Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:136, Did:0, useCase: 3

U20 izlase atspēlē 15 punktu deficītu, taču galotnē zaudē Itālijai

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

U20 izlase atspēlē 15 punktu deficītu, taču galotnē zaudē Itālijai
Sabīne Dukāte spēlē pret itālietēm iemeta 5 no 11 tālmetieniem
Foto: fibaeurope.com

Latvijas U20 sieviešu basketbola valstsvienība trešdien, 22. augustā, Eiropas čempionāta spēlē Debrecenā trešajā ceturtdaļā veica 20:3 izrāvienu un atspēlēja 15 punktu deficītu, taču galotnē zaudēja Itālijas izlasei ar rezultātu 58:61. Cīņā par palikšanu A divīzijā vēl paredzētas trīs spēles pret Lielbritāniju, Portugāli un Itāliju. Lai paliktu elitē, Latvijai jāuzvar visās spēlēs un jācer uz Itālijas neveiksmi pret Lielbritāniju vai Portugāli.

G grupas kopvērtējums

#KomandaU-ZP
1Itālija3-0186:1536
2Latvija1-2192:1774
3Portugāle1-1108:1143
4Lielbritānija0-2103:1452

2010. gada 8. augustā Itālijas juniores Slovākijas pilsētā Popradā apspēlēja Spāniju ar 66:61 un kļuva par Eiropas čempionēm (bilance 9-0). Piecas spēlētājas – saspēles vadītāja Frančeska Dotto, aizsardze Irēne Cigliani, spēka uzbrucējas Nene Djene, Veronika Dell`Olio un Kjara Salvīni – šogad pārstāv Itālijas jaunatnes izlasi. Treneris Antonino Molino komandu vada piekto vasaru pēc kārtas, bet 2008. gadā viņa trenētajā Eirolīgas komandā “Phard Napoli” spēlēja Lāsma Jēkabsone. Molino vietnieks Massimo Riga savulaik vadīja citu Eirolīgas klubu, Venēcijas “Umana Reyer”.

Itālietes bija vadībā gandrīz visu pirmo puslaiku, divreiz viņu pārsvaram sasniedzot 12 punktus, bet puslaika pārtraukumā komandas šķīra astoņi punkti 28:36. Starpību veidoja “Azzurre” pārākums soda laukumā, kur Itālija guva 16 punktus jeb tieši divreiz vairāk nekā Latvijas basketbolistes.

Trešās ceturtdaļas sākumā itālietes guva septiņus punktus pēc kārtas, panākot lielāko pārsvaru spēlē 28:43. Tieši šajā brīdī sākās Latvijas pretuzbrukums, kurš nākamajās minūtēs rezultējās 20:3 izrāvienā. Vispirms divus tālmetienus iemeta Sabīne Dukāte, bet nākamajās epizodēs partneres ar piespēlēm apgādāja Krista Brīdiņa un Dita Rozenberga. Dukāte sekmīgi turpināja apšaudi no perimetra, divdesmit astotās minūtes izskaņā izvirzot Latviju vadībā ar 48:46.

Sīva cīņa turpinājās visu ceturto ceturtdaļu. Latvija vēl pāris reižu izvirzījās vadībā, taču pēdējās sešās pamatlaika minūtēs veiksme uzbrukumā apsīka. Māsas Dotto atbildēja ar septiņiem punktiem pēc kārtas, trīsarpus minūtes pirms pamatlaika beigām atjaunojot plus trīs Itālijai 56:59. Galotnē Latviju iegāza pašu kļūdas. Deviņas sekundes pirms finālsvilpes piekto piezīmi saņēma Dita Rozenberga.

U20 EC Women 2012, spēles par 13. vietu, 22. augusts, Debrecena

Latvija – Itālija 58:61 (9:20, 19:16, 20:12, 10:13)
Latvija: Sabīne Dukāte 21 (2p 3/6, 3p 5/11), Dita Rozenberga 12 (2p 4/5, 1p 4/6; 6ab, 5rp, 2pb, 5pp, 5ip), Ilze Jākobsone 6 (3p 2/4), Guna Lagzdiņa 5 (5ab, 4ip), Ance Aizsila 4 (5ab), Asnāte Fomina 4, Krista Brīdiņa 2 (4pb), Rūta Veidere 2 (8ab, 3ip), Paula Tomsone 2, Renāte Reine, Paula Langina, Sigita Džarcāne.
Itālija: F. Dotto 13, C. Dotto 11, Pertile 10 (7ab, 5ip), Diene 8 (6ab), Panella 6, Salvini 6, Galbiati 3, Maffenini 2, Cigliani 2, Nori; Granzotto, Dell`Olio.

Statistika. Latvija 58, Itālija 61

Metieni no spēles: 19/52 vs 22/65
2p: 12/26 vs 17/47
3p: 7/26 vs 5/18
1p: 13/16 vs 12/19
AB: 35 (10/25) vs 45 (21/24)
RP: 12 vs 9
Kļ.: 18 vs 12
PB: 8 vs 12
BM: 1 vs 0
Personiskās piezīmes: 20 vs 15
Punkti ātrajos uzbrukumos: 15 vs 4
Punkti pēc kļūdām: 10 vs 9
Otrās iespējas punkti: 1 vs 14
Punkti soda laukumā: 14 vs 24
Sākumsastāvi: 45 vs 56
Rezerves: 13 vs 5

Dienas otrajā spēlē Lielbritānija tiksies ar Portugāli.

Latvijas U20 valstsvienība 2012

SpēlētājaSporta skolaPoz.Augums/Dz.d.Dzimš. v.Komanda
Krista BrīdiņaRīdzenePG174/30.03.1994CēsisTTT Rīga
Asnāte FominaTTP 1PG173/09.11.1994RīgaTTT juniores
Ance AizsilaRīdzene/99. vsk.AU176/03.05.1994RīgaTTT Rīga
Renāte ReinePārdaugavaU176/28.05.1994RīgaTTT juniores
Paula LanginaTTP DSN 1U177/14.07.1994RīgaTTT juniores
Paula TomsoneRīdzene/VentspilsC192/19.11.1994VentspilsTTT juniores
Rūta VeidereRīdzeneC188/01.05.1994RīgaTTT Rīga
Ilze JākobsoneValmieraA170/19.04.1994ValmieraSK Cēsis
Sigita DžarcāneTTP 2U181/17.10.1995RīgaTTT juniores
Dita RozenbergaJugla/KandavaU181/22.12.1992TukumsTTT Rīga
Sabīne DukāteRīdzeneU174/16.08.1993VentspilsTTT Rīga
Guna LagzdiņaRīdzene/TukumsUC187/03.09.1993TukumsTTT Rīga

Galvenais treneris Ainārs Čukste

Izmantotie resursi:
FIBA Europe

  +3 [+] [-]

, 2012-08-22 16:32, pirms 12 gadiem
Vienīgais pozitīvais moments - Dukāte vakar skatījās vīru spēli un šodien ņēma piemēru uz perimetra.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-22 16:33, pirms 12 gadiem
Šausmas, kas notiek ar meitenēm, pēdējās minūtēs, kad jānospēlē uzmanīgi, kļūda pēc kļūdas! Āpāc!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-22 16:40, pirms 12 gadiem
sveika B divīzija!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-22 16:52, pirms 12 gadiem
nekāda traģēdija nav notikusi,nākošgad būsiet pirmās B divīzijā un tiksiet atpakaļ A grupā.Malači mazās.

  +3 [+] [-]

, 2012-08-22 17:00, pirms 12 gadiem
vecais kūmiņš rakstīja: nekāda traģēdija nav notikusi,nākošgad būsiet pirmās B divīzijā un tiksiet atpakaļ A grupā.Malači mazās.
Kas par murgiem, skat, kā U16 un U18, atgriezās augstākajā grupā. Vienas vēl joprojām turpina kārpīties B divīzijā, otras pateicoties jaunajām izmaiņām, ka 3 komandas 2 vietā mainās vietām, beidzot atgriezās A divīzijā. Vieglāk ir nosargāt vietu A divīzijā nekā viņā iekļūt!

Trakākais ir tas, ka u20 ir tuvākās lielās izlases kandidātes!

  -3 [+] [-]

, 2012-08-22 17:06, pirms 12 gadiem
tu uzskati ,ka viņas slikti spēlē? apskaties uz rezultatiem viss ir pakāsts pēdējās minutēs,varbūt ka tā ir trenera vaina neviss meiteņu,un viņas te ir tikai dēļ Lietuvas - Baltkrievijas sarunātās spēles

  +1 [+] [-]

, 2012-08-22 17:08, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Šausmas, kas notiek ar meitenēm, pēdējās minūtēs, kad jānospēlē uzmanīgi, kļūda pēc kļūdas! Āpāc!
piekrītu - esmu ievērojis, ka trenera faktoram ir arvien mazāka loma (tas attiecās ne tikai uz basketbolu vien)...galvenais neveiksmju cēlonis - trūkst personības...

  +2 [+] [-]

, 2012-08-22 17:08, pirms 12 gadiem
vecais kūmiņš rakstīja: tu uzskati ,ka viņas slikti spēlē? apskaties uz rezultatiem viss ir pakāsts pēdējās minutēs,varbūt ka tā ir trenera vaina neviss meiteņu,un viņas te ir tikai dēļ Lietuvas - Baltkrievijas sarunātās spēles
Jā, es uzskatu, ka viņas slikti spēlē. Ja spēlētu labi, tad cīnītos par pirmajās vietām, nevis pēdējām!

  -3 [+] [-]

, 2012-08-22 17:30, pirms 12 gadiem
Kas tev Latvija ir baigā basketbola lielvalsts,ka tu visu laiku cepies?

  +1 [+] [-]

, 2012-08-22 17:37, pirms 12 gadiem
vecais kūmiņš rakstīja: Kas tev Latvija ir baigā basketbola lielvalsts,ka tu visu laiku cepies?
... bet LBS un visi ar basketu saistītie cilvēki tā izturas, skat kā jūsmo par puikiņiem, visas izlases A divīzijā un kopējā tabulā ir 7. Bet to, ka aizsardzībā neprot spēlēt, trūkst atlētisma un daudz citas fundamentālās lietas un prasmes, klusē!
Tad brīnamies, ka lielā izlase, tā lažojas!

  -2 [+] [-]

, 2012-08-22 17:49, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Jā, es uzskatu, ka viņas slikti spēlē. Ja spēlētu labi, tad cīnītos par pirmajās vietām, nevis pēdējām!
Vai Tu vispār māki driblēt to apaļo bumbu, jo savādāk tik dumji nerakstītu? Viena jau ir U20 vecuma,pārejās visas jaunas,kam pašām būs jācīnas par iekļūšanu A gruppā. Par sieviešu lielo izlasi tur pašlaik nav ko runāt. Nesaprotu kāpēc Jēkabsoni Ilzi treneris tik maz izmantoja,vidēji kādas 6 min. Viņai kā nekā ir ļoti labs 3 punktu metiens,laba aizsardzība,bet Čukstem jau viss labāk redzams

  +1 [+] [-]

, 2012-08-22 17:50, pirms 12 gadiem
vecais kūmiņš rakstīja: Kas tev Latvija ir baigā basketbola lielvalsts,ka tu visu laiku cepies?
fani ir neapmierināti ne jau tāpēc, ka mēs esam [vai nēesam] basketbola lielvalsts, bet tāpēc, ka konkrētā komanda spēlē zem savām spējām...tāpēc arī notiek cepšanās...ir daži faktori, kas neļauj spēlēt labāk U-20 sieviešu izlasei, un treneris A.Čukste noteikti nav vājais ķēdes posms...

  +2 [+] [-]

, 2012-08-22 17:57, pirms 12 gadiem
marta rakstīja: Vai Tu vispār māki driblēt to apaļo bumbu, jo savādāk tik dumji nerakstītu? Viena jau ir U20 vecuma,pārejās visas jaunas,kam pašām būs jācīnas par iekļūšanu A gruppā. Par sieviešu lielo izlasi tur pašlaik nav ko runāt. Nesaprotu kāpēc Jēkabsoni Ilzi treneris tik maz izmantoja,vidēji kādas 6 min. Viņai kā nekā ir ļoti labs 3 punktu metiens,laba aizsardzība,bet Čukstem jau viss labāk redzams
..."es protu driblēt šito kvadrāta bumbu"...
Lai saprastu basketbolu, jāprot driblēt bumba, bet varbūt olas ripināt, vai uz galvas stāvēt?!

... bet tas jau pierāda sistēmas trūkumu jaunatnes basketā, ka nevar savākt atbilstošā gadagājuma spēlētājas...

...par lielo izlasi ir ko runāt, paskaties, kāda gadagājuma meitenes šogad spēlēja lielajā izlasē...

  +1 [+] [-]

, 2012-08-22 18:17, pirms 12 gadiem
Nu basketbolistes jau nerodas kā sēnes pēc lietus. Reāli jau tās vietas,kas bija pēdējos gados izcīnītas būs grūti noturēt ar saucamo jauno maiņu. Tā gadījās,ka viņas vairākas bija dzimušas vienlaikus, bet pašlaik nav redzamas spēcīgas aizvietotājas. Atvainojos,Laksa un Krēsliņa tomēr ir. Tur vēl jāpaiet laikam,lai būtu lietas koki. Par to gadagājumu! Ko teiksi, ka notikusi baigā paadžu maiņa,nu nē. No tās Amerikas meitenes vispār kaut kur pazūd. Liekas,ka viņas vairāk ir pievērsušās mācībām un tāpāc jau koledžas komandās ar to spēlēšanu arī ir tā švakāk.Pagājušogad Dikolaks arī uzaicināja un kas,nu nekas.Tā kā to meiteņu Latvijā ir tik cik ir. Procentuāli jau ir salīdzinoši labi,tā lūk kvadrāta bumba.

     [+] [-]

, 2012-08-22 18:29, pirms 12 gadiem
Ja vēl Lavijas izlases vīriešu komanda tiktu tik tālu kā sieviešu, tad laikam vistās sāktu dziedāt. Tātad sastēma kā audzina jaunās basketbolistes ir 50:50.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-22 18:49, pirms 12 gadiem
marta rakstīja: Nu basketbolistes jau nerodas kā sēnes pēc lietus. Reāli jau tās vietas,kas bija pēdējos gados izcīnītas būs grūti noturēt ar saucamo jauno maiņu. Tā gadījās,ka viņas vairākas bija dzimušas vienlaikus, bet pašlaik nav redzamas spēcīgas aizvietotājas. Atvainojos,Laksa un Krēsliņa tomēr ir. Tur vēl jāpaiet laikam,lai būtu lietas koki. Par to gadagājumu! Ko teiksi, ka notikusi baigā paadžu maiņa,nu nē. No tās Amerikas meitenes vispār kaut kur pazūd. Liekas,ka viņas vairāk ir pievērsušās mācībām un tāpāc jau koledžas komandās ar to spēlēšanu arī ir tā švakāk.Pagājušogad Dikolaks arī uzaicināja un kas,nu nekas.Tā kā to meiteņu Latvijā ir tik cik ir. Procentuāli jau ir salīdzinoši labi,tā lūk kvadrāta bumba.
Tavs teksts ir tikai vispārinājums...ja runā konkrētāk ar ko es personīgi nēesmu apmierināts U-20 spēlē ,tad tas ir raksturs, sakodiens, koncentrācija - jeb vnk uzvaras griba - un tas ir galvenais zaudējumu iemesls. Domāju, ka tehniski un taktiski mēs neatpaliekam no POR un ITA, taču mentāli mēs noteikti atpaliekam...ar taktiskām gudrībām vairs nevar vinnēt svarīgas spēles - ir vajadzīgs raksturs un max pašatdeve katrā epizodē...ja tā nebūs, tad varēs vinnēt tikai atsevišķas spēles, bet ne turnīrus

  +1 [+] [-]

, 2012-08-22 18:50, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kas par murgiem, skat, kā U16 un U18, atgriezās augstākajā grupā. Vienas vēl joprojām turpina kārpīties B divīzijā, otras pateicoties jaunajām izmaiņām, ka 3 komandas 2 vietā mainās vietām, beidzot atgriezās A divīzijā. Vieglāk ir nosargāt vietu A divīzijā nekā viņā iekļūt!

Trakākais ir tas, ka u20 ir tuvākās lielās izlases kandidātes!
U-18, netika- palika 9. B div, tās pašas kas tagad spēlē plus tris meitenes 92/93.U-16 tika tikai tāpēc, ka šogad aizgāja trīs uz augšu, un no U-20 izkritīsim vispirms dēļ leitenēm, un tāpēc ka uz leju krīt arī trīs... Un psiholoģiski meitenēm ir ļoti, ļoti grūti, un jatā ņme ko varam gribēt- uz Latvijas fona šim meitenēm nav pretinieku- jo pamatā ir Rīdzenes meitenes un viņas visas komnadas grāva ar lielu punktu starpību. Un LBS un Šēnhofam svarīgi ir tikai džeki- , meitenees tik tā tāpēc ka vajag, tāpēc ar neko daudz nevaram prasīt. Šoreiz gan viņas bija tik tuvu, ļoti, ļoti žēl komandas. Nekas - nākamgad jātiek uz augšu-.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-22 18:52, pirms 12 gadiem
SKALS rakstīja: Latvijas sieviešu basketbola noriets!
...bet pēc norieta nāk uz-lēkts..

  +2 [+] [-]

, 2012-08-22 19:52, pirms 12 gadiem
marta rakstīja: Nu basketbolistes jau nerodas kā sēnes pēc lietus. Reāli jau tās vietas,kas bija pēdējos gados izcīnītas būs grūti noturēt ar saucamo jauno maiņu. Tā gadījās,ka viņas vairākas bija dzimušas vienlaikus, bet pašlaik nav redzamas spēcīgas aizvietotājas. Atvainojos,Laksa un Krēsliņa tomēr ir. Tur vēl jāpaiet laikam,lai būtu lietas koki. Par to gadagājumu! Ko teiksi, ka notikusi baigā paadžu maiņa,nu nē. No tās Amerikas meitenes vispār kaut kur pazūd. Liekas,ka viņas vairāk ir pievērsušās mācībām un tāpāc jau koledžas komandās ar to spēlēšanu arī ir tā švakāk.Pagājušogad Dikolaks arī uzaicināja un kas,nu nekas.Tā kā to meiteņu Latvijā ir tik cik ir. Procentuāli jau ir salīdzinoši labi,tā lūk kvadrāta bumba.
Basketbolisti nerodas, bet par tādiem kļūst!

Ja jau tāds meiteņu trūkums un zinot, ka jauniešu čempjos pretspēlētājas aizsardzībā krampē uz nebēdu, kas LV basketā ir nonsens, izlasei vajadzētu trenēties ar/pret puišiem, kuri palīdzētu meitēniem kvalitatīvāk sagatavoties, bet treneriem lieku stundu individuāli padarboties ar meitēnu pie prasmju uzlabošanām, tad skat, arī rezultāts būtu labāks.

Risinājumi ir, bet treneri inertumā turpina dragāt pa vecam!

Vai tad lielajā izlasē nav sākusies paaudžu maiņa?! Ja TU saki, ka nav, lai tavuprāt tā arī ir.

Jautājums, ko LBS grib, uzturēt vienu lielo izlasi un pa graudiņam lasīt to kopā, ar cerībām, ka talantīgākās spēlētājas spēlēs līdz sirmumam vecumam. NESPĪD!

Ja spēlētājas varētu pietiekami kvalificēti [domāts, līmenī bez problēmām iekļauties spēcīgāko līgu vadošajās vienībās] sagatavot Latvijā + vēl to visu savienot ar studijām, tad meitenes nerautos uz ASV un savu dzīvi saistītu ar profesionālo sportu, Eiropā!
Lūdzu risinājumus, driblējošā apaļbumbīt!

Procentuāli ar ko salīdzini, ja ar iedzīvotāju skaitu, tad varbūt normāla situācija, ja ar basketbolistu skaitu attiecībā pret iedzīvotājiem un pie visa ar pieskandēto basketa popularitāti, tad slikti, ar statistikas skaitļiem mētāties ir vienkārši.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-22 20:46, pirms 12 gadiem
cawins rakstīja: Pilnīgi piekrītu- bet kam ir jānoskaņo meitenes, kam jādara tas darbs, kas veicina to mikroklimatu, lai visas cīnās par katru bumbu- pašatdeves laikam par maz, nav kas viņām liek noticēt, ka viņas var, ka viņas ir komanda, jo komandas gars nav šai izlasei un tas arī pietrūkst...Un viņas tomēr nav tik emocionāli stipras.
ir tāds prātojums - ja vinnē, tad tas ir komandas nopelns, ja zaudē, tad treneris vainīgs...tur ir liela taisnība, taču pēdējā laikā var manīt dīvainas tendances, kuras apgāž it kā manu rakstīto aksiomu. Piemēram G.Vētra kad trenēja BK Ventspils, bija prātam neaptverami zaudējumi HOL klubam (nosaukumu neatceros) EURO kausos - pēc 3/4 esam vadībā +22, bet spēli zaudējam ar -1 (!!!), tāpat LTU klubam (ja nemaldos Šauļiem) zudējām šķiet arī ar -1 kaut gan spēles gaitā bijām vadībā ar vairāk kā 20 p-tiem ! Bet tajā pašā laikā G.Vētra ir trenējis Pasaules sieviešu izlasi 2011.g. Gdiņā ! Sliktu treneri neliktu par galveno tādai komandai kurā spēlē tādas megazvaigznes kā McCoughtry, S.Bird, C.Jones, S.Folwes utt. ...līdzīgi ir ar Čuksti - nekad nēesmu viņu uzskatījis par sliktu treneri, tieši otrādi - viņš ir treneris, kurš vislabāk orientējās visās LAT meiteņu komandās no 5 līdz 20 gadiem, taču šī konkrētā U-20 komanda nevelk...rodās jautājums - vai treneriem nepietiek specifiskā intelekta, lai piespiestu komandu spēlēt maksimāli labi vai arī spēlētāji (jas) ir tādi pamīksti, ka neviens pasaules treneris nespēj piespiest viņus ''grauzt grīdu''

..kā piemēru šīs domas kontextā varu minēt treneri O.Znaroku, kura vadībā DM ieguva Gagarina kausu, taču mūsu pašu intelektuāla elite apgalvo, ka Znarokam viena smadzeņu puslode nestrādājot (?!) ...Pilnīgi noteikti hokejs ir tik pat intelektuāla spēle kā basketbols, ar tādiem pašiem komandas principiem - jautājums ir jāliek uz ribas - kādam trenerim ir jābūt, lai ''uztaisītu'' komandu ?

  +1 [+] [-]

, 2012-08-22 21:21, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ja jau tāds meiteņu trūkums un zinot, ka jauniešu čempjos pretspēlētājas aizsardzībā krampē uz nebēdu, kas LV basketā ir nonsens, izlasei vajadzētu trenēties ar/pret puišiem, kuri palīdzētu meitēniem kvalitatīvāk sagatavoties...
starp citu - jā ! Nav slikta ideja ....šitādā veidā varētu nedaudz atpūsties no rutīnas, arī fiziski un morāli varētu rūdīties, taču....liekas ka mūsējie treneri baidās experimentēt...šinī ziņā nestandarta ideju monstrs ir P.Višņevics

  +1 [+] [-]

, 2012-08-22 21:36, pirms 12 gadiem
tapirs19 rakstīja: starp citu - jā ! Nav slikta ideja ....šitādā veidā varētu nedaudz atpūsties no rutīnas, arī fiziski un morāli varētu rūdīties, taču....liekas ka mūsējie treneri baidās experimentēt...šinī ziņā nestandarta ideju monstrs ir P.Višņevics
Nu, par viņu jau leģendas klīst! Vecis, kurš nebaidās pateikt acīs visu ko domā, bet taisnību! Var arī pa ausīm uzšaut, vismaz agrāk tā bija. Īsts basketa fanātiķis!

  -1 [+] [-]

, 2012-08-22 21:42, pirms 12 gadiem
2004-2008 gads. Zelta paaudze spēlēja. Tālāk ir galīgā....

  +1 [+] [-]

, 2012-08-22 21:52, pirms 12 gadiem
cawins rakstīja: Bet kā būtu ja treneris būtu Nerips- šai gadījumā domāju, ka būtu citi rezultāti, un arī par garu bija šī gatavošanās, un 2 nedēļas U-20 trenējās četratā...- vai tas ir normāli?Arī es |Cuksti vērtēju atzinīgi, viņš ir labs treneris jaunatnei, bet ...Un visai mūsu basketbola vadībai ir pie kājas kas notiek meiteņu basketbolā, un šādā līmenī neizaugs ne Krēsliņa, ne Laksa, ne kāda cita, te viņas būs zvaigznes, jo nav konkurences un tālāk nekā. Kāpēc arī jaunākā Vētra aizbrauca uz ASV?Diemžēl ne visi vecāki var atļauties tādas greznības un bērniem jātrenējas te un izaugsmes nebūs.
Nerips manā uztverē ir mūziķis bez muzikālas dzirdes....par attieksmi pret darbu vispār pretenziju nav - cilvēks tiešām strādā, teoriju arī gan jau ka zin', bet pietrūkst trenera ķēriena, trešās acs vai smalka ņuha, kas varētu viņu pacelt uz citu līmeni...

...ne jau tikai Vētra aizbrauca uz ASV - no ta gada vēl A.Klintsone, A.Šteinberga, L.Priede, A.Gailīte un vēl dažas...tā ir ļoti izdevīga štelle - ja kaut nedaudz pieproti spēlēt basi, tad aizstāvi koledžas godu un izglītība pa brīvu, pie tam, ja gadījumā pietrūkst talanta basketbolā, tad visas iespējas palikt uz dzīvi ASV

     [+] [-]

, 2012-08-22 22:06, pirms 12 gadiem
vēl par Krēsliņu un Laksu runājot, arī par daudzām citām esošām un topošām zvaigznēm un zvaigznītēm - ja cilvēkam prioritāte nr 1 būs basketbols tīrā veidā, tad noteikti atradīs veidu kā attīstīties un izcirtīs sev ceļu, lai veidotu karjeru ! Bet dzīve ievieš korekcijas...nokļūstot Amerikā rodas jaunas iespējas un jauni izaicinājumi, kuri ir saistīti ar reālas naudas pelnīšanu un līdz ar to -turpmākās dzīves nodrošināšanas iespējām ...bija tāda Kristīne Silarāja - it kā spēlēja neslikti un vēl pavisam jauna (1988), taču izmantoja iespēju strādāt par treneri ASV - un kāpēc gan nē ? kāpēc jāizvēlās grūtāks un riskantāks ceļš, ja var nodrošināt stabilu dzīvi...

  +1 [+] [-]

, 2012-08-22 23:22, pirms 12 gadiem
Jā,piekrītu, ka visu lasot jau viens no lielākajiem mīmusiem ir mūsu mentalitāte. Tur visu var vainot,bet ja tev iekšā nav kaujeniecisms,pat rupjība, tad tur laukumā starptautiskā mērogā nav ko darīt it īpaši ar dienvidu komandām. Tātad vienmēr tomēr ir jāliek akcents uz agresīvām spēlētājām. Par treneri! Viņam,un viņa brigādei,atkārtoju brigādei,nevis naudas neesot un brauc pāris cilvēki ir jaauzvelk spēlētājas. Ja nav tā brigāde,tad nav tur ko braukt un naudu tērēt,rezultāts būs vājš. LBS,sapratāt!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-23 00:51, pirms 12 gadiem
cawins rakstīja: Es runāju par Vētru jaunāko-kura manuprāt ir perspektīvāka, un aizgāja no vidusskolas, lai gan Amerikā visas pazūd, ļoti ceru, ka Šteinberga un Vītola būs atpakāl līmenī.
Un par Neripu-ar taisnība- viņš pats perās ārā, bet nu jā ar ņuhu tāir kāir, bet varbūt būs ar laiku?
aaa skaidrs - Laurai Vētrai ir jaunākā māsa...

..par Neripu - nē, tādas lietas vai nu ir, vai nav....es noteikti neiemācītos zīmēt tik labi kā S.Dalī, ja arī katru dienu trenētos un pabeigtu septiņas Mākslas Akadēmijas - jo vnk nav dots..

     [+] [-]

, 2012-08-23 07:45, pirms 12 gadiem
Noviks laikam uz Itaam kritis. Kaa Dita samet punktus taaa vinja virsrakstaa. statos arii Dita tikai vaac bumbas izprovocee pieziimes piespeelee utt. Kamoon kapeec kaadam jaabuut vienliidziigaakam par paareejiem? Miilestiibu atstaaaj arpus sc.

     [+] [-]

, 2012-08-23 12:46, pirms 12 gadiem
cawins - Gunas Lagzdiņas mamma, ja esat tik gudra, tad nāciet strādāt par treneri!!!!

     [+] [-]

, 2012-08-23 15:28, pirms 12 gadiem
[quote baigaa]
cawins - Gunas Lagzdiņas mamma, ja esat tik gudra, tad nāciet strādāt par treneri!!!!
[/quote
tik augstas klases sportistes mammucim gan nenāktos tik dikti spļaut aciņā, kur pēcāk gribēsies ūdžiņu pasmelties

  +1 [+] [-]

, 2012-08-23 21:05, pirms 12 gadiem
Baigaa rakstīja: cawins - Gunas Lagzdiņas mamma, ja esat tik gudra, tad nāciet strādāt par treneri!!!!
Jo cilvēkam augstāka personības kvalitāte, jo mazāk viņu interesē citu dzīve un mazāka interese kādu aprunāt, vērtēt un kritizēt...
Viņam ir savas lietas darāmas un paša dzīve gan saturīga, gan saistoša! Un esmu lepna, ka esmu Gunai mamma.

Starp citu pārlasot cawin un citu lietotāju rakstīto viss jau ir pareizi, un viņiem nav vienaldzīgs basketbols.
Un šie Tavi apgalvojumi ir diezgan netaktiski.

     [+] [-]

, 2012-08-24 13:11, pirms 12 gadiem
Nu jau sākas razborkas, kura ir mamma un kura nav... Lietotājs "cawins" neizskatās pēc mammas.
Es domāju, ka viņš ir kāds, kas pārzin Latvijas meiteņu basketbolu.