Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2801, Did:0, useCase: 3

Latvija otrajā puslaikā piekāpjas Francijas spiediena priekšā

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Latvija otrajā puslaikā piekāpjas Francijas spiediena priekšā
Tonijs Pārkers un Jānis Strēlnieks
Foto: AFP/Scanpix

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība otrdien, 15. septembrī, 22 076 skatītāju klātbūtnē 17 minūtes bija vadībā pret pašreizējiem Eiropas čempioniem, taču otrajā puslaikā zaudēja metienu precizitāti un piekāpās Francijai ar rezultātu 70:84. Nākamajā cīņā 17. septembrī plkst. 17:00 Latvija un Grieķija sacentīsies mazajā pusfinālā par piekto vietu.

Abu komandu ceļi krustojās ceturtajā Eiropas finālturnīrā pēc kārtas un ceturto reizi pārāki bija Francijas basketbolisti. Spēles lūzuma brīdis pienāca pirmā puslaika izskaņā, kad Eiropas čempionātu visu laiku rezultatīvākais spēlētājs Tonijs Pārkers guva deviņus punktus pēc kārtas.

Starta piecnieki

Francija: Pārkers, De Kolo, Batums, Diāvs, Gobērs
Latvija: Strēlnieks, Bertāns, Janičenoks, Freimanis, Bērziņš

Serbu tiesnesim Milivojem Jovčičam divas reizes nācās veikt centra iemetienu, taču beigās bumba nonāca Latvijas rīcībā. Francijas centra spēlētājs Gobērs nobloķēja Rolandu Freimani, bet bumba atgriezās sarkanbaltsarkano rīcībā un Dairis Bertāns sekmīgi pabeidza pirmo garāmgājienu – 2:0. Visu pirmo ceturtdaļu Latvijas mazie spēlētāji uzbruka ar izcilu precizitāti, realizējot 11 no 14 metieniem no spēles, tai skaitā 2 no 3 tālmetieniem. Francija galveno akcentu lika uz garajiem spēlētājiem Diāvu un Gobēru, kuri parādīja savu māku pustālajos metienos un spēlē viens pret vienu. Mājinieki vienīgo reizi izvirzījās vadībā pēc Pārkera iespēles Gobēram (14:15), taču Latvija atbildēja ar 9:0 izrāvienu. Strēlnieka efektīvā spēles organizācija un partneru apgāde apvienojumā ar Janičenoka tālmetieniem panāca astoņu punktu pārsvaru – 23:15. Francijas kapteinis Diāvs atbildēja ar diviem punktiem, taču pretējā pusē garāmgājienā izcēlās Mejeris – 25:17. Galotnē Francijas labā četrus punktus guva Furnjē, tai skaitā iemetot divus brīvmetienus pēc vēla tiesnešu lēmuma – 25:21.

Diāvs palielināja savu rēķinu līdz desmit punktiem, kopā ar partneriem uz brīdi atgūstot vadību – 26:27. Otrās ceturtdaļas vidū Francijas rezervistiem problēmas radīja zonas aizsardzība, vairāki uzbrukumi beidzās ar kļūdām vai pārtērētu laiku. Latvieši atkal pārņēma iniciatīvu. Timma netraucēts aizskrēja ātrajā uzbrukumā, Strēlnieks realizēja garāmgājienu, augstā lēcienā sāncenšus apsteidza Freimanis – 32:27. Francijas līderis Tonijs Pārkers pirmos punktus no spēles guva 18. minūtē, ar pustālo metienu samazinot starpību līdz minimumam – 34:33. Sekoja Janičenoka un Pārkera metienu apmaiņa, bet pirmais aizsarga tālmetiens pāri Strēlnieka rokai atguva vadību Vensāna Kolē komandai – 36:38. Pārkers turpināja precīzo metienu sēriju, ar deviņiem punktiem pēc kārtas panākot plus četri – 36:40. Puslaiku ar kārtējo nosvērto garāmgājienu pabeidza Kristaps Janičenoks – 38:40.

Trešās ceturtdaļas sākumā latvieši trīsarpus minūtes palika bez punktiem, kamēr francūži sameta septiņus punktus pēc kārtas – 38:47. Mājinieki pielietoja ciešāku segšanu, bet sarkanbaltsarkano uzbrukumi vairāk nebija tik aukstasinīgi kā pirmajā puslaikā un precizitāte strauji kritās. Trešajā ceturtdaļā izdevās realizēt tikai 2 no 17 metieniem no spēles, kamēr pretinieki izcēlās daudz biežāk. Francūži panāca 13 punktu pārsvaru – 56:43, tomēr Rolanda Freimaņa neatlaidība, pielabojot Jāņa Blūma metienu, ļāva nedaudz pietuvoties – 56:45.

Latvieši otrajā un trešajā ceturtdaļā netrāpīja 10 tālmetienus pēc kārtas, tādējādi arī šajā elementā vadība pārgāja pretinieku rokās (2/13 pret 3/13). Izšķirošās desmitminūtes sākumā joprojām nekrita un Francija palielināja atrāvienu – 47:63. Nākamajās sešās minūtēs mājinieki pārsvaru noturēja – 58:74. Priekšpēdējā minūtē Jānis Timma un Jānis Strēlnieks iemeta divus tālmetienus, strauji samazinot starpību – 64:75. Izskaņā Francija nosargāja vadību un trešo reizi pēc kārtas sasniedza Eiropas pusfinālu. Pēdējo grozu spēlē guva Kaspars Vecvagars.

Ceturtdaļfināls, 15. septembris, Stade Pierre Mauroy

Francija – Latvija 84:70 (21:25, 19:13, 16:7, 28:25)
Francija: Pārkers 18 (6rp), Diāvs 14, Gobērs 13, De Kolo 11 (7ab, 5rp), Loverņs 10 (7ab), Furnjē 7, Batums 4, Želabaļs 4, Vestermans 2, Kahudi 1 (8ab), F. Pjetruss; Žaitē.
Latvija: Janičenoks 16, Strēlnieks 14 (3ab, 7rp), Bertāns 12 (3rp), Freimanis 9 (8ab), Meiers 7 (4ab), Timma 5, Mejeris 3 (5ab), Bērziņš 2, Vecvagars 2, Blūms, Peiners, Kārlis.
Tiesneši: Roberts Lotermozers (Vācija), Milivoje Jovčičs (Serbija), Sinica Ercegs (Horvātija).
Komisārs: Kamens Toševs (Bulgārija).
22 076 skatītāji.

Rolands Freimanis un Jānis Strēlnieks aizsardzībā pret Nando De Kolo. Foto: AFP/Scanpix

Mareks Mejeris starp Borisu Diāvu, Žofrē Loverņu un Toniju Pārkeru

Jānis Strēlnieks raujas uzbrukumā

Tonijs Pārkers pret Rolandu Freimani

Statistika. Francija 84, Latvija 70

Metieni no spēles: 30/65 vs 28/66
2p: 27/52 vs 22/45
3p: 3/13 vs 6/21
1p: 21/26 vs 8/14
AB: 41 (15/26) vs 35 (13/22)
RP: 18 vs 13
Kļ.: 12 vs 15
PB: 8 vs 5
BM: 4 vs 5
Personiskās piezīmes: 20 vs 22
Punkti pēc kļūdām: 16 vs 11
Punkti ātrajos uzbrukumos: 10 vs 11
Punkti soda laukumā: 42 vs 34
Otrās iespējas punkti: 12 vs 13
Starta piecnieki: 60 vs 53
Rezerves: 24 vs 17

Izslēgšanas spēļu kalendārs

DienaLaiksSpēleRezultāts
15.0919:30Spānija – Grieķija73:71
15.0922:00Francija – Latvija84:70
16.0919:30Serbija – Čehija-
16.0922:00Itālija – Lietuva-
17.0917:00Grieķija – Latvija (pusfināls par 5.v.)-
17.0919:30Serbija/Čehija – Itālija/Lietuva-
17.0922:00Spānija – Francija (pusfināls)-
18.0919:30Spēle par 7. vietu un Rio kvalifikāciju-
18.0922:00Serbija/Čehija – Itālija/Lietuva (pusfināls)-
20.0915:00Spēle par trešo vietu-
20.0920:00Fināls-

Video: Tonijs Pārkers gūst deviņus punktus pēc kārtas

  +2 [+] [-]

, 2015-09-16 00:23, pirms 9 gadiem
mūsējie paši sev nenoticēja un pēc puslaika rokas dubultā gandrīz visiem trīcēja... bet Žaņa nolicēji var iet bekot ! Bagijs ar to vēl vismaz kaut kā mēģināja frančus pārsteigt-bija atkoduši jau ātri mūsu basketbola kodolu-saspēle vislaik gar trīspunktnieku,pārējie,izņemot vienu centru,kas nāk bloku likt un raujas iekšā vnk stāv un blisinas un gaida kārtējo brīnumu

     [+] [-]

, 2015-09-16 00:24, pirms 9 gadiem
miesnieka nedarbi hauzenē rakstīja: Salīdzināt sētas komandu ar izlasi,tur jābūt baigam spečokam!
nu tani setas komanda atskjiriba no kolhoza projekta vismaz latvieshi tiek spelet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-16 00:25, pirms 9 gadiem
P.S Kārli ar virvi jāpiesien uzbrucējam,jo aizsardzībā 3x pazaudēja savu spēlētāju! Būtu Šeļakovu paņēmuši labāk,spēks zem groziem būtu lielāks! Peinera vietā Ričmondu un dzīve izdodas!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-16 00:26, pirms 9 gadiem
Hmm... rakstīja: Nu džeki, jūs jau te mazliet par daudz Žanim liekat uz galvas. Ņemat vērā, ka viņš laukumā nāca brīdī kad franči vēl tā pamatīgi iespringa uz aizsardzību un viņa sedzējs bija Batums, kas pat NBA līmenī ir viens no labākajiem perimetra spēlētājiem aizsardzībā. Pat NBA un Eirolīgas spēlētājiem ir grūti pret Batumu (ja viņš izdomā tā kārtīgi krampēt) - kur nu vēl Žanim, kas, protams, nav tik augsta līmeņa spēlētājs. Bet vai tāpēc slikts? Nebūt nē. Laba pieredze Peineram un ceru, ka veselība nebūs šķērslis, lai viņš arī turpmākajos gados būtu Lv izlases modelī. Kāpēc? Tāpēc, ka viņa augums priekš viņa pozīcijas (mazais aizsargs/saspēles vadīdātjs) tomēr ir visai unikāla parādība - līdz ar to trenerim ir iespēja gan uzbrukumā, gan aizsardzībā kaut kādos momentos veidot 'mismačus'. Tā ka kaut vai kā 12. spēlētājs (piekrītu, ka Kārļa vietā gan varēja kādu garo papildus paņemt) viņš ir labs variants, lai kaut ko pamainītu takstiskajos zīmējumos. Tā ka, ja arī šī nebija pati veiksmīgākā spēle viņa izpildījumā (bloks defā gan bija labs!), tomēr nevajag jau Peineru norakstīt!
Nav jau viņš zemē metams,bet ja tā pa visam godīgi,tad šis līmenis viņam ir stipri par augstu! Ir kur augt!

  +2 [+] [-]

, 2015-09-16 00:26, pirms 9 gadiem
Hmm... rakstīja: Nu džeki, jūs jau te mazliet par daudz Žanim liekat uz galvas. Ņemat vērā, ka viņš laukumā nāca brīdī kad franči vēl tā pamatīgi iespringa uz aizsardzību un viņa sedzējs bija Batums, kas pat NBA līmenī ir viens no labākajiem perimetra spēlētājiem aizsardzībā. Pat NBA un Eirolīgas spēlētājiem ir grūti pret Batumu (ja viņš izdomā tā kārtīgi krampēt) - kur nu vēl Žanim, kas, protams, nav tik augsta līmeņa spēlētājs. Bet vai tāpēc slikts? Nebūt nē. Laba pieredze Peineram un ceru, ka veselība nebūs šķērslis, lai viņš arī turpmākajos gados būtu Lv izlases modelī. Kāpēc? Tāpēc, ka viņa augums priekš viņa pozīcijas (mazais aizsargs/saspēles vadīdātjs) tomēr ir visai unikāla parādība - līdz ar to trenerim ir iespēja gan uzbrukumā, gan aizsardzībā kaut kādos momentos veidot 'mismačus'. Tā ka kaut vai kā 12. spēlētājs (piekrītu, ka Kārļa vietā gan varēja kādu garo papildus paņemt) viņš ir labs variants, lai kaut ko pamainītu takstiskajos zīmējumos. Tā ka, ja arī šī nebija pati veiksmīgākā spēle viņa izpildījumā (bloks defā gan bija labs!), tomēr nevajag jau Peineru norakstīt!
Ko Tu gribi no ļautiņiem, kuri domā, ka 1 spēlētājs laukumā ir kareivis! Viņiem liekas, ka baskets ir individuālais sporta veids.

     [+] [-]

, 2015-09-16 00:26, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Vispār neesmu basketa cilvēks
spēlēju reizi 2 gados
oho, kas par atziņu. ja skatītos iepriekšējos komentus, tad varētu domāt, ka tici tam, ka kko no basketa saproti

     [+] [-]

, 2015-09-16 00:26, pirms 9 gadiem
Franči neapšaubāmi būs čempioni, ja turpinās spēlēt tă kā to darīja otrajā puslaikā, un par to nešaubos

     [+] [-]

, 2015-09-16 00:26, pirms 9 gadiem
Radzinsh rakstīja: mūsējie paši sev nenoticēja un pēc puslaika rokas dubultā gandrīz visiem trīcēja... bet Žaņa nolicēji var iet bekot ! Bagijs ar to vēl vismaz kaut kā mēģināja frančus pārsteigt-bija atkoduši jau ātri mūsu basketbola kodolu-saspēle vislaik gar trīspunktnieku,pārējie,izņemot vienu centru,kas nāk bloku likt un raujas iekšā vnk stāv un blisinas un gaida kārtējo brīnumu
To spilgti apliecini soda metienu realizācija.

     [+] [-]

, 2015-09-16 00:27, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: Par ko Tu vari iekomentēt?

Par to, kas esam tur, kur neviens nedomājām, ka būsim?
Vai par to, ka zaudējām komandai, kura, visticamāk, manuprāt būs čempioni?

Nezinu, runā Tu par rozā brillēm.
Bet, kamēr visi saprot mūsu reālās iespējas, Tu vienīgais runā tā, it kā mūsu komandā būtu kādi 5,6 NBA čempioni un visu laiku spēlētu kā zem savu spēju robežām.
Tad kam te ir rozā brilles
Man nav pieņemama zaudētāju psiholoģija (Okorns) jeb smuks zaudējums, mēs arī cīnījāmies

zaudējums ir zaudējums
ja neceram uz uzvaru, tad nevajadzēja raut pušu tos slovēņus

jūti atšķirību!?!?!?

Es saku Paldies par skolu!!! Bet mierīgi paņema vērtīgo par mācību un turpinām tālāk, bet nekad ar nolaistu karogu jau no 1 min

  +1 [+] [-]

, 2015-09-16 00:28, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: ? joks. trīs nepieredzējuši jaunekļi .. redzam jau kā Timma bez pieredzes mokās .. tad kad viņiem būs 3-ais finālturnīrs, tad varēs gaidīt rezultātu.
vot davai nevajag -Bertāns jaunākais ir Eirõlīgas top līmeņa uzbrucējs -Porziņģis ir divas sezõnas kapājis top Eirõpas nacionālajā čempī -Siliņš nupat svilināja grozus tās līgas pleiofos kura vēl vakar izauklēja Belinelli un Gallinari -tas ka Timma ar visu savu potenciālu mazliet aizkavējās attīstībā un LBL nekādi neattiecas uz augstāk pieminētajiem

  +4 [+] [-]

, 2015-09-16 00:29, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: teorētiski it kā jā, bet ar jauno paaudzi cita problēma - viņiem viss pakārtots katra biznesa projektam "mana karjera" un izlasē spēlēs tikai tad, kad nekas cits netraucēs. ja talantīgākie aizvilks līdz NBA, tad būs grūta jaunā kvalifikācijas sistēma ar spēlēm sezonas laikā ..
tas arī jautājums, vai Porziņģis brauks uz izlasi vai ne... Leišu komentētājs šodien jau runāja par to patriotismu, jo Gazols un Pārkers ir izlasēs un Porziņģis nav. Bet tā tas mums vienmēr ir. Valančūns uzreiz pēc drafta uz izlasi aizbrauca, ok Motejūns šogad viņiem arī nav, ķip savainojums, bet nu redzēs, leišiem ar ir bijušas problēmas NBA dabūt uz izlasi bieži...
Bet ne jau nu tikai par NBA jārunā, vajag čaļus, kas ir Eirolīgā un labos klubos un reāli līderi. Dievs dod Pasečņikam, Kurucam (abiem Kuruciem), Bertānam izārstēt savainojumus, Šmitam izsisties saulītē, tam pašam Gekam. Būtu stulbi, ja tās medaļas un labais sniegums U izlasēm būtu kaķim zem astes...

  +3 [+] [-]

, 2015-09-16 00:29, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Bagijs, uzlaižot airball Kārli, vienkārši sevi apkauno, parādot, kāds pidriķis pajemts uz PČ. Tas Kārlis tak U-xx izlasēs neko nav parādījis ne reizi

Un tad vēl pie -13 ņemt taimautu, kad paliek 1:20
Priekš kam...
Man gan tie minūtes pārtraukumi un cīņa beigās šķita baigi ok - lai džeki pasvīst un patrenē uzbrukumus pie tādām tribīnēm un pret tādu pretinieku (ok, kaut vai rezervistiem). Galu galā mums vēl turnīrā jācīnās par 5.-8. vietu - varbūt kā reizi šāds lieks 'treniņš' kaujas apstākļos neļaus nākmajās spēlēs apjukt sīvā galotnē. Vārdu sakot, manuprāt, tas ir vērtīgāk kā tās 1:20min vienkārši nobumbot un luni nodzīt - ķip uzvarētājs zināms, ko tur iespringt. Tas gan būtu stulbi!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-16 00:29, pirms 9 gadiem
hugosovskis rakstīja: oho, kas par atziņu. ja skatītos iepriekšējos komentus, tad varētu domāt, ka tici tam, ka kko no basketa saproti
es neteicu, ka nesajēdzu, ka nerunāju ar basketa cilvēkiem
man aizrādīja, ka es esot apvainots basketa cilvēks bijis
seko sarunai un tad tērē ēteru

  +2 [+] [-]

, 2015-09-16 00:29, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Pilnīgs aapsis. Tu esi no tiem, kas apgalvos - bet laukumā jau nespēlē nauda, bet cilvēki. TIkai nez kāpēc tie cilvēki ar lielo naudu ir tikuši tik tālu un saņem to lielo naudu, bet tie "mirstīgie" kas cīnās - nē. Tāpēc ka viņi ir labāk un tāpēc rezultātā 40 minūtēs iemet par septiņiem uzbrukumiem vairāk, proti 14 punktiem. Es arī cerēju, jutu līdz, spēles laikā bija dusmas, bet pēc spēles ar vēsu galvu saprotu, ka te nav vietas analīzei, nav vietas nekādai kritikai. Pārmest par kļūdu? Pārmest, ka Meiers no LBL komandas no groza apakšas 3 reizes aizmet garām pret labāko Eirolīgas aizsardzības spēlētāju? kāda tur analīze, tāpēc viņš tāds ir. Meiers dara ko var, nevari izspiest to kā nav. Var kapāt un cīnīties un to mūsējie arī darīja, bet ar visu to bija par īsu, tātad tas tikai pierāda to, kāpēc tie NBA zvaigznes ir pasaules basketbola superzvaigznes. Viss , nav vietas diskusijai, kāpēc tas to, ko tas Kārlis no NCCAA aizmet garām trīni , ko tas Peineers nevar apspēlēt kkādu sūda Batumu, kas ir viens no NBA rezultatīvākajiem spēlētājiem ar nereāli garām un ātrām rokām... Ko tas Bērzs viens nevar nosegt sūda Jūtas Jazz centru, Goberu un pārējos...Nu nevar, var pāris reizes, bet ne visu laiku un tā tas pārsvars lēnām aiziet...
Analīzei kā reizi ir vietas. Apdi...šanai nav vietas, ka te daudzi ķengā Peineru un Kārli.

     [+] [-]

, 2015-09-16 00:30, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Man nav pieņemama zaudētāju psiholoģija (Okorns) jeb smuks zaudējums, mēs arī cīnījāmies

zaudējums ir zaudējums
ja neceram uz uzvaru, tad nevajadzēja raut pušu tos slovēņus

jūti atšķirību!?!?!?

Es saku Paldies par skolu!!! Bet mierīgi paņema vērtīgo par mācību un turpinām tālāk, bet nekad ar nolaistu karogu jau no 1 min
Kuram nu Tu būtu stāstījis par zaudētāju psiholoģiju
Tiešām, pēc visa, ko, garantēju, ka esi no manis lasījis.

Bet Tu tendenciozi nodarbojies ar izlases nemitīgu nomelnošanu. Tas arī viss.
Visi slikti, viss slikts, spēlēt nejēdzam, utt.

Tev tas ir kas, uzvarētāju psiholoģija? Tas, ka pateiksim paši sev, ka neko nejēdzam?
Nu vecīt, galīgas auzas Tev ar to uztveri par to, kas ir uzvarētāju psiholoģija

     [+] [-]

, 2015-09-16 00:31, pirms 9 gadiem
Hmm... rakstīja: Man gan tie minūtes pārtraukumi un cīņa beigās šķita baigi ok - lai džeki pasvīst un patrenē uzbrukumus pie tādām tribīnēm un pret tādu pretinieku (ok, kaut vai rezervistiem). Galu galā mums vēl turnīrā jācīnās par 5.-8. vietu - varbūt kā reizi šāds lieks 'treniņš' kaujas apstākļos neļaus nākmajās spēlēs apjukt sīvā galotnē. Vārdu sakot, manuprāt, tas ir vērtīgāk kā tās 1:20min vienkārši nobumbot un luni nodzīt - ķip uzvarētājs zināms, ko tur iespringt. Tas gan būtu stulbi!
zināms arguments jau ir
bet tribīnes arī izsvilpa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-09-16 00:34, pirms 9 gadiem
Sasperjod, ceru no Tevis kādreiz redzēt kādu skarbu vārdu par FK Liepāja, jo tur nu arī viss neiet kā pa sapņiem

respektīvi, tā ir labāka mēraukla tam, ka Tu, patiesībā, pret mūsu basketbola izlasi esi vnk. negatīvi noskaņots.
Jo FK Liepāja kā Tev mīļa komanda vienmēr tiek sargāta

Ehh... nu, kārtēji reizi, elementāra psiholoģija

  -3 [+] [-]

, 2015-09-16 00:35, pirms 9 gadiem
Hmm... rakstīja: Nu džeki, jūs jau te mazliet par daudz Žanim liekat uz galvas. Ņemat vērā, ka viņš laukumā nāca brīdī kad franči vēl tā pamatīgi iespringa uz aizsardzību un viņa sedzējs bija Batums, kas pat NBA līmenī ir viens no labākajiem perimetra spēlētājiem aizsardzībā. Pat NBA un Eirolīgas spēlētājiem ir grūti pret Batumu (ja viņš izdomā tā kārtīgi krampēt) - kur nu vēl Žanim, kas, protams, nav tik augsta līmeņa spēlētājs. Bet vai tāpēc slikts? Nebūt nē. Laba pieredze Peineram un ceru, ka veselība nebūs šķērslis, lai viņš arī turpmākajos gados būtu Lv izlases modelī. Kāpēc? Tāpēc, ka viņa augums priekš viņa pozīcijas (mazais aizsargs/saspēles vadīdātjs) tomēr ir visai unikāla parādība - līdz ar to trenerim ir iespēja gan uzbrukumā, gan aizsardzībā kaut kādos momentos veidot 'mismačus'. Tā ka kaut vai kā 12. spēlētājs (piekrītu, ka Kārļa vietā gan varēja kādu garo papildus paņemt) viņš ir labs variants, lai kaut ko pamainītu takstiskajos zīmējumos. Tā ka, ja arī šī nebija pati veiksmīgākā spēle viņa izpildījumā (bloks defā gan bija labs!), tomēr nevajag jau Peineru norakstīt!
es neko Žanim uz galvas nelieku -tā bija treneru kompetence -bet nu ja tā godīgi jāsaka tad manuprāt calim būtu bišku bicītis jāuzaudzē un treneru sastāvs varētu mazliet žokli ieregulēt -citadi mazliet par daudz pēc Grafa izstās

  +2 [+] [-]

, 2015-09-16 00:35, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: Sasperjod, ceru no Tevis kādreiz redzēt kādu skarbu vārdu par FK Liepāja, jo tur nu arī viss neiet kā pa sapņiem

respektīvi, tā ir labāka mēraukla tam, ka Tu, patiesībā, pret mūsu basketbola izlasi esi vnk. negatīvi noskaņots.
Jo FK Liepāja kā Tev mīļa komanda vienmēr tiek sargāta

Ehh... nu, kārtēji reizi, elementāra psiholoģija
Domā es applaudēju Dobrikam par 3-3 pret VEN un par 2-0 pret MET, kur otrajā taimā Mettai bija 2 1-1 izgājieni...

  +1 [+] [-]

, 2015-09-16 00:36, pirms 9 gadiem
visiem SASPERJODA heiteriem

atzīstu vainu - Kārlis bija labākais mačā. vienīgajam +1 : )

  +1 [+] [-]

, 2015-09-16 00:36, pirms 9 gadiem
Radzinsh rakstīja: mūsējie paši sev nenoticēja un pēc puslaika rokas dubultā gandrīz visiem trīcēja... bet Žaņa nolicēji var iet bekot ! Bagijs ar to vēl vismaz kaut kā mēģināja frančus pārsteigt-bija atkoduši jau ātri mūsu basketbola kodolu-saspēle vislaik gar trīspunktnieku,pārējie,izņemot vienu centru,kas nāk bloku likt un raujas iekšā vnk stāv un blisinas un gaida kārtējo brīnumu
Ne par velti ir tāds teiciens, komanda (izlase) ir tik spēcīga, cik tās vājākais posms!

  -1 [+] [-]

, 2015-09-16 00:36, pirms 9 gadiem
kasukuli rakstīja: Porziņģis jau skaidri un gaiši pateica- neviens negrib braukt uz to faking Latviju. Viņš to bija domājis arī par izlasi
Porziņģis skaidri un gaiši pateica kautko absolūti pretēju

     [+] [-]

, 2015-09-16 00:37, pirms 9 gadiem
Malači čaļi un izdošanos nākošas mačos neskatoties neuz kādu aprunāšanU!!!

     [+] [-]

, 2015-09-16 00:37, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: Kuram nu Tu būtu stāstījis par zaudētāju psiholoģiju
Tiešām, pēc visa, ko, garantēju, ka esi no manis lasījis.

Bet Tu tendenciozi nodarbojies ar izlases nemitīgu nomelnošanu. Tas arī viss.
Visi slikti, viss slikts, spēlēt nejēdzam, utt.

Tev tas ir kas, uzvarētāju psiholoģija? Tas, ka pateiksim paši sev, ka neko nejēdzam?
Nu vecīt, galīgas auzas Tev ar to uztveri par to, kas ir uzvarētāju psiholoģija
NU!?
Piemēram pēc SLO spēles "Strēlnieks un Bērz izručīja Bagiju".
Kā Tu domā, ko es pasaku labu un ko sliktu???

  +3 [+] [-]

, 2015-09-16 00:37, pirms 9 gadiem
Manibēdīgi,cik mēs letiņi smuki ņirdzam par Peineru.Jā nav izcils pašlaik,bet vai JUS atceraties viņa nopietnās sirds problēmas...Tas,ka viņš spēlē jau ir varonība,un izcīnīja vietu izlasē.Visiem Žaņa kritiķiem iesaku izlasīt interviju ar viņu pēdējā sporta avīzē

  +3 [+] [-]

, 2015-09-16 00:37, pirms 9 gadiem
Eju cauri komentāriem un skatos, ka daudzi samierinās, sak: ''nu tie jau franči, izlase cienīgi nospēlēja pret tādu pretinieku''.

Es tādiem mierinājumiem saku kategorisku ''nē''. Nē Francija nebija ne tuvu pārāka par Latvijas izlasi. 2p metienu precizitātē tikai dažu grozu tiesu priekšā, 3p metieni tikai 3/13, pārējā statistika - tur pat blakus vien ir. Vienīgā lielā atšķirība soda metienos, kur franči sameta 21 punktu. Uz pusi mazāk un mēs esam tikai -4.

Ar to gribēju teikt, ka patiesībā šodien zaudējām mēs, nevis uzvarēja Francija. Pēc punktiem skatoties, tad 3/4 arī bija lūzuma moments.

Par maiņām un citām lietām īsti nemācēšu spriest, jo nu nekāds dižais speciālists basketbola jautājumos neesmu (saku godīgi), bet palasot viedokļus sapratu, ka atkal bija nepareizi lēmumi no trenera puses.

Izdarot savus secinājumus varu teikt to, ka izlase ir spēcīga kā komanda, izņemot dažus atsevišķus spēlētājus, kuru loma izlasē nav skaidra un sniegums pavisam nepārliecina. Izskatās, ka treneris nespēj vadīt un sapurināt komandu, kad tas ir visvairāk nepieciešams.

Par nākošo spēli - ja nebūs tādu ''pārsteigumu'' kā šodienas 3/4, tad Grieķiem vajadzēs uzrotīt piedurknes un krietni pasvīst, lai cerētu uz uzvaru.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-16 00:39, pirms 9 gadiem
Paldies par cīņu, vīri!!! Par Lielu Latviju!!!

  +3 [+] [-]

, 2015-09-16 00:40, pirms 9 gadiem
Hmm... rakstīja: Nu džeki, jūs jau te mazliet par daudz Žanim liekat uz galvas. Ņemat vērā, ka viņš laukumā nāca brīdī kad franči vēl tā pamatīgi iespringa uz aizsardzību un viņa sedzējs bija Batums, kas pat NBA līmenī ir viens no labākajiem perimetra spēlētājiem aizsardzībā. Pat NBA un Eirolīgas spēlētājiem ir grūti pret Batumu (ja viņš izdomā tā kārtīgi krampēt) - kur nu vēl Žanim, kas, protams, nav tik augsta līmeņa spēlētājs. Bet vai tāpēc slikts? Nebūt nē. Laba pieredze Peineram un ceru, ka veselība nebūs šķērslis, lai viņš arī turpmākajos gados būtu Lv izlases modelī. Kāpēc? Tāpēc, ka viņa augums priekš viņa pozīcijas (mazais aizsargs/saspēles vadīdātjs) tomēr ir visai unikāla parādība - līdz ar to trenerim ir iespēja gan uzbrukumā, gan aizsardzībā kaut kādos momentos veidot 'mismačus'. Tā ka kaut vai kā 12. spēlētājs (piekrītu, ka Kārļa vietā gan varēja kādu garo papildus paņemt) viņš ir labs variants, lai kaut ko pamainītu takstiskajos zīmējumos. Tā ka, ja arī šī nebija pati veiksmīgākā spēle viņa izpildījumā (bloks defā gan bija labs!), tomēr nevajag jau Peineru norakstīt!
piekrītu, izņemot punktu, ka viņš ir saspēles vadītājs. būsim reāli - šadā līmenī nav. aizsardzībā kājās vēl tiek, bet uzbrukumā...

  +7 [+] [-]

, 2015-09-16 00:40, pirms 9 gadiem
Janicenoks,Strelnieks, Bertans un Freimanis limenii.parejie...Berzins dazreiz ir tik tizls, ka zel paliek... Blums pec minutes partraukuma un Bagija shemu zimesanas pofigaa uzmet triini paar rokam uzbrukuma 5 sekunde, Bagijs tik noplata rokas Haralds ka turists atbraucis, par kkadiem nopelniem nav ne jausmas.Zanis ari parbijies pat padriblet nevareja, cinijas tikai lai bumbu nepazaudetu, kur vel par saspeles vadisanu domat.

Jasaka ari, ka loti daudz sodu nenosvilpa franciem, uz ko musejie nebija gatavi ( ka laus spelet tik agresivi, parupji), jo acimredzami sakuma gaaja uz grozu pec piezimem, bet kad taas franciem vnk nedeva saka izdomat visadus jeelos metienus paari rokam, jo zem groza tik un ta bus sie netirie bloki bez piezimem.

Nebutu tik labs pirmais puslaiks, tad neviens te nepardzivotu, bet tagad nu taa........

Veiksmi pret Griekiju puisiem

  +6 [+] [-]

, 2015-09-16 00:42, pirms 9 gadiem
Vārdu sakot - rezumē par spēli. Kopumā bija jau labi! Un godīgi sakot, atšķirībā no spēles ar Slovēniju, kad tiešām reāli visu spēli bija sajūta, ka spēli mēs kontrolējam un beigās uzvara nekur neizpaliks, tad šodien pret frančiem pat labajā pirmajā puslaikā bija sajūta, ka franči tāpat nav uzvarami. Jo skaidrs, ka visu spēli ar 60-70% precizitāti nemetīsim un franči ar tik daudz garām neliks. Varbūt spēlētājiem/treneriem ar līdzīgi? Rezultātā, kad franči otrajā puslaikā ieslēdza reālu aizsardzību uz kādu tie ir spējīgi, sākās sasteigti uzbrukumi, nedrošība zem groza utt. Tāda līmeņa komandām kā Francijai jau daudz nevajag - dažu minūšu vājumu tās parasti izmanto un uzreiz ir +10 kā bankā. Tā ka šoreiz mentāli un arī tīri tehniski un taktiski bija par 'īsu'. Vai varēja uzvarēt? Ja visu spēli mestu/kristu ar tiem pašiem 50-60%, tad jā, bet tādas spēles jau varbūt gadās vien 1 no 100...

Tā ka - izcila vērtīga pieredze gan spēlētājiem, gan Bagijam un treneru korpusam kopumā. Vēl mums turnīrs nav beidzies! Un ja nu kas, tad es jūtu, ka nākamais vai pat nākamie divi Eiropas Čempionāti (ja mēs tajos, protams, iekļūsim) mums varētu būt pat labāki par šo! Spēlētāji būs pieredzējušāki - rezervē Dāvis, Porziņģis, Siliņš un arī no jaunajiem vēl kāds. Basis ir augšāmcēlies! Par lielu Latviju!

  +2 [+] [-]

, 2015-09-16 00:42, pirms 9 gadiem
cerebri rakstīja: Manibēdīgi,cik mēs letiņi smuki ņirdzam par Peineru.Jā nav izcils pašlaik,bet vai JUS atceraties viņa nopietnās sirds problēmas...Tas,ka viņš spēlē jau ir varonība,un izcīnīja vietu izlasē.Visiem Žaņa kritiķiem iesaku izlasīt interviju ar viņu pēdējā sporta avīzē
Un atkal viens viedoklis no plakana skatu punkta
atļaušos patērēt savu pieredzi, lai citi celtos

mēs visur redzam sekas un pēc tām spriežam, bet neredzam cēloņus
nesaprotam lietas būtību

Kritizējot Žani, patiesībā kritika ir Bagijam. Un es ceru, ka Žanis kritiku tā arī uztver, kā trenera viņa spēju neadekvātu novērtējumu.

Jo ja nebūtu Žaņa sastāvā - viņš mierīgi spēlētu pārbaudenes klubā un priecētu ar sulīgiem dankiem. VIņš jau nav ne sliktāks, nev labāks, bet viņš ir citās kurpēs.

  +7 [+] [-]

, 2015-09-16 00:43, pirms 9 gadiem
nu nezin ...visos machos, ka uznak Peiners ta auzas. Mums uzbrukums vienkarshi apstajas, sakaas raustishanas visaas poziicijaas. OK, 2-3min atputinat Strelnieku, bet kapec vinsh jatur tik ilgi! Bija tachu skaidrs ka 3/4 dalju franchi saks pavisam ar citu mobilizaciju. Ja sakums bija tik izcils kadelj otro puslaiku nesaka sakumsastavs???
bushu pateicigs, ja kads TRENERIS to izsakaidros un kadelj Peiners uzsaka 2. puslaiku un tik igi tika turets laukumaa?? Shai Latvijas modelii 8 speletaji limeni... BIJA jaaizmanto tas ka Franchi nenovertja. bet kad noverteja, tad muusejie reali sabijas no katras savas piespeles no katra metiena un 7p 10minutes

  +2 [+] [-]

, 2015-09-16 00:43, pirms 9 gadiem
Valdizzz rakstīja: Eju cauri komentāriem un skatos, ka daudzi samierinās, sak: ''nu tie jau franči, izlase cienīgi nospēlēja pret tādu pretinieku''.

Es tādiem mierinājumiem saku kategorisku ''nē''. Nē Francija nebija ne tuvu pārāka par Latvijas izlasi. 2p metienu precizitātē tikai dažu grozu tiesu priekšā, 3p metieni tikai 3/13, pārējā statistika - tur pat blakus vien ir. Vienīgā lielā atšķirība soda metienos, kur franči sameta 21 punktu. Uz pusi mazāk un mēs esam tikai -4.

Ar to gribēju teikt, ka patiesībā šodien zaudējām mēs, nevis uzvarēja Francija. Pēc punktiem skatoties, tad 3/4 arī bija lūzuma moments.

Par maiņām un citām lietām īsti nemācēšu spriest, jo nu nekāds dižais speciālists basketbola jautājumos neesmu (saku godīgi), bet palasot viedokļus sapratu, ka atkal bija nepareizi lēmumi no trenera puses.

Izdarot savus secinājumus varu teikt to, ka izlase ir spēcīga kā komanda, izņemot dažus atsevišķus spēlētājus, kuru loma izlasē nav skaidra un sniegums pavisam nepārliecina. Izskatās, ka treneris nespēj vadīt un sapurināt komandu, kad tas ir visvairāk nepieciešams.

Par nākošo spēli - ja nebūs tādu ''pārsteigumu'' kā šodienas 3/4, tad Grieķiem vajadzēs uzrotīt piedurknes un krietni pasvīst, lai cerētu uz uzvaru.
paskaties statistiku, palasi komentārus un viedoklis gatavs. franču aizsardzība 3/4 un 4/4 sākumā bija NEREĀLA. neviena kombene negāja cauri. tas, ka mums arī šajā spēlē negāja uzbrukums tieši 3/4 šoreiz bija tīri franču pārākums. ne velti tā ir komanda, kas čempī ir ielaidusi vismazāk punktus.