Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:367, Did:0, useCase: 3

Baltijas Basketbola līgas Elitē spēlēs 10 komandas

Jānis Pārums

Baltijas Basketbola līgas Elitē spēlēs 10 komandas
Mareks Jurevičus
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien, 25.augustā Baltijas Basketbola līgas (BBL) vadība pieņēma lēmumu, ka tāpat kā iepriekšējā sezonā arī jaunajā, 2009./2010.gada sezonā Elites divīzijā sacentīsies 10 basketbola klubi: 4 no Lietuvas, 4 no Latvijas un 2 no Igaunijas.

eSports.lv jau ziņoja, ka 11.augustā apstiprināja septiņu klubu dalību Elites divīzijā. Tie būs - "Lietuvos Rytas", "Žalgiris", "Sauliai", "Ventspils", "VEF Rīga", "Kalev/Cramo" un Tartu "Rock". Šodien tika apstiprināta "Nevezis" dalība un rezervētas divas vietas Latvijas klubiem. BBL vadība kā vienu no nosacījumiem minēja, ka Latvijas pusi Elites divīzijā nedrīkst pārstāvēt vairāk kā divi klubi no Rīgas un, lai pilnībā atbilstu Elites divīzijas prasībām, basketbola klubiem jāiesniedz ar "Arēna Rīga" parakstīti līgumi. Par Latvijas klubu atbilstību izvirzītajām prasībām līdz 28.augustam lems LBS Valde, uzklausot LBL ziņojumu.

Visi basketbola klubi, kas netiks apstiprināti Elites divīzijā, bet piedalīsies katras valsts nacionālās līgas augstākajā divīzijā, varēs piedalīties BBL Izaicinājuma kausā (BBL Challenge Cup). BBL vadība deva uzdevumu BBL Valdes locekļiem šīs nedēļas laikā iepazīties ar izmaiņām BBL Elites divīzijas jaunās sezonas Nolikumā un lemt par tā apstiprināšanu.

Informāciju sagatavoja:
BBL

 +22 [+] [-]

, 2009-08-25 14:11, pirms 15 gadiem
LOL 2 klubi no Rīgas??? Ja jau ASK viss iet uz augšu, tad kur liksies Barons? Pārvāksies uz Jūrmalu?
Slēpts komentārs: susliks7

  +3 [+] [-]

, 2009-08-25 14:13, pirms 15 gadiem
vef ta pa padzīt no elites, ielīda bez rindas

  +4 [+] [-]

, 2009-08-25 14:13, pirms 15 gadiem
Elites divīzijas prasībām, basketbola klubiem jāiesniedz ar "Arēna Rīga" parakstīti līgumi.

Tad jau ASK viss kārtībā

 +12 [+] [-]

, 2009-08-25 14:14, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: LOL 2 klubi no Rīgas??? Ja jau ASK viss iet uz augšu, tad kur liksies Barons? Pārvāksies uz Jūrmalu?
Ar ko tad viņipārvāksies?? vai tad ir kāds spēlētājs vai treneris zināms? Par lauvām un valmieru dzirdēts ka trenējas un gatavojas (lai arī kādos sastāvos, bet darbs notiek)..un viņiem ir treneris !
ASK kkas salidzinajuma ar baronu ir...nu vismaz solījumu līmenī!
Tagad laikam cīņa starp Liepāju un Valmieru...Par pēdējo pleķīti elitē

  +2 [+] [-]

, 2009-08-25 14:14, pirms 15 gadiem
Vefam jānomaina nosaukums no Vef Rīga uz Vef, lai visi domā, ka viņi ir no Vefa. Nu labi, stulbs joks

  +3 [+] [-]

, 2009-08-25 14:14, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: LOL 2 klubi no Rīgas??? Ja jau ASK viss iet uz augšu, tad kur liksies Barons? Pārvāksies uz Jūrmalu?
spēlēs Challenge Cup, tāda rēka būtu un vēl neuzvarētu!

  +5 [+] [-]

, 2009-08-25 14:15, pirms 15 gadiem
barons speelees seetas liigaa??

 +10 [+] [-]

, 2009-08-25 14:15, pirms 15 gadiem
batijs rakstīja: Vefam jānomaina nosaukums no Vef Rīga uz Vef, lai visi domā, ka viņi ir no Vefa. Nu labi, stulbs joks
tiešām stūlbs!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-25 14:15, pirms 15 gadiem
batijs rakstīja: Vefam jānomaina nosaukums no Vef Rīga uz Vef, lai visi domā, ka viņi ir no Vefa. Nu labi, stulbs joks
Stulbs gan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-25 14:20, pirms 15 gadiem
aldaris rakstīja: vef ta pa padzīt no elites, ielīda bez rindas
ko tu tur dziedi tā jau nav viņu problēma, ka prot labāk gatavoties jaunajai sezonai!

  +4 [+] [-]

, 2009-08-25 14:25, pirms 15 gadiem
Tā vien izskatās, ka Barons izrādīsies kraiņijs...

  +4 [+] [-]

, 2009-08-25 14:29, pirms 15 gadiem
Ask riga ok bet Barons lai dara ko grib

  -1 [+] [-]

, 2009-08-25 14:45, pirms 15 gadiem
skotijs rakstīja: ko tu tur dziedi tā jau nav viņu problēma, ka prot labāk gatavoties jaunajai sezonai!
pilnīga taisnība, nopietni gatavojās un pierādīja ka ir gatavi!

  +5 [+] [-]

, 2009-08-25 14:46, pirms 15 gadiem
Tiešām dzīvojam brīnumu zemē, ja tagad atkal noticēs ASK solijumiem un ļaus šiem spēlēt BBL . ASK jau sen ir pierādijuši, ka nevar viņiem uzticēties. Bet nu esam tomēr Brīnumu zeme.

 +12 [+] [-]

, 2009-08-25 14:46, pirms 15 gadiem
Sapnis par to ka Kehris nevar aizmirst Zonnes uzbraucienus un darīs visu ,lai izstumtu Baronu,būs pareizs. Jautājums vienīgi- ja tāds produkts kā basketbols var savākt 300- 400 skatītāju kamdēļ spēlēt Arēnā. Pagajušosezon 1/2 daudz mājīgāk bija Daugavas sn nekā visuvarenie ask pustukšā arēnā bez karsējmeitenēm un pat bez grīdas slaucītāja..Pašai basketbola līgas vadībai jārūpējas par skatītāju ieinteresētību nevis tikai pašiem klubiem

 +18 [+] [-]

, 2009-08-25 14:48, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka LBL visgudrā vadība ir nolēmusi " Baronu" LIKVIDĒT KĀ TĀDU, NEPIELAIŽOT PIE BBL SACENSĪBĀM.

TAS FAKTISKI IR ABSURDS NO KEHRA, ŠNEPA UN JANŠEVICA PUSES- ĻAUT SPĒLĒT ASK RĪGA, KAS ATKAL MUĻKO SPĒLĒTĀJUS, SOLOT 7 GADU (!) LAIKĀ SAMAKSĀT NO PARĀDIEM T I K A I 30 % !

KĀPĒC GAN BBL VISAS SPĒLES BŪTU JĀSPĒLĒ ARĒNĀ " RĪGA", PIEM AR TĀDU KOMANDU KĀ NEVEŽIS, KAS PATI SPĒLE PRASTĀ SKOLAS ZĀLĒ?

BARONA IZSTUMŠANA NO BBL VĒLREIZ APLIECINA LATVIJAS BASKETBOLA LĪGAS NESPĒJU PIENĀCĪGI AIZSTĀVĒT SAVUS KLUBUS BBL, BLBL VADĪBAS " LIETU KĀRTOŠANU" KORIDOROS, KĀ TAS IR NOTICIS AR VEFA NOKĻUŠANU BBL ELITES DIVZIJĀ. MAN KAUNS PAR KEHRA KOMANDU!

BĒDIGI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-08-25 14:59, pirms 15 gadiem
Ceru, ka ASK būs BBL elitē un aiz borta paliek Barons.
ASK jau vairākus gadus BBL finišējis augstāk par Baronu! un arī pagājušajā gadā ar visām problēmām bija VIENĪGAIS klubs BBL final 4 no Latvijas!!!
Nesaprotu tikai par ko VEFam tāds gods?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-08-25 15:05, pirms 15 gadiem
Patīk gan savienībā gan līgā tās siltās vietiņas un tādēļ ir jādara viss ,lai Barons nebūtu, jo tās vadība māk pateikt lietas īstajos vārdos nekaunoties un izrādās ne fiba kauss ne 1 un pagājušogad ar lielu intrigu 2 vieta neko nenozīmē. Lūk Kehris, Šneps, Janševics izdarīs savu darbu.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-25 15:05, pirms 15 gadiem
Murgi, vienkārši murgi! Baronu gri izstumt, bet ASK ar savu administratori ies laukumā? Absurds!
Kāpēc jāpsēlē arēnā?
Kāpēc visas komandas no Lietuvas un Igaunjas arī nevarētu spelēt arēnā?
Jaiekļauj nolikumā un viss.
Esmu pārsteigts par šādu notikumu virzību ,kurā saredzu tikai Barona izstumšanu no aprites. Gan jau Barona bosi to pārdzīvos, tikai cik ilgi izdzīvos tie ASK un Vef darboņi.... ?

  +5 [+] [-]

, 2009-08-25 15:06, pirms 15 gadiem
Bet vispār ja Barons paliek bez BBL, viņi ir nolemti likvidācijai, neviens sponsors nedos naudu, un spēlētāji arī tur nespēlēs un viss beigsies Latvijas Vicečempioniem!

 +11 [+] [-]

, 2009-08-25 15:08, pirms 15 gadiem
Barons jau var pācelties uz Ēdoli un uzspēlēt pilī un tad jau nebūs komanda no Rīgas un nez cik krutā zālā spēlē Nevežis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: mrPO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Trozzkis

  +8 [+] [-]

, 2009-08-25 15:18, pirms 15 gadiem
Patiesība ir tāda, ka nav problēma, ka 3 klubi no Rīgas! Atēnās ir vismaz 5 visaugstākās klases profesionālas komandas! Taču katrai ir savas halles dažādos Atēnu rajonos!
Mums 3 un pat 4 klubi "drūzmējas" centrā, Arēnā Rīga un 100m "tālajā" OSC, vai vēl dažus simtus metru - 49. v-skolā.
Reāli tas nozīmē, ka līdzjutēji ir vieni un tie paši, lai arī e-sportā tiek kultivētas vārdu kaujas starp reāli neesošām, vai ļoti mazskaitlīgām fanu kopām.
Tiek aizmirsts, ka sporta spēles ir izklaides industrija, lai arī Latvijas apstākļos nerentabla, tomēr, lai galus savilktu kopā, jāiet PIE klienta, nevis otrādi!
Ja Rīgā bez vienas "centra" komandas būtu vēl klubi ar savām hallēm "Alfas" un " Spices" vai "Doles" rajonā, ( vai, piemēram, Ķekavā, tad arī tām būtu reāli un dabiski izveidojušies savi karsēju pulki.
Ar visām izrietošām pozitīvajām sekām - zāles piepildījumu ar skatītājiem, sponsoriem, intrigu u.t.t. ...
Dīvaini, ka dārgās gan celtniecībā, gan ekspluatācijā ledus halles saceltas desmitiem, bet daudz lētākās skatītājiem piemērotas basketbola halles var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-25 15:19, pirms 15 gadiem
Kas Jauns? tu esi idiots jeb psihs a? kur tādi tontoni rodas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-25 15:26, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: smieklīgi, atrast treneri var jebkura komanda. Vecvagars ar nekādu pieredzi tgd skaitās baigais supertreneris ar kuru jārēķinās. ASK noslēdza kaut kādus tur līgumus ar Grafu, Viļumu un Helmani. Grafs tur izskatas vienīgais kaut cik sakarīgais kadrs. Un, cik saprotu, tie ir tie spēlētāji, kas pārstāvēs ASK BBL Elitē, ja? smieklīgi. Barons vietā var likt Kravčenko, Skiri un Brūniņu. Ar šiem 3 jau Barons līgumus mierīgi parakstīs. Tad salīdzini tos 3 manis nosauktos un 3 ASK spēlētājus. Ja Barons spēlētu BBL, tad potenciāls savākt labāku sastāvu viņam būtu lielāks. Un priekš kam ASK tik ļoti vajag to BBL.. Vai parādi jau tā nepietiek? Būtu koncentrējušies vienai līgai un ar saviem junioriem krātu pieredzi, bet ....
Nu tās ir muļķības - ja Barons varētu atrast kādu treneri un spēlētāju, tad jau sen būtu atraduši. Ja reiz nav, tad nevar. Jo neviens jau negrib iet uz Baronu - tāds žuļiku kantoris - apcērp visiem algas, nemaksā, sola un nepilda. Žuļiki. Tādēļ jau neviens neraujas pie Barona. Bet nu nav jau tā ka kāds skumtu par Barona pārvākšanos uz Ēdoles vietējo čempionātu, Ēdolieši ir za to priecīgi.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-25 15:26, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: kāds pagātnes nopelniem sakars ar tagadni? Nekādu jau dižie panākumi tie nav, bet tāpat Baronam to ir vairāk. Tikai atšķirība šajā brīdi starp 2 šiem klubiem ir tāda, ka vienam parādi ir ar 6 nullēm.
nestreb karsti, izskatās, ka Baronam neiet labāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Trozzkis

  +3 [+] [-]

, 2009-08-25 15:34, pirms 15 gadiem
Izskatās ka Barons paliek ārpus elites...

  +8 [+] [-]

, 2009-08-25 15:39, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: ASK noslēdza kaut kādus tur līgumus ar Grafu, Viļumu un Helmani. Grafs tur izskatas vienīgais kaut cik sakarīgais kadrs. Un, cik saprotu, tie ir tie spēlētāji, kas pārstāvēs ASK BBL Elitē, ja? smieklīgi. Barons vietā var likt Kravčenko, Skiri un Brūniņu. Ar šiem 3 jau Barons līgumus mierīgi parakstīs.
Grafs vienīgais sakarīgais? Kapēc tad Uvis ir izlasē? LOL. Skiri tur kaut kā nemanīju...

ASK 3 spēlētāji Skirim un Brūniņam ieliek.

Un ja jau Barons var noslēgt, tad kāpēc vēl nekas nav noslēgts? Zonne gaida, kad Kobem lauzīs līgumu, vai?

  -4 [+] [-]

, 2009-08-25 15:43, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Grafs vienīgais sakarīgais? Kapēc tad Uvis ir izlasē? LOL. Skiri tur kaut kā nemanīju...

ASK 3 spēlētāji Skirim un Brūniņam ieliek.

Un ja jau Barons var noslēgt, tad kāpēc vēl nekas nav noslēgts? Zonne gaida, kad Kobem lauzīs līgumu, vai?
NOT! vins pērk LAL un viņi spēlēs LBL un BBL, neies tak ķēzīties ar mazām lietām

  -2 [+] [-]

, 2009-08-25 15:45, pirms 15 gadiem
maz, varēja kādas 14, vai vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-08-25 15:47, pirms 15 gadiem
Eu jūs sapņotāji,atverat acis nolaižaties uz zemes.Ja ar Barons startēs tikai LBL,tad būs lielākie ieguvēji nekā tie kas knapinoties skries pa Baltiju ar ultra sastāviem.Vēl neviena komanda nav paziņojusi savu sastāvu.Ventspili visi jaunie un viņi cer sasniegt kautko???????VEF būs turpat kur bija pag.gad ja ne zemāk.Valmiera ar pašmāju spēlētājiem viņus izēdīs.ASK Rīga,nu nezinu cik aklam jābut cilvēkam lai noticētu šai zagļu organizācijai.Uzvarēs tas kas saplānojis sezonu pareizi,nu neticu ka šie 2-3 līgu skrējēji būs ko spējīgi,vēl jo vairāk ka neviens nav vēl neko nopircis.Ja Baronam ir kaut vai visi pag. gada rezervisti un ne tikai tad ASK nav nekā,plikli solijumi.Parādi nav atmaksāti-nu neticu ka visi apčakarētie uzsāks sezonu nesaņēmuši veco naudu.Neticu.Atverat acis

  -1 [+] [-]

, 2009-08-25 15:48, pirms 15 gadiem
No ekonomikas pamatiem - bankrots bieži vien ir ir jaunas dzīves sākums! Vecais ASK ir bankrotējis, lai dzīvo jaunais ASK!
(Tas tā, vēlējuma formā!)
Savukārt Baronu stutējošais bizness šķiet bankrotē tieši pašlaik! Būtu es spēlētājs, nez vai šobrīd slēgtu līgumu ar klubu, kuru finansē nekustamā īpašuma attīstītājs....
Nu, tās arī tikai pārdomas, lai veicas Baronam!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-25 15:50, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: īsi un kodolīgi. Negribi - nepiekrīti. Viļums<Kravčenko, Grafs > Skiris, Brūniņš > Helmanis.
Bet kur tad ir tie līgumi? Vai arī šie spēlētāji nav labi priekš Barona?

Es goda vārds nesaprotu, kas notiek ar Baronu. Augusts ir beidzies, nav ne čiku, ne grabu. Valmiera un Liepāja dara kaut ko. ASK arī rāpjas laukā no krīzes.

Kad tad tiks formēts sastāvs? LBL un BBL sākas pēc pusotra mēneša. Ka tik nav pa vēlu. Būtu jau švaki, ja Barons noietu pa grunti.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-25 15:50, pirms 15 gadiem
score rakstīja: Patiesība ir tāda, ka nav problēma, ka 3 klubi no Rīgas! Atēnās ir vismaz 5 visaugstākās klases profesionālas komandas! Taču katrai ir savas halles dažādos Atēnu rajonos!
Mums 3 un pat 4 klubi "drūzmējas" centrā, Arēnā Rīga un 100m "tālajā" OSC, vai vēl dažus simtus metru - 49. v-skolā.
Reāli tas nozīmē, ka līdzjutēji ir vieni un tie paši, lai arī e-sportā tiek kultivētas vārdu kaujas starp reāli neesošām, vai ļoti mazskaitlīgām fanu kopām.
Tiek aizmirsts, ka sporta spēles ir izklaides industrija, lai arī Latvijas apstākļos nerentabla, tomēr, lai galus savilktu kopā, jāiet PIE klienta, nevis otrādi!
Ja Rīgā bez vienas "centra" komandas būtu vēl klubi ar savām hallēm "Alfas" un " Spices" vai "Doles" rajonā, ( vai, piemēram, Ķekavā, tad arī tām būtu reāli un dabiski izveidojušies savi karsēju pulki.
Ar visām izrietošām pozitīvajām sekām - zāles piepildījumu ar skatītājiem, sponsoriem, intrigu u.t.t. ...
Dīvaini, ka dārgās gan celtniecībā, gan ekspluatācijā ledus halles saceltas desmitiem, bet daudz lētākās skatītājiem piemērotas basketbola halles var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt!
tieši tā! un beigās sanāk, ka uz "Baronu" brauc sazin no kurienes, un šie līdzjutēji jau nejūtas piederīgi pie kluba. Cik tad ir tādu, kas dzīvo centrā un varētu sevi pieskaitit, piemeram, pie Barona "rajona atbalstitajiem"?

Neticu gan, ka Barons nespeles BBL, tas butu vairak neka skumji.

  +7 [+] [-]

, 2009-08-25 15:53, pirms 15 gadiem
Ļoti nepatīkami kad BBL elites divīzijā var tikt ar čomu palīdzību nevis godīgā cīņā laukumā !!!!!!!!!!!!!!!!! Nožēlojami .

Kurš klubs var domāt par nākotni vismaz 2-3 gadus uz priekšu , ja tu nezini kāds ''pizdings'' atkal ienāks galvā mūsu basketbola ''darboņiem '' , Tev tik atliek pateikt taisnību acīs vai pakritizēt kādu LBS ''darboni '' vai darba stilu un gaidi tik atriebību viņi nepaliks parādā .Zemiski , ar šo kad VEFu ieceļ saulītē un kādu citu klubu bez cīņas izstumj no BBL augstākās divīzijas , LBS ''darboņi '' tikai parāda kad viņiem īstenībā nospļauties par Latvijas klubiem basketbola attīstību Latvijā , pirmā vietā viņiem izvirzījusies savu viszemiskāko rakstura īpašību apmierināšana.

  -3 [+] [-]

, 2009-08-25 15:53, pirms 15 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Eu jūs sapņotāji,atverat acis nolaižaties uz zemes.Ja ar Barons startēs tikai LBL,tad būs lielākie ieguvēji nekā tie kas knapinoties skries pa Baltiju ar ultra sastāviem.Vēl neviena komanda nav paziņojusi savu sastāvu.Ventspili visi jaunie un viņi cer sasniegt kautko???????VEF būs turpat kur bija pag.gad ja ne zemāk.Valmiera ar pašmāju spēlētājiem viņus izēdīs.ASK Rīga,nu nezinu cik aklam jābut cilvēkam lai noticētu šai zagļu organizācijai.Uzvarēs tas kas saplānojis sezonu pareizi,nu neticu ka šie 2-3 līgu skrējēji būs ko spējīgi,vēl jo vairāk ka neviens nav vēl neko nopircis.Ja Baronam ir kaut vai visi pag. gada rezervisti un ne tikai tad ASK nav nekā,plikli solijumi.Parādi nav atmaksāti-nu neticu ka visi apčakarētie uzsāks sezonu nesaņēmuši veco naudu.Neticu.Atverat acis
VEF Riga, Ventspils bus liideri Latvijaa, parejie cinisies par 3vietu.
Ventspils- Bus labaaka komanda kaa pagajushosezon- jaunie progresejushi, vareetu buut labaaki legionaari.
VEF Riga- Dazhi labi Latvijas izlases kandidaati, paaris labu legionaaru, noteikti, ka komanda buus labaaka.

 +10 [+] [-]

, 2009-08-25 15:59, pirms 15 gadiem
Vispār, kāda jēga ir no BBL nolikumiem, ja tos pieņem katru sezonu un pēc tam ignorē. Liekajam bija jābūt VEF, jo viņi neizpildīja nosacījumus iekļūšanai BBL, bet pārējie Latvijas klubi savu vietu nosargāja.
Ja jāizvēlās starp Baronu un ASK, tad, manuprāt, Barons visām pozīcijās ieliek ASK. Baronam nav parādi, ir nesabojāta reputācija, labāki rezultāti LBL un Eiropas kausos pagājušajās divās sezonās. Vienīgais pluss ASK ir nedaudz labāki rezultāti BBL iepriekšējās sezonās. Spēlētāji vēl īsti vēl nav nevienam, jo ASK, cik esmu lasījis, ir noslēdzis tikai kaut kādus mistiskus priekšlikumus, turklāt visticamāk tikai tāpēc, ka daži naivie cer atgūt kaut daļu no neizmaksātās algas. Turklāt, vai tad ASK vispār ir beigusies bankrota procedūra? Ja BBL pielaidīs ASK būs spilgti redzams, tas, ka LBS ASK ir "vienlīdzīgāks" par pārējiem klubiem.

  -3 [+] [-]

, 2009-08-25 16:02, pirms 15 gadiem
eh, sākas jau - neviens nav nosaucis atlikušos divus klubus, bet komentētāji jau kliedz savu sašutumu par situāciju, ka lūk Barons paliek aiz borta.. ok, pazīmes liecina, ka tā varētu būt, bet nu nekas vēl nav noticis..
tas ir tāpat kā meklēt puikas nūdistu pludmalē, nezinot, ka pa ceļam viņiem iedos peldenes un viņi būs pirtī, nevis pludmalē

  +1 [+] [-]

, 2009-08-25 16:04, pirms 15 gadiem
Krist, arī Baronam ir parādi un, ņemot vērā Zonnes biznesu, nedomāju, ka ir savākts kaut cik normāls budžets priekš nākamās sezonas.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-25 16:07, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Krist, arī Baronam ir parādi un, ņemot vērā Zonnes biznesu, nedomāju, ka ir savākts kaut cik normāls budžets priekš nākamās sezonas.
Ja var ticēt Zonnem, parādi ir zem 100,000Ls... Par budžetu piekrītu, ka tas nebūs liels. Bet tas sīkums salīdzinot ar ASK pārādiem un vispār situāciju klubā. Respektīvu piekrītu, ka Barons BBL būs pastarīši, bet vienalga tos lieku daudz augstāk par ASK.

  +5 [+] [-]

, 2009-08-25 16:11, pirms 15 gadiem
flipsider rakstīja: VEF Riga, Ventspils bus liideri Latvijaa, parejie cinisies par 3vietu.
Ventspils- Bus labaaka komanda kaa pagajushosezon- jaunie progresejushi, vareetu buut labaaki legionaari.
VEF Riga- Dazhi labi Latvijas izlases kandidaati, paaris labu legionaaru, noteikti, ka komanda buus labaaka.
Ventspils droši vien.Bet VEF cik zinu spēlēs kā minimus LBL,Krievijas līgā un BBL,tur jau vajag savus 12-14līdzvērtīgus spēlētājus.Un to ka jaunie(kuri vairs nav nekādi jaunie )progresēs???Tas progress kautkā aizķēries uz pāris gadiem,un ja jau pazaudēja 3vietu invalīdu klubam ASK.Nu tad sorry.KAS PAR DAUDZ TAS PAR SKĀDI VALTER!

     [+] [-]

, 2009-08-25 16:13, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Krist, arī Baronam ir parādi un, ņemot vērā Zonnes biznesu, nedomāju, ka ir savākts kaut cik normāls budžets priekš nākamās sezonas.
Tu puis aizmirsi ka Baronam ir netikai Zonne,bet arī LMT un citi neskaitāmi sponsori.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-25 16:16, pirms 15 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Tu puis aizmirsi ka Baronam ir netikai Zonne,bet arī LMT un citi neskaitāmi sponsori.
Ja jau nauda ir, tad kāpēc ir parādi un nespēja noformēt sastāvu? Arī LMT naudas nekļūst vairāk... Galvenais sponsors, cik zinu, tomēr bija pats Zonne ar savu biznesu.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-25 16:25, pirms 15 gadiem
polārlācēns rakstīja: Ja jau nauda ir, tad kāpēc ir parādi un nespēja noformēt sastāvu? Arī LMT naudas nekļūst vairāk... Galvenais sponsors, cik zinu, tomēr bija pats Zonne ar savu biznesu.
Manuprāt tādēļ, ka ir neziņa, kādos turnīros nākamgad nāksies spēlēt, attiecīgi nav skaidrības par komandai nepieciešamo budžetu (LBL līmeņa komanda vai BBL līmeņa komanda). Kā arī pārliecība, ka līdz sezonas beigām spēlētāju algas vēl nokritīsies.

  +4 [+] [-]

, 2009-08-25 16:36, pirms 15 gadiem
Ja ir izvirzīti nosacījumi, kurus it kā ir jāizpilda JEBKURAM LBL klubam, tad, pirmkārt, no apstiprinātā saraksta ir jāsvītro VEF! Pārējie: piekrītu BBL: vienam nav komanda, otram - parāds, trešam vēl kaut kas... Lai izvērtē, bet arī VEF tai skaitā. Man nav nekas pret VEF, bet principu kā tādu: viens ir labais (nezin kāpēc) bet citiem piesienās par niekiem!

  +4 [+] [-]

, 2009-08-25 16:39, pirms 15 gadiem
šis raksts liecina ka basketbola funkcionāri ir paši par sevi un klubi ari katrs par sevi. Daži klubi gan pielišķējušies .Bet tie kas paši cīnas un dara nav vajadzīgi , jo viņi negaidīti var radīt nepatīkamus momentus kādam labam funkcionāram. Un rezultātā zaudētājs ir basketbols kopumā.

  +7 [+] [-]

, 2009-08-25 16:42, pirms 15 gadiem
Nolikvidēt un aizmirst kādu klubu, komandu jau ir viegli. Tikai kas nāks vietā? Gulbene,kuru LBl nekādā veida pat nav mēģinājuši glābt? Līvānu, kas pat netiek uzaicināti uz LBL klubu sanaksmēm?

Kehris negrib un nemāk aizstāvet savas valsts klubu intereses BBLā, jo viņam tas VIENKĀRŠI NEINTERESĒ! Vinam pat LBL neineteresē. Vienīgā viņa darbība ir Eiropas čemionātos pazīmēties intervijās, būt kopā ar izlasi.

Jebkurā gadījumā sanak, ka viens no klubiem- Baros vai ASK beigs savu darbību, bet Kehra k-gam izrādās ir v i e n a l g a .

     [+] [-]

, 2009-08-25 16:45, pirms 15 gadiem
es tik uzdzied diiv

  +5 [+] [-]

, 2009-08-25 16:49, pirms 15 gadiem
Prese rakstīja: Nolikvidēt un aizmirst kādu klubu, komandu jau ir viegli. Tikai kas nāks vietā? Gulbene,kuru LBl nekādā veida pat nav mēģinājuši glābt? Līvānu, kas pat netiek uzaicināti uz LBL klubu sanaksmēm?

Kehris negrib un nemāk aizstāvet savas valsts klubu intereses BBLā, jo viņam tas VIENKĀRŠI NEINTERESĒ! Vinam pat LBL neineteresē. Vienīgā viņa darbība ir Eiropas čemionātos pazīmēties intervijās, būt kopā ar izlasi.

Jebkurā gadījumā sanak, ka viens no klubiem- Baros vai ASK beigs savu darbību, bet Kehra k-gam izrādās ir v i e n a l g a .
ļoti trāpīgi pateikts. Vēl var papildināt , ka basketbola savienībai ar Kehri priekšgalā būtu pašam pirmajam jārisina situācijas ar bērnu sporta skolām un jāatrod risinājumi, lai basketbols Latvijā dzīvotu...

  +2 [+] [-]

, 2009-08-25 16:50, pirms 15 gadiem
Vispār diezgan interesanti,ka Nevezis var spēlēt pilnīgā šķūnī,bet Rīgas klubiem obligāti vajadzīga arēna.
Trozzkis rakstīja: Jā, šī ir laba ziņa, ASK - BBL, Barons - Ēdoles vietējā čempionātā. Paši vainīgi - jau ir augusta beigas, bet Barons nevar uzradīt kurš būs treneris un kurš spēlēs. Vieglas smiltis Baronam un lai dzīvo ASK!!!
būsi labi apguvis komunisma cēlāja runas manieri un argumentus.

  +4 [+] [-]

, 2009-08-25 16:55, pirms 15 gadiem
cobra30 rakstīja: ļoti trāpīgi pateikts. Vēl var papildināt , ka basketbola savienībai ar Kehri priekšgalā būtu pašam pirmajam jārisina situācijas ar bērnu sporta skolām un jāatrod risinājumi, lai basketbols Latvijā dzīvotu...
Kad Kehris ir ko risinājis? Kehra pienākums ir zīmēties pasākumos,pat ja tas ir ļoti nemīlētā Barona Final4 Kiprā , braukt uz olimpiādi tusējot uz soliņa un radot ilūziju par savu piedrību šajā pasākumā. Tikai kad tā pati izlase spēlē Latvijā ,tad gan nav laika līdz arēnai savu pakaļu aiznest.

  -3 [+] [-]

, 2009-08-25 17:01, pirms 15 gadiem
NAV labi! Barons 100 punkti ir labāks par VEF, tāpēc jau laikam LEIŠI negrib vairāk klubus no Rīgas, jo stiprāka konkurence!
Slēpts komentārs: aldaris

  -4 [+] [-]

, 2009-08-25 17:54, pirms 15 gadiem
No VV twittera: "Pēc manis esošās informācijas no Lietuvas, tad BBL pārstāvēs no Latvijas 4 komandas Ventspils,VEF,Valmiera,ASK"

Tākā pēc visa spriežot BK Barons tiešām spēlēs Ēdoles čempionātā...

     [+] [-]

, 2009-08-25 18:29, pirms 15 gadiem
- sezonas sākums tuvojas un visi grib skaidrību par turnīriem. Tāpēc tos, kas pārāk ilgi vilcinās atstāj aiz borta. Termiņi jau vairākkārt atlikti. Man ir žēl Barona, jo tālāk tiek tie, kas vairāk blefo. Bet reāli jau neviens nezin ar ko beigsies nākamā sezona. Basketbola burbuļī Žalgiris un ASK pagājušajā plīsa. Iespējams, ka arī šajā sezonā kādam izies uzpūstais gaiss bez finansiāla seguma. Tāda nu ir tā realitāte.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-25 18:33, pirms 15 gadiem
Barons šķiet tā tehniski tiek nostumts malā.Man protams kā līdzjutējam nepatīk šādas aizkulišu cīņas un par ASK atdzimšanu arī būtu pāragri runāt ,lai gan man šis klubs simpatizēja kamēr vēl nebija sataisīti tādi parādi un spēlētāji palikuši bez algām.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-25 18:57, pirms 15 gadiem
Trozzkis rakstīja: Nu tās ir muļķības - ja Barons varētu atrast kādu treneri un spēlētāju, tad jau sen būtu atraduši. Ja reiz nav, tad nevar. Jo neviens jau negrib iet uz Baronu - tāds žuļiku kantoris - apcērp visiem algas, nemaksā, sola un nepilda. Žuļiki. Tādēļ jau neviens neraujas pie Barona. Bet nu nav jau tā ka kāds skumtu par Barona pārvākšanos uz Ēdoles vietējo čempionātu, Ēdolieši ir za to priecīgi.
Cik tev pišel gadu,tu pats esi izlasījis to,ko uzrakstīji,kurš te ir žuļiku kantoris?Kurš tad ir tos miļjonus parādā,kuru klubu tad spēlētāji sūdz tiesā?Es gribēšu redzēt,kā visi rausies uz tavu superklubu ask ,slēdz līgumus ar džekiem ,kuri nevar noslēgt līgumu nearvienu citu klubu .
Runājot par Barons treneriem,tie būs Zībarts un Teteris.

     [+] [-]

, 2009-08-25 19:16, pirms 15 gadiem
jauka ziņā -Rīgas dome likvidē Juglas sporta skolu, VEF sporta skolu un TTP. Visus pievienos basketbola skolai "Rīga". Varu iedomāties -nosmels labākos spēlētājusno katras vecuma grupas un pārējos izmetīs uz ielas. Bet naudu uzdāvinās kam? Varat minēt vienu reizi...........

  +1 [+] [-]

, 2009-08-25 21:07, pirms 15 gadiem
turboezis rakstīja: jauka ziņā -Rīgas dome likvidē Juglas sporta skolu, VEF sporta skolu un TTP. Visus pievienos basketbola skolai "Rīga". Varu iedomāties -nosmels labākos spēlētājusno katras vecuma grupas un pārējos izmetīs uz ielas. Bet naudu uzdāvinās kam? Varat minēt vienu reizi...........
tieši tam,kam ,pilnīgas sakritības pēc(kā pats publiski izteicās),pieder skola,kurai ir dots Rīgas vārds. Un tieši tam pašam,kas jau ir dažus projektus nolaidis pilnīgā pakaļā. Bet tagad ir pavisam laba doma-pagrābt pilnīgu monopolu uz baskebola sistēmu un jaunajiem špīleriem.
Nekas jau nav jauns-viena vienīga shēmošana.Nav jābūt labākajam,bet vienīgajam,jo tad visa nauda ienāks tev.

     [+] [-]

, 2009-08-25 21:32, pirms 15 gadiem
Jūs te visi cīnaties par to ,kurš, BARONS vai ASK spēlēs Elitē, bet vai neviens neesat aizdomājušies ko Valmiera darīs Elites divīzijā,nekādas informācijas par sastāvu,kurš kaut cik spējēgs konkurēt ar BBL grandiem!!! Vai Valmiera vispār grib spēlēt elitē ,ja jau tagad skaidrs, ka kāsieni būs ne pa jokam!!!

     [+] [-]

, 2009-08-25 22:56, pirms 15 gadiem
Volmaars rakstīja: Jūs te visi cīnaties par to ,kurš, BARONS vai ASK spēlēs Elitē, bet vai neviens neesat aizdomājušies ko Valmiera darīs Elites divīzijā,nekādas informācijas par sastāvu,kurš kaut cik spējēgs konkurēt ar BBL grandiem!!! Vai Valmiera vispār grib spēlēt elitē ,ja jau tagad skaidrs, ka kāsieni būs ne pa jokam!!!
Tu pats esi atbildējis uz jautājumu Runa nav par to,ka vajadzīga zāle,līgumi,bet par to,ka tiek darīts viss,lai Barons tur nespēlētu. Un visu šo procesu vada Latvijas basketbola vadītājs. Un turpmākās runas(kas arī bija lasāmas vakardienas Diena's humora sadaļā) par basketbola attīstību ir pilnīgi nevietā.