Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:985, Did:0, useCase: 3

Andris Biedriņš: Kluba maiņas dēļ Eiropas čempionātā nespēlēšu

Andris Biedriņš: Kluba maiņas dēļ Eiropas čempionātā nespēlēšu
Andris Biedriņš: atgriešanās valstsvienībā pagaidām atlikta.
Foto: sportacentrs.com

NBA spēlējošais Andris Biedriņš, tiekoties ar Latvijas Basketbola savienības un vīriešu valstsvienības vadītājiem, paziņojis, ka šogad tomēr nevarēs valstsvienības sastāvā piedalīties Eiropas čempionātā, kas 4.septembrī sāksies Slovēnijā. „Pāreja no Warriors uz Jūtas Jazz radījusi jaunu situāciju, kuru centīšos izmantot,” Biedriņš iezīmēja savas tuvākās prioritātes.LBS prezidents Valdis Voins spēlētāja lēmumu komentē lakoniski: „Gaidām Andri nākamgad.” 

Andris Biedriņš:

„Nav noslēpums, ka pēdējās sezonas Warriors sastāvā man nav bijušas veiksmīgas. Pāreja uz Jūtas Jazz mana līguma darbības pēdējā gadā pavērusi jaunas iespējas, kuras centīšos izmantot. Tāpēc esmu nolēmis laikus – jau augusta pirmajā pusē – doties uz ASV, lai pienācīgi sagatavotos sezonai. Turklāt šādā situācijā negribu riskēt ar savainojumiem.

Kluba maiņa notika diezgan negaidīti un lika pārskatīt visus plānus. Vajadzēja izsvērt visus aspektus, tāpēc mana izšķirošā atbilde par līdzdalību valstsvienībā kavējās. Sarunā ar LBS prezidentu, ģenerālsekretāru un izlases galveno treneri vienojāmies nākamās sezonas laikā uzturēt ciešākus kontaktus un jau pavasarī pieņemt lēmumu par manu spēlēšanu vai nespēlēšanu. No manas puses svarīgi būs tikai sportiskie apsvērumi – veselības stāvoklis, situācija ar līgumu utt.

Novēlu Latvijas komandai veiksmi Eiropas čempionātā. Pats tikko biju Tallinā uz Eiropas U20 čempionāta finālspēli, un guvu ļoti daudz pozitīvu emociju. Milzīgs prieks par puišiem, no kuriem pats pazīstu tikai dažus. Latvija var būt lepna par tādu jauno paaudzi, un domāju, ka daudzi no viņiem nākotnē spēlēs izlasē.”

  +4 [+] [-]

, 2013-07-23 02:42, pirms 11 gadiem
mareks2 rakstīja: Andra paziņojums, ja apsver viņa stāvokli jaunajā klubā, ir daļēji pat saprotams. Spēlējot Eiropas čempionātā traumu risks tiešām pastāv, bet... bet tomēr priekš tik nepopulāra lēmuma paziņošanas tieši šis mirklis kad Latvijas basketbols pēc četru gadu ilgas gaidīšanas kā fēnikss no pelniem atdzima Tallinā ir pats sliktākais kādu vien vispār var iedomāties. Un jo īpaši salīdzinot ar to kam gāja cauri mūsu U20 Lāčplēši, lai tikai būtu laukumā un spēlētu par Latviju. Ja mēs nebūtu redzējuši ĪSTUS vīrus basketbola laukumā nupat Tallinā, tad nedomāju, ka tagad šeit būtu jau vairāk nekā 300 spridzinošu komentāru par Andra lēmumu. Tādi kontrasti nepaliek nepamanīti...
Andra paziņojums būtu OK, ja iepriekšējās 2 sezonas šmais būtu rāvies mellu muti, bet nebūtu sanācis, skrējis uz izlasi - bet trauma, brauktu uz Jūtu,lai cīnītos par vietu sastāva... tad OK... saprotama lieta, bet te... drīzāk cīņa par labāko vietu uz "beņķa" un labākā skapīša aizņemšanu...
Ja netiktu aizmainīts, atrastu iemeslu kapēc nespēlēt...
Slēpts komentārs: fire

  +6 [+] [-]

, 2013-07-23 03:39, pirms 11 gadiem
fire rakstīja: Visu cieņu Biedriņ
1. AB apstiprināja to ko reiz teicu, ka viņš teiks NĒ;
2. Kamēr izlasi vada cilvēks lupata, bezmugurkaulnieks, pielīdējs, un kamēŗ LBS vadībā ir visu intrigu pinējs EŠ, tikmēr izlasē nav jāspēlē tiem, kas skaitās labi spēlētaji.

LV jau tā nav bagāta ar spēlētajiem (labiem), bet treneris mīkstais un personīgo nepatīku vadīts EŠ nevēlas, lai izlasē ir KV, KK, AB. NEGRIB - tikai personīgās nepatikas dēļ.

Lai arī neesu, un nebūšu AB fans, bet šoreiz rīkojās pilnīgi pareizi. Kamēr nebūs treneris ar vārdu, un cita LBS vadība, ceru visi top spēlētaji atteiks izlasei. JO BIEŽĀK jo labāk. Nepaņemt KK varēja tikai pilnīgs muļķis. Neaizmirstat, ka tieši KK vilka izlasi pēdējā čempī, kurā piedalījās KK, un tagadējie puišeļi pat 2-3īs viņu neaizvietos. Varēs spēlēt zilo basīti, trispunktu metieni biežāk kā 2punktu .

BAGIJ, EŠ - ATKĀPIETIES!
jocīgais...

  +3 [+] [-]

, 2013-07-23 05:32, pirms 11 gadiem
negaidu nākamgad..lupatu lupata.

  +3 [+] [-]

, 2013-07-23 05:33, pirms 11 gadiem
tāpat ar saviem 0,000000 punktiem nepalīdzētu komandai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-23 05:43, pirms 11 gadiem
fire rakstīja: Visu cieņu Biedriņ
1. AB apstiprināja to ko reiz teicu, ka viņš teiks NĒ;
2. Kamēr izlasi vada cilvēks lupata, bezmugurkaulnieks, pielīdējs, un kamēŗ LBS vadībā ir visu intrigu pinējs EŠ, tikmēr izlasē nav jāspēlē tiem, kas skaitās labi spēlētaji.

LV jau tā nav bagāta ar spēlētajiem (labiem), bet treneris mīkstais un personīgo nepatīku vadīts EŠ nevēlas, lai izlasē ir KV, KK, AB. NEGRIB - tikai personīgās nepatikas dēļ.

Lai arī neesu, un nebūšu AB fans, bet šoreiz rīkojās pilnīgi pareizi. Kamēr nebūs treneris ar vārdu, un cita LBS vadība, ceru visi top spēlētaji atteiks izlasei. JO BIEŽĀK jo labāk. Nepaņemt KK varēja tikai pilnīgs muļķis. Neaizmirstat, ka tieši KK vilka izlasi pēdējā čempī, kurā piedalījās KK, un tagadējie puišeļi pat 2-3īs viņu neaizvietos. Varēs spēlēt zilo basīti, trispunktu metieni biežāk kā 2punktu .

BAGIJ, EŠ - ATKĀPIETIES!
vispirms jau ir jābūt spēlētājam ar cieņu.....

  +1 [+] [-]

, 2013-07-23 06:32, pirms 11 gadiem
Tas ir apmēram tas pats, kas šitā:
Nodarbojoties ar seksu kāpņutelpā, sievietei...

  +5 [+] [-]

, 2013-07-23 06:53, pirms 11 gadiem
Man vsp likas ka šī bija biedrina pedejaa iespeja tikt izlasē,jo nakamajos gados tev netikt izlasē !!! Tads Porziņģis ar 212cm no u-18 tevi atstās aiz borta !!!! Good luck sedet tālāk iekš jazz

  +2 [+] [-]

, 2013-07-23 07:25, pirms 11 gadiem
Jau sen mums bija par šo luni jāaizmirst.
Ne viņš prot/grib spēlēt basketbolu, ne viņam kāds sakars ar Latviju. Pareizi būtu viņu aizmirst un vairs nekad nepieminēt.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-23 08:04, pirms 11 gadiem
fire rakstīja: Visu cieņu Biedriņ
1. AB apstiprināja to ko reiz teicu, ka viņš teiks NĒ;
2. Kamēr izlasi vada cilvēks lupata, bezmugurkaulnieks, pielīdējs, un kamēŗ LBS vadībā ir visu intrigu pinējs EŠ, tikmēr izlasē nav jāspēlē tiem, kas skaitās labi spēlētaji.

LV jau tā nav bagāta ar spēlētajiem (labiem), bet treneris mīkstais un personīgo nepatīku vadīts EŠ nevēlas, lai izlasē ir KV, KK, AB. NEGRIB - tikai personīgās nepatikas dēļ.

Lai arī neesu, un nebūšu AB fans, bet šoreiz rīkojās pilnīgi pareizi. Kamēr nebūs treneris ar vārdu, un cita LBS vadība, ceru visi top spēlētaji atteiks izlasei. JO BIEŽĀK jo labāk. Nepaņemt KK varēja tikai pilnīgs muļķis. Neaizmirstat, ka tieši KK vilka izlasi pēdējā čempī, kurā piedalījās KK, un tagadējie puišeļi pat 2-3īs viņu neaizvietos. Varēs spēlēt zilo basīti, trispunktu metieni biežāk kā 2punktu .

BAGIJ, EŠ - ATKĀPIETIES!
es nezinu cik aprobežotam jābūt, lai domātu, ka KK var aizvietot 3 vīri (puišelis varbūt esi tu). Vispār murgaināku komentāru kā tavu ilgi neesmu SC lasījis, apsveicu esi kārtīgi pacenties izrādīt savu stulbumu!

     [+] [-]

, 2013-07-23 08:09, pirms 11 gadiem
Droshi vien, apvainojies uz Latvijas zhurnaalistiem, kas raksta par vinja gaitaam aiz diikja un liidzjuteejiem, kas to lasa.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-23 08:26, pirms 11 gadiem
DINAMO LABĀKIE rakstīja: Skrastiņš arī nelabprāt brauca uz izlasi. ņēmot vērā čempja biežumu hokejā, Skrastiņš piedalījās par 2-3 čempjiem izlases sastāvā vairāk nekā Biedrs.
Cik reizes Skrastinsh, esot briivs, neatbrauca paliigaa? Es vairaak par vienu nevaru saskaitiit.

     [+] [-]

, 2013-07-23 08:31, pirms 11 gadiem
Būtu labāk uz soliņa pasēdējis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-23 08:36, pirms 11 gadiem
Nu tad nafig sito

     [+] [-]

, 2013-07-23 08:39, pirms 11 gadiem
Nu ko - gaidīsim nākamgad. Bet - ak vai - nākamgad taču Andrim ATKAL komanda jāmaina...:-)
Nu ļoti jau nu "nopietns" tipāžs..:-)

  -1 [+] [-]

, 2013-07-23 08:46, pirms 11 gadiem
Jābūt realistiem, 1 vieta ir klubs, tad izlase, tā kā, tādu atbildi, es arī no viņa gaidīju!
Novēlu Andrim veiksmīgu sezonu, ceru viņš vēl liks mums ar viņu lepoties, un ceru ka basis viņam vēl nav piegriezies, tā lai viņu varētu redzēt nākošā gadā ECH

  +1 [+] [-]

, 2013-07-23 09:46, pirms 11 gadiem
A vispār ir tāds basketbolists Biedriņš ? Es par tādu basketbolistu neesmu dzirdējis gadus trīs . Pēdejos gadus Biedriņš biežāk redzēts nakts klubos nekā uz basketa laukuma

A ja runājam par izlasi - ir cilvēki, kas raujas uz izlasi pat ar traumu.

  +2 [+] [-]

, 2013-07-23 09:47, pirms 11 gadiem
Jāaizmirst par šo meiteni un nekad vairs tādu lupatu nav ko aicināt uz izlasi. Lai pelna naudu sēžot amerikā uz beņķa un nerādās te vairs. Cieņas tev Andri šeit nebūs.

  +2 [+] [-]

, 2013-07-23 09:51, pirms 11 gadiem
mareks2 rakstīja: Andra paziņojums, ja apsver viņa stāvokli jaunajā klubā, ir daļēji pat saprotams. Spēlējot Eiropas čempionātā traumu risks tiešām pastāv, bet... bet tomēr priekš tik nepopulāra lēmuma paziņošanas tieši šis mirklis kad Latvijas basketbols pēc četru gadu ilgas gaidīšanas kā fēnikss no pelniem atdzima Tallinā ir pats sliktākais kādu vien vispār var iedomāties. Un jo īpaši salīdzinot ar to kam gāja cauri mūsu U20 Lāčplēši, lai tikai būtu laukumā un spēlētu par Latviju. Ja mēs nebūtu redzējuši ĪSTUS vīrus basketbola laukumā nupat Tallinā, tad nedomāju, ka tagad šeit būtu jau vairāk nekā 300 spridzinošu komentāru par Andra lēmumu. Tādi kontrasti nepaliek nepamanīti...
Tikai šajā paziņojumā ir virkne robu un loģikas kļūdu. Vislielākais fail ir šis: "Kluba maiņa notika diezgan negaidīti un lika pārskatīt visus plānus". Kādās ilūzijās viņš vispār dzīvo par sevi kā spēlētāju vai par publiku, ja var uzcept šādu nīkulīgu preses relīzi un cerēt, ka kāds sapratīs?

Interesanti kā tas varēja notikt negaidīti, ja pat paviršam sekotājam bija redzams, ka GSW jau kuro gadu gribēja aizmainīt AB tikai neatradās klubs, kurš varētu un gribētu to līgumu paņemt. Tagad atradās. Un ne jau spēles laikam Jūta viņu paņēma, bet tikai kā backup turkam šogad un cap space dēļ, kas atbrīvosies tad, kad līgums būs beidzies gan viņam gan Ričardsonam. Par drāfta tesībām, ko Jūta dabūja pat nerunāsim. Jūta būvē jaunu komandu, nākošo gadu ir norakstījusi, un tur viņš ir tieši uz vienu sezonu, ja vien turks nesatraumesies un AB būs spiests spēlēt un dabūt double double katrā mačā. Spēlēt EČ viņam būtu iespēja apliecināt pašam sevi un atgūt kaut minimālu respektu basketbola sabiedrībā. Ja cilvēks to nesaprot, tad tur neko nevar darīt. Patiesībā tas ir murgs kā Bagijs, LBS ar viņu ir cackājušies visu šo laiku. Es saprastu, ja to darītu tešām laba spēlētāja dēļ. Te vairs var runāt tikai par potenciāli labu spēlētāju.
Slēpts komentārs: banķieris

  +5 [+] [-]

, 2013-07-23 09:55, pirms 11 gadiem
U-20 viens no līderiem Kaspars Vecvagars trīs spēles nospēlē ar lauztu pirkstu !!! Biedriņ , skaties un mācies - SHAME ON YOU !!! Tu jau saktu raudāt, ja kāds tev pieskartos !!!

  +1 [+] [-]

, 2013-07-23 09:59, pirms 11 gadiem
banķieris rakstīja: Un suņiem atkal ir par ko riet... psc kādi eksperti te visi!!
Te no riešanas ir tālu. Drīzāk būtu jāraud. Un pašam AB visu pirms.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-23 10:01, pirms 11 gadiem
Mīļie draugi, padomājiet taču reiz ar galve, pims viņu te ar s*diem nolejat.
1) Viņam jums nekas nav jāpierāda, Viņš ir labākais Latvijas centrs un punkts, tur vispār diskusiju nav un to viņš pats zin. Kad viņam grūti klājas ASV jūs visi te viņu atkal ar s*diem nolējāt, kāda velna pēc viņam te rauties uz izlasi, kad mēs viņu esam atbalstījuši?? Āa jā tad, kad čalis double double vāca, tipiskā latvietī, ja tev iet - es fanoju, ja nē, tad ej d!rst. Kad viņš 18 gados aizmuka uz ASV pēc izlases nebija līdzīgi?? bet kad viņu draftēja visi neapmeta kažociņu uz otru pusi??
2) Ja visi tā izteikos par viņu kā Blūms, ka viņš ir vajadzīgs, arī būtu cita lieta. Bet ko pateica Šķēle un Janičenoks?? tas ir skaidrs, ja viņš tur ierastos, mikroklimats tur nebūtu labākais.
3) Izlases vadība, jeb konkrētāk Šneps - kad bija 2009. gads, paši nemācēja izrēķināt ar cik punktiem jāuzvar, paši atbildību uzņemties nevar, salika visiem DSQ un uz redzēšanos, es turpinu sēdēt savā siltajā ligzdiņā... Nožēlojami.

     [+] [-]

, 2013-07-23 10:01, pirms 11 gadiem
Paldies tev Andri par sapratni.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-23 10:09, pirms 11 gadiem
cobs_barants#24 rakstīja: Mīļie draugi, padomājiet taču reiz ar galve, pims viņu te ar s*diem nolejat.
1) Viņam jums nekas nav jāpierāda, Viņš ir labākais Latvijas centrs un punkts, tur vispār diskusiju nav un to viņš pats zin. Kad viņam grūti klājas ASV jūs visi te viņu atkal ar s*diem nolējāt, kāda velna pēc viņam te rauties uz izlasi, kad mēs viņu esam atbalstījuši?? Āa jā tad, kad čalis double double vāca, tipiskā latvietī, ja tev iet - es fanoju, ja nē, tad ej d!rst. Kad viņš 18 gados aizmuka uz ASV pēc izlases nebija līdzīgi?? bet kad viņu draftēja visi neapmeta kažociņu uz otru pusi??
2) Ja visi tā izteikos par viņu kā Blūms, ka viņš ir vajadzīgs, arī būtu cita lieta. Bet ko pateica Šķēle un Janičenoks?? tas ir skaidrs, ja viņš tur ierastos, mikroklimats tur nebūtu labākais.
3) Izlases vadība, jeb konkrētāk Šneps - kad bija 2009. gads, paši nemācēja izrēķināt ar cik punktiem jāuzvar, paši atbildību uzņemties nevar, salika visiem DSQ un uz redzēšanos, es turpinu sēdēt savā siltajā ligzdiņā... Nožēlojami.
Kurā vietā viņš ir labākais - nakts klubā varbūt !!! Vispār būs nenormāls pārsteigums , ja Biedriņš kādreiz pietuvosies tam līmenim kādā viņš bija pirms 3-4 gadiem .

  +1 [+] [-]

, 2013-07-23 10:10, pirms 11 gadiem
cobs_barants#24 rakstīja: Mīļie draugi, padomājiet taču reiz ar galve, pims viņu te ar s*diem nolejat.
1) Viņam jums nekas nav jāpierāda, Viņš ir labākais Latvijas centrs un punkts, tur vispār diskusiju nav un to viņš pats zin. Kad viņam grūti klājas ASV jūs visi te viņu atkal ar s*diem nolējāt, kāda velna pēc viņam te rauties uz izlasi, kad mēs viņu esam atbalstījuši?? Āa jā tad, kad čalis double double vāca, tipiskā latvietī, ja tev iet - es fanoju, ja nē, tad ej d!rst. Kad viņš 18 gados aizmuka uz ASV pēc izlases nebija līdzīgi?? bet kad viņu draftēja visi neapmeta kažociņu uz otru pusi??
2) Ja visi tā izteikos par viņu kā Blūms, ka viņš ir vajadzīgs, arī būtu cita lieta. Bet ko pateica Šķēle un Janičenoks?? tas ir skaidrs, ja viņš tur ierastos, mikroklimats tur nebūtu labākais.
3) Izlases vadība, jeb konkrētāk Šneps - kad bija 2009. gads, paši nemācēja izrēķināt ar cik punktiem jāuzvar, paši atbildību uzņemties nevar, salika visiem DSQ un uz redzēšanos, es turpinu sēdēt savā siltajā ligzdiņā... Nožēlojami.
Otrajam un trešajam punktam var piekrist. Līdz ar to vispār nesaprotu LBS plānus un komunikāciju ar AB šovasar. Par pirmo: ir tāda patiesība, ka Tu esi tik labs, cik Tu esi labs šodien, nevis kāds Tu biji, vai varētu būt. Šādā vīzē AB nav LV labākais centrs. Viņš patiesībā nav nekas, jo , lai to noteiktu ir vismaz jātiek laukumā vairāk par 10 minūtēm spēlē.

  -2 [+] [-]

, 2013-07-23 10:13, pirms 11 gadiem
Nu leišiem Ilgausks arī izlasē tā pa īstam nekad nespēlēja. Neizstāvu AB, lai katrs dara kā grib...

  +4 [+] [-]

, 2013-07-23 10:17, pirms 11 gadiem
bubba rakstīja: Nu leišiem Ilgausks arī izlasē tā pa īstam nekad nespēlēja. Neizstāvu AB, lai katrs dara kā grib...
Tikai Ilgausks atsķirībā no Biedriņa rāvās pa NBA ar mellu muti un bieži iedzīvojās traumās , tāpēc arī priekšlaicīgi beidza savu karjeru. A Biedriņa lielākā trauma pēdējā laikā bij korķēšana uz poda pēc nakts uzdzīves

     [+] [-]

, 2013-07-23 10:21, pirms 11 gadiem
bubba rakstīja: Nu leišiem Ilgausks arī izlasē tā pa īstam nekad nespēlēja. Neizstāvu AB, lai katrs dara kā grib...
Ilgauskam no visām iespējamām traumām laikam nebija tika "papēža izmežģījums" . Tam puisim nu gan nevarētu neko pārmest.

     [+] [-]

, 2013-07-23 10:22, pirms 11 gadiem
xZ rakstīja: Otrajam un trešajam punktam var piekrist. Līdz ar to vispār nesaprotu LBS plānus un komunikāciju ar AB šovasar. Par pirmo: ir tāda patiesība, ka Tu esi tik labs, cik Tu esi labs šodien, nevis kāds Tu biji, vai varētu būt. Šādā vīzē AB nav LV labākais centrs. Viņš patiesībā nav nekas, jo , lai to noteiktu ir vismaz jātiek laukumā vairāk par 10 minūtēm spēlē.
Piekrītu.
Lai varētu pateikt, ka ir labākais, vajag vismaz ar kādu salīdzināt. Izlase arī būtu vieta, kur Biedriņu salīdzināt pārējiem garajiem, varbūt uz doto brīdi pat Bērzs ir labāks, to neviens tagad neuzzinās.
Ja kkad atkal spēs kādā labā līgā (NBA, Eurolīga, Spānija) dot nozīmīgu ieguldījumu komandas panākumos, tad šis jautājums atkal var tikt celts gaismā un turpināta diskusija.
Nākošā starpsezona parādīs, vai viņam kā spēlētājam ir plaikusi kāda vērtība, un cik tā ir kritusies.

     [+] [-]

, 2013-07-23 10:25, pirms 11 gadiem
maize rakstīja: Piekrītu.
Lai varētu pateikt, ka ir labākais, vajag vismaz ar kādu salīdzināt. Izlase arī būtu vieta, kur Biedriņu salīdzināt pārējiem garajiem, varbūt uz doto brīdi pat Bērzs ir labāks, to neviens tagad neuzzinās.
Ja kkad atkal spēs kādā labā līgā (NBA, Eurolīga, Spānija) dot nozīmīgu ieguldījumu komandas panākumos, tad šis jautājums atkal var tikt celts gaismā un turpināta diskusija.
Nākošā starpsezona parādīs, vai viņam kā spēlētājam ir plaikusi kāda vērtība, un cik tā ir kritusies.
Arī piekrītu

  +1 [+] [-]

, 2013-07-23 10:27, pirms 11 gadiem
Ilgausks ar savu nespēlēšanu izlasē Lietuvā arī nav iemantojis cieņu un nevienā valstī šādus sportistus kā Andris necienīs.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-23 10:36, pirms 11 gadiem
maize rakstīja: Piekrītu.
Lai varētu pateikt, ka ir labākais, vajag vismaz ar kādu salīdzināt. Izlase arī būtu vieta, kur Biedriņu salīdzināt pārējiem garajiem, varbūt uz doto brīdi pat Bērzs ir labāks, to neviens tagad neuzzinās.
Ja kkad atkal spēs kādā labā līgā (NBA, Eurolīga, Spānija) dot nozīmīgu ieguldījumu komandas panākumos, tad šis jautājums atkal var tikt celts gaismā un turpināta diskusija.
Nākošā starpsezona parādīs, vai viņam kā spēlētājam ir plaikusi kāda vērtība, un cik tā ir kritusies.
Berzs labaks?? Tu nopietni?? Arpraats kas te daras taja SC.com