Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

"Warriors" uzvar pēdējā sekundē

Tikai pateicoties Monta Elisa precīzam metienam pēdējā sekundē, šorīt NBA kārtējā spēlē Andra Biedriņa pārstāvētais klubs Goldensteitas "Warriors" savā laukumā ar 110:109 pārspēja Ņūdžersijas "Nets". Mūsu centrs pamanījās gūt 14 punktus.

Ļoti slikta Biedriņa klubam padevās pirmā ceturtdaļa, kas "Warriors" nonāca zaudētāju lomā jau ar -16. Tas gan netraucēja viņiem ātri saņemties. Otrā spēles ceturtdaļa ritēja gandrīz mainītās lomās un Goldensteita samazināja rezultāta starpību līdz -6. Arī turpinājumā sekoja iedzīšana. Trešajā ceturtdaļā tika atgūti vēl četri punkti, bet pēdējā - izšķirošie trīs.

Vēl dažas sekundes pirms mača beigām sanākušie līdzjutēji tikai varēja noskatīties kā viņu varoņu cerības uz uzvaru izkūp vējā. Tomēr nekas no tā nenotika un par to paldies jāsaka Montam Elisam. Viņa meistarība, izpildot tālu divpunktu metienu tieši pēdējā spēles sekundē, ļāva "Warriors" komandai izvirzīties vadībā ar 110:109 un gūt tik gaidīto uzvaru.

Andris Biedriņš aizvadīja labu spēli, 36 minūtēs gūstot 14 punktus (divpunktu metieni 6/8, soda metieni 2/2), turklāt mūsējais savāca 9 bumbas zem groziem, bloķēja 3 pretinieku metienus un atdeva 1 rezultatīvu piespēli. Goldensteitas labā 29 punktus sameta Als Haringtons, savukārt Ņūdžersijai rezultatīvākais ar 26 bija Džeisons Kids.

Spēles protokols: Warriors - Nets 110:109

Nacionālā Basketbola Asociācija.
24. janvāris.

Ņūdžersijas "Nets" – Goldensteitas "Warriors" 109:110
Ņūorleānas "Hornets" – Toronto "Raptors" 88:90
Detroitas "Pistons" – Šarlotes "Bobcats" 103:92
Filadelfijas "76ers" – Klīvlendas "Cavaliers" 118:115
Maiami "Heat" – Indianas "Pacers" 94:96
Atlantas "Hawks" – Bostonas "Celtics" 82:76
Fīniksas "Suns" – Ņujorkas "Knicks" 112:107
Hjūstonas "Rockets" – Sanantonio "Spurs" 90:85
Memfisas "Grizzlies" – Jūtas "Jazz" 132:130
Milvokī "Bucks" – Sakramento "Kings" 106:114
Minesotas "Timberwolves" – Portlendas "Trail Blaizers" 98:101

Izmantotie resursi:
www.nba.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-25 10:18, pirms 18 gadiem
to ice4beer esmu redzejis un gsw hit and run tikai parada to cik suudiigs saspeles vadiitajs ir deivis, visas vinja piespeles lielakoties ir uz talajiem 2pt vai 3pt, reti kad biedram iespeele, un ja speletajs spele ar bumbu, tad savakt 10 ast 40 minutes nav gruuti, un ja met 30 metienus un savac 16-20pt ar nav diezko spiidoši, vinja deelj bieži komanda ieiet tados minusos ka ara list negribas, katra zinja jasikevics ir daudzz labaks saspeles meistars, un aizsardziba jau sedza vai nu kidu vai karteru, abi sameta vairaak ka 25pt, kas ta pa aizsardzibu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-25 10:34, pirms 18 gadiem
biš pietrūka līdz 2x10
Jasikēvičs švaki nospēlējis...

     [+] [-]

, 2007-01-25 10:48, pirms 18 gadiem
urrraaaaa! varees kost:
http://latvia.cx.la

     [+] [-]

, 2007-01-25 10:50, pirms 18 gadiem
Tās GS spēles visas ar tādu intrigu un atgūšanos, kā labākajās filmās par basketbolu! Ja viņi sākumā zaudē, beigās atgūstas un uzvar! Savukārt, ja GS sākumu nospēlē pārliecinoši un iegūst pārsvaru, tad saņemas pretinieks un uzvar spēli beigās!

     [+] [-]

, 2007-01-25 10:51, pirms 18 gadiem
Labais

     [+] [-]

, 2007-01-25 11:12, pirms 18 gadiem
Lieliski, nu tad beidzot! A to kāš tikai!!!
Biedrs atkal labi nospēlējis, ta tik turēt

     [+] [-]

, 2007-01-25 11:21, pirms 18 gadiem
nu bezmaz vai laba speele!

     [+] [-]

, 2007-01-25 11:30, pirms 18 gadiem
nu knapi paveicaas

     [+] [-]

, 2007-01-25 11:34, pirms 18 gadiem
jautajums off topic, nez cik ilgi Katrina paliks pie Biedra, tur tomer taja liga daudz respektablaki kadri un ari naudigaki, S. valter, A.biedrs who is next? vinja tak ari kapj pa karjeras kapnem

     [+] [-]

, 2007-01-25 11:45, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis amphik
jautajums off topic, nez cik ilgi Katrina paliks pie Biedra, tur tomer taja liga daudz respektablaki kadri un ari naudigaki, S. valter, A.biedrs who is next? vinja tak ari kapj pa karjeras kapnem ))



Tev nav vienalga?

     [+] [-]

, 2007-01-25 11:48, pirms 18 gadiem
btw:

* Ranks #1 in the NBA in Field-Goal Percentage(0.618)
* Ranks #13 in the NBA in Blocks Per Game(1.88)
* Ranks #12 in the NBA in Total Rebounds(401.0)
* Ranks #23 in the NBA in Double-doubles(12.0)

man tik baigi gribetos cereet ka sezonas nobeiguma Biedram double double uz punktiem un rebiem sanaktu. Patreiz PPG 10.2; RPG - 9.5. Lai gan 20 gados arii par shadien statiem greeks buutu suudzeties...

     [+] [-]

, 2007-01-25 12:03, pirms 18 gadiem
isteniba pilnigi pohuj bet mani tadas chiksas uzjautrina

     [+] [-]

, 2007-01-25 12:07, pirms 18 gadiem
runajot par statiem, ta ir pedeja hujna. ja salidzina biedrinu un jasikevichu skaidrs, ka koamndas spele izlases kontexta daudz vertigaks toemr ir jasikevichus. tas nav apstridams, bet ja paskatas status nba tie vinajm paglam suudiigi. var jau iechekot. malacis daudz saniedzis 20 gaood, bet ka man zaebalie shito komenti par to ka nu shis ir baigais nba neaizvietojamais kadrs.. sorry, bet ta nav.

     [+] [-]

, 2007-01-25 12:17, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis amphik
runajot par statiem, ta ir pedeja hujna. ja salidzina biedrinu un jasikevichu skaidrs, ka koamndas spele izlases kontexta daudz vertigaks toemr ir jasikevichus. tas nav apstridams, bet ja paskatas status nba tie vinajm paglam suudiigi. var jau iechekot. malacis daudz saniedzis 20 gaood, bet ka man zaebalie shito komenti par to ka nu shis ir baigais nba neaizvietojamais kadrs.. sorry, bet ta nav.



neaizvietojamu speletaju vispaar nav Bet 20 gados sasniegt tik daudz cik ir sasniedzis Biedrs tas ir iespaidiigi. Bet daljeji Tev var piekrist - nav tach noziimes cik punktus, bumbas utt basketbolaa un cik vaartus un piespeeles hokejaa savaac speleetajs. TAs tach taapat neko neparaada. Vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-25 12:27, pirms 18 gadiem
njaa paveicas.. kanpi tomer izvilka uzvaru..

     [+] [-]

, 2007-01-25 12:32, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Hondurasa

Citāts:

Publicējis amphik
runajot par statiem, ta ir pedeja hujna. ja salidzina biedrinu un jasikevichu skaidrs, ka koamndas spele izlases kontexta daudz vertigaks toemr ir jasikevichus. tas nav apstridams, bet ja paskatas status nba tie vinajm paglam suudiigi. var jau iechekot. malacis daudz saniedzis 20 gaood, bet ka man zaebalie shito komenti par to ka nu shis ir baigais nba neaizvietojamais kadrs.. sorry, bet ta nav.



neaizvietojamu speletaju vispaar nav Bet 20 gados sasniegt tik daudz cik ir sasniedzis Biedrs tas ir iespaidiigi. Bet daljeji Tev var piekrist - nav tach noziimes cik punktus, bumbas utt basketbolaa un cik vaartus un piespeeles hokejaa savaac speleetajs. TAs tach taapat neko neparaada. Vai ne?


Nu ir jau daži spēlētāji, kurus var saukt arī par neaizvietojamiem Tas, vai ir sasniegts kas iespaidīgs ir atkarīgs no kāda skatu punkta uz to skatās, uz visas basketbola pasaules fona protams Biedriņš nav nekas iespaidīgs, taču priekš mūsu Latvijas gan. Bet tas, ka stati ne vienmēr nosaka pilnīgi , cik spēlētājs ir lietderīgs gan piekrītu, kaut vai tas pats mūsu Štelmahers bieži neizceļas ar iespaidīgiem statiem, taču ar viņu ierindā komanda uzvar daudz biežāk.

     [+] [-]

, 2007-01-25 12:43, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Marty82

Citāts:

Publicējis Hondurasa

Citāts:

Publicējis amphik
runajot par statiem, ta ir pedeja hujna. ja salidzina biedrinu un jasikevichu skaidrs, ka koamndas spele izlases kontexta daudz vertigaks toemr ir jasikevichus. tas nav apstridams, bet ja paskatas status nba tie vinajm paglam suudiigi. var jau iechekot. malacis daudz saniedzis 20 gaood, bet ka man zaebalie shito komenti par to ka nu shis ir baigais nba neaizvietojamais kadrs.. sorry, bet ta nav.



neaizvietojamu speletaju vispaar nav Bet 20 gados sasniegt tik daudz cik ir sasniedzis Biedrs tas ir iespaidiigi. Bet daljeji Tev var piekrist - nav tach noziimes cik punktus, bumbas utt basketbolaa un cik vaartus un piespeeles hokejaa savaac speleetajs. TAs tach taapat neko neparaada. Vai ne?


Nu ir jau daži spēlētāji, kurus var saukt arī par neaizvietojamiem Tas, vai ir sasniegts kas iespaidīgs ir atkarīgs no kāda skatu punkta uz to skatās, uz visas basketbola pasaules fona protams Biedriņš nav nekas iespaidīgs, taču priekš mūsu Latvijas gan. Bet tas, ka stati ne vienmēr nosaka pilnīgi , cik spēlētājs ir lietderīgs gan piekrītu, kaut vai tas pats mūsu Štelmahers bieži neizceļas ar iespaidīgiem statiem, taču ar viņu ierindā komanda uzvar daudz biežāk.



uz visas basketbola pasaules fona arii Jasinkevichs un Shtelmahers ir parasti speletaji. Tu jau te saac paraak globaali Biedram ir tikai 20 un ja viss turpinasies ar taadu aritmetisko progresiju tad Biedram ir visas ceriiba buut par vienu no Eiropas labakajiem speletajiem ieksh NBA

     [+] [-]

, 2007-01-25 12:57, pirms 18 gadiem
Pa skaisto!

     [+] [-]

, 2007-01-25 13:09, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Hondurasa

Citāts:

Publicējis Marty82

Citāts:

Publicējis Hondurasa

Citāts:

Publicējis amphik
runajot par statiem, ta ir pedeja hujna. ja salidzina biedrinu un jasikevichu skaidrs, ka koamndas spele izlases kontexta daudz vertigaks toemr ir jasikevichus. tas nav apstridams, bet ja paskatas status nba tie vinajm paglam suudiigi. var jau iechekot. malacis daudz saniedzis 20 gaood, bet ka man zaebalie shito komenti par to ka nu shis ir baigais nba neaizvietojamais kadrs.. sorry, bet ta nav.



neaizvietojamu speletaju vispaar nav Bet 20 gados sasniegt tik daudz cik ir sasniedzis Biedrs tas ir iespaidiigi. Bet daljeji Tev var piekrist - nav tach noziimes cik punktus, bumbas utt basketbolaa un cik vaartus un piespeeles hokejaa savaac speleetajs. TAs tach taapat neko neparaada. Vai ne?


Nu ir jau daži spēlētāji, kurus var saukt arī par neaizvietojamiem Tas, vai ir sasniegts kas iespaidīgs ir atkarīgs no kāda skatu punkta uz to skatās, uz visas basketbola pasaules fona protams Biedriņš nav nekas iespaidīgs, taču priekš mūsu Latvijas gan. Bet tas, ka stati ne vienmēr nosaka pilnīgi , cik spēlētājs ir lietderīgs gan piekrītu, kaut vai tas pats mūsu Štelmahers bieži neizceļas ar iespaidīgiem statiem, taču ar viņu ierindā komanda uzvar daudz biežāk.



uz visas basketbola pasaules fona arii Jasinkevichs un Shtelmahers ir parasti speletaji. Tu jau te saac paraak globaali Biedram ir tikai 20 un ja viss turpinasies ar taadu aritmetisko progresiju tad Biedram ir visas ceriiba buut par vienu no Eiropas labakajiem speletajiem ieksh NBA


Nu to Štelmi jau es tik pieminēju sakarā ar to, ka ne vienmēr spēlētāja nozīmīgumu var redzēt pēc statiem, vislabāk to var redzēt, kad šis spēlētājs nevar spēlēt. Bet runājot par Biedriņa progresu, protams viņam tāds ir un tas ir nenoliedzami redzams, taču uzskatu, ka pēc viņa statu progresa nevar spriest par viņa reālo meistarības progresu, jo tas statu pieaugums ir meistarības progress + jaunā trenera dotās iespējas. Novickis viņš nebūs, bet labs pamatpiecinieka spēlētājs varētu būt gan (labāk gribētos, lai spēlē pamatpieciniekā labā komandā, nekā ir līderis kādos mīkstajos)

     [+] [-]

, 2007-01-25 13:16, pirms 18 gadiem
labais!!! beidzot..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-25 13:42, pirms 18 gadiem
nu ta beidzot uzvara, AB arī labi nospēlējis

     [+] [-]

, 2007-01-25 13:43, pirms 18 gadiem
nu tad beidzot...uzvara paliek uzvara, poh, ka peedeejaa sekundee, taa NBA ir katraa otrajaa spele!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-25 14:06, pirms 18 gadiem
nu Eliss ir riktiigs monstrs peedeejaa laikaa ja veel buutu stabilitaate tad vispaar...

     [+] [-]

, 2007-01-25 14:15, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Hondurasa

Citāts:

Publicējis Marty82

Citāts:

Publicējis Hondurasa

Citāts:

Publicējis amphik
runajot par statiem, ta ir pedeja hujna. ja salidzina biedrinu un jasikevichu skaidrs, ka koamndas spele izlases kontexta daudz vertigaks toemr ir jasikevichus. tas nav apstridams, bet ja paskatas status nba tie vinajm paglam suudiigi. var jau iechekot. malacis daudz saniedzis 20 gaood, bet ka man zaebalie shito komenti par to ka nu shis ir baigais nba neaizvietojamais kadrs.. sorry, bet ta nav.



neaizvietojamu speletaju vispaar nav Bet 20 gados sasniegt tik daudz cik ir sasniedzis Biedrs tas ir iespaidiigi. Bet daljeji Tev var piekrist - nav tach noziimes cik punktus, bumbas utt basketbolaa un cik vaartus un piespeeles hokejaa savaac speleetajs. TAs tach taapat neko neparaada. Vai ne?


Nu ir jau daži spēlētāji, kurus var saukt arī par neaizvietojamiem Tas, vai ir sasniegts kas iespaidīgs ir atkarīgs no kāda skatu punkta uz to skatās, uz visas basketbola pasaules fona protams Biedriņš nav nekas iespaidīgs, taču priekš mūsu Latvijas gan. Bet tas, ka stati ne vienmēr nosaka pilnīgi , cik spēlētājs ir lietderīgs gan piekrītu, kaut vai tas pats mūsu Štelmahers bieži neizceļas ar iespaidīgiem statiem, taču ar viņu ierindā komanda uzvar daudz biežāk.



uz visas basketbola pasaules fona arii Jasinkevichs un Shtelmahers ir parasti speletaji. Tu jau te saac paraak globaali Biedram ir tikai 20 un ja viss turpinasies ar taadu aritmetisko progresiju tad Biedram ir visas ceriiba buut par vienu no Eiropas labakajiem speletajiem ieksh NBA



biedrs jau tgd no nba top 10 eiropa
vismaz no c noteikti

     [+] [-]

, 2007-01-25 14:18, pirms 18 gadiem
njaa veel 3 minuutes liidz speeles beigaam Kareivjiem bija -10 bet macha beigas Kareivji izcili nomachiija!!!

     [+] [-]

, 2007-01-25 14:32, pirms 18 gadiem
uuuu, ceriigi ,apsveicu

     [+] [-]

, 2007-01-25 14:38, pirms 18 gadiem
oho -jaredz

     [+] [-]

, 2007-01-25 14:48, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis SALAATS

Citāts:

Publicējis Straka
publicēts vakar 21:19


Ja nekļūdos GSW no pēdējām 6 spēlēm tik 1 ir uzvarējuši.... +vēl tagad daudz būs izbraukuma spēles....
Jāsāk uzvarēt.....
Galvenais neitralizēt Kārteru un Kidu....
Domāju ka Barons un Džeksons to +,- izdarīs un Warriors uzvarēs....
teiksim---> 107-101 Biedriņš-14+9ab+2blk!!



to savu prognozi vareeji patauppiit pie sevis, jo ne karters ne kids netika neitralizeti, un galvenie vilceeji bija monta, ab, haringtons,
bairons vnk suukaa jo ja no speles iemet 8-28 metieniem, nav bik normaali, bet nu sodus, tos gan labi met



Salāt ej [cenzēts]....
nu labi varbūt kids un kārters uzvaldīja...bet pa uzvru un biedriņu man ir taisnība!

     [+] [-]

, 2007-01-25 14:49, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Straka
ja, tikai būtu lietotājs Pīternieks prognozējis 3 nevis 2 blokus, būtu pilnīgi precīzi.



nē vnk 1 pa daudz pierakstīja...

     [+] [-]

, 2007-01-25 15:03, pirms 18 gadiem
gandriiz double-double!