Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Kiprā pagaidām bez Bērziņa

Andrejs Siliņš

Kiprā pagaidām bez Bērziņa
Kaspars Bērziņš
Foto: Romualds Vambuts

"Barons/LMT" basketbolisti šorīt ceļā uz Kipru, kur piedalīsies FIBA kausa izcīņas "Final Four", devās bez spēka uzbrucēja Kaspara Bērziņa, kurš pazaudējis pasi.

Ņemot vērā, ka cerības atrast pasi ir praktiski zudušas, tad Bērziņš maksimāli īsā termiņā mēģinās tikt pie jaunas pases. Pašlaik vēl pastāv cerība, ka Bērziņš līdz vakaram tomēr varētu izlidot uz Kipru.

Līdz ar to "Barons/LMT" delegācija lidmašīnas reisā Rīga - Vīne iekāpa tikai 11 basketbolistu sastāvā. Atgādināsim, ka FIBA kausa izcīņas turnīrā nevar piedalīties par trešo neeiropieti kļuvušais amerikānis Dontels Džefersons, kura vietu sastāvā ieņems Rūdolfs Rozītis.

Jāpiebilst, ka reiss uz Vīni bija īsteni sportisks, jo "baroni" lidoja kopā ar Latvijas hokeja izlasi, kura tālāk dosies uz pārbaudes turnīru Slovākijā.

Izmantotie resursi:
"Barons" preses dienests

  +1 [+] [-]

, 2008-04-16 13:23, pirms 17 gadiem
beerzinsh sen nav aarzemees bijis!

  +1 [+] [-]

, 2008-04-16 13:24, pirms 17 gadiem
shneps rakstīja: beerzinsh sen nav aarzemees bijis!

Lietuvā taču bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-04-16 13:30, pirms 17 gadiem
Nē nu tas ir labs!

     [+] [-]

, 2008-04-16 13:35, pirms 17 gadiem
Rinaldinho rakstīja: kā tad, paņems Tevi kaut municipāļi uz pārbaudi un sēdēsi ķurķī, kamēr mammiņa pakaļ atbrauks ar pasīti

Principā tev taisnība, bet robežu šķērsojot neviens tev neprasīs pasi, ja abas valstis ir pievienojušās Šengenas robežai.

     [+] [-]

, 2008-04-16 13:36, pirms 17 gadiem
Šo te vajag nodot zināšanai Bērziņam, bet varbūt viņš šeit izlasīs.
Ko darīt, ja pase zudusi?
Ja pase ir nozaudēta, nozagta vai nolaupīta, 5 dienu laikā par šo faktu jāinformē pases izdevējiestāde (PMLP), Valsts policija, vai Valsts robežsardze, vai, atrodoties ārvalstī, Latvijas diplomātiskajā vai konsulārajā pārstāvniecība un 30 dienu laikā no fakta konstatācijas personai jāiesniedz dokumenti jaunas pases izsniegšanai. Ja par pases zudumu persona ir ziņojusi rakstiski, tad pases atrašanas gadījumā tā nav derīga lietošanai un ir jāizņem jauna pase.
P.s.
Fotogrāfijām ir jāatbilst noteikumiem par pasēm, t.i., fotogrāfiju izmēriem jābūt 35x45 mm, tās izgatavotas ne senāk kā 3 mēnešus pirms dokumentu iesniegšanas, fotogrāfijā redzamā persona ir bez galvassegas un bez tumšām brillēm, persona ir ar ikdienišķu sejas izteiksmi. (Prasības fotokartiņai noteiktas Ministru kabineta 2007.gada 13.novembra noteikumi Nr.775) Nav derīgas momentfoto kabīnēs izgatavotas fotogrāfijas!

  +4 [+] [-]

, 2008-04-16 13:37, pirms 17 gadiem
spokss rakstīja: Tur jau varēja braukt bez pases.


kas te kaut kādi idioti nolasījušies???braucot uz ārzemēm pasei jābūt jebkurā gadijumā.arī uz Šengenas līguma valstīm...pasi var pārbaudīt pierobežas zonā robežsargi vai arī policija šjā valstī!!!

 +13 [+] [-]

, 2008-04-16 13:38, pirms 17 gadiem
Nabaga Bērziņš - man arī ir gadījies pasi pakāst (aiz gultas bija aizkritusi tādā nepatīkamā leņķī), bet par mani neviens neielika rakstu eSportā, lai visa valsts var ierēkt

  +2 [+] [-]

, 2008-04-16 13:38, pirms 17 gadiem
spokss rakstīja: Principā tev taisnība, bet robežu šķērsojot neviens tev neprasīs pasi, ja abas valstis ir pievienojušās Šengenas robežai.
Tev neprasīs uz robežas, bet robežsardze patrulē 10 m pēc robežas. Turklāt Vīne nav Lietuvā. Viņi lido, un lidostās ir pasu kontrole. Reģistrējoties taču ir pase jāuzrāda.

  +4 [+] [-]

, 2008-04-16 13:39, pirms 17 gadiem
Tas, ka ir atcelta robežkontrole Šengenas zonas valstu lidostās nozīmē tikai to, ka dokumentus vairs nepārbauda ROBEŽSARGI. Joprojām neviens nav atcēlis prasību AVIOKOMPĀNIJĀM pārbaudīt pasažieru personību reģistrējoties lidojumam un pie iekāpšanas lidmašīnā.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-16 13:41, pirms 17 gadiem
Diez cik reciga bilde vinam pase. vismaz jauna bilde bus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-04-16 13:44, pirms 17 gadiem
polārlācēns rakstīja: Tev neprasīs uz robežas, bet robežsardze patrulē 10 m pēc robežas. Turklāt Vīne nav Lietuvā. Viņi lido, un lidostās ir pasu kontrole. Reģistrējoties taču ir pase jāuzrāda.

Ko tu te murgo, šeit neiet runa par Vīni, bet gan par Šauļiem. Palasi iepriekšejos tekstus. Vēl kas, nu un, ka pārbauda, tas jau nav kriminālsods, āmur. Ja pārbauda, tad jārēķinās ar aizķeršanos un iespēju sazināties ar savas valsts konsulātu. Tas tā, ja nepaņem pasi. Tas nenozīmē, ka es nevaru tur atrasties bez pases.

  +5 [+] [-]

, 2008-04-16 13:46, pirms 17 gadiem
Didro rakstīja:

auns!!! Varu iedomāties, kāds feiss bija Muižniekam un kā Vanags trakoja lidostā


par to varētu uztaisīt veselu fotogaleriju ar paša vaininieka un komandas vadības sejas izteiksmēm...

  +3 [+] [-]

, 2008-04-16 13:47, pirms 17 gadiem
spokss rakstīja: Ko tu te murgo, šeit neiet runa par Vīni, bet gan par Šauļiem. Palasi iepriekšejos tekstus. Vēl kas, nu un, ka pārbauda, tas jau nav kriminālsods, āmur. Ja pārbauda, tad jārēķinās ar aizķeršanos un iespēju sazināties ar savas valsts konsulātu. Tas tā, ja nepaņem pasi. Tas nenozīmē, ka es nevaru tur atrasties bez pases.
Kāda starpība, Šauļi vai Vīne??? Pats āmurs. Pasi pārbaudīt var arī Šauļos. Un ja uzrausies, vēl leksies, tad leišu policists tevi aizraus uz tuvāko iecirkni. Un tad varēsi protestēt par savām Šengenas tiesībām. Tak izlasi likumus vispirms.

  -2 [+] [-]

, 2008-04-16 13:55, pirms 17 gadiem
polārlācēns rakstīja: Kāda starpība, Šauļi vai Vīne??? Pats āmurs. Pasi pārbaudīt var arī Šauļos. Un ja uzrausies, vēl leksies, tad leišu policists tevi aizraus uz tuvāko iecirkni. Un tad varēsi protestēt par savām Šengenas tiesībām. Tak izlasi likumus vispirms.

Āmur, palasi, ko es rakstīju. Likumus nebāz man acīs, tos es zinu. Es tev teicu, ka ar to jārēķinās, ja pārbaudīs, pat pateicu, ar ko nepieciešams sazināties tādā gadījumā. Bet, ja nepārbauda, tad es staigāju un iepērkos un sazin vēl ko daru.

     [+] [-]

, 2008-04-16 13:56, pirms 17 gadiem
polarlacenam. Liek naudas sodu vai bridinajumu. Neviens nemet ara no valst un neliek cietuma. Tas ir tas pats, kas braucot ar masinu tev tiesibas aizmirsas majas. Protams policisti var vest uz iecirkni, lai noskaidortu identitati, bet nu parasti jau tiek ar mutisku bridinajumu gala. Nevajag ta dramatizet visu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-16 14:01, pirms 17 gadiem
Skudrinieks - ta ir. Bez pases lidmasina neiekapsi.

     [+] [-]

, 2008-04-16 14:03, pirms 17 gadiem
polārlācēns rakstīja: Kāda starpība, Šauļi vai Vīne??? Pats āmurs. Pasi pārbaudīt var arī Šauļos. Un ja uzrausies, vēl leksies, tad leišu policists tevi aizraus uz tuvāko iecirkni. Un tad varēsi protestēt par savām Šengenas tiesībām. Tak izlasi likumus vispirms.

Vēl gudriniek. Tu Latvijā nēsā visu laiku līdzi pasi, jo tevi ar var apstādināt policija un aizturēt līdz personības noskaidrošanai. Tā arī ir ar Šengenas dalībvalstīm.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-16 14:04, pirms 17 gadiem
Nu ko pārmetat Bērziņam, ka pasi pazuadējis un tikai tagad uzzinājis? ja jums liktu pēkšņi uz sitiena pateikt, kur jums pase atrodas patlaban, varu derēt, ka vismaz 75% sāktu domāt, kur ir. Tad sāktu meklēt un kādi 5% arī dienas laikā neatrastu. Nu nav pase dokumenst ko lietotu ikdienā, es arī, piemēram, zinu tikai, ka pasei ir jābūt kaut kur mājas robežās, bet kurā kabatā iebāzta - nezinu. patlaban nav vajadzīga, kad būs - sameklēšu. Bērziņš gan jau arī domāja tāpat - kaut kur jau tā pase ir, bet tagad nevar atrast kur nogrūsta.

     [+] [-]

, 2008-04-16 14:04, pirms 17 gadiem
traktorins rakstīja: polarlacenam. Liek naudas sodu vai bridinajumu. Neviens nemet ara no valst un neliek cietuma. Tas ir tas pats, kas braucot ar masinu tev tiesibas aizmirsas majas. Protams policisti var vest uz iecirkni, lai noskaidortu identitati, bet nu parasti jau tiek ar mutisku bridinajumu gala. Nevajag ta dramatizet visu.
Zinu jau zinu Bet šajā gadījumā šie lido uz Vīni, un kāds te met acīs, ka tagad taču Šengenas zona, pases taču nevajag Man te nesen viens tantuks centas iestāstīt, ka LV robeža ar ruskiem atcelta Ķipa Sengena.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-16 14:07, pirms 17 gadiem
spokss rakstīja: Vēl gudriniek. Tu Latvijā nēsā visu laiku līdzi pasi
Jā, nēsāju. Kāpēc, lai nenēsātu? Viemēr ir somā līdzi. Ko var zināt, kad vajadzēs uz banku aiziet, kad veikalā paprasīs pie alkohola stenda.

Bet Bērziņš vienkārši stulbs. Pilnīga bezatbildība no viņa puses.
Slēpts komentārs: ESPOZITO12

  +3 [+] [-]

, 2008-04-16 14:07, pirms 17 gadiem
piedod...berzin,tava pase ir pie manis

  -1 [+] [-]

, 2008-04-16 14:09, pirms 17 gadiem
polārlācēns rakstīja: Zinu jau zinu Bet šajā gadījumā šie lido uz Vīni, un kāds te met acīs, ka tagad taču Šengenas zona, pases taču nevajag Man te nesen viens tantuks centas iestāstīt, ka LV robeža ar ruskiem atcelta Ķipa Sengena.

Nu tu dod. Runa neiet par Vīni, bet diskusija izvērtās par Šauļiem. To, ka viņi lido caur Vīni es zinu, un to, ka vajag pasi arī zinu. Pirms sāc lekties, papēti par ko iet diskusija.

  -2 [+] [-]

, 2008-04-16 14:11, pirms 17 gadiem
būs uz ko norakstīt zāģi, ja tāds būs. :-)

  +4 [+] [-]

, 2008-04-16 14:12, pirms 17 gadiem
polārlācēns rakstīja: Kāda starpība, Šauļi vai Vīne??? Pats āmurs. Pasi pārbaudīt var arī Šauļos. Un ja uzrausies, vēl leksies, tad leišu policists tevi aizraus uz tuvāko iecirkni. Un tad varēsi protestēt par savām Šengenas tiesībām. Tak izlasi likumus vispirms.


izskatās, ka te visi baigie eksperti nolasījušies. vispār te iet runa par to, ka var šķērsot Latvijas - Lietuvas robežu bez personu apliecinoša dokumenta, jo nav vairāk robežkontroles. Tādējādi Bērziņš varēja aizbraukt uz Šauļiem arī pasi neņemot līdzi. Un nevajag te jaukt ar to, ka līdzi ir jābūt pasei. Es to neapstrīdu. Bet Bērziņš tagad mierīgi varētu braukt uz Šauļiem.
Cik liela ir iespēja, ka pēkšņi policija izdomās pārbaudīt pases? Viņi tomēr ir profesionāli sportisti un diez vai pēc spēles iet vazāties apkārt pa apšaubāmiem rajoniem, klubiem utt. Ja nu vienīgi aiziet vakariņās. Es neesmu dzirdējis, ka pēdējā laikā kādu no mūsu basketbolistiem būtu savākusi polocija, tikai tāpēc, ka līdz nav pase... Es ļoti ceru ka tu polārlācēn arī braucot skatīties spēles uz Valmieru vai Ventspili (nemaz nerunājot par kaimiņvalstīm) ņem līdzi pasi, jo kas notiks ja policija tev izdomā pārbaudīt ID?
Kipra ir ES valsts, bet nav pievienojusies Šengenas zonai. riga-airport.com
tātad lidojot uz Kipru IR robežkontrole (tāpat kā Lielbritānija), kur pārbauda pasi. Uz Vīni Bērziņš varētu lidot arī bez pases, jo kopš 30. marta vairs nav pasu kontroles, BET ir jāuzrāda personu apliecinošs dokuments iekāpšanai lidmašīnā. Visdrīzāk pase, jo neesmu dzirdējis, ka var uzrādīt arī autovadītāja apliecību, kā tas ir piemēram ASV.
gaidu mīnusus no ekspertiem (likumu zinātājiem)...

  -1 [+] [-]

, 2008-04-16 14:14, pirms 17 gadiem
maybetomorrow rakstīja: izskatās, ka te visi baigie eksperti nolasījušies. vispār te iet runa par to, ka var šķērsot Latvijas - Lietuvas robežu bez personu apliecinoša dokumenta, jo nav vairāk robežkontroles. Tādējādi Bērziņš varēja aizbraukt uz Šauļiem arī pasi neņemot līdzi. Un nevajag te jaukt ar to, ka līdzi ir jābūt pasei. Es to neapstrīdu. Bet Bērziņš tagad mierīgi varētu braukt uz Šauļiem.
Cik liela ir iespēja, ka pēkšņi policija izdomās pārbaudīt pases? Viņi tomēr ir profesionāli sportisti un diez vai pēc spēles iet vazāties apkārt pa apšaubāmiem rajoniem, klubiem utt. Ja nu vienīgi aiziet vakariņās. Es neesmu dzirdējis, ka pēdējā laikā kādu no mūsu basketbolistiem būtu savākusi polocija, tikai tāpēc, ka līdz nav pase... Es ļoti ceru ka tu polārlācēn arī braucot skatīties spēles uz Valmieru vai Ventspili (nemaz nerunājot par kaimiņvalstīm) ņem līdzi pasi, jo kas notiks ja policija tev izdomā pārbaudīt ID?
Kipra ir ES valsts, bet nav pievienojusies Šengenas zonai. riga-airport.com
tātad lidojot uz Kipru IR robežkontrole (tāpat kā Lielbritānija), kur pārbauda pasi. Uz Vīni Bērziņš varētu lidot arī bez pases, jo kopš 30. marta vairs nav pasu kontroles, BET ir jāuzrāda personu apliecinošs dokuments iekāpšanai lidmašīnā. Visdrīzāk pase, jo neesmu dzirdējis, ka var uzrādīt arī autovadītāja apliecību, kā tas ir piemēram ASV.
gaidu mīnusus no ekspertiem (likumu zinātājiem)...

Nu beidzot, no manis pluss. Varbūt viņš tagad sapratīs.

     [+] [-]

, 2008-04-16 14:15, pirms 17 gadiem
polārlācēns rakstīja: Jā, nēsāju. Kāpēc, lai nenēsātu? Viemēr ir somā līdzi. Ko var zināt, kad vajadzēs uz banku aiziet, kad veikalā paprasīs pie alkohola stenda.

Bet Bērziņš vienkārši stulbs. Pilnīga bezatbildība no viņa puses.


Bankās un veikalos pietiek ar autovadītāja apliecību. Ja tev vēl nav tiesības, tad gan pase jāstaipa līdz. (un ir lielāka iespēja pazaudēt)

  +1 [+] [-]

, 2008-04-16 14:16, pirms 17 gadiem
maybetomorrow rakstīja: izskatās, ka te visi baigie eksperti nolasījušies. vispār te iet runa par to, ka var šķērsot Latvijas - Lietuvas robežu bez personu apliecinoša dokumenta, jo nav vairāk robežkontroles. Tādējādi Bērziņš varēja aizbraukt uz Šauļiem arī pasi neņemot līdzi. Un nevajag te jaukt ar to, ka līdzi ir jābūt pasei. Es to neapstrīdu. Bet Bērziņš tagad mierīgi varētu braukt uz Šauļiem.
Cik liela ir iespēja, ka pēkšņi policija izdomās pārbaudīt pases? Viņi tomēr ir profesionāli sportisti un diez vai pēc spēles iet vazāties apkārt pa apšaubāmiem rajoniem, klubiem utt. Ja nu vienīgi aiziet vakariņās. Es neesmu dzirdējis, ka pēdējā laikā kādu no mūsu basketbolistiem būtu savākusi polocija, tikai tāpēc, ka līdz nav pase... Es ļoti ceru ka tu polārlācēn arī braucot skatīties spēles uz Valmieru vai Ventspili (nemaz nerunājot par kaimiņvalstīm) ņem līdzi pasi, jo kas notiks ja policija tev izdomā pārbaudīt ID?
Kipra ir ES valsts, bet nav pievienojusies Šengenas zonai. riga-airport.com
tātad lidojot uz Kipru IR robežkontrole (tāpat kā Lielbritānija), kur pārbauda pasi. Uz Vīni Bērziņš varētu lidot arī bez pases, jo kopš 30. marta vairs nav pasu kontroles, BET ir jāuzrāda personu apliecinošs dokuments iekāpšanai lidmašīnā. Visdrīzāk pase, jo neesmu dzirdējis, ka var uzrādīt arī autovadītāja apliecību, kā tas ir piemēram ASV.
gaidu mīnusus no ekspertiem (likumu zinātājiem)...


Ar tiesībā tu cauri netiktu, jo personu apliecinošs dokuments pēc Latvijas likumiem skaitās pase vai arī tā saucamā ID karte, kas Latvijā nav ieviesta. tas ka bankas un dažas citas iestādes par šadu dokumentu uzskata tiesības, ir viņu pašu iekšēja darīšana.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-16 14:17, pirms 17 gadiem
maybetomorrow rakstīja: Tu uz mēness dzīvo?
Kopš mēs esam Šengenas zonā, braucot uz Lietuvu pasi nevajag

Tev patiešām smadzeņu nav? Tas, ka var braukt uz ārzemēm bez robežkontroles, nenozīmē ka pasi nevajag!

  +1 [+] [-]

, 2008-04-16 14:18, pirms 17 gadiem
spokss rakstīja: Nu beidzot, no manis pluss. Varbūt viņš tagad sapratīs.


Man liekas, ka polārlācēns visu daudz maz pareizi izstāstīja.

     [+] [-]

, 2008-04-16 14:21, pirms 17 gadiem
Dr.med.Mengele rakstīja: Tev patiešām smadzeņu nav? Tas, ka var braukt uz ārzemēm bez robežkontroles, nenozīmē ka pasi nevajag!


Tieši tā. Bez tam arī Šengenas valstīs dokumentu pārbaudi uz robežas veic izlases kārtībā.