Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:352, Did:0, useCase: 3

Vētra: ''Krievijas izlases galvenais konkurents - Francija''

Vētra: ''Krievijas izlases galvenais konkurents - Francija''
Gundars Vētra
Foto: basket.lv

Jekaterinburgas ''UGMK'' sieviešu basketbola kluba galvenais treneris Gundars Vētra atzinis, ka Eiropas sieviešu basketbola čempionātā Krievijas izlases galvenais konkurents ir Francijas izlase.

Jau ziņojām, ka pēc pirmajām spēlēm Eiropas čempionātā Vētra atzina, ka spilgts līderis esot Krievijas izlase. Arī tagad treneris neslēpj, ka Krievijas izlase ir galvenā favorīte uz uzvaru. ''Otrajā kārtā tā grupa, kurā spēlē Krievijas izlase, ir daudz spēcīgāka nekā otrā grupa. Esmu pārliecināts, ka tieši Krievijas izlase ir galvenais favorīts uz uzvaru čempionātā. Redzu, ka Krievijas izlasē lielu lomu spēlē trenera idejas.''

''Paredzu, ka Krievijas izlase cīņā par zelta medaļām spēlēs ar kādu komandu no F apakšgrupas. Protams, Latvija šo turnīru sāka ļoti agresīvi, taču vēlāk pretinieki saprata, ka pret Latvijas izlasi jāspēlē ar maksimālu atbildību un latvietēm kļuva daudz grūtāk. Spānija – spēlē ar spēcīgu sastāvu, taču man liekas, ka Krievijas izlases galvenais konkurents būs Francijas izlase. Francijas izlase manā skatījumā ir disciplinētākā komanda šajā turnīrā, kā arī vislabāk spēlējošā aizsardzībā.''

Izmantotie resursi:
sport-express.ru

1 2 38 komentāri
Slēpts komentārs: klitors
Slēpts komentārs: mekto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-06-16 09:51, pirms 15 gadiem
vēl jau mūsējās var pierādīt pretējo!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-16 09:58, pirms 15 gadiem
nu Latvija Franciju pieveiks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-16 10:05, pirms 15 gadiem
alchamons rakstīja: kapec runāt kā amīšiem, Vetra pasaka realitati
jo te ļoti daudzi ir resnākās tautas pasaulē - amīšu cienītāji...

     [+] [-]

, 2009-06-16 10:15, pirms 15 gadiem
ko tad vins citu varja teikt, strada krievija, ed krievija smaizi ...

     [+] [-]

, 2009-06-16 10:18, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: sitas parkrievojies latvietis var iet det, vismaz pieklajibas pec butu teicis Latvija
ka tad un pieklajigie latvieshi balso par Saskanjas centru un PCTVL
Vetra devis Latvijai vairak neka tu smirdekli.

  +5 [+] [-]

, 2009-06-16 10:31, pirms 15 gadiem
Vētra pasaka to, ko domā. un, spriežot pēc ieņemamā amata, domā viņš tīri labi

  +8 [+] [-]

, 2009-06-16 10:36, pirms 15 gadiem
a kas viņam ko liekuļot,saka kā redz un domā ,nav jau experts no TTT ( čukste)kas tik vien to dara kā slavē mūsējās.

  -3 [+] [-]

, 2009-06-16 10:36, pirms 15 gadiem
Viņš aizmirsa pieminēt Spāniju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-16 10:42, pirms 15 gadiem
ka tik beigaas nesanaak ka gan krievija gan francija ciinaas par 5o vietu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-16 11:08, pirms 15 gadiem
to mēs jau esam dzirdējuši... Vētras kungam ir viedoklis arī par kādu citu čempionāta aspektu/komandām?

  -2 [+] [-]

, 2009-06-16 11:16, pirms 15 gadiem
Bez Bekijas spānietes Krievijai pārbrauktu pāri, bet ko var izdarīt, ka tik mazi resursi un jānaturalizē amerikānietes! Interesanti kā izskatītos Latvijas izlase ar Kendisu Pārkeri zem groza?

     [+] [-]

, 2009-06-16 11:33, pirms 15 gadiem
izskatas ka Vētra taisās pieņemt Krievijas pilsonību...

     [+] [-]

, 2009-06-16 11:39, pirms 15 gadiem
Redzēs ko šis teiks, ka mēs uzvarēsim Franciju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-16 11:47, pirms 15 gadiem
Phe.

     [+] [-]

, 2009-06-16 11:49, pirms 15 gadiem
Nu lai kā man negribētos piekrist Vētram par Krieviju viņam taisnība, par Franciju varētu vēl pastrīdēties, bet nu to parādīs šodienas spēle...
Bet nu par lielu Latviju!

  +4 [+] [-]

, 2009-06-16 11:53, pirms 15 gadiem
Uzskatu, ka Vētra šobrīd ir kompetentākais Latvijas basketbola treneris kopumā. Neba velti šamo aicina Krievijas top komandas, tāpēc viņa viedoklī der ieklausīties arī pumpainajiem tīņiem, kuru izpratne par basketbolu, kā sporta spēli, ir dziļos autiņos.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-16 12:23, pirms 15 gadiem
juha rakstīja: Uzskatu, ka Vētra šobrīd ir kompetentākais Latvijas basketbola treneris kopumā. Neba velti šamo aicina Krievijas top komandas, tāpēc viņa viedoklī der ieklausīties arī pumpainajiem tīņiem, kuru izpratne par basketbolu, kā sporta spēli, ir dziļos autiņos.
Pilnīgi piekrītu, vai tad Krieviem trūkst savu speciālistu, kad jālaiž pie špricēs Vētra ? Atceraties vienu, lai tu krievijā kļūtu par treneri, tev ir jābūt krietni labākam par vietējiem! Tur tāds lobijs darbojas, ka maz neliekās! Un Vētra tiešām daudz sajēdz par sieviešu basketbolu! Negribu noniecināt mūsējo izlasi, jo viņas spēlē tiešam pieklājīgi, bet ar to ir pa maz lai apspēlētu lielvalstis, ir jāspēlē Ideāli, un 21 kļūda, vai 10 nedabūti punkti 99% iespējās ir nepiedodami, bet mūsu izlases spēlēs, it īpaši pēdējās divās, tā diemžēl ir realitāte! Un ko mūsējās vakardien domāja, kad mēgiāja iet zem groza, pedējā minūtē... tur bija jāpiļī truļi, un jāsit sodi un momentāli, nevis jāluņo 20 sekundes, un tad jāmēģina kautko izdomāt! Katrā ziņā kamēr neatvērsies vēl kāda, izņemot Jēkabsoni un Tamani, un neatvērsies kā patstāvīgs drauds pretinieku grozam, tikmēr diemžēl LV izlasi nosegt, no pieredzējušo un stipro izlašu puses, nebūs pats grūtākais uzdevums... Man ir ļoti skumji par to kā tizlojas Baško, Jansone, nu totāls sviests, un negribētu teikt ka arī Jēkabsone bija par 100% koncentrējusies, jo tās kļūdas ko viņa pielaida, bija totāli bērnišķīgas, it īpaši ja viņa bija kā pēdējā spēlētāja pirms mūsu groza, kad Spānietes vairākus grozus guva pēc viņas kļūdām! Ne jau par velti Zvirgzdiņš bija nikns kā pūķis, jo mēs reāli pakāsām šo spēli, nevis Spānietes uzvarēja par 100%, bija reālas iespējas aizķerties,un pat uzvarēt.... Ja kautvai Jansone būtu iemetusi tos pāris vieglos metienus, diemžēl bet tamane ar kādus 4 reālus punktus pakāsa, dēļ izteikti neveiksmīgiem metieniem, un Baško ar daži ātrie iznāca izcili tizli.....
Neuztveriet to kā uzbraucienu kādam, un es jutu līdzi par mūsējām līdz galam, bet dažkārt man tiešām izskatās, ka spēlē nepieredzējušas padsmitgadnieces, nevis eiropas vadošo līgu, vadošo klubu spēlētājas!

  -1 [+] [-]

, 2009-06-16 12:27, pirms 15 gadiem
Pret Franciju būs grūti Bet jācīnās, vislsiktākais būtu, ja 1/4 finālā nāktu Krievija nu, bet šodien, lai kā nēdribētos ir jācer, ka krievietes uzvarēs!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-16 12:34, pirms 15 gadiem
RIO75 rakstīja: Pilnīgi piekrītu, vai tad Krieviem trūkst savu speciālistu, kad jālaiž pie špricēs Vētra ? Atceraties vienu, lai tu krievijā kļūtu par treneri, tev ir jābūt krietni labākam par vietējiem! Tur tāds lobijs darbojas, ka maz neliekās! Un Vētra tiešām daudz sajēdz par sieviešu basketbolu! Negribu noniecināt mūsējo izlasi, jo viņas spēlē tiešam pieklājīgi, bet ar to ir pa maz lai apspēlētu lielvalstis, ir jāspēlē Ideāli, un 21 kļūda, vai 10 nedabūti punkti 99% iespējās ir nepiedodami, bet mūsu izlases spēlēs, it īpaši pēdējās divās, tā diemžēl ir realitāte! Un ko mūsējās vakardien domāja, kad mēgiāja iet zem groza, pedējā minūtē... tur bija jāpiļī truļi, un jāsit sodi un momentāli, nevis jāluņo 20 sekundes, un tad jāmēģina kautko izdomāt! Katrā ziņā kamēr neatvērsies vēl kāda, izņemot Jēkabsoni un Tamani, un neatvērsies kā patstāvīgs drauds pretinieku grozam, tikmēr diemžēl LV izlasi nosegt, no pieredzējušo un stipro izlašu puses, nebūs pats grūtākais uzdevums... Man ir ļoti skumji par to kā tizlojas Baško, Jansone, nu totāls sviests, un negribētu teikt ka arī Jēkabsone bija par 100% koncentrējusies, jo tās kļūdas ko viņa pielaida, bija totāli bērnišķīgas, it īpaši ja viņa bija kā pēdējā spēlētāja pirms mūsu groza, kad Spānietes vairākus grozus guva pēc viņas kļūdām! Ne jau par velti Zvirgzdiņš bija nikns kā pūķis, jo mēs reāli pakāsām šo spēli, nevis Spānietes uzvarēja par 100%, bija reālas iespējas aizķerties,un pat uzvarēt.... Ja kautvai Jansone būtu iemetusi tos pāris vieglos metienus, diemžēl bet tamane ar kādus 4 reālus punktus pakāsa, dēļ izteikti neveiksmīgiem metieniem, un Baško ar daži ātrie iznāca izcili tizli.....
Neuztveriet to kā uzbraucienu kādam, un es jutu līdzi par mūsējām līdz galam, bet dažkārt man tiešām izskatās, ka spēlē nepieredzējušas padsmitgadnieces, nevis eiropas vadošo līgu, vadošo klubu spēlētājas!
Nu cmon! Mēs trīs ceturtdaļas pret Spāniju uzvarējām! Vai tas nepierāda, ka varam uzvaēt pašas labākās? Šoreiz vienk nepaveicās un pietrūka aukstasinības. Nevajag teikt, ka mēs tur pieļāvām baigās kļūdas - spānietēm arī tādas bija, kā tad citādāk viņas gandrīz pakāsa? Man tieši liekas, ka mums būtu jāpriecājas par šīm pēdējām spēlēm, ok pakāsām, bet vismaz pierādījām, ka varam cīnīties ar jebkuru komandu, un kļūdas jau rodas dēļ tā, ka pretinieks ir stiprs. Vajag novērtēt to, ko mūsu meitenes ir sasniegušas! Veiksmi 1/4 finālā!
Slēpts komentārs: Ontario

  +3 [+] [-]

, 2009-06-16 12:42, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Vētra gudrs cilvēks. Viņš tāpat kā es saprot, ka latvietes ierīs 1/4 pietam smagi, jo zaudēs Francijai vai Krievijai ar kādi mīnus 20. Tā ir realitāte. Un pašas vien vainīgas ka zaudēja Slovākijai. Ja būtu otrā vieta grupā būtu pret kaut kādu Turciju, Lietuvu vai Baltkrieviju. Jūtiet atšķirību? Karoče totāla izgāšanās savās mājās.
tu gan esi glups ibio ...
kada var but runa par izgasanos, ja tiekam ceturtdalfinala, piekam, NEESAM tur vel zaudejusi, un neizskatas krievija nemaz tik stipra, ja vispar kadu krievijas speli eis redzejis ...
karoce, abi ar Vetru varesiet pasi ierit ...
un sitadi te dzivo latvija, nav brinums, ka krize klat

  -2 [+] [-]

, 2009-06-16 12:53, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: tu gan esi glups ibio ...
kada var but runa par izgasanos, ja tiekam ceturtdalfinala, piekam, NEESAM tur vel zaudejusi, un neizskatas krievija nemaz tik stipra, ja vispar kadu krievijas speli eis redzejis ...
karoce, abi ar Vetru varesiet pasi ierit ...
un sitadi te dzivo latvija, nav brinums, ka krize klat
pievaldi muti, ja tev tā dārga. tu ienāc pēc 1/4 spļes un izlasi tad manus komentārus, redzēsi ka es būšu bijis precīzs 100 %.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-16 12:55, pirms 15 gadiem
starpcitu pareiz Višņevičs teica - ar tādu finansējumu un tādiem resursiem, ja izlase nedabūs medaļassavās mājās tā būs izgāšanās....labi, ja ne medaļas tad vismaz 4. vietu jau nu lielākā daļa gaidīja. bet nu nebūs tās 4. vietas, pilnīgi noteikti. un nebūs arī 5. vietās un pasaules čempionāta.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-16 13:29, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: pievaldi muti, ja tev tā dārga. tu ienāc pēc 1/4 spļes un izlasi tad manus komentārus, redzēsi ka es būšu bijis precīzs 100 %.
tad jau manis, kurs no mums kers stieni, kad atvija iebrauks medalas
sitads pesimists , sne nav redzets, neviens vel nav izgazie,s bet jau muti bruke
brauc labak uz iriju, senes lasit, tad oficiali varesi nolikt latviju

  +1 [+] [-]

, 2009-06-16 13:33, pirms 15 gadiem
RIO75 rakstīja: Pilnīgi piekrītu, vai tad Krieviem trūkst savu speciālistu, kad jālaiž pie špricēs Vētra ? Atceraties vienu, lai tu krievijā kļūtu par treneri, tev ir jābūt krietni labākam par vietējiem! Tur tāds lobijs darbojas, ka maz neliekās! Un Vētra tiešām daudz sajēdz par sieviešu basketbolu! Negribu noniecināt mūsējo izlasi, jo viņas spēlē tiešam pieklājīgi, bet ar to ir pa maz lai apspēlētu lielvalstis, ir jāspēlē Ideāli, un 21 kļūda, vai 10 nedabūti punkti 99% iespējās ir nepiedodami, bet mūsu izlases spēlēs, it īpaši pēdējās divās, tā diemžēl ir realitāte! Un ko mūsējās vakardien domāja, kad mēgiāja iet zem groza, pedējā minūtē... tur bija jāpiļī truļi, un jāsit sodi un momentāli, nevis jāluņo 20 sekundes, un tad jāmēģina kautko izdomāt! Katrā ziņā kamēr neatvērsies vēl kāda, izņemot Jēkabsoni un Tamani, un neatvērsies kā patstāvīgs drauds pretinieku grozam, tikmēr diemžēl LV izlasi nosegt, no pieredzējušo un stipro izlašu puses, nebūs pats grūtākais uzdevums... Man ir ļoti skumji par to kā tizlojas Baško, Jansone, nu totāls sviests, un negribētu teikt ka arī Jēkabsone bija par 100% koncentrējusies, jo tās kļūdas ko viņa pielaida, bija totāli bērnišķīgas, it īpaši ja viņa bija kā pēdējā spēlētāja pirms mūsu groza, kad Spānietes vairākus grozus guva pēc viņas kļūdām! Ne jau par velti Zvirgzdiņš bija nikns kā pūķis, jo mēs reāli pakāsām šo spēli, nevis Spānietes uzvarēja par 100%, bija reālas iespējas aizķerties,un pat uzvarēt.... Ja kautvai Jansone būtu iemetusi tos pāris vieglos metienus, diemžēl bet tamane ar kādus 4 reālus punktus pakāsa, dēļ izteikti neveiksmīgiem metieniem, un Baško ar daži ātrie iznāca izcili tizli.....
Neuztveriet to kā uzbraucienu kādam, un es jutu līdzi par mūsējām līdz galam, bet dažkārt man tiešām izskatās, ka spēlē nepieredzējušas padsmitgadnieces, nevis eiropas vadošo līgu, vadošo klubu spēlētājas!
Es tev nepiekrtiitu par lielaako dalju, atskaitot to ka Veetra ir komponents savaa jomaa, bet par Jeekabsoni???!!!!Kaa var vispaar piemineet taas kljuudas?! Paskaties kaa vinju sedz, bez bumbas visu laiku sit, vinja skrien sprintus 15 sekundes lai vispaar uz perimetru dabuutu bumbu, paskaties cik vinja daudz ir ar bumbu, uz taa reekjina protams buus 4-5 kljuudas pa speeli, tas ir tikai normaali! Un par koncentreshanos nemuldi, Jeekabsone ir viena no pasaules TOP speletajam, Bashko ir Eiropas liimenja meicha, tik kaut kas vinjai nesanak LV izlasee! Ne velti vinja Salamanca tik labi speele, ne jau par skaistaam aciim! Pedejas speles paraadijaas musu vaajas vietas, bet tas velns nav tik melns kaa vinju maale! Es personiigi domaaju ka Francija ir parociigs pretinieks un peec tam Spaanija pusfinaala arii OK, man tikai bazhas radiija Veetras respekts pret Franciju, jo cienu vinja basketbola izpratni!

     [+] [-]

, 2009-06-16 14:04, pirms 15 gadiem
Ej ieskrieties, Vētra! Lai arī gudrs, bet tomēr krievu lācim dup sī līdējs. Tava Francija šovakar atrausies no krievietēm un pēc tam arī no Latvijas, bet fināls visdrīzāk būs SPA-RUS

     [+] [-]

, 2009-06-16 14:16, pirms 15 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Es tev nepiekrtiitu par lielaako dalju, atskaitot to ka Veetra ir komponents savaa jomaa, bet par Jeekabsoni???!!!!Kaa var vispaar piemineet taas kljuudas?! Paskaties kaa vinju sedz, bez bumbas visu laiku sit, vinja skrien sprintus 15 sekundes lai vispaar uz perimetru dabuutu bumbu, paskaties cik vinja daudz ir ar bumbu, uz taa reekjina protams buus 4-5 kljuudas pa speeli, tas ir tikai normaali! Un par koncentreshanos nemuldi, Jeekabsone ir viena no pasaules TOP speletajam, Bashko ir Eiropas liimenja meicha, tik kaut kas vinjai nesanak LV izlasee! Ne velti vinja Salamanca tik labi speele, ne jau par skaistaam aciim! Pedejas speles paraadijaas musu vaajas vietas, bet tas velns nav tik melns kaa vinju maale! Es personiigi domaaju ka Francija ir parociigs pretinieks un peec tam Spaanija pusfinaala arii OK, man tikai bazhas radiija Veetras respekts pret Franciju, jo cienu vinja basketbola izpratni!
Tur jau tā nelaime, ka viņa viena uzņemās pa daudz, un kam tu nepiekrīti, ka nemet iekšā gandrīz 100% brīvus metienus, vai tam ka Bāsko un Jansone šinī čempī nav tajā līmenī kādā vajadzētu būt? Ok, par Jēkabsoni piekrītu, viņu sedz nenormāli un var gadīties kļūdas... Bet paskaties kā saspēlējās spānietes, kā rotēja bumba, kā veidojās brīvi metieni, a ko mūsējās darīja, mēģināja ļoti daudz individuāli nokapāt, un izmest ļoti smagus metienus! Tā pati Jēkabsoe, es saprotu, ka pārējai komandai negāja spēle un bija jāuzņemās inciatīva, bet tad ir kautkas jādomā, jo uzbrukums veidojās pašvaki! Tik cik līderes iemeta (Tamane, Jēkabsone) tik ar spēle aizgāja! Un tamdēļ jau ar rakstīju, ka skumji skaīties uz Baško un Jansoni, jo esmu redzējis kā viņas var spēlēt, it īpaši Baško!
1 2 38 komentāri