Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Jaunups: "Meklējam nenovērtētus spēlētājus ar augstu potenciālu"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Jaunups: "Meklējam nenovērtētus spēlētājus ar augstu potenciālu"
Edgars Jaunups
Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Latvijas čempionvienības "VEF Rīga" padomes priekšsēdētājs Edgars Jaunups sarunā ar laikrakstu "Diena" atzīst, ka pēc aizvadītās sezonas Rīgas kluba spēlētāji bija ļoti pieprasīti. Aizgājušo vietā tiek tagad meklēti basketbolisti ar labu potenciālu, kas līdz šim nav bijuši pietiekami novērtēti. Vissvarīgāk ir dabūt pastiprinājumu centra pozīcijā.

"Šobrīd akūtākais jautājums ir centra uzbrucēja atrašana," akcentē Jaunups. "Mums ir ļoti labs variants. Ja izdosies, domāju, šajā pozīcijā būsi spēcīgāki nekā pirms gada."

Kaspars Bērziņš izteicies, ka vēlas spēlēt citā klubā, tomēr spēcīgākie klubi jau ir nokomplektējušies. "Joprojām esmu pārliecināts, ka Kaspars pie mums paliks," uzskata rīdzinieku kluba vadošais darbinieks. "Līgumā ir atrunāta summa, par kādu to var izpirkt. Ja kāds to piedāvās, šķēršļus neliksim."

Basketbola starpsezonā Rīgas klubu pametuši vairāki vadošie spēlētāji: Īdžejs Roulends spēlēs Turcijā, Vils Danielss atgriezīsies Francijā, bet Dairis Bertāns un Antans Kavaļausks dosies uz Spāniju. "Spēlētājus pēc sezonas vienkārši izķēra, visi bija karsti, aizgāja uz budžeta ziņā kaut ko daudz lielāku," skaidro Jaunups. "Meklējam spēlētājus ar augstu potenciālu, kuri ir nenovērtēti, tāpēc lētāki. Citādus mēs šobrīd nevaram atļauties. Spēlētāji jau arī redz, ka citi pie mums pacēluši savu vērtību, tāpēc labprāt nāk pie mums spēlēt."

Pastāv iespēja, ka Jānis Strēlnieks varētu pastiprināt Rīgas aizsargu rindas. "Ceram uz Jāni, taču mūsu pozīcija sarunās ir ļoti atklāta. Nesolām piena upes un mannas kalnus. Varam samaksāt to, ko varam," atzīst runātājs.

"VEF Rīga" pašreizējais spēlētāju sastāvs:

Artūrs Bērziņš, spēka uzbrucējs
Jānis Bērziņš, aizsargs-uzbrucējs
Kaspars Bērziņš, spēka uzbrucējs
Daniels Brauns, saspēles vadītājs
Dāvis Geks, aizsargs
Gatis Jahovičs, uzbrucējs
Kristaps Janičenoks, aizsargs-uzbrucējs
Andžejs Pasečņiks, centra spēlētājs
Kristaps Pļavnieks, saspēles vadītājs
Antivens Robinsons, uzbrucējs
Artūrs Strēlnieks, aizsargs-uzbrucējs
Ivars Rihards Žvīgurs, uzbrucējs

Pilnu materiālu var skatīt laikraksta jaunākajā numurā.

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Diena"

  +3 [+] [-]

, 2013-08-06 15:11, pirms 11 gadiem
Pazuda suns. Meklēju.

 +10 [+] [-]

, 2013-08-06 15:13, pirms 11 gadiem
Nu tad ceru, ka sadabūs viņi to centru, lai vai kas viņš nebūtu.

 +12 [+] [-]

, 2013-08-06 15:15, pirms 11 gadiem
Stilīgi būtu 2 Strēlnieki + 3 Bērziņi!

  +6 [+] [-]

, 2013-08-06 15:17, pirms 11 gadiem
Janka pie mums? Lai vai kāds VEF patriots būtu, varbūt tomēr mums vajag lai Janka spēlē pie Bagija..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-08-06 15:18, pirms 11 gadiem
latgalestauretajs rakstīja: Vēl varbūt abus Valterus ar.
Nevajag, jau ar nevienu pietiek lai vecākais vāvuļotu..

  -1 [+] [-]

, 2013-08-06 15:27, pirms 11 gadiem
Kā var saprast no Jaunupa vārdiem, tad savus basketbolistus neaudzināsim un negatavosim, jo vieglāk ir nopirkt no malas!

  -1 [+] [-]

, 2013-08-06 15:37, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kā var saprast no Jaunupa vārdiem, tad savus basketbolistus neaudzināsim un negatavosim, jo vieglāk ir nopirkt no malas!
Kā neaudzinās? Kur tas teikts? Reali vēl neviens no U18 nav spējīgs spēlēt augstā līmenī. Tik LBL kko bakstīties.

  -3 [+] [-]

, 2013-08-06 15:46, pirms 11 gadiem
nabagu maja

  +2 [+] [-]

, 2013-08-06 15:47, pirms 11 gadiem
VEF vajadzētu ņemt piemēru no Belgradas Partizan... Tieši šajā bridi ir loti daudz talantīgu vietējo jauno spēlētāju

  +2 [+] [-]

, 2013-08-06 15:51, pirms 11 gadiem
Daugavvanins rakstīja: VEF vajadzētu ņemt piemēru no Belgradas Partizan... Tieši šajā bridi ir loti daudz talantīgu vietējo jauno spēlētāju
Belgradai ir problēmas ar finansēm, budžets viņiem pag. sezonā bija tāds pats kā VEFam. Pirms pāris gadiem laižot spēlēt jaunajiem viņi samērā riskēja, viņiem risks attaisnojās, nav teikts ka VEFiņam risks arī attaisnotos!

  -2 [+] [-]

, 2013-08-06 16:06, pirms 11 gadiem
ar taadu sastaavu kaa tagat izskataas vari Jaunup aizmirst pat par LBL finaalu, nerunaajot par kko vairaak...

  +1 [+] [-]

, 2013-08-06 16:12, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kā neaudzinās? Kur tas teikts? Reali vēl neviens no U18 nav spējīgs spēlēt augstā līmenī. Tik LBL kko bakstīties.
Tas ir saprotams pēc tā, ka 5 gadu laikā reāli neviena VEF izaudzināta spēlētāja nav. Visi ir paņemti no citām komandām jau gatavi.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-06 16:15, pirms 11 gadiem
Es ļoti atvainojos, bet pirmo reizi dzirdi par tādu pozīciju laukumā centra uzbrucējas, ir arī centra aizsargs.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-06 16:28, pirms 11 gadiem
LBL zeltam ar šo pietiek. Tikai Pļavnieks, domāju, nav gatavs spēlēt pieaugušo basketbolu, tā kā jauns PG noteikti būs vēl.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-06 16:29, pirms 11 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: Belgradai ir problēmas ar finansēm, budžets viņiem pag. sezonā bija tāds pats kā VEFam. Pirms pāris gadiem laižot spēlēt jaunajiem viņi samērā riskēja, viņiem risks attaisnojās, nav teikts ka VEFiņam risks arī attaisnotos!
Ko VEF riskē zaudēt?

     [+] [-]

, 2013-08-06 16:39, pirms 11 gadiem
bubba rakstīja: Tas ir saprotams pēc tā, ka 5 gadu laikā reāli neviena VEF izaudzināta spēlētāja nav. Visi ir paņemti no citām komandām jau gatavi.
Nebūtu Mazura 95.g. arī nebūtu VEF'ā, varbūt tikai 1.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-06 17:10, pirms 11 gadiem
Daugavvanins rakstīja: VEF vajadzētu ņemt piemēru no Belgradas Partizan... Tieši šajā bridi ir loti daudz talantīgu vietējo jauno spēlētāju
Kādi ir tie daudzie talantīgie vietējie spēlētāji? 1.kārt Partizan spēlē vecāki spēlētājie, 2.kārt tur spēlē Eiropas labākie jaunie spēlētāji, kas var visi kopā pavilkt Eirolīgas līmeni. Kuri Latvijas daudzie talantīgie spēlētāji savākti visi vienā komandā pavilktu kaut Eiročellendžeru?

     [+] [-]

, 2013-08-06 17:14, pirms 11 gadiem
bubba rakstīja: Tas ir saprotams pēc tā, ka 5 gadu laikā reāli neviena VEF izaudzināta spēlētāja nav. Visi ir paņemti no citām komandām jau gatavi.
Latvijā jaunos spēlētājus normāli audzē tikai Liepājā, tas, ka tādi kā tu visu laiku postulē, ka pēc paņemšanas atpakaļ no Liepājas Ventspils izaudzē Meieri un Timmu un ko tik vēl nē, ir cits jautājums. Drošvien, ja Peiners aizietu uz Ventspili, pēc gada arī Ventspils būtu viņu izaudzinājusi. Manuprāt, Latvijā pagaidām ir iegājusies normāla prakse Liepāja, Valmiera-->Ventspils, VEF-->Eiropa.

     [+] [-]

, 2013-08-06 17:25, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kā var saprast no Jaunupa vārdiem, tad savus basketbolistus neaudzināsim un negatavosim, jo vieglāk ir nopirkt no malas!
Jā, VTB un Eirokausiem viņi ir gatavi? LBL jā...

     [+] [-]

, 2013-08-06 17:26, pirms 11 gadiem
Daugavvanins rakstīja: Ko VEF riskē zaudēt?
Stulbeni Vef spēlē Eirolīgā? Neviens eiropas top jaunais nemaz te nenāks.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-06 18:20, pirms 11 gadiem
šis sastāvs ir gatavs, lai pacīnītos Latvijā par medaļām, un tas arī viss.
Ko ta Jaunups nepasaka atklāti, cik grib par Bērzu, varbūt es varu pacelt? Tāpat, cik var bleķot par Streļķi? No Lemberga baidās?

  +1 [+] [-]

, 2013-08-06 18:38, pirms 11 gadiem
Varam samaksāt to, ko varam," atzīst runātājs.

     [+] [-]

, 2013-08-06 19:21, pirms 11 gadiem
Crams ka stēlnieks neies uz vef. Jo tas buutu solis atpakaļ.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-06 19:26, pirms 11 gadiem
funkyz rakstīja: Latvijā jaunos spēlētājus normāli audzē tikai Liepājā, tas, ka tādi kā tu visu laiku postulē, ka pēc paņemšanas atpakaļ no Liepājas Ventspils izaudzē Meieri un Timmu un ko tik vēl nē, ir cits jautājums. Drošvien, ja Peiners aizietu uz Ventspili, pēc gada arī Ventspils būtu viņu izaudzinājusi. Manuprāt, Latvijā pagaidām ir iegājusies normāla prakse Liepāja, Valmiera-->Ventspils, VEF-->Eiropa.
Izskatās ka tev mav ne mazākās sajēgas par ko tu runā. Par timmu iespējam tev ir taisnība bet meiers tev par nožēlu pirms vispār tika ventspilī patstāvīgi tika vests uz vasaras trenniņiem ar klubu kopā un tici man nejau liepājā. Un es apšaubu ka vispār var izaudzināt. Var ievirzīt pareizi un parādīt kā bet pārējais ir paša darbs. Un ja reiz tu uzskati vef par labāko klubu tad paskaiti cik čaļus no ventspils vef ir paņēmuši???

  +2 [+] [-]

, 2013-08-06 19:41, pirms 11 gadiem
RajonRondo rakstīja: Izskatās ka tev mav ne mazākās sajēgas par ko tu runā. Par timmu iespējam tev ir taisnība bet meiers tev par nožēlu pirms vispār tika ventspilī patstāvīgi tika vests uz vasaras trenniņiem ar klubu kopā un tici man nejau liepājā. Un es apšaubu ka vispār var izaudzināt. Var ievirzīt pareizi un parādīt kā bet pārējais ir paša darbs. Un ja reiz tu uzskati vef par labāko klubu tad paskaiti cik čaļus no ventspils vef ir paņēmuši???
Bērziņu un Strēlnieku vecāko? Nezinu es, kur Meiers vasaras pavadīja, bet atceros, ka B grupā vēl spēlēja Jūrmalā un jau tad bija galvas tiesu pārāks par pārējiem un vienīgais iemesls, kāpēc mums ar Jūrmalu tik grūti gāja.

     [+] [-]

, 2013-08-06 20:15, pirms 11 gadiem
bubba rakstīja: Tas ir saprotams pēc tā, ka 5 gadu laikā reāli neviena VEF izaudzināta spēlētāja nav. Visi ir paņemti no citām komandām jau gatavi.
Nosauc tos spēlētājus, ko BKV bija izaudzinājuši savā piektajā pastāvēšanas gadā un kur viņi ir tagad.

     [+] [-]

, 2013-08-06 23:36, pirms 11 gadiem
nu ko jacer ka kadu tresho vietu latvija ar shiem tak dabus, ko? ka doma gudrelji?

  -2 [+] [-]

, 2013-08-06 23:43, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nosauc tos spēlētājus, ko BKV bija izaudzinājuši savā piektajā pastāvēšanas gadā un kur viņi ir tagad.
drizak vieglak butu nosaukt ko nav izaudzinajushi

no / pec ventspils speletaji:
gundars vetra jeb vetrovs
janis laksa
sandis bushkevics
andrejs bondarenko
aigars zeidaks
karlis muiznieks gan ka speletajs gan treneris
edmunds valeiko
aigars vitols
kristaps purnis
bruno petersons
aigars bernats
janis blums
u.c. no vecajiem plus praktiski visa tagadeja latvijas izlase, iznemot lupu uzmetusho jancukenoku kas par varitem negribeja spelet ventpils augstskolas komanda kur shis pec limena tika nosutits

     [+] [-]

, 2013-08-06 23:48, pirms 11 gadiem
be_like_mike rakstīja: LBL zeltam ar šo pietiek. Tikai Pļavnieks, domāju, nav gatavs spēlēt pieaugušo basketbolu, tā kā jauns PG noteikti būs vēl.
muahaha, plavniekam, gekam un andzejam ar ko butu japacinas pat par ieklushanu ventpils augtskolas rosteri
nu nu es loti gribetu redzet tadu jauno speli pret piemeram kaut vai jekabpils komandu

     [+] [-]

, 2013-08-06 23:51, pirms 11 gadiem
kaut gan es ta paskatijos, nu kadi jaunie?????
jau tagad ir septini pieredzjushi speletaji. principa pie kraulina tada ari bija visa rotacija. bet vel jau tiek mekleti vairaki speltaji, nu vel bus piemeram tris nigersoni. nu tad ari starting five ir zinams. tads geks un plavnieks laukuma eiropas kausos tiks tikai tad kad vai nu viss bus zaudets vai kads satraumejies ka vienmer. nu tas pats attiecas ari uz zviguru un pesehodu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-07 11:30, pirms 11 gadiem
funkyz rakstīja: Latvijā jaunos spēlētājus normāli audzē tikai Liepājā, tas, ka tādi kā tu visu laiku postulē, ka pēc paņemšanas atpakaļ no Liepājas Ventspils izaudzē Meieri un Timmu un ko tik vēl nē, ir cits jautājums. Drošvien, ja Peiners aizietu uz Ventspili, pēc gada arī Ventspils būtu viņu izaudzinājusi. Manuprāt, Latvijā pagaidām ir iegājusies normāla prakse Liepāja, Valmiera-->Ventspils, VEF-->Eiropa.
Timmam viena sezona Ventspilī un uzreiz viņu tur izaudzināja ?