Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Bagatskis: ''Izgāzāmies pirmajā ceturtdaļā''

Krišs Upenieks

Bagatskis: ''Izgāzāmies pirmajā ceturtdaļā''
Ainars Bagatskis
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Šodien Latvijas vīriešu basketbola izlase piedzīvojusi otro zaudējumu trīs mačos Eiropas čempionātā kvalifikācijas turnīrā. Šodien mūsējie izbraukumā piekāpās Izraēlai - 88:110. Pēc spēles Latvijas izlases galvenais treneris Ainārs Bagatskis atzina, ka komanda pilnībā izgāzusies pirmajā ceturtdaļā.

"Zinājām, kā jāspēlē, bet spēles sākumā aizmāršības, uztraukuma vai cita iemesla dēļ kāds laikus nesamainījās, kāds nokavēja un Izraēlas izlase ieguva ne tikai lielu pārsvaru, bet arī pārliecību par saviem spēkiem," Ainars Bagatskis atzina, ka mača likteni lielā mērā izšķīra neveiksmīgi aizvadītā pirmā ceturtdaļa. "Sajutuši spēles garšu, izraēlieši sāka mest ar fantastisku precizitāti. Trīspunktniekos 16/25 ir ļoti iespaidīgs rādītājs. Pat Izraēlas žurnālisti nevarēja atcerēties, kad Tals Buršteins iemetis četrus no četriem,"
pēc spēles basket.lv pastāstīja treneris.

Bagatskis bija apmierināts ar sniegumu spēles vidū, kad izdevies pārķert iniciatīvu un būtiski samazināt rezultāta starpību. "Panācām mīnus astoņi, bija iespēja tikt vēl tuvāk, taču dažas neloģiskas darbības uzbrukumā apturēja pakaļdzīšanos. Ja trešo ceturtdaļu būtu beiguši ar mīnus desmit, viss vēl būtu iespējams. Izraēlas komandai nedrīkst ļaut ieskrieties, pat itālieši savā laukumā nespēja viņus panākt," teica Bagatskis.

Treneris atzina, ka gaida labāku sniegumu no Bankevica, Jurevičus un Bertāna: ''Ne jau visu izsaka gūtie punkti. Arī Rīgā pret Itāliju viņiem to nebija daudz, bet citos elementos visi nospēlēja pietiekami produktīvi Iespējams, kādam traucē tas, ka domas ir kaut kur citu - piemēram, pie nākamā līguma.Tagad ir skaidrs, kas jāpaveic, lai uzvarētu - atliek tikai iziet laukumā un to izdarīt. Bet, pirms domāt par atbildes maču ar Izraēlu, nākamajai spēlei ar Somiju atkal gatavosimies kā pēdējai.''

Izmantotie resursi:
Basket.lv

1 2 38 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2010-08-08 21:59, pirms 14 gadiem
Daudz maz līdzīgi spējām nospēlēt tikai pret Izraēlas rezervistiem. Gaidīsim, kad arī viņu līderi aizies pensijā...

 +26 [+] [-]

, 2010-08-08 22:03, pirms 14 gadiem
Paņemt pirmo minūtes pārtraukumu pie mīnuss 15, grūti savādāk kā par izgāšanos nosaukt! Tā kā jāpiekrīt trenerim!

 +16 [+] [-]

, 2010-08-08 22:04, pirms 14 gadiem
Derētu būt arī paškritiskākam un atzīt savas kļūdas spēlētāju rotācijā un aizsardzības izvēlē.

 +11 [+] [-]

, 2010-08-08 22:08, pirms 14 gadiem
Neloģiskā darbība uzbrukumā bija "labo spēlētāju"* vietā uzlaist laukumā Sirsniņu un Bankevicu!

* - Kuksiks, Strēlnieks.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-08 22:09, pirms 14 gadiem
kas notika zem mūsu groza??

  -1 [+] [-]

, 2010-08-08 22:13, pirms 14 gadiem
Bankevicam taču nekas netraucē, ļoti labs līgums ar Ventspili ir kabatā!

  -4 [+] [-]

, 2010-08-08 22:14, pirms 14 gadiem
Ja tā var teikt, tad Bagijs nedraudzējas ar smadzenēm,ok, Bankevica un Bertāna spēles laiks,lai pierādītu sevi bija pietiekoš, bet nu par Jurēviču nepiekrītu, ko gan 7min var parādīt,ja praktiski pie metieniem netiek?Un negribās ticēt, ka domas būtu par nākošo sezonu, kurš gan no viņiem negribēja parādīt savu labāko spēli?

 +11 [+] [-]

, 2010-08-08 22:15, pirms 14 gadiem
chumba rakstīja: Ja tā var teikt, tad Bagijs nedraudzējas ar smadzenēm,ok, Bankevica un Bertāna spēles laiks,lai pierādītu sevi bija pietiekoš, bet nu par Jurēviču nepiekrītu, ko gan 7min var parādīt,ja praktiski pie metieniem netiek?Un negribās ticēt, ka domas būtu par nākošo sezonu, kurš gan no viņiem negribēja parādīt savu labāko spēli?
Ja tu būtu redzējis kādus s*dus viņš paspēja sataisīt pa tām 7min, tad tā neteiktu

  +1 [+] [-]

, 2010-08-08 22:16, pirms 14 gadiem
".Tagad ir skaidrs, kas jāpaveic, lai uzvarētu - atliek tikai iziet laukumā un to izdarīt."

viegli to taa pateikt atliek tik iziet laukumaa un uzvaret.ja jau tas butut tik easy tad jau kalnus pats Bagijs vareja sakt gaazst kad gaja laukumaa gadus atpakal.

 +10 [+] [-]

, 2010-08-08 22:18, pirms 14 gadiem
izraēļi mēmi metuši. Bet tā ir ar dienvidniekiem, ja ļauj iemest pirmos vieglos metienus, tad vēlāk viņi tavā grozā sabērs ne pa jokam.

Izcils piemērs - Spānija!

  +7 [+] [-]

, 2010-08-08 22:19, pirms 14 gadiem
piilaadzis rakstīja: Ja tu būtu redzējis kādus s*dus viņš paspēja sataisīt pa tām 7min, tad tā neteiktu
mes esam redzejusi kaa sudus vara visa si izlase un ko nu?tak tads bija merkjis dot jaunajiem iespeju lai sajut speli un liimeni kadaa spele.tad jau vareja Jurevica vietaa panjemt kadu Helmani kam 7 min ar butu gana un butu iespejams izdarijis topasu ko Mareks.Point is-ja nedod iespeju tad jau jaunais nekad neklus par pieredzejusu jo nu iesedet benkji rievas un uz dibena tuulznas jau var ari maajas pie TV

 +18 [+] [-]

, 2010-08-08 22:22, pirms 14 gadiem
Bagij - ja tu liec Marekam spēlēt kā uzbrucējam, tad nav ko cerēt no viņa labu sniegumu. Viņš var spēlēt Latvijā kā trešais numurs, bet ne jau Eiropā pret Caspi, Bellinelli u.t.t. Viņš fiziski netiek līdzi aizsardzībā, zaud divcīņas un līdz ar to arī uzbrukumā viņš kļūst vājš - neiemesti savi metieni, kļūdas piespēlēs, bumbas (ne)kontrole. Ja jau Bankevics un Bertāns sevi šajā pozīcijā (lasi otrais numurs) nepierāda, tad izmēģini tieši šajā pozīcija Mareku.

 +43 [+] [-]

, 2010-08-08 22:27, pirms 14 gadiem
zemgalis15 rakstīja: izraēļi mēmi metuši. Bet tā ir ar dienvidniekiem, ja ļauj iemest pirmos vieglos metienus, tad vēlāk viņi tavā grozā sabērs ne pa jokam.

Izcils piemērs - Spānija!
Kuksiks arī sāk vikt uz dienvidnieku.

  -2 [+] [-]

, 2010-08-08 22:36, pirms 14 gadiem
zemgalis15 rakstīja: izraēļi mēmi metuši. Bet tā ir ar dienvidniekiem, ja ļauj iemest pirmos vieglos metienus, tad vēlāk viņi tavā grozā sabērs ne pa jokam.

Izcils piemērs - Spānija!
Izraēla ir dienvidnieki? Hmm - pirms spēles ar Latviju bija austrumos...
LV uzbrukums bija līmenī, arī bumbas savācām par 10 vairāk, bet šoreiz mūsu aizsardzība < žīdu uzbrukums! Nekas, vēl viss ir iespējams!

  +2 [+] [-]

, 2010-08-08 22:41, pirms 14 gadiem
visu izsaka Sirsninja 5 kljuudas 15 minuutees.... biki taa ka par daudz prieksh saspeeles vadiitaaja. un shkjiet ka kaadas 3 tad kad bija jaapievelk veel klaat pie -8.... tak stastiija pats Bagatskis, ka mazliet parotees ar mainjaam un noskaidros kam kuraa dienaa iet, nu tad kakova hrena vinjsh netur laukumaa tos ka iet taa speele???

bet ik pa briidim var redzeet ka arii jaunie dzheki ir ljoti labi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-08 22:46, pirms 14 gadiem
Cik komandas tiek no katras apakšgrupas ārāa??

 +31 [+] [-]

, 2010-08-08 22:48, pirms 14 gadiem
kursh te vispaar domaa ka Bankevics var ko izdarit:
1.nav aizsardzibas
2.vienveidigs uzbrukums
3.nervozs
4.met ari tad ja neiet
pluss-aatrums,bet ar to ir par maz:-(

  +1 [+] [-]

, 2010-08-08 22:51, pirms 14 gadiem
HakunaMatata rakstīja: Izraēla ir dienvidnieki? Hmm - pirms spēles ar Latviju bija austrumos...
LV uzbrukums bija līmenī, arī bumbas savācām par 10 vairāk, bet šoreiz mūsu aizsardzība < žīdu uzbrukums! Nekas, vēl viss ir iespējams!
saprotu, ka skolā atantu neatvēri, bet tad lūdzu : Google Maps

ieej šeit un apskaties - Izraēla ir viarāk uz dienvidiem nekā tādas valstis kā SPānija, Grieķija utt!! arī par Tunisiju tā ir vairāk uz dienvidiem!

jā, Izraēla tiek klasificētā kā tuvie austrumi, bet viņi ir konkrēti arī dienvidos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-08 22:55, pirms 14 gadiem
Tie kuri te sudzas par speles laiku,padomajiet tomer,ka laukuma var atrasties tikai 5 komandas speltaji un spele ilgst tikai 40 mintes,tapec visi nevar vislaik spelet un gut to pieredzi.Un saprotiet ari Bagatski,kuram tomer ari jadoma par uzvaram nevis tikai speletaju iespelesanu

  -3 [+] [-]

, 2010-08-08 22:57, pirms 14 gadiem
JimBim rakstīja: kursh te vispaar domaa ka Bankevics var ko izdarit:
1.nav aizsardzibas
2.vienveidigs uzbrukums
3.nervozs
4.met ari tad ja neiet
pluss-aatrums,bet ar to ir par maz:-(
Nav ists raditjs,bet tomer parbaudes speles ar to savu vienveidigo uzbrukumu bija komandas lideris uzbrukuma
Slēpts komentārs: marcelo566
Slēpts komentārs: marcelo566
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-08 23:39, pirms 14 gadiem
minchux21 rakstīja: nu jau pa skarbu pateici... esam maza valsts un buusim... kartee eč nevar piedaliities.. ko da lielajaam valtiim vajadzeetu dariit, itaalijai tikai fitens k-ko pa laikam izdara un viss... basis ar visiem staariem iet uz leju tik... LV prieksh saviem resursiesm ir ok, gan basii, gan futenii.. hokjii pat mazliet virs sawas pakaljas
jaa sava zinjaa tev taisniiba.. mees esam savaa liimenii pat dazos sporta veidos paaraaki... buus jau ok kaadreiz

  -3 [+] [-]

, 2010-08-08 23:47, pirms 14 gadiem
Izgāztos arī pārējās ceturdaļās, ,, bet iZRAĒLA visu nokārtoja t.i uzvarētu speeli jau pirmajā ceturdaļā,,,, un pēc tam spēlēja ar pus atdevi-visai logjiski rīkojās ēbreji...

tāpēc Bagij tā izceelaas pirmaas ceturdaljas rezultaats...nevis ka LV peec tam tur baigi saaka kapaat

  -2 [+] [-]

, 2010-08-09 07:25, pirms 14 gadiem
zēļ ka Bankevic nevar pat uzspeļet pat pie sava trenera. bet ceram.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-09 13:43, pirms 14 gadiem
Nē Bagij tas ir normāli ielaist 34 punktus ceturtdaļā..

     [+] [-]

, 2010-08-09 13:44, pirms 14 gadiem
izgāzāties visā spēlē...

  -1 [+] [-]

, 2010-08-09 13:51, pirms 14 gadiem
rabis rakstīja: visu izsaka Sirsninja 5 kljuudas 15 minuutees.... biki taa ka par daudz prieksh saspeeles vadiitaaja. un shkjiet ka kaadas 3 tad kad bija jaapievelk veel klaat pie -8.... tak stastiija pats Bagatskis, ka mazliet parotees ar mainjaam un noskaidros kam kuraa dienaa iet, nu tad kakova hrena vinjsh netur laukumaa tos ka iet taa speele???

bet ik pa briidim var redzeet ka arii jaunie dzheki ir ljoti labi!
NAFIG TAD BAGIJS NEMAINA??? TRENERIS PAGAIDĀM O, VĒL VAJADZĒTU LJBL PATRENĒT UN TAD IZLASI, NE MINŪTI ZIN, KAD PAŅEMT, NE MAIŅAS, PIEVELK -8, DŽEKUS, KAM IET SPĒLE, NOSĒDINA MALĀ, 2 KĻŪDAS PĒC KĀRTAS, NE MAIŅA, NE MINŪTE. AIZSARDZĪBA- O. TRENERIS AR O

  -2 [+] [-]

, 2010-08-09 14:25, pirms 14 gadiem
Sirsniņš nav spēlētājs. Vismaz šādā līmenī. Bagijs vai kāds cits var pateikt, kāpēc nav LV labākie saspēles vadītāji viņa izlases modelī ? Labi, par K. valteru un J.Blūmu skaidrs, bet kāpēc ignorēti Leonīds Skolmeistars, Vilnis Nikolaisons, Tedis Lapuķis un Viktors Novobrancevs !? Spelētāji ar vārdu un regulāru spēļu praksi augstā līmenī. Viņi tiem buršteiniem ierādītu vietu !

     [+] [-]

, 2010-08-09 14:26, pirms 14 gadiem
eduards fināls rakstīja: Nē Bagij tas ir normāli ielaist 34 punktus ceturtdaļā..
37

     [+] [-]

, 2010-08-09 15:36, pirms 14 gadiem
taisnība, kas taisnība Bagatskis nemelo!
1 2 38 komentāri