Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

"Barons" Eirolīgas kvalifikācijā nespēlēs

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

"Barons" Eirolīgas kvalifikācijā nespēlēs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64.

Latvijas spēcīgākais basketbola klubs ''Barons'' atteicies no dalības ULEB Eirolīgas kvalifikācijas turnīrā, savu lēmumu pamatojot ar LBS nevēlēšanos palielināt leģionāru kvotu skaitu, sarunā ar portālu Sportacentrs.com apstiprināja kluba ģenerālmenedžeris Andris Vanags.

Kā atklāja Vanags, vakar notikušajā LBS sēdē ''Barons'' virzīja jautājumu par leģionāru skaita palielināšanu klubos. Lai arī pirms sēdes ''Barons'' izvirzītais jautājums par kvotu palielināšanu tika iekļauts izskatīšanai, LBS prezidents Ojārs Kehris, pēc Vanaga vārdiem, esot bijis kategoriski pret šīs ieceres realizēšanu, līdz ar to šī tēma sēdes laikā nemaz nav aktualizēta. ''Mēs uzskatām, ka, spēlējot tikai ar trim ārzemniekiem, nav iespējams konkurētspējīgi startēt ULEB Eirolīgas kvalifikācijas turnīrā,'' sava kluba nostāju pauda ''Barons'' ģenerālmenedžeris, vienlaikus piebilstot, ka LBS acīmredzami neinteresē kluba vēlme sevi sekmīgi apliecināt uz lielās Eiropas basketbola skatuves.

''Šodien parādījās informācija, ka Krievijā viss notiek tieši otrādi – tur kvotas tiek palielinātas. Eirolīgas kvalifikācijā mums varēja patrāpīties divas krievu komandas – ''Khimki'' un ''Unics'', kuru budžets un spēlētāju izvēles iespējas ir nesalīdzināmi lielākas. Mēs sapratām, ka pie mūsu budžeta iespējām un ar tādu attieksmi no LBS puses mums nebūs iespēja izveidot konkurētspējīgu komandu Eirokausiem,'' sacīja Vanags, norādot, ka vēstuli ar iepriekš minētajiem argumentiem ''Barons'' vadība jau aizsūtījusi arī uz Eirolīgas biroju.

Tāpat Vanags atklāja, ka ''Barons'' nemeklēs variantus startēt citos Eiropas turnīros, piemēram, Izaicinājuma kausa izcīņā. ''Mēs vienkārši neredzam tam jēgu. Zinot to, cik maz ir labu latviešu spēlētāju un zinot viņu izcenojumu, nokomplektēt cīnīties spējīgu sastāvu nav iespējams.''

1 2 3 98 komentāri

 +86 [+] [-]

, 2010-07-01 13:23, pirms 14 gadiem
Īsti sētas līgas čempioni

 +15 [+] [-]

, 2010-07-01 13:24, pirms 14 gadiem
Tāpat Vanags atklāja, ka ''Barons'' nemeklēs variantus startēt citos Eiropas turnīros.
Nja Latvijas čempioni.

 +80 [+] [-]

, 2010-07-01 13:24, pirms 14 gadiem
un atkal Barons tikai LBLā!

 +10 [+] [-]

, 2010-07-01 13:25, pirms 14 gadiem
Tam gan nepiekrītu Vanagam, ka ar 3 ārzemniekiem, nav iespējams konkurētspējīgi startēt ULEB Eirolīgas kvalifikācijas turnīrā!

 +17 [+] [-]

, 2010-07-01 13:25, pirms 14 gadiem
nu ko var čikstēt. Vanag, tu bļin strādā ar domu audzināt amerikāņus vai vietējos.?!

 +31 [+] [-]

, 2010-07-01 13:26, pirms 14 gadiem
Piekritu Vanagam,bet tomer manuprat vajadzeja pameginat spelet tomer nevis ateikties uzreiz
Piekritu ka ar 3 legionariem Eiropa nav ko darit
Ka piemeram Žalgiris viniem ir izcili lietuviesu speletaji bet viniem tik un ta komanda ir kadi 6 legionari un ko ta mums teikt,jo latvijas basketbolu nevar salidzinat ar lietuvas basketbolu

 +11 [+] [-]

, 2010-07-01 13:28, pirms 14 gadiem
nu bāc.. tik žēl vienkārši. Tad laikam būs vien jācer uz nākamo gadu. Bet nu Barons tomēr saprātīgi rīkojas, ka nelec augstāk par savu galvu. Jo reāli, lai kautvai spēlē LBL, bet komanda pastāv. Nav jēgas skriet šajos laikos pēc neaizsniedzamiem mērķiem.

 +42 [+] [-]

, 2010-07-01 13:28, pirms 14 gadiem
Vienmēr aizskartais un nesaprastais Barons.

 +19 [+] [-]

, 2010-07-01 13:29, pirms 14 gadiem
Kehris gremdē visu Latvijas basketbolu! Tas nu ir fakts!
Viņam derētu iet prasīt padomu no leišiem!
Pilnībā piekrītu kambalam21 - leišiem ir tādi milzīgi spēlētāju resursi, bet pat viņi ņem pa 6 leģionāriem, bet mums Kehris tāka mazs pušelis spītējas visiem pretī!

+120 [+] [-]

, 2010-07-01 13:30, pirms 14 gadiem
Nu nezz 3 nu bishk maz tas ir ,bet iespeju nevjadzeja neizmantot ....

 +12 [+] [-]

, 2010-07-01 13:31, pirms 14 gadiem
Uzgriežņu Arvīds rakstīja: Tam gan nepiekrītu Vanagam, ka ar 3 ārzemniekiem, nav iespējams konkurētspējīgi startēt ULEB Eirolīgas kvalifikācijas turnīrā!
paskaties uz visām citām Eirolīgas komandām - tur viss ir piebāzts ar ārzemniekiem un vēl ieskaties to komandu budžetos. Tas pats notiek arī Eirokausos. Lai kko sasniegtu vajag laba līmeņa ārzemniekus. Iztēlojies pats, 3 ārzemnieki un kas viņiem blakām spēlētu? Mūsu pašreizējajā izlasē pat nav kārtīgu Eirokausu spēlētāju.

     [+] [-]

, 2010-07-01 13:32, pirms 14 gadiem
Blin tam Vanagam nav smadzenju vispar!
Tas ka vinjam budzets nav tik liels un ir samazinats tagad ir LBS vainigs!
Nu vinjam jau nava galigi taisniba ka nav jegas startet Eiropa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +32 [+] [-]

, 2010-07-01 13:33, pirms 14 gadiem
nedaudz stulbi ir no LBS puses

 +33 [+] [-]

, 2010-07-01 13:36, pirms 14 gadiem
LBL vairāk kā 3 leģionārus nevajag 100%, ja grib startēt Eirolīgā, tad ņem kaut 10, tikai zini, ka 7 no viņiem nespēlēs LBL. neviens Vanagam to nav liedzis, šoreiz nav ko mest bumbas uz LBS

  +1 [+] [-]

, 2010-07-01 13:36, pirms 14 gadiem
Rocky33 rakstīja: un atkal Barons tikai LBLā!
labi vien ir, lai nemaz nelien ārpus LV robežām

 +50 [+] [-]

, 2010-07-01 13:36, pirms 14 gadiem
pagajošā gada piemērs Venspils kvalifikāciju nospēlēja labi , bet visi zina kādi bija rezultāti tālāk ar latviešu spēlētājiem vienas sagrāves sekoja

  +2 [+] [-]

, 2010-07-01 13:38, pirms 14 gadiem
sapnis rakstīja: LBL vairāk kā 3 leģionārus nevajag 100%, ja grib startēt Eirolīgā, tad ņem kaut 10, tikai zini, ka 7 no viņiem nespēlēs LBL. neviens Vanagam to nav liedzis, šoreiz nav ko mest bumbas uz LBS
pareizi ka nevajag lai ir kaut kāda sētas līga visi redzēja kāds tomēr ir līmenis LBL

  +9 [+] [-]

, 2010-07-01 13:38, pirms 14 gadiem
Nastradamus rakstīja: labi vien ir, lai nemaz nelien ārpus LV robežām
Ko tad Ventspils pagājušo sezon darīja ārzemēs?

  -2 [+] [-]

, 2010-07-01 13:39, pirms 14 gadiem
TomsMVP rakstīja: Nu nezz 3 nu bishk maz tas ir ,bet iespeju nevjadzeja neizmantot ....
un kāda būtu jēga? iztērēt kosmiskas summas tām pāris spēlēm un beigās pamosties pie sasistas siles?

  +9 [+] [-]

, 2010-07-01 13:40, pirms 14 gadiem
Gaidam atsaldētā VEF galvas komentu.Oi bāc nu mēs jau tur varējām startēt ko tas Barons.Mož Valters ar ziepju kanniņu uz ULEB kantori aizšmaucis.

  +8 [+] [-]

, 2010-07-01 13:40, pirms 14 gadiem
žēl...
sapnis rakstīja: LBL vairāk kā 3 leģionārus nevajag 100%, ja grib startēt Eirolīgā, tad ņem kaut 10, tikai zini, ka 7 no viņiem nespēlēs LBL. neviens Vanagam to nav liedzis, šoreiz nav ko mest bumbas uz LBS
neesi izmantojis opciju ar galvu domāt un tikai tad rakstīt?

 +11 [+] [-]

, 2010-07-01 13:41, pirms 14 gadiem
TomsMVP rakstīja: Nu nezz 3 nu bishk maz tas ir ,bet iespeju nevjadzeja neizmantot ....
3 arzemnieki-ja nemaldos taja skaitaa neietilpst ES speletaji vai baltiesi respektivi var but 3 amerikanji un piemeram 2-3lietuviesi taka savakt komandu var

  +6 [+] [-]

, 2010-07-01 13:41, pirms 14 gadiem
Šādi viņi tikai kaitē Latvijas basketbolam, jo tā dažiem latviešiem būtu iespēja uzspēlēt eirokausos.

 +12 [+] [-]

, 2010-07-01 13:42, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: ahaha, sākās atmazkas.
atmazkas būtu tad, ja Barons, piemeram, būtu kko zaudējuši, bet šajā gadijumā viņi vienkārši atteicās un pamatoja to ar iemesliem, ka nespēs savākt konkurētspējīgu sastāvu. Gana loģiski, ne?

  +5 [+] [-]

, 2010-07-01 13:43, pirms 14 gadiem
godīgi sakot ja Barons domātu ilgtermiņā un treknajos gados būtu izaudzinājuši pāris pašmāju spēlētājus un tagad paņēmtu tos 3 arzemniekus nebūtu tagad tik traki

  +4 [+] [-]

, 2010-07-01 13:43, pirms 14 gadiem
hajduk rakstīja: Šādi viņi tikai kaitē Latvijas basketbolam, jo tā dažiem latviešiem būtu iespēja uzspēlēt eirokausos.
Barons kaitē LV basketbolam? par šitādiem tekstiņiem aizej labāk nobanojies.

     [+] [-]

, 2010-07-01 13:44, pirms 14 gadiem
hajduk rakstīja: Šādi viņi tikai kaitē Latvijas basketbolam, jo tā dažiem latviešiem būtu iespēja uzspēlēt eirokausos.
Un dabūt smukas sagrāves?
Slēpts komentārs: NIPEM

     [+] [-]

, 2010-07-01 13:46, pirms 14 gadiem
Uz haļavu tachu arii var tikt taja turniiraa un, ja tiek eiroliiga sponsoori pashi klaat naaks!

 +11 [+] [-]

, 2010-07-01 13:46, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: ''izaudzinājuši''... smieklīgi skan, ja nezini, tad zem Barons stāv dafigā visādu līmeņu un vecumu jauniešu komandas. Un kas, tavuprāt, ir Kristers Zeidaks, Haralds Kārlis?
tikai neviens nav izsities līdz starta piecinieka , paskaties kā lietuvas rytas žalgaris dara panem paris jaunos sastāvā un pēc pāris gadiem viņi jau spēlē starta pieciniekā , bet pie mums tā nenotiek jo grib uz reiz gatavu produkciju

  +4 [+] [-]

, 2010-07-01 13:46, pirms 14 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Gaidam atsaldētā VEF galvas komentu.Oi bāc nu mēs jau tur varējām startēt ko tas Barons.Mož Valters ar ziepju kanniņu uz ULEB kantori aizšmaucis.
Vieniigais atsaldeetais teksts ir tavs!

  +7 [+] [-]

, 2010-07-01 13:48, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: ''izaudzinājuši''... smieklīgi skan, ja nezini, tad zem Barons stāv dafigā visādu līmeņu un vecumu jauniešu komandas. Un kas, tavuprāt, ir Kristers Zeidaks, Haralds Kārlis?
Vairaak par diviem rezervistiem tu neesi nosaucis.... Gaidu taalaak....Hmmm...kaut kaa nesanaak...Balons ir un buus uzpuusts balons, bet...cepuri nost par pazinjojumu, ka nevarees, bet bietee par to, ka aizbildinaajums atrasts pilniigi debiils!

  +9 [+] [-]

, 2010-07-01 13:48, pirms 14 gadiem
tā arī pateiktu - nespēlēsim, jo nav naudas. a šite atkal vainīgi visi citi, izņemot pašus!

  +6 [+] [-]

, 2010-07-01 13:50, pirms 14 gadiem
īsti Latvieši

Vanags pilnigs pusmuļķis
1 2 3 98 komentāri