Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:367, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Pārums

"Ventspils" vēlreiz zaudē "avīžniekiem" un netiek BBL "Final Four"

"Ventspils" vēlreiz zaudē "avīžniekiem" un netiek BBL "Final Four"
Stīvens Grejs
Foto: bkventspils.lv

Šovakar Baltijas Basketbola līgas (BBL) Elites divīzijas ceturtdaļfināla spēlē "Ventspils" savā laukumā ar 63:73 piekāpās Viļņas "Lietuvos rytas", sērijā zaudējot ar 0-2.

Ventspils sākumsastāvs: Jangs, Meiers, Bērziņš, Abernetijs, Diane.

Spēles rezultātu trešajā minūtē atklāja Seibutis, izvirzot viesus vadībā, bet ventspilnieki pirmos punktus guva tikai divas minūtes vēlāk, kad divus soda metienus realizēja Artūrs Bērziņš, panākot 2:6. Brīdi vēlāk Bērziņš bija precīzs vēlreiz, bet ceturtdaļas beigas atkal sekmīgāk nospēlēja "avīžnieki", veicot izrāvienu 12:1. Tādejādi pēc pirmajām desmit minūtēm Gundara Vētras vadītā komanda zaudēja ar 5:18.

Otrajā ceturksnī ventspilnieku deficīts pieauga līdz -15, kad Kurzemes kluba klusuma periodu uzbrukumā pārtrauca Grejs – 8:20. Pamazām Ventspils punkti sāka krāties arvien regulārāk, taču būtiski nemazinājās arī viesu rezultativitāte. Puslaika pārtraukumā ventspilnieki devās ar 14 punktu deficītu – 20:34.

Otrais puslaiks iesākās līdzīgā cīņā. Pēc Bērziņa, Meiera, Greja aktivitātēm Kurzemes komanda nedaudz pietuvojās, tomēr nedaudz pavirša spēle aizsardzībā liedza pietuvoties vēl tuvāk – pārāk viegli pretinieki guva punktus no groza apakšas, turklāt bija precīzi arī no tālās distances. Pēc trešās ceturtdaļas 14 punktu deficīts saglabājās – 42:56.

Epizodiski ar precīziem tālmetieniem izcēlās Grejs, tomēr lielas problēmas radās ar viesu līdera Jona Valančūna neitralizāciju. Pēc Abernetija tālmetiena ventspilniekiem izdevās pietuvoties desmit punktu attālumā (52:62), bet Jangs pievilka līdz -8. Vēlāk Zaķis eleganti apspēlēja Valančūnu, taču Ronalds nesavaldījās, saņemot tehnisko piezīmi, kas viņam bija piektā. Lai arī vēl pēc tam ventspilnieki spēja pietuvoties sešu punktu attālumā, laika, lai noķertu pretiniekus, nepietika, tādejādi tika piedzīvots zaudējums – 63:73.

Sērijā līdz divām uzvarām ventspilnieki zaudēja ar 0-2, neiekļūstot "Final Four". Pusfināla pāros spēkiem mērosies "Žalgiris" – "Šiauliai" un "VEF Rīga" – "Lietuvos rytas".

BBL ceturtdaļfināls

Ventspils – Lietuvos rytas 63:73 (5:18, 15:16, 22:22, 21:17)
Ventspils: Grejs 14, Bērziņš 11+5AB, Abernetijs 9+8AB+5RP, Diane 9, Meiers 8, Zaķis 4, Jangs 3, Laksa 3, Vilards 2.


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-02 20:53, pirms 13 gadiem
Ventspils garie vienkārši katastrofa, zaķis vispār bez piezīmes spēlēt nemāk.
Slēpts komentārs: Krokodils
, 2012-04-02 20:53, pirms 13 gadiem
Nebija variantu, bet biegās Rytas atlaida un bkv pievilka, tiesneši cūkas, Valenciunas auklēja kā mazo, mīkstie!
Slēpts komentārs: W W E
, 2012-04-02 20:54, pirms 13 gadiem
desmit minūtēs iemest 5 punktus ir jāmāk.....
, 2012-04-02 20:54, pirms 13 gadiem
Diemžēl BKV turpina apbēdināt līdzjutējus, tagad atliek vien LBL un cīņa par sudrabu.
, 2012-04-02 20:54, pirms 13 gadiem
zajecs normaals aapsis uz laukuma, nesaprotu ko vinnshs tur meegina vislaik pieraadiit arsavu speeku!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-02 20:55, pirms 13 gadiem
jangam galigii negaaja sodien! binos kapec vetra tureja laukumaa varbut cereja ka peksni atversies! bet nu vismaz bij interesanta speles otra puse
, 2012-04-02 20:55, pirms 13 gadiem
BKV tomēr soliņš par īsu, teikšu, ar J.Strēlnieku būtu cita aršana, žēl zaudējumu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-02 20:55, pirms 13 gadiem
O, Žalgiris dabūja pa muguru no Šauļiem- -11, labs prologs Final 4
, 2012-04-02 20:56, pirms 13 gadiem
W W E rakstīja: Ventīļi izlaiž gaisu arī BBL Līgā
Malači.
eu es arī par VEF bet tāds dau.nis kā tu nekad nebūšu....šodien spēlēja LV pret LT...kad paliks 14 tad sapratīsi
, 2012-04-02 20:56, pirms 13 gadiem
Beigas labas,Zaķis visulaiku raud ka viņam pieskaras,tekhisko dabuju,un deļ viņa ari zaudeja...
, 2012-04-02 20:56, pirms 13 gadiem
Paldies par piķi!
, 2012-04-02 20:57, pirms 13 gadiem
eh, laikam jau Ventspils nekad neizaugs par kaut ko vairāk kā vidusmēra klubu, vismaz VEFs ir pārrakstījis vēsturi un vienreiz izcīnījs sudrabu BBL. Par sīvu cīņu ar LRytas pusfinālā!
, 2012-04-02 20:57, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: O, Žalgiris dabūja pa muguru no Šauļiem- -11, labs prologs Final 4
Bet final4, paši šauli dabūs 30 pa dibenu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-02 20:58, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Bet final4, paši šauli dabūs 30 pa dibenu.
Nez nez, cik ar aci iemetu otrajā puslaika, Šauļi izskatījās tā neko, tāds Grafs Ventspilij būtu lieti noderējis pret LRY, bet nu Šauļi laikam vairāk maksāja. Šodien 14+7+1
, 2012-04-02 20:59, pirms 13 gadiem
nevarētu teikt ka Rytas labi spēlēja, baigi daudz garām aizmeta, bet BKV malači, tie tomēr bij Rytas, būtu īstajā laikā vēl kādu truli pār rokām ieplēsuši kas zin...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-02 21:01, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: nevarētu teikt ka Rytas labi spēlēja, baigi daudz garām aizmeta, bet BKV malači, tie tomēr bij Rytas, būtu īstajā laikā vēl kādu truli pār rokām ieplēsuši kas zin...
Vaidzeja rakstit,nebutu Zaķis ka berns beigas uzvedies butu ok
, 2012-04-02 21:01, pirms 13 gadiem
Summā -30 pret Rytas, ir ok. Bet īstenība... tas ari ir labi priekš jums, maziem bkv faniem, ka zaudējat tagad... pirmkārt, redzējāt cik tagad degviela maksa? Nebūs lieki jābrauc uz Viļņu. Un Otrkārt, neatkārtosies Kauņas kauns ar -53, sirdiņš jums nesapēs. Tā kā viss ir ok, veiksmi LBL pusfinālā!
, 2012-04-02 21:02, pirms 13 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: eh, laikam jau Ventspils nekad neizaugs par kaut ko vairāk kā vidusmēra klubu, vismaz VEFs ir pārrakstījis vēsturi un vienreiz izcīnījs sudrabu BBL. Par sīvu cīņu ar LRytas pusfinālā!
Pilnīgs mēsls – naudas jautājums - iedod kaut vai Gulbenei ritīgu budžetu – iepirks 3 kaut cik labus latviešus, 3 jaunos skatam, 6 labus leģionārus, kas spēlē pa 30 min un var močīt ar da jeb ko...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-02 21:03, pirms 13 gadiem
sece2011 rakstīja: Vaidzeja rakstit,nebutu Zaķis ka berns beigas uzvedies butu ok
LBL un Eurochallenge par tādu tehnisko nedeva, gan jau BBL ar iepriekš tā bija.
, 2012-04-02 21:04, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Pilnīgs mēsls – naudas jautājums - iedod kaut vai Gulbenei ritīgu budžetu – iepirks 3 kaut cik labus latviešus, 3 jaunos skatam, 6 labus leģionārus, kas spēlē pa 30 min un var močīt ar da jeb ko...
Aivars tak bagātākais cilvēks Latvijā, Ventspils pilsēta ar rītdienu, bet basketa klubs ar katru gadu iet uz leju
, 2012-04-02 21:04, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Pilnīgs mēsls – naudas jautājums - iedod kaut vai Gulbenei ritīgu budžetu – iepirks 3 kaut cik labus latviešus, 3 jaunos skatam, 6 labus leģionārus, kas spēlē pa 30 min un var močīt ar da jeb ko...
Tu domā, ka VEFam baigi daudz naudas? No valsts abiem klubiem vienāda summiņa tiek, Ventspillij tak Lembergs aiz muguras stāv. Jautājums ir cik labi klubs un tā personāls spēj piesaistīt spēlētājus, nevis lielā naudas atšķirība.
, 2012-04-02 21:05, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: ja godīgi, cik nu sanāca pārraides dēļ redzēt, šāds Rytas galīgi nav nepārvarams VEFam. Vienīgi žēl, ka Dairis nebūs. Tas tomēr ir pamatīgs robs.
jā un taco bellijs nav iespēlēts kārtīgi, tagad Butauts var kost pirkstos. Milidžam būs jāspēlē kā jaunībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-02 21:06, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Aivars tak bagātākais cilvēks Latvijā, Ventspils pilsēta ar rītdienu, bet basketa klubs ar katru gadu iet uz leju
Kur tu redzi kaut kādu iešanu uz leju? Un kāds sakars ar Aivaru?
, 2012-04-02 21:06, pirms 13 gadiem
Nu pieņemsim tev ir nauda klubam,viņi tip saperk speletajus,a tiem kam mazak nauda viņi saper labakus un sit ara visus bagatakus klubus
, 2012-04-02 21:06, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Aivars tak bagātākais cilvēks Latvijā, Ventspils pilsēta ar rītdienu, bet basketa klubs ar katru gadu iet uz leju
Aivaram ir citas vietas, kur ieguldīt naudu, starp citu, baigais mīts, ka miljonārs naudu visu laiku tur zeķē un dzīvo laimīgs ik pa laikam izmetot kādu žūksni plebejiem. Nauda visu laiku dzīvo apritē, ieguldīt tukšā caurumā , nedomāju, ka Lembergam tas ir interesanti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-02 21:07, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kur tu redzi kaut kādu iešanu uz leju? Un kāds sakars ar Aivaru?
Tāpat kā RD jautājumā jāapgaismo?
, 2012-04-02 21:07, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Tad jau iedod Zilupes komandai Barcas budžetu, arī tur viss notiks! Tik tizli pateici!
Es biju domājis Baltijas mērogā un neko tizlu nesaskatu – jebkurā gadījumā VISUS IZŠĶIR NAUDA, ir nauda, ir labi spēlētāji, nav naudas, nebūs labi spēlētāji...
, 2012-04-02 21:08, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Aivaram ir citas vietas, kur ieguldīt naudu, starp citu, baigais mīts, ka miljonārs naudu visu laiku tur zeķē un dzīvo laimīgs ik pa laikam izmetot kādu žūksni plebejiem. Nauda visu laiku dzīvo apritē, ieguldīt tukšā caurumā , nedomāju, ka Lembergam tas ir interesanti.
Beidz tirst, nebūtu viņš tā sasmērējies, no visiem entajiem uzņēmumiem un kompānijām dabūtu naudu, savu jau viņš nedos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-02 21:09, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Kāds var izstāstīt, kādus atkal podus Zaķis savārījis šajā spēlē?
5 piezimes,plus beigas nevaidziga tehniska tas mana skatijuma bija sudigakais no viņa puses
, 2012-04-02 21:09, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Tāpat kā RD jautājumā jāapgaismo?
Tu jau neesi neko apgaismojis RD jautājumā. Un apgaismo mani BKV jautājumā, lielais naudas jautājumu "speciālist"
, 2012-04-02 21:09, pirms 13 gadiem
zilīts ar ģeneratoru rakstīja: da joptvai, tu tak i ģēnijs!
neesmu ģēnijs, bet neesmu arī pamuļķis, kā tu
, 2012-04-02 21:10, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Beidz tirst, nebūtu viņš tā sasmērējies, no visiem entajiem uzņēmumiem un kompānijām dabūtu naudu, savu jau viņš nedos.
Tu liktu naudu iekšā melnā caurumā ja zinātu, ka nekad viņu nedabūtu atpakaļ? Cita lieta, ja būtu prestižš, piemēram, ja man piederētu tāds klubs kā Žalgiris vai Rytas, tā būtu cita lieta , bet BKV ir BKV.
, 2012-04-02 21:10, pirms 13 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: eh, laikam jau Ventspils nekad neizaugs par kaut ko vairāk kā vidusmēra klubu, vismaz VEFs ir pārrakstījis vēsturi un vienreiz izcīnījs sudrabu BBL. Par sīvu cīņu ar LRytas pusfinālā!
Ventspils bija labs klubs, kad tu vel bijis autinos un Riga nebija pat kaads vidusmera klubs.
, 2012-04-02 21:10, pirms 13 gadiem
pirmais puslaiks vsp sūds, otrais vel kautcik baudams! Zaķis, ka nedraudzējas ar galvu tā joprojām! Tādēļ ir mans "mīļākais" spēlētajs kopš 18 novembra spēles! Ja nu kas - mēs jus reabilitēsim!
, 2012-04-02 21:11, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kur tu redzi kaut kādu iešanu uz leju? Un kāds sakars ar Aivaru?
kāds sakars Ventspilim ar Aivaru? tu tak joko vai ne? Aivars ir ventspils un Ventspils ir Aivars..vai nu kā tur bij
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-02 21:12, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Visu neizšķir nauda. VEF ar otru mazāko budžetu Eurocup tika TOP un bija vienas uzvaras attālumā no TOP8.

Tāpat kā Kalev, domāju viņu budžets nav liels, bet sīvi cīnījās ar VEF. Šauļi pret Žalgiri, uzvarēja, kaut VEFs tika pie -40! Nauda nosaka daudz, bet arī menedžments un pareizā spēlētāju izvēle.
Piekritu ka nauda nav galvena
, 2012-04-02 21:12, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu liktu naudu iekšā melnā caurumā ja zinātu, ka nekad viņu nedabūtu atpakaļ? Cita lieta, ja būtu prestižš, piemēram, ja man piederētu tāds klubs kā Žalgiris vai Rytas, tā būtu cita lieta , bet BKV ir BKV.
Nu redz, nebūtu aivars pakāsis ostā ietekmi būtu arī $$$, pārējos viņa veidojumos, jau nevar dod naudu basketa klubam Praktiski neviens jau nedod savu naudu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-02 21:13, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nu redz, nebūtu aivars pakāsis ostā ietekmi būtu arī $$$, pārējos viņa veidojumos, jau nevar dod naudu basketa klubam Praktiski neviens jau nedod savu naudu
Tu dotu?
, 2012-04-02 21:13, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: kāds sakars Ventspilim ar Aivaru? tu tak joko vai ne? Aivars ir ventspils un Ventspils ir Aivars..vai nu kā tur bij
Ne jau viņš pats savu naudu liek tur iekšā – un grūti iedomāties kādu lielo Ventspils tranzīta/ostas uzņēmumu, kurā nav savstarpējais kariņš ar visiem Ventspils naudasmaisiem...
, 2012-04-02 21:17, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu dotu?
Beidz, viņš ir ļoti bagāts un ar ietekmi daudzos uzņēmumos, es dotu, jo tā var arī uzlabot savu tēlu un man patiktu nedaudz patērēt naudu sportā.
, 2012-04-02 21:18, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Beidz, viņš ir ļoti bagāts un ar ietekmi daudzos uzņēmumos, es dotu, jo tā var arī uzlabot savu tēlu un man patiktu nedaudz patērēt naudu sportā.
Nu , tā var uzlabot savu tēlu tikai konkrētās aprindās, domāju, ka VEF segmentam būtu smagi pie vienas vietas, ka tu esi labais samārietis. Es domāju, ja es sponsorētu kādu basketa klubu, tad tas noteikti nebūtu no Latvijas.
, 2012-04-02 21:18, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: eu es arī par VEF bet tāds dau.nis kā tu nekad nebūšu....šodien spēlēja LV pret LT...kad paliks 14 tad sapratīsi
interesanti kapēc LT Rytas fani nefano par Zalgiris,kad tie spēlē piem.ar Vefu? tapēc,ka fano par savu klubu,kad ir izlases spēles,tad savādāk,bet ja runa par klubiem nekad nefanošu par citiem Lv klubiem izņemot to,par kura fanu sevi uzskatu...tas tā,lai uztver kāpēc citi ir pret BKV no Vef faniem,bet Tev visi labi tāpat kā deputātiem..
, 2012-04-02 21:18, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ne jau viņš pats savu naudu liek tur iekšā – un grūti iedomāties kādu lielo Ventspils tranzīta/ostas uzņēmumu, kurā nav savstarpējais kariņš ar visiem Ventspils naudasmaisiem...
stāsti ko gribi, bet visi tā pat zin ka ja Aivaram aizrautu širmi tad viņš kaut parīt BKV aizklapētu Aivars ir lielākais naudas maiss Latvijā, un iebāzis taustekļus visās lielajās iestādītēs LV un ne tikai LV,...... taka ka Aivars tur ņipričom nevajag...
, 2012-04-02 21:20, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Visu neizšķir nauda. VEF ar otru mazāko budžetu Eurocup tika TOP un bija vienas uzvaras attālumā no TOP8.

Tāpat kā Kalev, domāju viņu budžets nav liels, bet sīvi cīnījās ar VEF. Šauļi pret Žalgiri, uzvarēja, kaut VEFs tika pie -40! Nauda nosaka daudz, bet arī menedžments un pareizā spēlētāju izvēle. Nav starpības, vai tev budžets ir 1M vai 2M. Starpība ir tad, ja budžets ir 40M vai 2M. Un ar ne vienmēr.
Latvijā ir baigi daudz labu spēlētāju, no kā izvēlēties? Aizies piemēram Bērzs, Bertāns, Janičenoks no VEFa, atrodi Latvijā viņiem līdzvērtīgus aizvietotājus, tāpat labu saspēlnieku vai labu centru – tie visi ir jāpērk, un ja gribi labu, tad vajag reālas babkas... Ar Lietuvu vispār nav jēgas neko salīdzināt...
, 2012-04-02 21:23, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Latvijā ir baigi daudz labu spēlētāju, no kā izvēlēties? Aizies piemēram Bērzs, Bertāns, Janičenoks no VEFa, atrodi Latvijā viņiem līdzvērtīgus aizvietotājus, tāpat labu saspēlnieku vai labu centru – tie visi ir jāpērk, un ja gribi labu, tad vajag reālas babkas... Ar Lietuvu vispār nav jēgas neko salīdzināt...
Bet nu var mēģināt salīdzināt, LKL tā konkurence tik liela veidojas tāpēc, ka pēdējos gados parādās ļoti daudz jaunie , turklāt ar vien vairāk parādās ambīcijas otrā ešalona klubiem cīņās ar Žalgiri un Rytas, pirms gadiem 5 vēl bija tikai Žalgiris un Rytas, Šauļi ņēma stabilu trešo vietu bez jebkādiem variantiem, tagad tā hierarhija nedaudz pamainās un citi arī grib sevi pierādīt. LBL šobrīd nekas tāds nenotiek un diez vai tuvākajā laikā arī notiks.
, 2012-04-02 21:24, pirms 13 gadiem
coldasice rakstīja: interesanti kapēc LT Rytas fani nefano par Zalgiris,kad tie spēlē piem.ar Vefu? tapēc,ka fano par savu klubu,kad ir izlases spēles,tad savādāk,bet ja runa par klubiem nekad nefanošu par citiem Lv klubiem izņemot to,par kura fanu sevi uzskatu...tas tā,lai uztver kāpēc citi ir pret BKV no Vef faniem,bet Tev visi labi tāpat kā deputātiem..
nesalīdzini Latviju ar Lietuvu basketbolā. es priecājos ka šie abi klubi kādā turnīrā pret spēcīgu klubu uzvarēs...,
un man ir pilnīgi vienalga uz tādiem tīņiem kā tu kura mērķis ir ieknābt internetā kādam, pakasīties utt,...
, 2012-04-02 21:25, pirms 13 gadiem
sece2011 rakstīja: Beigas labas,Zaķis visulaiku raud ka viņam pieskaras,tekhisko dabuju,un deļ viņa ari zaudeja...
Tieši tā Zajeca tehniskā pārvilka treknu krustu uz pozitīvu rezultātu ....diemžēl
, 2012-04-02 21:26, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu , tā var uzlabot savu tēlu tikai konkrētās aprindās, domāju, ka VEF segmentam būtu smagi pie vienas vietas, ka tu esi labais samārietis. Es domāju, ja es sponsorētu kādu basketa klubu, tad tas noteikti nebūtu no Latvijas.
Jēga? Nodokļu atvieglojumi+reklāma. Ārzemēs tad jau stulbi+nevari būt klāt
, 2012-04-02 21:27, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Latvijā ir baigi daudz labu spēlētāju, no kā izvēlēties? Aizies piemēram Bērzs, Bertāns, Janičenoks no VEFa, atrodi Latvijā viņiem līdzvērtīgus aizvietotājus, tāpat labu saspēlnieku vai labu centru – tie visi ir jāpērk, un ja gribi labu, tad vajag reālas babkas... Ar Lietuvu vispār nav jēgas neko salīdzināt...
Grafs, Jurevičus un piemēram Strēlnieks. Bet jauni spēlētāji neies uz bkv, ja iespēja spēlēt eirocup vai augstākā līgā, piemēram, vtb
, 2012-04-02 21:29, pirms 13 gadiem
Tajā brīdī, kad tika atlaists Blaus, likās, ka vietā tiks ņemts kas labāks, nedomāju, ka man vienam.
Šobrīd rodas jautājums, kapēc tas tika darīts? Šajā spēlē (un ne tikai) abi centri ātri savāca piezīmes, kā rezultātā 2. puslaikā dabūja spēlēt "mīksti" - ļaut LR spēlētājiem mest vieglus metienus no apakšas utt. Lieti būtu noderējis vēl viens centrs šodien.
Vienalga, kārtējā sliktā spēle garajiem, atkal nevar savākt bumbas, zaudētās situācijās mēģina kko glābt un dabū tehniskās piezīmes.
Tiesneši arī pārāk respektēja to teātri, ko Rytas uz laukuma rādīja. Diez ko Valančūns darīs NBA? Tur tiesneši nesvilps sodu pie katra pieskāriena viņam, nožēlojams spēlētājs. Bija liels prieks, kad Meiers viņu nobloķēja.
, 2012-04-02 21:32, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: stāsti ko gribi, bet visi tā pat zin ka ja Aivaram aizrautu širmi tad viņš kaut parīt BKV aizklapētu Aivars ir lielākais naudas maiss Latvijā, un iebāzis taustekļus visās lielajās iestādītēs LV un ne tikai LV,...... taka ka Aivars tur ņipričom nevajag...
Atradis tīni skolu esmu beidzis pirms 15 gadiem...ta kā tīnis jau neesmu ļoti sen,vnk nepatīt tie,kas fano par visu un visiem,tikai lai fanotu.. vienmēr esmu bijis par vienu no Rīgas klubiem,Brocēni,Skonto,Ask Rīga un tagad Vef... pārējie man neinteresē un nekad neinteresēs... jo visu,kas notiek laukos mani neinteresē...un tam līdz nesekoju...mans subjektīvias skats uz lietām kā tādām...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-02 21:34, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: nesalīdzini Latviju ar Lietuvu basketbolā. es priecājos ka šie abi klubi kādā turnīrā pret spēcīgu klubu uzvarēs...,
un man ir pilnīgi vienalga uz tādiem tīņiem kā tu kura mērķis ir ieknābt internetā kādam, pakasīties utt,...
un es kaut kā neskasījos,bet gan izteicu savu viedokli,kapēc kāds novēl neveiksmi kādam citam klubam,tas ir normāli visā pasaulē,kapēc,lai tādi cilvēki nebūtu arī Lv?
, 2012-04-02 21:34, pirms 13 gadiem
sece2011 rakstīja: 5 piezimes,plus beigas nevaidziga tehniska tas mana skatijuma bija sudigakais no viņa puses
Tehnisko jau iedeva viņam diezgan nesaprotami,( pie tam savas publikas priekšā), ne par soda prasīšanu, bet par emociju, kuru vareetu nosaukt par "YEEEs" pēc iemesta groza, vai danka, kas nu tur bij
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-02 21:37, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Grafs, Jurevičus un piemēram Strēlnieks. Bet jauni spēlētāji neies uz bkv, ja iespēja spēlēt eirocup vai augstākā līgā, piemēram, vtb
Tu vari atbildēt par visiem jaunajiem?
Neteikšu, ka Grafs būtu labs centrs, uz maiņu nākt jā, bet ne kā 1. centrs, Jurevičus varbūt, Strēlnieks nespīd - kas tad vēl tāds labs un gatavs spēlēt paliek?
, 2012-04-02 21:37, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Grafs, Jurevičus un piemēram Strēlnieks. Bet jauni spēlētāji neies uz bkv, ja iespēja spēlēt eirocup vai augstākā līgā, piemēram, vtb
Ak dievs..
Nolaidies uz zemes. BKV un VEF ir vienā maisā liekami. Turklāt, VEF ir "populāri" ar jauno talantu marinēšanu uz soliņa, kā mēs to redzam šosezon. VEF nav ne pa gramu labāks klubs no tāda skata punkta. Un tavs draudzības spēļu turnīrs VTB arī nevienu īpaši neinteresē, tāpat.
, 2012-04-02 21:38, pirms 13 gadiem
zzt0p rakstīja: Tieši tā Zajeca tehniskā pārvilka treknu krustu uz pozitīvu rezultātu ....diemžēl
un kurš pateiks, par ko tā tehniskā? estu sūkātāji vienkārši nevēlējās vēlreiz uz Viļņu braukt. Kā bija kaut cik intrigas pazīmes, tā kaut kāds fantastisks sods. Tehniskā par to, ka cilvēks izstiepj gaisā roku no nokliedzas jeeeaaaaa? Žēl, ka soģi nozaga intrigu.... bija jau daudz spēka atdota un grūti enivej būtu , ko izvikt, bet intrigu būtu komanda pelnījusi.
, 2012-04-02 21:39, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: Tajā brīdī, kad tika atlaists Blaus, likās, ka vietā tiks ņemts kas labāks, nedomāju, ka man vienam.
Šobrīd rodas jautājums, kapēc tas tika darīts? Šajā spēlē (un ne tikai) abi centri ātri savāca piezīmes, kā rezultātā 2. puslaikā dabūja spēlēt "mīksti" - ļaut LR spēlētājiem mest vieglus metienus no apakšas utt. Lieti būtu noderējis vēl viens centrs šodien.
Vienalga, kārtējā sliktā spēle garajiem, atkal nevar savākt bumbas, zaudētās situācijās mēģina kko glābt un dabū tehniskās piezīmes.
Tiesneši arī pārāk respektēja to teātri, ko Rytas uz laukuma rādīja. Diez ko Valančūns darīs NBA? Tur tiesneši nesvilps sodu pie katra pieskāriena viņam, nožēlojams spēlētājs. Bija liels prieks, kad Meiers viņu nobloķēja.
Varbūt grafs aizmuka, varbūt kvotai nauda nepietika
, 2012-04-02 21:40, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: Ak dievs..
Nolaidies uz zemes. BKV un VEF ir vienā maisā liekami. Turklāt, VEF ir "populāri" ar jauno talantu marinēšanu uz soliņa, kā mēs to redzam šosezon. VEF nav ne pa gramu labāks klubs no tāda skata punkta. Un tavs draudzības spēļu turnīrs VTB arī nevienu īpaši neinteresē, tāpat.
Tā neinteresē, ka Fiba galvas apčurājušies skrēja klapēt bodi ciet.
, 2012-04-02 21:41, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Bet tas nemaina faktu, ka komanda ar mazu budžetu ir priekšā citām komandām, kurām tie budžeti ir 4x-5x lielāki. Un par to nav jābrīnās.
Es domāju, ka mēs ļoti labi zinām kapēc... 5 esošie/bijušie Latvijas izlases spēlētāji – tapēc jau arī sanāk, ka punkti latviešiem vairāk, ka lēģionāriem... Pavāc nost Bērzu, Bertānu un Janičenoku, aina izveidosies pavisam cita....
, 2012-04-02 21:41, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Es domāju, ka mēs ļoti labi zinām kapēc... 5 esošie/bijušie Latvijas izlases spēlētāji – tapēc jau arī sanāk, ka punkti latviešiem vairāk, ka lēģionāriem... Pavāc nost Bērzu, Bertānu un Janičenoku, aina izveidosies pavisam cita....
5? Nosauc?
, 2012-04-02 21:41, pirms 13 gadiem
coldasice rakstīja: Atradis tīni skolu esmu beidzis pirms 15 gadiem...ta kā tīnis jau neesmu ļoti sen,vnk nepatīt tie,kas fano par visu un visiem,tikai lai fanotu.. vienmēr esmu bijis par vienu no Rīgas klubiem,Brocēni,Skonto,Ask Rīga un tagad Vef... pārējie man neinteresē un nekad neinteresēs... jo visu,kas notiek laukos mani neinteresē...un tam līdz nesekoju...mans subjektīvias skats uz lietām kā tādām...
ja tevi interesē tikai un vienīgi ask un vef tad KO TU DARI PIE BKV RAKSTA?
, 2012-04-02 21:42, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Tā neinteresē, ka Fiba galvas apčurājušies skrēja klapēt bodi ciet.
VTB interesē tikai klubu vadībām, jo var nopelnīt. Spēlētājiem domāju, ka motivācija tur spēlēt ir zema, atcerēsimies, ko Lončārs teica par to turnīru, ka galīgi neredz jēgu tādam.
, 2012-04-02 21:42, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: 5? Nosauc?
Jahovičs, SV, Bērzs, Bertāns, Janičenoks
, 2012-04-02 21:44, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Jahovičs, SV, Bērzs, Bertāns, Janičenoks
Jahovičs stabils beņķa tālasi gals, tad jau drīzāk Kalve izlasē tiks, SV nespēlē izlasē jau 2 gadus. Janičenoks protams viens no līderiem, bet drīz viņu nomainīs Kuksiks ar Bertānu Jnr
, 2012-04-02 21:44, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: Ak dievs..
Nolaidies uz zemes. BKV un VEF ir vienā maisā liekami. Turklāt, VEF ir "populāri" ar jauno talantu marinēšanu uz soliņa, kā mēs to redzam šosezon. VEF nav ne pa gramu labāks klubs no tāda skata punkta. Un tavs draudzības spēļu turnīrs VTB arī nevienu īpaši neinteresē, tāpat.
tas ka tu par to nekā nezini nenozīmē ka nevienam neinteresē...iesaku paskatīties tev kādi klubi tur spēlē
Group A
1. Unics
2. Khimky
3. Zalgiris
4. N.Novgorod
5. VEF Riga
6. Krasnie Krilya
7. BC Astana
8. Budivelnyk
9. Kalev/Cramo
Group B
1. CSKA
2. Spartak SP
3. Lietuvos rytas
4. Lokomotiv
5. Asseco Prokom
6. Azovmash
7. CEZ Nymburk
8. Enisey
9. Minsk-2006

tiešām nevienam neinteresē?
, 2012-04-02 21:45, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: tas ka tu par to nekā nezini nenozīmē ka nevienam neinteresē...iesaku paskatīties tev kādi klubi tur spēlē
Group A
1. Unics
2. Khimky
3. Zalgiris
4. N.Novgorod
5. VEF Riga
6. Krasnie Krilya
7. BC Astana
8. Budivelnyk
9. Kalev/Cramo
Group B
1. CSKA
2. Spartak SP
3. Lietuvos rytas
4. Lokomotiv
5. Asseco Prokom
6. Azovmash
7. CEZ Nymburk
8. Enisey
9. Minsk-2006

tiešām nevienam neinteresē?
+1, mazliet palielinot turnīru +/- kā eurocup
, 2012-04-02 21:46, pirms 13 gadiem
kā būtu ja būtu, bet tomēr - ja tiesneši nebūtu tik ļoti sargājuši un pietiesājuši LRY un vaktējuši viņu jauno superzvaigzni ka tik nenodar pāri viņam....kas zin
ā un vēl - varbūt vēl kāds redzēja, nez vai pa tv arī rādīja kā rytas galvenais treneris sapsihojās uz vienu skatītāju - kauns.
, 2012-04-02 21:48, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Jahovičs stabils beņķa tālasi gals, tad jau drīzāk Kalve izlasē tiks, SV nespēlē izlasē jau 2 gadus. Janičenoks protams viens no līderiem, bet drīz viņu nomainīs Kuksiks ar Bertānu Jnr
Paņem acis pirkstos, es rakstīju esošie/bijušie
, 2012-04-02 21:49, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: tas ka tu par to nekā nezini nenozīmē ka nevienam neinteresē...iesaku paskatīties tev kādi klubi tur spēlē
Group A
1. Unics
2. Khimky
3. Zalgiris
4. N.Novgorod
5. VEF Riga
6. Krasnie Krilya
7. BC Astana
8. Budivelnyk
9. Kalev/Cramo
Group B
1. CSKA
2. Spartak SP
3. Lietuvos rytas
4. Lokomotiv
5. Asseco Prokom
6. Azovmash
7. CEZ Nymburk
8. Enisey
9. Minsk-2006

tiešām nevienam neinteresē?
Izlasi, ko augstāk rakstīju. Reāla interese šeit spēlēt varbūt ir tām komandām, kuras nenāk no basketbola lielvalstīm. Atskaiti nost krievus, leišus, domājams arī abus ukraiņu grandus. Kas paliek?
, 2012-04-02 21:50, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: +1, mazliet palielinot turnīru +/- kā eurocup
+ 3 Eirolīgas klubi, 6 Eurocup klubi
, 2012-04-02 21:52, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: + 3 Eirolīgas klubi, 6 Eurocup klubi
jo finansiāli esot pat ļoti izdevīgi nosacījumu. cits stāsts - kā tur vēl viss izvērsīsies ar ULEB un FIBA, kas paģēr, ka komandas, kas spēlē viņu turnīros, tādos kausos spēlētt nedrīkst
, 2012-04-02 21:57, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: Izlasi, ko augstāk rakstīju. Reāla interese šeit spēlēt varbūt ir tām komandām, kuras nenāk no basketbola lielvalstīm. Atskaiti nost krievus, leišus, domājams arī abus ukraiņu grandus. Kas paliek?
eu nu tu tak esi Gunārs jopcik ko ta tu gribēji?? Puertoriko klubu kādu? Kas Adrijas līgā spēlē? ir kāds spāņu, itāļu, franču,vācu klubs? ir??? klauns...
, 2012-04-02 21:57, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Atbalstīt varēja jau arī BKV tāpēc, ka VEFam daudz vieglāk būtu Final 4.
kapēc dot viņu faniem veltas cerības? labāk,lai norej Vefu ,pašu klubam paliekot ārpus Final 4 ...
, 2012-04-02 21:59, pirms 13 gadiem
coldasice rakstīja: kapēc dot viņu faniem veltas cerības? labāk,lai norej Vefu ,pašu klubam paliekot ārpus Final 4 ...
VEFu, kuram ir uzdāvināta vieta Final 4
, 2012-04-02 22:00, pirms 13 gadiem
Starp citu, kam tehniskā piezīme pienāktos tad, ja Final4 būtu tikuši Kalev?
, 2012-04-02 22:01, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: Izlasi, ko augstāk rakstīju. Reāla interese šeit spēlēt varbūt ir tām komandām, kuras nenāk no basketbola lielvalstīm. Atskaiti nost krievus, leišus, domājams arī abus ukraiņu grandus. Kas paliek?
atskaiti tos un šitos paliek VEF un Kalev... nu jā tad tev taisnība-līga ir galīgi švaka

nevari vnk pārdzīvot ka BKV netiek tādā līmenī uzspēlēt un ta izdomā kko ka tik uz.dir.st
, 2012-04-02 22:02, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: VEFu, kuram ir uzdāvināta vieta Final 4
Viņi nopelnīja vietu playoff bez regulārajām spēlēm.
, 2012-04-02 22:04, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: eu nu tu tak esi Gunārs jopcik ko ta tu gribēji?? Puertoriko klubu kādu? Kas Adrijas līgā spēlē? ir kāds spāņu, itāļu, franču,vācu klubs? ir??? klauns...
Laikam nesaprati...
Doma ir tāda, ka mazbudžeta klubiem šis turnīrs ir izdevīgs, jo var nopelnīt. Tiem, kam ir piķis, tie pāris tūkstoši ir gandrīz vai pie vienas vietas, tomēr var satraumēties spēlētāji utt.
Kā tu domā, kam šis turnīrs škiet svarīgāks, piemēram, Kalev vai CSKA ? ( CSKA vietā var ņemt jebkuru citu krievu klubu kaut vai).
, 2012-04-02 22:05, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: atskaiti tos un šitos paliek VEF un Kalev... nu jā tad tev taisnība-līga ir galīgi švaka

nevari vnk pārdzīvot ka BKV netiek tādā līmenī uzspēlēt un ta izdomā kko ka tik uz.dir.st
tu esi reāls atmorozoks, jo nevari vēl iebraukt...
, 2012-04-02 22:06, pirms 13 gadiem
rudzha1 rakstīja: Viņi nopelnīja vietu playoff bez regulārajām spēlēm.
Samaksājot BBL vadībai? Vai kā savādāk? – saki ko gribi, bet īsti nesaprotu jēgu šim turnīram, kapēc ir jābut kādiem izredzētajiem, nevari paspēt, nepiedalies...
, 2012-04-02 22:09, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Diemžēl BKV turpina apbēdināt līdzjutējus, tagad atliek vien LBL un cīņa par sudrabu.
kur sudrabu tāpat izcīnīs VEF (labākajā gadījumā)
, 2012-04-02 22:09, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: VEFu, kuram ir uzdāvināta vieta Final 4
vispāri jau Vef piedalijās Play off,tikai atšķirībā no Ventspils viņeim pretī stājās Kalev,kas starpcitu ,ja nemaldos bija regulārā turnīra uzvarētāji... un Ventspils paši vainģi,būtu uzvarējuši regulārajā turnīrā ,būtu pretī VEf un tad varētu pārmest tikai sev netikšan Final 4,tāpat kā tagad,jo bija iespēja tur tikt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-02 22:11, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: Laikam nesaprati...
Doma ir tāda, ka mazbudžeta klubiem šis turnīrs ir izdevīgs, jo var nopelnīt. Tiem, kam ir piķis, tie pāris tūkstoši ir gandrīz vai pie vienas vietas, tomēr var satraumēties spēlētāji utt.
Kā tu domā, kam šis turnīrs škiet svarīgāks, piemēram, Kalev vai CSKA ? ( CSKA vietā var ņemt jebkuru citu krievu klubu kaut vai).
kapēc ta viņi tur spēlē tu man neprašam izstāsti??

ja tas ir galīgi garām turnīrs, nekādas intereses nevienam, finansiāli mazsvarīgs lielajiem klubiem.......BET pašiem negribot un nevajagot tur spēlē 3 Eirolīgas klubi, 3 klubi kas ir eirocapa final four( atkal eirolīga) un virkne citu spēcīgu klubu? paskaidro lūdzu kā tas varēja gadīties?
, 2012-04-02 22:12, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Lūdzu pierādījumus, tam ka VEF marinē jaunos? PIERĀDĪJUMUS.
BKV arī īpaši neaizraujas un starta 5niekā pret augstskolu komandu sūta 4 leģionārus.
Atgādināšu, ka Eurocup un VTB līmenim nav gatavs neviens no jaunajiem, tāpēc spēles laiks epizodisks.
Jāni Bērziņš un nu jau satraumētais Kaufmanis, kuriem būtu jādodas laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-02 22:19, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Bērziņam 18 gadi, viņš nav gatavs tam līmenim. Parādi kurš no esošajiem Latvijas spēlētājiem pagātnē/tagadnē 18 gados ir ticis pie stabila spēles laika šādā līmenī? Nerunāju par Biedriņu, jo pats saproti, ka būtu stulbi salīdzināt Bērziņu ar Biedriņu!
Jānis Strēlnieks,Bertāns,Janičenoks, Kaspars Bērziņš utt. Šo sarakstu varētu turpināt mūžīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-02 22:30, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: Jānis Strēlnieks,Bertāns,Janičenoks, Kaspars Bērziņš utt. Šo sarakstu varētu turpināt mūžīgi.
strēlnieks 18 gados VeA pārsvarā, Bertāns ASK Juniors,Janičenoks Skonto, Bērzs pa Malagas unicaja fārmklubu...........nerubij tu pilnīgi nekā diemzeel

viskrutākajā līmenī 18 gados no taviem minētajiem bij KJ...Skonto tur kaukāda FIBA vsm mauca...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-02 22:36, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Bet kāpēc viņi jāvāc nost? Tad jau BKV jāvāc nost Bērziņš, Zaķis un hz kurš tur vēl kko iemest var. Skats būs kāds? Arī savādāks. Nav nekas jāņem nost. Nesaprotu, kādā sakarā vispār.
Es biju domājis tādā ziņā, ka piemēram kāds krievu klubs sagribēs Bērziņu, kāds Bertānu, vai piemēram Janičenoku kāds Azovmaš, babku ziņā VEFs nevarēs konkurēt.. Bet aiz muguras tad nav nekāa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-02 22:43, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Komandas kapteinis tukšā bēdīga situācija Ventspilī. viens Bērzs izšāvis, Zaķis parāda, ka viņa vērtība ir tik zema, ka vajadzētu pamest BKV.
pašam tukšā - kapteinis šodien bija Abernetijs, bet Strēlnieks nespēlēja. Kaut ko laikam saķēris no vīrusiesm.

Par Zaķi arī pienā šauj - tā ir , ka muld par to, ko nav redzējis. bet tev jau tas ir normāli. galvenais muldēt
, 2012-04-02 22:44, pirms 13 gadiem
trakais_v9 rakstīja: Saprotu,grūti tev samierināties ar BKV kāsienu un BBL sezonas beigām. Bet,lai VTB turnīru nosauktu par "zemu",tur toč jābūt dalbaj****.. Ne jau velti tagad Eiropā grib,lai krievi izvēlās,spēlēt VTB vai Eirokausos/līgā,jo tas VTB ir liels konkurents,kas nogrābj nost labus klubus ULEBam
Man domāt, ka viņš domāja ne jau komandu vārdus, bet gan attieksmi pret šo turnīru. bet nu visu rādīs laiks - dzīvos turnīrs vai iznīks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-02 23:15, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: O, Žalgiris dabūja pa muguru no Šauļiem- -11, labs prologs Final 4
Kad VEF zaudēja Kalev tad tu te bļaustījies par sētas līmeni...

Protams kalev nav Šauļi, bet Vef arī nav nekāds Žalgiris
, 2012-04-03 00:29, pirms 13 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: eh, laikam jau Ventspils nekad neizaugs par kaut ko vairāk kā vidusmēra klubu, vismaz VEFs ir pārrakstījis vēsturi un vienreiz izcīnījs sudrabu BBL. Par sīvu cīņu ar LRytas pusfinālā!
NU Nez gan BKV tomēr 8 reizes ir izcīnijis Latvijas neatkarības laikos titulus bet VEF tikai !!!! Ir uzvarī Brocēni, Skonto, Barons un arī VEF, taka nevar teikt, ka nav bijis klubs līmeni. Ir aizspēlējies arī līdz ULEB final4 un FIBA 3.vietai. Bet visu maisa Aivars, kamēr to neiesēdinās tikmēr nauda nebūs!
, 2012-04-03 00:45, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: tas ka tu par to nekā nezini nenozīmē ka nevienam neinteresē...iesaku paskatīties tev kādi klubi tur spēlē
Group A
1. Unics
2. Khimky
3. Zalgiris
4. N.Novgorod
5. VEF Riga
6. Krasnie Krilya
7. BC Astana
8. Budivelnyk
9. Kalev/Cramo
Group B
1. CSKA
2. Spartak SP
3. Lietuvos rytas
4. Lokomotiv
5. Asseco Prokom
6. Azovmash
7. CEZ Nymburk
8. Enisey
9. Minsk-2006

tiešām nevienam neinteresē?
Es teiktu pilnīgi sūdi salīdzinājumā ar Panatinaikos vai Barsalona vai Real! Loši tādi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 01:30, pirms 13 gadiem
Eksperti, smiekliigi lasiit, ibio.
, 2012-04-03 04:32, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: Jāni Bērziņš un nu jau satraumētais Kaufmanis, kuriem būtu jādodas laukumā.
es šaubos, vai kāds no viņiem pārnākot uz VEF pirmajā sezonā rēķinājās ar spēles laiku VTB vai ULEB, ja nu vienīgi pie lieliem plusiem vai mīnusiem, un tas jau būtu pēdējās, ko darīt kā meklēt skabargu citam acī, bet neredzēt baļķi savējā - BKV vispār latvieši netiek laukumā, kur nu vēl jaunie (bez Meiera), piemēram, vasarā visi teica, ka VEF Laksu nomarinējis, tagad normāli Ventspils izmantos, bet čiks vien ir - paši tur uz soliņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 09:08, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Bērziņam 18 gadi, viņš nav gatavs tam līmenim. Parādi kurš no esošajiem Latvijas spēlētājiem pagātnē/tagadnē 18 gados ir ticis pie stabila spēles laika šādā līmenī? Nerunāju par Biedriņu, jo pats saproti, ka būtu stulbi salīdzināt Bērziņu ar Biedriņu!
Ja atmiņa neviļ,tad Latvijas talantīgākie spēlētāji V.Valters,I.Miglinieks,G.Vētra un K.Muižnieks jau 18g plosījās pa PSRS augstāko un1.līgu un protams,ka Jānis Bērziņš no Valmieras tādam līmenim vēl nav gatavs,bet ar laiku,lai gan kas to lai zin cik augstu viš kāps pa karjeras trepītēm.Vispār nesaprotu kāpēc Eiropas kausos laukumā jālaiž 16g Geks un Žvīgurs-juniors,lai jau zēni pierāda savu varējumu LBL.VEF un BKV jādomā par 12-nieku kā līdzvērtīgu meistarībā,nevis soliņa deldētājus.BKV kapteinis A.Strēlnieks arī vairāk jāizmanto,jo kapteinim savs varējums jārāda laukumā vismaz 10-20 min.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 10:05, pirms 13 gadiem
Neizprotama ir G.Vētras rīcība, kad Jangs laukumā neko nevar parādīt, bet vienalga dod viņam spēlēt! Par ko viņam maksā? Lai kļūdītos un gūtu 3 punktus spēlē? Uz Zaķim ir jānolaižas uz zemes vai jāspēlē zemākā līgā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja