Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

"Barons" pastiprinās ar Adomaiti un centru

"Barons" pastiprinās ar  Adomaiti un centru
Daiņus Adomaitis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Basketbola kluba "Barons/LMT" sastāvu papildinājuši divi lietuvieši - pagājušās sezonas uzbrucējs Daiņus Adomaitis un centrs Povils Čukins. Tāpat komandā joprojām ir amerikāņi Rojs Braits un Adrians Henings.

Abi lietuvieši Adomaitis un Čukins jau atrodas Rīgā un trenējas ar komandu - tā šodien portālam eSports.lv apstiprināja "Barona" menedžeris Emīls Toms. Joprojām komandā ir arī amerikāņi Adrians Henings un Rojs Braits, kuriem nav pilnībā garantēts līgums. Gaidāms, ka visi četri minētie spēlētāji pārstāvēs "Baronu" nedēļas nogalē gaidāmajā BBL Prezidenta kausa izcīņā, kas notiks "Arēnā Rīga".

25 gadus vecais Povils Čukins pagājušajā sezonā pārstāvēja Itālijas augstākās līgas klubu "Tisettanta Cantu", kura sastāvā laukumā devās 38 spēlēs, vidēji laukumā pavadītajās 16,4 minūtēs gūstot 4,9 punktus un izcīnot 3,6 atlēkušās bumbas. 2006./2007. gada sezonu 209 cm garais Čukins pavadīja Vācijā, kur Ludvigsburgas "EnBW" kluba sastāvā 40 spēlēs vidēji guva 9,8 punktus un izcīnīja 4,5 atlēkušās bumbas. Pirms tam Čukins spēlēja Viļņas "Lietuvos Rytas" klubā.

34 gadus vecais Daiņus Adomaitis "Baronā" spēlēja jau pagājušajā sezonā, kad 20 spēlēs LBL vidēji guva 8,3 punktus un izcīnīja 4,2 atlēkušās bumbas. 22 BBL spēlēs Adomaitim arī vidēji 8,3 punkti un 3,5 atlēkušās bumbas. Savukārt 13 FIBA kausa spēlēs 34 gadus vecajam lietuviešu uzbrucējam 8,2 punkti un 4,4 atlēkušās bumbas.

Čukina labāko momentu video:

Izmantotie resursi:
bbl.net
legabasket.it
basketball-bundesliga.de

  +7 [+] [-]

, 2008-09-23 19:12, pirms 16 gadiem
Es arī biju cerējis uz ko labāku, bet nu tad jau redzēs. Par latviešiem - skaidrs, ka viņu ir maz. Izlasei pat nepietika 12 normāli spēlētāji. Kā var gribēt, lai visiem latvijas klubiem ir normāli latvieši. Skatoties, kuri no latviešiem ir brīvi lūdzu parādiet, kurš no viņiem būtu labāks par jebkuru no šiem - Adomaitis, Čukins, Henings, Braits? Domajat ASk vai Barons negrib Janičenoku? vītolu? blūmu? k. valteru? Bet pat ja tos paņemtu, garajā galā ir pa daudz pa īsu. Kur nu vēl, lai visiem sanāktu.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-23 19:13, pirms 16 gadiem
kokolade rakstīja: ..lieta jau tāda, ka LV klubiem nav tik daudz naudas, lai paņemtu amīti no spēcīgas līgas, jo tāds prasa daudz vairāk, jo sevi jau pierādījis.. izdevīgāk ir mēģināt atrast kādu nepamanītu dimantu, kuram nav tik lielas pieredzes augstākajā līmenī un krietni attiecīgi zemākas prasības.. Kā savulaik Ventspils atklāja Čatmenu un Raitu...
Piekrītu. Taču vēlos piebilst, diez vai Barons vadība vēlas nodarboties ar dimantu meklēšanu. Risks palikt ar neko ir pietiekami liels. Es pat domāju - risks meklēt dimantus ir pārāk liels, ja Barons jau šosezon vēlas labi nostartēt eirokausos. Ar dimantu ieguvi nodarbojas fabrika VEF, bet Kārlis noteikti skatās uz pārbaudītām vērtībām. Ko darīt, ja piķis neatļauj? Pat nezinu.

  -2 [+] [-]

, 2008-09-23 19:21, pirms 16 gadiem
varbūt varēja labāk 3 labus paņemt , nevis baru viduvējus -nespēlē taču viņi par paldies, gan jau ,tāpat, smuku summiņu noplēš un cik vēl sanāks soda naudās par pārsniegto limitu sezonā?
Slēpts komentārs: ARNIX
Slēpts komentārs: ferma22

  +9 [+] [-]

, 2008-09-23 19:36, pirms 16 gadiem
Nav jau nemaz tik traki!
Labi, Adomaitis neder vairs starta pieciniekā, bet uz maiņu viņš ir ļoti noderīgs spēlētājs! Ļoti labs aizsardzībā (tai pat finālā, kā viņš Broilu nosedza! Neko viņs nepadarīja), ļoti labs metiens (procentuali viens no labākajiem bbl), pieredze (svarīgākajos brīžos roka nenodrebēja, un ļāva Baronam svinēt svarīgas uzvaras) un noteikti kā komandas viens no psihologiskajiem dzinuļiem! Ar tādiem spēlētājiem kā Adomaitis Barons pagāšsezon izveidoja saliedētu komandu, ar kuru sasniedza tādus rezultātus, kādus neviens negaidīja!

  +9 [+] [-]

, 2008-09-23 19:39, pirms 16 gadiem
Un Čukins arī ir normāls variants! Viņš jau nebūs nekāds piecinieka spēlētājs! Viņš no šiem garajiem spēlētājiem pagaidām ir potenciāli tikai 4.
Viņš varētu būt tads pats kā Hlebovickis - iznāca uz dažām minūtēm, bet deva lielu ieguldījumu, un veica bieži spēles lūzumu!
Par Hlebovicki jūs vēl trakāk izteicāties pirms sezonas, bet paši redzējāt, ka bija ļoti noderīgs Baronam!

  +6 [+] [-]

, 2008-09-23 19:43, pirms 16 gadiem
Un vēl
Kluba vadība jau kādu laiku atpakaļ visiem deva zināmu, ka viņi negrasās ņemt komandā nezin kādus uzvārdu un spēlētājus, jo vienkārši līdzekļi to neatļauj! Bet gan izveidot saliedētu un līdzvērtīgu sastāvu, ar kuru gūt panākumus! Labs piemērs tam jau bija pagāšā sezona!
Tāka pagaidam kādu laiciņu, un tad kritizēsim! Varbūt jūs paši pēc šīs sezonas viņus visus slavēsiet!

  -2 [+] [-]

, 2008-09-23 19:58, pirms 16 gadiem
pastiprinās?!

  +7 [+] [-]

, 2008-09-23 20:21, pirms 16 gadiem
mezaparka rakstīja: Tagad ir jau 5arzemnieki un limits sasniegts! Un ja salidzina ar ASK legionariem tad nu naw variantu baronam!
Nu pagājušās sezonas sākumā arī šitā vairums rakstīja, a LBL finālos tieši ASK nebij variantu

  +5 [+] [-]

, 2008-09-23 20:30, pirms 16 gadiem
Hmmm... Prieks, ka Dainus atgriezies pie mums, bet tas otrs... Nezinu, neesmu darbiba redzejis, tapec nespriedisu. Pienemu, ka nekads pabira nav. Atceros, ka pagajusaja gada loti daudzi nolika Barona legionarus, bet man vini skita ok, uz sezonas beigam ta domaja liela dala cilveku. Ceru, ka sogad bus lidzigi. Vel LOTI noderetu Aigaru noligt un tad jau bus loti labi! BARONS LABAKIE!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-23 20:34, pirms 16 gadiem
Un ko gan šis "saliedētais kolektīvs" pērn tik dižu paveica? LBL apspēlēja traumām nomocīto ASK + Jahovičs ar lauztu degunu ? (BBL zaudēja) nez kā vēl būtu ja pusfinālā būtu jāspēlē ar ventspili, vai uzvarēja FIBA, kur final4 bija pilnīgi lūzeri??? ULEB šoreiz būs daudz niknāks kā pērn tādēļ sastavu tomēr vajadzēja nopietnāku.

  +5 [+] [-]

, 2008-09-23 20:39, pirms 16 gadiem
2xbbl rakstīja: Un ko gan šis "saliedētais kolektīvs" pērn tik dižu paveica? LBL apspēlēja traumām nomocīto ASK + Jahovičs ar lauztu degunu ? (BBL zaudēja) nez kā vēl būtu ja pusfinālā būtu jāspēlē ar ventspili, vai uzvarēja FIBA, kur final4 bija pilnīgi lūzeri??? ULEB šoreiz būs daudz niknāks kā pērn tādēļ sastavu tomēr vajadzēja nopietnāku.
Ja, protams, Barons luzeri, neko nejedz. Bet, draugs, man kka aizmirsas - kad musu visu prieks un lepnums Armijas Sporta Klubs Rīga izcinija kadu Eiropas kausu (un nejauc, sis nav 50-to ASK).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-09-23 20:55, pirms 16 gadiem
2xbbl rakstīja: Un ko gan šis "saliedētais kolektīvs" pērn tik dižu paveica? LBL apspēlēja traumām nomocīto ASK + Jahovičs ar lauztu degunu ? (BBL zaudēja) nez kā vēl būtu ja pusfinālā būtu jāspēlē ar ventspili, vai uzvarēja FIBA, kur final4 bija pilnīgi lūzeri??? ULEB šoreiz būs daudz niknāks kā pērn tādēļ sastavu tomēr vajadzēja nopietnāku.
Nu vispār jau Barons atšķirībā no ASK lieliski izpildīja sezonas uzstādītos mērķus, kamēr ASK sezonu var vērtēt tomēr kā neveiksmīgu (izpildīts tikai 1 no 3 mērķiem).
Baronam:
1)iegūt LBL zeltu - izpildīts
2)tikt BBL final4 - izpildīts
3)labi nostartēt Fiba kausā - izpildīts
ASK:
1)iegūt LBL zeltu - neizpildīts
2)tikt BBL final4 - izpildīts
3)labi nostartēt Uleb kausā (izkļūt no grupas) - neizpildīts

  -1 [+] [-]

, 2008-09-23 20:56, pirms 16 gadiem
viper,
nelieli panākumi ir Brocēniem (neatceros ar vai bez ASK) un tīri o.k. bija Ventspils ULEBā. Pareizi esi piefiksējis, ka šis nav 50 gadu ASK - visi spēlētāji jau pavisam citi, arī citas armijas spota klubs, bet brends tas pats ASK.

  +3 [+] [-]

, 2008-09-23 20:58, pirms 16 gadiem
Piekrītu, ka ASK pagājušais gads bija neveiksmīgs, bet baronam veiksmīgs. Tikai nedomāju, ka šogad ULEB ar pērno saliedēto sastāvu varēs ko izdarīt.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-23 21:15, pirms 16 gadiem
2xbbl rakstīja: viper,
nelieli panākumi ir Brocēniem (neatceros ar vai bez ASK) un tīri o.k. bija Ventspils ULEBā. Pareizi esi piefiksējis, ka šis nav 50 gadu ASK - visi spēlētāji jau pavisam citi, arī citas armijas spota klubs, bet brends tas pats ASK.
brends..

  +5 [+] [-]

, 2008-09-23 21:20, pirms 16 gadiem
Nabadziņš! Joprojām nevar pārdzīvot!

2xbbl rakstīja: Un ko gan šis "saliedētais kolektīvs" pērn tik dižu paveica? LBL apspēlēja traumām nomocīto ASK + Jahovičs ar lauztu degunu ? (BBL zaudēja) nez kā vēl būtu ja pusfinālā būtu jāspēlē ar ventspili, vai uzvarēja FIBA, kur final4 bija pilnīgi lūzeri??? ULEB šoreiz būs daudz niknāks kā pērn tādēļ sastavu tomēr vajadzēja nopietnāku.

  +7 [+] [-]

, 2008-09-23 21:21, pirms 16 gadiem
Howard rakstīja: Video no rytas sastāva

http://www.youtube.com/watch?v=vZCB7iWhuzs
Esmu patīkami pārsteigts. Stipri jau nu atgādina AB spēles stilu, ātrs, labs bloks, spēlē uz pik'n'roll, prot atdot piespēli. Tagad saprotu, kāpēc Kārlim viņš iekritis acīs.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-23 21:32, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Neko Tu neesi sajaucis.
Uz vienu spēli komanda drīkst pieteikt 5 (piecus) ārzemju spēlētājus
(spēlētājs, kuram nav Latvijas Republikas pilsoņa vai nepilsoņa pases).
nu vo tā man jau likās, bet mani te maldināja

tad jau vai nu kāds brauks mējās, vai arī uz maiņām spēlēs! domāju ka drīzāk pirmais variants! un vai vaidzēja adomaiti? henings var speļēt gan kā 3. , gan 4!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-23 21:34, pirms 16 gadiem
Stabīlas vērtības! Cerams, ka būs ok! Lietuvieši jau vienmēr ir kapājuši laukumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-23 21:39, pirms 16 gadiem
Marty82 rakstīja: Nu vispār jau Barons atšķirībā no ASK lieliski izpildīja sezonas uzstādītos mērķus, kamēr ASK sezonu var vērtēt tomēr kā neveiksmīgu (izpildīts tikai 1 no 3 mērķiem).
Baronam:
1)iegūt LBL zeltu - izpildīts
2)tikt BBL final4 - izpildīts
3)labi nostartēt Fiba kausā - izpildīts
ASK:
1)iegūt LBL zeltu - neizpildīts
2)tikt BBL final4 - izpildīts
3)labi nostartēt Uleb kausā (izkļūt no grupas) - neizpildīts
nu ko tu padarīsi ja jau tituls tikai viens!
nu un ulebā cka gan nenoveicās, fiba bij vājāks, bet tomēr izcīnīt kausu ir liela lieta

domāju ak šogad koamndas varētu mainīties vietāms jo cka ir ļoti labi legionāri, nesaku ka barona ūtu slikti, bet vnk tur ir labāki! taču viss izšķirsies laukumā!
paskatotie spārbaudes speļes sapratu ka cka visi aspēlē'taji grib gūt punktus, vadīt bumbu, kā viņi sastrādāsies? aizpagājušā gadā šāds virknējums zeltu paņēma! domāju ka ja cka spēs tikt caur to uleb atlasi, tad ir labas iespējas pacīnīties pašā grupu turnīrā

  -2 [+] [-]

, 2008-09-23 21:43, pirms 16 gadiem
knapi vinneja !!!

  +4 [+] [-]

, 2008-09-23 22:21, pirms 16 gadiem
Kāpēc lai barons ar šādu sastāvu nevarētu cīnīties ULEB ja pagāšgad Barons apspēlēja virkni ULEB komandas (ASK, Ventspili, Šauļi, Kalev, u.c)??? Un es domāju, ka būs labāks sastāvs, jo vēl jau kāds nāks klāt! Un šie paši jau ir labāki, kā pagāšsezo!
Slēpts komentārs: zanez

  +2 [+] [-]

, 2008-09-23 22:43, pirms 16 gadiem
chukins jau labs ir, bet smiekli sanaca ka papildinaas ar adomaiti itkaa jauns purns buutu uzradies bet nu jaa,cukins tiesham ir diezgan ok prieks Barona un tagad jau barons ar saviem arzemniekiem + skele berzins izskatas nopietns konkurents ask

  +2 [+] [-]

, 2008-09-23 22:44, pirms 16 gadiem
nu man liekas tas centrs ir njemts tapeec lai beerzs justos labaak... kjip tas leitis ka biedrs spele- speles stils.. protams ne taadaa liimenii, bet ir saskataamas liidzibas...
Berzinjs izlase juutas diezgan labi!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-23 22:45, pirms 16 gadiem
gercis89 rakstīja: Kāpēc lai barons ar šādu sastāvu nevarētu cīnīties ULEB ja pagāšgad Barons apspēlēja virkni ULEB komandas (ASK, Ventspili, Šauļi, Kalev, u.c)??? Un es domāju, ka būs labāks sastāvs, jo vēl jau kāds nāks klāt! Un šie paši jau ir labāki, kā pagāšsezo!
istos nosauci! ventspils nespeles ulebaa,ask kval un sauliem laikam ar ar kalevu.. ulebs nopietnaks paliics shogad.. bet nuu.. barona spiileri jau arii izskataas ok

  +1 [+] [-]

, 2008-09-23 22:53, pirms 16 gadiem
Noskatoties VIDEO esmu patikami parsteigts par Čukinu, taču sezonas gaitā varēs konkrētāk spriest par viņa spējām, Adomaiti jau gan mēs visi zinām, zinām viņa + un -, katrā ziņā ceru ka šie tiktiešām būs noderīgi spēlētāji Baronam!

  +3 [+] [-]

, 2008-09-23 23:05, pirms 16 gadiem
izkatās jau normāls sastāvs.
PG./ Giedrus Gustas./Raimonds Vaikulis
SG./ Armands Šķēle./Martiņš Kravčenko./Raimonds Vaikulis.
SF./Danius Adomaitis./ Un Vel kads norm spēlētājs Piemēram Aigars Vītols.Vai Kristaps Janičēnoks.
PF./Kaspars Bērziņš./Kristers Zeidaks.
C./Demetrius Danneill Alexander./Povils Čukins.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-23 23:08, pirms 16 gadiem
inbox310 rakstīja: izkatās jau normāls sastāvs.
PG./ Giedrus Gustas./Raimonds Vaikulis
SG./ Armands Šķēle./Martiņš Kravčenko./Raimonds Vaikulis.
SF./Danius Adomaitis./ Un Vel kads norm spēlētājs Piemēram Aigars Vītols.Vai Kristaps Janičēnoks.
PF./Kaspars Bērziņš./Kristers Zeidaks.
C./Demetrius Danneill Alexander./Povils Čukins.
Henings, Braits?

  -1 [+] [-]

, 2008-09-23 23:32, pirms 16 gadiem
Nu vajadzēja jau nu pusklasītes augstākus spēlētājus, neviss pagāšas zezonas, baidos ka tik neuzskāps uz ASk grābekļa paturot tos pašus spēlētājus, kas iepriekšš. Nu arī cerēju, ka kāds latviešu spēlētājs pievienosies, bet ne kā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja