Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:107, Did:0, useCase: 3

Valters atnes uzvaru Kaira debijā

Andrejs Siliņš

Valters atnes uzvaru Kaira debijā
ASK priecājas par izcīnīto uzvaru
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

SEB Baltijas Basketbola līgas (BBL) Elites divīzijas spēlē Ventspilī otrdien Rīgas ASK, pateicoties Sanda Valtera tālmetienam, izcīnīja uzvaru pār BK "Ventspils" basketbolistiem - 60:59.

Sākumsastāvi

BK Ventspils: Breizeltons, Vairogs, Jurevičus, Zaķis, Ciakoss
Rīgas ASK: Mažutis, Valters, Vītols, Helmanis, Šundovs.

Mājinieki sāk labi

Spēli ar trim punktiem iesāka Jurevičus, uz ko pēc vairākiem mēģinājumiem Šundovs atbildēja ar to pašu. ASK vienība, kas Ventspilī bija ieradušies astoņu vīru sastāvā, spēles sākumā vispār akcentēja savu uzbrukumu uz Šundovu, kas arī tikai saprotams, tomēr spēlētājam šovakar nebija ierastā precizitāte, un tas ne vienmēr attaisnojās. Emocijas bija uzkarsušas jau no paša spēles sākuma, un kādā no epizodēm Ciakoss un Helmanis, kuri kasījās jau ilgāku brīdi, saņēma abpusējo piezīmi. Tiesa, neliels kuriozs, jo viens no tiesnešiem parādīja nesportisko piezīmi, taču otrs abpusējo un pie tā arī palika.

Pēc šīs epizodes ceturtdaļas vidū Helmani nomainīja Kalve. ASK līdzjutēji, kas bija pulcējušies kuplā skaitā, uz katru soģu svilpi reaģēja ar svilpieniem. Jau ceturtdaļas vidusdaļā pie otrās piezīmes tika Šundovs, un spēlē iesaistījās Grafs. Mažutis divas reizes pēc kārtas atbruņoja mājiniekus, samazinot to pārsvaru līdz četriem punktiem. Tā kā ASK uz spēli bija ieradušies ar nomināli tikai Mažuti saspēles vadītāja postenī, tad, dodot lietuvietim atpūtu, saspēli vadīja pārmaiņus visi ārējās līnijas spēlētāji – Vītols, Bertāns un Valters. Pirmās desmit minūtes ar efektīgu caurgājienu noslēdza Kalve, triecot bumbu grozā. Mājiniekiem plus četri – 22:18.

ASK izraujas

Otro ceturtdaļu ar pustālo iesāka Veselovs, bet, kiā izrādījās, tie bija vieni no retajiem mājinieku punktiem otrajā ceturtdaļā. ASK uzbrukums kļuva daudzveidīgāks un, lai arī divas labas epizodes aizsardzībā Kanbergam, neļāva rīdziniekiem pietuvoties, mājinieku uzbrukums turpināja "buksēt". Aptuveni ceturtdaļas vidū jau vairs tikai minimals pārsvars mājiniekiem, un sekoja reklāmas pauze. Pēc tās Valters ar tālo beidzot izvirzīja viesus vadībā. Puslaika beigās Šundovam jau trešā piezīme, bet komandai tā bija tikai otrā ceturtdaļā. Beigās gan ventspilnieku uzbrukums kļuva agresīvāks, un piezīmes sakrājās arī viesiem. Pēc 20 minūtēm 32:28 viesiem par labu.

2 punktu ceturtdaļa

Otrā puslaika pirmajās trīs minūtēs komandas pa abām kopā guva trīs punktus, un to izdarīja Mažutis. Valters, kurš iesāka puslaiku, kādā epizodē savainoja kāju un laukumu pameta uz neatgriešanos trešajā ceturtdaļā. Laukumā risinājās spraiga, iziska spēle, kas brīžiem jau līdzinājās pilnīgam haosam. Pirmos un, kā vēlāk izrādījās, arī pēdējos punktus ceturtdaļā mājineiki guva pēc piecām ar pusi nospēlētām minūtēm – to no pustālās distances paveica Breizeltons.

Četras minūtes pirms beigām Šundovs saņēma jau ceturto piezīmi, tomēr tas ASK spēli pārāk neietekmēja, jo labi mačā bija iegājis arī Grafs un Kalve. Pēc Vītola tālmetiena pirmo reizi plus desmit viesiem, pēc mirkļa Zaķim ceturtā piezīme, kas situāciju Ventspils vienībai padarīja pavisam nepatīkamu. Līdz ceturtdaļas izskaņai Rīgas komanda panāca plus 14 – 44:30.

Ventspils atkopjas, Valters atnes uzvaru ASK

Pēdējo ceturtdaļu ar pāris labām epizodēm sāka Strēlnieks, ļaujot mājiniekiem nedaudz samazināt viesu pārsvaru. Lai arī ventspilniekiem izdevās tikt zem desmit punktu robežas, Valters caurgājienā ar diviem punktiem plus vēl sodu atkal panāca desmit punktu starpību – 53:43. Turpinājums gan atkal krietni labāks padevās mājiniekiem - pēc izrāviena 10:2 vairs tikai mīnus trīs. Piekto piezīmi pa šo laiku bija saņēmis rīdzinieku vienīgais pirmais numurs Mažutis, kas solīja dramatisku galotni. Pēc ilgāka laika, kurā komandas vairāk kļūdījās, nekā tika pie metieniem, Strēlnieks pusotru minūti līdz ceturtdaļas beigām ar tālu trīspunktnieku izlīdzināja rezultātu - 55:55. Minūti līdz beigām Kalve ar soda metineu panāca plus viens savējiem, bet ventspilnieki atbildēja ar Breizeltona tālo - 58:56.

24 sekundes līdz beigām bumba ventspilniekiem pie plus viens, un sekoja loģisks minūtes pārtraukums. Pēc tā Vītols pārkāpa noteikumus pret Jureviču, kurš realizēja vienu soda metienu, bet astoņas sekundes līdz beigām Kalve saņēma strīdīgu piezīmi uzbrukumā. Uzreiz tika pārkāpti noteikumi pret Breizeltonu, kurš nevarēja trāpīt un piecas sekundes līdz beigām Valters ar bumbu uzsāka ceļu pāri laukumam - pēdējā sekundē kapteinis trāpīja tālo un atnesa uzvaru ASK - 60:59.

SEB BBL Elites divīzija

BK Ventspils – Rīgas ASK 59:60
Ventspils: Strēlnieks 18, Jurevičus 13, Vairogs 10, Breizeltons 5, Veselovs 5, Zaķis 3, Skirmants 3, Ciakoss 2, Kanbergs
ASK: Mažutis 14, Valters 13, Vītols 11, Kalve 8, Šundovs 7, Bertāns 3, Grafs 2, Helmanis 2

Slēpts komentārs: matrix
Slēpts komentārs: Atom

  +3 [+] [-]

, 2008-12-30 23:58, pirms 16 gadiem
Alexij rakstīja: tie "suudabraalji" nesen Ventspili ar +30 uzvika... Forshi bija ko, forshi, suudabraal?
pilnībā piekrītu ja ask būtu vismaz 10 spēlētāji vini varētu pielietot daudz ciešāku aizsardzību un iespējams ventspils pat 59 pts nebūtu iemetuši. bet tā ir debīli runāt kas būtu ja būtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-12-31 00:01, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: tu nu gan losis esi
paga paga tulinj man dr.lv buus draudu veestule no ASK fanu kluba paasrtaavja..
Un pasaki kaa lai paciesh t5aadu komandu kuras fani ir tik debiili??

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 00:02, pirms 16 gadiem
riat80 rakstīja: kas tas par rezultātu basī 60:59? tur rezervisti spēlēja vai kā? nah wariors vienā spēlē iemet 117, a te knapi 60? salagu bars, tādu spēli toš par interesantu nenosauksi
1.kart NBA ir cits līmenis
2.kart vienam NBA speletajam alga ir lielaka nekā latvijas klubu budžets
3kart NBA 1cetrudaļa ilkst 12min
Tur tā atšķirība ko tu tevari saprast!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 00:09, pirms 16 gadiem
matrix rakstīja: tas bija melnju ask. Tagadejais ASK ir daudz simpaatiskaaks.. bet fani vnk (puke) veeljoprojaam..
She pieci!!!!! Komanda ta mainas tik kapec lidzjuteji ne??

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 00:10, pirms 16 gadiem
eiroliiga visi rezultati ir taadi - paskaties cska - khimki kads rez bij ! vai krievijas superligaa Dinamo - khimki?! tur viss ir 50- 60 punktu robezhaas
warriors naw basketbols, tas ir metienu konkurss. Celtics Lakers - labaakaas komandas savaa starpaa 83-92 - tas ir kartigs basketbols ar aizsardzibu. + vel protasm 12 min 1/4

riat80 rakstīja: kas tas par rezultātu basī 60:59? tur rezervisti spēlēja vai kā? nah wariors vienā spēlē iemet 117, a te knapi 60? salagu bars, tādu spēli toš par interesantu nenosauksi

  +5 [+] [-]

, 2008-12-31 00:14, pirms 16 gadiem
Jūlis rakstīja: She pieci!!!!! Komanda ta mainas tik kapec lidzjuteji ne??
visām Latvijas komandām tie līdzjutēji ir vienādi protams ar izņēmumiem neuzskatu , ka barona vai ventspils līdzjutēji būtu kaut par matu labāki

 +10 [+] [-]

, 2008-12-31 00:14, pirms 16 gadiem
es ceru ka sodienas speele atbildeeja visiem tiem kas visulaiku prasiija kapeec Butauts tik maz Kalvi laizh uz laukuma?

  +4 [+] [-]

, 2008-12-31 00:14, pirms 16 gadiem
Māri Bružik,pamētājam sodus!

  +4 [+] [-]

, 2008-12-31 00:15, pirms 16 gadiem
Creeper^ rakstīja: es ceru ka sodienas speele atbildeeja visiem tiem kas visulaiku prasiija kapeec Butauts tik maz Kalvi laizh uz laukuma?
Piekritu,Butauts zināja ko dara!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 00:18, pirms 16 gadiem
Ai negribēju neko rakstīt, bet palasot komentus neizturēju.
Pateikšu tikai divas lietas.1) Tādu antibasketbolu un tiesāšanu es vēl neredzēju.2) Ventsplnieki paši atdeva uzvarētu spēli un par Valteru - slotaskāts arī var izšaut vienreiz gadā!
Šitādi zāģi ir vissāpīgākie faniem un ļoti labi saprotu ventiņus, tā kā esmu Barons fans un mums arī šodien sūdīgi, iešu pasēdēšu vienā barčikā. Davai visiem.Čau.

     [+] [-]

, 2008-12-31 00:20, pirms 16 gadiem
Latvijas basketbola melnā diena. tik sliktu un nesakarīgu basi nebiju redzējis kopš vidusskolas kad spēlēja 5tā, 6ta klase. tiešām žēl.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-31 00:22, pirms 16 gadiem
Jany rakstīja: 1.kart NBA ir cits līmenis
2.kart vienam NBA speletajam alga ir lielaka nekā latvijas klubu budžets
3kart NBA 1cetrudaļa ilkst 12min
Tur tā atšķirība ko tu tevari saprast!
ko tu te ar demagoģiju nodarbojies? gribi par gudru izlikties? kāds sakars ar līmeni? Bača čempī hoķī rezultāti ir uz pusi mazāki kā KHL? Anglijā otrajā līgā futbolā rezultāti ir mazāki kā premjerlīgā? domā ja spēlētājiem maksātu 50 000 štukas mēnesī, viņi sāktu mest trīs reizes vairāk kā tagat? o.k. par spēles laiku piekrītu, bet ne jau par tām 8 min var 60 punktus iemest... tā kā nelecies ja nav argumentu....

     [+] [-]

, 2008-12-31 00:25, pirms 16 gadiem
Spēle zem katras kritikas abām komandām! kā var vienā ceturtdaļā tikai 2 punktus gūt?! Daudz kļūdas un problēmas ar piezīmēm, bet paldies Dievam, ka Valters var ielādēt tad, kad vajag

  -3 [+] [-]

, 2008-12-31 00:30, pirms 16 gadiem
zaksix rakstīja: eiroliiga visi rezultati ir taadi - paskaties cska - khimki kads rez bij ! vai krievijas superligaa Dinamo - khimki?! tur viss ir 50- 60 punktu robezhaas
warriors naw basketbols, tas ir metienu konkurss. Celtics Lakers - labaakaas komandas savaa starpaa 83-92 - tas ir kartigs basketbols ar aizsardzibu. + vel protasm 12 min 1/4


riat80 rakstīja: kas tas par rezultātu basī 60:59? tur rezervisti spēlēja vai kā? nah wariors vienā spēlē iemet 117, a te knapi 60? salagu bars, tādu spēli toš par interesantu nenosauksi
un? tad huļi agrāk vecais vefiņš varēja spēli beigt ar 105 - 110 punktiem? protams ne vienmēr, bet bieži..... vajag precīzāk mest iekšā

  +3 [+] [-]

, 2008-12-31 00:33, pirms 16 gadiem
riat80 rakstīja: ko tu te ar demagoģiju nodarbojies? gribi par gudru izlikties? kāds sakars ar līmeni? Bača čempī hoķī rezultāti ir uz pusi mazāki kā KHL? Anglijā otrajā līgā futbolā rezultāti ir mazāki kā premjerlīgā? domā ja spēlētājiem maksātu 50 000 štukas mēnesī, viņi sāktu mest trīs reizes vairāk kā tagat? o.k. par spēles laiku piekrītu, bet ne jau par tām 8 min var 60 punktus iemest... tā kā nelecies ja nav argumentu....
Tiesi tu gribi baigo veci nometat, bet nesanak, eiropas basketbols vispar, tiri ideologiski ir balstits uz speli aizsardziba, preteji nacionalas basketbola asociacijas piekoptajam uzbrukuma basketbolam, veljovairak tadas komandas ka warriors vai nuggets spele ta saukto run'n'gun, kur vel vairak viss uzsvars tiek likts uz metieniem, lidz ar to ari rezultats veiksmigas speles gadijuma var augt pamatigi (skiet tiesi nuggets bija tie kas pamatlaika speja iebert 168 punktus pagassezon)
Tavi salidzinajumi par hokeju un futbolu vispar ir smiekligi, pienemsim ka khl spele, kura ir rezultativa iemet pa abam 10 ripas (loti rezultativa spele, piemeram 4:6 beidzas) bet BAC komandas spele un nospele 3:2, kopa iemetot 5 vartus, tad sanak ka KHL met par 50% vairak vartu un ta starpiba procentuali ir tada pati ka basketbola... NHL vispar met vel vairak, un tur ir mazaks laukums, vispar amerika sporta veidi ir orienteti uz rezultivitati, tiek pienemti/groziti dazadi speles noteikumi, lai speli padaritu maksimali skatamu... ar futbolu lidzigs stasts, lielu grandu cinas parasti beidzas ar daziem iesistiem vartiem (vai apt bez tiem) bet kaut kada 5taja liga nav retums kad tiekoties komandam rezultatas ir piemeram 5:0, taka doma ko runa. Tu man vari dir*t cik gribi virsu, man vnk besi tadi pargudrisi ka tu!
Un 8 min starpcitu var iemest padaudz punktus, ja labi grib savus 30 katra komanda var ielikt...

     [+] [-]

, 2008-12-31 00:35, pirms 16 gadiem
riat80, Tu neaizdomājies tik tālu, ka aizsardzība var ņemt virsroku pār uzbrukumu. Vispār es brīnos kā tik daudz sameta, norakstu to uz Vītola un Mažuta izfaulošanos - nebūtu tie divi ārā BKV man šķiet 4. arī kādus 10 mošk iesviestu diemžēl

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 00:46, pirms 16 gadiem
riat80 rakstīja: ko tu te ar demagoģiju nodarbojies? gribi par gudru izlikties? kāds sakars ar līmeni? Bača čempī hoķī rezultāti ir uz pusi mazāki kā KHL? Anglijā otrajā līgā futbolā rezultāti ir mazāki kā premjerlīgā? domā ja spēlētājiem maksātu 50 000 štukas mēnesī, viņi sāktu mest trīs reizes vairāk kā tagat? o.k. par spēles laiku piekrītu, bet ne jau par tām 8 min var 60 punktus iemest... tā kā nelecies ja nav argumentu....
kads sakars ar līmeni? tu debīls esi? spēlētaju prasmes izsaka visu!

  -4 [+] [-]

, 2008-12-31 00:55, pirms 16 gadiem
ask izlīda!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-12-31 00:57, pirms 16 gadiem
ASK atkal paveicaas.!

     [+] [-]

, 2008-12-31 00:59, pirms 16 gadiem
apklusa gudritis, tiesi ta ka es velejos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-12-31 01:12, pirms 16 gadiem
ASK SUPER .

  +3 [+] [-]

, 2008-12-31 01:14, pirms 16 gadiem
Protams!
bliezejs4funny rakstīja: ASK atkal paveicaas.!

  -2 [+] [-]

, 2008-12-31 01:14, pirms 16 gadiem
Creeper^ rakstīja: es ceru ka sodienas speele atbildeeja visiem tiem kas visulaiku prasiija kapeec Butauts tik maz Kalvi laizh uz laukuma?
piekrītu ka šodienas spēle kalvem bija ar lielu MĪNUSS zīmi, bet kaut kas viņā ir un iespējams to vajag tikai mācēt (kalvi) izmantot.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-31 01:15, pirms 16 gadiem
Valterss rakstīja: ASK SUPER .
čau sandi kā atbraucāt no spēles?

     [+] [-]

, 2008-12-31 01:16, pirms 16 gadiem
kāpēc taa prasi?

     [+] [-]

, 2008-12-31 01:17, pirms 16 gadiem
Valterss rakstīja: kāpēc taa prasi?
izdomā citu niku!!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 01:37, pirms 16 gadiem
kas par speeli,kas par emocijaam...
valters beidzot pilda iista kapteinja pienaakumus

  -2 [+] [-]

, 2008-12-31 02:06, pirms 16 gadiem
Kaarteejo reizi ASK noplaukst
Zeel Ventini 2 ceturdalaas tikai 8 punkti

Liels Prieks Par Strelnieku

Nakamreiz salds revansh

  -1 [+] [-]

, 2008-12-31 03:26, pirms 16 gadiem
2pt

  -1 [+] [-]

, 2008-12-31 03:52, pirms 16 gadiem
milky rakstīja: Tiesi tu gribi baigo veci nometat, bet nesanak, eiropas basketbols vispar, tiri ideologiski ir balstits uz speli aizsardziba, preteji nacionalas basketbola asociacijas piekoptajam uzbrukuma basketbolam, veljovairak tadas komandas ka warriors vai nuggets spele ta saukto run'n'gun, kur vel vairak viss uzsvars tiek likts uz metieniem, lidz ar to ari rezultats veiksmigas speles gadijuma var augt pamatigi (skiet tiesi nuggets bija tie kas pamatlaika speja iebert 168 punktus pagassezon)
Tavi salidzinajumi par hokeju un futbolu vispar ir smiekligi, pienemsim ka khl spele, kura ir rezultativa iemet pa abam 10 ripas (loti rezultativa spele, piemeram 4:6 beidzas) bet BAC komandas spele un nospele 3:2, kopa iemetot 5 vartus, tad sanak ka KHL met par 50% vairak vartu un ta starpiba procentuali ir tada pati ka basketbola... NHL vispar met vel vairak, un tur ir mazaks laukums, vispar amerika sporta veidi ir orienteti uz rezultivitati, tiek pienemti/groziti dazadi speles noteikumi, lai speli padaritu maksimali skatamu... ar futbolu lidzigs stasts, lielu grandu cinas parasti beidzas ar daziem iesistiem vartiem (vai apt bez tiem) bet kaut kada 5taja liga nav retums kad tiekoties komandam rezultatas ir piemeram 5:0, taka doma ko runa. Tu man vari dir*t cik gribi virsu, man vnk besi tadi pargudrisi ka tu!
Un 8 min starpcitu var iemest padaudz punktus, ja labi grib savus 30 katra komanda var ielikt...
pilniigi piekriitu

bet par Kalves spēli biju pārsteigts, cereeju uz ko vairak, ja nebūtu valtera trejaca buutu jaavaino Kalves sods uzbrukumaa peedeejaa minūtē..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja