Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Latvija paliek kā pēdējā Baltijas cerība: atdzīvojusies Grieķija izslēdz Lietuvu

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Latvija paliek kā pēdējā Baltijas cerība: atdzīvojusies Grieķija izslēdz Lietuvu
Grieķijas izlases basketbolisti
Foto: FIBA

Neierasti ātri Eiropas čempionāta finālturnīrs noslēdzies Lietuvas basketbola izlasei, kas šovakar Stambulā ar rezultātu 64:77 piekāpās Grieķijas izlasei.

B apakšgrupas uzvarētāja Lietuva savā astotdaļfinālā tikās ar A grupā tikai ceturto vietu ieņēmušo Grieķijas valstsvienību, kas cieš no pamatīgām savstarpējām nesaskaņām komandas iekšienē. Lietuvas izlase pirmo vietu savā grupā izcīnīja ar bilanci 4-1. Vienīgo zaudējumu mūsu dienvidu kaimiņi piedzīvoja ievada mačā pret Gruziju. Grieķija, turpretim, tikai par mata tiesu nodrošināja vietu astotdaļfinālā. Dienvidniekiem pietika ar divām neizteiksmīgām uzvarām pār Islandi un Poliju. Tika piedzīvoti trīs zaudējumi - pret Franciju, Slovēniju, kā arī Somiju.

Tomēr šovakar uz laukuma bija "pavisam cita" Grieķijas izlase - apņēmības pilna pierādīt, ka šai komandai ir potenciāls uz ko vairāk nekā izmocītu uzvaru pret tādu basketbola "lielvalsti" kā Poliju. Pēc Lietuvas sākuma izrāviena (4:0) iniciatīvu pilnībā pārņēma grieķi, kas pirmās ceturtdaļas beigās bija ieguvuši jau 11 punktu vadību - 25:14.

Otrajā ceturtdaļā lietuvieši spēja saņemties un "pievilkt" līdz -3 (27:30), tomēr arī krīzes brīžos Grieķijas izlases spēle neizjuka, kā rezultātā Grieķija spēja atgūties un līdz puslaika beigām atjaunot daļu no zaudētā pārsvara - 37:30.

Pēc lielā pārtraukuma Grieķija spēja atrauties pat līdz +17 (57:40), tomēr tad sekoja lejupslīde, kura noslēdzās pie rezultāta 63:59 Grieķijas izlases labā. Arī šo krīzes periodu Grieķijai izdevās pārvarēt, atlikušajā laikā ļaujot lietuviešiem iemest vien piecus punktus, kamēr paši grieķi iespēja 14, svinot uzvaru ar rezultātu 77:64. Lietuvas izlase ceturtdaļfinālā pēdējoreiz neiekļuva 2009. gada finālturnīrā Polijā.

Lietuviešiem šovakar nelīdzēja arī Mindauga Kuzminska gūtie 20 punkti un savāktās septiņas atlēkušās bumbas, kā arī Jona Valančūna 13 punkti un 15 atlēkušās bumbas. Grieķijas izlasē līderis ar 21 gūtu punktu bija Kostass Slukass, kamēr 14 punktus komandas kasē ieripināja Niks Kalatess.

Eiropas čempionāts, 1/8 fināls, 9. septembris

Lietuva - Grieķija 64:77 (17:25, 13:12, 18:24, 16:16)

Lietuva: Kusminsks 20, Valančūns 13 (15ab), Kalnietis 11 (7rp, 4kļ), Grigonis 7 (5piez), Ulanovs 7, Mačulis 5 (7ab), Motejūns 1, Gudaitis, Bendžus, Milaknis, Gecēvičs, Juškēvičs.
Grieķija: Slukass 21 (5ab), Kalatess 14 (6rp), Burusis 11 (8ab, 6pārķ.b), Papanikolau 11 (6ab), Printezis 8, Adetokunbo 5, Papajannis 4 (5piez), Papass 3, Mandzaris, Agravanis, Papapetru, Bogris.

Eiropas čempionāts, 1/8 fināli

LaiksSpēleRezultāts
12:30Slovēnija (5-0) – Ukraina (2-3)79:55
15:15Vācija (3-2) – Francija (3-2)84:81
18:45Somija (4-1) – Itālija (3-2)57:79
21:30Lietuva (4-1) – Grieķija (2-3)64:77
Slēpts komentārs: Kefirgalva
Slēpts komentārs: portal

  +9 [+] [-]

, 2017-09-09 23:17, pirms 7 gadiem
tev niks atbilstošs.

  +5 [+] [-]

, 2017-09-09 23:17, pirms 7 gadiem
Bet nu Lietuvas impotence uzbrukumā bija diezgan iespaidīga
Slēpts komentārs: Rodriguez 2

 +17 [+] [-]

, 2017-09-09 23:17, pirms 7 gadiem
Ljoti zheel ja godiigi

 +22 [+] [-]

, 2017-09-09 23:18, pirms 7 gadiem
Man gan zel Lietuvu..
Slēpts komentārs: Rodriguez 2

 +18 [+] [-]

, 2017-09-09 23:18, pirms 7 gadiem
Bet ar tadu speli 1/4 nav ko darit

     [+] [-]

, 2017-09-09 23:18, pirms 7 gadiem
Mazliet žēl leišu, kaut pirms cīņas tā arī likās ka grieķi var izšaut..

  -3 [+] [-]

, 2017-09-09 23:18, pirms 7 gadiem
Jā, mugura bez variantiem. Kur tu pazudis bibi????

 +18 [+] [-]

, 2017-09-09 23:19, pirms 7 gadiem
Žēl. Atceros kā fb leišu fani bija ielikuši attēlu, kur finālā spēlē Lietuva un Latvija, tagad tikai viena no tām spēlēs finālā.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-09 23:20, pirms 7 gadiem
Neglīta un interesanta spēle. Bet kā jau prognozēju - uzvara Grieķijai.

Interesanti kā šādā gaļas mašīnā izskatītos Latvijas izlase ..
Slēpts komentārs: LA-BOS antifans
Slēpts komentārs: Grēbers

  -4 [+] [-]

, 2017-09-09 23:20, pirms 7 gadiem
Tā vien izskatās, ka Latvija būs Baltijas vienīgā cerība nākamos 10-12 gadus.

  +7 [+] [-]

, 2017-09-09 23:20, pirms 7 gadiem
tiešā'm mazliet negaidīti , Grieķi kontrolēja spēli visas spēles garumā

  +1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:21, pirms 7 gadiem
Grēbers rakstīja: kā Giannis Antetokounmpo parādījās laukumā?
viņa brālis tas bija

  +4 [+] [-]

, 2017-09-09 23:21, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: Neglīta un interesanta spēle. Bet kā jau prognozēju - uzvara Grieķijai.

Interesanti kā šādā gaļas mašīnā izskatītos Latvijas izlase ..
Normāls eirolīgas kaplis ar aizsardzību, kur tu redzēji kaut ko neglītu? Mums rīt jāspēlē aizsardzībā tāpat kā grieķiem šodien, bez atlaidēm .

     [+] [-]

, 2017-09-09 23:21, pirms 7 gadiem
Nu speele no lietuviesu puses bija suudiiga,taa ka rezuultaats likumsakariigs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: elgarz

  -2 [+] [-]

, 2017-09-09 23:21, pirms 7 gadiem
leišiem ir viņu spars, bet nu nav viņiem tāda individuālā kalibra spēlētāju kā kalatesa vai slukas, un pārējie caurmērā arī labāki. Tā ka objektīvi ņemot šodienas situāciju nevis leišu sasniegumus - sagaidāms rezultāts. Un nezinu kāpēc, varbūt visādu kleizveidīgo vai kā, bet man nav pārāk žēl

     [+] [-]

, 2017-09-09 23:22, pirms 7 gadiem
Grēbers rakstīja: kā Giannis Antetokounmpo parādījās laukumā?
Tas ir viņa brālis

 +10 [+] [-]

, 2017-09-09 23:22, pirms 7 gadiem
nu un ko dod pirmā vieta savā grupā, neko, jāpako čemodāni, žēl .....

 +10 [+] [-]

, 2017-09-09 23:22, pirms 7 gadiem
Valančūnam jāmet tā tauku masa nost un jakļūst par citu spelētaju, maza jēga no viņa tagad.

     [+] [-]

, 2017-09-09 23:22, pirms 7 gadiem
Šito vajag Kleizam ielikt sejā! Laigan musējie vel nav tikuši tālāk vinš mūsējos norakstija.

  +7 [+] [-]

, 2017-09-09 23:23, pirms 7 gadiem
Šī tomēr ir ēna no tās Lietuvas, kāda tā kādreiz bijusi ar Lavrinovičiem, Javtoku, Jasikēviču, utt. kas pirmie nāk prātā nerakājot wikipedia plašumus.
Kas gan tur neparasts. Būs jau atpakaļ. Basketbola zeme tomēr
Nav jau māka spārdīt paklupušo. Līdzīgi kā ar Nīderlandes futbola izlasi, kur arī var smieties, bet, padomājot racionāli, katram skaidrs ka sastāvs ļoti tālu no tā, ko Nīderlande kādreiz spējusi piedāvāt.

  +7 [+] [-]

, 2017-09-09 23:23, pirms 7 gadiem
žēl lietuviešu! Tomēr mūsu brāļu tauta! Žēl! Latvijas un Lietuvas fināls būtu super!

     [+] [-]

, 2017-09-09 23:24, pirms 7 gadiem
Patiesībā grieķi bija ļoti labi un šovakar nedaudz labāki. Pat biju bik vairāk par viņiem. Sirtaki skanēs skaļi šovakar.
Leiši 4.cet. labi vilka klāt, bet -17 bija par daudz. Līdz -4 tika.
Žēl protams brāļus, bet nu.... uzvar viens. Nedaudz jau piezemēsies fanu bravūra.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-09 23:24, pirms 7 gadiem
Grieķu 6. spēlētājs šeit nospēlēja lielu lomu - uz emocijām un baigo enerģiju lietuviešus vienos vārtos salika.

Leišiem izteikta problēma ir līderu trūkums. Mačulis galīgs opis palicis, dažkārt pat izskatās, ka vsp aizmirsis, kā basis jāspēlē. Motejūns ļoti sekls, nav brīnums, ka NBA vairs īsti viņš nav vajadzīgs. JV tipiski sev var šad tad Eiropas līmenī dominēt, bet viņš ir pārāk prātā vēl nenobriedis un kā klasisks centrs nespēj vilkt galotnes. Kalnietis cenšas, bet nesanāk. Kuzminsks tomēr nav tik talantīgs, lai viens aizvestu šo komandu tālu, bet viņa zelta gadi gan jau vēl ir priekšā.

Atliek mums uzvarēt Melnkalni un būsim oficiāli apstiprinājuši, ka esam labākā Baltijas izlase.

     [+] [-]

, 2017-09-09 23:24, pirms 7 gadiem
Varēja jau arī iztikt bez atslābināšanās galotnē, kad leiši pievilka līdz 4 punktiem
Bet tā gaidāms un loģisks iznākums. Grieķijā tomēr ir vairāk spilgtu līderi (Sloukas, Calathes, Printezis u.c.). Leišiem labi nospēlēja Valančūnas un Kuzminskas, bet pārējie īsti nepalīdzēja. Kalnietis taisīja labus pikenrolus, bet dažbrīd tomēr arī aizrāvās ar individuāliem gājieniem. Mačulis pazuda. Prieks par Bourusi, kurš pēc vājā spēles sākumā, saņēmās un nostrādāja gan aizsardzībā, gan iemeta pāris svarīgus metienus. Un alfabēta brālis negaidīti iemeta ļoti svarīgu trīni
Uzslavas grieķu trenerim, kurš pareizi izmantoja savas komandas pārākumu meistarībā

  +1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:25, pirms 7 gadiem
portal rakstīja: Bet nu Lietuvas impotence uzbrukumā bija diezgan iespaidīga
grieķi uz svarīgajām spēlēm pieliek aizsardzībā divreiz salīdzinot ar spēlēm grupā. Tas bija grieķu nopelns

  -1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:26, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Varēja jau arī iztikt bez atslābināšanās galotnē, kad leiši pievilka līdz 4 punktiem
Bet tā gaidāms un loģisks iznākums. Grieķijā tomēr ir vairāk spilgtu līderi (Sloukas, Calathes, Printezis u.c.). Leišiem labi nospēlēja Valančūnas un Kuzminskas, bet pārējie īsti nepalīdzēja. Kalnietis taisīja labus pikenrolus, bet dažbrīd tomēr arī aizrāvās ar individuāliem gājieniem. Mačulis pazuda. Prieks par Bourusi, kurš pēc vājā spēles sākumā, saņēmās un nostrādāja gan aizsardzībā, gan iemeta pāris svarīgus metienus. Un alfabēta brālis negaidīti iemeta ļoti svarīgu trīni
Uzslavas grieķu trenerim, kurš pareizi izmantoja savas komandas pārākumu meistarībā
Par Jonu nepiekritu

  -1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:27, pirms 7 gadiem
belo31 rakstīja: vēl tikai Melnkalnei jāuzvar un būs pasakaini ceturtdaļfināli
Belo neej dushaa pichu pachaa, lielais Melnkaln"s onkuls tev panjems priekshaa-a

     [+] [-]

, 2017-09-09 23:27, pirms 7 gadiem
Paskataties 3.punktu procentu un tad sapratīsiet, kas vainīgs - 25 pret 46 laikam. Ja uz pusi labāks procis, tad nav jābrīnās, ka šāda rezultāta starpība.

     [+] [-]

, 2017-09-09 23:28, pirms 7 gadiem
Reklāmkoms smird. Neimanis ānis un pārējie žurnālisti tādi paši.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-09 23:28, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Grieķu 6. spēlētājs šeit nospēlēja lielu lomu - uz emocijām un baigo enerģiju lietuviešus vienos vārtos salika.

Leišiem izteikta problēma ir līderu trūkums. Mačulis galīgs opis palicis, dažkārt pat izskatās, ka vsp aizmirsis, kā basis jāspēlē. Motejūns ļoti sekls, nav brīnums, ka NBA vairs īsti viņš nav vajadzīgs. JV tipiski sev var šad tad Eiropas līmenī dominēt, bet viņš ir pārāk prātā vēl nenobriedis un kā klasisks centrs nespēj vilkt galotnes. Kalnietis cenšas, bet nesanāk. Kuzminsks tomēr nav tik talantīgs, lai viens aizvestu šo komandu tālu, bet viņa zelta gadi gan jau vēl ir priekšā.

Atliek mums uzvarēt Melnkalni un būsim oficiāli apstiprinājuši, ka esam labākā Baltijas izlase.
Kalnietim negribētos kaut ko pārmest. Kopumā ļoti solīds sniegums
Par Baltijas labākās komandas titulu- tas tā ļoti nosacīti skatīties 1 turnīra griezumā. Mums līdz leišu panākumiem kā līdz mēnesim pat, ja mēs paņemsim šogad medaļas
Slēpts komentārs: Edmunds_Ogre

  +5 [+] [-]

, 2017-09-09 23:30, pirms 7 gadiem
Kā man riebjas tās Eiropas dienvidu tautas.Un vēl vairāk viasat latviešu komentētāji kuri priecājās par grieķu spēli.Ļoti slikti jūtos gandrīz tik pat slikti kā būtu Latvija zaudējusi.Tam sukasam laikam mūža spēle šodien.

  +5 [+] [-]

, 2017-09-09 23:30, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Valančūnam jāmet tā tauku masa nost un jakļūst par citu spelētaju, maza jēga no viņa tagad.
Te ir ''paldies'' jāsaka Raptors, kuri uzreiz viņu sāka taisīt par klasisko melnā darba darītāju, tāpēc ne pa jokam čali uzbaroja un uzkačāja. Rezultātā NBA visi mazie viņu uz ātrumu pazemo, un pat daži masīvie, bet naskie centri viņu ģērb ārā. Turklāt viņam lielāks talants bija uzbrukumā, nevis būt par gaļas gabalu zem groza. Es teiktu izbojāts talants, žēl.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-09 23:31, pirms 7 gadiem
Krepšinim savlaicīgi nav nomainīta eļļa Dzinējs sācis rīstīties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2017-09-09 23:31, pirms 7 gadiem
Edmunds_Ogre rakstīja: Vācijas kanclere un Lietuvas vecene mīl kopā iet dušā.
Kremļa lupatas arī te parādījušās.

  -3 [+] [-]

, 2017-09-09 23:31, pirms 7 gadiem
Tai latviešu SEKSA aktrisei tikai 3 ainas no spokiem. Nav jēgas viņu meklēt nekur.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:32, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Kā man riebjas tās Eiropas dienvidu tautas.Un vēl vairāk viasat latviešu komentētāji kuri priecājās par grieķu spēli.Ļoti slikti jūtos gandrīz tik pat slikti kā būtu Latvija zaudējusi.Tam sukasam laikam mūža spēle šodien.
sloukas ir šī gada Eirolīgas čempis
Slēpts komentārs: Edmunds_Ogre
Slēpts komentārs: Edmunds_Ogre

     [+] [-]

, 2017-09-09 23:33, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Kalnietim negribētos kaut ko pārmest. Kopumā ļoti solīds sniegums
Par Baltijas labākās komandas titulu- tas tā ļoti nosacīti skatīties 1 turnīra griezumā. Mums līdz leišu panākumiem kā līdz mēnesim pat, ja mēs paņemsim šogad medaļas
Vecīt, leišiem ir tikai viens sporta veids valstī - basketbols. Nav brīnums kāpēc šiem izlase vienmēr bijusi tik laba. Gan jau nāks arī mūsu medaļas (kaut kad un neticu, ka šogad), bet nu, jā. Leišu panākumus mums ilgi vēl nepārspēt.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-09 23:33, pirms 7 gadiem
Lietuvai fiasko

  -1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:33, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Kalnietim negribētos kaut ko pārmest. Kopumā ļoti solīds sniegums
Par Baltijas labākās komandas titulu- tas tā ļoti nosacīti skatīties 1 turnīra griezumā. Mums līdz leišu panākumiem kā līdz mēnesim pat, ja mēs paņemsim šogad medaļas
Es arī negribu Kalnietim neko pārmest. Gan jau daudzi būs ievērojuši, ka man nesimpatizē Strēlnieks, un tas ir viņa pasivitātes dēļ. Kalnietis ir tieši pretējais - ļoti agresīvs, vnm meklē caurumus aizsardzībā, kas man ļoti patīk. Problēma tik tā, ka nereti sausais atlikums no tā ir tāds meh, gluži kā šodien (1/6 troikas, 4 kļūdas).

Savstarpējā spēlē mēs nesen uzvarējām leišus. Grupā vienādi, bet, ja tiekam tālāk, es domāju te nav baigi daudz diskusiju, ka esam labāki. Vēsturei šeit nav nekādas nozīmes, jo skatāmies tagad un tūlīt.

     [+] [-]

, 2017-09-09 23:34, pirms 7 gadiem
LATVIJĀ DZĪVOJOŠS LATVIETIS rakstīja: Nesaprotu kāpēc daudzi priecājas par Lietuvas zaudējumu?
Gatavo sev karmu!?!

Citu iemeslu neredzu

  +3 [+] [-]

, 2017-09-09 23:35, pirms 7 gadiem
ricards1509 rakstīja: Vecīt, leišiem ir tikai viens sporta veids valstī - basketbols. Nav brīnums kāpēc šiem izlase vienmēr bijusi tik laba. Gan jau nāks arī mūsu medaļas (kaut kad un neticu, ka šogad), bet nu, jā. Leišu panākumus mums ilgi vēl nepārspēt.
pareizi saki. tāpēc negribētos mētāties ar frāzēm, ka tagad mēs esam labākie Baltijā

  +1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:35, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Es arī negribu Kalnietim neko pārmest. Gan jau daudzi būs ievērojuši, ka man nesimpatizē Strēlnieks, un tas ir viņa pasivitātes dēļ. Kalnietis ir tieši pretējais - ļoti agresīvs, vnm meklē caurumus aizsardzībā, kas man ļoti patīk. Problēma tik tā, ka nereti sausais atlikums no tā ir tāds meh, gluži kā šodien (1/6 troikas, 4 kļūdas).

Savstarpējā spēlē mēs nesen uzvarējām leišus. Grupā vienādi, bet, ja tiekam tālāk, es domāju te nav baigi daudz diskusiju, ka esam labāki. Vēsturei šeit nav nekādas nozīmes, jo skatāmies tagad un tūlīt.
Strēlnieks vismaz domā ar galvu uzbrukumā, viens no čempionāta labākajiem piespēlētājiem noteikti.

  -4 [+] [-]

, 2017-09-09 23:35, pirms 7 gadiem
žirga galvas

  -2 [+] [-]

, 2017-09-09 23:36, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Grieķu 6. spēlētājs šeit nospēlēja lielu lomu - uz emocijām un baigo enerģiju lietuviešus vienos vārtos salika.

Leišiem izteikta problēma ir līderu trūkums. Mačulis galīgs opis palicis, dažkārt pat izskatās, ka vsp aizmirsis, kā basis jāspēlē. Motejūns ļoti sekls, nav brīnums, ka NBA vairs īsti viņš nav vajadzīgs. JV tipiski sev var šad tad Eiropas līmenī dominēt, bet viņš ir pārāk prātā vēl nenobriedis un kā klasisks centrs nespēj vilkt galotnes. Kalnietis cenšas, bet nesanāk. Kuzminsks tomēr nav tik talantīgs, lai viens aizvestu šo komandu tālu, bet viņa zelta gadi gan jau vēl ir priekšā.

Atliek mums uzvarēt Melnkalni un būsim oficiāli apstiprinājuši, ka esam labākā Baltijas izlase.
1) Mačulim visdrīzāk ir stipri pabojāts deguns, domāju, ka smagi ietekmēja trauma grupu turnīrā
2) Kuzminskam zelta gadi priekšā? Kuri tad tie būs? 30 vai 33?
3) JV diemžēl Toronto izčakarēja pa pilnu programmu. Iztaisīja kuili, no kura šodienas bbolā vairs nav tā efekta. Žēl, bija reāls prospekts
4) Vai pirms čempionāta kādam maz bija šaubas, ka šoreiz esam labāki par Lietuvu? Viņiem izloze kā Dieva dāvana sanāca, ar ko varēja šo vismaz apstrīdēt, bet Adomaitis viņus nonesa pilnīgā tirsā. Jau no pirmās pārbaudes spēles acis asiņoja, spēle pret Gruziju (EČ ietvaros, nevis Klaipēdā) to tikai apstiprināja. Pēc tam diez vai pat pašiem rozīgāko briļļu nēsātājiem lietuviešu brāļiem vairs bija naivas ilūzijas par to, ka kkas sanāks šoreiz.

  -4 [+] [-]

, 2017-09-09 23:36, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: nabaga wannabi lietuviešu mēslam kārtējais pazors gaidam, kad ieradīsies dauņagalva.
Cau.Es draiskojos ar Tavu mammu.Tapec arii aizkavejos.Piedod.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-09 23:40, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: Cau.Es draiskojos ar Tavu mammu.Tapec arii aizkavejos.Piedod.
Tu vari draiskoties tika ar sava vecteeva saraavushos daiktu.. Vinjam mamma tevi ar vienu pupu izsleegtu uz divaam nedeeljaam

  +1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:40, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Kā man riebjas tās Eiropas dienvidu tautas.Un vēl vairāk viasat latviešu komentētāji kuri priecājās par grieķu spēli.Ļoti slikti jūtos gandrīz tik pat slikti kā būtu Latvija zaudējusi.Tam sukasam laikam mūža spēle šodien.
viss uz dienvindiem no Jelgavas ir eiropas dienvidi un kebabs

  +4 [+] [-]

, 2017-09-09 23:41, pirms 7 gadiem
Edmunds_Ogre rakstīja: Nerunāju par to, ka es ar tavu mammu dušā gāju . galīgi garām viņa.
Kremļa plukātām patīk runāt par slimīgu seksu.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-09 23:41, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Es arī negribu Kalnietim neko pārmest. Gan jau daudzi būs ievērojuši, ka man nesimpatizē Strēlnieks, un tas ir viņa pasivitātes dēļ. Kalnietis ir tieši pretējais - ļoti agresīvs, vnm meklē caurumus aizsardzībā, kas man ļoti patīk. Problēma tik tā, ka nereti sausais atlikums no tā ir tāds meh, gluži kā šodien (1/6 troikas, 4 kļūdas).

Savstarpējā spēlē mēs nesen uzvarējām leišus. Grupā vienādi, bet, ja tiekam tālāk, es domāju te nav baigi daudz diskusiju, ka esam labāki. Vēsturei šeit nav nekādas nozīmes, jo skatāmies tagad un tūlīt.
vērtēt, kurš ir labāks, var, protams, dažādi. Man kaut kā nepatīk izdarīt secinājumus pēc 1 turnīra. Jāskatās ir vismaz 1 olimpiskā cikla ietvaros. Bet vienā sezonā viss, kas var notikt. Jā, konkrēti šobrīd Latvija ir spēcīgāka, bet neredzu iemeslu, lai ar to baigi lepotos. Ja mēs būsim priekšā vairākus lielos turnīrus ar kopumā ieņemtām augstām vietām, tad varēs sākt runāt, ka mūsu basketbola sistēma ir apsteigusi kaimiņus. Un arī pavilkt uz zoba leišus...

  +1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:41, pirms 7 gadiem
Brīdinājuma zvaniņš LAT izlasei- atslābināties nekad nevar!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:42, pirms 7 gadiem
Krokodils rakstīja: Strēlnieks vismaz domā ar galvu uzbrukumā, viens no čempionāta labākajiem piespēlētājiem noteikti.
Gaumes lieta lkm, kādam labāk patīk pasīvi, konservatīvi PG, kuri neuzņemas risku un pusi spēļu pabeidz ar ~5p/4a, kamēr citiem patīk aktīvāki un agresīvāki PG, kuriem būs slikāks metienu % un vairāk kļūdu.

Runājot par piespēlēm, interesanti, ka tieši Kalnietis pabeidza grupu etapu kā labākais piespēlētājs. Strēlnieka 13 piespēles, no kurām puse aizgāja KP postā, tāpēc nav gluži tik iespaidīgs sasniegums, kā varētu likties. Šajā čempī Timmas piespēles vien ir bijušas daudz iespaidīgākas.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:42, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Kā man riebjas tās Eiropas dienvidu tautas.Un vēl vairāk viasat latviešu komentētāji kuri priecājās par grieķu spēli.Ļoti slikti jūtos gandrīz tik pat slikti kā būtu Latvija zaudējusi.Tam sukasam laikam mūža spēle šodien.
Tad ej raudi kopā ar saviem leišiem kuri mūs visu laiku par zirga galvām sauc.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:43, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Te ir ''paldies'' jāsaka Raptors, kuri uzreiz viņu sāka taisīt par klasisko melnā darba darītāju, tāpēc ne pa jokam čali uzbaroja un uzkačāja. Rezultātā NBA visi mazie viņu uz ātrumu pazemo, un pat daži masīvie, bet naskie centri viņu ģērb ārā. Turklāt viņam lielāks talants bija uzbrukumā, nevis būt par gaļas gabalu zem groza. Es teiktu izbojāts talants, žēl.
NBA kontekstā lielā mērā taisnība
Eiropā Valančūnas gan joprojām spēj dominēt lielākajā daļā spēļu

     [+] [-]

, 2017-09-09 23:43, pirms 7 gadiem
chemist_dk rakstīja: viss uz dienvindiem no Jelgavas ir eiropas dienvidi un kebabs
Teikšu zem Austrijas un citām Alpu valstīm.

     [+] [-]

, 2017-09-09 23:44, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Gaumes lieta lkm, kādam labāk patīk pasīvi, konservatīvi PG, kuri neuzņemas risku un pusi spēļu pabeidz ar ~5p/4a, kamēr citiem patīk aktīvāki un agresīvāki PG, kuriem būs slikāks metienu % un vairāk kļūdu.

Runājot par piespēlēm, interesanti, ka tieši Kalnietis pabeidza grupu etapu kā labākais piespēlētājs. Strēlnieka 13 piespēles, no kurām puse aizgāja KP postā, tāpēc nav gluži tik iespaidīgs sasniegums, kā varētu likties. Šajā čempī Timmas piespēles vien ir bijušas daudz iespaidīgākas.
Strēlnieks vairāk uz poda sēdējis čempionāta laikā kā piespēlējis bumbu. Pret Slovēniju cerams, ka būs pa 100% gatavs.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:44, pirms 7 gadiem
Kefirgalva rakstīja: Tad ej raudi kopā ar saviem leišiem kuri mūs visu laiku par zirga galvām sauc.
Man tuvāki ir igauņi ,bet arī leišu žēl.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:45, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: 1) Mačulim visdrīzāk ir stipri pabojāts deguns, domāju, ka smagi ietekmēja trauma grupu turnīrā
2) Kuzminskam zelta gadi priekšā? Kuri tad tie būs? 30 vai 33?
3) JV diemžēl Toronto izčakarēja pa pilnu programmu. Iztaisīja kuili, no kura šodienas bbolā vairs nav tā efekta. Žēl, bija reāls prospekts
4) Vai pirms čempionāta kādam maz bija šaubas, ka šoreiz esam labāki par Lietuvu? Viņiem izloze kā Dieva dāvana sanāca, ar ko varēja šo vismaz apstrīdēt, bet Adomaitis viņus nonesa pilnīgā tirsā. Jau no pirmās pārbaudes spēles acis asiņoja, spēle pret Gruziju (EČ ietvaros, nevis Klaipēdā) to tikai apstiprināja. Pēc tam diez vai pat pašiem rozīgāko briļļu nēsātājiem lietuviešu brāļiem vairs bija naivas ilūzijas par to, ka kkas sanāks šoreiz.
Nu Gruzijai gan pašai bija spēcīga un talantīga izlase, tikai paši nočakarēja. Zaudēt Ukrainai....

     [+] [-]

, 2017-09-09 23:46, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: 1) Mačulim visdrīzāk ir stipri pabojāts deguns, domāju, ka smagi ietekmēja trauma grupu turnīrā
2) Kuzminskam zelta gadi priekšā? Kuri tad tie būs? 30 vai 33?
3) JV diemžēl Toronto izčakarēja pa pilnu programmu. Iztaisīja kuili, no kura šodienas bbolā vairs nav tā efekta. Žēl, bija reāls prospekts
4) Vai pirms čempionāta kādam maz bija šaubas, ka šoreiz esam labāki par Lietuvu? Viņiem izloze kā Dieva dāvana sanāca, ar ko varēja šo vismaz apstrīdēt, bet Adomaitis viņus nonesa pilnīgā tirsā. Jau no pirmās pārbaudes spēles acis asiņoja, spēle pret Gruziju (EČ ietvaros, nevis Klaipēdā) to tikai apstiprināja. Pēc tam diez vai pat pašiem rozīgāko briļļu nēsātājiem lietuviešu brāļiem vairs bija naivas ilūzijas par to, ka kkas sanāks šoreiz.
2) Esi ievērojis, kādā vecumā mūsdienās veči var piedzīvot savus zelta gadus? Pie 30 pilnīgi iespējams. Saku to arī tāpēc, ka tikko sācis spēlēt NBA, tāpēc izaugsme vēl tikai varētu būt.
4) Es par šaubām neko neteicu. Speciāli izcēlu vārdu OFICIĀLI, tiekot tālāk turnīrā. Bet vsp šaubas, protams, bija. Gan jau daudziem. Talants mums ir vairāk, bet leiši vnm izcēlušies kā komanda. Turklāt mūsu līderi šogad ir izlases rūkiji, kamēr vecie ir salagas. Vispirms bija jāredz dzīvē, lai būtu drošs, ka esam labāki.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-09 23:46, pirms 7 gadiem
Krokodils rakstīja: Strēlnieks vairāk uz poda sēdējis čempionāta laikā kā piespēlējis bumbu. Pret Slovēniju cerams, ka būs pa 100% gatavs.
Melnkalne nav tik vāja, kā te daži mālē. Ar to pašu Rice būs grūti tikt galā. Un treneris viņiem arī pietiekami gudrs

  +1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:47, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Nu Gruzijai gan pašai bija spēcīga un talantīga izlase, tikai paši nočakarēja. Zaudēt Ukrainai....
Jap, pēc uzvaras pār Lietuvu čaču saņēmās ne pa jokam. Bija potenciāls uz 5-0 grupā, arī Grieķiju ar savu augumu nospiestu. Bet nu neko, taga 4 gadus vismaz pie čačas čarkas varēs apspriest, ka leišus izdrāza EČ

  -1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:49, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: vērtēt, kurš ir labāks, var, protams, dažādi. Man kaut kā nepatīk izdarīt secinājumus pēc 1 turnīra. Jāskatās ir vismaz 1 olimpiskā cikla ietvaros. Bet vienā sezonā viss, kas var notikt. Jā, konkrēti šobrīd Latvija ir spēcīgāka, bet neredzu iemeslu, lai ar to baigi lepotos. Ja mēs būsim priekšā vairākus lielos turnīrus ar kopumā ieņemtām augstām vietām, tad varēs sākt runāt, ka mūsu basketbola sistēma ir apsteigusi kaimiņus. Un arī pavilkt uz zoba leišus...
Taisnība jau tev ir, bet par sistēmu es neko neesmu teicis. Viss, ko mēs varam pierādīt, ir, ka šobrīd esam labāki. Par labu mums runā tas, ka šī komanda var tikai kļūt vēl labāka, jo jauns talants ir, kamēr leišiem tā čābīgāk izskatās ilgtermiņā.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-09 23:50, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Jap, pēc uzvaras pār Lietuvu čaču saņēmās ne pa jokam. Bija potenciāls uz 5-0 grupā, arī Grieķiju ar savu augumu nospiestu. Bet nu neko, taga 4 gadus vismaz pie čačas čarkas varēs apspriest, ka leišus izdrāza EČ
Par to, vai uzvarētu grieķus, gan šaubos. Grieķiem ir ļoti rūdīts raksturs un pietiekami daudz talanta, lai uzvarētu praktiski jebkuru pretinieku (izņemot Spāniju)

  +1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:52, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Taisnība jau tev ir, bet par sistēmu es neko neesmu teicis. Viss, ko mēs varam pierādīt, ir, ka šobrīd esam labāki. Par labu mums runā tas, ka šī komanda var tikai kļūt vēl labāka, jo jauns talants ir, kamēr leišiem tā čābīgāk izskatās ilgtermiņā.
Man tik "patīk" tas fakts, ka turpmāk lielo turnīru atlasēs, iespējams, būs jāiztiek ne tikai bez NBA (kas pavisam noteikti), bet arī bez Eirolīgas spēlētājiem un... iespējams pat ULEB Eiropas kausa spēlētājiem...

Nu tagad sazīmē jaunu Latvijas izlasi.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:52, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Melnkalne nav tik vāja, kā te daži mālē. Ar to pašu Rice būs grūti tikt galā. Un treneris viņiem arī pietiekami gudrs
Sastāvs mums dziļāks noteikti.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:53, pirms 7 gadiem
Krokodils rakstīja: Strēlnieks vairāk uz poda sēdējis čempionāta laikā kā piespēlējis bumbu. Pret Slovēniju cerams, ka būs pa 100% gatavs.
Arī pēdējā EČ dzirdēju daudz atrunu. Nenoliedzu, ka tās ir. Bet tas jau nemaina viņa kā spēlētāja būtību un spēles stilu. Paskaties, cik spēlēs viņš ir bijis statistiski ļoti nenozīmīgs vai vnk slikts. Tāpēc nekad neesmu sapratis to lielo uztraukumu, kā nu būs bez viņa. Ne jau viņa iztrūkums ir problēma, bet rezervisti. Ja Šķēle un Peiners var atkārtot sniegumu pret turkiem, mums nebūs nekādu problēmu aizvietot Strēlnieku. Sorry, bet iemest postā KP nav nekāda dižā māksla.

     [+] [-]

, 2017-09-09 23:54, pirms 7 gadiem
gravitons rakstīja: Tu vari draiskoties tika ar sava vecteeva saraavushos daiktu.. Vinjam mamma tevi ar vienu pupu izsleegtu uz divaam nedeeljaam
Kaa Tu zini??Ir Tevi izslegusi?

  -2 [+] [-]

, 2017-09-09 23:55, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Taisnība jau tev ir, bet par sistēmu es neko neesmu teicis. Viss, ko mēs varam pierādīt, ir, ka šobrīd esam labāki. Par labu mums runā tas, ka šī komanda var tikai kļūt vēl labāka, jo jauns talants ir, kamēr leišiem tā čābīgāk izskatās ilgtermiņā.
Latvijas talanta līmeni gan baigi nepārvērtētu. Jā, šī paaudze padevusies spilgta. Tomēr lielajām valstīm tāpat talantu netrūkst. Vienlaikus var teikt, ka leišiem pašiem nekas ļoti dižš šobrīd nav

  +2 [+] [-]

, 2017-09-09 23:55, pirms 7 gadiem
Atņem Latvijai NBA, Eirolīgas un, pasarg Dievs, vēl arī ULEB spēlētājus pavisam... un tad, pirmkārt, ar atlikušajiem resursiem vispār pacenties kaut vai vispirms izsisties cauri kvalifikācijai.
Tik dziļa mums tā saimniecība )))

  -1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:56, pirms 7 gadiem
Krokodils rakstīja: Sastāvs mums dziļāks noteikti.
Jā. Bet to ir jāprot pareizi izmantot. Gan jau Melnkalnes trenerim ir savi plāni

  -1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:56, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Latvijas talanta līmeni gan baigi nepārvērtētu. Jā, šī paaudze padevusies spilgta. Tomēr lielajām valstīm tāpat talantu netrūkst. Vienlaikus var teikt, ka leišiem pašiem nekas ļoti dižš šobrīd nav
Es tīri ar leišiem salīdzinu, jo kāds te pieminēja sistēmas un ilgtermiņus. Skatoties uz leišiem, es neredzu neko, kas tuvākajā nākotnē izlasē būs starp neapšaubāmiem līderiem. Mums gan ir un ne viens vien.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-09 23:56, pirms 7 gadiem
Krokodils rakstīja: Normāls eirolīgas kaplis ar aizsardzību, kur tu redzēji kaut ko neglītu? Mums rīt jāspēlē aizsardzībā tāpat kā grieķiem šodien, bez atlaidēm .
Nu vizuāli vērtējot - bez skaistas skriešanas, piruetēm un piespēlēm aiz muguras ..
Bet man pašam tieši šādu kapāšanos patīk skatīties nevis nba šovu!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-09 23:58, pirms 7 gadiem
lielie leišu aplicēji ir droši vien resnvēderīgie vai piņņainie hokeja fani - kuri vienmēr auro, ka mūsu nacionālais sporta veids ir hokejs.
Pasaku tieši - es kā nodokļu maksātājs nevēlos maksāt par dārgām hokeja hallēm un atbalsu ģimenēm dārgā ekipējuma iegādei. Mūsu klimatā un valsts finansiālo iespēju robežās jāatbalsta tie sporta veidi, kuros bērni un jaunieši var darboties dabiski: vieglatlētika, basketbols, futbols. Ja būtu reāls atbalsts futbolam un arī sabiedrības ieinteresētība, rezultāts būtu pavisam cits.
Un par basketbolu - gandrīz katrs taču ir kādreiz uzspēlējis, potenciāls Latvijā ir liels, un vēl - daudziem basis ir devis iespēju pastudēt ASV. Tā ka es par basketbolu! Neskaužot kaimiņus, bet mēs varam būt topā!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-09 23:59, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Es tīri ar leišiem salīdzinu, jo kāds te pieminēja sistēmas un ilgtermiņus. Skatoties uz leišiem, es neredzu neko, kas tuvākajā nākotnē izlasē būs starp neapšaubāmiem līderiem. Mums gan ir un ne viens vien.
Es nesaprotu vienu, runājot par sastāva komplektāciju, kāpēc uz izlasi netika ņemts Kurucs, jo kāda starpība kas sēž uz soliņa viņš vai Janičenoks , pieredzes ziņā kaut ko arī iegūtu. Noteikti varēja vēl atrast rezerves kur pielikt sastāvā. Siliņa nav, tas būtu noderīgs aizsardzībā . Pielikt ir kur noteikti .

     [+] [-]

, 2017-09-09 23:59, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: Kaa Tu zini??Ir Tevi izslegusi?
Ne nav, jo Tava mamma mani aizstaav.

     [+] [-]

, 2017-09-10 00:00, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Atņem Latvijai NBA, Eirolīgas un, pasarg Dievs, vēl arī ULEB spēlētājus pavisam... un tad, pirmkārt, ar atlikušajiem resursiem vispār pacenties kaut vai vispirms izsisties cauri kvalifikācijai.
Tik dziļa mums tā saimniecība )))
nē nu varbūt tad ejam līdz galam un atņemam Latvijai arī lbl spēlētājus un pilnai jautrībai arī lbl2 spēlētājus un tad skatīsimies saimniecību

  +2 [+] [-]

, 2017-09-10 00:00, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Taisnība jau tev ir, bet par sistēmu es neko neesmu teicis. Viss, ko mēs varam pierādīt, ir, ka šobrīd esam labāki. Par labu mums runā tas, ka šī komanda var tikai kļūt vēl labāka, jo jauns talants ir, kamēr leišiem tā čābīgāk izskatās ilgtermiņā.
Kāpēc tāda pārliecība, ka leišiem nebūs jaunās maiņas? Piemēram, Lietuvai ir medaļas pēdējos 3 U-18 Eiropas čempjos Protams, tas neko vēl negarantē, taču kaut kā neticu, ka pēkšņi LT basis strauji kritīsies.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 00:00, pirms 7 gadiem
Krokodils rakstīja: Es nesaprotu vienu, runājot par sastāva komplektāciju, kāpēc uz izlasi netika ņemts Kurucs, jo kāda starpība kas sēž uz soliņa viņš vai Janičenoks , pieredzes ziņā kaut ko arī iegūtu. Noteikti varēja vēl atrast rezerves kur pielikt sastāvā. Siliņa nav, tas būtu noderīgs aizsardzībā . Pielikt ir kur noteikti .
Vai tad Kurucs pats (aģents, protams!) neatteica?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 00:00, pirms 7 gadiem
Lietuva šodien šokēja daudzus..
Ak mani eirOO..

  +3 [+] [-]

, 2017-09-10 00:01, pirms 7 gadiem
Krokodils rakstīja: Es nesaprotu vienu, runājot par sastāva komplektāciju, kāpēc uz izlasi netika ņemts Kurucs, jo kāda starpība kas sēž uz soliņa viņš vai Janičenoks , pieredzes ziņā kaut ko arī iegūtu. Noteikti varēja vēl atrast rezerves kur pielikt sastāvā. Siliņa nav, tas būtu noderīgs aizsardzībā . Pielikt ir kur noteikti .
Kurucs tak uzmeta jauniešu izlasei. Puisim citas prioritātes...

     [+] [-]

, 2017-09-10 00:01, pirms 7 gadiem
disciplīns rakstīja: nē nu varbūt tad ejam līdz galam un atņemam Latvijai arī lbl spēlētājus un pilnai jautrībai arī lbl2 spēlētājus un tad skatīsimies saimniecību
Nu par to raksta Ingmārs Jurisons. Vairāk basketbola ziņā tomēr klausīšos viņā, nevis anonīmos interneta komentāros...

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 00:02, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc tāda pārliecība, ka leišiem nebūs jaunās maiņas? Piemēram, Lietuvai ir medaļas pēdējos 3 U-18 Eiropas čempjos Protams, tas neko vēl negarantē, taču kaut kā neticu, ka pēkšņi LT basis strauji kritīsies.
Viņiem bbols nav krities jau 25 gadus (un pat vairāk, jo PSRS izlasē vienmēr bija leiši) un nekritīsies vēl ilgi, jo nav jādala finansējums ar hokeju, bobsleju un vēl 855 sporta veidiem.
Ir panākumi -> ir masveidība -> ir talanti -> ir panākumi (nebeidzamais aplis)

     [+] [-]

, 2017-09-10 00:03, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Es tīri ar leišiem salīdzinu, jo kāds te pieminēja sistēmas un ilgtermiņus. Skatoties uz leišiem, es neredzu neko, kas tuvākajā nākotnē izlasē būs starp neapšaubāmiem līderiem. Mums gan ir un ne viens vien.
to vēl visu vajadzēs apliecināt laukumā. Un ir ļoti daudz faktoru, kas var traucēt realizēt potenciālu - traumas, problēmas vienoties ar klubiem, apdrošināšana utt. Pat ja novāc visus labākos, tāpat var gadīties neērta grupa, nekrītamā diena, trenera impotence utt. Leiši ar visu to ir tikuši galā un sakrājuši medaļu kolekcijas. Latvijai vajadzēs pareizi izmantot savu potenciālu + veiksmi, lai vismaz kaut daļēji atkārtotu leišu panākumu listi

     [+] [-]

, 2017-09-10 00:03, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Man tik "patīk" tas fakts, ka turpmāk lielo turnīru atlasēs, iespējams, būs jāiztiek ne tikai bez NBA (kas pavisam noteikti), bet arī bez Eirolīgas spēlētājiem un... iespējams pat ULEB Eiropas kausa spēlētājiem...

Nu tagad sazīmē jaunu Latvijas izlasi.
Ja nemaldos, tad kaut kur lasīju, ka vismaz šosezon ULEB kausa spēlētāji būs pieejami izlasēm. Mums šajā turnīrā šosezon spēlēs vismaz 4 spēlētāji - Meiers, Peiners, Siliņš un Pasečņiks.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-10 00:04, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc tāda pārliecība, ka leišiem nebūs jaunās maiņas? Piemēram, Lietuvai ir medaļas pēdējos 3 U-18 Eiropas čempjos Protams, tas neko vēl negarantē, taču kaut kā neticu, ka pēkšņi LT basis strauji kritīsies.
Labs arguments, bet cik laika tas prasīs, lai tie čaļi kļūtu par stabiliem izlases līderiem? Tik drīz diezin vai. Varbūt Sabonis jau būtu ko mainījis, varbūt nākamreiz. Bet nu tieši šobrīd mēs tomēr stabilāki izskatāmies.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 00:05, pirms 7 gadiem
disciplīns rakstīja: nē nu varbūt tad ejam līdz galam un atņemam Latvijai arī lbl spēlētājus un pilnai jautrībai arī lbl2 spēlētājus un tad skatīsimies saimniecību
Tos atņemt nevar, bet esi reāls - novembrī mums būs jāiztiek bez lielas daļas šo spēlētāju.
Ja arī Pasečņiks uzmet, tad starting5 būs Šķēle, Peiners, Siliņš, Šmits un Meiers. Ok, klāt drošvien nāks Mejeris. Par cik mainīsies treneris, tad drošvien būs iespēja arī Freimani paņemt. A kas tālāk? Jakovičs, Čavars, Zaķis? Nekā spoža!

P.S. Nedod Dievs noņem arī ULEB kausa spēlētājus. Tad mums no izlases viens Šķēle paliek. Un laikam Blūms.

     [+] [-]

, 2017-09-10 00:05, pirms 7 gadiem
manas pārdomas ..

Tagad vai nekad 2 ?

     [+] [-]

, 2017-09-10 00:06, pirms 7 gadiem
disciplīns rakstīja: nē nu varbūt tad ejam līdz galam un atņemam Latvijai arī lbl spēlētājus un pilnai jautrībai arī lbl2 spēlētājus un tad skatīsimies saimniecību
NBA spēlētāji atlasēs nebūs 100%
Eirolīgas spēlētāji, pēc pašas ULEB minētā, arī 100% nevarēs rēķināties ar savu dalību izlasē, jo tā neveidos logus izlašu kvalifikācijas turnīros
Par ULEB Eiropas kausu vēl nav nolemts...

Savukārt pašas kvalifikācijas sacensības lielajiem basketbola turnīries taču arī ir izmainītas. Tāds EČ vispār vairs nekādas kvalifikācijas kvotas nesadala. Ar to pat var sākt.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 00:06, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Es tīri ar leišiem salīdzinu, jo kāds te pieminēja sistēmas un ilgtermiņus. Skatoties uz leišiem, es neredzu neko, kas tuvākajā nākotnē izlasē būs starp neapšaubāmiem līderiem. Mums gan ir un ne viens vien.
Par tādu Šedekerski (19 gadi) no Basconia (šosezon būs izīrēts citai ACB līgas komandai Burgos) neesi neko dzirdējis? Viņš nākotnē varētu kļūt par vienu no Lietuvas izlases līderiem

     [+] [-]

, 2017-09-10 00:06, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Arī pēdējā EČ dzirdēju daudz atrunu. Nenoliedzu, ka tās ir. Bet tas jau nemaina viņa kā spēlētāja būtību un spēles stilu. Paskaties, cik spēlēs viņš ir bijis statistiski ļoti nenozīmīgs vai vnk slikts. Tāpēc nekad neesmu sapratis to lielo uztraukumu, kā nu būs bez viņa. Ne jau viņa iztrūkums ir problēma, bet rezervisti. Ja Šķēle un Peiners var atkārtot sniegumu pret turkiem, mums nebūs nekādu problēmu aizvietot Strēlnieku. Sorry, bet iemest postā KP nav nekāda dižā māksla.
Tikai šķēle divas reizes pat to nevarēja izdarīt. Unpeinerim ir problēmas ar driblu. Epizodiski viņi kautko var. Bet bez strēlnieka uzbrukums pret turkiem bija statisks un samocīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-10 00:08, pirms 7 gadiem
Krokodils rakstīja: Es nesaprotu vienu, runājot par sastāva komplektāciju, kāpēc uz izlasi netika ņemts Kurucs, jo kāda starpība kas sēž uz soliņa viņš vai Janičenoks , pieredzes ziņā kaut ko arī iegūtu. Noteikti varēja vēl atrast rezerves kur pielikt sastāvā. Siliņa nav, tas būtu noderīgs aizsardzībā .
Janičenokam tāda pati loma kā Blūmam. Blūms pret Turciju to lieliski parādīja. nebrīnīšos, ja pret Melnkalni svarīgā brīdī iznāks Janičenoks un iemetīs svarīgus punktus.

     [+] [-]

, 2017-09-10 00:08, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Tos atņemt nevar, bet esi reāls - novembrī mums būs jāiztiek bez lielas daļas šo spēlētāju.
Ja arī Pasečņiks uzmet, tad starting5 būs Šķēle, Peiners, Siliņš, Šmits un Meiers. Ok, klāt drošvien nāks Mejeris. Par cik mainīsies treneris, tad drošvien būs iespēja arī Freimani paņemt. A kas tālāk? Jakovičs, Čavars, Zaķis? Nekā spoža!

P.S. Nedod Dievs noņem arī ULEB kausa spēlētājus. Tad mums no izlases viens Šķēle paliek. Un laikam Blūms.
Šmita Fuenlabrada jau ar nespēlēs ULEB turnīros šosezon.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-10 00:09, pirms 7 gadiem
kupers rakstīja: Tikai šķēle divas reizes pat to nevarēja izdarīt. Unpeinerim ir problēmas ar driblu. Epizodiski viņi kautko var. Bet bez strēlnieka uzbrukums pret turkiem bija statisks un samocīts.
Abi nospēlējā ļoti labi priekš savām minūtēm un lomām. Un man likās, ka 28 piespēles uz 28 iemestiem metieniem ir ļoti laba bumbas kustība. Vai varbūt citu spēli skatījies?

  -1 [+] [-]

, 2017-09-10 00:09, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Man tik "patīk" tas fakts, ka turpmāk lielo turnīru atlasēs, iespējams, būs jāiztiek ne tikai bez NBA (kas pavisam noteikti), bet arī bez Eirolīgas spēlētājiem un... iespējams pat ULEB Eiropas kausa spēlētājiem...

Nu tagad sazīmē jaunu Latvijas izlasi.
nu citas izlases vairāk zaudēs. neredzu iemeslu panikai. skatoties uzvārdus - sanāk labs saraksts.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 00:10, pirms 7 gadiem
Leiši nemaz nebija sajūsmā par šo izlases modeli
Tā kā reāli izstāšanās viņiem pašiem nav mega pārsteigums

     [+] [-]

, 2017-09-10 00:13, pirms 7 gadiem
es uzskatu ,ka tagad fantazēt par to kā būs nākamajā kvalifikācijā nav nekāda jēga, laika izšķiešana, jo pārāk daudz nezināmo. Ne mēs zinām kas īsti spēlēs, ne- kas spēlēs pretiniekiem, ne -kas trenēs, neko mēs nezinām. Skaidrs, ka ir pietiekami daudz motivētu,profesionālu un varošu basketbolistu, kuri varēs un gribēs spēlēt, pārējo parādīs laiks

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 00:14, pirms 7 gadiem
Vēl, ja runājam par nākotnes Lietuvas izlases lideriem, tad par vienu no līderiem varētu kļūt Panathinaikos jaunpienācējs Lekavičs (23 gadi), kurš traumas dēļ nespēlēja šajā turnīrā.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 00:14, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: nu citas izlases vairāk zaudēs. neredzu iemeslu panikai. skatoties uzvārdus - sanāk labs saraksts.
Pats tagad nespekulēšu, tikai novēlēšu visu to labāko.
Bet man nav nekādas milzu pārliecības, ka atņemot Latvijas izlases līderus, no tās mūsu saucamās izlases kaut kas varētu palikt pāri. Kur nu vēl ja pretī noliktu, teiksim, no Itālijas līgā (un tikai) spēlējošiem spēlētājiem sastādītu Itāliju, no tikai ACB spēlējošiem spāņiem sastādītu Spāniju, utt. Kaut vai tā.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 00:15, pirms 7 gadiem
vai kaut vai no TIKAI LKL spēlējošiem spēlētājiem sastādītu Lietuvu, grieķijas grieķiem, utt

Tas tā nonivelējot un runājot tikai un vienīgi par katras valsts savu individuālo saimniecību

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 00:20, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Abi nospēlējā ļoti labi priekš savām minūtēm un lomām. Un man likās, ka 28 piespēles uz 28 iemestiem metieniem ir ļoti laba bumbas kustība. Vai varbūt citu spēli skatījies?
Pāris epizodes bija ļoti labas, bet acīmredzami abu mīnusi, kas arī izpaudās spēles 4.ceturtdaļā. ja nebūs strēlnieka tad pārslodze būs dairim, kuram būs jāpilda galvenā saspēles vadītāja pienākumi.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 00:24, pirms 7 gadiem
Mjā... kas to būti domājis... bet man jau pirms tam likās ka diez kas nav Lietuvai dabūt pretī Grieķiju un točna

     [+] [-]

, 2017-09-10 00:25, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Bet man nav nekādas milzu pārliecības, ka atņemot Latvijas izlases līderus, no tās mūsu saucamās izlases kaut kas varētu palikt pāri. Kur nu vēl ja pretī noliktu, teiksim, no Itālijas līgā (un tikai) spēlējošiem spēlētājiem sastādītu Itāliju, no tikai ACB spēlējošiem spāņiem sastādītu Spāniju, utt. Kaut vai tā.
kad es uzlieku uz papīra potenciālo sastāvu - daži līderi + šoreiz nepaņemtie.

man sanāk tīri labs sastāvs. atceramies kaut vai pirmās pārbaudes spēles.
top 4 izlases nevelk - bet tādu Ukrainas, Somijas, Izraēlas līmeni - mierīgi

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 00:41, pirms 7 gadiem
raivis_strautnieks_1445891868834720 rakstīja: Šito vajag Kleizam ielikt sejā! Laigan musējie vel nav tikuši tālāk vinš mūsējos norakstija.
Kleiza jau atvainojās un teica, ka Latvijai ir izredzes iegūt medaļas!

     [+] [-]

, 2017-09-10 00:57, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Taisnība jau tev ir, bet par sistēmu es neko neesmu teicis. Viss, ko mēs varam pierādīt, ir, ka šobrīd esam labāki. Par labu mums runā tas, ka šī komanda var tikai kļūt vēl labāka, jo jauns talants ir, kamēr leišiem tā čābīgāk izskatās ilgtermiņā.
Kas čābīgāk? Jauniešu izlases medaļas ņēma! Vienīgi tizlu treneri paņēma. Ja trenētu Jasikēvičs, cits rezultāts būtu! Adomaitis vēl sliktāks par Bagatski. Vēl Sabonis, Lekavičius...

     [+] [-]

, 2017-09-10 01:03, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Arī pēdējā EČ dzirdēju daudz atrunu. Nenoliedzu, ka tās ir. Bet tas jau nemaina viņa kā spēlētāja būtību un spēles stilu. Paskaties, cik spēlēs viņš ir bijis statistiski ļoti nenozīmīgs vai vnk slikts. Tāpēc nekad neesmu sapratis to lielo uztraukumu, kā nu būs bez viņa. Ne jau viņa iztrūkums ir problēma, bet rezervisti. Ja Šķēle un Peiners var atkārtot sniegumu pret turkiem, mums nebūs nekādu problēmu aizvietot Strēlnieku. Sorry, bet iemest postā KP nav nekāda dižā māksla.
Piekrītu par Strēlnieku, tikai viņš ir 3x labāks un noderīgāks par Šķēli un Peineri! Iepriekšējā čempī, kad Peiners spēlēja par 1 nr pat centram nevarēja pāriet pāri. Vienkārši nav mums cita 1 nr. Dairis var uzņemties, bet ne visu spēli un viņs 2 nr.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-10 01:18, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Es tīri ar leišiem salīdzinu, jo kāds te pieminēja sistēmas un ilgtermiņus. Skatoties uz leišiem, es neredzu neko, kas tuvākajā nākotnē izlasē būs starp neapšaubāmiem līderiem. Mums gan ir un ne viens vien.
Laurnas Birutis 213, Tadas Sedekerskis 205, Gtis Masiulis 206, Martinas Varnas. U20 spēlēja labi Pasaules čempī, U19 Eiropas, rezervju daudz tik labu treneri vajag. Ja Jasikēviču paņems...Adomaitis nav treneris (šādam līmenim) !

  -3 [+] [-]

, 2017-09-10 01:18, pirms 7 gadiem
Man tāda rēka nāk no komentāriem - žēl brāļus !!
Wtf kādi brāļi ? Kuri pie jebkura izdevīga brīža Tevi uzmet un nod¡rš ? Kuri siroja mūsu zemēs ? Kuri dempingo mūsu zemnieku produktus ?
Haaaaloooo veči ! + vel uz autiņiem ap¡š hahah
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 01:25, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Viņiem bbols nav krities jau 25 gadus (un pat vairāk, jo PSRS izlasē vienmēr bija leiši) un nekritīsies vēl ilgi, jo nav jādala finansējums ar hokeju, bobsleju un vēl 855 sporta veidiem.
Ir panākumi -> ir masveidība -> ir talanti -> ir panākumi (nebeidzamais aplis)
Jā, medaļas jauniešu čempjos, pilna Žalgira halle Eirolīgā. Kad mums uz katru spēli būs 14 000 skatītāju?

  +2 [+] [-]

, 2017-09-10 01:27, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja nemaldos, tad kaut kur lasīju, ka vismaz šosezon ULEB kausa spēlētāji būs pieejami izlasēm. Mums šajā turnīrā šosezon spēlēs vismaz 4 spēlētāji - Meiers, Peiners, Siliņš un Pasečņiks.
Kā spēles iekritīs. Aizliegt jau neaizliedz, bet ja spēles ir vienā dienā, prioritāte būs klubs.

     [+] [-]

, 2017-09-10 01:31, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Man tāda rēka nāk no komentāriem - žēl brāļus !!
Wtf kādi brāļi ? Kuri pie jebkura izdevīga brīža Tevi uzmet un nod¡rš ? Kuri siroja mūsu zemēs ? Kuri dempingo mūsu zemnieku produktus ?
Haaaaloooo veči ! + vel uz autiņiem ap¡š hahah
te nu drusku jāpiekrīt, ar atrunu ka nedaudz pārspīlē. Bet patiesi - labāk laikam tomēr būt mierīgam, draudzīgam, bet godīgam, nekā iedomāt vēlamo par esošo

     [+] [-]

, 2017-09-10 01:33, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Man tāda rēka nāk no komentāriem - žēl brāļus !!
Wtf kādi brāļi ? Kuri pie jebkura izdevīga brīža Tevi uzmet un nod¡rš ? Kuri siroja mūsu zemēs ? Kuri dempingo mūsu zemnieku produktus ?
Haaaaloooo veči ! + vel uz autiņiem ap¡š hahah
Vata? Sovetikos kretinius? Krembļa trollis?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 01:35, pirms 7 gadiem
disciplīns rakstīja: te nu drusku jāpiekrīt, ar atrunu ka nedaudz pārspīlē. Bet patiesi - labāk laikam tomēr būt mierīgam, draudzīgam, bet godīgam, nekā iedomāt vēlamo par esošo
Visa Lietuva (izņemot krembļa troļļus) tagad jūt līdzi Latvijai! Palasi viņu komentārus!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-10 01:37, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Vata? Sovetikos kretinius? Krembļa trollis?
Ja man ir pohuj uz Lietuvu un tevi neuzskatu par brāli , tad esmu par krieviem ? Tu esi slimiķis !

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 01:38, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šmita Fuenlabrada jau ar nespēlēs ULEB turnīros šosezon.
ok, tik traki neesmu izpētījis, bet fakts paliek fakts - mums vajadēs ļoti labu treneri, lai ar Šmitu pa līderi kko izspiestu pret izlasēm, kuras līdz šim uzskatījām par līmeni zemākām, t sk, Igaunija.
Slēpts komentārs: mozilla

     [+] [-]

, 2017-09-10 01:52, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: P.s arkļa galva - Tava prezidente ir bijusī kgbešnica ,tagad visa valsts ir vata un troļi ?
Krembļa troļļu valoda! KGB skola...

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 01:58, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: ok, tik traki neesmu izpētījis, bet fakts paliek fakts - mums vajadēs ļoti labu treneri, lai ar Šmitu pa līderi kko izspiestu pret izlasēm, kuras līdz šim uzskatījām par līmeni zemākām, t sk, Igaunija.
Ja nemaldos, tad Ukrainai, kura būs viena no mūsu pretiniecēm 1.posmā PK kvalī, viss šī f-turnīra 12-nieks varēs palīdzēt izlasei kvalifikācijā. Viņiem vēl bonusā var nākt 2 svarīgi spēlētāji - aizsargs Gladirs un centrs Fesenko, kuri nespēlē šajā čempī Nedomāju, ka mūsu izlasei ies viegli pret Ukrainu...

  +2 [+] [-]

, 2017-09-10 02:00, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja nemaldos, tad Ukrainai, kura būs viena no mūsu pretiniecēm 1.posmā PK kvalī, viss šī f-turnīra 12-nieks varēs palīdzēt izlasei kvalifikācijā. Viņiem vēl bonusā var nākt 2 svarīgi spēlētāji - aizsargs Gladirs un centrs Fesenko, kuri nespēlē šajā čempī Nedomāju, ka mūsu izlasei ies viegli pret Ukrainu...
Nu viegli drošvien ies pret Luksemburgu un Andoru, līdz Starkova līmenim vēl neesam krituši bbolā. Aleluja!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-10 02:00, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Krembļa troļļu valoda! KGB skola...
Slims galīgi

  +2 [+] [-]

, 2017-09-10 02:27, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: P.s arkļa galva - Tava prezidente ir bijusī kgbešnica ,tagad visa valsts ir vata un troļi ?
Slims vai krembļa trollis? Vai abi kopā?

  -1 [+] [-]

, 2017-09-10 03:29, pirms 7 gadiem
Šreks Lielais rakstīja: Slims vai krembļa trollis? Vai abi kopā?
tā ir sarkastiska atbilde lietuvietim . Nabags

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 06:06, pirms 7 gadiem
Žēl jau ir leišu,bet pārsteigums tas nav nekādā gadījumā.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-10 07:43, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: tā ir sarkastiska atbilde lietuvietim . Nabags
Tu te nepārcenties! Baltija ir vienota un tikai krievijas politika to šķeļ. Savstarpējās spēles ir riktīgs derbijs - protams,ka emociju netrūkst!.bet es pasaku - VISOS čempjos esmu bijis par Lietuvas uzvaru!!!
Un mīļie vēsturnieki - starp 15-16gs vesela tauta - zemgaļi labāk pārcēlā uz Lietuvu,nekā nodeva sevi kalpos krustnešiem! Viņu asinis mūs vieno.
PS protams - ja ir Latvija pret braļukām,tad jāuzvar sarkanbaltsarkanajiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-10 08:46, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: Neglīta un interesanta spēle. Bet kā jau prognozēju - uzvara Grieķijai.

Interesanti kā šādā gaļas mašīnā izskatītos Latvijas izlase ..
Stubs esi? Kādā gaļas mašīnā Latvijas izlase vinnētu, jo ir sagatavotāka komanda nekā Lietuvas izlase uz šo čempionātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-10 10:12, pirms 7 gadiem
PRIEKĀ!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-10 10:32, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Kremļa lupatas arī te parādījušās.
Piekrītu, izskatās, ka šeit kaut kādi emocionāli nesaturētāji tusē, vēl nosacīti var saprast heitu pret Krievijas izlasēm, bet kādā sakarā lietuvieši jāheito?

  -2 [+] [-]

, 2017-09-10 10:33, pirms 7 gadiem
Bibi, kur pazudi????D

     [+] [-]

, 2017-09-10 10:38, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: Man tāda rēka nāk no komentāriem - žēl brāļus !!
Wtf kādi brāļi ? Kuri pie jebkura izdevīga brīža Tevi uzmet un nod¡rš ? Kuri siroja mūsu zemēs ? Kuri dempingo mūsu zemnieku produktus ?
Haaaaloooo veči ! + vel uz autiņiem ap¡š hahah
100% taisnība, leišus par brāļiem sauc tikai tie, kuriem nav bijusi darīšana ar viņiem, kaut vai visas dabu piesārņojušās un cilvēku veselībai kaitīgās rūpnīcas vienmēr uzcēla pie LV robežas(mažeiķi, cementa rūpnīca, Ignalina u.t.t.)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-09-10 11:22, pirms 7 gadiem
Tā nav tautība, tā ir profesīja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 11:31, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Visa Lietuva (izņemot krembļa troļļus) tagad jūt līdzi Latvijai! Palasi viņu komentārus!
nu labi, cerams jau,ka tā ir, negribu par to strīdēties

     [+] [-]

, 2017-09-10 14:50, pirms 7 gadiem
mozilla rakstīja: tā ir sarkastiska atbilde lietuvietim . Nabags
Krembļa troļļa atbilde! Tieši KGB stilā, tieši to ko kremblis sludina,, cenšas naidot lietuviešus. Par saviem aģentiem kremblis klusē!

     [+] [-]

, 2017-09-10 14:53, pirms 7 gadiem
ingaa rakstīja: 100% taisnība, leišus par brāļiem sauc tikai tie, kuriem nav bijusi darīšana ar viņiem, kaut vai visas dabu piesārņojušās un cilvēku veselībai kaitīgās rūpnīcas vienmēr uzcēla pie LV robežas(mažeiķi, cementa rūpnīca, Ignalina u.t.t.)
Krembļa viedoklis, lai brāļu tautas naidotu! Skaties, kal tas ir izdevīgi un redzēsi, kas tas ir! Secinajums- krembļa trollis vai apmuļķots sovetikos...

     [+] [-]

, 2017-09-11 04:23, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Krembļa viedoklis, lai brāļu tautas naidotu! Skaties, kal tas ir izdevīgi un redzēsi, kas tas ir! Secinajums- krembļa trollis vai apmuļķots sovetikos...
Veci Tu esi stulbs Slava KPSS , p¡st Lithujaniju ! Tikai tādi muļķi kā Tu , ražo "kremļa troļļus" . Nesakrīt viedoklis tātad trollis