Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:136, Did:0, useCase: 3

Šmite ātri samet 18 punktus, Latvijai trešā vieta C grupā

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Šmite ātri samet 18 punktus, Latvijai trešā vieta C grupā
Madara Šmite 2023. gada 2. jūlijā. Foto: FIBA

Latvijas U18 basketbolistes pirmdien, 3. jūlijā, pēc vāja otrā puslaika sākuma zaudēja Serbijai ar 54:90 (31:39). Madara Šmite 21 minūtē guva 18 punktus. "Trīs zvaigznes" finišēja trešajā vietā C grupā un trešdien astotdaļfinālā spēlēs pret Vāciju.

Starptautiskā basketbola federācija (FIBA) pēc astoņu gadu pārtraukuma ir mainījusi kalendāru – pirmo reizi kopš 2015. gada visas grupu turnīra spēles notiek trīs dienas pēc kārtas. Sākot no 2016. gada, pēc pirmajām divām dienām sekoja atpūtas diena, taču šogad tā vairs nav.

Komandas pirmdien sāka domāt par izslēgšanas spēlēm. Abas vienības jau pirmajā puslaikā izmantoja 11 spēlētāju rotāciju, bet līderu spēles laiks – ar vienu izņēmumu Serbijas rindās – šajās divdesmit minūtēs nepārsniedza 12-13 minūtes.

Starta piecinieks: Šmite, Brikmane, Briede, Grausa, Lukašēvica

Trešā spēle trīs dienās vai cits iemesls – pirmās minūtes latvietēm bija vājākās grupu turnīra laikā. Spēlētājas vairākas reizes neiemeta no apakšas, turklāt divarpus minūtēs sakrāja četras komandas piezīmes. Rezervju iesaiste palīdzēja sapurināties. Kate Kondratjeva sameta piecus no pirmajiem septiņiem punktiem, bet citu rezervistu enerģija vairoja arī pamata spēku apņēmību. Tīna Grausa izcēlās ar 2+1 gājienu, pirmos punktus guva Madara Šmite – 12:20.

Nākamās desmitminūtes sākumā komanda pamodās pa īstam. Aizsardzes agresīvi nospēlēja pie pretinieču groza, savukārt Krista Lukašēvica garas epizodes noslēgumā nobloķēja pretinieci. Madara Šmite parādīja individuālo meistarību uzbrukumā, kamēr Estere Petrus atgādināja par snaiperes prasmēm – 23:22. Serbijai iniciatīvu atjaunoja Katarinas Kņezevičas precizitāte – meitene pirmajā puslaikā iemeta visus trīs tālmetienus. Puslaikā atkal mīnus astoņi – 31:39.

Otrā puslaika sākums sanāca sliktāks par pirmo. Serbietēm izdevās vairākas ātrās pārejas, turklāt metienu sajuta Marija Avlijaša. Četru minūšu laikā pretinieces veica 3:17 izrāvienu, gandrīz trīskāršojot pārsvaru – 34:56. Madaras Šmites rezultatīvais iznāciens neļāva pretiniecēm doties tālākā atrāvienā, taču trešās ceturtdaļas beigās spēles intriga faktiski bija atrisināta – 43:64. Pēdējās 10 minūtēs treneri turpināja plaši izmantot rezervistes.

Eiropas čempionāta C grupa, 3. jūlijs, Konja

Latvija – Serbija 54:90 (12:20, 19:19, 12:25, 11:26)
Latvija: Šmite 18 (2p 5/10, 3p 2/7, 1p 2/2), Petrus 8 (2p 2/4, 3p 1/3, 1p 1/2), Briede 6, Kondratjeva 5, Ķilpe 4, Brikmane 4, Sīpoliņa 4, Grausa 3, Stepanova 2, Urtāne, Lukašēvica (7ab, 4rp, 2bm), Baumgarte. Treneris Rūdolfs Rozītis.
Serbija: Avlijaša 22, Knezeviča 17, Jovanova 12, Nestorova 11, Cosoviča 9, Jevtoviča 8, Daciča 6, Džurdževiča 2, Milanoviča 2, Arandeloviča 1, Dokiča, Buziča. Treneris Milans Vidosavļevičs.
Tiesneši: Gintaras Mačiulis (Lietuva), Sinem Tetik (Turcija), Dumitru Stasiev (Moldova).
Komisārs Orlin Nikolov (Bulgārija).

Latvijas U18 meiteņu izlase 2023. gada 29. jūnijā

#SpēlētājaSporta skolaPoz.AugumsDzimš.d.Treneris
7Elīna BriedeRBJSS RīdzeneSF17402.03.2005Ingūna Markūne
9Aleksandra StepanovaRBJSS RīdzenePG16812.09.2005Ingūna Markūne
10Žozefīne SīpoliņaJūrmalaPG17310.07.2005Andris Steļmahs
11Kate KondratjevaRīga/CentrsSG17801.05.2005Ainārs Čukste
12Tīna GrausaRBJSS RīdzeneSF18325.04.2005Ingūna Markūne
16Adelīna UrtāneOgre/LiepājaPF18028.01.2005Rūdolfs Rozītis
21Sanija BrikmaneLiepājaSG16525.04.2006Rūdolfs Rozītis
22Madara ŠmiteLiepājaPG/SG17212.06.2006Rūdolfs Rozītis
23Estere PetrusRīga/CentrsPG/SG17419.06.2006Ainārs Čukste
24Krista Kristiāna LukašēvicaRīga/Centrs/GironaPF18624.02.2006Ainārs Čukste
25Madara ĶilpeRBJSS RīdzeneSF18026.12.2005Ingūna Markūne
88Amanda BaumgarteRBJSS RīdzeneF18230.06.2005Ingūna Markūne

Galvenais treneris: Rūdolfs Rozītis (Liepāja).
Treneri: Ingūna Markūne (RBJSS Rīdzene), Ģirts Splīte (Liepāja).
Fizioterapeite: Beāte Užule.

Piezīme. “Rīdzenes” sporta zālē bāzētā “Rīdzene” pirms dažiem gadiem kļuva par “Rīga/Centrs”, savukārt Pārdaugavā – Āgenskalnā un Imantā – bāzētā Rīgas 3. sporta skola pārdēvēta par “RBJSS Rīdzene”.

C grupa 3. jūlijā

#KomandaU-Z+/-
1Spānija3-0+79
2Serbija2-1+46
3Latvija1-2-53
4Izraēla0-3-72

Latvijas juniores Eiropas čempionāta C grupā sacentās pret Spāniju no pirmā groza, Izraēlu no trešā groza un Serbiju no ceturtā groza. Kaimiņu grupā spēlēja Vācija, Čehija, Somija un Slovēnija. Astotdaļfinālā komandas tiks sapārotas sekojoši: C1-D4, C2-D3, C3-D2, C4-D1.

U18 European Championship for Women

#A grupaB grupaC grupaD grupa
1ItālijaFrancijaSpānijaVācija (4)
2LietuvaUngārijaLatvijaČehija (1)
3BeļģijaPolijaIzraēlaSomija (3)
4PortugāleTurcijaSerbijaSlovēnija (2)

Eiropas jaunatnes čempionāti 2020. un 2021. gadā nenotika valdību noteikto ierobežojumu dēļ.

Kalendārs

Sestdiena, 1. jūlijs
Lietuva – Itālija 62:64
Latvija – Spānija 50:78
Portugāle – Beļģija 66:51
Serbija – Izraēla 66:47
Turcija – Polija 71:47
Čehija – Vācija 76:89
Ungārija – Francija 41:61
Slovēnija – Somija 84:54

Svētdiena, 2. jūlijs
Beļģija – Lietuva 83:45
Izraēla – Latvija 62:73
Spānija – Serbija 95:86
Somija – Čehija 84:62
Polija – Ungārija 40:79
Francija – Turcija 66:43
Itālija – Portugāle 59:75
Vācija – Slovēnija 54:59

Pirmdiena, 3. jūlijs
Polija – Francija 58:89
Izraēla – Spānija 48:90
Beļģija – Itālija 62:44
Čehija – Slovēnija 67:78
Ungārija – Turcija 67:48
Somija – Vācija 58:59
Lietuva – Portugāle 47:70
Latvija – Serbija 54:90

Otrdiena, 4. jūlijs
Brīvdiena un iespēja trenēties.

Trešdiena, 5. jūlijs
(27) 14:00 Ungārija – Itālija
(29) 14:00 Spānija – Čehija
(28) 16:30 Francija – Lietuva
(32) 16:30 Slovēnija – Izraēla
(26) 19:00 Beļģija – Turcija
(30) 19:00 Serbija – Somija
(25) 21:30 Portugāle – Polija
(31) 21:30 Vācija – Latvija

Ceturtdiena, 6. jūlijs
(39) 14:00 W27 – W32
(35) 14:00 L27 – L32
(37) 16:30 W25 – W30
(33) 16:30 L25 – L30
(38) 19:00 W26 – W29
(34) 19:00 L26 – L29
(40) 21:30 W28 – W31
(36) 21:30 L28 – L31

1 2 41 komentārs

  +1 [+] [-]

, 2023-07-03 23:31, pirms gada
Tikai kārtējais apliecinājums iepriekš paustajam...

  +2 [+] [-]

, 2023-07-03 23:34, pirms gada
Pozitīvsms - trešā vieta, nevis sagrāve...

  +1 [+] [-]

, 2023-07-03 23:42, pirms gada
Kā jau bija gaidāms, nekādu īsti variantu šodien nebija. Meitenes gan cīnījās, tas galvenais. Nebūšu pārsteigts, ja lielajā finālā būs Spānija-Serbija.
Manuprāt, 1/8F pret Vāciju iespējas pacīnīties pa uzvaru būs pat tīri labas. Šodien Vācija - Somija 59-58. Vācietēm ir interesanta centra spēlētāja, tomēr mazās spēlētājas ne tuvu nav tik meistarīgas, komandas spēles rokraksts visai haotisks.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-03 23:43, pirms gada
beigās pavisam palaidās
pilnīga dezorganizācija laukumā, individuāli nesekmīgi centieni
no tā visa jātiek vaļā līdz vācietēm
otto un tomašickas ļoti pietrūkst

     [+] [-]

, 2023-07-03 23:46, pirms gada
purva_velns rakstīja: beigās pavisam palaidās
pilnīga dezorganizācija laukumā, individuāli nesekmīgi centieni
no tā visa jātiek vaļā līdz vācietēm
otto un tomašickas ļoti pietrūkst
Vācija ir klasi zemāka komanda kā Serbija. Kā minimums būs iespēja cīnīties līdzīgi, bet, iespējams, ka Latvijai ir pat vairāk trumpju.

     [+] [-]

, 2023-07-03 23:48, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Vācija ir klasi zemāka komanda kā Serbija. Kā minimums būs iespēja cīnīties līdzīgi, bet, iespējams, ka Latvijai ir pat vairāk trumpju.
nav nekas pretī, jāvinnē, ja tā saki, pats vācieśu spēles neskatījos
nepatika atsevišķu spēlētāju šodienas pofigisms

  +4 [+] [-]

, 2023-07-03 23:50, pirms gada
Spēles plāns diez trenerim vispār ir? No malas pēc 3x3 izskatās. Divas piespēles un dur cauri. Žēl meitenes. Spēles vadīšana apaļa 0. Kāda jēga stāstīt soliņam to, kas notiek laukumā? Labāk būtu kombināciju nosaucis vai bļāvis, kur piespēli iedot.

  +3 [+] [-]

, 2023-07-03 23:52, pirms gada
Jaunskungs rakstīja: Spēles plāns diez trenerim vispār ir? No malas pēc 3x3 izskatās. Divas piespēles un dur cauri. Žēl meitenes. Spēles vadīšana apaļa 0. Kāda jēga stāstīt soliņam to, kas notiek laukumā? Labāk būtu kombināciju nosaucis vai bļāvis, kur piespēli iedot.
tas gan
tehnisko ar šis dabūja?

  +2 [+] [-]

, 2023-07-03 23:53, pirms gada
purva_velns rakstīja: beigās pavisam palaidās
pilnīga dezorganizācija laukumā, individuāli nesekmīgi centieni
no tā visa jātiek vaļā līdz vācietēm
otto un tomašickas ļoti pietrūkst
Par pilnīgu dezorganizāciju piekrītu - tur akmens trenera lauciņā
Otto pietrūkst! Tomašicku nah - nevajag, ja negrib spēlēt, tad pavisam noteikti nevajag.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-04 00:10, pirms gada
Pa lielam šī spēle neko nenozīmēja.Jā LV spēlētāju izpildījums un metienu % bija šausmīgs,BET galvenā spēle būs ar GER.Un pēc tās tad arī varēs spriest vai šo atdevām vai zaudējām ....

     [+] [-]

, 2023-07-04 00:10, pirms gada
blakie rakstīja: Par pilnīgu dezorganizāciju piekrītu - tur akmens trenera lauciņā
Otto pietrūkst! Tomašicku nah - nevajag, ja negrib spēlēt, tad pavisam noteikti nevajag.
Tur jau arī tas moments, ka komanda gatavojās spēlēt ar Otto, pārbaudes spēlēs visas kombinācijas tika veidotas caur viņu. Bet te viņas vairāk nav. Spēles zīmējums viss jāpārtaisa, tur arī rodas dezorganizācija. Par Tomašicku runājot, domāju, ka U20 viņai labāks variants - tur būs vairāk iespēju izpausties, arī sastāvs izskatās visai jaudīgs, būs arī kas piespēles iedod. Te viņa noskrietos, visticamāk tāpat pietrūktu, lai ko nopietnu sasniegtu, beigās nebūtu jaudas arī U20 čempim.

     [+] [-]

, 2023-07-04 00:24, pirms gada
BELAZ rakstīja: Pa lielam šī spēle neko nenozīmēja.Jā LV spēlētāju izpildījums un metienu % bija šausmīgs,BET galvenā spēle būs ar GER.Un pēc tās tad arī varēs spriest vai šo atdevām vai zaudējām ....
Protams, ka zaudējām. Ja kāds skatījās Spānijas un Serbijas savstarpējo spēli, tad pēc tajā spēlē redzētā bija grūti iedomāties, ka Latvija varētu reāli pacīnīties ar serbietēm. Serbija ir viena no turnīra favorītēm, reāla medaļu pretendente. Vācija pilnīgi noteikti nepretendē uz medaļām, tāpēc tā spēle būs pavisam savādāka.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-04 00:27, pirms gada
Tik drausmīgi tiesātu maču es vēl nekad nebiju redzējis. Kļūdas lēmumos no tiesnešu puses sekoja viena pēc otras. Tiesneši par neko mūsu basketbolistēm iedeva foulus, bet viņi izteiktus Serbiešu noteikumu pārkāpumus nefiksēja. Arī izteiktus Serbu autus viņi nefiksēja un pat izteiktu nesportisko piezīmi Serbijai par tīru pieskaršanos mūsu basketbolistes kājstarpei nefiksēja. Un Serbijas 2 punktu metienus fiksēja par 3 punktu metieniem. Tik stulbus un tik maz izglītotus tiesnešus FIBA noteikumos es pirmo reizi dzīvē redzēju. Šitie debīlie tiesneši pilnīgi aplami piemēroja noteikumus.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-04 00:44, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Protams, ka zaudējām. Ja kāds skatījās Spānijas un Serbijas savstarpējo spēli, tad pēc tajā spēlē redzētā bija grūti iedomāties, ka Latvija varētu reāli pacīnīties ar serbietēm. Serbija ir viena no turnīra favorītēm, reāla medaļu pretendente. Vācija pilnīgi noteikti nepretendē uz medaļām, tāpēc tā spēle būs pavisam savādāka.
Tu šo maču neskatījies, tāpēc raksti šitādas aplamības. Mūsējās turējās Serbietēm līdzi līdz sākās tiesnešu kļūdas lēmumos.

     [+] [-]

, 2023-07-04 00:46, pirms gada
Naruto297 rakstīja: Tik drausmīgi tiesātu maču es vēl nekad nebiju redzējis. Kļūdas lēmumos no tiesnešu puses sekoja viena pēc otras. Tiesneši par neko mūsu basketbolistēm iedeva foulus, bet viņi izteiktus Serbiešu noteikumu pārkāpumus nefiksēja. Arī izteiktus Serbu autus viņi nefiksēja un pat izteiktu nesportisko piezīmi Serbijai par tīru pieskaršanos mūsu basketbolistes kājstarpei nefiksēja. Un Serbijas 2 punktu metienus fiksēja par 3 punktu metieniem. Tik stulbus un tik maz izglītotus tiesnešus FIBA noteikumos es pirmo reizi dzīvē redzēju. Šitie debīlie tiesneši pilnīgi aplami piemēroja noteikumus.
Vai tev pašam ir interesanti katru dienu muļķības rakstīt?

     [+] [-]

, 2023-07-04 00:55, pirms gada
BELAZ rakstīja: Pa lielam šī spēle neko nenozīmēja.Jā LV spēlētāju izpildījums un metienu % bija šausmīgs,BET galvenā spēle būs ar GER.Un pēc tās tad arī varēs spriest vai šo atdevām vai zaudējām ....
Aij, kad emocijas norimst, tad taisnība ir Belazam . Visu izšķirs nākošā spēle!

  +1 [+] [-]

, 2023-07-04 01:02, pirms gada
Aldis Br rakstīja: Vai tev pašam ir interesanti katru dienu muļķības rakstīt?
Tu pats raksti muļķības. Tiesnešiem noteikumu pārkāpumi ir jāfiksē vienādi uz visām komandām. Šie tiesneši neko tādu nedarīja.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-04 01:09, pirms gada
Aldis Br rakstīja: Vai tev pašam ir interesanti katru dienu muļķības rakstīt?
Jebkurš kontakts ar pretinieku pēc FIBA noteikumiem ir aizliegts. Ja Tu pieskaries pretinieka kājstarpei tas ir automātiski nesportiskā piezīme Tev un tavam pretiniekam 2 soda metieni un uzbrukums. Ja Tu ar bumbu izkāp ārā no laukuma tas ir auts un bumba pienākas pretiniekam. Tagad Tu saproti cik stulbs un neizglītots basketbola noteikumos Tu esi? Tu proti tikai troļļot un pievērst sev uzmanību ar savu stulbumu un klaunādi.

     [+] [-]

, 2023-07-04 01:24, pirms gada
Naruto297 rakstīja: Tu šo maču neskatījies, tāpēc raksti šitādas aplamības. Mūsējās turējās Serbietēm līdzi līdz sākās tiesnešu kļūdas lēmumos.
Ļoti rūpīgi visu skatījos.

     [+] [-]

, 2023-07-04 01:37, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Ļoti rūpīgi visu skatījos.
Neizskatās.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-04 02:00, pirms gada
Naruto297 rakstīja: Neizskatās.
Es ļoti reti kritizēju tiesnešus. Laukumā ir jācīnās nevis jāapspriež tiesnešu lēmumi, pat tad, ja tie liekas nepareizi. Serbietes bija neapšaubāmi labākas, un tas, ka mums otrā ceturtdaļā izdevās uz brīdi tikt priekšā, notika vien tāpēc, ka viņas nedaudz atslāba, negaidīja, ka mūsējās sāks tik aktīvi spēlēt. Treneris viņām sadeva iekšā, ceturtdaļas beigas un viss otrais puslaiks jau pagāja viņu zīmē. Tiesneši neko daudz tur nevarēja ietekmēt, jo Serbija vienkārši bija pārāka. To noteica gan atsevišķu spēlētāju meistarība, gan fiziskie parametri. Redzēs cik tālu viņas tiks, bet Knezeviča un Avlijaša noteikti ir kandidātes uz simbolisko piecinieku.

  -1 [+] [-]

, 2023-07-04 02:01, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Es ļoti reti kritizēju tiesnešus. Laukumā ir jācīnās nevis jāapspriež tiesnešu lēmumi, pat tad, ja tie liekas nepareizi. Serbietes bija neapšaubāmi labākas, un tas, ka mums otrā ceturtdaļā izdevās uz brīdi tikt priekšā, notika vien tāpēc, ka viņas nedaudz atslāba, negaidīja, ka mūsējās sāks tik aktīvi spēlēt. Treneris viņām sadeva iekšā, ceturtdaļas beigas un viss otrais puslaiks jau pagāja viņu zīmē. Tiesneši neko daudz tur nevarēja ietekmēt, jo Serbija vienkārši bija labāka. To noteica gan atsevišķu spēlētāju meistarība, gan fiziskie parametri. Redzēs cik tālu viņas tiks, bet Knezeviča un Avlijaša noteikti ir kandidātes uz simbolisko piecinieku.
Tu esi pavisam stulbs. Tas ko Tu tur sarakstīji ir pilnīgākās muļķības. Mūsējās bija krietni labākas pilnīgi visā nekā Serbietes. Tāpēc arī musējās uz brīdi tika viņām garām. Un n-tie nenosvilptie Serbiešu noteikumu pārkāpumi ietekmēja gan mača iznākumu. Iemācies labāk basketbola noteikumus pirms Tu turpini šo strīdu. Tu tagad pats sevi tikai apkauno.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-04 02:28, pirms gada
Naruto297 rakstīja: Tu esi pavisam stulbs. Tas ko Tu tur sarakstīji ir pilnīgākās muļķības. Mūsējās bija krietni labākas pilnīgi visā nekā Serbietes. Tāpēc arī musējās uz brīdi tika viņām garām. Un n-tie nenosvilptie Serbiešu noteikumu pārkāpumi ietekmēja gan mača iznākumu. Iemācies labāk basketbola noteikumus pirms Tu turpini šo strīdu. Tu tagad pats sevi tikai apkauno.
Netaisos ar tevi strīdeties. Noteikumus zināt ir viens, izprast spēli un lasīt to - tas ir pavisam kas cits. Ja tu saki, ka jebkāds kontakts ir noliegts un pieprasi tiesnešiem, lai tie katru kontaktu svilptu kā pārkāpumu, tad basketbols pārvērtīsies par baletu vai par tādu garlaicīgu bumbošanos, kāds tas bija gadus 40 vai 50 atpakaļ. Viss attīstās. Modernās tendences ir tādas, ka tas paliek arvien fiziskāks, ar vairāk spēka divcīņām, ar ciešu presingu utt. Tur kontakts starp spēlētājiem notiek nepārtraukti, ja to visu sāks svilpt, tad kur nonāksim? Tiesnešiem ir jāmāk situācijas interpretēt, bet kopējā tiesāšanas tendence ir tāda, ka zināma spēka spēle tiek atļauta, kamēr smagāk tiek sodīti rupji pārkāpumi vai meģinājumi kavēt pretinieku, nespēlējot bumbā. Protams, tās reizēm ir smalkas nianses. Es pirmām kārtam skatos, ko spēlētāji māk vai nemāk izdarīt laukumā, man tas ir svarīgāk. Tādā fiziskā kontakta sportā, par kādu mūsdienās paliek basketbols, tiešāšana nemaz nevar būt pilnīgi perfekta, kļūdas ir neizbēgamas, glavenais, lai tās neietekmē iznākumu.

     [+] [-]

, 2023-07-04 06:52, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Netaisos ar tevi strīdeties. Noteikumus zināt ir viens, izprast spēli un lasīt to - tas ir pavisam kas cits. Ja tu saki, ka jebkāds kontakts ir noliegts un pieprasi tiesnešiem, lai tie katru kontaktu svilptu kā pārkāpumu, tad basketbols pārvērtīsies par baletu vai par tādu garlaicīgu bumbošanos, kāds tas bija gadus 40 vai 50 atpakaļ. Viss attīstās. Modernās tendences ir tādas, ka tas paliek arvien fiziskāks, ar vairāk spēka divcīņām, ar ciešu presingu utt. Tur kontakts starp spēlētājiem notiek nepārtraukti, ja to visu sāks svilpt, tad kur nonāksim? Tiesnešiem ir jāmāk situācijas interpretēt, bet kopējā tiesāšanas tendence ir tāda, ka zināma spēka spēle tiek atļauta, kamēr smagāk tiek sodīti rupji pārkāpumi vai meģinājumi kavēt pretinieku, nespēlējot bumbā. Protams, tās reizēm ir smalkas nianses. Es pirmām kārtam skatos, ko spēlētāji māk vai nemāk izdarīt laukumā, man tas ir svarīgāk. Tādā fiziskā kontakta sportā, par kādu mūsdienās paliek basketbols, tiešāšana nemaz nevar būt pilnīgi perfekta, kļūdas ir neizbēgamas, glavenais, lai tās neietekmē iznākumu.
Apbrīnoju. Kad naktīs nenāk miegs, labi, ka ir idioti, ar kuriem cīnīties...

     [+] [-]

, 2023-07-04 07:01, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Netaisos ar tevi strīdeties. Noteikumus zināt ir viens, izprast spēli un lasīt to - tas ir pavisam kas cits. Ja tu saki, ka jebkāds kontakts ir noliegts un pieprasi tiesnešiem, lai tie katru kontaktu svilptu kā pārkāpumu, tad basketbols pārvērtīsies par baletu vai par tādu garlaicīgu bumbošanos, kāds tas bija gadus 40 vai 50 atpakaļ. Viss attīstās. Modernās tendences ir tādas, ka tas paliek arvien fiziskāks, ar vairāk spēka divcīņām, ar ciešu presingu utt. Tur kontakts starp spēlētājiem notiek nepārtraukti, ja to visu sāks svilpt, tad kur nonāksim? Tiesnešiem ir jāmāk situācijas interpretēt, bet kopējā tiesāšanas tendence ir tāda, ka zināma spēka spēle tiek atļauta, kamēr smagāk tiek sodīti rupji pārkāpumi vai meģinājumi kavēt pretinieku, nespēlējot bumbā. Protams, tās reizēm ir smalkas nianses. Es pirmām kārtam skatos, ko spēlētāji māk vai nemāk izdarīt laukumā, man tas ir svarīgāk. Tādā fiziskā kontakta sportā, par kādu mūsdienās paliek basketbols, tiešāšana nemaz nevar būt pilnīgi perfekta, kļūdas ir neizbēgamas, glavenais, lai tās neietekmē iznākumu.
Tu gan esi stulbs. Jā Tu nedrīksti pretiniekam pieskarties Tu klaun un idiot. Tas arī ir rakstīts FIBA noteikumos un zini kas vēl tur ir rakstīts? Tas ka tiesnešiem tie ir jāpiemēro vienādi uz abām pusēm. Beidz pierādīt to, ka Tu esi stulbs un ka Tu neko no sporta nesaproti.

     [+] [-]

, 2023-07-04 07:02, pirms gada
Murlāpsis rakstīja: Apbrīnoju. Kad naktīs nenāk miegs, labi, ka ir idioti, ar kuriem cīnīties...
Tu tikko aprakstīji to, kas Tu esi.

     [+] [-]

, 2023-07-04 07:38, pirms gada
Naruto297 rakstīja: Tu tikko aprakstīji to, kas Tu esi.
Paguli, varbūt atlaidīs

     [+] [-]

, 2023-07-04 07:43, pirms gada
Un šādi uzvedās vecāki, kuru bērni spēlē izlasē... Būtu labāk šo enerģiju novadījuši, kam lietderīgam. 😄

     [+] [-]

, 2023-07-04 08:16, pirms gada
Komentārus lasīt - tā ir atsevišķa spēle. Būsim godīgi, meitenes šodien spēlēja vnk katastrofāli. Izlasei tāda precizitāte ir šausmas. Un tiesnešu rīcība palielam neko nemaina, ja pašas uz soliņa sēž bez azarta. Treneris arī neatrada spēlei ar Serbiju īsto "atslēdziņu".

     [+] [-]

, 2023-07-04 08:28, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Tur jau arī tas moments, ka komanda gatavojās spēlēt ar Otto, pārbaudes spēlēs visas kombinācijas tika veidotas caur viņu. Bet te viņas vairāk nav. Spēles zīmējums viss jāpārtaisa, tur arī rodas dezorganizācija. Par Tomašicku runājot, domāju, ka U20 viņai labāks variants - tur būs vairāk iespēju izpausties, arī sastāvs izskatās visai jaudīgs, būs arī kas piespēles iedod. Te viņa noskrietos, visticamāk tāpat pietrūktu, lai ko nopietnu sasniegtu, beigās nebūtu jaudas arī U20 čempim.
Ja pareizi sapratu - spēlētāja pie mums var izvēlēties, kurā izlasē spēlēt ... Šajākontekstā - vāji izskatās Čukstes trenētās meitenes - Petrus, Lukaševica. Pieminot Tomašickas izvēles (atvainojos, ja minējuma virziens ir kļūdains) - vai tas ir demaršs? Ja kas, tieši šī ir izlase, kura bija saistīta ar Jūrmalas andrīša sāgu ...

  -1 [+] [-]

, 2023-07-04 08:57, pirms gada
brunoje rakstīja: Ja pareizi sapratu - spēlētāja pie mums var izvēlēties, kurā izlasē spēlēt ... Šajākontekstā - vāji izskatās Čukstes trenētās meitenes - Petrus, Lukaševica. Pieminot Tomašickas izvēles (atvainojos, ja minējuma virziens ir kļūdains) - vai tas ir demaršs? Ja kas, tieši šī ir izlase, kura bija saistīta ar Jūrmalas andrīša sāgu ...
Neko nezinu par to. Tomašicka gatavojās spēlēt lielajā izlasē, Vētra viņu atskaitīja pašās beigās. Teorētiski varēja paspēt pievienoties U18, bet viņa izlēma to nedarīt. Viņa gatavojas spēlēt U20 izlasē, kur turnīrs sāksies jūlija beigās. Ja kas, šodien viņam pirmā pārbaudes spēle ar Ukrainu. Prasīt, lai velk uz saviem pleciem divus lielos jaunatnes turnīrus tik īsā laika nogrieznī, tas būtu par daudz. Tā tomēr būtu pārslodze.

     [+] [-]

, 2023-07-04 09:09, pirms gada
LD Latvia rakstīja: Komentārus lasīt - tā ir atsevišķa spēle. Būsim godīgi, meitenes šodien spēlēja vnk katastrofāli. Izlasei tāda precizitāte ir šausmas. Un tiesnešu rīcība palielam neko nemaina, ja pašas uz soliņa sēž bez azarta. Treneris arī neatrada spēlei ar Serbiju īsto "atslēdziņu".
Šajā spēlē dabūja izspēlēties visas meitenes, tas ietekmēja kopējo bildi. No turnīra tālākās perspektīvas viedokļa šī spēle daudz neko neizsķīra. Tāpat 1/4F ir maksimālie griesti šai izlasei. Tur gan vel jātiek. Pret Vāciju noteikti tiks spēlēts ar daudz šaurāku rotāciju. 8-9 spēlētājas, ne vairāk. Ja zaudēsim, tad visticamāk jāspēlē būs pret Lietuvu, kuru pārbaudes spēlēs divreiz uzvarējām (tiesa, ar Otto sastāvā), ja uzvarēsim, tad pretī būs Francija.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-04 09:24, pirms gada
Ko var ņemties ap Tomašicku...nu nespēlē pie saviem gadiem,talantīga...jā,bet nav vilcēja. Pagaidām viņu visur velk tik savi treneri, Gaidu,kad beidzot savu talantu izlasē apliecinās,

  -1 [+] [-]

, 2023-07-04 09:26, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Neko nezinu par to. Tomašicka gatavojās spēlēt lielajā izlasē, Vētra viņu atskaitīja pašās beigās. Teorētiski varēja paspēt pievienoties U18, bet viņa izlēma to nedarīt. Viņa gatavojas spēlēt U20 izlasē, kur turnīrs sāksies jūlija beigās. Ja kas, šodien viņam pirmā pārbaudes spēle ar Ukrainu. Prasīt, lai velk uz saviem pleciem divus lielos jaunatnes turnīrus tik īsā laika nogrieznī, tas būtu par daudz. Tā tomēr būtu pārslodze.
Atskaitot Rainu no nacionālās izlases, kā arguments tika piesaukts starts jaunatnes izlasēs... Un kas tieši - spēlētāja vai LBS noteica šo izvēli? Iedomājies - U-18 izkrīt no 1. divīzijas, (kas, starp citu, nav nereāli), kas vainīgs? droši vien kaut kāds Rozītis! Un, ja uz šāda fona U-20, teiksim sestā vieta būtu LV labvēlīgs iznākums?

  -1 [+] [-]

, 2023-07-04 09:37, pirms gada
brunoje rakstīja: Ja pareizi sapratu - spēlētāja pie mums var izvēlēties, kurā izlasē spēlēt ... Šajākontekstā - vāji izskatās Čukstes trenētās meitenes - Petrus, Lukaševica. Pieminot Tomašickas izvēles (atvainojos, ja minējuma virziens ir kļūdains) - vai tas ir demaršs? Ja kas, tieši šī ir izlase, kura bija saistīta ar Jūrmalas andrīša sāgu ...
Vāji izskatās arī vismaz pa divām meitenēm no Liepājas un Rīdzenes. Uzvārdos gan negribētos saukt, jo vēl meitenes un tas var ietekmēt spēlētājas, viņas noteikti lasa šos komentārus. Diez vai Jūsu komentārs kaut kā palīdzēs izlasei spēlēt labāk. Tādēļ ieteiktu to arī Jums.
1 2 41 komentārs