Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:107, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Rubulis

"Ventspils" pagarinājumā zaudē cīņu par BBL čempiona titulu

"Ventspils" pagarinājumā zaudē cīņu par BBL čempiona titulu
Foto: lrytas.lt

Baltijas Basketbola līgas (BBL) 2014./15. gada sezonas čempiona titulu šovakar izcīnīja "Šiauliai", kas otrajā spēlē ar 88:80 pagarinājumā pārspēja Latvijas čempionvienību "Ventspili". Divu spēļu summā rezultāts bija 156:150.

Pirmajā mačā Ventspilī uzvaru svinēja mājinieki, tiesa, tikai ar divu punktu pārsvaru (70:68). Spēles gaitā vadība mainījās 13 reizes, turklāt nevienai komandai neizdevās atrauties tālāk par sešiem punktiem. Bija gaidāms, ka tikpat līdzīga cīņa varētu būt arī šovakar, turklāt abas komandas nesen piedzīvoja zaudējumus vietējās līgās. Gan "Šiauliai", gan "Ventspils" zina, kādas sajūtas rada Baltijas čempiona tituls. Šauļi par čempioniem kļuva pirms gada, bet "Ventspils" savu vienīgo titulu izcīnīja 2013. gadā.

Šauļu basketbolisti ātri ieguva nelielu vadību (6:2), taču drīz vien to izsēja. Laukuma saimnieki aizsardzībā nebija gatavi noturēt ventspilnieku garā gala spēlētājus Hārviju Grantu un Artjomu Butjankovu, turklāt uzbrukumā Šauļu grozi nelabprāt pieņēma mājinieku metienus. Arī ventspilniekiem labas epizodes mijās ar kļūdām, un pirmā ceturtdaļa noslēdzās ar 18:17 mājinieku labā. Otrās ceturtdaļas sākumā ventspilnieki pēc vairākiem veiksmīgiem uzbrukumiem izvirzījās vadībā ar +5 (26:21; lielākais pārsvars līdz tam brīdim), taču turpinājums šai ofensīvai nesekoja. Ceturkšņa lielāko daļu mačs ritēja punkts punktā, bet līdz ar puslaika beigām Kristaps Janičenoks panāca +6 "Ventspilij" (38:32).

Otrā puslaika sākumā ventspilnieki atrāvās līdz pat +10 (44:34), ko šādā spraigā spēlē varēja uzskatīt par diezgan ievērojamu pārsvaru, tomēr "Šiauliai" ar diviem ātriem tālmetieniem parādīja, ka fināla iznākums vēl netiks izšķirts tik ātri. Šauļu basketbolisti ieguva pārliecību un atguva arī vadību. Līdz ar Granta atgriešanos laukumā (pirmajā puslaikā nopelnīja trīs piezīmes), ventspilnieku uzbrukums atdzīvojās un neļāva Šauļiem aizmukt. Pirms izšķirošajām 10 minūtēm 61:57 mājinieku labā.

Butjankovs un Grants parūpējās, lai ceturtās ceturtdaļas sākumā ventspilnieku punktu raža papildinātos diezgan raiti, taču aizsardzībā viesi nespēja apturēt Gintaru Leonaviču, kura precīzie metieni ļāva "Šiauliai" saglabāt nepieciešamo pārsvaru. Ventspilniekiem nepalīdzēja arī pašu pieļautās kļūdas, garām aizmestie brīvie metieni un nespēja izcīnīt atlēkušo bumbu pie sava groza.

Pēc rezultatīvā ceturtdaļas sākuma sekoja četru minūšu sausums, kura laikā punkti netika gūti, bet pēdējās divas minūtes ar +5 sāka mājinieki (74:69). Pēc Žaņa Peinera soda metiena un ar pūlēm noturētas aizsardzības ventspilnieku kapteinis Akselis Vairogs ar caurgājienu atjaunoja līdzsvaru summā. "Ventspils" vēlreiz izturēja aizsardzībā, taču Janičenoka metiens uzbrukumā bija no ļoti sarežģītas pozīcijas un 11 sekundes līdz beigām uzbrukumu ieguva mājinieki. Rokas Giedraitis aizmeta garām tālmetienu, kas nozīmēja, ka uzvarētāja noskaidrošanai būs nepieciešams papildlaiks.

Pagarinājuma pirmajās divās minūtēs "Šiauliai" ar presinga un agresīva uzbrukuma palīdzību palielināja pārsvaru līdz +8 (82:74). "Ventspils" uzbrukums tā arī nespēja rast veidu, kā regulāri tikt galā ar mājinieku aizsardzību, tikmēr pēdējās ventspilnieku cerības izdzēsa Ģiedraiša tālmetiens 22 sekundes līdz pagarinājuma beigām. Spēle noslēdzās ar rezultātu 88:80 mājinieku labā – summā "Šiauliai" uzvarēja ar 156:150.

Baltijas Basketbola līgas fināls, 1. aprīlis

Šiauliai - Ventspils 88:80 (18:17, 14:21, 29:19, 13:15, 14:8) Summā – 156:150
Šiauliai: Giedraitis 22, Juciks 18 (9ab), Leonavičs 18 (5ab), Alijevs 12 (7ab, 5rp), Olanders 8, Sulskis 7, Alens 3, Kumpis, Babkausks.
Ventspils: Janičenoks 18 (5ab), Grants 17 (6ab), Vairogs 12, Meiers 10, Butjankovs 7, Ate 6, Peiners 5, Gikass 3 (5rp), Bārnīss 2, Gulbis.

Spēles statistika

Šiauliai#Ventspils
19/40 (48%)2p.21/33 (64%)
9/30 (30%)3p.8/26 (31%)
23/30 (77%)1p.14/20 (70%)
43 (16)AB (uzbr.)32 (4)
16RP14
9PB5
3Bloki0
21Piezīmes24
13Kļūdas15

BBL uzvarētāji

GadsČempioniFinālistiTrešā vietaPusfinālisti
2015Šiauliai 156Ventspils 150
2014Šiauliai 140Prienai 123TU/Rock 149Pyrinto 127
2013Ventspils 161Prienai 142Kalev/Cramo 144Barons kvartāls 137
2012Žalgiris 74Lietuvos Rytas 70VEF Rīga 92Šiauliai 75
2011Žalgiris 75VEF Rīga 67Lietuvos Rytas 84Ventspils 80
2010Žalgiris 73Lietuvos Rytas 66Ventspils/Šiauliai-
2009Lietuvos Rytas 97Žalgiris 74Tartu Rock 77ASK Rīga 68
2008Žalgiris 86Lietuvos Rytas 84ASK Rīga 96Barons/LMT 82
2007Lietuvos Rytas 81Žalgiris 77Ventspils 94Šiauliai 88
2006Lietuvos Rytas 86Žalgiris 74Šiauliai 76Kedainiai Nevezis 59
2005Žalgiris 64Lietuvos Rytas 60Šiauliai 97Ventspils 87

Izmantotie resursi:
Baltic Basketball League


, 2015-04-01 20:32, pirms 10 gadiem
visu cieņu uzvarētāju cīņassparam cīņā par AB pie mūsu groza
pusklasi zemāka komanda parmāca baltrocīšus
, 2015-04-01 20:33, pirms 10 gadiem
Telefonam beigās aizgāja ciet
Man jau likās, ka bidzot ventspils plostniekiem viens kārtīgs vikings pieteicies, bet 2T un OT palika tāds pats plostotājs
:/
, 2015-04-01 20:33, pirms 10 gadiem
Ate, Vairogs, Gulbis, A. Bērziņš un centrā Biedžu ielikt - sapņu piecinieks!
, 2015-04-01 20:33, pirms 10 gadiem
Ārprāc...
, 2015-04-01 20:34, pirms 10 gadiem
nu neko... šauļi bija stiprāki......krisītim 40+ min. nu robi tu dod...guru tak ir čalim...bet cepuri nost.... sudrabs arī āfrikā ir sudrabs.... sveiciens ventišiem
, 2015-04-01 20:34, pirms 10 gadiem
Ventspilij bija jāņem šis čempionu tituls, nav nekādu attaisnojumu!
, 2015-04-01 20:34, pirms 10 gadiem
Ventspils princešufanu sapnis nu ir izsapņots! Sveiciens badijam un Stifleram!
, 2015-04-01 20:35, pirms 10 gadiem
Kauns!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-01 20:35, pirms 10 gadiem
Briesmas!!!
AB vispār pie sava groza nevar savākt, Tak Robi prom no Ventspils, kas saspēli vada vispār briesmas.
Grant tur vienīgais kas bija pelnījis uzvarēt .
, 2015-04-01 20:35, pirms 10 gadiem
Diemžēl leiši uzvarēja, žēl, bet otrajā puslaikā demonstrētais basketbols bija anti besketbols, tā nevar spēlēt!!

Dažiem spēlētājiem pavisam jocīgi lēmumi, piemēram bumbu piespēlēt Vairogam aiz muguras utt. totāls iegrābiens ar Bārnīsu BKV ir gan

Štelmahera trenēšanas plāns skaidri redzams, balstīties tikai uz Janičenoku tāpat kā uz Četmenu, nekādas citas izspēles utt.
Slēpts komentārs: sasperjods-k
, 2015-04-01 20:35, pirms 10 gadiem
BKV esot garš soliņš? Smiekli nāk, vienam Janim jāspēlē 40min.. Reāli tur komandā ir 3 spēlētāji - Grants, Janičs un Vairogs + Žanis. Pārējie ir vnk neizteiksmīgas figūras.

Nē, nē, pret šo BKV VEF būs viegla pastaiga, žēl. Nu jau pat gribētos pusfinālu ar Liepāju, tur būtu interesanti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-01 20:36, pirms 10 gadiem
Ventspils savā stilā ku nožēlojami nospēlēja
, 2015-04-01 20:36, pirms 10 gadiem
Barnisu un Gikas, aarprac, ka var taa iegrabties uz legionaariem??
Slēpts komentārs: W W E
Slēpts komentārs: Eksperts_01
, 2015-04-01 20:37, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Diemžēl leiši uzvarēja, žēl, bet otrajā puslaikā demonstrētais basketbols bija anti besketbols, tā nevar spēlēt!!

Dažiem spēlētājiem pavisam jocīgi lēmumi, piemēram bumbu piespēlēt vairogam aiz muguras utt.

Štelmahera trenēšanas plāns skaidri redzams, balstīties tikai uz Janičenoku tāpat kā uz Četmenu, nekādas citas izspēles utt.
Pilnīgi piekrītu, pēdējās spēlēs tas bija īpaši redzams- pilnīgs antibasketbols kas beidzas ar šito....
, 2015-04-01 20:37, pirms 10 gadiem
chuuw rakstīja: LEMBERG ČAMPION!
Nu saki ko gribi, nu VEFs nepazaudētu šiem Šauļiem, tās bija kkādas šausmas ko es redzēju 3 un 4 1/4 .. ZEME ATVERIES!
Nav kauns zaudet Shauljiem...Atceries VEF zaudejumu J-pilij?
, 2015-04-01 20:37, pirms 10 gadiem
Štelmaher atkāpies! kauns par savu komandu,nesaprotu ko tur pus komanda dara? kad jakapā pret sava spēka komandām,nabagi.. Janičenoks ar saskatījies Lebronu,vnk pipec.. Te kaut kas ar steigu ir jāmaina!!
, 2015-04-01 20:38, pirms 10 gadiem
VENTSPILS ČEMPIONS!!! (FACEPALM)
PFFFFF, sveiciens visiem VEF heiteriem
, 2015-04-01 20:38, pirms 10 gadiem
W W E rakstīja: Sveiciens XitMix
Izsuc man stobru
, 2015-04-01 20:38, pirms 10 gadiem
Nenormāli žēl, atabalsts manā istabā bija lielāks kā jebkurai VEF spēlei šosezon. Bet nu Štelmaheram pēc sezonas, ja netiek pie zelta, ir jāatkāpjas ar visām savām sistēmām un spēlētāju maiņām.
, 2015-04-01 20:38, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nav kauns zaudet Shauljiem...Atceries VEF zaudejumu J-pilij?
Kāpēc par to būtu jākaunās? Tad VEF nenovērtēja Jēkabpili un viss viņiem arī krita iekšā + spēlēja ļoti individuāli, kamēr šeit atdeva spēli
, 2015-04-01 20:38, pirms 10 gadiem
pus komanda vnk totaalakie nabagi palikusi,,. sezonas sakuma likas ka buus ok, bet se tev... ar steigu javeic izmainas!!
, 2015-04-01 20:39, pirms 10 gadiem
pēdējais laiks lai Štelmaheru atlaistu no darba, ja Ventspils vadība vēl kaut nedaudz cer uz LBL čempiontitulu.
, 2015-04-01 20:39, pirms 10 gadiem
Eksperts_01 rakstīja: Eh piķis pakāsts un vel Ventspils zaudē , kas var būt vel sāpīgāks!?
Lai vismaz mazs prieciņš būtu - jādara pretēji
, 2015-04-01 20:39, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: BKV esot garš soliņš? Smiekli nāk, vienam Janim jāspēlē 40min.. Reāli tur komandā ir 3 spēlētāji - Grants, Janičs un Vairogs + Žanis. Pārējie ir vnk neizteiksmīgas figūras.

Nē, nē, pret šo BKV VEF būs viegla pastaiga, žēl. Nu jau pat gribētos pusfinālu ar Liepāju, tur būtu interesanti.
kaads sakars shodienas zaudejumam ar iespejamo LBL finalseriju? Tur gan VEF, gan BKV veel jaaiekluust.
, 2015-04-01 20:39, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: pus komanda vnk totaalakie nabagi palikusi,,. sezonas sakuma likas ka buus ok, bet se tev... ar steigu javeic izmainas!!
nevar neko vairs paveikt, pa lielam vilciens jau aizgājis
, 2015-04-01 20:39, pirms 10 gadiem
HitMix nepardzivo,bet izladejies uz komandu
, 2015-04-01 20:40, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: pus komanda vnk totaalakie nabagi palikusi,,. sezonas sakuma likas ka buus ok, bet se tev... ar steigu javeic izmainas!!
Sezonas sākumā bija CHATMAN, kurš veidoja spēli, tgd Robis visu spēli balsta uz Krisīti, savādāk jau šamējais nemāk spēli vadīt
, 2015-04-01 20:40, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: kaads sakars shodienas zaudejumam ar iespejamo LBL finalseriju? Tur gan VEF, gan BKV veel jaaiekluust.
Beidz ākstīties - agrāk vai vēlāk šo komandu šķēpi krustosies - stāsts par to.
, 2015-04-01 20:40, pirms 10 gadiem
Hokeja_apskatnieks rakstīja: pēdējais laiks lai Štelmaheru atlaistu no darba, ja Ventspils vadība vēl kaut nedaudz cer uz LBL čempiontitulu.
Nez vai pirms paša finiša būtu gudri botas mainīt....
, 2015-04-01 20:41, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: kaads sakars shodienas zaudejumam ar iespejamo LBL finalseriju? Tur gan VEF, gan BKV veel jaaiekluust.
Realitāte ir tā, ka VEF patlaban demonstrē labāko spēli no sezonas sākuma un varu droši apgalvot, ka VEF būs finālā, vienalga vai pusfinālā jāspēlē pret BKV vai Liepāju

Patlaban es uzskatu, ka BKV ir jākoncentrēja uz spēli Liepājā, jo ja to zaud + Liepāja paņem arī pārējās, tad jau parādās scenārijs, kurā BKV spēlē par bronzu sezonā, kad tika atkal EK, tad mans vērtējums būtu, ka sezona ir totāli izgāzta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-01 20:42, pirms 10 gadiem
Robim neviena ideja kā pastūrēt nost no aizsberga
ŠAU tā deva, bet nemācēja pajemt VEN plostnieki, kas tik pa straumi māk irties
, 2015-04-01 20:43, pirms 10 gadiem
chuuw rakstīja: Kā UNICS sūkā Spāņiem, bet tas Pašutins pat Freimi laukumā izlaidis, cerams, ka spēs aizvadīt savu labāko spēli tieši šodien! @eurosport2
Freimi prom no tās bedres!!!
, 2015-04-01 20:43, pirms 10 gadiem
Paldies
Freimis toš laukumā
, 2015-04-01 20:43, pirms 10 gadiem
16 bumbas mes zaudeejam pie sava grozaa, apraac vnk!!
, 2015-04-01 20:43, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nav kauns zaudet Shauljiem...Atceries VEF zaudejumu J-pilij?
Atceries BKV zaudeejumu Valmierai?
, 2015-04-01 20:44, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Gribētos vērst uzmanību uz kaut ko citu
Šajā sastāvā bija vairāki potenciālie izlases spēlētāji, bet neviens no viņiem neparādīja neko jēdzīgu
Janičenoks tomēr ir ļoti nestabils un vecums ar nenāk viens. Aizsardzībā iekrīt
Meiers ir sliktāks par Grantu. Izlasē 5.nr. pozīcijā ir ziepes pamatīgākās
Peiners - ar ļoti nestabils
Janičenokam izlasē neviens nedos vairāk par 20-23min spēlēt. Nepiefiksēji viņa pirmo puslaiku? 16p - pārliecinoši ar Grantu vilka visu komandu. Skaidrs, ka tādā vecumā pēc 30min aiziet delīrijs
Žani ierobežo Štelmahers, kura bbola filosofija ir pilnīgi pretēja Bagija izpratnei. Tur vēl neko nevar spriest (Kuksika piemērs).
Meiers? Visu sezonu lieliski pierāda, ka šogad izlasē kandidātos var iekļūt tikai, ja vnk nav cita, ko ņemt. Regress nenormāls
, 2015-04-01 20:44, pirms 10 gadiem
Freimim 3p
, 2015-04-01 20:44, pirms 10 gadiem
Nu kā bērnus OT apspēlēja (lai gan līdz OT pat nebija jānonāk). Peineru nomarinēja uz soliņa, utt. Bija par Štelmaheru labākās domās, bet taktiķis viņš ir pilnīgi nekāds. Stūrgalvīgs āzis, kurš šobrīd ģērbtuvēs noteikti klaigā, lai gan var dusmoties tikai uz sevi. Un, ja kāds domā, ka Janičenokam automātiski pienākas vieta izlasē par seniem nopelniemk, lai padomā vēlreiz.
, 2015-04-01 20:44, pirms 10 gadiem
Uzvaru vajadzēja nokārtot jau mājās!
, 2015-04-01 20:45, pirms 10 gadiem
Līdz šim nebiju redzējis, ka izmetot autu tiesnesis pieļauj ''dancošanu'' kā futbolā.Tā jau mačs interesants, leiši pierādīja, ka ir nekaunīgāki jeb pārliecinošāki.Varēja būt visādi, bet ir kā parasti...
, 2015-04-01 20:45, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Janičenokam izlasē neviens nedos vairāk par 20-23min spēlēt. Nepiefiksēji viņa pirmo puslaiku? 16p - pārliecinoši ar Grantu vilka visu komandu. Skaidrs, ka tādā vecumā pēc 30min aiziet delīrijs
Vikingu redzēju, bet vēlāk nodzītu aunu
, 2015-04-01 20:45, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kāpēc par to būtu jākaunās? Tad VEF nenovērtēja Jēkabpili un viss viņiem arī krita iekšā + spēlēja ļoti individuāli, kamēr šeit atdeva spēli
Smiekliigi nav mekleet attaisnojumu zaagjim pret J-pili?
, 2015-04-01 20:46, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Nu kā bērnus OT apspēlēja (lai gan līdz OT pat nebija jānonāk). Peineru nomarinēja uz soliņa, utt. Bija par Štelmaheru labākās domās, bet taktiķis viņš ir pilnīgi nekāds. Stūrgalvīgs āzis, kurš šobrīd ģērbtuvēs noteikti klaigā, lai gan var dusmoties tikai uz sevi. Un, ja kāds domā, ka Janičenokam automātiski pienākas vieta izlasē par seniem nopelniemk, lai padomā vēlreiz.
esmu par Telefonu
Kamēr bija spēki, brīnumus rādīja
izlasē ieliks uz 25min un būs vikings, ne nodzīts auns
, 2015-04-01 20:46, pirms 10 gadiem
edmunds rakstīja: Ate, Vairogs, Gulbis, A. Bērziņš un centrā Biedžu ielikt - sapņu piecinieks!
Kādas muļķības, ko tu te spēlētājus aiztiec!!! Smadzenes un taktiķis jau treners. a ko šamais? Kad vajag aizsargus likt tas liek uzbrucējus, kas nespēlē aizsardzībā, kad vajag uzbrukumu, tad šim viss otrādi. Treneris nekāds, ne tev kombinācijas, ne tev kaut kāds rokraksts... Pat Janičenoks nezin un nesaprot ko darīt, gribētu uzņemties, bet nevar...
, 2015-04-01 20:46, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Gribētos vērst uzmanību uz kaut ko citu
Šajā sastāvā bija vairāki potenciālie izlases spēlētāji, bet neviens no viņiem neparādīja neko jēdzīgu
Janičenoks tomēr ir ļoti nestabils un vecums ar nenāk viens. Aizsardzībā iekrīt
Meiers ir sliktāks par Grantu. Izlasē 5.nr. pozīcijā ir ziepes pamatīgākās
Peiners - ar ļoti nestabils
Kaapec uzreiz nesaki tieshi - ka vajag Kambalu izlasee?
, 2015-04-01 20:47, pirms 10 gadiem
Freimim 3piez, bet iemests trojaks ar atsitienu prt pulksteni : ))))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-01 20:48, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Smiekliigi nav mekleet attaisnojumu zaagjim pret J-pili?
Kāds attaisnojums? Un kā ar zaudi Valmierai? Pie tam abas spēles dažādās sezonas daļās....
, 2015-04-01 20:48, pirms 10 gadiem
Nesaprotu tik simpatisks un zoliids sastaavs, bet spelejam ka totaalakie aapsi,.. Tur tik tiesam laikam stelmahers ar savu stingro pieeju ir vainiigs..
, 2015-04-01 20:48, pirms 10 gadiem
nu taa komanda nevar degradeeties sezonas gaitaa..
, 2015-04-01 20:48, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Vikingu redzēju, bet vēlāk nodzītu aunu
Tieši tā, šodien varēja redzēt perfektu "from hero to zero", lai gan par zero saukt nav pamata, jo viņam tak pēdējās 10min rokās bumbu bāza visi. Katra šī epizode paņem noteiktu % no kopējā daudzuma diemžēl.
, 2015-04-01 20:48, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Freimim 3p
kur skaties
, 2015-04-01 20:49, pirms 10 gadiem
markkomartins rakstīja: kur skaties
Eurosport rāda ?
, 2015-04-01 20:50, pirms 10 gadiem
markkomartins rakstīja: kur skaties
Eurosports2
, 2015-04-01 20:51, pirms 10 gadiem
ESp2
, 2015-04-01 20:51, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kāds attaisnojums? Un kā ar zaudi Valmierai? Pie tam abas spēles dažādās sezonas daļās....
Neesmu BKV fans. Tachu neuzskatu, ka Shauljiem zaudet buutu kauns, jo mums ar vinjiem vienmer ir problemas. Zheel par zaagji, bet noliidzinaat vinjus liidz ar zemi peec zaudes gan nevajadzetu. BKV praktiski vienmer bijusi ljoti siivi pretinieki VEFam, taa kaa prognozet finalserijas gaitu tieshi shobriid ir vnk smiekliigi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-01 20:52, pirms 10 gadiem
Freimanis 2 sodi garām, no apakša neiebaksta...
laikam laukumā vairs netiks
, 2015-04-01 20:55, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Nu kā bērnus OT apspēlēja (lai gan līdz OT pat nebija jānonāk). Peineru nomarinēja uz soliņa, utt. Bija par Štelmaheru labākās domās, bet taktiķis viņš ir pilnīgi nekāds. Stūrgalvīgs āzis, kurš šobrīd ģērbtuvēs noteikti klaigā, lai gan var dusmoties tikai uz sevi. Un, ja kāds domā, ka Janičenokam automātiski pienākas vieta izlasē par seniem nopelniemk, lai padomā vēlreiz.
Ko jūs to Peineru pārvērtējat? Te nav LU LBL līmenis, šeit ir pavisam cita spēle, kur nevar tikai ņemt bumbu un iet uzbrukumā, pagājušā spēlē jau redzējām kā Peineram ar driblu (5 kļūdas) nemaz nerunājot par saspēles vadīšanu... Nenoliedzami ir nestandarta un perspektīvs spēlētājs, bet diemžēl tikai Latvijas līmenim... Tādas klases komandai viņš vēl ir par zaļu, grūti arī teikt vai derēs vispār, par LV izlasi nemaz nerunājot....
, 2015-04-01 20:56, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: esmu par Telefonu
Kamēr bija spēki, brīnumus rādīja
izlasē ieliks uz 25min un būs vikings, ne nodzīts auns
Teorētiski jā, bet Tu esi drošs, ka viņš piekritīs nākt no beņka uz limitētām minūtēm. Nu cerams, ka tas ego nav tik liels, bet ej nu sazini. Visi te pamatoti lamā, piemēram Kuksiku par vāju aizsardzību, bet Telefons taču nav par gramu labāks. Nav jau 30+ nekāds mirstamais vecums, ja paskatās uz Spurs sastāvu un spēli, bet es neredzu, ka Telefons vairs spēj pielikt kaut ko savā spēle. tas klusais metiens vien bija ko vērts.
, 2015-04-01 20:56, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neesmu BKV fans. Tachu neuzskatu, ka Shauljiem zaudet buutu kauns, jo mums ar vinjiem vienmer ir problemas. Zheel par zaagji, bet noliidzinaat vinjus liidz ar zemi peec zaudes gan nevajadzetu. BKV praktiski vienmer bijusi ljoti siivi pretinieki VEFam, taa kaa prognozet finalserijas gaitu tieshi shobriid ir vnk smiekliigi.
Es jau nenolīdzinu un jāpiekrīt par tām spēlēm, bet šajā gadījumā BKV praktiski atdeva spēli, tur tā sāls.....Kaut neesmu BKV fans, bet tāpat kretinē, kad tā tiek atdotas spēles....Nū ja piepildīsies mana cerība, tad finālā spēles Liepāja ar VEF, bet tas tā tikai
, 2015-04-01 20:58, pirms 10 gadiem
kapteinis cīnījās, bet reformas nepieciešamas, jo BKV komplektācija uz papīra pārspēj Siauliai, bet kopumā īsāk= nelabojami duraki, ko varēja just jau pēc 1. spēles, bet Robi steidzīgi- uz kursiem
, 2015-04-01 20:59, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Teorētiski jā, bet Tu esi drošs, ka viņš piekritīs nākt no beņka uz limitētām minūtēm. Nu cerams, ka tas ego nav tik liels, bet ej nu sazini. Visi te pamatoti lamā, piemēram Kuksiku par vāju aizsardzību, bet Telefons taču nav par gramu labāks. Nav jau 30+ nekāds mirstamais vecums, ja paskatās uz Spurs sastāvu un spēli, bet es neredzu, ka Telefons vairs spēj pielikt kaut ko savā spēle. tas klusais metiens vien bija ko vērts.
Viņš ir nācis no beņķa arī....Pie tam tagad uz tām vietām ir liela konkurence ( no 1 - 3 numuram) pie tam Bērziņš uzņem atkal formu, Mejerim beidzot kaut kāds progress parādās kā dēļ Kuksiku gan jau Bagijs var nobīdīt uz cīņu par vietu tikai 3nr pozīcijā
, 2015-04-01 20:59, pirms 10 gadiem
nav jau RObis atkāpies?
, 2015-04-01 21:00, pirms 10 gadiem
+10 paarsvaru pazaudeeaam apmeram minutes laikaa, tas arii ir jamaak..
, 2015-04-01 21:01, pirms 10 gadiem
specha rakstīja: nav kombināciju vsp, kas vada saspēli, pilnīgs psc
Kā pie Butauta VEF
, 2015-04-01 21:01, pirms 10 gadiem
epizodis rakstīja: Ko jūs to Peineru pārvērtējat? Te nav LU LBL līmenis, šeit ir pavisam cita spēle, kur nevar tikai ņemt bumbu un iet uzbrukumā, pagājušā spēlē jau redzējām kā Peineram ar driblu (5 kļūdas) nemaz nerunājot par saspēles vadīšanu... Nenoliedzami ir nestandarta un perspektīvs spēlētājs, bet diemžēl tikai Latvijas līmenim... Tādas klases komandai viņš vēl ir par zaļu, grūti arī teikt vai derēs vispār, par LV izlasi nemaz nerunājot....
Es galīgi nepārvērtēju Peineru. Pat domāju, ka izlases materiāls viņš ne tuvu nav, bet Ventspilī viņš var būt efektīvs tieši ar nedaudz neordināru spēli. katrā ziņā viņš pilnīgi noteikti ir labāks par tādu Vairogu. Lielākās lažas tika sataisītas bez viņa uz laukuma, ja kas.
, 2015-04-01 21:01, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: +10 paarsvaru pazaudeeaam apmeram minutes laikaa, tas arii ir jamaak..
man ne viena asara nelīst par izlaidumu, ja salīdzina LAT ČEH
, 2015-04-01 21:03, pirms 10 gadiem
specha rakstīja: kapteinis cīnījās, bet reformas nepieciešamas, jo BKV komplektācija uz papīra pārspēj Siauliai, bet kopumā īsāk= nelabojami duraki, ko varēja just jau pēc 1. spēles, bet Robi steidzīgi- uz kursiem
Kurā vietā uz papīra ir labāka
Es redzu 1 pozīcijas C un PG
pārējie ierindsr leiši pārāki par Gkikasiem Gulbjiem Vairogiem un Meieriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-01 21:03, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: 2. lielākais Latvijas basketbola apkaunojums pēc zaudējuma beļģiem

ja Tev 14 gadu, tad piedodams viedoklis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-01 21:05, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: Barnisu un Gikas, aarprac, ka var taa iegrabties uz legionaariem??
Tieši tā, kas tie par leģionāriem, šausmas!!! It sevišķi Barniss, kas vispār tāds ir... kaut kāda viduvējiba vai vispār 0.
, 2015-04-01 21:07, pirms 10 gadiem
Boooooooooooo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-01 21:08, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Viņš ir nācis no beņķa arī....Pie tam tagad uz tām vietām ir liela konkurence ( no 1 - 3 numuram) pie tam Bērziņš uzņem atkal formu, Mejerim beidzot kaut kāds progress parādās kā dēļ Kuksiku gan jau Bagijs var nobīdīt uz cīņu par vietu tikai 3nr pozīcijā
Uz 1 numuru Janičenoks a priori nekvalificējas. Šobrīd viņš var būt labs "spot up" šūtēris (2 nr.) (pašam sev metieniu viņam sāk palikt izkārtot arvien grūtāk) un var iziet caurgājienā ar to lauzto driblu vai kā viņu pareizi latviski sauc, bet arvien retāk un ne pret stipru aizsardzību.
, 2015-04-01 21:09, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Ja tev PSRS izlases zaudējumi rūp, tad saprotams
LAT POR neko neizsaka 2003
vai LAT BOS 1999ajā no +20
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-01 21:12, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Uz 1 numuru Janičenoks a priori nekvalificējas. Šobrīd viņš var būt labs "spot up" šūtēris (2 nr.) (pašam sev metieniu viņam sāk palikt izkārtot arvien grūtāk) un var iziet caurgājienā ar to lauzto driblu vai kā viņu pareizi latviski sauc, bet arvien retāk un ne pret stipru aizsardzību.
Aizsardzība neļauj spēlēt kā otrajam numuram, ja atceries no spēles pret VEF ventspilī, tad Robinsons viņu vazāja kā vēlējās, kad Janičenoks viņu sedza..Viņam praktiski vienīgā opcija ir trešais numurs
, 2015-04-01 21:13, pirms 10 gadiem
Bišķi pietrūka laba saspēlnieka- Gikas aizsardzībā krīt ārā, Janiču šodien nosedza, un 40 min ir bišķi par daudz
, 2015-04-01 21:14, pirms 10 gadiem
Štelmis idzini čaļiem pēdejo parliecību arā ,protams spēļu prakses trūks ļoti manāms..bikses bija smagas
, 2015-04-01 21:17, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Es galīgi nepārvērtēju Peineru. Pat domāju, ka izlases materiāls viņš ne tuvu nav, bet Ventspilī viņš var būt efektīvs tieši ar nedaudz neordināru spēli. katrā ziņā viņš pilnīgi noteikti ir labāks par tādu Vairogu. Lielākās lažas tika sataisītas bez viņa uz laukuma, ja kas.
Kaut kā aizmirsi pirmo spēli Ventspilī pret Šauļiem... Cik Peineram bija kļudu, leiši tikai nedaudz viņu pakrampēja....
Ventspils komandai redzams vispār nav fiziskā- viņi vienkārši izskatās nodzīti, tāpēc jau arī nevar paspēlēt. Velkās pa laukumu, kā tādi nabagi. Riktīgā bedrē!!! Varu iedomāties, kā viņiem tas Štelmahers noriebies, tikai dzen un dzen bez kādas jēgas, kā trenerim jau nekādas izglītības nav. Iedzīt spēlētājus noguruma bedrē jau jebkurš var mācēt, bet uztrenēt, lai tie pavasarī spēlē labāk nekā rudenī, lūk tas jau ir augstas klases speciālists....
, 2015-04-01 21:18, pirms 10 gadiem
Nu nekas 2 sudrabi arī labi viens BBL otrs LBL, bet varbūt bronza LBL, ja šādi turpinās spēlēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-01 21:24, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Viņš tomēr pēc traumas
Visu cieņu, bet es jau nerunāju tikai par šodienas spēli, vispār par sezonu!
, 2015-04-01 21:26, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Sāpīgāki ir 2009. gada Kalves aizmestie soda metieni un Buļa aritmētikas nezināšana
Tā bija uzvara :ppp
, 2015-04-01 21:27, pirms 10 gadiem
twitterii jau baumo, ka Ģenerālis nakamgad komandēs ventspilniekus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-01 21:31, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Es zināju, ka BKV zaudēs, jo tā komanda vairs nav tā, kas reiz bija! Štelmahera vadībā BKV ir kļuvuši par nīkuļiem!!! Pilnīgi skaidrs, ka Šauļi šos sabradās un paņems zeltu!

Žēl, ka reiz potenciāli skatāma un spēcīga komanda ir kļuvusi par MISTKASTI!
japiekriit tev. eirokausos bija skatams basketbols no BKV, bet tgd..
, 2015-04-01 21:32, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Aizsardzība neļauj spēlēt kā otrajam numuram, ja atceries no spēles pret VEF ventspilī, tad Robinsons viņu vazāja kā vēlējās, kad Janičenoks viņu sedza..Viņam praktiski vienīgā opcija ir trešais numurs
Principā piekrītu,spēle pret VEF bija vājprāts viņam no D viedokļa, bet uz 3šo nr. tāpat ir kaudze, kas var spēlēt. Pat pēc tam, kad tagad Dāvis izkritis (ja vispār akceptē, ka Bertānam ar savu augumu būtu jāspēlē kā SF), tāpat tur kandidātu netrūkst.
, 2015-04-01 21:34, pirms 10 gadiem
Tas jau bija sagaidāms pēc pirmās spēles...
Spriežot pēc pēdējā laika anti-snieguma, izskatās, ka LBL arī var pagrūst gandrīz jebkurai komandai no pirmā 5nieka un, lai cik arī optimistisks biju sezonas sākumā par titula noturēšanu, tad šobrīd mani māc lielas bažas...

Manuprāt, ULEB kauss bija tā mēraukla vai ar Štelmaheru būs progress vai nebūs. Ārā no grupas netika, tagad BBL izgāšanās ( būsim reāli) un LBL tituls uz lielas jautājuma zīmes.
Ar Bārnīsu arī ir jālauž līgums pēc sezonas, ārprāts vienkārši. Abus ar Štelmaheru + atsevišķus nevarīgos LV spēlmaņus prom.
, 2015-04-01 21:34, pirms 10 gadiem
Hokeja_apskatnieks rakstīja: pēdējais laiks lai Štelmaheru atlaistu no darba, ja Ventspils vadība vēl kaut nedaudz cer uz LBL čempiontitulu.
Štelmaheru pensijā, lai nevienu vairs nekropļo ar savu trenera , anti trenera stilu! Štelmaher atkāpies...
, 2015-04-01 21:43, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Principā piekrītu,spēle pret VEF bija vājprāts viņam no D viedokļa, bet uz 3šo nr. tāpat ir kaudze, kas var spēlēt. Pat pēc tam, kad tagad Dāvis izkritis (ja vispār akceptē, ka Bertānam ar savu augumu būtu jāspēlē kā SF), tāpat tur kandidātu netrūkst.
Es akceptēju Dāvi kā 3numuru, tikai nenormāli tracina viņa nespēja postā, kas dēļ arī fiziskā spēka dēļ, atceros, ka EL spēlē bija pretinieks īsāks un centās spēlēt postā, bet rezultātā samocīts metiens, kurš pa stīpu netrāpīja.....No izlases viedokļa viņi ar Timmu ļoti labi izlasē, jo praktiski abi ir viena līmeņa spēlētāji....pašlaik es arī tomēr neparedzu Krisītim vieglas dienas uz tikšanu izlasē, realitāte ir tā, ka viņam pēdējās sezonās ir regress, tas ir maz redzams, jo tas līmenis, kurā viņš spēlē paliek vājāks, bet statistika it kā paliek tāda pat (Ek - vtb - lbl un tagad tikai bbl un lbl)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-01 22:02, pirms 10 gadiem
bubba rakstīja: Tas jau bija sagaidāms pēc pirmās spēles...
Spriežot pēc pēdējā laika anti-snieguma, izskatās, ka LBL arī var pagrūst gandrīz jebkurai komandai no pirmā 5nieka un, lai cik arī optimistisks biju sezonas sākumā par titula noturēšanu, tad šobrīd mani māc lielas bažas...

Manuprāt, ULEB kauss bija tā mēraukla vai ar Štelmaheru būs progress vai nebūs. Ārā no grupas netika, tagad BBL izgāšanās ( būsim reāli) un LBL tituls uz lielas jautājuma zīmes.
Ar Bārnīsu arī ir jālauž līgums pēc sezonas, ārprāts vienkārši. Abus ar Štelmaheru + atsevišķus nevarīgos LV spēlmaņus prom.
neticami, ka Tu spēj būt objektīvs! Tā turpināt!
, 2015-04-01 22:11, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kur tu saskati lielo konkurenci?
Tam pašam Timmam aizsardzība ir šaubīga un ir nosliece aizrauties ar zilo mētāšanu
Timma tieši retāk grēko aizsardzībā no visas komandas un viņi abi ar Dāvi tos trīņus met, bet Timma šķiet beidzot vairāk iemet nekā aizmet garām, personīgi domāju, ka viņam pielikšana pie trīņa palīdz attīstīties kā daudzpusīgākam spēlētājam, viņš var apdraudēt grozu no jebkuras pozīcijas....Redzot šo sezonu, tad man šķiet, ka Robis nespēja viņu kārtīgi izmantot
, 2015-04-01 22:15, pirms 10 gadiem
Trojs galīgi regresējis Ventspilī. Ja pagājušā sezonā bija viens no BK Jēkabpils līderis, tad Ventspilī no viņa palikusi tikai ēna.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-01 22:20, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Es akceptēju Dāvi kā 3numuru, tikai nenormāli tracina viņa nespēja postā, kas dēļ arī fiziskā spēka dēļ, atceros, ka EL spēlē bija pretinieks īsāks un centās spēlēt postā, bet rezultātā samocīts metiens, kurš pa stīpu netrāpīja.....No izlases viedokļa viņi ar Timmu ļoti labi izlasē, jo praktiski abi ir viena līmeņa spēlētāji....pašlaik es arī tomēr neparedzu Krisītim vieglas dienas uz tikšanu izlasē, realitāte ir tā, ka viņam pēdējās sezonās ir regress, tas ir maz redzams, jo tas līmenis, kurā viņš spēlē paliek vājāks, bet statistika it kā paliek tāda pat (Ek - vtb - lbl un tagad tikai bbl un lbl)
Dāvja nespēja postā visdrzāk ir saistīta ar to pašu ceļa traumu. Jau nokomentēju to pie ziņas par traumu, bet īsumā varu atkārtot, jo pašam bija. Tevi var sadakterēt, cik vien labi var, bet Tu tāpat zemapziņā raustīsies no tā, ka Tevi kāds var nogāzt gar zemi un atkal satraumēsies. Līdz ar to ganīties pa perimetru ir drošāk. Kopš man tas notika es praktiski nepiedalos sportos, kur pats nevaru kontrolēt situāciju. Basi spēlēju, bet par futbolu ar čaļiem esmu sen jau aizmirsis. Un man ir smagas bažas, ka 2 šādas traumas neko labu Dāvim nesola. Tāpat kā Vecvagaram. Tieši dēļ psiholoģijas. Jo, nezinu, kā ir ar dzemdībām, bet tās sāpes, kad tu pārrauj saites uir laikam tuvu tam.
, 2015-04-01 22:22, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kur tu saskati lielo konkurenci?
Tam pašam Timmam aizsardzība ir šaubīga un ir nosliece aizrauties ar zilo mētāšanu
Kuksiks un Mareks M pie Bagija nepaliks malā. Plus Timma jau nu arī nē. Izlase arī nav bezizmēra.
, 2015-04-01 22:24, pirms 10 gadiem
Esmu pārsteigts par cildenajiem vārdiem Janičam. Visu cieņu par iepriekšējiem sniegumiem gan izlasē, gan klubos, bet Ventspilī viņš ir briesmīgs tieši dēļ attieksmes: uz visiem kliedz, uz tiesnešiem rūc, nekas nav labi... Šausmas. Iespējams dēļ smagajiem treniņiem nezin kur likties, bet pavērojiet viņa ķermeņa valodu, nu viņš to komandu grauž no iekšienes, jo visi ir slikti!
Par zaudējumu: žēl, vajadzēja paņemt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-01 22:30, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Diemžēl leiši uzvarēja, žēl, bet otrajā puslaikā demonstrētais basketbols bija anti besketbols, tā nevar spēlēt!!

Dažiem spēlētājiem pavisam jocīgi lēmumi, piemēram bumbu piespēlēt Vairogam aiz muguras utt. totāls iegrābiens ar Bārnīsu BKV ir gan

Štelmahera trenēšanas plāns skaidri redzams, balstīties tikai uz Janičenoku tāpat kā uz Četmenu, nekādas citas izspēles utt.
Kā tad tā? Visi tak priecājās, kad Bārnīss atnāca uz BKV......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-01 22:33, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Spēlētāji jau it kā ir, bet visi ar acīmredzamiem mīnusiem
Kuksiks - slikts aizsardzībā
Mejeris - aizsardzībā aizpeld, uzbrukuma arsenāls nav liels
Timma - jau minēju
Pēdējā Mejeris ir peilicis, mazāk peld, bet viņa posta spēle aizsardzībā ir vajadzīga, izskatās jau, ka viņš nevarēs pretspēlētāju noturēt, bet kad ieņemt vietu, tad viņu grūti apspēlēt.....Retā labā lietā no viņa + labais lēciens no vietas, vispār izlases sakarā viņš ar to izceļas
, 2015-04-01 22:34, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Viņš kā kapteinis redz, ka komandā notiek bardaks un mēģina kaut ko darīt
Lai gan beigās nenormāli aizrāvās un visu iepriekš labo pārsvītroja
es nedomāju šodienu, bet vispār. Nu nav tur kaut kas kārtībā...
, 2015-04-01 22:35, pirms 10 gadiem
angrybird rakstīja: Esmu pārsteigts par cildenajiem vārdiem Janičam. Visu cieņu par iepriekšējiem sniegumiem gan izlasē, gan klubos, bet Ventspilī viņš ir briesmīgs tieši dēļ attieksmes: uz visiem kliedz, uz tiesnešiem rūc, nekas nav labi... Šausmas. Iespējams dēļ smagajiem treniņiem nezin kur likties, bet pavērojiet viņa ķermeņa valodu, nu viņš to komandu grauž no iekšienes, jo visi ir slikti!
Par zaudējumu: žēl, vajadzēja paņemt!
Nav Janičenoka vaina, tas ir Štelmahera roku darbs, pat pirms Krisīša visi lamājās, it īpaši Bārnīss, atceros, ka pats pieļāva kļūdu, bet komandas biedrus lamāja, bez problēmām Štelmaheram pretī runāja utt. Slikts mikroklimats ir komandā, es saprastu ja kapteinis lamātos utt., bet tā tur nenotiek, tā pati spēle pret Valmieru, Ate pieļauj kļūdu, bet pēc tam lamā Janičenoku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-01 22:37, pirms 10 gadiem
Acīmredzot, kāda trenera kultūra, tād audzēkņu
Žēl, ka Telefons nenoder Kaleviem
, 2015-04-01 22:39, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Viss tas ir saprotami
Bet runa ir par to, ka objektīvi izvētējot sastāvu, kaut ko vairāk par tikšanu ārā no Rīgas grupas gaidīt īsti nav pamata
Dāvja zaudēšana ir būtisks mīnuss, jo viņš būtu viens no izlases līderiem
Viennozīmīgi, bet nu redzēsim kā viss iegrozīsies, kas zin, varbūt kāds cits izlasē atvērsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-01 22:46, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Šis ir tas čempionāts, kurā jau tiek gaidīts kaut kas liels
Bet ļoti liela iespēja, ka būs vilšanās
Daudzi uzskata, ka saspēles pozīcijā pietiek ar vienu Strēlnieku. Taču man nav pārliecības, ka viņš ir gatavs izvilkt visu čempionātu vienā līmenī. Citām izlasēm pretī nāks naturalizēti amerikāņi un Strēlniekam var klāties ļoti grūti. Un daudz maz līdzvērtīgas maiņas nav
Tāpēc kopumā skats uz izredzēm tikt OS ir tomēr visai pesimistisks
Būs jau maiņas pg + kombo aizsargi, tad tur tik tiešām nav problēmu, problēma ir liela, burtiski, centra spēlētāju līmenis
, 2015-04-01 22:47, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Nav Janičenoka vaina, tas ir Štelmahera roku darbs, pat pirms Krisīša visi lamājās, it īpaši Bārnīss, atceros, ka pats pieļāva kļūdu, bet komandas biedrus lamāja, bez problēmām Štelmaheram pretī runāja utt. Slikts mikroklimats ir komandā, es saprastu ja kapteinis lamātos utt., bet tā tur nenotiek, tā pati spēle pret Valmieru, Ate pieļauj kļūdu, bet pēc tam lamā Janičenoku
Man ļoti patika Štelmis kā spēlētājs ar savu attieksmi un spēli kā tādu. Bet būt trenerim ir nedaudz kas cits. Viņš varbūt būtu lielisks bataljona komandieris armijā, bet sporta komandā ir jāveido pozitīvs mikroklimats, nevis savā starpā jābļaustās. man ļoti gribētos dzirdēt, ko viņš saka spēlētājiem minūtes pārtraukumos. Parasti to grūti saklausīt.
, 2015-04-01 22:50, pirms 10 gadiem
Rio? Tu laikam joko! Mērķim tādam, protams, jābūt, taču katrs normāls cilvēks saprot, ka tas būtu kaut kas no fantastikas
Lai cik pro būtu Bagijs, mūsu spēlētāji ir tādi, kādi viņi ir. Un nav daudz izlašu, kurās spēlētāji ikdienā spēlētu zemākā vai pat mūsu līmenī.

Ja vēl finālturnīrs notiktu pie mums, varētu kaut ko sapņot.. Lielajām izlasēm kvalifikācija ir tikai pārbaudes spēļu vietā, ieskriešanās izšķirošajām spēlēm, kamēr mums jau katra spēle būs uz dzīvību un nāvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-01 22:59, pirms 10 gadiem
Jaaaa, izradas Valmieras brinumuzvara bija tikai ievadosais kapu zvans ventinu uzvaras gajiena uz BBL cempiontitulu... Ipasi gan tapec neseroju, jo Stelmahers ka treneris nekad nav simpatizejis. Bus Lembim ko domat pirms nakosas sezonas, neatkarigi no ta, ka vel beigsies LBL cempis.
, 2015-04-01 23:03, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Pirmkārt, šaubos par paša Strēlnieka spējām. Spēlē viņš Eirokausa vidusmēra klubā, ar ko grandus nepārsteigsi. Stabilitāte izraisa jautājumus
Kombo aizsargi ir kombo. Tie nav saspēles vadītāji, kuri var pilnvērtīgi aizvietot Strēlnieku, ja viņam galīgi neaiziet kāda spēle, savāc piezīmes vai pat notarumējas
Blūms Panahinaikos ir izteikts šūters,
Bertāns par 1.nr. nav īsti tas
Citām izlasēm tomēr ir vai nu izcils saspēlnieks vai arī 2 vai pat 3 līdzvērtīgi PG, nevis SG
Strēlnieks savos 26 gados jau ir apliecinājis sevi kā stabilu spēlētāju un līderi jebkurā komandā, sākot no BKV, Spartak utt. Viņš ir stabils saspēles vadītājs un Bagijs viņam uzticas, un kopumā uz saspēles vadīšanu pretendēs vēl trīs spēlētāji bez Strēlnieka, tā kā tās minūtes mierīgi visticamāk sadalīs, vienīgi, ko ņems par otro pg.....Man domas sliecas par Jakoviču (nesaku to kā vef fans), viņš jau savā vecumā labi spēlēja un bija pamata pg EK spēlēs, VTB arī labi sevi ir parādījis, tostarp spēlē pret NN, jā viņš pieļauj kļūdas, bet viņa pluss ir augstasinība un tas, ka Bagijs spēj viņu izmantot, pirms kvalifikācijas it kā nekāds bija, bet Bagijs paņēma tāpat un kaut daudz neuzspēlēt, bet tāpāt sākoties sezonai bija pavisam cits sniegums + viņš ir jau ņēmis iespēlēšanai izlasē viņu..

Nav jāsalīdzina mūsu izlase ar citām, mums ir savs spēles stils izlasei, kurš nes rezultātu, tad kāpēc ko mainīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-01 23:18, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Nu ne gluži jebkurā. Eirokausu top komandā vai Eirolīgā Strēlniekam sevi vēl būs jāpierāda
Jakovičs ir talantīgs, bet uz šo EČ vēl daudz par zaļu. Pieredzējušie spēlētāji viņu var pieprasēt tā, ka nepāries pāri centram. Lai vispirms VEF kļūst par līderi, tad varēs runāt par EČ
Izlase neko lielu vēl nav parādījusi. Pirmās ugunskristības pret beļģiem izgāza ar joni. Tagad būs papildus spiediens, kurā Latvijas izlasei kā kopumam joprojām trūkst rūdijuma
Es atvainojos, bet Strēlnieks pērn spēlēja eirolīgā un bija līderis Budivelnik....Tā kā viņš sevi ir pierādījis jau tajā līmenī...Jau pašā sākumā nekrita ārā un pēc tam EK arī bija līderis

Nu es neteiktu, ka nepāries, pret EL līgas līmeņa komandām pārgāja un labi spēlēja, viss ir atkarīgs no Bagija, ko izvēlēsies un kā izmantos, pārvadīt bumbu jau mierīgi citi var, variantu ir daudz, jāgaida kandidātu saraksts un tas var padomāt par sastāva aprisēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-02 07:01, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Jā, kļūdījos. Pag. gadā Budivelnik spēlēja Eirolīgā
Līderis gluži viņš nebija, bet atsaukmes bija labas. Viņš iederas Bagatska sistēmā un rezultātu var dot lielu. Tomēr, vai varēs nospēlēt lielu spēles laiku ar stabilu sniegumu visu čempionātu - nav pārliecības
Viņš jau to ir darījis un dara klubā
, 2015-04-02 08:57, pirms 10 gadiem
Paskataties uz bildi, visi pārkačājušies, tādiem grūti precīzi iemest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-02 09:14, pirms 10 gadiem
uzvar komanda, zaudē treneris! Štelmaheram ir jāuzņemas pilna atbildība par šo zaudējumu. skumdina tas, ka Ventspils komandā gandrīz neviens nebija gatavs grauzt parketu un cīnīties par katru laukuma centimetru. Čļens uz pieredzi, Grants uz atlētismu un, jā, Akselis ar neatlaidību. taču pārējie nebija gatavi vinnēt. kad tad vēl cīnīties līdz pēdējam, ja ne finālā... kauns! un Štelmaheram vajadzētu pamainīt vidi...
, 2015-04-02 09:16, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Paskataties uz bildi, visi pārkačājušies, tādiem grūti precīzi iemest.
Bilde ir labā. Vai tad normālākas nebija? Štelmahers kaut kur fonā.Paskat uz Troja grimasi-tas izsaka visu.
, 2015-04-02 10:32, pirms 10 gadiem
Fočenē ķermeņa valoda pasaka visu
, 2015-04-02 12:27, pirms 10 gadiem
Štelmaheram vajadzētu meklēt klubu ar piekājīgāku budžetu un klasi augstākiem spēlētājiem. Domāju, pietiekoši labi ir sevi parādījis kā treneris, pagājušogad LBL zelts, šogad BBL sudrabs ar komandu kur pārsvarā tādi pusbasketbolisti vien savākti, nu labi ir tur Janičenoks, Grants varbūt vēl kāds, bet viss pārējais ir pusamatieri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-02 21:42, pirms 10 gadiem
varbūt ne pa tēmu, bet kā lai novāc tās reklāmas no ekrāna????
biju pieradis, ka telefonā lasot, tās aizsedz ekrānu, tagad arī datorā!
saprotu, ka bez reklāmām portāls pastāvēt nevar, bet kāda jēga no portāla un rakststiem, ja rakstu nav iespējams pilnvērtīgi izlasīt.
zūd vēlme apmeklēt portālu.
par spēli - KAUNS.
ja par tēmu, tad šodien verot vaļā internetu, gaidīju, ziņu par Štelmahera atbrīvošanu/atkāpšanos (vēlu veiksmi CITUR) Zaudētais zelts un acīmredzamās problēmas komandā ir jāuzņemas viņam. Protams ieberziens ir ar grieķi, Bārnīss absolūtākā nulle, te pat ne smakas nav no viņa gaidītā pienesuma komandā.
Gulbis? nevelk pat LBL, Ko Kanbergs dara BKV?