Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Porziņģa apdrošināšana LBS izmaksājusi vairāk nekā 120 tūkstošus eiro

Krišs Upenieks

Porziņģa apdrošināšana LBS izmaksājusi vairāk nekā 120 tūkstošus eiro
Kristaps Porziņģis
Foto: FIBA

Latvijas basketbola savienība (LBS) par latviešu zvaigznes Kristapa Porziņģa apdrošināšanu samaksājusi 123 000 eiro, kas gan nav tik liela summa, cik sākotnēji tika saņemta no valsts, sarunā ar ziņu aģentūru ''LETA'' atklājis LBS ģenerālsekretārs Edgars Šneps.

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Ņujorkas Knicks spēlētāja Porziņģa apdrošināšanas izmaksu segšanai, lai basketbolists šovasar varētu būt Latvijas izlasē, LBS no valsts saņēmusi 135 000 eiro. Tiesa, no šīs summas tika izmantoti aptuveni 123 000 eiro, bet 12 000 palikuši pāri. Tie novirzīti otra Latvijas NBA spēlētāja Dāvja Bertāna apdrošināšanai.

"Summas bija lielas, Latvijā līdz šim neredzētas. Valsts piešķirtā nauda mūs sasniedza vēlāk, nekā mēs to reāli bijām samaksājuši. Summa, kas bija vajadzīga Porziņģa apdrošināšanai, beigās izrādījās aptuveni par 12 000 eiro mazāka, tāpēc lūdzām valdībai, lai tā ļauj šo pārpalikušo naudu izmantot Bertānam. Tāds bija sākotnējais mērķis - prasījām vairāk, lai varētu apdrošināt abus spēlētājus, kuri nāk no NBA," norādīja Šneps. "Uzsvars gan bija uz Kristapu, bet nauda nedaudz palika pāri, un varējām to novirzīt Dāvim. Tā gan nebija visa viņa apdrošināšanas summa. Vēl joprojām no valdības gaidām atbildi, vai tie 12 000 eiro mums tomēr nav jāatgriež atpakaļ." Dāvja Bertāna apdrošināšanas summa esot sasniegusi 35 tūkstošus eiro.

"Protams, izlases sniegums šajā Eiropas čempionātā vērtējams pozitīvi. Itālijas izlases ģenerālsekretārs teica, ka mums ir lieliska komanda ar spožu nākotni. Ļoti daudz komplimentu dzirdēti par to, kā spēlēja mūsu izlase. Tas tiešām priecēja. Varbūt paši ticējām, ka varam sasniegt vairāk, un ir tāda nepiepildīta sajūta, bet vienība spēlēja labi un demonstrēja skaistu uzbrukuma basketbolu. Tas skatītājiem patīk un ir šīs spēles esence," pauda Šneps.

Izmantotie resursi:
Ziņu aģentūra ''LETA"
https://diena.lv/raksts/sports/bask...

     [+] [-]

, 2017-09-15 17:21, pirms 7 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Tāpēc Latvijā ir tik augsti nodokļi lai kāds oligarhs šito naudiņu iešņauktu nāsīs. Apdrošīnātājs noteikti par to naudu sev nopircis jaunu vāģi, tikmēr Latvijā cilvēki knapi izdzīvo.
Latvijā nav kompāniju, kuras apdrošinātu sportistus, viņu līgumus.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-15 17:21, pirms 7 gadiem
4567 rakstīja: Nu man liekas bija vērts maksāt un nākotnē būs vēl lielāks summas vajadzīgas , lai spēlētājus apdrošinātu un es uzskatu , ka valdībai tās vajag piešķirt , jo basim no komandu sporta veidiem ( hokejs ,futbols u.c. )ir vislielākās potencionāls dabūt medaļu .
Es domāju, pat ja valsts nespētu segt nākotnē KP6 apdrošināšanu viņš visticamāk pats to izdarītu.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-15 17:30, pirms 7 gadiem
Ne jau LBS. Prasīja un dabūja taču no valdības no neparedzētajiem līdzekļiem, kas īsti normāli nav, un visiem tiem Šnepiem, Voiniem un Jaunupiem būtu jāpadomā, ko darīt nākotnē ar šādām apdrošināšanām, jo cerams, ka NBA Latvijai spēlētāju būs vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-15 17:34, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Nez vai viennozīmīgi, jo liela starpība jau pa lielam nav 5-8 vai 9-16. Nav apšaubāms tas, ka bez KP tāpat būtu uzvarējuši šogad izteikti vājos beļģus un rižikus.
ja nu kas no šī EČ ir pozitīvs, tad tieši KP dalība un kopējā saliedētības atmosfēra komandā un visu fanu vidū. Basketbola popularitātes celšana. Par to ir vērts maksāt. Visu nevar izteikt iegūtajā vietā, pat, ja būtu medaļa.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-15 17:38, pirms 7 gadiem
dakots rakstīja: Biedriņu ar lielo līgumu apdro§inàja par 20 kilo $....tagad KP mazais par 120kilo?
Tad jau Misters20% nobāl...moš Šnepseli jāsauc par Misteru 80% ?
Kruta un cieti!
Tu zini, cik par šiem gadiem ir auguši apdrošināšanas "premiumi" visā pasaulē un višas lietās? OK, vienkāršais piemērs: paskaties, kas LV notiek ar OCTA.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-15 17:41, pirms 7 gadiem
OCTA nav labs piemērs, jo nez kāpēc kāds no pērn vēl pelnošajiem apdrošinātājiem neizmantoja situāciju, paliekot pie vecajām cenām un nosmeļot 99% pārējo klientu (cenas paceltu pēc 1-2 gadiem, kad beigtos "amortizācija")? Tīrākais kartelis ar katrai kompānijai iedalītu % un nekas vairāk

     [+] [-]

, 2017-09-15 17:47, pirms 7 gadiem
elmurcis rakstīja: OCTA nav labs piemērs, jo nez kāpēc kāds no pērn vēl pelnošajiem apdrošinātājiem neizmantoja situāciju, paliekot pie vecajām cenām un nosmeļot 99% pārējo klientu (cenas paceltu pēc 1-2 gadiem, kad beigtos "amortizācija")? Tīrākais kartelis ar katrai kompānijai iedalītu % un nekas vairāk
Nu, OK, tā jau ir, ka mums nav normāla apdrošināšanas sistēma. Pilnīgs sūnu ciems, ja,nav iespējas nopirkt privāto veselības apdrošināšanas polisi. Pareizāk sakot, ir, bet par neadekvātu cenu un no viena vai diviem apdrošinātājiem, kas to vispār piedāvā. Bet kopumā apdrošināšanas cenas pasaulē ceļas ar katru dienu. Visas nozares problēma un pat krīze tajās valstīs, kur tas ir miljardu bizness.

     [+] [-]

, 2017-09-15 17:51, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Ne jau LBS. Prasīja un dabūja taču no valdības no neparedzētajiem līdzekļiem, kas īsti normāli nav, un visiem tiem Šnepiem, Voiniem un Jaunupiem būtu jāpadomā, ko darīt nākotnē ar šādām apdrošināšanām, jo cerams, ka NBA Latvijai spēlētāju būs vairāk.
Ko domāt? Nauda jau kokos neaug...Un būs LBS vēl smagāk, ne tikai LBL dēļ, pārējiem jau arī augs apdrošināšana

     [+] [-]

, 2017-09-15 18:15, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ko domāt? Nauda jau kokos neaug...Un būs LBS vēl smagāk, ne tikai LBL dēļ, pārējiem jau arī augs apdrošināšana
Nu nevajag jau vislaik " pribednatsa", kā krievi saka . LBS pēc naudas ir top 2 federācija valsti. Lai paskatās kā to menedžē līdzīga kalibra valstis (Slovēnija). Nešaubos, ka KP, ja varēs spēlēt, pats ar laiku arī apmaksās, bet piemēram, šobrīd prasīt to no Dāvja, kurš spēlē par minimālo, gan nebūtu pareizi.

     [+] [-]

, 2017-09-15 18:20, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Nu nevajag jau vislaik " pribednatsa", kā krievi saka . LBS pēc naudas ir top 2 federācija valsti. Lai paskatās kā to menedžē līdzīga kalibra valstis (Slovēnija). Nešaubos, ka KP, ja varēs spēlēt, pats ar laiku arī apmaksās, bet piemēram, šobrīd prasīt to no Dāvja, kurš spēlē par minimālo, gan nebūtu pareizi.
es nesaku, ka jāprasa, bet līdz ar vairāk spēlētājiem augstā līmenī, tā arī lielāka apdrošināšana, pēc naudas LBS nav otrā lielākā, man šķiet, ka futbolam un hoķim ir vairāk, ņemsim vēl klāt basketbola māju....Neaizmirsīsim, ka LBS ar kādu ir jāmetas kopā, lai jaunu zāli uzceltu utt. Nav jau tas tik viegli, cik mēs te apspriežam

     [+] [-]

, 2017-09-15 18:25, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: ja nu kas no šī EČ ir pozitīvs, tad tieši KP dalība un kopējā saliedētības atmosfēra komandā un visu fanu vidū. Basketbola popularitātes celšana. Par to ir vērts maksāt. Visu nevar izteikt iegūtajā vietā, pat, ja būtu medaļa.
Piekrītu, mainu savu viedokli.

     [+] [-]

, 2017-09-15 18:27, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: es nesaku, ka jāprasa, bet līdz ar vairāk spēlētājiem augstā līmenī, tā arī lielāka apdrošināšana, pēc naudas LBS nav otrā lielākā, man šķiet, ka futbolam un hoķim ir vairāk, ņemsim vēl klāt basketbola māju....Neaizmirsīsim, ka LBS ar kādu ir jāmetas kopā, lai jaunu zāli uzceltu utt. Nav jau tas tik viegli, cik mēs te apspriežam
Kurš teica, ka viegli bet nu kā jau teicu, lai paskatās kā to dara serbi, horvāti, slovēņi. visas šīs valstis nav diži bagātākas par Latviju. tas ir Šnepa tiešais pienākums.

     [+] [-]

, 2017-09-15 18:30, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Kurš teica, ka viegli bet nu kā jau teicu, lai paskatās kā to dara serbi, horvāti, slovēņi. visas šīs valstis nav diži bagātākas par Latviju. tas ir Šnepa tiešais pienākums.
It kā jau jā, bet ne vienmēr citu pieredze mums der un piemēram Slovēnija ar Horvātiju ir par mums gandrīz divreiz bagātāki, vienīgais, ko nedaudz varam aplūkot ir Serbija

     [+] [-]

, 2017-09-15 18:31, pirms 7 gadiem
Labāk kaut vai 5 reiz KP apdrošina, nekā vienreiz visu mūsu futbola izlasi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-15 18:37, pirms 7 gadiem
Šo riez nauda iztērēta lietderīgi.

     [+] [-]

, 2017-09-15 18:47, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: It kā jau jā, bet ne vienmēr citu pieredze mums der un piemēram Slovēnija ar Horvātiju ir par mums gandrīz divreiz bagātāki, vienīgais, ko nedaudz varam aplūkot ir Serbija
Nu nav nav, paskaties pats: ec.europa.eu
Kā to naudu dala un izmanto jau ir cits jautājums

     [+] [-]

, 2017-09-15 18:59, pirms 7 gadiem
Par to līmeni ko Kristaps rāda var arī 500 atdot

     [+] [-]

, 2017-09-15 19:05, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Nu nav nav, paskaties pats: ec.europa.eu
Kā to naudu dala un izmanto jau ir cits jautājums
neskaties procentuālo iedalījumu, piemēram, pērn mūsu IKP bija 27.68 mljd., bet Slovēnijas 43.99 mljd. un Horvātijas 50.43 mljd. liela starpība un Serbijas bija ap 37 mljd.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-15 19:15, pirms 7 gadiem
Man ir žēl, ka LBS ir viena no nabadzīgākajām federācijām lai gan pienesums ir viens no lielākajiem, medaļas jauniešu izlasēm, augstas vietas pieaugušo izlasēm, spēlētāji kuri nes valsts tēlu pasaulē ( Porzinģis , Bertāns, u.c) , tāpēc jocīgi, ka tādas federācijas kā Futbola vai Hokeja ir priekšā un ir turīgākas. Basketbols ir vienkāršs sporta veids, kāpēc privātie biznesi labāk izvēlas investēt citos sporta veidos man nav saprotams, arī atdeve ir lielāka. Mistika.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-15 19:24, pirms 7 gadiem
Krokodils rakstīja: Man ir žēl, ka LBS ir viena no nabadzīgākajām federācijām lai gan pienesums ir viens no lielākajiem, medaļas jauniešu izlasēm, augstas vietas pieaugušo izlasēm, spēlētāji kuri nes valsts tēlu pasaulē ( Porzinģis , Bertāns, u.c) , tāpēc jocīgi, ka tādas federācijas kā Futbola vai Hokeja ir priekšā un ir turīgākas. Basketbols ir vienkāršs sporta veids, kāpēc privātie biznesi labāk izvēlas investēt citos sporta veidos man nav saprotams, arī atdeve ir lielāka. Mistika.
Futbolā jau FIFA dod naudu arī

     [+] [-]

, 2017-09-15 19:25, pirms 7 gadiem
Krokodils rakstīja: Man ir žēl, ka LBS ir viena no nabadzīgākajām federācijām lai gan pienesums ir viens no lielākajiem, medaļas jauniešu izlasēm, augstas vietas pieaugušo izlasēm, spēlētāji kuri nes valsts tēlu pasaulē ( Porzinģis , Bertāns, u.c) , tāpēc jocīgi, ka tādas federācijas kā Futbola vai Hokeja ir priekšā un ir turīgākas. Basketbols ir vienkāršs sporta veids, kāpēc privātie biznesi labāk izvēlas investēt citos sporta veidos man nav saprotams, arī atdeve ir lielāka. Mistika.
jāpierod. talantus LV nemīl

     [+] [-]

, 2017-09-15 19:30, pirms 7 gadiem
Krokodils rakstīja: Man ir žēl, ka LBS ir viena no nabadzīgākajām federācijām lai gan pienesums ir viens no lielākajiem, medaļas jauniešu izlasēm, augstas vietas pieaugušo izlasēm, spēlētāji kuri nes valsts tēlu pasaulē ( Porzinģis , Bertāns, u.c) , tāpēc jocīgi, ka tādas federācijas kā Futbola vai Hokeja ir priekšā un ir turīgākas. Basketbols ir vienkāršs sporta veids, kāpēc privātie biznesi labāk izvēlas investēt citos sporta veidos man nav saprotams, arī atdeve ir lielāka. Mistika.
Arī skatītāju interese bieži ir lielāka par hokeju, tas attiecās arī uz TV reitingiem. Šogad pirmo reizi sajutu, ka hokejam ir konkurence šajā ziņā, pēdējo 20 gadu laikā.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-15 19:30, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Futbolā jau FIFA dod naudu arī
Tas jā, bet tas pats Hokejs, arī bez Kirova un Grindex šobrīd ir bagāta federācija tāpat. Loģika man neklapē. Tas pats Kurbads investē lielas naudas summas Latvijas hokejā, kāpēc, ja atdeve nav? Katrs jau ar savu naudu dara ko zina, bet man liekas, ka tas viss ir podā noskalots ,bet nu lai jau.

     [+] [-]

, 2017-09-15 19:31, pirms 7 gadiem
Vienkārši latviešu smagi pelnītos nodokļus iedeva apdrošinātājam kurš visticamākais par to naudu sev jaunu vāģi nopirka. Un tad vēl latvieši brīnās, kā tā var tik daudz nodokļos prasīt, ka pat pensionāri ar nodokli ir jāapliek. Ja LV izlase ar šādu naudas izšķērdēšanu nedabū medaļas tad sorry, man KP un visus eirolīgas čaļus nemaz izlasē negribās redzēt.

     [+] [-]

, 2017-09-15 19:32, pirms 7 gadiem
Krokodils rakstīja: Tas jā, bet tas pats Hokejs, arī bez Kirova un Grindex šobrīd ir bagāta federācija tāpat. Loģika man neklapē. Tas pats Kurbads investē lielas naudas summas Latvijas hokejā, kāpēc, ja atdeve nav? Katrs jau ar savu naudu dara ko zina, bet man liekas, ka tas viss ir podā noskalots ,bet nu lai jau.
Nu, a kāpēc biznesmenim, kam hoķis tuvāks, būtu tā pati nauda jāliek basketā, kas viņam svešs? Ienākumi no sporta tāpat nekādi. Es arī līdz galam nepiekrītu, ka atdeves hokejā nav, turēšanās Elitē tomēr ir zināms un nenoliedzams rezultāts.

     [+] [-]

, 2017-09-15 19:40, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: neskaties procentuālo iedalījumu, piemēram, pērn mūsu IKP bija 27.68 mljd., bet Slovēnijas 43.99 mljd. un Horvātijas 50.43 mljd. liela starpība un Serbijas bija ap 37 mljd.
GDP per capita mums 100% ir augstāks nekā horvātiem. Slovēņiem gan ir labāks. bet tas pat ir sekundāri. Esam salīdzināmi ar visām 3.

     [+] [-]

, 2017-09-15 19:41, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: GDP per capita mums 100% ir augstāks nekā horvātiem. Slovēņiem gan ir labāks. bet tas pat ir sekundāri. Esam salīdzināmi ar visām 3.
GDP ir tas pats, kas IKP, bet nu es tādus skaitļus atradu, kas it kā oficiāli ir

     [+] [-]

, 2017-09-15 19:42, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: GDP per capita mums 100% ir augstāks nekā horvātiem. Slovēņiem gan ir labāks. bet tas pat ir sekundāri. Esam salīdzināmi ar visām 3.
Slovēņiem ir augstāks arī, nekā Igaunijā. Pirktspēja augstāka, vidējais mūža ilgums, demogrāfiskā situācija u.t.t.

     [+] [-]

, 2017-09-15 19:45, pirms 7 gadiem
Primārais par to naudu būtu savest kārtībā valsti. Ja cilvēki turpinās izbraukt, tad nebūs ne mums labu hokejistu, ne futbolistu un ne basketbolistu beigās. Viss diemžēl sākas no bērniem, ja bērnu Latvijā nebūs, nebūs arī pamat materiāla sportam. Šeit šajā gadījumā šo naudu iegrūda lai ''pamērītos ar pincīšiem'', kāda vēl tur vārda nešana pasaulē, tie kas Eiropā basketbolam seko līdzi tie tāpat zin kas ir Latvija. Domāju, ka daudzi man var arī nepiekrist, bet man būs taisnība, redzēsiet paši, Latvijā sāk trūkt bērnu, reti kurš spēj bērnus uzturēt.

     [+] [-]

, 2017-09-15 19:45, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, a kāpēc biznesmenim, kam hoķis tuvāks, būtu tā pati nauda jāliek basketā, kas viņam svešs? Ienākumi no sporta tāpat nekādi. Es arī līdz galam nepiekrītu, ka atdeves hokejā nav, turēšanās Elitē tomēr ir zināms un nenoliedzams rezultāts.
Man vienkārši tā loģika nav saprotama, lai jau iegulda . Basketbola lielākā problēma tāpat kā hokejam ir tā , ka nav viena jumta, tāpēc arī tā naudas plūsma ir tāda nekāda, tam pašam futbolam jau lielākā nauda nāk no reklāmas līgumiem utt, un tad tur tiek pa galviņām izdalīts. Ne basketā ne hokejā nav vienas sistēmas tāpēc tur nekas īsti nenotiek. Basketā vienīgi pa lielām summām var talantus tirgot bagātākajiem klubiem kas pa lielam ir viss.

     [+] [-]

, 2017-09-15 19:46, pirms 7 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Primārais par to naudu būtu savest kārtībā valsti. Ja cilvēki turpinās izbraukt, tad nebūs ne mums labu hokejistu, ne futbolistu un ne basketbolistu beigās. Viss diemžēl sākas no bērniem, ja bērnu Latvijā nebūs, nebūs arī pamat materiāla sportam. Šeit šajā gadījumā šo naudu iegrūda lai ''pamērītos ar pincīšiem'', kāda vēl tur vārda nešana pasaulē, tie kas Eiropā basketbolam seko līdzi tie tāpat zin kas ir Latvija. Domāju, ka daudzi man var arī nepiekrist, bet man būs taisnība, redzēsiet paši, Latvijā sāk trūkt bērnu, reti kurš spēj bērnus uzturēt.
nezinu cik tu esi vecs,bet sapņot jēgas nav

     [+] [-]

, 2017-09-15 19:48, pirms 7 gadiem
Krokodils rakstīja: Man vienkārši tā loģika nav saprotama, lai jau iegulda . Basketbola lielākā problēma tāpat kā hokejam ir tā , ka nav viena jumta, tāpēc arī tā naudas plūsma ir tāda nekāda, tam pašam futbolam jau lielākā nauda nāk no reklāmas līgumiem utt, un tad tur tiek pa galviņām izdalīts. Ne basketā ne hokejā nav vienas sistēmas tāpēc tur nekas īsti nenotiek. Basketā vienīgi pa lielām summām var talantus tirgot bagātākajiem klubiem kas pa lielam ir viss.
Basketā tādas tirgošanās nav bieža parādība, nav futbols.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-15 19:51, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Basketā tādas tirgošanās nav bieža parādība, nav futbols.
katrā ziņā basketā mēs potenciāli esam top 6 eiropā. futbolā nulles un vienmēr tādi paliksim

     [+] [-]

, 2017-09-15 19:56, pirms 7 gadiem
Varbūt kāds teiks ka es esmu aģents un es meloju ka cilvēki pamet Latviju, lai jau saka