Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2551, Did:0, useCase: 3

Video: Aiz sānu līnijas: Regnārs Vaivars - tiešs un skarbs, intervija ar K. Bērziņu

Andris Liepa
Andris Liepa
Klāt priekšpēdējā Andreja Siliņa veidotā raidījuma "Aiz sānu līnijas" epizode un šoreiz bez raidījuma vadītāja un pastāvīgā viesa Kaspara Ciprusa viedoklī dalās arī režisors un aktieris Regnārs Vaivars, kurš nekautrējas būt tiešs un skarbs.

2:15-4:45 Regnārs Vaivars un Kristaps Janičenoks min citātus no latviešu filmām
5:00-22:40 Ziedoņa Jansona komentārs un pārbaudes spēles pret Lietuvu analīze
22:57-35:10 Lietuviešu leģendas Rimanta Kaukēna komentārs, Latvijas un Rumānijas spēles analīze
35:20-41:15 Twitter aptaujas rezultāti, pārbaudes spēļu skaits un pretinieki
41:35-48:05 Intervija ar Kasparu Bērziņu
48:30-49:20 "ProBasketball" konkurss
49:35-51:30 Regnārs Vaivars vēršas pie Latvijas basketbola līdzjutējiem
Vērtējums:
1 2 67 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2017-08-24 09:23, pirms 7 gadiem
Vaivars baigais pipars

  +7 [+] [-]

, 2017-08-24 09:33, pirms 7 gadiem
Tas režisoriņš tāds dīvains. Alkohols? Narkotikas? Cits?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-24 09:50, pirms 7 gadiem
par to lietuvas faktoru pilnīgu precìzi Vaivars izteicās.
Nebūs nekādu rezultātu kamēr tādai psiholoģijai netiks pāri!

     [+] [-]

, 2017-08-24 10:06, pirms 7 gadiem
dvielis rakstīja: Tas režisoriņš tāds dīvains. Alkohols? Narkotikas? Cits?
Viss kopā un vēl garīgi nelīdzsvarots

  +4 [+] [-]

, 2017-08-24 10:24, pirms 7 gadiem
Man, skatoties, palika neērti, kad Vaivars tur muldēja, varēja redzēt, ka Cipruss iesmīn par viņu. Kaut ko jau viņš pateica pareizi, bet, to, ka nevajag mest 3pt kaut vai gandrīz visi met tuvu 40% 3pt, tas bija vāks, izskatās, ka viņš cītīgi lasa komentus, ja vēl mēģina uzbraukt komentētājiem Labāk lasu HMB biroja komentārus nekā klausos Vaivarā. Velk raidījuma laiku ar savām muļķībām, kamēr Cipruss 2 min izstāstīja sen vairāk un vēl kvalitatīvāk. Pat aiz ekrāna varēja just, ka Siliņam ar Ciprusu paliek neērti un šie pat iesmīn par Vaivara komentāriem. Bērzu vispār intervē, kad šis sameties, vismaz Bērzs pateica, kas uz sirds. Kad būs kvalifikācija un lūgs viņa palīdzību, tad kārtis būs viņa rokās.

 +10 [+] [-]

, 2017-08-24 10:28, pirms 7 gadiem
Vaivars lieto narkotikas, ar cirvi uzbrūk ielu mūziķim, necenzētiem vārdiem lamā valsts himnu, bet šeit kāds izdomājis viņu pasaukt uz studiju, jo viņš taču ir rēcīgs. Nopietni?

  +3 [+] [-]

, 2017-08-24 10:38, pirms 7 gadiem
Vaivars toč kādu strīpu iešņaucis pirms intervijas!

     [+] [-]

, 2017-08-24 10:40, pirms 7 gadiem
Western rakstīja: Vaivars lieto narkotikas, ar cirvi uzbrūk ielu mūziķim, necenzētiem vārdiem lamā valsts himnu, bet šeit kāds izdomājis viņu pasaukt uz studiju, jo viņš taču ir rēcīgs. Nopietni?
Man liekas, ja studijā būtu Kambala viņš Vaivaram žokli salauztu.

  +8 [+] [-]

, 2017-08-24 10:45, pirms 7 gadiem
Mans ieteikums studijas vadītājam-ja redzi,ka uzaicināts apsities pamuļķis,neļauj viņam tik ilgi runāt.Pārtrauc labākajās VV un Pučes tradīcijās

  +5 [+] [-]

, 2017-08-24 10:47, pirms 7 gadiem
Vai piedomājiet,ko aiciniet.

  +8 [+] [-]

, 2017-08-24 11:01, pirms 7 gadiem
nu kā jūs nesaprotat, ka tāpēc jau viņu aicināja. Ne jau lai iegūtu kvalitatīvu, analītisku viedokli. Raidījuma veidotāji būtu noteikti vīlušies, ja viņš tur pēkšņi solīdi un sakarīgi spriestu

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:12, pirms 7 gadiem
disciplīns rakstīja: nu kā jūs nesaprotat, ka tāpēc jau viņu aicināja. Ne jau lai iegūtu kvalitatīvu, analītisku viedokli. Raidījuma veidotāji būtu noteikti vīlušies, ja viņš tur pēkšņi solīdi un sakarīgi spriestu
Domā šitais raidījums bija speciāli taisīts, tā, lai Vaivars zem ripām un Bērzs zem grādiem runātu?

  +6 [+] [-]

, 2017-08-24 11:22, pirms 7 gadiem
Vaivars kko ieminējās par Matuli... domāju būtu lielisks sarunu šovs ar Matuli un Vaivaru. Varātu abi spriedelēt gan par sportu, gan teātri, gan politiku u.tt. Es iešmigojis arī skatītos un komentētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-08-24 11:34, pirms 7 gadiem
Man jau patīk ,ka cilvēkam savādāks skatījums uz dzīvi ,sportu un visu pārējo. Daudziem vēl bērniem ,kas šeit komentē ,to nesaprast ,tas ies viss ar dzīves rūdijumu un pieredzi. Pirmkārt par Bērzu runājot ,žēl ,ka Bagijs nedeva kaut iespēju pabūt izlases treniņos ,jo bijis iepriekšējo gadu viens no līderiem. Tas runas veids viņam ir bijis vienmēr ,nekādā gadījumā nejaukt ar alko lietošanu. Vaivars kā mākslinieks ir ar savu odziņu ,bet liekot dzīves pieredzi caur savu aktiermākslu un pieredzēto daudzās lietās bija diezgan precīzs un pateica pareizi, uzdrošinājās aizskart sāpīgās tēmas . ps bet tādi klauni kā chubaks var sēdēt anonīmi netā un muldēt pilnīgas muļķības tā vietā ,lai pieteiktos un varbūt raidījumā tiktu ar savu bērnišķīgo analīzi un ,tad mēs varētu novērtēt viņu ,cik ´gudrs ´ viens mums te ir. paldies

     [+] [-]

, 2017-08-24 11:46, pirms 7 gadiem
Es ceru,ka arī raidījums vadītājs saprata,ko ir izdarījis,pasaucot šo pilnīgi neadekvāto personu uz raidījumu.Kāds var paskaidrot kāpēc tas slimais bija raidījumā.Ciprus ļoti labi komentē.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:56, pirms 7 gadiem
klausoties vaivarā likās, ka lasu sportacentra komentārus 1) izlese met tikai truļus un tā neuzvarēt 2) Bagijs nekam neder.
Tiesa beigās jau gan muļķības sarunāja par Miglinieku un Vētru - spēlēt pēc tik daudziem gadiem zem Latvijas karoga vai uzspēlēt Olimpiādē, ar patriotiskām jūtām apveltītam cilvēkam nebūtu daudz jādoma. Tiesa piekrītu, nosodīt nevajag, bet iesaistīt kādās latvijas izlases aktivitātēs noteikti nav pelnijuši

  +5 [+] [-]

, 2017-08-24 11:58, pirms 7 gadiem
Cilvēkam ir atšķirīgs viedoklis, kas nesakrīt ar vairumu gados jaunāku sporta fanu domu gājienu. Uzreiz tiek nolikts par narkomānu un neadekvātu personu. Ko tādu neadekvātu viņš pateica ?
Es personīgi ar nepiekrītu visam viņa domu gājienam. It sevišķi, par to LV izlases kā 3ptu metēju kultivēšanu. Manuprāt tās ir muļķības.

Vēl negribēju piekrist, ka neinteresantu pārbaudes spēļu pretinieku izvēle ir galvenais faktors sliktajam apmeklējumam. Personīgi man nebija pa kabatai noteiktās biļešu cenas. Pat ja atbrauktu Francija, Spānija, ASV un Lietuva, tad, sorry, es nebūtu gatavs atlikt 100+ EUR par pāris basketbola spēļu apmeklējumu. Kur nu vēl tad, ja gribi aiziet uz basketbolu ar ģimeni. Izvēlētos vienu, interesantāko, maču un pārējos pie Tv un būtu laimīgs.

  +7 [+] [-]

, 2017-08-24 12:08, pirms 7 gadiem
Nedaudz "maestro" Gricmani atsita

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 12:11, pirms 7 gadiem
Respekt Regnāram!

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 12:15, pirms 7 gadiem
ingusbargais rakstīja: Es ceru,ka arī raidījums vadītājs saprata,ko ir izdarījis,pasaucot šo pilnīgi neadekvāto personu uz raidījumu.Kāds var paskaidrot kāpēc tas slimais bija raidījumā.Ciprus ļoti labi komentē.
Cilvēks atnāca un pateica savu viedokli! Neadekvāts esi tu, ka apvaino anonīmi cilvēkus internetā.

  +5 [+] [-]

, 2017-08-24 12:41, pirms 7 gadiem
sasmeejos rakstīja: Man jau patīk ,ka cilvēkam savādāks skatījums uz dzīvi ,sportu un visu pārējo. Daudziem vēl bērniem ,kas šeit komentē ,to nesaprast ,tas ies viss ar dzīves rūdijumu un pieredzi. Pirmkārt par Bērzu runājot ,žēl ,ka Bagijs nedeva kaut iespēju pabūt izlases treniņos ,jo bijis iepriekšējo gadu viens no līderiem. Tas runas veids viņam ir bijis vienmēr ,nekādā gadījumā nejaukt ar alko lietošanu. Vaivars kā mākslinieks ir ar savu odziņu ,bet liekot dzīves pieredzi caur savu aktiermākslu un pieredzēto daudzās lietās bija diezgan precīzs un pateica pareizi, uzdrošinājās aizskart sāpīgās tēmas . ps bet tādi klauni kā chubaks var sēdēt anonīmi netā un muldēt pilnīgas muļķības tā vietā ,lai pieteiktos un varbūt raidījumā tiktu ar savu bērnišķīgo analīzi un ,tad mēs varētu novērtēt viņu ,cik ´gudrs ´ viens mums te ir. paldies
Kā var aizstāvēt viņu, viņš ētera laikā runā rupjības, stāsta par to, ka mums tagad sakrita zilie un eč mēs nedrīkstam mest 3pt, tā pat kā GSW heiterīši jau pāris gadus pļūta, ka GSW krīt zilie un drīz jau viņiem veiksme beigsies, katra izlase izmanto spēcīgāko ieroci, mums tas ir ātrā pāreja ar daudz 3pt metieniem. Spēles stils līdzīgs GSW, upurēt mazliet groza apakšu, lai no perimetra nomētātu un izplestu laukumu, lai tādam Bertānam vieglāk iet cauri. Pēc taviem vārdiem LV stils ir jāmaina, sanāk, ka Bertāns uzreiz jāatskaita, jo redz viņš met tikai 3pt, bet Meiers jālaiž startā.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-24 13:01, pirms 7 gadiem
Tu gribi teikt,ka viņš uzvedās adekvāti?Tad nav brīnums,ka Sportacentrā nav nevienas normālas diskusijas starp komentāriem.

Amon Goeth
ingusbargais rakstīja: Es ceru,ka arī raidījums vadītājs saprata,ko ir izdarījis,pasaucot šo pilnīgi neadekvāto personu uz raidījumu.Kāds var paskaidrot kāpēc tas slimais bija raidījumā.Ciprus ļoti labi komentē.
Cilvēks atnāca un pateica savu viedokli! Neadekvāts esi tu, ka apvaino anonīmi cilvēkus internetā.

  +3 [+] [-]

, 2017-08-24 13:04, pirms 7 gadiem
kaut ir kādas līdzības režisoram ar treneri, tās ir divas dažādas lietas! Ja noņemsim tālos metienus, tad arī iziet cauri būs neiespējami, režisoriņ!

     [+] [-]

, 2017-08-24 13:20, pirms 7 gadiem
Skatos, lielākā daļa komentētāju redz tikai formu un nedzird saturu. Vaivars pat ļoti sakarīgi komentē, un tas, ka jūs to nesaprotat, norāda uz jūsu izpratni par basketbolu. Nekur nav teikts, ka alko vai narko čalis (ja R tāds ir) nevar vienlaicīgi interesēties un pārzināt basīti.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 13:28, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Kā var aizstāvēt viņu, viņš ētera laikā runā rupjības, stāsta par to, ka mums tagad sakrita zilie un eč mēs nedrīkstam mest 3pt, tā pat kā GSW heiterīši jau pāris gadus pļūta, ka GSW krīt zilie un drīz jau viņiem veiksme beigsies, katra izlase izmanto spēcīgāko ieroci, mums tas ir ātrā pāreja ar daudz 3pt metieniem. Spēles stils līdzīgs GSW, upurēt mazliet groza apakšu, lai no perimetra nomētātu un izplestu laukumu, lai tādam Bertānam vieglāk iet cauri. Pēc taviem vārdiem LV stils ir jāmaina, sanāk, ka Bertāns uzreiz jāatskaita, jo redz viņš met tikai 3pt, bet Meiers jālaiž startā.
Ja Tu nemāki lasīt starp rindām ,tad tās ir tavas problēmas. Domu Tev pateikšu ,kas visnotaļ precīzi bija pateikts ,ka ar 3pt čempi neuzvarēt un nav mums ,tik stabili tie izlases džeki ar ļoti labu procentu no 3punktu līnijas ,izmetot adekvātu skaitu metienu. Bez mazo spēlētaju caurgājieniem ,nevaram mēs paļauties tikai uz pliku mešanu ,kas nereizi vien ir pierādijies izlases kontekstā.. Pārbaudes spēlēs jāizmēģina ari ,tas pats Meiers ,kurš postā var nospēlēt ,ar muguru pret grozu. Tas viss būs mums nepieciešams ,kad kārtējo reizi ,tavi pieminētie truļļi mums neaizies čempī kādā spēlē. Tā valoda ,ko viņš izmanto ,strapcitu ir mūsu latviešu valoda ,pietiks vienreiz izmantot katrā video cenzūru ,kur tas nav nepieciešams ,lai kārtīgi izteiktu domu. Nesalīdzini NBA ,kur 3punktu līnija ir tālāk ,līdz ar to laukuma izplešanas šeit iznāk šā vai tā mazāka un nav tāds kopējais līmenis.

  +3 [+] [-]

, 2017-08-24 13:36, pirms 7 gadiem
Domu viņš centās pateikt sakarīgu, bet forma kā viņš cenšas to darīt ir kkas starp Kombuļu Inesi un Gricmani Rīgas tunelī.

  +4 [+] [-]

, 2017-08-24 13:37, pirms 7 gadiem
mazliet paklausījos... kā runā šis cien. Vaivara kungs, esot režisors, nekādas stājas un ne valodas, ja nav lamuvārda svešvalodā, tad nespēj izteikties. Negribas kritizēt, bet citi skatās, klausās un mācās galu galā.
Es vairāk gan gribēju uzrakstīt par to, kā es pirku biļetes, gribēju nopirkt septiņas uz Latvijas/Polijas spēli, neesmu rīdzeniece un negribēju pirkt ar uzcenojumu internetā, apskrienot vairākas man zināmās kases Rīgas centrā, nekur biļetes nevarēju iegādāties. Garlaikotās, bet eleganti saposušās kases dāmas, ne ar vienu zilbi nevēlējās palīdzēt, kā klusībā sacīt gribēdamas, man par to nemaksā, ja ne man, lai nav citam. Arī arēnas kases bija ciet, tur plkst. piecos, atveras stundu pirms spēles sākuma, tad tur bija super gara rinda, kura kustējās gliemeža tempā. Kas tad vēlas, lai zāle būtu pilna? Nekur nekādas informācijas, kur nopirkt. Laicīgi skolās varējāt izdalīt, pa zemākām cenām, uzrakstīt konkrēti, kur, kad iegādāties, ir daudz iespēju, ja grib. Bet alkatīgajiem mazāk darīt, redz tikai naudu.

  +3 [+] [-]

, 2017-08-24 14:11, pirms 7 gadiem
Vaivars sašnaucies kaut ko bija pirms raidījumu . Bērzs laikam pateica visu ko domā 😂😂😂 , ka netika uzaicināts . Ciprusu vajadzētu arī nākamajā raidījumā , ļoti patīk viņa komentāri un viedoklis 👍.

  +5 [+] [-]

, 2017-08-24 14:24, pirms 7 gadiem
sorry es šo nevarēju noskatīties līdz galam, izspiedu maksimums līdz 14:08, tādus idiotus ir kārtīgi jāpameklē, lai vispār atrastu, un te laikam akmens būs Siliņa dārziņā jāmet, jo reāli pēc Kiviča raidijuma viss iet kardināli uz leju.. Vai tiktiešām nevar atrast kaut cik saistītus cilvēkus ar basketbolu? Kāpēc nevar uzaicināt kādu no "Tagad vai nekad" izlases, man piemēram interesētu viņu viedoklis..vai citus saistītus ar basketbolu cilvēkus, Latvijas klubu īpašniekus, funkcionārus un tamlīdzīgi, bet nē.. uzaicina kaut kādu gaili, kurš divus vārdus salikt kopā nevar, ja vien tie nav lamuvārdi.

  +8 [+] [-]

, 2017-08-24 15:02, pirms 7 gadiem
Gribētos dzirdēt tiešām analīzi par to kā mēs spēlējam un izskatamies, varēja Sportacentrs uztaisīt apaļo galdu, ar Ciprusu, Lauvu, Buļu, Šēnhofu un tad kārtīgi izrunāt un aprunāt visu no A-Z!

Tagad tāda parunāšana stundas garumā un viss, jā Ciprus cenšas, bet viens nav racējs!

  +6 [+] [-]

, 2017-08-24 15:19, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Gribētos dzirdēt tiešām analīzi par to kā mēs spēlējam un izskatamies, varēja Sportacentrs uztaisīt apaļo galdu, ar Ciprusu, Lauvu, Buļu, Šēnhofu un tad kārtīgi izrunāt un aprunāt visu no A-Z!

Tagad tāda parunāšana stundas garumā un viss, jā Ciprus cenšas, bet viens nav racējs!
Piekrītu ,patika ka agrāk Buļam bija tas bulzzye raidījums, kur Lauva, V.Valters, Ģ.Kalniņš, Šēnhofs apsprieda basketbola aktualitātes.Žēl ,ka tas raidijums pazuda

  +2 [+] [-]

, 2017-08-24 15:25, pirms 7 gadiem
Vai kāds kaut ko ir dzirdējis par konfliktu starp faniem? Ja tā ir patiesība, ir ļoti skumji, ka mūsu vidū ir tādi idioti. Prozit!

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:28, pirms 7 gadiem
sasmeejos rakstīja: Ja Tu nemāki lasīt starp rindām ,tad tās ir tavas problēmas. Domu Tev pateikšu ,kas visnotaļ precīzi bija pateikts ,ka ar 3pt čempi neuzvarēt un nav mums ,tik stabili tie izlases džeki ar ļoti labu procentu no 3punktu līnijas ,izmetot adekvātu skaitu metienu. Bez mazo spēlētaju caurgājieniem ,nevaram mēs paļauties tikai uz pliku mešanu ,kas nereizi vien ir pierādijies izlases kontekstā.. Pārbaudes spēlēs jāizmēģina ari ,tas pats Meiers ,kurš postā var nospēlēt ,ar muguru pret grozu. Tas viss būs mums nepieciešams ,kad kārtējo reizi ,tavi pieminētie truļļi mums neaizies čempī kādā spēlē. Tā valoda ,ko viņš izmanto ,strapcitu ir mūsu latviešu valoda ,pietiks vienreiz izmantot katrā video cenzūru ,kur tas nav nepieciešams ,lai kārtīgi izteiktu domu. Nesalīdzini NBA ,kur 3punktu līnija ir tālāk ,līdz ar to laukuma izplešanas šeit iznāk šā vai tā mazāka un nav tāds kopējais līmenis.
Redzējām, ka Meiers postā spēlēja pret Leishiem. Mums pārbaudes mačos ir tieši jāiespēlē jaunais sastāvs, šāds sastāvs mums nav bijis. Un pēc sastāva, kā mēs vispār varam spiest uz apakšu, ja mums nav tādi spēlētāji. Būtu Kambala un AB, tad arī spēlētu uz apakšu, bet, kad ir KP,Betāns, tad metam 3pt un skrienam. Mums nevajag ar šādiem spēlētājiem spēlēt pozicionālo uzbrukuma memfisas basi, bet GSW basi ar ātrām pārejām un mest pie pirmās izdevības. Mums nav tādu kilogramu, lai spēlētu postā un Meierim postot Marjanovichu pirmā spēlē būtu stulbums. Ar Kambalu un AB bija posta spēle,viņi katru spēlu groza apakšu slaucīja pret jeb kuru pretinieku. Jāspēlē ar taktika, kādas dod labāko spēlētāju labākās īpašības un tas ir 3pt un KP 1vs1. Bertāna un Žaņa caurgājieni. Un, kas tā par pārliecību, ka nekritīs no 3pt, tad mēs zaudēsim, bet, kas tev liek domāt, ka spēlējot uz groza apakšu mums kāds ļaus samest cik tik mēs gribam?
1 2 67 komentāri