Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Bagatskis neturpinās vadīt Latvijas izlasi

Agris Suveizda

Bagatskis neturpinās vadīt Latvijas izlasi
Ainars Bagatskis
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Ainars Bagatskis vairs nevadīs Latvijas basketbola izlasi, treneris paziņoja Latvijas Basketbola savienības rīkotajā preses konferencē.

"Gribētu pateikt savienībai paldies par sadarbību un uzticēto iespēju vadīt Latvijas izlasi," iesāka 50 gadus vecais Ainars Bagatskis. "Man ir svarīga arī statistikā izaugsme, ne tikai izcīnītā vieta, un katru turnīru šajā ziņā esam spēruši mazu solīti uz priekšu. Apsverot visus par un pret, esmu nolēmis, ka tagad nevēlos turpināt darbu ar izlasi. Nekad nesaki nekad, bet kaut kāds posms, astoņi gadi, astoņas vasaras pie izlases stūres ir noiets. Viens no iemesliem ir jaunā Pasaules kausa atlase, kuras laikā nav izlasi iespējams savienot ar darbu labā klubā. Valdes sēdē vakar ieteicu, lai darbu turpinātu Arnis Vecvagars un Artūrs Visockis-Rubenis, ja tas ir iespējams. Nebūtu godīgi tagad piekrist turpināt darbu, bet tad pēkšņi pateikt, ka esmu saņēmis labu piedāvājumu no kluba. Taču esmu gatavs izlasei palīdzēt jebkādā statusā."

LBS prezidents Valdis Voins: "27. datumā [septembrī] notiks LBS valdes ārkārtas sēde, kuras laikā mēģināsim no kandidātu loka izvēlēties galveno treneri. Un otra pozīcija, kura ir aktuāla, ir izlašu direktors, jo iepriekšējais ilggadējais direktors Māris Jučmanis, lai arī sākotnēji bija pieteicies, ir atteicies startēt konkursā. Tā ka ne tikai galvenais treneris, bet arī izlases direktors būs cits. Ja viss būs veiksmīgi, tad 27. datumā valde varētu amatpersonas apstiprināt. Ja daļēji, tad varbūt vienu jā, bet otru ne. Ja valdē viedokļi būs ārkārtīgi atšķirīgi, tad varbūt nāksies sasaukt jaunu ārkārtas sēdi. Laika mums ir ārkārtīgi maz, tādēļ neizsludināsim publisku konkursu. Šoreiz nevaram kā citus gadus pēc čempionāta ilgi sēdēt, domāt un vērtēt. Treneru kandidātu vārdus nevēlos saukt, lai viņiem neradītu spiedienu, taču koncepts ir tāds, ka šobrīd pieturēsimies pie mūsu speciālistiem. Neizslēdzam iespēju nākotnē strādāt ar ārzemju speciālistiem, bet šobrīd paredzēts ir mūsu treneris."

Bagatskis pie Latvijas izlases stūres stājās 2010. gada februārī. Viņa vadībā Latvijas valstsvienība piedalījās četros Eiropas čempionāta finālturnīros, allaž iegūstot arvien labāku vietu. 2011. gadā Bagatska trenētā izlase ieņēma 21. vietu, divus gadus vēlāk bija 11. pozīcijā, pirms diviem gadiem tika iegūta astotā vieta, bet šajā septembrī Latvija izcīnīja piekto pozīciju. Latvijas izlase pirmo spēli Pasaules kausa kvalifikācijā aizvadīs 23. novembrī Turcijā. Vēl apakšgrupā būs arī Zviedrija un Ukraina.

     [+] [-]

, 2017-09-22 16:59, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Daudzām komandām ir Eirolīgas veči, bet netika pat top8!
Horvātija, Lietuva, Francija, Turcija...
Kas velk savas komandas. Kas tur tad tāds biaj tia francijai izņemot no cska džeku?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-22 17:03, pirms 7 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Kas velk savas komandas. Kas tur tad tāds biaj tia francijai izņemot no cska džeku?
Furnje-no NBA, Hertels-Eirolīga!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-22 17:05, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Furnje-no NBA, Hertels-Eirolīga!
Apskjaties viņu status.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-22 17:06, pirms 7 gadiem
Puskomanda pļūtīdama spēlēja

     [+] [-]

, 2017-09-22 17:07, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Gribu atgādināt, ka Slovēnija uzvarēja čempī. Acīmredzot, mums arī ar citu trneri uzvaras nebūtu. Nebija pienācis laiks.
Un kur zvaniits, ka LV nevareeja buut Sloveenijas vietaa? Ja buutu paarlieciiba par saviem speekiem, tad buutu arii uzvara.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-22 17:07, pirms 7 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Apskjaties viņu status.
stati sniedz minimālu ieskatu + komandās lomas nereti atšķiras no lomas izlasē

     [+] [-]

, 2017-09-22 17:10, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Dairis bija rezervists Turcijas klubā, Strēlnieks ir labs EL saspēlnieks un SG, Blūms ir ok veterans, bet ne Eirolīgas līmenis, Šķēle no EL ir vēl tālāk... Tad kur tevi ir tas Top8???
Lūzera filozofija...

  +2 [+] [-]

, 2017-09-22 17:12, pirms 7 gadiem
Jaunupu par galveno treneri!Par konsultantiem japieaicina pasmaju specialisti Voins+Savickis+Kalvitis.Un kronis visam finansu specialists Slesera personaa.Tad tik nu buus...

  -1 [+] [-]

, 2017-09-22 17:13, pirms 7 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Un kur zvaniits, ka LV nevareeja buut Sloveenijas vietaa? Ja buutu paarlieciiba par saviem speekiem, tad buutu arii uzvara.
Pilnīgi piekrītu! Ar lūzeru filozofiju tālu netiksi...LATVIJA AR LABĀKU TRENERI MIERĪGI VARĒJA UZVARĒT EIROPAS ČEMPI!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-22 17:14, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Lūzera filozofija...
Izskatās, ka tev tāda ir, viņš tikai pateica reālo situāciju, viltotais balt

  -1 [+] [-]

, 2017-09-22 17:30, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Pilnīgi piekrītu! Ar lūzeru filozofiju tālu netiksi...LATVIJA AR LABĀKU TRENERI MIERĪGI VARĒJA UZVARĒT EIROPAS ČEMPI!
Sekls spriedelējums.Latvija ar šo pašu TRENERI VARĒJA UZVARĒT EIROPAS ČEMPI un ar citu varēja netikt top8. LAT - SLO spēlē kādam bija jāuzvar, šoreiz ne mēs...

     [+] [-]

, 2017-09-22 17:39, pirms 7 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Andrejs Lēmanis vēl vada Austrālijas izlasi?
Kas tur tik izcils no vinja,ka piemini?

  -1 [+] [-]

, 2017-09-22 17:43, pirms 7 gadiem
Ko sakat par Gailiiti?! Man jau skiet nav slikts variants. Neviens labs aarzemju treneris rinkjii tapat nemeetajas.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-22 17:46, pirms 7 gadiem
Es esmu par Štelmaheru kā galveno!

     [+] [-]

, 2017-09-22 17:50, pirms 7 gadiem
ficuks rakstīja: Es esmu par Štelmaheru kā galveno!
kapec?

     [+] [-]

, 2017-09-22 17:56, pirms 7 gadiem
GATERŠŅIKS rakstīja: kapec?
Štelmahers vēl kā spēlētājs bija cīnītājs ar uzvarētāja psiholoģiju. Tā vai nu ir vai nav, uz pieredzes rēķina tā neatnāk. bagijs un Muižnieks tādi nav. Gailītis vai Vecvagars ne tik.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-22 18:00, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Štelmahers vēl kā spēlētājs bija cīnītājs ar uzvarētāja psiholoģiju. Tā vai nu ir vai nav, uz pieredzes rēķina tā neatnāk. bagijs un Muižnieks tādi nav. Gailītis vai Vecvagars ne tik.
Kāpēc Gailītis nav? Pamato lūdzu...Pats VV ir teicis, ka Gailītis ir viens no potenciāli labākajiem jaunajiem treneriem + skautinga ziņā, viņš ir gandrīz vai labākais no mūsējiem, to, gan abi leiši teikuši, gan citi no mūsu baša virtuves

     [+] [-]

, 2017-09-22 18:00, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Daudzām komandām ir Eirolīgas veči, bet netika pat top8!
Horvātija, Lietuva, Francija, Turcija...
Nu turcijai vispār ir vesela čupa ar eirolīgas džekiem, tik tāds sīkums, ka tie, kas šajā izlasē bija top spēlētāji, savos eirolīgas klubos spēlēt tiek tad, kad ir lieli plusi, vai lieli mīnusi, vai lai uzsistu piezīmi. Ir tomēr starpība, starp eirolīgas statistu, vai eirolīgas starting 5 ne? Tev jau viss viens - pieraksts galvenais.

  -3 [+] [-]

, 2017-09-22 18:02, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Lūzera filozofija...
5. vieta Eiropā nav īsti lūzeru pasākums

     [+] [-]

, 2017-09-22 18:03, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāpēc Gailītis nav? Pamato lūdzu...Pats VV ir teicis, ka Gailītis ir viens no potenciāli labākajiem jaunajiem treneriem + skautinga ziņā, viņš ir gandrīz vai labākais no mūsējiem, to, gan abi leiši teikuši, gan citi no mūsu baša virtuves
Sk. pirmo teikumu par to, kas man patīk Štelmaherā. Gailītis šobrīd būtu ekselents otrais. Vismaz šobrīd. Galvenajam nav jānodarbojas ar skautingu.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-22 18:03, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Dairis bija rezervists Turcijas klubā, Strēlnieks ir labs EL saspēlnieks un SG, Blūms ir ok veterans, bet ne Eirolīgas līmenis, Šķēle no EL ir vēl tālāk... Tad kur tevi ir tas Top8???
Vai tad mums visa izlase, izņemot Meieru , nav ārējā līnija? Līdz ar to, sauc arī visus pārējos. Kas tad Dāvis nav ārējā līnija? cik bieži viņš vispār atradās grozam tuvāk par 6 metriem?

  -1 [+] [-]

, 2017-09-22 18:05, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Sk. pirmo teikumu par to, kas man patīk Štelmaherā. Gailītis šobrīd būtu ekselents otrais. Vismaz šobrīd. Galvenajam nav jānodarbojas ar skautingu.
par to skautingu piekrītu, bet nu es domāju, ka tas viņam lieki spēlē ir noderējis, kaut vai LBL finālā, kad Muižnieku vienos vārtos saliks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-22 18:08, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: par to skautingu piekrītu, bet nu es domāju, ka tas viņam lieki spēlē ir noderējis, kaut vai LBL finālā, kad Muižnieku vienos vārtos saliks
nevar nepiekrist, bet nu izlase ir izlase. Gailītis man atgādina Maigoni Valdmani. Gudrs treneris, kas pazīna basketbolu, lielisks taktiķis, bet bija mūžīgi otrais ar Krauliņa. Jo raksturā netika līdzi, nespēja arī savākt komandu, ko savukārt spēja Krauliņš.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-22 18:13, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: nevar nepiekrist, bet nu izlase ir izlase. Gailītis man atgādina Maigoni Valdmani. Gudrs treneris, kas pazīna basketbolu, lielisks taktiķis, bet bija mūžīgi otrais ar Krauliņa. Jo raksturā netika līdzi, nespēja arī savākt komandu, ko savukārt spēja Krauliņš.
iespējams, bet nu redzēsim kā būs, tikai nedod dievs Vecvagaru

     [+] [-]

, 2017-09-22 18:17, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: iespējams, bet nu redzēsim kā būs, tikai nedod dievs Vecvagaru
tas gan

     [+] [-]

, 2017-09-22 18:29, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: nevar nepiekrist, bet nu izlase ir izlase. Gailītis man atgādina Maigoni Valdmani. Gudrs treneris, kas pazīna basketbolu, lielisks taktiķis, bet bija mūžīgi otrais ar Krauliņa. Jo raksturā netika līdzi, nespēja arī savākt komandu, ko savukārt spēja Krauliņš.
Nez, manupraat diez gan labi sevi pieraada,kops paarnjeema Vef galvenaa trenera amatu. No taas sezonas ,kad spaanis praktiski visu sezonu izgaaza un Valmiera penjema LBL. Pagaajusaa sezona tiiri laba bija VTB ar.

Bet par Stelmaheru iisti nemaaku spriest..Tas ,ka paceela zeltu ar VALMIERU,nav raadiitaajs,sastaavs jau ar gluzi nebija tas svakaakais. At Venspili ar nekaadi paarsteigumi.

     [+] [-]

, 2017-09-22 18:31, pirms 7 gadiem
lukaz23 rakstīja: Fils Džeksons ir bez darba 😁
N***uj..to triistuuri

  +3 [+] [-]

, 2017-09-22 18:38, pirms 7 gadiem
nezinu kā citiem, bet man joprojām ir sajūta par nepabeigtu vai līdz galam neizdarītu darbu izlases izpildījumā.

zaudētāju psiholoģija: mēs zaudējām tikai čempionāta finālistiem.
uzvarētāja psiholoģija: mēs zaudējām veselas 2 spēles!

protams uz agrāko gadu fona 5ā vieta ir iespaidīga, bet pēc potenciāla ņemot LV izlase nospēlēja diezgan sūdīgi otro puslaiku ar slovēņiem un uzvarētāji to nevar un nedrīkst nekad atļauties play off spēlēs.

tad kas mēs esam, lūzeri vai uzvarētaji?

  -1 [+] [-]

, 2017-09-22 18:57, pirms 7 gadiem
heh rakstīja: nezinu kā citiem, bet man joprojām ir sajūta par nepabeigtu vai līdz galam neizdarītu darbu izlases izpildījumā.

zaudētāju psiholoģija: mēs zaudējām tikai čempionāta finālistiem.
uzvarētāja psiholoģija: mēs zaudējām veselas 2 spēles!

protams uz agrāko gadu fona 5ā vieta ir iespaidīga, bet pēc potenciāla ņemot LV izlase nospēlēja diezgan sūdīgi otro puslaiku ar slovēņiem un uzvarētāji to nevar un nedrīkst nekad atļauties play off spēlēs.

tad kas mēs esam, lūzeri vai uzvarētaji?
Pārsvarā lūzeri, jo priecājas par 5-8 vietu...

     [+] [-]

, 2017-09-22 19:13, pirms 7 gadiem
heh rakstīja: nezinu kā citiem, bet man joprojām ir sajūta par nepabeigtu vai līdz galam neizdarītu darbu izlases izpildījumā.

zaudētāju psiholoģija: mēs zaudējām tikai čempionāta finālistiem.
uzvarētāja psiholoģija: mēs zaudējām veselas 2 spēles!

protams uz agrāko gadu fona 5ā vieta ir iespaidīga, bet pēc potenciāla ņemot LV izlase nospēlēja diezgan sūdīgi otro puslaiku ar slovēņiem un uzvarētāji to nevar un nedrīkst nekad atļauties play off spēlēs.

tad kas mēs esam, lūzeri vai uzvarētaji?
Kā mēs varam būt lūzeri, ja uzvarējām tādas izlases, kā Melnkalne, Krievija, Turcija?

  -1 [+] [-]

, 2017-09-22 19:14, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Štelmahers vēl kā spēlētājs bija cīnītājs ar uzvarētāja psiholoģiju. Tā vai nu ir vai nav, uz pieredzes rēķina tā neatnāk. bagijs un Muižnieks tādi nav. Gailītis vai Vecvagars ne tik.
Ja Bagatskim tādas nebūtu, viņš nespēlētu 38 gados Žalgiris klubā.

  -3 [+] [-]

, 2017-09-22 19:14, pirms 7 gadiem
brunoje rakstīja: Nu gan te vīri sacepušies! Man bišķi cita tēma prātā - līdzīgi kā Dombrovski pēc Zolitūdes arī Bagiju tagad, nu, tā ... Tā teikt - vainīgs jau neesi, bet - politiskā atbildība... Es jau tev iepriekš minēju, ka nākamais tiks bīdītd no ... vefa struktūrām. Pamatoju - izkases spēles sezonas vidū, par komplrktāciju prognozes gandrīz nekādas, un priekšrocības gūs tās komandas, kas kodolu var nokomplektēt no sava čempionāta vai vismaz sasniedzamas apkārtnes. Pats saproti - LV tas ir smags gadījums. Vefam praktiski atbildīgu spēļu līdz martam nav, spēlētāju forma var tikt mērķtiecīgi plānota uz izlašu logiem (ko nevar klubu līmenī), līdz ar to - būs tev gan bāze, gan kadri! Tāpat uzmanīgu dara arī tā piebilde, ka ... arī izlases direktors uz darba turpināšanu nepretendēs. Tā ka apvērsums, manuprāt jau ir noticis!
Cita lieta, kā to populāri iesmērēt basketbola skatītājam (arī komentāristiem šeit). Vēl šādu virzības iespēju pastiprina J-upa komandas klaji nihilistiskā attieksme pret LBL (neviens jau vairs pat nerunā par čeriem apļiem un mājas spēlēm, to jau latvietis - parastais ir norijis), tā ka iespējamiem operetes varoņiem arī laiks jau pa lielam izbrīvēts - tā teikt, tēvijas glābšanai! mana prognoze - virzīs Jāni Gailīti (argumentus pa lielam še provēju minēt).
Bet ko Dombrovskis labu ir izdarījis?

     [+] [-]

, 2017-09-22 19:16, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un ko Bagatskis tur izmainīt varēja? Ka paši spēlētāji nereti muļķi laida? Vai tas pats KP ar Bertānu NBA nav īsti spēlējuši perimetra aizsardzībā? KP tas vispār ir vājais punkts, paskaties atkārtojumā Slovēnijas spēli, Rendolfs uz trīņa līnījas diezgan komfortabli jutās....Atceries to, ka mūsu spēlētājiem tā aizsardzības noturēšana un meistarība kā tāda, ir kā pa viļņiem
Ja tā ir kā Jūs sakāt,kāpēc treneris neieteica, neuzkliedza u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-22 19:18, pirms 7 gadiem
GATERŠŅIKS rakstīja: Kas tur tik izcils no vinja,ka piemini?
Viņš tika ar Austrālijas izlasi divas reizes uz Olimpiskajām spēlēm, vairākas zelta medaļas Āzijas un Okeānijas čempionāta ietvaros, pāris tituli vadot klubu Austrālijā, labs treneris ar sasniegumiem.