Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:985, Did:0, useCase: 3

Bagatskis: Pēc pārliecinošās uzvaras jāizdara pareizi secinājumi

Bagatskis: Pēc pārliecinošās uzvaras jāizdara pareizi secinājumi
Mārtiņš Meiers: 17 punkti un 6 atlēkušās bumbas treniņspēlē ar Somijas izlasi.
Foto: pzkosz.pl

Latvijas vīriešu valstsvienība ceturtdien treniņspēlē Helsinkos pārspēja Somijas izlasi – 106:70 (22:22, 48:34, 85:63). Abām komandām tā bija pēdējā pārbaudes spēles pirms Eiropas čempionāta finālturnīra, kas četrās Slovēnijas pilsētās sāksies 4.septembrī (Latvijai plkst.15:30 pirmā spēle ar Bosnijas izlasi). Spēlē piedalījās visi 13 ierindā palikušie kandidāti. Galīgo sastāvu treneri nosauks svētdien pēc pēdējā treniņa. 

Latvijas vīriešu valstsvienības galvenais treneris Ainars Bagatskis:

„Pēc somu treneru lūguma spēlējām tāpat, kā pirms nedēļas Horvātijā – katru ceturtdaļu sākot no 0:0. Tikai beigās statistikā rezultātu saskaitījām kopā.

Mūsu pamatsastāvs (Strēlnieks, Blūms, Kuksiks, Freimanis un Kaspars Bērziņš) pirmajās minūtēs aizsardzībā ļāva pretiniekiem tikt pie brīviem metieniem, tomēr ar pašu veiksmēm uzbrukumā rezultātu izdevās noturēt līdzsvarā – 22:22. Otrajā ceturtdaļā jau cits sastāvs mainīja akcentus spēlē, ar pacietīgu aizsardzību nobremzējot somus – 26:12 mūsu labā.

Pēc lielā pārtraukuma iniciatīva stabili bija mūsu rokās. Trešajā ceturtdaļā 37:29, ceturtajā – 21:7. Viss sanāca gan aizsardzībā, gan uzbrukumā, neviens nekrita laukā no ansambļa. Spēles laiku sadalījām vienlīdzīgi, Visvairāk – 25 minūtes – nospēlēja Bertāns, vismazāk – Blūms. Somiem nespēlēja Lī un Motola. Komanda centās spēlēt tikpat agresīvi, kā pirmajā mačā, bet kvalitāte nebija tik augsta. Mūsu komandas priekšrocības raksturo rezervistu gūtie punkti: Latvijai 73, Somijai 17.

Par somu komandas snieguma svārstībām neņemos spriest. Par mūsējo – var skatīties gan no gaišās, gan ne tik gaišās puses. Prieks par pašatdevi un kvalitāti – labo metienu precizitāti (divpunktniekiem 66%, trīspunktniekiem 45%) un nelielo kļūdu skaitu (12). Bet arī zināmas bažas, vai tik pārliecinoša uzvara pēdējā pārbaudē ir pats labākais veids, kā noskaņoties oficiālajām spēlēm, kurās spriedze būs daudz lielāka un pretinieki – vēl spēcīgāki. Centīsimies no pārliecinošās uzvaras izdarīt pareizus secinājumus.

Latvijas valstsvienībā spēlēja un punktus guva: Mārtiņš Meiers 17 (6 atl.), Jānis Bērziņš 15 (6 atl.), Kristaps Janičenoks 13, Mareks Mejeris 10, Rolands Freimanis 10, Jānis Strēlnieks 9, Dairis Bertāns 7 (6 piesp.), Jānis Timma 7, Jānis Blūms 6, Rihards Kuksiks 4, Kaspars Bērziņš 4, Andrejs Šeļakovs 2 (6 atl.), Armands Šķēle 2.

Latvijas valstsvienības statistika un spēļu grafiks: basket.lv/viriesu_izlase/show-nt-team

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-29 22:20, pirms 11 gadiem
your_ufo rakstīja: Timma un izšķirošie momenti - brīvi garām aizmesti metieni. Jānis Bērziņš labāk cīnās par atlēcošajām un ir ātrāks uzbrukumā ko pierādija kā viens no labākajiem U-20 eiropas spēlētājiem. Es Timmas vietā būtu aicinājis Šmitu no u-18 sliktāks viņš nebūtu. Vēl aizvien nepielec kā Timma tika tajā draftā?
Es atkal nesaprotu, kāpēc NBA veči nekonsultējās ar tevi??? Stulbums....

     [+] [-]

, 2013-08-29 22:27, pirms 11 gadiem
man pat liekās, ka šķēles galva var ripot, ļoti nepārleicinoš. varbūt Timma.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-29 22:33, pirms 11 gadiem
Patīk Timma, kā spēlētājs. Bet nu mani viņš arī nepārliecināja, pienāks arī tavs laiks. Labāk dodu priekšroku pieredzējušākam playeram.

  -3 [+] [-]

, 2013-08-29 23:08, pirms 11 gadiem
Fantasy manager

Eurobasket 2013 manager

TheSportCity.Net

  -4 [+] [-]

, 2013-08-29 23:36, pirms 11 gadiem
Nerezu iemeslu kapeec Skkeeli atstaat bumbu pietur bet tolks???Kluudas daudz Timmam dod maz iespeejas Skeelem japaliek maajaas

     [+] [-]

, 2013-08-30 00:13, pirms 11 gadiem
Berzinam obligati jabut,dzekam konkrets progress,ja uzlaidis laukuma sudus netaisis,vecie pat vairak taisi cik skatijos.Ceru,ka Timma neapvainosies,ja bus liekais.Skeli redzu laukuma,kad vajag saasinat speli neiet metieni max 10-15min,bet ja doma par nakotni jaatskaita vins.Vispar skatos Blumam,Janicenokam laikam pedejais cempis,kaut ka neparliecina,baigi nestabilie,Bonis ja nem U-20 krietni stabilaks un puika izskirigos brizos ari neraustas,vajag tik dot minutes.

  +3 [+] [-]

, 2013-08-30 00:38, pirms 11 gadiem
Ļoti spēcīgi aģitēju par šķēles iekļaušanu kandidātos, un Jeromanovs mani sadzirdēja un godprātīgi atteicās no kandidēšanas izlasē (tad jau puse DALā un citās amatieru līgās ārējās pozīcijās spēlējošie arī varētu kandidēt)... tomēr tas, ko redzu pārbaudes spēlēs nedaudz satrauc - un tās pat nav kļūdas, absolūti esmu pārliecināts, ka tās AŠ izskaudīs līdz minimumam, bet kas mani satrauca, tā bija viņa kāju darbība aizsardzībā - pārāk bieži lidoja uz grīdas, var jau būt, ka vēl smagums no slodzēm, bet nu pašvaki. Un TOMĒR, kā jau te daudzi apzīmē - kreativitāte uzbrukumā + bumbu zagšana tomēr nodrošina AŠ pārākumu pār Timmu 100%. Bērziņš manā skatījumā būs šī čempja pārsteigums un uz 3. pozīciju varētu mierīgi izkonkurēt arī Kuksiku. Garais gals pat neskatoties uz Meiermejeru rezultivitāti spēlēs pret somiem, visdrīzāk prasītos pēc ravēšanas, tomēr izskatās, ka abi mejeri un šelis tomēr lieliski noderēs kā gaļa, par kuru nebūtu strjoms, ka izfaulo ārā, jo Bērzs (diemžēl savos 28 gados joprojām garīgi nestabils) tomēr būs laukumā nepieciešams izšķirīgajos brīžos.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-30 09:19, pirms 11 gadiem
Uzdevums Bagatskim nav vienkāršs, kuru atstāt mājās. Bet no iekšienes viņam labāk redzams, kāda kuram atdeva, kā izskatās treniņos. Viens otrs ieminas par Šķēli. Viņš jāatstāj, pieredze, labs cīnītājs aizsardzībā, var nospēlēt neordināri, labs caurgājienos! Jā, bija viņam kļūdas, bet kuram nebija? Tāpat Bertānam ir bieži kļūdas, arī Strēlniekam, Kasparam Bērziņam un Kuksikam.
Pabāls izskatījās Timma, nevienā spēlē neuzspīdēja un vispār viņš arī klubā neko izcilu nav rādījis! Drafts? Mazliet negaidīti, bet cik sportisti gan basketā, gan hokejā nav draftēti, bet nekad līdz kārtīgai spēlēšanai nav tikuši. Turklāt, ja Timma uzplauks, viņam vēl viss priekšā. Šeļakovs arī īsti nepārliecina, vienīgi augums un būda.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-30 09:45, pirms 11 gadiem
"Mūsu komandas priekšrocības raksturo rezervistu gūtie punkti: Latvijai 73, Somijai 17."...
Varbūt tas tomēr raksturo to, ka mums joprojām nav atrasts īstais pamata piecinieks? Huļi katrā spēlē sākums ir tik smagnējs ar palieliem mūnusiem? Man ir aizdomas, ka Strēlnieks pamata saspēlnieka lomā vēl nevelk. Lai iet Blūms vidū ar Bertānu pie sāniem. Būtu ātrāka un agresīvāka spēle - tieši tas, ko mums vajag. (Blūms, Bertāns, Janičenoks, Meiers, Bērziņš)

  +2 [+] [-]

, 2013-08-30 09:49, pirms 11 gadiem
Šelis nepārliecināja pirmajā spēlē pret somiem, vāja aizsardzība tik raženam džekam...

  +3 [+] [-]

, 2013-08-30 09:58, pirms 11 gadiem
Nu pavisam noteikti Timma vai Kuksiks jāatstāj, nav īsti skaidrs ko Timma vispār tur dara, laikam lai pokemoni neapvainotos, ja viņš pat sētas mačos LBL nav nekāds kapātājs, tad kāda runa par izlasi? (Drafts tīri dēļ miesas būves un potenciāla, ar cerību ka individuāli izaugs)
Un kāds ir pavērojis Kuksiku uz laukuma? viņš aizsardzībā strādā tā itkā tas vispār nebūtu viņam jādara, uzbrukumā izskatās apmaldījies... (no viņa jēga tikai tad, ja visa komanda izdara melno darbu un iedod viņam brīvu troiku izmest, lai gan pēdējā laikā neesmu redzējis viņam baigo precizitāti...
Un Šķēle atšķirībā no šiem diviem ir noderīgs gan aizsardzībā, gan uzbrukumā - nevajag aizmirst, ka viņš ir dabīgs punktu guvējs (varu likt piečuku, ka kādā spēlē ieliks vismaz 15 punktus)

Rezumē: jāatskaita Kuksiks, bet bagijam šis patīk, tātad mājās paliek NBA stārs, vai Bērziņš gluži vienkārši dēļ noguruma no U20 lai gan būtu žēl, jo no visiem pieminētajiem viņš ir vienīgais ''Kapātājs''

  +3 [+] [-]

, 2013-08-30 10:01, pirms 11 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Uzdevums Bagatskim nav vienkāršs, kuru atstāt mājās. Bet no iekšienes viņam labāk redzams, kāda kuram atdeva, kā izskatās treniņos. Viens otrs ieminas par Šķēli. Viņš jāatstāj, pieredze, labs cīnītājs aizsardzībā, var nospēlēt neordināri, labs caurgājienos! Jā, bija viņam kļūdas, bet kuram nebija? Tāpat Bertānam ir bieži kļūdas, arī Strēlniekam, Kasparam Bērziņam un Kuksikam.
Pabāls izskatījās Timma, nevienā spēlē neuzspīdēja un vispār viņš arī klubā neko izcilu nav rādījis! Drafts? Mazliet negaidīti, bet cik sportisti gan basketā, gan hokejā nav draftēti, bet nekad līdz kārtīgai spēlēšanai nav tikuši. Turklāt, ja Timma uzplauks, viņam vēl viss priekšā. Šeļakovs arī īsti nepārliecina, vienīgi augums un būda.
Piekrītu. Vēl viens arguments par labu Šķēlem - iespēja spēlēt saspēles vadītāja postenī, ja rodas tāda nepieciešamība. Salīdzinot J.Timmu ar J.Bērziņu, tad jāsaka, ka varbūt meistarības ziņā šobrīd abi atrodas kaut kur līdzās, viens atlētiskāks, vienam stabilāks metiens, bet viens svarīga nianse, kur krietni pārāks ir J.Berziņš - pārliecība par saviem spēkiem. To pierādīja arī pārbaudes spēles - J.Bērziņš bija krietni drošāks savās darbībās, neskatoties uz to, ka ir jaunākais izlases dalībnieks un ieleca jau ejošā vilcienā. Mājās paliek J.Timma

  -1 [+] [-]

, 2013-08-30 10:29, pirms 11 gadiem
Rafaello rakstīja: Ļoti spēcīgi aģitēju par šķēles iekļaušanu kandidātos, un Jeromanovs mani sadzirdēja un godprātīgi atteicās no kandidēšanas izlasē (tad jau puse DALā un citās amatieru līgās ārējās pozīcijās spēlējošie arī varētu kandidēt)... tomēr tas, ko redzu pārbaudes spēlēs nedaudz satrauc - un tās pat nav kļūdas, absolūti esmu pārliecināts, ka tās AŠ izskaudīs līdz minimumam, bet kas mani satrauca, tā bija viņa kāju darbība aizsardzībā - pārāk bieži lidoja uz grīdas, var jau būt, ka vēl smagums no slodzēm, bet nu pašvaki. Un TOMĒR, kā jau te daudzi apzīmē - kreativitāte uzbrukumā + bumbu zagšana tomēr nodrošina AŠ pārākumu pār Timmu 100%. Bērziņš manā skatījumā būs šī čempja pārsteigums un uz 3. pozīciju varētu mierīgi izkonkurēt arī Kuksiku. Garais gals pat neskatoties uz Meiermejeru rezultivitāti spēlēs pret somiem, visdrīzāk prasītos pēc ravēšanas, tomēr izskatās, ka abi mejeri un šelis tomēr lieliski noderēs kā gaļa, par kuru nebūtu strjoms, ka izfaulo ārā, jo Bērzs (diemžēl savos 28 gados joprojām garīgi nestabils) tomēr būs laukumā nepieciešams izšķirīgajos brīžos.
Atceros, kā tu brēci pēc Šķēles Es jau arī biju par, man liekas daudzi ir vīlušies, lai neteiktu vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-30 10:36, pirms 11 gadiem
Zebiekste007 rakstīja: Piekrītu. Vēl viens arguments par labu Šķēlem - iespēja spēlēt saspēles vadītāja postenī, ja rodas tāda nepieciešamība. Salīdzinot J.Timmu ar J.Bērziņu, tad jāsaka, ka varbūt meistarības ziņā šobrīd abi atrodas kaut kur līdzās, viens atlētiskāks, vienam stabilāks metiens, bet viens svarīga nianse, kur krietni pārāks ir J.Berziņš - pārliecība par saviem spēkiem. To pierādīja arī pārbaudes spēles - J.Bērziņš bija krietni drošāks savās darbībās, neskatoties uz to, ka ir jaunākais izlases dalībnieks un ieleca jau ejošā vilcienā. Mājās paliek J.Timma
Mēs jau te vairāk formējam goda plāksni, ne komandu! Viennozīmīgi - trenerukorpusa izvēle ir ļoti grūta, un, liekas - ja pēdējais vārds tik ilgi tiek atlikts,tas varētu būt sabiedrībai ne tik viegli pieņemams un saprotams (kā Kārlim savā laikā ar Kambalu). Iespējams, kaut kas ar traumām liek kavēties. Dažas lietas, kurasbišķi duras acīs:
1) Šķēle nespēlēs 25 min., tātad - vai pieredzējis spēlētājs jāņem uz liekajām minūtēm? Kā pats Bagijs teicis...
2) pēc vecbiedru atgriešanās īsti nestrādā (varbūt pagaidām) t.s. paaudžu saikne - gan Strēlnieks, gan Bertāns īsti neatraisās blakus vecajiem, līdz ar to kārtība uz laukuma tāda , nu, nedaudz peldoša.Tur nav meistarības, vairāk ķīmijas problēma.
3) garajā galā kaut ko īsti mums neatrāda - Meiers vienmēr labi spēlējis izlasē, tagad - diezgan patālu no tekošām lietām, KB spēlē netā, kā klubā, izskatās, ka kaut ko taupa, redzamāks ir Freimanis, kurš tomēr diez vai būs atslēgas spēlētājs.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-30 10:45, pirms 11 gadiem
Manuprat pedejais ko vajag atskaitit ir Timma, jo Skele manuprat izlasei EČ var dot lielaku labumu!

     [+] [-]

, 2013-08-30 10:46, pirms 11 gadiem
brunoje rakstīja: Mēs jau te vairāk formējam goda plāksni, ne komandu! Viennozīmīgi - trenerukorpusa izvēle ir ļoti grūta, un, liekas - ja pēdējais vārds tik ilgi tiek atlikts,tas varētu būt sabiedrībai ne tik viegli pieņemams un saprotams (kā Kārlim savā laikā ar Kambalu). Iespējams, kaut kas ar traumām liek kavēties. Dažas lietas, kurasbišķi duras acīs:
1) Šķēle nespēlēs 25 min., tātad - vai pieredzējis spēlētājs jāņem uz liekajām minūtēm? Kā pats Bagijs teicis...
2) pēc vecbiedru atgriešanās īsti nestrādā (varbūt pagaidām) t.s. paaudžu saikne - gan Strēlnieks, gan Bertāns īsti neatraisās blakus vecajiem, līdz ar to kārtība uz laukuma tāda , nu, nedaudz peldoša.Tur nav meistarības, vairāk ķīmijas problēma.
3) garajā galā kaut ko īsti mums neatrāda - Meiers vienmēr labi spēlējis izlasē, tagad - diezgan patālu no tekošām lietām, KB spēlē netā, kā klubā, izskatās, ka kaut ko taupa, redzamāks ir Freimanis, kurš tomēr diez vai būs atslēgas spēlētājs.
Meiers vēl savu par parādīt, paskaties, cik sameta pēdējā spēlē pret somiem. Kas man patīk ar šo izlasi - praktiski vienmēr un visur uzvaram par atlēcošajām, un tas par spīti tam, ka mums nav dominējošu centru. Tieši tāpēc esmu optimistiski noskaņots. Ar tik atlētisku izlasi nemaz nevajag 2.15 torņus. Vismaz pret Bosnijas kalibra izlasēm.

     [+] [-]

, 2013-08-30 10:51, pirms 11 gadiem
..."gan Strēlnieks, gan Bertāns īsti neatraisās blakus vecajiem, līdz ar to kārtība uz laukuma tāda , nu, nedaudz peldoša.Tur nav meistarības, vairāk ķīmijas problēma."
[/quote]
Tāpēc uzskatu, ka startā jāliek ir Blūms ar Bertānu blakus, nevis Strēlnieks. Abiem ar Janičenoku nav problēmu saspēlēties. Meiers un Bērziņš zem groziem.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-30 10:53, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Manuprat pedejais ko vajag atskaitit ir Timma, jo Skele manuprat izlasei EČ var dot lielaku labumu!
Šķēle ir otrā smagākā vilšanās pēc Timmas. Te arī atbilde tiem, kas bļāva, kāpēc Armands spēlē Igaunijā... Patīk viņa neordinārie gājieni, taču punktus samest nevar, aizsardzībā viduvējs, palēns, arī domāšanā, kā saspēlnieks... bez Strēlnieka, saspēli var vadīt Bertāns un Blūms.

     [+] [-]

, 2013-08-30 12:00, pirms 11 gadiem
Namejs rakstīja: Šķēle ir otrā smagākā vilšanās pēc Timmas. Te arī atbilde tiem, kas bļāva, kāpēc Armands spēlē Igaunijā... Patīk viņa neordinārie gājieni, taču punktus samest nevar, aizsardzībā viduvējs, palēns, arī domāšanā, kā saspēlnieks... bez Strēlnieka, saspēli var vadīt Bertāns un Blūms.
Domaju, tieshi ka saspelinieks vinsh ir labs!
Bet kas tad Timma ir tik labs ka shim vajadzetu palikt?
Metiens vinjam pashvaks, vienigais shim labs ir rebaundu vakshana!
Un + vel mums garaja gala ir pietiekami labi speletaji un tur bez Timmas ar var diez gan labi iztikt!

     [+] [-]

, 2013-08-30 12:15, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Domaju, tieshi ka saspelinieks vinsh ir labs!
Bet kas tad Timma ir tik labs ka shim vajadzetu palikt?
Metiens vinjam pashvaks, vienigais shim labs ir rebaundu vakshana!
Un + vel mums garaja gala ir pietiekami labi speletaji un tur bez Timmas ar var diez gan labi iztikt!
Nē, es jau saku - Timmai jāpaliek mājās, bet Šķēle arī tuvu tam.