Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Nenosargāta groza apakša un metienu precizitāte liedz Latvijai iekļūt 1/4 finālā

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Nenosargāta groza apakša un metienu precizitāte liedz Latvijai iekļūt 1/4 finālā
Rodijs Mačoha cīņā ar pretiniekiem. Foto: FIBA

Arī ar ceturto piegājienu Latvijas U19 izlase neiekļuva FIBA U19 Pasaules kausa ceturtdaļfinālā, šodien Daugavpilī nespējot trāpīt no distances un nosargāt groza apakšu pret atlētiskajiem Senegālas basketbolistiem. Visā spēlē tika piedzīvots zaudējums ar 44:57, kas nozīmē, ka tālākā cīņa būs par 9. līdz 16. vietu.

Latvija Nikolaja Mazura vadībā turnīru iesāka ar vienu uzvaru trijās spēlēs, lai gan varēja izcīnīt panākumus visās trijās. Atklāšanas spēlē tika izsēts 12 punktu pārsvars pret Puertoriko, bet noslēdzošajā apakšgrupas cīņā pret Serbiju 17 punktu vadība. Pateicoties Irānas uzvarai pār Puertoriko, latvieši B apakšgrupu noslēdza otrajā vietā, kas astotdaļfinālā pretiniekos deva Senegālu.

Senegāla A apakšgrupā panākumu izcīnīja tikai atklāšanas spēlē, ar 76:71 apspēlējot Japānu. Nākamajās divās piedzīvotas neveiksmes pret Lietuvu ar 73:78 un Kanādu 56:85. Uzreiz pēc grupas pēdējā mača izlasi pameta tās līderis Ibu Badži, kurš no 8. līdz 11. jūlijam piedalīsies NBA pirmsdrafta treniņos Mineapolisā. Basketbolists trijās spēlēs vidēji bija izcēlies ar 14 punktiem un 10.3 atlēkušajām bumbām.

Līdz šim Pasaules kausos Latvijai labākais rezultāts bija 1999. gadā, kad Valda Valtera vadītā izlase palika devītajā vietā, kamēr Senegāla pirms diviem gadiem izcīnīja 15. vietu, cīņā par 16. vietu apspēlējot Ķīnu, bet 2013. gadā turnīru noslēdza 16. vietā, vienīgo panākumu gūstot pār Koreju.

Pirms spēles komandas atradās līdzās gūtajos punktos spēlē - Senegāla trīs mačos vidēji bija guvusi 68.3, kamēr Latvija 67.7. Senegāla bija piektā labākā cīnītāja par atlēkušajām bumbām pret Latvijas 10. pozīciju, bet latvieši bija naskāki piespēlētāji, kamēr pretinieki šajā spēles aspektā atradās priekšpēdējā vietā.

Sākumsastāvi

Latvija: Šulcs, Mačoha, Feierbergs, Skuja, Viljamsons
Senegāla: Diops, Sane, Ndongo, Magassa, Sovs

Spēle iesākās ar četriem Senegālas gūtiem punktiem pēc veiksmīgiem caurgājieniem pozicionālos uzbrukumos, vēlāk no soda laukuma pievienojot vēl četrus, kas jau trešajā minūtē lika minūtes pārtraukumu pieprasīt Nikolajam Mazuram. Dažādie uzbrukuma risinājumi pret Senegālas agresīvo aizsardzību kā caurgājieni, iespiešana groza apakšā un metieni no distances latviešiem sākumā nepadevās. Pilnīga pretinieku dominance turpinājās līdz ceturtdaļas astotajai minūtei, kurā tā balstīja savus uzbrukumus uz metieniem no soda laukuma un pēc atkārtotām iespējām, uzbrukumā izcīnot četras atlēkušās bumbas desmit minūšu laikā. Latvijai neizdevās nedz ierobežot spēcīgos un raženos pretiniekus, nedz gūt punktus no distances. Cerību stariņu mājiniekiem deva pēdējās divas minūtes, kurās tika ierobežots Senegālas pārākums cīņā par atlēkušajām bumbām, kas ļāva veikt 7:0 izrāvienu un atrasties sešu punktu deficītā - 11:17. Visus punktus Senegāla bija guvusi ar divpunktu vai soda metieniem, kamēr Latvijas metienu procents no distances bija neiepriecinošs - 22.22% (4/18).

Ar otrās ceturtdaļas sākumu Latvija aizsardzību vairāk koncentrēja uz soda laukuma noturēšanu, kas nesa rezultātus. Senegālai visi septiņi mēģinājumi gūt punktus ar tālmetienu palīdzību bija nesekmīgi, kamēr otrā laukuma galā ar otro trejaci atbildēja Feierbergs (15:18). Uz brīdi rezultāts bija iesprūdis 18:20, taču pirmo reizi kopš spēles sākuma neizšķirtu panāca precīzs Kristiāna Šulca caurgājiens. Pašatdeve un darbs abos laukuma galos provocēja Senegālu nedaudz vairāk kļūdīties (8:7), kā arī vairs nerealizēt savas iespējas ar augstu precizitāti - divpunktu metieni tika realizēti vairs ar 38 %. Latvija gan visu pirmo puslaiku nespēja atbildēt ar ko labāku, metot tikai ar 20% precizitāti. Pēdējos četrus puslaika punktus guva Senegālu, atrodoties vadībā ar 24:20. Lai uzvarētu, Latvijai otrajā puslaikā bija jāuzlabo metienu precizitāti, jāsamazina kļūdu skaits un labāk jācīnās par atlēkušajām bumbām (23:29).

Spēles raksturs otrā puslaika sākumā nemainījās, Latvjias problēmām paliekot tām pašām. Pirmajās minūtēs Senegāla guva par trim punktiem vairāk un palielināja pārsvaru līdz septiņiem (29:22), bet vēlāk pēc Sova četriem punktiem atjaunoja pirmā puslaika ievadā iekrāto desmit punktu pārsvaru (33:23). Atlikušajās sešās minūtēs Latvija, savu līdzjutēju atbalstīti, ļāva Senegālai gūt tikai piecus punktus, taču paši atbildēja tikai ar sešiem, pirms noslēdzošās ceturtdaļas esot iedzinējos ar mīnuss deviņi - 29:38. Patērētā enerģija aizsardzība ietekmēja veiksmes uzbrukumā, kur precizitāte joprojām nebija uzlabojusies - 11/50 (22%).

Vienu no retajiem brīvajiem tālmetieniem spēlē ceturtās ceturtdaļas otrajā minūtē realizēja kapteinis Kristiāns Šulcs, atgriežot uz tablo mīnuss desmit (33:43). Spēles pavediens joprojām bija Senegālas rokās, kura sešas minūtes līdz pamatlaika beigām pēc Ndongo divpunktu metiena panāca 12 punktu pārsvaru (35:47). Tas lika kārtējo minūtes pārtraukumu sasaukt Nikolajam Mazuram. Tas neko neietekmēja, jo prettriecienu Senegālai latvieši nespēja dot. Pretinieki iniciatīvu neatdeva līdz pamatlaika izskaņai, pirmo reizi valsts vēsturē iekļūstot U19 Pasaules kausa ceturtdaļfinālā. Latvieši arī ceturto reizi spēlēs par devīto līdz 16. vietu.

Spēles statistika

LatvijaSenegāla
2p %9/31 (29%)22/48 (45%)
3p %7/32 (21%)0/14 (0%)
1p %5/9 (55 %)13/21 (61%)
Atl.b.4150
Piespēles1011
Kļūdas1613

Latvija - Senegāla 44:57 (11:17, 9:7, 9:14, 15:19)
Latvija: Vanags 10, Šulcs 9, Feierbergs 8 (8 atl.b.), Helmanis 7, Skuja 5, Mačoha 5, Briedis, Denafs, Kļanskis, Slivackis, Viljamsons
Senegāla: Sane 17, Magassa 13 (11 atl.b), Ndongo 12 (11 atl.b), Diops 8 (8 atl.b), Sovs 4, Diatta 3, M.Diops, Gueje, Mbops

Latvijas U19 izlase

#SpēlētājsPoz.Dzimš.d.AugumsKlubs 2021
4Noa ViljamsonsF/C18.04.2002213Latvijas Universitāte
5Toms SkujaPG02.01.2002189Fuenlabrada (Spānija)
6Kristiāns FeierbergsF26.08.2002203GBA Sojky Pelhrimov (Čehija)
7Rodijs MačohaF29.10.2002201Fuenlabrada (Spānija)
8Valters BriedisG28.01.2003184Ādaži
9Rihards ParādnieksSG04.01.2002188A.Kraukļa VEF skola
10Kristiāns ŠulcsG/F26.09.2002194BK Ventspils
11Ričards Daniels VanagsSG29.12.2002201A.Kraukļa VEF skola
12Noels Enrijs SlivackisG01.09.2003194VEF BA Valkā/DSN
13Ričards KļanskisF02.10.2003201Orlandina (Itālija)
14Dāvis DenafsSG25.03.2002191Ogre
15Krišs HelmanisF/C07.04.2002211Joventut Badalona (Spānija)

Galvenais treneris: Nikolajs Mazurs (Ogre)
Treneri: Jānis Butāns, Uldis Švēde, Artūrs Bērziņš
Vingruma treneris Dāvis Feikners
Fizioterapeite Sintija Priede
Menedžeris Jānis Laganovskis

 +14 [+] [-]

, 2021-07-07 19:46, pirms 4 gadiem
Vienvārdsakot - nožēlojami. Divvārdsakot - diezgan traģiski

Tā ir šī brīža realitāte, patīk vai nē.

Biju gaidījis vairāk, varbūt tas bija naivi cerēts.

 +11 [+] [-]

, 2021-07-07 19:46, pirms 4 gadiem
Iespējams sliktāka basketbola spēlē, kuru esmu skatījies.

  +7 [+] [-]

, 2021-07-07 19:46, pirms 4 gadiem
Kļūdas, kļūdas un kļūdas. Ļoti švaki mazurs ir sagatavojies kombinācijas. Viss ko var ir truļi. Un it sevišķi Vanags. Tik met un met garām. Ļoti bezzobains turnīrs...

  +6 [+] [-]

, 2021-07-07 19:47, pirms 4 gadiem
trenēties vajag vairāk...

  +7 [+] [-]

, 2021-07-07 19:47, pirms 4 gadiem
markkomartins rakstīja: Kļūdas, kļūdas un kļūdas. Ļoti švaki mazurs ir sagatavojies kombinācijas. Viss ko var ir truļi. Un it sevišķi Vanags. Tik met un met garām. Ļoti bezzobains turnīrs...
7/32 truļos kkā negribās saukt par "viss ko var''. Drīzāk nevar neko.

  +5 [+] [-]

, 2021-07-07 19:48, pirms 4 gadiem
Vai varēja nospēlēt vēl tizlāk?
Tāds ir jautājums

 +14 [+] [-]

, 2021-07-07 19:48, pirms 4 gadiem
Nevēlos būt nejauks, bet nu tas bija nožēlojami.

Mēs pakāsām ar -15 komandai, kura netrāpīja NEVIENU tālmetienu. NEVIENU! Komandai, kuras līderis pavisam nesen to pameta.

Ātrajos pretuzbrukumos aplaužamies, no trīspunktu līnijas turpinam lādēt ķieģeļus, daudz kļūdamies.

Jāieņem tabletes uz FC Riga spēli

  +5 [+] [-]

, 2021-07-07 19:48, pirms 4 gadiem
Bezceriiga speele...pelniits zaudeejums diemzheel

  +2 [+] [-]

, 2021-07-07 19:48, pirms 4 gadiem
trenēties vajag vairāk...padumjos laikos ņēma 18 gadīgus desantniekos un kāda laikā iedzina fizuku..

  +8 [+] [-]

, 2021-07-07 19:49, pirms 4 gadiem
Kāda nenosargāta groza apakša, ja paši iemet nīkulīgus 44 punktus. Aizsardzība vel bija kaut cik ok. Bet uzbrukums 3 no 4 spēlēm nekāds.

  +9 [+] [-]

, 2021-07-07 19:49, pirms 4 gadiem
BEZ VARIANTIEM!!! Metieni kā meiteņu basketbolā - apmēram 50-100cm garām stīpai. Būtu smieklīgi, ja nebūtu nožēlojami.

     [+] [-]

, 2021-07-07 19:49, pirms 4 gadiem
Ar müséjiem visss skadrs,nav pat vérts cepties paśi zin un citi redz,man ir tikai viens jatàjums kā nosaka vecumu Senegàļiem,vai viņi nebija kādus 5 gadus vecàki?....?????

  +8 [+] [-]

, 2021-07-07 19:50, pirms 4 gadiem
Sen nebiju redzejis jauniesu basi. Mja, sis bija kaut kas drausmigs… dzeki pa 12 punktiem ceturtdala iemet, bet uzbrukuma iet viegla riksiti🤦‍♂️ Un elementaru lietu pret Afrikas komandam nemak izmantot - ar mankustibu pacelt gaisa un iet uz kontaktu nevis meginat iemest pa otru pusi.

  +9 [+] [-]

, 2021-07-07 19:50, pirms 4 gadiem
Un īsti arī neredzēja nekādas Mazura sagataves. Tikai truļu žarīšana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2021-07-07 19:51, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Sen nebiju redzejis jauniesu basi. Mja, sis bija kaut kas drausmigs… dzeki pa 12 punktiem ceturtdala iemet, bet uzbrukuma iet viegla riksiti🤦‍♂️ Un elementaru lietu pret Afrikas komandam nemak izmantot - ar mankustibu pacelt gaisa un iet uz kontaktu nevis meginat iemest pa otru pusi.
Ar tādu soda metienu procentu, kā mūsējiem neko daudz nedotu.

  +5 [+] [-]

, 2021-07-07 19:51, pirms 4 gadiem
Pēc +13 un +17 izsēšanas šitie tirliņi ne vella nebija pelnījuši 1/4 finālu. Lai olas uzaudzē un tad spēlē.

  +4 [+] [-]

, 2021-07-07 19:51, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Vienvārdsakot - nožēlojami. Divvārdsakot - diezgan traģiski

Tā ir šī brīža realitāte, patīk vai nē.

Biju gaidījis vairāk, varbūt tas bija naivi cerēts.
Nekāda pamata nebija gaidīt kaut ko vairāk! Latvija te spēlē tikai tāpēc, ka ir rīkotājvalsts. Tā puiši bija ļoti tālu, lai kvalificētos uz šo čempionātu! Precīzāk U18 izlase 2019. gadā izkrita uz B divīziju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2021-07-07 19:52, pirms 4 gadiem
Šī ir kārtējā spēle kura parādīja to ka Pasaules čempionātā šai kimanadai nevajadzēja būt, katastrofa

  +6 [+] [-]

, 2021-07-07 19:52, pirms 4 gadiem
Kaut kas tāds, ko es noteikti otreiz nevēlētos redzēt!
Godīgi? Tur lielākai daļai jāsaprot, vai ir vērts basi spēlēt!

Pilnīgi NABAGI!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 19:53, pirms 4 gadiem
ak68 rakstīja: Nekāda pamata nebija gaidīt kaut ko vairāk! Latvija te spēlē tikai tāpēc, ka ir rīkotājvalsts. Tā puiši bija ļoti tālu, lai kvalificētos uz šo čempionātu! Precīzāk U18 izlase 2019. gadā izkrita uz B divīziju.
Vairāk par 44 punktiem pret Senegālu bija pamats gaidīt, diži vairāk izskatās gan nē.

  +5 [+] [-]

, 2021-07-07 19:53, pirms 4 gadiem
Vistrakākais, ka no šīs komandas šodien dvesa absolūta basketbola impotence, vienīgā cerībā ka 9/10 no šī sastāva pēc šī turnīra metīsies atdzīvināt Latvijas tautsaimniecību pēckovida laikā

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 19:54, pirms 4 gadiem
Soda metieni tomer butu labak neka nekadi metieni vai tie kiegeli pari un garam stipai. Bez tam piezimju problema pats par sevi ari ir bonuss.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-07 19:56, pirms 4 gadiem
markkomartins rakstīja: Kļūdas, kļūdas un kļūdas. Ļoti švaki mazurs ir sagatavojies kombinācijas. Viss ko var ir truļi. Un it sevišķi Vanags. Tik met un met garām. Ļoti bezzobains turnīrs...
Kādas kombinācijas, par ko Tu te runā? Šitos mačus nevienam nav jāuzvar ar kombenēm, tikai tiktāl cik uzlikt bloku, ierauties vai atmest brīvajam, tas arī viss. Jauniešu basketbols ir jāuzvar ar skilu un prasmēm, taktika nāks vēlāk

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 19:57, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Vienvārdsakot - nožēlojami. Divvārdsakot - diezgan traģiski

Tā ir šī brīža realitāte, patīk vai nē.

Biju gaidījis vairāk, varbūt tas bija naivi cerēts.
Nevajag pārspīlēt. Šajā gadā nav tādu supertalantu, thats all.
Jauniešu izlašu mērķis nav turnīra tabulas rezultāts, bet gan salīdzināt līmeni.

Tas, ka nav tāda līdera (piemēram, Žagars, Kuruci u.c.) atspoguļojas rezultātā, 44 pts.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-07 19:57, pirms 4 gadiem
Kaunu traips , Mazurs nezin ,ka ir arī pustālie metieni, divi bloki metiens, pilnīgākie mudaki, sorry ,bet fakts

  +2 [+] [-]

, 2021-07-07 19:57, pirms 4 gadiem
markkomartins , 19:46, pirms 6 minūtēm
Kļūdas, kļūdas un kļūdas. Ļoti švaki mazurs ir sagatavojies kombinācijas. Viss ko var ir truļi. Un it sevišķi Vanags. Tik met un met garām. Ļoti bezzobains turnīrs...

Man atmiņā nāk prātā nr 5 laikam Skuja, patīk viņa spēle, bet metienu precizitāte katastrofa, domāju es pat ar viņu varētu sacensties trīspunktu metienos un nezaudēt, ņemot vērā ka basi nespēlēju 10 gadus 😅
Patīk Helmanis, būs labs papildinājums un lielajai izlasei pēc pāris gadiem, pārējiem novēlu, vairāk strādāt, kļūt labākiem

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 19:58, pirms 4 gadiem
Bet tā vai savādāk noteikti skatīšos arī visas mūsējo spēles par 9.-16. vietu. Mani tomēr interesē atsevišķu kadru individuālais varējums citās spēlēs. Vakar pret serbiem bija pat drusku cerīgi momenti, bet nu pret afrikāņu goliātiem nekādu variantu. Fiziskais divām dienām nepietiek, tik individuali spēcīgu spēlētāju, lai zem groza varētu ko sakarīgu izdarīt, mums te nav, trīspunktnieki nekrīt. Pie tādas spēles nav variantu. Tapat jau bija iespaids, ka U19 spēlē ar U21.

  +4 [+] [-]

, 2021-07-07 19:59, pirms 4 gadiem
Bujumbura rakstīja: Vistrakākais, ka no šīs komandas šodien dvesa absolūta basketbola impotence, vienīgā cerībā ka 9/10 no šī sastāva pēc šī turnīra metīsies atdzīvināt Latvijas tautsaimniecību pēckovida laikā
Tu kādam no viņiem uzticētu savu lauksaimniecības tehniku?🤣🤣🤣

  +3 [+] [-]

, 2021-07-07 20:00, pirms 4 gadiem
Jau mačā pret Irānu šķita, ka viss ir galīgās auzās, tomēr toreiz gan pretinieks bija švakāks, gan paši 4. ceturtdaļā pamodās un nokārtoja visas lietas. Tas raisīja zināmu cerību, ka problēmas pamazām top risinātas, taču izrādījās, ka nekā. Tik bezspēcīgs basketbols kā šovakar vēl nebija redzēts. Nespēj neko izveidot, ne no tālienes iemest,ne no groza apakšas, vispār kirdikt. Un nederēs taisnošanās, ka pretinieki bija masīvi, garāki un stiprāki, taču arī pret tādām komandām ir ieroči. Bet, ja nespēj neko iemest, tad i Antarktīdas pingvīniem zaudēs.

  +3 [+] [-]

, 2021-07-07 20:00, pirms 4 gadiem
Mīksto paaudze,no šī gada nebūs izlases spēlētāji...

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 20:02, pirms 4 gadiem
Robis87 rakstīja: markkomartins , 19:46, pirms 6 minūtēm
Kļūdas, kļūdas un kļūdas. Ļoti švaki mazurs ir sagatavojies kombinācijas. Viss ko var ir truļi. Un it sevišķi Vanags. Tik met un met garām. Ļoti bezzobains turnīrs...

Man atmiņā nāk prātā nr 5 laikam Skuja, patīk viņa spēle, bet metienu precizitāte katastrofa, domāju es pat ar viņu varētu sacensties trīspunktu metienos un nezaudēt, ņemot vērā ka basi nespēlēju 10 gadus 😅
Patīk Helmanis, būs labs papildinājums un lielajai izlasei pēc pāris gadiem, pārējiem novēlu, vairāk strādāt, kļūt labākiem
Nopietni, patīk Helmanis? Ar ko? Mīkstuma ziņā turpat vienā plauktā ar Kohu un Mišku

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:03, pirms 4 gadiem
[quote purva_velns]
Tu kādam no viņiem uzticētu savu lauksaimniecības tehniku?🤣🤣🤣
[/quote
Bāc, nu nē, putekļus slaucīt, varbūt par sekretāri?

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 20:04, pirms 4 gadiem
ak68 rakstīja: Bet tā vai savādāk noteikti skatīšos arī visas mūsējo spēles par 9.-16. vietu. Mani tomēr interesē atsevišķu kadru individuālais varējums citās spēlēs. Vakar pret serbiem bija pat drusku cerīgi momenti, bet nu pret afrikāņu goliātiem nekādu variantu. Fiziskais divām dienām nepietiek, tik individuali spēcīgu spēlētāju, lai zem groza varētu ko sakarīgu izdarīt, mums te nav, trīspunktnieki nekrīt. Pie tādas spēles nav variantu. Tapat jau bija iespaids, ka U19 spēlē ar U21.
Nu bet Senegāla bija tik bezcerīgi slikta un bez sava līdera. Nu kur vēl sliktāk?

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:05, pirms 4 gadiem
DABA-DABA-DAM…damdamdam…😎viss ir likumsakarīgi🤡🤡🤡

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 20:08, pirms 4 gadiem
denebs rakstīja: Jau mačā pret Irānu šķita, ka viss ir galīgās auzās, tomēr toreiz gan pretinieks bija švakāks, gan paši 4. ceturtdaļā pamodās un nokārtoja visas lietas. Tas raisīja zināmu cerību, ka problēmas pamazām top risinātas, taču izrādījās, ka nekā. Tik bezspēcīgs basketbols kā šovakar vēl nebija redzēts. Nespēj neko izveidot, ne no tālienes iemest,ne no groza apakšas, vispār kirdikt. Un nederēs taisnošanās, ka pretinieki bija masīvi, garāki un stiprāki, taču arī pret tādām komandām ir ieroči. Bet, ja nespēj neko iemest, tad i Antarktīdas pingvīniem zaudēs.
Nē, nu te pēdējos gados pa laikam ir bijuši līdzvērtīgi slikti mači, jo kaut kā jau mēs te kritām no savas divīzijas, jo nebija komandām līderi ieradušies utt
Bet šis laikam pārspēja visas sliktākās cerības, jo no rīta izlasot par to, ka Senegālas līderis ir uzmetis komandu, es tomēr mazliet sapriecājos un nodomāju- re, puikām ir cerība, bet izrādījās, ka tā tāpat ir bezcerība.

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:14, pirms 4 gadiem
Es vairākas reizes noskatījos, kā viljamsons vairākas reizes noskatās kā bumba pa stīpu lēkā, bet viņš pagriežas un skrien prom, tas pats ar Helmani, mazliet varbūt labāk, bet vienalga. Man liekas, tas visu pasaka par attieksmi un nav tur vairāk ko piebilst.
Nu un liels īpašs paldies visiem lieliskajiem jauniešu komandu treneriem, jo tas viss ir viņu darba auglis un rezultāts.

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:15, pirms 4 gadiem
Nabagi!!!

  +4 [+] [-]

, 2021-07-07 20:18, pirms 4 gadiem
Ļoti vāja sieviešu komanda. Jo stipra dāmu vienība 44 punktus ielādētu vienā puslaikā. Vasarā - visus uz celtniecību, Ķieģeļus gruzīt. Šajā nodarbē mūsu pukiņas nopelnītu vairāk nekā nākotnē basketbola laukumos.

  +5 [+] [-]

, 2021-07-07 20:20, pirms 4 gadiem
tiešām gribētos, lai Latvijas basketbola saimniecībā iesaistītie pārstātu nodarboties ar tukšmuldēšanu un pievērstu savu uzmanību tam, kādi robi un trūkumi ir mūsu jauno basketbolistu vairumā, un nevajag atrunāties ar mazo valsti un talantu trūkumu, talants, tas ir lielā mērā darbs un attieksme, tā ir uzmanības pievēršana visādiem sīkumiem. Pie izaugsmes ir jāstrādā, tā nenāk pati no sevis

  +2 [+] [-]

, 2021-07-07 20:21, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Kādas kombinācijas, par ko Tu te runā? Šitos mačus nevienam nav jāuzvar ar kombenēm, tikai tiktāl cik uzlikt bloku, ierauties vai atmest brīvajam, tas arī viss. Jauniešu basketbols ir jāuzvar ar skilu un prasmēm, taktika nāks vēlāk
TU ko jokains. Basketā kombenes jau no 12 gadu vecuma māca. Viens spēli nekad neuzvar. Jabūt ir bumbas kustībai, vismaz kautkadai. Nevis tikko pari centram viens pass un trulis. Ta tik nba spēle, ne jau puikas 18 gados

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:31, pirms 4 gadiem
Klasika, mūsu treneri spēlē vienu spēli. Taču bija skaidrs, ka SEN nemāk iemest, tad kur ātrās piezīmes , kad viņi ieskrienās. Uzbrukums, nu tad izmetiet 100 trīsputniekus spēlē, vai otrādi, lai garie grūstās apakšā, nekā super kombinācijas ar retiem brīviem metieniem. Par uzvārdiem vispār...., ja tāds parādās komandā sūdi, jo audzēts citur, nezin, kas ir spēles par titulu, kaut vai JBL, kas ir spriedze. ŠEIT UPS VIENKĀRŠI LIELI UN SKRIEN UN LEC....bikses pilnas

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:37, pirms 4 gadiem
Interesanti, kāds rezultāts būtu, ja spēlētu teju (NBA) čoms. Domājams būtu ļoti liels un apkaunojošs zaudējums.

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:38, pirms 4 gadiem
markkomartins rakstīja: TU ko jokains. Basketā kombenes jau no 12 gadu vecuma māca. Viens spēli nekad neuzvar. Jabūt ir bumbas kustībai, vismaz kautkadai. Nevis tikko pari centram viens pass un trulis. Ta tik nba spēle, ne jau puikas 18 gados
Nu kustība jau arī bija, vienkārši ļoti lēna, viegli paredzama. Paši spēlētāji bija lielu daļu laika statiski, pasīvi. Spēlēja nedroši, nepārliecinoši, pie visām piespēlēm daudz un ilgi domāja un svārstījās, līdz ar to, nav prasmes iet uz kontaktu un apspēlēt, tad nekas arī nevar sanākt. Es pamatā Mazura darbībās neredzu baigos grēkus, nu paši spēlētāji izskatījās maigi un negatavi nopietnam basketbolam. Izlases sagatavošanas posmā to vairs nevar izmainīt. Pie lielās izlases vēl var nokompensēt ļoti daudzko ar labu bumbas kustību un taktiku, bet jauniešu basketbolā nav vērts. Ir tomēr jāredz realitāte un spēlētāju gatavība

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:39, pirms 4 gadiem
Protams, iemest 44punktus nav diezko laba zīme, taču tomēr tas ir jauniešu basis. Senegāla uzvarēja tikai dēļ fizuhas un atlētisma. To jau var redzēt pēc komandu miesasbūves. Reālas mašīnas pretiniekiem. Būtu tehniskāki, fināls būtu pa spēkam. Drošvien mūsējiem kautkur iekšā drebēja, iet žostka caurgājienos, jo tomēr parasti tas beidzās ar bumbas aizmešanu garām stīpai vai bloku. Daudz kas ir galvā, nevis vien mešanā un driblēšanā. Jāieliek uzvarētāju mentalitāte , un jātic sev un jābeidz vienreiz raustīties, maigi sakot.

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:39, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Interesanti, kāds rezultāts būtu, ja spēlētu teju (NBA) čoms. Domājams būtu ļoti liels un apkaunojošs zaudējums.
Būtu drošvien nereāli traks pazors

  +2 [+] [-]

, 2021-07-07 20:39, pirms 4 gadiem
To pat nevar nosaukt par sliktu spēli. Ļoti vāja spēle manuprāt. Spēlētaju arsenāls mums nebija tik švaks. Godīgi sakot spēlētāji nezināja ko darīt laukumā, kā loģiski mainīt spēles ritējumu. Domājams bija taktika, spēlēt kā Serbiem turoties mīnusos un 3 un 4 ceturdaļā izšaut.

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:41, pirms 4 gadiem
Un ar trojku mētāšanu, ja tās nekrīt neuzvarēsi spēli. Ir daudz citu basketbola spēles elementu kurus ir jāpielieto, un citu elementu teikšu godīgi nebija redzams spēles laikā (caurgājieni šoreiz negāja cauri, jo Senegālieši praktiski visus caurgājienus bloķēja un nevarējām neko iemest). Ar šādu spēli pat 9-16 vietā būs ļoti švaks iznākums un kauns par to.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-07 20:42, pirms 4 gadiem
Onslovs rakstīja: Nevajag pārspīlēt. Šajā gadā nav tādu supertalantu, thats all.
Jauniešu izlašu mērķis nav turnīra tabulas rezultāts, bet gan salīdzināt līmeni.

Tas, ka nav tāda līdera (piemēram, Žagars, Kuruci u.c.) atspoguļojas rezultātā, 44 pts.
Nē! Tā jau ir baisa tendence daudzu gadu garumā! Kas notiek ar LV jauantnes basketbolu???? Tādas šausmas un nevarība, nepartraukti kāsieni igauņiem pārbaudenēs, pilnīgi vājprāts, salīdzini, kādas bija mūsu U izlases pirms gadiem 5-7, mēs bija caurmērā Top8 Eiropas jauniešu basī... Kad beidzot būs kādi komentāri, vērtējumi, kāpēc tā notiek??

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 20:42, pirms 4 gadiem
kripo rakstīja: Klasika, mūsu treneri spēlē vienu spēli. Taču bija skaidrs, ka SEN nemāk iemest, tad kur ātrās piezīmes , kad viņi ieskrienās. Uzbrukums, nu tad izmetiet 100 trīsputniekus spēlē, vai otrādi, lai garie grūstās apakšā, nekā super kombinācijas ar retiem brīviem metieniem. Par uzvārdiem vispār...., ja tāds parādās komandā sūdi, jo audzēts citur, nezin, kas ir spēles par titulu, kaut vai JBL, kas ir spriedze. ŠEIT UPS VIENKĀRŠI LIELI UN SKRIEN UN LEC....bikses pilnas
Kur Tu tajā sastāvā redzēji kaut vienu garo, kurš grib un var grūstīties? Tu noteikti nedomāji ne viljamsonu, ne Helmani, es ceru.
Ok, Mačoha un Feierbergs bija kaut cik aktīvi un agresīvi, viņiem plusiņš, vismaz kaut ko centās

  +2 [+] [-]

, 2021-07-07 20:43, pirms 4 gadiem
3p žarīšana (un īpaši mešana garām) ir pēdējo gadu sērga. Nepiekrītu, ka, ja skaitās snaiperis, tad jāturpina mest - mums šie "snaiperi" katru izšķirošo spēli lielajā izlasē pakāsa. Ja nekrīt, jāmeklē citas iespējas.
Vēl viena katastrofa ir nespēja atbloķēt spēlētāju pēc garām aizmesta metiena - notiek kaut kāda grūstīšanās, bet jāiemācās ieņemt pareiza vieta un viss - vai nu pretinieks lec uz muguru un ir sods, vai pats dabū bumbu. Bet to neprot darīt arī lielās izlases rezerves...

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 20:43, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tiešām gribētos, lai Latvijas basketbola saimniecībā iesaistītie pārstātu nodarboties ar tukšmuldēšanu un pievērstu savu uzmanību tam, kādi robi un trūkumi ir mūsu jauno basketbolistu vairumā, un nevajag atrunāties ar mazo valsti un talantu trūkumu, talants, tas ir lielā mērā darbs un attieksme, tā ir uzmanības pievēršana visādiem sīkumiem. Pie izaugsmes ir jāstrādā, tā nenāk pati no sevis
Tur jau tā lieta. Bija dažādas izlases, bet tik nevarīgas, kādas mēs tagad esam pasākuši "ražot"...

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 20:43, pirms 4 gadiem
Tie elementi, kuri viņos nav ieaudzināti, tad kā viņus var sākt pielietot reālās atbildīgās spēlēs?

  +4 [+] [-]

, 2021-07-07 20:46, pirms 4 gadiem
Aug cienīga jaunā maiņa bimbambola izlasē: sodus jau met tādā pašā līmenī, tiklīdz kkas nesanāk, tā vienīgās zāles ir 3nītis - pārsvarā no spēlētāja, kurš visu spēli to metis garām pat stīpai... vēl tik atliek notetovēties un būs dziesmā.

  +4 [+] [-]

, 2021-07-07 20:48, pirms 4 gadiem
Marcello92 rakstīja: 3p žarīšana (un īpaši mešana garām) ir pēdējo gadu sērga. Nepiekrītu, ka, ja skaitās snaiperis, tad jāturpina mest - mums šie "snaiperi" katru izšķirošo spēli lielajā izlasē pakāsa. Ja nekrīt, jāmeklē citas iespējas.
Vēl viena katastrofa ir nespēja atbloķēt spēlētāju pēc garām aizmesta metiena - notiek kaut kāda grūstīšanās, bet jāiemācās ieņemt pareiza vieta un viss - vai nu pretinieks lec uz muguru un ir sods, vai pats dabū bumbu. Bet to neprot darīt arī lielās izlases rezerves...
3 punktu mešana nav tikai pēdējo gadu sērga, bet izskatās, ka šobrīd sporta skolu audzēkņiem ir pavisam zudis uzstādījums par aktīvu cīņu pie par un ap grozu. Jau neskaitāmi izlaidumi garajiem katrs nākamais ir mīkstāks par iepriekšējo. Ja agrāk bija bieži vērojams trūkums, ka garajiem nav metiens, tad tagad ir tikai metiens un nav nekā cita. Agresijas un asuma, niknuma pie groza totāla apaļa nulle

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 20:52, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tur jau tā lieta. Bija dažādas izlases, bet tik nevarīgas, kādas mēs tagad esam pasākuši "ražot"...
Nu šitas brūvējums ir ļoti uz burtu “d”

  +3 [+] [-]

, 2021-07-07 20:53, pirms 4 gadiem
Izskatījās, ka pieauguši veči cīnās pret puikām. Ar izteiktu fizisko pārākumu bija jārēķinās un ar sliktu metienu realizāciju no distances šādus pretiniekus ir gandrīz neiespējami apspēlēt.

  +3 [+] [-]

, 2021-07-07 20:54, pirms 4 gadiem
Mazur! Esi vecis, Darjus Maskoļūns parādīja, kas šādos gadījumos jādara.
Koļan-gaidu!

  +3 [+] [-]

, 2021-07-07 20:55, pirms 4 gadiem
Mana doma vajadzēja , kā pret Serbiem, būt aktīviem spiest zem groza, un spēlēt uz kustību, jā Mahočka labākais komandā, jā viss nesanāk, bet zina kur grozs, kapā, šodien, nezinu blāvs bija. Mūsu treneri zīmē savas shēmas, nevis rēķinās ar to, ko spēlētāji māk, ko varētu izdarīt....

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:56, pirms 4 gadiem
Mixes rakstīja: Pēc +13 un +17 izsēšanas šitie tirliņi ne vella nebija pelnījuši 1/4 finālu. Lai olas uzaudzē un tad spēlē.
Liels jautājums, vai kāds no šiem uzaudzēs.

  +3 [+] [-]

, 2021-07-07 20:58, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Izskatījās, ka pieauguši veči cīnās pret puikām. Ar izteiktu fizisko pārākumu bija jārēķinās un ar sliktu metienu realizāciju no distances šādus pretiniekus ir gandrīz neiespējami apspēlēt.
Bet te ir jāņem vērā, ka tehniski mūsu puikām bija jāspēj šos pāraugušos mutantus apspēlēt, jā viņi bija garāki, bet diezgan neveikli, gandrīz visi bez metiena, bez dribla. Viņus uzmeta līderis spēles dienā. Tas vispār vāks. Ja ir bailes iet un kapāt no pirmās minūtes līdz beigu signālam, tad vispār nav ko iet laukumā. Azarta un pārliecības bija maz, ne visos spēlētājos, centības arī.

  -2 [+] [-]

, 2021-07-07 21:00, pirms 4 gadiem
dvielis rakstīja: Mazur! Esi vecis, Darjus Maskoļūns parādīja, kas šādos gadījumos jādara.
Koļan-gaidu!
Kāds šai spēlei sakara ar Mazuru? Šeit būtu jāatkāpjas praktiski visiem šo jauniešu sporta skolu treneriem. Vai arī basketbola savienības cilvēkiem, kuri nav spējuši radīt papildus izglītības, treneru un spēlētāju pilnveidošanas sistēmu. Jo izaugsmes jauno sagatavošana nav, to mēs skaidri redzam

     [+] [-]

, 2021-07-07 21:02, pirms 4 gadiem
Pilnīga bezpalīdzība,metienu precizitāte zema ! Pret atlētiskākajiem Senegāliešiem nekāda taktiska gudrība nebija jūtama. Ārējie spēlētāji vāji,ne apspēlēt kādu,ne 3.p iemest. ŽĒL

     [+] [-]

, 2021-07-07 21:05, pirms 4 gadiem
Jautājums jāuzdod u10-u16 treneriem, ko viņi ir labu izdarīju šajos 5-8 gados. Tikai zin kā apkāst vecākus un pazaudēt veselu paaudzi, stagnācija, kur skatās LBF. Tas pat notiek hokejā, futbolā un. T. T. Bargaks, naudaskāre, stagnācija. Nav sistēmas, ir tikai masveidība, un vecāku ambīcijas. Nožēlojami

  +2 [+] [-]

, 2021-07-07 21:05, pirms 4 gadiem
Diemžēl mūsu valodā nav tādu vārdu ar kuriem raksturotu vīreļu spēli. Varbūt maigais - nīkulīši. Vispār džekiem jāmaina sporta veids. Jāiet spēlēt florbolu , bet arī meiteņu turnīros.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 21:08, pirms 4 gadiem
nitup rakstīja: Diemžēl mūsu valodā nav tādu vārdu ar kuriem raksturotu vīreļu spēli. Varbūt maigais - nīkulīši. Vispār džekiem jāmaina sporta veids. Jāiet spēlēt florbolu , bet arī meiteņu turnīros.
Vajag ieviest atsevišķu turnīru softbasketbolā, tur mums noteikti būtu cerības

     [+] [-]

, 2021-07-07 21:12, pirms 4 gadiem
Varbūt turpmāk vajag mazliet pamainīt kandidātu atlases kritēriju, nevajag nolasīt visus tik izteikti maigus, varbūt tad vajag mazāk talantīgus, bet ar raksturu, tādus, kas var pagrūst, izkapāt, izkauties

  +3 [+] [-]

, 2021-07-07 21:20, pirms 4 gadiem
Man kā jauno basketbolistu tēvam ir kauns par šiem tizleņiem un nespējniekiem ,kas rādīja anti basketbolu!Šīs spēles jaunie basketbolisti ,kas vēlas sasniegt ko vairāk ,nekā savu tētuku nosponsorētās vietas (#12u.c)izlasē/salasē var rādīt KĀ NEVAJAG UN NEVAR SPĒLĒT !!!

  +2 [+] [-]

, 2021-07-07 21:25, pirms 4 gadiem
Puikas cīnījās, bet tur jau tas stāsts, Tu nevari uzvarēt, ja savā karjērā biji laba punktu mašīna, bet neko neuzvarēji, jo nezini, kas ir cīņa par titulu, JEB KURU, bet mūsu treneri tikai strādā ar PĀRDEVĒJIEM, garš varbūt izšaus. Latvijas Valsts apmaksātās skolās, jāievieš sistēma, no jebkura kontrakt 10% skolai, 1% pirmajam trenerim, tad varbūt parādīsies arī konkurence jaunatnes treneru vidū, nebūs... mūžīgās vieta , kā BS Riga...kur ......

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 21:26, pirms 4 gadiem
Vnk šis gads nav tik apdāvināts kā tas, kad spēlēja Žagars uc .... Godīgi, neiekrita acīs kurš no spēlētājiem no šī izlases modeļa papildinātu lielo izlasi... piem pēc 3-4 gadiem... Piem no Lomaža gada vsp tikai par diviem spēlētājiem var runāt lielās izlases līmenī- un varbūt vēl kāds spēlē basi Lbl 95g ir ar basketbolistiem ražīgāks.... Mani laikam nepārsteidza zaudējums- jo šī izlase to var no nekā... Pārsteidza ka pati spēle neuzlabojaas... Talanta trūkumu, jebkur var kompensēt ar darbu, raksturu, nekaunību, uc lietām... Diemžēl iztrūka šo komponentu, tas ir vēl vairāk žēl....

     [+] [-]

, 2021-07-07 21:40, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu kustība jau arī bija, vienkārši ļoti lēna, viegli paredzama. Paši spēlētāji bija lielu daļu laika statiski, pasīvi. Spēlēja nedroši, nepārliecinoši, pie visām piespēlēm daudz un ilgi domāja un svārstījās, līdz ar to, nav prasmes iet uz kontaktu un apspēlēt, tad nekas arī nevar sanākt. Es pamatā Mazura darbībās neredzu baigos grēkus, nu paši spēlētāji izskatījās maigi un negatavi nopietnam basketbolam. Izlases sagatavošanas posmā to vairs nevar izmainīt. Pie lielās izlases vēl var nokompensēt ļoti daudzko ar labu bumbas kustību un taktiku, bet jauniešu basketbolā nav vērts. Ir tomēr jāredz realitāte un spēlētāju gatavība
NU 19 gados jau ir jābūt izpratnei par basketu un to ko tu dari. Protams nevar visi būt vienādi. Mazurs ir treneris un viņam ir jaredz ko kurs spēj. Ir līderi kuri var paņems spēli uz sevi, bet tas būs īslaicīgi. Nav mums Dončičs bet ir komanda kuru vada treneris un viņam ir jaredz spele. NU nevar mest truļus 4 speles pēc kārtas

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 21:44, pirms 4 gadiem
kripo rakstīja: Puikas cīnījās, bet tur jau tas stāsts, Tu nevari uzvarēt, ja savā karjērā biji laba punktu mašīna, bet neko neuzvarēji, jo nezini, kas ir cīņa par titulu, JEB KURU, bet mūsu treneri tikai strādā ar PĀRDEVĒJIEM, garš varbūt izšaus. Latvijas Valsts apmaksātās skolās, jāievieš sistēma, no jebkura kontrakt 10% skolai, 1% pirmajam trenerim, tad varbūt parādīsies arī konkurence jaunatnes treneru vidū, nebūs... mūžīgās vieta , kā BS Riga...kur ......
Eu, nu no kurienes pusaudzis savā karjera ir bijis baigā punktu mašīna? Tu tagad iepin pavisam liekus jēdzienus, piesauc titulus. Bet ir jāmāk vispārēji sagatavot jebkuras sporta skolas audzēkni, ielikt pareizos pamatus un attieksmi, nedrīkst līdz jauniešu izlasēm nonākt negatavi čaļi bez dribla, caurgājiena vai pavisam bez metiena. Nedrīkst būt garie, kas vispār ne spēj, ne cenšas atbloķēt un savākt bumbu, vai negrib līst zem groza, jo tur parasti var saņemt grūdienu vai sitienu. Kad viņš tiek saukts uz izlasi, tad viņā tam visam jau jābūt. Un mazajiem ir jābūt gataviem gan lauzties uz grozu, izkārtot jebkurā situācijā metienu sev vai citiem, aiziet līdz grozam caur kontaktu utt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-07-07 21:52, pirms 4 gadiem
Basketbolā ir tā- ja spēlētājam ir intelekts, tad uzvar intelekts tā kā Lukam, bet ja nav intelekta tad uzvar fiziskais. Sanāk ka latviešiem ir vēl zemāks intelekts un fiziskais nekā āfrikāņiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-07 21:52, pirms 4 gadiem
markkomartins rakstīja: NU 19 gados jau ir jābūt izpratnei par basketu un to ko tu dari. Protams nevar visi būt vienādi. Mazurs ir treneris un viņam ir jaredz ko kurs spēj. Ir līderi kuri var paņems spēli uz sevi, bet tas būs īslaicīgi. Nav mums Dončičs bet ir komanda kuru vada treneris un viņam ir jaredz spele. NU nevar mest truļus 4 speles pēc kārtas
Var mest miljons truļus kaut vai miljons reizes un spēles no vietas, jo ne jau izlasē pirms turnīra tu jaunajam spēsi iemācīt iet uz grozu ar kontaktu, ne jau izlasē tu pēdējā brīdi iemācīsi uztaisīt krosoveru lai aiziet garām vai uztaisīt stepbek metienu, lai pārvarētu aizsarga pretestību. To izlasē nedara, tur jau ir par vēlu, bumba tomēr kustējās, nebija tikai viena spēlētāja rokās, katram bija iespēja parādīt savu skilu utt.
Izpratnei ir jābūt tik daudz, ka vajag spēt izlemt, iedot piespēli vai mest pašam. Mūsējiem lēmumu pieņemšana aizņēma pārāk daudz laika. Visu laiku bija vērojams, ka tiek saņemta piespēle, seko ilga pauze, kur spēlētājs mēģina izlemt, ko iesākt, pa to laiku aizsardzība sastājas

     [+] [-]

, 2021-07-07 21:54, pirms 4 gadiem
markkomartins rakstīja: NU 19 gados jau ir jābūt izpratnei par basketu un to ko tu dari. Protams nevar visi būt vienādi. Mazurs ir treneris un viņam ir jaredz ko kurs spēj. Ir līderi kuri var paņems spēli uz sevi, bet tas būs īslaicīgi. Nav mums Dončičs bet ir komanda kuru vada treneris un viņam ir jaredz spele. NU nevar mest truļus 4 speles pēc kārtas
Nu Mazura tak deva uzstādījumus, doties uz grozu, atmest utt, vismaz es dzirdēju

     [+] [-]

, 2021-07-07 21:57, pirms 4 gadiem
Vienvārdsakot, ir kā ir, norijam krupi un soļojam tālāk. Nezinu, šīs iZlases trūkumi kopumā visu laiku raksturīgi jebkurai mūsu basketa izlasei un paaudzei, bet pēdējos gados tas palicis pavisam uzkrītoši, nezinu, cik ilgam laikam un cik izgāztām paaudzēm un turnīriem ir jāpaiet, lai veiktu korekcijas

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 21:59, pirms 4 gadiem
Ko šajā komandā dara tādi "pasažieri" kā #12 Slivackis,#9 Parādnieks?
Parādnieks varētu būt iedeputātēts,https://www.fiba.basketball/lv/worl...
bet kā Slivackis tur nonācis?https://www.fiba.basketball/lv/world/u19/2021/player/Enrijs-Noels-Slivackis
Viljamsons ar 212cm četrās spēlēs 13punkti!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://www.fiba.basketball/lv/worl...

Kauns par tādu izlasi!

  +2 [+] [-]

, 2021-07-07 21:59, pirms 4 gadiem
Paga, paga, kam viņi zaudēja??? Nu comon!!!! Džekiem jāmet miers, jāmeklē kāda profene un jāapgūst kāda profesija! Dzīvē jānodarbojas ar to, kas patīk un sanāk, jo šitiem memļām basketbols toč nav dzīves aicinājums

     [+] [-]

, 2021-07-07 22:01, pirms 4 gadiem
LBS nekādi secinājumi pēc zāģa pret bulgāriem! Visu fīrē aģenti, aģenti tēvi, nauda un beztalantīgi menedžeri, kas visām izlasēm atnes neveiksmi!

     [+] [-]

, 2021-07-07 22:01, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu Mazura tak deva uzstādījumus, doties uz grozu, atmest utt, vismaz es dzirdēju
tu zini kas notiek ja treneris dod noradijumus un tu viņus neizpildi. Tevi nosēdina malā. Diez vai kaut vai tam pašam Vanagam bija dota tik liela vaļa lai izmestu 12 truļus. Iepriekšejā spele viņam bija 15 izmesti.. 15!!!

     [+] [-]

, 2021-07-07 22:02, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nē! Tā jau ir baisa tendence daudzu gadu garumā! Kas notiek ar LV jauantnes basketbolu???? Tādas šausmas un nevarība, nepartraukti kāsieni igauņiem pārbaudenēs, pilnīgi vājprāts, salīdzini, kādas bija mūsu U izlases pirms gadiem 5-7, mēs bija caurmērā Top8 Eiropas jauniešu basī... Kad beidzot būs kādi komentāri, vērtējumi, kāpēc tā notiek??
Joprojām pieturos, ka nav 1-2 talantu, kuri varētu uzņemties uz sevi.
Citādāk jau netrenē, kā Porzinģus, Kurucus un citus.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 22:13, pirms 4 gadiem
JonijsBravo rakstīja: Vnk šis gads nav tik apdāvināts kā tas, kad spēlēja Žagars uc .... Godīgi, neiekrita acīs kurš no spēlētājiem no šī izlases modeļa papildinātu lielo izlasi... piem pēc 3-4 gadiem... Piem no Lomaža gada vsp tikai par diviem spēlētājiem var runāt lielās izlases līmenī- un varbūt vēl kāds spēlē basi Lbl 95g ir ar basketbolistiem ražīgāks.... Mani laikam nepārsteidza zaudējums- jo šī izlase to var no nekā... Pārsteidza ka pati spēle neuzlabojaas... Talanta trūkumu, jebkur var kompensēt ar darbu, raksturu, nekaunību, uc lietām... Diemžēl iztrūka šo komponentu, tas ir vēl vairāk žēl....
Tādi "neapdāvināti" gadi mums jau nezin cik ilgi... Pēdejos gados esam kļuvuši par igauņu klientiem. Lūk, cik tālu viss novests...

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 22:18, pirms 4 gadiem
Onslovs rakstīja: Joprojām pieturos, ka nav 1-2 talantu, kuri varētu uzņemties uz sevi.
Citādāk jau netrenē, kā Porzinģus, Kurucus un citus.
Es runāju par kopējām tendencēm, Baltijas līmeņa turnīri ir labs rādītājs - nu jau vairākus gadus mēs zāģējam igauņiem un somiem, kas bija KRIETNI retāk pirms 10 gadiem. Lielu talantu mums vairs nav. Šī izlase mums parādīja jau atkal, ka kkas smagi klibo mūsu jaunatnes basketā. Spēlētāji tiek sgatavoti sliktāk - gan fiziski, gan psiholoģiski. Un tad nav jābrīnās, ka medaļu vairs nav un krītam retingos arvien zemāk un zemāk...

     [+] [-]

, 2021-07-07 22:23, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Vienvārdsakot, ir kā ir, norijam krupi un soļojam tālāk. Nezinu, šīs iZlases trūkumi kopumā visu laiku raksturīgi jebkurai mūsu basketa izlasei un paaudzei, bet pēdējos gados tas palicis pavisam uzkrītoši, nezinu, cik ilgam laikam un cik izgāztām paaudzēm un turnīriem ir jāpaiet, lai veiktu korekcijas
Pievienojos. Es gaidu kkādu izvērstāku stāvokļa analīzi, kāpēc tā, un kas tiks darīts!

     [+] [-]

, 2021-07-07 22:44, pirms 4 gadiem
markkomartins rakstīja: tu zini kas notiek ja treneris dod noradijumus un tu viņus neizpildi. Tevi nosēdina malā. Diez vai kaut vai tam pašam Vanagam bija dota tik liela vaļa lai izmestu 12 truļus. Iepriekšejā spele viņam bija 15 izmesti.. 15!!!
A Tu zini, kā ir, ja visa komanda raustās mest? Nu bet tas tak bija acīmredzami. Baidās iet, raustās mest, kurš tad spēlēs un darīs?

     [+] [-]

, 2021-07-07 22:48, pirms 4 gadiem
markkomartins rakstīja: tu zini kas notiek ja treneris dod noradijumus un tu viņus neizpildi. Tevi nosēdina malā. Diez vai kaut vai tam pašam Vanagam bija dota tik liela vaļa lai izmestu 12 truļus. Iepriekšejā spele viņam bija 15 izmesti.. 15!!!
Tu tad piedāvā no laukuma noņemt to, kurš nebaidās mest un uzlaist vēl vienu, kurš nevarēs saņemties metienam?)

     [+] [-]

, 2021-07-07 22:53, pirms 4 gadiem
Feierbergs, Mačoha,Šulcs, Vanags paliek,(varbūt vēl kāds?) pārējie visai droši var atinstalēt basketbolu un sākt meklēt kādu nodarbi, kurai veltīt savu laiku un uzmanību

     [+] [-]

, 2021-07-07 22:55, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Feierbergs, Mačoha,Šulcs, Vanags paliek,(varbūt vēl kāds?) pārējie visai droši var atinstalēt basketbolu un sākt meklēt kādu nodarbi, kurai veltīt savu laiku un uzmanību
Reinis Lacis gan uzskata, ka Mačoha varētu būt labs spēlētājs kādā Eiropas klubā, Helmani slavēja par to, ka prot pieņemt pareizus lēmums + ka viņš var tikt draftēts nākotnē. Nevienu LV spēli šajā turnīrā neredzēju, bet tomēr likās, ka par daudz slavē.

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:00, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Reinis Lacis gan uzskata, ka Mačoha varētu būt labs spēlētājs kādā Eiropas klubā, Helmani slavēja par to, ka prot pieņemt pareizus lēmums + ka viņš var tikt draftēts nākotnē. Nevienu LV spēli šajā turnīrā neredzēju, bet tomēr likās, ka par daudz slavē.
Helmanis draftēts? Tas gan ir joks
Lēmuma neiet pēc bumbām un neiesaistīties cīņa pie un ap grozu, pieņemšan viņam tiešām labi un viegli padevās. Nenoliedzami
Mums jau divi trīs tādi garie gudro lēmumu pieņēmēji ir, Miška, Kohs, Blumbergs. Visus trīs LBL iedraftēja ka nemetās

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:02, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: A Tu zini, kā ir, ja visa komanda raustās mest? Nu bet tas tak bija acīmredzami. Baidās iet, raustās mest, kurš tad spēlēs un darīs?
Zinu gan, bet iet runa par caļiem kas spēle un pielauju ka daļa no viņiem ies tālak. Tad nu trenerim ir tas jāredz. Tad na*ujam viņš tur ir. Lai sapurina puikas un dod vaļu. Bet ja 4 spēles un viens un tas pats ir laukuma tad ir jautājumi...

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:02, pirms 4 gadiem
Mačoham vismaz bija vērojams sportiskais niknums un centieni, brīžiem sanāca tīri labi, reizēm nevisai, bet centās. Baigi iegāza tas, ka ikreiz pirmais soda metiens bija garantēts ķieģelis.

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:03, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tu tad piedāvā no laukuma noņemt to, kurš nebaidās mest un uzlaist vēl vienu, kurš nevarēs saņemties metienam?)
nē es piedāvāju pamainīt un paskaidrot, un ja neiet metiens tad atpūtināt

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 23:04, pirms 4 gadiem
markkomartins rakstīja: Zinu gan, bet iet runa par caļiem kas spēle un pielauju ka daļa no viņiem ies tālak. Tad nu trenerim ir tas jāredz. Tad na*ujam viņš tur ir. Lai sapurina puikas un dod vaļu. Bet ja 4 spēles un viens un tas pats ir laukuma tad ir jautājumi...
Nu es nezinu, varbūt tad jāatsāk miesas sodu legalizācija

  -1 [+] [-]

, 2021-07-07 23:06, pirms 4 gadiem
markkomartins rakstīja: nē es piedāvāju pamainīt un paskaidrot, un ja neiet metiens tad atpūtināt
Nu te tas īsti neder, es skatījos spēli, bumba tomēr kustējās, pabija ikviena spēlētāja rokās. Tā ka, jebkurš, kurš bija gatavs, tas arī meta. Un labāk, ja meta

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:08, pirms 4 gadiem
markkomartins rakstīja: nē es piedāvāju pamainīt un paskaidrot, un ja neiet metiens tad atpūtināt
Pēc tā, ko es redzēju, tur nebija baigās izvēles starp daudziem spēlētājiem, kuri nebaidās iet un mest. Līdz ar to, ņemšana nost no laukuma momentā zaudē savu jēgu un jebkāds efekts ir vienīgi negatīvs

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:10, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu te tas īsti neder, es skatījos spēli, bumba tomēr kustējās, pabija ikviena spēlētāja rokās. Tā ka, jebkurš, kurš bija gatavs, tas arī meta. Un labāk, ja meta
Es ar skatijos... Tur ku būtu jāmet tur ir piespēle, tur kur jaliek no aukšas ir bloks, tur kur piespēle ir pārtverts.. tad ko darīt, kas jāmaina, kas vainīgs

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:10, pirms 4 gadiem
Spēli neredzēju, bet žēl, ka musu puiši necīnījas, jo uzskatu, ka rajona džeki samestu vairāk punktus nekā viņi. Reāli džeki lielāka daļa jau no mazotnes trenējās un nevarēja parādīt skillus vai prasmes? Vismaz, kads varētu uz sevi paņemt spēli, jo tieši izlases spēles var sevi parādīt. Vismaz inviduāli spēlētu, mestu iekša punktus, lauztos uz grozu ar sodiem un utt.

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:12, pirms 4 gadiem
vai arī puikas bija noguruši no vakardienas? jo tas arī var spēlēt lielu lomu, bet kaut gan jaunajiem džekiem organisms ātrāk atjaunojas.

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:12, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Pēc tā, ko es redzēju, tur nebija baigās izvēles starp daudziem spēlētājiem, kuri nebaidās iet un mest. Līdz ar to, ņemšana nost no laukuma momentā zaudē savu jēgu un jebkāds efekts ir vienīgi negatīvs
Ja tu redzi ka ir tūplis un viss nedarbojas, tad pamaini sastavu, Tev tak ir 12 čaļi ko mainīt. Tu tak viņus izvēlējes. Tātad viņi ir labākie pieejamie

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:13, pirms 4 gadiem
markkomartins rakstīja: Es ar skatijos... Tur ku būtu jāmet tur ir piespēle, tur kur jaliek no aukšas ir bloks, tur kur piespēle ir pārtverts.. tad ko darīt, kas jāmaina, kas vainīgs
Nu bija kļūdu jūra, bija baigā aizture ar lēmumu pieņemšanu. Man personīgi likās, ka tas bija no nedrošības.

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:14, pirms 4 gadiem
markkomartins rakstīja: Ja tu redzi ka ir tūplis un viss nedarbojas, tad pamaini sastavu, Tev tak ir 12 čaļi ko mainīt. Tu tak viņus izvēlējes. Tātad viņi ir labākie pieejamie
Nu nebija jau baigi daudz to, kuri palika neizmantoti? Vai ne? Bija tikai viens, kurš neizgāja vispār necik?

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:17, pirms 4 gadiem
Ļoti pievīla Noa un Helmaņa pasivitāte un mīkstums. Kā var būt izlasē spēlētāji, kuri pavisam bez dzirksteles un enerģijas?

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:19, pirms 4 gadiem
komanda arī vajag, kas sapurina un riktīgi sakliedz pirms spēles, jo ar mīkstu runāšanu vairs neko nevar panākt. savādāk nevar spēli uzvarēt. vajag uzmundrināt džekus.

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:20, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: komanda arī vajag, kas sapurina un riktīgi sakliedz pirms spēles, jo ar mīkstu runāšanu vairs neko nevar panākt. savādāk nevar spēli uzvarēt. vajag uzmundrināt džekus.
Nezinu, a ja viņi sāks raudāt vai pasūdzēsies kādai bērnu tiesību aizstāvības organizācijai? Ko tad?
Jo viņi tur visi tādi diezgan maigi. Varbūt tikai dažiem var nedaudz uzkliegt

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:21, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu nebija jau baigi daudz to, kuri palika neizmantoti? Vai ne? Bija tikai viens, kurš neizgāja vispār necik?
Tas gan. bet vismaz man likās ka mazuram īsti plāna nav. It sevišķi pēdējā spēlē.. Viņi tak nevienu truli neielika

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:21, pirms 4 gadiem
Un zinot mūsu Latviešu truļu spēku, tad vajadzēja kautko mainīt

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:23, pirms 4 gadiem
Un vēl. No mūsējiem neviena agresijas pazīme nebija... taka vecenes. driblē un driblē

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:25, pirms 4 gadiem
markkomartins rakstīja: Tas gan. bet vismaz man likās ka mazuram īsti plāna nav. It sevišķi pēdējā spēlē.. Viņi tak nevienu truli neielika
Nu kāds plāns? Nu nevar bet jauniešu basī baigie plāni. Nu viņš pieprasīja, lai iet uz grozu, lai meklē kontaktu, lai izmet brīvajiem, vienu brīdi bija sajūta, ka spēle normalizējas, izlīdzinās, kur jau likās, ka sāksim iegūt pārsvaru, bet tad mūsējie apstājas, bet Senegālai sāka pat krist pustālie, no tā mūsējie panīka tik ļoti, ka saka pastiprināti tizloties un zaudēt bumbu.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-07 23:26, pirms 4 gadiem
markkomartins rakstīja: Un vēl. No mūsējiem neviena agresijas pazīme nebija... taka vecenes. driblē un driblē
Nu bet tas ir sporta skolas nopelns, tas nav izlases trenera nopelns

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:28, pirms 4 gadiem
markkomartins rakstīja: Un zinot mūsu Latviešu truļu spēku, tad vajadzēja kautko mainīt
Nu konkrēti, ko var mainīt? Bija tikai 2-3, kuri nebaidījās kaut ko darīt. Divi pilnīgi mīksti garie, no kuriem viens vismaz centās ielikt truli, tad Rodijs, Feierbergs Šulcs un Vanags

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:33, pirms 4 gadiem
markkomartins rakstīja: Un vēl. No mūsējiem neviena agresijas pazīme nebija... taka vecenes. driblē un driblē
Nu bija vienam diviem trim, varbūt pat četriem, bet ne vairāk

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:35, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu kāds plāns? Nu nevar bet jauniešu basī baigie plāni. Nu viņš pieprasīja, lai iet uz grozu, lai meklē kontaktu, lai izmet brīvajiem, vienu brīdi bija sajūta, ka spēle normalizējas, izlīdzinās, kur jau likās, ka sāksim iegūt pārsvaru, bet tad mūsējie apstājas, bet Senegālai sāka pat krist pustālie, no tā mūsējie panīka tik ļoti, ka saka pastiprināti tizloties un zaudēt bumbu.
Treneris ņem izlasi ar savu redzējumu. Salasa puikas no pus pasaules un paņem labākos. Tātad viņam ir doma un redzējums par to kādam ir jābūt izlasei un basim. Viņam ir izvēles iespējas un resursi. Un no viņa sagaida rezultātus.. rezultati nav. Tad kas ir vainīgs. Čaļi kas spēlē kur var vai treneris kas nemāk izmantot pieejamos resursus

  -1 [+] [-]

, 2021-07-07 23:45, pirms 4 gadiem
markkomartins rakstīja: Treneris ņem izlasi ar savu redzējumu. Salasa puikas no pus pasaules un paņem labākos. Tātad viņam ir doma un redzējums par to kādam ir jābūt izlasei un basim. Viņam ir izvēles iespējas un resursi. Un no viņa sagaida rezultātus.. rezultati nav. Tad kas ir vainīgs. Čaļi kas spēlē kur var vai treneris kas nemāk izmantot pieejamos resursus
Tevis aprakstītais vairāk attiecas uz pieaugušo izlasi. Tur tas darbojas tā, kā Tu aprakstīji
Te vienkārši savāc labākos, kuri kaut cik velk un der un tad pāris trūkstošos piemet no kaut kurienes. Nav tak tāda situācija, ka malā palika kādi baigi krutie kandidāti, kuri varēja pilnībā izmainīt šo bēdīgo skatu?
Jāņem vērā, ka te vēl ir sava veida poligons, kur visas valstis testē savus labākos. Uzsvars te visur maksimāli uz individuālajām iemaņām, plus neliela komandas basketbola piešprice tiktāl, ka bumbu cenšas kustināt

     [+] [-]

, 2021-07-07 23:46, pirms 4 gadiem
markkomartins rakstīja: Treneris ņem izlasi ar savu redzējumu. Salasa puikas no pus pasaules un paņem labākos. Tātad viņam ir doma un redzējums par to kādam ir jābūt izlasei un basim. Viņam ir izvēles iespējas un resursi. Un no viņa sagaida rezultātus.. rezultati nav. Tad kas ir vainīgs. Čaļi kas spēlē kur var vai treneris kas nemāk izmantot pieejamos resursus
Tātad, pamatdoma ir paņemt visus cik ir labākos un paskatīties, kā viņi izskatās uz citu pasaules labāko fona. Tas arī tika izdarīts, tātad, pa lielam mērķis ir sasniegts. Tagad mēs zinam, kāda ir mūsu vieta uz pasaules izlašu fona

     [+] [-]

, 2021-07-08 00:51, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nē! Tā jau ir baisa tendence daudzu gadu garumā! Kas notiek ar LV jauantnes basketbolu???? Tādas šausmas un nevarība, nepartraukti kāsieni igauņiem pārbaudenēs, pilnīgi vājprāts, salīdzini, kādas bija mūsu U izlases pirms gadiem 5-7, mēs bija caurmērā Top8 Eiropas jauniešu basī... Kad beidzot būs kādi komentāri, vērtējumi, kāpēc tā notiek??
Nu blatņiki komandā, blatņiki treneri...Komandu jāvada tā gada čempionu komandas trenerim!

     [+] [-]

, 2021-07-08 01:00, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Var mest miljons truļus kaut vai miljons reizes un spēles no vietas, jo ne jau izlasē pirms turnīra tu jaunajam spēsi iemācīt iet uz grozu ar kontaktu, ne jau izlasē tu pēdējā brīdi iemācīsi uztaisīt krosoveru lai aiziet garām vai uztaisīt stepbek metienu, lai pārvarētu aizsarga pretestību. To izlasē nedara, tur jau ir par vēlu, bumba tomēr kustējās, nebija tikai viena spēlētāja rokās, katram bija iespēja parādīt savu skilu utt.
Izpratnei ir jābūt tik daudz, ka vajag spēt izlemt, iedot piespēli vai mest pašam. Mūsējiem lēmumu pieņemšana aizņēma pārāk daudz laika. Visu laiku bija vērojams, ka tiek saņemta piespēle, seko ilga pauze, kur spēlētājs mēģina izlemt, ko iesākt, pa to laiku aizsardzība sastājas
Tāpēc komandu jātrenerē uzvarējušās komandas trenerim! Zinās džekus, atbildēs par sagatavotību...

     [+] [-]

, 2021-07-08 01:43, pirms 4 gadiem
Negribas būt ļoti skarbam, bet šobrīd ar LV basketbolu kopumā izskatās situācija šāda:

Futbols: "Redzi kā caursist zemāko līmeņa punktu?"
Basketbols: "Paturi manu aliņu..."

     [+] [-]

, 2021-07-08 10:56, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nezinu, a ja viņi sāks raudāt vai pasūdzēsies kādai bērnu tiesību aizstāvības organizācijai? Ko tad?
Jo viņi tur visi tādi diezgan maigi. Varbūt tikai dažiem var nedaudz uzkliegt
Tak, lai sūdzas, jo priekš šiem džekiem čista basketbols nav viņu sirds lieta. Reāli neviens nevar pārādīt attieksmi uz laukuma. Tā kā kaut kādi tūristi uz laukuma.