārdi