Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:377, Did:0, useCase: 3

eSports.lv aptaujas rezultāti: Līdzjutēji kritiski vērtē basketbolistu sniegumu

Jānis Celmiņš

eSports.lv aptaujas rezultāti: Līdzjutēji kritiski vērtē basketbolistu sniegumu
Ķēstutis Kemzura
Foto: Scanpix Sweden

38 procenti portāla eSports.lv aptaujā piedalījušos respondentu uzskata, ka Latvijas vīriešu basketbola izlasei pārbaudes turnīrā Turcijā vajadzējis nospēlēt labāk. Liela daļa atzinuši, ka ar šādu spēli Polijā mūsu basketbolistiem nav ko darīt.

Jau ziņojām, ka Latvijas izlase "Efes Pilsen" kausa izcīņā Turcijā ierindojās ceturtajā vietā. Apakšgrupā mūsu izlase ar milzu pūlēm pieveica Lielbritānijas izlasi, bet dienu vēlāk piedzīvoja smagu zaudējumu pret Maķedonijas valstsvienību. Arī turnīra turpinājums Latvijas valstsvienībai bija pagalam nesekmīgs – mīnus 15 pret Horvātiju turnīra pusfinālā un mīnus 17 spēlē ar pret gaidāmajiem pretiniekiem Eiropas čempionātā vāciešiem.

Šajā sakarā portāla eSports.lv lietotājiem tika dota iespēja novērtēt Latvijas izlases parādītos sniegumu, atbildot uz aptaujas jautājumu - Kā vērtējams Latvijas izlases sniegums "Efes Pilsen" kausā?

38 procenti aptaujā iedalījušos portāla eSports.lv lietotāju uzskata, ka izlasei vajadzējis nospēlēt labāk, taču jāatceras, ka šīs esot tikai pārbaudes spēles. Gandrīz tik pat (34 %) respondentu pauduši, ka rezultāti Turcijā ir katastrofa un ar šādu spēli Latvijas izlasei Polijā neesot ko darīt.

19 procenti aptaujā piedalījušos portāla lietotāji ir optimisti un uzskata, ka Latvijas izlase nav rādījusi savus trumpjus un Polijā noteikti būšot labāk. Deviņi procenti savukārt uzskata, ka labāk mūsu vīri nevarēja nospēlēt, atbildot - Nospēlēja atbilstoši savām spējām.

eSports.lv aptauja

Kā vērtējams Latvijas izlases sniegums Efes Pilsen kausā?

Atbilde%
Vajadzēja nospēlēt labāk. taču šīs ir tikai pārbaudes spēles38%
Katastrofa. ar šādu spēli Polijā nav ko meklēt34%
Nerādīja savus trumpjus. Čempionātā noteikti būs labāk19%
Nospēlēja atbilstoši savām spējām9%

Aptaujā piedalījās 724 respondenti

     [+] [-]

, 2009-09-01 09:52, pirms 15 gadiem
nu, šī jau tāda salmu kulšana. Viss uzreiz kā uz paplātes arī parādījās, kur ir izlases vājās vietas! Reāli ATKAL jau pietrūkst spēcīga 4. numura, kurš darītu savu darbu. Es jums saku, ja Veselovu paņemtu izlasē, uzreiz būtu cita spēle. Šis piesaistītu uzmanību soda laukumā, kamēr ārējiem spēlētājiem uzreiz atraisītos rokas no distances.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-01 09:53, pirms 15 gadiem
Labs

  +5 [+] [-]

, 2009-09-01 09:55, pirms 15 gadiem
Ja, Latvijas izlasei, šīs pārbaudes spēles bija īsto spēku maskēšana,tad tas viņiem sanāca teicami!Lai veicas čempionātā!

     [+] [-]

, 2009-09-01 09:57, pirms 15 gadiem
Kā jau visur-arī sportā skaļāko vijoli mēģina čīgāt masu mediji... skumīgi, ka tādējādi lielākie cietēji ir tieši līdzjūtēji...

  +3 [+] [-]

, 2009-09-01 09:59, pirms 15 gadiem
Ja spēlēja paslēpes - tad izcili! Domāju, ka varam labāk nospēlēt! Lai veicās Polijā.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-01 10:08, pirms 15 gadiem
Kaut ko spriest varēs tikai pēc EČ, taču pēc pārbaudes spēlēm ir tāds iespaids, ka, ja Traikovičam bija aizgājis ciet uz Biedriņu, vai tik Kemzuram nav tas pats uz "Biedriņš - Kambala". Jā, šis duets ir spēks, taču, ja viņi abi sāk un pavada laukumā kopā lielāko spēles daļu, nav nekādas iespējas pastiprināt komandas spēli izšķirīgos brīžos. Bērziņš absulūti netiek izmantots.

     [+] [-]

, 2009-09-01 10:12, pirms 15 gadiem
TAGAT, vai NEKAD? Negribas ticēt ka nekad ! bet atbildību par rezūltātu jāprasa no treneru korpusa. Personīgi Miglinieks nekad nav izraisijis pozitīvas emocijas, kad kā nodevējs spēlēja krievijas sastāvā nevis tiko neatkarību ieguvušās Latvijas, gan tad kad kā galvenais treneris izgāza čempi. Kemzuru nezinam tik labi , bet fakts ka izmests no krievijas kluba arī nav pozitīvs. Katrā ziņā ar tādu sastāvu rezūltāts ir jāsasniedz. Tā ir mūsu izlase, mums sāpēs sirds ja čempi atkal izgāzīs!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-09-01 10:23, pirms 15 gadiem
Man jau liekas,ka visa vaina ir psihologijaa.Pret Lietuvu acīs spēlētājiem bija uguntiņa,cīņasspars.Kaa nekaa principiaalas spēles!Ja kapaasim par katru centimetru un ar ciiņassparu,rezultāts neizpaliks.Nevajag gaidīt,ka viss notiks pats no sevis.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-01 10:26, pirms 15 gadiem
Personīgi man liekas,ka šos stārus neviens treneris nevar savākt .Viņi spēlē kā sanāk..KEMZURA ir vienaudzis un nedomāju,ka kāds īpaši respektē viņu.Ideāls treneris šai komandai- KRAULIŅŠ.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-01 10:33, pirms 15 gadiem
finkelstains rakstīja: Personīgi man liekas,ka šos stārus neviens treneris nevar savākt .Viņi spēlē kā sanāk..KEMZURA ir vienaudzis un nedomāju,ka kāds īpaši respektē viņu.Ideāls treneris šai komandai- KRAULIŅŠ.
Krauliņam komandā ir tikai 6, max 7 spēlētāji... tapēc šis vīrs par treneri izlasei nu nekādi neder...

     [+] [-]

, 2009-09-01 10:36, pirms 15 gadiem
guntarsr rakstīja: Kaut ko spriest varēs tikai pēc EČ, taču pēc pārbaudes spēlēm ir tāds iespaids, ka, ja Traikovičam bija aizgājis ciet uz Biedriņu, vai tik Kemzuram nav tas pats uz "Biedriņš - Kambala". Jā, šis duets ir spēks, taču, ja viņi abi sāk un pavada laukumā kopā lielāko spēles daļu, nav nekādas iespējas pastiprināt komandas spēli izšķirīgos brīžos. Bērziņš absulūti netiek izmantots.
Efes Pilsen kausā Kambala un Biedriņš kopā laukumā nevienā mačā nebija ilgāk par 3-4 minūtēm.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-01 10:42, pirms 15 gadiem
Basketbolisti ir Latvijas produkts krizes laikā-katrs cenšas individuāli,bet nesanāk. Kemzura labs,bet komanda dzeltenās preses līmenī.Bērziņu neprot izmantot,Biedriņš nevar sodus iemest un Miglinieks nav nekāds laimes nesējs.

     [+] [-]

, 2009-09-01 11:51, pirms 15 gadiem
Nu ko visu laiku te var cepties?! Mums ir parasta Eiropas vidusmēra komanda ar lielu daļu spēlētāju, kas spēlē lejasgala klubos. Labi - atliekam malā Biedriņu, Valteru.K., Blūmu un pa pusei Bērziņu un Kambalu, kuri izņemot Biedriņu, vienalga nav nekādas Eiropas zvaigznes, un kas tad mums paliek pāri ???

Kādos superklubos spēlē Vītols, Kalve, Helmanis, Janičenoks, Šķēle, S.Valters, Freimanis, Štālbergs ??
Mums nez kāpēc šķiet, ka Vācija un Krievija šogad bez saviem līderiem ir uz sviestmaizes smērējamas komandas, bet paskatieties, kādās līgās un kādās komandās spēlē viņu izlašu sastāvs! Par Franciju vispār nerunāsim.

Ja tā loģiski saliek punktus uz i, tad čerez ņimogu asiņaini izkārpītā uzvara pār leišiem, divi uz svaigām emocijām balstīti pagarinājumi ar serbiem un uzvara pār sastāva ziņā labāko un šobrīd neabšaubāmi stipro Lielbritāniju, mūsējiem ir palekšanās virs savas paka... atvainojos - spēju robežas.

Viss iepriekšminētais ir tikai loģiski fakti, taču loģiska nav viena lieta - no kurienes šogad Latvijai ir radušās šīs pārspīlēti infantīlās cerības uz kaut kādiem mega sasniegumiem, "tagad vai nekad" utt. ?? Mūsu kazino zeļļi taču jau vairākus gadus atpakaļ izvēlējās savu likteni, un atgriezt to atpakaļ nevar ne viens pats Biedriņs, ne Kemzura, ne arī cītīga trenēšanās pāris mēnešus pirms čempja.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-01 13:03, pirms 15 gadiem
Zoverags rakstīja: Nu ko visu laiku te var cepties?! Mums ir parasta Eiropas vidusmēra komanda ar lielu daļu spēlētāju, kas spēlē lejasgala klubos. Labi - atliekam malā Biedriņu, Valteru.K., Blūmu un pa pusei Bērziņu un Kambalu, kuri izņemot Biedriņu, vienalga nav nekādas Eiropas zvaigznes, un kas tad mums paliek pāri ???

Kādos superklubos spēlē Vītols, Kalve, Helmanis, Janičenoks, Šķēle, S.Valters, Freimanis, Štālbergs ??
Mums nez kāpēc šķiet, ka Vācija un Krievija šogad bez saviem līderiem ir uz sviestmaizes smērējamas komandas, bet paskatieties, kādās līgās un kādās komandās spēlē viņu izlašu sastāvs! Par Franciju vispār nerunāsim.

Ja tā loģiski saliek punktus uz i, tad čerez ņimogu asiņaini izkārpītā uzvara pār leišiem, divi uz svaigām emocijām balstīti pagarinājumi ar serbiem un uzvara pār sastāva ziņā labāko un šobrīd neabšaubāmi stipro Lielbritāniju, mūsējiem ir palekšanās virs savas paka... atvainojos - spēju robežas.

Viss iepriekšminētais ir tikai loģiski fakti, taču loģiska nav viena lieta - no kurienes šogad Latvijai ir radušās šīs pārspīlēti infantīlās cerības uz kaut kādiem mega sasniegumiem, "tagad vai nekad" utt. ?? Mūsu kazino zeļļi taču jau vairākus gadus atpakaļ izvēlējās savu likteni, un atgriezt to atpakaļ nevar ne viens pats Biedriņs, ne Kemzura, ne arī cītīga trenēšanās pāris mēnešus pirms čempja.
Nu, un kādās tad superlīgās spēlē Maķedonijas valstsvienības spēlētāji? Mums tieši pret viņiem Ankarā bija lielākais zaudējums... Efes Pilsen turnīra statistikā mūsu basketbolisti individuālajos rādītājos ir starp līderiem, bet laukumā jāspēlē KOMANDAI. Tieši to no Kemzūras visi gaida - lai viņš izveido no šiem spēlētājiem KOMANDU, saskanīgu ansambli, lielisku orķestri, kurā katrs zina savu vietu. Īpaši tas jāsaka par spēli aizsardzībā. Savukārt spēlētājiem jāpiedomā un jāpiestrādā pie pavisam vienkāršām lietām:
1. Soda metienu precizitāte precizitāte (īpaši tas jāsaka par Biedriņu - viņam, metot sodus, vairāk jāiesēžas kājās, nevis ar taisnu rumpi jāstiepjas groza virzienā).
2. Jāpadomā par savstarpējo komunikāciju un saziņu laukumā, īpaši sedzot kolektīvās, nevis individuālās formās.
3. Nedaudz jāatpūšas, jāizanalizē, kāpēc tāds fiziskais nespēks un jācenšas būt maksimāli svaigiem.
4. Jānovērš un iespēju robežās jāizārstē visas mikrotraumas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-01 15:10, pirms 15 gadiem
Nomierināmies un pārslēdzamies uz ko nopietnāku-hokeju!!!!!

     [+] [-]

, 2009-09-01 15:17, pirms 15 gadiem
Ko te čīkst visi, tās tak pārbaudes spēles, ko Jūs gribas,lai Latvija atklāj kārtis komandām, ar kurām jāspēlē čempī, protams,ka Kemzura domā arī par nākamo posmu, visi spēlē individuāli un nespēlē nekādas kombinācijas, lai jau viņi priecājās, ka uzvilka mūs pārbaudes spēlēs, atslābs un tad redzēs Latvijas īsto spēku. Esmu pārliecinās,ja Latvija kaut vienu spēli zaudēs grupā,tad zaudēs mazāk kā 10 punktiem, un piekrītu arī Francijas medijiem, ka grupā Latvija ar Franciju cīnīsies par pirmo vietu grupā

     [+] [-]

, 2009-09-01 16:50, pirms 15 gadiem
Tu ņirgājies vai?

     [+] [-]

, 2009-09-01 16:59, pirms 15 gadiem
suicidakuilis rakstīja: Ko te čīkst visi, tās tak pārbaudes spēles, ko Jūs gribas,lai Latvija atklāj kārtis komandām, ar kurām jāspēlē čempī, protams,ka Kemzura domā arī par nākamo posmu, visi spēlē individuāli un nespēlē nekādas kombinācijas, lai jau viņi priecājās, ka uzvilka mūs pārbaudes spēlēs, atslābs un tad redzēs Latvijas īsto spēku. Esmu pārliecinās,ja Latvija kaut vienu spēli zaudēs grupā,tad zaudēs mazāk kā 10 punktiem, un piekrītu arī Francijas medijiem, ka grupā Latvija ar Franciju cīnīsies par pirmo vietu grupā
Negribi totalizatorā uzlikt uz savām prognozēm kādu štuku---- tavs optimisms izkatās blonds

     [+] [-]

, 2009-09-01 17:49, pirms 15 gadiem
domaju daudziem janolaizas uz zemes,apskaties pec neatkariibas atgusanas,kaa mums gaajis eiropas cempionatos...bet peec komentaariem liekaas,ka mees esam top 3 komanda eiropaa,tik mums visu laiku nepaveicaas,nav ko apddirst izlasi,vienkaarsi,veertejat objektiivi,nevis kaa jums savos sapnjos gribetos buut...

otkaart parbaudes speeles ir parbaudes speles,treneris spelee ar visiem 12 speeleetaajiem,cempionaata,tomeer buus daudz savaadaak...