Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2978, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Miezis: "Ja SOK lēmums nemainīsies, nepiedalīšos olimpiskajās spēles"

Miezis: "Ja SOK lēmums nemainīsies, nepiedalīšos olimpiskajās spēles"
Nauris Miezis. Foto: FIBA

Tokijas olimpisko spēļu zelta medaļnieks 3x3 basketbolā Nauris Miezis, viesojoties "Sporta Studijā", paudis – ja Starptautiskās olimpiskās komitejas (SOK) lēmums nemainīsies un Parīzē drīkstēs startēt arī Krievijas un Baltkrievijas sportisti, viņš uz olimpiskajām spēlēm nedosies.

"Par 100% neatbalstu SOK lēmumu. Ja tas nemainīsies, būšu tas atlēts, kurš nepiedalīsies olimpiskajās spēlēs. Mums ir kaut kas jāsaka, tā varam palīdzēt. Tas ir veids, kā mēs kā atlēti varam kaut ko darīt," LTV raidījumā teica Nauris Miezis.


Slēpts komentārs: hockeypro
, 2023-12-11 20:30, pirms gada
Piekrītu, nav jāpiedalās kopā ar tādām valstīm, kuras slaktē miermīlīgos cilvēkus. Sviests SOK!
Slēpts komentārs: MachimoI
, 2023-12-11 20:33, pirms gada
Nauris goda vīrs, šo lēmumu vienmēr varēs atcerēties un lepoties!
, 2023-12-11 20:36, pirms gada
Lēmums pamatots. Bet vai tad labāk nebūtu cīnīties un censties uzvarēt arī sporta laukumā?
, 2023-12-11 20:38, pirms gada
miezis jau kvalificējies kā izgājušo os čempions?
, 2023-12-11 21:01, pirms gada
Visai Latvijas izlasei nav jāpiedalās, tas vēl reiz pierāda, ka olimpiskās spēles iet pa skuju taku un ir zaudējušas jebkādu cieņu. Pilnīgs naudas kartelis.
, 2023-12-11 21:07, pirms gada
Ir cilvēki ,kuri arī domā ,bet vairums tak saka joprojām nav ,ko politiku jaukt ar sportu un tamlīdzīgus murgus.Bet pašlaik notiek karš,kurš var pielikt punktu rietumu civilizācijai.Putina ultimāts ASV ir atdot viņam visas bijušās psrs republikas un visas Varšavas līguma valstis.Un ja rietumi nenosargās Ukrainu pārējās austrumeiropas valstis kremlis paņems pat bez kara ,jo Ungārija jau praktiski ir savākta tas pats draud Slovākijai un ar laiku visām bijušajām socvalstīm.Visās šajās valstīs ieskaitot Latviju rodas partijas ,kuras skaistos vārdos runā par mieru reālpolitiku un sadarbību un sarunu sākšanu ar krieviju,gan Orbans ,gan Filcs pat diskutēt nejēdz ,jo viņu retorika ir primitīva skaļa lozungu deklarēšana Pie mums tak tas pats ,jo tieši tā uzvedās Šlesers,kurš savulaik muldēja ,lai paceltu Latvijas ekonomiku,tad katru gadu jāieved šeit 100 000 krievu un baltkrievu.
, 2023-12-11 21:10, pirms gada
hockeypro rakstīja: Ļoti slikts lēmums! Kauns! Lai viņi piedalās OS! Tas nebūs nekas par sliktu
Aiztaisi muti,okupantu ēsls!
, 2023-12-11 21:11, pirms gada
Pastnieks5 rakstīja: Lēmums pamatots. Bet vai tad labāk nebūtu cīnīties un censties uzvarēt arī sporta laukumā?
Piekrītu.Boikots kopumā ir stulba lieta.Labāk un piedalīties un uzvarēt viņus,bet vispār krievi un baltkrievi 3pret3 vispār nebūs,ja nemaldos.
Pie tam tās pašas tikko minētās Vieglatlētikas savienības(kura aizliedza abu valstu sportistiem piedalīties) prezidents Sebastians Ko teica,ka boikots uz neko labu nenooved.
Slēpts komentārs: Lohucentrs.com
, 2023-12-11 21:27, pirms gada
Ja Olimpiskajās spēlēs būs Krievijas sportisti, tad Latvijas sportistiem tur nebūtu jābūt. Es aicinātu visus Latvijas sportistus izteikties viennozīmīgi par šo jautājumu. Šobrīd Krievijā jau svin uzvaru un lielu uzvaru. Tajā ieguldīti daudzi miljardi un tos vēl nežēlos. Katrs tajā ieguldītais rublis reālajā karā dos lielu ieguldījumu. Man šajā situācijā olimpiskās spēles nekādu interesi vairs neraisīs.
, 2023-12-11 21:35, pirms gada
Pilnībā piekrītu Lohucentrs.com teiktajam. Bet olimpiskajām spēlēm jābūt bez krieviem un baltkrieviem. Sporta arēnās jāsacenšas normāliem cilvēkiem.
, 2023-12-11 21:51, pirms gada
Es neticu, ka būs tāda mēroga boikots kā 1980. un 1984. gadā. lai gan skatoties nedaudz nākotnē 2028. gada spēles ir Los Andželosā, tieši vai netieši var sanākt līdzīga situācija. Es neatceros precīzu amatu, bet liekas, ka tas bija Poļu sporta ministrs ir minējis, ka ja lēmums paliek nemainīgs, tad ap 40 valstu varētu boikotēt spēles. Vai SOK tas būtu vajadzīgs, lai iegūtu neitrālos sportistus? Loģiski domājot nē, bet te jau ir problēma, ka viņi ir pierādījuši, ka domā savādāk nevis loģiski.
Slēpts komentārs: Nokia5030
, 2023-12-11 22:11, pirms gada
Vispār respekts, vismaz pirmais kas kas atļāvās šādu paziņojumu. Un jo vairāk būs tādu signālu no titulētiem sportistiem ( olimpiskais čempions!) jo drīzāk vaņkas tur savu kāju nespers. Bahs arī spēlē dubultu spēli labi saprotot ka krievu smakas Parīzē nebūs, bet pats būs ar baltiem cimdiem
, 2023-12-11 22:11, pirms gada
Ļurina, ļurina, ļurina...
Miezis DARA!!!
Te nav nekādas kaulēšanās utt... vai nu ar mums un bez visiem pī... vai ar pī un bez mums..
Te komentāros daudzi tādi, kuri pa 5eur māti pārdotu!?
Tāpēc arī sportu ar politiku nejauc... 🤫
Katram pašam ir iespēja pieņemt lēmumu, tik nez ko savienības tā trīc??? Nauda nebūs un nevarēs radu rada galā aizsūtīt atpūsties par valsts naudu... 😁😁😁
Slēpts komentārs: vienkārši Anatolijs
Slēpts komentārs: vienkārši Anatolijs
Slēpts komentārs: hockeypro
Slēpts komentārs: hockeypro
Slēpts komentārs: hockeypro
, 2023-12-11 22:43, pirms gada
Tikko, piemēram, Sporta Studijā Dāvids Ernštreits pateica ļoti pareizu lietu. Ja krievi un baltkrievi var parakstīt dokumentu,papīru,kur teikts,ka neatbalsta Krievijas uzsākto karu Ukrainā, tad viņiem var atļaut piedalīties Olimpiādē. Tas būs oficiāls dokuments, kas izteiks viņu nostāju.
, 2023-12-11 22:48, pirms gada
Edvards Grīgs rakstīja: Piekrītu.Boikots kopumā ir stulba lieta.Labāk un piedalīties un uzvarēt viņus,bet vispār krievi un baltkrievi 3pret3 vispār nebūs,ja nemaldos.
Pie tam tās pašas tikko minētās Vieglatlētikas savienības(kura aizliedza abu valstu sportistiem piedalīties) prezidents Sebastians Ko teica,ka boikots uz neko labu nenooved.
kā var godīgi cīnīties ar to,kurš slepkavo sāncenšus, melo, maina čuru paraugus - KĀ?
ceru,ka latvieši ir gudrāki par kremļlaižu sok
Labi,ka Latvijā ir tāds Miezis - latvietis ar lielo burtu
Slēpts komentārs: hockeypro
, 2023-12-11 22:51, pirms gada
hockeypro rakstīja: Kādas muļķības tu te gvelz??
Tas pilnīgi nav muļķības ,ja kritīs Ukrainā,tad kritīs arī austrumeiropa.Tikai naivs cilvēks var domāt,ka konflikti stauji pieaugs.Piemēram ne jau bez krievijas ziņas Maduro lien Gajānā.
, 2023-12-11 22:53, pirms gada
coffijs rakstīja: Tas pilnīgi nav muļķības ,ja kritīs Ukrainā,tad kritīs arī austrumeiropa.Tikai naivs cilvēks var domāt,ka konflikti stauji pieaugs.Piemēram ne jau bez krievijas ziņas Maduro lien Gajānā.
A kam domāts ir NATO??? Šiem sen vajadzēja ieiet agresoru valstīs un apklusināt!
, 2023-12-11 22:53, pirms gada
hockeypro rakstīja: Kādas muļķības tu te gvelz??
Faktus pasaka. Putins jau sen pateica - Nato robežu paplašināšana beigsies ar karu. Tāpat kā Putins pateica, ka grib atjaunot CCCP robežas. Sports ir krievu politiskais instruments. To apliecina gan tas, ka sākoties karam Ukrainā KHL spēlēs tika reklamēta ru armija, gan tas, ka kara reklamācijas pasākumos piedalās olimpieši. Un arī par politiķiem neko nepareizu nepateica. Orbāns vienmēr ir sliecies uz Ru pusi. Par Šleseru nerunājot. Viņš pat tajā brīdī, kad visā pasaulē bija skaidrs - tuvākajā laikā rus iebruks Ukrainā, publiski aicināja uz ciešāku sadarbību ar RU.
, 2023-12-11 22:54, pirms gada
hockeypro rakstīja: A kam domāts ir NATO??? Šiem sen vajadzēja ieiet agresoru valstīs un apklusināt!
Tātad tu piedāvā NATO uzsākt 3. pasaules karu? Nato ir aizsardzības nevis uzbrukuma organizācija. Ja viss būtu tik vienkārši, kā tu saki, tad Ru jau sen būtu noslaucītā no Zemes.
, 2023-12-11 22:54, pirms gada
Edvards Grīgs rakstīja: Tikko, piemēram, Sporta Studijā Dāvids Ernštreits pateica ļoti pareizu lietu. Ja krievi un baltkrievi var parakstīt dokumentu,papīru,kur teikts,ka neatbalsta Krievijas uzsākto karu Ukrainā, tad viņiem var atļaut piedalīties Olimpiādē. Tas būs oficiāls dokuments, kas izteiks viņu nostāju.
Krievu gūstekņi ukraiņu žurnālistām arī stāsta,ka viņi ir pret karu arī karojuši neesot tikai kaut ko patrulējuši.Bet ,kad viņi atgriežas krievijā tur stāsta kā viņi esot mocīti un sisti un piespiesti runāt to ,ko likuši ukraiņi.
, 2023-12-11 22:56, pirms gada
vienkārši Anatolijs rakstīja: Un runājot par Miezi... Brauks! Vēl kā brauks. Parēķiniet cik lielu summu nāksies upurēt, ja nebrauks!!!
medaļas taču avansā nedod.

paskaties uz to pašu BMX, cik ātri pēc zoles nāk krišana - un 3x3 ir gan ar lielāku konkurenci, gan svaigākiem oponentiem (zelta četrinieka vidējais vecums Parīzē būtu 35.5 gadi), salīdzinot ar Štromberga situāciju BMX'ā.
Slēpts komentārs: hockeypro
Slēpts komentārs: hockeypro
, 2023-12-11 22:58, pirms gada
hockeypro rakstīja: A kam domāts ir NATO??? Šiem sen vajadzēja ieiet agresoru valstīs un apklusināt!
Ungārija ir NATO valsts,bet dažādi iebilst Zviedrijas dalībai NATO nerunājot par Ukrainas dalību.Draud bloķēt palīdzības sniegšanu Ukrainai un grib balsot pret jaunajām sankcijām pret krieviju.Vai uz tādiem vispār var vairs paāuties kā NATO valsti.
, 2023-12-11 22:59, pirms gada
asinsdesa rakstīja: medaļas taču avansā nedod.

paskaties uz to pašu BMX, cik ātri pēc zoles nāk krišana - un 3x3 ir gan ar lielāku konkurenci, gan svaigākiem oponentiem (zelta četrinieka vidējais vecums Parīzē būtu 35.5 gadi), salīdzinot ar Štromberga situāciju BMX'ā.
Štrombergs uzvarēja divas OS pēc kārtas kāds tur salīdzinājums.
, 2023-12-11 23:01, pirms gada
artenio rakstīja: kā var godīgi cīnīties ar to,kurš slepkavo sāncenšus, melo, maina čuru paraugus - KĀ?
ceru,ka latvieši ir gudrāki par kremļlaižu sok
Nemet visus vienā maisā! Pirmkārt,ne tuvu visi ir par Krievijas karu Krievijā un Baltkrievijā.Ļoti daudzi ir pret.
Šāds dokuments skaidri norādīs viņu nostāju un tas būs vērtīgs un neviens,kurš ir par karu to neparakstītu,jo tad ir skaidrs paraksts ar viņu pretējo nostāju un nevar stāstīt,ka ir sajaukuši,jo tas būs oficiāls.

Otrkārt,tu vienkārši piemini slepkavām. Viņi nepārstāvēs Krievijas valsti.

Tad tu pasaki,kā,lai cilvēks izbēg no tā,kas viņš ir.Tas būs nopietns dokuments.

Vienkārši diskriminēt pēc tautības,kaut domā,ko citu.Ir ļoti pareizi atbalstīt Ukrainu,bet nevajag aiziet galējībās ar tiem,kuriem ir sanācis tur piedzimt,kaut domā savādāk.

Tu te tagad piemini Miezi kā baigi labo,kaut tajā pašā laikā Miezis ir tas,kurš dodas spēlēt Ķīnā,kas ir pasaules zināmākā vergu un spiedu valsts.Nez cik tas ir labi dabūt Ķīnas vergu naudu.
, 2023-12-11 23:04, pirms gada
Par laimi, vēl esam valsts, kurā indivīds var ieņemt noteiktu stāju, kuru mums ir jārespektē! Par to, ka nav vienalga, par to paldies!
, 2023-12-11 23:04, pirms gada
vēl nav divi gadi apkārt kopš pilna mēroga slepkavošanas Ukrainā un prokrieviskie komenti valda sportacentrā
, 2023-12-11 23:05, pirms gada
coffijs rakstīja: Krievu gūstekņi ukraiņu žurnālistām arī stāsta,ka viņi ir pret karu arī karojuši neesot tikai kaut ko patrulējuši.Bet ,kad viņi atgriežas krievijā tur stāsta kā viņi esot mocīti un sisti un piespiesti runāt to ,ko likuši ukraiņi.
Kā Dāvids Ernštreits arī teica Sporta Studijā, ka to dokumentu parakstīšana paredzētu tādā gadījumā nopietnas lietas un tie,kas parakstītu,ka ir pret Krievijas karu Ukrainā,tad nevarētu tik viegli darīt un varētu saskarties ar zināmām,pat diezgan lielām problēmām pie sevis valstī,jo ir to parakstījuši.Zinot Krievijas,Baltkrievijas vadu,nedomāju,ka viņi to piedotu un viņi nevarētu attaisnoties,ka to īstenībā nedomā,jo neviens neticētu. Tāpēc neviens,kas ir par karu to neparakstītu,jo baidītos tikt pakļauts briesmām,kaut domā tāpat kā vara.
, 2023-12-11 23:13, pirms gada
te kāds nopietni domā, ka rietumvalstis- asv, vācija, uk, francija!!! boikotēs olimpiskās spēles parīzē, francijā?
nekā tāda nebūs, os ir bizness, politika, sportisti tām gatavojas 4 gadus
sok ātri noliks pie vietas, krievu tur nebūs, ja nu vienīgi viņu ir pilns citās komandās, bet ne no rus, neitrālie kādi varbūt arī atradīsies, bet diezi vai
parakstīt papīru nozīmēs parakstīt sev spriedumu, nebūs tāda nosacījuma, izvērtēs kara at/neatbalstīšanu, ja vispār gribēs ar to iespringt
šis troksnis nav izēstas olas vērts, bet to pieļauj, zondē noskaņojumu, lai sok varētu mazgāties balti
, 2023-12-11 23:14, pirms gada
Šodien klausījos belaru sporta blogeru cestnok,kurš teica ,ka divi no pašlaik neitrālajiem baltkrieviem,kuri ir pēc rezultātiem garantējuši došanos uz Parīzi viens pārstāv dinamo otrs armijas sporta klubus.Abus tātad uztur spēka struktūras un tagad steidzami gatavojoties ar viņiem lauz līgumus ar atpakaļ ejošiem datumiem.Viens laikam cīkstonis neatceros ,kas bija otrs un neticu ,ka SOK tur sevišķi iesprings tās viltības atmaskot.
, 2023-12-11 23:18, pirms gada
Simboliski, ka Miezis ar čaļiem Tokijas olimpiskajā finālā ierādīja vietu tieši krieviem!
, 2023-12-11 23:22, pirms gada
sok paziņos, ka mēs jau esam pret diskrimināciju un bla bla bla, bet redz, starptautiskās sabiedrības spiediens utt., mēs esam spiesti piekāpties, būs stingri nosacījumi, viss bůs saskaņā ar olimpisko hartu und so weiter
, 2023-12-12 00:05, pirms gada
Edvards Grīgs rakstīja: Piekrītu.Boikots kopumā ir stulba lieta.Labāk un piedalīties un uzvarēt viņus,bet vispār krievi un baltkrievi 3pret3 vispār nebūs,ja nemaldos.
Pie tam tās pašas tikko minētās Vieglatlētikas savienības(kura aizliedza abu valstu sportistiem piedalīties) prezidents Sebastians Ko teica,ka boikots uz neko labu nenooved.
Nezinu vai Sebastians Ko tā teica, bet neizbrīna.....
Jau toreiz 1980 gadā, kad rietumu pasaule Maskavas olimpiādi boikotēja , viņš, tomēr, piedalījās tajā olimpiādē.....
, 2023-12-12 00:12, pirms gada
Te puse vispar saprot, ko raksta?Nevienam nenovēlu to, ko krievi veic Ukrainā. Neviens ne no Baltkrievijas, vai Krievijas, ja publiski nepateiks, ka ir pret karu, OS startēt nedrīkst. Un tas, kurš teica, ka boikots nebūs-pagaidi, 1980. un 1984.gads. Vienkārši pagaidi.
, 2023-12-12 01:30, pirms gada
Jāsaka stingru nē krievijas un bidlarusijas izdzimteņu dalībai sacensībās..arī pēc kara.
, 2023-12-12 01:33, pirms gada
Tikai morāli slims cilvēks grib piedalīties vienas sacensības ar krievijas un bidlarusijas radījumiem..
, 2023-12-12 01:40, pirms gada
Praktiski nav labo krievu ..ja arī ir kāds, tad viņš noteikti nepārstāv krieviju. Tāpēc nekādu izņēmumu .un arī pēc kara, dzīvniekiem,gadus 10-20 nebūtu vieta sportā..
, 2023-12-12 01:50, pirms gada
MachimoI rakstīja: Šobrīd OS ir kvalificējušies 6 dagestānieši brīvajās cīņās un 2 baltkrievi peldēšanā un airēšanā. Startēs baltos treniņtērpos, aizliegts izmantot nacionālās krāsas, simboliku, himnu, utml.

Ko tieši iegūst Mieža kungs, atsakoties no dalības OS?

Es saprotu boikotu, ja nākas sacensties pret krieviem, bet mums tas nevienā komandu sporta veidā nedraud, jo neitrālajām komandām ir aizliegts piedalīties OS.
Pats vispār sejēdz, ko uzrakstīji?? "Mums" "Mēs". Te nav mums un mēs, te ir runa par agresiju no vienas teroristikas valstis pret suverēnu republiku. Ja Latvija nebūtu NATO, arī uz taviem radiem un viņu mājām kristu bumbas. Padomā par to. Neesmu liels 3x3 cienītājs, bet MILZĪGĀKAIS RESPEC par šo gājienu. Es ceru, ka tam pievienosies arī Kristaps, Bertāni, Gražulis, Žagars, Šmits un vēl citi. Šāds farss mums nav vajadzīgs.
, 2023-12-12 03:00, pirms gada
5 no 8 "neitrālajiem" putlerstānas sportistiem, kas šobrīd kvalificējušies OS, ir piedalījušies nacistu propagandā. Tātad sportisti ir gan pat ļoti vainīgi.
https://sportacentrs.com/citi/09122...
, 2023-12-12 05:45, pirms gada
MachimoI rakstīja: Šobrīd OS ir kvalificējušies 6 dagestānieši brīvajās cīņās un 2 baltkrievi peldēšanā un airēšanā. Startēs baltos treniņtērpos, aizliegts izmantot nacionālās krāsas, simboliku, himnu, utml.

Ko tieši iegūst Mieža kungs, atsakoties no dalības OS?

Es saprotu boikotu, ja nākas sacensties pret krieviem, bet mums tas nevienā komandu sporta veidā nedraud, jo neitrālajām komandām ir aizliegts piedalīties OS.
līdzīgi runā, domā progresīvie kreisie liberasti.Kā jūs ietekmēs un kā jums traucēs ja divi veči adoptēs meitenīti vai puisīti,kā jums traucēs 10 000 afroamerikāņi (n) Rīgas ielās?
Slēpts komentārs: Shed
, 2023-12-12 06:59, pirms gada
MachimoI rakstīja: Šobrīd OS ir kvalificējušies 6 dagestānieši brīvajās cīņās un 2 baltkrievi peldēšanā un airēšanā. Startēs baltos treniņtērpos, aizliegts izmantot nacionālās krāsas, simboliku, himnu, utml.

Ko tieši iegūst Mieža kungs, atsakoties no dalības OS?

Es saprotu boikotu, ja nākas sacensties pret krieviem, bet mums tas nevienā komandu sporta veidā nedraud, jo neitrālajām komandām ir aizliegts piedalīties OS.
Puisis sasteidza paziņojumu! Jāatbalsta Ukraina arī OS!
Slēpts komentārs: Sportiskais Kobolds
Slēpts komentārs: MachimoI
, 2023-12-12 08:18, pirms gada
nore rakstīja: līdzīgi runā, domā progresīvie kreisie liberasti.Kā jūs ietekmēs un kā jums traucēs ja divi veči adoptēs meitenīti vai puisīti,kā jums traucēs 10 000 afroamerikāņi (n) Rīgas ielās?


Tevi apdraud lielās melnās desas tādā dziļi personīgā līmenī? Un kas tieši tev ir pret to, ka bērni neuzaug burlaku un prostitūtu ražotnēs (bērnu namā)?

Labāk zaglis, nevis pedars, jo narodnijs un atķēčestvenijs?

Man jau izklausās, ka tev labāk vajadzētu gatavot Krievijas karogu un cerēt, ka viņi kādu dienu atnāks, nevis kaut ko te bubināt par bezjēgas boikotiem. Jo tavs pasaules skatījums kaut kā aizdomīgi sakrīt ar mazā austrumu rūķa.
, 2023-12-12 08:49, pirms gada
Vot aizvien nav skaidrs ,kapēc ir jājauc politika iekšā sportā? Bail zaudēt , vai kas? Sportisti nav politiķi un nekad nebūs tādi.
, 2023-12-12 09:01, pirms gada
Visi ar tādiem boikota lozungiem bārstās, lai atbalstītu tādā veidā Ukrainu, bet pati Ukraina neko nav teikusi, ka boikotēs, ja piedalīsies tie 11 neitrālie sportisti.
, 2023-12-12 09:03, pirms gada
Unikāli....Tiešām aiz visiem šiem latviski rakstošajiem nikiem slēpjas krievi? Kā var tādu sviestu dzīt par elementāru nostāju, kas ir pelnījusi tikai cieņu, it īpaši situācija, kad tas var jebkurā brīdī skart mūs pašus. Krievu bandītiem ar viņu belaru dibenlaizītājiem nav jābūt OS. Punkts!
Bet reiz ir situācija, ka OS vadība ir korumpēta un nodarbojas ar Olimpisko principu sabotāžu, tad ir tikai normāli, ka sportisti paziņo, ka viņi boikotēs šo pasākumu kurā piedalās slepkavu atbalstītāji...
Miezim visu cieņu par pilsonisko nostāju!
, 2023-12-12 09:37, pirms gada
Nepiekrītu, ka LV ir jābūt īpaši apvainojušamies pret to, ka asiņainie piedalās Olimpiskajās spēlēs - labāk pazemot viņus sporta laukumā.
Piemēram basketbolā, tad kāda jēga šobrīd par 4,7 milj. euro rīkot kvalifikācijas turnīru, ja spēlēs nolems nepiedalīties? ja godīgi, tad Vācijai, ASV būs pilnīgi 0 emociju, ka Latvija nav OS dalībnieku sastāvā..
, 2023-12-12 09:39, pirms gada
Ceru ka Izraēlas sportistus arī visi boikotēs par GENOCĪDU pret Palestīnu. Varēs Olimpiādē sacensties neitrālie Krievi , Baltkrievi un neitrālā Izraēla .
, 2023-12-12 10:16, pirms gada
Par nostāju Naurim respekts.
, 2023-12-12 10:17, pirms gada
irziks rakstīja: Ceru ka Izraēlas sportistus arī visi boikotēs par GENOCĪDU pret Palestīnu. Varēs Olimpiādē sacensties neitrālie Krievi , Baltkrievi un neitrālā Izraēla .
Kas tas par muļķīgu salīdzinājumu?
, 2023-12-12 10:34, pirms gada
Ja būtu 200gads kad internets bija katram 10mitajam, sitads huinas vispār nebūtu visi brauktu un sportotu. Tagad jau jāuzmanās ko teikt un darīt lai neaizvainotu mūsdienu maigas dvēselītes kas te tagad ir pilna d1rsa
, 2023-12-12 10:48, pirms gada
Kas par sportistiem, kas domā tikai par politiku, nevis par saviem sasniegumiem. Kam to pierādīs, tad labāk ejiet un vispār pārtraukt spēlēt.
, 2023-12-12 10:55, pirms gada
Sportistiem jāpierāda sevi sportā, nevis iejaukties politikā. Tas godu nedara pašiem Sportistiem.
, 2023-12-12 11:49, pirms gada
Pēc visiem pēdējo gadu sok vingrojumiem, mani os vispār vairs neinteresē. Man tas bija pārsteigums, kad uzzināju, ka sok ir privāts uzņēmums, sia, viņi var darīt, ko grib un kā grib, nobalsojot paši savā valdes sēdē. Tur nav nekādas balss Latvijai, ASV, Krievijai vai citai valstij. Privāts kantoris taisa sporta spēles ar OS nosaukumu, pelna naudu un bīda savas lietas.
, 2023-12-12 12:39, pirms gada
Klasiska letiņa domāšana. Ka tik piekāpties.
Lai krievi brauc spēlē, mēs nebrauksim. Protestēsim. Tikai žēl, ka šis protests ir pilnīgi pie kājas visiem.
Tikai vietējiem nacionālistiem lielie respect saucieni, kuri katru krievu uzskata par Putlera pirmo zaldātu, un sports viņiem patiesībā ir dziļi pie kājas.
Tā jau tie luņi spēlēs bez karoga un himnas, kas ir pamatīgs pliķis viņu lielvalstij, bet nē "palīdzēsim" Ukrainai un sev, "boikotējot" šo pasākumu.
, 2023-12-12 12:56, pirms gada
Nesaprotu, ko krievu sportisti nodarījuši Miezim. Latviešu sportistiem savs uzdevums. Lai politiķi kaujās savā starpā.
, 2023-12-12 13:05, pirms gada
Jēga boikotam ir tikai un vienīgi tad, ja to dara vienbalsīgi un visas civilizētās valstis reizē. Citādi šādiem dažiem sportistiem atsakoties, tam nav nekādas ne globālas rezonanses, ne jēgas, nav nekādas pievienotās vērtības. Debilakais visā ir tas, ka SOK jebkurā brīdī lēmumu var mainīt. Arī nedēļu pirms spēlēm. Līdz ar ko daudzi var palikt muļķa lomā. Miezis jau vēl nemaz nav kvalificējies starp citu. Ir jau labi paust savu nostāju, bet šajā gadījumā krievu mēsli varēs tikai ierēkt, ka civilzetā pasaule uzklāj galdu, bet šie atnāk 5 krievi un visi no galda aiziet prom, un atstāj šiem mielastu. Tā vietā lai tiem iedotu “pa muti”. Daudz loģiskāk un jēgpilnāk pasaulei parādīt savu nostāju būtu federācijām vienojoties, ka atlēti vai komandas velk kkādus vienotus kreklus ar putin huilo, vai kko tādu olimpisko spēļu laikā. Ik dienā. Tam būtu kaut kāda jega. Ja visas eiropas valstis kā viena neatsakās, tad jēga nav nekāda. Labāk tos pid arus vnk izsvilpt uz vietas.
, 2023-12-12 13:11, pirms gada
Nelietotājs rakstīja: Pats vispār sejēdz, ko uzrakstīji?? "Mums" "Mēs". Te nav mums un mēs, te ir runa par agresiju no vienas teroristikas valstis pret suverēnu republiku. Ja Latvija nebūtu NATO, arī uz taviem radiem un viņu mājām kristu bumbas. Padomā par to. Neesmu liels 3x3 cienītājs, bet MILZĪGĀKAIS RESPEC par šo gājienu. Es ceru, ka tam pievienosies arī Kristaps, Bertāni, Gražulis, Žagars, Šmits un vēl citi. Šāds farss mums nav vajadzīgs.
Jā un tad nedēļu pirms OS Bahs paziņo, ka maina lēmumu, jo viņi to var darīt jebkurā brīdī. Saprastu, ja tur startē visi 300 krievu atlēti un vēl 150 baltkrievi. Kkaadi 11 puscilvēki bez karoga tagad izjauks visu civilzētās pasaules ieguldīto darbu. Vares sist plaukstiņas putins, kaa daži mēsli spēja izjaukt tūkstošiem sportistu ieguldīto darbu un dzīves sapņus. Ja visi atsakās ta visi. Par nostāju protams, visu cieņu. Vēl jau gan Miezis ar 3x3 nav kvalificejušies nemaz. Tas ari janjem vērā.
, 2023-12-12 14:05, pirms gada
Nez ko gorkins par to visu domā?
, 2023-12-12 15:37, pirms gada
Respekts , vismaz vienam skaidra nostāja , mugurkauls kā kārtīgam latvietim , nelaipo kā dažs .
, 2023-12-12 16:43, pirms gada
Edvards Grīgs rakstīja: Piekrītu.Boikots kopumā ir stulba lieta.Labāk un piedalīties un uzvarēt viņus,bet vispār krievi un baltkrievi 3pret3 vispār nebūs,ja nemaldos.
Pie tam tās pašas tikko minētās Vieglatlētikas savienības(kura aizliedza abu valstu sportistiem piedalīties) prezidents Sebastians Ko teica,ka boikots uz neko labu nenooved.
Tev ar prātu īsti nav labi! Sebastians Koe skaidri pateica ka IAAF nepieļaus nekādu ''neitrālo'' vieglatlētu piedalīšanos OS !
, 2023-12-12 17:10, pirms gada
Nepatīk, ka sportu jauc ar politiku. Tas nav pareizi.
, 2023-12-12 18:55, pirms gada
Cobra2 rakstīja: Nepatīk, ka sportu jauc ar politiku. Tas nav pareizi.
Pasaki to krieviem urla
, 2023-12-12 19:03, pirms gada
Ulrihs rakstīja: Unikāli....Tiešām aiz visiem šiem latviski rakstošajiem nikiem slēpjas krievi? Kā var tādu sviestu dzīt par elementāru nostāju, kas ir pelnījusi tikai cieņu, it īpaši situācija, kad tas var jebkurā brīdī skart mūs pašus. Krievu bandītiem ar viņu belaru dibenlaizītājiem nav jābūt OS. Punkts!
Bet reiz ir situācija, ka OS vadība ir korumpēta un nodarbojas ar Olimpisko principu sabotāžu, tad ir tikai normāli, ka sportisti paziņo, ka viņi boikotēs šo pasākumu kurā piedalās slepkavu atbalstītāji...
Miezim visu cieņu par pilsonisko nostāju!
Vai ne? Ja godīgi lasu sporta centru,gandrīz katru dienu.Te gandrīz puse no viņiem nav manīti vispār. Bet redz,tēmā par rusņu uzreiz uzpeldējuši. Maksā kāds tiem ākstiem?
, 2023-12-12 22:45, pirms gada
Tad jau USA arī nevajag piedalīties? Viņi ir uzsākuši daudz vairāk karus nekā Putins…
, 2023-12-13 20:54, pirms gada
Basis09 rakstīja: Piekrītu, nav jāpiedalās kopā ar tādām valstīm, kuras slaktē miermīlīgos cilvēkus. Sviests SOK!
Un kā ar citām valstīm, kas slaktē mierīgos iedzīvotājus, tā saucamās, demokrātijas aizsegā???