Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

VEF Ukrainā izcīna sezonas pirmo uzvaru VTB

VEF Ukrainā izcīna sezonas pirmo uzvaru VTB
Kenans Bajramovičs
Foto: Mikus Kļaviņš, vefriga.com

VTB Vienotajā basketbola līgā klubs „VEF Rīga” sīvā spēles galotnē viesos apspēlējusi Ukrainas "Azovmash" vienību (67:60), tādejādi pēc diviem zaudējumiem izcīnot savu pirmo uzvaru šajā turnīrā. Rezultatīvākais Rīgas kluba rindās bija Kenans Bajramovičs ar 17 punktiem un 12 atlēkušajām bumbām.

Sākumsastāvi

Azovmash: Lovs, Kolinss, Pustozvonovs, Kikerts, Zabirčenko
VEF Rīga: Bajramovičs, Strēlnieks, Nikss, Robinsons, Brauns

Mača pirmajās minūtēs Rīgas kluba pārstāvji savus uzbrukumus centās virzīt caur Kenana Bajramoviča rokām groza apakšā, kas gan izdevās ar visai mainīgām sekmēm. Tikmēr mājinieku rindās lieliski spēli uzsāka Kolmens Kolinss, kurš ātri guva astoņus punktus un savāca piecas atlēkušās bumbas. Par laimi vefiešiem, Kolinsa komandas biedri tik precīzi nebija, un ar Derika Niksa divu pēc kārtas gūto grozu palīdzību ceturtdaļa noslēdzās ar minimālu starpību – 15:14 mājinieku labā.

Otrā ceturtdaļas sākumā „Azovmash” itin brīvi spēja ar caurgājieniem uzlauzt VEF aizsardzību, turklāt, cenšoties apturēt ātro uzbrukumu, ar nesportisku piezīmi tika sodīts Artūrs Strēlnieks, un „Azovmash” atrāvās līdz pat 27:18. Atkal brīvs caurgājiens un danks tika atļauts Kolinsam, taču vairāki individuāli sekmīgi Dī Brauna un Bajramoviča uzbrukumi ļāva puslaiku noslēgt ar 30:32. Pēdējās minūtes gan noritēja visai haotiskā, kļūdām bagātā spēlē, un starpība būtu lielāka, ja ne „Azovmash” neprecizitāte no soda līnijas (5/10).

Pēc puslaika pārtraukuma ar jaunu enerģiju spēlē iesaistījās Bajramovičs, kurš bieži izpelnījās vietu uz soda metienu līnijas un ļāva VEF pārņemt vadību ar 45:39, tiesa, pāris kļūdas aizsardzībā un Zaiceva pieci punkti pēc kārtas ļāva pretiniekiem atgūties. Ātrā tempā aizvadītā ceturtdaļa draudēja noslēgties ar ļoti līdzīgu rezultātu, taču līdz ar beigu sirēnu bumbu grozā raidīja Deriks Lovs, un 53:49.

Noslēdzošās ceturtdaļas sākumā nepatīkamu sasitumu ieguva Kristaps Janičenoks, bet rezultāta starpība turējās apmēram piecu punktu apmērā par labu mājiniekiem. VEF leģionāri Brauns un Nikss pusotras minūtes laikā gan ar nesagatavotu metienu pāri rokām, gan pašaizliedzīgu cīņu zem groziem pusotras minūtes laikā guva sešus punktus, un viss liecināja par sīvas spēles galotnes tuvošanos.

Sākoties mača pēdējai minūtei, Tomass Delininkaitis panāca jau 65:60, un mājinieki, kuri bija vadībā gandrīz visu spēli, nu bija pamatīgu problēmu priekšā. Atbildīgā brīdī divus soda metienus garām aizmeta Kikerts, bet pretējā laukuma pusē veselus trīs pretspēlētājus nomānīja Nikss un panāca jau 67:60, tādejādi nodrošinot VEF pirmo uzvaru šīs sezonas VTB Vienotajā līgā.

VEF basketbolisti šajā mačā bija izteikti pārāki zem groziem un savāca veselas 17 atlēkušās bumbas uzbrukumā (pretinieki tikai piecas), kā arī daudz labāk izpildīja soda metienus. Rīgas pārstāvji trāpīja 17 no 21, kamēr "Azovmash" tikai deviņus no 17.

Azovmash-VEF Rīga 60:67

(15:14, 17:16, 21:19, 7:18)

Azovmash: Kolinss 17, Lovs 13, Zaicevs 8, Pustozvonovs 8, Kikerts 5, Natjažko, 4, Zabirčenko 3, Slipenčuks 2, Lucenko, Luhovcovs
VEF Rīga: Bajramovičs 17 (12 atl.b.), Nikss 12 (12 atl.b.), Janičenoks 12, Brauns 8, Jahovičs 6, Delininkaitis 6, Robinsons 4, Bērziņš 2, Strēlnieks, Pasečniks, Bērziņš, Iļjins
Atlēkušās bumbas:29:45
Kļūdas: 11:10


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 15:46, pirms 12 gadiem
Barjamovičs ar Nix = VTB play off aaa un vēl brauns ar janičēnoku!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 15:46, pirms 12 gadiem
Leģionāru nacionālais klubs ir atpakaļ
, 2013-10-20 15:46, pirms 12 gadiem
Leģionāru nacionālais klubs ir atpakaļ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 15:48, pirms 12 gadiem
šis VEF nestāv klāt pāgajušo gadu VEFAM,ka tik nepaklūp arī pret BKV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 15:50, pirms 12 gadiem
konans barbars, fantomass.. ritīga fantāziju komanda!
Slēpts komentārs: mikusm99
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 15:50, pirms 12 gadiem
Jautājums visiem pīkstētājiem? Ko tad mēs gribam īsti? Komandu, kura sitās tikai pa LBL ar pašmāju spēlētājiem, un VTB netiek PO, vai tomēr komandu, kura cīnās tuvu augstākajam līmenim?

Bez leģionāriem mums nebūs izaugsmes basketbolā. Tad jaunie tiks spēlēt komandā, pat īsti zinot, ka nekas nav jādara. Kā piemēram tas būtu ar Pasečņiku. Tagad, kad viņam priekšā ir leģionāri, tad arī ir iemesls trenēties.

Bez konkurences nav attīstības, tikai stagnācija. Ar šiem leģionāriem aug arī LBL līmenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 15:51, pirms 12 gadiem
Bet gribētu zināt, kāpēc Bērziņš pēkšņi netika laists laukumā? Trauma kāda?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 15:51, pirms 12 gadiem
Te tev nu bija Jāņa Bērziņa iespēlēšāna.... 0 minūtes!
, 2013-10-20 15:52, pirms 12 gadiem
BosCeltics-Emka95-3 rakstīja: Papaļī tev tuvāk esošo sportu RD kas tur dominē
pirms mēneša tev RD bija ļoti tuvs, mazais, zaļais klaun!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 15:53, pirms 12 gadiem
Stiflerss rakstīja: šis VEF nestāv klāt pāgajušo gadu VEFAM,ka tik nepaklūp arī pret BKV
Pagaidām protams, ka komanda tikko sanākusi kopā, un par tās spējām ir jāspriež pavasarī, nevis sezonas sākumā. Kā teica Dāvis B. Svarīgi ir kā Tu beidz, nevis kā Tu sāc. Tas arī ne tikai sportā.

Un neuztraucies, BKV nav īsti konkurenti VEFam arī ar šo sastāvu. Lai cik tev tas nepatiktu.
, 2013-10-20 15:53, pirms 12 gadiem
Fuj VEF, šādi čakarēt Jāņa Bērziņa karjeru. Laižat takš to puiku tad prom nevis marinējat uz soliņa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 15:54, pirms 12 gadiem
Vef Rīga- ārvalstu nacionālais klubs
, 2013-10-20 15:54, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pagaidām protams, ka komanda tikko sanākusi kopā, un par tās spējām ir jāspriež pavasarī, nevis sezonas sākumā. Kā teica Dāvis B. Svarīgi ir kā Tu beidz, nevis kā Tu sāc. Tas arī ne tikai sportā.

Un neuztraucies, BKV nav īsti konkurenti VEFam arī ar šo sastāvu. Lai cik tev tas nepatiktu.

dzīvosim,redzēsim..
, 2013-10-20 15:54, pirms 12 gadiem
man nepatīk šis Vef modelis , galīgi nav intereses skatīties kā melņi spēlē Latvijas klubā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 15:55, pirms 12 gadiem
Eriks_Priebke rakstīja: kopš šīs sezonas neatbalstu vairāk VEF, pilnīgs ārzemnieku klubs, kas nesaista un kas kļuvis par mistkasti.

lai dzīvo Ventspils, un pārējās LBL komandas, kas neražo rezultātu ar ārzemniekiem.
Ja Vefiņa latviešu spēlētāji rādītu pasaules klases rezultātus, tad Vefiņam nevajadzētu leģionārus, bet tā kā mūsējiem nav tāda pieredze, tad vajadzīgi spēlētāji kas spēj pavilkt komandu - Bajramovičs, Brauns, Robinsons
, 2013-10-20 15:56, pirms 12 gadiem
Eriks_Priebke rakstīja: BKV pārrulēs pāri VEF ar savējiem, ar Timmu, Valteru, Vairogu, Zaķi un Butjankovu.
Pārrullēs noeteikti pagaišgad arii pārrulēja nekas tur nesanaaks venstpils mūžigā 2 vieta LBL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 15:56, pirms 12 gadiem
varēja jau pilnā komplektā Delinikaiti,Strēlnieka vietā

VEF Rīga: Bajramovičs, Strēlnieks, Nikss, Robinsons, Brauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 15:57, pirms 12 gadiem
Eriks_Priebke rakstīja: vēlos pārtikušu klubu, ar Latviešu treneri un kur spēlē Latvieši, Bērziņš, Janičenoks, Bērziņš Žoklis, Bērzs un Iļjinvs. turklāt, tā vietā, lai ņemtu Barjanoviču, varēja Freimani paņemt un Šeļakovu. un melno vietā varēja Blūmu dabūt.
Tu runā itkā tas būtu tik vienkārši. Jautājums vai šie paši spēlētāji grib nākt uz VEF spēlēt, jo ārzemēs viņu cena ir lielākā un citas komandas par viņiem var dot vairāk. Bez tam ar šādu sastāvu Eurocup paliktu ar vienu, divām uzvarām,

Ir taču citas komandas LBL, kuras audzina jaunos spēlētājus. Seko tām, bet neaiztiec VEF, jo pa lielam neko nemaina tev, vai tur spēlē kāds jaunais vai nē.
, 2013-10-20 15:58, pirms 12 gadiem
tā pat kā Pasačnika solītas 8-15 min katru spēli , man tāds vefs nav vajadzīgs
wolf rakstīja: Te tev nu bija Jāņa Bērziņa iespēlēšāna.... 0 minūtes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 15:58, pirms 12 gadiem
Azomash Ukraiņu spēlētāji arii rādija izcilu sniegumu. Pastaties visās normālās komandās ir vismaz 3 leģionāri!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 15:59, pirms 12 gadiem
objektiivais rakstīja: tā pat kā Pasačnika solītas 8-15 min katru spēli , man tāds vefs nav vajadzīgs
Tāpat kā Tu VEFam. Seko līdzi tām komandām, kur nav leģionāru.
, 2013-10-20 15:59, pirms 12 gadiem
Pag.. nu nevajag par Bērziņu tā dramatizēt.. varbūt bija iemesls nespēlēšanai.. trauma.. slimība..
, 2013-10-20 15:59, pirms 12 gadiem
Dodiet mums atpakaļ Bērziņu uz Valmieru!!!!! Tas leitis Butauts ar savu svītu tik ar leģionāriem ir gatavs strādāt. Vai viņam kāds latviešu spēlētājs jāattīsta, kāda viņam interese??? Nulle... Un tad brīnamies, ka vefa spēles apmeklē tūkstostis skatītāju.
, 2013-10-20 16:00, pirms 12 gadiem
es, protams, atvainojos, ka par negatīvo, bet kā jebkuras profesijas pārstāvji arī komentētāji ir pelnījuši kritiku, ja dara savu darbu slikti. Nu kas tā par nepārtrauktu ābečnieku vāvuļošanu. Un jau pirmajā cet. dabūju slēgt ārā skaņu, kad viens komentētājs atļaujas tiešā tekstā apgalvot, ka konkrēts spēlētājs aizsardzībā nemākot spēlēt, atbloķēt arī nemāk. Otrs komentētājs atkal aizmirst, ka nesēž savā istabā ar draugiem un sāk lietot kautkādus "anyway" u.t.t Totāls neprofesionālisms. Lūdzu paklausieties taču un pamācieties no citiem komentētājiem kā to lietu dara
, 2013-10-20 16:00, pirms 12 gadiem
Eriks_Priebke rakstīja: tā gan, un kāpēc , lai man sekotu tādam klubam? Rytas vismaz ir bars ar savējiem, tāpat kā Žalgirim, a Vef- labi, ja 2 LV pārstāvji spēlē.
NU žalgiris ar saviem labajiem spēleetaajiem pa - 20 real madrid rezultaats no saviem spēlētājiem
, 2013-10-20 16:00, pirms 12 gadiem
Sibers rakstīja: Tie lielakie pikstetaji ir BKV faneli, jo skauz, tapec ka pasu klubs vnm iegrabjas
Neveiksminieki
BKV ir labakais LV klubs, kura sniegums sezonās būtiski nemainās, bet Vef tikai ar Jaunupa sazagto naudu kaut ko pēdējā laikā sāk rādīt ar 4 leģionāriem uz laukuma, vismaz ir par ko pasmieties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 16:02, pirms 12 gadiem
Ha labi komenti, kad VEF tika izfuksets visos veidos ar LV speletajiem ierinda tad breca pec papildinajuma, kad normals papildinajums klat, tad raud pec Berziniem, sezona bus pietiekami gara ar daudz vairak spelem ka pagajuso sezonu, tapec izspeleties gan jau dabus visi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 16:02, pirms 12 gadiem
Sibers rakstīja: Sito tu gadijumaa pagajuso sezonu ari nedziedaji??
un ka beigas sanaca?? Vef parbrauciens venpils lauku komandai
Īsti normāls jau tu neesi

Pat tā Rīga tādi... nedaudz attīstītāki lauki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 16:02, pirms 12 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: BKV ir labakais LV klubs, kura sniegums sezonās būtiski nemainās, bet Vef tikai ar Jaunupa sazagto naudu kaut ko pēdējā laikā sāk rādīt ar 4 leģionāriem uz laukuma, vismaz ir par ko pasmieties.
Sazagto? Parādi kā? Lielāki zagļi ir dzeltenie naftinieki ar lielāko LV appisēju Hūti priekšgalā. VEF visa nauda nāk no sponsoriem, un nekas tur zagts nav. Shēmots gan, bet savādāk nevar. Nauda gan zagta nekur nav.

Nav, kā Hūtei. Filtrē naudu cauri klubam, atmazgā, ofšoros dzen, un nemaksā nodokļūs. Vot tā ir zagšana.
, 2013-10-20 16:03, pirms 12 gadiem
Un pagāšgad tas pats VEFAM bija tikai Roulends Daniels un leiši spēlēja .KAS mainijās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 16:04, pirms 12 gadiem
Eriks_Priebke rakstīja: man nevajag uzvaras, jo tās pašas atnāktu ar laiku, kad kadriem būtu pieredze.

atceries Bagatski un viņa jauno modeli - EČ bija 0-3, paskaties, kas bija šogad! - Tā bija komanda, ko izaudzināja un kas skaisti spēlēja. Kur VEF problēma? BKV uz to iet, pieredze un jaunie, un būs LBL zelts!
Kuri ir tie daudzie jaunie?
, 2013-10-20 16:05, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Sazagto? Parādi kā? Lielāki zagļi ir dzeltenie naftinieki ar lielāko LV appisēju Hūti priekšgalā. VEF visa nauda nāk no sponsoriem, un nekas tur zagts nav. Shēmots gan, bet savādāk nevar. Nauda gan zagta nekur nav.
Lembergam preses konference jāsāk ar...
, 2013-10-20 16:05, pirms 12 gadiem
Eriks_Priebke rakstīja: vismaz savējie spēlē, un labs nāk ar gaidīšanu, apskaties, kur jaunie Žalgiri tagad spēlē, tie, kas tur bija pirms 3-4 gadiem, Spāņu grandos , Itālijā un citur.
Kautkā neredzu, ka Zaķis, Vairogs, Laksa utt būtu kļuvuši labāki. Jautājums kāpēc? Tāpēc, ka zin, ka neko nevajag darīt, lai tiktu sastāvā. Viss vienkārši. Kad Strēlnieku izaudzināja, tad viņam bija priekšā leģionāri ar kuriem viņš trenējās kopā un auga. Un izkonkurēja. Saproti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 16:07, pirms 12 gadiem
Sibers rakstīja: Triecienmainja?
taks beidz dziedat veco dziesmu, jo jebkurs realists zina kas atkal kartejo reizi pacels Latvijas kausu
Bet protams sapnot jau tew ir atlauts
Ar šīm budžeta atšķirībām VEF faniem pat nevajadzētu diskutēt. Nez kāpēc realitāte parāda, ka VEF savu advancēto potenciālu ne vella neizmanto.

Tas būtu aptuveni tas pats, kas es strīdētos ar kādu par to, kurš BPL būs augstāk - Chelsea vai Fulham.
, 2013-10-20 16:08, pirms 12 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: Berzam ir trauma, tapec vins nespele. lol
Bēŗzs grib prom no tās bedres, bet Jaunpups nelaiž

lol lol lol lol lol lol
, 2013-10-20 16:08, pirms 12 gadiem
Eriks_Priebke rakstīja: vēlos pārtikušu klubu, ar Latviešu treneri un kur spēlē Latvieši, Bērziņš, Janičenoks, Bērziņš Žoklis, Bērzs un Iļjinvs. turklāt, tā vietā, lai ņemtu Barjanoviču, varēja Freimani paņemt un Šeļakovu. un melno vietā varēja Blūmu dabūt.
Freimani tiešām varēja paņemt, bet tik cik kazāhi iedeva Blūmam neviens Eiropā nevarētu iedot par viņu. Mazleit dīvaina komplektācija, jo Artūrs B. un jaunais Bērziņš abi ir rezervisti, vienīgi Janičenoks starting five.
, 2013-10-20 16:08, pirms 12 gadiem
67 punkti ar ārzemnieku sastāvu... KAUNS Vefiņ!!! Nost ar Butautu!
, 2013-10-20 16:09, pirms 12 gadiem
Iljins ir pilnīgs 0 šādā līmenī, vēl bailīgāks par 18 gadīgo, lai dodas atpakaļ uz Valmieru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 16:11, pirms 12 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: kurs klubs atlaidis tapat vien savu labako speletaju, kad vel ir ligums speka. DOOH DOOH DOOH
jēga viņu tur turēt, ja viņš NEGRIB spēlēt? vēļviens iemesls, lai ierēktu par vefļiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 16:13, pirms 12 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: BKV ir labakais LV klubs, kura sniegums sezonās būtiski nemainās, bet Vef tikai ar Jaunupa sazagto naudu kaut ko pēdējā laikā sāk rādīt ar 4 leģionāriem uz laukuma, vismaz ir par ko pasmieties.
jā, jā BBL nozāģēja vienam peč otra. Sniegums nemainās Nba vecis atkal 5 spēles nevarēs trāpīt un būs zāģi.
, 2013-10-20 16:14, pirms 12 gadiem
Cilvēki cepjas..A ko no latviešiem lai vietā liek?Runāja ar Blūmu, tas paņēma vairāk naudas citur,Strēlnieku jauno ar centās dabūt, tas uz Eirolīgu(gana spēcīgs arguments tomēr),Bertānu pārpirka.Kas tad mums atliek?Ja ņemam vērā to ka Bērzs pats grib tiesāties jo cacīgs palicis.Nav jau baigi daudz ko vietā likt.Ja būtu visi jaunie un zaļie..tad būtu otra galējība ka klaigātu ko viņi dara ULEB un VTB.Jo droši vien visiem tur smagi rītu.Naudas ir tik cik ir un nesen BKV pārstāvis Pleinics labi pateica, kad jautāja par gribēšanu/varēšanu spēlēt VTB..ja būtu naudas tad varētu domāt ja nav tad gluži spēlēt tur kur tevi visu laiku sit ar nav nekāds prieks.
, 2013-10-20 16:15, pirms 12 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: BKV ir labakais LV klubs, kura sniegums sezonās būtiski nemainās, bet Vef tikai ar Jaunupa sazagto naudu kaut ko pēdējā laikā sāk rādīt ar 4 leģionāriem uz laukuma, vismaz ir par ko pasmieties.
Es atvainojos a Lembergs ir svēts un visus savus naudas maisus sapelnījis godīgi?Laikam esi aizmirsis viņa shēmas caur BKV un visus citus stiķus un niķus.
, 2013-10-20 16:15, pirms 12 gadiem
Cik var tik haotiski mainīt spēlētājus, kas nav saspēlēti un nedot spēles laiku tiem kas varbūt var iemest, šķiet vajadzētu ierobežot Butauta kungu!!!
, 2013-10-20 16:16, pirms 12 gadiem
Eriks_Priebke rakstīja: vēlos pārtikušu klubu, ar Latviešu treneri un kur spēlē Latvieši, Bērziņš, Janičenoks, Bērziņš Žoklis, Bērzs un Iļjinvs. turklāt, tā vietā, lai ņemtu Barjanoviču, varēja Freimani paņemt un Šeļakovu. un melno vietā varēja Blūmu dabūt.
Ko jus nematies---Blumu neviens Lv klubs nevar atlauties. Selekovs, nu piedod--nezinu kadam limenim vins ir derigs. Freimanis--viens no viss nestabilakajiem speletajiem Lv, ko es pazistu.
Es ari gribetu lai, kada Lv komanda speletu 6 stabili izlases veci 2-3 augstas klases legionari 1 cali tadu ka A. Strelnieks un 2 jaunos. Bet realitate ir tada, ka finansiali klubs to nevar pavilk, tapec ir 2 stabili izlases cali, 5 viduveji legionari 2 jaunie un divi kapataji, kuri neskatas uz grozu--ta ir musu realitate
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 16:17, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Sazagto? Parādi kā? Lielāki zagļi ir dzeltenie naftinieki ar lielāko LV appisēju Hūti priekšgalā. VEF visa nauda nāk no sponsoriem, un nekas tur zagts nav. Shēmots gan, bet savādāk nevar. Nauda gan zagta nekur nav.

Nav, kā Hūtei. Filtrē naudu cauri klubam, atmazgā, ofšoros dzen, un nemaksā nodokļūs. Vot tā ir zagšana.
Tā vis nav kā tu savā naivā četrklasnieka prātiņā domā. VEF nauda nāk no mums visiem. Tā saucamie VEF sponsori ir valsts uzņēmumi, no kuru ienākumiem naudiņai jābūt valsts budžetā, lai apmaksātu mums līdzenus ceļus, labu veselības aprūpi, bet ne pēc Jaunpupa iegribas jāapmaksā VEF eksotiskais zoodārzs. Teikt, ka VEF viņa nicinātāji nav vajadzīgi ir liekulīgi un melīgi, jo bez mūsu nodokļu naudas, ko valsts nesaņem, VEF un Jaunpups badā nosprāgtu.
Esi reāls, soliālo zinību skolotājai pajautā- 'vai valsts uzņēmumu ienākumi ir domātu privātu zoodārzu apmaksai. JA laba skolotāja-tu sapratīsi un muļķības vairāk nerunāsi.
, 2013-10-20 16:17, pirms 12 gadiem
Bet man nepatīk tendence, ka lietuvietis tiek laists par 2. numuru. Viņš bija ņemts kā pg. Par jauno Bērziņu beidzat psihot, pret Cmoki viņš bija ļoti švaks. Bet kopumā tiek heitots par daudz, tāpat kā pagājušogad laukumā būs 2-3 latvieši max. Tā tas būs.
, 2013-10-20 16:20, pirms 12 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: Tā vis nav kā tu savā naivā četrklasnieka prātiņā domā. VEF nauda nāk no mums visiem. Tā saucamie VEF sponsori ir valsts uzņēmumi, no kuru ienākumiem naudiņai jābūt valsts budžetā, lai apmaksātu mums līdzenus ceļus, labu veselības aprūpi, bet ne pēc Jaunpupa iegribas jāapmaksā VEF eksotiskais zoodārzs. Teikt, ka VEF viņa nicinātāji nav vajadzīgi ir liekulīgi un melīgi, jo bez mūsu nodokļu naudas, ko valsts nesaņem, VEF un Jaunpups badā nosprāgtu.
Esi reāls, soliālo zinību skolotājai pajautā- 'vai valsts uzņēmumu ienākumi ir domātu privātu zoodārzu apmaksai. JA laba skolotāja-tu sapratīsi un muļķības vairāk nerunāsi.
nosauc lūdzu 3 sponsorus, kas ir valsts uzņēmumi. Gudreli. Tur ir būvnieki, shēmotāji, kas spodrina savu tēlu dodot naudu sportam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 16:21, pirms 12 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: Tā vis nav kā tu savā naivā četrklasnieka prātiņā domā. VEF nauda nāk no mums visiem. Tā saucamie VEF sponsori ir valsts uzņēmumi, no kuru ienākumiem naudiņai jābūt valsts budžetā, lai apmaksātu mums līdzenus ceļus, labu veselības aprūpi, bet ne pēc Jaunpupa iegribas jāapmaksā VEF eksotiskais zoodārzs. Teikt, ka VEF viņa nicinātāji nav vajadzīgi ir liekulīgi un melīgi, jo bez mūsu nodokļu naudas, ko valsts nesaņem, VEF un Jaunpups badā nosprāgtu.
Esi reāls, soliālo zinību skolotājai pajautā- 'vai valsts uzņēmumu ienākumi ir domātu privātu zoodārzu apmaksai. JA laba skolotāja-tu sapratīsi un muļķības vairāk nerunāsi.
Šie vecuma pieminētāji parasti paši izrādās vien skolas solā tupoši. Šeit mēs runājam par zagtu naudu. Un šī sponsoru nauda nav zagta, bet gan iedota. Vainīgs ir tas, kas dod, nevis ņem.

Bet zaglis kā Lembergs, gan ir jāsēdina uz karsta iesma. Ceru, ka saproti atšķirību starp sponsorēšanu uz zagšanu. Bez tam, jā tā ir mūsu LV iedzīvotāju nauda. Un es esmu pateicīgs, ka viņu kkur izmanto. Ja nebūtu VEF, tad tāpat tā nauda aizietu kādas privātpersonas kabatās. Saproti? Laikam jau nē.
, 2013-10-20 16:21, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Sazagto? Parādi kā? Lielāki zagļi ir dzeltenie naftinieki ar lielāko LV appisēju Hūti priekšgalā. VEF visa nauda nāk no sponsoriem, un nekas tur zagts nav. Shēmots gan, bet savādāk nevar. Nauda gan zagta nekur nav.

Nav, kā Hūtei. Filtrē naudu cauri klubam, atmazgā, ofšoros dzen, un nemaksā nodokļūs. Vot tā ir zagšana.

Parādi man ar, kā tādu budžetu var Latvijā ar sponsoriem un biļetēm savākt
, 2013-10-20 16:22, pirms 12 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: Bajramovicam pa 35+ minutem pedejas 2 speles! vins tak kajas nepavilks sezonas beigas, ka jau ierasts. 6-7 min zel iedot Berzinam?
Ja vins paslaik ir sasniedzis labu formu tad vinam nespelet vai ?32 gadi, ar spiekji vinam vel nav jastaiga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 16:24, pirms 12 gadiem
DaMarcus rakstīja:
Parādi man ar, kā tādu budžetu var Latvijā ar sponsoriem un biļetēm savākt
Parādīt es tev nevaru, bet viss ir pierādāms. Ja ir vēlēšanās, tad droši vari iet uz VID un noskaidrot. Bez tam, ar biļetēm tur neko nevar nopelnīt. Un ķipa nevar savākt ja? Ja vien jau 500k viensezon LOK piešķīra BKV un VEF.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 16:28, pirms 12 gadiem
Apstoties minūtes nav jau tik traki:
http://www.vtb-league.com/en/game/1840.htm#mbt:15-400$t&0=1

Bērziņš 25
janičenoks 21
Strēlnikes 8
Jahovičs 24
-------------------
Iljins 2
Andžejs 1

Nebūtu Bērzs sadomājies, tad Nix vietā viņš spēlētu savs 20min.
, 2013-10-20 16:29, pirms 12 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: nosauc lūdzu 3 sponsorus, kas ir valsts uzņēmumi. Gudreli. Tur ir būvnieki, shēmotāji, kas spodrina savu tēlu dodot naudu sportam.
Latvijas Dzelzceļš un Rīgas Brīvosta kā pašvaldības uzņēmums.
, 2013-10-20 16:30, pirms 12 gadiem
DaMarcus rakstīja: Latvijas Dzelzceļš un Rīgas Brīvosta kā pašvaldības uzņēmums.
tātad 1. Kurš nodarboajs ar krievu kravu paŗvadāšanu un grib pazīmēties vtb. Viņi arī reklamējas KHL. Tātad 0 uzņēmumu.
, 2013-10-20 16:31, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Parādīt es tev nevaru, bet viss ir pierādāms. Ja ir vēlēšanās, tad droši vari iet uz VID un noskaidrot. Bez tam, ar biļetēm tur neko nevar nopelnīt. Un ķipa nevar savākt ja? Ja vien jau 500k viensezon LOK piešķīra BKV un VEF.
Un ir pareizi, ka LOK piešķir naudu privātiem klubiem???

Tāpat arī ir pareizi, ka Valsts komercsabiedrības piešķir finanses PRIVĀTIEM klubiem? Respektīvi... privātai komercsabiedrībai?
, 2013-10-20 16:31, pirms 12 gadiem
resnais putns rakstīja: Piedodiet, bet 5 leģionāri tas vairs nav normāli. Tas Nix nav vajadzīgs. Viņš aizsardzībā knapi kustās...4 leģionāri ir jābūt griestiem. Ja pērn tie leģionāri bija kvalitatīvi uz ko prieks skatīties, tad tagad...Tāds Delininkaitis, viņš tiešām piedoodiet nav ne par ko labāks, par kkādu Jāni Porziņģi vai vēl kādu vidēju latvieti. Tik individuāls. Butauta dēls.
Robinsons ar Brownu ir tikai ēnas no Rowlanda un Danielsa. Vienīgais labais pirkums ir Bajramovičs. Neviens jau arī nvar Butautam pārmest par Bērziņu, viņš viņam deva spēlēt daudz minūtes pirmās 3 spēles, bet viņš sevi nav attaisnojis, nu sakiet ko gribat. Var jau daudz dir.st, bet iepējas viņam bija un kā vēl. Viņš pats nespēja savas iespējas izmantot, un Jahovičs šodien spēlēja labi, kas ir viņa pozīcijas spelētājs, var runāt, ka Robinsona vietā viņu varēja palaist, kurš ne pārāk spēlēja, bet tā ka viņš tiek marinēts nedrīkst teikt. PAr Iļinu tas pats, viņam ir dotas iespējas, bet ja džeks nevar noķert nevienu bumbu, un uzmest vismaz pa stīpu no apakšas , tad ko var teikt, ka nedod iespēju? Modelis protams vājāks kā pērn un neviens jau nav vainīģs, ka Bērzs izdomā uzmest komandu, un tā vietā jāņem kkāds kuilis, kas man reāli besī. Jāatgādina, ka vefs jau gribēja gan Strēlnieku, gan BLūmu, bet visi uzmeta...takā par nevēlešanos piesaistī grūti ko pārmest, bet nu tas resnais kulis točna nav vajadzīgs, skats briesmīgs. Pirms tam tas skats nebiaj sliktāks bez viņa ar savām minūtēm Pasečnikam, Iļinam, Bērziņam...
Vai tad tas resnais kuilis šodien nedabūja 12+12?
, 2013-10-20 16:33, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai tad tas resnais kuilis šodien nedabūja 12+12?
putns sadzēries alu, sal'dizina 4. numuru ar pg. Browns un Robinsons ir labi. Praktiski ideāli. Nix gan ir lēns, bet varbūt tiešām nepieciešams, jo visi parējie "centri"mums ir skaliņi
, 2013-10-20 16:34, pirms 12 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: tātad 1. Kurš nodarboajs ar krievu kravu paŗvadāšanu un grib pazīmēties vtb. Viņi arī reklamējas KHL. Tātad 0 uzņēmumu.
Nu, mans pēc lai piegādā vodku un rīta avīzi Putinam. Tu vaicāji, es atbildēju
, 2013-10-20 16:35, pirms 12 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu, mans pēc lai piegādā vodku un rīta avīzi Putinam. Tu vaicāji, es atbildēju
Apsveicu tevi, tātad ir 1 uzņēmums, kurš smagi reklamējas Krievijā ar ar RD un citiem veidiem. Citu nav. Sēdies 2.
, 2013-10-20 16:35, pirms 12 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un ir pareizi, ka LOK piešķir naudu privātiem klubiem???

Tāpat arī ir pareizi, ka Valsts komercsabiedrības piešķir finanses PRIVĀTIEM klubiem? Respektīvi... privātai komercsabiedrībai?
Pareizi vai nepareizi, ne man to lemt, bet fakts ir tāds, ka neviens neko nezog. Tici man KNAB to vien gaidītu, ja kkas tāds būtu.

Valsts nepiešķir klubam cik reizes tev tas ir jāsaka, bet gan uzņēmumiem, kuri to izmanto tālāk. Tāpat arī valsts dod naudu komitejai, kura to tālāk federācijai, un tad lemj ko darīt ar to naudu. Protams, tur skaidrs, ka daudz ko nosaka Jaunups un Lembergs, bet tā tas ir ne tikai Latvijā.

Ja mēs gribam normāla līmeņa klubus, tad ir jāsamierinās. Nu nebūs tā kā vēlies tu, ka viss notiek godīgi. Neesi naivs.
, 2013-10-20 16:36, pirms 12 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: putns sadzēries alu, sal'dizina 4. numuru ar pg. Browns un Robinsons ir labi. Praktiski ideāli. Nix gan ir lēns, bet varbūt tiešām nepieciešams, jo visi parējie "centri"mums ir skaliņi
Tā jau ir, kustīgs un masīvs centrs maksā nenormāli dārgi, turklāt, ja šodien laukumā būtu visi jaunie un spēlējuši savas minūtes 15 tad zaudējums būtu stabils, a te- uzvara.
, 2013-10-20 16:36, pirms 12 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: tātad 1. Kurš nodarboajs ar krievu kravu paŗvadāšanu un grib pazīmēties vtb. Viņi arī reklamējas KHL. Tātad 0 uzņēmumu.
Mana loģistikas kompānija veic reisus uz NVS. Iešu pie visām Valsts komercsabiedrībām, lai sponsorē... es takš šamos reklamēšu Krievijā
, 2013-10-20 16:37, pirms 12 gadiem
DaMarcus rakstīja: Mana loģistikas kompānija veic reisus uz NVS. Iešu pie visām Valsts komercsabiedrībām, lai sponsorē... es takš šamos reklamēšu Krievijā
Tava loģistikas kompānija? Pareklamē savu uzņēmumu
, 2013-10-20 16:38, pirms 12 gadiem
DaMarcus rakstīja: Mana loģistikas kompānija veic reisus uz NVS. Iešu pie visām Valsts komercsabiedrībām, lai sponsorē... es takš šamos reklamēšu Krievijā
šaubos vai spēsi nodrošināt pat 5% efektivitāti no VEF un RD, bet vari mēģināt.

Šaubos vai arī nākotnē dibini partiju, kas startēs Saeimā
, 2013-10-20 16:39, pirms 12 gadiem
DaMarcus rakstīja: Mana loģistikas kompānija veic reisus uz NVS. Iešu pie visām Valsts komercsabiedrībām, lai sponsorē... es takš šamos reklamēšu Krievijā
Ko īsti Tu centies pateikt? To ko visi sen zin, un saprot? Tur var nemaz nerādīt ar pirkstu uz VEF, BKV ... LV ir pilns ar šādiem shēmotājiem. Basketbols ir vēl tīrs kā balta papīra lapa, salīdzinot te ar dažu labu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 16:40, pirms 12 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: man kaut ka liekas, ka tas pat Gabrans vai Kaufmanis nav ipasi sliktaki par Braunu un Delininkaiti un varetu nospelet labi ari sitada limeni. VEF parak daudz naudas.
Kaufmanis vispār ir puļītājs, viņš jau tiešām neder komandai, kas taisās uzvarēt kaut ko uleb vai vtb
, 2013-10-20 16:40, pirms 12 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: šaubos vai spēsi nodrošināt pat 5% efektivitāti no VEF un RD, bet vari mēģināt.

Šaubos vai arī nākotnē dibini partiju, kas startēs Saeimā
Zīgeristu niša ir brīva, neaizmirsti sapirkties daudz banānus un daudz lipton tējas.
, 2013-10-20 16:40, pirms 12 gadiem
Atlausos but nepopulars..tas jautajums par legionariem ir diezgan diskutabls..bet tad jau tas kritikas bultas jaraida ari..speletaju virziena(Berza,Bertanu,Bluma..strelnieka..)..ka sie redz negrib spelet latvijas komanda..ja klubs grib but konkuretspejigs daudz maz nopietna limeni,tad ar puikam vien bus par isu.. Cik gars tik plats tas jautajums..jo nav tak pieejami tirgu kvalitativi brivi latviesi ko nemt..it ipasi centru pozicija..aizbraucam uz vilnu panirgajamies par turnira nozimigumu ar Pasecniku un Iljinu garaja gala..pietiek,jasak krat ari kada uzvara..
, 2013-10-20 16:42, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pareizi vai nepareizi, ne man to lemt, bet fakts ir tāds, ka neviens neko nezog. Tici man KNAB to vien gaidītu, ja kkas tāds būtu.

Valsts nepiešķir klubam cik reizes tev tas ir jāsaka, bet gan uzņēmumiem, kuri to izmanto tālāk. Tāpat arī valsts dod naudu komitejai, kura to tālāk federācijai, un tad lemj ko darīt ar to naudu. Protams, tur skaidrs, ka daudz ko nosaka Jaunups un Lembergs, bet tā tas ir ne tikai Latvijā.

Ja mēs gribam normāla līmeņa klubus, tad ir jāsamierinās. Nu nebūs tā kā vēlies tu, ka viss notiek godīgi. Neesi naivs.
Valsts kapitālsabiedrības ar savu kapitālu un peļņu atbild sabiedrības priekšā. Vismaz tā tam vajadzētu būt.

Gribētu redzēt, kādi būtu rezultāti, ja ierosinātu referendumu par to, vai Valsts komercsabiedrības drīkst pašas no sevis kaut ko sponsorēt.

Tu saki, lai es neesot naivs? Tu jau mums biji tas, kas stāvot un krītot teica, ka VEFā tur viss līdz pēdējai baltajai lapai tīrs, spožs un pārbaudīts.

P.S. - vairāk kaut ko būtu painteresējies, KNAB kā tādus taisnības aizstāvētājus tik droši nepieminētu
, 2013-10-20 16:42, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Parādīt es tev nevaru, bet viss ir pierādāms. Ja ir vēlēšanās, tad droši vari iet uz VID un noskaidrot. Bez tam, ar biļetēm tur neko nevar nopelnīt. Un ķipa nevar savākt ja? Ja vien jau 500k viensezon LOK piešķīra BKV un VEF.
LOK neko nepiešķira, bet pārdalīja Latvijas Valsts Mežu piešķirunmu, plus LAtvijas dzelzceļa pārvadājumu uzņēmums un citi, kam būtu jāpapildina valsts budžeta maciņš, lai es pa līdzeniem ceļiem un ar labu veselību par savu naudu varētu aizbraukt skatīties man tīkamu komandu spēli. Domāšana tev tiešām palikusi pamatskolas līmenī ,ja tiešām skolu kā nebūt esi beidzis. JA pats elni, tad zini, ka dzīvē neko nedod, bet visu nopelna vai pārdala. VEF gadījumā valsts jeb mūsu visu nodokļu naudu- eksotiska Zoo ap
, 2013-10-20 16:44, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ko īsti Tu centies pateikt? To ko visi sen zin, un saprot? Tur var nemaz nerādīt ar pirkstu uz VEF, BKV ... LV ir pilns ar šādiem shēmotājiem. Basketbols ir vēl tīrs kā balta papīra lapa, salīdzinot te ar dažu labu.
Tu jau no sākuma teici, ka VEFā viss tik tīrs un balts, tikai Ventspilī visi zagļi.
Nu jau attapies, ka nekas nav tikai balsts, vai tikai melns?
, 2013-10-20 16:45, pirms 12 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tu jau no sākuma teici, ka VEFā viss tik tīrs un balts, tikai Ventspilī visi zagļi.
Nu jau attapies, ka nekas nav tikai balsts, vai tikai melns?
Daun, dzelzceļš pērk reklāmu Krievijā. Viņiem to vajag. Move on.
, 2013-10-20 16:45, pirms 12 gadiem
Parādiet man, kur šeit ir kas nelikumīgs? Kur ir zagšana?

Bez tam, jūs runājat itkā VEF apēstu entos simtus mijonu, bet tie ir tikai 3M un tas ir kā mīziens jūrā. Es domāju, jūs droši varat atrast citas instances, kuras šādi aizpludina naudiņu daudz lieākos skaitļos.

Bez tam, man nav nekas pretī, ka mana nauda tiek tērēta šim. Punkts.
, 2013-10-20 16:45, pirms 12 gadiem
Un dala kurzemnieku fanu,kuri tagad kritize naudas lomu,legionaru devumu..paskatamies vairakus gadus atpakal,kad zale bij zala,debesis zilakas,Lembergam rokas brivakas..un finanses vairak..
, 2013-10-20 16:47, pirms 12 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tu jau no sākuma teici, ka VEFā viss tik tīrs un balts, tikai Ventspilī visi zagļi.
Nu jau attapies, ka nekas nav tikai balsts, vai tikai melns?
Es tev vēlreiz saku, kur tad ir tā zagšana. Ja tev ir kādi pierādījumi - lūdzu ej, un sūdzi tiesā. Ja nav, tad klusē.

Tas, ka es piesaucu BKV fanus bija tīri mutes aizvēršanas nolūkos, ka ķipa VEF zog, bet mēs nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 16:49, pirms 12 gadiem
Eriks_Priebke rakstīja: gribēji teikt, tava tētuka un māmuļas nauda tavas kabatas kapeikas nevienu neuztrauc
Ne viss jāspriež pēc savas pieredzes.
, 2013-10-20 16:50, pirms 12 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: LOK neko nepiešķira, bet pārdalīja Latvijas Valsts Mežu piešķirunmu, plus LAtvijas dzelzceļa pārvadājumu uzņēmums un citi, kam būtu jāpapildina valsts budžeta maciņš, lai es pa līdzeniem ceļiem un ar labu veselību par savu naudu varētu aizbraukt skatīties man tīkamu komandu spēli. Domāšana tev tiešām palikusi pamatskolas līmenī ,ja tiešām skolu kā nebūt esi beidzis. JA pats elni, tad zini, ka dzīvē neko nedod, bet visu nopelna vai pārdala. VEF gadījumā valsts jeb mūsu visu nodokļu naudu- eksotiska Zoo ap
Tieši tā.
Arī sponsorēšanas nenozīmē vnk. naudas došanu pa labi pa kreisi bez nekāda nodoma
, 2013-10-20 16:52, pirms 12 gadiem
Šis VEFS ir vēl spēcīgāks nekā pagājšgad ,ja sezonu sākām bez garajiem,tagad mums ir ļoti spēcīgi garie Barjāmovičš + jaunais talants Niks kā arī LV jaunie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 16:54, pirms 12 gadiem
Eriks_Priebke rakstīja: tad jau jums nekas nebūs pretī, ja apcirps algu un tās daļu iedos kādam vef melnim
Ja mums apcirps algu, tad VEF melnim naudas būs mazāk.
, 2013-10-20 16:55, pirms 12 gadiem
Eriks_Priebke rakstīja: bet man pasaki, kāpēc man aplemklēt arēnā spēles, ja redzu vienus leģionārus uz laukuma, protams, ar izņēmumiem, bet es esmu šeit, Latvijā, vēlos redzēt, kā letiņi taisa spēli un spēlē un met un uzvar un zaudē.
Nu, bet lūdzu tad neapmeklē. Neviens tev neliek iet. Ej skaties tādas spēles, kur spēlē tikai letiņi.
, 2013-10-20 16:57, pirms 12 gadiem
Eriks_Priebke rakstīja: bet man pasaki, kāpēc man aplemklēt arēnā spēles, ja redzu vienus leģionārus uz laukuma, protams, ar izņēmumiem, bet es esmu šeit, Latvijā, vēlos redzēt, kā letiņi taisa spēli un spēlē un met un uzvar un zaudē.
Ko jūs visi čīkstat? Vefam ir ,manuprāt,labākais LV spēlētājs -Janičēnoks,jaunie talanti,Jahovičš ar Bērziņu. + Labi leģionāri,LV basketbolisti vnk eiropā Nav tādā līmenī,kurš varētu aizvietot Barjāmoviču vai Niksu no LV garajiem? K.Bērziņš pats pieņēma,tādu lēmumu. Vefam Latvijā nav pretinieku un tas jau ir labi,ka mums ir tik augsta līmeņa basketbola klubs.
, 2013-10-20 16:59, pirms 12 gadiem
apsveicu komandu, beidzot garais gals nostabilizējies, ārējā līnija varēja nospēlēt labāk
, 2013-10-20 16:59, pirms 12 gadiem
Eriks_Priebke rakstīja: bet man pasaki, kāpēc man aplemklēt arēnā spēles, ja redzu vienus leģionārus uz laukuma, protams, ar izņēmumiem, bet es esmu šeit, Latvijā, vēlos redzēt, kā letiņi taisa spēli un spēlē un met un uzvar un zaudē.
Nu jau gan
Es gribu, lai Milda tur 4as, nevis 3 zvaigznes. Kāpēc man jāskatās uz Brīvības pieminekli, ja tur tikai 3 zvaigznes
, 2013-10-20 17:02, pirms 12 gadiem
Eriks_Priebke rakstīja: bet man pasaki, kāpēc man aplemklēt arēnā spēles, ja redzu vienus leģionārus uz laukuma, protams, ar izņēmumiem, bet es esmu šeit, Latvijā, vēlos redzēt, kā letiņi taisa spēli un spēlē un met un uzvar un zaudē.
Tad ej skaties uz BKV, viņi spēlē ir zema līmeņa klubiem un pamanās pa kādam nozāģēt. 3 latvieši ar laukumā ir.
, 2013-10-20 17:03, pirms 12 gadiem
Šis VEF nekam neder!!! atdodat veco labo VEF!!!
, 2013-10-20 17:11, pirms 12 gadiem
Nu nevajadzēja Bērziņam parakstīt līgumu ar VEF, nu nevajadzēja! Butauts viņu tik marinē un marinē. Labāk būtu parakstījis līgumu ar Barselonu, ticis izīrēts kādam vājākam klubam, bet ticis pie normālas kapāšanās ACB līgā.
, 2013-10-20 17:12, pirms 12 gadiem
Vai tad kādam bija kādas ilūzijas par Vefu? Jau tad, kad jaunais Bērziņš parakstīja līgumu ar Vefu, bija skaidrs, ka tā būs ļoti liela kļūda un tas, ka Butauts vai Jaunups intervijās (un nezinu, kas privāti tika apsolīts) ko sola ir kaķim zem astes. Man kā basketbola vērotājam no malas nav īsti skaidrs kā vienu no labākajiem spēlētājiem pagājušajā sezonā BBL un LBL, sudraba U-20 izlases simboliskā piecinieka spēlētāju (jā, daudz mums tādu bijuši... , lielās valstsvienības (un pārbaudes spēlēs ļoti labi izskatījās) spēlētāju vienkārši brutāli pazemo...kā beņķa sildītāju. Kā var tādam klubam vispār līdzi just?
, 2013-10-20 17:15, pirms 12 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: Nu nevajadzēja Bērziņam parakstīt līgumu ar VEF, nu nevajadzēja! Butauts viņu tik marinē un marinē. Labāk būtu parakstījis līgumu ar Barselonu, ticis izīrēts kādam vājākam klubam, bet ticis pie normālas kapāšanās ACB līgā.
Kad viņš viņu marinē? Šī bija vienīgā spēle šosezon, visticamāk kāda sīka trauma.
, 2013-10-20 17:16, pirms 12 gadiem
Pepesancess rakstīja: Vai tad kādam bija kādas ilūzijas par Vefu? Jau tad, kad jaunais Bērziņš parakstīja līgumu ar Vefu, bija skaidrs, ka tā būs ļoti liela kļūda un tas, ka Butauts vai Jaunups intervijās (un nezinu, kas privāti tika apsolīts) ko sola ir kaķim zem astes. Man kā basketbola vērotājam no malas nav īsti skaidrs kā vienu no labākajiem spēlētājiem pagājušajā sezonā BBL un LBL, sudraba U-20 izlases simboliskā piecinieka spēlētāju (jā, daudz mums tādu bijuši... , lielās valstsvienības (un pārbaudes spēlēs ļoti labi izskatījās) spēlētāju vienkārši brutāli pazemo...kā beņķa sildītāju. Kā var tādam klubam vispār līdzi just?
Nosauc tās spēles, kurās šosezon viņš nav ticis spēlēt normālu laiku? Ui, nevari. Tikai šī, un visticamāk arī trauma kāda. Mudaks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 17:32, pirms 12 gadiem
resnais putns rakstīja: Piedodiet, bet 5 leģionāri tas vairs nav normāli. Tas Nix nav vajadzīgs. Viņš aizsardzībā knapi kustās...4 leģionāri ir jābūt griestiem. Ja pērn tie leģionāri bija kvalitatīvi uz ko prieks skatīties, tad tagad...Tāds Delininkaitis, viņš tiešām piedoodiet nav ne par ko labāks, par kkādu Jāni Porziņģi vai vēl kādu vidēju latvieti. Tik individuāls. Butauta dēls.
Robinsons ar Brownu ir tikai ēnas no Rowlanda un Danielsa. Vienīgais labais pirkums ir Bajramovičs. Neviens jau arī nvar Butautam pārmest par Bērziņu, viņš viņam deva spēlēt daudz minūtes pirmās 3 spēles, bet viņš sevi nav attaisnojis, nu sakiet ko gribat. Var jau daudz dir.st, bet iepējas viņam bija un kā vēl. Viņš pats nespēja savas iespējas izmantot, un Jahovičs šodien spēlēja labi, kas ir viņa pozīcijas spelētājs, var runāt, ka Robinsona vietā viņu varēja palaist, kurš ne pārāk spēlēja, bet tā ka viņš tiek marinēts nedrīkst teikt. PAr Iļinu tas pats, viņam ir dotas iespējas, bet ja džeks nevar noķert nevienu bumbu, un uzmest vismaz pa stīpu no apakšas , tad ko var teikt, ka nedod iespēju? Modelis protams vājāks kā pērn un neviens jau nav vainīģs, ka Bērzs izdomā uzmest komandu, un tā vietā jāņem kkāds kuilis, kas man reāli besī. Jāatgādina, ka vefs jau gribēja gan Strēlnieku, gan BLūmu, bet visi uzmeta...takā par nevēlešanos piesaistī grūti ko pārmest, bet nu tas resnais kulis točna nav vajadzīgs, skats briesmīgs. Pirms tam tas skats nebiaj sliktāks bez viņa ar savām minūtēm Pasečnikam, Iļinam, Bērziņam...
nu vecīt...kas tev īsti svarīgāks ir, vai centra spēlētājs, kura auguma aprises atbilst tavam sapņu vīrieša ideālam, vai arī tomēr spēle. Kas tu neredzēji kā tas "kuilis" nospēlēja beigās? lielā mērā pateicoties viņam uzvilka beigas. apskaties arī statistiku
, 2013-10-20 17:54, pirms 12 gadiem
Atkal parādās šajos komentāros. LATVIETIS kam nekad nekas nav labu. Tikai, kad Rīgas Dinamo ārzemnieki velk spēli, tā visi ekstāzē. Nožēlojami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 18:16, pirms 12 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: "velk speli" nenozime ka velk legionaru skaitu gruti iedomaties,vai tauta butu ekstaze par Dinamo,ja tur butu nevis 5-7 bet 15-20 legionaru un pie tam vel visi vienlaicigi pieteikuma uz speli
hokejā vajag 2 maiņas un tur arī ir tie 40% leģionāru. Nomierinies.
, 2013-10-20 19:23, pirms 12 gadiem
Klaunu bars! Te netiek dota iespēja Bērziņam Pirmā spēle, kur netika laukumā (trauma vai citas lietas iespējams), te pilns ar ārzemniekiem.. Pirmkārt, ir jābūt konkurencei. Ja visu liks uz paplātes, tad spēlētājs tāds mammas puisītis paliks visu mūžu. VEF ir devis latviešu spēlētājiem izaugsmes iespējas. Bertāns tagad spēlēs ACB līgā, piemērām. Ir labi uzaudzināti U-18 spēlētāji utt. Tagad ir vairāk ārzemnieki, jo VEF nevarēja noturēt Bertānu, kurš bija liels palīgs. Bērzs ir pilnīgs cirvis, kurš, manuprāt, nokritīs pakāpienus uz zemi savā karjerā šīs visas jezgas dēļ, jo viņš nav pie VEF vispār ļoti labu laiku rādījies... Ir Bērziņam un Pasečnikam labas iespējas sevi pierādīt. Tikai nekas dzīvē netiek dots. Pašam ir smagi jāstrādā, lai kaut kas arī tiktu pasniegts. Lielākā daļa šeit uz basketbolu ir uz JŪS, bet mētāties ar tukšām tēzēm māk. Variet skatīties LBL vai vietējās rajona līgas. Bet, jā, pareizi, līmenis tur tad nav. Tā kā ejiet...
, 2013-10-20 19:29, pirms 12 gadiem
Pepesancess rakstīja: Vai tad kādam bija kādas ilūzijas par Vefu? Jau tad, kad jaunais Bērziņš parakstīja līgumu ar Vefu, bija skaidrs, ka tā būs ļoti liela kļūda un tas, ka Butauts vai Jaunups intervijās (un nezinu, kas privāti tika apsolīts) ko sola ir kaķim zem astes. Man kā basketbola vērotājam no malas nav īsti skaidrs kā vienu no labākajiem spēlētājiem pagājušajā sezonā BBL un LBL, sudraba U-20 izlases simboliskā piecinieka spēlētāju (jā, daudz mums tādu bijuši... , lielās valstsvienības (un pārbaudes spēlēs ļoti labi izskatījās) spēlētāju vienkārši brutāli pazemo...kā beņķa sildītāju. Kā var tādam klubam vispār līdzi just?
Krēslu neesi saskatījies, jo, vecīt, Tavā galvā ir aptumšums..
, 2013-10-20 19:45, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bet gribētu zināt, kāpēc Bērziņš pēkšņi netika laists laukumā? Trauma kāda?
Nevelk līmeni...
, 2013-10-20 19:47, pirms 12 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: "velk speli" nenozime ka velk legionaru skaitu gruti iedomaties,vai tauta butu ekstaze par Dinamo,ja tur butu nevis 5-7 bet 15-20 legionaru un pie tam vel visi vienlaicigi pieteikuma uz speli
Tu pajol, nesaproti, ka VEFam nav tik daudz naudas, lai piesaistītu Latviešu labākos basketbolistus? VEFam naudu nedod krievi, kā tas ir ar Djinamo keponu klubu..
, 2013-10-20 19:54, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es tev vēlreiz saku, kur tad ir tā zagšana. Ja tev ir kādi pierādījumi - lūdzu ej, un sūdzi tiesā. Ja nav, tad klusē.

Tas, ka es piesaucu BKV fanus bija tīri mutes aizvēršanas nolūkos, ka ķipa VEF zog, bet mēs nē.
Tieši tā. Bet ja tu saki ka hūte zog tad šis tevis rakstītais attiecināms uz to ko teici par ventspili. Anyway neuztver personīgi. Un tiem ventspilniekiem kas kladzina ka pārbrauks pāri vefam ir vnk mazu bērnu prātiņi. Viens ir teikt ka izcīnīs uzvaru bet teikt ka pārrullēs pāri, atvainojiet, ir tupi. Jo lielākoties vef fani ir tie kuri vienmēr raksta ka ventspilij nav variantu un iepriekšējā sezonā pāris reizes tas izdevās. Žēl ka tie latvieši tādi padumji un prot tikai noniecināt citus. Tas atgādina izsmejošus un draudošus komentārus par cūku gripas pirmajiem slimniekiem un par bauskas tilta nobloķēšanu. Tapēc tiešām ir kauns reizēm ka esmu latvietis
, 2013-10-20 19:58, pirms 12 gadiem
RajonRondo rakstīja: Tieši tā. Bet ja tu saki ka hūte zog tad šis tevis rakstītais attiecināms uz to ko teici par ventspili. Anyway neuztver personīgi. Un tiem ventspilniekiem kas kladzina ka pārbrauks pāri vefam ir vnk mazu bērnu prātiņi. Viens ir teikt ka izcīnīs uzvaru bet teikt ka pārrullēs pāri, atvainojiet, ir tupi. Jo lielākoties vef fani ir tie kuri vienmēr raksta ka ventspilij nav variantu un iepriekšējā sezonā pāris reizes tas izdevās. Žēl ka tie latvieši tādi padumji un prot tikai noniecināt citus. Tas atgādina izsmejošus un draudošus komentārus par cūku gripas pirmajiem slimniekiem un par bauskas tilta nobloķēšanu. Tapēc tiešām ir kauns reizēm ka esmu latvietis
Es nevaru arī pierādīt vai Hūte ko shēmo vai neshēmo, tas tīri atbildes pēc bija. Bet jā, tracina, ka latvietim ir tik skaudīga daba. Ja kāds kko dara, tad tas ir slikts.
, 2013-10-20 20:11, pirms 12 gadiem
Jūs esat dīvaini. Visu laiku pīkstējāt, ka nav garo, tagad paņem divus un pīkstat, ka daudz ārzemnieki. Bet ko darīt, ja vietājie vai nu nav tik labi jeb vnk ir par dārgu??? Mākslīgi laist laukumā jaunos un necīnīties par uzvarām? Tā nav izlase!!! Man galvenais ir uzvaras.
, 2013-10-20 20:16, pirms 12 gadiem
file rakstīja: Jūs esat dīvaini. Visu laiku pīkstējāt, ka nav garo, tagad paņem divus un pīkstat, ka daudz ārzemnieki. Bet ko darīt, ja vietājie vai nu nav tik labi jeb vnk ir par dārgu??? Mākslīgi laist laukumā jaunos un necīnīties par uzvarām? Tā nav izlase!!! Man galvenais ir uzvaras.
tāda tauta būtu kādreiz uz arēnu atnākuši !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 20:56, pirms 12 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: tāda tauta būtu kādreiz uz arēnu atnākuši !!!
Kad spēlēs pret Latvijas komandām.Tagad- kāda interese skatīties, ka vienas komnadas salasītie lētie pasaules blandoņi spēlē pret tādiem pašiem? Kāda interese?
Latvijā tomēr ir basketbola tradīcijas.Viena no tām-spēlēt ar saviem, vietējiem spēlētājiem. Īpaši raksturīgi tas bija jau padomju laikā ASK un VEF. ASK tikai tad,kad kūlās pa pirmo līgu, ņēma apkārtējo republiku spēlētājus, bet tas interesi par komandu nevairoja. Vienīgie iebraucēji Latvijas basketbolā pēdējos 30 gados- Meļņiks un Bondarenko.Divi uz komandu.
Var ar putām uz lūpām bļaut, cik labs ir šodienas VEF, bet tradīcijas dara savu. Nav nozīmes tādiem īrēt arēnu.Ja nu vienīgi-lai samaksātu Savickim un atbalstītu Rīgas Dinamo.
Līdzjutēji nekad nav gribējuši pasaules saļašņas mūsu komandās un vēl labu laiku negribēs.Jāsamierinās .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 21:06, pirms 12 gadiem
Vesais18 rakstīja: Atkal parādās šajos komentāros. LATVIETIS kam nekad nekas nav labu. Tikai, kad Rīgas Dinamo ārzemnieki velk spēli, tā visi ekstāzē. Nožēlojami.
Nevajag bāzt visus latviešus vienā maisā, vienkārši RD fani nav tādi gauduļi kā VEF līdzjutēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 21:13, pirms 12 gadiem
Tie kas saka, ka daudz leģionāru - pamostaties un aizveriet lūdzu mutītes, tā nav nekāda izlase, tas tomēr ir klubs. Jā ok, man arī labāk patika, ka bija 3 leģionāri un laukumā bija Pasečniks, Bonis vai Iljins, bet ja visu laiku komanda zaudē tad no tā nav nekādas jēgas. Un gan jau sezonas laikā tāpat visu laiku leģionāri nevilks, punkti sadalīsies gan starp latviešiem, gan leišiem un melņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: aksels82inbox.lv
, 2013-10-20 22:19, pirms 12 gadiem
nesaprotu šos ņaudētājus!

Nu ja nepatīk komanda un tās sastāvs, nu nav takš jāskatās VEF spēles. Ibio.

Rīdzinieki var fanot par īstiem LV klubiem - LU, Barons, reģionos savi klubi. Tak neviens nespiež skatīties VEF spēles. Pāķu bars
, 2013-10-20 22:44, pirms 12 gadiem
Atļaušos (pirmo reizi) šo to uzrakstīt pārdomās par to, kāds mums (un neesmu es viens, bet arī tas draugu loks, kas kopā ar mani vēl atceras arī 80.gadu beigu un 90.gadu sākuma oriģinālo VEFiņu),pāris ļautiņiem, šķiet "jaunais" VEF.

Sāksim ar to, ka šis VEF neizraisa lielas simpātijas. Šis nav tas tautas klubs, ko mēs mūsu galvaspilsētā Rīgā esam ilgi gaidījuši (atceroties kaut otros ASK laikus). Kas pie vainas: augstprātīgais "sarunāšanās" stils ar "parasto" līdzjutēju. Kā tas var būt, ka uz Eirokausa sezonas atklāšanas spēli atnākt nedaudz vairāk par tūkstoti skatītāju (uzsvēršu skatītāju, jo VEF nav līdzjutēju, ko pārliecinoši varēja redzēt pēdējā mājas spēlē - tur kādi 10 labākajā gadījumā bija)? Ar visām tām "melnās nāves" (jā, tagad vairs nav melnā nāve, bet tas stils tiek turpināts) reklāmām un ieguldījumiem savā publicitātē?!?!

Par jaunajiem, kas pie šī raksta plaši apspriests. Kad VEF noslēdza līgumu ar šīs vasaras U-20 izlases varoni, vietējo puiku Jāni Bērziņu, mēs nopriecājāmies (bijām arī Tallinā un paldies puikām par to lielisko atmosfēru, ko viņi mums sagādāja - tas bija nebijis brīdis Latvijas basketbolā - fināls Eiropas čempionātā, divi turnīra labākā piecinieka spēlētāji - tāds lepnums), ka beidzot VEF starpsezonā būs kārtīgi pastrādājis un piesaistījis tiešām vienu jaunu, talantīgu, bet jau spēlēt gatavu basketbolistu. Var te diskutēt par Jāņa pirmajām spēlēm (neesmu redzējis pilnīgi visas spēlēs, bet redzēju pret Lietuvas grandiem Rytas un viņš bija pārliecinošākais spēlētājs laukuma, un redzēju arī pret CSKA - jā, viņš neiemeta metienus (arī brīvus un uzmesto "dankam"), bet atšķirībā no citiem viņš pie šīm iespējām tika), bet tieši šādi spēlētāji klubam ir vajadzīgi, ja ir mērķis atgūt līdzjutēju. No šī brīža spēlētājiem ar zvaigznes potenciālu (ir jau realizējis to potenciālu) ir vienīgi Janičenoks un jaunais Jānis Bērziņš. Nākotnē arī Anžejs Pasečņiks. Mums neko neizsaka tie leģionāri, kas katru gadu no gada mainās (piekrītu, ka arī tie ir vajadzīgi, lai startētu līmenī un arī jaunajiem labi partneri treniņos) - tie nekad nebūs "MŪSU" spēlētāji. Tāpēc nav izprotams kāpēc spēlē, piemēram, Delinikaitis, kas jau šeit komentāros atkal jau iemantojis Butauta dēla statusu un nerāda nekādas no tām kvalitātēm, ko viņam būtu vajadzējis dot komandai. Mēs labāk dodam iespēju leitim, mēs labāk dodam iespēju amerikāņiem, kuri, paldies nepasakot, pēc sezonas aizbrauks. Tam pašam Gekam varēja dot iespēju spēlēt, piemēram, Artūra Strēlnieka (visu cieņu šim cīnītājam, bet viņš nav Eirokausa līmeņa spēlētājs) vietā un viņš nocīnītos ne par matu sliktāk. Pēc 1-2 sezonām būtu jau stabils rotācijas spēlētājs!

Nepretendēju uz absolūto patiesību, tas ir tikai skats no malas.
, 2013-10-20 22:53, pirms 12 gadiem
resnais putns rakstīja: Kas tā pa dir.šanu ? Līdzjutējiem kādreiz bija pilnīgi pie dir.sas, cik melnie skraidīja..Gan Ventspilī ar visiem leģionāriem nāca tauta, gan ASK, gan Baronam...tādi bija laiki. Tagad pēkšņi visi lielie latviešu skaitītāji komandā uzradušies. Redz, ka tai pašā Ventspilī tribīnes bija pilnas, jo komanda spēlēja augstā līmenī. ULEB kausā, veda uz Ventspili Žalgiri, Rytas utml, neskatoties, vai tur 4, 5 vai neviens leģionārs...Tagad tur ir tikai 2 leģionāri, bet cilvēku nenāk. Tas pats VEFam, pirmajā mājas spēlē bija tikai 3 leģionāri, paradoksāli, bet cilvēku bija mazāk, kā nakamajā spēlē, kur spēlēja jau 5 leģionāri, interesanti ne..?
Redzi, resnais, tava līdzjutēja atmiņa sākas no neatkaŗibas atjaunošanas,bet mana- divdesmitpiecus gadus prms tās. Tradīcijas baskertbolā nesākās ar 1991.gadu. šajā-savs ne savs spēlētājs labi ierakstās Tumanova un Vētras epopejas-zaudēja cieņu līdzjutēju acīs.
Līdzīgi bet pretēji ar Bruno Pētersonu V-pilī. Uzbrukumā nekas īpašs, bet ārzemju letiņš. Ar to pietika, lai zāle sajūsmā noelstos, kad Brunis guva savus retos divpunktniekus pie groza.
Izlasē līdzjutēji pieņēma Bruni un Šturmu.Kā savējos, letiņus, bet tā nebija ar spēles ziņā sekmīgāko Ostleru.
Nevajag domāt, ka tagad atjaunos komandu ar veco VEF nosaukumu un visi skries. Skries, ja vecajam nosaukumam blakus būs vecās tradīcijas.Nevajag domāt, ka tagad viegli un ātri radīsies jaunas, kad jebkuru melni vai jugoslāvu , kas pagājšgad kapāja pret mūsu komandām, tagad ar pilnu sirdi un plaušām atbalstīs kā mūsējo. Nesalīdzini ar citām bij.PSRS teritorijas komandām. Tur savienotās republikas bija lielākas,komandu ar tradīcijām un spēlētāju rotācija lielāka, skatītāji pierada un pieņēma, pie mums ne.
Paskaties tālākā pagātnē. VEF ,starp citu, bija jau pirms V.Valtera.Spēlēja interesanti, Daugavas sporta namā biļetes nevarēja dabūt. Vēlākos gados pats redzēju kā satraumējies Valdis pirms spēles tirgoja par piecīti kasē nedabūjamas biļetes. Mani tad ieveda valdības sēdvietās paziņas. Tā bija, tas paliek atmiņā un tagad tik viegli priekšstatus nemainīt.
, 2013-10-20 22:59, pirms 12 gadiem
Ko jūs te čīkstat par to ka leģionāri daudz spēlē un taisa rezultātu? Tas ir klubs nevis izlase.. Man kā kluba fanam svarīgi lai ir rezultāti lai brauc augsta līmeņa komandas. Latvieši spelē pilns apkārt pa eiropu labakās komandās un gūst labāku pieredzi un būs materiāls izlasei šā vai tā. Portams gribētos vairāk kādu lv spēlētaju iesaistīt Vefā, bet Bertānu nopirka utt.. Nu ko darīt tagad ka nav vairāk lv spēlmaņu iekš Vef? Sabāzt viduvējības un spēlēt bez rezultāta būtu vēl lielāks bezskars. Klubs ir klubs un man personīgi vienalga lai tik ir rezultāts. Jūs te tā pārdzivojat itkā būtu citi varianti.. Visi kas spēlē basketu lv daudz maz labi jau ir labos klubos nav ko satraukties. PAR LIELU VEF!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 23:09, pirms 12 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: Kad spēlēs pret Latvijas komandām.Tagad- kāda interese skatīties, ka vienas komnadas salasītie lētie pasaules blandoņi spēlē pret tādiem pašiem? Kāda interese?
Latvijā tomēr ir basketbola tradīcijas.Viena no tām-spēlēt ar saviem, vietējiem spēlētājiem. Īpaši raksturīgi tas bija jau padomju laikā ASK un VEF. ASK tikai tad,kad kūlās pa pirmo līgu, ņēma apkārtējo republiku spēlētājus, bet tas interesi par komandu nevairoja. Vienīgie iebraucēji Latvijas basketbolā pēdējos 30 gados- Meļņiks un Bondarenko.Divi uz komandu.
Var ar putām uz lūpām bļaut, cik labs ir šodienas VEF, bet tradīcijas dara savu. Nav nozīmes tādiem īrēt arēnu.Ja nu vienīgi-lai samaksātu Savickim un atbalstītu Rīgas Dinamo.
Līdzjutēji nekad nav gribējuši pasaules saļašņas mūsu komandās un vēl labu laiku negribēs.Jāsamierinās .
Neietu arī, tad ja būtu letiņi. Tas ir 100%. Jo, VEF pirmsākumos komandā bija varbūt 1-2 jauni leģionāri, un pārejie latvieši - cik cilvēki gāja? 100 - 200. Tagad vismaz var pret laba līmeņa komandām savākt līdz pat 5000.
, 2013-10-20 23:09, pirms 12 gadiem
Ko Delinikaitis dod: savtīga un individuāla spēle: nav nedz īsts saspēlnieks (labi, tur uz 10 minūtēm varētu Braunu aizstāt), nedz aizsargs (šajā pozīcijā viņš vispār izskatās briesmīgi). Saprotu, ka tu skaties tikai šodien, bet ne ar skatu nākotnē!

Jā, ļoti labs (pat teiktu - izcils) mārketings, ka uz spēli 800 tūkstošu Rīgā nāk nedaudz vairāk par tūkstoti...

Un kurā brīdī minēju to, ka nav nepieciešami leģionāri - viņi ir vajadzīgi, bet daudz lielāks uzsvars jāliek uz vietējiem spēlētājiem, kuru spēle arī piesaistītu līdzjutējus nevis nelielu skatītāju skaitu.

SportExpert rakstīja: Delininkaitis dot, tikai laikam neredzi, un paskaties kā Gekam iet Valmierā! Labāk lai Strālnieks kapā! Pa reklāmu runājot, tad tas saucas māeketings un man tās reklāmas ļoti patika.

Nebūtu leģu mums, tad būtu praktiski visās līgās daudz zaudējumu un neveins vispār neietu!!!!

Tavs skats no malas ir tāds pašķibs!!

Esmu par lielu Vef!!! Un atkārtošos, nu un, ka leģionāri spēlē? Tas rada lielāku konkurenci, kas savukārt ļauj vietējiem spēlētājiem, tai skaitā jaunjiem, pilnveidoties!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-20 23:20, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Neietu arī, tad ja būtu letiņi. Tas ir 100%. Jo, VEF pirmsākumos komandā bija varbūt 1-2 jauni leģionāri, un pārejie latvieši - cik cilvēki gāja? 100 - 200. Tagad vismaz var pret laba līmeņa komandām savākt līdz pat 5000.
Sāktu iet, bet ar laiku. Arī uz veco VEF visu laiku zāles nebija stāvgrūdām pilnas. Tas bija tad, kad savējie un no sirds spēlēja. Ja zaudēja, nebija ko pārmest.
Neatkarība sākās, VEF spēlētāji pašķīda pa jaunām komandām, ne vecais nosaukums vai brends kā moderni nevienu neinteresēja. ASK atjaunoja.Kāda saistība ar veco ASK? Trīs burti nosaukumā? Ar jauno VEF- tas pats. Kopīgais tie trīs, tikai citi burti no pagātnes.Nav pēctecības nosaukuma saturā, nav skatītāju. NAv pēctecības spēlētāju sastāvā, nav skatītāju. Kaut kas tur komandā nav kārtībā.Ja Bērzs iet prom. No laba prm neiet. Esiet saprotoši un analizēt spējīgi, pat ja jums saka ,ka jums tik mīļais VEFelis nav simpātisks. Padomājiet labāk-kāpēc, citādi te liekas, ka Jaunups izmisīgi driķē komentārus ar desmit segvārdiem.
, 2013-10-20 23:26, pirms 12 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: Sāktu iet, bet ar laiku. Arī uz veco VEF visu laiku zāles nebija stāvgrūdām pilnas. Tas bija tad, kad savējie un no sirds spēlēja. Ja zaudēja, nebija ko pārmest.
Neatkarība sākās, VEF spēlētāji pašķīda pa jaunām komandām, ne vecais nosaukums vai brends kā moderni nevienu neinteresēja. ASK atjaunoja.Kāda saistība ar veco ASK? Trīs burti nosaukumā? Ar jauno VEF- tas pats. Kopīgais tie trīs, tikai citi burti no pagātnes.Nav pēctecības nosaukuma saturā, nav skatītāju. NAv pēctecības spēlētāju sastāvā, nav skatītāju. Kaut kas tur komandā nav kārtībā.Ja Bērzs iet prom. No laba prm neiet. Esiet saprotoši un analizēt spējīgi, pat ja jums saka ,ka jums tik mīļais VEFelis nav simpātisks. Padomājiet labāk-kāpēc, citādi te liekas, ka Jaunups izmisīgi driķē komentārus ar desmit segvārdiem.
Ir jābūt tiešām lielam šizofrēniķim, lai dzīvotu tik tālā pagātnē. Un vēl lielākam, lai domātu, ka Jaunups te kautko aizstāv.

VEF gadus trīs spēlēja praktiski ar latviešiem. Un nāca kāds? Ne sūda. Bez tam, ja gribam, lai aug līmenis, tad ir jāņem leģionāri, gribi to vai nē. Tas ir fakts, nevis kkāds pieņēmums.

Kāpēc, tad mūsu izlases džeki spēlē citās valstīs, nevis Latvijā? Tāpēc, ka tur ir augstāks līmenis un konkurence. Mūsējie nevar sagādāt pietiekami lielu konkurenci viens otram, jo nav pietiekami augsta līmeņa. Tāpēc arī ņem leģionārus.

Cik augsta līmeņa izlase mums būtu, ja visi izlases džeki kapātu tikai LBL? Spēj iedomāties, tā kā klusē par leģionāriem.
, 2013-10-20 23:30, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Neietu arī, tad ja būtu letiņi. Tas ir 100%. Jo, VEF pirmsākumos komandā bija varbūt 1-2 jauni leģionāri, un pārejie latvieši - cik cilvēki gāja? 100 - 200. Tagad vismaz var pret laba līmeņa komandām savākt līdz pat 5000.
Neiet tad, ja rezultāts ir paredzams. Kā tagad ar Ventspili. Var tikai skatities vai Zaķis dabūs 17 vai 27, uzvara būs noteikti. Neiet tad, ja komanda spēlē neskatāmu basketbolu, kas Butautu diezgan labi raksturo.
Pareizi saki,ka pret laba līmeņa komandām nāk līdz 5000. Nāk tie tūkstoši ne VEfu, bet viņu pretiniekus redzēt. VEFs un viņa spēle neinteresē. Vēl no VEFa atgrūž publiski nesimpātiskais Jaunpupa vieplis. Tas viss nāk kopā un veido attieksmi. Viss ir vienkārši.
, 2013-10-20 23:37, pirms 12 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: Neiet tad, ja rezultāts ir paredzams. Kā tagad ar Ventspili. Var tikai skatities vai Zaķis dabūs 17 vai 27, uzvara būs noteikti. Neiet tad, ja komanda spēlē neskatāmu basketbolu, kas Butautu diezgan labi raksturo.
Pareizi saki,ka pret laba līmeņa komandām nāk līdz 5000. Nāk tie tūkstoši ne VEfu, bet viņu pretiniekus redzēt. VEFs un viņa spēle neinteresē. Vēl no VEFa atgrūž publiski nesimpātiskais Jaunpupa vieplis. Tas viss nāk kopā un veido attieksmi. Viss ir vienkārši.
Labi, ko Tu ar to gribi pateikt strīdoties?

Nu nav VEF tāds kāds bija, un NU UN? Man pilnīgi vienalga, jo es atbalstu komandu, lai kā viņi spēlētu un, kas tur spēlētu. Man neinteresē vai ir 10 atbalstītāju vai 10 000. Ja tev nepatīk - neskaties, un muti ver ciet. Ej skaties uz Jūrmalu, Valmieru un būs tev latviešu basketbols.
, 2013-10-20 23:42, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ir jābūt tiešām lielam šizofrēniķim, lai dzīvotu tik tālā pagātnē. Un vēl lielākam, lai domātu, ka Jaunups te kautko aizstāv.

VEF gadus trīs spēlēja praktiski ar latviešiem. Un nāca kāds? Ne sūda. Bez tam, ja gribam, lai aug līmenis, tad ir jāņem leģionāri, gribi to vai nē. Tas ir fakts, nevis kkāds pieņēmums.

Kāpēc, tad mūsu izlases džeki spēlē citās valstīs, nevis Latvijā? Tāpēc, ka tur ir augstāks līmenis un konkurence. Mūsējie nevar sagādāt pietiekami lielu konkurenci viens otram, jo nav pietiekami augsta līmeņa. Tāpēc arī ņem leģionārus.

Cik augsta līmeņa izlase mums būtu, ja visi izlases džeki kapātu tikai LBL? Spēj iedomāties, tā kā klusē par leģionāriem.
Tur jau tā lieta, ka sākumā atjaunoja ASK nosaukumu,tad komandu ar visu nosaukumu un cerībām uz nopietnu vietējo basi pad'..ēja. Tagad turpina ar VEF nosaukumu to pašu trādirīdi.Cilvēki vienreiz tiem pašiem jaunpupiešiem noticēja, tika pievilti. Humors, ka mūsu basketā vairāk tādu nosaukumu nav. Ja vienīgi pēc jaunā VEF nolaišanas uz grunti,nopērk TTT nosaukumu. Vīru komanda gan nopietnā līmenī ar šo nosaukumu nav zināma, bet ar Jaunpupu viss iespējams. VEFā noteikti ir problēmas ar finansu regulāru izmaksu spēlētājiem, tāpēc arī Bērzs tinas un citi nenāk ,izņemot jaunos un slimos (Jahovičs). Tuvu sabrukums, bet jūs tenaivi sapņojat par attīstību.
, 2013-10-20 23:51, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Labi, ko Tu ar to gribi pateikt strīdoties?

Nu nav VEF tāds kāds bija, un NU UN? Man pilnīgi vienalga, jo es atbalstu komandu, lai kā viņi spēlētu un, kas tur spēlētu. Man neinteresē vai ir 10 atbalstītāju vai 10 000. Ja tev nepatīk - neskaties, un muti ver ciet. Ej skaties uz Jūrmalu, Valmieru un būs tev latviešu basketbols.
Ja saki ka neinteresē, cik skatās ,tad es teikšu, ka negribu, lai no valsts budžeta un uzņēmumu naudas apmaksā tādiem desmit atbalstītājiem kā tev pāris simtu latu vērtās biļetes par spēli (pēc reālām kluba izmaksām nevis tā, cik tu samaksā kasē pie ieejas) Ja gribi, vari Bajramoviču skatīties spēlējam netā, arī citus VEF pasaulē salasītos brīnumus.
'Mēs visi- šāda VEF negibētāji esam spiesti pret savu gribu apmaksāt sādas tavas un JAunpupa superdārgas izklaides.
Viss maksā tikcik tas maksā, bet tu neesi spējīgs apmaksāt savas dārgās desmit skatītāju izpriecas. Tad vai nu pilnībā samaksā pats par VEF Zoo vai paklusē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-10-21 09:16, pirms 12 gadiem
Pilnīgi Tev piekrītu!
Kad bija 2 ārzemnieki, tad varēja priecāties par mūsējo gaitām, par mūsu spēlētājiem un dusmoties par viņiem.
Kāds prieks, ja ārzemmnieki taisa rezultātu un mūsējie padod dvieļus!? Laikam jau Latvijas izlasei ļoti labs risinājums, ka stiprākajā klubā spēlē rezervistu lomu. Un tad nav jādomā vēlāk, kādēļ izlasē nav līderu!

Stiflerss rakstīja: Leģionāru nacionālais klubs ir atpakaļ
, 2013-10-21 09:17, pirms 12 gadiem
Kādēļ jātrennējās, ka zina, ka netiks laukumā?! Cik viņam ir jāaug, lai sasniegtu tādu spēles izpratni? Tu domā, ka no soliņa uz laukuma neesot var iemācīties. Ja pats nedari, neko neiemācīsies!

One Man Show! rakstīja: Jautājums visiem pīkstētājiem? Ko tad mēs gribam īsti? Komandu, kura sitās tikai pa LBL ar pašmāju spēlētājiem, un VTB netiek PO, vai tomēr komandu, kura cīnās tuvu augstākajam līmenim?

Bez leģionāriem mums nebūs izaugsmes basketbolā. Tad jaunie tiks spēlēt komandā, pat īsti zinot, ka nekas nav jādara. Kā piemēram tas būtu ar Pasečņiku. Tagad, kad viņam priekšā ir leģionāri, tad arī ir iemesls trenēties.

Bez konkurences nav attīstības, tikai stagnācija. Ar šiem leģionāriem aug arī LBL līmenis.