Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3
Autors: Kārlis Justovičs

Dončiča 31+11+13 aizved Slovēniju līdz vēsturiskai ceļazīmei uz Tokiju

Dončiča 31+11+13 aizved Slovēniju līdz vēsturiskai ceļazīmei uz Tokiju
Luka Dončičs. Foto: Rokas Lukosevičius/15min.lt/Scanpix

Fantastisku sniegumu Tokijas olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīra finālā parādīja Slovēnijas basketbolisti un izlases lielākā zvaigzne Luka Dončičs, kura "triple-double" ļāva slovēņiem vairāk nekā desmit tūkstoš skatītāju klātbūtnē Kauņā ar 96:85 pārspēja mājinieci Lietuvu, kura pirmoreiz kopš neatkarības atgūšanas nespēlēs Olimpiādē.

Spēle iesākās ar veiksmīgu slovāņa Zorana Dragiča caurgājienu trešajā minūtē. Pirmās četras minūtes pagāja līdzīgā basketbolā (11:11), tomēr turpinājumā iniciatīvu pārņēma Slovēnija, kuras rindās vadošo lomu uzbrukumā uzņēmās Luka Dončičs. Tieši pēc Dalasas "Mavericks" zvaigznes metiena slovēņi divas minūtes līdz pirmās ceturtdaļas beigām ieguva divciparu vadību - 28:18. Ceturkšņa noslēgums gan veiksmīgāks izdevās lietuviešiem, kuri guva sešus punktus pēc kārtas, pietuvojoties līdz 24:28.

Pēc pārtraukuma mājinieki dubultoja savu izrāvienu, uz īsu brīdi pārņemot vadību (30:28). Saspringtā un rezultatīvā cīņā neviena no komandām līdz pirmā puslaika izskaņai nespēja iegūt lielu pārsvaru, 15 minūšu atelpā Lietuvai un Slovēnijai dodoties, abām guvušām pa 52 punktiem. Pirmajās 20 minūtēs lielisku statistiku iekrāja Dončičs, kurš sakrāja 21 punktu, sešas atlēkušās bumbas un piecas rezultatīvas piespēles. Jāmin, ka savas iespējas pirmajā puslaikā neizmantoja Lietuva, aizmetot garām septiņus no 15 soda metieniem.

Puslaiku pārtraukums vairāk par labu nāca Slovēnijai, kas trešās ceturtdaļas sākumā laukumā rādīja dominējošu sniegumu, Dončičam veicot lieliskas sadarbības ar naturalizēto Maiku Tobiju un citiem komandas biedriem. Slovēnija attālinājās līdz pat 12 punktu vadībai - 71:59. Tomēr tad situāciju mainīja Tobija noteikumu pārkāpums pie pretinieku groza, kas deva atelpu Lietuvai, kas guva desmit punktus pēc kārtas, sadeldējot deficītu uz tablo līdz -2 (69:71). Svarīgā brīdī emociju vilni Slovēnijas labā pārvirzīja precīzi Dončiča un Jakas Blažiča tālmetieni, slovēņiem trešo ceturksni noslēdzot ar 80:69 vadību.

Pēdējo ceturtdaļu ar pieciem punktiem pēc kārtas (85:69) iesāka Slovēnija, savu vārdu pasakot Vlatko Čančaram. Lietuvieši atlikušajā laikā nespēja atgūties, Slovēnijai izcīnot vēsturiski pirmo ceļazīmi uz olimpisko basketbola turnīru.

Kvalifikācijas turnīra vērtīgākais spēlētājs Dončičs 31 punktu guvumam pievienoja 13 rezultatīvas piespēles un 11 atlēkušās bumbas, kamēr viņa komandas biedram Čančaram 18 punkti un piecas bumbas zem groziem. 16 punktus iemeta Blažičs. Lietuvas sastāvā pa 14 punktiem guva Arns Butkevičs, Jons Valančūns un veterāns Mants Kalnietis.

Kauņas grupas kalendārs

Dat.SpēleLaiks/Rez.
29.06.Polija - Angola83:64
Lietuva - Venecuēla76:65
30.06.Angola - Slovēnija68:118
Venecuēla - Koreja94:80
01.07.Slovēnija - Polija112:77
Koreja - Lietuva57:96
03.07.Lietuva - Polija88:69
Slovēnija - Venecuēla98:70
04.07.Lietuva - Slovēnija85:96

Vīriešu olimpiskais basketbola turnīrs

A grupaB grupaC grupa
IrānaAustrālijaArgentīna
FrancijaSplitas kval.Japāna
ASVBelgradas kval.Spānija
Viktorijas kval.NigērijaSlovēnija

Izmantotie resursi:
FIBA Olympic Qualifying Tournament Kaunas,...


, 2021-07-04 21:22, pirms 4 gadiem
Luka Magic paraugstunda!

heiteri var iet paraudaat spilvena, Bergmanis tai skaitaa
, 2021-07-04 21:22, pirms 4 gadiem
Luka GOATIC
, 2021-07-04 21:23, pirms 4 gadiem
Slovēņu pelmenis izskoloja leišu bārdainos čečenus
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2021-07-04 21:23, pirms 4 gadiem
Lielos vilcienos, ja šī būtu b07 (best of seven) sērija, LT uzvarētu. Bet uzvarēja labākais spēlētājs, nevis labākā komanda, un gadījumos, kad visu izšķir viena spēle tas var būt faktors. Bez LD Slovēnijai nebūtu varianti šodien. LT kaut kā nemācēja izmantot garā gala pārsvaru, Sabonis un Valancunas kkā galīgi pazuduši izskatījās, kamēr LD darīja visu ko gribēja. Katrā ziņā lielisks basis, bauda skatīties. Vienīgi žēl, ka abām šīm komandām bija jādala vieta par ceļazīmi uz OS. Abas būtu pelnījušas tur būt. Būs interesanti redzēt, cik tālu LD aizvedīs Slovēniju Olimpiādē. Uz doto brīdi, bez šaubām, labākais Eiropas spēlētājs! Kā jau rakstīju, ceru, ka Kids skatās un mācās, kā LD var izmantot arī daudzpusīgāk.

p.s lt sc.com bomāram komentos sveiciens

p.s.s Kalnietis labs, bet ar to par maz!
, 2021-07-04 21:23, pirms 4 gadiem
Bauda skatīties Lukas spēli. Kosmisks sniegums Eiropas basī + komandas biedri, kuri bija līmenī.

Bet nu Lietuvas izlasi iegāza glābšanas riņķis, respektīvi treneris, kuram tur nebija jābūt. Bija redzams, ka netiek galā un nevar spēlēt vecā stila basi pret ātru basi. Papildus visam, es nedaudz šokēts biju par Giedraiša drausmīgo izmantošanu
, 2021-07-04 21:23, pirms 4 gadiem
Kas par DOMINANCI no Lukas,protams paldies kolēģiem par iemestajiem metieniem . Nereāla spēle !
, 2021-07-04 21:24, pirms 4 gadiem
Lietuva vnk drausmīga abos galos.
Uzbrukumā kaut ko gaida no abiem NBA garajiem un nesagaida,bet otrā laukuma pusē komanda vispār nesaprot ko nozīmē aizsardzība
Abi kopā nestrādā.Sabonis drausmīgs.
, 2021-07-04 21:24, pirms 4 gadiem
Namgej, bet Luka jau nav šīs izlases līderis vai ne? Tur vairāki spēlētāji par viņu labāk nospēlēja vai ne? Cirvis.
, 2021-07-04 21:24, pirms 4 gadiem
Nu...kaut kas tomēr tajā slovēnī ir...vai mums nepatīk Luka? Domāju, ka jā...kādēļ? Kā jau iepriekš rakstīju...viņam ir tas, kas mūsu spēlētājiem trūkst...bezkaunība, spēja provocēt, apspēlēt..un iemest...un vēl viņam ir vajadzīgā attieksme pret savu izlasi. Mums šādu spēlētāju nav. Diemžēl.
, 2021-07-04 21:24, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Lielos vilcienos, ja šī būtu b07 (best of seven) sērija, LT uzvarētu. Bet uzvarēja labākais spēlētājs, nevis labākā komanda, un gadījumos, kad visu izšķir viena spēle tas var būt faktors. Bez LD Slovēnijai nebūtu varianti šodien. LT kaut kā nemācēja izmantot garā gala pārsvaru, Sabonis un Valancunas kkā galīgi pazuduši izskatījās, kamēr LD darīja visu ko gribēja. Katrā ziņā lielisks basis, bauda skatīties. Vienīgi žēl, ka abām šīm komandām bija jādala vieta par ceļazīmi uz OS. Abas būtu pelnījušas tur būt. Būs interesanti redzēt, cik tālu LD aizvedīs Slovēniju Olimpiādē. Uz doto brīdi, bez šaubām, labākais Eiropas spēlētājs! Kā jau rakstīju, ceru, ka Kids skatās un mācās, kā LD var izmantot arī daudzpusīgāk.

p.s lt sc.com bomāram komentos sveiciens

p.s.s Kalnietis labs, bet ar to par maz!
pirmajai daļai nekādi piekrist nevar. Īpaši par to uzvaru. Uzvarēja tieši komanda nevis spēlētājs
, 2021-07-04 21:24, pirms 4 gadiem
Luka turpināja dominēt kā NBA, kamēr Sabonis kaut kur pazuda, tāpēc maz variantu leišiem.
, 2021-07-04 21:24, pirms 4 gadiem
Modernais basketbols uzvarēja veco klasisko. Lai kā viņš nepatiktu, bet Doņčičs labs.
Slēpts komentārs: backtofire
, 2021-07-04 21:25, pirms 4 gadiem
unikāls spēlētājs tas Luka. Tas nu fakts....
, 2021-07-04 21:26, pirms 4 gadiem
Īstenībā žēl, ka Sabonis nespēja Parmu pārliecināt. Domāju, ka tad noteikti būtu OS
, 2021-07-04 21:26, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: pirmajai daļai nekādi piekrist nevar. Īpaši par to uzvaru. Uzvarēja tieši komanda nevis spēlētājs
paskaties no otras puses - SLO uzvarētu bez Dončiča.
, 2021-07-04 21:26, pirms 4 gadiem
redzēju tikai no 3.cet vidus, bet slovēņi diemžēl izskatījās pārliecinošāk un pelnīti uzvarēja, meta iekšā savus metienus, droši vien dončičs arī iedod kautkādu pārliecību pārējiem, kuri tāpat nav nekādi vārguļi. Leiši atkal drusku skrēja, psihoja un raustījās, tā man izskatījās
, 2021-07-04 21:27, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: pirmajai daļai nekādi piekrist nevar. Īpaši par to uzvaru. Uzvarēja tieši komanda nevis spēlētājs
Precizējot pareizāk būtu teikt - izšķīra 1 spēlētājs. Komandas bija līdzvērtīgas, bez Lukas slovēņiem klātos paplāni. Luka bija X faktors, kas izšķīra rezultātu. 7 spēļu sērijā, tiešām dotu priekšroku LT, jo nez vai vēl 3 tik bezzobainas spēles būtu gan Sabonim, gan Jonasam - tiem, kuriem bija jābūt LT X faktoram.
Slēpts komentārs: Sporta_Entuziasts
, 2021-07-04 21:28, pirms 4 gadiem
Beidzot sagaidīju reāli redzēt šī brīnumbērna spēli šajā SLO izlases sastāvā. Cepuri nost, reti pēdējā laikā Eiropā redzēts tik harizmātisks līderis un tāda sajūta kad bumba ir viņam tad apkārt ir izveidojies neredzams stikla vairogs pret kuru visi pretinieki atduras. Tokijā būs ļoti interesant....
, 2021-07-04 21:28, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh, žēl ka broļukas nespēja pelmeni&Co nolikt pie vietas.
Tagad OS basketbola turnīrā galīgi nebūs kam pajust līdz.
haha, arī nam.ejs apd..sās Luka Magic nolika pie vietas leišu iedomīgo perdeli saboni
, 2021-07-04 21:29, pirms 4 gadiem
LiveTV / WebPlayer

TE links uz BRA - GER otro puslaiku. Izskatās ka bus intriga līdz pēdējam
Basīša vakars viens no galvenajiem šinī gadā turpinās !
LET'S PARTY !
, 2021-07-04 21:29, pirms 4 gadiem
Tātad..šoreiz leišiem būs tikai par 4 cilvēkiem vairāk OS delegācijā nekā LV
, 2021-07-04 21:29, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Precizējot pareizāk būtu teikt - izšķīra 1 spēlētājs. Komandas bija līdzvērtīgas, bez Lukas slovēņiem klātos paplāni. Luka bija X faktors, kas izšķīra rezultātu. 7 spēļu sērijā, tiešām dotu priekšroku LT, jo nez vai vēl 3 tik bezzobainas spēles būtu gan Sabonim, gan Jonasam - tiem, kuriem bija jābūt LT X faktoram.
Ar tādu spēles stilu, 7 spēlēs, LTU tiktu noskrieta. Ja skatāmies vienu spēli, tad jāsaka, ka es sliecos tomēr uz SLO pusi, pat bez Lukas, jo ātrs un kustīgs basketbols apspēlēs defu ar old school basketbolu. Pie tam, puse, ja ne vairāk spēlētāju SLO izlasē, spēlē ļoti labā līmenī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-07-04 21:30, pirms 4 gadiem
super!
, 2021-07-04 21:30, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: LiveTV / WebPlayer

TE links uz BRA - GER otro puslaiku. Izskatās ka bus intriga līdz pēdējam
Basīša vakars viens no galvenajiem šinī gadā turpinās !
LET'S PARTY !
tur arī ir vai nu vai?
, 2021-07-04 21:30, pirms 4 gadiem
Stulbi
, 2021-07-04 21:31, pirms 4 gadiem
Jāatzīst leišu basketbola līmenis šausmīgi krities. Leišu 1995-2007 laika posmu izlases šos slovēņus neko īpašu nejuzdami paņemtu
, 2021-07-04 21:31, pirms 4 gadiem
galdniecins rakstīja: Stulbi
ir nosist gulbi
, 2021-07-04 21:31, pirms 4 gadiem
Dončičs visiem vēlreiz parādīja, cik nozīmīgs spēlētājs viņš ir. Un šodien pie tam Luka spēlēja uz komandu, vienlaikus lasot spēli un improvizējot. Lietuviešiem nekā tur tāda nebija. Basketbolisti vai nu uzreiz mauc pa grozu, vai mēģina izspēlet treniņos atstrādātās sagataves.
, 2021-07-04 21:31, pirms 4 gadiem
Bujumbura rakstīja: Beidzot sagaidīju reāli redzēt šī brīnumbērna spēli šajā SLO izlases sastāvā. Cepuri nost, reti pēdējā laikā Eiropā redzēts tik harizmātisks līderis un tāda sajūta kad bumba ir viņam tad apkārt ir izveidojies neredzams stikla vairogs pret kuru visi pretinieki atduras. Tokijā būs ļoti interesant....
Jā, būs interesanti bet FINĀLS ir max griesti viņiem, jo Durants ar savu blici viņus paņems priekšā un pakaļā visos caurumos, iespējamos un neiespējamos !
, 2021-07-04 21:31, pirms 4 gadiem
Un ko viņi tur darī, Luka viens nespēs vilkt tā.
Sapņo pelmenis par OS zeltu, drīzāk brīnumam jānotiek vispār lai viņi kaut līdz 1/2 tiktu...
, 2021-07-04 21:31, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ar tādu spēles stilu, 7 spēlēs, LTU tiktu noskrieta. Ja skatāmies vienu spēli, tad jāsaka, ka es sliecos tomēr uz SLO pusi, pat bez Lukas, jo ātrs un kustīgs basketbols apspēlēs defu ar old school basketbolu. Pie tam, puse, ja ne vairāk spēlētāju SLO izlasē, spēlē ļoti labā līmenī
spēļu sērijā ir iespēja pamainīt spēles stilu no mača uz maču. Bez Lukas būtu pilnīgi savādāks uzbrukums, iztrūktu filigranas piespēles, leišu izraustīšana un arī aizsardzībā leišiem būtu mazāk, kam pievērst uzmanību. Savukārt, uzbrukumā - kā jau teicu, neticu, ka abi leišu NBA džeki tik švaki nospēlētu vēl vismaz 3 mačus.
, 2021-07-04 21:31, pirms 4 gadiem
hokejafaaans rakstīja: Jāatzīst leišu basketbola līmenis šausmīgi krities. Leišu 1995-2007 laika posmu izlases šos slovēņus neko īpašu nejuzdami paņemtu
šajā reizē es teikšu, ka ne jau līmenis vainīgs, bet glābšanas riņķa ielikšana par treneri.
, 2021-07-04 21:31, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh, žēl ka broļukas nespēja pelmeni&Co nolikt pie vietas.
Tagad OS basketbola turnīrā galīgi nebūs kam pajust līdz.
nē nē, vajag saglabāt brāliskās vērtības - ja nav mums, lai netiek arī braļukām!
, 2021-07-04 21:32, pirms 4 gadiem
Laikam pirmais zvaniņš ar Dāniju nepalīdzēja, šoreiz zvans iedolbīja pa pilnu programmu....
, 2021-07-04 21:32, pirms 4 gadiem
disciplīns rakstīja: tur arī ir vai nu vai?
Nu kurš uzvar - tas tikai tiek, ja to domāji
Slēpts komentārs: zaxx
, 2021-07-04 21:33, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: spēļu sērijā ir iespēja pamainīt spēles stilu no mača uz maču. Bez Lukas būtu pilnīgi savādāks uzbrukums, iztrūktu filigranas piespēles, leišu izraustīšana un arī aizsardzībā leišiem būtu mazāk, kam pievērst uzmanību. Savukārt, uzbrukumā - kā jau teicu, neticu, ka abi leišu NBA džeki tik švaki nospēlētu vēl vismaz 3 mačus.
Īsti jau nav ko pamainīt. Abi spēles stili negāja leišiem. Pat bez Lukas, tur paliek snaiperi. Būtu tāpat jāskraida
, 2021-07-04 21:33, pirms 4 gadiem
Atceros zelta laikus kad leišiem spēlēja jasikevičs, šiskausks, brāļi lavrinoviči, kleiza, songaila, abi žukauski
, 2021-07-04 21:33, pirms 4 gadiem
zaxx rakstīja: Luka absolūti neko nepierādīja... TIkai mazajiem pokemoniem šķiet savādāk, sen bija skaidrs ka šādi stati būt, nebija skaidrs vai viņa vājā kome kaut kur tiks..
Slovēnija nav vāja. Kurā galaktikā dzīvo? Paskaties viņu sastāvu
, 2021-07-04 21:33, pirms 4 gadiem
Latvija es domaju ari zaudeja tadiem sloveniem, atskaitot Porzingi-Doncicu, viniem parejie nav tik slikti.
Varbut OS tomer bus Goran Dragic?
, 2021-07-04 21:34, pirms 4 gadiem
Tad kad šitie visi pseido pelemena fani izvaksies no mammas dzīvokļiem, vot tad tik būs prikols.. Tagad jau baigie naži.. Mammas samaksa par internetu, maksā kompja kredītu un visādi fagcentei un sporta entuziasti sit plaukstiņas pa gaisu.. Drīz jums dzīvē sāksies.. Nabagi
, 2021-07-04 21:34, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: ir nosist gulbi
NEvajag jau uzreiz sist nost ! Pietiektu jau ar to ka aizliegtu tuvoties tenisa kortam un spēlēt tenisu oficiālās sacensībās !
, 2021-07-04 21:34, pirms 4 gadiem
Sirdij grūti pieņemt ka leiši basītī jugus nevar vinnēt, Viņi vienmēr po žizņi ir bijuši braļuku klienti
, 2021-07-04 21:34, pirms 4 gadiem
Nu i paldies Dievam! Olimpiādee varēs paskatīties kādu USA spēli un miers. Nebūs jāpārdzīvo par lietuviešiem. Bet tādi basketbola klubi kā Slovēnija, neinteresē.
, 2021-07-04 21:34, pirms 4 gadiem
Te atliek vienigi ņemt piemēru no Donciča, pilnīgi pelnīti Slovēnija dodas uz olimpiādi.
, 2021-07-04 21:34, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Nu kurš uzvar - tas tikai tiek, ja to domāji
jā ,to domāju
, 2021-07-04 21:35, pirms 4 gadiem
Lietuva pirmoreiz bez OS no 1992.g.....
, 2021-07-04 21:35, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Īsti jau nav ko pamainīt. Abi spēles stili negāja leišiem. Pat bez Lukas, tur paliek snaiperi. Būtu tāpat jāskraida
Skraidīt ta vajadzētu, bet neviens no tiem, kas palika nav Lukas kalibrs. Nu ir starpība tev jāsitās pret NBA superzvaigzni vai Eiropas zvaigzni. Jo īpaši, ja tā superzvaigzne prot ne tikai iemest, bet arī piespēlēt ļoti precīzi.
, 2021-07-04 21:36, pirms 4 gadiem
Sporta_Entuziasts rakstīja: haha, arī nam.ejs apd..sās Luka Magic nolika pie vietas leišu iedomīgo perdeli saboni
Ar ko nodarbojies entuziast??Drīkst mineet??Tautas Bumba?🤔
, 2021-07-04 21:36, pirms 4 gadiem
Savlaik ar vienu slovēni runāju par sportu un prasīju, ko jūs vienmēr uzvarēt gribat. Esat mazāka valsts par LV, skaitliski vienādi ar LV, ko ārdaties? Viņš atbildēja, ka laikam atbilde jāmeklē 1991.gadā, kad Dienvidslāvija (Serbija) izlēma atlaist Slovēniju no Dienvidslāvijas sastāvdaļas, jo tur nebija lielas serbu minoritātes. Līdz ar to karadarbību koncentrēja uz Horvātiju un Bosniju. Kamēr tur bija karš, Slovēņi gāja uz priekšu rietumu virzienā. Un galvenā doma bija tā, ka no viņiem baidās. Ja baidās, tātad Slovēnija ir stipra. Te arī ir atbilde.
, 2021-07-04 21:37, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Skraidīt ta vajadzētu, bet neviens no tiem, kas palika nav Lukas kalibrs. Nu ir starpība tev jāsitās pret NBA superzvaigzni vai Eiropas zvaigzni. Jo īpaši, ja tā superzvaigzne prot ne tikai iemest, bet arī piespēlēt ļoti precīzi.
Protams, tev taisnība par Lukas ietekmi
, 2021-07-04 21:37, pirms 4 gadiem
Nešaubījos ka LD izskolos leišus un kā redzams, nekļūdījos. Šis ir unikāls basketbolists... prieks par SLO un Tokijas spēlēs fanošu par viņiem
, 2021-07-04 21:38, pirms 4 gadiem
Žēl kaimiņus, ciest nevaru Slovēņus, bet nu Luka ir fenomens. Žēl, ka tāda attieksme un pienākuma sajūta pret izlasi kāda ir Dončičam, nav nevienai no mūsu zvaigznēm. Te arī redzams kāpēc Dončičs ir pirmā vijole komandā, kamēr mūsējais otrā. Viss ir vispirms attieksmē pret valsti un tautu, pēctam tikai klubs.
, 2021-07-04 21:39, pirms 4 gadiem
zaxx rakstīja: Un ko viņi tur darī, Luka viens nespēs vilkt tā.
Sapņo pelmenis par OS zeltu, drīzāk brīnumam jānotiek vispār lai viņi kaut līdz 1/2 tiktu...
Kāpēc? Vēl ir tik daudz ko naturalizēt, ka var savākt trīs BK Slovēnija
, 2021-07-04 21:39, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Jā, būs interesanti bet FINĀLS ir max griesti viņiem, jo Durants ar savu blici viņus paņems priekšā un pakaļā visos caurumos, iespējamos un neiespējamos !
Kāds nahren fināls. Atmosties!
, 2021-07-04 21:41, pirms 4 gadiem
MartinsS rakstīja: Žēl kaimiņus, ciest nevaru Slovēņus, bet nu Luka ir fenomens. Žēl, ka tāda attieksme un pienākuma sajūta pret izlasi kāda ir Dončičam, nav nevienai no mūsu zvaigznēm. Te arī redzams kāpēc Dončičs ir pirmā vijole komandā, kamēr mūsējais otrā. Viss ir vispirms attieksmē pret valsti un tautu, pēctam tikai klubs.
Žēl kaimiņus, ciest nevaru Slovēņus, bet nu Luka ir fenomens. Žēl, ka tāda attieksme un pienākuma sajūta pret izlasi kāda ir Dončičam, nav nevienai no mūsu zvaigznēm. Te arī redzams kāpēc Dončičs ir pirmā vijole komandā, kamēr mūsējais otrā. Viss ir vispirms attieksmē pret valsti un tautu, pēctam tikai klubs.
, 2021-07-04 21:41, pirms 4 gadiem
knaible rakstīja: Kāds nahren fināls. Atmosties!
Kadas izlases OS bus parak Slovenijai?
ASV un.....
, 2021-07-04 21:44, pirms 4 gadiem
Nu nē, bez Lukas SLO nebūtu lielas iespējas, jo lielu daļu pārliecības tomēr spēj iedvest līdera klātbūtne. Turklāt ar savu piemēru spēles laikā. Es biju pat Lietuvu, bet ar tādu bezrakstura spēli viņi nebija pelnījuši, atsevišķas epizodes spēles gaitā atgādināja nupat redzēto LV u19 pret Puertoriko, kur spēlētāji nespēj saņemties metienam. Es nepiekrītu, ka slovēņu ātrais basketbols uzvarēja leišu lēno, ne jau tas bija iemesls uzvarai, leišiem bija skaidri saredzams pārsvars ap grozu, ar to varēja pietikt. Dončičs ir komandas motors, tas dod ļoti daudz, leišiem, kā izskatās, šī motora neesamība pamatīgi iegriež, jo galvenais motors ir uz izbeigšanos, jauns līdzvērtīgs pagaidām nav
, 2021-07-04 21:46, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Žēl kaimiņus, ciest nevaru Slovēņus, bet nu Luka ir fenomens. Žēl, ka tāda attieksme un pienākuma sajūta pret izlasi kāda ir Dončičam, nav nevienai no mūsu zvaigznēm. Te arī redzams kāpēc Dončičs ir pirmā vijole komandā, kamēr mūsējais otrā. Viss ir vispirms attieksmē pret valsti un tautu, pēctam tikai klubs.
te nu drusku šauj pār strīpu. Domāju, ka katra situācija ir jāskata atsevišķi, nav viss tik vienozzīmīgi. Dončičs arī pieslēdzās tagad , kad varēja. Domāju, ka KP un pārējie mūsu labākie arī spēlētu, ja mums būtu tāda izšķirošā spēle
, 2021-07-04 21:46, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu nē, bez Lukas SLO nebūtu lielas iespējas, jo lielu daļu pārliecības tomēr spēj iedvest līdera klātbūtne. Turklāt ar savu piemēru spēles laikā. Es biju pat Lietuvu, bet ar tādu bezrakstura spēli viņi nebija pelnījuši, atsevišķas epizodes spēles gaitā atgādināja nupat redzēto LV u19 pret Puertoriko, kur spēlētāji nespēj saņemties metienam. Es nepiekrītu, ka slovēņu ātrais basketbols uzvarēja leišu lēno, ne jau tas bija iemesls uzvarai, leišiem bija skaidri saredzams pārsvars ap grozu, ar to varēja pietikt. Dončičs ir komandas motors, tas dod ļoti daudz, leišiem, kā izskatās, šī motora neesamība pamatīgi iegriež, jo galvenais motors ir uz izbeigšanos, jauns līdzvērtīgs pagaidām nav
Pietikt varētu, ja garajiem nebūtu ārā jāiet un pat noignorējot Lukas sniegumu, bija redzams, ka LTU defs netiek galā, ja laukumā bija Slo īsais sastāvs
, 2021-07-04 21:47, pirms 4 gadiem
MartinsS rakstīja: ciest nevaru Slovēņus, bet nu Luka ir fenomens. Žēl, ka tāda attieksme un pienākuma sajūta pret izlasi kāda ir Dončičam, nav nevienai no mūsu zvaigznēm.
hmmm. Mūsu zvaigznēm pat pie labākās vēlēšanās šāda iespēja nav bijusi nesenā pagātnē. Ko tu gribēji lai KP un Bertāns EK kvalī spēlē sezonas laikā ? Un mūsu " mazās zvaigznes" jau izspēlējās pret zemniekiem..
, 2021-07-04 21:52, pirms 4 gadiem
disciplīns rakstīja: te nu drusku šauj pār strīpu. Domāju, ka katra situācija ir jāskata atsevišķi, nav viss tik vienozzīmīgi. Dončičs arī pieslēdzās tagad , kad varēja. Domāju, ka KP un pārējie mūsu labākie arī spēlētu, ja mums būtu tāda izšķirošā spēle
Tur jau tā lieta, ka uz ''izšķirošām'' brauktu, bet izlaiž visas pārējās kā rezultātā tādu izšķirošo vairāk mums nav.
, 2021-07-04 21:52, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pietikt varētu, ja garajiem nebūtu ārā jāiet un pat noignorējot Lukas sniegumu, bija redzams, ka LTU defs netiek galā, ja laukumā bija Slo īsais sastāvs
Abu leišu garo problēma bija tā, ka ārējā līnija nebija bīstama, līdzko ārējā līnija sāk likt maksāt, garie savus punktus arī dabūs. Vienkārši. Leišiem izdevās pievilkt pietiekami tuvu, lai pie mazliet lielākas pārliecības un veiksmes izrautu uzvaru. Pietrūka tāds, kā Mačulis, kuram dzelzs bumbuļi, Kuzminskas vispār bija laukumā?
, 2021-07-04 21:53, pirms 4 gadiem
Witcher rakstīja: hmmm. Mūsu zvaigznēm pat pie labākās vēlēšanās šāda iespēja nav bijusi nesenā pagātnē. Ko tu gribēji lai KP un Bertāns EK kvalī spēlē sezonas laikā ? Un mūsu " mazās zvaigznes" jau izspēlējās pret zemniekiem..
Hmm, pēdējā laikā nē, bet KP uz iepriekšējo kvalifikāciju , ja nemaldos atteica izlasei. Varbūt, es kaut ko jaucu. Bet Dončičam pofig, ir līgums vai nav līgums, 1 vai 10 gads NBA, tāpat būs izlasē.
, 2021-07-04 21:55, pirms 4 gadiem
loook ploik! rakstīja: Tur jau tā lieta, ka uz ''izšķirošām'' brauktu, bet izlaiž visas pārējās kā rezultātā tādu izšķirošo vairāk mums nav.
Nu mums nevajag ņaudēt, ja nevaram ne savākties, ne uzvarēt, kad to tieši vajag. Nu Luka jau ar neskrēja uz kvalifikāciju kvalifikācijām, bet ieradās uz noteicošo posmu only
, 2021-07-04 21:56, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Abu leišu garo problēma bija tā, ka ārējā līnija nebija bīstama, līdzko ārējā līnija sāk likt maksāt, garie savus punktus arī dabūs. Vienkārši. Leišiem izdevās pievilkt pietiekami tuvu, lai pie mazliet lielākas pārliecības un veiksmes izrautu uzvaru. Pietrūka tāds, kā Mačulis, kuram dzelzs bumbuļi, Kuzminskas vispār bija laukumā?
nebija un kā jau minēju Giedraitis netika praktiski izmantots. Laikam Maskaļūnam jāpaskatās, kā dēmons viņu izmanto. Bet nu tā iet, ka treneris ir ielikts kā glābšanas riņķis
, 2021-07-04 21:58, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Abu leišu garo problēma bija tā, ka ārējā līnija nebija bīstama, līdzko ārējā līnija sāk likt maksāt, garie savus punktus arī dabūs. Vienkārši. Leišiem izdevās pievilkt pietiekami tuvu, lai pie mazliet lielākas pārliecības un veiksmes izrautu uzvaru. Pietrūka tāds, kā Mačulis, kuram dzelzs bumbuļi, Kuzminskas vispār bija laukumā?
Tieši atcerējos par Mačuli. Atceros kā 2015 pret Gruziju vilka tad kad citiem negāja
, 2021-07-04 21:58, pirms 4 gadiem
Nav parliecibas ka Porzingis bus piemeram PC23, piemeram dazas speles atlases turnira prieks PC bus vasara, un Bertans, un Porzingis obligati tur jabut.
, 2021-07-04 21:59, pirms 4 gadiem
MartinsS rakstīja: Hmm, pēdējā laikā nē, bet KP uz iepriekšējo kvalifikāciju , ja nemaldos atteica izlasei. Varbūt, es kaut ko jaucu. Bet Dončičam pofig, ir līgums vai nav līgums, 1 vai 10 gads NBA, tāpat būs izlasē.
Man liekas ir svarīgi ņemt visu ainu un kontekstu. Nevar tikai atsevišķi ņemt faktu, ka KP atsaka izlasei, Dončičs nē. Ņemsim kopējo ainu- Luka klubā ir dievs, whatever viņš pasaka vai izdomā, visai liela iespēja, ka tas tiks izskatīts, sagremots un pieņemts, viņam nav jājūtas atbildīgam kluba priekšā, jo viņš nav ne pēc smagas traumas, nedz ar milzīgiem cipariem kontraktā. Visas iespējas izpausties izlasē.
, 2021-07-04 21:59, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Nav parliecibas ka Porzingis bus piemeram PC23, piemeram dazas speles atlases turnira prieks PC bus vasara, un Bertans, un Porzingis obligati tur jabut.
Es uzskatu, ka izlase ir jābūvē, ar domu, ka bez viņa vispār. Lai KP esība ir vienkārši kā bonuss
, 2021-07-04 22:00, pirms 4 gadiem
loook ploik! rakstīja: Tur jau tā lieta, ka uz ''izšķirošām'' brauktu, bet izlaiž visas pārējās kā rezultātā tādu izšķirošo vairāk mums nav.
Pastāsti kā KP vai Dāvis var atbraukt uz mazajiem kvaļiem, kas notiek sezonas laikā? Da kaut vai kā var atbraukt tie, kas spēlē tai pašā EL, kur tikšana ir atkarīga no tā, ko pratīs sarunās LBS un klubi, un tikai tad interesē vai mūsu džeki maz grib braukt?
, 2021-07-04 22:00, pirms 4 gadiem
MartinsS rakstīja: Hmm, pēdējā laikā nē, bet KP uz iepriekšējo kvalifikāciju , ja nemaldos atteica izlasei. Varbūt, es kaut ko jaucu. Bet Dončičam pofig, ir līgums vai nav līgums, 1 vai 10 gads NBA, tāpat būs izlasē.
Man liekas ir svarīgi ņemt visu ainu un kontekstu. Nevar tikai atsevišķi ņemt faktu, ka KP atsaka izlasei, Dončičs nē. Ņemsim kopējo ainu- Luka klubā ir dievs, whatever viņš pasaka vai izdomā, visai liela iespēja, ka tas tiks izskatīts, sagremots un pieņemts, viņam nav jājūtas atbildīgam kluba priekšā, jo viņš nav ne pēc smagas traumas, nedz ar milzīgiem cipariem kontraktā. Visas iespējas izpausties izlasē
, 2021-07-04 22:01, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es uzskatu, ka izlase ir jābūvē, ar domu, ka bez viņa vispār. Lai KP esība ir vienkārši kā bonuss
Ņemot vērā visas peripētijas ar FIBA, izlase jābūvē ar domu ne tikai bez KP, DB, bet arī bez tās saujas, kas mums kaplē Uleb turnīros. Arī tiem esot kā labiem bonusiem (Nba džeki, cik nu viņi mums bijuši, vienmēr ir bijis tikai bonuss uz finālturnīru, ne jau palīgi kvaļos)
, 2021-07-04 22:02, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es uzskatu, ka izlase ir jābūvē, ar domu, ka bez viņa vispār. Lai KP esība ir vienkārši kā bonuss
Tieši tā. Ja atbrauks vēl kaut reizi, visi būs priecīgi, ja nē, var saprast un visiem jācīnās ar to, kas ir
, 2021-07-04 22:02, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tieši tā. Ja atbrauks vēl kaut reizi, visi būs priecīgi, ja nē, var saprast un visiem jācīnās ar to, kas ir
Ne tikai KP, bet nevar rekinaties ar visiem , kas ir NBA
, 2021-07-04 22:03, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es uzskatu, ka izlase ir jābūvē, ar domu, ka bez viņa vispār. Lai KP esība ir vienkārši kā bonuss
Buvet vajag, bet ja nebus sis bonuss, tad gruti pretendet uz kaut kadu lielo sniegumu. Nevajag aizmirst ka atlases turnirs PC23 ari atlases turnirs uz OS24, ja Latvija nebus PC23 finalturnira tad laikam uz 99% nebus un OS24
, 2021-07-04 22:04, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Nav parliecibas ka Porzingis bus piemeram PC23, piemeram dazas speles atlases turnira prieks PC bus vasara, un Bertans, un Porzingis obligati tur jabut.
Pirmkārt, ir tāda lieta, kā traumas, bērni utt. Otrkārt, vispirms jātiek uz to kvali (un ja vasarā iekrīt mači pret "zemniekiem" - nu jāsavācās un jāuzvar bez NBA piešprices. Treškārt, - izlase nekā nevar būt obligāta. Jo īpaši džekam, kas savu karjeru jau no pusaudža gadiem veido ne-Latvijā.
, 2021-07-04 22:05, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ņemot vērā visas peripētijas ar FIBA, izlase jābūvē ar domu ne tikai bez KP, DB, bet arī bez tās saujas, kas mums kaplē Uleb turnīros. Arī tiem esot kā labiem bonusiem (Nba džeki, cik nu viņi mums bijuši, vienmēr ir bijis tikai bonuss uz finālturnīru, ne jau palīgi kvaļos)
Ne pirmo reizi redzu, ka komentētāji met vienā katlā ULEB Eirolīgu ar ULEB kausu, kaut gan ULEB kausā gan pēdējā PK kvalī, gan EČ kvalī bija pauze.
, 2021-07-04 22:05, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu mums nevajag ņaudēt, ja nevaram ne savākties, ne uzvarēt, kad to tieši vajag. Nu Luka jau ar neskrēja uz kvalifikāciju kvalifikācijām, bet ieradās uz noteicošo posmu only
Tieši tā. Varētu padomāt, ka sezonas laikā kādu no NBA laistu. Un ar Eirolīgu situācija ir labi zināma. Līdz ar to tiešām nesaprotu te dažu vaimanas, ka kāds nebrauc. Mūsu problēma ir cita: otrais ešalons mums vājāks, Latvijas līga ar katru gadu sliktāka un U izlases, maigi izsakoties, ne pēc kā neizskatās.
, 2021-07-04 22:06, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Man liekas ir svarīgi ņemt visu ainu un kontekstu. Nevar tikai atsevišķi ņemt faktu, ka KP atsaka izlasei, Dončičs nē. Ņemsim kopējo ainu- Luka klubā ir dievs, whatever viņš pasaka vai izdomā, visai liela iespēja, ka tas tiks izskatīts, sagremots un pieņemts, viņam nav jājūtas atbildīgam kluba priekšā, jo viņš nav ne pēc smagas traumas, nedz ar milzīgiem cipariem kontraktā. Visas iespējas izpausties izlasē.
Es to saprotu, mans komentārs nebija domāts ar tādu galējību kā tas izklausījās, bet jebkurā gadījumā, man nekad iekšā nav šī pārliecība par mūsu spēlētājiem, vienmēr iekšā ir tāds - būs vai nebūs? Kamēr par Dončiču vai Saboni man šaubu nav, viņi būs un bez liekiem jautājumiem.
, 2021-07-04 22:06, pirms 4 gadiem
Lasu leišu saitus. MASKOĻŪNS ATKĀPĀS. Vecis vismaz saprata ka ielicis biksēs un aizgāja pats
, 2021-07-04 22:06, pirms 4 gadiem
Viss - BRA nočokoja un Friči brauc uz Tokiju !
, 2021-07-04 22:07, pirms 4 gadiem
Opā, LukaMagic izskoloja mūsu brāļukas. Heiteri pa krūmiem, tas puika ir nezvērs.
, 2021-07-04 22:07, pirms 4 gadiem
zaxx rakstīja: Un ko viņi tur darī, Luka viens nespēs vilkt tā.
Sapņo pelmenis par OS zeltu, drīzāk brīnumam jānotiek vispār lai viņi kaut līdz 1/2 tiktu...
Nez kur atrodas Lv izlase ??
, 2021-07-04 22:08, pirms 4 gadiem
Sogad Porzingis un ko nevajag pret Baltkrieviju un Rumaniju. Iet runa par 27 June – 5 July 2022 un 22–30 August 2022 kad bus atlases speles uz PC23.
, 2021-07-04 22:08, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: nebija un kā jau minēju Giedraitis netika praktiski izmantots. Laikam Maskaļūnam jāpaskatās, kā dēmons viņu izmanto. Bet nu tā iet, ka treneris ir ielikts kā glābšanas riņķis
Jo vajag ņemt vērā abu leišu garo specifiku, ja valančūnas saņem bumbu, viņam jāsaņem baigi tuvu un viņš praktiski tuvu 100% centīsies spiest iekšā, tad ar Saboni ir cita opcija, viņš kļūst efektīvs tad, ja var atdod kādam labu piespēli, jo tas aizsardzībai liek svārstīties, bet šajā laukumā redzētajā ainā, piespēles atdošana praktiski neko nedeva, jo metiens neseko. Tas leišus riktīgi pievīla. Nezinu, kas bija par problēmu, bet leiši regulāri nogulēja brīdi, kad garais bija ideālā pozīcijā uz piespēli, piespēle sekoja visu laiku par vēlu
, 2021-07-04 22:08, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ne pirmo reizi redzu, ka komentētāji met vienā katlā ULEB Eirolīgu ar ULEB kausu, kaut gan ULEB kausā gan pēdējā PK kvalī, gan EČ kvalī bija pauze.
Uleb kauss, kurā pastāsti cik mums šogad potenciālie džeki? Es skatos uz kvali kopumā un iepriekšejos gados lielo piešprici gaidījām tieši no EL. Ok, tur mūsējo paliek mazāk (jautājums, kur nonāks Strēlnieks, Bertāns, varbūt mājās būs Kurucs, Pašečņiks, iespējams vēl kādu piemirsu) Būtība ir tā, ka līderus gaidām no EL. Tos, kas izvilks, izglābs. Kauss es noteikti izgāzīšos, bet nešķiet, ka pērn tur spēlēja, kāds no potenciālajiem vilcējiem, par šo gadu nav nojausmas.
, 2021-07-04 22:12, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Uleb kauss, kurā pastāsti cik mums šogad potenciālie džeki? Es skatos uz kvali kopumā un iepriekšejos gados lielo piešprici gaidījām tieši no EL. Ok, tur mūsējo paliek mazāk (jautājums, kur nonāks Strēlnieks, Bertāns, varbūt mājās būs Kurucs, Pašečņiks, iespējams vēl kādu piemirsu) Būtība ir tā, ka līderus gaidām no EL. Tos, kas izvilks, izglābs. Kauss es noteikti izgāzīšos, bet nešķiet, ka pērn tur spēlēja, kāds no potenciālajiem vilcējiem, par šo gadu nav nojausmas.
Te nav runa, cik mums džeku ir ULEB kausā, bet to, ka Tu nemaz nezināji, ka ULEB kausa komandu džeki sezonas gaitā var tikt uz izlasi. Ne Tu pirmais, ne pēdējais, kurš to nezina un jauc vienā katlā ar ULEB Eirolīgu.
, 2021-07-04 22:12, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Sogad Porzingis un ko nevajag pret Baltkrieviju un Rumaniju. Iet runa par 27 June – 5 July 2022 un 22–30 August 2022 kad bus atlases speles uz PC23.
Lai vispirms uzvar BLR un Rum. Un tad nodzīvo līdz tam 2022. Vai NBA džeki būs veseli, vai bērni nebūs sadzimuši utt. Un vai pretiniekos būš komandas pret kuriem viņus vajag. Jo tā NBA džeku pīšana sastāvā var kalpot arī kā mīnuss - vēl izteiktāk būs tas, kas bija pēdējā kvalī - katru sabraukumu cits sastāvs, neveidojas reāls kodols. Ja ar NBA džeku palīdzību nedabū uzvaras, tad tas tikai vairāk iekodīs, kā palīdzēs.
, 2021-07-04 22:13, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Te nav runa, cik mums džeku ir ULEB kausā, bet to, ka Tu nemaz nezināji, ka ULEB kausa komandu džeki sezonas gaitā var tikt uz izlasi. Ne Tu pirmais, ne pēdējais, kurš to nezina un jauc vienā katlā ar ULEB Eirolīgu.
Nezināju, nenoliedzu. Un tāpēc pajautāju -cik liela piešprice no turienes vispār spīd? Varbūt no turienes tāpat neko nevaram dabūt. Vai vismaz neko spēcīgāku kā no VTB, ČL vai vienkārši labās līgās spēlējošiem.
, 2021-07-04 22:14, pirms 4 gadiem
Serbijai -12 pec 20 minutem
, 2021-07-04 22:14, pirms 4 gadiem
vismaz friči tiek
, 2021-07-04 22:15, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nezināju, nenoliedzu. Un tāpēc pajautāju -cik liela piešprice no turienes vispār spīd? Varbūt no turienes tāpat neko nevaram dabūt. Vai vismaz neko spēcīgāku kā no VTB, ČL vai vienkārši labās līgās spēlējošiem.
Pagaidām neviens nespīd, bet vēl jau ir laiks. Ā, Žagars, ja paliks Joventut.
, 2021-07-04 22:16, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Serbijai -12 pec 20 minutem
Izskatās ka visos kolektīvajos sporta veidos šogad sporta dievi stāv klāt Itālijai !
, 2021-07-04 22:18, pirms 4 gadiem
hokejafaaans rakstīja: Lasu leišu saitus. MASKOĻŪNS ATKĀPĀS. Vecis vismaz saprata ka ielicis biksēs un aizgāja pats
viņam tur īsti nebija jābūt. Arī Sabonim vecākajam ir jāuzņemas atbildība, ka nespēja ar Parmu vienoties un Maskaļūnu zem tanka pameta
, 2021-07-04 22:18, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pagaidām neviens nespīd, bet vēl jau ir laiks. Ā, Žagars, ja paliks Joventut.
Tāpēc es nosaucu to mūsējo plejādi ar Jāni un Dairi priekšgalā - pēc pēdējām sezonām EL neticu, ka viņi kādam interesē. Arīvecums nestāv uz vietas. Uleb Kauss - vel varētu būt. Lielākais jautājums - kas būs ar Kurucu, Pasečņiku
, 2021-07-04 22:19, pirms 4 gadiem
tad jau kaimiņi dzers !!!
, 2021-07-04 22:28, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Pastāsti kā KP vai Dāvis var atbraukt uz mazajiem kvaļiem, kas notiek sezonas laikā? Da kaut vai kā var atbraukt tie, kas spēlē tai pašā EL, kur tikšana ir atkarīga no tā, ko pratīs sarunās LBS un klubi, un tikai tad interesē vai mūsu džeki maz grib braukt?
Tūlīt augustā redzēsim, kurš būs un kurš nē.
, 2021-07-04 22:29, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Jā, būs interesanti bet FINĀLS ir max griesti viņiem, jo Durants ar savu blici viņus paņems priekšā un pakaļā visos caurumos, iespējamos un neiespējamos !
Varbūt tad pārējiem vispār nepiedalīties? Protams, ka ASV būs zelts, nu un? Pārējiem tik pat liels panākums būs citas medaļas.
, 2021-07-04 22:31, pirms 4 gadiem
loook ploik! rakstīja: Tūlīt augustā redzēsim, kurš būs un kurš nē.
Tu proti atšķirt kvalus sezonas laikā no tiem, kas ir pirmsssezonā? Un, tavuprāt, tiešām vajag NBA džekus, lai pieveiktu belarus un rumāņus? Ja tā, tad tiešam lv basis ir kirdik...
, 2021-07-04 22:33, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tu proti atšķirt kvalus sezonas laikā no tiem, kas ir pirmsssezonā? Un, tavuprāt, tiešām vajag NBA džekus, lai pieveiktu belarus un rumāņus? Ja tā, tad tiešam lv basis ir kirdik...
Kāpēc vislaik to NBA piemini? Mums arī pārējie atsaka. Šitā visi runāja pirms EČ grupas, ka nevienu nevajag.
, 2021-07-04 22:40, pirms 4 gadiem
loook ploik! rakstīja: Kāpēc vislaik to NBA piemini? Mums arī pārējie atsaka. Šitā visi runāja pirms EČ grupas, ka nevienu nevajag.
Kuri tad no EL mums atsaka? Nepamanīji, ka lielu daļu klubi nelaiž no EL, jo EL piekāst kvaļus?
, 2021-07-04 22:42, pirms 4 gadiem
Heiteri raud
, 2021-07-04 22:54, pirms 4 gadiem
Serbi jau totāli pakāsuši Itāļiem trešās ceturtdaļas vidū spēli ! :O Kas notiek Eiropas basketbolā ?!
, 2021-07-04 23:01, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Serbi jau totāli pakāsuši Itāļiem trešās ceturtdaļas vidū spēli ! :O Kas notiek Eiropas basketbolā ?!
Serbiem nav 4-5 toposus un rezultats tads kads ir.
, 2021-07-04 23:04, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Serbiem nav 4-5 toposus un rezultats tads kads ir.
A itāļiem ir visi top džeki? Serbiem šobrīd ir tāda jūra ar labajiem spēlētājiem, ka 2-3-4 neko nenosaka.
, 2021-07-04 23:05, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Serbiem nav 4-5 toposus un rezultats tads kads ir.
Un itāļiem ir perfekts sastāvs ?!
Tas ar kādu pārleicību un kādu enerģiju vienkārši tiek pazemoti un skoloti serbi ar Teodosiču priekšgalā - tas ir pilnīgs šoks un nonsenss ...
, 2021-07-04 23:12, pirms 4 gadiem
hokejafaaans rakstīja: Jāatzīst leišu basketbola līmenis šausmīgi krities. Leišu 1995-2007 laika posmu izlases šos slovēņus neko īpašu nejuzdami paņemtu
Ar piebildi ka tur nebūtu dončič
, 2021-07-04 23:12, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Un itāļiem ir perfekts sastāvs ?!
Nu, italiem ari, bet atkal ir tas, ka nav visi labakie. ITA2-SRB2.
, 2021-07-04 23:14, pirms 4 gadiem
Bet es varu piekrist ka Eiropas basketbols sobrid nav tik labs, ir dazi speletaji, bet izlases nav.
Sloveni ar Doncicu domaju ka tomer labakie sobrid.
, 2021-07-04 23:14, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Nu, italiem ari, bet atkal ir tas, ka nav visi labakie. ITA2-SRB2.
Vēl pirms gadiem 5-7 atpakaļ ITA2 ierītu no SRB2 kā minimums stabili -20 un taā daudzas spēles pēc kārtas ! "
, 2021-07-04 23:19, pirms 4 gadiem
OMG ..zhel nafig Lietuva... Doncich nav tikai brīnumbērns NBA viņš arī Eiropā māk spēlēt basketbolu.
, 2021-07-04 23:30, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Pastāsti kā KP vai Dāvis var atbraukt uz mazajiem kvaļiem, kas notiek sezonas laikā? Da kaut vai kā var atbraukt tie, kas spēlē tai pašā EL, kur tikšana ir atkarīga no tā, ko pratīs sarunās LBS un klubi, un tikai tad interesē vai mūsu džeki maz grib braukt?
Ja Eiroligas un vieteji dzeki butu tikusi vismaz tik talu, nesaubos, ka NBA dzeki palidzetu tagad. Pasi noleja udeni pret sudainam izslasem.
, 2021-07-04 23:34, pirms 4 gadiem
zaxx rakstīja: Un ko viņi tur darī, Luka viens nespēs vilkt tā.
Sapņo pelmenis par OS zeltu, drīzāk brīnumam jānotiek vispār lai viņi kaut līdz 1/2 tiktu...
labāk, kā latvieši - pa televizoru paskatīties, vai nē?
, 2021-07-04 23:46, pirms 4 gadiem
VISU LAIKU LABĀKAIS!!!
, 2021-07-04 23:56, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bauda skatīties Lukas spēli. Kosmisks sniegums Eiropas basī + komandas biedri, kuri bija līmenī.

Bet nu Lietuvas izlasi iegāza glābšanas riņķis, respektīvi treneris, kuram tur nebija jābūt. Bija redzams, ka netiek galā un nevar spēlēt vecā stila basi pret ātru basi. Papildus visam, es nedaudz šokēts biju par Giedraiša drausmīgo izmantošanu
Var padomāt, ka Giedraitis baigais meistars Baskonia. Nekas nav licies skatāms. uzbrukuma pastiprinošs spēlētājs.
, 2021-07-05 00:07, pirms 4 gadiem
zaxx rakstīja: Luka absolūti neko nepierādīja... TIkai mazajiem pokemoniem šķiet savādāk, sen bija skaidrs ka šādi stati būt, nebija skaidrs vai viņa vājā kome kaut kur tiks..
šitas jau pārsit visus namgejus un vorkhujtas
, 2021-07-05 00:10, pirms 4 gadiem
Manuprāt, Dončičs ar šo spēli atbildēja uz diviem ļoti svarīgiem jautājumiem: Pirmkārt, ka viņš ir labākais šobrīd spēlētājs Eiropā. Otrkārt, ka ātrais basketbols nenozīmē to, cik tu ātri pārvietojies pa laukumu, bet gan to, cik ātri tu laukumā pieņem lēmumus. Fenomenāla spēle! Fenomenāls spēlētājs!
, 2021-07-05 00:20, pirms 4 gadiem
Tomēr Lukam respekt par šo, jo viņš parāda, ka savos 22 gados ir lielisks, agresīvs un ar cīņassparu attieksmi izlasē. Viņš ieveda savu komandu un daudziem mūsu čaļiem no U19 vajadzētu viņu par piemēru, kādam jābūt spēlētājam. Lai arī cik nepatīk Dončics daudziem, bet viņš ir lielisks. Viņš man šoreiz vairāk patika nekā Mavs spēles.
, 2021-07-05 00:22, pirms 4 gadiem
Normāli ierādīja vietu
, 2021-07-05 00:35, pirms 4 gadiem
Esmu gejs.s
, 2021-07-05 00:43, pirms 4 gadiem
Ostapenko Fans rakstīja: Esmu gejs.s
apsveicu, drīz būs praids varēsi izpriecāties ar līdzīgi domājošajiem.
, 2021-07-05 01:47, pirms 4 gadiem
Lukas Heiteri nezin ,kur likties tagad😂 OS no Slovēņiem var gaidīt medaļas
, 2021-07-05 04:53, pirms 4 gadiem
Lukadrons rullē...
, 2021-07-05 05:11, pirms 4 gadiem
Oficialas speles Slovenijai ar Doncicu sastava vel nebija zaudejumi?
EC2017 9-0
OGQ 4-0
, 2021-07-05 05:52, pirms 4 gadiem
Kamēr Luka kačā skilu un karmu KP ar Lauriņu vazājas pa tusiņiem.
, 2021-07-05 08:12, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Tomēr Lukam respekt par šo, jo viņš parāda, ka savos 22 gados ir lielisks, agresīvs un ar cīņassparu attieksmi izlasē. Viņš ieveda savu komandu un daudziem mūsu čaļiem no U19 vajadzētu viņu par piemēru, kādam jābūt spēlētājam. Lai arī cik nepatīk Dončics daudziem, bet viņš ir lielisks. Viņš man šoreiz vairāk patika nekā Mavs spēles.
Nu bet Dončiks jau arī spēlēja pavisam savādāk, nekā Mavs. Nedriblēja 20 sekundes, neturēja bumbu pie sevis, kļūdu nebija, uz troiku pēc caurgājiena atmeta u.t.t. Ja viņš Mavs tā būtu spēlējis, iespējams, uz šo turnīru nemaz nebūtu paspējis.
, 2021-07-05 10:35, pirms 4 gadiem
Skumji, ka tā. Bet ko darīt, uz viena ceļa bija 2 izlases, kuras labā līmenī spēlētu OS. Vieniem jāpaliek mājās.
Un mēs vēl pārdzīvojām, ka LV hokeja izlase netika uz OS vai PČ 1/4. Sports iz nežēlīgs.
, 2021-07-05 11:26, pirms 4 gadiem
Slovēnija #1 Eiropā, Latvija #2 !
, 2021-07-05 16:18, pirms 4 gadiem
Gg
, 2021-07-05 21:24, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Lielos vilcienos, ja šī būtu b07 (best of seven) sērija, LT uzvarētu. Bet uzvarēja labākais spēlētājs, nevis labākā komanda, un gadījumos, kad visu izšķir viena spēle tas var būt faktors. Bez LD Slovēnijai nebūtu varianti šodien. LT kaut kā nemācēja izmantot garā gala pārsvaru, Sabonis un Valancunas kkā galīgi pazuduši izskatījās, kamēr LD darīja visu ko gribēja. Katrā ziņā lielisks basis, bauda skatīties. Vienīgi žēl, ka abām šīm komandām bija jādala vieta par ceļazīmi uz OS. Abas būtu pelnījušas tur būt. Būs interesanti redzēt, cik tālu LD aizvedīs Slovēniju Olimpiādē. Uz doto brīdi, bez šaubām, labākais Eiropas spēlētājs! Kā jau rakstīju, ceru, ka Kids skatās un mācās, kā LD var izmantot arī daudzpusīgāk.

p.s lt sc.com bomāram komentos sveiciens

p.s.s Kalnietis labs, bet ar to par maz!
Jā Kalnietis priekš sava vecuma super nospēlēja. Bez viņa bloka pēdējā sekundē arī uz Eiropas finālu Lietuva nebūtu tikusi. Maskoliūnas ļoti švaki novadīja spēli+ divus no NBA un Motejūnu nepaņēma. Spēle bija pilnībā skaidra sen jau, nebija normāla plāna, ka Dočiču piebremzēt vai citus nosegt. Arī ar tiesnešiem netika galā. Jasikēvičs sen tehnisko dabūtu, bet tiesāt saktu normālāk! Kur džekam pret Dončiču piezīmi iedeva, kad metra attālumā bija!!! Vājš treneris, slikta spēle, tiesāšana...
, 2021-07-05 21:36, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Precizējot pareizāk būtu teikt - izšķīra 1 spēlētājs. Komandas bija līdzvērtīgas, bez Lukas slovēņiem klātos paplāni. Luka bija X faktors, kas izšķīra rezultātu. 7 spēļu sērijā, tiešām dotu priekšroku LT, jo nez vai vēl 3 tik bezzobainas spēles būtu gan Sabonim, gan Jonasam - tiem, kuriem bija jābūt LT X faktoram.
Treneris nemācēja viņus izmantot. Arī aizsardzība pret Dončiču stulpa, nevajadzīgas palīdzības( kur tik viens otram traucēja un 2+1 vai atmet brīvam uz truli) Līdz trulim vajadzēja mazajiem presingot, ja iet cauri, mainīties, lai lielais sedz ( kad ta izdarīja, Sabonis mierīgi nosedza). Labāk, la 3 puļī ( no 5 tik vienu trāpīja) nevis 2+1 pelna. Un tiesneši ar nomīzuši, laikam spēles beigās pie Dončiča pēc autogrāfiem skrēja...
, 2021-07-05 21:44, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: šajā reizē es teikšu, ka ne jau līmenis vainīgs, bet glābšanas riņķa ielikšana par treneri.
Tam gan 100% piekrītu. Ar, teiksim, Jasikēviču, būtu cita spēle, cita aizsardzība, citāda tiesāšana un sastāvs ar drusku savādāks. Domāju, Jasikēvičs vinnētu... absurds, Sabonis brīvs uz truļa, bet uz grozu neskatās...visu izsaka...Vai piezīme pret Dončiču, kur džeks metra attālumā, stabili Jasikēvičs tehnisko dabūtu un Dončičs ar tā vairs neblatotu...
, 2021-07-05 21:53, pirms 4 gadiem
klunja rakstīja: Te atliek vienigi ņemt piemēru no Donciča, pilnīgi pelnīti Slovēnija dodas uz olimpiādi.
Kur pelnīti??? Noņem amerikāni Mike Tobey un nezini, kāds būtu rezultāts!!!
, 2021-07-05 21:54, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ar tādu spēles stilu, 7 spēlēs, LTU tiktu noskrieta. Ja skatāmies vienu spēli, tad jāsaka, ka es sliecos tomēr uz SLO pusi, pat bez Lukas, jo ātrs un kustīgs basketbols apspēlēs defu ar old school basketbolu. Pie tam, puse, ja ne vairāk spēlētāju SLO izlasē, spēlē ļoti labā līmenī
Ko nu murgo, kāda komanda??? Noņem amerikāni Mike Tobey un bez Dončiča, kas tur spēlētu???
, 2021-07-06 00:14, pirms 4 gadiem
klunja rakstīja: Te atliek vienigi ņemt piemēru no Donciča, pilnīgi pelnīti Slovēnija dodas uz olimpiādi.
Kur pelnīti??? Nedēļu pirms fināliem nopērkot amerikāni Mike Tobey? Tas ir klubs vai izlase???
, 2021-07-06 00:20, pirms 4 gadiem
Aigars30 rakstīja: Kāpēc? Vēl ir tik daudz ko naturalizēt, ka var savākt trīs BK Slovēnija
Precīzi ! Mike Tobey, Rendolfs...
, 2021-07-06 00:35, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: viņam tur īsti nebija jābūt. Arī Sabonim vecākajam ir jāuzņemas atbildība, ka nespēja ar Parmu vienoties un Maskaļūnu zem tanka pameta
Noteikti domāja, ka tāpat tiks ( nebūs Dončiča). Tad olimpiādē piesaistītu klāt Jasikēviču. Šito Parma ( Maskvītis ) neizvilktu. Jasikēvičs izvilktu...
, 2021-07-06 03:19, pirms 4 gadiem
Lietuvai švakākais posms, treneris 😥