Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

VEF 45 minūšu drāmā zaudē, taču saglabā cerības

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

VEF 45 minūšu drāmā zaudē, taču saglabā cerības
Kristaps Janičenoks
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze", f64

Basketbola klubs "VEF Rīga" (bilance 3-2) otrdien, 12. februārī, "Top 16" mājas spēlē nenoturēja pirmajā puslaikā iegūto 22 punktu pārsvaru, netika galā ar viesu zonas aizsardzību, pamatlaika pēdējā sekundē neizmantoja pēdējo tālmetienu, papildlaikā palika bez trīs garajiem spēlētājiem un zaudēja "Valencia Basket" (3-2) ar rezultātu 96:103.

“Top 16” turnīrs noslēgsies 20. februārī ar divām spēlēm Spānijā. Čehijas čempioni “ČEZ Nymburk” (1-4) jau zaudējuši izredzes tikt tālāk. VEF (3-2) pēdējā spēlē derēs tikai uzvara. “Bilbao Basket” (3-2) tālāk var tikt gadījumā, ja izšķirošajās cīņās uzvaras svinēs Čehijas un Latvijas klubi, jo komandai ir labvēlīga bilance savstarpējās spēlēs pret valensiešiem. "Valencia Basket" ar 3-3 bilanci tālāk tiks situācijā, ja VEF zaudēs Bilbao.

Tribīnēs pulcējās skatītāju rekordskaits – 7000, nodrošinot neaizmirstamāko basketbola piedzīvojumu kopš 2011. gada 10. jūlija, kad astoņtūkstoš lietuviešu sekmēja savu junioru triumfu U19 čempionātā. Komplektu papildināja Eiropas tiesnešu zvaigznes, itālieša Luidži Lamonikas klātbūtne.

Sākumsastāvi

VEF Rīga: Rowland, Janičenoks, Jahovičs, Zavackas, Kavaļausks
Valencia: San Miguel, Ribas, Kelati, Doellman, Lishchuk

Viesu aizsargs San Miguels no pirmās minūtes presēja Roulendu, taču rīdzinieku saspēles vadītājs prata nogādāt bumbu partneriem. Lietuviešu duets Kavaļausks un Zavacks izcēlās ar divu veidu draudiem pretiniekiem – pirmais “apstrādāja” ukraiņu centru Liščuku zem groza, savukārt otrais paspēja izmest precīzus tālmetienus mirkli pirms norīkotā sedzēja ierašanās, panākot 10:3 rīdzinieku labā. Brīdi vēlāk Roulenda un Janičenoka ātrie uzbrukumi piespieda Velimiru Perasoviču pieprasīt pauzi – 14:5. Pirmo numuru duelī nākamo raundu ievadīja Bertāna un Markoviča duelis. Dairis izrāvās sekmīgos garāmgājienos, konkurents precīzi meta no distances un centās neitralizēt latvieti perimetrā. Kādu brīdi rezultāts svārstījās desmit punktu robežās, taču rīdzinieku aizsargu pārtvertās bumbas, ātrie uzbrukumi un Kristapa Janičenoka tālmetieni nodrošināja nākamo izrāvienu – 30:13!

Rēķinu atklājot Jahovičam un Bērziņam, rīdzinieki turpināja audzēt pārsvaru. Pēc Jahoviča tālmetiena – VEF spēlētāji realizēja piecus no pirmajiem sešiem mēģinājumiem perimetrā – atrāviens sasniedza divdesmit divus punktus (37:15). Valensija aktīvi rotēja mazos spēlētājus, citu pēc cita darbā laižot San Miguelu, Martinesu, Markoviču un Rivas. Viņu aktivitāte rezultējās 0:6 izrāvienā, piecpadsmitās minūtes beigās samazinot starpību līdz 39:25. Pretuzbrukumu pārtrauca Roulenda tālmetiens, taču valensieši atbildēja ar Dubļeviča un Doelmana trāpījumiem, liekot Ramūnam Butautam saukt savējos malā – 42:31. Puslaika galotnē viesi izmēģināja pilna laukuma presingu, brīžiem norīkojot “double-team” pret Roulendu. Tuvāk par desmit punktiem viņi netika, jo Roulenda piespēle brīvam Dairim pārtrauca rīdzinieku neveiksmīgos metienus no perimetra – 47:34. Valensieši atbildēja ar četriem punktiem pēc kārtas, tomēr izsaukuma zīmi puslaikam pielika Janičenoks. Kopā ar partneriem savācot pāris atlēkušās bumbas uzbrukumā (pirmajā puslaikā deviņas), kapteinis līdz ar beigu signālu raidīja bumbu grozā – 49:38.

Liščuks pirmais guva punktus pēc pārtraukuma, taču pretējā pusē saņēma ceturto piezīmi un Janičenoks iemeta kārtējo divpunktnieku. Roulends uz brīdi atjaunoja plus trīspadsmit – 53:40. Divdesmit otrās minūtēs beigās pie sāncenšu groza neveiksmīgi krita un klibojot laukumu atstāja Kavaļausks. Viesu pretuzbrukumu sekmēja Miguela tālmetiens un garāmgājiens, pēc 2:8 izrāviena divreiz samazinot starpību līdz septiņiem punktiem – 55:48. Ofensīvu apturēja Roulenda tālmetiens un Bērziņa divpunktnieks, taču pretinieki izvilka nākamo ieroci. Doelmans, jau pirmajā laikā atzīmējies perimetrā, īsā laikā iemeta divus tālmetienus. Divdesmit astotās minūtes sākumā komandas šķīra vairs tikai četri punkti, bet minūti vēlāk Doelmans samazināja starpību līdz 62:60. Zavacka un Roulenda tālmetieni ļāva noturēties, taču Doelmans turpināja ārdīties, ar trīspadsmit gūtiem punktiem saasinot spēli – 70:67.

Kelati tālmetiens panāca neizšķirtu 70:70. Priekšā viesiem izvirzīties netika ļauts. Ramūna Butauta vīri divas reizes atjaunoja četru punktu vadību, taču šī pārsvara slidenumu apliecināja Pau Rivas tālmetiens – 76:75. Nākamajā epizodē emocijas arēnā uzspridzināja Roulends. Atradis brīvu koridoru pretinieku aizsardzībā, amerikāņu basketbolists izskrēja cauri un trieca bumbu grozā no augšas. Pretējā laukuma galā nekļūdīgi turpināja uzbrukt Rivas. Īsā laikā savācis desmit punktus, viņš izvirzīja valensiešus vadībā ar 78:80. Pretinieku uzbrukumu izjauca Dubļeviča tehniskā piezīme, kuru rīdzinieki pēc soda metieniem un Kavaļauska piespēles Jahovičam pārvērta četros punktos – 82:80.

Sākās izšķirošās piecas minūtes. Rivas asā spēle pret Bertānu beidzās ar diviem precīziem soda metieniem, taču aizsardzībā nepiesegts palika Dubļevičs. Ilgāku brīdi komandas neguva punktus no spēles. Kelati pēc rīdzinieku kļūdas izrāvās ātrajā uzbrukumā. Roulends viņu kavēja, bumba grozā neiekrita un Valensijas basketbolists netrāpīja arī pirmo soda metienu. Pirms pēdējām divām minūtēm 85:83 rīdzinieku labā, taču tiesnesis nosvilpa sodu Bērziņam. Dubļevičs realizēja pirmo no diviem mēģinājumiem. Roulenda tālais metiens izgriezās no stīpas, bet neveiksmīgs bija arī pretinieku atbildes mēģinājums - 85:84.

Dubļevičs saņēma ceturto piezīmi un Bērziņš iemeta otro soda metienu, savukārt aizsardzībā piektā piezīme laukumu atstāt lika Kavaļauskam. Rivas metieni panāca līdzsvaru 86:86. Bumba Roulendam, tālmetiens un bumba grozā! Rivas soda metienus pavadīja nepiedzīvots troksnis, tomēr spānis trāpīja abus metienus – 89:88. Piecpadsmit sekundes, uz līnijas Roulends. Pirmais garām, otrais iekšā. Rivas deviņās sekundēs izlauzās cauri aizsardzībai, no jauna izlīdzinot rezultātu 90:90. Pēdējo tālmetienu pamatlaikā Roulends netrāpīja. Papildlaiks!

Bērziņš divas reizes izlīdzināja rezultātu, taču četrdesmit ceturtās minūtes sākumā saņēma piekto piezīmi, atkailinot rīdzinieku priekšējo līniju – 94:94. Nākamajā pusminūtē Valensija savāca trīs punktus, bet četrdesmit sešas sekundes pirms pagarinājuma beigām Doelmans ar soda metieniem palielināja atrāvienu līdz 94:99. Roulends ar garāmgājienu divus punktus atspēlēja. Dubļevičs iemeta tikai otro soda metienu, savukārt rīdzinieku atbildes uzbrukums beidzās ar neveiksmi. Nākamajā piegājienā Dubļevičs nekļūdījās. Rīdzinieku tālmetieni nesasniedza mērķi, savukārt Zavacka piektā piezīme 7,1 sekundi pirms finālsvilpes lika laukumā sūtīt Pasečņiku. Gala rezultāts 96:103.

EuroCup 2013, J grupa, 12. februāris

VEF Rīga – Valencia Basket 96:103 (30:13, 19:25, 21:29, 20:23, 6:13)
VEF Rīga: Rowland 29 (6ab, 5rp), Janičenoks 14, Bērziņš 12 (5pp), Zavackas 11 (7ab, 5pp), Bertāns 11, Jahovičs 9, Kavaliauskas 8 (3ab, 3rp, 5pp, 4ip), Daniels 2, Strēlnieks, Pasečņiks; Blaus.
Valencia: Doellman 23, Ribas 18, Dubljevič 18, San Miguel 12, Markovič 8, Kelati 8, Lishchuk 7, Martinez 6, Faverani 3, F. Pietrus; Abia Larry.
Tiesneši: Luigi Lamonica (Itālija), Zdravko Rutešič (Melnkalne), Tomasz Trawicki (Polija). Komisārs Agnis Pērkons.

Statistika. VEF Rīga 96, Valencia 103

Metieni no spēles: 35/77 vs 29/69
2p: 24/43 vs 19/40
3p: 11/34 vs 12/29
1p: 15/20 vs 29/39
AB: 44 (28/16) vs 40 (28/12)
RP: 16 vs 17
Kļ.: 15 vs 13
PB: 4 vs 4
BM: 0 vs 1
Personiskās piezīmes: 27 vs 23
Starta piecnieki: 71 vs 68
Rezerves: 25 vs 35

J grupas kopvērtējums

#KomandaU-ZAttiecībaP
1VEF Rīga3-2443:404 (+39)8
2Valencia Basket3-2407:407 (+0)8
3Bilbao Basket3-2394:389 (+5)8
4CEZ Nymburk1-4370:414 (-44)6

Vadošā trijnieka savstarpējās spēles: VEF +12, Valensija -5, Bilbao -7.

Izmantotie resursi:
Eurocup - Welcome to Eurocup

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 21:38, pirms 12 gadiem
Paldies Vef par Mega super emocījām.
Veiksmi turpmāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2013-02-12 21:38, pirms 12 gadiem
kāds zin cik bija skatītāju? lieliska atmosfēra :O stabili rīt uz hokeju būs mazāk cilvēku žēl, ka VEFs zaudēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2013-02-12 21:39, pirms 12 gadiem
Nu kāāāā var pakāst tādu spēli?

Vispār jau ja skatās, bija 90:90
un vienu punktu spēles gaitā nozaga
debīlais DJ ar savu kolbasņiku,
jo tajā brīdi spānis neiemeta soda metienu,
un atkārtotajā iemeta. Nedomāju, ka tur mūzika traucēja.

Bet vispār, tagad šausmīga sajūta. NU jau vairs neticu, ka Bilbao uzvarēsim,
to vajadzēja izdarīt šodien
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-12 21:39, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Tikko no Arēnas : )))))
Grūti ne ? No lego klučiem salikt arēnu ?

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 21:39, pirms 12 gadiem
Kā ir, tā ir!

  -3 [+] [-]

, 2013-02-12 21:39, pirms 12 gadiem
vaaaaamoooossss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2013-02-12 21:39, pirms 12 gadiem
Nemākam spēlēt pret zonu, liela daļa vainas jāuzņemas Butautam
Slēpts komentārs: T.G.H.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-12 21:39, pirms 12 gadiem
Uz latviešu klubiem totalizatorā nevar likt, tas ir skaidrs!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 21:39, pirms 12 gadiem
Pēdējā spēle Bilbao, jau tagad 3 komandām būs 3-2, jo Bilbao +18 vadībā pret CZE Nyburg. Nezinu, nezinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2013-02-12 21:40, pirms 12 gadiem
Žēl, ka nebija nekādas taktikas pret zonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2013-02-12 21:40, pirms 12 gadiem
A kāpēc bija šī spēle jāizvelk TIKAI AR 7(!) spēlētājiem?!?!?!?!?!?!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-02-12 21:41, pirms 12 gadiem
Skatīties TV tiešraidē un klausīties tos murgainos komentētājus, kuri paši piesauc zaudējumu ar savām statistikām, ir murgs. Pilnīgi slikti paliek klausoties viņu gurdos komentētājus.

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:41, pirms 12 gadiem
Pievēršos Celtic spēlei, ceru ka ielās viss šovakar būs mierīgi

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:41, pirms 12 gadiem
Nu psc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:41, pirms 12 gadiem
kā var no +21 pakāst ar -7???? netiek galā ar zonas aizsardzību un treneris neko nespēj izdarīt...nu nevar tā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:42, pirms 12 gadiem
VEF malači,tikai drusku pietrūka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-12 21:42, pirms 12 gadiem
Bertāns nekāds, to pašu Strelnieku varēja laist, rezultāts ne ar ko sliktāks nebūtu

  +4 [+] [-]

, 2013-02-12 21:43, pirms 12 gadiem
Nervi beigti.. Šo spēli vajadzēja paņemt!

  -3 [+] [-]

, 2013-02-12 21:43, pirms 12 gadiem
gggg rakstīja: Paldies Vef par Mega super emocījām.
Veiksmi turpmāk
jā jā - paldies - prieks kur rodies priecājos, ka pēdējā brīdī pārdomāju un neaizgāju uz arēnu. Cerēju, ka atjēgsies, bet.., tuvākajā laikā VEF spēlēm nesekošu līdz - čakarē laiku un bojā vakaru..

 +14 [+] [-]

, 2013-02-12 21:43, pirms 12 gadiem
Neizmantoto iespēju spēle:
*pirms spēles visi apzināmies, uzvarot šo pretinieku, esam TOP8
*Spēles sākums, pārdabiski labs, iekrāts jau +22
*Spēles otrā daļa, zonas aizsardzība, pēkšņi vairs neviens nevar iemest 3-puntkniekus
*4/4 Valensija daudz kļūdās, spēle ir līdzīga, bet tikai tāpēc, ka nespējam izmantot pretinieku kļūdas
* 22sek līdz pamatlaika beigām ir +3
*Butauta taktika sists neatmaksājas, pretinieks met sodiņus 2/2, kamēr mēs ½
*6sek līdz beigām, mums bumba, 90:90, tiek aizmest garām metiens, kurš būtu garantējis TOP8
*Pagarinājums – zem katras kritikas, sodiņi garām, trinīši garām, aizsardzībā caurums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:43, pirms 12 gadiem
Visi iznemot EJ nobijās no radušās iespējas

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 21:43, pirms 12 gadiem
Nu pzd Rowland tas ir kadres.. nedod centriem spelet 1vs1 zem groza,bet izdara kaut kadas hujnas -_-

  +8 [+] [-]

, 2013-02-12 21:43, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: ja gribam tēmēt uz EL, tad tādi VAL un BIL jaņem : )
Uzvarēt Bilbao izbraukumā 10 000 tautas priekšā kad šie atguvušies no krīzes? Ibio matķ pat Tomam Krūzam tas būtu grūti

  -2 [+] [-]

, 2013-02-12 21:43, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Nu tie kas uz VEF likat,daudz pacelat?
es tak teicu, kad jaliek uz spāņiem, jo koefs pāri 2.00 ir tīrākā dāvana, drošākā likme mūžā !

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:44, pirms 12 gadiem
Go Nymburg
Slēpts komentārs: BK Jekabpils fans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-12 21:44, pirms 12 gadiem
Jēga sist sodu pie +3

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 21:44, pirms 12 gadiem
Jūs lielie nolicēji esat apdauzīti, SC adminstratori veriet ciet komentāru sadaļās nav nekādu vajadzību no viņām, tuk tukša dirssana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-02-12 21:44, pirms 12 gadiem
T.G.H. rakstīja:
Sezona šajā turnīrā beigta ! Šādi izlaist uzvaru - nabagi
Tev jau vajadzētu lūgt dievu, lai tiek nākamajā kaŗtā, jo tad martā uz bkv spēli atkal vef uzliks mīksto.

  +6 [+] [-]

, 2013-02-12 21:44, pirms 12 gadiem
Škrobe baigā. Neiebraucu kā profesionāla komanda ar profesionālu treneri var tik bezcerīgi pret zonu izskatīties!!! Neiebraucu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-12 21:45, pirms 12 gadiem
coldasice rakstīja: kā var no +21 pakāst ar -7???? netiek galā ar zonas aizsardzību un treneris neko nespēj izdarīt...nu nevar tā...
komenteetaajs kaut ko mineeja +22... Bija tie burvju triki televīzijā - jāparāda kā VEF to māk Neviens nesapratīs, kur ir tā roju veiklība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: balderuska
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 21:45, pirms 12 gadiem
Ļoti iepriecināja Spānijas komanda,ne tik daudz spēle,kā fakts,ka piecās dienās jānospēlē cētras spēles+vēl pārlidojumi,nav viegli koncentrēties tik svarīgai spēlei+vēl nogurums.

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:45, pirms 12 gadiem
šitā papi.st. bet neko, kā ir tā ir.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 21:45, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: kas atliek
kam tagad viegli
To teikt bij lieki, nu man ir viegli, dzīve ir viena vienīga pastaiga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-12 21:45, pirms 12 gadiem
Es ļooti gaidīju spēli, es ļooti priecājos spēles sākumā, es ļoti pārdzīvoju 4. ceturtdaļas beigās, bet pēc spēles sajūta, ka kāds bez maz vai nomiris... žēl ka zāģis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:45, pirms 12 gadiem
baiga škrobe par zaudējumu,bet tomer VEF ir malachi!!
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 21:46, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: ir jēga
ne tuuda. +3, viens pilna laika uzbrukums, noturi aizsardziibu un viss zbis.

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:46, pirms 12 gadiem
Eddio eiropas kausa speles,pret Bilbao vinju majas bez variantiem.Te nu bija varenais Vef,ar to ari basketbola bums shogad beidzas un jasak pierast atkal pie 500 cilvekiem zale.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2013-02-12 21:47, pirms 12 gadiem
D O R Ņ I !!!!!!!!!!!!!!
Kā varēja pagrūst maču ,ko jau gandrīz bija uzvarējuši pamatlaikā???
Ko darīja Helmanis & Co......,ka nemācēja 40min.laikā atrast ZĀLES PRET ZONAS AIZSARDZĪBU???????
PATRIEKT VIŅUS NO VEFa................

  +4 [+] [-]

, 2013-02-12 21:47, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Arī sodiņi 13/13 precīzi, bet tālāk sākās pigori. Vēl viens akmens Roulenda lauciņā, garām aizmestais sodiņš.
man jau liekas, ka lielākais akmens visas komandas laucinaa ir impotence pret zonas aizsardzību. tas ir vājprāts.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-12 21:47, pirms 12 gadiem
Tāda vilšanās! Pēc tik laba sākuma uz beigām spēlēja galīgi dumji. Tā liekas, ka viņi pirmo reizi karjerā spēlēja pret zonu. JĒLI!!! Kā var pret zonu spēlēt tikai ar trīnīšiem ...LOL. Pie tam ja tie "dirsā" nekrīt!? Un tik daudz kļūdas ??? Ko tad darīs top 8, ja tiks? Bet nu, ja tā spēlē kā pēdējās 17 minūtes, tad diez vai tiks.

  -3 [+] [-]

, 2013-02-12 21:47, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Tev jau vajadzētu lūgt dievu, lai tiek nākamajā kaŗtā, jo tad martā uz bkv spēli atkal vef uzliks mīksto.
Būs jums par ko aizbildināties pēc otrā zaudējuma sezonā
Interesanto kādi būs aizbildinājumi, kad pavasarī BKV pacels Latvijas zeltu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-12 21:47, pirms 12 gadiem
Rowlends bija vienīgais, kam vnk bija olas kaut ko vispār darīt spēles beigās, pārējie tikai atmetās, galīgi nobijušies...Turklāt EJ ar saviem slimajiem metieniem noturēja mūs spēlē. VEF šogad spēlē viens no labākajiem basketbolistiem Eiropā pilnīgi noteikti!
Bostonietis rakstīja: Nu pzd Rowland tas ir kadres.. nedod centriem spelet 1vs1 zem groza,bet izdara kaut kadas hujnas -_-
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:48, pirms 12 gadiem
+11 bilbao pirms pēdējās 1/4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 21:48, pirms 12 gadiem
ROULENDS=PĒDĒJĀS 2 MIN 3 KĻŪDAS UN NEIEMESTS SODS+ TIESNEŠA KĻŪDA, KUR BĒRZS TĪRI NOBLOĶĒJA.

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:48, pirms 12 gadiem
Juriuss78 rakstīja: A kāpēc bija šī spēle jāizvelk TIKAI AR 7(!) spēlētājiem?!?!?!?!?!?!?
Jā diemžēl Butauts ar nolažoja, jo zinot Bērzu, tad Blaus bija jālaiž laukumā, bet Kavaļausaks satraumēja celi un tad abi savāca 5 piezīmes..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-12 21:49, pirms 12 gadiem
kāpēc spēles pamatlaika beigās laukumā nelaida Strēlnieku? Aizsardzība bija lielāks caurums kā Valdess Barselonai vārtos, spēlētāji kājas nevelk, bet Butauts spītīgi spēlē ar 6-7 spēlētājiem. Un kā var zonu neapspēlēt 25 minūtes, daži labi caurgājieni un pārējo laiku bezjēdzīga bumbināšana ap zonu 8m no groza. Kārtējo reizi pierādās, ka Butauts nav taktiķis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-02-12 21:49, pirms 12 gadiem
un tas, ka pēdējās sekundēs ar 6 sekunžu rezervi pie ničas mest trošaku ???????? cmon..... kam tas bija vajadzīgs? pa 6 sekundēm varēja tā ieskrieties līdz grozam ar iespējamību atraut pa rokām un iemest vienu smirdīgu soda metienu un balle beigta... nē.... jāmet trošaks!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 21:50, pirms 12 gadiem
sagribējās vafeles ar tēju

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 21:50, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Pēdējā spēle Bilbao, jau tagad 3 komandām būs 3-2, jo Bilbao +18 vadībā pret CZE Nyburg. Nezinu, nezinu.
mums bija +22 un ko tas deva? uzvaru?

Čehijā nu vairs tikai +9
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-02-12 21:50, pirms 12 gadiem
T.G.H. rakstīja: Būs jums par ko aizbildināties pēc otrā zaudējuma sezonā
Interesanto kādi būs aizbildinājumi, kad pavasarī BKV pacels Latvijas zeltu?
kad sapņo aizver acis, ja lembergs neatvērs savus noslēptos makus un neatvedīs 5 nba spēlētājus, tad jūs dabūsiet jau ierasto 4:0 vai 4:1

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:50, pirms 12 gadiem
NYMBURK tik -9

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:50, pirms 12 gadiem
punkie rakstīja: sagribējās vafeles ar tēju
paprasi mammai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:51, pirms 12 gadiem
Treneru divcinjaa diemzhel Perasovics pieveic Butautu...

  +3 [+] [-]

, 2013-02-12 21:51, pirms 12 gadiem
balts rakstīja: ROULENDS=PĒDĒJĀS 2 MIN 3 KĻŪDAS UN NEIEMESTS SODS+ TIESNEŠA KĻŪDA, KUR BĒRZS TĪRI NOBLOĶĒJA.
Ja tikai patin filmu atpakal kurs VEF izvirzija beigas ar +4 vadiba ?? Mans viedoklis ir tads, ka Butauta iziesana uz sodien bija totala kluda , kapec ? Tapec ka rotacija bija maza, visi bija pargurusi, un cmon ticet ka mes metisim sodus stabilak par spaniem ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:52, pirms 12 gadiem
Kauns,par spēles beigām!VEF pats atdeva uzvaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 21:52, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: kapēc neviens nepārmet rižika līniju???
tās kļūdas ir fufels, spāņiem tak arī brāķis bija. Galvenais ir vājā taktiskā spēle.

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:52, pirms 12 gadiem
Nesapratu VEF līdzjutējus. Īsi pirms beigām daudzi iet prom (saprotu ka kāds, bet redzēju ka to dara daudzi). Beidzās spēle, gaidīju skatītāju uzslavas VEF, līdzjutēju atbalstu, uzmundrinājumus-atkal nekā.
VEF līdzjutēji-gaidu ,kad Jūs aktīvāk atbalstīsiet VEF grūtos brīžos, pēc spēles izrādiet vairāk cieņu savai komandai, viņa to šosezon ir pelnījuši.
Līdzjutējam vienmēr jāuzmundrina komanda, pēc šādas spēles VEF nav pelnījis pārmetumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:53, pirms 12 gadiem
trakais_v18 rakstīja: paši vainīgi vef,ka noraka spēli

kāds tolks 0:19sek līdz beigām pie 89:86 sist sodu? muģilas
Tolks ir tad, ja jūties pārliecināts par saviem spēkiem, kā arī pretinieku sodiņu % nav nekāds optimistiskais, tad tā vajag darīt. Bet es arī esmu pie tā bariņa, kuri uzskata, ka šī taktika šādā situācijā nebija piemērota, jo VEF ļoti buksēja visu 2.periodu, kā arī pretinieku spēle un līderu precizitāte tikai auga. Viņi 100% būtu nevis vilkuši līdz beigām, bet gan metuši sasteigtu 3punktnieku, ar cerību, ja nu netrāpa, lai vēl kādas sek. paliek pāri.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 21:53, pirms 12 gadiem
-7, jāāāāāāāāāāāāāā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-02-12 21:53, pirms 12 gadiem
Ja otrajā puslaikā būtu iekritis kaut viens no tiem entajiem metieniem, tad spēle būtu pavērsusies daudz savādākā gaisotnē... Pēdējās minūtēs izskatījās, ka pilnā arēna traucē VEFam, nevis Valensijai, kura pie tādām tribīnēm aizvada visus sezonas mačus Spānijā...
Protams, tiesneši arī "nedaudz" pāris vietās pietiesāja par labu Valensijai, bet ko gan var gribēt, ja tiesneši no Itālijas un Balkānu valstīm...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-02-12 21:54, pirms 12 gadiem
aaahahahaha
Par tiem degradētajiem basketbolistiem var tikai pasmieties.
Lūzeri.

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:54, pirms 12 gadiem
atceraties, ja šovakar NYMBURK tagad paveic brīnumu, tad viss stīgā būs CEZ Basket Nymburk Uxue Bilbao Basket Live...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:55, pirms 12 gadiem
bilbao +7 tikai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-12 21:56, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: kad sapņo aizver acis, ja lembergs neatvērs savus noslēptos makus un neatvedīs 5 nba spēlētājus, tad jūs dabūsiet jau ierasto 4:0 vai 4:1
Ou, ou
Tātad vef spēlētājiem ir NBA līmenis !! Vot, šo esi izdrukāšu, un pielikšu mājās pie sienas ! Izrādās, kad vef var uzvarēt tikai NBA spēlētāji Dīvaini, jo pavasarī zeltu pacels jauni puikas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 21:58, pirms 12 gadiem
CEZ BASKET NYMBURK
63
70
UXUE BILBAO BASKET
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 21:59, pirms 12 gadiem
A ko darīt, kad visi pārējie tev tikai grūž bumbu? Kādam ir jāmet, nebūt EJ nebūtu mēs šajā spēlē tuvu uzvarai un nebūtu pat cerības iekļūt Top 8
ElektriskaisZutis rakstīja: Tu vispār redzēji kādus mēslus viņš vārija? Cik daudz tizli izmestu metienu, 4/4 praktiski beigās vairākas reizes pazaudēt uz līdzenes vietas bumbu, tas nav piedodams līderiem.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-12 21:59, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Nesapratu VEF līdzjutējus. Īsi pirms beigām daudzi iet prom (saprotu ka kāds, bet redzēju ka to dara daudzi). Beidzās spēle, gaidīju skatītāju uzslavas VEF, līdzjutēju atbalstu, uzmundrinājumus-atkal nekā.
VEF līdzjutēji-gaidu ,kad Jūs aktīvāk atbalstīsiet VEF grūtos brīžos, pēc spēles izrādiet vairāk cieņu savai komandai, viņa to šosezon ir pelnījuši.
Līdzjutējam vienmēr jāuzmundrina komanda, pēc šādas spēles VEF nav pelnījis pārmetumus.
Kur bija līdzjutēji, kad 0:2 pret varžu ēdājiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:00, pirms 12 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ou, ou
Tātad vef spēlētājiem ir NBA līmenis !! Vot, šo esi izdrukāšu, un pielikšu mājās pie sienas ! Izrādās, kad vef var uzvarēt tikai NBA spēlētāji Dīvaini, jo pavasarī zeltu pacels jauni puikas....
Tu par Geku un Žvīguru?

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:00, pirms 12 gadiem
-5

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:00, pirms 12 gadiem
v3_karstgalvis rakstīja: Nymburk - 5! davaiiiiiiiiiiiiiii
kur var redzēt, varbūt čehi mums uzdāvina dāvanu.

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:01, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: kur var redzēt, varbūt čehi mums uzdāvina dāvanu.
CEZ Basket Nymburk Uxue Bilbao Basket Live...

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:01, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: reku lielais basketbola eksperts

Ģenerālis ‏@ValdisValters

Es neticu,ka mūsējie zaudēs.Tā kā es visus apsveicu.Basketbola dievs beidzot ir mūsu pusē.
Nu bija tak +22, bet vef otro spēli uzbrukumā švaki, bet spāņi sameta dafiga 3pt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:01, pirms 12 gadiem
SilenterLV rakstīja: http://www.wincomparator.com/en-gb/bet-comparator/match-file.html/sp-basketball-15/ca-international-130/to-eurocup-men-group-j-139672/ma-cez-basket-nymburk-vs-uxue-bilbao-basket-860143/
thx
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-12 22:02, pirms 12 gadiem
lolersk8er rakstīja: Tu par Geku un Žvīguru?
Tie ir tie latvijas nākotnes zvaigznes, LBL2 pavēnieki?
Domu lasītājs saka, kad viņus var tikai 5 NBA vīri noturēt uz soliņa

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:02, pirms 12 gadiem
neesmu atradis video stream, ja nu kāds, tad padalās ! -6
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:04, pirms 12 gadiem
T.G.H. rakstīja: Tie ir tie latvijas nākotnes zvaigznes, LBL2 pavēnieki?
Domu lasītājs saka, kad viņus var tikai 5 NBA vīri noturēt uz soliņa
Tu tak esi glups. Var jau fanot, bet jāzin savas komandas spējas. Starp citu malači, ka otrajā ceturtdaļā nokodāt somus 35. klubs eiropā

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:04, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Par to es labāk vispār nerunāšu, jo viss izskatījās tik nožēlojami. 1/4 pat man mūžīgajam skeptiķim iedvesa domu prātā par to, ka spēle būs uzvarēta.
Tu laikam nezini kas ir sports-hokejā pat 5-0 vēl nav uzvara, futbolā arī 4-0 atspēlē, basketbolā 20 punktus pēdējā laikā ļoti bieži atspēlē.
Kur var tik primitīvi spriest +22 un jau uzvarai jābūt. Tas tik vienkārši nenotiek. Bet Tev jau nekad nekas nav labi.

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:05, pirms 12 gadiem
Uzvarēt BBB viņu arēnā būs ļoooooooooooooti grūti. Varbūt jācer, ka čehi turpinās spēlet uz pilnu atdevi un izkapās uzvaru.

Manuprāt taktiski pirms OT izspeleja uz metienu.... Būtu jāiet caurgajienā pēdējās sekundēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:05, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Kur bija līdzjutēji, kad 0:2 pret varžu ēdājiem?
Vai tad līdzjutēji gāja prom?

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:05, pirms 12 gadiem
beidzās ?
v3_karstgalvis rakstīja: viss

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:06, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: ja gribam tēmēt uz EL, tad tādi VAL un BIL jaņem : )
Tēmē jau uz VTB. Varbūt nomet savu dubultmorāli apliekot 'ģinamku, bet jūsmojot par vafelēm ar krievu un ātro kredītņēmēju pazaudētām naudām un budžetiem.

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:06, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tad līdzjutēji gāja prom?
ak dievs māte ar tēvu un guļošu bērnu grib aiziet ātrāk, lai nebūtu 7k drūzma, bet tu te cepies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-12 22:07, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: Nu ja, priecājamies, ka BKV tikko pieveica sētas klubu, bet VEF zaudēja Eirolīgas klubam, neiteiktu tev te ņerkstēt diži. Par VEF, protams, mēs jau daudz ko gribam, bet nu šī tiešām bija jāņem, pēdējais uzbrukums pamatlaikā nejēdzība pēdējā bija, pagarinājumā vienkārši negāja. 3p. lietus mūs nogremdēja.
nezināju, ka valensija spēlē eirolīgā..kāpēc tad viņi šodien tikās ar VEF?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:07, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Tu tak esi glups. Var jau fanot, bet jāzin savas komandas spējas. Starp citu malači, ka otrajā ceturtdaļā nokodāt somus 35. klubs eiropā
Nu jā, parādija rakstu un saprata, kad ar vienu kāju nebūs vieglā pastaiga, žēl ka vefeļi aizvadot savu labāko spēli nespēja tikt galā ar nemotivētajiem spāņu tūristiem.

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:08, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: jā jā un rīt jāiet uz skola
mamma palaida pie PC
mājasdarbi nav jāpilda?
ir nav vairs japilda, rit nospiediis no zhenjas. vispār nau vērc lol

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:08, pirms 12 gadiem
Diemžel Nymburk ar nespēj iepriecināt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:09, pirms 12 gadiem
varbūt šoreiz nevietā, bet pamācošs zaudējums ir daudz lietas ko mācīties no šīs spēles, būtu uzvarējuši neviens neaizdomātos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:09, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Rīt bialons!!!!!
nē, futbols !

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:09, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: vērC

OMFG
yeee,

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 22:10, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Beidz īdēt, esmu dusmīgs, tādēļ netaisos Tev visu izskaidrot, ja pašam nedalec.
Kā nesen teica studijā-ņurdētāji mums vienmēr būs. Nomaini niku uz Ņurdētājzutis-būs atbilstošāks. Ko Tu vienmēr visus vari lamāt. Tagad pat VEF lamā kas jau tā šosezon ir tik daudz ko sasnieguši. Viņi pelnījuši lielas uzslavas. UN es neesmu VEF fans, skatos un sekoju līdz tikai nedaudz, bet nepatīk ka kādas komandas fani pēc zaudējumiem met kažoku uz otru pusi. Tu neskaities-Tev vienmēr viss būs slikti. Labāk seko līdz PČ kalnu slēpošanā-tur Šveicei vari just līdzi

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:10, pirms 12 gadiem
Skaidrs, tagad atliek 1 variants - uzvarēt Bilbao.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:11, pirms 12 gadiem
Neko, viss noskaidrosies nākamo trešdien, veiksmi !

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:11, pirms 12 gadiem
Galvanais jau zona un kļūdas
mazaisbilijs rakstīja: varbūt šoreiz nevietā, bet pamācošs zaudējums ir daudz lietas ko mācīties no šīs spēles, būtu uzvarējuši neviens neaizdomātos

  -1 [+] [-]

, 2013-02-12 22:11, pirms 12 gadiem
Vēl ko gribēju piebilst, nedaudz par tiesnešiem.
Kāpēc šis tiesnesis, un tas pats bija arī ar to leišu tiesnesi, kāpēc viņi tiek vērtēti kā labākie? Atbilde bija redzama šinī spēlē, un, ja pavērosiet citas tādas spēles, tad tur būs dažas tendences:
1. Basketbols ir viltīgs sporta veids ar skrupulozu tiesāšanu, to šie labie tiesneši pieprot ļoti labi.
2. Ir daudz strīdīgu situāciju, dot, vai nedot, un taisni šādās situācijās tie dēvētie super-līmeņa tiesneši nosvilpj par labu komandai, kura, vai nu atrodas iedzinējos, lai padarītu spēli aizraujošāku TAISNI neitrāliem faniem, vai arī nedaudz (neuzkrītoši) pietiesā tām komandām, kuras dot lielāku pienesumu basketbolam (nevis naudiskā vērtībā, bet gan popularitātes/prestiža), tādā veidā ceļot basketbola popularitāti. Šajā lietā ļoti ieinteresētas ir noteicošās basketbola organizācijas. Bērza bloks bija 100% tīrs, un vēl bija dažas strīdīgas situācijas, it sevišķi tas Zavacka sods, par ko pretiniekam bija jāmet sodi. Viņiem vienalga, kurš uzvar (bet, misija, padarīt spēli interesantāku, ja tas iespējams, viņi panāca)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 22:11, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: ak dievs māte ar tēvu un guļošu bērnu grib aiziet ātrāk, lai nebūtu 7k drūzma, bet tu te cepies.
Tur bija daudz tādi skatītāji nevis tikai kāds
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:12, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: ja?
Nu bija iespēja Nimburkam uzvarēt Bilbao, ekspert.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 22:13, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: cik diez rīt uz Ģjināmu atnāks?
cik vispaar zina, ka riit hokejs?

  -1 [+] [-]

, 2013-02-12 22:13, pirms 12 gadiem
Ārprāts, kurš neredzēja nostieties overtime ar Lipmanu, Guntis ar Lipmanu bliež tādu humoru, Valters gandrīz gar zemi vārtās no smiekliem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:14, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: cik diez rīt uz Ģjināmu atnāks?
5000 domāju būs . Un tas būtu ļoti daudz priekš šīs sezonas un šīs vietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:17, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Tur bija daudz tādi skatītāji nevis tikai kāds
nu luuk, vajag visus publiski nokaunināt. nelieši.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 22:17, pirms 12 gadiem
Jāpriecājas, ka VEF labi spēlē principā pret Eirolīgas vidusmēra līmeņa klubu!

Bet tā skaidrs, ka pietrūka gan veiksmes, gan meistarības. VEF tomēr nav Eirolīgas līmeņa vilcēju (ne Roulends, ne Janičenoks uz to nevelk - tikai Eirokausu līmenis), kamēr Valensijai ir. Ja visu spēli nospēlētu līdzīgi būtu ok, bet tā sāpīgi no +22 atlaist, kad pretiniekam 4/5 spēle. Pārsteidza, ka VEF nebija gatavs zonai un 3 ceturtdaļas arī neko nespēja izdomāt. Un ja spēli Roulends var vilkt, tad galotni ne- bija nepārliecinošs un nespēja labot savu kļūdu sēriju.

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:18, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Roulends visu sezonu ir vilcis komandu, tāpēc viņa pēdējo 4 minūšu 3 kļūdas, vienu garām aizmesto sodu un 2 liekos 3p metienus nepārmetīsim
kāds nepārmetīsim???? reāli džeks noraka galotni +Bērza garām mestie sodi. Komandas īstam līderim tieši grūtajos brīžos ir jādemonstrē sniegums, nevis 1/4!!! Beigās visai komandai trīcēja kājstarpe, neviens nevarēja uzņemties spēli uz sevi, visi kko gaidīja no Roulenda un beigās nesagawidīja...

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:18, pirms 12 gadiem
Nu paldies VEFam par skaisto spēli.
Cik tur trūka.
Vajadzēja spēles pēdēja sekundē Rowlandam paveikties un viss būtu nokārtots.
Spāņi ir spēcīgi, un tagad izbraukumā būs spēcīgi jākapā lai iekļūtu Top8

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:19, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Juve un PSG vadībā
PSG moš ar pirmo piegājienu tiks pie trofejas, pat arābiem tā būtu patīkama pārmaiņa

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 22:20, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: Jāpriecājas, ka VEF labi spēlē principā pret Eirolīgas vidusmēra līmeņa klubu!

Bet tā skaidrs, ka pietrūka gan veiksmes, gan meistarības. VEF tomēr nav Eirolīgas līmeņa vilcēju (ne Roulends, ne Janičenoks uz to nevelk - tikai Eirokausu līmenis), kamēr Valensijai ir. Ja visu spēli nospēlētu līdzīgi būtu ok, bet tā sāpīgi no +22 atlaist, kad pretiniekam 4/5 spēle. Pārsteidza, ka VEF nebija gatavs zonai un 3 ceturtdaļas arī neko nespēja izdomāt. Un ja spēli Roulends var vilkt, tad galotni ne- bija nepārliecinošs un nespēja labot savu kļūdu sēriju.
Viss pareizi, tikai Roulandam jakapa visa spele, si bija spele kur viens garais tada tipa ka Kambala butu nospiedis lidz galam Valensiju jo Liscuks jau bija ara, gruti prasit no viena Roulanda 45min super limeni.

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:21, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Tur bija daudz tādi skatītāji nevis tikai kāds
tv parādīja tiaki viņus.

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:26, pirms 12 gadiem
Lohi.Barons bij labāks savā laikā.

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:26, pirms 12 gadiem
Labi, jāiet bēdas slīcināt skatoties overtime. Baigi draņķīgā sajūta jūtos sagrauts. Iedomājos, kā jūtās spēlētāji

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:27, pirms 12 gadiem
rediss77 rakstīja: Viss pareizi, tikai Roulandam jakapa visa spele, si bija spele kur viens garais tada tipa ka Kambala butu nospiedis lidz galam Valensiju jo Liscuks jau bija ara, gruti prasit no viena Roulanda 45min super limeni.
viņš ir līderis, ar ambīcijām uz EL līmeni. beigās pietrūka nevis fiziskā, bet tieši psiholoģiskā ziņā - pazuda pārliecība - pret zonu komandai galīgi negāja, bet pēdējās minūtēs viņš tikai 1x saņēmās saasināt spēli (viegli 2p caurgājienā). bet kopumā protams nekritizēju - priekš VEF ļoti labs spēlētājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-02-12 22:30, pirms 12 gadiem
sāļā_zebiekste rakstīja: nezināju, ka valensija spēlē eirolīgā..kāpēc tad viņi šodien tikās ar VEF?
Tu nezinaji,visas komandas ar ko shogad spele Vef ir eiroligas komandas,shogad Vefam nak preti tikai eiroligas grandi no chehijam utt. :-))))) Zalgiris ar savam problemam sho Valenciju but panjemis prieksha ar +15,ta pat ka sestdien vinji izdarija ar eiroligas klubu Vef,bet nekas puikas,tagad VTB un Lbl jus gaida,tikai varbut naudinja tiks apcirsta jo atkal jau kuro sezonu nav izspildits plans

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 22:30, pirms 12 gadiem
Boss-X rakstīja: Nu paldies VEFam par skaisto spēli.
Cik tur trūka.
Vajadzēja spēles pēdēja sekundē Rowlandam paveikties un viss būtu nokārtots.
Spāņi ir spēcīgi, un tagad izbraukumā būs spēcīgi jākapā lai iekļūtu Top8
Rolandam vajadzēja nevis paveikties, bet iet garām, 100% kāds būtu sodu uzsitis, vai 2 punkti būtu kā bankā. Spāņiem minūtes vairs nebija, būtu jāsāk no gala - viss, spēle beigusies. Vilka jau vilka viņš to maču, bet beigās pats arī noraka. Basketbols jau nav šahs - te jādomā ko dari.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 22:32, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Slikti, ka Hamiltons ir pievienojies priekš VTB, bet ne eurocup. Bērzs ir švaks, vai nu līgums atkal smadzeņu podā uztaisījis īssavienojumu vai saskatījies biedra Biedriņa spēli nba un tagad uzbrukumā ar ir tizls.
Tu tāds sīks puņķu tapa vien esi,kā zaudēja,tā visi tizli,neviens spēlēt nejēdz,kā vinnē tā varoņi.Ne velti Tevi šeit neviens neciena.

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:33, pirms 12 gadiem
Njā... kas pa basi arēnā un vairāk kā 7000 uz spēli. Sen nebija būts tādā atmosfērā. Žēl ka neuzvilka, sāka lieliski. Bet acīmredzami netika galā ar spāņu zonu. Un beigās, kad nogāja abi centri, jutās ka pēdējās epizodēs trūkst garajā galā. "Paldies" Cibonia maitām...
Kopumā jau līdzīgi un viss VEF rokās.
Gadās zaudēt. Bet nu šosezon divas reizes viesos ir atspēlēts arī -17 un uvarēts, vienreiz pret Nymburk.

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:37, pirms 12 gadiem
Protams,kad vef pats vainigs,kad tadu parsvaru izseja. Bet otra puslaika es jutu,kad spele nevedas,ka pirmaja. punkti naca ar lielam grutibam un viniem ari krita labi trejaci

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 22:38, pirms 12 gadiem
Spēle laba, arēnā emocijas tā pat, bet mazliet pietrūka..

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 22:43, pirms 12 gadiem
Speles laikaa: Vai tieshaam Eirokausa finalists un klubs, kas labi starteja Eiroliigaa, paliks arpus 8-nieka.
Diemzhel neesam gatavi top8, ja butu gatavi top8, tad butu ari top4.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 22:45, pirms 12 gadiem
Tikko no arēnas... esmu tik ļoti vīlies..
Spēli pilnībā zaudēja treneris - Butauts. Butauts laikam nezināja, ka spāņiem šī ir 4. spēle 5 dienās?! Viņš laikam nezin, ka komandā ir vēl tādi spēlētāji kā Daniels, Strēlnieks, Blaus. Tā vietā, lai viņš vislaik rotētu ar sastāvu un uzturētu tempu, viņš laukumā 40 minūtes tur Bertānu un Rowlandu. Pēdējās piecās minūtēs, manuprāt, VEF izdarīja vienu spēlētāju maiņu un to pašu piespiedu. Visi tūkstoši arēnā redzēja, ka 4. cet vidū Rowlands un Bertāns, kā arī Jahovičš nevar pavilkt vairs kājas. Elso un ir aizdusa. Rowlands uztaisa 3 kļūdas minūtē, bet netiek nomainīts. Cmoon?
Pagarinājumā, manuprāt nebija nevienas maiņas VEF izpildījumā, spēlētāji vienkārši vilkās pa laukumu. Kur prāts, Butaut ??
Ar savu konservatīvismu tā iebrauca auzās...
Komanda vispār nebija gatava pret zonu, un spēles gaitā nekas nemainījās, mocības, un Butauts nespēja atrast nekādus taktiskos risinājumus, lai to uzlauztu... Man žēl puišu, kas atdeva sevi visu laukumā..

  -4 [+] [-]

, 2013-02-12 22:47, pirms 12 gadiem
Redz ka nu. Viss ka parasti. Zagis un gudbai jevropa visi lielie d...seji ar bulu priekshgala man nu loti ppatika kad teica ka sestdien pret zalgiri esot taupijusies. Nu tik vel gudbai rusian shiti vtb un paliks ka vienmer it ka nekam nevajadzigais lbl. Es loti smiesos ja shie gaileni vel pamanisies nedabut zeltu latvija. Kas dotaja bridi ir stipri reali

  -1 [+] [-]

, 2013-02-12 22:51, pirms 12 gadiem
ps butiks limeni neko neizdomaja pret zonu un mauca ar 7 speletajiem visu speli lampunas pokemonas

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:52, pirms 12 gadiem
Viens fakts: Valensija vienmer Eirokausaa ir tikusi labako 8-niekaa.(kopsh pastav)
Divus gadus spelejusi Eiroligaa.

Ja VEF butu uzvarejis, tad Valensijai tas butu sliktakais rezultats, kaads ir bijis.

     [+] [-]

, 2013-02-12 22:53, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Rīt bialons!!!!!
a šautriņu mešana rīt nav?
CL futbolā 1/8fināli, a viņš piemin biatlonu,tā ir Latvija...

  -1 [+] [-]

, 2013-02-12 22:58, pirms 12 gadiem
starp citu jaatzist ka puikam pirma ceturtdala ta ka negaiditi pat pasiem izdevas. Man loti interese kurs te pieskaita valensiju eiroligas klubiem? Ja kads ir piemirsis shis klubu turnits gluzi nav tomer eiroliga un valensija ka redzams ir no komandam kas knapi no grupas izklus. P.s. Ka ir ar to sms kredita aferu? Vai vefs bankrotes somenes vai ne?

     [+] [-]

, 2013-02-12 23:00, pirms 12 gadiem
Pedejais komentars: Visu cienu puishiem. Vismaz Eiropaa mus tagad respekteees, ari pec shada zaudejuma.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-12 23:01, pirms 12 gadiem
eermss rakstīja: Rolandam vajadzēja nevis paveikties, bet iet garām, 100% kāds būtu sodu uzsitis, vai 2 punkti būtu kā bankā. Spāņiem minūtes vairs nebija, būtu jāsāk no gala - viss, spēle beigusies. Vilka jau vilka viņš to maču, bet beigās pats arī noraka. Basketbols jau nav šahs - te jādomā ko dari.
Piekrītu, kāpēc jāmet truļņiku pāri rokām??? Bija jāiet cauri, stratēģiska kļūda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-12 23:02, pirms 12 gadiem
p.s. Ja unicaha nebutu vefam nogrudusi savu izbraketo baronu rowlandu tad rezultati butu visticamak neizklusana no grupas eiropas kausa plus cinja ar chmoki cmoki vtb par pedejo vietu

     [+] [-]

, 2013-02-12 23:03, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tikko no arēnas... esmu tik ļoti vīlies..
Spēli pilnībā zaudēja treneris - Butauts. Butauts laikam nezināja, ka spāņiem šī ir 4. spēle 5 dienās?! Viņš laikam nezin, ka komandā ir vēl tādi spēlētāji kā Daniels, Strēlnieks, Blaus. Tā vietā, lai viņš vislaik rotētu ar sastāvu un uzturētu tempu, viņš laukumā 40 minūtes tur Bertānu un Rowlandu. Pēdējās piecās minūtēs, manuprāt, VEF izdarīja vienu spēlētāju maiņu un to pašu piespiedu. Visi tūkstoši arēnā redzēja, ka 4. cet vidū Rowlands un Bertāns, kā arī Jahovičš nevar pavilkt vairs kājas. Elso un ir aizdusa. Rowlands uztaisa 3 kļūdas minūtē, bet netiek nomainīts. Cmoon?
Pagarinājumā, manuprāt nebija nevienas maiņas VEF izpildījumā, spēlētāji vienkārši vilkās pa laukumu. Kur prāts, Butaut ??
Ar savu konservatīvismu tā iebrauca auzās...
Komanda vispār nebija gatava pret zonu, un spēles gaitā nekas nemainījās, mocības, un Butauts nespēja atrast nekādus taktiskos risinājumus, lai to uzlauztu... Man žēl puišu, kas atdeva sevi visu laukumā..
Biju arēnā un varu piekrist tikai. 1. Es nespēju saprats to, ka Valnsija mūsu zonu pēdējā ceturtdaļā apspēlēja kā mazu sū**. Izmētāja ar ātrām piespēlēm uz brīvu trīspunktnieku. Nesaprotu kapēc Butauts nepaimainīja uz cilvēks cilvēku, ja reiz zona nestrādā. 2. Doble team taisja tik pašās beigās un vispār nevariējot ar sastāvu, uzskatu ka šodien tomēr pie zāģa ir vainojams vairāk Butauts.

     [+] [-]

, 2013-02-12 23:04, pirms 12 gadiem
valdemaars rakstīja: starp citu jaatzist ka puikam pirma ceturtdala ta ka negaiditi pat pasiem izdevas. Man loti interese kurs te pieskaita valensiju eiroligas klubiem? Ja kads ir piemirsis shis klubu turnits gluzi nav tomer eiroliga un valensija ka redzams ir no komandam kas knapi no grupas izklus. P.s. Ka ir ar to sms kredita aferu? Vai vefs bankrotes somenes vai ne?
Valencia tos Vacijas klubus, kas tagad spelee top16- izbaztu vienos vartos.
Pedejo 3 gadu rezultati- 2 eirokausa finali un Eiroliga 1/4. Tas nav Eiroligas klubs?

Labi pedejais komentars, shitie trolli tochna za....

  -2 [+] [-]

, 2013-02-12 23:07, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tikko no arēnas... esmu tik ļoti vīlies..
Spēli pilnībā zaudēja treneris - Butauts. Butauts laikam nezināja, ka spāņiem šī ir 4. spēle 5 dienās?! Viņš laikam nezin, ka komandā ir vēl tādi spēlētāji kā Daniels, Strēlnieks, Blaus. Tā vietā, lai viņš vislaik rotētu ar sastāvu un uzturētu tempu, viņš laukumā 40 minūtes tur Bertānu un Rowlandu. Pēdējās piecās minūtēs, manuprāt, VEF izdarīja vienu spēlētāju maiņu un to pašu piespiedu. Visi tūkstoši arēnā redzēja, ka 4. cet vidū Rowlands un Bertāns, kā arī Jahovičš nevar pavilkt vairs kājas. Elso un ir aizdusa. Rowlands uztaisa 3 kļūdas minūtē, bet netiek nomainīts. Cmoon?
Pagarinājumā, manuprāt nebija nevienas maiņas VEF izpildījumā, spēlētāji vienkārši vilkās pa laukumu. Kur prāts, Butaut ??
Ar savu konservatīvismu tā iebrauca auzās...
Komanda vispār nebija gatava pret zonu, un spēles gaitā nekas nemainījās, mocības, un Butauts nespēja atrast nekādus taktiskos risinājumus, lai to uzlauztu... Man žēl puišu, kas atdeva sevi visu laukumā..
šoreiz tev varu pateikt - 5500 skatītāji aizgāja uz Arēnu trenda dēļ, tipa tagad, kad ir kruta un VEF ir iespēja, tā visi baigie fani, pēc dažu labu apzīmējuma, bija pilna Arēna ar melnajām kepkām , tāpat, kā Skonto stadions pielasīja gandrīz pilnas tribīnes uz FKV - Zurich spēli, kad Ventspilniekiem bija iespēja tikt uz ČL...

  -2 [+] [-]

, 2013-02-12 23:09, pirms 12 gadiem
Super, paldies, par emocijām - žēl, ka šoreiz pietrūka, bet tas nekas - uz preikšu VEF un par Basketbola atdzimšanu Latvijā.

  -3 [+] [-]

, 2013-02-12 23:10, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: šoreiz tev varu pateikt - 5500 skatītāji aizgāja uz Arēnu trenda dēļ, tipa tagad, kad ir kruta un VEF ir iespēja, tā visi baigie fani, pēc dažu labu apzīmējuma, bija pilna Arēna ar melnajām kepkām , tāpat, kā Skonto stadions pielasīja gandrīz pilnas tribīnes uz FKV - Zurich spēli, kad Ventspilniekiem bija iespēja tikt uz ČL...
Jap, Latvijā tendence apmeklēt vairāk muļķīgo hoķi. Bet basketbola cilvēki ir un paliks uzticami.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-12 23:12, pirms 12 gadiem
Kavaļauskas pirmās 5min noārdijās,pēctam apklusa,tas arī daudz ,ko sabojāja,protams arī Bērziņa sodiņi.

     [+] [-]

, 2013-02-12 23:14, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Jap, Latvijā tendence apmeklēt vairāk muļķīgo hoķi. Bet basketbola cilvēki ir un paliks uzticami.
Ak šie uzticīgie basketbola fani
Kad gāju uz EČ kvalifikācija spēlēm, redzēju tos uzticīgos - LMT haļavno biļešu sektoros, kur es sēdēju bija vairāk skatītāju, nekā pārējajā Arēnā ...

  -1 [+] [-]

, 2013-02-12 23:24, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Ak šie uzticīgie basketbola fani
Kad gāju uz EČ kvalifikācija spēlēm, redzēju tos uzticīgos - LMT haļavno biļešu sektoros, kur es sēdēju bija vairāk skatītāju, nekā pārējajā Arēnā ...
Nebiju LMT sektorā.
Ko Tu ar to gribēji teikt? Jātērē nauda tā vietā, lai par velti tiktu? ok

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 23:29, pirms 12 gadiem
Es gan nedalu. Ja ir iespēja apmeklēju gan hoķi (DR), gan basketu (Barons, Vef, Ventspili), gan vieglatlētiku. Nesaprotu, kāpēc nevar atbalstīt vairākas komandas vai vairākus sporta veidus - ja tās ir Latvijas komandas.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-12 23:34, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Nebiju LMT sektorā.
Ko Tu ar to gribēji teikt? Jātērē nauda tā vietā, lai par velti tiktu? ok
Nē, gribēju teikt, ka bija ļoti maz to, kas gāja tiešām uz basi, nevis, radi, draugi, treneri, sponsoru draugi ar brīvbiļetēm, bet parastie cilvēki bija labi ja 500 -700 uz EČ kvalifikāciju!!!!

  -1 [+] [-]

, 2013-02-12 23:43, pirms 12 gadiem
Visvaldis rakstīja: Jēga sist sodu pie +3
LOL, vinji buutu mudaki ja nesistu sodu.....Kaapeec gan nesist, ja tew ir +3, jo ar sodu var iemest tikai 2 punktus....respektiivi tew ir +1 tu esi vinneejis speeli, Roulendam idinjam vajadzeeja mest ieksaa sodus un viss buutu labi

  -1 [+] [-]

, 2013-02-12 23:46, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: a šautriņu mešana rīt nav?
CL futbolā 1/8fināli, a viņš piemin biatlonu,tā ir Latvija...
Es domaaju ka pasaules cempionaats biatlonaa ir daudz interesantaaks notikums sportaa par kau kaadu klubu futbola sacensiibaam.....

     [+] [-]

, 2013-02-12 23:52, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: šoreiz tev varu pateikt - 5500 skatītāji aizgāja uz Arēnu trenda dēļ, tipa tagad, kad ir kruta un VEF ir iespēja, tā visi baigie fani, pēc dažu labu apzīmējuma, bija pilna Arēna ar melnajām kepkām , tāpat, kā Skonto stadions pielasīja gandrīz pilnas tribīnes uz FKV - Zurich spēli, kad Ventspilniekiem bija iespēja tikt uz ČL...
Interesanti, ko tu ar to gribēji pateikt? Tik daudz jau būtu jāsaprot - jo augstākā līmenī komanda spēlē, jo lielāku interesi tā izraisa.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-13 00:03, pirms 12 gadiem
Laikam sāpīgāk nevar zaudēt. Nenokaram galvas, pēc kāpumiem seko kritumi, un otrādāk.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-13 00:10, pirms 12 gadiem
kurs gudrītis akceptēja oranžo balonu izdalīšanu skatītājiem???

  +1 [+] [-]

, 2013-02-13 01:40, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tikko no arēnas... esmu tik ļoti vīlies..
Spēli pilnībā zaudēja treneris - Butauts. Butauts laikam nezināja, ka spāņiem šī ir 4. spēle 5 dienās?! Viņš laikam nezin, ka komandā ir vēl tādi spēlētāji kā Daniels, Strēlnieks, Blaus. Tā vietā, lai viņš vislaik rotētu ar sastāvu un uzturētu tempu, viņš laukumā 40 minūtes tur Bertānu un Rowlandu. Pēdējās piecās minūtēs, manuprāt, VEF izdarīja vienu spēlētāju maiņu un to pašu piespiedu. Visi tūkstoši arēnā redzēja, ka 4. cet vidū Rowlands un Bertāns, kā arī Jahovičš nevar pavilkt vairs kājas. Elso un ir aizdusa. Rowlands uztaisa 3 kļūdas minūtē, bet netiek nomainīts. Cmoon?
Pagarinājumā, manuprāt nebija nevienas maiņas VEF izpildījumā, spēlētāji vienkārši vilkās pa laukumu. Kur prāts, Butaut ??
Ar savu konservatīvismu tā iebrauca auzās...
Komanda vispār nebija gatava pret zonu, un spēles gaitā nekas nemainījās, mocības, un Butauts nespēja atrast nekādus taktiskos risinājumus, lai to uzlauztu... Man žēl puišu, kas atdeva sevi visu laukumā..
Jā, vilšanās ir: pēc superveiksmīgas 1. ceturtdaļas 2,3 un 4-ajā bija diezgan bēdīga aina: uzbrukumā - katrs punkts ar milzu piepūli (vai nu zilais metiens, vai ar lielu pretestību), aizsardzibā tikām saraustīti gabalos (spāņiem brīvi metieni gan no distances, gan groza apakšas) lielāko spēles daļu un Butauts nespēja neko maniīt. Par to rotāciju gan pikrist nevaru - Strēlnieks gluži neatbilst šādam līmenim, par Blauu vispār nav runa, Danielss, jā, varēja spēlēt vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-13 05:58, pirms 12 gadiem
labi ka neuzķēros un neaizgāju nervus bojāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-13 08:29, pirms 12 gadiem
pirmo reizi saja gada iegaju bimbambola tema palasot komentus, tagad man ir skaidrs,no kurienes rodas Dinamo un Latvijas hokeja izlases saucamie heiteri- NO BASKETA SADALIAS! nu ko,bus jasagaida 20.februaris ar ceribu par BILBAO uzvaru! tas tapec lai nevienam nepaliktu saubas,kurs sports Latvija rulle! HOKEJS PARI VISAM!!! P.S. es neesmu tik daudz VEF noliedzejs, cik gan BASKETBOLA ka tada necietejs

  +1 [+] [-]

, 2013-02-13 08:38, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Katrā ziņā pie šī zaudējuma es vainoju Roulendu! Dusmas, vienkārši dusmas par spēli, kura bija uzvarēta.
Dusmas drīzāk ir nevis par Rowlandu, kurš vajadzīgajos brīžos komandu pavilka un iemeta svarīgus metienus, bet gan kapteini Kristapu, sliktākā spēlē ko viņa izpildījumā esmu redzējis, aizsardzībā visu laiku pazaudēja savu sedzamo, a uzbrukumā bumba rokās kā degoša, bet nekas slikta spēle pārklāsies ar labāku un Bilbao to izjutīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-13 09:33, pirms 12 gadiem
Žēl bet mazliet pietrūka meistarības un veiksmes. Nav ko čaļiem pārmest, tāds ir sports.

     [+] [-]

, 2013-02-13 09:36, pirms 12 gadiem
zaudējums ir zaudējums,bet ja treneris pasaka,ka viņa dēļ zaudēta spēle tapēc,ka nav zonu trenējuši,tad jāprasa vai pirmo dienu kopā spēlē,ka neko paši atcerēties nevar kā apspēlēt to zonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-13 10:40, pirms 12 gadiem
Mača rezultātu izšķīra 3 faktori:
1) Butauts šoreiz kā treneris zaudēja vienos vārtos - ja 3/4 spēles nevar atrast variantu, kā apspēlēt zonas aizsardzību, tad, atvainojiet...
2) Komandu meistarības (un aukstasinības) līmeņu atšķirība - nu, kaut vai soda metieni mača izšķirošajā fāzē plus tie bārdainā spāņa caurgājieni kā ar nazi pa sviestu VEFa zonā...
3) Roulenda faktors - visu cieņu morītim par daudzajiem punktiem, taču tieši viņš noraka pamatlaika galotni - pats bija noguris, tomēr gribēja būt par mesiju... Tiesa, te vaina arī pārējos čaļos - beigās jau vairs neviens negribēja uzņemties atbildību uzbrukt grozam, ka tik atmest bumbu Roulendam...

     [+] [-]

, 2013-02-13 10:43, pirms 12 gadiem
merikikifans rakstīja: neraudi, mazais.skat, kā bruņinieki cīnījās.zaudēt no +22 ir talants,tas ir jāmāk,un bruņinieki pierādīja,ka šajā ziņā viņi noteikti ir star top 8 komandām.šaubos,ka vēl kāda komanda šajā sezonā Eirokausos ir zaudējusi no +22.turklāt pašā svarīgākajā spēlē.bērzam,kapteinim noteikti pienāktos sera tituli.
p.s
būs labi.tagad var mierīgi gatavoties izšķirīgajām cīņām LBL.varbūt,ka bruņiniekiem izdodas pacīnīties par medaļām
Tev basketbola zināšanas tuvu 0.
+22, 2 ceturtdaļas sākumā nav nekas basketbolā.
Liekas, ka VEFam pat labāk ir atrasties iedzinējos visu spēli, lai beigās ieslēdzot ugunsrobu izkapātu uzvaru.

     [+] [-]

, 2013-02-13 11:17, pirms 12 gadiem
merikikifans rakstīja: neraudi, mazais.skat, kā bruņinieki cīnījās.zaudēt no +22 ir talants,tas ir jāmāk,un bruņinieki pierādīja,ka šajā ziņā viņi noteikti ir star top 8 komandām.šaubos,ka vēl kāda komanda šajā sezonā Eirokausos ir zaudējusi no +22.turklāt pašā svarīgākajā spēlē.bērzam,kapteinim noteikti pienāktos sera tituli.
p.s
būs labi.tagad var mierīgi gatavoties izšķirīgajām cīņām LBL.varbūt,ka bruņiniekiem izdodas pacīnīties par medaļām
ehhh nabadziņš, ja jau tā pārdzīvo, tad tavs papucis būs visu naudu iegrūdis uz VEF uzvaru, tagad tev mājās nav ko ēst. iedot adresi ar džekiem sametisim paikai lai tu puisits būtu paēdis un vesels un nerunātu nejedzības par kurām tev nav sajēgas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-13 11:40, pirms 12 gadiem
Joprojam 1 vieta grupa. Nekas nav ieguts , nekas nav zaudets

  -1 [+] [-]

, 2013-02-13 11:41, pirms 12 gadiem
nemiz ella , ka tik pec nedelas nesanak mest kazoks uz otru pusi .. iesledz smadzenes
flake rakstīja: Ne butauts ne VEF nav gatavi spelet augstakaja limeni. Maksimums BBL 2 vieta, ULEB 16 nieks, LBL finals
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-13 17:01, pirms 12 gadiem
DidzisLV rakstīja: Neizmantoto iespēju spēle:
*pirms spēles visi apzināmies, uzvarot šo pretinieku, esam TOP8
*Spēles sākums, pārdabiski labs, iekrāts jau +22
*Spēles otrā daļa, zonas aizsardzība, pēkšņi vairs neviens nevar iemest 3-puntkniekus
*4/4 Valensija daudz kļūdās, spēle ir līdzīga, bet tikai tāpēc, ka nespējam izmantot pretinieku kļūdas
* 22sek līdz pamatlaika beigām ir +3
*Butauta taktika sists neatmaksājas, pretinieks met sodiņus 2/2, kamēr mēs ½
*6sek līdz beigām, mums bumba, 90:90, tiek aizmest garām metiens, kurš būtu garantējis TOP8
*Pagarinājums – zem katras kritikas, sodiņi garām, trinīši garām, aizsardzībā caurums!
Nu var būt bija kļūda mest trīni, bet viņi sedza zonu un nebūtu tik viegli tikt cauri. Piedavām ar grūtībām izmeta autu, Zavackas saņēma bumbu, paskatījās uz grozu, bet izmest nevarēja, atdeva Rowlandam, šis sasteidza bišķi un ātri izmeta. Kad Rowlends saņēma bumbu bija palikušas kādas 3 sekundes, diez vai spāņi būtu tik viegli viņu laiduši līdz pustālajam metienam un tiesneši arī tur švilptu tikai tad ja pamatīgi uzkrāmētu pa rokām. Tā kā ja Rowlends būtu maucis cauri un nebūtu iemetis visi atkal brēktu - ko līda cauri, būtu metis trīni.

Un cik viņš viens var ilgi vilkt spēli, viņš praktiski spēlēja pēdējās 5min. pamatlaikā, jo pārējie bija pielikuši bikses un trīcošām rokām stāvēja, par kapteinis MĪZA mest pa grozu un pat iet uz grozu. Tikai nomānija un atdeva piespēli un VISS!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2013-02-13 20:59, pirms 12 gadiem
rediss77 rakstīja: Ja tikai patin filmu atpakal kurs VEF izvirzija beigas ar +4 vadiba ?? Mans viedoklis ir tads, ka Butauta iziesana uz sodien bija totala kluda , kapec ? Tapec ka rotacija bija maza, visi bija pargurusi, un cmon ticet ka mes metisim sodus stabilak par spaniem ?
TĀPĒC , KA IET LAIKS!, PIE +3 NEVAR PRETINIEKS IEMEST TRINĪTI, UN MUMS BUMBA! UN, JA ESI LĪDERIS, TAD JĀIEMET! JA NEESI, TAD SPĀŅIEM TADU SPĒLĒTĀJU NEVAJAG UN ATSŪTA PIE BĀLELIŅIEM. PASKATIES NORMĀLAS SPĒLES UN KĀ RĪKOJAS VADOŠIE TRENERI- IVKOVIČS, MESINA KAZLAUSKAS U.C. TAD MOŠKA SAPRATĪSI.