Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

ASK sarežģītā finansiālajā situācijā

ASK sarežģītā finansiālajā situācijā
ASK Rīga
Foto: Reportieris.com

Basketbola kluba "ASK Rīga" tuvākajā laikā var skart būtiskas izmaiņas, jo komandas lielākie sponsori plāno samazināt finansiālo atbalstu. Šodien notiks valdes sēde, kurā lems par kluba nākotni un turpmākajiem scenārijiem, vēsta "Dienas Bizness".

"ASK Rīga" ir trīs lielie atbalstītāji - finansiālo problēmu nomāktā "Parex" banka, Rīgas dome un Aizsardzības ministrija. Ministrija un dome jau paziņojušas, ka samazina izdevumus, kas paredzēti sportam. Savukārt "Parex" banka vēl nav pateikusi, ka samazinās vai pārtrauks atbalstu. Vairāki šos procesus pārzinoši cilvēki norāda, ka Parex, visticamāk, nevarēs atļauties atbalstīt basketbola klubu līdzšinējos apmēros, jo "tiek taupīts katrs lats". ASK šobrīd paši nezina, ar kādu finansējumu komanda var rēķināties, jo neesot skaidrības no pašreizējiem atbalstītājiem.

""Parex" gadījumā banka esošajā izskatā darbojas tikai dažas dienas - skaidrs, ka šobrīd jaunai bankas vadībai ir svarīgāki jautājumi risināmi nekā basketbols, tomēr mēs ceram, ka banka paliks ar mums un turpinās atbalstīt basketbolu," atzina ASK ģenerālmenedžeris Visvaldis Klintsons. Pēc neoficiālas informācijas, Rīgas dome "ASK Rīga" klubam sākotnēji bija iecerējusi pārskaitīt 600 tūkst. Ls. Kā zināms, Rīgas dome arī atbalsta otru Rīgas klubu - "Barons/LMT", par kuru gan nav informācijas, vai tas turpinās saņemt domes atbalstu.

Šobrīd notiek "ASK Rīga" valdes sēde, kur tiek lemts par turpmākajiem scenārijiem un pieņemti lēmumi par kluba nākotni. "Tad arī varēsim atgriezties pie sarunas par to, kāda ASK komanda izskatīsies turpmāk," atklāja Klintsons. "Mēs meklēsim jaunus sponsorus. Mums ir arī rezerves plāni. Bet situācija ekonomikā ir smaga. Daudziem uzņēmumiem tagad ir grūtības," tā Klintsons, kurš arī atklāja, ka tiekot plānots pārskatīt izmaksas un meklēt iespējas ietaupīt līdzekļus. "Piemēram, dalība Eirokausos finansiāli izmaksā ļoti dārgi, bet atdeve no tā ir niecīga. Komanda gan kausā līdz šim startējusi diezgan veiksmīgi." Klubs gan turpina savas funkcijas un cer, ka no situācijas izdosies izķepuroties.

Kluba treneris Ramūns Butauts Lietuvas presē atklājis, ka jau atbrīvoti arī amerikāņi Brūvers un Māršs. Sarunā ar eSports.lv Klintsons izteicās, ka vairāk konkrētības par kluba turpmāko pastāvēšanu būs tikai pēc Ziemassvētkiem.

Izmantotie resursi:
Dienas Bizness

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +57 [+] [-]

, 2008-12-23 11:56, pirms 16 gadiem
Te nu arī nonākam pie tā, ka divus daudz maz nopietnus klubus Rīga nepavilks.

 +31 [+] [-]

, 2008-12-23 11:56, pirms 16 gadiem
Nja, viegli nebus. Baronam jau draud tiesi tas pats. Diemzel.

 +55 [+] [-]

, 2008-12-23 11:56, pirms 16 gadiem
būtu žēl ja ASK izputētu...
tas būtu liels zaudējums Latvijas basketbolam un vispār

 +31 [+] [-]

, 2008-12-23 12:01, pirms 16 gadiem
nu reiz ir auzas......

 +24 [+] [-]

, 2008-12-23 12:02, pirms 16 gadiem
Pēc intervijas no krepsinis.net var noprast, ka Māršs ar Brūveru jau devušiem prom.

 +10 [+] [-]

, 2008-12-23 12:05, pirms 16 gadiem
īsti nav saprotams, kāpēc tādai valstiski svarīgai struktūrai kā aizsardzības ministrijai bija jāsponsorē Rīgas ASK, jo tiek izlietota nodokļu maksātāju nauda, lai algotu ārzemniekus, kas drīzāk būtu lietojama Latvijas armijas modernizēšanai. Nevajag dzīvot pāri saviem līdzekļiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-12-23 12:06, pirms 16 gadiem
frog rakstīja: Pēc intervijas no krepsinis.net var noprast, ka Māršs ar Brūveru jau devušiem prom.
BEt Māršs isteniba bija baigi labs...

 +18 [+] [-]

, 2008-12-23 12:07, pirms 16 gadiem
cerams kad nebuus ZALGIRA liktenis,jo komanda pagaidaam ssogad sakarigakaa un vislabaak nokomplekteetaa visaa LBL,arii BBL jameegina ciniities par zeltu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-12-23 12:09, pirms 16 gadiem
Te nu ir tas rezūltāts, kad kluba vadība nedomā par nākotni, bet apmierinās tikai ar sasniegto. Tikuši pie budžeta naudām un iedomājās, ka leiputrija būs mūžīga tā pat kā Parex, bet dzīvē tā viss nenotiek. Uz šodienu tā banka ir mironis, un kā zināms no tā pat pirdienu nevar izspiet, bet te vel kāds sapņo par kaut kādu atbalstu.

  +8 [+] [-]

, 2008-12-23 12:09, pirms 16 gadiem
Papenheims rakstīja: īsti nav saprotams, kāpēc tādai valstiski svarīgai struktūrai kā aizsardzības ministrijai bija jāsponsorē Rīgas ASK, jo tiek izlietota nodokļu maksātāju nauda, lai algotu ārzemniekus, kas drīzāk būtu lietojama Latvijas armijas modernizēšanai. Nevajag dzīvot pāri saviem līdzekļiem!
Kādai armijas modernizēšanai, tāpat tolka nekāda no viņas. Varbūt vēl tai zirgu rotai novirzīt visu naudu?..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Kido64
Slēpts komentārs: ansis15

 +18 [+] [-]

, 2008-12-23 12:13, pirms 16 gadiem
Jebkurš normāls saimnieks izmēstu ar slotu pusi no kluba administrācijas liekēžiem un optimizētu algas, rezultātā rastos ne mazi līdzekļi,kurus novirzīt reālai kluba darbībai. Bet tas bija jādara agrāk, pašreiz velk uz to, ka LBL finālā var tikties Ventspils un Valmiera un tā būtu neslikta auksta duša "zvaigžņotajiem " Rīgas klubiem...
Slēpts komentārs: murziks

 +18 [+] [-]

, 2008-12-23 12:16, pirms 16 gadiem
lai gan ASK man nekad nav paticis, napatīk un arī nekad nepatiks, bet tik un tā novēlu tikt ārā no izveidojušās situācijas, jo ASK zudums būs liels zaudējums visam LV basketbolam kopā, un to jau nu visvairāk negribētos... Lai veicas!

  -2 [+] [-]

, 2008-12-23 12:16, pirms 16 gadiem
Papenheims rakstīja: īsti nav saprotams, kāpēc tādai valstiski svarīgai struktūrai kā aizsardzības ministrijai bija jāsponsorē Rīgas ASK, jo tiek izlietota nodokļu maksātāju nauda, lai algotu ārzemniekus, kas drīzāk būtu lietojama Latvijas armijas modernizēšanai. Nevajag dzīvot pāri saviem līdzekļiem!
vot ja nav īsti saprotams tad nerunā, jo noteikta daļa no AM ministrijas budžeta pēc likuma ir jānovirza sportam bukiem ,bebriem ask vai kādam citam tas nav tik būtiski!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-12-23 12:18, pirms 16 gadiem
minchux21 rakstīja: besī tā krīze!!!
ceram LIELAS izmaiņas nebūs, jo tiešām gribēs, lai kāds lv klubs pāris gadu laikā tiktu eurolīgā!!!
Eiroligā? Par tādiem sapņiem tagad varam uz ļoti ilgu laiku aizmirst. Vissvarīgakais - neatļaut sagraut to, kas laika gaitā ir izveidots (tas attiecas uz pilnīgi visām visu sporta veidu komandam) un cerēt, ka nākamajā gadā nebūs sliktāk. Šobrīd cīņa ir par izdzīvošanu, nevis attīstību.

 +11 [+] [-]

, 2008-12-23 12:19, pirms 16 gadiem
Riharcs69 rakstīja: Cerams ka paliks! Man jau aizvien vairāk sāk iepatikties ASK: Kambala, Valters, Helamnis, Vītols u.c. kas ir stabili izlases spēlētāji!
kambala??? nolaidies uz zemes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Jūlis

  +7 [+] [-]

, 2008-12-23 12:24, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Par likumiem - jebkuru likumu var mainīt, tagad tak visi likumi tiek pārrakstīti.
Bet -būtiska lieta - AM finansējums šai sezonai bija jau nodots, runa var būt tikai par nākamo sezonu. Tas pats arī par Parexu. Vairāk jau tajā sēdē runās tieši par nākamo sezonu, ne par šo kopumā.
tas ir par atlikusho sezonu jo gan RD gan AM naudu ieskaita uz tekosho gadu nevis uz sezonu vieniigi parex vareetu buut ka ir uz sezonu

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 12:24, pirms 16 gadiem
Kā zināms, Rīgas dome arī atbalsta otru Rīgas klubu - "Barons/LMT", par kuru gan nav informācijas, vai tas turpinās saņemt domes atbalstu.

Nu bļ**, ja Rīgas dome turpinās atbalstīt Baronu un nogriezīs finansējumu tikai ASK, tas būs pilnīgs absurds! Kāda jēga maksāt tiem visiem leģionāriem?!?

  +6 [+] [-]

, 2008-12-23 12:26, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Par likumiem - jebkuru likumu var mainīt, tagad tak visi likumi tiek pārrakstīti.
Bet -būtiska lieta - AM finansējums šai sezonai bija jau nodots, runa var būt tikai par nākamo sezonu. Tas pats arī par Parexu. Vairāk jau tajā sēdē runās tieši par nākamo sezonu, ne par šo kopumā.
Ja pareizi saprotu, tad Aizsardzības ministrija (jebkura ministrija) savus tēriņus plāno uz kalendāro gadu, kas diemžēl nesakrīt ar basketbola sezonu, tāpēc varētu būt ka līdzekļi otrai sezonas pusei nemaz vēl nav piešķirti.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 12:28, pirms 16 gadiem
ehhhh, smagi jānopūšas un jācer, ka izdosies veiksmīgi saglābt, kas glābjams, ar lielu prieku uzņēmu ziņu par to, ka tiek atjaunots ASK Rīga, tāpēc vēl lielākas bēdas būtu, ja paziņotu par kluba beigām!
Cerot (Ziemassvētki tomēr), ka ASK Rīga turpinās veiksmīgi iesākto ceļu uz basketbola virsotni!

  +6 [+] [-]

, 2008-12-23 12:28, pirms 16 gadiem
Par valsts vai pašvaldības naudu ( = nodokļu maksātāju nauda ) profesionālie sporta sporta klubi nebūtu jāuztur. Drīzāk to varētu novirzīt jauniešu sporta atbalstam, vai arī attīstīt sporta infrastruktūru valstī, kur jebkurš valsts iedzīvotājs varētu nodarboties ar sportu.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 12:28, pirms 16 gadiem
būtu ideāli ja Šundovs un Štelmahers un arī visi pārējie (Helmanis,Bertāns,Valters u.c) paliktu..tad varētu vēl šosezon normāli pacīnīties..
būtu gatavs kaut ko noziedot viņiem..lai tik noturās šosezon..lai veicas!

  +6 [+] [-]

, 2008-12-23 12:29, pirms 16 gadiem
Riharcs69 rakstīja: Cerams ka paliks! Man jau aizvien vairāk sāk iepatikties ASK: Kambala, Valters, Helamnis, Vītols u.c. kas ir stabili izlases spēlētāji!
Cik var murgot, ka Kambis spēlēs ASK, pamosties!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 12:30, pirms 16 gadiem
nu un? lai izput abi klubi, ķipa kaut kas radikāli mainīsies. Pēc pāris gadiem, kad krīze beigusies, vai tad nevarēs noalgot tos pašus 8 amerikāņus un paņemt pāris ārzemēs spēlējošus latviešus? Būtu mums te jauno talantu kalve, ta moš, bet šis ir tikai bizness.

  +3 [+] [-]

, 2008-12-23 12:30, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Tam es gan piekrītu. Šobrīd ASK - sakarīgākā Latvijas basketbola komanda kopš Broču laikiem.
Tas, protams, ir tikai tavs viedoklis.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 12:30, pirms 16 gadiem
YX rakstīja: Kā zināms, Rīgas dome arī atbalsta otru Rīgas klubu - "Barons/LMT", par kuru gan nav informācijas, vai tas turpinās saņemt domes atbalstu.

Nu bļ**, ja Rīgas dome turpinās atbalstīt Baronu un nogriezīs finansējumu tikai ASK, tas būs pilnīgs absurds! Kāda jēga maksāt tiem visiem leģionāriem?!?
Nelamājies.
padomā loģiski - ASK dotajā brīdī tiek pilnībā atbalstīts no Valsts - Aizsardzības ministrija(klubam vispār nekāda sakara ar armiju nav), Rīgas dome, Prex banka, kas tagad arī ir Valsts. Man kaut kādīgi nedaudz kremt, ka par manu un visu pārējo nodokļu maksātāju naudu jāuztur kaut kāds biznesa projekts, kurš to vien dara, kā mēģina uzlēkt augstāk par savu dirsu.
Mani pēc, Valsts vispār varētu pārtraukt atbalstīt visādus šādus mākslīgos projektus, kas domāti vien tam, lai nokāstu kaudzi naudas un sabāstu to pareizajās kabatās.

     [+] [-]

, 2008-12-23 12:32, pirms 16 gadiem
tiri no marketinga viedokla baronam ar ask vajadzetu apvienoties.... bus tapat apvienojoties svaki ar eiroligu bet nu ja tur tiek.... savu lauvas tiesu finanses dotu ienakumi no skatitajiem un suveniriem.... piemers rigas dinamo hokejaa-- ja turaas sava limenii tribines 90 % pilnas... turklaat basketbolam ir mazakas izmaksas neka hokejam. ... un tadejadi pilnas tribines basketbolam butu lielaaks finansialais neka hokejam... .. plus si komanda var kalpot ari kaa izlases bazes komanda un tada zinjaa valsts sporta komiteja varetu but vairaak ieintreseta atbalstit neka atagad 2 knapi videja limena klubi.... treskart ar tadu sastavu varetu speleet eiroligaa un tas dotu izlases kandidatiem labu spelu pieredzi kuru paslaik gandriz neviens no viniem negust, un tadejadi sie pasi izlases speletaaji butu ari ieintresetaki speleet tepat lv par drusku zemaaku algu-- jo viniem butu ko ieguut-- speleet majaas, labaku spelu praksi un tuvaak izlases izlukiem... nacionalajai izlasei ari tas butu liels pluss-- iespeleets sastaavs un tepat majas vairakkartigi varetu izvertet izlases kandidatus.... turklaat bez Biedrina nevienam citam nav tik lieli ligumi lai tos nevaru atmaksaat....

  +3 [+] [-]

, 2008-12-23 12:32, pirms 16 gadiem
Papenheims rakstīja: īsti nav saprotams, kāpēc tādai valstiski svarīgai struktūrai kā aizsardzības ministrijai bija jāsponsorē Rīgas ASK, jo tiek izlietota nodokļu maksātāju nauda, lai algotu ārzemniekus, kas drīzāk būtu lietojama Latvijas armijas modernizēšanai. Nevajag dzīvot pāri saviem līdzekļiem!
VNK
vienoshanas ar NATO ir, ka aizsardziibas ministrijas budzhetam jaabuut 2% no IKP
uz papiira taa arii sanaak, bet dalju taa pikja novirza sporta infrastruktuuras attiistiishanai, sporta klubu atbalstam, taapat arii prezidenta un premjera aarvalstu viziishu un sazin kam veel

protams, cits jautaajums, vai valstij buutu jaasponsoree biznesa projeti ( ASK un Barons noteikti par taadiem uzskataami)

  +3 [+] [-]

, 2008-12-23 12:33, pirms 16 gadiem
...diemžēl,bet tas jau bija sagaidāms. ASK un Barons visu laiku ir bijuši principiāli pretinieki- tā ka nekāda apvienošanās nedraud un nespīd.
Nebūšu oriģināls, bet kā lai nepiekrīt, ka vispareizākā stratēģija šosezon sanākusi BK Ventspils.

  -4 [+] [-]

, 2008-12-23 12:34, pirms 16 gadiem
Varbūt Barons varētu iztikt bez Domes atbalsta, jo gan jau labu naudiņu nopelnīja par sarunāto zaudējumu spēlē ar LUKOIL...

     [+] [-]

, 2008-12-23 12:34, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Par likumiem - jebkuru likumu var mainīt, tagad tak visi likumi tiek pārrakstīti.
Bet -būtiska lieta - AM finansējums šai sezonai bija jau nodots, runa var būt tikai par nākamo sezonu. Tas pats arī par Parexu. Vairāk jau tajā sēdē runās tieši par nākamo sezonu, ne par šo kopumā.
Maldies nedaudz, finansējums nodots uz pusi sezonas, tātad līdz gada beigām.
Cik zināms, tad uz nākamo gadu, otro sezonas pusi, šim klubam īsti naudas nav.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 12:35, pirms 16 gadiem
kaskulis rakstīja: sen bij laiks, nav ko dzivot no valsts naudas.. normalas valstis privatie sponsore nevis iedzivotaji. ja parak mazs maksa lai iet spelet uz citurieni, limenis? kada starpiba no ta limenja ja nevar vinet portugalus, vismazs janajiem bus iespeja izsisties, nevis sedet aiz amerikaniem un gaidiit...
pilnīga taisnība

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 12:36, pirms 16 gadiem
krabucinjsh rakstīja: būtu žēl ja ASK izputētu...
tas būtu liels zaudējums Latvijas basketbolam un vispār
Tas varbuut buutu liels zaudejums Latvijas basketbolam(Kas ir loti "augstaa" liimenii ) bet nu vispaariigi noteikti nee!

  +5 [+] [-]

, 2008-12-23 12:36, pirms 16 gadiem
kurkins rakstīja: Maldies nedaudz, finansējums nodots uz pusi sezonas, tātad līdz gada beigām.
Cik zināms, tad uz nākamo gadu, otro sezonas pusi, šim klubam īsti naudas nav.
Tieši tā, AM dod finansējumu pa kalendārajiem gadiem, nevis sezonām.

  +3 [+] [-]

, 2008-12-23 12:36, pirms 16 gadiem
mikins2 rakstīja: tiri no marketinga viedokla baronam ar ask vajadzetu apvienoties.... bus tapat apvienojoties svaki ar eiroligu bet nu ja tur tiek.... savu lauvas tiesu finanses dotu ienakumi no skatitajiem un suveniriem.... piemers rigas dinamo hokejaa-- ja turaas sava limenii tribines 90 % pilnas... turklaat basketbolam ir mazakas izmaksas neka hokejam. ... un tadejadi pilnas tribines basketbolam butu lielaaks finansialais neka hokejam... .. plus si komanda var kalpot ari kaa izlases bazes komanda un tada zinjaa valsts sporta komiteja varetu but vairaak ieintreseta atbalstit neka atagad 2 knapi videja limena klubi.... treskart ar tadu sastavu varetu speleet eiroligaa un tas dotu izlases kandidatiem labu spelu pieredzi kuru paslaik gandriz neviens no viniem negust, un tadejadi sie pasi izlases speletaaji butu ari ieintresetaki speleet tepat lv par drusku zemaaku algu-- jo viniem butu ko ieguut-- speleet majaas, labaku spelu praksi un tuvaak izlases izlukiem... nacionalajai izlasei ari tas butu liels pluss-- iespeleets sastaavs un tepat majas vairakkartigi varetu izvertet izlases kandidatus.... turklaat bez Biedrina nevienam citam nav tik lieli ligumi lai tos nevaru atmaksaat....
Es pat tālāk nelasījo šos murgu, par pirmo teikumu - vari aizmirst, tas NEKAD nenotiks. Ivo to nepieļaus un viņš par to nekad, NEKAD nav domājis un nedomās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-23 12:40, pirms 16 gadiem
kalfis rakstīja: protams, cits jautaajums, vai valstij buutu jaasponsoree biznesa projeti ( ASK un Barons noteikti par taadiem uzskataami)
Tas jau arī ir galvenais. Ar valsts naudu sporta biznesa projektus sponsorē vien atpalikušās un nabadzīgās valstīs kā Kievija ( un Latvija ) - tie paši Sibirījas hokeja klubi aprij daļu no reģioniem piešķirtajiem federālajiem līdzekļiem.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 12:42, pirms 16 gadiem
tas jau ta arui visticamaak bus ka neapvienosies.... es tik taa no cita skaat punkta izverteju ja apvienotos.. turklaaat.. ja kaads ir lasijis agraak pirsm kadiem vairakiem gadiem toreizejie lmt broceni un ventspisl jau biaj tuvu apvienosanaas.. biaj pat komandas nosaukusm izdomaata un princips kaa spelees - ka 1 majas spele venrspilii un nakosa tad rigaa.. retaak basketbols butu bet toties apmekletaaks

  +4 [+] [-]

, 2008-12-23 12:44, pirms 16 gadiem
Vieniigais, kur barons var zaudeet naudu ir no Rīgas Domes.
LMT, Latvijas Nami, un visi uznjēmumi, kuri saistīti ar ceļu būvi vai tamlīdzīgi turpinās sponsorēt. Un šajā ziņā mums ar to ir paveicies.

  +4 [+] [-]

, 2008-12-23 12:45, pirms 16 gadiem
scorpion rakstīja: beigu beigaas uzceps no Barona un ASK vienu superklubu - kaa hokjii Riigas Dinamo ... klubam sniegs vienu finanseejumu,kas garantees izdziivoshanu! kko kaadaa sporta aviizeem ( shii vai pagaajushaa gada ) V.Valters runaaja par to kas Latvijai ir vairaak vajadziigs un izdeviigaaks - vairaaki mazi klubi ( kaa tagad ),kas miicaas kkur Eiropas liimenim pa vidu, vai arii viens superklubs,kas buutu speejiigs ienjemt augstas vietas saakot ar BBL un beidzot ar Eiroliigas sachiem! ...
Tev arī saku - aizmirsti par Rīgas basketbola klubu apvienošanu. tad lai apvineojas dzeltenie ar melnajiem, vefiem
Ja runājam pr Dinamo Rīga hokeja klubu, tad jūms būtu jāpapēta, kā šis klubs šogad tika izveidots, nebija nekāda divu vai vairāku hokeja klubu apvienošanās, tika izveidots jauns klubs un paņemti spēlētāji. Viss. Nesaprotu, kā šo vispār var ņemt par piemēru ?

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 12:46, pirms 16 gadiem
kalfis rakstīja: protams, cits jautaajums, vai valstij buutu jaasponsoree biznesa projeti ( ASK un Barons noteikti par taadiem uzskataami)
ASk, tas ir projekts, bet kuraa vietaa tu redzi projektu saistiibas ar baronu ? taa ir neatkarīga organizācija ar saviem sponsoriem, o.k., Dome iedeva baronam naudu, bet tas nau astronomisks cipars, lai barons tagad uz celjiem liistu.

projekts...labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 12:51, pirms 16 gadiem
Prospekts rakstīja: Vieniigais, kur barons var zaudeet naudu ir no Rīgas Domes.
LMT, Latvijas Nami, un visi uznjēmumi, kuri saistīti ar ceļu būvi vai tamlīdzīgi turpinās sponsorēt. Un šajā ziņā mums ar to ir paveicies.
Pilnīgi pareizi, jo Baronā, atšķīrībā no ASK, nav tādi mantrauši, kas vēlas vairāk sev sabāst kabatās lieki laiku netērējot, bet paprasot Valstij, kas laipni, ar dažu politiķu iesaistīšanu, to arī iedod. Un kas nekait tērēt tādu naudu, kas nenāk ar leilu piepūli, par kuru tev nav jāizlej neviena sviedru lāse lai to dabūtu ? Nu lūk rezultāts.
Slēpts komentārs: Prospekts

     [+] [-]

, 2008-12-23 12:52, pirms 16 gadiem
Prospekts rakstīja: Vieniigais, kur barons var zaudeet naudu ir no Rīgas Domes.
LMT, Latvijas Nami, un visi uznjēmumi, kuri saistīti ar ceļu būvi vai tamlīdzīgi turpinās sponsorēt. Un šajā ziņā mums ar to ir paveicies.
Par ACB es nemaz tik drošs nebūtu.

  -3 [+] [-]

, 2008-12-23 12:53, pirms 16 gadiem
kurkins rakstīja: Pilnīgi pareizi, jo Baronā, atšķīrībā no ASK, nav tādi mantrauši, kas vēlas vairāk sev sabāst kabatās lieki laiku netērējot, bet paprasot Valstij, kas laipni, ar dažu politiķu iesaistīšanu, to arī iedod. Un kas nekait tērēt tādu naudu, kas nenāk ar leilu piepūli, par kuru tev nav jāizlej neviena sviedru lāse lai to dabūtu ? Nu lūk rezultāts.
rezultaats: uzdevums ko prasa visi sponsori, pazemot ask. tas tiek arii itensiivi un ar panaakumiem pildiic.

     [+] [-]

, 2008-12-23 12:53, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Par ACB es nemaz tik drošs nebūtu.
ACB straada Cvanjkjis, es domaaju komentaari lieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-23 12:53, pirms 16 gadiem
kurkins rakstīja: Nelamājies.
padomā loģiski - ASK dotajā brīdī tiek pilnībā atbalstīts no Valsts - Aizsardzības ministrija(klubam vispār nekāda sakara ar armiju nav), Rīgas dome, Prex banka, kas tagad arī ir Valsts. Man kaut kādīgi nedaudz kremt, ka par manu un visu pārējo nodokļu maksātāju naudu jāuztur kaut kāds biznesa projekts, kurš to vien dara, kā mēģina uzlēkt augstāk par savu dirsu.
Mani pēc, Valsts vispār varētu pārtraukt atbalstīt visādus šādus mākslīgos projektus, kas domāti vien tam, lai nokāstu kaudzi naudas un sabāstu to pareizajās kabatās.
Vecīt, tu nu gan esi stulbs, BASKETBOLS nekad nav bijis un nekad arī nebūs Lavijā bizness. Nekad. Tas nekādīgi nevar būt biznesa projekts.

  +3 [+] [-]

, 2008-12-23 12:55, pirms 16 gadiem
Prospekts rakstīja: ACB straada Cvanjkjis, es domaaju komentaari lieki.
Jā, viņš tur strāda, bet viņš nav nekāds šefs. Bet tas, kuram patiešām ir lemšana par šo naudu Baronam tā arī pateica, ka ar tādu sniegumu, nākamgad nav vērts atbalstīt Baronu, jo summas nav mazas. UN tie nav mani izdomājumi.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-23 12:55, pirms 16 gadiem
bankrots,kursh bija gaidiits jau zheel....labs basketbols bija Riigaa...,tgd buus jaafano par VEF!

  -3 [+] [-]

, 2008-12-23 12:57, pirms 16 gadiem
Es būtu gatavs spēlēt ASK par minimālu algu, lai tik pietiktu ikmēneša tēriņiem

Brīžiem nesaprotu, kāpēc jāprasa liels piķis... Iedo 2kLs/mo un miers (24kLs/gadā)

     [+] [-]

, 2008-12-23 12:57, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Jā, viņš tur strāda, bet viņš nav nekāds šefs. Bet tas, kuram patiešām ir lemšana par šo naudu Baronam tā arī pateica, ka ar tādu sniegumu, nākamgad nav vērts atbalstīt Baronu, jo summas nav mazas. UN tie nav mani izdomājumi.
Nākamsezon nevis nākamgad... tā kā pavasarī atkal paņem kausu un sponsoriem prāts mierīgs un atkal iedod kādu rubuli.

     [+] [-]

, 2008-12-23 12:58, pirms 16 gadiem
Skatos dažs labs Barons baigi drošais ar ceļu būves sponsoriem, bet skatoties Latvijas mērogā, tad nākošajam gadam atvēlēti ievērojami mazāk līdzekļi ceļu remontam un tas viennozīmīgi atsauksies uz Barons sponsoriem! Visās jomās būs ekonomikas krīzes sekas, ņemiet to vērā!
Nevajag priecāties pirms laika, ka tik nesanāk pašiem šmuce!

  -2 [+] [-]

, 2008-12-23 12:58, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Vecīt, tu nu gan esi stulbs, BASKETBOLS nekad nav bijis un nekad arī nebūs Lavijā bizness. Nekad. Tas nekādīgi nevar būt biznesa projekts.
neiet runa par to, ka klubs pelna, bet par to, ko kluba darboņi saliek savās kabatās

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 12:59, pirms 16 gadiem
ush 77 rakstīja: Nākamsezon nevis nākamgad... tā kā pavasarī atkal paņem kausu un sponsoriem prāts mierīgs un atkal iedod kādu rubuli.
Ja ASK izdosies saglabāt pašreizējo sastāvu (pat bez KK), tad Baronam ar tādu spēli iespēju uzvarēt vispār nebūs. Vienīgais, kas var nostrādāt par labu ir derbija faktors, kā tas bija pirms diviem gadiem. Es pat nebrīnītos, ka BKV beigās iznīcinātu Baronu, jo Barons pašlaik rāda patiešām VĀJU spēli.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 13:00, pirms 16 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Skatos dažs labs Barons baigi drošais ar ceļu būves sponsoriem, bet skatoties Latvijas mērogā, tad nākošajam gadam atvēlēti ievērojami mazāk līdzekļi ceļu remontam un tas viennozīmīgi atsauksies uz Barons sponsoriem! Visās jomās būs ekonomikas krīzes sekas, ņemiet to vērā!
Nevajag priecāties pirms laika, ka tik nesanāk pašiem šmuce!
Neviens jau nepriecājas, vienīgi ir krietni lielāka cerība saglabāt finansējumu nekā ASK.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 13:00, pirms 16 gadiem
mikins2 rakstīja: tiri no marketinga viedokla baronam ar ask vajadzetu apvienoties.... bus tapat apvienojoties svaki ar eiroligu bet nu ja tur tiek.... savu lauvas tiesu finanses dotu ienakumi no skatitajiem un suveniriem.... piemers rigas dinamo hokejaa-- ja turaas sava limenii tribines 90 % pilnas... turklaat basketbolam ir mazakas izmaksas neka hokejam. ... un tadejadi pilnas tribines basketbolam butu lielaaks finansialais neka hokejam... .. plus si komanda var kalpot ari kaa izlases bazes komanda un tada zinjaa valsts sporta komiteja varetu but vairaak ieintreseta atbalstit neka atagad 2 knapi videja limena klubi.... treskart ar tadu sastavu varetu speleet eiroligaa un tas dotu izlases kandidatiem labu spelu pieredzi kuru paslaik gandriz neviens no viniem negust, un tadejadi sie pasi izlases speletaaji butu ari ieintresetaki speleet tepat lv par drusku zemaaku algu-- jo viniem butu ko ieguut-- speleet majaas, labaku spelu praksi un tuvaak izlases izlukiem... nacionalajai izlasei ari tas butu liels pluss-- iespeleets sastaavs un tepat majas vairakkartigi varetu izvertet izlases kandidatus.... turklaat bez Biedrina nevienam citam nav tik lieli ligumi lai tos nevaru atmaksaat....
Un pat ja vienotos apvienoties...nu? ko ta te var apvienot? Pašlaik tikai lgas čekus var apvienot nevis reālu budžetu...Ja valsts nogriež finanses ASK (kas visticamāk arī notiks) tad atlikušie graši ir nebūtiski. Apvienojoties labi ja varētu novākttādu pašu budžetu, kā pašlaik ir katram...tā ka par kkādu eirolīgu var pat nesapņot...vispār vietu eirolīgā neviens tāpat nedod...pat ja šobrīd saliktu ASK un Barons kopā, stipri šaubos vai tāds klubs spētu virs galvas pacelt ULEB kausu, lai nodrošinātu dalību eirolīgā...

  +4 [+] [-]

, 2008-12-23 13:00, pirms 16 gadiem
Skumji... Stulbā krīze... Visvairāk besī ka no tā cieš sports...

     [+] [-]

, 2008-12-23 13:00, pirms 16 gadiem
gothz rakstīja: Tas, protams, ir tikai tavs viedoklis.
Es piekrītu viņa viedoklim, jo tā arī ir!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 13:03, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Ja ASK izdosies saglabāt pašreizējo sastāvu (pat bez KK), tad Baronam ar tādu spēli iespēju uzvarēt vispār nebūs. Vienīgais, kas var nostrādāt par labu ir derbija faktors, kā tas bija pirms diviem gadiem. Es pat nebrīnītos, ka BKV beigās iznīcinātu Baronu, jo Barons pašlaik rāda patiešām VĀJU spēli.
Bērziņš izvilks!

     [+] [-]

, 2008-12-23 13:03, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Jā, viņš tur strāda, bet viņš nav nekāds šefs. Bet tas, kuram patiešām ir lemšana par šo naudu Baronam tā arī pateica, ka ar tādu sniegumu, nākamgad nav vērts atbalstīt Baronu, jo summas nav mazas. UN tie nav mani izdomājumi.
peekshnji sezonas viduu ilgadeejie sponsori izdomaas nedot pikjii tik taapeec, ka neveicas. Veel pussezona priekshaa un sponsori nekur nepazudiis. Ja tev nau zinaams, tad visi shie sponsori bija ariii entos gadus atpakalj, kad baronam arii 6 vieta bij sasniegums. jaa, summas tad bij mazaakas, bet tas nemaina faktu, ka sponsori ir uzticiigi shim klubam. Atminos veel tekstus, kad barons aizpagaajusho sezon izciiniija diemzheel tikai tresho vietu. Visi raxtiija, ka jaatvadaas no sponsoriem, bet nekaa, budzhets tika tikai palielinaats.

  +7 [+] [-]

, 2008-12-23 13:06, pirms 16 gadiem
Ja samazinoties finansējumam ASK klubs nevarēs saglabāt esošo līmeni tad vienozīmīgi cietīs LBL līmenis un BBL.Var jau priecāties ka tagad barons jau ir čempioni vai kā te viens rakstija finālā spēlēs Ventspils ar Valmieru.Nelielai līdzjutēju daļai tas varbūt būs interesanti bet kopumā basketbols pazaudēs to līmeni kāds līdz šim bija.Nu nevar būt spēcīgas līgas vai vietējie čempionāti kur startē vidusmēra komandas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-12-23 13:13, pirms 16 gadiem
na*** viņus lai piss prom

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 13:13, pirms 16 gadiem
Nu lai ASK veicas

  +6 [+] [-]

, 2008-12-23 13:25, pirms 16 gadiem
Kad Kalniņš bija kluba menedžeris - bij ok, TV pārraides regulāri, normāls satāvs utt.
Tā arī nesapratu, kam tas Klinstons tur bija vajadzīgs?!

  -3 [+] [-]

, 2008-12-23 13:28, pirms 16 gadiem
Krīze visu saliks pa savām vietām. Tā tam būs būt. Varbūt tā pat labāk, jo tagadējais klubelis (pat negribas to dēvēt dižā ASK vārdā), bija nekas cits, kā totāla ņirgāšanās un savulaik varena ASK vārda pazemošana.

     [+] [-]

, 2008-12-23 13:30, pirms 16 gadiem
varu pateikt to ka Ask nav vieniigais Latvijas klubs kurs ir uz bankrota robezhas.... taadi ir vel 2 ,bez vinjiem.......

  -2 [+] [-]

, 2008-12-23 13:31, pirms 16 gadiem
Pirate35 rakstīja: Kad Kalniņš bija kluba menedžeris - bij ok, TV pārraides regulāri, normāls satāvs utt.
Tā arī nesapratu, kam tas Klinstons tur bija vajadzīgs?!
Tieši tajā laikā, kad bija Kalniņš pie šprices, viss arī sāka iet uz grunti. Pārāk daudz jams svaidījā ar naudu un neaizmirsa arī par savu kabatu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 13:39, pirms 16 gadiem
es nesaku ak apviensies.. un turklaat rakstiju ka labi ja ari apvienotos tad svaki ar to eiroligu butu... vienkarsi skatiju no m arketinga viedokla so apvienosanos iespejamibu ko ta dotu utt

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 13:40, pirms 16 gadiem
var redzet ka dazi labi no marketinga neko vairaak par skaitisanu nezin....

     [+] [-]

, 2008-12-23 13:47, pirms 16 gadiem
pavisam isi .... tautas valodaa saprotamaak.....uz retakaam bet labakaam speleem naks vairaak skatitaji.. neka uz biezaam un viduvejaam.... retakas labas speles ir vairaak gaiditas fanu viduu .... piemers ... viduveeja eiropas limena komanda riga2000 agraak spelejot bac katru nedelu pa 1-2 spelei skatitaji 1 000- 3 000 .... tagadejais dinamo - stipri visr videaj eiropas hokeja limena videji pmeram 1 spele 1,5 nedelaas (majaas) 3 000 - 9 000 ..... ja nem vel veraa ja butu jaire abos variantos halle tad veljau izdevigaak 2. variants

     [+] [-]

, 2008-12-23 13:49, pirms 16 gadiem
un ir 2 loti atskirigas lietas.. konkuret rigas merogaaa vai konkuret eiropas merogaa... protams butu cita ruan ja nebutu bbl , tad vienkarsi arpus eiroligas nebutu vairs kautcik laba limena spelu prakses....

     [+] [-]

, 2008-12-23 13:52, pirms 16 gadiem
neko te negrasos pieradit vai strideties.. sis vienakrsi ir mans viedoklis un ne jau es esu atbildigs vai planotajs klubu apvienosanai vai tadu projektu bidisanai realizacijai.... tas kurs variants labaaks jadomaa citiem taja attiecigaja sporta sferaa un sponsoriem ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-23 13:59, pirms 16 gadiem
Cerams ka komanda saglabāsies, sastāvu tagad var izpārdot paspēlēt ar jaunajiem pāris gadus, kaut kā tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-12-23 14:04, pirms 16 gadiem
Man jau nu šķiet, ka ideja par vienu superklubu, kurā spēlētu latvieši un šis klubs spētu spēlēt labā līmenī ir nedaudz utopija. Lai spētu turēt kaut vai šī gada Žalgira līmeni tā pat būtu nepieciešami leģionāri un mums tikai būtu vairāk gandrīz augsta līmeņa basketbolisti, kuri sēdētu uz soliņa. Šobrīd šie spēlētāji ir vairākos klubos un saņem iespēju spēlēt ar spēcīgiem pretiniekiem. Mums nav neviena eirolīgas līmeņa spēlētāja un nav pamata iedomāties, ka neviens eirolīgas klubs nespēj viņus novērtēt.
Par ASK - žēl. Cerēsim uz to labāko un galvenais jau būtu šo smago laiku izvilkt. Kaut vai kaut kā. Nāks labāki laiki un sponsori atgriezīsies. Bet pļāpāt par to, ka Barons slikts, jo tajā vairāk leģionāru.... Kaut kā muļķīgi. Ja klubs reāli skatās uz savām iespējām un piedāvā Janičenokam algu, bet viņš spītīgi prasa par dažiem kLs vairāk un beigās izvēlas spēlēt Itālijas 2.līgā, vai Vītols, kurš noslēdz līgumu ar klubu, kurš piesola nedaudz lielāku algu, bet vēl nezin vai spēs šo algu samaksāt... Arī spēlētājiem ir jāsprot situācija un sava apetīte jāsamazina. Arī es gribu pelnīt tūkstošus, bet šobrīd uz to cerēt būtu muļķīgi. Turās! Un es par labu basketbolu gan ASK, gan Barona, gan VEF un citu latviešu klubu izpildījumā.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 14:04, pirms 16 gadiem
Felon rakstīja: ASK izdzivos.Bet Balona fani,Jus tak esat citvju bars
Lielāku cirvi par tevi neesmu dzirdējis. Tik īsā tekstā tu pieļauj 6 gramatikas kļūdas. sesks.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 14:06, pirms 16 gadiem
vissūdīgākais ir tas,ka par šo krīzi sāk domāt jau sezonas vidū, nevis kā,piemēram, leiši - Žalgiris jau sākumā palaida savus leģionārus prom un tagad jau ir puslīdz atlabuši no krīzes, bet mums tik tgd viss vēl priekšā un nāksies BBL pleijofos atkal atrasties aiz leišu mugurām..cerams,ka kļūdos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-23 14:07, pirms 16 gadiem
Domaju,ka klubs izvilks....ateiksies no legionaariem....varbuut muusu spiileri, bikin piekritiis atlaist algu...un speelet turpinaas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-23 14:09, pirms 16 gadiem
krauklis rakstīja: Bļin,ja ASK nogrims un nebūs vairs tāds klubs...tad es slimošu par Valmieru!Vienkārši vairs neredzu citu klubu,par kuru fanot!
slimot gan nevajag!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 14:11, pirms 16 gadiem
Džerijs rakstīja: Krīze visu saliks pa savām vietām. Tā tam būs būt. Varbūt tā pat labāk, jo tagadējais klubelis (pat negribas to dēvēt dižā ASK vārdā), bija nekas cits, kā totāla ņirgāšanās un savulaik varena ASK vārda pazemošana.
Paskaidrosi tuvāk?

  -1 [+] [-]

, 2008-12-23 14:13, pirms 16 gadiem
Hopefully ASK will be able to come out of the crisises.
How big budget did they plan to have this season?

  +5 [+] [-]

, 2008-12-23 14:16, pirms 16 gadiem
Ir taču svētku laiks sācies. Un katram ir tiesības izteikt kādu vēlēšanos un lūgumu salavecim. Tad es to daru šobrīd publiski, lai nevar pārprast. Es ziemassvētkos vēlētos, lai ASK klubam parādās kāds jauns liels sponsors, kas sniegtu kluba pastāvēšanai nepieciešamo atbalstu. Papildus, ja sanāk, es vēlētos, lai ASK tiek saglabāti visi esošie spēlētāji un + tiek parakstīts līgums ar Kambalu un Štelmaheru vismaz līdz šīs sezonas beigām. Vairs neko man nevajag. Diezgan nesavtīga tā mana vēlēšanās.

  -2 [+] [-]

, 2008-12-23 14:19, pirms 16 gadiem
ja ASK bankrotes tad mani vairs basketbols latvijas neinteresēs, lai baloni ar ventspilniekiem ta spele kautkadas setas machus

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 14:23, pirms 16 gadiem
kārtējoreizi pierādās ,kad valstij sports ir pie kājas un pēdējā vietā, un vienmēr tas tā ir bijis...labāk būtu atlaiduši 1/2 vai 1/3 tos patizlos deputātus, kas sēž savos krēslos, garlaikojās, stulbi smaida utt...sazagu
šies..un protams no savām kabatām jau nevilks naudu ārā krīzē..bet labāk nogriezīs sportam un citām svarīgām lietām naudu..viņu tik tiešām ir pa daudz, un ticu,kad pusei pat nav ko īsti darīt valdībā un ir lieks darba spēks..labāk patīrīt bezjēdzīgo valdību, un uz tā rēķinu atbalstīt sportu, un līdz ar to negriezt līdzekljus basim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-12-23 14:39, pirms 16 gadiem
Ja ASK nebūs konkurētspējīgs, tas nebūs skumji, tas bus traģiski.. Ja nebus vairs reāli normāla Rīgas derbija, kas TĀ mūs lutinājis līdz šim, arī par LBL man kaut kā zudīs jebkāda interese

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 14:40, pirms 16 gadiem
Dzenskrūve rakstīja: vareeja jau valteru atlaist, buutu iespaidiigs liidzeklju ietaupiijums!
mans mīļaikais spēlētājs, bet ja bankrotēs tiks atlaisti VISI!!!!!!!!!! Ja nebūs naudas no dārgajiem spēlētājiem loģiski vajadzēs atteikties. Liekas Sandis bišķi iesūnojis ask, vajag spēlētājam izmaiņas....

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 14:41, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Sponsori būs - jau tiek runāts... Gluži otrādi ir problēma, kuru sponsoru ņemt, jo visi sponsori grib būt ekskluzīvie, vienīgie... Bet te atkal problēma, ka neviens no viņiem negrib viens pats izsniegt tik, cik nepieciešams nākošajai sezonai, lai būtu šajā pašā līmenī... Pa visiem kopā sanāktu, bet visi kopā negrib iet, jo starp tiem arī ir konkurenti... Lūk tādas lūk lietiņas...
tu to nopietni? avots? jo loti gribeetos ticeet, ka taa...
lai arii neesmu fanu klubaa, domaaju ka piedaliitos protesta akcijaa pie AM....

  -2 [+] [-]

, 2008-12-23 14:42, pirms 16 gadiem
Labvēlis, 2008-12-13 18:35, pirms nedēļas

spaineta rakstīja: Brūveram paaugstināta temperatūra, apsaldējies čalis

Visvaldi,Tu ?

Labvēlis, 2008-12-13 18:37, pirms nedēļas

Dzenskrūve rakstīja: Man ir vairaaki jautaajumi ASK faniem:
1. Kur ir Marsh?
2. Kur ir Bruuvers?
3. Ko dara Jahovich?
Paldies jau ieprieks!

drīz šiem jautājumiem varēsi pievienot apmēram šādu "Kur palika SV ?"

P.S. nekā personīga,tikai nemākuligs menedžments. man arī vairs nebūs tik interesanti,jo vienigais,kas šaja sezonā "tā pa īstam" saistīja bija Barona uzvaras (arī nākamās) pār ASk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-23 14:45, pirms 16 gadiem
vajag atvert maksas numurru un savakt ziedojumus no tautas, katrs no mums jau varetu ziedot pa 5 ls un tiri papiri!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-12-23 14:48, pirms 16 gadiem
katrā sliktā lietā var atrast arī labo -naudas trūkums klubiem liks vairāk skatīties un jaunajiem vietējiem talantiem un viņi dabūs gan spēlu praksi, gan pieredzi. Pēc pāris gadiem , kad krīze, cerams, beigsies, letiņiem būs labi izlases kandidāti un eksporta prece ārzemju klubiem.......
Slēpts komentārs: Meric
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-23 15:00, pirms 16 gadiem
Dzenskrūve rakstīja: Es te taa iedomaajos kapeec barons slikti speelee, galiigaa pohujaa utt! Vai tik vinjiem ar nav naudas probleemas? Vakar uz speeli neesot biijis ne informators ne karseejmeitenes...
Uz šo jautājumu varu sniegt atbildi - jau pagājušo nedēļu 49. vidusskolā nobruka aparatūra, caur kuru iet gan mikrafons, gan mūzikas atskaņošana. Ar finansēm tur nav nekāda sakara.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 15:01, pirms 16 gadiem
EX LAVINSH rakstīja: vajag atvert maksas numurru un savakt ziedojumus no tautas, katrs no mums jau varetu ziedot pa 5 ls un tiri papiri!!!!!!!!!!!!
Kāpēc pa 5 ? Kas tev grūti algu savu noziedot ?

  +7 [+] [-]

, 2008-12-23 15:02, pirms 16 gadiem
minchux21 rakstīja: besī tā krīze!!!
ceram LIELAS izmaiņas nebūs, jo tiešām gribēs, lai kāds lv klubs pāris gadu laikā tiktu eurolīgā!!!
Bljaaviens, karoche tu esi izzombeets lohs, teikshu godigi - Kriize nemaz nepastaav! Ir ekonomiskaa lejupsliide, tas vaards kriize ir vienkaarshi stulbu politikju nevietaa izmantots, jo ekonomiskaa, kriize buutu ja naudas veertiiba kristos, bet ko mees redzam? Naudas veertiiba ir taada pati. Tikai to pashu naudu izmanto tagad savaadaak. Un man kretinee, kaa muusu mediji visu cauru dienu skandee, kaa mums ir krize ,mums ir kriize...
MUMS NAV NEKAADAS KRIIZES jibio makj! Mums ir tikai suudiiga valdiiba ar suudiigiem biznesa plaaniem, kas bija domats, ka izdziivos ar shito valdiibu, un mums nav razhoshanas. To kriizi patiesiibaa lielaakoties ir radiijushi mediji, jo daudzi cilveeki suudzaas, ka kriizee... viss slikti, dirsu spiezh..., bet patiesibaa vinji dziivo labi, vinjiem ir nauda, ir ko eest, ir darbs, bet vinji suudzaas, jo meediji ari saka, ka NAV darba, NAV ko eest, viss slikti.

     [+] [-]

, 2008-12-23 15:02, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: manpurat liktenis atkarigs, no shis sezonas rezultatiem. Bus zelts LBL, bus medalja BBL vismaz, un Uleb tiks ara no grupas, un mosh vel kautko talak, tad sponsori atradisies, ja piemeram LBL 2. vieta... un uleb no grupas netiek ara, tad chau...Es domaju, ka nejau izputes, bet bus tads Ventspils variants....
Uztrauc mani shitaa visa lieta.
Laikam tomēr nesaprati, ka neiet runa par sezonas sniegumu un budžetu, bet par to, ka klubam pēc jaunā gada, respektīvi 2009. gadā jau nebūs kāposta.

     [+] [-]

, 2008-12-23 15:06, pirms 16 gadiem
NEKAS nav slikti, ja tev ir darbs, ja tev maksaa algu un, ja tev nedraud, ka tevi atlaidiis. Tad VISS ir labi!!! Bet medijos tikai malj, ka viss ir slikti, viss ir suudiigi, biju prieciigs lasot Dienu pirmaas 4 dienas no pagaajushaas nedeeljas. NEVIENA vaarda par kriizi, bet nu vienalga, reaali stulbs laikraksts likaas. Neviena pasha pozitiiva raksta. Nav nekaads briinums, ka pashnaaviibas palielinaas un noziedziiba taapat. palasi aviizes, visi salasaas, ka nekaa laba nav - nu ko vinjiem dariit? ienaakumu vinjiem nav, darbu atnjeema, jaalaupa, jaazog - alternatiiva? Pashnaaviiba! Citu alternatiivu nav.

  -2 [+] [-]

, 2008-12-23 15:19, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: NEKAS nav slikti, ja tev ir darbs, ja tev maksaa algu un, ja tev nedraud, ka tevi atlaidiis. Tad VISS ir labi!!! Bet medijos tikai malj, ka viss ir slikti, viss ir suudiigi, biju prieciigs lasot Dienu pirmaas 4 dienas no pagaajushaas nedeeljas. NEVIENA vaarda par kriizi, bet nu vienalga, reaali stulbs laikraksts likaas. Neviena pasha pozitiiva raksta. Nav nekaads briinums, ka pashnaaviibas palielinaas un noziedziiba taapat. palasi aviizes, visi salasaas, ka nekaa laba nav - nu ko vinjiem dariit? ienaakumu vinjiem nav, darbu atnjeema, jaalaupa, jaazog - alternatiiva? Pashnaaviiba! Citu alternatiivu nav.
Nu tad ej blogot iekš orb.lv vai kādas citas blogu vietnes

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 15:19, pirms 16 gadiem
fans366 rakstīja: Tieši mana vēlēšanās. ASK Rīga ir viena no lietām, kas smagajā dzīves ritējumā ienes saules staru.
Labi ka saule arī mēdz norietēt

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 15:20, pirms 16 gadiem
Riharcs69 rakstīja: Cerams ka paliks! Man jau aizvien vairāk sāk iepatikties ASK: Kambala, Valters, Helamnis, Vītols u.c. kas ir stabili izlases spēlētāji!
tu jahovichu un perspektivos kalvi ar bertaanu esi piemirsis, taču man jāprasa vai tu domā ka Kambala paliks ask? peec shitajiem jaunumiem jaadoma ka noturet to kas sheit speeleja jau ieprieksh!
zheel ka nebus maarsha, ja paturetu shtelmaheru ta kka jau izgroziitos pg pozicija, bet bez marsha...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 15:20, pirms 16 gadiem
rakstīja: Krīze visu saliks pa savām vietām. Tā tam būs būt. Varbūt tā pat labāk, jo tagadējais klubelis (pat negribas to dēvēt dižā ASK vārdā), bija nekas cits, kā totāla ņirgāšanās un savulaik varena ASK vārda pazemošana.
Paskaidrosi tuvāk?

Nu kas tur ko skaidrot. Redzi savulaik bija tāds Rīgas ASK, no kura raustījās visa Eiropa, kurš n-tās reizes cēla eiropas kausus un kurā spēlēja izcili tā laika basketbolisti. Tas bija laikmeta simbols, kurš joprojām dzīvo daudzu basketbola fanu sirdīs. Kas no tā visa ir tagadējā ASK??? Atbilde loģiska - nekas. (Ja neskaita nosaukumu protams, un faktu ka tika piesavināti īstā ASK izcīnītie tituli un klubs tika pasludināts par tā tradīciju turpinātāju.) Izculu nosaukumu, kurš tiek ekspluatēts un zem kura spēlē viduvējs klubelis, bez izredzēm sasniegt kaut ko nopietnu Eiropas mērogā.(Tātad bez mazākās cerības turpināt patiesā ASK tradīcijas)

Es uzskatu, ka ja reiz tu saucies ASK, tad arī spēlē kā izcilniekam pienākas, bet ja tu to nevari izdarīt (atļauties), tad izvēlies jebkādu citu nosaukumu un nezaimo leģendu, jo tas burtu salikums kādam kaut ko arī nozīmē.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 15:21, pirms 16 gadiem
marexels rakstīja: tu to nopietni? avots? jo loti gribeetos ticeet, ka taa...
lai arii neesmu fanu klubaa, domaaju ka piedaliitos protesta akcijaa pie AM....
Klau, kā tev liekas, ko dotu kaut kāda protesta akcija ?
Man piemēram būtu smieklīgi paskatīties, kā kāds bariņš 10. numuru ar dzeltenām šallēm protestē pie AM ar sakuļiem, - iedodiet naudu, lai varam nopirkt valteru

Tu ar galvu draudzējies ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-23 15:24, pirms 16 gadiem
šī krīze ir jāpārvar, jo attīstība Latvijas basketbolā ir acīmredzama un būtu žēl atkal skatīties, kā viens klubs uzvar bez cīņas 7. gadus pēc kārtas kārtas bija 90to vidū. Es saprotu, ka ne valstij, ne pašvaldībai nav intereses atbalstīt sportu, jo tā ir vieglāk ietaupīt un nav jālauž galva, ko darīt tālāk, bet sports ir mūsu nākotne, ar ko nodarbojas mūsu bērni un diez vai viņiem motivācija palielinātos, ja viņi redz, ka viņu mīļākie klubi, elki vienkārši pazūd un vienalga tas ir ASK vai Barons, basketbols hokejs vai futbols

  -1 [+] [-]

, 2008-12-23 15:24, pirms 16 gadiem
blet kur var buut, shogad bija reals gads kad lv klubs vareja ciinities par bbl zeltu, ja butu vel kambala un bruveru nomainitu pret kadu jeedziigaku speletaju, tad reali varetu kapat gan ar lt, gan zhalgiri, jo komandai butu speks gan aareja liinija, par garajiem nemaz nerunajot!

ko shundovs sacis par plaanu atbrivoties no uleb??? un aks ir ar jahovichu? nu visp nekas nav dzirdets, val satraumets ir?

  +3 [+] [-]

, 2008-12-23 15:29, pirms 16 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Ir taču svētku laiks sācies. Un katram ir tiesības izteikt kādu vēlēšanos un lūgumu salavecim. Tad es to daru šobrīd publiski, lai nevar pārprast. Es ziemassvētkos vēlētos, lai ASK klubam parādās kāds jauns liels sponsors, kas sniegtu kluba pastāvēšanai nepieciešamo atbalstu. Papildus, ja sanāk, es vēlētos, lai ASK tiek saglabāti visi esošie spēlētāji un + tiek parakstīts līgums ar Kambalu un Štelmaheru vismaz līdz šīs sezonas beigām. Vairs neko man nevajag. Diezgan nesavtīga tā mana vēlēšanās.
Aleluja, brāl!

  -1 [+] [-]

, 2008-12-23 15:30, pirms 16 gadiem
Valstī krīze, jābeidz to nenormālo summu maksāšanu par bumbas driblēšanu. Nav te nekāds NBA. Vienam otram vietējam bāleliņām 14 t mēnesī maksā, kad valstī vidējā alga 300-400 ls. Būtu vienreiz jāpierod pie domas, ka arī sportists ir tāds pats speciālists savā nozarē, kā jebkurš cits un nekādi jau pārākie izcilnieki Latvijā nespēlē.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 15:30, pirms 16 gadiem
egils34 rakstīja: šī krīze ir jāpārvar, jo attīstība Latvijas basketbolā ir acīmredzama un būtu žēl atkal skatīties, kā viens klubs uzvar bez cīņas 7. gadus pēc kārtas kārtas bija 90to vidū. Es saprotu, ka ne valstij, ne pašvaldībai nav intereses atbalstīt sportu, jo tā ir vieglāk ietaupīt un nav jālauž galva, ko darīt tālāk, bet sports ir mūsu nākotne, ar ko nodarbojas mūsu bērni un diez vai viņiem motivācija palielinātos, ja viņi redz, ka viņu mīļākie klubi, elki vienkārši pazūd un vienalga tas ir ASK vai Barons, basketbols hokejs vai futbols
shados brizos domat par sportu, teatri, muuziku vai kaadu citu izklaidi butu vnk debili, kad palielinas noziedzibas limenis, pashnaavibu un izslakusho skaits!!! nav ko vainot valsti vienaldziba, ir jaaskatas uz privato sektoru, valstij shadas nodarbes ka shada finanseeshana vispar ielaisties nevaidzetu, bet shobriid ir pakalja ari privatja kur uznjeemumi nevar pavilkt, taa ka jaskatas kam stabilaki sponsori, ask sponsori visi pa burbuli, tatad jamekle, kas stabils bet no stabilajiem un lielajiem es varetu nosaukt vienu palikusho aks man shobrid ir prata- latvenergo, bez gaismas tak nedzivosim. noteikti ka ir daudzi, kas varetu balstit, bet ir jaameklee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-12-23 15:45, pirms 16 gadiem
Pareizi ir! Nav ko atbalstit bumbas mētātājus no valsts naudas! Lai 1 gadu uzturētu 12 dundukus + pāris trenerus vajag 600k no Rīgas domes. Ko viņi vairāk dara par jebkuru darbinieku? vienigais dažreiz brīvdienās ir spēles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 16:00, pirms 16 gadiem
HA HA HA

     [+] [-]

, 2008-12-23 16:02, pirms 16 gadiem
Bļā....
Sviests! Jācer ka būs ok!
Valsts pati kopā ar Parex atjaunoja ASK un tagad valsts pati var nolaist pa burbuli!
Ja valsts uzņēmas saistības atjaunot klubu, atd vajadzētu arī palīdzēt to uzturēt!
Mārš arī prom... smagi! Jāsaglabā vismaz visi letiņi un Šundovs, jacer ka būs ok!

  +4 [+] [-]

, 2008-12-23 16:03, pirms 16 gadiem
Priekš kopējās basketbola attīstības tas ir pat ĻOTI slikti.

Taču, dibinot klubu, nebija prāta darbs to balstīt uz politiski angažētas naudas, t.i, gandrīs 100 % valsts un pašvaldības finansu līdzekļi.

Mainās politika, kur nu vēl pašreizējā krīze, kurāeviens politiķis tā īsti nevarēru nolobēt līdzīgu projektu kā ASK.

Ienākot ASK basketbola tirgū, strauji paausgtinājas basketbolistu atalgojums, par ko tagad maksā visi klubi, arī ASK.

Esmu dzirdējis, ka TTT ir lielas finansu problēmas, taču nedomāju, ka VEFam un Baronam, kam pašvaldība deva vien pāris desmit tūkstošus, nevis kā Kehra k-gs aphalvoja, ka Barons saņemot 400 000 Ls, būs kādas problēmas ar algu izmaksu.

Protams, šādos apstākļos nav prāta darbs īrēt dārgo arēnu , ja var nospēlēt Olimpiskajā centrā. Domāju, ka saprātīga taupība ienāks visos klubos, kur kaut cik skaita naudu...

Nobeigumā: patiešām būtu žēl latviešu džekus, ja kāds klubs, jau iepriekš nerēķinot savus budžetu būs sasolījis nezin ko, bet beigās nesamaksās neko. Kur ne vēl iepriekšējo sezonu parādi, kas , kā dzirdēts, dažiem labiem vēl nav samaksāti.

Cerams, ka pēc Ziemassvētkiem finansiālās krīze sportā normalizēsies un visiem būs aksidri spēles noteikumi!

     [+] [-]

, 2008-12-23 16:06, pirms 16 gadiem
eh...
krīze zb, kas notiek valstī!
katrā zinā arī barons saņem no domes daudz! tad lai to naudu nogriež privātajam klubelim un atdod valsts dibinātajam/atjaunotajam ASK!!!
Sarauj ASK, turās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 16:16, pirms 16 gadiem
Bandito777 rakstīja: eh...
krīze zb, kas notiek valstī!
katrā zinā arī barons saņem no domes daudz! tad lai to naudu nogriež privātajam klubelim un atdod valsts dibinātajam/atjaunotajam ASK!!!
Sarauj ASK, turās!
mūhahahahaaa, ko tu murgo ? kas pēc taviem avotiem ir tas daudz, ko Rīgas Dome dod baronam ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-23 16:24, pirms 16 gadiem
Jāraksta uz Tele2(zelta zivtiņa!!) vai Bite ,Lai paņem paspārnē

  -3 [+] [-]

, 2008-12-23 16:27, pirms 16 gadiem
ask/tele mūhahahaha

vai bite/ask mūhahahahahaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-12-23 16:41, pirms 16 gadiem
Ko tad apvienot ASK parādus (arēnai, olimpiskajam, spēlētājiem, nodokļiem, Lauvu ) ar Barona funkcionējošo bankas kontu? nereāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-23 16:43, pirms 16 gadiem
stu....

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 16:44, pirms 16 gadiem
Supermens rakstīja: Priekš kopējās basketbola attīstības tas ir pat ĻOTI slikti.

Taču, dibinot klubu, nebija prāta darbs to balstīt uz politiski angažētas naudas, t.i, gandrīs 100 % valsts un pašvaldības finansu līdzekļi.

Mainās politika, kur nu vēl pašreizējā krīze, kurāeviens politiķis tā īsti nevarēru nolobēt līdzīgu projektu kā ASK.

Ienākot ASK basketbola tirgū, strauji paausgtinājas basketbolistu atalgojums, par ko tagad maksā visi klubi, arī ASK.

Esmu dzirdējis, ka TTT ir lielas finansu problēmas, taču nedomāju, ka VEFam un Baronam, kam pašvaldība deva vien pāris desmit tūkstošus, nevis kā Kehra k-gs aphalvoja, ka Barons saņemot 400 000 Ls, būs kādas problēmas ar algu izmaksu.

Protams, šādos apstākļos nav prāta darbs īrēt dārgo arēnu , ja var nospēlēt Olimpiskajā centrā. Domāju, ka saprātīga taupība ienāks visos klubos, kur kaut cik skaita naudu...

Nobeigumā: patiešām būtu žēl latviešu džekus, ja kāds klubs, jau iepriekš nerēķinot savus budžetu būs sasolījis nezin ko, bet beigās nesamaksās neko. Kur ne vēl iepriekšējo sezonu parādi, kas , kā dzirdēts, dažiem labiem vēl nav samaksāti.

Cerams, ka pēc Ziemassvētkiem finansiālās krīze sportā normalizēsies un visiem būs aksidri spēles noteikumi!
nu barons no domes beigās izplēsa gandrīz tādu pašu naudu kā ASk, tā kā nemuldi par pāris 10iem tūkstošu + Baronam arī ir paliels valsts/politikas/partiju finansējums (ACB, RSK, LDZ, Dome), bet labi, ka ir LMT un Nordea + Zonnem jau arī nauda ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 16:54, pirms 16 gadiem
ArchKK rakstīja: balonam ari nogriezis! RSK - rigas slimo kase? lol, tur vispar tak bankrots draud ka ari vispar medicinai draud LV bankrots! Neceri uz sho sponsoru! LMT ok vienigie kas te ko varetu mainit, dzelzceļa vagoni kur vairaks tonnas uz ventspils ceļa aizdegas tie nav zaudejumi latvijas dzelzceļš ari nav nekads vilcējs? Ja jau butu viss tik labi, tad ar tik daudziem sponsoriem barons butu dabujushi sakarigus speletajus, bet ta nav@@@ budžets viņiem tads pats vai pat mazaks ka ASK rigai neskatoties ka ask ir 2x mazak sponsoru
RSK ir apdrošināšanas kompānija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 17:08, pirms 16 gadiem
Kā jus ASK fani domājat kādu balona fani rādīs sejas izteiksmi ka mēs ar 2 ārzemniekiem paņemsim LBL 1 vietu? Baloni ar saviem melnajiem pat VEFU knapi uzwareja PAR LIELU ASK. ASK es ticu ka jūs izķepurosieties ASK ASK ASK ASK
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 17:15, pirms 16 gadiem
apdorošināšanas kompānija neiet pa burbuli? man piem nav pikja krizes laika kadu apdroshinashanu maukt pie tam kompanijas kas veic apdorshinashanu ir parak daudz

Piekrītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-23 17:22, pirms 16 gadiem
No tā tulkojuma ņefiga nevar saprast - bet tāpat izlasot skaidrs, ka Adomaitis paliks Baronā līdz sezonas beigām un tad beigs karjeru.
A tur sākumā Adomaitim uzdod kkādu jautājumu, par kuru viņš neko nezinu un nav dzirdējis - diemžēl lietuviešu valoda nav mana stiprā puse tāpēc nez kas tur tiek jautāts.
Un šitiem gūgļ-transleitiem labāk neuzticies - kuiņas vien satulko...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-23 17:25, pirms 16 gadiem
Nu ko, dažs labs šeit gardi smējās kad naudas palika mazāk BK VENTSPILS.Redzēs kurš smiesies pēdējais!SARAUJ VENTSPILS!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-23 17:31, pirms 16 gadiem
ArchKK rakstīja: apdorošināšanas kompānija neiet pa burbuli? man piem nav pikja krizes laika kadu apdroshinashanu maukt pie tam kompanijas kas veic apdorshinashanu ir parak daudz
Nu jau, nu jau. Cik ir dzirdēts, tieši apdrošinātāji ir viens no biznesiem, ko krīze nemaz tik traki neskar, jebkura normāla darbavieta darbiniekiem pērk apdrošināšanu, arī auto visi apdrošina (gan obligātā apdrošināšana, gan kaska) utt.

  -3 [+] [-]

, 2008-12-23 17:36, pirms 16 gadiem
Felon rakstīja: Balona fani tagad gan jau,ka pucē savas raķetes no priekiem
par Lielu ASK!!!
Barons atņirgsies vēl krutāk kā ASK, jo īpašnieks un sponsors Tanne pelna ar nekustamajiem īpašumiem....koroče, tur naudas būs mazāk

  -2 [+] [-]

, 2008-12-23 17:38, pirms 16 gadiem
Brūvers pareizi darija ka aizgāja!

  -1 [+] [-]

, 2008-12-23 17:45, pirms 16 gadiem
Ja kādu tas interesē - tad krīzes apstākļos vislielāko naudu pelna advokāti un juristi (mantu izsoles utt...) ...un arī TELEVĪZIJA!...jo tauta sēž mājās ,neiet uz tusiņiem, klubiem, teātriem, operām, koncertiem , bet blenž tik TV

  +3 [+] [-]

, 2008-12-23 17:47, pirms 16 gadiem
dakots rakstīja: Barons atņirgsies vēl krutāk kā ASK, jo īpašnieks un sponsors Tanne pelna ar nekustamajiem īpašumiem....koroče, tur naudas būs mazāk
Nu Baronam ir arī tāds ģenerālsponsors kā LMT, kas ir viens no pelnošākajiem uzņēmumiem Latvijā un sakarā ar banku krīzi varētu arī kļūt par pašu pelnošāko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Tjipa-abs

  -1 [+] [-]

, 2008-12-23 18:16, pirms 16 gadiem
Nē nu dabīgi, ka ta notiek.... man areī ši krize b.... ara!!! Bet No ASK projekta ne ko citu nevarēja gaidīt, Baronam arī skars šī krīze, bet nedomāju, ka LMT vai Norde samazinas naudu,domaju, ka pat palielinas, jo šiem uznemumiem ir noverojama attistiba....zel gan ka ASK vairs neradis labu basi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: quatro
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 18:38, pirms 16 gadiem
Kristaps Limanis rakstīja: Kāds var paskaidrot, kāpēc mazgadīgie Barona duraciņi ASK par CKA sauc? Pričom te Krievija? Es saprastu, ja ASK finansētu "Gazprom" vai "Lukoil", bet tas jau ir smieklīgi Krieviju pīt iekšā. Stulbi esat vai izliekaties?
To pašu Tu pajautā ASK faniem, kas Baronu sauc par Balonu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-23 18:43, pirms 16 gadiem
es shito bij domaajis par valdiibu (godmani)!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 18:47, pirms 16 gadiem
Kristaps Limanis rakstīja: Cik atceros Barona "fani" pirmie sāka šito balagānu, saukšana par Baloniem cik saprotu bija tikai neveiksmīga atbilde.
Nu tagad vairs nepierādīsi, kurš pirmais sāka utt - karoče abu komandu mazie "faneļi" kas šitā viens otru noliek ir vienādi stulbi...
P.S. - ja kāds saskata līdzību ar sevi, lai vaino pats sevi
Slēpts komentārs: kobijs---24---8
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 19:00, pirms 16 gadiem
Kristaps Limanis rakstīja: Wow izcēlies ar gudrību
piekriitu!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 19:03, pirms 16 gadiem
sportmen rakstīja: Nē nu dabīgi, ka ta notiek.... man areī ši krize b.... ara!!! Bet No ASK projekta ne ko citu nevarēja gaidīt, Baronam arī skars šī krīze, bet nedomāju, ka LMT vai Norde samazinas naudu,domaju, ka pat palielinas, jo šiem uznemumiem ir noverojama attistiba....zel gan ka ASK vairs neradis labu basi
Nu Nordea tur bišk ielidoja ar to amīšu afēristu, kas uzmeta visus pa 50 miljardiem, Nordea tur tipa vairākus miljonus pakāsa. Bet LMT toč peļņa katru gadu pieaug, 2007.gadā LMT tīrā peļņa bij pāri pa 60 miljoniem LVL tak što šamiem tāda Barona sponsorēšana tāds sīkums vien ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 19:24, pirms 16 gadiem
minchux21 rakstīja: besī tā krīze!!!
ceram LIELAS izmaiņas nebūs, jo tiešām gribēs, lai kāds lv klubs pāris gadu laikā tiktu eurolīgā!!!
da labi, Eiroliigaa netiks neviens LV klubs pat tuvaako 10 gadu laikaa.

     [+] [-]

, 2008-12-23 19:26, pirms 16 gadiem
dakots rakstīja: Ja kādu tas interesē - tad krīzes apstākļos vislielāko naudu pelna advokāti un juristi (mantu izsoles utt...) ...un arī TELEVĪZIJA!...jo tauta sēž mājās ,neiet uz tusiņiem, klubiem, teātriem, operām, koncertiem , bet blenž tik TV
nepareizi, patiesiibaa lielaako naudu pelna tie, kas paarpeerk kaiminju iipashumus, kuri ir nonaakushi finansiaalaas probleemaas un nevar bankaam samaksaat. Juristi ne suuda nepelna, jo vinju ir uz katru zemes iedziivotaaju pa vienam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-23 19:43, pirms 16 gadiem
artisk rakstīja: Kādai armijas modernizēšanai, tāpat tolka nekāda no viņas. Varbūt vēl tai zirgu rotai novirzīt visu naudu?..
teiktu, ka ir ļoti naivi dzīvot ar apziņu, ka mūs mūsu dzīves laikā neskars kari un vēl naivāk - ka brīdī, kad visa Eiropa karotu, kāds skrietu mums palīgā, jo, redzi, esam visādos tur NATO un ES.

ja par tēmu - jā, labi, žēl.

     [+] [-]

, 2008-12-23 20:00, pirms 16 gadiem
btw, pat ja Juristi pelniitu kaut suudu. Vai tev buutu zheel? Man buutu, bet vienalga es teiktu, ka man pajaat!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 20:01, pirms 16 gadiem
KAS AR BUTAUTU? TIESAM ASK VALDE SODIEN JAU LEMA, KA NEVAR VINAM SAMAKSAT?
TAK PIEZVANIET BIRKAM PA TAISNO UN NOSKAIDROJIET, TAS KLINSTSONS TIKAI FLEITE...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 20:04, pirms 16 gadiem
ansis15 rakstīja: Nu ja ASK paliks vājāki, tad pēc manām domām, labāk būtu apvienoties, ASk un baronam, tad būtu viens spēcīgs Latvijas klubs, kurš varētu spēlēt Eirolīgā.
Tiem, kas šim komentāram pagaidām salikuši 22 mīnusus, vēlāk var nākties kasīt galvu. Abiem klubiem tuvi cilvēki baumo, ka tas patiešām ir reāls šīs situācijas risinājums.

Man vienmēr licies vēl jocīgi, ka TELE2 neatbalsta nevienu klubu. Man jau sāk likties, ka viņiem naudas varētu būt vairāk, nekā LMT.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 20:05, pirms 16 gadiem
žēl,karsējmeitenes vairs neredzēsim!

  +7 [+] [-]

, 2008-12-23 20:09, pirms 16 gadiem
neesmu ne vienas, ne otras komandas līdzjutējs (arī ne Ventspils), taču jebkurā gadījumā jebkuras šī trijnieka komandas aiziešana par burbuli būs zaudējums Latvijas basketbolam... Ventspils dominante n-to gadu garumā manī un, domāju, arī daudzos citos sporta interesentos, nosita jebkuru interesi par vietējo basketbolu. ASK "reinkarnācija" un "Barona" ielaušanās cīņā par L-as labākās komandas godu lika daudz biežāk uzmeklēt LTV7 vai LNT, lai paskatītos, kā šie kapā savā starpā un mēģina "iekost" lecīgajiem leišiem. Un kad sīkie "Balons sūkā!" un "ASK smird!" bļāvēji paaugsies, tad šo domu sapratīs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 20:11, pirms 16 gadiem
gagelis2 rakstīja: Latvijas valdiiba ar savu kriizi jau ir noriebushies!!!!
braucam visi uz Panamu.

  -2 [+] [-]

, 2008-12-23 20:14, pirms 16 gadiem
kobijs---24---8 rakstīja: ASK smird!!!!!!!!!!!!!!
baigais einšteins atradies.... pats baigi smaržo a tu domaaji ask /buki varbūt...?

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 20:17, pirms 16 gadiem
cempioni_AsK rakstīja: baigais einšteins atradies.... pats baigi smaržo a tu domaaji ask /buki varbūt...?
Bukiem tu gan te labāk nebrauc augumā.

  -2 [+] [-]

, 2008-12-23 20:23, pirms 16 gadiem
kurkins rakstīja: Kāpēc pa 5 ? Kas tev grūti algu savu noziedot ?
ābele tu, man nav algas! aspratis, nozelojamais!

  +3 [+] [-]

, 2008-12-23 20:25, pirms 16 gadiem
kas butauts vairs nebuus ASK treneris?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 20:51, pirms 16 gadiem
Supervaronis rakstīja: Man vienmēr licies vēl jocīgi, ka TELE2 neatbalsta nevienu klubu. Man jau sāk likties, ka viņiem naudas varētu būt vairāk, nekā LMT.
LMT ir viens no pelnošākajiem uzņēmumiem Latvijā un TELE2 Latvijā nepelne ne tuvu cik LMT, pat vairums banku 2007.gadā, kas bankām bij ļoti veiksmīgs gads, atpaliek no LMT, vairāk nopelnījušas bij tikai Hansabanka (klubu nevienu neatbalstīs, jo bankas politika ir atbalstīt tikai izlases) un SEB (jau sponsorē BBL līgu).

  +3 [+] [-]

, 2008-12-23 20:54, pirms 16 gadiem
Tjipa-abs rakstīja: nu ko cka kaput pietiek tiem liekeezhiem valsts naudu suukt
Domā ko runā! Es nezinu, kura kluba atbalstītājs Tu esi, bet varu pateikt, ka tas klubs tieši tāpat saņem nodokļu maksātāju naudu. Vai nu no valsts, vai pašvaldības, vai arī no kāda uzņēmuma, kura daļas pieder arī valstij/pašvaldībai (piemēram, LMT, ja vien ko nejaucu).

     [+] [-]

, 2008-12-23 20:58, pirms 16 gadiem
ASK Rīga" vadība plāno pārskatīt daudzas izmaksas, un tiek meklētas iespējas ietaupīt līdzekļus. "Piemēram, dalība Eirokausos finansiāli izmaksā ļoti dārgi, bet atdeve no tā ir niecīga. Komanda gan kausā līdz šim startējusi diezgan veiksmīgi," Klintsons uzsvēra, dodot mājienus, ka "ASK Rīga" varētu arī atsaukt dalību no Eiropas kausa izcīņas turnīra.

citāts no LETAs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 21:07, pirms 16 gadiem
tiks samazinaatas algas speeleetaajiem,kaa fk liepaajas metalurgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 21:13, pirms 16 gadiem
vajag ieviest premiaalo apmaksu, lai naudu maksaatu par padariito, izpildiito,nevis cieto pikji,un dzeks seezh neko nedara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 21:18, pirms 16 gadiem
cempioni_AsK rakstīja: baigais einšteins atradies.... pats baigi smaržo a tu domaaji ask /buki varbūt...?
kaads te sakars ar ask bukiem??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-23 21:21, pirms 16 gadiem
tapeec vajag paarskatiit algu politiku klubaa!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-23 21:24, pirms 16 gadiem
jancis17 rakstīja: >quatro...laba bilde
TY (thanks you)
dabuuju no http.//www.ziza.ru

     [+] [-]

, 2008-12-23 21:30, pirms 16 gadiem
Dīgļpumpurs rakstīja: Bukiem tu gan te labāk nebrauc augumā.
jaa jaa tas taa prosta bija vnk , jo arii tie sakitas Armijas sporta Klubs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-23 21:50, pirms 16 gadiem
Jā, izskatās, ka sportā arī gaidāmas nepatīkamas pārmaiņas...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 21:56, pirms 16 gadiem
Papenheims rakstīja: īsti nav saprotams, kāpēc tādai valstiski svarīgai struktūrai kā aizsardzības ministrijai bija jāsponsorē Rīgas ASK, jo tiek izlietota nodokļu maksātāju nauda, lai algotu ārzemniekus, kas drīzāk būtu lietojama Latvijas armijas modernizēšanai. Nevajag dzīvot pāri saviem līdzekļiem!
aga, nopirktu labak 30 gadu vecu tanku un helikopteri! varena "modernizesana" butu...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 22:06, pirms 16 gadiem
zheel, bet pajaat!

  +2 [+] [-]

, 2008-12-23 22:49, pirms 16 gadiem
minchux21 rakstīja: besī tā krīze!!!
ceram LIELAS izmaiņas nebūs, jo tiešām gribēs, lai kāds lv klubs pāris gadu laikā tiktu eurolīgā!!!
Man gribās, lai cilvēkiem LV ir darbs, nav panikas, domajot par ritdienu, nav bomžu, ir stabilitates sajuta, lai cilveki varetu nebaidities un dzemdet bernus. Man "pie kājas" sporta klubu pastāvēšana, it īpaši, ka neesmu mierā to sponsorēt no maniem nodokļiem! Gribu, ka mana nauda iet tur, kur ta visvairak vajadziga! Neapskaužu gan ari sportistus no tada viedokla, ka vini var palikt bez darba, bet vini lidz shim sanema tadas neadekvarti lielas algas, ka vinus krize taa neskars un dzivos vini ne slikti! Bet, kopuma esmu pret sportistu finanseshanu. Nav ko sedet mums "uz kakla"!

  -3 [+] [-]

, 2008-12-23 22:53, pirms 16 gadiem
Tjipa-abs rakstīja: nu ko cka kaput pietiek tiem liekeezhiem valsts naudu suukt
Pilnigi piekritu no tada viedokla, ka basketbolisti lidz shim dzivoja uz musu naudam un sanema tas par neka nedarishanu., par bumbas metashanu. Bez darba es nenovelu ne vienam palitk, bet basketbolu nezuskatu par darbu. Tuksha bumbas metashana, sedeshana mums "uz kakla"!

     [+] [-]

, 2008-12-23 23:03, pirms 16 gadiem
ai, lai tik grimst nost, iisteniibaa nekaada kriize naw, tos miljonus ko wisi dod ask labaak buutu atdewusi truuciigajiem, kuri ubago riigas ielaas !

  +3 [+] [-]

, 2008-12-23 23:13, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Pilnigi piekritu no tada viedokla, ka basketbolisti lidz shim dzivoja uz musu naudam un sanema tas par neka nedarishanu., par bumbas metashanu. Bez darba es nenovelu ne vienam palitk, bet basketbolu nezuskatu par darbu. Tuksha bumbas metashana, sedeshana mums "uz kakla"!
oiler tu manuprāt jau kuro reizi kunksti par sportistu algaam....bet taa nu tas ir iekārtots..ja gribi uzvaret tev jasavac laba komanda....lai savaktu labu komandu tev japarsola citi klubi...viss bija labi kad ekonomika LV gaja uz urrrāā!! lidz pienaca shie jaunie laiki ekonomikaa jeb 2008. g. popularakais nogales vaards KRĪZE...
protams sportistu algas ir uzpuustas bet manupraat taam jabut lielām jo šie cilvēki kas izsitušies līdz tam līmenim kur viņi tgd spēlē ir ieguldījuši ļoti daudz darba...iedomājies cik daudz shajos sportistos (hokejistos basketbolistos da jebkur..) ielikushi vinju vecaaki, treneri...dazjsh no tiem kas tgd sanjem tos smukos ciparus ir rukājis sporta zālē pat 8 h dienā...SPORTA ZĀLĒ (!!!)..padomā ko daudzi shie sportisti ir ziedojushi lai tiktu tur kur vinji tgd...
ja tu saki ka par neko nedarishanu jeb vnk bumbas meteshanu var sanjemt naudu tad laikam pedejais laiks iet visai tautai piepelniities...

  -2 [+] [-]

, 2008-12-23 23:48, pirms 16 gadiem
blaa blaa blaa --> ';

  +1 [+] [-]

, 2008-12-23 23:48, pirms 16 gadiem
Labs speeleetaajs sev vienmeer darbu atradiis, a suudiem nav ko maksaat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-24 00:25, pirms 16 gadiem
tas ir tikai saakums, vinji driiz bankrotees

  +1 [+] [-]

, 2008-12-24 01:13, pirms 16 gadiem
ArchKK rakstīja: tu esi kopa ar savu bra4ku godmani
KAd tev bus vairak ka 10 gadi, tad ari runa, puisit!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-24 01:21, pirms 16 gadiem
Īstenībā ir viens svarīgs jautājums: Vai šīs sezonas budžets "ASK" jau ir kasē, vai vēl tikai daļēji pieejams. Ja patiess ir otrais variants, tad būtiskas izmaiņas būtu jāveic nekavējoties.
Pagaidām prognozējamās sliktās ziņas ir tās, ka Domei un AM ilgākā laika periodā naudas nepietiks, lai klubu pietiekoši atbalstītu.
Vēl neskaidrāka ir situācija ar "Parex". OK, pēc pirmā viļņa visi teica, ka būšot labi, bet "Parex" pagaidām priekš mums vērotājiem ir kā tāds kaķis maisā.

Vienīgais, ko šajā situācijā varētu ieteikt "ASK", ir meklēt jaunu un stabilu sponsoru. Kurš tas varētu būt? Vai pareizāk: kurš ekonomiskās krīzes apstākļos uzņemtos šādu risku? - Tas vairāk ir retorisks jautājums.

Negribētos pazaudēt vienu spēcīgu LV klubu kaut kādas muļķīgas krīzes dēļ. Antipātijas ir viens, bet krīze - pavisam kas cits.
';

  +1 [+] [-]

, 2008-12-24 01:23, pirms 16 gadiem
Ir jau arī viena pozitīva iezīme. Beidzot "ASK" atbrīvojās no Brūvera.

  +3 [+] [-]

, 2008-12-24 02:01, pirms 16 gadiem
taa jau nevarees ar ,ka par mana pensijas 2.liimenja latinjiem parex ljaus svalteram truljnikus puljiit, un veel ar taadu procentu

  -3 [+] [-]

, 2008-12-24 02:09, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: ahaahahahhhaahahahaahhaaah, reaali zheel, bet .... NOOOT! hahahaahahahahahaahahahahaha totaali lohi tie ASK....
puis, es ir priecigs, ka tev 2 gali, pastasti kadas sajutas ! poda vari trapit ? vismaz ar vienu ?ljoti atvainojos, ja esi koks, kurs uz udenstranportiem pavars !

  -2 [+] [-]

, 2008-12-24 02:15, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: aj da tu esi bomzis bez nekaadas sajeegas par ko tu runaa!
tu nav mauglis ?

     [+] [-]

, 2008-12-24 02:32, pirms 16 gadiem
gadas rakstīja: tu nav mauglis ?
Nedirs virsu Janco, vins ir si portala legenda! Mes ar vinu te runajam vel tad, kad tu zem galda bikses slapianaji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-24 03:12, pirms 16 gadiem
viper rakstīja: Nedirs virsu Janco, vins ir si portala legenda! Mes ar vinu te runajam vel tad, kad tu zem galda bikses slapianaji.
tu butu vinja otrais gals ? vareni!

  +3 [+] [-]

, 2008-12-24 05:51, pirms 16 gadiem
Ja par Aizsardzības ministriju (tur kādam tikai zirgi prātā) pārsteigumu nav, tad par RD veselo saprātu ir jāšaubas.Rīga vienkārši peldas naudā un korupcijā (sk. brīvostu) Manuprāt ASKam steidzami jameklē sponsors no malas. Cita lieta, kur šodien ir tas trakais, kas vēlas izmest naudu par Valtera trejačiem!

  +2 [+] [-]

, 2008-12-24 10:20, pirms 16 gadiem
da tagad visi taupa tikai taupiishanas peec, jo taada mode. Taa mediju izslaveetaa kriize nemaz nepastaav.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-24 11:38, pirms 16 gadiem
ArchKK rakstīja: ir jau vairak zēniņ
11?

  +1 [+] [-]

, 2008-12-24 11:41, pirms 16 gadiem
xZ rakstīja: Ja par Aizsardzības ministriju (tur kādam tikai zirgi prātā) pārsteigumu nav, tad par RD veselo saprātu ir jāšaubas.Rīga vienkārši peldas naudā un korupcijā (sk. brīvostu) Manuprāt ASKam steidzami jameklē sponsors no malas. Cita lieta, kur šodien ir tas trakais, kas vēlas izmest naudu par Valtera trejačiem!
Par AM un RD finansiālajām iespējām pilnībā nepiekrītu. Naudā jau nu gan viņi nepeldas, ja neskaita neprātīgi lielus izdevumus konkrētiem projektiem, kā piemēram, "Tēvijas Sargs" un tamlīdzīgiem. RD ir bomži, bet AM tagad vairāk jādomā par saistību pildīšanu ar dažādām starptautiskām organizācijām.
Nauda kokos neaug.

     [+] [-]

, 2008-12-24 12:45, pirms 16 gadiem
Sūdīgi! Būs jāfano par "VEF"

  -2 [+] [-]

, 2008-12-24 14:18, pirms 16 gadiem
ASK atlaizot Aleksicu, Bruuveru un Maarsu tak ietaupa ljoti daudz liidzklus atlikusajai sezonai. veel tik veinu PG vajag jo mazutis nebuus vilceejs, domaajams ka viss buuus ok
par lielu ASK