Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:107, Did:0, useCase: 3

Zonne: "Prioritāte šobrīd ir latviešu spēlētāji"

Zonne: "Prioritāte šobrīd ir latviešu spēlētāji"
Ivo Zonne
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Basketbola kluba "Barons/LMT" prezidents Ivo Zonne uzsver, ka komandai šobrīd ir problēmas nevis ar finansēm, bet sakarīgu komandas spēli, kādēļ notikušas pēdējo nedēļu pārmaiņas. Tiek meklēts sastāva papildinājums latviešu spēlētāju vidū.

"Atliek apskatīties tabulā un uz komandas sniegumu," trenera Kārļa Muižnieka atlaišanu komentēja kluba prezidents, noliedzot jebkādu finansiālu pamatojumu šim solim. "Mums nav problēmas ar naudu, mums ir problēmas ar sniegumu un komandas spēli. Šobrīd Baltijā tas izklausās kā brīnums, taču tā ir. Mums ir labi spēlētāji, bet nav rezultātu, un šajā situācijā pirmais, uz ko skatās, ir treneris. Un tad tālāk - uz atsevišķiem spēlētājiem. Nevaru teikt, ka vainīgs tikai treneris, tikai vadība vai kāds spēlētājs. Mēs visi kopā esam pieļāvuši milzīgas kļūdas."

Starp spēlētājiem šobrīd neapmierina lietuvieša Ģiedra Gusta sniegums. "Gusts neatbilst savai cenai. To viņam arī šodien pateicu - ar tādu spēli tu nemaksā tādu naudu," apliecina Zonne, taču uzsver - nevienam citam algu samazināt nav piedāvāts. "Piedāvājums palikt par samazinātu atalgojumu izteikts tikai viņam, nevis visiem spēlētājiem, un ne jau tāpēc, ka klubam nebūtu naudas - vienkārši Gusts šobrīd nespēlē tā, lai saņemtu tādu naudu. Var apskatīties kaut vai vakardienas spēles protokolu - kā nospēlēja citi līderi kā Aleksanders, Šķēle, Roudss vai Bērziņš, un kā - Gusts [metieni no spēles - 1/8, lietderības koeficients - mīnus seši]." No kluba puses lēmums netikšot forsēts. "Paši redzat, ka katra diena nāk ar jauniem pavērsieniem, un grūti prognozēt, kas būs tālāk. Negribas neko sasteigt un izdarīt nepareizus lēmumus."

Nojaušams, ka komandā vairs nebūs Korija Smita. "Tas ir īpašs stāsts. Vēl pusvienos naktī vienojāmies, ka viņš paliek, bet no rīta viņš jau bija prom. Tur nav nekāda sakara ne ar krīzi, ne atlaišanu, vienīgi ar spēlētāja galvu," secina kluba prezidents. "Šobrīd viņš piedāvājas braukt atpakaļ, bet tad jautājums - vai mums vajadzīgs spēlētājs, kurš šādi var pamest komandu pirms ļoti svarīgas spēles? Tā kā tik daudz tumšādainos amerikāņus tagad nav populāri ņemt, mēs sākam ieklausīties tautā - meklējam latviešus..."

Konkrēts līguma piedāvājums gan nevienam šajās nedēļās neesot izteikts, jo pats Zonne bija ārpus valsts, un tāpat arī komandas ģenerālmenedžeris Andris Vanags. Izskanējušās baumas par iespējamo Inga Bankevica pāreju Zonne noliedz. "Nekāda pamata. Tikko ierados no Romas un ko tādu dzirdu pirmo reizi. Mūsu prakse ir zināma - interesējamies pilnīgi par visiem. Painteresēties par situāciju kādam no spēlētājiem ir normāla prakse, un ikdienā tas notiek arī attiecībā uz mūsu spēlētājiem - Aleksanderu, Šķēli, to pašu Gustu. Droši varu apgalvot: personīgi es neesmu runājis ar Bankevicu, un līgumu viņam neviens noteikti nav piedāvājis. Interese? Interesē ikviens latvietis, jo mums viņu ir par maz."

Zonne uzskaita veselu virkni spēlētāju, kuru gaitām seko līdzi, taču uzsver - nevajag to jaukt ar piedāvājumu pārnākt uz "Baronu". "Esmu visiem pateicis - mani interesē jebkurš spēlētājs, tikai konkrēti pasakiet, cik maksā un kādi nosacījumi. Nav noslēpums, ka esam interesējušies par ļoti daudziem - no VEF par Jeromanovu, Gulbi un Koļesņikovu, par Brūniņu, Kosuškinu, tāpat interesējāmies par Štelmaheru, Kambalu, Šundovu, Valteru, Buškevicu, Gabrānu. Apzinām faktiski visus spēlētājus - kas tur slikts? Tā ir informācijas ievākšana un tirgus apzināšana, nevis piedāvājums. Joprojām interesējamies arī par dažādiem ārzemniekiem, taču prioritāte šobrīd ir atrast kādu latvieti. Lai komanda sāk pēc kaut kā izskatīties."

Treneru korpusā pārmaiņas šosezon vairs nav plānotas - komandu vadīs Mārtiņš Zībarts. "Ja trenerim nedod iespēju kļūt par treneri, tad kur lai mēs tos jaunos trenerus ņemam? Atbalstu pašreizējo risinājumu," apliecina Zonne, vēlreiz uzsverot - ar "Baronu" viss esot kārtībā. "Kaut kas bišķiņ jāpamaina, un es domāju - viss būs labi. Tāda ir mana pārliecība."

  +2 [+] [-]

, 2009-01-07 21:43, pirms 16 gadiem
vinardo rakstīja: Gusts nav cienīgs tās naudas ja,nu varbūt,bet klausies Ivi ,vai tad Armands attaisno savas štukas???
jā, attaisno!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-07 21:43, pirms 16 gadiem
Speedman rakstīja: bāc tu mazgadīgais puika bļjin nesaproti to, ka viņš, kā jau rakstīts rakstā, ievāc info par spēlētājiem un redzes loks ir ļoti plašs..
kāda jēga interesēties par spēlētājiem, kam ir līgums, un kam nav pamata aiziet

     [+] [-]

, 2009-01-07 21:44, pirms 16 gadiem
Krokodils, 21:39, pirms 3 minūtēm, citēt

Speedman rakstīja: pretīgas komandas, manuprāt, nav nevienas, bet ASK fani ir viskaitinošākie un,protams, tu tajā skaitā.

Ir, ir, tev taisnība, konkrēti dažus kadrus varētu pat sākt uzskaitīt!
----------------------
ja skaiti, tad droši arī mani

  -2 [+] [-]

, 2009-01-07 21:45, pirms 16 gadiem
wildo rakstīja: kāda jēga interesēties par spēlētājiem, kam ir līgums, un kam nav pamata aiziet
Pag, pag, un kāpēc nedrīkstētu interesēties par spēlētājiem ar līgumu?? Piemēram šādi var pačakarēt gaisotni ASK komandā, piemēram Kalvem, peidāvā lielāku naudu, ASK prasa transfēru, Barons negrib maksāt, spēlētājs neapmierināts, kašķis gatavs!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-07 21:45, pirms 16 gadiem
garais_999 rakstīja: Krokodils, 21:39, pirms 3 minūtēm, citēt

Speedman rakstīja: pretīgas komandas, manuprāt, nav nevienas, bet ASK fani ir viskaitinošākie un,protams, tu tajā skaitā.

Ir, ir, tev taisnība, konkrēti dažus kadrus varētu pat sākt uzskaitīt!
----------------------
ja skaiti, tad droši arī mani
Tu esi citā frontē!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-07 21:45, pirms 16 gadiem
Speedman rakstīja: pretīgas komandas, manuprāt, nav nevienas, bet ASK fani ir viskaitinošākie un,protams, tu tajā skaitā.
es kad aizeju uz barons spēli jūtos, kā uz Amerikas pazemu līgu atnācis

Fani vnk darija pareizi, tikai pasaki vēl, ka tu ja tev pie*istos dzeeraaji, tu nevis dotu pa muti, bet raudaatu pie 1. vechinjas, kas iet garaam!?

  -1 [+] [-]

, 2009-01-07 21:45, pirms 16 gadiem
Es jau virsrakstu izlasot parrecos

  +2 [+] [-]

, 2009-01-07 21:46, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Pag, pag, un kāpēc nedrīkstētu interesēties par spēlētājiem ar līgumu?? Piemēram šādi var pačakarēt gaisotni ASK komandā, piemēram Kalvem, peidāvā lielāku naudu, ASK prasa transfēru, Barons negrib maksāt, spēlētājs neapmierināts, kašķis gatavs!
Barons piedāvā piķi, Klintsons pasaka, ka vinjam ir liigums ar ASk, balle beigta. Ze end. Superstar Kalve kapaa ASK taalaak.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-07 21:47, pirms 16 gadiem
vinardo rakstīja: Gusts nav cienīgs tās naudas ja,nu varbūt,bet klausies Ivi ,vai tad Armands attaisno savas štukas???

jā, attaisno!

varbūt apgaismo,kā tieši???

  +7 [+] [-]

, 2009-01-07 21:47, pirms 16 gadiem
Speedman rakstīja: nu, par ASK arī gribi parunāties Limani? tu vienmēr tēlo baigi objektīvo čali, bet atmiņa laikam tevi pašu vien pieviļ draugs. Mīnusus varat salikt jau tagad, jo šis teikums man liekas jums ir pats sāpīgākais - ASK sezonas sākumā bija tāds pats kāds ir Barons pašlaik, muļķi!
Pie tam ar Vītolu jums nenormāli paveicās, nebūtu jūs viņu nogrābuši - nebūtu tagad kas kapājas.. Vēl neko neesmu novēlējis esporta ASK'eriem, tad ēdiet daudz biezpienu!
A kas Baronam traucēja viņu nogrābt? Vēl pirms sākās runas, ka viņš varētu spēlēt Latvījā? Droši vien labāku melnīti meklēja.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-07 21:47, pirms 16 gadiem
sarkasms

     [+] [-]

, 2009-01-07 21:47, pirms 16 gadiem
VoLTy rakstīja: Es jau virsrakstu izlasot parrecos
raksts vēl labāks

     [+] [-]

, 2009-01-07 21:47, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: jā, attaisno!
nu uz priekšu,es klausos...

  -2 [+] [-]

, 2009-01-07 21:47, pirms 16 gadiem
Krokodils, 21:45, pirms dažām sekundēm, citēt

garais_999 rakstīja: Krokodils, 21:39, pirms 3 minūtēm, citēt

Speedman rakstīja: pretīgas komandas, manuprāt, nav nevienas, bet ASK fani ir viskaitinošākie un,protams, tu tajā skaitā.

Ir, ir, tev taisnība, konkrēti dažus kadrus varētu pat sākt uzskaitīt!
----------------------
ja skaiti, tad droši arī mani

Tu esi citā frontē!
------------------------
pareizi pateici, patiešām citā frontē, bet pasmieties par ko jūs strīdaties toč var

  -4 [+] [-]

, 2009-01-07 21:48, pirms 16 gadiem
Ā, uz saka to Zonnes kungs. Fail!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-07 21:48, pirms 16 gadiem
wildo rakstīja: Barons piedāvā piķi, Klintsons pasaka, ka vinjam ir liigums ar ASk, balle beigta. Ze end. Superstar Kalve kapaa ASK taalaak.
Pa, pa līgumu arī var lauzt, tas nav tik grūti!

  +7 [+] [-]

, 2009-01-07 21:48, pirms 16 gadiem
Rafaello rakstīja: Nu nav divu domu - Jānis Ivanovskis, tas ir spēlētājs, kas izceltu Baronu saulītē
tulin uzradisies dravnieks un co un sāks klārēt ka Ivanovskim jau ir ljoti labs liigums anglijaa un ka vinsh nekur netaisās braukt utt. ja nu vienigais par LV vel nebijushu transfeeru vinju vareetu paarpirkt!!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-07 21:49, pirms 16 gadiem
vinardo rakstīja: nu uz priekšu,es klausos...
status paskaties, un Armands grūtos brīžos uzņemas līdera lomu, tu spēles skaties vispār!?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-07 21:50, pirms 16 gadiem
egils34 rakstīja: sarkasms
Tu esi viskaitinošākais no visiem ASK faniem, neskaitot Vimbu!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-07 21:50, pirms 16 gadiem
VoLTy rakstīja: Es jau virsrakstu izlasot parrecos
jasaka vien zonnem ka 1. aprīlis vēl ir loti tālu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-07 21:52, pirms 16 gadiem
Speedman rakstīja: tāda, ka tu esi pārāk sīks, lai to saprastu.. redzēji, ka tajā ''sarakstā'' par kuriem Zonne interesējas ir Valters un tagad baigo škrobi uzsita, ja? Nu, tā ir draugs, ja ar prātu nedraudzējas sezonas sākumā un grābj visu ko var, tad sanāk tāda situācija, kāda tā ir/būs ASK..
Zini, es gribu tevi kādreiz satikt, un vienk''arši iesist ar riktīgi smagu baļķi pa galvu. Ne jau lai sāpinātu, bet lai iesistu smadzenes galvā.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-07 21:52, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: status paskaties, un Armands grūtos brīžos uzņemas līdera lomu, tu spēles skaties vispār!?
protams skatos,Tu man gribi pateikt ka pēc statiem var zināt priekšlaicīgi spēles iznākumu,kāds Tu esi auns tomēr,un tie stati pret kādām komandām ir dabūti klauns,ja nav normāla attaisnojuma tad nevaukši pa velti

     [+] [-]

, 2009-01-07 21:52, pirms 16 gadiem
Speedman rakstīja: pag, pag, pag es nerunāju te PAR NEKĀDU kautiņu, draugs. Tas jau ir cits stāsts.
Un par to dzērāju sišanu tu nedaudz pāršāvi pār strīpu tu gribi teikt, ka tu savos 14(vai cik tev tur gadi bija) gados ietu kauties ar dzērājiem, ja? Nu, ja tā tad mums te aug jauns Stalone
Rembo !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-07 21:53, pirms 16 gadiem
Ideja jau apsveicama!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-07 21:53, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Pa, pa līgumu arī var lauzt, tas nav tik grūti!
Ok, Kalve aiziet uz Baronu, tāpat kā visi vidusmēra LV basketbolisti tur sapūst, bet ASK par transfeera naudu nopeerk piemeeram porzinģi un kapaa taalaak

  +5 [+] [-]

, 2009-01-07 21:53, pirms 16 gadiem
Nu tīri sakarīgi runā Zonne - nekas jauns,bet tomēr mazliet "pasvaigs" neteiktu ka negaidīti risinājumi,bet nu tagad jāgaida ari turpmākie soļi / pirmais jau sperts - K.Muižnieka atlaišana/,lai runas pārietu darbos!
Pret K.Muižnieku nau pretenziju vnk jebkura komanda kurai sniegums pasliktinās treneris ir pirmais, kas atbild!Un vispār ja pašam krīze pa kabatu nesistu ir daudz pozitīvi faktori,Esmu ne tikai kādas komandas atbalstītājs,bet arī visa Latvijas basketbola līdzjutējs!Lai vairāk letiņi mazāk viesspēlētājus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-01-07 21:54, pirms 16 gadiem
Tie, kuri te uztraucās par Kambalu, Štelmaheru, Valteriem Barona sakarā, laikam nav rakstu nemaz izlasījuši. Zonne teica, ka "esam interesējušies" (PAGĀTNES FORMA). Un arī pārējie spēlētāji ir pieminēti tirgus izpētes sakarā, nevis ar konkrētiem piedāvājumiem, vēlmēm. Un arī tie, kuri te bļauj par to, ka Baronā, redz, maz latviešu, neizskatās, ka "Prioritāte šobrīd ir latviešu spēlētāji", arīdzen, šķiet, nav lasījuši rakstu vai arī cieš uztveres problēmas. Zonne saka, ka meklē latviešus, ko nolīgt, nevis lepojas ar tiem retajiem letiņiem un plāniem iegādāties vēlvienu melno.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-07 21:55, pirms 16 gadiem
wildo rakstīja: Ok, Kalve aiziet uz Baronu, tāpat kā visi vidusmēra LV basketbolisti tur sapūst, bet ASK par transfeera naudu nopeerk piemeeram porzinģi un kapaa taalaak
Sapuust...Kur tam ir pamats? Šķēle sapuva? Sapuva? Bērziņš sapuva? Ku tu vari liet? Netiek tikai tie kuriem ir junioros, Kravčenko cits stāsts!

  -3 [+] [-]

, 2009-01-07 21:55, pirms 16 gadiem
Speedman rakstīja: pag, pag, pag es nerunāju te PAR NEKĀDU kautiņu, draugs. Tas jau ir cits stāsts.
Un par to dzērāju sišanu tu nedaudz pāršāvi pār strīpu tu gribi teikt, ka tu savos 14(vai cik tev tur gadi bija) gados ietu kauties ar dzērājiem, ja? Nu, ja tā tad mums te aug jauns Stalone
15 Nu es neietu, bet ja es buutu ~20, un buutu areenaa, tad protams, bet vsp Rembo bija ierochi, taa ka es driizaak kaads Supermens

  -2 [+] [-]

, 2009-01-07 21:56, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Sapuust...Kur tam ir pamats? Šķēle sapuva? Sapuva? Bērziņš sapuva? Ku tu vari liet? Netiek tikai tie kuriem ir junioros, Kravčenko cits stāsts!
lūk no kaadiem 20 speeleetaajiem tikai Bērziņs un Šķēle nesapuva.

     [+] [-]

, 2009-01-07 21:56, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Pag, pag, un kāpēc nedrīkstētu interesēties par spēlētājiem ar līgumu?? Piemēram šādi var pačakarēt gaisotni ASK komandā, piemēram Kalvem, peidāvā lielāku naudu, ASK prasa transfēru, Barons negrib maksāt, spēlētājs neapmierināts, kašķis gatavs!
Pareizi - tā ir Barona stratēģija, ja neiet pašiem, tad jāsačakarē dzīve arī pārējiem! Tā viennozīmīgi ir "profesionālas" komandas pazīme ar diviem darbiniekiem!