Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:985, Did:0, useCase: 3

Valstsvienība sāk gatavoties Belgradai bez Armanda Šķēles

Valstsvienība sāk gatavoties Belgradai bez Armanda Šķēles
Latvijas valstsvienība 2015.gada Eiropas čempionātā pēc izšķirošās uzvaras pār Slovēnijas komandu.
Foto: FIBAEurope.com

Latvijas vīriešu valstsvienība pirmdien, 6.jūnijā, Valmierā sāk gatavoties olimpiskajām kvalifikācijas turnīram, kas no 4. līdz 9.jūlijam risināsies Belgradā. Ierindā ir 16 basketbolisti, vēl četri kandidāti savu klubu sastāvos cīnās par čempionu titulu Spānijā, Itālijā, Vācijā un Lietuvā. "Vispirms jāsaprot spēlētāju fiziskais un psiholoģiskais stāvoklis, kam pieskaņosim darba ritmu. Strādāsim, lai būtu gatavi pirmajai spēlei ar Japānas izlasi,” uzsver galvenais treneris Ainars Bagatskis.
Foto galerija: Valstsvienība sāk gatavoties Belgradai bez...  

Latvijas Basketbola savienības prezidents Valdis Voins, atklājot valstsvienības darba cēlienu, atgādināja, ka kopš 2010.gada komanda galvenā trenera Ainara Bagatska  vadībā katru gadu uzlabojusi sniegumu un pozīcijas Eiropas rangu tabulā. “Paldies trenerim un spēlētājiem – Jānim Blūmam, Dairim Bertānam, Jānim Strēlniekam, un citiem, kuri regulāri pārstāvējuši Latviju un nopelnījusi iespēju cīnīties par ceļazīmi uz Rio. Viņi ir nopelnījuši līdzjutēju atbalstu, interese par iespēju klātienē sekot Latvijas komandas cīņām ir liela un savu artavu dos arī Basketbola savienība, organizējot līdzjutēju autobusu braucienam uz Belgradu.” Sīkāka informācija būs basket.lv

Valstsvienības galvenais treneris Ainars Bagatskis atklāja, ka veselības stāvokļa dēļ komandai nevarēs palīdzēt Armands Šķēle, kurš Latvijas čempionāta finālspēļu laikā varējis spēlēt tikai ar zāļu palīdzību. “Šoreiz komandai ir savādāks darba ritms, nekā parasti, kad sapulcējāmies pēc atvaļinājuma. Vispirms jāsaprot spēlētāju fiziskais un psiholoģiskais stāvoklis, kam pieskaņosim darba ritmu. Strādāsim, lai būtu gatavi pirmajai spēlei ar Japānas izlasi.” Jānis Timma valstsvienībai pievienosies pēc dažām dienām. Dāvja Bertāna līdzdalība atkarīga no sekmēm Spānijas čempionātā un spēlētāja rehabilitācju nodrošinājušā NBA kluba Sanantonio "Spurs" nostājas.

Valstsvienības kapteinis Jānis Blūms uzsvēra, ka olimpiskais kvalifikācijas turnīrs ir jauns izaicinājums komandai, un izteica nožēlu, ka savainojuma dēļ nevarēs palīdzēt Kristaps Janičenoks, kurš daudz izdarīja, lai komanda varētu spēlēt šādā līmenī. “Pats trīs mēnešus esmu trenējies individuāli un esmu nocieties pēc basketbola. Tā būs mana priekšrocība, salīdzinot ar spēlētājiem, kuri jūt nogurumu pēc garās sezonas. Enerģija ir, centīšos to likt lietā.”

Dairis Bertāns izteica cerību, ka lielais mērķis – kvalificēties olimpiskajām spēlēm – palīdzēs tikt galā ar nogurumu.

SIS “Sportland” mārketinga direktors Edgars Miezītis atzina, ka prieks turpināt sadarbību ar Latvijas Basketbola savienību un vīriešu valstsvienību, piedāvājot atribūtiku faniem un informējot par Latvijas komandas ceļu uz Riodežaneiro olimpiskajām spēlēm.

Līdz piektdienai komanda trenēsies Valmierā, 12. un 13.jūnijā – Rīgā.  15. līdz 16.jūnijā paredzētas divas pārbaudes spēles ar Francijas izlase (pirmā – aiz slēgtām durvīm). No 18. līdz 24.jūnijam treniņnometne Liepājā, kur 22.jūnijā tiks aizvadīta pārbaudes spēle ar Tunisijas izlasi (otrā spēle 24.jūnijā aiz slēgtām durvīm). Pēdējais darba cēliens būs Rīgā, aizvadot arī divas pārbaudes spēles “Arēnā Rīga” – 27.jūnijā ar Jaunzēlandes izlasi, 28.jūnijā ar Irānas komandu (visi Latvijas komandas pretinieki arī gatavojas olimpiskajām kvalifikācijas turnīram).

Olimpiskā kvalifikācijas turnīra pirmajā spēlē 4.jūlijā plkst.19 pēc Latvijas laika spēle arJapānas izlasi, 5.jūlijā plkst.22 - ar Čehiju. Divas labākās komandas 8.jūlijā spēlēs pusfinālā ar otrās apakšgrupas (Serbija, Puertoriko, Angola) komandām. Uzvarētāji 9.jūlijā cīnīsies par vienīgo ceļazīmi uz Rio.

Vīriešu valstsvienību atbalstīta: “LDz Cargo”, AS “Latvijas Gāze, “Live Riga”, “OlyBet Sports Bar”, “Škoda” un “Peak”; fanu atribūtiku var iegādāties “Sportland” tirdzniecības vietās.

Latvijas valstsvienības kandidāti 

Katram spēlētājam pēdējās ailēs minēts valstsvienības sastāvā aizvadīto spēļu un gūto punktu skaits, spēles un punkti oficiālajos FIBA turnīros, līdzdalība Eiropas čempionātu finālturnīros

Vārds un uzvārdsPoz.Aug.Dzim.Klubs'2015IzlasēFIBA
Jānis Strēlnieks1.1911989Brose Bamberg (GER)88/73644/400
Kaspars Vecvagars1.1931993Žalgiris (LTU)25/789/15
Ingus Jakovičs1.1861993VEF Rīga10/272/6
Žanis Peiners1./2.2031990BK Ventspils11/487/17
Aigars Šķēle1./2.1921992Valmiera/ORDO11/436/20
Dāvis Lejasmeiers1./2.1921991Sodertalje Kings (SWE)  
Dairis Bertāns2.1931989Dominion Bilbao (ESP)85/75944/430
Jānis Blūms2.1901982Avellino (ITA)134/99547/367
Kristaps Gludītis2.1951995Barons/LDz  
Jānis Bērziņš3.2011993VEF Rīga7/134/2
Mārtiņš Laksa3.1981990Valmiera/ORDO10/271/2
Jānis Timma3./4.2011992Zenit (RUS)31/20913/89
Dāvis Bertāns3./4.2071992Laboral Kutxa (ESP)27/17313/97
Ojārs Siliņš3./4.2021993Reggio Emilia (ITA)  
Mareks Mejeris4.2071991VEF Rīga69/28535/110
Rolands Šmits4.2071995Fuenlabrada (ESP)9/315/10
Kaspars Bērziņš4./5.2131985Zenit (RUS)110/98644/420
Rolands Freimanis4./5.2081988Kalev/Cramo (EST)93/66541/294
Mārtiņš Meiers5.2081991VEF Rīga72/50435/242
Anžejs Pasečniks5.2121995Herbalife (ESP)  
Vadība 
Ainars BagatskisGalvenais treneris
Ainars ZvirgzdiņšTreneris
Artūrs ŠtālbergsTreneris 
Roberts ŠtelmahersTreneris
Viktors LācisFiziskās sagatavotības treneris
Mārtiņš MartinsonsTreneris
Juris SproģisĀrsts
Raivis AršauskisFizioterapeits
Mārtiņš OzoliņšFizioterapeits
Dinārs KvedovsMenedžeris
Māris JučmanisDirektors

Olimpiskā kvalifikācija

Belgrada4.-9.jūlijs
SerbijaJapāna
AngolaČehija
PuertorikoLatvija
Manila              5.-10.jūlijs
TurcijaFrancija
SenegālaJaunzēlande
KanādaFilipīnas
Turīna       4.-9.jūlijs
GrieķijaTunisija
MeksikaHorvātija
IrānaItālija

 

  +1 [+] [-]

, 2016-06-06 13:51, pirms 8 gadiem
Portāli vispār pēc savas būtības raksta to, kas tajā brīdī ir aktuāls. Ja Tu Sportacentrs.com dēvē par hokejcentrs, acīmredzot SC redakcijai tā tēma ir aktuāla. Ietekmēt, lai viņi vairāk tagad raksta par basketbolu, es un Tu nevaram.

Par hokeju. Pieminot hokeju, es vispār pat neiedomājos par Rīgas Dinamo. Runa vairāk ir par izlases atspoguļošanu medijos. Nepiekrītu Tev, ka ir kaut kāds "mistiski izdomāts rangs". FIBA un IIHF rangi ir tik oficiāli, cik var būt. Ja LV ir 12.vietā IIHF rangā, tad nav jēgas interpretēt, ka tā varbūt patiesībā ir 46.vieta. Tas pats basketbolā - 35.vieta (vīriešiem) un diskusija slēgta. Piemēram, daudziem diskutabls ir FIFA rangs, bet, ja paskatās pēc kādiem kritērijiem tiek ranžētas izlases, tik diskutabls tas vairs nav.

Par basketbolu. Laikam sagatavošanās startam pirms OS kvalifikācijas pietrūkst odziņas!? Palasīju to ziņu un...bēdu jūra. Traumas, tas nebūs, tas varbūt nebūs, par kādu iebildīs NBA, kāds cer, ka to pamanīs NBA...Bet gan jau basketbola izlase uzņems apgriezienus un tad SC varēs drukāt rakstus.


bārda un sifons rakstīja: Absolūti nepiekrītu. uz hokeja izlases pārbaudes spēlēm nujau pēdējos gadus tauta nāk tādā pašā skaitā, kā uz basketbola izlases pārbaudes spēlēm arēnā ap 2500 - max 3000. Dinamo ar tūkstošiem izdalītajiem ielūgumiem skolām šeit neņemsim par mērauklu. Uz čempionātu hokejā aizbrauc pārdesmit Latviju fanu, tik pat cik uz eiropas čempi Lillē. Neredzu kas tur augstāk kotējas? Tur jau tā lieta, sportacentrs loģika jau ir tāda - o mums ir 300 komentāru pie dinamo raksta (tas nekas, ka 80% ir domu apmaiņa, apmēram, no 5 lietotājiem) , bet pie basketbola 80 komentāri ( vismaz 50 % ir no dažādiem lietotājiem) Celmiņš ar Broži saskatās, nu lieta skaidra, ko virzam par prioritāti. Un ir tikai loģiski, ka izceltā ziņa tiks vairāk skatīta. Es arī atveru katru izcelto ziņu, pat ja man tas sports īsti neinteresē, vienkārši tas piesaista uzmanību, kaut vai kad bija superbowl izcīņa amerikāņu futbolā, es nevienu spēli neesmu skatījies, bet ziņu es atveru, jo tā ir izvelta, tātad loģiski, ka liels notikums, jāpaskatās. Un pie šī jaunā sc izkārtojuma ierindas ziņas vispār aiziet nemanītas, pats vispār nejauši ieraudzīju, jo twiterī sekoju basket.lv, lai gan sportacentrā biju jau iegājis ātrāk. Un, kas tur kotējas augstāk, vai OS kvalifikācijai gatavojas basketbola izlase, vai hokeja izlase? Kāpēc, lai hokeja izlase kaut kādā mistiskā izdomātā rangā kotētos augstāk? es saprastu, ja basketbols būtu dambrete, vai kaut kāds pavisam jaunizveidots un pasaulē ne pārāk populārs sportaveids, tad uz to varētu novelt, bet nejau nu...uzvelk šitas hokejcentrs un kā redzams, ir man līdzīgi domājošie.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-06 13:58, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Absolūti nepiekrītu. uz hokeja izlases pārbaudes spēlēm nujau pēdējos gadus tauta nāk tādā pašā skaitā, kā uz basketbola izlases pārbaudes spēlēm arēnā ap 2500 - max 3000. Dinamo ar tūkstošiem izdalītajiem ielūgumiem skolām šeit neņemsim par mērauklu. Uz čempionātu hokejā aizbrauc pārdesmit Latviju fanu, tik pat cik uz eiropas čempi Lillē. Neredzu kas tur augstāk kotējas? Tur jau tā lieta, sportacentrs loģika jau ir tāda - o mums ir 300 komentāru pie dinamo raksta (tas nekas, ka 80% ir domu apmaiņa, apmēram, no 5 lietotājiem) , bet pie basketbola 80 komentāri ( vismaz 50 % ir no dažādiem lietotājiem) Celmiņš ar Broži saskatās, nu lieta skaidra, ko virzam par prioritāti. Un ir tikai loģiski, ka izceltā ziņa tiks vairāk skatīta. Es arī atveru katru izcelto ziņu, pat ja man tas sports īsti neinteresē, vienkārši tas piesaista uzmanību, kaut vai kad bija superbowl izcīņa amerikāņu futbolā, es nevienu spēli neesmu skatījies, bet ziņu es atveru, jo tā ir izvelta, tātad loģiski, ka liels notikums, jāpaskatās. Un pie šī jaunā sc izkārtojuma ierindas ziņas vispār aiziet nemanītas, pats vispār nejauši ieraudzīju, jo twiterī sekoju basket.lv, lai gan sportacentrā biju jau iegājis ātrāk. Un, kas tur kotējas augstāk, vai OS kvalifikācijai gatavojas basketbola izlase, vai hokeja izlase? Kāpēc, lai hokeja izlase kaut kādā mistiskā izdomātā rangā kotētos augstāk? es saprastu, ja basketbols būtu dambrete, vai kaut kāds pavisam jaunizveidots un pasaulē ne pārāk populārs sportaveids, tad uz to varētu novelt, bet nejau nu...uzvelk šitas hokejcentrs un kā redzams, ir man līdzīgi domājošie.
EČ Rīgā parādīja cik daudz skatītāji nāk uz basketbola spēlēm. Man personīgi tas bija pat ļoti liels pārsteigums ka visas 5 spēles nav pilnībā apmeklētas. Un tagad iedomājies ka Latvijas izlase hokejā spēlētu PČ 5 spēles Rīgā pie tām pašām cenām kuras bija uz basketbolu. Pats zini kāds būtu hokeja apmeklējums.
Uz DR vairāk par 1000 noteikti neizdala hokeja biļetes par velti. Gaidu kad VEF savāks regulāri vismaz 3-4 tūkstošus ar sliktu spēli un vismaz kādus 6 tūkstošus ja spēlēs labi. Pie tam biļetes uz VEF ir jūtami lētākas, bet uz TTT ir iespēja aiziet par velti.

  -2 [+] [-]

, 2016-06-06 13:59, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Vispār paradoksāli. Šeit kārtējo reizi sportacentrs (lasi hokejcentrs) apliecina savu nožēlojamo līmeni un šo administratoru ar Celmiņu, Boržē utt priekšgalā ,personīgās prioritātes. Kad Latvijas hokeja izlase sāka gatavošanos čempionātam, tā ziņas bija vienas pēc otras, video intervijas, ekspertu viedokļi utt un tikai galvenajā sadaļā, kā lielākais dienas sporta notikums pasaulē. Varu derēt, ka kad hokeja izlase sāks gatavošanos OS kvalifikācijai, tad ziņa nebūs kaut kur masā iemesta, bet gan izcelta lieliem burtiem kā pirmā un svarīgākā. Šeit Latvijas basketbola izlase pirmo reizi vēsturē sāks gatavoties Olimpisko spēļu kvalifikācijai, bet ziņa pie pelēkās masas kaut kur starp rindām iepeld....Nožēlojami. Veiksmi večiem!
Atbilde- hokejs ir populārāks

  +2 [+] [-]

, 2016-06-06 14:07, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Atbilde- hokejs ir populārāks
Atbilde = krievi

Krievi piepilda Arēnu uz hokeju, bet ne uz basketbolu. Un krievu īpatsvars Rīgā ir ļoti liels. Uz basketbolu procentuāli iet daudz, daudz mazāk mūsu valsts cittautiešu. Priekš viņiem tieši tas basketbols ir neinteresants.

Bet, vai mums tāpēc būtu jāraud, ka viņiem nepatīk basis?

     [+] [-]

, 2016-06-06 14:07, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Atbilde- hokejs ir populārāks
Latviešu līdzjutēju vidū nav. Hokeja līdzjutēju demogrāfija pēc dzimuma, vecuma, tradīcijām un etniskās izcelsmes jau sen ir izmalta līdz nelabumam

  +1 [+] [-]

, 2016-06-06 14:15, pirms 8 gadiem
Bet par tēmu: izskatās, ka aizbrauks apmēram tie paši, kas uz pagājušo EČ. Mīnus Janičenoks un Kārlis. Jācer, ka arī mīnus Peiners, jo Eiropas līmenī viņam mazajā pozīcijā nav ko darīt, kā jau tas arī pierādījās. Škēles 10-15 minūtes spēlē gan pietrūks - nav mums analoga spēlētāja.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-06 14:21, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Vispār paradoksāli. Šeit kārtējo reizi sportacentrs (lasi hokejcentrs) apliecina savu nožēlojamo līmeni un šo administratoru ar Celmiņu, Boržē utt priekšgalā ,personīgās prioritātes. Kad Latvijas hokeja izlase sāka gatavošanos čempionātam, tā ziņas bija vienas pēc otras, video intervijas, ekspertu viedokļi utt un tikai galvenajā sadaļā, kā lielākais dienas sporta notikums pasaulē. Varu derēt, ka kad hokeja izlase sāks gatavošanos OS kvalifikācijai, tad ziņa nebūs kaut kur masā iemesta, bet gan izcelta lieliem burtiem kā pirmā un svarīgākā. Šeit Latvijas basketbola izlase pirmo reizi vēsturē sāks gatavoties Olimpisko spēļu kvalifikācijai, bet ziņa pie pelēkās masas kaut kur starp rindām iepeld....Nožēlojami. Veiksmi večiem!
pilnīgi ne par ko cepiens un uzbrauciens, afigeķ. pirmā diena, pirmie treniņi, ziņa pilnvērtīga, viss aprakstīts. ko tu gribēji, lai pie VOc durvīm stāv fotogrāfs, tāfeli ar saspēlēm, kā katrs naktī gulējis...!? tak šito tēmu par olimp. kvalif. maļ diendienā kopš EC. nu tuk tuk...

  -1 [+] [-]

, 2016-06-06 14:22, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Atbilde = krievi

Krievi piepilda Arēnu uz hokeju, bet ne uz basketbolu. Un krievu īpatsvars Rīgā ir ļoti liels. Uz basketbolu procentuāli iet daudz, daudz mazāk mūsu valsts cittautiešu. Priekš viņiem tieši tas basketbols ir neinteresants.

Bet, vai mums tāpēc būtu jāraud, ka viņiem nepatīk basis?
sen nebiju tā uzjautrinājies. kaut gan par muļķīšiem smieties esot grēks...uz hokeja spēlēm Arēnā ir pilnām latviešu, nevajag aizliet acis tā, ka neko ne redz, ne dzird tribīnēs. cilvji brauc uz hoķi ne tikai no Rīgas, bet arī no citām Latvijas pilsētām.

  +4 [+] [-]

, 2016-06-06 14:23, pirms 8 gadiem
Skudrinieks ļoti precīzi visu izklāstīja. Skaidrs, ka DR auditorijā liels īpatsvars ir Rīgas krievu iedzīvotājiem, kuru trūkst basketbolā.

     [+] [-]

, 2016-06-06 14:25, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: sen nebiju tā uzjautrinājies. kaut gan par muļķīšiem smieties esot grēks...uz hokeja spēlēm Arēnā ir pilnām latviešu, nevajag aizliet acis tā, ka neko ne redz, ne dzird tribīnēs. cilvji brauc uz hoķi ne tikai no Rīgas, bet arī no citām Latvijas pilsētām.
Brauc uz pustukšajām tribīnēm izlases pārbaužu spēļu laikā? Jeb Tu domā dinamkas nozaombētos?

  +1 [+] [-]

, 2016-06-06 14:25, pirms 8 gadiem
Hokeja valda bardaks,. Latvijas hokeja federācija neciena spēlētājus var teikt, jo nespēj nosaukt izlases treneri.Un vēl Hokeja federācija nespēj sakārtot jauniešu čempionātu,kur problēmas,kad spēlētājiem nokārtot to,kad spēlētāji nespēj nodrošināt to,ka spēlētāji nespēj parkapt uz pieaugušajo vecumu.Latvijas izlase arī apstākļi nav nodrošināti normāli

     [+] [-]

, 2016-06-06 14:29, pirms 8 gadiem
shitaa rakstīja: pilnīgi ne par ko cepiens un uzbrauciens, afigeķ. pirmā diena, pirmie treniņi, ziņa pilnvērtīga, viss aprakstīts. ko tu gribēji, lai pie VOc durvīm stāv fotogrāfs, tāfeli ar saspēlēm, kā katrs naktī gulējis...!? tak šito tēmu par olimp. kvalif. maļ diendienā kopš EC. nu tuk tuk...
Uzbrauciens bija pa tēmu, jo ziņa jau labu laiku bija uzrakstīta, bet palaista pie parastajām dienas ziņām kkur maliņā, kur viņa vispār nepelnīti netiek izcelta. Kolīdz sadrukāju savu komentāru, tā nepagāja ne stunda, kā rakstu pacēla kā dienas galveno ziņu. Šādai ziņai kā galvenajai bija jābūt uzreiz, nevis pēc komentētāju gaudošanas.

     [+] [-]

, 2016-06-06 14:31, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Brauc uz pustukšajām tribīnēm izlases pārbaužu spēļu laikā? Jeb Tu domā dinamkas nozaombētos?
kam patīk hokejs, tie tribīnē ir iespēju robežās vienmēr. uz izlases spēlēm pārsvarā latvieši, uz rd pievienojas vietēji krieviņi.
neviens jau socioloģiskos pētījumus nav veicis par RD un izlases auditoriju, tikai plika pļūtīšana.
bet - viss, raksts ir par basi.

     [+] [-]

, 2016-06-06 14:32, pirms 8 gadiem
Kāpēc nav jeromānovs vai sirsniņš? Vai tad tiešām Jakovičs vai Lejasmeijers ir labāki par viņiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-06-06 14:40, pirms 8 gadiem
Progres2015 rakstīja: Kāpēc nav jeromānovs vai sirsniņš? Vai tad tiešām Jakovičs vai Lejasmeijers ir labāki par viņiem?
Domāju, ka Bagatskim jau tāpat viss skaidrs, un kāda starpība, ko paņemt kā 11.-12.spēlētāju? Ir vērts tamdēļ rīkot tos sparingus starp veco Sirsniņu un jauno Jakoviču? Tāpat ir skaidrs, ka pat pie visfantastiskākās sakritības, iekļūstot izlasē, viņi sēdēs uz bench.
Tas ir kā Gabrāna loma Valmieras sastāvā, tēlaini izsakoties - kāda starpība, vai Gabrāns vai kāds cits tur nosēdēja un dabūja medāli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-06-06 14:43, pirms 8 gadiem
Basketbola nav šādas problēmas ar savienības darbībām savienība ir mācījusies no 2009 gada.Visu sakartotojusi ta,ka nav nekādu problēmu spēlētājiem.

  +2 [+] [-]

, 2016-06-06 14:43, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Pret japānu šaubos, ka sēdēs, drīzāk laidīs otru pg, lai pietaupītu Strēlnieku
To mēs vēl nezinām, kā ies pret to Japānu! Bet baigi jau naivi izskatās, ka 4 spēļu turnīrā kāds būtu speciāli jātaupa!
Visas spēles jāmauc te ar pilnu spēku, tas nav nekāds maratons, sprinta turnīrs, dažās dienās viss būs skaidrs.

  +3 [+] [-]

, 2016-06-06 14:43, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: sen nebiju tā uzjautrinājies. kaut gan par muļķīšiem smieties esot grēks...uz hokeja spēlēm Arēnā ir pilnām latviešu, nevajag aizliet acis tā, ka neko ne redz, ne dzird tribīnēs. cilvji brauc uz hoķi ne tikai no Rīgas, bet arī no citām Latvijas pilsētām.
Sāksim ar to, ka vidējais hokeja fana(vienalga - izlases vai Ģinamkas) inteliģences līmenis ir krietni zem basketbola fana inteliģences līmeņa. Paskaties, kādi pāķi-gaterščiki pārsvarā sēž Ģinamkas spēlēs un auro. Tieši zemā IQ līmeņa fani veido šo te lielo hokeja fanu armijas masu.
EČ laikā man aiz muguras kā reiz atradās kkādi pārdzērušies pāķi Ģinamkas formās no kkādas Cesvaines vai Die's zina no kurienes. Es vēl neko nesaku, kad man regulāri uzšļaksta virsū alu, vai, katru reizi t.i. katru minūti, raujoties kājās, uzsit pa pakausi - gadās. Taču tad, kad viņi jau bija sasnieguši kondīciju, kas ir viena soļa attālumā no vemšanas, tad gan es jau sāku reāli satraukties.
Ar to gribu pateikt - jā, tīri masveidīgi hokejs ir populārāks par basketbolu, taču uz kā rēķina? Kuri tad veido to lielāko hokeja līdzjutēju daļu? Tie, kuriem Ģinamkas spēle ir kārtējais "legālais" iemesls piecirst mūli ar lētu alu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-06-06 14:52, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Bet par tēmu: izskatās, ka aizbrauks apmēram tie paši, kas uz pagājušo EČ. Mīnus Janičenoks un Kārlis. Jācer, ka arī mīnus Peiners, jo Eiropas līmenī viņam mazajā pozīcijā nav ko darīt, kā jau tas arī pierādījās. Škēles 10-15 minūtes spēlē gan pietrūks - nav mums analoga spēlētāja.
Būtu ļoti dīvaini, ja Bagijs tagad sāktu ņemt pa malām spēlētājus. Atskaitot KP un Dāvi (objektīvi iemesli nespēlēšanai), nav neviena, kurš būtu tik ļoti labāks par čaļiem, kuri 6 gadus uz šo mērķi gāja, katru vasaru svīstot treniņos. Nu nevar pēkšņi kaut kāds Siliņš, Šmits vai Pasečņiks par skaistām acīm tikt paņemts uz šo turnīru.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-06 14:56, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Būtu ļoti dīvaini, ja Bagijs tagad sāktu ņemt pa malām spēlētājus. Atskaitot KP un Dāvi (objektīvi iemesli nespēlēšanai), nav neviena, kurš būtu tik ļoti labāks par čaļiem, kuri 6 gadus uz šo mērķi gāja, katru vasaru svīstot treniņos. Nu nevar pēkšņi kaut kāds Siliņš, Šmits vai Pasečņiks par skaistām acīm tikt paņemts uz šo turnīru.
Uz izlasi ir jāņem labākie, kas ir pieejami nevis tie, kas izcīnīja iespēju spēlēt šajā turnīrā, ja ir vēlēšanās kko uzvarēt.

  +2 [+] [-]

, 2016-06-06 14:56, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Būtu ļoti dīvaini, ja Bagijs tagad sāktu ņemt pa malām spēlētājus. Atskaitot KP un Dāvi (objektīvi iemesli nespēlēšanai), nav neviena, kurš būtu tik ļoti labāks par čaļiem, kuri 6 gadus uz šo mērķi gāja, katru vasaru svīstot treniņos. Nu nevar pēkšņi kaut kāds Siliņš, Šmits vai Pasečņiks par skaistām acīm tikt paņemts uz šo turnīru.
Tik pat labi var teikt - nevar izlasē ņemt par veciem sasniegumiem. Visi tevis minētie spēlētāji jau turpat izlases tuvumā ir bijuši, taču kaut kādu objektīvu iemeslu dēļ tajā vēl nav uzspēlējuši. Attiecīgi, ja šajā momentā tāds Šmits vai Pasečņiks būs labāks par kādu no iepriekšējo gadu ierastajiem spēlētājiem - neko darīt, jo izlasē ir jāspēlē labākajiem un punkts!

     [+] [-]

, 2016-06-06 15:03, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Tik pat labi var teikt - nevar izlasē ņemt par veciem sasniegumiem. Visi tevis minētie spēlētāji jau turpat izlases tuvumā ir bijuši, taču kaut kādu objektīvu iemeslu dēļ tajā vēl nav uzspēlējuši. Attiecīgi, ja šajā momentā tāds Šmits vai Pasečņiks būs labāks par kādu no iepriekšējo gadu ierastajiem spēlētājiem - neko darīt, jo izlasē ir jāspēlē labākajiem un punkts!
Nu nav nevienam no viņiem tāds līmenis, lai pēkšņi būtu krietni labāks par kādu citu. Bet Tava atbilde daļēji jau tika ietverta manā komentārā - ja tik tiešām esi galvas tiesu pārāks, tad visu cieņu, braucam!

  +1 [+] [-]

, 2016-06-06 15:03, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: kam patīk hokejs, tie tribīnē ir iespēju robežās vienmēr. uz izlases spēlēm pārsvarā latvieši, uz rd pievienojas vietēji krieviņi.
neviens jau socioloģiskos pētījumus nav veicis par RD un izlases auditoriju, tikai plika pļūtīšana.
bet - viss, raksts ir par basi.
ir lietas, kurām nevajag socioloģiju, bet pietiek palūkoties apkārt tribīnēs. Vidējo RD fanu emilio raksturoja diezgan pareizi. Tikai lētā aliņa (kas arēnā ir lēts tikai pēc izpildījuma) tur uz urrā iet ūdens pudelēs saliets šnabis vai pielieta seja vēl pirms spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-06-06 15:13, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Nu nav nevienam no viņiem tāds līmenis, lai pēkšņi būtu krietni labāks par kādu citu. Bet Tava atbilde daļēji jau tika ietverta manā komentārā - ja tik tiešām esi galvas tiesu pārāks, tad visu cieņu, braucam!
Es te vairāk domāju par sportisko formu un gatavību kopumā tieši šim turnīram nevis uz izlasi kopumā. Ja, piemēram, Blūms tomēr nav gatavs spēlēt, kāds garais atsvaidzina traumu vai kā tamlīdzīgi, tad nav jēgas ņemt līdzi par 100% negatavu spēlētāju tikai tāpēc, ka viņš ir izcīnījis iespēju cīnūties par ceļazīmi vai kā tamlīdzīgi. Jāņem labākie, kuri uz doto brīdi ir gatavi. Nav jābūt galvas tiesu pārākam - pietiek, ja ir kaut nedaudz pārāks un gatavāks!

     [+] [-]

, 2016-06-06 15:14, pirms 8 gadiem
Saļūt Armandam!!

     [+] [-]

, 2016-06-06 15:17, pirms 8 gadiem
Dāvis tikko atguvies pēc traumas un Armands ar traumu. Nedomāju, ka šie 2 uz doto brīdi pastiprinātu sastāvu, domāju ka traumētos vai tos kuri nevēlas labāk neaiztikt. Lielākā problēma mums izlasē ir ar centriem, ja trīņi nekritīs tad ies smagi. Ja trīņi kritīs tad uzvarēt varam jebkuru.