Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

V. Valters: "Būs skatāmāks basketbols"

V. Valters: "Būs skatāmāks basketbols"
Foto: Romāns Kokšarovs, SA

Savus viedokļus par iespējamo dažu basketbola noteikumu maiņu izteikuši treneri, kuri savulaik paši bijuši augsta līmeņa spēlētāji - Ainārs Bagatskis un Valdis Valters.

Valdis Valters izteica kritiku FIBA, nosaucot to par stagnātisku organizāciju. Valters arī pamatoja nepieciešamību pielāgot noteikumus NBA basketbolam, jo visi labākie spēlētāji spēlē tur un viņi arī piedalās FIBA rīkotajos starptautiskajos turnīros (Eiropas un Pasaules čempionāti, Olimpiskās spēles), uz kuriem šiem basketbolistiem nepieciešams atklimatizēties. "Vajag vienotus noteikumus. FIBA bija spiesti ko mainīt. Taču ne līdz galam - šis ir vidējais variants." Treneris salīdzināja esošo situāciju, kad atšķiras NBA un Eiropas basketbola noteikumus, ar futbolu, kur vārti būtu dažādos lielumus, kas protams, nav normāli.

Šķiet, viena no būtiskākajām izmaiņām ir trīspunktu metienu līnijas attāluma pagarināšana par 50 centimetriem. "Jo tālāks metiens, jo vairāk taktika mainās. Vairāk būs spēle viens pret viens, metienu procents kritīsies. Būs skatāmāks basketbols - vairāk caurgājieni, kur varēs parādīt meistarību," tā Valters izsakās par to, kas varētu mainīties pašā spēlē.

Savukārt Ainārs Bagatskis izteicās, ka trīspunktu metienu līnijas distances palielināšana būs pluss aizsardzībai. Izteiktiem snaiperiem gan daudz tas netraucēs, taču pie intensīvākās spēles to varēs izjust.

Saistītais raksts: FIBA turpina amerikanizēties

Izmantotie resursi:
Radio SWH

  +1 [+] [-]

, 2008-01-25 21:24, pirms 17 gadiem
Pilnībā atbalstu!!!!

     [+] [-]

, 2008-01-25 21:25, pirms 17 gadiem
Domāts tikai par trijnieku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-01-25 21:28, pirms 17 gadiem
doma nav slikta!

     [+] [-]

, 2008-01-25 21:29, pirms 17 gadiem

     [+] [-]

, 2008-01-25 21:34, pirms 17 gadiem
Ooooo! Bagatskis kaut ko par aizsardzību izteicās?! Tas jau ir kaut kas!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-01-25 21:36, pirms 17 gadiem
būs interesanti... tie, kuri bija labi metēji, tādi arī paliks, jo ne jau vienmēr no līnijas met - tāpat bieži sanāk ar rezervi, bet tiem večiem, kuriem metiens un plaukstas locītava atstrādāta no viena attāluma un, ja paiet 10 cm tālāk, tad metiens attiecīgi ir par 10 cm tuvāks (piem. Helmanis), būs grūti...

  -1 [+] [-]

, 2008-01-25 21:36, pirms 17 gadiem
Varēja jau uzreiz 3pt līniju atbīdīt līdz nba noteikumiem atbilstošam ciparam, ko tur pa biškam moļļāties... citādi kad džeki no nba spēlē pret eiropiešiem eiropas laukumos, šie var pidžināt truļus no tuvākas vietas nekā pieraduši un tas jau manuprāt ir liels +
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-01-25 21:45, pirms 17 gadiem
Tiesaam! Kaa tad ar sporta zaaleem ? 75% buus jaapaarbuuvee!

  +5 [+] [-]

, 2008-01-25 21:56, pirms 17 gadiem
jaa pelikaan, visas sporta zaales buus jaanobrucina un deel vienas liinijas jaauzcel no jauna

     [+] [-]

, 2008-01-25 21:57, pirms 17 gadiem
Pilnībā un galīgi neatbalstu. Nevajag mums pietuvoties amerikānu šovam, mums ir vajadzīgs basketbols.

     [+] [-]

, 2008-01-25 21:59, pirms 17 gadiem
Laukuma izmērs nemainīsies, tikai 3punktieku līnija būs par 50 cm tuvāk laukuma centram..

  +1 [+] [-]

, 2008-01-25 21:59, pirms 17 gadiem
Neka sjau nav jaapaarbuuvee, vnk 3p. liinija biki jaapastiepj taalaak

     [+] [-]

, 2008-01-25 22:02, pirms 17 gadiem
varbut es kludos bet man liekas ka laukuma izmers visur ir vienads atskiras tikai liniju attalums!!!!!

     [+] [-]

, 2008-01-25 22:34, pirms 17 gadiem
Tas noziimee, ka, ja liiniju pastieps taalaak uz centru, bet saanus nemainiis, lai nav jaapaarbuuvee laukumi, tad jau sanaak, ka no stuuriem vairaak metiis, tuvaak tomeer!

     [+] [-]

, 2008-01-25 22:45, pirms 17 gadiem
bet nba stūris arī ir vistuvākais punkts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-01-25 23:27, pirms 17 gadiem
Piekrītu, ka nevajag tuvoties NBA spēles stilam, kur caurgājienā pat veicot 4 soļus nedod nostaigātu. Šovu , lai taisa " GlobeTroters" , mums lai paliek kvalitatīvs basketbols!

  +1 [+] [-]

, 2008-01-25 23:37, pirms 17 gadiem
Emilio nepiekrītu par Helmani. Viņš bieži vien nemaz nenostājas pie līnijas un met, un trāpa. Vot domāju, ka tieši viņš būs viens no tiem, kuriem tas neko daudz neietekmēs.

     [+] [-]

, 2008-01-26 00:02, pirms 17 gadiem
waiper, trāpa tāpēc, ka visu mūžu spēlē basketbolu un tālmetiens ir viņa trumpis, tomēr īsti negribu tev piekrist, jo parasti viņš met gandrīz no līnijas un tad arī metieni ir precīzi, atšķirībā no metieniem, kuri nav līdzsvarā vai aiz 3p līnijas... neietekmēs valterus, bušiņu, janičenku... viņi ir pieraduši zilināt arī no 8m atzīmes...
Slēpts komentārs: 1/2 Man 1/2 Beast

  +1 [+] [-]

, 2008-01-26 00:15, pirms 17 gadiem
sviests! eiropas basis sāks zaudēt jēgu! truļus ar metīs mazāk! man labākas emocijas sagāda, kad iepilvina svarīgu truli un arēna uzsprāgst! naher jāskrien līdzi un jālein iekš d.... tam nba!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-01-26 00:17, pirms 17 gadiem
kaapeec lai saaktu mest mazaak truljus, ak jaa, eiropieshi jau taadi salaati, ka nevarees tik taalu iemest
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-01-26 01:15, pirms 17 gadiem
emilio - peedejos divus gadu uvis met patiesaam taalus triiniishus. Un vinam metiens ir nenormaali labs deel plaukstas. Saucamaa miikstaa plauksta. Ar tadu cilveeku sasveicinoties liekas ka roku spied kaartiigam gomosekam. Var jau arii vini kaartiig paspiest, bet biezi taadu lupatu iedod. Par Janicenoku piekritu, par buskevicu noteikti nee, vinam metiens ir bez trajektorijas un kaa jau mineeji - diezgan zils. Valters ir valters. Par to es neko nevaru pateikt, neko nesaprotu no vina metiena.

     [+] [-]

, 2008-01-26 01:20, pirms 17 gadiem
W vienmēr būs PRET... nav svarīgi ko, bet PRET...LBL slikts, BBL slikts, FIBA slikts, ULEB slikts.... W=ānuss

     [+] [-]

, 2008-01-26 02:16, pirms 17 gadiem
W bija PAR :/

     [+] [-]

, 2008-01-26 10:12, pirms 17 gadiem
Neee ... 50cm tas protams nav daudz, bet tomeer domaaju ka tas nafig nav vajadziigs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-01-26 12:14, pirms 17 gadiem
Autor, "atklimatizēties" > "aklimatizēties".

  +1 [+] [-]

, 2008-01-26 13:35, pirms 17 gadiem
cik var fanot tas Valteres par NBA?!

     [+] [-]

, 2008-01-26 13:58, pirms 17 gadiem
puscilvēk, jajau eiropā tikai muļļājas, tad kādēļ daudzas NBA komandas zaudē eiropas TOP klubiem?? NBA ir daudzi labi klubi, bet ir arī tādi, kurus eirolīgā diezgan bieži drā*tu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-01-26 16:36, pirms 17 gadiem
to rusher.
Tu gan esi pilniigs muljkjis kas no basketbola vispaar neko nesaprot kko tik stulbu man sen nav naacies izlasiit , vnk smiekliigi. luudzu vairs nekad nesaisti un nelasi un nekomentee neko saistiiba ar basi bet vnk paliec pie sava lauka hokeja.