Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Eurobasket 2011 kvalifikācija sākta ar zaudējumu Melnkalnē

Andris Liepa
Andris Liepa

Eurobasket 2011 kvalifikācija sākta ar zaudējumu Melnkalnē
Jānis Strēlnieks šodien bija labākais spēlētājs Latvijas komandas sastāvā.

Jau mača pirmajā ceturtdaļā nokļūstot tālos iedzinējos, zaudējumu savā pirmajā Eurobasket 2011 kvalifikācijas spēlē šodien piedzīvoja Latvijas vīriešu basketbola izlase – izbraukumā 66:96 (38:53) pret Melnkalni.

Latvijas izlases treneri ar sākumsastāva izvēli nepārsteidza – Strēlnieks, Bankevics, Kuksiks, Bērziņš un Zaķis. Melnkalne mūsējiem pretim lika torņus Slavko Vranešu (2.29m, „Partizan”) un Vladimiru Dašiču (2.08m, „Gran Canaria”), bruklinieti Omāru Kuku („Unicaja”), kā arī Vladimiru Dragičeviču („Budočnost”) un Suadu Šehoviču („KK Bosna”).

Lai arī spēles rezultātu atklāja Kuksiks, ne mirkli neradās šaubas par to, kura komanda ir laukuma saimnieki. Latviešiem jau mača trešajā minūtē tika sasvilpta piezīmju norma, bet piektajā minūtē arī spēles rezultātā jau bija divu ciparu starpība – 4:14. Melnkalniešu ceļa rullis ripoja visu pirmo ceturtdaļu, astotajā minūtē pēc Nikola Pekoviča („Timberwolves”) trīspunktu gājiena panākot 11:28, bet nogriezni noslēdzot ar šķietami bezcerīgo 13:30.

Iespējams, pārtraukums nāca tieši laikā, jo tālāk prom pretinieki vairs netika laisti. Savu artavu uzbrukumā deva Zaķis, Jurevičus un Kuksiks, mūsu pirmo tālmetienu iemeta Strēlnieks, pēc kura piespēlēm divreiz grozus guva arī Grafs. Latvijas izlase pamazām bija tikusi līdz 29:41, kad puslaika izskaņā tiesneši saskatīja kārtējo viesu uzbrukuma piezīmi – Zaķim tā bija jau ceturtā. Šajā epizodē tehniskā piezīme arī latviešu soliņam un jau atkal mīnus 16. Atlikušajās divās minūtēs sešus punktus guva Strēlnieks, tālo iemeta Zaķis, bet melnkalniešiem šodien bija metamā diena, tādēļ neko iedzīt neizdevās – 38:53. Mājinieki pirmajā puslaikā ar augstu precizitāti uzbruka no jebkuras distances (soda metieni 13/14, divpunktnieki 11/18, trīspunktnieki 6/11), turklāt uzvarēja cīņu zem groziem, tādējādi sagraudami cerības par latviešu „dzelzs aizsardzību”.

Otrajā puslaikā spēles gaita būtiski nemainījās. Epizodiski sekmīgi nospēlēja vairāki mūsējie, bet īpaši spīdēja Strēlnieks, tomēr pašu kļūdas piespēlēs un Melnkalnes basketbolistu spēja regulāri tikt pie brīviem metieniem lūzumu spēles gaitā rast neļāva.

Ceturtdaļas viducī Melnkalnes sportisti vairakkārt uzbrukumus noslēdza ar viegliem laupījumiem no groza apakšas, panākot 48:71. Mūsējiem uz mirkli atgūties ļāva divas pārtvertas bumbas aizsardzībā un sekojošā mājinieku nesportiskā piezīme (52:71), tomēr mača pēdējā ceturtdaļā rezultāta starpība stabili turējās virs 20 punktiem. Latvieši meklēja veiksmi metienos no distances, bet mājiniekiem veiksmi nevajadzēja – no trīssekunžu zonas bumbu grozā jāiedabū arī bez tās palīdzības.

Cīņas izskaņā Melnkalnes meistari jau atļāvās dažās epizodēs nospēlēt uz skatītājiem, kuri ar šodien redzēto noteikti palika apmierināti. Skanot finālsvilpei, Latvijas izlases bezierunu zaudējums 66:96.

Eurobasket2011 kvalifikācija.

Melnkalne - Latvija 96:66 (53:38)

Melnkalne: Pekovičs 26, Jeretins 13 (7 rez.p.), Drobņaks 11, Kuks 11, Dasičs 9, Borisovs 8, Sehovičs 6, Dragičevičs 6, Bjeļica 3, Vranešs 2, Golubovičs 1, Mihailovičs
Latvija: Strēlnieks 13 (6 atl.b., 4 rez.p.), Zaķis 9, Kuksiks 9, Grafs 8, Bērziņš 7 (5 atl.b.), Jurevičus 6, Freimanis 5, Bankevics 5, Jeromanovs 2, Bertāns 2, Kalve, Sirsniņš

  +3 [+] [-]

, 2010-08-03 00:17, pirms 14 gadiem
Es gribu redzēt, kas darīsies, ja nākamo speli uzvarēs? Atkal visi mainīs savu viedokli! Īsāk sakot nepiesārņojiet mūsu sc.lv vidi ar negatīvām domām. Vini var, bet šodien nesanāca! Ejam uz arēnu un taisam atmosfēru kā hokejā un tad jau redzēs, kas notiks?

  +9 [+] [-]

, 2010-08-03 00:18, pirms 14 gadiem
mister_negative rakstīja: OK.dzērāji vai tusētāji,bet vismaz spēja tik uz EČ,nevis atlase jau izgāzties kā vecām sētām.domāju,ka zaudējuma līnija vēl ilgi turpināsies
ne jēdz normālu saspeli izveidot.ne atlēkušās zem saviem groziem savākt.
strēlnieks reb līderis - smeities vai raudāt???
Līdzīgus komentārus gaidīju, bet labāk šādi nekā dzērāju banda kura demolē viesnīcas. No šīs izlases neko negaidu-domāju ka lielākā daļa būs zaudējumi-visvairāk baidos ka nesākas runas ka tos dzērājus vajag atpakaļ izlasē-nekad-vai nu spēlē izlasē un uzvedies kā nākas vai arī tajā neesi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-03 00:19, pirms 14 gadiem
trakais v.4 rakstīja: -30 ir par traku..
Nu lab,šo zaudējumu var piedot,jo lielākā daļa sastāva ir jaunie,bet tomēr nav kkas kārtībā.. Sazin kā būtu bijis,ja nebūtu to ento diskabeļu pagājušogad
Tāpēc es nesapratu, kas tad izlasē varēs spēlēt, kad plāno galdu urbēji (LBF) ar to nāca klajā? Kurs tad pēc tiem gadiem gribēs izlasē atgriesties, ja vēl Kehris būs pie ruļļiem?

 +10 [+] [-]

, 2010-08-03 00:20, pirms 14 gadiem
NuJomajo rakstīja: Nu ko. Iepriekšējās izlases nolicējiem mutes ciet.
Kādi spēlētāji izlasē, tāds rezultāts. Pagājušā gada izlase bija spēcīgākā kāda jebkad ir bijusi, gribiet to atzīt vai nē. Tie ar Melnkalni būtu punkts punktā nospēlējuši, ok, varbūt zaudētu pa pāris punktiem. Bet te? JEROMANOVS? Man gribējās gāzt pa ekrānu, čalim pie 3 pts līnijas izrauj bumbu no rokām un aizskrien ātrajā!? Nu pilnīgs nabags, ko tāds dara izlasē...Ja gribat cirku, tad jau varējām paņemt vēl Ansonu no Lauvām, Amolu ar Andžejevski no Pienotavas un tad griezt basīti, ko?
Sviests, mājās no Itāļiem tas pats -30, varbūt Somiem zaudēsim "ar godu", kādi -15 būs. Prieks par Strēlnieku, vienīgais normālais spēlētājs klaunu barā. Varbūt vēl Kuksiks. Kalvi ienīstu nenormāli kopš Polijas, noraka tur, un šodien arī raka cik spēja.
Katrā ziņā, B divīzija, ja tāda būtu mūs gaidītu atplestām rokām un tad varētu skraidīt ar Zviedriem, Nīderlandi un tamlīdzīgiem surogātiem pa vienu laukumu...
Tu , idiņ! Tie ir mūsu labākie , citu mums nav . Un mums viņi ir jāatbalsta . Tie kuri uzdir.sa LV var dzert tālāk, iztiksim bez mīkstajiem .

  -1 [+] [-]

, 2010-08-03 00:20, pirms 14 gadiem
konaars89 rakstīja: palasot komeentaarus sskkiet ka basketbola izlasei nav liidzjuteeju
Līdzjutēji nav bezsmadzeņu cilvēki,kuriem kehru,miglinieku un visbeidzot buļu kompānijas ir uztaisījušas šo šovu,labi apzinoties,kādas būs sekas!

 +16 [+] [-]

, 2010-08-03 00:22, pirms 14 gadiem
NuJomajo rakstīja: Nu ko. Iepriekšējās izlases nolicējiem mutes ciet.
Kādi spēlētāji izlasē, tāds rezultāts. Pagājušā gada izlase bija spēcīgākā kāda jebkad ir bijusi, gribiet to atzīt vai nē. Tie ar Melnkalni būtu punkts punktā nospēlējuši, ok, varbūt zaudētu pa pāris punktiem. Bet te? JEROMANOVS? Man gribējās gāzt pa ekrānu, čalim pie 3 pts līnijas izrauj bumbu no rokām un aizskrien ātrajā!? Nu pilnīgs nabags, ko tāds dara izlasē...Ja gribat cirku, tad jau varējām paņemt vēl Ansonu no Lauvām, Amolu ar Andžejevski no Pienotavas un tad griezt basīti, ko?
Sviests, mājās no Itāļiem tas pats -30, varbūt Somiem zaudēsim "ar godu", kādi -15 būs. Prieks par Strēlnieku, vienīgais normālais spēlētājs klaunu barā. Varbūt vēl Kuksiks. Kalvi ienīstu nenormāli kopš Polijas, noraka tur, un šodien arī raka cik spēja.
Katrā ziņā, B divīzija, ja tāda būtu mūs gaidītu atplestām rokām un tad varētu skraidīt ar Zviedriem, Nīderlandi un tamlīdzīgiem surogātiem pa vienu laukumu...
Es noliku to dzērāju bandu un tagad arī nolikšu-šī izlase ir daudz labāka par šķēli un pārējiem-vismaz pēc cilvēkiem izskatās un izvedās.
Jā zaudēs un smagi un daudz, bet viņi ir pelnījuši pārstāvēt valsti jo grib spēlēt un ievēro darba disciplīnu-kurā darbā tur cilvēkus kuri lieto alkoholu, demolē utt.
Lai puiši spēlē par iepriekšējo izlasi un Kambalas rupjā tēviņa gājieniem man bija kauns, bet par šo izlasi nebūs kauns.

     [+] [-]

, 2010-08-03 00:22, pirms 14 gadiem
Vajadzētu kādam uztaisīt LBF revolūciju un pārņemt ruļļus un izdomāt, ko labāku nekā Kehrim! Cik ta var viens sēne sēdēt krēslā???

  -1 [+] [-]

, 2010-08-03 00:23, pirms 14 gadiem
Sengo9 rakstīja: Tu , idiņ! Tie ir mūsu labākie , citu mums nav . Un mums viņi ir jāatbalsta . Tie kuri uzdir.sa LV var dzert tālāk, iztiksim bez mīkstajiem .
Klausies,puika! Aizej un pasaki to par mīkstajiem Kambalam.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-03 00:24, pirms 14 gadiem
Kāpēc tad tā vajag nomelnot puišus ar tādu žulti,ar rupjībām u.t.t. Kādos klubos tad Melnkalnieši spēlē,ja vēl tai dienā mājās vēl uzkrīt. Tā jau ir tā Latvijas nelaime,ka mums jau nav tādu spēlētāju,kas spēlē,izņemot Blūmu un Valteru,labos Eirolīgas klubos. Spēlēt Eirolīgas klubā jau tā ir cita kvalitāte ,bet mums ir tā kā ir. Tā kā nu nesitīsim un neienīdīsim šos zēnus,jo tie nu esm tie paši mēs.Negribējām tos kodējus,dabūjām šādus. Atceraties tikai to,ka to meisterību tik viegli nav nodzer!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-08-03 00:24, pirms 14 gadiem
Ja Kambalam būtu nervi izturējuši pēc speles pret GER, tad jau būtu O.K. Bet tā var ilgi domāt un runāt

     [+] [-]

, 2010-08-03 00:25, pirms 14 gadiem
ej tu nost, mūsu jaunie vel nav pieredzējuši

 +10 [+] [-]

, 2010-08-03 00:25, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: paskaidro sīkāk. Tas, ka cilvēks vēlas redzēt izlases līmenī normālu, cienījamu basketbolu, ir apkaunojums? Apkaunojumiņi mums pa laukumu un tā malā šovakar skraidīja!
Apkaunojums buutu ja mees sprtacentraa salasiitu izlasi un es speeleetu centraa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-08-03 00:25, pirms 14 gadiem
striker rakstīja: Klausies,puika! Aizej un pasaki to par mīkstajiem Kambalam.
Būs jāpasaka Kambalam ka viņš ir mīkstais-viņš man par to visus zobus izsitīs, labi ja dzīvs palikšu, bet uzvedība ir kā prastam sētas puikam-ka tik kādam pa zobiem iedot-lielākie sp[ēcīgākie kaušli ar';i ir mīkstie-jo prot tik pa muti dot vairāk neko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-03 00:26, pirms 14 gadiem
Belash rakstīja: Es gribu redzēt, kas darīsies, ja nākamo speli uzvarēs? Atkal visi mainīs savu viedokli! Īsāk sakot nepiesārņojiet mūsu sc.lv vidi ar negatīvām domām. Vini var, bet šodien nesanāca! Ejam uz arēnu un taisam atmosfēru kā hokejā un tad jau redzēs, kas notiks?
Nekas,pēc spēles ar itāļiem redzēsi,kas notiks.Viedoklis netiks mainīts,jo nav ko mainīt. Jācīnās,lai nebūtu B grupa.

     [+] [-]

, 2010-08-03 00:27, pirms 14 gadiem
marta rakstīja: Kāpēc tad tā vajag nomelnot puišus ar tādu žulti,ar rupjībām u.t.t. Kādos klubos tad Melnkalnieši spēlē,ja vēl tai dienā mājās vēl uzkrīt. Tā jau ir tā Latvijas nelaime,ka mums jau nav tādu spēlētāju,kas spēlē,izņemot Blūmu un Valteru,labos Eirolīgas klubos. Spēlēt Eirolīgas klubā jau tā ir cita kvalitāte ,bet mums ir tā kā ir. Tā kā nu nesitīsim un neienīdīsim šos zēnus,jo tie nu esm tie paši mēs.Negribējām tos kodējus,dabūjām šādus. Atceraties tikai to,ka to meisterību tik viegli nav nodzer!!!!!!!
Mjā kā saka tehniku jau nevar nodzert vai tā kautkā manšķiet bija Es jau vispār nekad nepiekritīšu LBF lemumam par diskābeļiem! Varēja brīdināt STIPRI, ja vēl tā būs tad tev diskvalificēsim. Tie ir cilvēki atpūšas kā grib! Man pooo, ka viņi tusēja, bet labi spēleja, žēl, ka tik nesanāca lielas sensācijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-08-03 00:28, pirms 14 gadiem
Te mīļie draugi ir īstā basketbolla realitāte. Puikas cīnās un neko nevajag pārmest. Tādus viņus ir izveidojuši treneri un nejau šodien bet jau jaunatnes līgā. Šis jau vairs nav vecums, kad var spēli izvilkt ar pāris līderiem un nabadzīgu taktisko risinājumu. Trinīšus neļauj mest un cauri. Saspēles vadītāju līmenis ir zems. Māka pieņemt pateizos lēmumus konkŗētā situācijā ir vāja, jo pamatus jau jāmāca jaunatnes līgā. Mums ir talantīgi puikas un to jau pierādija U-18, bet bez eiforijas paskatoties statistiku, nav par ko priecāties. Sakritība Bertāns vecākais līderis U-18, bet U-20 jau maz pamanāms. Sobrīd liktās cerības ne uz pusi neataisno. Jaunais Bertāns ar savu augumu un metienu šajā turnīrā izšava īstā laikā. Bet kopējā bilde atbilstoši parametriem un prasībām ne tik izcila. Talants. Bezšaubām. Bet kas būs pēc 2 gadiem , ja nemainīsies treniņu individuālā un taktiskā apmācība. U-20 vairs nepietiek ar līderiem, kā ļoti mīl uzsvērt Krumiņš. Un kur tad ir kāds Kru'miņa audzēknis lielājā basketbollā. Visu cieņu centībai un gribēšanai , bet treneris Jansons vispār nevar lepoties ar kādu audzēkni, jo vienmēr tika jau pie sakomplektētas komandas un tikai vēcākajās grupās. Kamēr nemainīsies pastāvošā treneru domāšana. Mūsu talantīgajiem puišiem zūd iepējas augt līdz vidējam eiropas līmenim. Un beidziet takš vienreiz zākāt puikas par dzeršanu, jo mūsu treneri pat atļaujās dzēruši braugt kopā ar bērniem autobusā. No kā lai macās. Basketbilla savienībai būtu nopietni ko padomāt.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-03 00:29, pirms 14 gadiem
Edavārdi rakstīja: Paņēma mūs priekšā kā mazos..
nu ja tu sajuti...

  -1 [+] [-]

, 2010-08-03 00:29, pirms 14 gadiem
striker rakstīja: Nekas,pēc spēles ar itāļiem redzēsi,kas notiks.Viedoklis netiks mainīts,jo nav ko mainīt. Jācīnās,lai nebūtu B grupa.
Domāju, ka somus mūsējie spēs uzvarēt un tad jau redzēs, kā mājās spēlēs. Nevajag jau uzlikt lielu slogu čaļiem. Bagijs jau teica, ka manšķiet uzdevums ir nākošajā ciklā tikt EČ

  +9 [+] [-]

, 2010-08-03 00:29, pirms 14 gadiem
Yo, 2010-08-02 23:50

Jā, padirsām un padirsām smagi. Bet visiem valtersūdiem, biedriņkrāniem un viņu līdzskrējējiem, kuri tagad pašapmierināti smīkņā, ierosinu aiziet tālu jo tālu. Jo šitie čaļi, kas kapā izlasē, lai arī smagi zaudēja, gāja un cīnījās par valsti un mums. Vērtība un gods, kura alkostāriem nav nedz saprotama, nedz sasniedzama.
Ceturtdien uz Arēnu!!

Skaisti teikts!!! Pat asaras saskreeja!!

     [+] [-]

, 2010-08-03 00:30, pirms 14 gadiem
stumbrerro rakstīja: Ļoti labi piesmēja mūsu sētas zvaigzes.
Tik žēl, ka cirvjiem paurī no tā nekas nemainās.

Bagijam vajadzētu padomāt par sūtīšanu mājās pāris superstārus - kā Bērziņu, Zaķi, kas pa laukumu muļķi mētā ne spēlē. Essentialā šiem pa deju placi kājas labāk raisās.
Aizvietotāji nav tālu jāmeklē - lai paskatās, kas broznu tikko izcēla - un lūdzu bez stulbās atrunas, ka tie par zaļu - bez pieredzes u.t.t.

Viela pārdomām tā teikt...
U-18 likt pret izlasēm - nu protams ka par zaļiem, tas jebkuram skaidrs, laikam tikai ne Tev

     [+] [-]

, 2010-08-03 00:30, pirms 14 gadiem
Sengo9 rakstīja: Tu , idiņ! Tie ir mūsu labākie , citu mums nav . Un mums viņi ir jāatbalsta . Tie kuri uzdir.sa LV var dzert tālāk, iztiksim bez mīkstajiem .
un paliksim pie jeelajiem

  +6 [+] [-]

, 2010-08-03 00:31, pirms 14 gadiem
Saprotiet, cienītie, ka Eiropai jau ir dziļi vienalga gods vai negods, tie nesaprot kas tie pa puikām spēlē LV izlasē! Svarīgs ir rezultāts, vienalga vai to panāk dzerot, vai kaut vai guļot krūmā un pēc tam pa taisno uz spēli. Svarīgākais ir rezultāts un tas labāks bija iepriekšējai izlasei. Savienība tagad var kost pirkstos, jo pēc šādiem rezultātiem valsts, kā tādas prestižs FIBA acīs krīt ar katru minūti. Mēs drīz nevarēsim sarunāt nevienu normālu pārbaudes spēli, varēsim spēlēt turnīros ar Beļģiju, Luksemburgu un Īriju, jo kas aicinās uz, piemēram, Effes Pilsen kausu izlasi, kuru viegli ar +30 apspēlē visi, kuriem nav slinkums? Tik tālu jūs cienītie neaizdomājaties. Es ļoti ceru, ka notiks brīnums un spēsim nākošgad savākt kaut vai Biedru, Blūmu un Janičenoku + ideāli būtu, ja domas mainītu brāli Valteri vai vismaz Kristaps. Jo vēl ir ko pierādīt, tāpēc varbūt atgriežās, kas zin. Un tad jau var sākt domāt, + Kambala, Jahovičs un Bērziņš, Strēlnieks un ideāla izlase.

  -2 [+] [-]

, 2010-08-03 00:31, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Būs jāpasaka Kambalam ka viņš ir mīkstais-viņš man par to visus zobus izsitīs, labi ja dzīvs palikšu, bet uzvedība ir kā prastam sētas puikam-ka tik kādam pa zobiem iedot-lielākie sp[ēcīgākie kaušli ar';i ir mīkstie-jo prot tik pa muti dot vairāk neko
Kas tev daļas gar viņa uzvedību? tikpat daudz tev varētu būt daļas gar Rodmena vai Kobes uzvedību. Viņi mums ir vajadzīgi kā basketbolisti.

  +7 [+] [-]

, 2010-08-03 00:31, pirms 14 gadiem
Jā, padirsām un padirsām smagi. Bet visiem valtersūdiem, biedriņkrāniem un viņu līdzskrējējiem, kuri tagad pašapmierināti smīkņā, ierosinu aiziet tālu jo tālu. Jo šitie čaļi, kas kapā izlasē, lai arī smagi zaudēja, gāja un cīnījās par valsti un mums. Vērtība un gods, kura alkostāriem nav nedz saprotama, nedz sasniedzama.
Ceturtdien uz Arēnu!!

Es gan šim komentāram nepiekrītu! Valters labi spēlē! Šķēle nepatīka nekad! Īsāk sakot pie tā visa jau ir vainīga prese vai pati LBF. Pārāk tālu nedomā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-03 00:32, pirms 14 gadiem
mister_negative rakstīja: bet viņi šovakar būs piedzerējuši
vel par maz nemti prieksaa . buus veel

  -3 [+] [-]

, 2010-08-03 00:33, pirms 14 gadiem
NuJomajo rakstīja: Saprotiet, cienītie, ka Eiropai jau ir dziļi vienalga gods vai negods, tie nesaprot kas tie pa puikām spēlē LV izlasē! Svarīgs ir rezultāts, vienalga vai to panāk dzerot, vai kaut vai guļot krūmā un pēc tam pa taisno uz spēli. Svarīgākais ir rezultāts un tas labāks bija iepriekšējai izlasei. Savienība tagad var kost pirkstos, jo pēc šādiem rezultātiem valsts, kā tādas prestižs FIBA acīs krīt ar katru minūti. Mēs drīz nevarēsim sarunāt nevienu normālu pārbaudes spēli, varēsim spēlēt turnīros ar Beļģiju, Luksemburgu un Īriju, jo kas aicinās uz, piemēram, Effes Pilsen kausu izlasi, kuru viegli ar +30 apspēlē visi, kuriem nav slinkums? Tik tālu jūs cienītie neaizdomājaties. Es ļoti ceru, ka notiks brīnums un spēsim nākošgad savākt kaut vai Biedru, Blūmu un Janičenoku + ideāli būtu, ja domas mainītu brāli Valteri vai vismaz Kristaps. Jo vēl ir ko pierādīt, tāpēc varbūt atgriežās, kas zin. Un tad jau var sākt domāt, + Kambala, Jahovičs un Bērziņš, Strēlnieks un ideāla izlase.
Pilnīgi piekrītu tev par 1000000%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-03 00:35, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Ļoti labi spēlēja . Nod.irsa divus EČ pēc kārtas, kāda jēga tikt uz to čempi, ja mūsu ''megastāri'' pamanās pakāst visiem pēc kārtas.
Varbūt ne ļoti labi, bet spēlēja kā māk! atklāti sakot man vienalga vai viņi dzēra. Labi Bērziņu varēja diskvalificēt, bet par, ko Valteru un ko?????

     [+] [-]

, 2010-08-03 00:35, pirms 14 gadiem
trakais v.4 rakstīja: es ar to nesaprotu,tie stāri visas pārbaudes uzvar bez problēmām,iet kā monstri! Kā pienāk EČ,tad neko nespēj izdarīt,zaudē visiem pēc kārtas....
Sauksim to par LV mentalitāti! Kas notika ar Rīgas dinamo???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja