Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Timmam "vējdzirnavu" danks, VEF sparīgā cīņā zaudē CSKA

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Timmam "vējdzirnavu" danks, VEF sparīgā cīņā zaudē CSKA
Jānis Timma
Foto: Mikus Kļaviņš, "VEF Rīga"

Basketbola klubs "VEF Rīga" (3-4) pirmdien, 17. novembrī, VTB Vienotās līgas mājas spēlē zaudēja četrkārtējiem čempioniem Maskavas CSKA (6-1) ar rezultātu 72:87. Nākamo spēli turnīrā rīdzinieki aizvadīs 23. novembrī, viesos sacenšoties pret Eirolīgas klubu "Unics".

Neatkarības dienas priekšvakarā Rīgas arēnā pulcējās trīs reizes vairāk skatītāju nekā iepriekšējās VTB līgas spēlēs, atbalsts tribīnēs bija skaļāks. Pēc komandu izsaukšanas VTB līgas ģenerāldirektors Andrejs Širokovs un Eiropas čempione Ilona Korstina pasniedza oktobra labākā jaunā spēlētāja balvu VEF uzbrucējam Jānim Timmam. Mēneša labākā spēlētāja balvu saņēma CSKA saspēles vadītājs Milošs Teodosičs.

Starta piecnieki

VEF: Kobss, Robinsons, Timma, Bērziņš, Fals
CSKA: Džeksons, Fridzons, Vīmss, Voroncevičs, Kauns

Kalifornijas “lācis” Džastins Kobss pirmajā ceturtdaļā laukumā vairāk neizskatījās tik pazudis kā novembra pirmajā pusē, taču bumba daudz atradās Džeralda Robinsona rokās. Aizsargs vienīgo reizi izvirzīja VEF vadībā, daudz meta pats un dalīja piespēles. Vienā no epizodēm Robinsons ar tālu piespēli apgādāja Mareku Mejeri, kurš ātrajā uzbrukumā paspēja tikt garām Sonijam Vīmsam. Pirms tam amerikāņu uzbrucējs kopā ar partneri Andreju Voronceviču paspēja krietni paplosīt VEF aizsardzību – 2:11. Rīdzinieku kapteinis Artūrs Bērziņš, izmēģinājis laimi perimetrā, iekaroja CSKA grozu ar pustālo metienu, bet Robinsona jau pieminētās aktivitātes palīdzēja pietuvoties piecu punktu attālumā – 10:15. Strēlnieks atņēma bumbu Eiropas čempionam De Kolo, tomēr pēdējos četrus punktus ceturtdaļā guva viesi – 10:19.

Nākamās ceturtdaļas sākumā De Kolo revanšējās, pēc piecu punktu sērijas noslēdzot CSKA 0:15 izrāvienu – 10:30. Ļoti efektīvs uzbrukumu noslēgumos bija arī divkārtējais Eirolīgas čempions Kails Hainss. “Zirgu” plosīšanos pārtrauca Jānis Timma. Garāmgājienam sekoja pārķerta bumba, ātrais uzbrukums un “vējdzirnavu” danks, bet nākamajā uzbrukumā Krāslavas basketbolists nogādāja tālu piespēli Artūram Strēlniekam – 20:35. Itudis reaģēja, pieprasot minūtes pārtraukumu, bet Vīmss uz Jāņa aktivitātēm atbildēja ar metienu sēriju, gūstot piecus punktus pēc kārtas. Puslaikā mīnus deviņpadsmit – 23:42.

Otro puslaiku vefieši sāka ar 9:2 izrāvienu. Tālmetienu iemeta Kobss, savukārt nākamajās epizodēs sita Bambas Fala stunda. Centrs divreiz pārvērta punktos partneru piespēles, starplaikā nobloķējot pretinieku. Uzbrukumā iespēlējās arī pārējie rīdzinieki, pēc Bērziņa pustālā metiena pietuvojoties desmit punktu attālumā – 36:46. Zirgā bija Robinsons, saglabājot intrigu ar diviem tālmetieniem, bet vienā no epizodēm iespēju izmantoja Anžejs Pasečņiks – 44:54. VEF uz brīdi pietuvojās pat septiņu punktu attālumā, tomēr pēdējo grozu pusstundā guva CSKA spēka uzbrucējs Voroncevičs – 50:60.

Izšķirošajās desmit minūtēs Robinsons nedaudz pakutināja viesu nervus, taču CSKA lēnām un nenovēršami atsāka audzēt pārsvaru. Trīsdesmit ceturtās minūtes sākumā tas sasniedza septiņpadsmit punktus – 56:73. Nepilnu minūti vēlāk Mareks Mejeris nenoraustījās un guva divus punktus ar sodu, bet Timma izsistā bumba De Kolo beidzās ar Artūra Strēlnieka guvumu no groza apakšas – 63:73. Pakaļdzīšanos pārtrauca Vīmsa garāmgājiens. Amerikānis gandrīz sastinga lidojumā, pirms ietrieca bumbu grozā. Vefieši nepārtrauca pretoties, piemēram, Voronceviča tālmetienam sekoja līdzvērtīga Timmas atbilde – 68:78. Voroncevičs gan tūlīt tika nogāzts perimetrā un iemeta pirmos divus no trijiem brīvmetieniem. Fals reabilitējās, gūstot divus punktus pretējā pusē – 70:80. Voroncevičs savu nākamo iespēju perimetrā garām nelaida. VEF spēja uzvarēt puslaiku, taču cīņā nācās zaudēt.

VTB līga, 15. novembris, Rīga

VEF Rīga – CSKA 72:87 (10:19, 13:23, 27:18, 22:27)
VEF: Robinsons 18 (7rp), Timma 14 (5ab, 7rp), Fals 12 (4ab), Kobss 9, Mejeris 9, Bērziņš 4, Strēlnieks 4, Pasečņiks 2, Zaķis, Kurucs; Jakovičs.
CSKA: Voroncevičs 20, Vīmss 16 (6rp), Teodosičs 10 (4rp), Hainss 10 (5ab), Kauns 6, Nikolss 4, Korobkovs 3, Fridzons 2 (6ab, 6rp), Džeksons 2.
Tiesneši: Boriss Rižiks (Ukraina), Jurģis Laurinavičius (Lietuva), Petri Mantila (Somija). Komisārs Agnis Pērkons.

Statistika. VEF Rīga 72, CSKA 87

Metieni no spēles: 28/55 vs 29/62
2p: 23/31 vs 19/33
3p: 5/24 vs 10/29
1p: 11/12 vs 19/23
AB: 27 (7/20) vs 32 (11/21)
RP: 24 vs 25
Kļ.: 19 vs 13
PB: 6 vs 10
BM: 2 vs 1
Personiskās piezīmes: 22 vs 16

VEF spēles pirmajā aplī: 9. oktobrī mājās pret “Enisey” (+2), 12. oktobrī savā laukumā pret “Krasnij Oktjabr” (-1), 19. oktobrī viesos pret “Himki” (-9), 25. oktobrī izbraukumā pret “Cmoki” (+1), 3. novembrī mājās pret “Krasnije Kriļja” (-3), 8. novembrī viesos pret “Avtodor” (+15), 17. novembrī savā laukumā pret CSKA (-15), 23. novembrī izbraukumā pret “Unics”, 30. novembrī mājās pret “Lokomotiv”, 5. decembrī viesos pret “Nymburk”, 15. decembrī mājās pret “Nizhny Novgorod”, 20. decembrī izbraukumā pret “Kalev/Cramo”, 28. decembrī viesos pret “Bisons”, 2015. gada 4. janvārī savā laukumā pret “Astana”, 11. janvārī izbraukumā pret “Zenit”.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-11-17 21:04, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Lai VEF izveido normālāku komandu, nevis lien tur, kur viņiem nav pa spēkam
Ko tad uzskati ka VEF būtu ECH jāspēle ?
Savas nesakarības plz kusssshhhh

  -1 [+] [-]

, 2014-11-17 21:04, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: VEF var uzvarēt tikai tad, ja Kurtainitis gribēs sarūpēt dāvanu veciem draugiem
Viss var notikties, tāpēc neskrien pa priekšu te....Vēl Jakovičs atpakaļ būs un pie labas noskaņošanās un disciplīnas Khimkiem viegla spēle nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-17 21:06, pirms 10 gadiem
varu pateikt ,ka cinijas jau nu labi ,to nevar noliegt ,paldies

     [+] [-]

, 2014-11-17 21:06, pirms 10 gadiem
apbrīnojami, ka ir par šo spēli arī kāds koments, rezultāts bija zināms jau tad kad tika apstiprināts kalendārs, Vef ar Liepāju un Venstpili gan varēs pacīnīties, tur ir iespējas, common, kādi Himki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-17 21:07, pirms 10 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: Atceroties par teicienu 'nēģeru fabrika"-attiecībā uz VEF. Dažs saka, ka viesspēlētājus vajag, lai augtu vietējie. Kā var augt vietējie, ja laukumā viņi maksimums divi un viesspēlētāji vēl nav savstarpēji neko apguvuši, darbojas individuāli?
"Nēģeru fabrika" turpina darboties, notrallinot par izcirstajiem Latvijas mežiem saņemto naudu.
Grūta dzīve grāvju racējam lol

  +2 [+] [-]

, 2014-11-17 21:08, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: 1. Iespēju robežās bija jāsaglabā spēlētāju kodols no iepriekšējiem gadiem
2. Leģionāri ļoti apšaubāmi
3. Par daudz spēļu Eirokausos un VTB, tā vietā, lai spēlētu LBL - Galvanovskis visu iepriekš jau paredzēja un neķēpājās ar VEF
Tak beidz reiz braukt auzās ar savu stu.lbmu
1. ir jauns perspektīvāks kodols, es pat teiktu labāks ir
2. laba līmeņa leģionāri, labi Kobss ir kāds ir, cerams prom būs
3. spēļu ir pietiekoši, neredzu jēgu šī līmeņa jaunos spēlētājus attīstīt ar spēlēm pret LU, Saldu utt.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-17 21:08, pirms 10 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: Atceroties par teicienu 'nēģeru fabrika"-attiecībā uz VEF. Dažs saka, ka viesspēlētājus vajag, lai augtu vietējie. Kā var augt vietējie, ja laukumā viņi maksimums divi un viesspēlētāji vēl nav savstarpēji neko apguvuši, darbojas individuāli?
"Nēģeru fabrika" turpina darboties, notrallinot par izcirstajiem Latvijas mežiem saņemto naudu.
ja tev būtu kaut cik smadzenes tavā ķobī, tad paskatītos VEF savainoto sarakstu

     [+] [-]

, 2014-11-17 21:10, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: 1. Iespēju robežās bija jāsaglabā spēlētāju kodols no iepriekšējiem gadiem
2. Leģionāri ļoti apšaubāmi
3. Par daudz spēļu Eirokausos un VTB, tā vietā, lai spēlētu LBL - Galvanovskis visu iepriekš jau paredzēja un neķēpājās ar VEF
Par kodolu no iepriekšējās sezonas tev nepiekrītu, tas Nicks un robinsons nebija simpatizējoši spēlētāji, pārējie jau ir( truks janičenoka)
Cobbs un Fall jā, bet robinsons ir izcils pirkums
Par tām daudzajām spēlēm piekrītu, VTB labāk pret LBL būtu iemainījuši, bet no otras puses tomēr bez Eirokausa tad vairāk kaut cik augsta līmeņa turnīra nebūtu....

  -1 [+] [-]

, 2014-11-17 21:11, pirms 10 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: Atceroties par teicienu 'nēģeru fabrika"-attiecībā uz VEF. Dažs saka, ka viesspēlētājus vajag, lai augtu vietējie. Kā var augt vietējie, ja laukumā viņi maksimums divi un viesspēlētāji vēl nav savstarpēji neko apguvuši, darbojas individuāli?
"Nēģeru fabrika" turpina darboties, notrallinot par izcirstajiem Latvijas mežiem saņemto naudu.
3 leģionāri jau vien ir puis

     [+] [-]

, 2014-11-17 21:11, pirms 10 gadiem
neviens nezin kas tā pa dziesmu skanēja pēc VEF spēles, kad gāja labākie momenti?

     [+] [-]

, 2014-11-17 21:13, pirms 10 gadiem
students89 rakstīja: neviens nezin kas tā pa dziesmu skanēja pēc VEF spēles, kad gāja labākie momenti?
Nop,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-17 21:16, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Dinamo> VEF
VEF jauniešu labā izdara daudz vairāk ar savu sīko budžetu nekā tava tur ģinama

  +2 [+] [-]

, 2014-11-17 21:19, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Dinamo> VEF
Vetsiit, tu šķiety neko nesaproti, VEF jaunatnes labā dara daudz, gribētu teikt daudz vairāk nekā Rīgas Dinamo, vispaŗ nesaprotu kāpēc tu uzsiti šo salīdzinājumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-17 21:20, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: 1. Labāks par ko?
Šis sastāvs ir latviskāks, bet noteikti meistarībā atpaliek no visiem iepriekšējiem. Pag. gad bija Entuāns Robinsons, Niks, kuram ir masa atšķirībā no Fala, uzbrukuma meistars Bajramovič, Polks bija cerīgs
Daļu no sastāva es pie perspektīvajiem vairs nepieskaitu. Arturs Bērziņš, Arturs Strelnieks, Mareks Mejeris, Zaķis neko diži vairs neprogresēs salīdzinot ar šī brīža varējumu
2. No leģionāriem daudz maz ir tikai Robinsons, bet arī ne tuvu kaut kas īpaši labs.
3. Šim sastāvam LBL būtu ļoti noderīgs. Kaķa - peles spēle arī neko dižu nedod
Šis sastāvs ir labāks par pagājušo, tas augstprātīgais niks uz lidojošais robinsons neizdarīja neko vairāk + Kenans arī tikai nelielu daļu sezonas bija vefā

     [+] [-]

, 2014-11-17 21:20, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: 1. Labāks par ko?
Šis sastāvs ir latviskāks, bet noteikti meistarībā atpaliek no visiem iepriekšējiem. Pag. gad bija Entuāns Robinsons, Niks, kuram ir masa atšķirībā no Fala, uzbrukuma meistars Bajramovič
Daļa no sastāva es pie perspektīvajiem vairs nepieskaitu. Arturs Bērziņš, Arturs Strelnieks, Mareks Mejeris, Zaķis neko diži vairs neprogresēs salīdzinot ar šī brīža varējumu
2. No leģionāriem daudz maz ir tikai Robinsons, bet arī ne tuvu kaut kas īpaši labs.
3. Šim sastāvam LBL būtu ļoti noderīgs. Kaķa - peles spēle arī neko dižu nedod
Pirmkārt, visas sezonas VEF kodolu ir veidojoši tikai LV spēlētāji un leģionāri ir pielasīti klāt, šosezon vienkārši ir tas kodols nedaudz atjaunināts.

Otrkārt, Robinsons jau tagad EK top komandās nekristu ārā, Fallu īsti nevar nosaukt par laba līmeņa centru jā, bet nu slikts arī nav, te drīzāk iegriež Zaķa svārstības, jo pa lielam Bamba spēlēs pārāk lielas minūtes nekā Mazurs vēlētos.

Treškārt, tieši šim sastāva pilna sezona LBL neder, jo šiem jaunajiem - Jakovičam, Timmam, Mejerim, Pasečņikam, Šķēlem, Bērziņam ir nepieciešams pakāpiens tīri spēles kvalitātes un līmeņa ziņā, ko lielākā daļa no manis uzskaitītajiem ir pārauguši LBL.....Tāpat šādas kaķa un peles spēles nemaz tik daudz nav. Pārējās ir tīri labā līmenīs, tāpēc ir ok

  -2 [+] [-]

, 2014-11-17 21:21, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: VEF jauniešu labā izdara daudz vairāk ar savu sīko budžetu nekā tava tur ģinama
Cik no VEF jauniešiem ir pašu audzināti, nevis no citiem savākti un uz soliņa marinēti?

     [+] [-]

, 2014-11-17 21:22, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Es runāju ne tikai par tevis minētajiem bet arī par daudziem citiem
Niks bija ar lielu potenciālu, kamēr Fals ir diegs. Pag. gada Robinsons nebija sliktāks par šo
Fans366 tev ir jāsaprot tas, ka VEF komandas kodols viedots tiek tikai un vienīgī no LV spēlētājiem un tie leģionāri vienkārši piemeklēti klāt, respektīvi tie, kuri varētu labāk saprasties ar latviešiem un labi trūkumus aizpildīt

     [+] [-]

, 2014-11-17 21:23, pirms 10 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: Cik no VEF jauniešiem ir pašu audzināti, nevis no citiem savākti un uz soliņa marinēti?
Pļavnieks, Geks, Kurucs, Pasečņiks un būs vēl....

Un nosauc, kuri tiek marinēti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-17 21:27, pirms 10 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: Cik no VEF jauniešiem ir pašu audzināti, nevis no citiem savākti un uz soliņa marinēti?
Par piemēru paņem VEF jaunatnes superlīgu

     [+] [-]

, 2014-11-17 21:27, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Uz papīra pag. gada sastāvs bija spēcīgāks
Par kādu sastāvu tagad tu runā, ja saspēli vada jaunēklis bez galvas Jakovičs un amerikos X Kobss
Centra pozīcijā ir vieglākā basketbola vēsturē
Vispār esi skatījies VEF spēles? Kaut pret Olimpiju, kur tavs nosautais jauneklis bez galvas savā vecumā - 21 gadā vadījā stabili komandas saspēli pāri par 30 min

  -1 [+] [-]

, 2014-11-17 21:28, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Pļavnieks, Geks, Kurucs, Pasečņiks un būs vēl....

Un nosauc, kuri tiek marinēti?
No nosauktajiem Pļavnieks un Geks attīstās šobrīd ārpus VEF. Tas, protams, ir labi, ka nav šaurpierītes Mazura nagos, kas nespēj izmantot spēlētājus, kurus citi treneri- prot.
Ja par no Ventspils atnākušo Zaķi, tad viņš ir centrs, kam vajag piespēli tad,kad Zaķis to prasa, nevis partnerim nav kur likt bumbu. Zaķis uzspīdēja, kad Timma izmantoja Ventspils sadarbības- Timma-Zaķis.
Tas uzreiz parāda Mazuru kā mazu, histērisku nulli laukuma malā nevis treneri.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-17 21:30, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Uz papīra pag. gada sastāvs bija spēcīgāks
Par kādu sastāvu tagad tu runā, ja saspēli vada jaunēklis bez galvas Jakovičs un amerikos X Kobss
Centra pozīcijā ir vieglākā basketbola vēsturē
Neaizmirsti traumētos uz soliņa... Jakovičam ir potenciāls, un šķiet ka cobbs vnk nespēj adaptēties šādam eiropas basketbolam, VEF sastāvā katram spēlētājam ir mērķi un katrs grib sevi pierādīt, uzskatu to kā galveno plusu šim VEF modelim

     [+] [-]

, 2014-11-17 21:30, pirms 10 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: No nosauktajiem Pļavnieks un Geks attīstās šobrīd ārpus VEF. Tas, protams, ir labi, ka nav šaurpierītes Mazura nagos, kas nespēj izmantot spēlētājus, kurus citi treneri- prot.
Ja par no Ventspils atnākušo Zaķi, tad viņš ir centrs, kam vajag piespēli tad,kad Zaķis to prasa, nevis partnerim nav kur likt bumbu. Zaķis uzspīdēja, kad Timma izmantoja Ventspils sadarbības- Timma-Zaķis.
Tas uzreiz parāda Mazuru kā mazu, histērisku nulli laukuma malā nevis treneri.
Tu spēles skaties? Tavs Zaķis atkal šodien nespēja bumbu notvert, kā tu viņam vari iespēlēt? ja paņemam pēdējās divas spēles, šodienas neskaitot, tad tur Zaķis bija pavisam cits! Kā spēlē uz viņu tā rezultāts, bet šodien atkal muļķīgas kļūdas, neuzmanība laukumā utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-17 21:33, pirms 10 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: No nosauktajiem Pļavnieks un Geks attīstās šobrīd ārpus VEF. Tas, protams, ir labi, ka nav šaurpierītes Mazura nagos, kas nespēj izmantot spēlētājus, kurus citi treneri- prot.
Ja par no Ventspils atnākušo Zaķi, tad viņš ir centrs, kam vajag piespēli tad,kad Zaķis to prasa, nevis partnerim nav kur likt bumbu. Zaķis uzspīdēja, kad Timma izmantoja Ventspils sadarbības- Timma-Zaķis.
Tas uzreiz parāda Mazuru kā mazu, histērisku nulli laukuma malā nevis treneri.
A ko tu gribi no Mazura, lai viņš savā pirmajā sezonā pieauguso basketbolā kā galvenais treneris komandu vadītu kā, kaut vai par piemēru, Bagatskis ?
Un, ja jau tu tik zinošs, tad kāpēc tu sēdi šeit sportacentrā, nevis trenē kādu basketbola grandu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-17 21:36, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Es nesaku, ka Jakovicam nav talanta, bet tas pats Eurochallenge būtu piemērotāks viņam
Viņa lēmumi dažbrīd ir bērnudārza līmenī - sataisīt sodu laukuma vidū pie piezīmju normas vai ātrajā uzbrukumā ar pārsvaru ieskriet pretspēlētājā un vēl dabūt traumu....
Un tā paša Timmas lēmumi? Visi slavē kā NBA kalibru, bet vienmēr kaut kur steidzas , šodien vismaz 3 reizes ievadot ātro kļūdījās. Kāpēc jānoliek individuāli spēlētāji, ja visa komanda nespēlē nestabili.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-17 21:37, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Es nesaku, ka Jakovicam nav talanta, bet tas pats Eurochallenge būtu piemērotāks viņam
Viņa lēmumi dažbrīd ir bērnudārza līmenī - sataisīt sodu laukuma vidū pie piezīmju normas vai ātrajā uzbrukumā ar pārsvaru ieskriet pretspēlētājā un vēl dabūt traumu....
Lai progresētu jāspēlē pret stiprākiem, nevis sava līmeņa un vājākiem...
Varbūt nevietā, bet galda tenisa treneris visu laiku, kad biju mazs man lika spēlēt pret vecākiem un stiprākiem, nevis pret sava vecuma puikām kas vājāki, tikai tā var progresēt.
ja VEF spēlētu eirochallenge, tas būtu LIELS solis atpakaļ visam klubam