Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3
Autors: Kristaps Pildiņš

Latvijas izlase nesavalda gruzīnus, Klaipēdā spēlēs par 3. vietu

Latvijas izlase nesavalda gruzīnus, Klaipēdā spēlēs par 3. vietu
Kristaps Janičenoks
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas vīriešu basketbola izlase turpina gatavošanos Eiropas čempionāta finālturnīram. Trešo pārbaudes spēli latvieši aizvadīja Klaipēdas turnīra ietvaros, piedzīvojot zaudējumu Gruzijas izlasei mača galotnē ar rezultātu 69:73, esot spiesta rīt spēlēt par 3. vietu.

Abas komandas gatavošanās ciklā aizvadījušas pa divām pārbaudes spēlēm. Latvija pirms nedēļas divreiz Tamperē pieveica Somijas izlasi, bet Gruzija pārspēja Krievijas studentu izlasi, bet Austrijā nenoturēja pārsvaru, atzīstot austriešu pārākumu. Šajā mačā komandas nespēlēja optimālajos sastāvos, bet pat, ja spēlētu, tāpat favorītu lomā bija Latvijas izlase. Šīs spēles uzvarētājs spēlēs par pirmo vietu četru komandu turnīrā.

Starta piecinieks: Bertāns, Blūms, Timma, Šmits, Meiers

Spēles rezultātu pirmajā minūtē atklāja gruzīni, bet Latvijas komandas rēķinu pēc komandas biedru pāris neprecīzajiem metieniem sāka Mārtiņš Meiers. Nereti iniciatīvu centās uzņemties Jānis Timma, bet viņam spēle nevedās. Tiesa viņš pirmos punktus guva skaisti, triecot bumbu grozā no augšas pēc piespēles no gaisa ātrajā pretuzbrukumā (4:4). Lielsiki turpināja spēlēt Meiers, kurš guva sešus no astoņiem Latvijas izlases punktiem. Lielāko daļu ceturtdaļas vadībā atradās Gruzijas izlase, bet ne vairāk kā ar divu punktu pārsvaru. Latvijas izlasi ar triecienu grozā no augšas vadībā izvirzīja Rolands Šmits (12:10). Lielāku pārsvaru Latvijai deva Kristaps Janičenoks, kura tālmetiens palielināja pārsvaru līdz četriem punktiem. Gruzīni šo deficītu atspēlēja, bet punktu ceturtdaļai pielika Žanis Peiners - 17:15.

Otrās ceturtdaļas pirmajās minūtēs otro tālmetienu realizēja Janičenoks, atkal dodot savai komandai četru punktu pārsvaru. Ar to arī izdevās ievadīt izrāvienu, jo pēc tam trīs punktu gājiens padevās Dairim Bertānam, bet vēl divus punktus pievienoja Aigars Šķēle (27:18). Ceturtdaļas vidū Bertāns pirmo reizi Latvijai deva 10 punktu pārsvaru. Gruzīni centās izdarīt spiedienu groza apakšā, no tālās distances neuzbrūkot. Ar labāku soda metienu precizitāti pretinieki varēja būt tuvāk rezultātā, bet pēc spēles gaitas noteikti tajā dominēja Latvijas izlase. Kad uzbrukums, tuvojoties puslaika beigām, iesprūda, gruzīni sadeldēja deficītu līdz četriem punktiem (30:34). Rezultāta starpība sadila līdz minimumam, bet tad ar lielu cīņassparu četrus punktus guva Andrejs Gražulis. Maikls Diksons beidzot izpildīja savas komandas pirmo tālmetienu, bet tas nebija precīzs. Latvijas izlase pirmo puslaiku uzvarēja ar rezultātu 39:33.

Otrā puslaika sākumā pirmo tālmetienu Gruzijas izlasē realizēja Manučars Markoišvili. Gruzīni pamanījās nedaudz vairāk nekā četrās minūtēs pārņemt vadības grožus savās rokās (42:41). Gruzīni turpināja dominēt, liekot Ainaram Bagatskim ņemt minūtes pārtraukumu. Pēc atpūtas trīs soda metienus nopelnīja un realizēja Janičenoks, bet uzreiz sekoja jauns Gruzijas izrāviens, dodot septiņu punktu pārsvaru. Izrāvienu apturēja Jānis Blūms, bet tas arī bija viss. Neliels deficīts saglabājās līdz ceturtdaļas beigām, pirms noslēdzošajām 10 minūtēm rezultātam esot 55:52 Gruzijas labā.

Spēles izšķirošo nogriezni ar precīzu tālmetienu ievadīja Bertāns, atjaunojot līdzsvaru uz tablo. Drīz vien viņa tālmetiens ļāva atgriezties vadībā, bet tad uzbrukums atkal iestrēga, ļaujot Gruzijas izlasei izvirzīties vadībā ar 62:59. Latvijas izlasei neveiksmēm uzbrukumā pievienojās arī vāja spēle aizsardzībā, gruzīniem bieži vien veicot reidus caur soda laukuma vidu. Latvieši sāka pēc iespējas aktīvāk spēlēt uzbrukumā, izdarot arī spiedienu groza apakšā, bet neizdevās veikt kādu izrāvienu. Meiers vēl nerealizēja pāris soda metienus, kas trīs minūtes līdz pamatlaika beigām nozīmēja trīs punktu deficītu - 63:66. Vēlāk arī Bertāns realizēja tikai vienu no diviem sodiņiem, kas pēdējā minūtē nebija tas labākais.

Pirms Latvijas izlases pēdējā uzbrukuma rezultāts bija 66:68, tā ka kaut neizšķirta izraušanai vairs nebija daudz iespēju. Jānis Blūms nerealizēja brīvu tālmetienu, kurš šajā mačā bija realizējis tikai vienu no astoņiem trejačiem. Sekoja vairākas soda metienu sērijas, kurās Bertānam bija iespēja izraut neizšķirtu, nopelnot tiesības izpildīt trīs soda metienus. Diemžēl viņš realizēja tikai vienu no tiem, Latvijas izlasei tomēr zaudējot maču galotnē ar rezultātu 69:73. Līdz ar to Latvijas izlase rīt visticamāk tiksies ar Polijas izlasi, ja tā vēlāk neuzvarēs mājiniekus lietuviešus. Spēles sākums paredzēts plkst. 16:45.

Uzvarētāju labā Giorgi Šermadini guva 20 punktus un izcīnīja 13 atlēkušās bumbas, bet 14 punkti un sešas atlēkušās bumbas Tornikes Šengelijas kontā. Latvijas izlasē rezultatīvākais ar 23 punktiem, sešām atlēkušajām bumbām un piecām rezultatīvām piespēlēm bija Dairis Bertāns, bet 11 punkti Kristapam Janičenokam.

Pārbaudes turnīrs Klaipēdā, 4. augusts

Gruzija - Latvija 73:69 (15:17, 18:22, 22:13, 18:17)

Gruzija: Šermadini 20 (13 ab), Šengelia 14 (6 ab), Cincadze 12, Markoišvili 7 (6 ab, 6 rp), Sanadze 6, Londaridze 6, Diksons 5, Bitadze 3, Bekauri, Berišvili, Boisa.
Latvija: Bertāns 23 (6 ab, 5 rp), Janičenoks 11, Meiers 8, Gražulis 5, Šmits 5, Blūms 5, Šķēle 4, Peiners 4, Timma 3 (6 ab, 5 rp), Gromovs 1, Ausējs, Lejasmeiers.

Latvijas izlases sastāvs Klaipēdas turnīram

NrVārds un UzvārdsPozDz.gAugumsKlubs 16'-17'SpēlesPunktiEČ+OK
2Artūrs Ausējs21990192Liepāja/Triobet26
5Dāvis Lejasmeiers11991192Kings (Zviedrija)25
7Jānis Blūms1/21982190VEF Rīga14110466+1
9Dairis Bertāns1/21989193Darussafaka (Turcija)938773+1
10Jānis Timma31992201Zenit (Krievija)382751+1
11Rolands Šmits3/41995207Fuenlabrada (Spānija)1348
12Kristaps Janičenoks2/31983196Ventspils13213535
21Aigars Šķēle1/21992192Ventspils18820+1
22Iļja Gromovs51994208VEF Rīga21
24Andrejs Gražulis41993202Ventspils523
31Žanis Peiners2/31990203PAOK (Grieķija)16831
33Mārtiņš Meiers51991208VEF Rīga815613+1

Komandas vadība

Vārds un uzvārdsAmats
Ainars BagatskisGalvenais treneris
Arnis VecvagarsTreneris
Artūrs Visockis-RubenisTreneris
Viktors LācisFiziskās sagatavotības treneris
Oskars ErnšteinsFiziskās sagatavotības treneris
Juris SproģisĀrsts
Raivis AršauskisFizioterapeits
Mārtiņš OzoliņšFizioterapeits
Dinārs KvedovsMenedžeris
Māris JučmanisDirektors

Pārbaudes spēļu grafiks

Laiks un vietaSpēleRezultāts
28. jūlijā Tamperēslēgtā treniņspēle ar Somijas izlasi19:20; 18:12; 26:20; 24:15
29. jūlijā 20:00 Tamperēar Somijas izlasi (LTV7 tiešraide)85:81
4. augustā 16:45 Klaipēdāar Gruzijas izlasi (LTV7 tiešraide)69:73
5. augustā 16:45 Klaipēdāturnīra spēle par 3. vietu (LTV7 tiešraide)
11. augustā 19:30 Arēnāar Polijas izlasi (LTV7 tiešraide)
19. augustā 19:30 Arēnāar Lietuvas izlasi (LTV7 tiešraide)
20. augustā 19:30 Arēnāar Rumānijas izlasi (LTV7 tiešraide)
24. augustā 19:30 Arēnāar Čehijas izlasi (LTV7 tiešraide)
25. augustāslēgtā treniņspēle ar Čehijas izlasi

, 2017-08-04 18:55, pirms 8 gadiem
Kādam vajadzētu iedot pa pakausi Timmam un Blūmam katru reizi, kad izmet contested trīni. Nevar pat brīvu iemest, bet turpina skaldīt pa grozu
, 2017-08-04 18:56, pirms 8 gadiem
Skats pagalam bedigs. Oky, saprotu, ka parbaudes spele un nespele kaudz vadosie, tadcu gruziniem ari nebija tas labakais sastavs un ar visu to, neko normalu izdarit sodien musejie nevareja.
, 2017-08-04 18:56, pirms 8 gadiem
Trakāk kā studenti kaut kādi spēlē, neprot mest ne sodus, ne saucamie snaiperi, kas no 30+ 3pts metieniem neiemet pat 10.
, 2017-08-04 18:57, pirms 8 gadiem
gruzini mus futbola gere un basi,ai ai aijj
, 2017-08-04 18:57, pirms 8 gadiem
Protams, ka viena spēle (turklāt pirmā) nav rādītājs, taču ļoti ceru, ka Timma Eiropas čempionātā neaizrausies ar neprecīziem un sasteigtiem truļiem. Viņam jāspēlē gudrāk, agresīvāk, daudzveidīgāk, jo viņš var dot ļoti lielu ieguldījumu izlases veiksmīgā spēlē.
, 2017-08-04 18:57, pirms 8 gadiem
Timma timma timma... pilnīgi neko neizdarija... kosmiski slikti.
Blūms ar ar 20 sekundēm uzbrukumā met pāri sedzējam... Klauni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-08-04 18:57, pirms 8 gadiem
Peiners, manuprāt, šodien spēlēja pārāk maz.
, 2017-08-04 18:58, pirms 8 gadiem
Zaudēt Cincadzēm,Finfadzēm jeb Gruzijai?Par ko tādu ar šadu sastāvu es nebiju domajis...Tie kas saka ka drīz būsim basketa lielvalsts,tad man nav ko teikt.Protams attaisnojums-nebijam max sastāvā.Un tie sodi,tādus es varetu sist un tik daudz!lietuvieši ganjau ierēca.
, 2017-08-04 18:58, pirms 8 gadiem
Pa lielam dikti vasarigs basketbols. izteikti truka auguma centimetru zem groza un ta vieta lai speletu atri un agresivi ar mazo sastavu spelejam visai statiski un turpinajam valet nekritosus 3 punktu metienus. cerams ar Davja un Kristapa ienaksanu izlase spele tomer klus nedaudz daudzveidigaka. norakstam uz sagatavosanos un dzivojam talak!
, 2017-08-04 18:58, pirms 8 gadiem
ŽĒL ka Timma nemet 3pts taa pat kaa Helmanis savos laikos..... Nu galiig nesaprotu kam viņš ir vajadziigs izlasei un eiroliigai
, 2017-08-04 18:59, pirms 8 gadiem
nja, lai vai kāds sastavs, un kurš "iesaukums", vienigais, ko māk, tas ir taisīt viģikus par aliņiem un brūķēt muti - uz laukuma, kā izrādās, ar to vien nepietiek. Un par Bagatski - jau kuro gadu, jautājumu (un pozitīvu parsteigumu)vairs nav.
, 2017-08-04 18:59, pirms 8 gadiem
sākas vaimanāšana. Protams, ka spēle vēl zaļa, Timma iespēlēsies, pienāks vēl vairāki potenciālie līderi, būs labi. Tie kas tagad pārlieku satraukušies un sašļukuši lai iedzer kādu aliņu piektdienas vakarā un nomierinās
, 2017-08-04 18:59, pirms 8 gadiem
es ceru, ka tas ir vienkārši slodzes un <jūsu variants>, bet nu man vefiņa spēles labāk patīk tas bija tik ļoti garlaicīgi, neinteresanti un bez izdomas, ka vienkārši ārprāts! Nezinu ko tur EČ meklēt ar tādu spēli
, 2017-08-04 19:00, pirms 8 gadiem
reali vinu centrs daudz izdarija lai vinnetu,bagijs kapj uz ta pasa grabekla,berzu vajadzeja parbaudit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-08-04 19:01, pirms 8 gadiem
Es domāju, ka ar tādu spēli mēs varam droši sapņot par pirmo trijnieku... Baltijas kausā.
, 2017-08-04 19:01, pirms 8 gadiem
salming18 rakstīja: Zaudēt Cincadzēm,Finfadzēm jeb Gruzijai?Par ko tādu ar šadu sastāvu es nebiju domajis...Tie kas saka ka drīz būsim basketa lielvalsts,tad man nav ko teikt.Protams attaisnojums-nebijam max sastāvā.Un tie sodi,tādus es varetu sist un tik daudz!lietuvieši ganjau ierēca.
Sākumā painteresējies vairāk par basketbolu - gruzīniem ir 3 spēlētāji, kuri ACB līgā met vismaz 10 punktus spēlē. Nevajag te pārspīlēt ar to, ka kauns zaudēt utml.
, 2017-08-04 19:01, pirms 8 gadiem
kaarteejaa bagatska izgaashanaas,vinja taktika peedeejaa minuutee izsaka visu par sho paarveerteeto treneri,Timman un NBA nu cerams ka tagad pat pirdeejiem ir skaidrs shis jautaajums
, 2017-08-04 19:01, pirms 8 gadiem
disciplīns rakstīja: sākas vaimanāšana. Protams, ka spēle vēl zaļa, Timma iespēlēsies, pienāks vēl vairāki potenciālie līderi, būs labi. Tie kas tagad pārlieku satraukušies un sašļukuši lai iedzer kādu aliņu piektdienas vakarā un nomierinās
Vecīt kautvai nu ko bet zaude't Gruzīniem kautvai del pascienas vajadzeja...
, 2017-08-04 19:02, pirms 8 gadiem
Bagatskis kārtējo reizi pakāsa, izcils treneris !!!!
, 2017-08-04 19:02, pirms 8 gadiem
taada impotence no timmas un blūma....Metienu precizitāte tāda kāda mna ar neērto roku.
Vēl jau prikols ka Janičenoka metienu aiz trīnā ieskaitīja kā 3pt,ta kā vēlviens punkts maina daudz.
Slēpts komentārs: salming18
, 2017-08-04 19:03, pirms 8 gadiem
Tas viss ir ģeniāla plāna sastāvdaļa! Tagad nevajadzēs spēlēt pret Lietuvu un parādīt viņiem mūsu trumpjus!
, 2017-08-04 19:03, pirms 8 gadiem
Labi ja var pievērt acis uz primitīvo uzbrukumu, tad apbēdina aizsardzība, ļoti slinki atbloķējam savus spēlētājus un pie tam muļķi laiž arī tie, kam vel būtu jācīnās par vietām sastāvā.
, 2017-08-04 19:03, pirms 8 gadiem
Jūtu, ka beigās sanāks šķidri ar visu dream team.
, 2017-08-04 19:04, pirms 8 gadiem
TIMMA
Slēpts komentārs: intp
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-08-04 19:05, pirms 8 gadiem
salming18 rakstīja: Pasaki kurā vietā man nav taisnība?Tu personigi domaji ka mes sodien varetu zaudet?
Jā, es nebiju pārliecināts, ka LV uzvarēs.
, 2017-08-04 19:05, pirms 8 gadiem
Favorītu izlases, pat savās sliktākajās spēlēs, nekad nenospēlēs tik nožēlojami. Timma cik no spēles? 0/12?
, 2017-08-04 19:05, pirms 8 gadiem
es, protams, cerēšu uz kaut ko labu EČ, bet nu klusām pie saviem un arī pārējiem iesaku to pašu darīt kaut vai tādēļ, ka pretendenti uz KKO NOZĪMĪGU vienkārši nedrīkst šādi spēlēt pat pārbaudes spēlēs.

Nekad nebiju kritizējis Bagatski, bet man liekas, ka šeit vajag kārtīgu serbu, kurš ne brīdi neļaus atslābt super stāriem.
, 2017-08-04 19:05, pirms 8 gadiem
disciplīns rakstīja: sākas vaimanāšana. Protams, ka spēle vēl zaļa, Timma iespēlēsies, pienāks vēl vairāki potenciālie līderi, būs labi. Tie kas tagad pārlieku satraukušies un sašļukuši lai iedzer kādu aliņu piektdienas vakarā un nomierinās
Bet kurš teica, ka Meiers ir labs centrs? Šodien nemanīja. Gruzīni saimniekoja zem groziem pilnībā, garie manuprāt neiemeta no apakšas nevienu punktu, izņemot ātrajos uzbrukumos. Vienīgais, kurš vilka spēli bija Dairis, ja ne viņš būtu -20, vēl sākumā Janičenoks turēja līdz. Šķēlem 4 kļūdas jau pirmajā puslaikā. No Timmas gaidīju daudz vairāk.
, 2017-08-04 19:06, pirms 8 gadiem
Bagijs labi paņirgājās par Lejasmeieru, ļaujot šim uzspēlēt 0,3 sekundes šodien. Vai tad tiešām nevarēja uzlaist vismaz uz dažām minūtēm?
, 2017-08-04 19:07, pirms 8 gadiem
Ari bez lideriem Gruziniem bija jabrauc paari!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-08-04 19:07, pirms 8 gadiem
Mazā_Saulīte rakstīja: Kurš zina,cik maksas biļete uz LV-LT speli Rīgā?
ap 40viduu
, 2017-08-04 19:08, pirms 8 gadiem
Vienradzim būs jāizmet 75% no komandas metieniem, tad moš maza cerība ir. Bet ja pa nopietnam, tad aizsardzība otrajā pusē bija neeksistējoša. Uzbrukumā vairāk Peineru vajag.
, 2017-08-04 19:08, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sākumā painteresējies vairāk par basketbolu - gruzīniem ir 3 spēlētāji, kuri ACB līgā met vismaz 10 punktus spēlē. Nevajag te pārspīlēt ar to, ka kauns zaudēt utml.
Zaudēt gruzīniem nav kauns, bet ja snaiperis kapteinis netrāpa nevienu trīnīti, zem groza pilnīgs vājums.Labi, ka bija Dairis, tiešām ātrs, ar labu caurgājienu u neraustās no pretinieka.
, 2017-08-04 19:08, pirms 8 gadiem
Pretendenti būs, ja starting 5 ies spēle! Nav redzami jaunie starp aizsargiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-08-04 19:08, pirms 8 gadiem
KANDESA rakstīja: Favorītu izlases, pat savās sliktākajās spēlēs, nekad nenospēlēs tik nožēlojami. Timma cik no spēles? 0/12?
nē , 1/14 !!!
, 2017-08-04 19:10, pirms 8 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Vienradzim būs jāizmet 75% no komandas metieniem, tad moš maza cerība ir. Bet ja pa nopietnam, tad aizsardzība otrajā pusē bija neeksistējoša. Uzbrukumā vairāk Peineru vajag.
Tiešām, Žanis vismaz spēlē no visas sirds.
, 2017-08-04 19:10, pirms 8 gadiem
Mazā_Saulīte rakstīja: Bet labakajas vietās?
paari simts laukuma malaa
, 2017-08-04 19:11, pirms 8 gadiem
domāju,ka blūms nav pelnījis būt kapteinis.jādod dairim vai strēlei
, 2017-08-04 19:11, pirms 8 gadiem
Ieteiktu arī nedramatizēt pēc šīs spēles - būs ierindā J.Strēlnieks, tā spēle noteikti kļūs sakārtotāka
, 2017-08-04 19:11, pirms 8 gadiem
Jāsaka, ka Bagatska taktikas arsenāls ir visai ierobežots. Bertāns un Blūms met nepamatotus truļus, bet laikam jau treneris nezina ko citu piedāvāt. Izskatās, ka trenera pozīcija varētu būt vājākā šajā izlasē
, 2017-08-04 19:12, pirms 8 gadiem
mellupietis rakstīja: domāju,ka blūms nav pelnījis būt kapteinis.jādod dairim vai strēlei
Klau, izcils ieteikums - pēc vienas neveiksmīgas spēles uzreiz atņemt kapteiņa statusu
, 2017-08-04 19:12, pirms 8 gadiem
Jāpasaka paldies Ausējam..Gražulim..Peineram.Šķēlem..Šmitam un jāļauj gatavoties nākošajai sezonai savā nodabā.Šo zēnu līmenis ir vairāk kā zems un komandai neatbilstošs!Timma..Blūms ir tik zemā sportiskā formā ka māc šaubas vai spēs atgūt zaudēto.Trīnišus nevar iemest un aizsardzībā vispār nestrādā!!Komandas taktiskais arsenāls nav nekāds un notiek skraidīšana bez mērķa.
Masu mediji izskatās ka pārslavējuši šo vareno izlases modeli.....un spēles pierāda ka komandas līmenis ir vājš.Jāšaubās vai Porziņģis un Bertāns divatā spēs izlasi pavilkt.Acīmredzot bija jāizvēlās lielāks kandidātu pulks un iespējams ka noderētu Gulbis...Freimanis...Bērziņš..Laksa...un vēl vairāķi spēlētāji,jo viņu tehniskais līmenis ir diemžēl aukstāks kā Ausējam..Šķēlem...Šmitam.Nepelnīti komandā nav Zaķis jo šajā spēlē redzētajiem garajiem spēlētājiem sniegums atgādina 40 gadīgu veču lēnās kustības,kuras gruzīni vienkārši "apčakarēja" uz savas meistarības līmeņa.
Jāpiekrīt ka Bagatska laiks izlasē ir aizgājis....
, 2017-08-04 19:13, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Zaudēt gruzīniem nav kauns, bet ja snaiperis kapteinis netrāpa nevienu trīnīti, zem groza pilnīgs vājums.Labi, ka bija Dairis, tiešām ātrs, ar labu caurgājienu u neraustās no pretinieka.
Dairim piespēļu kultūru vēlētos labāku. Un soda % arī derētu uzlabot
, 2017-08-04 19:13, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Jāsaka, ka Bagatska taktikas arsenāls ir visai ierobežots. Bertāns un Blūms met nepamatotus truļus, bet laikam jau treneris nezina ko citu piedāvāt. Izskatās, ka trenera pozīcija varētu būt vājākā šajā izlasē
Bertāns ta iemeta un vilka komandu, raustīja gruzīnu aizsardzību un varēja arī panākt izlīdzinājumu, bet Blūms gan ne vienu neiemeta, Timma 1 no 14.
, 2017-08-04 19:13, pirms 8 gadiem
Ko tad tagad Lauva klusē par savu srāāaŗu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-08-04 19:14, pirms 8 gadiem
livs rakstīja: Jāpasaka paldies Ausējam..Gražulim..Peineram.Šķēlem..Šmitam un jāļauj gatavoties nākošajai sezonai savā nodabā.Šo zēnu līmenis ir vairāk kā zems un komandai neatbilstošs!Timma..Blūms ir tik zemā sportiskā formā ka māc šaubas vai spēs atgūt zaudēto.Trīnišus nevar iemest un aizsardzībā vispār nestrādā!!Komandas taktiskais arsenāls nav nekāds un notiek skraidīšana bez mērķa.
Masu mediji izskatās ka pārslavējuši šo vareno izlases modeli.....un spēles pierāda ka komandas līmenis ir vājš.Jāšaubās vai Porziņģis un Bertāns divatā spēs izlasi pavilkt.Acīmredzot bija jāizvēlās lielāks kandidātu pulks un iespējams ka noderētu Gulbis...Freimanis...Bērziņš..Laksa...un vēl vairāķi spēlētāji,jo viņu tehniskais līmenis ir diemžēl aukstāks kā Ausējam..Šķēlem...Šmitam.Nepelnīti komandā nav Zaķis jo šajā spēlē redzētajiem garajiem spēlētājiem sniegums atgādina 40 gadīgu veču lēnās kustības,kuras gruzīni vienkārši "apčakarēja" uz savas meistarības līmeņa.
Jāpiekrīt ka Bagatska laiks izlasē ir aizgājis....
Peiners jaatstāj bet pārējie tevis nosauktie gan jā jāsaka paldies + vēl Gromovs nekāds.
, 2017-08-04 19:14, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Dairim piespēļu kultūru vēlētos labāku. Un soda % arī derētu uzlabot
Visu var uzlabot, bet ko teikt par Blūma, Timmas, Meiera precizitāti?
Salīdzinot ar viņiem Dairis ir kā Eirolīga pret BBL.
, 2017-08-04 19:15, pirms 8 gadiem
Es pārbaudes spēles nemaz neskatos un mani tās neinteresē - jo nav nekāds rādītājs - kā būs vai arī nebūs. Pašlaik izlase tikai gatavojas. Ko te tukši prognozēt un spriedelēt. Kad būs aizvadīta pirmā EČ spēle - tad tikai varēs izdarīt kaut kādus secinājumus.
, 2017-08-04 19:16, pirms 8 gadiem
livs rakstīja: tehniskais līmenis ir diemžēl aukstāks kā
Nedomāju, ka esam tik auksti!
Būs nākamās spēles un paliks tehniski siltāki!
, 2017-08-04 19:16, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Bertāns ta iemeta un vilka komandu, raustīja gruzīnu aizsardzību un varēja arī panākt izlīdzinājumu, bet Blūms gan ne vienu neiemeta, Timma 1 no 14.
Pret pareizu aizsardzību Bertāns pārāk bieži iestrēgst. Viņam ir ļoti ass caurgājiens, kuru varētu izmantot vēl produktīvāk. Gribētos labāku piespēli, ja pat VEF viņu dažbrīd izmantoja kā 1.nr.
, 2017-08-04 19:17, pirms 8 gadiem
livs rakstīja: Jāpasaka paldies Ausējam..Gražulim..Peineram.Šķēlem..Šmitam un jāļauj gatavoties nākošajai sezonai savā nodabā.Šo zēnu līmenis ir vairāk kā zems un komandai neatbilstošs!Timma..Blūms ir tik zemā sportiskā formā ka māc šaubas vai spēs atgūt zaudēto.Trīnišus nevar iemest un aizsardzībā vispār nestrādā!!Komandas taktiskais arsenāls nav nekāds un notiek skraidīšana bez mērķa.
Masu mediji izskatās ka pārslavējuši šo vareno izlases modeli.....un spēles pierāda ka komandas līmenis ir vājš.Jāšaubās vai Porziņģis un Bertāns divatā spēs izlasi pavilkt.Acīmredzot bija jāizvēlās lielāks kandidātu pulks un iespējams ka noderētu Gulbis...Freimanis...Bērziņš..Laksa...un vēl vairāķi spēlētāji,jo viņu tehniskais līmenis ir diemžēl aukstāks kā Ausējam..Šķēlem...Šmitam.Nepelnīti komandā nav Zaķis jo šajā spēlē redzētajiem garajiem spēlētājiem sniegums atgādina 40 gadīgu veču lēnās kustības,kuras gruzīni vienkārši "apčakarēja" uz savas meistarības līmeņa.
Jāpiekrīt ka Bagatska laiks izlasē ir aizgājis....
Diezgan lielu murgu sarakstiji, laikam tuvs draugs vai paziņa tev nav paņemts uz izlasi. Mūsu garos ? Pa lielam mums tur viens Meiers un tas pats ir slikts centrs. Šmits tāds 3/4 vairāk, un tāpat labāk nokapāja pēc bumbām. Jaatdzīst, ka Dairis lai arī sameta daudz, ļoti daudz ignorēja pilnīgi brīvus spēlētājus, un caurgājienos vienmēr līdz galam lauzās, pat ja bija iespēja atmest brīvam. Peiners ir vienīgais kuram arsenāls nebeidzās pie sprinta caurgājiena, vai truļļa. Gražulis, Ausējs un Gromovs visdrīzāk ir pirmie 3 kas tiks atskaitīti. Pārējiem sevi vēl jāpierāda...
, 2017-08-04 19:18, pirms 8 gadiem
Nedrīkst piesieties pie tā, ka šodien (visdrīzāk tuvākajās spēlēs) spēlē primitīvi. Neviens negrib atklāt visas kārtis pirms EČ, kas vēl ir pēc 4 nedēļām.
, 2017-08-04 19:20, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Visu var uzlabot, bet ko teikt par Blūma, Timmas, Meiera precizitāti?
Salīdzinot ar viņiem Dairis ir kā Eirolīga pret BBL.
Blūmam laiks ir pagājis. Varbūt kā ģērbtuves uzkurinātājs viņš ir lielisks. Bet laukumā lēns un ar zaudētu trīspunktnieka izjūtu
Timma man īsti nepatika jau VTB pusfinālā pret Himki. Un kaut kā pārāk daudz izvēlas mest trīņus, lai gan tieši spēks un atlētiskums ir viņa galvenie trumpji
Meiers šodien nepatīkami pārsteidza
, 2017-08-04 19:21, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu labāk pavadi visu laiku, strīdoties SC komentāros. Tas ir labāk, nekā noskatīties izlases spēli
Es gaidu kad sāksies 20.00 Krievijas līgas futbola spēle, tad būs jāiečeko viena england championship spēle, kamēr pats EPL nav vēl startējis.
, 2017-08-04 19:23, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Es gaidu kad sāksies 20.00 Krievijas līgas futbola spēle, tad būs jāiečeko viena england championship spēle, kamēr pats EPL nav vēl startējis.
Francijas čempis šodien ar sāksies.
, 2017-08-04 19:23, pirms 8 gadiem
Gan jau intervijās fizisko bedri ar pieminēs... Var jau būt, ka mūsējie tieši tagad pēc fiziskās sagatavotības arī ir izsmelti vairāk kā citi. Galu galā katra komanda savā laikā un savā veidā uzsākušas šo sagatavošanās posmu.
Naivā cerība protams.
Sastāvs:
KP, Bertrāns, Timma, Bertrāns, Strēlnieks
Meiers, Šmits, Siliņš, Peiners, Šķēle, Janičēnoks, Blūms.
, 2017-08-04 19:23, pirms 8 gadiem
Francijas līga arī šodien startē. SC ja kas neko neziņo šajā sakarā.
, 2017-08-04 19:23, pirms 8 gadiem
Nu nez, mums taa groza apaksha ir pilnigi nekada, garie gruziini tik pasmieties vareja. Vislielaako nepatiku izraisija tiesi pedeejaas desmit sekundes. Kas tas par uzbrukumu bija?!! Ok, soreiz gruziini uzleca virsuu un Bertans dabuja sodu, bet principaa mums bija vel piecas sekundes kuru laikaa bija jaatrod kads, kursh vareja sagatavotu 3pt uzladeet pa grozu. Bus tadas desmit sekundes un -3 pret kadu no komandaam chempii un bus piiiiii....
, 2017-08-04 19:23, pirms 8 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Diezgan lielu murgu sarakstiji, laikam tuvs draugs vai paziņa tev nav paņemts uz izlasi. Mūsu garos ? Pa lielam mums tur viens Meiers un tas pats ir slikts centrs. Šmits tāds 3/4 vairāk, un tāpat labāk nokapāja pēc bumbām. Jaatdzīst, ka Dairis lai arī sameta daudz, ļoti daudz ignorēja pilnīgi brīvus spēlētājus, un caurgājienos vienmēr līdz galam lauzās, pat ja bija iespēja atmest brīvam. Peiners ir vienīgais kuram arsenāls nebeidzās pie sprinta caurgājiena, vai truļļa. Gražulis, Ausējs un Gromovs visdrīzāk ir pirmie 3 kas tiks atskaitīti. Pārējiem sevi vēl jāpierāda...
Meiers nav slikts centrs. Neba par skaistām acīm tika Unics. Tik šodien kaut kā galīgi nesanāca
, 2017-08-04 19:26, pirms 8 gadiem
Gromovs varētu palikt izlasē jo tāds ir viņa līmenis un to arī noturēja.Šmitam liekas ka iestājusies lielummānīja......jo garais tik lēns un nevarīgs spēlē nevar būt.Garais gruzīns kā gribēja tā arī viņu "apčakarēja"Pie tam Šmits vēl centās apelēt pie tiesnešiem un muļķīgi smaidīja.Puisim jāpārdomā ko dara UN VAI PAŠĀM NAV JĀPALŪDZ ATSKAITĪT NO IZLASES ..jo aizsardzībā bija klasisks NULLE
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-08-04 19:27, pirms 8 gadiem
Interesanti, ko Lauva grib pateikt pateikt ar ierakstu tviterī ''bez pārsteigumiem''
Man šodienas Latvijas spēle bija nepatīkams pārsteigums
, 2017-08-04 19:28, pirms 8 gadiem
livs rakstīja: Gromovs varētu palikt izlasē jo tāds ir viņa līmenis un to arī noturēja.Šmitam liekas ka iestājusies lielummānīja......jo garais tik lēns un nevarīgs spēlē nevar būt.Garais gruzīns kā gribēja tā arī viņu "apčakarēja"Pie tam Šmits vēl centās apelēt pie tiesnešiem un muļķīgi smaidīja.Puisim jāpārdomā ko dara UN VAI PAŠĀM NAV JĀPALŪDZ ATSKAITĪT NO IZLASES ..jo aizsardzībā bija klasisks NULLE
Šmits taču nav nekāds centrs, tāpēc nav brīnums, ka Šermadīni viņu tajā epizodē pārliecinoši apspēlēja
, 2017-08-04 19:29, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Interesanti, ko Lauva grib pateikt pateikt ar ierakstu tviterī ''bez pārsteigumiem''
Man šodienas Latvijas spēle bija nepatīkams pārsteigums
Lauva ir pārliecināts jau tagad, ka būsim 1/2 finālā, jo nopircis biļetes uz 2 ned. Turcijā uz EČ - šodien lielījās tviterī
, 2017-08-04 19:29, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šmits taču nav nekāds centrs, tāpēc nav brīnums, ka Šermadīni viņu tajā epizodē pārliecinoši apspēlēja
Šmits jau Somijā bija pazaudējies. Sezonas laikā nebiju viņu daudz redzējis, bet tās slavas dziesmas, kas viņam tika veltītas, lika gaidīt, ka būs viens no izlases līderiem
, 2017-08-04 19:30, pirms 8 gadiem
K.Bērziņš tā neļautu vismaz pretiniekam saimniekot zem groza
, 2017-08-04 19:31, pirms 8 gadiem
pa skarbo, kamēr nav par vēlu: galv. treneris neprot izmantot 5.numurus- citi atsakās, tiek atskaitīti vai netiek uzaicināti, Timma vēl švakāks nekā maijā P/O ar Zenit, Ausējs un Gromovs pagaidām vēl šo līmeni nelasa, Lejasmeieru nekomentēju, pārējie visi darīja, ko nu mācēja, Dairis kā vērtība
, 2017-08-04 19:34, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Šmits jau Somijā bija pazaudējies. Sezonas laikā nebiju viņu daudz redzējis, bet tās slavas dziesmas, kas viņam tika veltītas, lika gaidīt, ka būs viens no izlases līderiem
Kāds vēl līderis, ja savā ACB komandā bija lomas spēlētājs?
Vispār necērt basketbolu!
, 2017-08-04 19:35, pirms 8 gadiem
Visi pēkšņi sāk Bērzu piesaukt... ko tad Bērzs būtu darījis ? Aizsardzībā netiktu galā tas ir vairāk kā skaidrs... ja nu vienīgi uzbrukumā pie truļļa stāvēt, lai pavilktu garos ārā, vai uztaisītu mismatch.
, 2017-08-04 19:36, pirms 8 gadiem
Šoreiz jāpiekrīt heitpilnajiem komentiem rezultāts neattaino spēli. Mūsējie tiešām izskatijās slikti. Bertāns viens pats vilka pasākumu, es nesaprotu kādēļ tas Bagatskis tos jaunos puišeļus komandā paņēmis!? Nu viņi nepavisam nav gatavi. Iemetot šādā līmenī viņi sadegs un tas nekādi izaugsmei nepalīdzēs.

Izlasē jāspēlē labākajiem nevis perspektīvākajiem!

Janičenoks izskatijās cīnītājs, gan jau Timma ar Blūmu vēl saņemsies, bet garajā galā mums izskatās ka KP būs viens pats.

Kā arī zona izskatijās tīri labi to vajag biežāk izmantot, domāju ar KP roku atvērumu tā būs vēl efektīvāka.
, 2017-08-04 19:38, pirms 8 gadiem
Bik nāk smiekli! Tagad Timma vainīgs un nemāk spēlēt. parasti, beigās visiem dir...jiem ir mutes ciet! Sarakstiet, kamēr vēl laiks savus stulbumus un izlejiet žulti, cik variet, jo čempja laikā jums būs jāklusē!
, 2017-08-04 19:39, pirms 8 gadiem
aichels rakstīja: Šoreiz jāpiekrīt heitpilnajiem komentiem rezultāts neattaino spēli. Mūsējie tiešām izskatijās slikti. Bertāns viens pats vilka pasākumu, es nesaprotu kādēļ tas Bagatskis tos jaunos puišeļus komandā paņēmis!? Nu viņi nepavisam nav gatavi. Iemetot šādā līmenī viņi sadegs un tas nekādi izaugsmei nepalīdzēs.

Izlasē jāspēlē labākajiem nevis perspektīvākajiem!

Janičenoks izskatijās cīnītājs, gan jau Timma ar Blūmu vēl saņemsies, bet garajā galā mums izskatās ka KP būs viens pats.

Kā arī zona izskatijās tīri labi to vajag biežāk izmantot, domāju ar KP roku atvērumu tā būs vēl efektīvāka.
Bagijs pats teica labāk ņemt jaunos izaugsmei,ja nevar solīt pieredzejushajiem minuutes
, 2017-08-04 19:39, pirms 8 gadiem
aichels rakstīja: Šoreiz jāpiekrīt heitpilnajiem komentiem rezultāts neattaino spēli. Mūsējie tiešām izskatijās slikti. Bertāns viens pats vilka pasākumu, es nesaprotu kādēļ tas Bagatskis tos jaunos puišeļus komandā paņēmis!? Nu viņi nepavisam nav gatavi. Iemetot šādā līmenī viņi sadegs un tas nekādi izaugsmei nepalīdzēs.

Izlasē jāspēlē labākajiem nevis perspektīvākajiem!

Janičenoks izskatijās cīnītājs, gan jau Timma ar Blūmu vēl saņemsies, bet garajā galā mums izskatās ka KP būs viens pats.

Kā arī zona izskatijās tīri labi to vajag biežāk izmantot, domāju ar KP roku atvērumu tā būs vēl efektīvāka.
Tur nu gan nepiekriitu, nemsim par piemeru ne tik senus notikumus ar Peineru. Pagajusajaa chempii sadega un kaa veel sadega. Vai tas vinam naaca par sliktu? Izskataas, ka tas viss ir aizgajis tikai un vieniigi pieredzee.
, 2017-08-04 19:39, pirms 8 gadiem
Un, komandai jāpastrādā pie soda metienu realizācijas.... tas gan iekrita acīs... vinne būtu kabatā, ja tie būtu samesti...
, 2017-08-04 19:40, pirms 8 gadiem
intp rakstīja: Kāds vēl līderis, ja savā ACB komandā bija lomas spēlētājs?
Vispār necērt basketbolu!
Vai tad mums ir pilns sastāvs ar ACB spēlētājiem?
Skaidrs, ka Šmits bija lomas spēlētājs, bet izlasē no viņa gaidīju vairāk
, 2017-08-04 19:41, pirms 8 gadiem
spacet rakstīja: Un, komandai jāpastrādā pie soda metienu realizācijas.... tas gan iekrita acīs... vinne būtu kabatā, ja tie būtu samesti...
jeb butu tiesi tads pats zaudejums, ja arii gruzini savus sodus butu sametushi.
, 2017-08-04 19:41, pirms 8 gadiem
Šermadini ACB met pie 16p, Šengelia virs 10p ACB, Eirolīgā, bet te viens otrs domā, ka tie jau tikai gruzīņi
, 2017-08-04 19:44, pirms 8 gadiem
intp rakstīja: Šermadini ACB met pie 16p, Šengelia virs 10p ACB, Eirolīgā, bet te viens otrs domā, ka tie jau tikai gruzīņi
Nebija vēl Burjanadzes, kurš arī met 10 p. ACB
, 2017-08-04 19:44, pirms 8 gadiem
Viss kārtībā, veidojam KP pierastu vidi, lai varētu labāk justies uz laukuma
, 2017-08-04 19:44, pirms 8 gadiem
noladets rakstīja: jeb butu tiesi tads pats zaudejums, ja arii gruzini savus sodus butu sametushi.
Es runāju par mūsu izlasi, nevis par gruzīnu! Vai tu gribi teikt, ka mēs metām speciāli garām, lai procents būtu līdzīgs? var jau būt....
, 2017-08-04 19:47, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nebija vēl Burjanadzes, kurš arī met 10 p. ACB
Gruzīņiem ir ierobežoti resursi, bet top spēlētāji viņiem ir augsta līmeņa un nav tālu no Latvijas izlases!
, 2017-08-04 19:48, pirms 8 gadiem
Bet vispār, varbūt nevajag pārcensties ar secinājumiem, cik smaga bija izlases nometne? Varbūt vienkārši sagatavotības bedrē, bet tēmē uz čempionātu, tā vismaz vajadzētu būt..
, 2017-08-04 19:50, pirms 8 gadiem
lmao, ka to būtu domājis, ka basketbola izlase ir bomāri
, 2017-08-04 19:53, pirms 8 gadiem
Timmam vēl kādas brīvdienas. Vēl viena tāda spēle un šis pat rezervisots nav pelnījis. Peiners izskatās ar Šmitu 3 reizes labāk.
Izskatījās, ka vinnēt grib tikai Telefons un Bertāns.
, 2017-08-04 19:54, pirms 8 gadiem
Timmas slikto spēli norakstu uz spēļu prakses trūkumu, Šmits, nu nezinu, varbūt nemāk viņu izmantot, pagaidām ir nekāds, Blūms, kāpēc jādod viņam mest svarīgu 3p, ja visu spēli nevar iemest? Bija jādod vai nu Bertānam vai Janičenokam. Silda sirdi tikai tas, ka izlasē vēl nav 3 spēcīgākie spēlētāji un vēl krita acīs, ka gruzīņiem visas piespēles uz groza apakšu, kur mūsējie krāja piezīmes un izskatījās kā peramie zēni.
, 2017-08-04 19:55, pirms 8 gadiem
Uzmanību! Mazā saulīte reģ. šodien, atbilst HMB kārtējam profilam- nekomentēt, neatbildēt, ignorēt u.t.t.
, 2017-08-04 19:56, pirms 8 gadiem
livs rakstīja: Jāpasaka paldies Ausējam..Gražulim..Peineram.Šķēlem..Šmitam un jāļauj gatavoties nākošajai sezonai savā nodabā.Šo zēnu līmenis ir vairāk kā zems un komandai neatbilstošs!
Šmits? Es gribu redzēt, kā izskatās Dāvis, jo Timma jau ir švakāks par Šmitu.
, 2017-08-04 19:56, pirms 8 gadiem
Gruzīniem sastāvs praktiski tāds pats kāds bija 10 gadi atpakaļ, nekas nav mainījies un man liekas viņi jau tad bija veci 😬
, 2017-08-04 20:02, pirms 8 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Šmits? Es gribu redzēt, kā izskatās Dāvis, jo Timma jau ir švakāks par Šmitu.
Nedomaju gan, ka Timma ir svakaks par Smitu. Pienaks Chempis un gluzhi kaa pahajusajaa chempii vares visi Timmas noliceji atkal piesaukt NBA utt... Jaa sodien nevilka, bet taa sagatavosanaas ir tada kada vina ir un spelejis vins nebija jau kadu laicinu vispar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-08-04 20:07, pirms 8 gadiem
Ceru, ka Bagijs pēc šī turnīra vairs nemarinēs spēlētājus, kuri nespēlēs čempī, jo vajag sākt jau iestrādāt kombenes, skaidrs, ka gaida galvenos džekus. Pagaidām mūsējie spēlē kā sanāks, bez izdomas, pidžina truļus pa labi un pa kreisi, caurgājienus uz grozu darīja tikai Bertāns, nav agresivitātes un vispār izlase pagaidām ir ļoti lēna, laikam tiešām fiziskajos treniņos piedzītas kājas, cita izskaidrojuma nav.
, 2017-08-04 20:09, pirms 8 gadiem
Es te bieži lasīju, ka Timma mierīgi varētu NBA spēlēt. Piedalīties treniņos un vicināt dvieli kā 15. spēlētājs, protams, ka viņš varētu.
, 2017-08-04 20:12, pirms 8 gadiem
GreenUprise rakstīja: Es te bieži lasīju, ka Timma mierīgi varētu NBA spēlēt. Piedalīties treniņos un vicināt dvieli kā 15. spēlētājs, protams, ka viņš varētu.
1 nenozīmīga pārbaudene Tev ir baigais rādītājs?
, 2017-08-04 20:14, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 1 nenozīmīga pārbaudene Tev ir baigais rādītājs?
Man šī spēle bija tikai atgādinājums tam nevis noteicošais rādītājs.
, 2017-08-04 20:16, pirms 8 gadiem
GreenUprise rakstīja: Es te bieži lasīju, ka Timma mierīgi varētu NBA spēlēt. Piedalīties treniņos un vicināt dvieli kā 15. spēlētājs, protams, ka viņš varētu.
Principaa, ja tu paskatitos kaut vienu vina sezonas speli, tad saprastu, ka vinam ir vel lielaks arsenaals ar ko uzbrukt nekaa tas ir Davim. Un aizsardzibaa vins arii ir pat loti atzistams speletajs, bet neieshu jau skaidrot kaut ko, kas vispar tadam kaa tu nav paskaidrojams.
, 2017-08-04 20:18, pirms 8 gadiem
GreenUprise rakstīja: Es te bieži lasīju, ka Timma mierīgi varētu NBA spēlēt. Piedalīties treniņos un vicināt dvieli kā 15. spēlētājs, protams, ka viņš varētu.
Nepiekrītu, Timma laikam nav spēlējis mēnesi, tikai tagad pievienojās izlasei, viena spēle neko nenozīmē, nākamajā sametīs 15, lielāks uztraukums ir par Šmitu, no malas izskatās, ka krīt ārā no šī izlases modeļa. Pārbaudes cikls ir tikko sācies, nav iemesla panikai, pēc mēnēša būs cita līmeņa izlase.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-08-04 20:21, pirms 8 gadiem
Uzskatu, ka Bagatskim nebutu ta jaardas laukuma malaa, vins tikai rada paniku speletajos.
, 2017-08-04 20:23, pirms 8 gadiem
noladets rakstīja: Principaa, ja tu paskatitos kaut vienu vina sezonas speli, tad saprastu, ka vinam ir vel lielaks arsenaals ar ko uzbrukt nekaa tas ir Davim. Un aizsardzibaa vins arii ir pat loti atzistams speletajs, bet neieshu jau skaidrot kaut ko, kas vispar tadam kaa tu nav paskaidrojams.
Tikai viens spēlētājs ir NBA, bet otrs nav. Līdz ar to man no tevis tiešām nekādi skaidrojumi/murgojumi vairs nav vajadzīgi
, 2017-08-04 20:24, pirms 8 gadiem
fantomas rakstīja: Uzskatu, ka Bagatskim nebutu ta jaardas laukuma malaa, vins tikai rada paniku speletajos.
piekrītu, visticamāk, ka no tā vairāk sliktuma kā labuma, bet nu nervi katram ir tādi kādi ir, nav droši vien tik vienkārši
, 2017-08-04 20:27, pirms 8 gadiem
Ko tur iespringt, tā ir tikai pārbaudes spēle. Bet ... ne jau Latvijas izlase vienīgā trenińos smagi strādā. Manuprāt no izlases ir jāatskaita Blūms, kaut vai var paskatīties uz klubu statistiku, tur nekā nav. Łoti daudz kłūdu. O Blūma puses
, 2017-08-04 20:30, pirms 8 gadiem
Paskatās statistiku!
ok 1-14 metienos. atlēkušās bumbas, piespēles, pārtvertās bumbas... kurš bija labākais???? Viss būs ok! Jāni raksturo ne tikai metiens! Viņam ir daudz ieroču!
, 2017-08-04 20:40, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, ka viena spēle (turklāt pirmā) nav rādītājs, taču ļoti ceru, ka Timma Eiropas čempionātā neaizrausies ar neprecīziem un sasteigtiem truļiem. Viņam jāspēlē gudrāk, agresīvāk, daudzveidīgāk, jo viņš var dot ļoti lielu ieguldījumu izlases veiksmīgā spēlē.
Timma var aizrauties vai neaizraities, bet tam domaats ir treneris, kursh atbild par speeleetaaju rotaaciju. Un, manupraat, tieshi Bagatskis ir tas, kursh sho taktiku liek izmantot. Ja iekristu kaut puse, tad vareetu uzvareet Spaaniju, bet, ja neiekriit 7 peec kaartas, tad trenerim buutu jaapaprovee kkas cits!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-08-04 20:54, pirms 8 gadiem
Kads rezultats Polijas Lietuvas spele? Deretu, ka Leisi pakas! Hehe gaidu Baltijas derbiju jau rit!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-08-04 21:02, pirms 8 gadiem
GreenUprise rakstīja: Tikai viens spēlētājs ir NBA, bet otrs nav. Līdz ar to man no tevis tiešām nekādi skaidrojumi/murgojumi vairs nav vajadzīgi
cieta loģika
, 2017-08-04 21:04, pirms 8 gadiem
Mazā_Saulīte rakstīja: Dod kontaktus pajol!!!!
+371 26158730 reku kontakti
, 2017-08-04 21:10, pirms 8 gadiem
Jāatzīst, ka arī es biju nepatīkami pārsteigts par salīdzinoši slikto spēli. BET- vēl ilgs ceļš komandai gatavoties. Panikai vēl pamata nav.
Par Blūmu un Timmu jau ar no vienas spēles supersecinājumi nav jātaisa. Galu galā, abi spēlēja pēc ilgas spēļu pauzes. Un iepriekš taču ir sevi parādījuši, ka spēj..
Ja gatavošanās ciklā neparādīsies progress, lūk tad būs jāsāk uztraukties.
Mazliet nepatīk (ko teica arī komentātori), ka pārbaudes ciklā nav vēl kāda spēle ar kādu komandu no paša top gala (piemēram Rumānijas vai Čehijas vietā)- derētu gan pārbaudei, gan pieredzei spēlēt ažiotāžas apstākļos (piemēram viņu laukumā).
, 2017-08-04 21:15, pirms 8 gadiem
Jūs tagad visi tā apvainojat Timmu un citus. Paši varētu nospēlēt labāk. Ja Jā, tad kāpēc neesat viņu vietā. katram gadās neveiksmīga diena utml...
'
Tad, kad Timma EČ iemetīs 25+ punktus un atnesīs Latvijai uzvaru, tad Jūs viņu slavēsiet!

Tas paarāda, ka Jūs neesat īsti lidzjutēji, tikai kaut kādi dīvāna sportisti! XD..
, 2017-08-04 21:16, pirms 8 gadiem
Ko Jūs sacepāties uz Timmu? Pirmā spēle pēc ilgāka laika. Viņš iespēlēsies un būs monstrā. Nekrita un tad? Pirmā pārbaudes spēle viņam. PIRMĀ! Ticiet ka paši pēc super labas spēles čempī celsiet viņu gaisā? Letiņi cmon..
, 2017-08-04 21:20, pirms 8 gadiem
Liekat Šmitam mieru! Par tādu veci izlasē jebkura valsts var tikai sapņot. Cita lieta, ka vajag prast viņa potenciālu izmantot nevis paļauties uz ahūnajiem truļu svaidītājiem ar Blūmu priekšgalā. Jankam krīt varbūt katrā piektajā mačā un šis izlasei ar viņu sastāvā bija tikai pirmais... Tad loģisks jautājums - vai vispār vajag? Domāju, ka tālmetienos krietni stabilāki ir tas pats Šmits, protams, Siliņs un arī abi mūsu NBA čaļi. Timma? Nu, pagaidīsim, kad vērsies vaļā, kaut arī par viņu NBA es joprojām esmu, maigi sakot, skeptiki noskaņots.
Visā kontekstā - nevajadzētu mums sadomāties, ka visas izlases problēmas atrisinās abi NBA puikas. Laukumā ir 5, visi 5 arī spēlē. Uzvar vai zaudē.
, 2017-08-04 21:24, pirms 8 gadiem
Leiši ar poļiem ar pagaidām sīvi.
, 2017-08-04 22:02, pirms 8 gadiem
Mazā_Saulīte rakstīja: Es esmu meitene! prosta dusmiga,jo piekdienas vakars un es majas ar vecakiem teju dzeru A man jau 15 gadi,gribas,iet tuset,bet vecaki nelaiz
Agri, atkal šizo lēkme?
, 2017-08-04 22:08, pirms 8 gadiem
kaut kaa stulbi sanaak- tagad ar Poliju, peec nedeelas atkal ar Poliju.... (ae leišiem būtu līdziigi)
Eiropā citu valstu nav?....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-08-04 22:22, pirms 8 gadiem
Gan jau spēlētāji, kas nebija uzlabos komandas sniegumu. Bet skats pašlaik diezgan briesmīgs.

Un visi, kuri ņem vārdus Timma un NBA vienā teikumā, aizmirstiet reiz. Es vispār neesmu redzējis nevienu viņa spēli, kur varētu teikt, ka zbis nospēlēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-08-04 22:24, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Gan jau spēlētāji, kas nebija uzlabos komandas sniegumu. Bet skats pašlaik diezgan briesmīgs.

Un visi, kuri ņem vārdus Timma un NBA vienā teikumā, aizmirstiet reiz. Es vispār neesmu redzējis nevienu viņa spēli, kur varētu teikt, ka zbis nospēlēja.
Pašlaik arī skatam nebūtu jābūt savādākam, drīzāk būtu jāuztraucas, ja labs skats būtu
, 2017-08-04 22:25, pirms 8 gadiem
didzisbum rakstīja: Jūs tagad visi tā apvainojat Timmu un citus. Paši varētu nospēlēt labāk. Ja Jā, tad kāpēc neesat viņu vietā. katram gadās neveiksmīga diena utml...
'
Tad, kad Timma EČ iemetīs 25+ punktus un atnesīs Latvijai uzvaru, tad Jūs viņu slavēsiet!

Tas paarāda, ka Jūs neesat īsti lidzjutēji, tikai kaut kādi dīvāna sportisti! XD..
Nevaru sagaidīt to spēli

Kad tāda būs varēsi manus vārdus man iestūķēt sejā atpakaļ, bet es saku, ka tāda spēle nebūs.
, 2017-08-04 22:25, pirms 8 gadiem
Neredzu iemeslu pašlaik tik ļoti pārdzīvot, kā te ļoti daudzi dara, šī bija tikai pārbaudes spēle, pie tam, ne spēcīgākajā sastāvā + ne īpaši saspēlējušies, tā kā miers cilvēki, spēle paliks labāka
, 2017-08-04 22:26, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nevaru sagaidīt to spēli

Kad tāda būs varēsi manus vārdus man iestūķēt sejā atpakaļ, bet es saku, ka tāda spēle nebūs.
Kāds ir iemesls, tik kategoriski to apgalvot? Pašlaik to pat pateikt nevar
, 2017-08-04 22:36, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Gan jau spēlētāji, kas nebija uzlabos komandas sniegumu. Bet skats pašlaik diezgan briesmīgs.

Un visi, kuri ņem vārdus Timma un NBA vienā teikumā, aizmirstiet reiz. Es vispār neesmu redzējis nevienu viņa spēli, kur varētu teikt, ka zbis nospēlēja.
Sankt-Peterburgā bija labas spēles.
, 2017-08-04 22:42, pirms 8 gadiem
Bagatskis pagaidām absolūti nemāk savākt komandu, un Timma bija pilnīga ateja. NBA MVP Pačulija kāpēc nebija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-08-04 23:12, pirms 8 gadiem
Jigsaw rakstīja: Bagatskis pagaidām absolūti nemāk savākt komandu, un Timma bija pilnīga ateja. NBA MVP Pačulija kāpēc nebija?
Ateja, k..opli, esi Tu! Paskaties statistiku!
, 2017-08-04 23:54, pirms 8 gadiem
aichels rakstīja: Šoreiz jāpiekrīt heitpilnajiem komentiem rezultāts neattaino spēli. Mūsējie tiešām izskatijās slikti. Bertāns viens pats vilka pasākumu, es nesaprotu kādēļ tas Bagatskis tos jaunos puišeļus komandā paņēmis!? Nu viņi nepavisam nav gatavi. Iemetot šādā līmenī viņi sadegs un tas nekādi izaugsmei nepalīdzēs.
Bagiju tak neatlaidīs nekad ne par ko. 20 gadus vadīs izlasi. Visas svarīgās spēles māk labi nokomentēt.
: )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-08-05 00:31, pirms 8 gadiem
Klauni komentāros. Pēc pārbaudes spēles noirš izlasi...
, 2017-08-05 00:34, pirms 8 gadiem
Ar tādu sodiņu precizitāti varam iet skaldīt malku. Tur (kaut gan ne tikai tur) arī palika uzvara. Bet nu labi, tas tikai pārbaudes mačs. Un tomēr - pret poļiem jāparāda, ko varam!
, 2017-08-05 01:32, pirms 8 gadiem
Kāpēc Bagatskis Kasparu Bērziņu nepārbaudīja??? Atkal vienus truļus puļī....
, 2017-08-05 09:09, pirms 8 gadiem
balts rakstīja: Kāpēc Bagatskis Kasparu Bērziņu nepārbaudīja??? Atkal vienus truļus puļī....
Spēlētājs bez prakses, kristu aizsardzībā un uzbrukumā daudz trīņus met
, 2017-08-05 09:53, pirms 8 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Timma var aizrauties vai neaizraities, bet tam domaats ir treneris, kursh atbild par speeleetaaju rotaaciju. Un, manupraat, tieshi Bagatskis ir tas, kursh sho taktiku liek izmantot. Ja iekristu kaut puse, tad vareetu uzvareet Spaaniju, bet, ja neiekriit 7 peec kaartas, tad trenerim buutu jaapaprovee kkas cits!!!
Nu, nestāsti, vismaz puse Timmas trīņu bija paša lēmumi
, 2017-08-05 10:34, pirms 8 gadiem
skatos daļai spēlētāju joprojām prāta nepietiek saprast ka bumbu var dabūt grozā ne tikai aiz 3pt līnijas..

izņemot Dairi kas gāja uz grozu pārējie sīkie spēlēja kā lunohodi, supertimma kas skaitās atlētisks nevienu caurgājienu neizdarījā pēdēja 4daļa...tas pats ar blūmu (tas vismaz atmeta ārā bumbu kad gāja soda laukumā)

vispār kamēr lv nespēs pie neejoša 3pt iet caurgājienos vismaz 2 reizes no 3 un nemest 3pt pirmās uzbrukuma sekundēs nekā nebūs.
, 2017-08-05 11:33, pirms 8 gadiem
heh rakstīja: skatos daļai spēlētāju joprojām prāta nepietiek saprast ka bumbu var dabūt grozā ne tikai aiz 3pt līnijas..

izņemot Dairi kas gāja uz grozu pārējie sīkie spēlēja kā lunohodi, supertimma kas skaitās atlētisks nevienu caurgājienu neizdarījā pēdēja 4daļa...tas pats ar blūmu (tas vismaz atmeta ārā bumbu kad gāja soda laukumā)

vispār kamēr lv nespēs pie neejoša 3pt iet caurgājienos vismaz 2 reizes no 3 un nemest 3pt pirmās uzbrukuma sekundēs nekā nebūs.
Dairim jau arī, kā nosegs dominējošo pusi, tā apstāsies
, 2017-08-05 15:31, pirms 8 gadiem
Izskatās švaki garajā galā. Vai tikai Bagatskim nebūs jānožēlo, ka Freimanim un K.Bērziņam atteica? Gromovs pilnīgi nekāds un Meieris daudz neko nevarēja izdarīt pret garāko Šermadīnī. Šķiet, ka pietrūkst K.Bērziņa 213 cm.
, 2017-08-05 16:27, pirms 8 gadiem
balts rakstīja: Kāpēc Bagatskis Kasparu Bērziņu nepārbaudīja??? Atkal vienus truļus puļī....
tas būtu tas prasmīgai agresīvais Bērziņu Kaspars, kurš nereāli dominēja groza apakšā? vai tomēr tas, kurš pats lielāko daļu punktu labprātīgāk gūst stāvot aiz tālās baltās ovālās strīpas?
, 2017-08-05 16:34, pirms 8 gadiem
wolmar rakstīja: Liekat Šmitam mieru! Par tādu veci izlasē jebkura valsts var tikai sapņot. Cita lieta, ka vajag prast viņa potenciālu izmantot nevis paļauties uz ahūnajiem truļu svaidītājiem ar Blūmu priekšgalā. Jankam krīt varbūt katrā piektajā mačā un šis izlasei ar viņu sastāvā bija tikai pirmais... Tad loģisks jautājums - vai vispār vajag? Domāju, ka tālmetienos krietni stabilāki ir tas pats Šmits, protams, Siliņs un arī abi mūsu NBA čaļi. Timma? Nu, pagaidīsim, kad vērsies vaļā, kaut arī par viņu NBA es joprojām esmu, maigi sakot, skeptiki noskaņots.
Visā kontekstā - nevajadzētu mums sadomāties, ka visas izlases problēmas atrisinās abi NBA puikas. Laukumā ir 5, visi 5 arī spēlē. Uzvar vai zaudē.
Protams, varbūt katram savi mīluļi un ne tik mīļi spēlētāji, bet es pagaidām arī piekristu tiem, kas saka, ka ir vīlušies Šmita spēlē. Nav jēgas no viņa agresivitātes, ja viņam nav prasmes to realizēt, bet garu spēlētāju, kas metīs brīvus metienus stāvot aiz 3 punktu līnijas mums vienmēr ir pieticis. Godīgi sakot, Šobrīd izskatās, ka Freimanis vai Mareks Mejeris būtu noderīgāki par Šmitu, abi līdz šim izskatījušies stipri labāk, kā pagaidām to iespējis Šmits. Ļoti redzams, ka trūkst auguma centimetru groza tuvumā, kur Gruzija mūs ļoti labi apspēlēja.