Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2801, Did:0, useCase: 3

Video: Bagatskis: "Pietrūka uzbrukumā, aizsardzībā zaudējām uzmanību"

Eduards Ozerinskis
Pēc zaudējuma Grieķijai Eiropas čempionāta mazajā pusfinālā par piekto vietu komentāru sniedza Latvijas izlases galvenais treneris Ainars Bagatskis.
Vērtējums:

 +13 [+] [-]

, 2015-09-17 20:07, pirms 9 gadiem
un tev pietruka normalu izdaribu trukums,tapec ari zaudejam!!tava vaina,taka proties!!

  +8 [+] [-]

, 2015-09-17 20:10, pirms 9 gadiem
Atmazki.SOdien bija sajuta,ka mums vispar nav neviena trenera.Telefons uz solina jau vispar bija nosalis.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-17 20:12, pirms 9 gadiem
Bij aizmirsis, ko lielīgi stāstīja kad tika nosaukts izlases satsāvs - reali čempi nospeleja 9 speletaji, kapec tika ņemts tas, kurš gar malu lekaja, vispar nav skaidrs, bagatska krustdels čo? Uz kaut minūti jebkuru no iem trim vai visus, no t sliktak nebūtu, bet nu Bagijs ir akls, tas jau sen zinams, redz tikai pazistamos bez brilles. Viņam jaatkapjas, sitads muļla

  -3 [+] [-]

, 2015-09-17 20:12, pirms 9 gadiem
kauslis77 rakstīja: un tev pietruka normalu izdaribu trukums,tapec ari zaudejam!!tava vaina,taka proties!!
Nav trenera vaina ka nevar iemest brīvus triņus

 +14 [+] [-]

, 2015-09-17 20:13, pirms 9 gadiem
Vajadzētu prasties atzīt savu vainu; pašam acīmredzot saviļņojums par iespējamo uzvaru bija tik augsts, ka vairs nespēja racionāli spriest, pazaudēja kontroli pār sitāciju un ļāva spēlētājiem darīt dumības.

nedaudz atgādina senais zaudējums Bosnijai kur pēc pirmā puslaika bijām priekšā ~ +20, un beigās žāģis.

Šī spēle bija tipisks piemērs ka ar psiholoģisko sagatavotību šādiem mačiem ir lielas problēmas. Varbūt treneru korpusā vajadzīgs kāds treneris, kuram ir uzvaroša pieredze eirolīgas līmenī?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-09-17 20:15, pirms 9 gadiem
Kaa jau letinji nevar beigas noturet jebkura sporta veida
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-09-17 20:18, pirms 9 gadiem
sochee rakstīja: Nav trenera vaina ka nevar iemest brīvus triņus
bet tad atkal naw ko pumpet vinus tik daudz ja redz ka nekriit johaidii!!!

  -1 [+] [-]

, 2015-09-17 20:20, pirms 9 gadiem
Igaunīju vinnējām no -17 tad viss labi. Tagad Grieķi mūs no -17, tad Bagatskis vainīgs. Igaunija < Latvija < Grieķīja =
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-09-17 20:33, pirms 9 gadiem
kļūdas jāmācās atzīt!

  +4 [+] [-]

, 2015-09-17 20:34, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tev ar loģisko domāšanu slikti? PG un SG 4 spēlētāju minūtes iznes 3 spēlētāji! Tas ietekmē rotāciju un maiņas un šī jau bija 7 spēle LV izlasei
Un tas automatiski nozime zalo gaismu slimiem 3pts metieniem, ta ir ta ista lieta, kas jadara pieredzejusiem veciem, kad vini ir nogurusi vai ne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2015-09-17 20:39, pirms 9 gadiem
Domaju, ka Bagijs ir specigs daudz kur, speletaju sagatavosana, ticibas iedvesana, speles plana veidosana, bet rodas iespaids, kavel klibo speles vadisana un adaptacija, kad lietas neiet pec plana. Tapat malacis, bet taa pieredze jau nemaz nav tik liela. Jabeidz tikai lekties un augstpratigi runat savadak veiksmi!!

 +10 [+] [-]

, 2015-09-17 20:42, pirms 9 gadiem
avipopo rakstīja: Vajadzētu prasties atzīt savu vainu; pašam acīmredzot saviļņojums par iespējamo uzvaru bija tik augsts, ka vairs nespēja racionāli spriest, pazaudēja kontroli pār sitāciju un ļāva spēlētājiem darīt dumības.

nedaudz atgādina senais zaudējums Bosnijai kur pēc pirmā puslaika bijām priekšā ~ +20, un beigās žāģis.

Šī spēle bija tipisks piemērs ka ar psiholoģisko sagatavotību šādiem mačiem ir lielas problēmas. Varbūt treneru korpusā vajadzīgs kāds treneris, kuram ir uzvaroša pieredze eirolīgas līmenī?
Kuš, kuš, kuš!
Mums taču izlasei ir kruts psihologs - viņam nav tāda vārda: Zaudējums
Stāvējām pie ozola, kapājām ar kājām stiklu lauskas, runājām smuki uzdrukātos vārdus...
Atvainojiet tas viss tomēr ir baigais fufelis, kas arī pierādās reālā darbībā.
Uzvarētāju psiholoģiju nevar ieborēt kaut kāds psihologs...

  +8 [+] [-]

, 2015-09-17 20:43, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: tas ietekmē precizitāti
Protams. Vieglāk taču ir uzžarīt 3p pāri rokām nekā piespiest sevi iet caurgājienā (tas par Blūmu, Strēlnieku, šodien daļēji arī Bertāns).

  +5 [+] [-]

, 2015-09-17 20:51, pirms 9 gadiem
Brīžiem komanda tā aizpeld! pie +13 Timma aizmet 0/2 sodus, piem..
tad visi sāk mest poustā viegli pārķeramas piespēles. Brīžiem tas balansētais uzbrukums ir pilnīgs sviests.. obligāti Blūmam jāmet, jāmet.. jau 0/8 2 spēlēs.

     [+] [-]

, 2015-09-17 20:52, pirms 9 gadiem
Cīņa par mērķi nav beigusies! Rīt veči var nospēlēt labi un pacelt ceļazīmi uz kval!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-09-17 21:02, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: pie 0:4 un trīss neprecīziem uzbrukumiem ir par agru minūti ņemt....reti, kad esmu redzējis, kad kāds tādu ir ņēmis
Tātad, ja to nedara citi treneri arī viņam to nevajadzētu? Putns pareizi raksta! Proti, tiklīdz jūt ka briest s.udi, pie tādas spēles ir jāpaņem minūte un janomierinās, lai ar vēsāku galvu var strādāt tālāk. Bagijs redz spēli no malas un ja viņam tādos brīžos nav ideju, ko var pamainīt, tad viņš ir muļķis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-09-17 21:06, pirms 9 gadiem
Kas ir ar metieniem? Vai taa ir fizuha? Speles sakuma gandriz vienmer metam labi un tad sliktak un sliktak...kad vel Str/Blu/Ber ir metis truljus 0/21??! Tas ir neticami!

  +4 [+] [-]

, 2015-09-17 21:06, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: pie 0:4 un trīss neprecīziem uzbrukumiem ir par agru minūti ņemt....reti, kad esmu redzējis, kad kāds tādu ir ņēmis
Viss atkarīgs no spēles gaitas un svarīguma.Ja elementāri kļūdās,ignorē trenera plānu,tad jāņem taimauts momentā.Savādāk tas var beigties ar nepatikšanām..Messina,piemēram,reaģēja ātri un ļoti ātri.Arī Blats diez vai pieļautu šādā spēlē aiziet līdz desmit bezadbildes punktiem.Bet tas no sērijas kas būtu,ja būtu.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-17 21:13, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Runa ir par nespēju atslēgas brīžos pieprasīt taimautu, noraut izrāvienu, nogriezt kā ar nazi, lai tas neturpinās, it sevišķi, jau zinot, ka Latvija ir ļoti psiholoģiski vāja un pie lielāka pretinieku izrāviena salūzt. uzreiz, kā ir 0:4 un mums kādi 3 neveiksmīgi uzbrukumi pēc kārtas, ir jāņem minūte, nevis jāsagaida 10 metieni garām un 0:10, un tad jau taimautam nav nekādas jēgas jo komanda jau ir salūzusi mentāli
Tieši tā. Ar ukraiņiem bija tas pats 2/4 sākumā. 4,5 minūtes - 0 punkti un tkai tad taimauts, kad iniciatīva jau ir pretiniekam. Šodien arī iniciatīva tika pat ne zaudēta - uzdāvināta. 1. reizi to izdevās atgūt, otro vairs ne. Tīrs trenneru zaudējums. Grieķi pēdējās 13 vai 14 minūtēs iemeta 60 punktus. Normāli, vai ne? NBA Dream Team būtu jāpasvīst, lai ko tādu dabūtu gatavu pret jebkuru daudz/maz vidusmēra komandu.

  +7 [+] [-]

, 2015-09-17 21:17, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: tas nav tik liels rezultāts, lai baidie s.ūdi briestu, tik pat labi varēja nākošajā uzbrukumā trīnis iekrist un tad jau būtu vairs nebūtu 0:4....nesaku, ka nevajadzēja ņemt, bet saprast arī var

Šī nebija pārbaudes spēle un trenerim ir jāuzņemas atbildība brīžos, kad tas ir vajadzīgs, nevis pasakas jāstāsta pēcspēles intervijā.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-17 21:18, pirms 9 gadiem
Bagijs var treniņus vadīt, ne izlases spēli.Galīgais "obloms" turēt zilo trīnīšu pūtējus.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-17 21:20, pirms 9 gadiem
Sporta veterāns rakstīja: Bij aizmirsis, ko lielīgi stāstīja kad tika nosaukts izlases satsāvs - reali čempi nospeleja 9 speletaji, kapec tika ņemts tas, kurš gar malu lekaja, vispar nav skaidrs, bagatska krustdels čo? Uz kaut minūti jebkuru no iem trim vai visus, no t sliktak nebūtu, bet nu Bagijs ir akls, tas jau sen zinams, redz tikai pazistamos bez brilles. Viņam jaatkapjas, sitads muļla
Par kārli runājot, tāds ir vajadzīgs komandā, bet Peinera vietā, gan vajadzēja kādu citu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2015-09-17 21:35, pirms 9 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Kas ir ar metieniem? Vai taa ir fizuha? Speles sakuma gandriz vienmer metam labi un tad sliktak un sliktak...kad vel Str/Blu/Ber ir metis truljus 0/21??! Tas ir neticami!
Bet kad tad pie Laaca bijis kas normaals ar fizuhu? Sen to Viktoru ar suudainu koku ....

  +3 [+] [-]

, 2015-09-17 21:39, pirms 9 gadiem
Rīt mēs redzēsim, kuri no spēlētājiem spēj piecelties no šādiem zāģiem, un kurš māk tikai rokas plātīt uz laukuma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-09-17 21:40, pirms 9 gadiem
emils1032 rakstīja: Par kārli runājot, tāds ir vajadzīgs komandā, bet Peinera vietā, gan vajadzēja kādu citu..
Kārlis ir visaktīvākais komandas uzmundrinātājs.Nopietni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-09-17 21:50, pirms 9 gadiem
Nemākam iedot piespēli postā tā, lai to nepārķer. Nemākam iemest 3niekus. Es vispār nesaprotu, no kurienes visi mūsu izlasi uzskata par "metēju komandu"? Viens no sliktākajiem 3nieku % starp visām čempionāta komandām... Baigie snaiperi. Nevienā spēlē mūsējiem nebija pieklājīga 3p procenta, turklāt metieni tiešām bieži vien bija visai brīvi un nesamocīti.

Bertāns, Blūms.. zem katras kritikas džeki.. Strēlnieks - mazliet labāk, bet arī nu tās kļūdas un tukšie trīņi.. gribas kā Karijam atlekt pāri 3p līnijai un puļīt pāri rokām, tikai nekādi nesanāk.

Vienīgie, par ko prieks, ir mūsu garie. Visiem stabilas spēles, gan Bērzam, abiem Mejeriem, Freimim. Pirmais čempis, kad redzu, ka LV izlasē tik labi darbojas uzbrucēju gals. Timma arī pēdējās spēlēs sūdus vairs nevārija un vāca pieklājīgu +- koefu. Kāpēc Peinera vietā Veco nelaida? Puika izsalcis spēlēt un ļoti stabils izskatījās tai īsajā laikā.

Šī bija pilnībā ņemama spēle - pretinieks jau bija uz ceļiem, tik piebeigšanas jautājums. Bet nē, nu šitā pacensties apdi@sties! Un te nu gan ir arī liels trenera nopelns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2015-09-17 21:58, pirms 9 gadiem
Starp citu, ja parēķina visus Blūma garām aizmestos 3niekus, tad iespējams, sanāktu, ka ja viņa vietā būtu cits neitrāls spēlētājs, kas kapātu aizsardzībā un dalītu piespēles, nemetot pa grozu, mēs jau spēlētu pusfinālā un arī šodienas spēli būtu paņēmuši.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-17 21:59, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Bērzam un Freimim stabilas?

Bērzs pēdējās spēles, izņemot pret Slovēniju, peld un Freimis parasti labi sāk spēli, bet tad pazūd un nespēj nekā parādīt
Nepiekrītu. Laba spēle nenozīmē kvantitāti, bet gan kvalitāti.

  +4 [+] [-]

, 2015-09-17 22:05, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: drīzāk ir jājautā par pārējā treneru štāba darbu, it īpaši Štelmahera vietu tur....Pat Mazurs būtu tur noderīgāks, jo ir daudz labāks stratēģis
Sākās! Štelmahers redz atkal tiek piesaukts, jo cita tev nekā nav!
Ir galvenais treneris, kurš pieņem gala lēmumus! Protams arī palīgiem var pārmest, bet ne jau kā tu to dari, jo redz Štelmahers slikti notrenēja pēdējo sezonu Ventspilī, tad noteikti viņš ir tas sūdīgākais treneru korpusā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2015-09-17 22:08, pirms 9 gadiem
+ Bertāns, kuram bija jābūt vienam no līderiem, neparādīja nevienu līdera cienīgu spēli. Epizodiski uzplaiksnījumi vien sanāca. Dīvaini, jo biju gaidījis vairāk tieši no viņa.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-17 22:09, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Es nesaku, ka viņš ir sūdīgs, es runāju par lietderību....To pašu varu teikt par Zvirgzdiņu
Kāda ir viņu lietderība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-09-17 22:25, pirms 9 gadiem
baiga kaka, mož bagijs toķī spēlē... kā var turēt malā Janicenoku ar 100% truļiem, kamēr Bertāns un ko līdz grozam nevar aizmest, fck..labi ka vēl neizlaida laukumā to ākstu Peineru ar kkadu uiņu uz galvas, laikam tapat saprata, ka pakāsienam jau pietiek....āksts

  +3 [+] [-]

, 2015-09-17 22:25, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: tāpēc jau es to jautāju, vai kāds cits nebūtu lietderīgāks
Ir grūti brīžiem tevi saprast! Raksti laikam rakstīšanas pēc, lai nosistu laiku!
Prasi to Bagatskim, ne man! Viņiem abiem bija lieliskas karjeras basī! Un ja Bagatskis izvēlējās viņu, tad viņam viņš bija vajadzīgs kā palīgs, nevis tas kurš tev simpātiskāks!
Nešaubos, ka viņi ir labi draugi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2015-09-17 22:35, pirms 9 gadiem
Bagijs šeit sevi parādīja kā murgs kvadrātā.
1. Novēloti pātraukumi
2. Bļaušana uz soliņu tad, kas s''s sataisa 5nieks laukumā, ko pats izvējies (kronis, vispār). Pēc tam lecas ar atseviškiem spēlētājiem. Nedomāju, ka komandā ir labs mikroklimats pēc šī visa.
3. Nespēja mainīt taktiku spēles laikā. Pie +17 varbūt tomēr var pamēģināt bremzēt spēli un krampēties pie rezultāta. ja neiznāk, tad var atjaunonot iepriekšējo. tagad bija ne šis, ne tas.
4. dažu spēlētāju pārslodze un citu marinēšana. Ja jau redz, ka janičenoks noguris, bet Blūms stūrgalvīgi met savu trako 3 ar atšautām atpakaļ kājām (tehniski nepareizi), tad mīļais Dievs - dod laiku Peinerim kā Nr. 2. Strēlieku mierīgi var aizvietot Vecvagars uz 5-7 min. puslaikā. Nekas sliktāks nebūtu bijis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-17 23:50, pirms 9 gadiem
man bija lielisks bīča treniņš ar draugiem, pelde un užavnieks

  +4 [+] [-]

, 2015-09-18 01:06, pirms 9 gadiem
visvairāk žēl tos kuri gribēja un ticēja, ka varam uzvarēt . Skumji, ka liela panākuma vietā visiem ir izčakarēts noskaņojums .. Ir jāmāk uzvarēt , ar gribēšanu vien nepietiek . Cepuri nost Janičenoka priekšā!

  +8 [+] [-]

, 2015-09-18 01:54, pirms 9 gadiem
Nu nevar ta kludities esot liela vadiba! Pasi atdeva speli. Uzbrukumi bija javeido pacietigi, vismaz lidz 24 sekunzhu kludai. Pie + 17 jaliek pretiniekam nervozet, nevis sakt pasam nervozet un atdot bumbas. Kapec pie lieliem plusiem netika uzspiesta fiziskaka pacietigaka spele ar lienosiem caurgajieniem un parkapumu provocesanu? Kapec spitigi tika puliti 3p kas saja turnirs mums ir pie %20 ?!!!kaut balance ir 4-4 sis EuroBaskets paliek ar pretigu pecgarsu par nenokartotam lidz galam spelem. No 8 spelem 1 nospeleta ar stabilitati. Jau apspelejot slovenus pasakot par tam karaliskam sajutam bija skaidrs ka emocionali augstakais punktus jau ir sasniegts, sapnis par Rio bija tikai bazara limeni emocionali jau visi ir nomierinajusies un gazt kalnus negrasas jo elementari netic ka var. Parak biezi saja cempi redzu apstulbusu komandu kura nezin ko darit kamer pretinieks ar mums izdara to kas nepieciesams - salauzt un paklauj
Slēpts komentārs: Onslovs

  +3 [+] [-]

, 2015-09-18 10:39, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: 1. +17 pret GRE 3 ceturtdaļa ir nekas. Ar pieredzīti nospēlēs grieķi.

2. Pacietīgā spēlē nav variantu pret GRE. Lai uzvarētu tādus dūžus - klasiska spēle neies cauri. Loģika.

3. 3pt metieni ir mūsu spēle un Bagijs ir nopelniem bagātākais treneris pēc neatkarības atgūšanas.

4. EČ būs neizdevies, ja zaudēs Čehiem, pagaidām neko nevar teikt, pat ja ir vērojams progress rezultātu tabulā (no 10. vietas 2013 uz vismaz 8. vietu šogad).

5. Ja emocionāli nomierinājušies ir 24-0 izrāviens pret Grieķu stāriem, tad...
1. Jā tas nav nekas, bet ne jau 4 minūšu laikā. Un vēl tie 60 punkti 2 ceturtdaļās! pret grieķiem, kuri es neatceros, kad pēdējo reizi kādam iemetuši tik daudz.
2. Pie +17 tomēr jāspēlē pacietīgi. pats redzēji pie kā noveda pretējais.
3. Ja tie krīt. Un Bagijs pagaidām vēl neko vairāk par Krauliņu nav sasniedzis. pakāsīs šodien, būs turpat.
4.OK
5. Pārsvars ir jāmāk noturēt. Visa spēle kā pa viļniem. tas der sieviešu basketam.

     [+] [-]

, 2015-09-18 11:04, pirms 9 gadiem
Pietiek zaudēt vieniem no stiprākiem pretiniekiem ,divās dažādās spēles pēc kārtas un atkal treners paliek nulle Nekas, Bagij vinnēs čehus, paliekot 7 grupā un, iegūstot tiesības pacīnīties pa olimpisko turnīru, tad atkal fani uzrokām cels, kā tas notika, tiekot ceturtdaļfinālā.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-18 12:03, pirms 9 gadiem
Aizsardzība vainīga? Lūk, atbilde.
3pt
Blūms 0/5
Bertāns 0/5
Strēlnieks 0/6

     [+] [-]

, 2015-09-18 14:16, pirms 9 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Aizsardzība vainīga? Lūk, atbilde.
3pt
Blūms 0/5
Bertāns 0/5
Strēlnieks 0/6
Tu būtu gribējis grieķiem samest kopā 128 punktus?

  +2 [+] [-]

, 2015-09-18 15:07, pirms 9 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Aizsardzība vainīga? Lūk, atbilde.
3pt
Blūms 0/5
Bertāns 0/5
Strēlnieks 0/6
bez šaubām un visu čempi slikts procents komandai, bet lielākā daļa "līdzjutēju" šo elementāro lietu nespēj ieraudzīt, tā vietā labāk vainot Bagatski (nesaku, ka visu dara pareizi, nav jau nekāds Dievs) vai arī paši ar savām pieticīgajām zināšanām nāk klajā ar saviem spēles plāniem un visādām smalkām gudrībām. Labā ziņa ir, ka mūsu it kā metēju izlase pat ar vienu no sūdīgākajiem metienu % no visām izlasēm tiek tik tālu un izrāda solīdu pretestību zvaigžņu komandām

     [+] [-]

, 2015-09-18 15:22, pirms 9 gadiem
xZ rakstīja: Tu būtu gribējis grieķiem samest kopā 128 punktus?
A ko? Slabo?

     [+] [-]

, 2015-09-18 16:02, pirms 9 gadiem
Zaudēja ātrumu 3/4, tāds ir iemesls.

     [+] [-]

, 2015-09-18 16:58, pirms 9 gadiem
disciplīns rakstīja: bez šaubām un visu čempi slikts procents komandai, bet lielākā daļa "līdzjutēju" šo elementāro lietu nespēj ieraudzīt, tā vietā labāk vainot Bagatski (nesaku, ka visu dara pareizi, nav jau nekāds Dievs) vai arī paši ar savām pieticīgajām zināšanām nāk klajā ar saviem spēles plāniem un visādām smalkām gudrībām. Labā ziņa ir, ka mūsu it kā metēju izlase pat ar vienu no sūdīgākajiem metienu % no visām izlasēm tiek tik tālu un izrāda solīdu pretestību zvaigžņu komandām
pag pag, kādi tie truļi tiek izmesti labi ja 50% ir attaisnojami - sagatavoti, balansā brīvi, kad apakšā jau C cīnās par rebiem vai pēdējā sekundā
tikai 50%

pārējie 50% ir disbalansā, ...ātrajos uzbrukumos, pāri rokām utt

     [+] [-]

, 2015-09-18 17:25, pirms 9 gadiem
xZ rakstīja: Bagijs šeit sevi parādīja kā murgs kvadrātā.
1. Novēloti pātraukumi
2. Bļaušana uz soliņu tad, kas s''s sataisa 5nieks laukumā, ko pats izvējies (kronis, vispār). Pēc tam lecas ar atseviškiem spēlētājiem. Nedomāju, ka komandā ir labs mikroklimats pēc šī visa.
3. Nespēja mainīt taktiku spēles laikā. Pie +17 varbūt tomēr var pamēģināt bremzēt spēli un krampēties pie rezultāta. ja neiznāk, tad var atjaunonot iepriekšējo. tagad bija ne šis, ne tas.
4. dažu spēlētāju pārslodze un citu marinēšana. Ja jau redz, ka janičenoks noguris, bet Blūms stūrgalvīgi met savu trako 3 ar atšautām atpakaļ kājām (tehniski nepareizi), tad mīļais Dievs - dod laiku Peinerim kā Nr. 2. Strēlieku mierīgi var aizvietot Vecvagars uz 5-7 min. puslaikā. Nekas sliktāks nebūtu bijis.
Kopumā piekrītu,bet nevajag mācīt Jānim,kā mest tehniski pareizi . Tā varētu piesieties pie ikvienas komandas un es domāju,ka Žanis savu limitu Latvijas izlasē ir izsmēlis.Tā saspēli mācētu vadīt labākie mūsu vidusskolēni..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja