Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:367, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" vēlreiz zaudē "avīžniekiem" un netiek BBL "Final Four"

Jānis Pārums

"Ventspils" vēlreiz zaudē "avīžniekiem" un netiek BBL "Final Four"
Stīvens Grejs
Foto: bkventspils.lv

Šovakar Baltijas Basketbola līgas (BBL) Elites divīzijas ceturtdaļfināla spēlē "Ventspils" savā laukumā ar 63:73 piekāpās Viļņas "Lietuvos rytas", sērijā zaudējot ar 0-2.

Ventspils sākumsastāvs: Jangs, Meiers, Bērziņš, Abernetijs, Diane.

Spēles rezultātu trešajā minūtē atklāja Seibutis, izvirzot viesus vadībā, bet ventspilnieki pirmos punktus guva tikai divas minūtes vēlāk, kad divus soda metienus realizēja Artūrs Bērziņš, panākot 2:6. Brīdi vēlāk Bērziņš bija precīzs vēlreiz, bet ceturtdaļas beigas atkal sekmīgāk nospēlēja "avīžnieki", veicot izrāvienu 12:1. Tādejādi pēc pirmajām desmit minūtēm Gundara Vētras vadītā komanda zaudēja ar 5:18.

Otrajā ceturksnī ventspilnieku deficīts pieauga līdz -15, kad Kurzemes kluba klusuma periodu uzbrukumā pārtrauca Grejs – 8:20. Pamazām Ventspils punkti sāka krāties arvien regulārāk, taču būtiski nemazinājās arī viesu rezultativitāte. Puslaika pārtraukumā ventspilnieki devās ar 14 punktu deficītu – 20:34.

Otrais puslaiks iesākās līdzīgā cīņā. Pēc Bērziņa, Meiera, Greja aktivitātēm Kurzemes komanda nedaudz pietuvojās, tomēr nedaudz pavirša spēle aizsardzībā liedza pietuvoties vēl tuvāk – pārāk viegli pretinieki guva punktus no groza apakšas, turklāt bija precīzi arī no tālās distances. Pēc trešās ceturtdaļas 14 punktu deficīts saglabājās – 42:56.

Epizodiski ar precīziem tālmetieniem izcēlās Grejs, tomēr lielas problēmas radās ar viesu līdera Jona Valančūna neitralizāciju. Pēc Abernetija tālmetiena ventspilniekiem izdevās pietuvoties desmit punktu attālumā (52:62), bet Jangs pievilka līdz -8. Vēlāk Zaķis eleganti apspēlēja Valančūnu, taču Ronalds nesavaldījās, saņemot tehnisko piezīmi, kas viņam bija piektā. Lai arī vēl pēc tam ventspilnieki spēja pietuvoties sešu punktu attālumā, laika, lai noķertu pretiniekus, nepietika, tādejādi tika piedzīvots zaudējums – 63:73.

Sērijā līdz divām uzvarām ventspilnieki zaudēja ar 0-2, neiekļūstot "Final Four". Pusfināla pāros spēkiem mērosies "Žalgiris" – "Šiauliai" un "VEF Rīga" – "Lietuvos rytas".

BBL ceturtdaļfināls

Ventspils – Lietuvos rytas 63:73 (5:18, 15:16, 22:22, 21:17)
Ventspils: Grejs 14, Bērziņš 11+5AB, Abernetijs 9+8AB+5RP, Diane 9, Meiers 8, Zaķis 4, Jangs 3, Laksa 3, Vilards 2.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-02 21:37, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Grafs, Jurevičus un piemēram Strēlnieks. Bet jauni spēlētāji neies uz bkv, ja iespēja spēlēt eirocup vai augstākā līgā, piemēram, vtb
Tu vari atbildēt par visiem jaunajiem?
Neteikšu, ka Grafs būtu labs centrs, uz maiņu nākt jā, bet ne kā 1. centrs, Jurevičus varbūt, Strēlnieks nespīd - kas tad vēl tāds labs un gatavs spēlēt paliek?

     [+] [-]

, 2012-04-02 21:37, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Grafs, Jurevičus un piemēram Strēlnieks. Bet jauni spēlētāji neies uz bkv, ja iespēja spēlēt eirocup vai augstākā līgā, piemēram, vtb
Ak dievs..
Nolaidies uz zemes. BKV un VEF ir vienā maisā liekami. Turklāt, VEF ir "populāri" ar jauno talantu marinēšanu uz soliņa, kā mēs to redzam šosezon. VEF nav ne pa gramu labāks klubs no tāda skata punkta. Un tavs draudzības spēļu turnīrs VTB arī nevienu īpaši neinteresē, tāpat.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-02 21:38, pirms 13 gadiem
zzt0p rakstīja: Tieši tā Zajeca tehniskā pārvilka treknu krustu uz pozitīvu rezultātu ....diemžēl
un kurš pateiks, par ko tā tehniskā? estu sūkātāji vienkārši nevēlējās vēlreiz uz Viļņu braukt. Kā bija kaut cik intrigas pazīmes, tā kaut kāds fantastisks sods. Tehniskā par to, ka cilvēks izstiepj gaisā roku no nokliedzas jeeeaaaaa? Žēl, ka soģi nozaga intrigu.... bija jau daudz spēka atdota un grūti enivej būtu , ko izvikt, bet intrigu būtu komanda pelnījusi.

     [+] [-]

, 2012-04-02 21:39, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: Tajā brīdī, kad tika atlaists Blaus, likās, ka vietā tiks ņemts kas labāks, nedomāju, ka man vienam.
Šobrīd rodas jautājums, kapēc tas tika darīts? Šajā spēlē (un ne tikai) abi centri ātri savāca piezīmes, kā rezultātā 2. puslaikā dabūja spēlēt "mīksti" - ļaut LR spēlētājiem mest vieglus metienus no apakšas utt. Lieti būtu noderējis vēl viens centrs šodien.
Vienalga, kārtējā sliktā spēle garajiem, atkal nevar savākt bumbas, zaudētās situācijās mēģina kko glābt un dabū tehniskās piezīmes.
Tiesneši arī pārāk respektēja to teātri, ko Rytas uz laukuma rādīja. Diez ko Valančūns darīs NBA? Tur tiesneši nesvilps sodu pie katra pieskāriena viņam, nožēlojams spēlētājs. Bija liels prieks, kad Meiers viņu nobloķēja.
Varbūt grafs aizmuka, varbūt kvotai nauda nepietika

     [+] [-]

, 2012-04-02 21:40, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: Ak dievs..
Nolaidies uz zemes. BKV un VEF ir vienā maisā liekami. Turklāt, VEF ir "populāri" ar jauno talantu marinēšanu uz soliņa, kā mēs to redzam šosezon. VEF nav ne pa gramu labāks klubs no tāda skata punkta. Un tavs draudzības spēļu turnīrs VTB arī nevienu īpaši neinteresē, tāpat.
Tā neinteresē, ka Fiba galvas apčurājušies skrēja klapēt bodi ciet.

     [+] [-]

, 2012-04-02 21:41, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Bet tas nemaina faktu, ka komanda ar mazu budžetu ir priekšā citām komandām, kurām tie budžeti ir 4x-5x lielāki. Un par to nav jābrīnās.
Es domāju, ka mēs ļoti labi zinām kapēc... 5 esošie/bijušie Latvijas izlases spēlētāji – tapēc jau arī sanāk, ka punkti latviešiem vairāk, ka lēģionāriem... Pavāc nost Bērzu, Bertānu un Janičenoku, aina izveidosies pavisam cita....

  -1 [+] [-]

, 2012-04-02 21:41, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Es domāju, ka mēs ļoti labi zinām kapēc... 5 esošie/bijušie Latvijas izlases spēlētāji – tapēc jau arī sanāk, ka punkti latviešiem vairāk, ka lēģionāriem... Pavāc nost Bērzu, Bertānu un Janičenoku, aina izveidosies pavisam cita....
5? Nosauc?

  +2 [+] [-]

, 2012-04-02 21:41, pirms 13 gadiem
coldasice rakstīja: Atradis tīni skolu esmu beidzis pirms 15 gadiem...ta kā tīnis jau neesmu ļoti sen,vnk nepatīt tie,kas fano par visu un visiem,tikai lai fanotu.. vienmēr esmu bijis par vienu no Rīgas klubiem,Brocēni,Skonto,Ask Rīga un tagad Vef... pārējie man neinteresē un nekad neinteresēs... jo visu,kas notiek laukos mani neinteresē...un tam līdz nesekoju...mans subjektīvias skats uz lietām kā tādām...
ja tevi interesē tikai un vienīgi ask un vef tad KO TU DARI PIE BKV RAKSTA?

  +1 [+] [-]

, 2012-04-02 21:42, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Tā neinteresē, ka Fiba galvas apčurājušies skrēja klapēt bodi ciet.
VTB interesē tikai klubu vadībām, jo var nopelnīt. Spēlētājiem domāju, ka motivācija tur spēlēt ir zema, atcerēsimies, ko Lončārs teica par to turnīru, ka galīgi neredz jēgu tādam.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-02 21:42, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: 5? Nosauc?
Jahovičs, SV, Bērzs, Bertāns, Janičenoks

     [+] [-]

, 2012-04-02 21:44, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Jahovičs, SV, Bērzs, Bertāns, Janičenoks
Jahovičs stabils beņķa tālasi gals, tad jau drīzāk Kalve izlasē tiks, SV nespēlē izlasē jau 2 gadus. Janičenoks protams viens no līderiem, bet drīz viņu nomainīs Kuksiks ar Bertānu Jnr

  -1 [+] [-]

, 2012-04-02 21:44, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: Ak dievs..
Nolaidies uz zemes. BKV un VEF ir vienā maisā liekami. Turklāt, VEF ir "populāri" ar jauno talantu marinēšanu uz soliņa, kā mēs to redzam šosezon. VEF nav ne pa gramu labāks klubs no tāda skata punkta. Un tavs draudzības spēļu turnīrs VTB arī nevienu īpaši neinteresē, tāpat.
tas ka tu par to nekā nezini nenozīmē ka nevienam neinteresē...iesaku paskatīties tev kādi klubi tur spēlē
Group A
1. Unics
2. Khimky
3. Zalgiris
4. N.Novgorod
5. VEF Riga
6. Krasnie Krilya
7. BC Astana
8. Budivelnyk
9. Kalev/Cramo
Group B
1. CSKA
2. Spartak SP
3. Lietuvos rytas
4. Lokomotiv
5. Asseco Prokom
6. Azovmash
7. CEZ Nymburk
8. Enisey
9. Minsk-2006

tiešām nevienam neinteresē?

     [+] [-]

, 2012-04-02 21:45, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: tas ka tu par to nekā nezini nenozīmē ka nevienam neinteresē...iesaku paskatīties tev kādi klubi tur spēlē
Group A
1. Unics
2. Khimky
3. Zalgiris
4. N.Novgorod
5. VEF Riga
6. Krasnie Krilya
7. BC Astana
8. Budivelnyk
9. Kalev/Cramo
Group B
1. CSKA
2. Spartak SP
3. Lietuvos rytas
4. Lokomotiv
5. Asseco Prokom
6. Azovmash
7. CEZ Nymburk
8. Enisey
9. Minsk-2006

tiešām nevienam neinteresē?
+1, mazliet palielinot turnīru +/- kā eurocup

  +2 [+] [-]

, 2012-04-02 21:46, pirms 13 gadiem
kā būtu ja būtu, bet tomēr - ja tiesneši nebūtu tik ļoti sargājuši un pietiesājuši LRY un vaktējuši viņu jauno superzvaigzni ka tik nenodar pāri viņam....kas zin
ā un vēl - varbūt vēl kāds redzēja, nez vai pa tv arī rādīja kā rytas galvenais treneris sapsihojās uz vienu skatītāju - kauns.

     [+] [-]

, 2012-04-02 21:48, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Jahovičs stabils beņķa tālasi gals, tad jau drīzāk Kalve izlasē tiks, SV nespēlē izlasē jau 2 gadus. Janičenoks protams viens no līderiem, bet drīz viņu nomainīs Kuksiks ar Bertānu Jnr
Paņem acis pirkstos, es rakstīju esošie/bijušie

     [+] [-]

, 2012-04-02 21:49, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: tas ka tu par to nekā nezini nenozīmē ka nevienam neinteresē...iesaku paskatīties tev kādi klubi tur spēlē
Group A
1. Unics
2. Khimky
3. Zalgiris
4. N.Novgorod
5. VEF Riga
6. Krasnie Krilya
7. BC Astana
8. Budivelnyk
9. Kalev/Cramo
Group B
1. CSKA
2. Spartak SP
3. Lietuvos rytas
4. Lokomotiv
5. Asseco Prokom
6. Azovmash
7. CEZ Nymburk
8. Enisey
9. Minsk-2006

tiešām nevienam neinteresē?
Izlasi, ko augstāk rakstīju. Reāla interese šeit spēlēt varbūt ir tām komandām, kuras nenāk no basketbola lielvalstīm. Atskaiti nost krievus, leišus, domājams arī abus ukraiņu grandus. Kas paliek?

     [+] [-]

, 2012-04-02 21:50, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: +1, mazliet palielinot turnīru +/- kā eurocup
+ 3 Eirolīgas klubi, 6 Eurocup klubi

     [+] [-]

, 2012-04-02 21:52, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: + 3 Eirolīgas klubi, 6 Eurocup klubi
jo finansiāli esot pat ļoti izdevīgi nosacījumu. cits stāsts - kā tur vēl viss izvērsīsies ar ULEB un FIBA, kas paģēr, ka komandas, kas spēlē viņu turnīros, tādos kausos spēlētt nedrīkst

     [+] [-]

, 2012-04-02 21:57, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: Izlasi, ko augstāk rakstīju. Reāla interese šeit spēlēt varbūt ir tām komandām, kuras nenāk no basketbola lielvalstīm. Atskaiti nost krievus, leišus, domājams arī abus ukraiņu grandus. Kas paliek?
eu nu tu tak esi Gunārs jopcik ko ta tu gribēji?? Puertoriko klubu kādu? Kas Adrijas līgā spēlē? ir kāds spāņu, itāļu, franču,vācu klubs? ir??? klauns...

     [+] [-]

, 2012-04-02 21:57, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Atbalstīt varēja jau arī BKV tāpēc, ka VEFam daudz vieglāk būtu Final 4.
kapēc dot viņu faniem veltas cerības? labāk,lai norej Vefu ,pašu klubam paliekot ārpus Final 4 ...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-02 21:59, pirms 13 gadiem
coldasice rakstīja: kapēc dot viņu faniem veltas cerības? labāk,lai norej Vefu ,pašu klubam paliekot ārpus Final 4 ...
VEFu, kuram ir uzdāvināta vieta Final 4

  +1 [+] [-]

, 2012-04-02 22:00, pirms 13 gadiem
Starp citu, kam tehniskā piezīme pienāktos tad, ja Final4 būtu tikuši Kalev?

  +1 [+] [-]

, 2012-04-02 22:01, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: Izlasi, ko augstāk rakstīju. Reāla interese šeit spēlēt varbūt ir tām komandām, kuras nenāk no basketbola lielvalstīm. Atskaiti nost krievus, leišus, domājams arī abus ukraiņu grandus. Kas paliek?
atskaiti tos un šitos paliek VEF un Kalev... nu jā tad tev taisnība-līga ir galīgi švaka

nevari vnk pārdzīvot ka BKV netiek tādā līmenī uzspēlēt un ta izdomā kko ka tik uz.dir.st

  +3 [+] [-]

, 2012-04-02 22:02, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: VEFu, kuram ir uzdāvināta vieta Final 4
Viņi nopelnīja vietu playoff bez regulārajām spēlēm.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-02 22:04, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: eu nu tu tak esi Gunārs jopcik ko ta tu gribēji?? Puertoriko klubu kādu? Kas Adrijas līgā spēlē? ir kāds spāņu, itāļu, franču,vācu klubs? ir??? klauns...
Laikam nesaprati...
Doma ir tāda, ka mazbudžeta klubiem šis turnīrs ir izdevīgs, jo var nopelnīt. Tiem, kam ir piķis, tie pāris tūkstoši ir gandrīz vai pie vienas vietas, tomēr var satraumēties spēlētāji utt.
Kā tu domā, kam šis turnīrs škiet svarīgāks, piemēram, Kalev vai CSKA ? ( CSKA vietā var ņemt jebkuru citu krievu klubu kaut vai).

     [+] [-]

, 2012-04-02 22:05, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: atskaiti tos un šitos paliek VEF un Kalev... nu jā tad tev taisnība-līga ir galīgi švaka

nevari vnk pārdzīvot ka BKV netiek tādā līmenī uzspēlēt un ta izdomā kko ka tik uz.dir.st
tu esi reāls atmorozoks, jo nevari vēl iebraukt...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-02 22:06, pirms 13 gadiem
rudzha1 rakstīja: Viņi nopelnīja vietu playoff bez regulārajām spēlēm.
Samaksājot BBL vadībai? Vai kā savādāk? – saki ko gribi, bet īsti nesaprotu jēgu šim turnīram, kapēc ir jābut kādiem izredzētajiem, nevari paspēt, nepiedalies...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-02 22:09, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Diemžēl BKV turpina apbēdināt līdzjutējus, tagad atliek vien LBL un cīņa par sudrabu.
kur sudrabu tāpat izcīnīs VEF (labākajā gadījumā)

  -1 [+] [-]

, 2012-04-02 22:09, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: VEFu, kuram ir uzdāvināta vieta Final 4
vispāri jau Vef piedalijās Play off,tikai atšķirībā no Ventspils viņeim pretī stājās Kalev,kas starpcitu ,ja nemaldos bija regulārā turnīra uzvarētāji... un Ventspils paši vainģi,būtu uzvarējuši regulārajā turnīrā ,būtu pretī VEf un tad varētu pārmest tikai sev netikšan Final 4,tāpat kā tagad,jo bija iespēja tur tikt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-02 22:11, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: Laikam nesaprati...
Doma ir tāda, ka mazbudžeta klubiem šis turnīrs ir izdevīgs, jo var nopelnīt. Tiem, kam ir piķis, tie pāris tūkstoši ir gandrīz vai pie vienas vietas, tomēr var satraumēties spēlētāji utt.
Kā tu domā, kam šis turnīrs škiet svarīgāks, piemēram, Kalev vai CSKA ? ( CSKA vietā var ņemt jebkuru citu krievu klubu kaut vai).
kapēc ta viņi tur spēlē tu man neprašam izstāsti??

ja tas ir galīgi garām turnīrs, nekādas intereses nevienam, finansiāli mazsvarīgs lielajiem klubiem.......BET pašiem negribot un nevajagot tur spēlē 3 Eirolīgas klubi, 3 klubi kas ir eirocapa final four( atkal eirolīga) un virkne citu spēcīgu klubu? paskaidro lūdzu kā tas varēja gadīties?

     [+] [-]

, 2012-04-02 22:12, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Lūdzu pierādījumus, tam ka VEF marinē jaunos? PIERĀDĪJUMUS.
BKV arī īpaši neaizraujas un starta 5niekā pret augstskolu komandu sūta 4 leģionārus.
Atgādināšu, ka Eurocup un VTB līmenim nav gatavs neviens no jaunajiem, tāpēc spēles laiks epizodisks.
Jāni Bērziņš un nu jau satraumētais Kaufmanis, kuriem būtu jādodas laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja