Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Okorns: ''Laukumā bija viens spēlētājs''

Okorns: ''Laukumā bija viens spēlētājs''
Gašpers Okorns
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze"

Preses konferencē pēc savas komandas zaudējuma bulgāriem un izstāšanās no ULEB kausa izcīņas "Ventspils" galvenais treneris Gašpers Okorns bija sarūgtināts par spēlētāju parādīto sniegumu, kritizējot visus, izņemot Džimiju Baksteru.

"Ja godīgi, šobrīd pārāk liela vilšanās, lai izdarītu secinājumus un pateiktu visus īstos iemeslus. Viens ir skaidrs - "Lukoil" kvalitāte bija labāka. Šovakar mums nebija nekādu izredžu. No pirmās līdz 40. minūtei mums nebija nekādu izredžu iekļūt nākamajā kārtā," atzina ventspilnieku treneris. "Zinājām savas kļūdas, mainījām daudzas lietas, taču šodien laukumā no tā neparādījām neko - nulli procentus. Spēlētājiem uz šādām spēlēm jāiznāk kā karotājiem. 40% spēles sastāda taktika, 40% - tas, kā todien jūties, 20% - tavs raksturs. Ar sajūtu šodien bija ļoti slikti, ar pēdējiem 20% - vēl sliktāk. Jau otrajā vai trešajā minūtē zināju, ka būs problēmas."

Okorns norāda, ka ar vienu spēlētāju veselu komandu uzvarēt nav iespējams. "Šovakar mēs spēlējām ar vienu spēlētāju - gan uzbrukumā, gan aizsardzībā. Džimijs Baksters. Es nevaru nosaukt nevienu citu! Kur šodien bija Akingbala?! Kur bija Vītols, kur - Gabrāns, Helmanis?! Tie taču ir šīs komandas līderi! Nezinu, kādi ir iemesli. Iespējams, kāds bija nobijies. Varbūt pārdedzis. Taču ar vienu spēlētāju "Lukoil" uzvarēt nav iespējams! Gribu pateikties faniem, kas bija atnākuši un šodien atbalstīt. Un atvainoties viņiem par to, kas šodien notika."

Okorns bija sašutis par spēlētājiem, kas atļaujas šķirot svarīgas spēles no nesvarīgām, un priecāties par minimāliem zaudējumiem Sofijā un Viļņā kā par labiem panākumiem. "Tā ir zaudētāju psiholoģija! Ja man tuvākajā laikā neizdosies lauzt šo filosofiju, es atkāpšos no šī amata. Esmu kluba vadību jau informējis par to." Kā nākamo mērķi Okorns izvirza iekļūšanu Baltijas līgas "Final Four". "Man vienalga, no kuras vietas - sestās vai septītās, bet tas ir jāizdara! Jebkas cits būs liela neveiksme."

Gluži pretējā noskaņojumā bija "Lukoil Academics" galvenais treneris Žeļko Lukajičs. "Gribu pateikties savai komandai par šo uzvaru. Esmu gandarīts par to, kā nospēlējām, un uzskatu, ka bijām pelnījuši šo uzvaru. "Ventspils" zināja, ka viņiem vajadzīga uzvara, un domāju, ka tas radīja zināmu spiedienu, ko izmantojām. Izdarījām labus secinājumus no pirmās spēles Sofijā, kurā mūsu uzbrukums nebija tāds, kādu būtu vajadzējis, turklāt tika pieļauts pārāk daudz kļūdu. Zinājām "Ventspils" kluba spēcīgās puses, to, ka komanda ar 50% met trīspuntniekus, taču šodien izdevās labi nostrādāt aizsardzībā. Sākumā bija problēmas ar zaudētajām uzbrukuma bumbām, taču paveicās, jo "Ventspils" to neizmantoja. Varu tikai apsveikt savu komandu - šis ir liels panākums gan klubam, kas pirmoreiz iekļuvis ULEB kausa nākamajā kārtā, gan visam Bulgārijas basketbolam."

     [+] [-]

, 2008-02-27 10:54, pirms 17 gadiem
Taisnība jau vien ir,,,, Cik viss šis šķiet skumīgi

     [+] [-]

, 2008-02-27 11:08, pirms 17 gadiem
Man šķiet, ka pēdējais laiks ir saukt lietas īstajos vārdos - kapēc neviens nepiesauc Pleinicu? Man sāk likties, ka šī kunga fatālās kļūdas ir novedušas Ventiņus pie šī rezultāta. Jeličš, Cipruss, Gilkrists - tikai daži no pēdējiem "superpirkumiem", par Maknamaru vēl grūti spriest, bet pagaidām liekams vienā maisā ar Gilkristu, galu galā - Okorns. Visi tiek pieteikti kā super treneri/spēlētāji utt. Kas notiek ar komplektāciju, ka līdz februāra beigām nav atrasts neviens normāls saspēles vadītājs, kas varētu mainīties ar Gabrānu???
Jātur Okorns pie vārda - ja netiek BBL fināl4niekā, jānoliek mandāts (tāds arī rādās visticamākais variants). Un tas pats jādara Pleinicam. Izskatās, ka aizsēdējies un ar katru gadu paliek arvien sūdīgāk. Paši pieradināja pie uzvarām...

     [+] [-]

, 2008-02-27 11:13, pirms 17 gadiem
Un vēl. Okorns pareizi pateica. Zaudētāju psiholoģija. Diemžēl šim jēdzienam visā Latvijas sabiedrībā un sportā pievērsta pārāk maza uzmanība.

Manuprāt, mums daudzos sporta veidos ir lieliski atlēti, superīgi talanti, taču pieviļ latviskā - verga mentalitāte. Ar to arī izskaidrojams, ka vergs šad tad spēj sacelties pret kungu, lasi - uzvarēt krietni stiprākas komandas, taču nekad nespēs iztaisnot muguru un visu dzīvi nodzīvot kā pats sev saimnieks. Tāpēc nav stabilitātes gan citos sporta veidos, gan arī basketbolā. Visādas intrigas, spītēšanās trenerim, vēstuļu rakstīšana - tā ir vergu tautas daba. Sīkumainība un nolemtība.

Latvijas sportā būtu jāiepludina kādi 300 psihologi, kas katru dienu no rīta līdz vakaram skalotu smadzenes, kamēr izskalotu to figņu no galvām...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-02-27 11:40, pirms 17 gadiem
uz payton

Pleinics, Vanags. vai vari nosaukt veel kaadu LV direktoru (menedzjeri), kuram ir taada pieredze, sakari un citas veertiigas lietas basketbolaa?
reaali uz Pleinicu turaas viss Ventspils basketbols (sastaava komplektaacija ir ljoti maza dalja no visa taa, ko vinjsh dara, turklaat ne jau vinjsh viens izveelas un patur speeleetaajus)...
Jelichs? Muizjnieka izveele...
Cipruss? jau aizmirsi kaadaa liimenii vinjsh speeleeja ECh kvalifikaacijaa, kad vinju noskatiija Ventspils? un tieshi Pleinics bija tas, kursh vinju dabuuja prom no Ventspils...
Gilkrists? jaa, taa bija kljuuda, bet vinjsh ilgi komandaa liidz ar to neatradaas.
Maknamara? vai tieshaam neko nezini par shaa speeleetaaja reputaaciju shtatos?
Okorns? jauns, perspektiivs treneris, un ljaujiet tachu vinjam straadaat...

kursh sheit tev tiek pieteikts kaa megaspeeleetaajs (treneris)? pazinjojot par liiguma nosleegshanu, vajadzeeja jau kritizeet izveeli? cik atceros, tad intervijaas tiek nosauktas speeleetaaja pozitiivaas lietas, bet vienmeer ir piebilde: 'ceram, ka vinjsh spees sevi pieraadiit muusu komandaa.'

un, ja buutu attieciiga nauda, saspeeles vadiitaajs tiktu iegaadaats jau stipri pirms Jaunaa gada...

kaada Okorna atlaishana? speeleetaaji jau ir pateikushi, ka ir apmierinaati ar vinja darbu. un par Pleinica darba speejaam un kvalitaati arii neviens neshaubaas, iznjemot dajzus gudriniekus.

  +1 [+] [-]

, 2008-02-27 11:52, pirms 17 gadiem
Neiet jau runa par Okorna atlaišanu, bet vins apņēmās neveiksmes gadijuma aiziet pats. Nu ko BBL playoffi iegus vel lielaku nozimi neka pirms tam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-02-27 12:31, pirms 17 gadiem
Nu tagad daudziem BKV faniem mutes ciet, nevajag spļaut akā no kuras būs pašiem jādzer. ASK nolika, ka nu tik būs, mūsu superklubs tālu tiks ULEBā. Visu cieņu, bet ja BKV būtu trāpījusies tāda grupa kā ASK, nez vai viņi ar būtu tikuši tālāk par ASK.
Pilnībā piekrītu Okorna teiktajam un visu cieņu Baxteram.

     [+] [-]

, 2008-02-27 12:32, pirms 17 gadiem
Melnā diena-tāds sports!

  +2 [+] [-]

, 2008-02-27 12:37, pirms 17 gadiem
Nu ko te varētu ieteikt nākotnei?
1) Divas dienas pirms izšķirošajiem mačiem tupmāk vairs nerīkot soda eksekūcijas smago fizisko treniņu izskatā, jo basketbolisti nav un nekad nav bijuši nekādi "orientieristu un štangistu" krustojumi, kuriem 20 kilometrus nojoņot ar divu pudu bumbām pie rokas ir tīrais sīkums.
2) Pārņemt vienu treniņu metodi no mana armijas trenera Krievijā- viņš tādiem ar patizlākām rokām, kā pagājušajā spēlē Paškem, Akinam, Skirim un Makakanamaram liktu nostāties pie sienas un ķert no 2 metriem trenera mestās bumbas apmēram jostasvietas rajonā. Baigi labā metode- tik ātri bumbas ķert iemācās, ka pašiem pēc tam brīnums...

     [+] [-]

, 2008-02-27 12:45, pirms 17 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs, 2008-02-27 12:37
2) Pārņemt vienu treniņu metodi no mana armijas trenera Krievijā- viņš tādiem ar patizlākām rokām, kā pagājušajā spēlē Paškem, Akinam, Skirim un Makakanamaram liktu nostāties pie sienas un ķert no 2 metriem trenera mestās bumbas apmēram jostasvietas rajonā. Baigi labā metode- tik ātri bumbas ķert iemācās, ka pašiem pēc tam brīnums...
==============================
shitas labs

     [+] [-]

, 2008-02-27 12:54, pirms 17 gadiem
Jā tā tas ir, piekrītu Baxter19,bet ja Ventspils neiekļūs BBL "final four" tad tā būs traģēdija visam Ventspils basketbolam.

  +4 [+] [-]

, 2008-02-27 12:55, pirms 17 gadiem
Tā nu sagadījas, ka vakar sanāca pabūt preses konferencē un paklausīties Okornu. Ja godīgi, tad tiešām tīri cilvēcīgi palika trenera žēl. Varēja redzēt, ka viņam patiešām tas viss rūp, ka viņš par to uztraucas, turklāt nevis tikai tādā aspektā kā personīgās intereses (trenera imidžs utt.)... Okorna pēcspēles izklāstam sekoja jautājums no žurnālista "Vai pirmsspēles treniņmetodes bija tās pareizākās?" un tad arī sākās.. Tik emocionālu runu no trenera sen nebija nācies dzirdēt. Da labi, emcionālu, galvenais emocionālu-iepriekš nesagatavotu... Okorns pats pateica, ka tieši tagad ir laiks sākt runāt par visām iepriekšminētajām problēmām. Nezinu, vai viņš to pašu teiktu arī šodien, bet par visiem 100% esmu pārliecināts, ka vakar to visu pasakot, treneris nekļūdījās... Viena frāze no Okorna teiktā: "Vai domājat, ka pēc spēles ar "Liepājas lauvām" es varētu naktī mierīgi gulēt...?"

  +1 [+] [-]

, 2008-02-27 13:05, pirms 17 gadiem
to #21.
Cik atceros kā Mega spēlētājs tika pieteikts Maknamara - sak, redz kā kādreiz spēlējis kopā ar Karmelo. Tikai ko nozīmē "kādreiz"? Kas noticis pēdējās sezonas ar to puiku Eiropā?? Vai tad grieķi ir mudaki, ka to nepatur??? Vēl bija kaut kādi klubi, kur šamējs nebija varējis nostiprināties, a mums te rāda hailaitus youtubā... Un kapēc tad šo laist TIK atbildīgā spēlē laukumā TIK ilgu laiku??? Kļūda pēc kļūdas, nesaprašanās ar komandas biedriem utt. Dīvaini tas izskatijās. ja jau varēja vairāk kā pussezonu vilkt ar Gabrānu, tad izķirīgajās spēlēs nedomāju, ka vajag riskēt ar pilnīgi jēliem/negataviem spēlētājiem. Bet galvenais, es tiešām ticu, ka Maknamara var pavērties.
Par Okornu - vai nav dīvaini, ka pēc Lauvām, pirms Lukoila uzliek megaslodzi??? Vai nav dīvaini, ka Galvanovskis saka, ka pagājuši 7 mēneši, bet tikai tagad spēlētāji sākot saprast, ko Okorns no tiem vēloties??? Nu nav tak amatieri, bet lielākoties pieredzējuši spēlētāji, kuri nespēlē basi pirmo sezonu - tiem tak vajadzētu ātrāk iebraukt sistēmās un prasībās.
Kas notiek ar Okorna izslavēto aizsardzību??? Kas vāc pie pašu groza atlekušās??? Visi citi, izņemot BK Ventspils spēlētājus. Diemžēl.
palieku pie tā, ka pirmkārt jāmaina Pleinics. Svaigs skats uz kluba organizatoriskajām lietām, spēlētājiem, treneriem, to iegādi man šķiet šobrīd ir galvenais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-02-27 13:22, pirms 17 gadiem
ta bļins, nebija nekādu tur smago slodžu treniņi pēc lauvām, džekiem nebija brīvdiena, tas gan...
Okorns arī uzsvēra preses konferencē,ka neviens no spēlētājiem nav bijis noguris....

     [+] [-]

, 2008-02-27 13:28, pirms 17 gadiem
AKINS ZVĒRS 11 BLOKI <3 <3 <3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-02-27 13:34, pirms 17 gadiem
make78, 2008-02-27 13:31

nu tu gan saliidiznaaji... mees redzeejaam kaaa KM prot noskanjot uz speeli pret portugaaali, mees redzeejaam kaa vinjsh speelei vada pret izraeeelu, mees redzeejaam kaaa 2 gadus peec kaartas ar tiem pashiem ventinjiem zaudeeja serbiem ar -1 ulebaaa... un galu galaa okorns ir vieniigais latvijaa straadaajoshais treneris kuram izdevies uzvereeet zalgiri!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-02-27 13:44, pirms 17 gadiem
Nu ko kaarteejo reiz Vspils Paraada savu speeku vai bezspeeku!
Lai arii man patiik sii komanda tomeer zeel, ka taads sniegums un nedomaaju, ka kas mainiisies!
Arii Okornam buus gruuti ko mainiit, lai arii , manupraat, vins ir loti labs treneris un straadaa ar pilnu atdevi, ja ar taadu atdevivee basketbolisti ciiniitos!
Nedomaaju, ka Okorns pielaava kaadu kluudu, jo kaa jau texta mineets 40 % sastaada taktika, bet taktika attaisnojas uz tik % uz cik speeleetaaji speelee un ja vinju pasatdeve ir 10% tad trEnera taktika ir kakim zem astes!!!
Kaapeec speeleeja jaunais Mcnamara, kaa jau treners teica, ka redzeeja ka probleemas buus jau speeles saakumaa. Punktus guva viens Baxters, bet to saprotam mees visi ka vins viens neko neizdariis! Visu cienju Gabraanam, stabils vins ir, bet punktus neguust bija vajadziigs veel kaads kurs meegina uznemties uz sevis, taadeelj riskeeja un cereeja, ka varbuut mcnamaras kaadi traapijumi kauko vareetu mainiit!
Nesaprotu ko dara Viitols, katru uzbrukuu sanem bumbu, garais vinam liek bloku vins tipa padribleejas, bet viss vienmeer beidzas vienaadi t.i. buba uzbrukuma beigaas nonaak pie Baxt kuram ir jaamet! Piedodiet, bet vai nevajazdzeetu vinam pasma (arii paareejiem uzmest, saasinaat situaaciju), ja vinji to nevar tad kaada velna peec vajadziigi taadi speeleetaaji KLUBAM TOMEER AR MEERKIEM???
Kas tipa speelee tikai aizsardziibaa, bet ja vini pasi punktu nespeej vispaar regulaari guut, tad nekad nebuus uzvaru paar labaam komandaam, es pat nerunaaju par Zalgiri un Rytas, bet par Riigas klubiem!
Jo piekriitat vai nee bet tiekoties liidziigaam komandaam aizsardziibas parasti ir loti labas un daudzi uzbrukumi ir jaanosleedz ar sameeraa sarezgiitiem metieniem beigaas biezi speeleejot 1 uz 1!
Lielaakaa dalja Vspilnieku 1 uz 1 ir vaaji iznemot protams Baxteru, kurs sen ir apliecinaajis savu meistariibu, Lovs ar var vismaz paar rokaam paarmest! Bet paareejiem nemeegina vai nevar un meklee tikai un vieniigi abus sos speeleetaajus kas kauko uznemsies un taa ir bijis loti daudzas speeles! Taadeelj jau tik biezi vini nespeelee vienlaiciigi, jo lai vienmeer laukumaa buutu kaut viens no viniem, kurs gruutaa briidii panems uz sevi!!! Kameer neatradiisies veel kaadi, kas regulaari var guut punktu buus smagi un zaudeejumi turpinaas kraaties un tas nav nekas patiikams!!!
Paskataties uz Bronu kaadeelj vini visas reizes uzvilka Vspili, taadeelj ka meta daudzi speeleetaaji - Skele, Gusts, Alexanders, Adomaitis, Hlebovickis arii paareejie normaali piebalsoja, tas pats Kravcenko ar saviem taalmetieniem! Liidzko nosedza Baxt viss speele beigusies!
Ir viegli pretiniekam speeleet aizsardziibaa, ja visi uzbrukumi iet caur 1-2 speeleetaajiem, kuri arii izmet lielaako dalju metienu! un izmet taadeelj ka nevis speelee individuaali, bet paareejie nesaasina situaaciju un regulaari iegruuz bumbu raakaas siem speeleetaajie, paskatisimie, traapiis vai nee!
SKUMJI!

     [+] [-]

, 2008-02-27 14:01, pirms 17 gadiem
es domaaju, ka macha beigu sastaavs bija kaa protests tam, ka puiki negrib ciinities. Tas par Maknamaras ilgo speeleeshanu.

     [+] [-]

, 2008-02-27 14:05, pirms 17 gadiem
AndriO vot tur shkjiet ir taa probleema, ka liekas, ka speeletaajiem gan ari peec taadiem zaagjiem ir labs miegs. kursh vaakr radiija citaadaku priekshstatu? Protams, no ieksheines tas ir redzams labaas, bet , ja taa tieshaam ir, tad jadzen taadi prom un jaaljauj speelet studentiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-02-27 14:11, pirms 17 gadiem
make78 bet ir tak bijushas labas speeles ar to pashu sastaavu! Taa kaa nedomaaju, ka Okorns ir kaut kaa citaadak skaidrojis, kas daraams shai machaa. Ko nozimee - nespeej savakt? vinjam ir jaaliek katram klaat kaut kaads elektriskais gans un kaa redz ,ka nau dzirkstes acees, jaaspiezh poga FIRE! ??? Es 100% esmu trenera pusee - ir jaamauc ar pilnu atdevi katraa machaa un treneris vinju vietaa to nevar izdariit! Kaaa trenerim bija jaamotivee kaadu ciinities par bumbaam pie sava groza? Vai meegjinaat aptureet Diina caurgajienus, nevis uz tiem skatiities?
Nez, es esmu Okorna pusee - puikiem jaasanjemas, nav shaubu!
P.S. cerams, ka Lavam nav paarak smagi...

  +4 [+] [-]

, 2008-02-27 14:25, pirms 17 gadiem
Tagad kad emocijas rimušās varu pateikt, ka okornam ir jāpaliek amatā vismaz līdz sezonas beigām par tālāko ... nez... kaut kā man tomēr liekas, ka kaut kādiem panākumiem ir jābūt, lai izvēle par labu viņam būtu loģiska. Nu nevar tā - Okorns ir jauns treneris un tāpēc šosezon neko no viņa neprasam, tā nevar...
Manā skatījumā jābūt vismaz 3. vietai SEB BBL un / vai LBL zeltam savādāk viņam tiešām būtu jāatkāpjas. Šobrīd esmu Okorna pusē, bet viss var mainīties ja netiks izpildīts vismaz viens no augstākiem mērķiem (2., 3., vieta SEB BBL, LBL zelts) ... Nu turās Ventspils tagad jau sniegums vairs sliktāks nevar būt, tagad tikai jāprogresē jo sdastāvs jau nav slikts. Vakardien tiešām Okorns laukumā paŗturēja Maknamaru, bet ja 1. saspēles vadītājs spēlē tik sūdīgi kā to darīja vakar - kaut kas ir jādara Jāpaskatās ko Vairogs "uzblogos" eSportā pašlaik es esmu dusmīgs uz visiem spēlētājiem izņemot Baksteru jo var zaudēt, bet ja necīnās - nu come on Es tikai ceru, ka tagad Ventspils fani masveidā nepārtaps par Barons, vai ASK Rīga faniem jo ja fano tad uz mūžu, lai gan saprast es viņus varēšu jo pašlaik komanda nav pelnījusi nevienu fanu, man ar uzvaru pār Žalgiri nepietiek ... ai labāk neko neteikšu rādās, ka emocijas vēl ilgi neļaaus domāt ar skaidru galvu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-02-27 14:48, pirms 17 gadiem
uz payton

nu, ne jau Pleinics internetaa rakstiija saites uz youtub'u, kur var redzeet Maknamaras sniegumu NCAA... un Pleinics to arii uzsveera, ka Maknamaram shii ir iespeeja sevi pieraadiit Eiropaa.
kaadeelj vinjsh vakar tik ilgi speeleeja? tas jaajautaa trenerim, bet nedomaaju, ka taapat vien Gabraanam tik saliidzinoshi mazs speeles laiks...

megaslodze peec zaudeejuma Liepaajai? bullshit... ja nezini, neraksti.

no Galvanovska teiktaa bija jaasaprot, ka shiem speeleetaajiem nav viegli aprast ar shaadu, vinjiem neierastu basketbola skolu. katraa zinjaa, ne jau tas, ka speeleetaaji, tjip, nesaprot kaadas sheemas...

pret Lukoil Sofijaa ielaida 64 (laikam), bet maajaas 73 punktus, neskatoties uz to, ka daudz kas nesanaaca... vai tas ir daudz pret shaada veida, uzbruukoshu komandu?

un ko tu esi iedomaajies likt Pleinica, kursh Ventspilii dara lietas, ko citos klubos uznjemas 3 - 4 cilveeki, vietaa?
organizatoriski ar klubu viss ir lieliski - jautaa kam gribi, saakot ar kluba darbiniekiem un beidzot ar BBL un ULEBa vadiibaam...
komplektaacija ir veiksmiiga, ja paraugaas uz kluba finansiaalajaam iespeejaam. kursh speeleetaajs komandaa ir lieks? un kura vietaa par to pashu naudu var panjemt augstaakas kvalitaates speeleetaaju?

un ar treneri visi ir apmierinaati, kas arii pats galvenais.
turklaat shovasar Pleinics buus ljoti nepiecieshams, lai notureetu vadoshos speeleetaajus, kuriem beidzas liigumi...

  -1 [+] [-]

, 2008-02-27 15:02, pirms 17 gadiem
to:#21
Izskatās, ka Tu esi klubam tuvu stāvoša (pietuvināta) persona, jo zini (izliecies, ka zini?!) vairāk, nekā es.
Es vnk spriežu pēc tā, ko redzu. Ja ir kā saki - lai tā būtu, bet sezonā gūt vienu vērā ņemamu uzvaru (Žalgiris), man šķiet par maz priekš eksčempioniem. Un nav pārliecības, ka sezonas noslēgums būs uz pozitīvas nots (tpu, tpu, tpu). Zaudēts ir pilnīgi visiem, ar kuriem minimālajā uzdevumā vajadzēja spēlēt 50 pret 50.
Taču, es joprojām par BKV! Bet līdz sezonas beigām, un ja nekas nemainīsies, proti, rezultātu nebūs, pārskatīšu savas simpātijas.
P.s. Ja arī sezonas beigās nebūs rezultātu, tas tikai pierādīs manis teikto, ka kaut kas nav kārtībā ar klubu jau otro sezonu pēc kārtas. Es neesmu tāds specs, lai noteiktu kurš konkrētais ķēdes posms ir jāmaina. Es tikai filozofēju

  -1 [+] [-]

, 2008-02-27 15:06, pirms 17 gadiem
to #21:
Pāris vārdu no šīsdienas DIENAS: "Superslodze treniņos izšķirošās spēles priekšvakarā bija nomākusi BKV tradicionālos trumpjus..."
Bet tas tā - es neesmu pietuvināts nevienam klubam, tāpēc vados no tā, ko redzu, ko lasu, ko skatos klātienē un tv.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-02-27 15:57, pirms 17 gadiem
Speciali Rasheeg

Apskaties vidējo statistiku ULEB kausā.
Vispirms, negribu piekrist tiem, kas noliek praktiski visu komandu - salīdziniet šīs spēles statistiku ar ULEBK vidējiem statiem: labāk nospēlēja tiešām tikai Baxters, bet savā vidējā ULEBK līmenī vēl vairāki - Škirmants (spēlēja uz pusi mazāk kā vidēji, bet punkti 4 un 5,5, reb. 3 un 2,3), Veselovs (spēlēja gan par 9 min. vairāk kā vidēji, bet punkti 7 un 4,3, reb. 5 un 2,3), arī Vairogs (spēlēja gan par 11 min. vairāk kā vidēji, bet punkti 1 un 2,4, reb. 4 un 1,7). Pārējie gan nospēlēja ievērojami sliktāk un manā skatījumi tam ir 2 iemesli:
1) Macnamara - kā teica iepriekš sasperjods - kā šis pirmoreiz parādījās laukumā, saspēle ventiņiem beidzās - un tas bija beigu sākums. Vēl - Macnamara - vienīgais komandā, kam efektivitātes koeficents ir ar "-" zīmi. Vēl - ar savu lielo spēles laiku sačakarēja Gabrāna pārliecību un šim arī sāka rokas trīcēt..
2) Okorna sestdienas smagie treniņi - nesenās fiziskās slodzes parasti atstāj iespaidu uz metienu precizitāti un kustības ātrumu aizsardzībā - un tas ir taisni tas, kas ventiņiem vakar pietrūka. Vēl - fiziskās slodzes visvairāk parasti ietekmē vecākos spēlētājus (Vītolu un Helmani) un spēlētājus, kas nav fiziski izturīgi (acīmredzot - Baxters, Škirmants un Veselovs ir pietiekoši izturīgi un spēja līdz spēlei daudz maz atjaunoties - vai arī varbūt sestdienas treniņā drusku "haltūrēja"?)

     [+] [-]

, 2008-02-27 16:22, pirms 17 gadiem
Beidzot banēts mutes brāķētājs
a kā ir banē IP , vai tikai lietotāju?

     [+] [-]

, 2008-02-27 16:25, pirms 17 gadiem
Nu tā rezultavitāte un atdeve beigās bij tik maza , jo neveicās , kas psiholoģiski ietekmēja un vispār sākās murgs! Beigās jau vnk salūza

  +1 [+] [-]

, 2008-02-27 17:05, pirms 17 gadiem
.....
Okorns teica , ja BKV netik SEB BBL Final 4 tad ies prom no BKV ! ;/